برند مواد غذایی آماده فروش

مرکز خرید و فروش برند ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان (Ready-to-sell food brand)

الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ……
در صورت قصد ثبت علامت تجاری چه اقداماتی انجام دادید؟ ولی از نحوه ثبت علامت بی اطلاع هستید؟ بخاطر پیچیده بودن امور ثبتی از ثبت برند در حیطه کاری خود دست کشیده اید؟
باید بدانید که ثبت علائم دارای اصول و مقررات خاص خود است که بدون آگاهی از این اصول و مقررات نمی توان روند ثبت برند را طی نمود. برای ارائه بهترین خدمات، مقاله پیش رو به بررسی قواعد و مقررات ثبت علامت پرداخته است تا به سوالات شما عزیزان در این زمینه پاسخ داده شود.الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ……
از جمله مزیت ثبت علامت در موسسه حقوقی ایلیا پایین بودن هزینه های تمام شده و سرعت کار توسط تیم حقوقی و ثبتی این مجموعه می باشد، از این رو شما تنها با یکبار تماس و یا با مراجعه حضوری خیال خود را از بابت سرعت انجام روند ثبت علامت و هزینه معقولانه در این مسیر آسوده می کنید.
لازم به ذکر است یک برند و علامت تجاری خوب باید با تمامی ویژگی ها و شروطی که در قوانین اداره مالکیت صنعتی ثبت درج شده همسو باشد و بتواند تمام اهداف دارنده آن را محقق سازد.الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ……
در ادامه به مثال هایی از برند و مالکیت محصولات در قدیم می پردازیم. سپس تمامی گام های سریع و کم هزینه برای ثبت علامت را توضیح خواهیم داد تا راهنمای مناسب شما در روند ثبت علامت تجاری باشد.
تاریخچه و اهمیت ثبت برند
اولین برندها از زمان وایکینگ ها شکل گرفته اند. در گذشته برای تفکیک دادن حیوانات و مشخص شدن صاحبان آنها به کمک وسیله آهنی بر روی بدن آن ها نماد هایی را درج می کردند تا قابل شناسایی باشند.
پس از آن، این روند در بین تاجران و تولید کنندگان محصولات مختلف در سراسر جهان انجام شد. از این رو سوء استفاده ها و برخی سود جویی ها از اعتبار برند ها و نماد های تجاری موجب بروز قوانین مالکیت معنوی در این زمینه شد.الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ……
بعد از مدتی هم در حوزه بین الملل سازمان جهانی مالکیت معنوی برای حمایت از برند های بین المللی ایجاد شد.
هم اکنون که شما این مقاله را مطالعه می کنید، میلیون ها برند در عرصه بازار های جهانی در حال مبادله کالا و خدمات خود هستند. بدون اینکه کسی از برند یا نماد تجاری آنها بتواند سواستفاده کند. پس هرچه سریع تر اقدامات ثبت برند خود را شروع کنید به اهداف بلند مدت خود در حرفه تان نزدیک تر می شوید.

مدارک ثبت برند
دو نوع تقاضا برای ثبت برند وجود دارد:

تقاضای ثبت علائم تجاری حقیقی
تقاضای علائم تجاری حقوقی

برای ثبت هر کدام از دو تقاضای فوق باید مدارکی مبنی بر ثبت علائم تجاری ارائه شود.
الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ……برند باید به طور رسمی به ثبت برسد و برندی قابلیت به ثبت رسیدن را دارد، که نوین بوده و قبلاً توسط شخص و یا شرکتی به ثبت نرسیده باشد. نام برند باید نسبت به سایر محصولات و خدمات مشابه خودش متفاوت باشد و به راحتی از بین آن ها قابل شناسایی باشد.
مدارک برای برند اشخاص حقیقی

ارائه فتوکپی شناسنامه.
ارائه فتوکپی کارت ملی.
چنانچه برند شما دارای حروف به صورت غیرفارسی است مستلزم ارائه ارائه کارت بازرگانی می باشید.
ارائه رونوشت از مجوز فعالیتی که از سازمان های نظارتی و حاکمیت دولتی صادر شده است.
الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ......

مدارک برای برند اشخاص حقوقی

ارائه رونوشت شناسنامه.
ارائه رونوشت کارت ملی.
ارائه رونوشت روزنامه تاسیس و آخرین تغییرات شرکت.
ارائه رونوشت مجوز فعالیتی که از سازمان های نظارتی و حاکمیت دولتی صادر شده است.
الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ......
ارائه کارت بازرگانی چنانچه در برند از حروف غیر از فارسی استفاده شده است

اولین گام برای ثبت برند
یک برند به معنای هویت و آشنایی مخاطبین و مصرف کنندگان با موضوع فعالیت شما می باشد. از این رو پرداختن به آن بسیار حائز اهمیت بوده که باید قبل از ثبت و پی ریزی طرح اولیه برند آن را از طریق استعلام برند آنالیز کرده تا در میانه راه باعث اشتباه و نتیجه منفی در ثبت برند و علائم تجاری شما نشود . برند با در نظر گرفتن تمامی شروط و قوانین ثبتی در اداره مالکیت صنعتی ثبت شده که نقطه عطفی برای راهیابی به اهداف شما خواهد بود. در ادامه ابتدایی ترین گام های حقوقی برای ثبت برندتان را به شما آموزش می دهیم .
آموزش گام به گام ثبت برند

انتخاب بهترین نام برای برند

نام مناسب برند باید از سوی متقاضی ثبت علائم تجاری به اداره مالکیت معنوی فرستاده شود. برای آسان شدن امور می توانید انتخاب بهترین نام و متناسب با فعالیت خود را به کارشناسان مجرب ثبت علائم تجاری ایلیا بسپارید ، الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ……

استعلام برند

در استعلام باید به طبقه بندی برند ها توجه شود تا به صورت تخصصی استعلام انجام گیرد. این کار بدین منظور صورت می گیرد. که اگر شخصی از قبل اقدام به ثبت برندی مشابه یا عین برند شما انجام داده باشد، شما مجاز به ثبت علائمی که انتخاب کردید نخواهید بود. بنابراین استعلام برند سبب صرفه جویی در هزینه و زمان ثبت آن خواهد بود.
بنابراین با استعلام برند از خاص بودن و تک بودن آن اطمینان حاصل خواهید کرد. برای اطلاع از طبقه برند می توانید به مقاله آن مراجعه کنید .

ارائه و تهیه مدارک مورد نیاز برای ثبت برند 

یکی از مراحل مهم در ثبت علامت تکمیل مدارک مربوطه در این زمینه است که پیش از این به آن ها اشاره داشتیم، بر اساس اینکه متقاضی ثبت علامت شخص حقیقی یا شخص حقوقی است باید مدارک مورد نظر را تکمیل نمایند.

ثبت اظهارنامه علامت تجاری

بعد از آنکه پاسخ استعلام برند را اخذ نمودید می توانید از طریق سامانه اینترنتی اداره مالکیت صنعتی اظهارنامه ثبت برند را ارسال نمایید. سپس کارشناس اداره مالکیت صنعتی بررسی ها و ارزیابی های لازم را انجام می دهند و نتیجه ارزیابی و بررسی را پس از تایید رئیس اداره مالکیت صنعتی به متقاضی ثبت علائم ابلاغ می نمایند.الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ……
در صورتی که اسم مورد تقاضای شما مورد تایید و تصدیق واقع شود، آگهی 30 روزه آن صادر می گردد. در صورتی که نسبت به برند شما هیچ گونه اعتراضی وجود نداشته باشد برند شما به ثبت می رسد و تصدیق نامه 10 ساله برند برای شما صادر می شود.
ثبت برند مشابه
این روزا به دلیل بالا بودن هزینه ثبت علامت و نیز هزینه های جانبی برندسازی مثل حق الزحمه یک طراح گرافیست خوب برای طراحی برند و لوگوی موردنظر، بعضی از سودجویان با وعده های دروغین اقدام به ارائه یک برند و علامت تجاری از قبل ثبت شده می کنند که این امر نوعی تقلب بوده که با ارائه برند به اداره مالکیت صنعتی و بازرسی های لازم که توسط کارشناسان قبل از ثبت انجام می گیرد رد می شود و بدین ترتیب متقاضی ثبت برند علاوه بر صرف هزینه اضافی ، در زمان خود نیز تلفاتی خواهد داشت.
همیشه این مورد را در نظر بگیرید که هیچ برند مشابه قابل ثبت نیست و حتی ایجاد تغییرات اندک در طراحی لوگو دیگری نیز نمی تواند ثبت علائم مشابه را تحقق بخشد.
ثبت برند و اقدامات پس از آن
تمامی امور ثبتی و حقوقی از جمله حراست از برند و علامت تجاری و یا استفاده دیگر افراد از برند شما را کارشناسان مجرب ایلیا بر عهده دارند و شما را در راه دفاع از حقوقتان یاری خواهند کرد پس بی دغدغه امور ثبت برند و حقوقی خود را به کارشناسان مجرب ایلیا با بیش از 18 سال سابقه بسپارید و از تخفیفات بی نظیر ثبتی بهره ببرید.
اختصاص بخش ثبت علائم این موسسه به مشاوره رایگان حقوقی به متقاضیان ثبت علامت از جمله مزایای ثبت علائم و علامت تجاری خاص در ایلیا می باشد.
ما تمامی مراحل ثبت علامت را در کم ترین زمان در اداره مالکیت صنعتی به سرانجام خواهیم رساند تا اهدافتان را محقق سازیم .
مراحل ثبت سریع برندالوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ……
برای ثبت سریع برند لازم است مشاوره تخصصی صفر تا صد برند را دریافت کنید، که مجموعه ایلیا مشاوره رایگان و تخصصی ثبت برند را برای شما فراهم کرده است و پس از کسب اطلاعات لازم و کافی در این زمینه در صورت تمایل می توانید کلیه امور ثبتی خود را به ما بسپارید و یا می توانید به پایگاه اینترنتی اداره مالکیت معنوی به نشانی https://iripo.ssaa.ir مراجعه نمایید و فرم مربوط به تقاضانامه را کامل کنید.
در این فرم اطلاعات مالک برند که ممکن است شخص حقیقی یا حقوقی باشد و مدارک لازم برای ثبت برند و اطلاعات و توصیف برند باید وارد شود.
همچنین ویژگی های یک محصول را می توان در بین 45 طبقه برند ، که در هر طبقه محصولات متعدد ذکر شده است جستجو کرد.
مدارک لازم باید در سایت اداره مالکیت معنوی درج شود. برای درج اطلاعات باید دقت بالایی داشته باشید هر نوع مغایرت اطلاعات موجب رد درخواست شما خواهد بود.الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ……
پس از تکمیل تمامی مراحل و اقدامات لازم برای ثبت علامت کد 5 رقمی برای متقاضی ثبت ارسال می شود، که برای وارد شدن در مراحل بعدی به آن نیاز دارید.
در مرحله بعد پس از تایید کارشناسان مالکیت معنوی باید روزنامه نوبت اول منتشر شود. این روزنامه اطلاعیه تقاضای ثبت برند می باشد.
طی 30 روز از تاریخ انتشار آگهی روزنامه اگر اعتراضی در این خصوص مطرح نشود، می توانید هزینه حق الثبت را پرداخت و برند را در روزنامه دوم آگهی نمایید.
در نهایت نیز با ارائه اصل مدارک می توانید تصدیق نامه برند را از اداره مالکیت صنعتی واقع در تهران و پس از مراجعه حضوری به این استان دریافت کنید.
راهنمای کامل ثبت برند
برند یا نشان تجاری به منظور تفکیک یک محصول از میان محصولات یا خدمات موجود در بازار برای مصرف کننده می باشد. از این رو یک برند خوب سبب ایجاد رابطه مستمر و مفید با مشتریان محصول خواهد شد.
در ثانی برند خوب باعث ایجاد انگیزه در مشتریان است تا مشتری برای استفاده و تهیه محصولات و خدمات مورد نیاز به سراغ یک برند خوب برود و در نتیجه برند خوب، خود را در بین رقبای دیگر مطرح می سازد.
بنابراین یک برند خوب با به ثبت رسیدن دارای حق مالکیت خواهد بود و بدین ترتیب از نظر اقتصادی نیز به دارنده آن مزایایی تعلق خواهد گرفت .
آیا تمام شرکت ها به ثبت برند نیاز دارند؟
زمانی که بحث ثبت علامت مطرح می شود ، اکثر فعالان اقتصادی به فکر آینده و نامگذاری شرکت و حرفه خود می اندیشند. اما باید این را بدانید که در کشور عزیزمان ایران ، پروسه ثبت علائم و علامت تجاری امری اختیاری بوده که بنابه خواسته و نیاز دارنده شرکت و صاحبان سهام اخذ می گردد.
اما از سویی باید این را در نظر داشت که با ثبت علامت تجاری خاص خود می توانید در بازار های هدف و نیز در بین مشتریان خود مطرح شده و بدین صورت آینده خود را با یک نشان یا نام معتبر تثبیت کنید.
از سویی مشاهده خواهیم کرد که اشخاصی که سال ها خدمت رسانی کرده اند و برند خود را به ثبت نرسانده اند چطور در کم ترین زمان می توانند مورد سواستفاده قرار گرفته و یا شخصی دیگر به نام خود آن را ثبت کرده و از اعتبار آن شرکت بهره ببرد .
حتی در مواردی هم دیده شده که به دلیل ثبت زودتر شخص سو استفاده گر ، موسسین و ارائه دهندگان آن خدمت تمامی تلاش های خود را در سال های قبل از دست داده اند و در واقع ورشکست شده اند .الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ……
پس در این زمان با توضیحاتی که انجام گرفت می توان اینگونه استنباط کرد که داشتن یک برند و علامت تجاری منحصر به فرد تا چه حدی می تواند تضمین کننده آینده شغلی شما باشد .
پس همین الان با مشاوران ایلیا تماس بگیرید و با مشاوره های رایگان ان ها خود و حرفه تان را با ویژگی های بی نظیر و شایسته شما اجرا کنید.
شرایط ثبت برند سریع
برند باید به طور رسمی به ثبت برسد و برندی قابلیت به ثبت رسیدن را دارد که نوین بوده و قبلاً توسط شخص و یا شرکتی به ثبت نرسیده باشد .
نام برند باید نسبت به سایر محصولات و خدمات مشابه خودش متفاوت باشد و به راحتی از بین آنها قابل شناسایی باشد.
برند و علائم تجاری باید رسمی و قانونی باشد و قابل ثبت باشد.
به سبب قانون ثبت اختراعات، طرح های صنعتی و علائم تجاری، برندی قابل ثبت است که نوین و ابتکاری و گمراه کننده نباشد. بدین ترتیب اسم برند، نباید مشتری را به اشتباه بیاندازد.
برند و نشان تجاری باید در میان برندهای مشابه، مشخص و متمایز باشد و به وسیله افراد عادی به آسانی شناخته شود.
درخواست ثبت علامت باید به زبان فارسی و در سه رونوشت، روی نمونه های چاپی مخصوصی که از جانب اداره ثبت مالکیت صنعتی در اختیار متقاضیان گذاشته می شود صورت بگیرد.الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ……
در موارد زیر با استناد به آیین نامه تصویب شده در سال 1337 به عنوان برند با علامت تجاری قابل ثبت نمی باشند.

علامت هایی اعم از پرچم ایران، هلال احمر، علامت های نیروهای مسلح که جزء علامت های رسمی، دولتی و مملکتی می باشند.
علامت هایی که قبلاَ خود یا مشابه آن به ثبت رسیده اند.
علامت هایی که در گذشته خودشان و یا مشابه آن ها در گذشته به ثبت رسیده اند.
علامت هایی که مخالف نظم و انضباط اجتماعی می باشند.
علامت هایی که دربردارنده اسم و یا عبارت عمومی است و دولت استفاده از آن را تحت عنوان برند ممنوع نموده است.

مطابق ماده 9 قانون ثبت علائم و اختراعات، در موارد ذیل متصدی شعبه مذکور در ماده 6 تقاضای ثبت را رد خواهد کرد:

در صورتی که علامت مخالف مقررات قانونی باشد.
در صورتی که علامت قبلاً به اسم دیگری ثبت شده و یا شباهت علامت با علامت دیگری که ثبت شده است به اندازه ای باشد که مصرف کننده گان عادی یعنی اشخاصی را که اطلاعات مخصوصی ندارند به اشتباه بیندازد.

برند چیست؟

الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ……
در پاسخ به سوال برند چیست می‌توانیم بگوییم که: برند به نام، اِلِمان یا طرحی گفته می‌شود که معرف یک کسب‌ و کار مشخص در سطح گسترده است. برای مثال می‌توانیم به شکل برند شرکت اپل اشاره کنیم. سیب گاز زده شده نماد شرکت بزرگ و لاکچری اپل است که جایگاه برتری در تولید تلفن‌های همراه در جهان دارد.
هر خدمت یا محصولی برای اینکه در ذهن مردم باقی بماند، نیاز به یک نام و شکل مشخص دارد. برند می‌تواند فقط شامل نام باشد؛ اما معمولاً برندها در کنار نام، یک شکل یا لوگوی خاص هم دارند.
لوگو هم بخشی از نام برند است. هرچقدر نام تجاری بهتری برای کسب‌وکار، محصولات یا خدمات خود انتخاب کنیم، بهتر می‌توانیم در ذهن مردم بمانیم. بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که وجود برند ضروری است.
در سال‌های اخیر دوره‌های متعددی با عنوان «برندسازی یا برندینگ» در سطح کشور برگزار شده‌اند. در این دوره‌ها، افراد یاد می‌گیرند تا یک برند خاص و خلاقانه برای فعالیت خود انتخاب کنند. در ادامه به بررسی سایر جنبه‌های برندینگ می‌پردازیم تا این مفهوم بیشتر برای شما جا بیفتد.

الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ……

چرا باید برند داشته باشیم؟
ممکن است بپرسید که دلایل داشتن برند چیست؟ ما در عصر حاضر بیشتر از گذشته به برندسازی نیاز داریم. دلیل این موضوع به تخصصی شدن کسب وکارها برمی‌گردد.
در گذشته مردم معمولاً ‌در یک فروشگاه می‌توانستند اکثر اقلام موردنیاز خود را پیدا کنند، اما امروزه تقریباً ۸۰ درصد فروشگاه‌ها تنها یک یا چند محصول خاص می‌فروشند و تنها فروشگاه‌های زنجیره‌ای هستند که تعداد اقلام بالایی برای فروش دارند.
وقتی برای محصولات و خدمات خاص خود نام تجاری در نظر نگیریم، نمی‌توانیم مخاطبین هدفمان را به سمت خود بکشیم. اگر نام مشخصی داشته باشیم، افراد برای پیدا کردن ما پیگیر آن نام شده و در نهایت به ما می‌رسند.
بنابراین در پی تعریف برند چیست باید ویژگی‌های یک برند خوب را بشناسیم تا بتوانیم به اهداف کاری خود دست پیدا کنیم. یک برند می‌تواند معرف جنبه‌های زیر باشد:

جنبه ذهنی یا Conceptual
جنبه بصری یا Visual
جنبه شنیداری یا Verbal

یک برند خوب باید بتواند هم از نظر ذهنی و هم از نظر دیداری و شنیداری ویژگی محصول یا خدمت مربوطه را در قلب و ذهن افراد تداعی کند. وقتی ما هیچ اِلِمان یا نامی برای تداعی کردن ویژگی‌ها خود نداشته باشیم، نباید انتظار این را هم داشته باشیم که افراد جذب محصولات، خدمات یا تخصص ما شوند.
یکی از مهم‌ترین اهداف نام برند می‌تواند ایجاد یک پیام واضح در ذهن مشتری باشد. دیگر هدف برندسازی، جلوگیری از مورد سوءاستفاده قرار گرفتن خدمات یا محصولات خاص توسط سایر افراد است؛الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ……
به این‌صورت که مردم برند خاصی را با کیفیت خاصی می‌شناسند و اگر کسی بخواهند همان محصول را بی‌کیفیت عرضه کند، چون برند قبلاً ثبت شده است، نمی‌تواند همان را ثبت کند، بنابراین باید برند خود را داشته باشد.

برندسازی چه مراحلی دارد؟
پس از بررسی اینکه برند چیست و چرا باید برند داشته باشیم، باید بدانیم که برندسازی چه مراحلی دارد؛ چراکه تا با مراحل کاری آشنا نباشیم، نمی‌توانیم آن را به انجام برسانیم. پس از اینکه فعالیت گسترده یا خاص خود را مشخص کردیم، باید برای آن یک اسم انتخاب کنیم.
پس ار انتخاب نام تجاری فعالیت‌مان بهتر است در پی یافتن یک آیکون، لوگو یا طرح اختصاصی باشیم. پس از اینکه نام و طرح تجاری خود را نیز مشخص کردیم، آن‌گاه باید آن را ثبت کنیم. پس از ثبت هم نوبت به معرفی برند و شروع فعالیت می‌گردد.
البته تا زمانیکه از انجام فعالیت خود اطمینان کسب‌ نکرده‌اید، برندسازی نکنید. برخی افراد بدون اینکه برای انجام کاری مصمم باشند، تمام مراحل برندسازی را طی می‌کنند و بعد متوجه می‌شوند که انجام آن کار برای آن‌ها مناسب نیست و فعالیت مربوطه را انجام نمی‌دهند.الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ……
برندسازی تنها زمانی باید انجام شود که تمام مراحل کاری ما مشخص بوده و ۱۰۰ درصد مطمئن باشیم که آن را انجام می‌دهیم. در ادامه به تعریف ثبت برند چیست و چگونگی ثبت برند نیز خواهیم پرداخت.

۶ ویژگی حیاتی اسم برند کدام‌ها هستند؟
تا به اینجا فهمیدیم که برند چیست و چه مراحلی هم دارد. همانطور گفتیم که مشخص کردن اسم برند، اولین مرحله برندسازی است. اما انتخاب اسم برند باید چگونه انجام شود؟ آیا هر اسمی که دوست داشته باشیم را می‌توانیم برای نام برند خود انتخاب کنیم؟
البته که می‌توانیم اما بهتر است قبل از انتخاب نام مورد علاقه خود، شش ویژگی حیاتی اسم یک برند را بدانیم تا بتوانیم انتخاب درستی داشته باشیم. این شش ویژگی به قرار زیر هستند:الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ……

باید در ذهن بماند

نامی که برای برند خود انتخاب می‌کنیم باید طوری باشد که اگر کسی یکبار آن را می‌شنود در ذهنش بماند. به‌ همین خاطر انتخاب نام‌های پیچیده و تخصصی برای برندها توصیه نمی‌شود.

باید ساده باشد

گاهی نام‌های پیچیده و خاص هم در ذهن مردم می‌مانند اما هرچقدر نام تجاری ما ساده‌تر باشد، هم امکان به‌خاطر سپاری آن راحت‌تر است و هم حس بهتری را در ما ایجاد می‌کند. ساده بودن برای انتخاب نام برند توسط تمام اساتید برندینگ جهانی توصیه می‌شود. بنابراین ریسک نکنید و نام‌های پیچیده را کنار بگذارید. نام‌های ساده از هر نظر بهترند.الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ……

باید به فعالیت ما مربوط باشد

این گزینه ضروری نیست اما بهتر است آن را در نظر داشته باشیم. اگر نامی که برای فعالیت خود انتخاب می‌کنیم به آن مربوط باشد، راحت‌تر در ذهن می‌ماند. مثلاً برای برندسازی فعالیت‌های آموزشی می‌توان از پسوندهای آموز و بیاموز استفاده کنیم تا تداعی کننده آموزش باشند. برای فعالیت‌های مربوط به زیبایی می‌توان از پسوندهای بیوتی، ماه، ماهرخ و ….. استفاده کنیم که تداعی کننده زیبایی باشند.

باید متمایز باشد

اگر نامی که برای برند خود انتخاب می‌کنیم، تکراری یا نزدیک به نام برند دیگری باشد، ممکن است با برندهای دیگر اشتباه گرفته شود و این اصلاً خوب نیست. اگر نام که انتخاب می‌کنیم، منحصر به فرد یا کمیاب باشد، بهتر ما را معرفی خواهد کرد. متمایز بودن یکی از ویژگی‌های برندسازی است.الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ……
البته این نکته را به یاد داشته باشید که وقتی شما یک نام مشابه برندهای مشهور برای فعالیت خود انتخاب می‌کنید، ممکن است اشتباه گرفتن برندها به نفع شما تمام شود اما این یک ریسک بزرگ است؛ چون وقتی افراد متوجه شوند که شما نامتان را به این علت شبیه به برندهای مشهور انتخاب کرده‌اید، از برند شما متنفر خواهند شد.

باید معنی خوبی داشته باشد

کلمات قدرت‌های پنهانی در خود دارند. اگر نامی که انتخاب می‌کنید معنی خوبی نداشته باشد، مردم هم حس خوبی به آن پیدا نمی‌کنند. وقتی حس خوبی نسبت به چیزی نداشته باشی، نمی‌توانی به طرف آن بروی. بنابراین طبیعی است که مردم به سراغ نام‌های بد نمی‌روند و ترجیح می‌دهند به برندهای خوش‌نام‌تر مراجعه کنند.
نام خوب در پس‌زمینه می‌تواند باعث رونق کسب ‌و کار شما نیز شود. مثلاً تصور کنید نام یک برند مواد غذایی «برکت» یا «رزق» باشد. وقتی چنین نامی انتخاب شود، معنی خوب آن‌ها می‌تواند به بخش‌های مهم کسب‌وکار شما وارد شده و تاثیر مثبتی بگذارد.

باید قابل ثبت باشد

گاهی افراد نام های واقعاً خوبی برای فعالیت و برندسازی خود انتخاب می‌کنند اما در آخر متوجه می‌شوند که این نام توسط فرد یا شرکت دیگری قبلاً ثبت شده است.الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ……
اگر یک نام برند قبلاً ثبت شد باشد، دیگر نمی‌توان برای بار دوم آن را ثبت کرد، مگر اینکه پسوند یا پیشوند خاصی داشته باشد. بنابراین در مرحله نخست، به‌جای یک نام، چند نام خوب را در نظر بگیرید تا اگر یکی یا چندتای آن‌ها قابل ثبت نبود، گزینه‌های دیگری داشته باشید.
گاهی افراد چنان درگیر انتخاب نام برند می‌شوند که فعالیت‌های دیگر خود را از یاد می‌برند. انتخاب نام برند اگرچه بسیار مهم است اما با در نظر گرفتن شش ویژگی فوق در نهایت می‌توان نام خوش‌معنی و ساده‌ای را انتخاب کرد.
درگیر شدن و به خرج دادن وسواس بیش از حد می‌تواند بقیه فعالیت‌های مفید ما را مختل کند. پس زیاد حساس نشوید و همینکه به نام ساده با معنی خوب رسیدید (حتی در صورت غیر مرتبط بودن با فعالیت) آن را برگزینید. البته گاهی مشورت با سایر افراد هم می‌تواند در انتخاب یک اسم مناسب بسیار کمک‌کننده باشد.
انواع برند کدام‌ها هستند؟
برندها در انواع مختلفی طبقه‌بندی شده‌اند که این طبقه‌بندی به قرار زیر است:

برندهای کالا

برند کردن یک محصول یا کالای خاص شامل گروه برندینگ کالا یا محصول خواهد بود. چه این محصولات توسط شما تولید شوند و چه آن‌ها را از جای دیگری وارد کنید، شما باید آن محصول یا کالا را به یک برند تبدیل کنید تا بتوانید آن را معرفی کنید.

برندهای شخصی

اگر برندی که می‌خواهید ثبت کنید مربوط به خودتان باشد، در گروه برندهای شخصی قرار می‌گیرد. اگر شما تخصص خاصی دارید که می‌خواهید آن را به دیگران ارائه دهید مانند آموزش یک حرفه خاص یا تدریس، اگر ورزشکار هستید یا اگر در هر زمینه‌ای می‌خواهید خودتان را مورد توجه قرار دهید، باید برندسازی شخصی یا پرسنال ‌برندینگ انجام دهید.الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ……

برندهای شرکتی

وقتی شما می‌خواهید یک شرکت ایجاد کنید، در کنار ثبت آن شرکت باید برند شرکتی خود را نیز به ثبت برسانید. ثبت برند شرکتی می‌تواند کل افراد شرکت‌تان را به صورت یکپارچه به سمت یک هدف مشخص سوق دهد. (توجه به شش ویژگی انتخاب اسم برند در ثبت برندهای شرکتی باید براساس هدف جامع شرکت تعیین شود)

برندهای جغرافیایی

معمولاً برندهای جغرافیایی برای بناها در نظر گرفته می‌شوند؛ مثلاً وقتی پاساژي ساخته می‌شود، براساس اهداف تجاری آن مکان، برندهای مکانی یا جغرافیایی برای آن در نظر گرفته می‌شود. مثلاً پاساژ واقع در تهران را با برند «تهران‌مال» نام گذاری کنند.

برندهای عمومی

این نوع برند معمولاً برای مراسمات حکومتی در نظر گرفته می‌شود که در آن سعی می‌شود حس اعتماد مردم برانگیخته شود. مثلاً برند‌های مربوط به وزارتخانه‌ها نمادهای خاصی به‌صورت عمومی و مردمی دارند.الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ……

برندهای فرهنگی

مراسمات فرهنگی می‌توانند تحت برندهای فرهنگی هم ثبت شوند. برندهای فرهنگی یا اخلاقی می‌توانند تداعی کننده فعالیت‌های فرهنگی یا اخلاقی خاصی در ذهن مردم باشند.

برندهای مذهبی

مساجد، کلیساها، معابد و دیگر مکان‌ها یا مراسمات مقدس می‌توانند تحت عنوان برندهای مذهبی قرار بگیرند.

برندهای ملی

برندهای ملی به ویژگی‌های اصلی و ملی کشورهای خاص مربوط می‌شود. مثلاً همین‌که کشور آلمان را به نظم یا کشور چین را به تولیدات انبوه تشبیه می‌کنند، نوعی برندسازی ملی است.

برندهای جهانی

وقتی یک فعالیت یا تولید خاص در سطح جهانی ارائه شود، باید نام یا طرحی انتخاب شود که برای همه مردم جهان قابل درک باشد و تنها مختص یک خطه یا کشور خاص نباشد.الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ……

چطور برند خود را ثبت کنیم؟
پس از شناخت انواع برند، حالا می‌خواهیم بدانیم ثبت برند چیست و چگونه می‌توانیم آن را انجام دهیم. گفته می‌شود که روند ثبت برند کمی زمان‌بر و اذیت‌کننده است؛ اما شما برای اینکه دچار اذیت یا سختی ثبت برند نشوید می‌توانید قبل از ثبت برندتان با افراد متخصص در این زمینه مشورت کنید و پس از آن به سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مراجعه کنید.
آن‌گاه می‌بیند که ثبت برند شما به‌راحتی انجام می‌شود. مواد ۵۷۶ تا ۵۸۲ قانون تجارت ایران، مربوط به ثبت برند و نام تجاری در ایران است. در فصل مربوط به «اسم تجارتی» کتاب قانون تجارت ایران، کلیه مفاد و قوانین مربوط به ثبت یک اسم تجاری عنوان شده است. مراحل ثبت اسم تجاری شامل مراحل زیر است:الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ……

تحویل اظهارنامه ثبت نام و علامت تجاری به اداره ثبت علائم تجاری
مدارک لازم برای اشخاص حقیقی که می‌خواهند برند ثبت کنند شامل کپی شناسنامه، کپی کارت‌ملی، کپی مجوز فعالیت، پروانه‌ی بهره‌برداری، پروانه‌ی ساخت، جواز کسب یا کارت بازرگانی و یا هرگونه گواهی فعالیت صادره از نهادهای نظارتی و حاکمیتی دولتی است.
مدارک لازم برای اشخاص حقوقی که می‌خواهند برند ثبت کنند شامل کپی شناسنامه، کپی کارت‌ملی، کپی روزنامه‌ی تاسیس و آخرین تغییرات شرکت، کپی مجوز فعالیت شامل جواز تاسیس، پروانه‌ی بهره‌برداری، پروانه‌ی ساخت، جواز کسب یا کارت بازرگانی و یا هر گونه گواهی فعالیت صادره از نهادهای نظارتی و حاکمیتی دولتی باشد.
در صورتی که نشان تجاری شما شامل حروف لاتین باشد لازم است ابتدا اقدام به دریافت کارت بازرگانی کنید و سپس کپی آن را نیز همراه سایر مدارک تحویل دهید.
بررسی نام برند و اشکال‌گیری آن توسط نهاد مربوطه و انجام اصلاحات لازم
ترتیب یک آگهی تقاضا برای ثبت برند
اگر شکایتی از طرف فرد حقیقی یا حقوقی مبنی برای تکراری بودن نام برند وجود نداشته باشد، برند ثبت می‌شود. (۳۱ روز زمان برای این ادعا در نظر گرفته می‌شود)
ثبت هر بند تجاری به مدت ۱۰ سال اعتبار خواهد داشت و پس از این مدت باید تمدید اعتبار شود.
در کل روند ثبت یک برند چند ماه زمان می‌برد و باید صبورانه مراحل مربوطه را طی کنید.
برای ثبت برندهای جهانی یا بین‌المللی باید ابتدا برند را در کشور مبدأ ثبت کرده و سپس براساس معاهده مادرید نیز آن را به ثبت برسانید تا علاوه بر ایران در ۸۵ کشور دیگر جزو این معاهده هم اعتبار داشته باشد.
برندهای مشهور جهان کدام‌ها هستند؟
در جهان برندهای مشهور زیادی وجود دارد که در پی خدمات و محصولات ارزشمند خود، برترین ارزش‌های جهانی را ازآن خود کرده‌اند. از بین این برندهای مشهور می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
    برند اپل (Apple) – فعال در صنعت تکنولوژی – با ارزش 170 میلیارد دلار
    برند گوگل (Google) – فعال در صنعت تکنولوژی – با ارزش 102 میلیارد دلار
    برند مایکروسافت (MicroSoft) – فعال در صنعت تکنولوژی – با ارزش 87 میلیارد دلار
    برند کوکا‌کولا (CocaCola) – فعال در صنعت نوشیدنی – با ارزش 56 میلیارد دلار
    برند آمازون (Amazon) – فعال در صنعت تجارت الکترونیک – با ارزش 54 میلیارد دلار
    برند دیزنی (Disney) – فعال در صنعت تولید فیلم و انیمیشن – با ارزش 43 میلیارد دلار
    برند تویوتا (Toyota) – فعال در صنعت خودروسازی – با ارزش 42 میلیارد دلار
    برند مک‌دونالد (Mcdonald’s) – فعال در صنعت رستوران – با ارزش 40 میلیارد دلار
    برند سامسونگ (Samsung) – فعال در صنعت لوازم الکتریکی و الکترونیکی – با ارزش 38 میلیارد دلار
    الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ......
برند نایک (Nike) – فعال در صنعت تولید لوازم ورزشی – با ارزش 27 میلیارد دلار
برندهای مشهور ایرانی کدام‌های هستند؟
در داخل کشورمان نیز برخی برندهای مطرح، مشهور و خوش‌نام وجود دارند که از بین آن‌ها می‌توان به برندهای استیل البرز (فعال در تولید محصولات استیل و سینک ظرفشویی)، امرسان (فعال در تولید یخچال فریزر)، دینا (فعال در تولید مواد غذایی)، چرم مشهد (فعال در صنعت تولیدات چرمی)، نیک‌کالا (فعال در تولید لوازم خانگی)، هاکوپیان (فعال در عرصه پوشاک و مد)، کاله (فعال در زمینه تولید لبنیات)، میهن (فعال در زمینه تولید لبنیات)، ماهان‌ایرلاین (فعال در عرصه ناوگان هواپیمایی)، بانک پاسارگاد (فعال در زمینه بانداری) و …. اشاره کرد.
سخن پایانی
همانطور که مشاهده کردید، نام برندهای مشهور جهانی و ایرانی براساس معیارهای خاصی انتخاب شده‌اند. برخی از آن‌ها ویژگی‌های نامبرده در نام برند را رعایت کرده و برخی هم رعایت نکرده‌اند. می‌توان نتیجه گرفت اگر نام یک برند حتی مناسب هم انتخاب نشود اما معنی خوبی داشته باشد، می‌تواند در نهایت در کنار فعالیت‌های مفید و هوشمندانه عوامل دیگر به شهرت و ارزش بالایی برسد.
الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ......

احتمالا عامیانه‌ ترین و دم دست‌ ترین تعریف ممکن برای واژه «برند» این است «نامی که مستقیما دلیل فروش کالاها یا استفاده از خدمات مورد استفاده قرار می‌گیرد».الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ……
مشخص است که برند فقط یک نام نیست بلکه بک نشانه یا سمبل یا آرم گرافیکی نیز دارد که منحصر به فرد است، بنابراین می‌توان این مفهوم را برای «برند» ارائه داد:
اما قطعا اگر اندکی تامل کنید متوجه می‌شوید که هدف از ایجاد یک برند، چیزی فراتر از فروش کالا یا ارائه خدمات هدف است. برند علاوه بر اینکه سهم بازار را زیر تسلط خود نگه دارد، برای رشد کسب و کار هم راه‌هایی را مطرح می‌کند و کارکنان ماهر و مستعد را جذب و حفظ می‌کند و ارزش خود را نزد سهامداران مجموعه هم ارتقا می‌بخشد.
این‌ گونه است که جان میلیر و دیوید مور این تعریف را برای برند ارائه می دهند «برند نام یا نمادی است که سازمان آن را با هدف ارزش آفرینی برای محصولات خود مورد استفاده قرار می‌دهد».
اما مسئله اینجا ست که حالا «برند» صرفا یک نام یا نماد نیست بلکه عناصر دیگری چون تجربه‌ها، شنیده‌ها، روایات و خاطره‌های ذهن افراد، ویژگی‌های خاص افراد مصرف کننده از آن و حتی موقعیت مکانی مراکز فروش یا ارائه محصولات و قیمت آن‌ها هم در این مجموعه در هم تنیده شده و همه آنها با هم مفهوم «برند» را بوجود آورده‌اند».
در مجموع یکی از بهترین تعریف‌های برند توسط گاردنر و لوی در سال 1955 ارائه شده است «برند مفهومی پیچیده است که دامنه متنوعی از ایده‌ها و ویژگی‌ها را در بر می‌گیرد. برند نه‌ تنها با استفاده از آهنگ خود (و نیز معنی و مفهوم لغوی خود) بلکه مهمتر از آن با استفاده از هر عاملی که در طول زمان با آن آمیخته‌اند و در جامعه به صورت هویتی شناخته شده و نمود یافته است، با مشتری سخن می‌گوید».
البته تعاریف دیگری هم در مورد برند مورد استفاده قرار گرفته از جمله تعریف استفن کینگ که معتقد است «محصول چیزی است که در کارخانه‌ها ساخته می‌شود و برند چیزی است که مشتری آن را خریداری می‌کند».
اول؛ برند دستاورد رفتار است
یک اصل بین کمدین‌ها پذیرفته شده است؛ نیازی نیست به مردم بگویی که من بامزه هستم و کارهای خنده داری می‌کنم، فقط آن‌ها را بخندان، این اصل در مورد برند نیز مصداق دارد.
مصرف کننده‌ها برند را بر اساس فعالیت‌ها و عملکردی که دارند و نه بر اساس هزینه‌ها و فعالیت‌های تبلیغاتی آن‌ها مورد قضاوت قرار می‌دهند.
در واقع تنها یک تجربه بد مشتری بهترین و حساب شده‌ترین تبلیغات را نابود می‌کند. الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ……
تمام عملکردها و فعالیت‌های یک سازمان قابلیت تاثیر گذاری بر «برند» را دارند و برای همین جهت‌گیری کلی سازمان باید برای خلق برند برتر یکپارچه شود.

دوم؛ برند تنها در ذهن‌ها است
برخی از مدیران این واقعیت مسلم را که این انسان‌ها هستند که به برندها حیات می‌بخشند نه سازمان آن‌ها، را نادیده می‌گیرند.
هیچ‌کس نمی‌تواند برند را در کارخانه یا محل فعالیت خود یا در تراز مالی موسسه خود پیدا کند بلکه باید آن را در ذهن مصرف کننده‌ها، کارکنان، تامین کننده‌ها، مواد مورد نیاز و سایر افراد مرتبط با موسسه بجوید.
به بیان دیگر «برند» دارای ماهیتی اجتماعی است و قدرتمندترین برندها آن‌هایی هستند که همه افراد مرتبط با آن‌ها نسبت به آن حس مالکیت داشته و آن را متعلق به خود می‌دانند و در مورد آن می‌گویند «این برند دلخواه من است».
یک مثال ساده برای تشرح این وجه برند، یک روزنامه است. یک روزنامه حاصل فرایند رفتاری یا به عبارت ساده‌تر حاصل انتخاب مقالات، تیترها و عکس‌ها و موارد مشابه است که این عناصر حاصل فعالیت‌های روزانه روزنامه‌نگاران و سردبیران است. اما افراد مختلف از هر روزنامه برداشت و تصویر ذهن خاص خود را دارند و حتی کسانی که هیچ وقت روزنامه نخوانده‌اند تصویری از آن و خوانندگان دارند، اما تنها طرفداران پروپا قرص که هر روز این روزنامه را می‌خرند هستند که باور دارند «این روزنامه من است». الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ……
یک روزنامه، نویسندگان و خوانندگان خود را به هم پیوند می‌زند. انتشار روزنامه یک سیستم پیچیده از قضاوت‌ها، ارزش‌گذاری ها، اظهار نظر‌ها و… را شکل می‌دهد و در نهایت همه این مسائل در نام روزنامه متبلور می‌شود. این نام به نویسندگان و کارکنان و خوانندگان این امکان را می‌دهد که درک مشترکی از موضع گیری‌ها و رویکردهای روزنامه نسبت به اخبار و مخاطبان خود داشته باشند، این همان مفهوم حضور «برند» در ذهن افراد است.
به طور کلی برند ها به چهار دسته تقسیم می شوند

برند انفرادی
یک شرکت ممکن است بر اساس سیاستی تصمیم بگیرد برندهای مشخصی را برای هر یک از محصولات خود اقتباس کند .
برند فامیلی
برند های فامیلی به یک سری از محصولات خاص محدود می شود. اصطلاح برند فامیلی رجوع می کند به یک نام تجاری   Brand Name که یک شرکت برای یک سری از محصولاتش اقتباس می کند.
برند شرکتی   Company Brand
ما ممکن است برای همه محصولات اسم شرکت کننده  یا تولید کننده را بگذاریم. وقتی یک شرکت تولید کننده محصولات متعددی می باشد این نوع برند شرکتی استفاده می شود. برای مثال نساجی نساجی مازندران، محصولات مهندسی ، شیمیایی و غیره.
ترکیبی از همه Combination Divice  

محصولات اسامی خودشان را دارند و برند شرکتی مشخص می کند که شرکت همه محصولات را تولید می کند. مثل ( تاژ شرکت بهداد )
الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ......

خصوصیات یک برند خوب

برند می بایست چیزی از هدف تولید محصول، کیفیت، منافع ، استفاده هاو طرز عمل آن و غیره پیشنهاد کند
برند باید ساده،کوتاه و دارای تلفظ ساده بوده و به خاطر سپردن آن آسان باشد. برای مثال:لوکس،ژیلت ، بی بی سی، نایک، بیک و …
برند باید به سادگی تبلیغ و شناسایی شود
برند باید بخشی از یک حالت و طبیعت دائمی باشد
برند باید ساده ، شفاف و جذاب باشد
باید قابل ثبت و حمایت حقوقی باشد
باید مشخص و دقیق باشد
باید دارای صدای لذت بخش در هنگامی که آن را می شنوید باشد
باید اقتصادی بوده و قابل تولید مجدد و تکثیر باشد
باید اصل باشد ( غیر تقلیدی)
نباید به چندین گونه تلفظ شود
نباید تهاجمی (به کسی یا چیزی) و یا اهانت آمیز باشد
باید تصویر خوبی ایجاد کند
نباید قدیمی و کهنه باشد
الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ......

ثبت علامت تجاری
ثبت علامت تجاری توسط افراد یا شرکت هایی انجام می شود که در خط تولید یا فروش محصولی فعالیت می کنند. به طور مثال خط تولید لباس های ورزشی را در نظر داشته باشید. کارخانه تولیدی معروفی با بهترین دیزاین ها و مواد اولیه این لباس ها را تولید کرده و می فروشد اما بعد از مدتی فرد کلاهبرداری با استفاده از نام تجاری آن ها محصولات بی کیفیتی به فروش رسانده و اعتبار آن ها را از بین می برد. ثبت علامت در این زمان به مالکان اصلی این خط تولید کمک خواهد کرد تا از فرد کلاهبردار شکایت کنند و بتوانند آبروی شرکت خود را بازگردانند.
در نوع دیگری از ضررهای ناشی از ثبت نکردن برند، احتمال از دست دادن تمام حقوق برند وجود دارد. در مثال بالا اگر بعد از شهرت خط تولید لباس ورزشی مورد نظر، اگر فردی تصمیم به ثبت کردن آن برند بگیرد، احتمال این وجود دارد که فردی که این لباس ها را در اصل طراحی کرده تمام حق خودش در ارتباط با کار خود را از دست بدهد.الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ……

ثبت نشان تجاری
ثبت نشان تجاری یا لوگو باید همراه با ثبت برند انجام شود. لوگو به تجارت های مختلف کمک می کند تا راحت تر دیده شوند. به دلیل وجود تعداد بی اندازه زیاد محصولات مختلف در بازار و برندهای زیاد، گاهی یادآوری یک نام بسیار سخت است. حتی گاهی مشتری نام برند مورد نظرش را اشتباه به یاد می آورد ولی لوگو حافظه تصویری افراد را هدف قرار می دهد و به یاد آوردن آن به صورت ناخودآگاه انجام می شود. این ویژگی باعث می شود افراد بیشتری محصول مورد نظر را به یاد بسپارند.

ثبت برند بین المللی
ثبت برند بین المللی برای ارتقای تجارت لازم خواهد بود. برای صادرات یا واردات محصول حتما باید برند بین المللی داشته باشید تا بتوانید در سایه آن فعالیت های خود را به انجام برسانید. قوانین ثبت کردن برند و نام تجاری به صورت جهانی با توجه به اینکه چه محصولی را در چه کشوری ثبت خواهید کرد، متفاوت خواهد بود. البته سیستم مادرید می تواند به تاجر امکان فعالیت تجاری در هشتاد و پنج کشور را بدهد و در صورت عضویت، نیازی به فرستادن تقاضا به تک تک این کشورها نیست.

راهنمای ثبت برند
راهنمای ثبت نشان شامل مراحل و قوانین ثبت نام تجاری است. ما در اینجا به این موارد می پردازیم.

مراحل ثبت برند تجاری
مراحل ثبت برند تجاری با ورود به سایت اداره مالکیت معنوی آغاز می شود. با این کار شما اظهارنامه لازم برای نام تجاری خود پر کرده و اسناد را بارگذاری خواهید کرد. بعد از این مرحله نوبت اطلاع رسانی عمومی در روزنامه است. این مرحله به این دلیل وجود دارد که اگر فردی به هر علتی ادعایی حقوقی در باره برند شما داشت، بتواند ادعای خود را به گوش مسئولین برساند و در صورت امکان آن را ثابت کند. بعد از این مرحله، تایید یا عدم تایید برند را با شما در میان خواهند گذاشت.
اگر تایید شود، باید اطلاعیه دیگری را به چاپ برسانید و بعد از آن مراحل ثبت کردن نام تجاری را کامل کرده اید. البته این چند گام ساده چندین ماه زمان نیاز دارد و متقاضی باید صبر و حوصله لازم را داشته باشد.

مالکیت معنوی ثبت برند
مالکیت معنوی ثبت برند جزو مالکیت های صنعتی است و به برندهایی اختصاص می گیرد که به نوعی اختراع یا ایده جدیدی را دربر می گیرند. این نوع مالکیت به شما کمک می کند که بعد از ثبت اختراع، برند یا ایده های خود و تبدیل آن ها به یک موقعیت تجاری، از حقوق خود دفاع کنید و شخص دیگری نتواند حقوق ایده ی شما را به دست آورد.

ثبت برند تجاری
ثبت برند تجاری که در ایران با نام های مارک نیز شناخته می شود و در فرهنگ فارسی نام تجاری یا نمانام نیز به آن اطلاق می شود، در واقع نام و لوگوی محصول یا محصولات تولیدی یک شخص یا شرکت می باشد که در مالکیت شخص یا شرکت تولید کننده می باشد و بدون وجود ثبت علامت تجاری قطعا نمی توان به خوبی برای آن بازار یابی نمود و یا به اصل وجودی آن ماهیت بخشید.
رجیستر برند تجاری به تاجر و شرکت او اجازه شناخته شدن خواهد داد. برند را به مشتری ها شما را می شناساند و ثابت می کند که شما با سایر شرکت ها یا تولیدی ها تفاوت دارید. برند یا همان نام تجاری که فرد تاجر برای کالای خودش انتخاب می کند قوانینی دارد که فرد باید رعایت کند که آن ها در ادامه توضیح خواهیم داد.

ثبت علائم تجاری
ثبت علائم تجاری از نظر قانونی در بیشتر موارد واجب نیست اما همانگونه که در بالا اخطار دادیم در صورتی که برند خود را ثبت نکرده باشید و مشکلی قانونی ایجاد شود، قانون نمی تواند هیچ کمکی به فرد کند، پس توصیه می شود که برای جلوگیری از مشکلات بعدی، ثبت علائم را قبل از شروع کار تجاری خود انجام دهید.

هزینه ثبت برند
هزینه ثبت برند بستگی با انتخاب موسسه خدماتی ثبتی شما متغیر است آشنایی با قوانین ثبت علامت و ویژگی های برند می تواند سبب تسریع درج و تایید علامت و نشان شود.مهم ترین ویژگی های علامتد که در ثبت نشان تجازی باید مد نظر قرار گیرند همواره به این نکته توجه داشته باشید که ثبت لوگو وعلامت به معنای این است که محصول تولیدی شما و خدمات شما از خدمات و محصولات تولیدی توسط رقبایتان متمایز می شود، به همین سبب لوگو شما باید در حوزه ی کسب و کار و محصول تولیدی منحصر به فرد باشد، به عنوان مثال فرض می کنیم که شما تولید کننده ی کفش یا پوشاک هستید، برای ثبت علامت مخصوص خود باید اسمی را انتخاب نمایید که قبلا توسط هیچ تولید کننده ی پوشاک یا کفشی انتخاب نشده باشد.

ثبت علامت
جهت ثبت علامت نام ایرانی برای محصولات ایرانی برگزینید . نام منتخب شده باید دارای بار معنایی مشخصی باشد و لوگوی آن نیز طراحی شده باشد، پس اولین مرحله برای درج علامت و یک نشان، طراحی یک نشان گرافیکی منحصر به فرد و جذاب می باشد. برای طراحی برند می توانید با مشاوران برندینگ یا گرافیست های ماهر در این زمینه مشورت نمایید.
ثبت علامت تجاری باید در حوزه علامت های مجاز باشد. در ایران علامت هایی که مشابه علامت های مشهور و دولتی باشند یا به هر نحوی به علامت ها و لوگوهای دینی یا کشوری توهین کنند مجاز نیست. ثبت لوگو هم مثل ثبت برند فقط وقتی تایید می شود که در حال حاضر تکراری نباشد و باعث القای لوگوی دیگری نشود یعنی شباهت بیش از اندازه با آن نداشته باشد.الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ……

ثبت نام تجاری
ثبت نام تجاری یعنی برند برای مواردی که مسئولیت های عظیمی را ایجاد می کنند واجب است و بدون داشتن برند اجازه تجارت قانونی این نوع کالاها را پیدا نمی کنید. مثلا تولید دارو بدون داشتن نام تجاری، فرد مسئول را روانه زندان خواهد کرد. این قانون محصولاتی که خورده یا نوشیده می شوند و وسایل بهداشتی و آرایشی را هم در بر می گیرد و فرد تاجر را ملزم می کند که ثبت نام تجاری را در این موارد انجام دهد.

ثبت برند و لوگو
در ثبت لوگو و برند قبل از اینکه لوگوی خود را طراحی نمایید، نامی را که برای برند خود انتخاب کرده اید را استعلام نمایید، زیرا اگر بدون استعلام نام نشان و علامت تجاری خود اقدام به طراحی لوگو نمایید، ممکن است زحمات شما هدر رود، زیرا ممکن است در صنف شما برندی با این نام درج شده باشد و امکان ثبت نشان و علامت شما با نامی که انتخاب کرده اید وجود نداشته باشد. می توانید با مشاوران برندینگ در خصوص نحوه ی استعلام نام برند مشورت بگیرید، سایت های بسیاری به صورت رایگان و آنلاین این کار را برای شما انجام داده و به راحتی و در کمترین زمان ممکن می توانید نام تجاری مد نظر خود را استعلام بگیرید.
ثبت برند و لوگو دو موضوع کاملا مختلف می باشد. برند در واقع یک اسم برای تجارت و محصولات تجاری است و نوعی نوشته محسوب می شود اما لوگو نمادی است که برای نشان دادن آن برند استفاده خواهید کرد. البته قوانین مشترکی در درباره آن ها وجود دارد. مثلا هیچ کدام از آن ها نباید قبلا توسط فرد دیگری انتخاب شده باشد. هر دو باید به اندازه کافی واضح باشند تا مشتری بتواند فرق برند و لوگوی شما را با برند و لوگوی شرکت های دیگر تشخیص دهد.الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ……

هزینه ثبت لوگو
هزینه ثبت لوگو نیز مانند هزینه ثبت برند با چند عامل مرتبط است. این عوامل در قدم اول در سایت مالکیت معنوی مشخص می شوند. برای اظهارنامه با توجه به این واقعیت که محصول مورد نظر تاجر در چه طبقه ای وجود دارد و همین طور برای ایجاد اطلاعیه های روزنامه باید هزینه هایی را بپردازیم و ثبت نهایی برند آخرین هزینه ای نیست که تاجر مجبور به پرداخت آن است. اگر بعد از چاپ اطلاعیه لوگوی خود در روزنامه، اعتراضی برای آن وجود داشته باشد، هزینه مربوطه برای بررسی این ادعا هم باید پرداخت شود.

نحوه ثبت برند
نحوه ثبت برند را باید به صورت تک به تک و در مراحل جدا یاد گرفت و اجرا کرد. اسناد لازم باید گردآورده شده و در سایت بارگذاری شوند. در ادامه توضیح بیشتری در مورد مراحل ثبت کردن یک برند می دهیم.
مراحل ثبت برند

انتخاب یک نام مناسب که این نام ویژگی های یک برند را مو به مو داشته باشد. به عنوان مثال نام برندینگ نباید نام افراد مشهور و مکان های جغرافیایی معمول و مشهور باشد. برای محصول ایرانی نام لوگو باید پارسی باشد. نام برند باید در انحصار شخص تولید کننده باشد. در مراحل ثبت برند نام نشان و علامت نباید مشابه نام های انتخابی در یک صنف باشد.
استعلام نام برند از سایت های فعال در این حوزه به صورت آنلاین
انتخاب یک لوگوی مناسب که جذاب و مشتری پسند و قابل درک باشد.
تکمیل مدارک برای درج نشان و علامت تجاری : با توجه به اینکه برند شما از نوع حقیقی یا حقوقی می باشد، مدارکی که باید تکمیل شود متفاوت می باشد.

مراحل ثبت علائم به این صورت توصیف می شود: در قدم اول اسمی مناسب که بتواند محصولات تجاری مورد نظر را تعریف کند انتخاب کرده و بعد مطمئن می شوید که این نام قبلا توسط فرد دیگری به کار برده نشده باشد. در این مرحله باید اسم انتخابی را استعلام کنید. اگر نام انتخابی تمام ویژگی های لازم و قوانین را دارا بود، با کامل کردن اسناد لازم در سایت مالکیت معنوی عضو شده و اقدام به ثبت نام تجاری خود می کنید.
توجه کنید که استعلام اسم تجاری باید تخصصی و در سایت مالکیت معنوی انجام شود.الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ……

شرایط ثبت برند
شرایط ثبت برند را با اشاره به ساده ترین و مهم ترین اصل آن شروع می کنیم. اسم برند باید جدید باشد و حتی تشابه زیادی هم با اسم برند دیگری نداشته باشد. این اسم اصلا نباید یک موضوع کلی باشد. مثلا کلمه خوش اخلاقی یک صفت است. این اسم برای یک برند پذیرفته نخواهد شد.
اسم انتخابی شما باید حتما به مواردی که با دین یا کشور ارتباط دارد احترام گذاشته باشد و احترام این مسائل را از بین نبرد.
در نهایت به خاطر بسپارید که یک اسم تجاری نمی تواند عدد باشد ولی اگر یک عدد را با اسم اصلی برند خود ترکیب کنید، می توانید برای ثبت آن اقدام کنید.

ثبت برند شرکت
ثبت برند شرکت شامل دو مرحله است. در واقع شرکت به طور جداگانه ثبت می شود و برند به صورت جدا. پس برای ثبت کردن برند یک شرکت ابتدا برند و شرکت را به طور قانونی ثبت کرده و بعد از برند در شرکت خود استفاده می کنیم. به یاد داشته باشید که برند می تواند برای یک فرد ثبت شود یا یک شرکت. وقتی برند را برای شرکت به ثبت می رسانیم، در واقع شرکت را یک فرد حقوقی تصور می کنیم و بعد برندی را برای شرکت به ثبت می رسانیم. در این مورد فرد تا زمانی که سهامی در شرکت مورد نظر داشته باشد می تواند در امور مرتبط با آن برند دخالت داشته باشد ولی در صورت خروج از شرکت، هیچ حقی در قبال برند شرکت ندارد.الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ……

ثبت برند مواد غذایی
ثبت برند مواد غذایی در کشور ما یا هر کشور دیگری اجباری است. توجه کنید که وقتی از واژه های مواد غذایی استفاده می کنیم در واقع آب یا سایر نوشیدنی ها را هم در نظر داریم.
این مواد تاثیر زیادی در سلامت جسمی مردم دارند پس طبیعی است که کشور از شرکت ها انتظار داشته باشد تا از همان ابتدا مسئولیت تمام موارد حقوقی محصولات خود را بر عهده بگیرند که فقط در صورت داشتن یک اسم تجاری ممکن است.

مارک های لوازم آرایشی بسیاری در بازار موجود هستند که هر کدام مزایا و معایب خاص خودشان را دارند. ناگفته نماند که امروزه تولید لوازم آرایشی به حدی گسترده شده است که روزانه شاهد عرضه برندهای جدیدی به بازار هستیم. اما سوال اصلی اینجاست که آیا همه برندهای موجود در بازار از جمله مارک های لوازم آرایشی خوب هستند؟ برند خوب لوازم آرایشی کدام است؟ اگر شما هم با این سوالات مواجه هستید، با ما در ادامه این مطلب همراه باشید تا به تمامی این پرسش ها پاسخ دهیم.الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ……
چرا باید لوازم آرایشی مارک خوب بخریم؟
لوازم آرایشی به طور مستقیم با پوست افراد در تماس است. همان طور که می دانید، پوست گران ترین لباس انسان در طول عمرش است و باید از آن محافظت کرد. استفاده از برندهای نامرغوب لوازم آرایشی باعث می شود به پوست آسیب برسد. حتی ممکن است منجر به پیری زودرس و بروز چین و چروک های پوستی شود. از این رو باید در انتخاب و خرید لوازم آرایشی دقت کنید و از تهیه لوازم آرایشی بی کیفیت خودداری نمایید.
ویژگی های لوازم آرایشی خوب
مهمترین ویژگی یک لوازم آرایشی خوب ، مواد اولیه آن است. هنگام خرید لوازم آرایشی به مواد تشکیل دهنده آن دقت کنید و از خرید محصولات حاوی سرب و پارابن خودداری نمایید. این مواد شیمیایی بوده و برای سلامت مضر هستند. در مقابل، سعی کنید محصولاتی را خریداری کنید که حاوی آبرسان بوده و از بروز چین و چروک و پیری پوست جلوگیری می کنند.الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ……
علاوه بر این، هنگام خرید لوازم آرایشی به نوع پوست و نیازهای خود نیز توجه داشته باشید. مثلا اگر پوست شما حساس است، نباید محصولات حاوی آلفا هیدروکسی اسید را خریداری کنید یا اگر پوستتان چرب است از محصولات فاقد چربی یا Oil Free استفاده کنید. به این ترتیب، نتیجه بهتری از مصرف لوازم آرایشی خواهید گرفت.

۱. برند شنل
پر زرق و برق بودن از ویژگی های اصلی محصولات شنل است. لوازم آرایشی این برند لوکس، زیبایی خیره کننده ای را در چهره شما خلق می کنند. اگر چه ممکن است هزینه نسبتا زیادی را برای خرید محصولات این برند پرداخت کنید، اما مطمئن باشید کیفیت بالای آن ها ارزش پرداخت هزینه بیشتر را خواهد داشت. در واقع، لوازم آرایشی شنل یکی از گران ترین محصولات زیبایی موجود در دنیا محسوب می شوند.الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ……

۲. استی لادر، تولید کننده بهترین محصولات آرایشی
استی لادر از سال ۱۹۴۶ تولید لوازم آرایشی را شروع کرد و اکنون یکی از مشهورترین شرکت های تولید کننده لوازم آرایش در جهان است. محصولات این برند شامل لوازم آرایشی، محصولات مراقبت از پوست و عطر بوده که از هر نظر نوآورانه و حرفه ای هستند. استی لادر شرکت مادر بسیاری از برندهاست و برند مک نیز زیرمجموعه ای از آن است. این کمپانی بزرگ بیش از ۲۵ برند را تحت کنترل خود دارد.

۳. برند دیور
الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ……اگر قصد استفاده از لوازم آرایشی خوب خارجی را دارید، حتما برند دیور را امتحان کنید. تمام محصولات آرایشی دیور از خلاقیت، تجمل گرایی و برتری نسبت به سایر برندها برخوردارند و شما را از خریدتان پشیمان نخواهند کرد. اگر به دنبال نقطه شروعی برای خرید محصولات آرایشی دیور هستید، رژلب های این برند گزینه خوبی هستند. کریستین دیور از همان ابتدای تاسیس برند خود، مبنای کارش را زیبایی و جوانی زنان قرار داده بود. در سال ۱۹۸۶، فناوری نوآورانه ای در این مجموعه ابداع شد که نتیجه آن تولید محصولات ضد پیری دیور بود. این حرکت یک انقلاب در صنعت محصولات مراقبت زیبایی به شمار می رود.

۴. کمپانی لورآل
لورآل یکی دیگر از مارک های لوازم آرایشی خوب موجود در بازار بوده که از قیمت مناسب تری نسبت به گزینه های قبلی برخوردار است. زمانی که صحبت از زیبایی به میان می آید، لورآل یک رهبر جهانی است. شما می توانید با خیال راحت کرم پودر، خط چشم یا رژلب مارک لورآل خریداری کرده و خاطرتان آسوده باشد که بهترین کیفیت را برای شما به ارمغان خواهند آورد.
لورآل یکی از برندهای لوازم آرایشی خوب است که در حوزه هایی مانند لوازم آرایشی، محصولات مراقبت از پوست و مو، رنگ مو و عطر فعالیت می کند. این شرکت در زمینه تولید داروهای شیمیایی و درماتولوژی نیز فعال بوده و دارای بالاترین شمار ثبت اختراع در ایالات متحده است.

۵. لوازم آرایشی خوب از برند لانکوم

الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ……
دلیل معروف شدن لوازم آرایشی لانکوم تنها استفاده از مدل ها و بازیگران مشهور نیست؛ بلکه کیفیت بالای محصولات آن است. اگر به محصولات لاکچری علاقه مند هستید و می توانید کمی بیشتر بابت لوازم آرایشی هزینه کنید، محصولات برند لانکوم را در لیست خرید خود قرار دهید. برند فرانسوی لانکوم بیش از ۸۰ سال است که بهترین لوازم آرایشی را روانه فروشگاه های جهان می کند. شرکت لانکوم در سال ۱۹۶۴ توسط لورآل خریداری شد و اکنون زیرمجموعه ای از این کمپانی است.

۶. برند میبلین
کمپانی میبلین نیویورک به عنوان یک تجارت کوچک و خانوادگی شروع به کار کرد، اما هم اکنون یکی از بهترین شرکت های تولید کننده لوازم آرایشی در آمریکا و حتی جهان است. برند میبلین یکی از مقرون به صرفه ترین انواع لوازم آرایشی را دارد. این شرکت نیز همانند شرکت لانکوم از سال ۱۹۹۶ تحت مالکیت کمپانی لورآل قرار گرفته است.

۷. لوازم آرایشی خوب متعلق به گرلن

الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ……
قدمت شرکت گرلن از تمامی برندهایی که به آن اشاره کردیم، بیشتر است. این برند از سال ۱۸۲۸ میلادی آغاز به کار کرده و چه در لاین لوازم آرایشی و بهداشتی و چه در لاین عطر بسیار خوب و حرفه ای عمل کرده است. شرکت گرلن برای پادشاهان و ملکه های زیادی اقدام به طراحی و تولید عطر اختصاصی نموده است. این کمپانی از سال ۱۹۹۴ تحت مالکیت شرکت لویی ویتون قرار دارد.

۸. کمپانی مک
برند مک از زمان تاسیس خود یعنی در سال ۱۹۸۴ به عنوان یک رهبر جهانی در حوزه لوازم آرایشی شناخته شده است. این برند یادآور خلاقیت، کیفیت و تنوع بوده و به همین دلیل در کل دنیا شناخته شده است. جالب است بدانید که سود حاصل از فروش خط تولید محصولات ویوا گلَم از محصولات مک به مبارزه با HIV اختصاص داده می شود.

۹. نارس؛ یکی از مارک های خوب لازم آرایشی
برند نارس با هدف توانمندی زنان برای افزایش قدرت و سرزندگی خلق شده است. نارس تا امروز نیز هدف خود را حفظ کرده و به زنان آموزش می دهد که چگونه در کنار زیبایی طبیعی خود، ویژگی های فردی و قدرت شان را افزایش دهند. شرکت نارس از سال ۲۰۱۷ اعلام کرد که هیچ آزمایشی روی حیوانات انجام نمی دهد و از سایر شرکت ها هم خواست که این کار را انجام ندهند.

۱۰. ایو سنت لورن

الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ……
از پرایمرهای سبک گرفته تا رژلب های خامه ای و ریمل های بادوام، ایو سنت لورن بهترین ها را در عرصه لوازم آرایشی ارائه می دهد. محصولات باکیفیت این برند بدون شک شما را مجبور می کنند تا به دنبال خریدهای بیشتر باشید و سایر محصولات آن را نیز امتحان کنید. ایو سنت لورن در سال ۲۰۰۲ بخش طراحی مد و لباس زنانه خود را تعطیل کرد، اما هم اکنون با همکاری گوچی به فعالیت خود ادامه می دهد.

۱۱. برند ژیوانشی؛ همراه زیبایی زنان
برند ژیوانشی از مدت ها قبل یعنی سال ۱۹۸۹ میلادی تاکنون همراه زیبایی زنان بوده است. از آن زمان تاکنون، این برند همچان در حال رشد و نوآوری است و مشتریان وفادار بسیاری دارد. در حال حاضر برند ژیوانشی به شرکت ال و ام هاش تعلق داشته و بعد از دیور در رتبه پرفروش ترین زیرمجموعه این کمپانی قرار دارد.الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ……

۱۲. کمپانی رولون
زرق و برق، هیجان و نوآوری از جمله ویژگی های لوازم آرایشی باکیفیت و مقرون به صرفه رولون هستند. این شرکت لوازم آرایشی که روند رو به رشدی دارد، هرگز از ارائه محصولاتی که هم شما و هم جیب شما را راضی نگه می دارد، کوتاهی نمی کند. شرکت رولون اولین کمپانی بود که موفق شد لاک های رنگی به غیر از رنگ قرمز را تولید کند و از این لحاظ تحولی در صنعت مد و زیبایی ایجاد کرد.
ثبت برند لوازم آرایشی و بهداشتی
یکی از مهمترین دلایل پر متقاضی بودن ثبت برند لوازم آرایشی و بهداشتی ، بازار پر رونق و سود سرشاری است که فعالیت و کسب و کار و تجارت محصولات آرایشی و بهداشتی در کشورمان دارد.طبق آمارهای موجود، کشورمان ایران یکی از پرمصرف ترین کشورهای دنیا در زمینه لوازم آرایشی و بهداشتی است و همین موضوع بیانگر گردش مالی بسیار زیاد و تجارت پر سود در زمینه واردات، صادرات و خرید و فروش لوازم آرایشی و بهداشتی است.
بسیاری از وارد کنندگان ایرانی، محصولات آرایشی و بهداشتی را از کشور چین وارد ایران می نمایند و بسیار تمایل دارند تا کارخانه های تولید کننده لوازم آرایشی و بهداشتی چین، برند و لوگویی که واردکنندگان ایرانی تمایل دارند، بر روی محصولات الصاق نمایند و در چنین مواقعی، تولیدکنندگان لوازم آرایشی و بهداشتی چین انجام اینکار را مشروط به ثبت برند این محصولات و کالاها می نمایند و وارد کننده ایرانی چاره ای جز ثبت برند لوازم آرایشی و بهداشتی در ایران ندارد.
الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ……همچنین باید گفت در بازار پر رونق و پر از مخاطب لوازم آرایشی و بهداشتی که البته مخاطبین این بازار غالبا بانوان هستند که بسیار ریزبین و نکته سنج هستند و به جزییات نیز اهمیت زیادی می دهند، برای در امان ماندن از سوء استفاده احتمالی برخی از رقبا که ممکن است نتیجه سال ها تلاش و زحمت شما را تخریب نمایند، ثبت برند لوازم آرایشی و بهداشتی از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.

مراحل ثبت برند لوازم آرایشی و بهداشتی

 اولین اقدام جهت ثبت برند لوازم آرایشی و بهداشتی استعلام برند مورد نظر است، چرا که اگر عین و یا حتی شبیه برندی را که تصمیم به ثبت آن را دارید، قبلاً در همان طبقه مورد نظر شما ثبت شده باشد، امکان ثبت این برند را نخواهید داشت. برای اطلاع دقیق از این موضوع توصیه می نماییم حتما با کارشناسان خبره و با تجربه ما مشاوره داشته باشید



 پس از استعلام برند مورد نظر و احراز قابل ثبت بودن آن، اقدام بعدی تهیه مدارک مورد نیاز است که در ادامه همین نوشته، بصورت کامل مدارک مورد نیاز برای ثبت برند لوازم آرایشی و بهداشتی برای اشخاص حقیقی و حقوقی را شرح داده ایم



 پس از تکمیل و ارسال اینترنتی اظهارنامه ثبت برند مورد نظر شما، پرونده در نوبت بررسی کارشناسان (۳ کارشناس) و در نهایت رئیس اداره ثبت علائم تجاری قرار می گیرد و چنانچه ثبت برند مورد نظر شما از نظر همگی این افراد بلامانع تشخیص داده شود، این موضوع در سامانه به اطلاع شما خواهد رسید که پس از این باید با مراجعه حضوری به اداره مالکیت معنوی و تشکیل پرونده فیزیکی برند مورد نظرتان، اقدام به پرداخت هزینه ۲ نوبت روزنامه رسمی ثبت علامت (مرحله دوم پرداخت هزینه روزنامه رسمی ۳۰ روز پس از انتشار روزنامه رسمی مرحله اول است) و همچنین پرداخت هزینه حق الثبت علامت تجاری اقدام نمایید


الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ......
 مرحله آخر ثبت برند لوازم آرایشی و بهداشتی مراجعه حضوری مجدد به اداره مالکیت معنوی و دریافت سند علامت مورد نظر است.

طبقات برند لوازم آرایشی و بهداشتی کدامند؟
ثبت برند لوازم آرایشی و بهداشتی در طبقات سیزده گانه ۳، ۵، ۸، ۹، ۱۰، ۱۱، ۱۶، ۱۸، ۲۰، ۲۱، ۳۵، ۳۹ و ۴۴ و با توجه اقلام و بندهای موجود در مجوز فعالیت شما اعم از جواز کسب، جواز تاسیس صنایع، پروانه بهره برداری و غیره امکانپذیر است که در ادامه اقلام موجود در این سیزده طبقه را با یکدیگر بررسی می نماییم:

طبقه۳- ترکیبات سفید کننده و سایر مواد برای استفاده در رخت و لباس شوئی، ترکیبات مخصوص تمیز کردن، براق کردن، رنگ زدائی، لکه گیری و صیقل دادن و سائیدن، صابون ها، عطریات ، روغن های با اسانس، مواد آرایشی و لوسیون های مخصوص مو، دندان شویه ها و خمیر دندان ها الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ……

طبقه۵- مواد داروئی و دامپزشکی، ترکیبات بهداشتی برای (اهداف پزشکی، برای مواد رژیمی و تغذیه ای، برای استفاده در مصارف پزشکی یا دامپزشکی، غذای کودکان، مکمل های رژیمی و تغذیه ای برای انسان و حیوانات، انواع گچ برای مصارف پزشکی، لوازم زخم بندی (پانسمان)، مواد مخصوص پرکردن دندان، موم دندان سازی، ضدعفونی کننده ها، ترکیبات برای نابود سازی حشرات موذی، قارچ کش ها، علف کش ها

طبقه۸- ابزار آلات و وسایل دستی (با کارکرد دستی)، کارد و قاشق و چنگال، اسلحه کمری، تیغ ها

طبقه۹- تجهیزات علمی، مسافت یابی، مساحی، الکتریکی، عکاسی، سینمائی، بصری، وزن کردن، اندازه گیری، علامت دادن، بازرسی وچک کردن، نجات ازمرگ، وابزارهای کمک آموزشی، ابزارهای ضبط صوت، انتقال وتکثیرمرتبط، باصداوتصویر، حافظه های مغناطیسی، دیسکهای ضبط، ماشین های فروش خودکار، ماشینهای فروش

طبقه۱۰- دستگاه‌ها و وسایل جراحی، پزشکی، دندان سازی و دامپزشکی، دست و پای مصنوعی، چشم و دندان مصنوعی، اقلام ارتوپدی، مواد مخصوص بخیه زنی

طبقه۱۱- دستگاه‌های مخصوص روشنائی، گرمایشی، مولد بخار، آشپزی (طبخ)، تبرید(سردکننده)، خشک کن، تهویه، تأمین و ذخیره آب و اهداف و مصارف بهداشتی الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ……

طبقه۱۶- کاغذ، مقوا و کالاهای ساخته شده از آنها که در طبقه های دیگر ذکر نشده اند، کار چاپ شده، لوازم صحافی، عکس، لوازم التحریر، چسب ها برای مصارف تحریری یا خانگی، لوازم نقاشی، قلم موهای نقاشی، ماشین های تحریر، ملزومات دفتری (به استثناء مبلمان)، لوازم آموزشی و تدریسی (به استثناء دستگاه ها)، لوازم پلاستیکی برای بسته بندی (که در سایر طبقات ذکر نشده باشند)، حروف چاپ، کلیشه های چاپ

طبقه۱۸- چرم و چرم مصنوعی و کالاهای ساخته شده از این مواد که در طبقات ذکر نشده اند، پوست حیوانات، چمدان ها و کیف و کیسه های مسافرتی، چترها، چترهای آفتابگیر و عصاهای مخصوص راه رفتن، شلاق ها، زین و یراق و زین برگ و سراجی

طبقه۲۰- مبلمان، آئینه ها و قاب های عکس،کالاهای ساخته شده (که در طبقات دیگر ذکر نشده اند) از چوب، چوب پنبه، نی، بامبو، حصیر، شاخ، استخوان، عاج، استخوان آرواره نهنگ، صدف، کهربا، پوسته داخلی مروارید ساز، صدف مروارید، پیپ ها و چپق‌های کف دریائی و جایگزین های این مواد یا ساخته شده از پلاستیک الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ……

طبقه۲۱- ظروف خانگی یا وسایل آشپزخانه و ظروف، شانه و اسفنج ها، برس ها (غیر از قلم موها)، مواد مخصوص ساخت برس، وسایل برای نظافت و تمیزکاری، سیم ظرفشوئی، شیشه هائی که بر روی آنها کار نشده یا نیمه ساخته اند
(به استثناء شیشه های مورد استفاده در ساختمان)، شیشه آلات، اشیاء ساخته شده از چینی و سفال که در طبقات دیگر ذکر نشده اند

طبقه۳۵- تبلیغات، مدیریت کسب و کار، مدیریت بازرگانی و تجاری، عملیات دفتری واداری

طبقه۳۹- حمل و نقل، بسته بندی و انبار سازی کالاها، ترتیبات مسافرت

طبقه۴۴- خدمات پزشکی، خدمات دامپزشکی، مراقبت بهداشتی و زیبائی برای انسان ها و حیوانات، خدمات کشاورزی، باغبانی و جنگلداری

مدارک لازم برای ثبت برند لوازم آرایشی بهداشتی
الف) شخص حقیقی: الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ……

۱- کپی برابر اصل شناسنامه و کارت ملی شخص متقاضی
۲- کپی برابر اصل کارت بازرگانی در صورت لاتین بودن برند
۳- کپی برابر اصل مجوز فعالیت (پروانه بهره برداری، جواز تاسیس، پروانه ساخت یا هرگونه گواهی فعالیت صادره از نهادهای نظارتی و حاکمیتی دولتی)
۴- ۱۰ نمونه از برند در ابعاد ۶ در ۶ سانتی متر 

ب) شخص حقوقی:

۱- کپی روزنامه رسمی تاسیس شرکت
۲- کپی آخرین روزنامه رسمی تغییرات شرکت (در صورت وجود)
۳- کپی برابر اصل شناسنامه و کارت ملی کسانی که در شرکت حق امضاء دارند
۴- کپی برابر اصل مجوز فعالیت (پروانه بهره برداری، جواز تاسیس، پروانه ساخت یا هرگونه گواهی فعالیت صادره از نهادهای نظارتی و حاکمیتی دولتی)
۵- کپی برابر اصل کارت بازرگانی در صورت لاتین بودن برند
۶- ۱۰ 
الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ......
نمونه از برند در ابعاد ۶ در ۶ سانتی متر

امروزه بازار پوشاک و مد در رقابت شدیدی قرار گرفته‌اند. برندهای متنوع و بسیاری در این زمینه در سراسر جهان موجود هستند که هر کدام داستان مخصوص به خود را دارند. داستان این موفقیت‌ها همچنان برای عده زیادی از افراد با استعداد، سرشار از تجربه و درس است. برند منگو نیز یکی از برندهای معروف جهانی بوده که داستان پر فراز و نشیبی دارد. این برند، محصولات متنوعی اعم از پوشاک زنانه، مردانه و اکسسوری را تولید می‌کند. اگر شما هم علاقه‌مند به داستان این برند شده‌اید در ادامه کنار ما باشید. قطعاً شما را تا انتهای این داستان همراهی خواهیم کرد.

الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ……
تاریخ با شکوه برند MANGO
دو برادر ترکی که به بارسلونا مهاجرت کرده بودند، اولین فروشگاه خود را در سال ۱۹۸۴ در همان مکان افتتاح کردند. افتتاحیه این فروشگاه آغازی برای کسب موفقیت‌های بسیار برای برند منگو بود. یک سال بعد، این فروشگاه به پنج فروشگاه تبدیل شد. می‌توانید فکر کنید که گروه کوچک منگو در حال تلاش بود تا بتواند یک کمپانی بزرگ را تشکیل دهد. تلاش آنها بی وقفه ادامه پیدا کرد تا پایان سال ۱۹۸۸ کمپانی منگو حدود ۱۳ مراکز فروش در سراسر اسپانیا تأسیس کرده بود. بعد از چهار سال گسترش این برند به صورت بین‌المللی آغاز شد. برند منگو توانست فروشگاه و مرکز فروش را در پرتغال تأسیس کند. این گسترش ادامه پیدا کرد. برند منگو بیش از ۲۷۰۰ فروشگاه در ۱۱۰ کشور جهان دارد. کمپانی منگو حدود ۱۵ هزار کارمند دارد که ۷۰ درصد آنها را بانوان تشکیل می‌دهد. حدود ۱۸۰۰ نفر از این بانوان در مرکز طراحی Hangar، بزرگ‌ترین مرکز طراحی اروپا و دفتر مرکزی آن کار می‌کنند.الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ……

اگر در ارتباط با نام جالب این برند برایتان سؤال ایجاد شده، باید بگوییم که یکی از برادران ترکی بعد از سفر به فیلیپین میوه انبه را چشید و علاقه بسیاری به آن پیدا کرد. پس از چشیدن این میوه به نام آن نیز علاقه‌مند شد و تصمیم گرفت نام منگو را برای کمپانی خود انتخاب کند. شاید برایتان جالب باشد بدانید که این کلمه در زبان‌های متفاوت به صورت یکسان تلفظ می‌شود.
توسعه منگو
هدف اصلی کمپانی منگو جذب دانشجویان و متخصصان جوان به عنوان مشتریان پرطرف‌دار بود. کمپانی منگو طراحان جوان را از سراسر جهان جذب کرده است. در این کمپانی می‌توانید طراحان متخصصی را که اهل کشورهای متفاوت هستند مشاهده کنید. حدود دو تا سه هفته زمان می‌برد تا منگو بتوانند محصولات را در قفسه فروشگاه‌ها ارائه کند. محصولات ممکن است زنانه، مردانه یا کودکانه باشند. خط تولید محصولات مردانه در سال ۲۰۰۸، خط بچه‌گانه در سال ۲۰۱۲ و خط اکسسوری در سال ۲۰۱۳ ایجاد شد.

به طور کلی کمپانی منگو به زنان اهمیت ویژه‌ای می‌دهد. این کمپانی در سال ۲۰۱۵ یک برند جانبی را برای بانوان سایز بزرگ ابداع کرد. پوشاک تولید شده توسط این برند برای بانوان سایز ۴۰ تا ۵۲ ارائه می‌شد. از جمله محصولات تولید شده توسط این برند فرعی می‌توانیم به کت، کت و شلوار، ژاکت، بلوز جین، پیراهن، شلوار جین، دامن، تاپ، پیراهن پولو، لباس زیر زنانه، کیف، کفش و غیره اشاره کنیم. مدیرعامل منگو می‌گوید ما همواره رضایت مشتریان را مد نظر قرار می‌دهیم و کسب رضایت مشتریان را به عنوان هدف اصلی انتخاب کرده‌ایم.
در شروعی دوباره پس از قرنطینه، مجموعه‌ای خاص به نام «زندگی در شکوفه» رونمایی شد. در این مجموعه منگو رنگ‌های شاد، روشن، طرح‌های گل‌دار و لباس‌های مقاوم را در بخش‌های مردانه، زنانه و بچه‌گانه عرضه می‌کند.الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ……

چرا مشتریان به برند منگو علاقه دارند
عده زیادی از افراد جزو مشتریان ثابت برند منگو هستند. شاید تا اینجای مقاله برایتان سؤال ایجاد شده باشد که علت علاقه مشتریان به این برند چه چیزی است؟ در جواب این سؤال می‌توانیم بگوییم که برند منگو به صورت خیلی زیرکانه محصولات با کیفیتی را با قیمت اقتصادی و مقرون به صرفه تولید می‌کند و همین عامل سبب می‌شود که اقشار متفاوت جامعه توانایی خرید محصولات تولید شده توسط این کمپانی را داشته باشند. کمپانی منگو قابلیت به‌روزرسانی فصلی محصولات تولید شده خود را دارد یا به زبان ساده‌تر در آغاز هر فصل این کمپانی محصولات جدید و متناسب با آن فصل را رونمایی می‌کند.
همان‌طور که در قبل نیز اشاره کردیم منگو اعتقاد به برابری جنسیتی دارد و ارزش و احترام خاصی را برای هر دو جنس مرد و زن قائل می‌شود و همین عامل سبب علاقه بسیاری از کارمندان جوان به کمپانی منگو شده است. علاوه بر مواردی که ذکر کردیم منگو حدود ۱۵ سال است که سایت تجارت الکترونیک خود را راه اندازی کرده است. برای صرفه جویی در زمان و هزینه، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند از خرید حضوری امتناع بورزند و به صورت اینترنتی و از سایت منگو محصولات مورد نظر خود را خریداری کنند. امروزه آنلاین شاپ‌های بسیاری وجود دارند که محصولات این کمپانی را برای فروش ارائه می‌کنند. الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ……

مدیرعامل Mango به فوربس می‌گفت: “ما محصولی شیک با قیمتی مقرون به صرفه را تولید می‌کنیم و آن را در محیطی که برای مصرف کننده جذاب است برای فروش ارائه خواهیم کرد. همان طور که می‌بینید آنها مهارت خاصی را برای فروش محصولات به کار گرفته بودند، در واقع به صورت همه‌جانبه رضایت مشتریان برایشان حائز اهمیت بود.
کمپانی Mango هزینه زیادی را بابت تبلیغات پرداخت می‌کند. این برند با مدل‌های معروف یا ستاره‌های مشهور هالیوود مانند نائومی کمبل، اوا هرزیگووا، داکوتا جانسون و غیره کار می‌کند. محبوبیت منگو بسیار زیاد است. به طور مثال در ارتباط با رسانه‌های اجتماعی، منگو ۱۱.۴ میلیون دنبال کننده در اینستاگرام و ۱ کرور طرف‌دار در فیس بوک دارد. این تعداد دنبال کننده در اینستاگرام و فیس بوک نشان دهنده مشهور بودن برند منگو است. کمتر کسی پیدا می‌شود که نام این برند تابه‌حال به گوشش نخورده باشد.
چندی است که کمپانی منگو علاوه بر سایت، اپلیکیشن‌های موبایل را نیز برای خرید طراحی کرده است. همان‌طور که می‌دانید کار با اپلیکیشن‌های موبایل برای خرید محصولات بسیار راحت است. شما می‌توانید در منزل خود نشسته و این اپلیکیشن را روی گوشی تلفن همراه خود نصب کرده و با چند کلیک ساده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن تصاویر بسیاری از محصولات این کمپانی را مشاهده کنید و انتخاب خود را انجام دهید. در این صورت در وقت و هزینه مشتریان نیز صرفه جویی قابل‌ملاحظه‌ای به عمل می‌آید. همان طور که می‌دانید با آغاز کووید ۱۹ فروش بسیاری از کمپانی‌ها با اختلال مواجه شد. اما کمپانی منگو ازآنجاکه فروش اینترنتی پررونقی داشت، زیان زیادی را از بیماری کووید ۱۹ متحمل نشد. شاید برایتان جالب باشد بدانید که در دوران کووید ۱۹ فروش آنلاین کمپانی منگو حدود ۵۰ درصد افزایش پیدا کرد. الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ……

کمپانی منگو نیز مانند بسیاری از کمپانی‌های دیگر در دوران کووید ۱۹ کمک‌های بسیاری را برای بیمارستان برای رفع مشکلات این بیماری کرده است. به طور مثال می‌توانیم بگوییم که منگو ۱۳۰۰۰ روپوش یکبار مصرف و دو میلیون ماسک را به اسپانیا اهدا کرد. همچنین این کمپانی ۱درصد از درآمد فروش از فروشگاه‌هایی که به صورت فیزیکی بودند را به “صندوق پاسخگویی همبستگی COVID-19” WHO به عنوان فعالیت CSR اهدا کرد. همه این عوامل در کنار هم تعداد طرف‌داران کمپانی منگو را بیشتر از گذشته افزایش داد.
مباحث مالی منگو
همان طور که می‌دانید زارا نیز یکی از اولین خرده فروش‌های اسپانیا بود که اکنون به یکی از کمپانی‌های بزرگ تبدیل شده است. منگو و زارا در رقابت تنگاتنگ با یکدیگر قرار گرفته‌اند. هر دو این کمپانی‌ها محصولات با کیفیت را با قیمت‌های مقرون به صرفه‌ای ارائه می‌کنند. پس مخاطب هر دو آن‌ها اقشار متفاوت جامعه هستند. با این حال درآمد منگو و خانواده‌اش به حدی رسیده است که آنها رتبه چهارم را از لحاظ ثروت در اسپانیا کسب کرده‌اند. حال که این جمله را گفتیم احتمالاً برایتان سؤال ایجاد شده که درآمد منگو چند یورو است. لازم است بدانید که در سال ۲۰۱۹ درآمد کمپانی منگو ۲.۳۷ میلیارد یورو بود. در سال ۲۰۱۸ فروش فروشگاه‌های فیزیکی ۵.۵ درصد رشد کرد و فروش آنلاین ۲۶.۷ درصد افزایش یافت که بالاتر از انتظارات آنها بود. برند منگو قصد داشت تا سال ۲۰۲۰ شعبه‌های بیشتری باز کند و درآمد خود را تا ۴ میلیارد یورو افزایش دهد. همان‌طور که می‌بینید این کمپانی علاوه بر کسب موفقیت‌های فراوان، افق دید بسیار گسترده‌ای داشت و همواره برای سال آینده خود برنامه ریزی می‌کرد. الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ……

دلایل موفقیت منگو
بسیاری از افراد که در آغاز صنعت پوشاک قرار گرفته‌اند، علاقه دارند بدانند که کمپانی منگو به چه علت‌هایی توانست موفقیت‌های بسیاری را کسب کند. منگو اعتقاد به مفهوم و یکپارچگی دارد. این کمپانی همواره تلاش کرد که بین محصول با کیفیت، طراحی اصلی آن و به نمایش کشیدن تصویر برند، نوعی یک‌پارچگی و اتحاد وجود داشته باشد. سیستم تدارکات که در کمپانی منگو قرار گرفته بود قابلیت هماهنگ سازی و انطباق بسیار زیادی داشت. در واقع در زمان کوتاهی رشته‌های موجود در کمپانی منگو با یکدیگر متحد شده و به صورت هماهنگ قرار گرفتند.
مورد بعدی کاهش قیمت است. منگو با برداشتن قدم در ارائه محصولاتی با قیمت اقتصادی، خود را به زارا نزدیک کرد. به نظر می‌رسد این استراتژی با افزایش فروش ۹ درصدی کار می‌کند. حتماً می‌دانید که کاهش قیمت محصولات می‌تواند فروش را افزایش دهد. حالا اگر کیفیت این محصولات نیز بالا باشد، فروش همچنان در مسیر صعود قرار می‌گیرد.

سرعت منگو در تولید و ارائه محصولات متفاوت در فروشگاه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. همان‌طور که در قبل نیز اشاره کردیم منگو تلاش می‌کند که تحت هر شرایطی رضایت مشتریان را کسب کند. برای این کار باید با سرعت قابل توجهی کلکسیون متفاوتی از محصولات را در فروشگاه‌ها به نمایش بگذارد تا مشتریان بتوانند انتخاب خود را در راحت‌ترین شرایط ممکن انجام دهند. الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ……
برای فهم بیشتر این مطلب می‌توانیم برایتان یک مثال بزنیم. فرض کنید شما به دنبال یکی از محصولات تولید شده توسط کمپانی‌های معروف هستید. اما هنگامی که به فروشگاه آن کمپانی مراجعه می‌کنید، خواهید دید که فروشگاه این محصول را ندارد و ممکن است چند ماه طول بکشد تا این محصول را در اختیار شما قرار دهد. در این صورت حتماً شما به سراغ کمپانی دیگری می‌روید که در مدت زمان کوتاه‌تری می‌تواند محصول مورد نظر شما را ارائه کند. کمپانی منگو همواره به این مورد توجه بسیاری کرده است و تلاش می‌کند در مدت زمان کوتاهی محصولات را در اختیار مشتریان قرار دهد. در واقع این کمپانی مدت زمان انتظار را به حداقل کاهش داده است.
یکی دیگر از دلایل موفقیت این کمپانی تعهد به ارائه پارچه‌های با کیفیت در محصولات تولید شده است. منگو تا سال ۲۰۲۰ تصمیم داشت درصد پنبه را برای پارچه‌های پوشاک تولید شده توسط کمپانی خود افزایش دهد. همچنان هم به این کار ادامه خواهد داد تا بتواند هرچه بیشتر رضایت مشتریان را به دست بیاورد.

الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید …… احتمالاً می‌دانید که اغلب کارخانه‌های تولیدی گاهی اوقات سمومی را به آب وارد می‌کنند. منگو یکی از آن کارخانه‌هایی است که آب را تجزیه و تحلیل کرده تا هیچ‌گونه سموم و آلودگی به آن وارد نشود. انتظار می‌رود که عده زیادی از افراد طرف‌دار محیط زیست به این اعتقاد منگو احترام بگذارند و طرف‌دار پروپاقرص این کمپانی شوند.
شاید برایتان جالب باشد بدانید که بسیاری از کارخانه‌هایی که طرح‌های منگو را تولید می‌کنند در کشورهایی مانند بنگلادش قرار گرفتند. این کارخانه‌ها، طرح‌هایی که هر هفته کمپانی منگو به آنها ارائه می‌دهد را به خط تولید می‌برند تا بتوانند محصولات را به بهترین شکل ممکن تولید کنند. کمپانی منگو همواره بازرس‌‌هایی را به این کارخانه‌ها می‌فرستد تا از نزدیک بر روند کاری آنها نظارت داشته باشد.

سخن آخر
امیدواریم که تا اینجای مقاله خسته‌تان نکرده باشیم. سعی کردیم تاریخچه جامع و کاملی را از کمپانی منگو برایتان بیان کنیم. به احتمال زیاد، مطالعه این تاریخچه می‌تواند شما را به خرید محصولات تولید شده توسط کمپانی منگو ترغیب کند. اگر شما هم علاقه‌مند به خرید محصولات این کمپانی هستید می‌توانید به صورت حضوری به مراکز خرده فروشی کمپانی منگو که در بسیاری از کشورها وجود دارند، سر بزنید تا آشنایی بیشتری با این محصولات پیدا کنید.

برند مواد شوینده بهداشتی چیست؟

آیا تا به حال به این اندیشیده‌اید که برند چیست؟ چر از واژه برند برای هر محصول مختلف، استفاده می‌شود؟ برند در واقع نشانه و علامتی است که هر محصول را اختصاصی و انحصاری می‌کند. در میان مواد و محصولات مختلف، می‌توان گفت در مواد بهداشتی و انواع شوینده‌ها برندینگ اهمیت بالایی دارد.
دلیل آن هم این است که در بازار هزاران شرکت تولید کننده مواد بهداشتی و شوینده وجود دارد که اگر قرار باشد برند، لوگو و نام اختصاری در کار نباشد، انتخاب از بین آن‌ها بسی دشوار خواهد بود. پس با این تعاریف می‌توان این طور نتیجه گیری کرد که برند مواد شوینده و بهداشتی در واقع نام و نشانی است که بر روی بسته بندی آن‌ها ثبت شده و در تبلیغات از آن نام استفاده می‌شود. همین برند مواد بهداشتی است که به شما کمک می‌کند در هنگام خرید، محصول مورد نظر خود را خیلی راحت و سریع پیدا کنید و محصولات مختلف شوینده را از طریق برند‌های آن‌ها با هم مقایسه کنید. الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ……
طبقات مربوط به ثبت برند مواد شوینده

اگر بخواهیم محصولات تولیدی مختلف را بر اساس ثبت برند آن‌ها طبقه‌بندی کنیم، می‌توان 45 طبقه مختلف را در نظر گرفت. در واقع می‌توان گفت، چهار دسته‌بندی مختلف برای محصولات وجود خواهد داشت که هر کدام از این دسته‌ها در یکی از این 45 طبقه قرار می‌گیرند. شرکت تولیدی بر اساس محصول خود، طبقه و دسته‌ای که در آن قرار می‌گیرد را مشخص کرده و اقدام به ثبت برند می‌کند.
دسته‌بندی 4 قسمتی که پیش‌تر بیان کردیم به شرح محصولات و مواد غذایی، لوازم خانگی، محصولات آرایشی و بهداشتی و دسته خدماتی است. برای هر کدام از این 4 دسته‌بندی، طبقات مختلفی بین 1 تا 45 وجود دارد که فرد باید بر اساس محصول تولیدی خود و استعلامی که گرفته است، اقدام به ثبت کند. جدول پایین مطلب را برای شما روشن‌تر خواهد کرد.

طبقات مربوط به ثبت برند مواد شوینده

طبقه بندی برندها و همچنین علائم تجاری، در واقع دسته بندی آن‌ها بر اساس محصولات و خدماتی است که ارائه می‌دهند. این طبقه بندی برای تسهیل در قانون گذاری برای اشخاص حقیقی و حقوقی انجام می‌شود. مرکزی با نام مالکیت معنوی که یکی از زیر مجموعه‌های اداره ثبت اسناد و املاک کشورمان، ایران، می‌باشد، طبقه بندی برندها را انجام می‌دهد.
برای ثبت برند، لوگو و آرم و یا هر نام اختصاری برای محصولات مختلف از جمله مواد شوینده و بهداشتی، باید تأیید این مرکز گرفته شود. قبل از این که برای ثبت برند مواد شوینده اقدام کنید، باید محصولات و یا خدمات خود را از طبقه مربوطه انتخاب کنید. به بیانی ساده‌تر باید مشخص کنید که محصول شوینده تولیدی شما مربوط به کدام طبقه بندی است. در ادامه طبقات مربوط به ثبت برند مواد بهداشتی را برای شما می آوریم. الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ……
به طور کلی طبقه بندی کلیه محصولات و خدمات در 45 بند توسط مرکز ذکر شده در بالا انجام می‌شود که طبقات زیر مربوط به ثبت برند مواد شوینده و یا ثبت مواد بهداشتی می‌باشند:

طبقه 3: در این طبقه انواع ترکیبات سفید کننده و مواد شوینده لباس قرار می گیرند. هم چنین مواد بهداشتی با هدف تمیز کردن، براق کردن، لکه گیری و یا ساییدن نیز در همین طبقه قرار دارند. مواد بهداشتی و آرایشی مانند انواع صابون ها، لوسیون ها، خمیر دندان ها، روغن‌ها و عطرها نیز در همین دسته هستند.
طبقه 5: انواع مواد بهداشتی که برای مصارف پزشکی هستند در این طبقه جای می گیرند. مواد بهداشتی هم چون لوازم زخم بندی، مواد پر کننده دندان، مواد رژیمی، انواع ضد عفونی کننده‌ها و حتی حشره کش‌ها نیز در این دسته جای دارند.
طبقه 44: این طبقه در دسته بندی مربوط به خدمات قرار می گیرد. کلیه خدمات بهداشتی و مراقبت‌های زیبایی برای انسان‌ها و حیوانات و البته خدمات کشاورزی نیز در این طبقه قرار دارند.
دو طبقه 35 و 39 نیز در دسته طبقات خدمات هستند که به ترتیب شامل تبلیغات و امور اداری تجارت‌ها و در دسته 39 نیز حمل و نقل‌ها و هم چنین بسته بندی محصولات و کالاها قرار می گیرد. (این دو دسته بیش‌تر مربوط به تبلیغات محصولات مختلف از جمله مواد شوینده و بهداشتی می شوند) .
الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ......

مدارک ثبت برند مواد بهداشتی و شوینده

برای ثبت برند مواد شوینده، این که شما شخص حقیقی باشید و یا شرکت حقوقی، می‌تواند در ارائه مدارک لازم به اداره ثبت، تفاوت ایجاد کند. از همین رو در ادامه، مدارک لازم برای ثبت برند را چه برای شخص حقیقی و چه برای شرکت ها، آورده ایم:
مدارک لازم برای ثبت برند مواد بهداشتی شخص حقیقی

تصویری از مجوز فعالیت
شماره موبایل به نام شخص صاحب برند
تعیین طبقه محصول شوینده و بهداشتی
تصویری از علامت تجاری در ابعاد مشخص
وکالت نامه وکیل دادگستری
داشتن تأیید از دفتر اسناد در رابطه با هویت شخص متقاضی
تصویر کارت ملی و شناسنامه شخص حقیقی
اگر برند به صورت لاتین باشد حتما نیاز به ارائه کارت بازرگانی یا کارت عضویت در اتاق بازرگانی می باشد .
الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ......

مدارک لازم برای ثبت برند مواد شوینده برای اشخاص حقوقی و شرکتها

شماره تماس مدیر عامل
وکالت نامه از وکیل دادگستری
تصویر علامت تجاری در اندازه‌ای مشخص
تعیین طبقه مورد نظر مواد شوینده و بهداشتی
ارائه مجوزهای لازم در زمینه پخش و تولید مواد شوینده و بهداشتی
تأییدیه از اداره اسناد برای امضا و هم چنین هویت مدیر عامل شرکت
تصاویری از مدارک هویتی مدیر عامل شرکت تولیدی مواد شوینده
تصویری از مدارک مربوط به تأسیس شرکت و یا تغییرات ایجاد شده در آن
اگر برند به صورت لاتین باشد حتما نیاز به ارائه کارت بازرگانی یا کارت عضویت در اتاق بازرگانی می باشد
الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ...... .

مراحل ثبت برند مواد شوینده و بهداشتی

صاحبین برندهای مواد شوینده و بهداشتی برای ثبت برند خود باید مراحل مختلفی را طی کنند. ما در ادامه این موارد را به ترتیب برای شما آورده ایم:

استعلام از طبقه برند مواد شوینده و بهداشتی
تکمیل اظهارنامه در مرکز مالکیت معنوی با ارائه مدارک گفته شما در بالا (پرینت نمونه برند در ابعاد 6 در 6 و بارگذاری آن در وبسایت این مرکز)
حضور در دفاتر اسناد رسمی و ارائه برگه مرکز مالکیت معنوی به آن اداره
دریافت گواهی امضا و فرم تأیید اطلاعات (گرفتن رمز عبور و نام کاربری از سامانه در همین مرحله)
تأیید برند مواد شوینده و بهداشتی توسط کارشناسان و ریاست اداره مالکیت معنوی و بعد از آن ارسال پیامک برای صاحب برند
تشکیل پرونده فیزیکی و چاپ برند در روزنامه نوبت اول و دوم
تحویل دو نوبت روزنامه رسمی، نسخه‌ای از اظهارنامه علامت تجاری و ده نمونه از برند خود به اداره مالکیت معنوی و دریافت سند ثبت برند مواد شوینده و بهداشتی
 الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ......

نکته قابل توجه این که بعد از چاپ روزنامه اول، شما به مدت 7 روز برای بیان هر گونه اعتراض در زمینه ثبت برند خود فرصت خواهید داشت. هر بار چاپ روزنامه نیز برای شما ارسال می‌شود. و اما موضوع دیگری که باید خاطر نشان کنیم این است که ثبت برندهایی که داخل آن ها حروف لاتین وجود داشته باشد، حتماً نیاز به عضویت در اتاق بازرگانی یا دریافت کارت بازرگانی را خواهد داشت.
هزینه ثبت برند مواد شوینده و بهداشتی

هزینه‌ ثبت برند مواد شوینده و بهداشتی که باید پرداخت کنید، شامل موارد مختلفی می‌شود که در ذیل به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

هزینه حق الوکاله موسسه ثبتی
هزینه اظهارنامه برند در سامانه که بر اساس تعداد طبقات و نوع شخصی و یا حقوقی مشخص می شود .
هزینه روزنامه اول که براساس تعداد خطوط مشخص می شود .
هزینه حق الثبت برند که با توجه به نوع حقیقی یا حقوقی بود آن متفاوت می باشد .
هزینه روزنامه دوم و تایید نهایی ثبت برند
الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ......

لازم به ذکر است که هزینه‌ های دیگری مانند هزینه مربوط به ثبت برند ، استعلام برند، انتقال برند و … نیز در پروسه هزینه ثبت برند مواد شوینده و بهداشتی ممکن است وجود داشته باشد. نکته مهم دیگر در رابطه با هزینه‌های مربوط به کاهش و یا افزایش طبقه برند در مراحل مربوط به ثبت برند مواد بهداشتی می‌باشد.

صفر تا صد برند ساعت ستیزن
در میان برندهای مطرح دنیای ساعت برندهای ژاپنی از جایگاهی خاص برخوردارند و سالیان سال است که راه خود را در مسیر محبوبیت در بین علاقه‌مندان به ساعت پیش‌گرفته‌اند. ساعت‌های ژاپنی به دلیل کیفیت بالا و ماندگاری طولانی و عمری جز ساعت‌های پرطرفدار محسوب می‌شوند. برند ستیزن که یکی از پیشروهای صنعت سازی به شمار می‌رود سهم قابل‌توجهی از بازار ساعت را به خود اختصاص داده و هرساله با تنوع بسیار و خلاقیت و نوآوری موجی نو در صنعت مد و فن و همچنین اکسسوری ها شیک و زیبا ایجاد می‌کند. سیتیزن یکی از اولین برنده‌هایی بود که ساعت غواصی و ساعت‌های خلبانی باکیفیت و حرفه‌ای را ارائه کرد و ازاین‌رو، اعتبار و محبوبیت فراوانی در دنیای ساعت برای خود برهم زده است. اگر قصد خرید ساعت مچی سیتیزن را دارید یا صرفاً علاقه‌مند به دانستن در مورد تاریخچه‌ی برند ساعت سیتیزن دارید این مقاله برای شماست.

آغاز شکفتن برند ساعت سیتیزن
الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید …… کمپانی سیتیزن در سال ۱۹۳۰ توسط سرمایه‌گذاران ژاپنی و سوئیسی تأسیس شد. این کمپانی ابتدا توسط فردی سوئیسی به نام رودالف اشمید در سوئیس پایه‌گذاری شد که ساعت‌های زیادی را درسال ۱۹۱۸ در ژاپن به فروش رساند بود. بعدها با جا افتادن برند، در سال ۱۹۲۴ انستیتوی تحقیقاتی ساعت شوکووشا اولین ساعت جیبی خود را تولید کرد که توسط شهردار وقت توکیو آقای شیمپی گوتو Shimpei Goto با عنوان “سیتیزن” نام گرفت. در آن زمان آقای شیمپی با امید محبوبیت در میان شهروندان جهان اقدام به این نام‌گذاری نمود.

برند سیتیزن از سال ۱۹۱۸ تا ۲۰۰۸
داستان از سال ۱۹۱۸ آغاز می شود، زمانی که موسسه تحقیقات ساعت شوکوشا (Shokosha) تأسیس شد. اولین ساعت جیبی، در سال ۱۹۲۴ با نام سیتیزن تکمیل شد. در سال ۱۹۳۰ شرکت ساعت سازی سیتیزن تأسیس شد و در سال ۱۹۳۱ اولین ساعت مچی را تکمیل کرد. به زودی، شرکت سیتیزن به یک تولید کننده عمده ساعت تبدیل شد و شروع به تولید انبوه کرد.
با ورود رئیس جدید شرکت، Eiichi Yamada، عصر جدیدی برای ساعت های سیتیزن آغاز شد. شرکت بازرگانی سیتیزن در این دوران تأسیس شد. که این برند را در سراسر جهان به بازار عرضه می کرد. چند سال بعد قرارداد صادرات و واردات با شرکت آمریکایی بولوا (Bulova) منعقد شد.
در سال ۱۹۶۲ باریک ترین ساعت مچی با موتوری به نازکی ۲.۷۵ میلی متر ساخته شد. در سال ۱۹۶۶ اولین ساعت الکترونیکی ساخت ژاپن “X-8” معرفی شد.
در سال ۱۹۷۶ اولین ساعت کوارتز آنالوگ جهان با شارژ نوری به نام “CRYSTRON SOLAR CELL” معرفی شد. طی سالیان بعد همچنان سیتیزن به تولید ساعت مچی های نوآورانه پرداخت.الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ……
تقریبا هرساله سیتیزن ساعت های با عملکرد های جدید که در جهان اولین است، تولید می کند که در این مقاله به چند مورد از مهم ترین های این ساعت ها و همچنین مهم ترین اتفاقات اشاره کردیم.
از مهم ترین تکنولوژی‌های ساعت مچی‌های سیتیزن، ساعت های مجهز به تکنولوژی اکو درایو است که توسط نور، انرژی خود را تأمین می کنند.
در سال ۲۰۰۸ ستیزن شرکت ساعت بولوا (Bulova) را خریداری کرد. همچنین در سالهای اخیر فردریک کنستانت (Frederique Constant) به برند فرعی سیتیزن تبدیل شد. در طول این سال ها نیز این برند از نوآوری هایش در ساخت ساعت مچی دست نکشیده است.

نقاط عطف تاریخ برند سیتیزن
برند ساعت سیتیزن در تاریخ هشتادوچند ساله‌ی خود نقاط عطف فراوانی داشته که هرکدام آغاز مرحله‌ای جدید در مسیر پیشرفت و توسعه برند سیتزن محسوب می‌شوند.

سال ۱۹۳۰: کمپانی ساعت سیتیزن به‌عنوان یک برند رسمی آغاز به کار کرد و ایده‌ی برآمده از نامش را در تولید ساعت‌های خود به کار گرفت.
سال ۱۹۳۱: تولید اولین ساعت مردانه‌ی سیتیزن.
سال ۱۹۵۶: اولین ساعت مچی با تکنولوژی “پاراشوک”. آزمایش تست این ساعت شامل پایین انداختن ساعت از فاصله‌ی سی متری زمین از یک هلیکوپتر می‌شد که در طی این آزمایش ساعت آسیبی ندید.
سال ۱۹۶۲: ساخت باریک‌ترین ساعت مچی مردانه که باریکی موتور آن در ابعاد ۲٫۷۵ میلی‌متر اندازه‌گیری شد.
سال ۱۹۷۶: ساخت اولین ساعت کوارتز با دقت ۳ ثانیه در سال.
سال ۱۹۸۲: اولین ساعت غواصی جهان با مقاومت ۱۳۰۰ متر در برابر آب.
سال ۲۰۰۸: خرید کمپانی ساعت بلووا.
سال ۲۰۱۹: سالگرد ۳۰ سالگی ساعت سیتیزن Promaster

تکنولوژی‌های برند سیتیزن
سیتیزن تاکنون بسیاری از اولین ها و بهترین های جهان را تولید کرده است و قصد دارد به عنوان تولید کننده ساعت هایی که مردم در همه جا دوستش دارند، همیشه بهتر و بهتر عمل کند. در این قسمت تکنولوژی های جذاب به کار رفته در ساعت مچی های سیتیزن را بررسی میکنیم.الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ……
تکنولوژی اکو درایو (Eco-Drive) سیتیزن
سیتیزن با شروع به تولید ساعت مچی هایی که از یک منبع انرژی کاملاً جدید یعنی نور استفاده می کنند، به چالش های محیط زیست پاسخ داد. در سال ۱۹۷۶، اولین ساعت مجهز به شارژ نوری جهان را ایجاد کرد. این فناوری سازگار با محیط زیست، اکودرایو (Eco-Drive) نامگذاری شد. این مدل ساعت هر نوع نوری را به انرژی برای شارژ ساعت تبدیل می کند. اکو درایو نیاز به تعویض باتری ساعت را حذف کرد. امروزه این فناوری، ضربان قلب بیشتر ساعت مچی های سیتیزن است که به طور معنی داری زمان را مشخص می کند و راه را برای یک جهان بهتر باز می کند.

تکنولوژی زمان سنجی اتمی (Atomic Timekeeping) سیتیزن
ساعت های سیتیزن به دقت بسیار بالا مشهورند و در این زمینه جزو اولین ها محسوب می شوند. مثلا ساعت های A-T سیتیزن به شدت دقیق هستند! ساعت هایی با خطای یک ثانیه در طول ۱۰۰۰۰۰ سال!
تکنولوژی موج ماهواره (Satellite Wave) سیتیزن
ساعت مچی های دارای این تکنولوژی دقیق ترین زمانی را که در هر ساعت معمولی پیدا خواهید کرد، تضمین می کنند. چه در صحرا حرکت کنید، چه در اقیانوس ها سفر کنید یا از کوهی برفی بالا بروید، هرگز نیازی به نگرانی در مورد داشتن زمان درست ندارید.
تکنولوژی سوپر تیتانیوم (Super Titanium) سیتیزن
تیتانیوم ماده ای است باورنکردنی و سبک که به نور خورشید، آب شور و… واکنش نشان نمی دهد، این ماده واکنش آلرژیک فلز را کاهش می دهد و در برابر خوردگی مقاوم است. در سال ۱۹۷۰، سیتیزن اولین ساعت جهان را با استفاده از تیتانیوم جامد راه اندازی کرد: X-8 Chronometer.
درباره کالکشن پرومستر (Promaster) برند سیتیزنالوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید …… الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ……
پرومستر مجموعه ساعت مچی های ورزشی حرفه ای سیتیزن است که جذابیت ماجراجویی روزمره را دارد. با نگاه به گذشته، سیتیزن در تاریخ غنی خود نوآوری در وقت سنجی را منعکس می کند. پرومستر همیشه از ماجراهای بزرگ الهام گرفته است، با بالاترین سطح عملکرد و استقامت! هرچه زمان به جلو می رود، سیتیزن به سنت خود در زمینه نوآوری جسورانه ادامه می دهد.
سیتیزن پرومستر سی – Promaster Sea
عمیق تر برو! این ساعت مچی ها با ارزش های عملکردی، دوام و ایمنی مطابقت دارند.
عملکرد ساعت مچی Promaster Dive تا عمق ۲۰۰ تا ۱۰۰۰ متر در آب است! در مدل هایی از سیتیزن با فشار دادن همزمان دکمه ها در ساعت های ۲ و ۴ ساعت به حالت غواصی در می آید، در این حالت همه عملکردها به جز نمایش زمان متوقف می شوند.
این ساعت مچی ها با فناوری اکو درایو هرگز به باتری احتیاج ندارد!
سیتیزن پرومستر ایر – Promaster Air
با این ساعت مچی های خلبانی سیتیزن که برای استفاده حرفه ای مجهز شده اند، به ارتفاع جدیدی صعود کنید. این نوع ساعت مچی های جذاب دارای ویژگی هایی مثل کرونوگراف برای اندازه گیری صدم ثانیه، زمان جهانی، هشدار دهنده، تقویم و… هستند.
سیتیزن پرومستر لند – Promaster Land
تندتر و بالاتر بروید! این نوع ساعت مچی ها که خیلی مقاوم و محکم هستند، به صورت حرفه ای برای ماجرا جویی های با سرعت بالا با تمام ابزار ها برای سخت ترین و دشوار ترین قسمت های زمین طراحی شده اند.
ویژگی‌های برند ساعت سیتیزن
تاریخ ۸۴ ساله‌ی برند سیتیزن شامل نوآوری‌های بی‌شماری در ساعت‌سازی است که مواردی مانند کنترل رادیویی و هم‌زمانی ماهواره‌ای را در برمی‌گیرد. پیشرفت قابل‌توجه دیگری که برای برند سیتیزن رخ داد، توسعه یک تکنولوژی انقلابی به نام Eco-Drive بود که به کمک آن ساعت توسط هر منبع نوری شارژ می شود و نیازی به تعویض باتری ندارد. برند ساعت سیتیزن در این تکنولوژی در زمان خود از خیلی از سازنده‌های دیگر جلوتر بود. علاوه بر ویژگی‌های کاربردی در ساعت‌های سیتیزن این برند به‌طورکلی : الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ……

تنوع قیمت وسیع و مناسب برای هر قشری از جامعه دارد.
خلاقیت، ابتکار و نوآوری را در هر قطعه ابراز می‌کنند.
تمام قطعات به‌کاررفته در ساعت‌های خود را در کمپانی‌های اختصاصی سیتیزن عرضه می‌کند.
طبقه‌بندی‌های متفاوت برای هر سلیقه‌ای دارند.
با ساعت‌ها و برندهای ساعت سوئیسی رقابت می‌کنند.

قیمت ساعت سیتیزن
برند سیتیزن با رعایت اصول مشتری مداری، کیفیت بالا و استفاده از متریال و قطعاتی که به‌طور تخصصی توسط کمپانی سیتیزن تولید می‌شوند همواره در تلاش بوده تا ساعت‌های باکیفیت و ماندگار و همین‌طور کاربردی را برای هر قشری از جامعه‌ی مدرن امروز ارائه دهد. بااین‌حال معمولاً ساعت‌های سیتیزن از تنوع قیمتی بالایی برخوردارند و خرید ساعت سیتیزن در هرزمانی می‌تواند یک انتخاب هوشمندانه‌ی ماندگار حتی به برای نسل‌های بعدی شما باشد. در مجموع می‌توان قیمت ساعت سیتیزن را در رده‌ی ساعت های با قیمت متوسط قرار می‌گیرد.الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ……

زیرمجموعه های برند ساعت سیتیزن
ساعت سیتیزن در میان علاقه مندان به ساعت به دلایل زیادی محبوب است. برند ساعت سیتیزن کالکشن های متنوع و زیادی دارد که برای هر قشر و هر سلیقه ای طراحی شده است. این کالکشن ها شامل ساعت مردانه سیتیزن و ساعت مچی زنانه سیتیزن می‌شود.

پرسونال برندینگ ویژه مدیران کسب و کار
پس از استقبال مردم از شبکه‌های اجتماعی و به اوج رسیدن کار بلاگرهای اینستاگرامی، تبِ مشهور شدن و دیده شدن در شبکه های اجتماعی بالا گرفت. افراد موفق از جمله مدیران و صاحبان کسب و کارها به فکر دیده شدن در فضای مجازی افتادند و مدت زیادی از وقت و انرژی خود را صرف این کار کردند. کار تا جایی پیش رفت که مدیران ارشد با تصور پرسونال برندینگ ، شروع به تهیه ویدئوهای آنباکس گوشی موبایل کردند تا در فضای مجازی به عنوان یک مدیر موفق(!) و خودساخته بیشتر دیده شوند!
برای یک آژانس دیجیتال مارکتینگ فول سرویس مثل ما، این موضوع به ظاهر ساده می‌تواند تبدیل به یک چالش اساسی شود. تصور کنید که روزانه با ده ها مشتری روبرو هستید که تمایل شدیدی به تقلید از بلاگرها و اینفلوئنسرها و نمایش خانه و ماشین لاکچری‌ دارند و تصور می کنند این پروسه‌ی پرسونال برندینگ است.الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ……
پرسونال برندینگ یا برندسازی شخصی چیزی فراتر از فعالیت در شبکه های اجتماعی است. برندسازی، درواقع یک قدرت نرم است که می توانید نحوه دیده شدن توانمندی ها و تخصصتان و نوع نگاه اطرافیان را مدیریت و کنترل کنید. برای آشنایی بیشتر با پرسونال برندینگ، استراتژی صحیح برندسازی و بررسی چندین مثال با ما همراه شوید…

پرسونال برندینگ (Personal Branding) چیست؟
پرسونال برندینگ یا برندسازی شخصی روشی جهت بازاریابی برای یک فرد و تخصص و شغل او به عنوان یک برند مطرح و متخصص است. برندسازی، درواقع یک قدرت نرم است. در محیط کاری و تخصصی ما اینکه دیگران در مورد ما و توانمندی هایمان چگونه فکر می‌کنند همواره بسیار مهم بوده است. برندسازی شخصی در واقع مجموعه‌ای از تعریف‌ها، تجربیات و نوع نگاه اطرافیان اعم از مشتریان، همکاران، کارکنان و … به ما می باشد. همان ویژگی‌های منحصربه‌فردی که به کسب‌وکار و روابط ما با جامعه معنا می‌بخشد.
فراموش نکنید که پرسونال برندینگ یک فرایند ادامه دار و همیشگی برای توسعه و حفظ شهرت و تاثیرگذاربودن فرد، گروه یا سازمان است. برندسازی شخصی در واقع چگونگی معرفی خود به دیگران است که ترکیبی منحصر به فرد از مهارت ها، تجربیات و شخصیت شماست که می خواهید دنبال کنندگان تان از شما ببینند و از آنها مطلع شوند. این روایت داستان شماست و تاثیری است که مردم از محبوبیت شما در فضای آنلاین به دست می آورند.

چرا تلاش برای پرسونال برندینگ مهم است؟الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ……
چون مخاطبان هدف و افراد ایده آل برای کسب و کار شما، شروع به پیدا کردن و شناخت شما می کنند!
هنگامی که دائماً داستان خود را بیان می کنید و بخش هایی از شخصیت خود را در شبکه های های اجتماعی با مخاطبان خود به اشتراک می گذارید، متوجه خواهید شد که افراد بیشتری در حال جذب، دنبال کردن و به اشتراک گذاشتن مطالب شما هستند. هرچه شما شخصیت بیشتری به کسب و کار خود اضافه کنید، در پیدا کردن جامعه هدف خود راحت تر خواهید بود. چرا که با گذشت زمان شما جامعه ای از افراد همفکر با خودتان را ایجاد خواهید کرد که برای مهارت های شما ارزش قائل هستند و شما را به عنوان یک متخصص در آن صنعت می بینند. در این زمان متوجه خواهید شد که برخی مردم شما را دوست دارند و برخی حتی از شما متنفرند که در هر حالت اشکالی ندارد، چون شما نمی خواهید کسی که فکر می کند شخصیت عجیبی دارید یا کسی که دائما با شما مخالف است بخشی از همراهان شما باشد. یکی از بزرگترین دلایل ایجاد یک برند شخصی گردآوری یک گروه قدرتمند از افرادی است که منتظر واکنش نشان دادن در مورد هر چیزی هستند که شما به آنها پیشنهاد می دهید.
همچنین با برندسازی شخصی فرصت‌های حرفه‌ای بیشتری متناسب با مهارت‌های تخصصی شما برایتان فراهم خواهد شد. تلاش برای تهیه یک تصویر واضح از خود و قابلیت هایتان موجب می‌شود، شناخت بهتری نسبت به خود پیدا کنید، در صدد رفع نقاط ضعف خود برآیید، نقاط قوت خود را بهتر بشناسید و برای جذب مخاطب بیشتر بر روی آنها تمرکز کنید. به این ترتیب به‌مرور در حرفه خود شناخته شده و موقعیت‌های شغلی بهتری به شما پیشنهاد می شود و ارتباطات ارزشمندی با متخصصین حوزه خود پیدا خواهید کرد.الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ……

برای پرسونال برندینگ چه کارهایی لازم است؟
احتمالا شما هم تصور می کنید که برای پرسونال برندینگ باید چندین روز در هفته را پشت میز خود بنشینید (با کت و کراوات) و ویدئوهای آموزشی از خود تهیه کنید و در فضای مجازی منتشر کنید. افراد زیادی با همین طرز تفکر و بدون استراتژی شروع به کار کرده اند و پس از صرف زمان و هزینه ی زیادی برای تیم محتوا؛ در بهترین حالت یک کپی بی کیفیت از اینفلوئنسر محبوب خود شده اند. اما راز موفقیت برخی افراد در فضای مجازی چیست؟
۱٫ محتوا را با هدف ایجاد کنید


بسیاری از بازاریابان به شما می گویند بهترین راه برای جذب افراد و خریداران بیشتر، ایجاد و به اشتراک گذاری مطالب جدید است.الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ……
آنها به شما می گویند ویدئوهای بیشتری ایجاد کنید و پست های وبلاگ بیشتری بنویسید تا در نهایت تبدیل به یک برند با نفوذ شوید و به KPI هایی (شاخص های کلیدی عملکرد) که مد نظر دارید دست یابید. اما متاسفانه این استراتژی بارها و بارها با شکست مواجه شده است. این موضوع یکی از بزرگترین و رایج ترین شکایاتی است که ما از مشاغل و برندهای تجاری بزرگ و کوچک می شنویم چرا که آنها تمام وقت خود را صرف ایجاد محتوای جدید کردند، اما هیچ کس هرگز این محتوا را ندیده یا با آن درگیر نشده است، که این یک فرصت بزرگ از دست رفته است.
مطمئناً، هر کسب و کار و اینفلوئنسری باید پیرامون موضوعات خاصی محتوای جدیدی ایجاد کند، اما این کار نباید به یک تکلیف روزانه تبدیل شود که شما با انجام آن صرفا بخواهید این مورد را در لیست کارهای روزانه خود تیک بزنید و یا زمان خود را به مدت ۳ هفته یا ۳ روز برای فیلمبرداری تلف کنید که پس از اتمام تنها پنج نفر این محتوا را تماشا کنند. آنچه بهتر عمل می کند این است که شما استراتژی برای تولید محتوا و بودجه ای برای تبلیغ محتوای خود داشته باشید (تا زمانی که این محتوا هنوز با دیدگاه و اهداف شما مطابقت داشته باشد).
هر محتوایی که ایجاد می کنید باید با بودجه و هدف خاصی در نظر برنامه ریزی شده باشد. مهم این نیست که هر روز یک پست جدید در وبلاگ، یک توییت، یک استوری اینستاگرام یا ویدئو آپلود کنید، مهم این است که همیشه باید بخشی از زمان خود را صرف نمایش محتوای خود در زمان درست به افراد درست در مسیرسفر مشتریان خود (Customer Journey) نمایید. همچنین مهم است که نوع محتوایی را که مخاطبان شما به آن علاقه دارند به آنها نشان دهید، نه آنچه را که شما فکر می کنید آنها می خواهند.
۲٫ پیگیر باشید ، خود را نشان دهید و خدمات ارائه دهید
الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ……هنگام ایجاد یک برند شخصی سازی شده، مهم است که کانال های رسانه های اجتماعی شما در هر پلتفرمی وجود داشته باشد و از نظر بصری جذاب و نمایانگر همان فرد با نفوذی باشد که می خواهید باشید. گَری وی، یک مثال عالی از شخصیتی است که دائما خود را نشان می دهد، همواره حضور دارد و به طرق مختلف به مخاطبان خود خدماتی را ارائه می کند. گَری در حال حاضر با ۹ میلیون فالوور یکی از موفق ترین اینفلوئنسرهای اینستاگرامی است.
مهم نیست که در کدام شبکه اجتماعی به دنبال او هستید، تا زمانی که به اهدافتان نرسید، حجم زیادی از محتوای رایگان را در زمینه موردنظر خود از گری مشاهده خواهید کرد. او بخش کوچک و ویژه ای از بازار نیچ (niche) را پیدا کرد که می توانست در مورد آن چیزهای ارزشمندی را به مردم ارائه دهد و سپس موثرترین و معتبرترین رهبر اندیشه (thought leader) در آن فضا شد. گری هر روز با ارائه محتوای رایگان به مخاطبان خود به آنها خدماتی را ارائه می دهد و این کار را بدون هیچ درخواستی از آنها می کند. نکته دیگر موفقیت گَری، این است که او کپی شخص دیگری نیست و سعی نمی کند خود را متفاوت از آنچه که هست نشان دهد.
این همان چیزی است که امروزه از سمت بسیاری از اینفلوئنسرها و برندهای تجاری خلا آن حس می شود. هر بخشی از بازار را که انتخاب کرده اید باید در آن ثابت قدم و پایدار باشید. سعی کنید با افکار بیش از حد در مورد موضوعات مختلف باعث سردرگمی مخاطب خود نشوید و تنها در یک شاخه مشخص متخصص و شناخته شوید، این امر هم به نفع خود شماست و هم مخاطبان شما!الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ……
۳٫ یک پیشنهاد فروش منحصر به فرد (Unique Selling Proposition) یا USP برای خود پیدا کنید
شما باید چیزی را بیابید که منحصر به فرد و خاص برند شما باشد و شما را از رقبایتان متمایز می کند. در اینجا نمونه ای از برجسته ترین برندها در طول تاریخ که با برندسازی شخصی موفقیت زیادی را کسب کرده است، بررسی می کنیم. کوکاکولا یکی از اولین کسب و کارهایی بود که پرسونال برندینگ را در استراتژی و کمپین های بازاریابی خود وارد کرد. الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید …… این کمپانی از اولین برندهایی بود که بر شخصیت برند (brand personality) و تبلیغات احساسی (emotional advertising) تمرکز کرد. این برند هویتی ایجاد کرد که بر اساس ارزش هایی همچون لذت، تجربه، اجتماع و شادی بنا شده است. آنها برندی را ایجاد کردند که به مردم همان سبک زندگی را نشان می داد که کمپانی کوکاکولا می خواست با آن به ارتباط داشته و به یاد آورده شود.

سه روشی که برند تجاری را وارد مسیر موفقیت می‌کنند:

الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ……

بهترین روش موفقیت برند

تکیه به وب‌سایت را کنار بگذارید:

حتما برای شما پیش آمده که برخی از مشاوران تاکید می‌کنند حتما روزانه و بصورت پیوسته مراقب وب‌سایت خود باشید، شما به یک وب‌سایت برای موفقیت احتیاج و موفقیت برند شما در گرو یک وب‌سایت بزرگ و مجهز است. این توصیه‌ها خیلی خلاف واقعیت نیستند اما درمورد موفقیت برندتجاری و بازاریابی وب‌سایت تنها چیزی نیست که شما احتیاج دارید.
تمرکز بیش از حد بر روی وب‌سایت بخش بزرگی از وقت گرانبهای شما در برندینگ را می‌گیرد. بنابراین سعی نکنید دوباره و دوباره روی وب‌سایت خود کار کنید و تمام انرژی خود را از دست بدهید. همه می‌دانیم که وب‌سایت‌ها مهم‌اند اما فقط یک قطعه از پازل موفقیت برند هستند.
وب‌سایت نخستین محلی خواهد بود که مشتری شما و برندتجاریتان را پیدا می‌کند. ولی اگر پول و بدوجه‌ای که برای برندینگ در نظر گرفتید تنها خرج وب‌سایت کنید این یک شکست خواهد بود. شما ابتدا به پایه و اساسی محکم در برندینگ و بازاریابی احتیاج دارید نه قالب و طراحی رنگین‌کمانی در وب‌سایت.
حتما می‌گویید اگر توصیه می‌کنید وقتمان را صرف وب‌سایت، طراحی آن و رونق دادن به شکل و شمایل آن نکنیم پس نیرو، انرژی و بودجه خود را در برندینگ چگونه استفاده کنیم؟

  • تمرکز به وب‌سایت را ساماندهی کنید و استفاده‌ای صحیح از آن داشته باشید.
  • آنچه که در پشت صحنه برند و تجارت شما می‌گذرد اهمیت دارد.
  • اغلب برندهای موفق استفاده از اتفاقات و فعالیت‌های پشت صحنه را به کسب و کارهای نوپا پیشنهاد می‌کنند.
  • با استفاده از این روش شما با کمترین هزینه و سعی جذابیت بیشتری بدست می‌آورید و رشد می کنید.

شما در پشت صحنه وب‌سایت برند خود به سه گروه فعال احتیاج دارید:

  • اتوماسیون فروش قوی.
  • کمپین‌های قوی برای برند.
  • اتوماسیون قوی در بازاریابی.

مجموع این تیم‌ها و فعالیت‌ها هستند که می‌توانند شما را به نتایج بهتری نزدیک کنند و موفقیتتان را رقم بزنند. اما مسیر موفقیت به همینجا ختم نمی‌شود. شما به چیزی که مدنظر مشتری است فکر کردید؟ شما بعنوان یک مشتری دوست دارید چه محتوایی را در جستجوهای خود بدست بیاورید؟ همیشه محتواهای ارائه شده‌ از برندها برایتان رضایت‌بخش بودند؟ محتوا یکی از بنیادی‌ترین و کلیدی‌ترین اهرم‌هایی هستند که موفقیت برندینگ را در خود پنهان دارند و تنها کسب و کارهایی به آن می‌رسند که بتوانند تولید محتوای خوبی انجام دهند. مشتری دوست دارد که در لحظه با محتوایی رو‌به رو شود که در فکر پرورش می‌داد. محتوایی که تضمین کند این برند حلال مشکل اوست. پس محتوا خود یک روش است.

محتوای موردعلاقه مشتری در برندینگ :

کمپین‌هایی که در روش قلبی نام بردیم از محتواها استفاده می‌کنند. شما اطلاعاتی همچون ایمیل مشتریان را در دست دارید و برای آن‌ها پیام‌ها و محتواهای حاوی خدمات و اخبار و … ارسال می‌کنید. در واقع درست این است که شما از این آدرس ایمیل‌ها استفاده کرده، آن‌ها را در اتوماسیون بازاریابی خودکار قرار دهید و مرتبا ایمیل ارسال کنید.
هرچیزی برای مشتری بفرستیم؟
خیر. گفتیم که می‌توانید یک تبلیغ و اطلاع رسانی مستمر داشته باشید اما نه در قالب ارسال پیام‌ها و مطالب خسته کننده که هیچکسی حاضر به مطالعه آن‌ها نیست. محتوایی را تولید که به نظر آن‌ها جذاب است و منتظر هستند از شما دریافت کنند.
چگونه بفهمم مشتری چه محتوایی مطالعه می‌کند؟
خیلی راحت از این میانبرها استفاده کنید:

  • تماس‌های فروش بین اپراتور و یا ربات با مشتری نشان می‌دهد که مشتری چه چیزی می‌خواهد.
  • مشکلات تکراری آن‌ها را مورد هدف قرار دهید.
  • سوالات آن‌ها را جواب دهید.
  • درمورد آنچه که منتظرش هستند به آنها نوید دهید.
  • گاهی از اسرار و کارهایی که می‌خواهید در آینده انجام دهید بگویید.
  • نترسید آن‌ها نمی‌توانند استفاده بدی از این اطلاعات داشته باشند. درمقابل امیدوار می‌شوند که شما می‌توانید مشکلشان را برطرف کنید. پس یک امتیاز دیگر هم کسب می‌کنید، آن‌ها فقط به شما اعتماد می‌کنند و منتظر محصولات شما هستند.

حالا HEO بهتر است:

امکان ندارد کسی بازاریاب باشد و از سئو SEO استفاده نکند. بهینه سازی کلمات کلیدی در موتورهای جستجو یکی از تحولات عظیم در صنعت بازاریابی برندینگ از سال 2000 بشمار می‌رود.
اما سئو چکار می‌کند:الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ……
خیلی ساده موتور جستجو را گول میزند. سئو به کسی که تولید محتوا می‌کند این اجازه را می‌دهد که وب‌سایت را با کلمات کلیدی پر کند، رتبه وب‌سایت را در موتور جستجو ارتقا دهد و بازدید بیشتری بگیرد. اما امروز دیگر اوضاع تغییر کرده و اول شدن و یا بهتر شدن از نظر گوگل این نیست که شما بازدید و کلیک بیشتری بدست آورید.
پس اگر امروز کسی وارد وب‌سایت شما شد کلمات کلیدی تکراری را دید و بلافاصله از وب‌سایت خارج شد ناراحت شوید، چراکه این یک تیر به رتبه شما در گوگل است.

پس چکار کنیم و چطور برند را نجات دهیم؟

  • از حالا بیشتر به فکر مشتریان و مخاطبین خودتان باشید.
  • از HEO استفاده کنید و وب‌سایتی بسازید که دلخواه انسان‌ها باشد نه دلخواه الگوریتم‌های گوگل.
  • اگر بتوانید تجربه بازدیدکنندگان را به رضایت‌بخشی تبدیل کنید یعنی آینده‌ای روشن در برندینگ و سرپا نگهداشتن وب‌سایت خواهید داشت.
  • تاثیری که از HEO می‌گیرید غیرقابل مقایسه با SEO خواهد بودريال شگفت زده می‌شوید.

شما با افرادی که برایتان اهمیت دارند اعتماد سازی ایجاد می کنید
مطالعات نشان داده است که وقتی که صحبت از همکاری تجاری به صورت آنلاین با برند یا گروهی مطرح می شود، ۷۰-۸۰ درصد از افراد قبل از انجام این مذاکره تجاری، درباره آن برند، شخص یا گروه کاندید، تحقیق و جستجو انجام می دهند. مردم این حس را که از قبل شما را به گونه ای می شناسند، دوست دارند. به ویژه قبل از اینکه پول خرج کنند یا با شما وارد روابط تجاری شوند. همین امر یکی از دلایلی است که باعث می شود پرسونال برندینگ بسیارحائز اهمیت باشد. شما از این طریق می توانید به طور طبیعی با کلیه مردم در سراسر جهان ارتباط برقرار کنید. از آنجا که رسانه های اجتماعی به مکانی سرشار از منابع و اطلاعات بسیار معتبربرای همه افراد درهر زمینه ای که تصور کنید، تبدیل شده است، همیشه مهم است که خود واقعی تان را نشان دهید.
تقریباً همه کارهایی را که انجام می دهید به صورت آنلاین قابل دسترسی است، بنابراین مطمئن شوید که هر داستانی که از برند خود ارائه می دهید با همه آن چیزهایی که می گویید و انجام می دهید سازگار است. ثبات یکی از مهمترین عوامل در ایجاد اعتماد در دیگران است.الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ……
جمع بندی
پرسونال برندینگ به شما کمک می کند از دیگران متمایز شوید. برند شخصی به شما این فرصت را می دهد تا مهارت ها و نقاط قوت خود را به مشتریان فعلی و بالقوه (مشتریان احتمالی) نشان دهید.
کلید ایجاد یک نام تجاری موفق و تأثیرگذاراین است که دائماً در معرض دید مخاطبان بوده و آنقدر عالی باشید که افراد راه بهتری به جز همکاری و تجارت با شما نداشته باشند.
مفهوم برند چیست؟
عموم مردم به محصولات شناخته شده یک کارخانه یا شرکت برند می گویند اما فیلیپ کاتلر معتقد است:
یک نام، واژه، سمبل، یا طرح که هدف آن شناساندن محصولات و یا خدمات یک فروشنده یا گروهی از فروشندگان به مشتریان و همچنین تمایز محصولات آن ها ازسایر رقبا می‌باشد، برند نام دارد.
برندینگ به یک محصول یا خدمت ابعادی را اضافه می کند تا آن محصول یا خدمت از سایرین متمایز گردد. این تمایزها می تواند کارکردی منطقی، یا ملموس و یا حتی غیرملموس داشته باشد.
برندها اهمیت بالایی در کسب و کار دارند چون مصرف کنندگان از برند به عنوان یک معنا استفاده می کنند و برای نشان دادن ارتباط خود با آن معنا آنها را به دیگران نشان می دهند.الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ……
تعاریف برند
می توان دید که مردم به طور عاطفی با برندهایی که برایشان مهم هستند ارتباط برقرار می‌کنند و برای آن تعاریف مختلفی در نظر می گیرند.
کارشناسان علم فروش و بازاریابی نیز به شکلی متفاوت برند را تعریف کرده و از منظر متفاوت به این موضوع می نگرند. تعاریفی نظیر:
اینتربرند – کلیفتون و موگان:
برند یعنی مجموعه ای از عناصر ملموس و غیر ملموس که در یک نام تجاری در کنار یکدیگر قرار گرفته اند تا برای شرکت اعتبار و برتری ایجاد نموده و ارزش بیشتری را برای مشتریان خلق نماید.
مورفی:
برند تنها یک محصول فیزیکی نیست، بلکه یک خاصیت منحصر بفرد است. در طول زمان گسترش و بهبود می‌یابد و دارایی های ملموس و غیر ملموسی را از آن خود می سازد. برند در طول زمان موجب انفکاک میان محصولات می شود.
کلر:
یک برند موفق اثر مثبتی بر نگرش مصرف کنندگان نسبت به هویت شرکت می گذارد. یک نگرش مثبت در راستای یک تجربه خوب شکل می گیرد، آگاهی از نام و نشان بر کیفیت ادراکی مشتریان اثر گذاشته و مستقیما منجر به وفاداری ایشان می شود.
مفهوم برند
هر آنچه ما را از رقبا متمایز می سازد و موجب شناسایی ما نزد مشتری می شود برند می‌باشد. هر روز برندها بیش از پیش در زندگی ما نفوذ می کنند و به یکی از اشکال بروز ما در جامعه تبدیل شده اند.
اما این برای همه کسب و کارها صادق نیست و هر کس که آرزوی داشتن برند را دارد نمی تواند برند موفقی که در حافظه ها بماند و مشتری به آن وفادار باشد را ایجاد کند.الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ……
موضوع مهم فقط داشتن یک برند نیست. مهم این نیست که انسانها نام برند ما را از حفظ بدانند موضوع مهم این است که برای برندمان معنائی را بیابیم و با آن هویت برندمان را پر کرده و سپس آن را در ذهن مشتری جای دهیم.
مفاهیم مربوط به برند
استراتژی برند : Brand Strategy
برنامهای است برای توسعه سیستماتیک برند به منظور دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده. استراتژی برند باید براساس چشم انداز برند شکل گرفته و بر خاسته از اصول متمایز سازی و جذب مستمر مشتریان باشد.
وفاداری برند : Brand Loyalty
به این معنی است که مصرف کننده تا چه میزان از خرید و استفاده از کالاهای دیگر واهمه دارد.
معماری برند : Brand Architecture
سه سیستم معماری برای برند در نظر گرفته شده است:الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ……

سیستم مستقل که در آن برند اصلی شرکت فقط به عنوان یک شرکت هولدینگ یا شرکت مادر مطرح شده و هر یک از محصولات یا خدمات به طور جداگانه نام گذاری و برند سازی می شوند.
سیستم پشتیبانی یا حمایتی که در آن تمام برندهای زیر مجموعه بوسیله لینکهای شفاهی یا تصویری به برند اصلی شرکت متصل میشوند.
سیستم یکپارچه که در آن نام شرکت برای تمام محصولات و خدمات شرکت مورد استفاده قرار میگیرد.
الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ......

تعهد به برند : Brand Commitment
به میزان وفاداری مشتری به یک برند و یا به یک محصول خاص از یک برند اشاره دارد.
تجربه برند : Brand Experience
روشی است که به وسیله آن یک برند در ذهن ذینفعان شکل می گیرد. برخی از تجارب کنترل شده هستند مثل محیط فروشگاه خرده فروشی، تبلیغات، محصولات و خدمات، وب سایت و غیره. و برخی کنترل نشده اند مثل تبلیغات دهان به دهان، مطالب روزنامه ها و غیره.
جایگاه یابی برند : Brand Positioning
یعنی جایگاه متمایز و منحصر به فردی که یک برند در یک محیط رقابتی به خود اختصاص می دهد تا مطمئن شود که مخاطبانش به درستی آن را از سایر برندها شناسایی کرده و تشخیص می دهند. جایگاه سازی مستلزم به کارگیری صحیح و دقیق همه اجزای آمیخته بازاریابی است.
تداعی های برند : Brand Associations
این شاخص از تداعیات ذهنی و نگرش های عمیق مصرف کننده در خصوص برند است. شامل فاکتور های ۴ گانه ارزش ادراک شده، هویت برند، تداعیات از محصول و تداعیات سازمانی است.

چگونه یک برند قوی خلق کنیم؟الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ……

هدف‌گذاری: همان‌طور که گفتیم یکی از کلیدی‌ترین عناصر برندسازی، هدف است. با اینکه همه برای کسب درآمد فعالیت می‌کنند و هدف نهایی پول است، ولی تمام ماجرا نیست و باید اهداف عمیق‌تر و ارزشمندتری داشته باشید. ببینید برای چه شروع کردید؟ چرا ادامه می‌دهد و به کجا می‌خواهید برسید؟ آیا می‌توانید باعث خوشحالی دیگران شوید؟ و…
ارزش‌های پیشنهادی و مزایای رقابتی: بررسی کنید چه ویژگی‌های باعث می‌شود از دیگران متمایز باشید و مشتریان از شما خرید کنند. چطور می‌توانید برندتان را در ذهن مخاطبان حک کنید تا شما را متفاوت از رقبا بدانند. ارزش‌های پیشنهادی شما برای مخاطبان چیست و چرا با دیگران فرق می‌کنید.
شناسایی مشتریان هدف: درست است که در مرحله اول باید اطلاعات دموگرافی و مردم‌شناسی مخاطبان‌تان را داشته باشید، اما فراموش نکنید همه چیز به این سادگی نیست و باید عمیق‌تر باشید. شما با مردم واقعی مواجه هستید، افرادی که براساس احساسات و رفتارهای خود تصمیم می‌گیرند.
ساختن شخصیت برند: برند خودتان را انسانی با شخصیت بدون خطا در نظر بگیرید. همه چیز را درباره این فرد توضیح دهید و این صفات را در کسب و کار خود گسترش دهید.
ثابت قدم بودن: برندهای قوی در کنار ارزش‌های اساسی از روی فونت، استایل، تصاویر و کارهایی که انجام می‌دهند، کاملا قابل شناسایی هستند. تلاش کنید همیشه در خط مشی خود ثابت قدم باشید تا از خودتان هویت قوی بسازید. ولی در طول مسیر انعطاف‌پذیری لازم را داشته باشید تا به‌روز بمانید.

فواید و مضرات برندسازی
برندینگ فوائدی چون فروش با قیمت بالاتر، ایجاد ارزش افزوده برای سازمان، متمایز شدن از رقبا و ایجاد وفاداری در مشتریان دارد که میتواند برای هر سازمان یا شرکت بسیار ارزشمند باشد.
اما برندینگ از دید برخی مدیران و کارشناسان فروش مضراتی نیز دارد. مضراتی چون:

نیاز به صرف هزینه های بالا برای تبلیغات، طراحی برند، انجام تغییرات در سازمان و …
سرمایه گذاری بیشتر برای بالا بردن کیفیت تجربه محصول و بها دادن بیشتر به نیروی انسانی .
پذیرش اشتباهات و نیاز به اعتراف البته در صورتی که خطائی از سمت صاحبین برند انجام شود.

چرا هر شرکتی نمی‌تواند برند بسازد؟
انبوهی از تولید کنندگان و سازندگان محصولات مختلف در بازار مشغول به فعالیت هستند اما هرگز موفق نخواهند شد محصول خود را تبدیل به یک برند نمایند.الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ……
کارشناسان علم فروش و بازاریابی برای این معضل دلایل بسیاری را در نظر میگیرند. دلایلی همچون:
نبود چشم انداز، اهداف سازمانی و اهداف بازاریابی
تاکید بیش از اندازه بر هویت بصری
نبود نیروی انسانی مناسب در سازمان
نبود درک از اهمیت برندسازی داخلی
نبود فرهنگ سازمانی مناسب
نبود سیستم متناسب با سازمان
نبود صبر و حوصله در مدیران
برآورد اشتباه از منابع لازم برای پیشبرد پروژه برندسازی
تعیین نادرست مفهوم جایگاه سازی انجام چند پروژه همزمان

کلیدی‌ترین عناصر برندسازی
برای اینکه بتوانید به بهترین شکل ممکن برندسازی خود را انجام دهید، باید با المان‌ها و عناصر آن به خوبی آشنا باشید. برندسازی عناصر مهم و زیادی دارد که در ادامه مهمترین موارد را می‌بینید.

هدف: یکی از مهمترین و اصلی‌ترین المان‌های برندسازی هدف و قصد شما از داشتن یک برند قوی است. با اینکه هدف شما می‌تواند تک بعدی باشد، ولی بدون شک برندهایی موفق‌تر هستند که به چیزی فراتر از فروش و کسب درآمد فکر کنند.
انسجام و یکپارچگی: همان‌طور که اشاره کردیم یک برند المان‌های مختلفی دارد. به همین دلیل اگر می‌خواهید تصویری ماندگار و هماهنگ در ذهن مخاطبان ایجاد کنید، باید انسجام و هارمونی میان این المان‌ها را به خوبی در نظر بگیرید.
برقراری ارتباط: پیشتر گفتیم که درک دیگران از ماست که باعث دیکته‌شدن رفتار و احساسات آنها می‌شود و همین مسئله علت اصلی تصمیم‌گیری افراد برای خرید است. بنابراین باید به فکر برقراری ارتباط عمیق با مخاطبان باشیم تا بتوانیم براساس روابطمان با آنها امیدوارم باشیم که از ما خرید کنند.
توجه به کارمندان: یکی از مهمترین عناصر برندسازی توجه ویژه به کارکنان است. شما فقط با مشتریان مواجه نیستید و بلکه کارمندان‌تان نیز بخش مهمی از برندینگ هستند. ضمن اینکه تک‌تک آنها می‌توانند نماینده برند شما باشند. بنابراین باید تلاش کنید از آنها نمایندگان قدرتمندی بسازید.
الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ......

مزایای برندسازی
یکی از مهمترین اهداف هر کسب و کاری که هیچ‌گاه متوقف نمی‌شود، برندسازی است. اما این کار چه مزایایی دارد که باعث شده تا این اندازه مهم باشد.

افزایش آگاهی از برند: بدون شک یکی از مهمترین مزایای برندسازی، افزایش آگاهی از برند (Awareness) است؛ چرا که باعث می‌شود مخاطبان بیشتری با کسب و کار شما آشنا شوند.
افزایش مشتریان و فروش: طبیعتا هر چه افراد بیشتری با کسب و کار شما آشنا شوند در نتیجه درک بهتری خواهند داشت و همین مسئله باعث می‌شود اعتماد آنها نسبت به شما افزایش پیدا کند. در نهاین این مسئله کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کنید.
افزایش اعتبار: برندهایی که قوی‌تر هستند، اعتبار بیشتری دارند؛ چرا که باعث می‌شود افراد زیادی به آنها سر بزنند و این کسب و کار را یک منبع موثق بدانند.
ارتقای ارزش کسب و کار: یکی دیگر از مهمترین مزیت‌های برندسازی خوب این است که رفته‌رفته جایگاه بسیار خوبی در بازار پیدا می‌کنید و همین امر باعث ارتقای ارزش برند شما می‌شود.
الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ......
رضایت و خوشحالی کارکنان: کاملا طبیعی است که همه تلاش کنند در یکی از برندهای سرشناس مشغول به کار شوند. علاوه بر این کارکنان فعلی نیز از اینکه برای یک برند کار می‌کنند کاملا راضی و خوشحال خواهند بود.

ثبت برند فوری و ارزان
در صورت قصد ثبت علامت تجاری چه اقداماتی انجام دادید؟ ولی از نحوه ثبت علامت بی اطلاع هستید؟ بخاطر پیچیده بودن امور ثبتی از ثبت برند در حیطه کاری خود دست کشیده اید؟
باید بدانید که ثبت علائم دارای اصول و مقررات خاص خود است که بدون آگاهی از این اصول و مقررات نمی توان روند ثبت برند را طی نمود. برای ارائه بهترین خدمات، مقاله پیش رو به بررسی قواعد و مقررات ثبت علامت پرداخته است تا به سوالات شما عزیزان در این زمینه پاسخ داده شود.
از جمله مزیت ثبت علامت در موسسه حقوقی ایلیا پایین بودن هزینه های تمام شده و سرعت کار توسط تیم حقوقی و ثبتی این مجموعه می باشد، از این رو شما تنها با یکبار تماس و یا با مراجعه حضوری خیال خود را از بابت سرعت انجام روند ثبت علامت و هزینه معقولانه در این مسیر آسوده می کنید.الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ……
لازم به ذکر است یک برند و علامت تجاری خوب باید با تمامی ویژگی ها و شروطی که در قوانین اداره مالکیت صنعتی ثبت درج شده همسو باشد و بتواند تمام اهداف دارنده آن را محقق سازد.
در ادامه به مثال هایی از برند و مالکیت محصولات در قدیم می پردازیم. سپس تمامی گام های سریع و کم هزینه برای ثبت علامت را توضیح خواهیم داد تا راهنمای مناسب شما در روند ثبت علامت تجاری باشد.
تاریخچه و اهمیت ثبت برند
اولین برندها از زمان وایکینگ ها شکل گرفته اند. در گذشته برای تفکیک دادن حیوانات و مشخص شدن صاحبان آنها به کمک وسیله آهنی بر روی بدن آن ها نماد هایی را درج می کردند تا قابل شناسایی باشند.
پس از آن، این روند در بین تاجران و تولید کنندگان محصولات مختلف در سراسر جهان انجام شد. از این رو سوء استفاده ها و برخی سود جویی ها از اعتبار برند ها و نماد های تجاری موجب بروز قوانین مالکیت معنوی در این زمینه شد.
بعد از مدتی هم در حوزه بین الملل سازمان جهانی مالکیت معنوی برای حمایت از برند های بین المللی ایجاد شد.
هم اکنون که شما این مقاله را مطالعه می کنید، میلیون ها برند در عرصه بازار های جهانی در حال مبادله کالا و خدمات خود هستند. بدون اینکه کسی از برند یا نماد تجاری آنها بتواند سواستفاده کند. پس هرچه سریع تر اقدامات ثبت برند خود را شروع کنید به اهداف بلند مدت خود در حرفه تان نزدیک تر می شوید.

مدارک ثبت برندالوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ……
دو نوع تقاضا برای ثبت برند وجود دارد:

تقاضای ثبت علائم تجاری حقیقی
تقاضای علائم تجاری حقوقی

برای ثبت هر کدام از دو تقاضای فوق باید مدارکی مبنی بر ثبت علائم تجاری ارائه شود.
برند باید به طور رسمی به ثبت برسد و برندی قابلیت به ثبت رسیدن را دارد، که نوین بوده و قبلاً توسط شخص و یا شرکتی به ثبت نرسیده باشد. نام برند باید نسبت به سایر محصولات و خدمات مشابه خودش متفاوت باشد و به راحتی از بین آن ها قابل شناسایی باشد.
مدارک برای برند اشخاص حقیقی

ارائه فتوکپی شناسنامه.
ارائه فتوکپی کارت ملی.
چنانچه برند شما دارای حروف به صورت غیرفارسی است مستلزم ارائه ارائه کارت بازرگانی می باشید.
ارائه رونوشت از مجوز فعالیتی که از سازمان های نظارتی و حاکمیت دولتی صادر شده است.

مدارک برای برند اشخاص حقوقی

ارائه رونوشت شناسنامه.
ارائه رونوشت کارت ملی.
ارائه رونوشت روزنامه تاسیس و آخرین تغییرات شرکت.
ارائه رونوشت مجوز فعالیتی که از سازمان های نظارتی و حاکمیت دولتی صادر شده است.

الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ......

ارائه کارت بازرگانی چنانچه در برند از حروف غیر از فارسی استفاده شده است

اولین گام برای ثبت برند
یک برند به معنای هویت و آشنایی مخاطبین و مصرف کنندگان با موضوع فعالیت شما می باشد. از این رو پرداختن به آن بسیار حائز اهمیت بوده که باید قبل از ثبت و پی ریزی طرح اولیه برند آن را از طریق استعلام برند آنالیز کرده تا در میانه راه باعث اشتباه و نتیجه منفی در ثبت برند و علائم تجاری شما نشود . برند با در نظر گرفتن تمامی شروط و قوانین ثبتی در اداره مالکیت صنعتی ثبت شده که نقطه عطفی برای راهیابی به اهداف شما خواهد بود. در ادامه ابتدایی ترین گام های حقوقی برای ثبت برندتان را به شما آموزش می دهیم .
آموزش گام به گام ثبت برند

الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ……

انتخاب بهترین نام برای برند

نام مناسب برند باید از سوی متقاضی ثبت علائم تجاری به اداره مالکیت معنوی فرستاده شود. برای آسان شدن امور می توانید انتخاب بهترین نام و متناسب با فعالیت خود را به کارشناسان مجرب ثبت علائم تجاری ایلیا بسپارید.

استعلام برند

در استعلام باید به طبقه بندی برند ها توجه شود تا به صورت تخصصی استعلام انجام گیرد. این کار بدین منظور صورت می گیرد. که اگر شخصی از قبل اقدام به ثبت برندی مشابه یا عین برند شما انجام داده باشد، شما مجاز به ثبت علائمی که انتخاب کردید نخواهید بود. بنابراین استعلام برند سبب صرفه جویی در هزینه و زمان ثبت آن خواهد بود.
بنابراین با استعلام برند از خاص بودن و تک بودن آن اطمینان حاصل خواهید کرد. برای اطلاع از طبقه برند می توانید به مقاله آن مراجعه کنید .

الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ……

ارائه و تهیه مدارک مورد نیاز برای ثبت برند 

یکی از مراحل مهم در ثبت علامت تکمیل مدارک مربوطه در این زمینه است که پیش از این به آن ها اشاره داشتیم، بر اساس اینکه متقاضی ثبت علامت شخص حقیقی یا شخص حقوقی است باید مدارک مورد نظر را تکمیل نمایند.

ثبت اظهارنامه علامت تجاری

بعد از آنکه پاسخ استعلام برند را اخذ نمودید می توانید از طریق سامانه اینترنتی اداره مالکیت صنعتی اظهارنامه ثبت برند را ارسال نمایید. سپس کارشناس اداره مالکیت صنعتی بررسی ها و ارزیابی های لازم را انجام می دهند و نتیجه ارزیابی و بررسی را پس از تایید رئیس اداره مالکیت صنعتی به متقاضی ثبت علائم ابلاغ می نمایند.
در صورتی که اسم مورد تقاضای شما مورد تایید و تصدیق واقع شود، آگهی 30 روزه آن صادر می گردد. در صورتی که نسبت به برند شما هیچ گونه اعتراضی وجود نداشته باشد برند شما به ثبت می رسد و تصدیق نامه 10 ساله برند برای شما صادر می شود.
ثبت برند مشابه
این روزا به دلیل بالا بودن هزینه ثبت علامت و نیز هزینه های جانبی برندسازی مثل حق الزحمه یک طراح گرافیست خوب برای طراحی برند و لوگوی موردنظر، بعضی از سودجویان با وعده های دروغین اقدام به ارائه یک برند و علامت تجاری از قبل ثبت شده می کنند که این امر نوعی تقلب بوده که با ارائه برند به اداره مالکیت صنعتی و بازرسی های لازم که توسط کارشناسان قبل از ثبت انجام می گیرد رد می شود و بدین ترتیب متقاضی ثبت برند علاوه بر صرف هزینه اضافی ، در زمان خود نیز تلفاتی خواهد داشت.الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ……
همیشه این مورد را در نظر بگیرید که هیچ برند مشابه قابل ثبت نیست و حتی ایجاد تغییرات اندک در طراحی لوگو دیگری نیز نمی تواند ثبت علائم مشابه را تحقق بخشد.
ثبت برند و اقدامات پس از آن
تمامی امور ثبتی و حقوقی از جمله حراست از برند و علامت تجاری و یا استفاده دیگر افراد از برند شما را کارشناسان مجرب ایلیا بر عهده دارند و شما را در راه دفاع از حقوقتان یاری خواهند کرد پس بی دغدغه امور ثبت برند و حقوقی خود را به کارشناسان مجرب ایلیا با بیش از 18 سال سابقه بسپارید و از تخفیفات بی نظیر ثبتی بهره ببرید.
اختصاص بخش ثبت علائم این موسسه به مشاوره رایگان حقوقی به متقاضیان ثبت علامت از جمله مزایای ثبت علائم و علامت تجاری خاص در ایلیا می باشد.
ما تمامی مراحل ثبت علامت را در کم ترین زمان در اداره مالکیت صنعتی به سرانجام خواهیم رساند تا اهدافتان را محقق سازیم .
مراحل ثبت سریع برند
برای ثبت سریع برند لازم است مشاوره تخصصی صفر تا صد برند را دریافت کنید، که مجموعه ایلیا مشاوره رایگان و تخصصی ثبت برند را برای شما فراهم کرده است و پس از کسب اطلاعات لازم و کافی در این زمینه در صورت تمایل می توانید کلیه امور ثبتی خود را به ما بسپارید و یا می توانید به پایگاه اینترنتی اداره مالکیت معنوی به نشانی https://iripo.ssaa.ir مراجعه نمایید و فرم مربوط به تقاضانامه را کامل کنید.الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ……
در این فرم اطلاعات مالک برند که ممکن است شخص حقیقی یا حقوقی باشد و مدارک لازم برای ثبت برند و اطلاعات و توصیف برند باید وارد شود.
همچنین ویژگی های یک محصول را می توان در بین 45 طبقه برند ، که در هر طبقه محصولات متعدد ذکر شده است جستجو کرد.
مدارک لازم باید در سایت اداره مالکیت معنوی درج شود. برای درج اطلاعات باید دقت بالایی داشته باشید هر نوع مغایرت اطلاعات موجب رد درخواست شما خواهد بود.
پس از تکمیل تمامی مراحل و اقدامات لازم برای ثبت علامت کد 5 رقمی برای متقاضی ثبت ارسال می شود، که برای وارد شدن در مراحل بعدی به آن نیاز دارید.
در مرحله بعد پس از تایید کارشناسان مالکیت معنوی باید روزنامه نوبت اول منتشر شود. این روزنامه اطلاعیه تقاضای ثبت برند می باشد.
طی 30 روز از تاریخ انتشار آگهی روزنامه اگر اعتراضی در این خصوص مطرح نشود، می توانید هزینه حق الثبت را پرداخت و برند را در روزنامه دوم آگهی نمایید.
در نهایت نیز با ارائه اصل مدارک می توانید تصدیق نامه برند را از اداره مالکیت صنعتی واقع در تهران و پس از مراجعه حضوری به این استان دریافت کنید.
راهنمای کامل ثبت برند
برند یا نشان تجاری به منظور تفکیک یک محصول از میان محصولات یا خدمات موجود در بازار برای مصرف کننده می باشد. از این رو یک برند خوب سبب ایجاد رابطه مستمر و مفید با مشتریان محصول خواهد شد.الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ……
در ثانی برند خوب باعث ایجاد انگیزه در مشتریان است تا مشتری برای استفاده و تهیه محصولات و خدمات مورد نیاز به سراغ یک برند خوب برود و در نتیجه برند خوب، خود را در بین رقبای دیگر مطرح می سازد.
بنابراین یک برند خوب با به ثبت رسیدن دارای حق مالکیت خواهد بود و بدین ترتیب از نظر اقتصادی نیز به دارنده آن مزایایی تعلق خواهد گرفت .
آیا تمام شرکت ها به ثبت برند نیاز دارند؟
زمانی که بحث ثبت علامت مطرح می شود ، اکثر فعالان اقتصادی به فکر آینده و نامگذاری شرکت و حرفه خود می اندیشند. اما باید این را بدانید که در کشور عزیزمان ایران ، پروسه ثبت علائم و علامت تجاری امری اختیاری بوده که بنابه خواسته و نیاز دارنده شرکت و صاحبان سهام اخذ می گردد.
اما از سویی باید این را در نظر داشت که با ثبت علامت تجاری خاص خود می توانید در بازار های هدف و نیز در بین مشتریان خود مطرح شده و بدین صورت آینده خود را با یک نشان یا نام معتبر تثبیت کنید.
از سویی مشاهده خواهیم کرد که اشخاصی که سال ها خدمت رسانی کرده اند و برند خود را به ثبت نرسانده اند چطور در کم ترین زمان می توانند مورد سواستفاده قرار گرفته و یا شخصی دیگر به نام خود آن را ثبت کرده و از اعتبار آن شرکت بهره ببرد .
حتی در مواردی هم دیده شده که به دلیل ثبت زودتر شخص سو استفاده گر ، موسسین و ارائه دهندگان آن خدمت تمامی تلاش های خود را در سال های قبل از دست داده اند و در واقع ورشکست شده اند .
پس در این زمان با توضیحاتی که انجام گرفت می توان اینگونه استنباط کرد که داشتن یک برند و علامت تجاری منحصر به فرد تا چه حدی می تواند تضمین کننده آینده شغلی شما باشد .
پس همین الان با مشاوران ایلیا تماس بگیرید و با مشاوره های رایگان ان ها خود و حرفه تان را با ویژگی های بی نظیر و شایسته شما اجرا کنید.
شرایط ثبت برند سریعالوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ……
برند باید به طور رسمی به ثبت برسد و برندی قابلیت به ثبت رسیدن را دارد که نوین بوده و قبلاً توسط شخص و یا شرکتی به ثبت نرسیده باشد .
نام برند باید نسبت به سایر محصولات و خدمات مشابه خودش متفاوت باشد و به راحتی از بین آنها قابل شناسایی باشد.
برند و علائم تجاری باید رسمی و قانونی باشد و قابل ثبت باشد.
به سبب قانون ثبت اختراعات، طرح های صنعتی و علائم تجاری، برندی قابل ثبت است که نوین و ابتکاری و گمراه کننده نباشد. بدین ترتیب اسم برند، نباید مشتری را به اشتباه بیاندازد.
برند و نشان تجاری باید در میان برندهای مشابه، مشخص و متمایز باشد و به وسیله افراد عادی به آسانی شناخته شود.
درخواست ثبت علامت باید به زبان فارسی و در سه رونوشت، روی نمونه های چاپی مخصوصی که از جانب اداره ثبت مالکیت صنعتی در اختیار متقاضیان گذاشته می شود صورت بگیرد.
در موارد زیر با استناد به آیین نامه تصویب شده در سال 1337 به عنوان برند با علامت تجاری قابل ثبت نمی باشند.

علامت هایی اعم از پرچم ایران، هلال احمر، علامت های نیروهای مسلح که جزء علامت های رسمی، دولتی و مملکتی می باشند.
علامت هایی که قبلاَ خود یا مشابه آن به ثبت رسیده اند.
علامت هایی که در گذشته خودشان و یا مشابه آن ها در گذشته به ثبت رسیده اند.
علامت هایی که مخالف نظم و انضباط اجتماعی می باشند.
علامت هایی که دربردارنده اسم و یا عبارت عمومی است و دولت استفاده از آن را تحت عنوان برند ممنوع نموده است.

مطابق ماده 9 قانون ثبت علائم و اختراعات، در موارد ذیل متصدی شعبه مذکور در ماده 6 تقاضای ثبت را رد خواهد کرد:

الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ……

در صورتی که علامت مخالف مقررات قانونی باشد.
در صورتی که علامت قبلاً به اسم دیگری ثبت شده و یا شباهت علامت با علامت دیگری که ثبت شده است به اندازه ای باشد که مصرف کننده گان عادی یعنی اشخاصی را که اطلاعات مخصوصی ندارند به اشتباه بیندازد.

برند چیست؟
در پاسخ به سوال برند چیست می‌توانیم بگوییم که: برند به نام، اِلِمان یا طرحی گفته می‌شود که معرف یک کسب‌ و کار مشخص در سطح گسترده است. برای مثال می‌توانیم به شکل برند شرکت اپل اشاره کنیم. سیب گاز زده شده نماد شرکت بزرگ و لاکچری اپل است که جایگاه برتری در تولید تلفن‌های همراه در جهان دارد.
هر خدمت یا محصولی برای اینکه در ذهن مردم باقی بماند، نیاز به یک نام و شکل مشخص دارد. برند می‌تواند فقط شامل نام باشد؛ اما معمولاً برندها در کنار نام، یک شکل یا لوگوی خاص هم دارند.
لوگو هم بخشی از نام برند است. هرچقدر نام تجاری بهتری برای کسب‌وکار، محصولات یا خدمات خود انتخاب کنیم، بهتر می‌توانیم در ذهن مردم بمانیم. بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که وجود برند ضروری است.
در سال‌های اخیر دوره‌های متعددی با عنوان «برندسازی یا برندینگ» در سطح کشور برگزار شده‌اند. در این دوره‌ها، افراد یاد می‌گیرند تا یک برند خاص و خلاقانه برای فعالیت خود انتخاب کنند. در ادامه به بررسی سایر جنبه‌های برندینگ می‌پردازیم تا این مفهوم بیشتر برای شما جا بیفتد.

چرا باید برند داشته باشیم؟

الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ……
ممکن است بپرسید که دلایل داشتن برند چیست؟ ما در عصر حاضر بیشتر از گذشته به برندسازی نیاز داریم. دلیل این موضوع به تخصصی شدن کسب وکارها برمی‌گردد.
در گذشته مردم معمولاً ‌در یک فروشگاه می‌توانستند اکثر اقلام موردنیاز خود را پیدا کنند، اما امروزه تقریباً ۸۰ درصد فروشگاه‌ها تنها یک یا چند محصول خاص می‌فروشند و تنها فروشگاه‌های زنجیره‌ای هستند که تعداد اقلام بالایی برای فروش دارند.
وقتی برای محصولات و خدمات خاص خود نام تجاری در نظر نگیریم، نمی‌توانیم مخاطبین هدفمان را به سمت خود بکشیم. اگر نام مشخصی داشته باشیم، افراد برای پیدا کردن ما پیگیر آن نام شده و در نهایت به ما می‌رسند.
بنابراین در پی تعریف برند چیست باید ویژگی‌های یک برند خوب را بشناسیم تا بتوانیم به اهداف کاری خود دست پیدا کنیم. یک برند می‌تواند معرف جنبه‌های زیر باشد:الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ……

جنبه ذهنی یا Conceptual
جنبه بصری یا Visual
جنبه شنیداری یا Verbal

یک برند خوب باید بتواند هم از نظر ذهنی و هم از نظر دیداری و شنیداری ویژگی محصول یا خدمت مربوطه را در قلب و ذهن افراد تداعی کند. وقتی ما هیچ اِلِمان یا نامی برای تداعی کردن ویژگی‌ها خود نداشته باشیم، نباید انتظار این را هم داشته باشیم که افراد جذب محصولات، خدمات یا تخصص ما شوند.
یکی از مهم‌ترین اهداف نام برند می‌تواند ایجاد یک پیام واضح در ذهن مشتری باشد. دیگر هدف برندسازی، جلوگیری از مورد سوءاستفاده قرار گرفتن خدمات یا محصولات خاص توسط سایر افراد است؛
به این‌صورت که مردم برند خاصی را با کیفیت خاصی می‌شناسند و اگر کسی بخواهند همان محصول را بی‌کیفیت عرضه کند، چون برند قبلاً ثبت شده است، نمی‌تواند همان را ثبت کند، بنابراین باید برند خود را داشته باشد.

برندسازی چه مراحلی دارد؟
پس از بررسی اینکه برند چیست و چرا باید برند داشته باشیم، باید بدانیم که برندسازی چه مراحلی دارد؛ چراکه تا با مراحل کاری آشنا نباشیم، نمی‌توانیم آن را به انجام برسانیم. پس از اینکه فعالیت گسترده یا خاص خود را مشخص کردیم، باید برای آن یک اسم انتخاب کنیم.
پس ار انتخاب نام تجاری فعالیت‌مان بهتر است در پی یافتن یک آیکون، لوگو یا طرح اختصاصی باشیم. پس از اینکه نام و طرح تجاری خود را نیز مشخص کردیم، آن‌گاه باید آن را ثبت کنیم. پس از ثبت هم نوبت به معرفی برند و شروع فعالیت می‌گردد.
البته تا زمانیکه از انجام فعالیت خود اطمینان کسب‌ نکرده‌اید، برندسازی نکنید. برخی افراد بدون اینکه برای انجام کاری مصمم باشند، تمام مراحل برندسازی را طی می‌کنند و بعد متوجه می‌شوند که انجام آن کار برای آن‌ها مناسب نیست و فعالیت مربوطه را انجام نمی‌دهند.

الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ……
برندسازی تنها زمانی باید انجام شود که تمام مراحل کاری ما مشخص بوده و ۱۰۰ درصد مطمئن باشیم که آن را انجام می‌دهیم. در ادامه به تعریف ثبت برند چیست و چگونگی ثبت برند نیز خواهیم پرداخت.

۶ ویژگی حیاتی اسم برند کدام‌ها هستند؟
تا به اینجا فهمیدیم که برند چیست و چه مراحلی هم دارد. همانطور گفتیم که مشخص کردن اسم برند، اولین مرحله برندسازی است. اما انتخاب اسم برند باید چگونه انجام شود؟ آیا هر اسمی که دوست داشته باشیم را می‌توانیم برای نام برند خود انتخاب کنیم؟
البته که می‌توانیم اما بهتر است قبل از انتخاب نام مورد علاقه خود، شش ویژگی حیاتی اسم یک برند را بدانیم تا بتوانیم انتخاب درستی داشته باشیم. این شش ویژگی به قرار زیر هستند:

الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ......

باید در ذهن بماند

نامی که برای برند خود انتخاب می‌کنیم باید طوری باشد که اگر کسی یکبار آن را می‌شنود در ذهنش بماند. به‌ همین خاطر انتخاب نام‌های پیچیده و تخصصی برای برندها توصیه نمی‌شود.

باید ساده باشد

گاهی نام‌های پیچیده و خاص هم در ذهن مردم می‌مانند اما هرچقدر نام تجاری ما ساده‌تر باشد، هم امکان به‌خاطر سپاری آن راحت‌تر است و هم حس بهتری را در ما ایجاد می‌کند. ساده بودن برای انتخاب نام برند توسط تمام اساتید برندینگ جهانی توصیه می‌شود. بنابراین ریسک نکنید و نام‌های پیچیده را کنار بگذارید. نام‌های ساده از هر نظر بهترند.

باید به فعالیت ما مربوط باشد

این گزینه ضروری نیست اما بهتر است آن را در نظر داشته باشیم. اگر نامی که برای فعالیت خود انتخاب می‌کنیم به آن مربوط باشد، راحت‌تر در ذهن می‌ماند. مثلاً برای برندسازی فعالیت‌های آموزشی می‌توان از پسوندهای آموز و بیاموز استفاده کنیم تا تداعی کننده آموزش باشند. برای فعالیت‌های مربوط به زیبایی می‌توان از پسوندهای بیوتی، ماه، ماهرخ و ….. استفاده کنیم که تداعی کننده زیبایی باشند.

باید متمایز باشد

اگر نامی که برای برند خود انتخاب می‌کنیم، تکراری یا نزدیک به نام برند دیگری باشد، ممکن است با برندهای دیگر اشتباه گرفته شود و این اصلاً خوب نیست. اگر نام که انتخاب می‌کنیم، منحصر به فرد یا کمیاب باشد، بهتر ما را معرفی خواهد کرد. متمایز بودن یکی از ویژگی‌های برندسازی است.
البته این نکته را به یاد داشته باشید که وقتی شما یک نام مشابه برندهای مشهور برای فعالیت خود انتخاب می‌کنید، ممکن است اشتباه گرفتن برندها به نفع شما تمام شود اما این یک ریسک بزرگ است؛ چون وقتی افراد متوجه شوند که شما نامتان را به این علت شبیه به برندهای مشهور انتخاب کرده‌اید، از برند شما متنفر خواهند شد.

الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ……

باید معنی خوبی داشته باشد

کلمات قدرت‌های پنهانی در خود دارند. اگر نامی که انتخاب می‌کنید معنی خوبی نداشته باشد، مردم هم حس خوبی به آن پیدا نمی‌کنند. وقتی حس خوبی نسبت به چیزی نداشته باشی، نمی‌توانی به طرف آن بروی. بنابراین طبیعی است که مردم به سراغ نام‌های بد نمی‌روند و ترجیح می‌دهند به برندهای خوش‌نام‌تر مراجعه کنند.
نام خوب در پس‌زمینه می‌تواند باعث رونق کسب ‌و کار شما نیز شود. مثلاً تصور کنید نام یک برند مواد غذایی «برکت» یا «رزق» باشد. وقتی چنین نامی انتخاب شود، معنی خوب آن‌ها می‌تواند به بخش‌های مهم کسب‌وکار شما وارد شده و تاثیر مثبتی بگذارد.

باید قابل ثبت باشد

گاهی افراد نام های واقعاً خوبی برای فعالیت و برندسازی خود انتخاب می‌کنند اما در آخر متوجه می‌شوند که این نام توسط فرد یا شرکت دیگری قبلاً ثبت شده است.
اگر یک نام برند قبلاً ثبت شد باشد، دیگر نمی‌توان برای بار دوم آن را ثبت کرد، مگر اینکه پسوند یا پیشوند خاصی داشته باشد. بنابراین در مرحله نخست، به‌جای یک نام، چند نام خوب را در نظر بگیرید تا اگر یکی یا چندتای آن‌ها قابل ثبت نبود، گزینه‌های دیگری داشته باشید.
گاهی افراد چنان درگیر انتخاب نام برند می‌شوند که فعالیت‌های دیگر خود را از یاد می‌برند. انتخاب نام برند اگرچه بسیار مهم است اما با در نظر گرفتن شش ویژگی فوق در نهایت می‌توان نام خوش‌معنی و ساده‌ای را انتخاب کرد.
درگیر شدن و به خرج دادن وسواس بیش از حد می‌تواند بقیه فعالیت‌های مفید ما را مختل کند. پس زیاد حساس نشوید و همینکه به نام ساده با معنی خوب رسیدید (حتی در صورت غیر مرتبط بودن با فعالیت) آن را برگزینید. البته گاهی مشورت با سایر افراد هم می‌تواند در انتخاب یک اسم مناسب بسیار کمک‌کننده باشد.
انواع برند کدام‌ها هستند؟

الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ……
برندها در انواع مختلفی طبقه‌بندی شده‌اند که این طبقه‌بندی به قرار زیر است:

برندهای کالا

برند کردن یک محصول یا کالای خاص شامل گروه برندینگ کالا یا محصول خواهد بود. چه این محصولات توسط شما تولید شوند و چه آن‌ها را از جای دیگری وارد کنید، شما باید آن محصول یا کالا را به یک برند تبدیل کنید تا بتوانید آن را معرفی کنید.

برندهای شخصی

اگر برندی که می‌خواهید ثبت کنید مربوط به خودتان باشد، در گروه برندهای شخصی قرار می‌گیرد. اگر شما تخصص خاصی دارید که می‌خواهید آن را به دیگران ارائه دهید مانند آموزش یک حرفه خاص یا تدریس، اگر ورزشکار هستید یا اگر در هر زمینه‌ای می‌خواهید خودتان را مورد توجه قرار دهید، باید برندسازی شخصی یا پرسنال ‌برندینگ انجام دهید.

برندهای شرکتی

وقتی شما می‌خواهید یک شرکت ایجاد کنید، در کنار ثبت آن شرکت باید برند شرکتی خود را نیز به ثبت برسانید. ثبت برند شرکتی می‌تواند کل افراد شرکت‌تان را به صورت یکپارچه به سمت یک هدف مشخص سوق دهد. (توجه به شش ویژگی انتخاب اسم برند در ثبت برندهای شرکتی باید براساس هدف جامع شرکت تعیین شود)

الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ……

برندهای جغرافیایی

معمولاً برندهای جغرافیایی برای بناها در نظر گرفته می‌شوند؛ مثلاً وقتی پاساژي ساخته می‌شود، براساس اهداف تجاری آن مکان، برندهای مکانی یا جغرافیایی برای آن در نظر گرفته می‌شود. مثلاً پاساژ واقع در تهران را با برند «تهران‌مال» نام گذاری کنند.

برندهای عمومی

این نوع برند معمولاً برای مراسمات حکومتی در نظر گرفته می‌شود که در آن سعی می‌شود حس اعتماد مردم برانگیخته شود. مثلاً برند‌های مربوط به وزارتخانه‌ها نمادهای خاصی به‌صورت عمومی و مردمی دارند.

برندهای فرهنگی

مراسمات فرهنگی می‌توانند تحت برندهای فرهنگی هم ثبت شوند. برندهای فرهنگی یا اخلاقی می‌توانند تداعی کننده فعالیت‌های فرهنگی یا اخلاقی خاصی در ذهن مردم باشند.

برندهای مذهبی

مساجد، کلیساها، معابد و دیگر مکان‌ها یا مراسمات مقدس می‌توانند تحت عنوان برندهای مذهبی قرار بگیرند.

برندهای ملی

برندهای ملی به ویژگی‌های اصلی و ملی کشورهای خاص مربوط می‌شود. مثلاً همین‌که کشور آلمان را به نظم یا کشور چین را به تولیدات انبوه تشبیه می‌کنند، نوعی برندسازی ملی است.

الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ……

برندهای جهانی

وقتی یک فعالیت یا تولید خاص در سطح جهانی ارائه شود، باید نام یا طرحی انتخاب شود که برای همه مردم جهان قابل درک باشد و تنها مختص یک خطه یا کشور خاص نباشد.

چطور برند خود را ثبت کنیم؟
پس از شناخت انواع برند، حالا می‌خواهیم بدانیم ثبت برند چیست و چگونه می‌توانیم آن را انجام دهیم. گفته می‌شود که روند ثبت برند کمی زمان‌بر و اذیت‌کننده است؛ اما شما برای اینکه دچار اذیت یا سختی ثبت برند نشوید می‌توانید قبل از ثبت برندتان با افراد متخصص در این زمینه مشورت کنید و پس از آن به سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مراجعه کنید.

الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ……
آن‌گاه می‌بیند که ثبت برند شما به‌راحتی انجام می‌شود. مواد ۵۷۶ تا ۵۸۲ قانون تجارت ایران، مربوط به ثبت برند و نام تجاری در ایران است. در فصل مربوط به «اسم تجارتی» کتاب قانون تجارت ایران، کلیه مفاد و قوانین مربوط به ثبت یک اسم تجاری عنوان شده است. مراحل ثبت اسم تجاری شامل مراحل زیر است:

تحویل اظهارنامه ثبت نام و علامت تجاری به اداره ثبت علائم تجاری
مدارک لازم برای اشخاص حقیقی که می‌خواهند برند ثبت کنند شامل کپی شناسنامه، کپی کارت‌ملی، کپی مجوز فعالیت، پروانه‌ی بهره‌برداری، پروانه‌ی ساخت، جواز کسب یا کارت بازرگانی و یا هرگونه گواهی فعالیت صادره از نهادهای نظارتی و حاکمیتی دولتی است.
مدارک لازم برای اشخاص حقوقی که می‌خواهند برند ثبت کنند شامل کپی شناسنامه، کپی کارت‌ملی، کپی روزنامه‌ی تاسیس و آخرین تغییرات شرکت، کپی مجوز فعالیت شامل جواز تاسیس، پروانه‌ی بهره‌برداری، پروانه‌ی ساخت، جواز کسب یا کارت بازرگانی و یا هر گونه گواهی فعالیت صادره از نهادهای نظارتی و حاکمیتی دولتی باشد.
در صورتی که نشان تجاری شما شامل حروف لاتین باشد لازم است ابتدا اقدام به دریافت کارت بازرگانی کنید و سپس کپی آن را نیز همراه سایر مدارک تحویل دهید.
بررسی نام برند و اشکال‌گیری آن توسط نهاد مربوطه و انجام اصلاحات لازم
ترتیب یک آگهی تقاضا برای ثبت برند
اگر شکایتی از طرف فرد حقیقی یا حقوقی مبنی برای تکراری بودن نام برند وجود نداشته باشد، برند ثبت می‌شود. (۳۱ روز زمان برای این ادعا در نظر گرفته می‌شود)
ثبت هر بند تجاری به مدت ۱۰ سال اعتبار خواهد داشت و پس از این مدت باید تمدید اعتبار شود.
در کل روند ثبت یک برند چند ماه زمان می‌برد و باید صبورانه مراحل مربوطه را طی کنید.
برای ثبت برندهای جهانی یا بین‌المللی باید ابتدا برند را در کشور مبدأ ثبت کرده و سپس براساس معاهده مادرید نیز آن را به ثبت برسانید تا علاوه بر ایران در ۸۵ کشور دیگر جزو این معاهده هم اعتبار داشته باشد.
برندهای مشهور جهان کدام‌ها هستند؟
در جهان برندهای مشهور زیادی وجود دارد که در پی خدمات و محصولات ارزشمند خود، برترین ارزش‌های جهانی را ازآن خود کرده‌اند. از بین این برندهای مشهور می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
    برند اپل (Apple) – فعال در صنعت تکنولوژی – با ارزش 170 میلیارد دلار
    برند گوگل (Google) – فعال در صنعت تکنولوژی – با ارزش 102 میلیارد دلار
    برند مایکروسافت (MicroSoft) – فعال در صنعت تکنولوژی – با ارزش 87 میلیارد دلار
    برند کوکا‌کولا (CocaCola) – فعال در صنعت نوشیدنی – با ارزش 56 میلیارد دلار
    برند آمازون (Amazon) – فعال در صنعت تجارت الکترونیک – با ارزش 54 میلیارد دلار
    برند دیزنی (Disney) – فعال در صنعت تولید فیلم و انیمیشن – با ارزش 43 میلیارد دلار
    برند تویوتا (Toyota) – فعال در صنعت خودروسازی – با ارزش 42 میلیارد دلار
    برند مک‌دونالد (Mcdonald’s) – فعال در صنعت رستوران – با ارزش 40 میلیارد دلار
    برند سامسونگ (Samsung) – فعال در صنعت لوازم الکتریکی و الکترونیکی – با ارزش 38 میلیارد دلار
    برند نایک (Nike) – فعال در صنعت تولید لوازم ورزشی – با ارزش 27 میلیارد دلار
برندهای مشهور ایرانی کدام‌های هستند؟
در داخل کشورمان نیز برخی برندهای مطرح، مشهور و خوش‌نام وجود دارند که از بین آن‌ها می‌توان به برندهای استیل البرز (فعال در تولید محصولات استیل و سینک ظرفشویی)، امرسان (فعال در تولید یخچال فریزر)، دینا (فعال در تولید مواد غذایی)، چرم مشهد (فعال در صنعت تولیدات چرمی)، نیک‌کالا (فعال در تولید لوازم خانگی)، هاکوپیان (فعال در عرصه پوشاک و مد)، کاله (فعال در زمینه تولید لبنیات)، میهن (فعال در زمینه تولید لبنیات)، ماهان‌ایرلاین (فعال در عرصه ناوگان هواپیمایی)، بانک پاسارگاد (فعال در زمینه بانداری) و …. اشاره کرد.
سخن پایانی
همانطور که مشاهده کردید، نام برندهای مشهور جهانی و ایرانی براساس معیارهای خاصی انتخاب شده‌اند. برخی از آن‌ها ویژگی‌های نامبرده در نام برند را رعایت کرده و برخی هم رعایت نکرده‌اند. می‌توان نتیجه گرفت اگر نام یک برند حتی مناسب هم انتخاب نشود اما معنی خوبی داشته باشد، می‌تواند در نهایت در کنار فعالیت‌های مفید و هوشمندانه عوامل دیگر به شهرت و ارزش بالایی برسد.
الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ......

احتمالا عامیانه‌ ترین و دم دست‌ ترین تعریف ممکن برای واژه «برند» این است «نامی که مستقیما دلیل فروش کالاها یا استفاده از خدمات مورد استفاده قرار می‌گیرد».
مشخص است که برند فقط یک نام نیست بلکه بک نشانه یا سمبل یا آرم گرافیکی نیز دارد که منحصر به فرد است، بنابراین می‌توان این مفهوم را برای «برند» ارائه داد:
اما قطعا اگر اندکی تامل کنید متوجه می‌شوید که هدف از ایجاد یک برند، چیزی فراتر از فروش کالا یا ارائه خدمات هدف است. برند علاوه بر اینکه سهم بازار را زیر تسلط خود نگه دارد، برای رشد کسب و کار هم راه‌هایی را مطرح می‌کند و کارکنان ماهر و مستعد را جذب و حفظ می‌کند و ارزش خود را نزد سهامداران مجموعه هم ارتقا می‌بخشد.
این‌ گونه است که جان میلیر و دیوید مور این تعریف را برای برند ارائه می دهند «برند نام یا نمادی است که سازمان آن را با هدف ارزش آفرینی برای محصولات خود مورد استفاده قرار می‌دهد».
اما مسئله اینجا ست که حالا «برند» صرفا یک نام یا نماد نیست بلکه عناصر دیگری چون تجربه‌ها، شنیده‌ها، روایات و خاطره‌های ذهن افراد، ویژگی‌های خاص افراد مصرف کننده از آن و حتی موقعیت مکانی مراکز فروش یا ارائه محصولات و قیمت آن‌ها هم در این مجموعه در هم تنیده شده و همه آنها با هم مفهوم «برند» را بوجود آورده‌اند».
در مجموع یکی از بهترین تعریف‌های برند توسط گاردنر و لوی در سال 1955 ارائه شده است «برند مفهومی پیچیده است که دامنه متنوعی از ایده‌ها و ویژگی‌ها را در بر می‌گیرد. برند نه‌ تنها با استفاده از آهنگ خود (و نیز معنی و مفهوم لغوی خود) بلکه مهمتر از آن با استفاده از هر عاملی که در طول زمان با آن آمیخته‌اند و در جامعه به صورت هویتی شناخته شده و نمود یافته است، با مشتری سخن می‌گوید».
البته تعاریف دیگری هم در مورد برند مورد استفاده قرار گرفته از جمله تعریف استفن کینگ که معتقد است «محصول چیزی است که در کارخانه‌ها ساخته می‌شود و برند چیزی است که مشتری آن را خریداری می‌کند».
اول؛ برند دستاورد رفتار است

الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ……
یک اصل بین کمدین‌ها پذیرفته شده است؛ نیازی نیست به مردم بگویی که من بامزه هستم و کارهای خنده داری می‌کنم، فقط آن‌ها را بخندان، این اصل در مورد برند نیز مصداق دارد.
مصرف کننده‌ها برند را بر اساس فعالیت‌ها و عملکردی که دارند و نه بر اساس هزینه‌ها و فعالیت‌های تبلیغاتی آن‌ها مورد قضاوت قرار می‌دهند.
در واقع تنها یک تجربه بد مشتری بهترین و حساب شده‌ترین تبلیغات را نابود می‌کند.
تمام عملکردها و فعالیت‌های یک سازمان قابلیت تاثیر گذاری بر «برند» را دارند و برای همین جهت‌گیری کلی سازمان باید برای خلق برند برتر یکپارچه شود.

دوم؛ برند تنها در ذهن‌ها است
برخی از مدیران این واقعیت مسلم را که این انسان‌ها هستند که به برندها حیات می‌بخشند نه سازمان آن‌ها، را نادیده می‌گیرند.
هیچ‌کس نمی‌تواند برند را در کارخانه یا محل فعالیت خود یا در تراز مالی موسسه خود پیدا کند بلکه باید آن را در ذهن مصرف کننده‌ها، کارکنان، تامین کننده‌ها، مواد مورد نیاز و سایر افراد مرتبط با موسسه بجوید.
به بیان دیگر «برند» دارای ماهیتی اجتماعی است و قدرتمندترین برندها آن‌هایی هستند که همه افراد مرتبط با آن‌ها نسبت به آن حس مالکیت داشته و آن را متعلق به خود می‌دانند و در مورد آن می‌گویند «این برند دلخواه من است».
یک مثال ساده برای تشرح این وجه برند، یک روزنامه است. یک روزنامه حاصل فرایند رفتاری یا به عبارت ساده‌تر حاصل انتخاب مقالات، تیترها و عکس‌ها و موارد مشابه است که این عناصر حاصل فعالیت‌های روزانه روزنامه‌نگاران و سردبیران است. اما افراد مختلف از هر روزنامه برداشت و تصویر ذهن خاص خود را دارند و حتی کسانی که هیچ وقت روزنامه نخوانده‌اند تصویری از آن و خوانندگان دارند، اما تنها طرفداران پروپا قرص که هر روز این روزنامه را می‌خرند هستند که باور دارند «این روزنامه من است».

الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ……
یک روزنامه، نویسندگان و خوانندگان خود را به هم پیوند می‌زند. انتشار روزنامه یک سیستم پیچیده از قضاوت‌ها، ارزش‌گذاری ها، اظهار نظر‌ها و… را شکل می‌دهد و در نهایت همه این مسائل در نام روزنامه متبلور می‌شود. این نام به نویسندگان و کارکنان و خوانندگان این امکان را می‌دهد که درک مشترکی از موضع گیری‌ها و رویکردهای روزنامه نسبت به اخبار و مخاطبان خود داشته باشند، این همان مفهوم حضور «برند» در ذهن افراد است.
به طور کلی برند ها به چهار دسته تقسیم می شوندالوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ……

برند انفرادی
یک شرکت ممکن است بر اساس سیاستی تصمیم بگیرد برندهای مشخصی را برای هر یک از محصولات خود اقتباس کند .
برند فامیلی
برند های فامیلی به یک سری از محصولات خاص محدود می شود. اصطلاح برند فامیلی رجوع می کند به یک نام تجاری   Brand Name که یک شرکت برای یک سری از محصولاتش اقتباس می کند.
برند شرکتی   Company Brand
ما ممکن است برای همه محصولات اسم شرکت کننده  یا تولید کننده را بگذاریم. وقتی یک شرکت تولید کننده محصولات متعددی می باشد این نوع برند شرکتی استفاده می شود. برای مثال نساجی نساجی مازندران، محصولات مهندسی ، شیمیایی و غیره.
ترکیبی از همه Combination Divice  
محصولات اسامی خودشان را دارند و برند شرکتی مشخص می کند که شرکت همه محصولات را تولید می کند. مثل ( تاژ شرکت بهداد )

خصوصیات یک برند خوب

برند می بایست چیزی از هدف تولید محصول، کیفیت، منافع ، استفاده هاو طرز عمل آن و غیره پیشنهاد کند
برند باید ساده،کوتاه و دارای تلفظ ساده بوده و به خاطر سپردن آن آسان باشد. برای مثال:لوکس،ژیلت ، بی بی سی، نایک، بیک و …
برند باید به سادگی تبلیغ و شناسایی شود
برند باید بخشی از یک حالت و طبیعت دائمی باشد
برند باید ساده ، شفاف و جذاب باشد
باید قابل ثبت و حمایت حقوقی باشد
باید مشخص و دقیق باشد
باید دارای صدای لذت بخش در هنگامی که آن را می شنوید باشد
باید اقتصادی بوده و قابل تولید مجدد و تکثیر باشد
باید اصل باشد ( غیر تقلیدی)
نباید به چندین گونه تلفظ شود
نباید تهاجمی (به کسی یا چیزی) و یا اهانت آمیز باشد
باید تصویر خوبی ایجاد کند
نباید قدیمی و کهنه باشد

ثبت علامت تجاری
ثبت علامت تجاری توسط افراد یا شرکت هایی انجام می شود که در خط تولید یا فروش محصولی فعالیت می کنند. به طور مثال خط تولید لباس های ورزشی را در نظر داشته باشید. کارخانه تولیدی معروفی با بهترین دیزاین ها و مواد اولیه این لباس ها را تولید کرده و می فروشد اما بعد از مدتی فرد کلاهبرداری با استفاده از نام تجاری آن ها محصولات بی کیفیتی به فروش رسانده و اعتبار آن ها را از بین می برد. ثبت علامت در این زمان به مالکان اصلی این خط تولید کمک خواهد کرد تا از فرد کلاهبردار شکایت کنند و بتوانند آبروی شرکت خود را بازگردانند.


در نوع دیگری از ضررهای ناشی از ثبت نکردن برند، احتمال از دست دادن تمام حقوق برند وجود دارد. در مثال بالا اگر بعد از شهرت خط تولید لباس ورزشی مورد نظر، اگر فردی تصمیم به ثبت کردن آن برند بگیرد، احتمال این وجود دارد که فردی که این لباس ها را در اصل طراحی کرده تمام حق خودش در ارتباط با کار خود را از دست بدهد.

ثبت نشان تجاری
ثبت نشان تجاری یا لوگو باید همراه با ثبت برند انجام شود. لوگو به تجارت های مختلف کمک می کند تا راحت تر دیده شوند. به دلیل وجود تعداد بی اندازه زیاد محصولات مختلف در بازار و برندهای زیاد، گاهی یادآوری یک نام بسیار سخت است. حتی گاهی مشتری نام برند مورد نظرش را اشتباه به یاد می آورد ولی لوگو حافظه تصویری افراد را هدف قرار می دهد و به یاد آوردن آن به صورت ناخودآگاه انجام می شود. این ویژگی باعث می شود افراد بیشتری محصول مورد نظر را به یاد بسپارند.

ثبت برند بین المللی
ثبت برند بین المللی برای ارتقای تجارت لازم خواهد بود. برای صادرات یا واردات محصول حتما باید برند بین المللی داشته باشید تا بتوانید در سایه آن فعالیت های خود را به انجام برسانید. قوانین ثبت کردن برند و نام تجاری به صورت جهانی با توجه به اینکه چه محصولی را در چه کشوری ثبت خواهید کرد، متفاوت خواهد بود. البته سیستم مادرید می تواند به تاجر امکان فعالیت تجاری در هشتاد و پنج کشور را بدهد و در صورت عضویت، نیازی به فرستادن تقاضا به تک تک این کشورها نیست.

راهنمای ثبت برندالوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ……
راهنمای ثبت نشان شامل مراحل و قوانین ثبت نام تجاری است. ما در اینجا به این موارد می پردازیم.

مراحل ثبت برند تجاری
مراحل ثبت برند تجاری با ورود به سایت اداره مالکیت معنوی آغاز می شود. با این کار شما اظهارنامه لازم برای نام تجاری خود پر کرده و اسناد را بارگذاری خواهید کرد. بعد از این مرحله نوبت اطلاع رسانی عمومی در روزنامه است. این مرحله به این دلیل وجود دارد که اگر فردی به هر علتی ادعایی حقوقی در باره برند شما داشت، بتواند ادعای خود را به گوش مسئولین برساند و در صورت امکان آن را ثابت کند. بعد از این مرحله، تایید یا عدم تایید برند را با شما در میان خواهند گذاشت.
اگر تایید شود، باید اطلاعیه دیگری را به چاپ برسانید و بعد از آن مراحل ثبت کردن نام تجاری را کامل کرده اید. البته این چند گام ساده چندین ماه زمان نیاز دارد و متقاضی باید صبر و حوصله لازم را داشته باشد.

مالکیت معنوی ثبت برند
مالکیت معنوی ثبت برند جزو مالکیت های صنعتی است و به برندهایی اختصاص می گیرد که به نوعی اختراع یا ایده جدیدی را دربر می گیرند. این نوع مالکیت به شما کمک می کند که بعد از ثبت اختراع، برند یا ایده های خود و تبدیل آن ها به یک موقعیت تجاری، از حقوق خود دفاع کنید و شخص دیگری نتواند حقوق ایده ی شما را به دست آورد.

ثبت برند تجاریالوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ……
ثبت برند تجاری که در ایران با نام های مارک نیز شناخته می شود و در فرهنگ فارسی نام تجاری یا نمانام نیز به آن اطلاق می شود، در واقع نام و لوگوی محصول یا محصولات تولیدی یک شخص یا شرکت می باشد که در مالکیت شخص یا شرکت تولید کننده می باشد و بدون وجود ثبت علامت تجاری قطعا نمی توان به خوبی برای آن بازار یابی نمود و یا به اصل وجودی آن ماهیت بخشید.
رجیستر برند تجاری به تاجر و شرکت او اجازه شناخته شدن خواهد داد. برند را به مشتری ها شما را می شناساند و ثابت می کند که شما با سایر شرکت ها یا تولیدی ها تفاوت دارید. برند یا همان نام تجاری که فرد تاجر برای کالای خودش انتخاب می کند قوانینی دارد که فرد باید رعایت کند که آن ها در ادامه توضیح خواهیم داد.

ثبت علائم تجاری
ثبت علائم تجاری از نظر قانونی در بیشتر موارد واجب نیست اما همانگونه که در بالا اخطار دادیم در صورتی که برند خود را ثبت نکرده باشید و مشکلی قانونی ایجاد شود، قانون نمی تواند هیچ کمکی به فرد کند، پس توصیه می شود که برای جلوگیری از مشکلات بعدی، ثبت علائم را قبل از شروع کار تجاری خود انجام دهید.

هزینه ثبت برند
هزینه ثبت برند بستگی با انتخاب موسسه خدماتی ثبتی شما متغیر است آشنایی با قوانین ثبت علامت و ویژگی های برند می تواند سبب تسریع درج و تایید علامت و نشان شود.مهم ترین ویژگی های علامتد که در ثبت نشان تجازی باید مد نظر قرار گیرند همواره به این نکته توجه داشته باشید که ثبت لوگو وعلامت به معنای این است که محصول تولیدی شما و خدمات شما از خدمات و محصولات تولیدی توسط رقبایتان متمایز می شود، به همین سبب لوگو شما باید در حوزه ی کسب و کار و محصول تولیدی منحصر به فرد باشد، به عنوان مثال فرض می کنیم که شما تولید کننده ی کفش یا پوشاک هستید، برای ثبت علامت مخصوص خود باید اسمی را انتخاب نمایید که قبلا توسط هیچ تولید کننده ی پوشاک یا کفشی انتخاب نشده باشد.الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ……

ثبت علامت
جهت ثبت علامت نام ایرانی برای محصولات ایرانی برگزینید . نام منتخب شده باید دارای بار معنایی مشخصی باشد و لوگوی آن نیز طراحی شده باشد، پس اولین مرحله برای درج علامت و یک نشان، طراحی یک نشان گرافیکی منحصر به فرد و جذاب می باشد. برای طراحی برند می توانید با مشاوران برندینگ یا گرافیست های ماهر در این زمینه مشورت نمایید.
ثبت علامت تجاری باید در حوزه علامت های مجاز باشد. در ایران علامت هایی که مشابه علامت های مشهور و دولتی باشند یا به هر نحوی به علامت ها و لوگوهای دینی یا کشوری توهین کنند مجاز نیست. ثبت لوگو هم مثل ثبت برند فقط وقتی تایید می شود که در حال حاضر تکراری نباشد و باعث القای لوگوی دیگری نشود یعنی شباهت بیش از اندازه با آن نداشته باشد.

ثبت نام تجاری
ثبت نام تجاری یعنی برند برای مواردی که مسئولیت های عظیمی را ایجاد می کنند واجب است و بدون داشتن برند اجازه تجارت قانونی این نوع کالاها را پیدا نمی کنید. مثلا تولید دارو بدون داشتن نام تجاری، فرد مسئول را روانه زندان خواهد کرد. این قانون محصولاتی که خورده یا نوشیده می شوند و وسایل بهداشتی و آرایشی را هم در بر می گیرد و فرد تاجر را ملزم می کند که ثبت نام تجاری را در این موارد انجام دهد.

ثبت برند و لوگو
در ثبت لوگو و برند قبل از اینکه لوگوی خود را طراحی نمایید، نامی را که برای برند خود انتخاب کرده اید را استعلام نمایید، زیرا اگر بدون استعلام نام نشان و علامت تجاری خود اقدام به طراحی لوگو نمایید، ممکن است زحمات شما هدر رود، زیرا ممکن است در صنف شما برندی با این نام درج شده باشد و امکان ثبت نشان و علامت شما با نامی که انتخاب کرده اید وجود نداشته باشد. می توانید با مشاوران برندینگ در خصوص نحوه ی استعلام نام برند مشورت بگیرید، سایت های بسیاری به صورت رایگان و آنلاین این کار را برای شما انجام داده و به راحتی و در کمترین زمان ممکن می توانید نام تجاری مد نظر خود را استعلام بگیرید.
ثبت برند و لوگو دو موضوع کاملا مختلف می باشد. برند در واقع یک اسم برای تجارت و محصولات تجاری است و نوعی نوشته محسوب می شود اما لوگو نمادی است که برای نشان دادن آن برند استفاده خواهید کرد. البته قوانین مشترکی در درباره آن ها وجود دارد. الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید …… مثلا هیچ کدام از آن ها نباید قبلا توسط فرد دیگری انتخاب شده باشد. هر دو باید به اندازه کافی واضح باشند تا مشتری بتواند فرق برند و لوگوی شما را با برند و لوگوی شرکت های دیگر تشخیص دهد.

هزینه ثبت لوگو
هزینه ثبت لوگو نیز مانند هزینه ثبت برند با چند عامل مرتبط است. این عوامل در قدم اول در سایت مالکیت معنوی مشخص می شوند. برای اظهارنامه با توجه به این واقعیت که محصول مورد نظر تاجر در چه طبقه ای وجود دارد و همین طور برای ایجاد اطلاعیه های روزنامه باید هزینه هایی را بپردازیم و ثبت نهایی برند آخرین هزینه ای نیست که تاجر مجبور به پرداخت آن است. اگر بعد از چاپ اطلاعیه لوگوی خود در روزنامه، اعتراضی برای آن وجود داشته باشد، هزینه مربوطه برای بررسی این ادعا هم باید پرداخت شود.

نحوه ثبت برند
نحوه ثبت برند را باید به صورت تک به تک و در مراحل جدا یاد گرفت و اجرا کرد. اسناد لازم باید گردآورده شده و در سایت بارگذاری شوند. در ادامه توضیح بیشتری در مورد مراحل ثبت کردن یک برند می دهیم.
مراحل ثبت برند

انتخاب یک نام مناسب که این نام ویژگی های یک برند را مو به مو داشته باشد. به عنوان مثال نام برندینگ نباید نام افراد مشهور و مکان های جغرافیایی معمول و مشهور باشد. برای محصول ایرانی نام لوگو باید پارسی باشد. نام برند باید در انحصار شخص تولید کننده باشد. در مراحل ثبت برند نام نشان و علامت نباید مشابه نام های انتخابی در یک صنف باشد.
استعلام نام برند از سایت های فعال در این حوزه به صورت آنلاین
انتخاب یک لوگوی مناسب که جذاب و مشتری پسند و قابل درک باشد.
تکمیل مدارک برای درج نشان و علامت تجاری : با توجه به اینکه برند شما از نوع حقیقی یا حقوقی می باشد، مدارکی که باید تکمیل شود متفاوت می باشد.

مراحل ثبت علائم به این صورت توصیف می شود: در قدم اول اسمی مناسب که بتواند محصولات تجاری مورد نظر را تعریف کند انتخاب کرده و بعد مطمئن می شوید که این نام قبلا توسط فرد دیگری به کار برده نشده باشد. در این مرحله باید اسم انتخابی را استعلام کنید. اگر نام انتخابی تمام ویژگی های لازم و قوانین را دارا بود، با کامل کردن اسناد لازم در سایت مالکیت معنوی عضو شده و اقدام به ثبت نام تجاری خود می کنید.
توجه کنید که استعلام اسم تجاری باید تخصصی و در سایت مالکیت معنوی انجام شود.

شرایط ثبت برند
شرایط ثبت برند را با اشاره به ساده ترین و مهم ترین اصل آن شروع می کنیم. اسم برند باید جدید باشد و حتی تشابه زیادی هم با اسم برند دیگری نداشته باشد. این اسم اصلا نباید یک موضوع کلی باشد. مثلا کلمه خوش اخلاقی یک صفت است. این اسم برای یک برند پذیرفته نخواهد شد.
اسم انتخابی شما باید حتما به مواردی که با دین یا کشور ارتباط دارد احترام گذاشته باشد و احترام این مسائل را از بین نبرد.
در نهایت به خاطر بسپارید که یک اسم تجاری نمی تواند عدد باشد ولی اگر یک عدد را با اسم اصلی برند خود ترکیب کنید، می توانید برای ثبت آن اقدام کنید.

ثبت برند شرکت
ثبت برند شرکت شامل دو مرحله است. در واقع شرکت به طور جداگانه ثبت می شود و برند به صورت جدا. الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید …… پس برای ثبت کردن برند یک شرکت ابتدا برند و شرکت را به طور قانونی ثبت کرده و بعد از برند در شرکت خود استفاده می کنیم. به یاد داشته باشید که برند می تواند برای یک فرد ثبت شود یا یک شرکت. وقتی برند را برای شرکت به ثبت می رسانیم، در واقع شرکت را یک فرد حقوقی تصور می کنیم و بعد برندی را برای شرکت به ثبت می رسانیم. در این مورد فرد تا زمانی که سهامی در شرکت مورد نظر داشته باشد می تواند در امور مرتبط با آن برند دخالت داشته باشد ولی در صورت خروج از شرکت، هیچ حقی در قبال برند شرکت ندارد.

ثبت برند مواد غذایی
ثبت برند مواد غذایی در کشور ما یا هر کشور دیگری اجباری است. توجه کنید که وقتی از واژه های مواد غذایی استفاده می کنیم در واقع آب یا سایر نوشیدنی ها را هم در نظر داریم.
این مواد تاثیر زیادی در سلامت جسمی مردم دارند پس طبیعی است که کشور از شرکت ها انتظار داشته باشد تا از همان ابتدا مسئولیت تمام موارد حقوقی محصولات خود را بر عهده بگیرند که فقط در صورت داشتن یک اسم تجاری ممکن است.

مارک های لوازم آرایشی بسیاری در بازار موجود هستند که هر کدام مزایا و معایب خاص خودشان را دارند. ناگفته نماند که امروزه تولید لوازم آرایشی به حدی گسترده شده است که روزانه شاهد عرضه برندهای جدیدی به بازار هستیم. اما سوال اصلی اینجاست که آیا همه برندهای موجود در بازار از جمله مارک های لوازم آرایشی خوب هستند؟ برند خوب لوازم آرایشی کدام است؟ اگر شما هم با این سوالات مواجه هستید، با ما در ادامه این مطلب همراه باشید تا به تمامی این پرسش ها پاسخ دهیم.
چرا باید لوازم آرایشی مارک خوب بخریم؟
لوازم آرایشی به طور مستقیم با پوست افراد در تماس است. همان طور که می دانید، پوست گران ترین لباس انسان در طول عمرش است و باید از آن محافظت کرد. استفاده از برندهای نامرغوب لوازم آرایشی باعث می شود به پوست آسیب برسد. حتی ممکن است منجر به پیری زودرس و بروز چین و چروک های پوستی شود. از این رو باید در انتخاب و خرید لوازم آرایشی دقت کنید و از تهیه لوازم آرایشی بی کیفیت خودداری نمایید.
ویژگی های لوازم آرایشی خوب
مهمترین ویژگی یک لوازم آرایشی خوب ، مواد اولیه آن است. هنگام خرید لوازم آرایشی به مواد تشکیل دهنده آن دقت کنید و از خرید محصولات حاوی سرب و پارابن خودداری نمایید. این مواد شیمیایی بوده و برای سلامت مضر هستند. در مقابل، سعی کنید محصولاتی را خریداری کنید که حاوی آبرسان بوده و از بروز چین و چروک و پیری پوست جلوگیری می کنند.
علاوه بر این، هنگام خرید لوازم آرایشی به نوع پوست و نیازهای خود نیز توجه داشته باشید. مثلا اگر پوست شما حساس است، نباید محصولات حاوی آلفا هیدروکسی اسید را خریداری کنید یا اگر پوستتان چرب است از محصولات فاقد چربی یا Oil Free استفاده کنید. به این ترتیب، نتیجه بهتری از مصرف لوازم آرایشی خواهید گرفت.

۱. برند شنل
پر زرق و برق بودن از ویژگی های اصلی محصولات شنل است. الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید …… لوازم آرایشی این برند لوکس، زیبایی خیره کننده ای را در چهره شما خلق می کنند. اگر چه ممکن است هزینه نسبتا زیادی را برای خرید محصولات این برند پرداخت کنید، اما مطمئن باشید کیفیت بالای آن ها ارزش پرداخت هزینه بیشتر را خواهد داشت. در واقع، لوازم آرایشی شنل یکی از گران ترین محصولات زیبایی موجود در دنیا محسوب می شوند.

۲. استی لادر، تولید کننده بهترین محصولات آرایشی
استی لادر از سال ۱۹۴۶ تولید لوازم آرایشی را شروع کرد و اکنون یکی از مشهورترین شرکت های تولید کننده لوازم آرایش در جهان است. محصولات این برند شامل لوازم آرایشی، محصولات مراقبت از پوست و عطر بوده که از هر نظر نوآورانه و حرفه ای هستند. استی لادر شرکت مادر بسیاری از برندهاست و برند مک نیز زیرمجموعه ای از آن است. این کمپانی بزرگ بیش از ۲۵ برند را تحت کنترل خود دارد.

۳. برند دیور
اگر قصد استفاده از لوازم آرایشی خوب خارجی را دارید، حتما برند دیور را امتحان کنید. تمام محصولات آرایشی دیور از خلاقیت، تجمل گرایی و برتری نسبت به سایر برندها برخوردارند و شما را از خریدتان پشیمان نخواهند کرد. اگر به دنبال نقطه شروعی برای خرید محصولات آرایشی دیور هستید، رژلب های این برند گزینه خوبی هستند. کریستین دیور از همان ابتدای تاسیس برند خود، مبنای کارش را زیبایی و جوانی زنان قرار داده بود. در سال ۱۹۸۶، فناوری نوآورانه ای در این مجموعه ابداع شد که نتیجه آن تولید محصولات ضد پیری دیور بود. این حرکت یک انقلاب در صنعت محصولات مراقبت زیبایی به شمار می رود.

۴. کمپانی لورآل
لورآل یکی دیگر از مارک های لوازم آرایشی خوب موجود در بازار بوده که از قیمت مناسب تری نسبت به گزینه های قبلی برخوردار است. زمانی که صحبت از زیبایی به میان می آید، لورآل یک رهبر جهانی است. شما می توانید با خیال راحت کرم پودر، خط چشم یا رژلب مارک لورآل خریداری کرده و خاطرتان آسوده باشد که بهترین کیفیت را برای شما به ارمغان خواهند آورد.
لورآل یکی از برندهای لوازم آرایشی خوب است که در حوزه هایی مانند لوازم آرایشی، محصولات مراقبت از پوست و مو، رنگ مو و عطر فعالیت می کند. این شرکت در زمینه تولید داروهای شیمیایی و درماتولوژی نیز فعال بوده و دارای بالاترین شمار ثبت اختراع در ایالات متحده است.

۵. لوازم آرایشی خوب از برند لانکوم
دلیل معروف شدن لوازم آرایشی لانکوم تنها استفاده از مدل ها و بازیگران مشهور نیست؛ بلکه کیفیت بالای محصولات آن است. اگر به محصولات لاکچری علاقه مند هستید و می توانید کمی بیشتر بابت لوازم آرایشی هزینه کنید، محصولات برند لانکوم را در لیست خرید خود قرار دهید. برند فرانسوی لانکوم بیش از ۸۰ سال است که بهترین لوازم آرایشی را روانه فروشگاه های جهان می کند. شرکت لانکوم در سال ۱۹۶۴ توسط لورآل خریداری شد و اکنون زیرمجموعه ای از این کمپانی است.

۶. برند میبلین
کمپانی میبلین نیویورک به عنوان یک تجارت کوچک و خانوادگی شروع به کار کرد،الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید …… اما هم اکنون یکی از بهترین شرکت های تولید کننده لوازم آرایشی در آمریکا و حتی جهان است. برند میبلین یکی از مقرون به صرفه ترین انواع لوازم آرایشی را دارد. این شرکت نیز همانند شرکت لانکوم از سال ۱۹۹۶ تحت مالکیت کمپانی لورآل قرار گرفته است.

۷. لوازم آرایشی خوب متعلق به گرلن
قدمت شرکت گرلن از تمامی برندهایی که به آن اشاره کردیم، بیشتر است. این برند از سال ۱۸۲۸ میلادی آغاز به کار کرده و چه در لاین لوازم آرایشی و بهداشتی و چه در لاین عطر بسیار خوب و حرفه ای عمل کرده است. شرکت گرلن برای پادشاهان و ملکه های زیادی اقدام به طراحی و تولید عطر اختصاصی نموده است. این کمپانی از سال ۱۹۹۴ تحت مالکیت شرکت لویی ویتون قرار دارد.

۸. کمپانی مک
برند مک از زمان تاسیس خود یعنی در سال ۱۹۸۴ به عنوان یک رهبر جهانی در حوزه لوازم آرایشی شناخته شده است. این برند یادآور خلاقیت، کیفیت و تنوع بوده و به همین دلیل در کل دنیا شناخته شده است. جالب است بدانید که سود حاصل از فروش خط تولید محصولات ویوا گلَم از محصولات مک به مبارزه با HIV اختصاص داده می شود.

۹. نارس؛ یکی از مارک های خوب لازم آرایشی
برند نارس با هدف توانمندی زنان برای افزایش قدرت و سرزندگی خلق شده است. نارس تا امروز نیز هدف خود را حفظ کرده و به زنان آموزش می دهد که چگونه در کنار زیبایی طبیعی خود، ویژگی های فردی و قدرت شان را افزایش دهند. شرکت نارس از سال ۲۰۱۷ اعلام کرد که هیچ آزمایشی روی حیوانات انجام نمی دهد و از سایر شرکت ها هم خواست که این کار را انجام ندهند.

۱۰. ایو سنت لورن
از پرایمرهای سبک گرفته تا رژلب های خامه ای و ریمل های بادوام، ایو سنت لورن بهترین ها را در عرصه لوازم آرایشی ارائه می دهد. محصولات باکیفیت این برند بدون شک شما را مجبور می کنند تا به دنبال خریدهای بیشتر باشید و سایر محصولات آن را نیز امتحان کنید. ایو سنت لورن در سال ۲۰۰۲ بخش طراحی مد و لباس زنانه خود را تعطیل کرد، اما هم اکنون با همکاری گوچی به فعالیت خود ادامه می دهد.

۱۱. برند ژیوانشی؛ همراه زیبایی زنان
برند ژیوانشی از مدت ها قبل یعنی سال ۱۹۸۹ میلادی تاکنون همراه زیبایی زنان بوده است. از آن زمان تاکنون، این برند همچان در حال رشد و نوآوری است و مشتریان وفادار بسیاری دارد. در حال حاضر برند ژیوانشی به شرکت ال و ام هاش تعلق داشته و بعد از دیور در رتبه پرفروش ترین زیرمجموعه این کمپانی قرار دارد.

۱۲. کمپانی رولون
زرق و برق، هیجان و نوآوری از جمله ویژگی های لوازم آرایشی باکیفیت و مقرون به صرفه رولون هستند.الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید …… این شرکت لوازم آرایشی که روند رو به رشدی دارد، هرگز از ارائه محصولاتی که هم شما و هم جیب شما را راضی نگه می دارد، کوتاهی نمی کند. شرکت رولون اولین کمپانی بود که موفق شد لاک های رنگی به غیر از رنگ قرمز را تولید کند و از این لحاظ تحولی در صنعت مد و زیبایی ایجاد کرد.
ثبت برند لوازم آرایشی و بهداشتی
یکی از مهمترین دلایل پر متقاضی بودن ثبت برند لوازم آرایشی و بهداشتی ، بازار پر رونق و سود سرشاری است که فعالیت و کسب و کار و تجارت محصولات آرایشی و بهداشتی در کشورمان دارد.طبق آمارهای موجود، کشورمان ایران یکی از پرمصرف ترین کشورهای دنیا در زمینه لوازم آرایشی و بهداشتی است و همین موضوع بیانگر گردش مالی بسیار زیاد و تجارت پر سود در زمینه واردات، صادرات و خرید و فروش لوازم آرایشی و بهداشتی است.
بسیاری از وارد کنندگان ایرانی، محصولات آرایشی و بهداشتی را از کشور چین وارد ایران می نمایند و بسیار تمایل دارند تا کارخانه های تولید کننده لوازم آرایشی و بهداشتی چین، برند و لوگویی که واردکنندگان ایرانی تمایل دارند، بر روی محصولات الصاق نمایند و در چنین مواقعی، تولیدکنندگان لوازم آرایشی و بهداشتی چین انجام اینکار را مشروط به ثبت برند این محصولات و کالاها می نمایند و وارد کننده ایرانی چاره ای جز ثبت برند لوازم آرایشی و بهداشتی در ایران ندارد.
همچنین باید گفت در بازار پر رونق و پر از مخاطب لوازم آرایشی و بهداشتی که البته مخاطبین این بازار غالبا بانوان هستند که بسیار ریزبین و نکته سنج هستند و به جزییات نیز اهمیت زیادی می دهند، برای در امان ماندن از سوء استفاده احتمالی برخی از رقبا که ممکن است نتیجه سال ها تلاش و زحمت شما را تخریب نمایند، ثبت برند لوازم آرایشی و بهداشتی از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.

مراحل ثبت برند لوازم آرایشی و بهداشتی

الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ……

 اولین اقدام جهت ثبت برند لوازم آرایشی و بهداشتی استعلام برند مورد نظر است، چرا که اگر عین و یا حتی شبیه برندی را که تصمیم به ثبت آن را دارید، قبلاً در همان طبقه مورد نظر شما ثبت شده باشد، امکان ثبت این برند را نخواهید داشت. برای اطلاع دقیق از این موضوع توصیه می نماییم حتما با کارشناسان خبره و با تجربه ما مشاوره داشته باشید

الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ......

 پس از استعلام برند مورد نظر و احراز قابل ثبت بودن آن، اقدام بعدی تهیه مدارک مورد نیاز است که در ادامه همین نوشته، بصورت کامل مدارک مورد نیاز برای ثبت برند لوازم آرایشی و بهداشتی برای اشخاص حقیقی و حقوقی را شرح داده ایم
الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ......


 پس از تکمیل و ارسال اینترنتی اظهارنامه ثبت برند مورد نظر شما، پرونده در نوبت بررسی کارشناسان (۳ کارشناس) و در نهایت رئیس اداره ثبت علائم تجاری قرار می گیرد و چنانچه ثبت برند مورد نظر شما از نظر همگی این افراد بلامانع تشخیص داده شود، این موضوع در سامانه به اطلاع شما خواهد رسید که پس از این باید با مراجعه حضوری به اداره مالکیت معنوی و تشکیل پرونده فیزیکی برند مورد نظرتان، اقدام به پرداخت هزینه ۲ نوبت روزنامه رسمی ثبت علامت (مرحله دوم پرداخت هزینه روزنامه رسمی ۳۰ روز پس از انتشار روزنامه رسمی مرحله اول است) و همچنین پرداخت هزینه حق الثبت علامت تجاری اقدام نمایید

الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ......

 مرحله آخر ثبت برند لوازم آرایشی و بهداشتی مراجعه حضوری مجدد به اداره مالکیت معنوی و دریافت سند علامت مورد نظر است.

طبقات برند لوازم آرایشی و بهداشتی کدامند؟
ثبت برند لوازم آرایشی و بهداشتی در طبقات سیزده گانه ۳، ۵، ۸، ۹، ۱۰، ۱۱، ۱۶، ۱۸، ۲۰، ۲۱، ۳۵، ۳۹ و ۴۴ و با توجه اقلام و بندهای موجود در مجوز فعالیت شما اعم از جواز کسب، جواز تاسیس صنایع، پروانه بهره برداری و غیره امکانپذیر است که در ادامه اقلام موجود در این سیزده طبقه را با یکدیگر بررسی می نماییم:

طبقه۳- ترکیبات سفید کننده و سایر مواد برای استفاده در رخت و لباس شوئی، ترکیبات مخصوص تمیز کردن، براق کردن، رنگ زدائی، لکه گیری و صیقل دادن و سائیدن، صابون ها، عطریات ، روغن های با اسانس، مواد آرایشی و لوسیون های مخصوص مو، دندان شویه ها و خمیر دندان ها

طبقه۵- مواد داروئی و دامپزشکی، ترکیبات بهداشتی برای (اهداف پزشکی، برای مواد رژیمی و تغذیه ای، برای استفاده در مصارف پزشکی یا دامپزشکی، غذای کودکان، مکمل های رژیمی و تغذیه ای برای انسان و حیوانات، انواع گچ برای مصارف پزشکی، لوازم زخم بندی (پانسمان)، مواد مخصوص پرکردن دندان، موم دندان سازی، ضدعفونی کننده ها، ترکیبات برای نابود سازی حشرات موذی، قارچ کش ها، علف کش ها

طبقه۸- ابزار آلات و وسایل دستی (با کارکرد دستی)، کارد و قاشق و چنگال، اسلحه کمری، تیغ ها

طبقه۹- تجهیزات علمی، مسافت یابی، مساحی، الکتریکی، عکاسی، سینمائی، بصری، وزن کردن، اندازه گیری، علامت دادن، بازرسی وچک کردن، نجات ازمرگ، وابزارهای کمک آموزشی، ابزارهای ضبط صوت، انتقال وتکثیرمرتبط، باصداوتصویر، حافظه های مغناطیسی، دیسکهای ضبط، ماشین های فروش خودکار، ماشینهای فروش

طبقه۱۰- دستگاه‌ها و وسایل جراحی، پزشکی، دندان سازی و دامپزشکی، دست و پای مصنوعی، چشم و دندان مصنوعی، اقلام ارتوپدی، مواد مخصوص بخیه زنی

طبقه۱۱- دستگاه‌های مخصوص روشنائی، گرمایشی، مولد بخار، آشپزی (طبخ)، تبرید(سردکننده)، خشک کن، تهویه، تأمین و ذخیره آب و اهداف و مصارف بهداشتی

طبقه۱۶- کاغذ، مقوا و کالاهای ساخته شده از آنها که در طبقه های دیگر ذکر نشده اند، کار چاپ شده، لوازم صحافی، عکس، لوازم التحریر، چسب ها برای مصارف تحریری یا خانگی، لوازم نقاشی، قلم موهای نقاشی، ماشین های تحریر، ملزومات دفتری (به استثناء مبلمان)، لوازم آموزشی و تدریسی (به استثناء دستگاه ها)، لوازم پلاستیکی برای بسته بندی (که در سایر طبقات ذکر نشده باشند)، حروف چاپ، کلیشه های چاپ الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ……

طبقه۱۸- چرم و چرم مصنوعی و کالاهای ساخته شده از این مواد که در طبقات ذکر نشده اند، پوست حیوانات، چمدان ها و کیف و کیسه های مسافرتی، چترها، چترهای آفتابگیر و عصاهای مخصوص راه رفتن، شلاق ها، زین و یراق و زین برگ و سراجی

طبقه۲۰- مبلمان، آئینه ها و قاب های عکس،کالاهای ساخته شده (که در طبقات دیگر ذکر نشده اند) از چوب، چوب پنبه، نی، بامبو، حصیر، شاخ، استخوان، عاج، استخوان آرواره نهنگ، صدف، کهربا، پوسته داخلی مروارید ساز، صدف مروارید، پیپ ها و چپق‌های کف دریائی و جایگزین های این مواد یا ساخته شده از پلاستیک

طبقه۲۱- ظروف خانگی یا وسایل آشپزخانه و ظروف، شانه و اسفنج ها، برس ها (غیر از قلم موها)، مواد مخصوص ساخت برس، وسایل برای نظافت و تمیزکاری، سیم ظرفشوئی، شیشه هائی که بر روی آنها کار نشده یا نیمه ساخته اند
(به استثناء شیشه های مورد استفاده در ساختمان)، شیشه آلات، اشیاء ساخته شده از چینی و سفال که در طبقات دیگر ذکر نشده اند

طبقه۳۵- تبلیغات، مدیریت کسب و کار، مدیریت بازرگانی و تجاری، عملیات دفتری واداری

طبقه۳۹- حمل و نقل، بسته بندی و انبار سازی کالاها، ترتیبات مسافرت

طبقه۴۴- خدمات پزشکی، خدمات دامپزشکی، مراقبت بهداشتی و زیبائی برای انسان ها و حیوانات، خدمات کشاورزی، باغبانی و جنگلداری

مدارک لازم برای ثبت برند لوازم آرایشی بهداشتی

الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ……
الف) شخص حقیقی:

۱- کپی برابر اصل شناسنامه و کارت ملی شخص متقاضی
۲- کپی برابر اصل کارت بازرگانی در صورت لاتین بودن برند
۳- کپی برابر اصل مجوز فعالیت (پروانه بهره برداری، جواز تاسیس، پروانه ساخت یا هرگونه گواهی فعالیت صادره از نهادهای نظارتی و حاکمیتی دولتی)
۴- ۱۰ نمونه از برند در ابعاد ۶ در ۶ سانتی متر 

ب) شخص حقوقی:

۱- کپی روزنامه رسمی تاسیس شرکت
۲- کپی آخرین روزنامه رسمی تغییرات شرکت (در صورت وجود)
۳- کپی برابر اصل شناسنامه و کارت ملی کسانی که در شرکت حق امضاء دارند
۴- کپی برابر اصل مجوز فعالیت (پروانه بهره برداری، جواز تاسیس، پروانه ساخت یا هرگونه گواهی فعالیت صادره از نهادهای نظارتی و حاکمیتی دولتی)
۵- کپی برابر اصل کارت بازرگانی در صورت لاتین بودن برند
۶- ۱۰ نمونه از برند در ابعاد ۶ در ۶ سانتی متر

امروزه بازار پوشاک و مد در رقابت شدیدی قرار گرفته‌اند. برندهای متنوع و بسیاری در این زمینه در سراسر جهان موجود هستند که هر کدام داستان مخصوص به خود را دارند. داستان این موفقیت‌ها همچنان برای عده زیادی از افراد با استعداد، سرشار از تجربه و درس است. برند منگو نیز یکی از برندهای معروف جهانی بوده که داستان پر فراز و نشیبی دارد. الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ……

این برند، محصولات متنوعی اعم از پوشاک زنانه، مردانه و اکسسوری را تولید می‌کند. اگر شما هم علاقه‌مند به داستان این برند شده‌اید در ادامه کنار ما باشید. قطعاً شما را تا انتهای این داستان همراهی خواهیم کرد.
تاریخ با شکوه برند MANGO
دو برادر ترکی که به بارسلونا مهاجرت کرده بودند، اولین فروشگاه خود را در سال ۱۹۸۴ در همان مکان افتتاح کردند. افتتاحیه این فروشگاه آغازی برای کسب موفقیت‌های بسیار برای برند منگو بود. یک سال بعد، این فروشگاه به پنج فروشگاه تبدیل شد. می‌توانید فکر کنید که گروه کوچک منگو در حال تلاش بود تا بتواند یک کمپانی بزرگ را تشکیل دهد. تلاش آنها بی وقفه ادامه پیدا کرد تا پایان سال ۱۹۸۸ کمپانی منگو حدود ۱۳ مراکز فروش در سراسر اسپانیا تأسیس کرده بود. بعد از چهار سال گسترش این برند به صورت بین‌المللی آغاز شد. برند منگو توانست فروشگاه و مرکز فروش را در پرتغال تأسیس کند. این گسترش ادامه پیدا کرد. برند منگو بیش از ۲۷۰۰ فروشگاه در ۱۱۰ کشور جهان دارد. کمپانی منگو حدود ۱۵ هزار کارمند دارد که ۷۰ درصد آنها را بانوان تشکیل می‌دهد. حدود ۱۸۰۰ نفر از این بانوان در مرکز طراحی Hangar، بزرگ‌ترین مرکز طراحی اروپا و دفتر مرکزی آن کار می‌کنند.

اگر در ارتباط با نام جالب این برند برایتان سؤال ایجاد شده، باید بگوییم که یکی از برادران ترکی بعد از سفر به فیلیپین میوه انبه را چشید و علاقه بسیاری به آن پیدا کرد. پس از چشیدن این میوه به نام آن نیز علاقه‌مند شد و تصمیم گرفت نام منگو را برای کمپانی خود انتخاب کند. شاید برایتان جالب باشد بدانید که این کلمه در زبان‌های متفاوت به صورت یکسان تلفظ می‌شود.
توسعه منگو
هدف اصلی کمپانی منگو جذب دانشجویان و متخصصان جوان به عنوان مشتریان پرطرف‌دار بود. کمپانی منگو طراحان جوان را از سراسر جهان جذب کرده است. در این کمپانی می‌توانید طراحان متخصصی را که اهل کشورهای متفاوت هستند مشاهده کنید. حدود دو تا سه هفته زمان می‌برد تا منگو بتوانند محصولات را در قفسه فروشگاه‌ها ارائه کند. محصولات ممکن است زنانه، مردانه یا کودکانه باشند. خط تولید محصولات مردانه در سال ۲۰۰۸، خط بچه‌گانه در سال ۲۰۱۲ و خط اکسسوری در سال ۲۰۱۳ ایجاد شد.

به طور کلی کمپانی منگو به زنان اهمیت ویژه‌ای می‌دهد. این کمپانی در سال ۲۰۱۵ یک برند جانبی را برای بانوان سایز بزرگ ابداع کرد. پوشاک تولید شده توسط این برند برای بانوان سایز ۴۰ تا ۵۲ ارائه می‌شد. از جمله محصولات تولید شده توسط این برند فرعی می‌توانیم به کت، کت و شلوار، ژاکت، بلوز جین، پیراهن، شلوار جین، دامن، تاپ، پیراهن پولو، لباس زیر زنانه، کیف، کفش و غیره اشاره کنیم. مدیرعامل منگو می‌گوید ما همواره رضایت مشتریان را مد نظر قرار می‌دهیم و کسب رضایت مشتریان را به عنوان هدف اصلی انتخاب کرده‌ایم.
در شروعی دوباره پس از قرنطینه، مجموعه‌ای خاص به نام «زندگی در شکوفه» رونمایی شد. در این مجموعه منگو رنگ‌های شاد، روشن، طرح‌های گل‌دار و لباس‌های مقاوم را در بخش‌های مردانه، زنانه و بچه‌گانه عرضه می‌کند.

چرا مشتریان به برند منگو علاقه دارند
الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ……

عده زیادی از افراد جزو مشتریان ثابت برند منگو هستند. شاید تا اینجای مقاله برایتان سؤال ایجاد شده باشد که علت علاقه مشتریان به این برند چه چیزی است؟ در جواب این سؤال می‌توانیم بگوییم که برند منگو به صورت خیلی زیرکانه محصولات با کیفیتی را با قیمت اقتصادی و مقرون به صرفه تولید می‌کند و همین عامل سبب می‌شود که اقشار متفاوت جامعه توانایی خرید محصولات تولید شده توسط این کمپانی را داشته باشند. کمپانی منگو قابلیت به‌روزرسانی فصلی محصولات تولید شده خود را دارد یا به زبان ساده‌تر در آغاز هر فصل این کمپانی محصولات جدید و متناسب با آن فصل را رونمایی می‌کند.
همان‌طور که در قبل نیز اشاره کردیم منگو اعتقاد به برابری جنسیتی دارد و ارزش و احترام خاصی را برای هر دو جنس مرد و زن قائل می‌شود و همین عامل سبب علاقه بسیاری از کارمندان جوان به کمپانی منگو شده است. علاوه بر مواردی که ذکر کردیم منگو حدود ۱۵ سال است که سایت تجارت الکترونیک خود را راه اندازی کرده است. برای صرفه جویی در زمان و هزینه، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند از خرید حضوری امتناع بورزند و به صورت اینترنتی و از سایت منگو محصولات مورد نظر خود را خریداری کنند. امروزه آنلاین شاپ‌های بسیاری وجود دارند که محصولات این کمپانی را برای فروش ارائه می‌کنند.

مدیرعامل Mango به فوربس می‌گفت: “ما محصولی شیک با قیمتی مقرون به صرفه را تولید می‌کنیم و آن را در محیطی که برای مصرف کننده جذاب است برای فروش ارائه خواهیم کرد. همان طور که می‌بینید آنها مهارت خاصی را برای فروش محصولات به کار گرفته بودند، در واقع به صورت همه‌جانبه رضایت مشتریان برایشان حائز اهمیت بود.


کمپانی Mango هزینه زیادی را بابت تبلیغات پرداخت می‌کند. این برند با مدل‌های معروف یا ستاره‌های مشهور هالیوود مانند نائومی کمبل، اوا هرزیگووا، داکوتا جانسون و غیره کار می‌کند. محبوبیت منگو بسیار زیاد است. به طور مثال در ارتباط با رسانه‌های اجتماعی، منگو ۱۱.۴ میلیون دنبال کننده در اینستاگرام و ۱ کرور طرف‌دار در فیس بوک دارد. این تعداد دنبال کننده در اینستاگرام و فیس بوک نشان دهنده مشهور بودن برند منگو است. کمتر کسی پیدا می‌شود که نام این برند تابه‌حال به گوشش نخورده باشد.
چندی است که کمپانی منگو علاوه بر سایت، اپلیکیشن‌های موبایل را نیز برای خرید طراحی کرده است. همان‌طور که می‌دانید کار با اپلیکیشن‌های موبایل برای خرید محصولات بسیار راحت است. شما می‌توانید در منزل خود نشسته و این اپلیکیشن را روی گوشی تلفن همراه خود نصب کرده و با چند کلیک ساده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن تصاویر بسیاری از محصولات این کمپانی را مشاهده کنید و انتخاب خود را انجام دهید. در این صورت در وقت و هزینه مشتریان نیز صرفه جویی قابل‌ملاحظه‌ای به عمل می‌آید. همان طور که می‌دانید با آغاز کووید ۱۹ فروش بسیاری از کمپانی‌ها با اختلال مواجه شد. اما کمپانی منگو ازآنجاکه فروش اینترنتی پررونقی داشت، زیان زیادی را از بیماری کووید ۱۹ متحمل نشد. شاید برایتان جالب باشد بدانید که در دوران کووید ۱۹ فروش آنلاین کمپانی منگو حدود ۵۰ درصد افزایش پیدا کرد.الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ……

کمپانی منگو نیز مانند بسیاری از کمپانی‌های دیگر در دوران کووید ۱۹ کمک‌های بسیاری را برای بیمارستان برای رفع مشکلات این بیماری کرده است. به طور مثال می‌توانیم بگوییم که منگو ۱۳۰۰۰ روپوش یکبار مصرف و دو میلیون ماسک را به اسپانیا اهدا کرد. همچنین این کمپانی ۱درصد از درآمد فروش از فروشگاه‌هایی که به صورت فیزیکی بودند را به “صندوق پاسخگویی همبستگی COVID-19” WHO به عنوان فعالیت CSR اهدا کرد. همه این عوامل در کنار هم تعداد طرف‌داران کمپانی منگو را بیشتر از گذشته افزایش داد.
مباحث مالی منگو
همان طور که می‌دانید زارا نیز یکی از اولین خرده فروش‌های اسپانیا بود که اکنون به یکی از کمپانی‌های بزرگ تبدیل شده است. منگو و زارا در رقابت تنگاتنگ با یکدیگر قرار گرفته‌اند. هر دو این کمپانی‌ها محصولات با کیفیت را با قیمت‌های مقرون به صرفه‌ای ارائه می‌کنند. پس مخاطب هر دو آن‌ها اقشار متفاوت جامعه هستند. با این حال درآمد منگو و خانواده‌اش به حدی رسیده است که آنها رتبه چهارم را از لحاظ ثروت در اسپانیا کسب کرده‌اند. حال که این جمله را گفتیم احتمالاً برایتان سؤال ایجاد شده که درآمد منگو چند یورو است. لازم است بدانید که در سال ۲۰۱۹ درآمد کمپانی منگو ۲.۳۷ میلیارد یورو بود. در سال ۲۰۱۸ فروش فروشگاه‌های فیزیکی ۵.۵ درصد رشد کرد و فروش آنلاین ۲۶.۷ درصد افزایش یافت که بالاتر از انتظارات آنها بود. برند منگو قصد داشت تا سال ۲۰۲۰ شعبه‌های بیشتری باز کند و درآمد خود را تا ۴ میلیارد یورو افزایش دهد. همان‌طور که می‌بینید این کمپانی علاوه بر کسب موفقیت‌های فراوان، افق دید بسیار گسترده‌ای داشت و همواره برای سال آینده خود برنامه ریزی می‌کرد.

الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ……دلایل موفقیت منگو
بسیاری از افراد که در آغاز صنعت پوشاک قرار گرفته‌اند، علاقه دارند بدانند که کمپانی منگو به چه علت‌هایی توانست موفقیت‌های بسیاری را کسب کند. منگو اعتقاد به مفهوم و یکپارچگی دارد. این کمپانی همواره تلاش کرد که بین محصول با کیفیت، طراحی اصلی آن و به نمایش کشیدن تصویر برند، نوعی یک‌پارچگی و اتحاد وجود داشته باشد. سیستم تدارکات که در کمپانی منگو قرار گرفته بود قابلیت هماهنگ سازی و انطباق بسیار زیادی داشت. در واقع در زمان کوتاهی رشته‌های موجود در کمپانی منگو با یکدیگر متحد شده و به صورت هماهنگ قرار گرفتند.
مورد بعدی کاهش قیمت است. منگو با برداشتن قدم در ارائه محصولاتی با قیمت اقتصادی، خود را به زارا نزدیک کرد. به نظر می‌رسد این استراتژی با افزایش فروش ۹ درصدی کار می‌کند. حتماً می‌دانید که کاهش قیمت محصولات می‌تواند فروش را افزایش دهد. حالا اگر کیفیت این محصولات نیز بالا باشد، فروش همچنان در مسیر صعود قرار می‌گیرد.

سرعت منگو در تولید و ارائه محصولات متفاوت در فروشگاه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. همان‌طور که در قبل نیز اشاره کردیم منگو تلاش می‌کند که تحت هر شرایطی رضایت مشتریان را کسب کند. برای این کار باید با سرعت قابل توجهی کلکسیون متفاوتی از محصولات را در فروشگاه‌ها به نمایش بگذارد تا مشتریان بتوانند انتخاب خود را در راحت‌ترین شرایط ممکن انجام دهند.
برای فهم بیشتر این مطلب می‌توانیم برایتان یک مثال بزنیم. فرض کنید شما به دنبال یکی از محصولات تولید شده توسط کمپانی‌های معروف هستید. اما هنگامی که به فروشگاه آن کمپانی مراجعه می‌کنید، خواهید دید که فروشگاه این محصول را ندارد و ممکن است چند ماه طول بکشد تا این محصول را در اختیار شما قرار دهد. در این صورت حتماً شما به سراغ کمپانی دیگری می‌روید که در مدت زمان کوتاه‌تری می‌تواند محصول مورد نظر شما را ارائه کند. کمپانی منگو همواره به این مورد توجه بسیاری کرده است و تلاش می‌کند در مدت زمان کوتاهی محصولات را در اختیار مشتریان قرار دهد. در واقع این کمپانی مدت زمان انتظار را به حداقل کاهش داده است.
یکی دیگر از دلایل موفقیت این کمپانی تعهد به ارائه پارچه‌های با کیفیت در محصولات تولید شده است. منگو تا سال ۲۰۲۰ تصمیم داشت درصد پنبه را برای پارچه‌های پوشاک تولید شده توسط کمپانی خود افزایش دهد. همچنان هم به این کار ادامه خواهد داد تا بتواند هرچه بیشتر رضایت مشتریان را به دست بیاورد.

الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ……

احتمالاً می‌دانید که اغلب کارخانه‌های تولیدی گاهی اوقات سمومی را به آب وارد می‌کنند. منگو یکی از آن کارخانه‌هایی است که آب را تجزیه و تحلیل کرده تا هیچ‌گونه سموم و آلودگی به آن وارد نشود. انتظار می‌رود که عده زیادی از افراد طرف‌دار محیط زیست به این اعتقاد منگو احترام بگذارند و طرف‌دار پروپاقرص این کمپانی شوند.
شاید برایتان جالب باشد بدانید که بسیاری از کارخانه‌هایی که طرح‌های منگو را تولید می‌کنند در کشورهایی مانند بنگلادش قرار گرفتند. این کارخانه‌ها، طرح‌هایی که هر هفته کمپانی منگو به آنها ارائه می‌دهد را به خط تولید می‌برند تا بتوانند محصولات را به بهترین شکل ممکن تولید کنند. کمپانی منگو همواره بازرس‌‌هایی را به این کارخانه‌ها می‌فرستد تا از نزدیک بر روند کاری آنها نظارت داشته باشد.

سخن آخر
امیدواریم که تا اینجای مقاله خسته‌تان نکرده باشیم. سعی کردیم تاریخچه جامع و کاملی را از کمپانی منگو برایتان بیان کنیم. به احتمال زیاد، مطالعه این تاریخچه می‌تواند شما را به خرید محصولات تولید شده توسط کمپانی منگو ترغیب کند. اگر شما هم علاقه‌مند به خرید محصولات این کمپانی هستید می‌توانید به صورت حضوری به مراکز خرده فروشی کمپانی منگو که در بسیاری از کشورها وجود دارند، سر بزنید تا آشنایی بیشتری با این محصولات پیدا کنید.

برند مواد شوینده بهداشتی چیست؟

آیا تا به حال به این اندیشیده‌اید که برند چیست؟ چر از واژه برند برای هر محصول مختلف، استفاده می‌شود؟ برند در واقع نشانه و علامتی است که هر محصول را اختصاصی و انحصاری می‌کند. در میان مواد و محصولات مختلف، می‌توان گفت در مواد بهداشتی و انواع شوینده‌ها برندینگ اهمیت بالایی دارد.
دلیل آن هم این است که در بازار هزاران شرکت تولید کننده مواد بهداشتی و شوینده وجود دارد که اگر قرار باشد برند، لوگو و نام اختصاری در کار نباشد، انتخاب از بین آن‌ها بسی دشوار خواهد بود. پس با این تعاریف می‌توان این طور نتیجه گیری کرد که برند مواد شوینده و بهداشتی در واقع نام و نشانی است که بر روی بسته بندی آن‌ها ثبت شده و در تبلیغات از آن نام استفاده می‌شود. همین برند مواد بهداشتی است که به شما کمک می‌کند در هنگام خرید، محصول مورد نظر خود را خیلی راحت و سریع پیدا کنید و محصولات مختلف شوینده را از طریق برند‌های آن‌ها با هم مقایسه کنید.
طبقات مربوط به ثبت برند مواد شوینده

اگر بخواهیم محصولات تولیدی مختلف را بر اساس ثبت برند آن‌ها طبقه‌بندی کنیم، می‌توان 45 طبقه مختلف را در نظر گرفت. در واقع می‌توان گفت، چهار دسته‌بندی مختلف برای محصولات وجود خواهد داشت که هر کدام از این دسته‌ها در یکی از این 45 طبقه قرار می‌گیرند. شرکت تولیدی بر اساس محصول خود، طبقه و دسته‌ای که در آن قرار می‌گیرد را مشخص کرده و اقدام به ثبت برند می‌کند.
دسته‌بندی 4 قسمتی که پیش‌تر بیان کردیم به شرح محصولات و مواد غذایی، لوازم خانگی، محصولات آرایشی و بهداشتی و دسته خدماتی است. برای هر کدام از این 4 دسته‌بندی، طبقات مختلفی بین 1 تا 45 وجود دارد که فرد باید بر اساس محصول تولیدی خود و استعلامی که گرفته است، اقدام به ثبت کند. جدول پایین مطلب را برای شما روشن‌تر خواهد کرد.

الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ……

طبقات مربوط به ثبت برند مواد شوینده

طبقه بندی برندها و همچنین علائم تجاری، در واقع دسته بندی آن‌ها بر اساس محصولات و خدماتی است که ارائه می‌دهند. این طبقه بندی برای تسهیل در قانون گذاری برای اشخاص حقیقی و حقوقی انجام می‌شود. مرکزی با نام مالکیت معنوی که یکی از زیر مجموعه‌های اداره ثبت اسناد و املاک کشورمان، ایران، می‌باشد، طبقه بندی برندها را انجام می‌دهد.
برای ثبت برند، لوگو و آرم و یا هر نام اختصاری برای محصولات مختلف از جمله مواد شوینده و بهداشتی، باید تأیید این مرکز گرفته شود. قبل از این که برای ثبت برند مواد شوینده اقدام کنید، باید محصولات و یا خدمات خود را از طبقه مربوطه انتخاب کنید. به بیانی ساده‌تر باید مشخص کنید که محصول شوینده تولیدی شما مربوط به کدام طبقه بندی است. در ادامه طبقات مربوط به ثبت برند مواد بهداشتی را برای شما می آوریم.
به طور کلی طبقه بندی کلیه محصولات و خدمات در 45 بند توسط مرکز ذکر شده در بالا انجام می‌شود که طبقات زیر مربوط به ثبت برند مواد شوینده و یا ثبت مواد بهداشتی می‌باشند:

طبقه 3: در این طبقه انواع ترکیبات سفید کننده و مواد شوینده لباس قرار می گیرند. هم چنین مواد بهداشتی با هدف تمیز کردن، براق کردن، لکه گیری و یا ساییدن نیز در همین طبقه قرار دارند. مواد بهداشتی و آرایشی مانند انواع صابون ها، لوسیون ها، خمیر دندان ها، روغن‌ها و عطرها نیز در همین دسته هستند.
طبقه 5: انواع مواد بهداشتی که برای مصارف پزشکی هستند در این طبقه جای می گیرند. مواد بهداشتی هم چون لوازم زخم بندی، مواد پر کننده دندان، مواد رژیمی، انواع ضد عفونی کننده‌ها و حتی حشره کش‌ها نیز در این دسته جای دارند.
طبقه 44: این طبقه در دسته بندی مربوط به خدمات قرار می گیرد. کلیه خدمات بهداشتی و مراقبت‌های زیبایی برای انسان‌ها و حیوانات و البته خدمات کشاورزی نیز در این طبقه قرار دارند.
دو طبقه 35 و 39 نیز در دسته طبقات خدمات هستند که به ترتیب شامل تبلیغات و امور اداری تجارت‌ها و در دسته 39 نیز حمل و نقل‌ها و هم چنین بسته بندی محصولات و کالاها قرار می گیرد. (این دو دسته بیش‌تر مربوط به تبلیغات محصولات مختلف از جمله مواد شوینده و بهداشتی می شوند)
الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ...... .

مدارک ثبت برند مواد بهداشتی و شوینده

برای ثبت برند مواد شوینده، این که شما شخص حقیقی باشید و یا شرکت حقوقی، می‌تواند در ارائه مدارک لازم به اداره ثبت، تفاوت ایجاد کند. از همین رو در ادامه، مدارک لازم برای ثبت برند را چه برای شخص حقیقی و چه برای شرکت ها، آورده ایم:
مدارک لازم برای ثبت برند مواد بهداشتی شخص حقیقی

تصویری از مجوز فعالیت
شماره موبایل به نام شخص صاحب برند
تعیین طبقه محصول شوینده و بهداشتی
تصویری از علامت تجاری در ابعاد مشخص
وکالت نامه وکیل دادگستری
داشتن تأیید از دفتر اسناد در رابطه با هویت شخص متقاضی
تصویر کارت ملی و شناسنامه شخص حقیقی
اگر برند به صورت لاتین باشد حتما نیاز به ارائه کارت بازرگانی یا کارت عضویت در اتاق بازرگانی می باشد
الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ...... .

مدارک لازم برای ثبت برند مواد شوینده برای اشخاص حقوقی و شرکتها

شماره تماس مدیر عامل
وکالت نامه از وکیل دادگستری
تصویر علامت تجاری در اندازه‌ای مشخص
تعیین طبقه مورد نظر مواد شوینده و بهداشتی
ارائه مجوزهای لازم در زمینه پخش و تولید مواد شوینده و بهداشتی
تأییدیه از اداره اسناد برای امضا و هم چنین هویت مدیر عامل شرکت
تصاویری از مدارک هویتی مدیر عامل شرکت تولیدی مواد شوینده
تصویری از مدارک مربوط به تأسیس شرکت و یا تغییرات ایجاد شده در آن
اگر برند به صورت لاتین باشد حتما نیاز به ارائه کارت بازرگانی یا کارت عضویت در اتاق بازرگانی می باشد .

مراحل ثبت برند مواد شوینده و بهداشتی

صاحبین برندهای مواد شوینده و بهداشتی برای ثبت برند خود باید مراحل مختلفی را طی کنند. ما در ادامه این موارد را به ترتیب برای شما آورده ایم:

استعلام از طبقه برند مواد شوینده و بهداشتی
تکمیل اظهارنامه در مرکز مالکیت معنوی با ارائه مدارک گفته شما در بالا (پرینت نمونه برند در ابعاد 6 در 6 و بارگذاری آن در وبسایت این مرکز)
حضور در دفاتر اسناد رسمی و ارائه برگه مرکز مالکیت معنوی به آن اداره
دریافت گواهی امضا و فرم تأیید اطلاعات (گرفتن رمز عبور و نام کاربری از سامانه در همین مرحله)
تأیید برند مواد شوینده و بهداشتی توسط کارشناسان و ریاست اداره مالکیت معنوی و بعد از آن ارسال پیامک برای صاحب برند
تشکیل پرونده فیزیکی و چاپ برند در روزنامه نوبت اول و دوم
تحویل دو نوبت روزنامه رسمی، نسخه‌ای از اظهارنامه علامت تجاری و ده نمونه از برند خود به اداره مالکیت معنوی و دریافت سند ثبت برند مواد شوینده و بهداشتی

نکته قابل توجه این که بعد از چاپ روزنامه اول، شما به مدت 7 روز برای بیان هر گونه اعتراض در زمینه ثبت برند خود فرصت خواهید داشت. هر بار چاپ روزنامه نیز برای شما ارسال می‌شود. و اما موضوع دیگری که باید خاطر نشان کنیم این است که ثبت برندهایی که داخل آن ها حروف لاتین وجود داشته باشد، حتماً نیاز به عضویت در اتاق بازرگانی یا دریافت کارت بازرگانی را خواهد داشت.
هزینه ثبت برند مواد شوینده و بهداشتی

هزینه‌ ثبت برند مواد شوینده و بهداشتی که باید پرداخت کنید، شامل موارد مختلفی می‌شود که در ذیل به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

هزینه حق الوکاله موسسه ثبتی
هزینه اظهارنامه برند در سامانه که بر اساس تعداد طبقات و نوع شخصی و یا حقوقی مشخص می شود .
هزینه روزنامه اول که براساس تعداد خطوط مشخص می شود .
هزینه حق الثبت برند که با توجه به نوع حقیقی یا حقوقی بود آن متفاوت می باشد .
هزینه روزنامه دوم و تایید نهایی ثبت برند

لازم به ذکر است که هزینه‌ های دیگری مانند هزینه مربوط به ثبت برند ، استعلام برند، انتقال برند و … نیز در پروسه هزینه ثبت برند مواد شوینده و بهداشتی ممکن است وجود داشته باشد. نکته مهم دیگر در رابطه با هزینه‌های مربوط به کاهش و یا افزایش طبقه برند در مراحل مربوط به ثبت برند مواد بهداشتی می‌باشد.

الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ……

صفر تا صد برند ساعت ستیزن
در میان برندهای مطرح دنیای ساعت برندهای ژاپنی از جایگاهی خاص برخوردارند و سالیان سال است که راه خود را در مسیر محبوبیت در بین علاقه‌مندان به ساعت پیش‌گرفته‌اند. ساعت‌های ژاپنی به دلیل کیفیت بالا و ماندگاری طولانی و عمری جز ساعت‌های پرطرفدار محسوب می‌شوند. برند ستیزن که یکی از پیشروهای صنعت سازی به شمار می‌رود سهم قابل‌توجهی از بازار ساعت را به خود اختصاص داده و هرساله با تنوع بسیار و خلاقیت و نوآوری موجی نو در صنعت مد و فن و همچنین اکسسوری ها شیک و زیبا ایجاد می‌کند. سیتیزن یکی از اولین برنده‌هایی بود که ساعت غواصی و ساعت‌های خلبانی باکیفیت و حرفه‌ای را ارائه کرد و ازاین‌رو، اعتبار و محبوبیت فراوانی در دنیای ساعت برای خود برهم زده است. اگر قصد خرید ساعت مچی سیتیزن را دارید یا صرفاً علاقه‌مند به دانستن در مورد تاریخچه‌ی برند ساعت سیتیزن دارید این مقاله برای شماست.

آغاز شکفتن برند ساعت سیتیزن
کمپانی سیتیزن در سال ۱۹۳۰ توسط سرمایه‌گذاران ژاپنی و سوئیسی تأسیس شد. این کمپانی ابتدا توسط فردی سوئیسی به نام رودالف اشمید در سوئیس پایه‌گذاری شد که ساعت‌های زیادی را درسال ۱۹۱۸ در ژاپن به فروش رساند بود. بعدها با جا افتادن برند، در سال ۱۹۲۴ انستیتوی تحقیقاتی ساعت شوکووشا اولین ساعت جیبی خود را تولید کرد که توسط شهردار وقت توکیو آقای شیمپی گوتو Shimpei Goto با عنوان “سیتیزن” نام گرفت. در آن زمان آقای شیمپی با امید محبوبیت در میان شهروندان جهان اقدام به این نام‌گذاری نمود.الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ……

برند سیتیزن از سال ۱۹۱۸ تا ۲۰۰۸
داستان از سال ۱۹۱۸ آغاز می شود، زمانی که موسسه تحقیقات ساعت شوکوشا (Shokosha) تأسیس شد. اولین ساعت جیبی، در سال ۱۹۲۴ با نام سیتیزن تکمیل شد. در سال ۱۹۳۰ شرکت ساعت سازی سیتیزن تأسیس شد و در سال ۱۹۳۱ اولین ساعت مچی را تکمیل کرد. به زودی، شرکت سیتیزن به یک تولید کننده عمده ساعت تبدیل شد و شروع به تولید انبوه کرد.
با ورود رئیس جدید شرکت، Eiichi Yamada، عصر جدیدی برای ساعت های سیتیزن آغاز شد. شرکت بازرگانی سیتیزن در این دوران تأسیس شد. که این برند را در سراسر جهان به بازار عرضه می کرد. چند سال بعد قرارداد صادرات و واردات با شرکت آمریکایی بولوا (Bulova) منعقد شد.
در سال ۱۹۶۲ باریک ترین ساعت مچی با موتوری به نازکی ۲.۷۵ میلی متر ساخته شد. در سال ۱۹۶۶ اولین ساعت الکترونیکی ساخت ژاپن “X-8” معرفی شد.
در سال ۱۹۷۶ اولین ساعت کوارتز آنالوگ جهان با شارژ نوری به نام “CRYSTRON SOLAR CELL” معرفی شد. طی سالیان بعد همچنان سیتیزن به تولید ساعت مچی های نوآورانه پرداخت.
تقریبا هرساله سیتیزن ساعت های با عملکرد های جدید که در جهان اولین است، تولید می کند که در این مقاله به چند مورد از مهم ترین های این ساعت ها و همچنین مهم ترین اتفاقات اشاره کردیم.
از مهم ترین تکنولوژی‌های ساعت مچی‌های سیتیزن، ساعت های مجهز به تکنولوژی اکو درایو است که توسط نور، انرژی خود را تأمین می کنند.
در سال ۲۰۰۸ ستیزن شرکت ساعت بولوا (Bulova) را خریداری کرد. همچنین در سالهای اخیر فردریک کنستانت (Frederique Constant) به برند فرعی سیتیزن تبدیل شد. در طول این سال ها نیز این برند از نوآوری هایش در ساخت ساعت مچی دست نکشیده است.

نقاط عطف تاریخ برند سیتیزن

الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ……
برند ساعت سیتیزن در تاریخ هشتادوچند ساله‌ی خود نقاط عطف فراوانی داشته که هرکدام آغاز مرحله‌ای جدید در مسیر پیشرفت و توسعه برند سیتزن محسوب می‌شوند.

سال ۱۹۳۰: کمپانی ساعت سیتیزن به‌عنوان یک برند رسمی آغاز به کار کرد و ایده‌ی برآمده از نامش را در تولید ساعت‌های خود به کار گرفت.
سال ۱۹۳۱: تولید اولین ساعت مردانه‌ی سیتیزن.
سال ۱۹۵۶: اولین ساعت مچی با تکنولوژی “پاراشوک”. آزمایش تست این ساعت شامل پایین انداختن ساعت از فاصله‌ی سی متری زمین از یک هلیکوپتر می‌شد که در طی این آزمایش ساعت آسیبی ندید.
سال ۱۹۶۲: ساخت باریک‌ترین ساعت مچی مردانه که باریکی موتور آن در ابعاد ۲٫۷۵ میلی‌متر اندازه‌گیری شد.
سال ۱۹۷۶: ساخت اولین ساعت کوارتز با دقت ۳ ثانیه در سال.
سال ۱۹۸۲: اولین ساعت غواصی جهان با مقاومت ۱۳۰۰ متر در برابر آب.
سال ۲۰۰۸: خرید کمپانی ساعت بلووا.
سال ۲۰۱۹: سالگرد ۳۰ سالگی ساعت سیتیزن
الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ......
 Promaster

تکنولوژی‌های برند سیتیزن
سیتیزن تاکنون بسیاری از اولین ها و بهترین های جهان را تولید کرده است و قصد دارد به عنوان تولید کننده ساعت هایی که مردم در همه جا دوستش دارند، همیشه بهتر و بهتر عمل کند. در این قسمت تکنولوژی های جذاب به کار رفته در ساعت مچی های سیتیزن را بررسی میکنیم.
تکنولوژی اکو درایو (Eco-Drive) سیتیزن
سیتیزن با شروع به تولید ساعت مچی هایی که از یک منبع انرژی کاملاً جدید یعنی نور استفاده می کنند، به چالش های محیط زیست پاسخ داد. در سال ۱۹۷۶، اولین ساعت مجهز به شارژ نوری جهان را ایجاد کرد. این فناوری سازگار با محیط زیست، اکودرایو (Eco-Drive) نامگذاری شد. این مدل ساعت هر نوع نوری را به انرژی برای شارژ ساعت تبدیل می کند. اکو درایو نیاز به تعویض باتری ساعت را حذف کرد. امروزه این فناوری، ضربان قلب بیشتر ساعت مچی های سیتیزن است که به طور معنی داری زمان را مشخص می کند و راه را برای یک جهان بهتر باز می کند.

تکنولوژی زمان سنجی اتمی (Atomic Timekeeping) سیتیزن
ساعت های سیتیزن به دقت بسیار بالا مشهورند و در این زمینه جزو اولین ها محسوب می شوند. مثلا ساعت های A-T سیتیزن به شدت دقیق هستند! ساعت هایی با خطای یک ثانیه در طول ۱۰۰۰۰۰ سال!
تکنولوژی موج ماهواره (Satellite Wave) سیتیزن
ساعت مچی های دارای این تکنولوژی دقیق ترین زمانی را که در هر ساعت معمولی پیدا خواهید کرد، تضمین می کنند. چه در صحرا حرکت کنید، چه در اقیانوس ها سفر کنید یا از کوهی برفی بالا بروید، هرگز نیازی به نگرانی در مورد داشتن زمان درست ندارید.
تکنولوژی سوپر تیتانیوم (Super Titanium) سیتیزن
تیتانیوم ماده ای است باورنکردنی و سبک که به نور خورشید، آب شور و… واکنش نشان نمی دهد، این ماده واکنش آلرژیک فلز را کاهش می دهد و در برابر خوردگی مقاوم است. در سال ۱۹۷۰، سیتیزن اولین ساعت جهان را با استفاده از تیتانیوم جامد راه اندازی کرد: X-8 Chronometer.
درباره کالکشن پرومستر (Promaster) برند سیتیزن
پرومستر مجموعه ساعت مچی های ورزشی حرفه ای سیتیزن است که جذابیت ماجراجویی روزمره را دارد. با نگاه به گذشته، سیتیزن در تاریخ غنی خود نوآوری در وقت سنجی را منعکس می کند. پرومستر همیشه از ماجراهای بزرگ الهام گرفته است، با بالاترین سطح عملکرد و استقامت! هرچه زمان به جلو می رود، سیتیزن به سنت خود در زمینه نوآوری جسورانه ادامه می دهد.
سیتیزن پرومستر سی – Promaster Sea
عمیق تر برو! این ساعت مچی ها با ارزش های عملکردی، دوام و ایمنی مطابقت دارند.


عملکرد ساعت مچی Promaster Dive تا عمق ۲۰۰ تا ۱۰۰۰ متر در آب است! در مدل هایی از سیتیزن با فشار دادن همزمان دکمه ها در ساعت های ۲ و ۴ ساعت به حالت غواصی در می آید، در این حالت همه عملکردها به جز نمایش زمان متوقف می شوند.
این ساعت مچی ها با فناوری اکو درایو هرگز به باتری احتیاج ندارد!
سیتیزن پرومستر ایر – Promaster Air
با این ساعت مچی های خلبانی سیتیزن که برای استفاده حرفه ای مجهز شده اند، به ارتفاع جدیدی صعود کنید. این نوع ساعت مچی های جذاب دارای ویژگی هایی مثل کرونوگراف برای اندازه گیری صدم ثانیه، زمان جهانی، هشدار دهنده، تقویم و… هستند.
سیتیزن پرومستر لند – Promaster Land
تندتر و بالاتر بروید! این نوع ساعت مچی ها که خیلی مقاوم و محکم هستند، به صورت حرفه ای برای ماجرا جویی های با سرعت بالا با تمام ابزار ها برای سخت ترین و دشوار ترین قسمت های زمین طراحی شده اند.
ویژگی‌های برند ساعت سیتیزن
تاریخ ۸۴ ساله‌ی برند سیتیزن شامل نوآوری‌های بی‌شماری در ساعت‌سازی است که مواردی مانند کنترل رادیویی و هم‌زمانی ماهواره‌ای را در برمی‌گیرد. پیشرفت قابل‌توجه دیگری که برای برند سیتیزن رخ داد، توسعه یک تکنولوژی انقلابی به نام Eco-Drive بود که به کمک آن ساعت توسط هر منبع نوری شارژ می شود و نیازی به تعویض باتری ندارد. برند ساعت سیتیزن در این تکنولوژی در زمان خود از خیلی از سازنده‌های دیگر جلوتر بود. علاوه بر ویژگی‌های کاربردی در ساعت‌های سیتیزن این برند به‌طورکلی :

الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ……

تنوع قیمت وسیع و مناسب برای هر قشری از جامعه دارد.
خلاقیت، ابتکار و نوآوری را در هر قطعه ابراز می‌کنند.
تمام قطعات به‌کاررفته در ساعت‌های خود را در کمپانی‌های اختصاصی سیتیزن عرضه می‌کند.
طبقه‌بندی‌های متفاوت برای هر سلیقه‌ای دارند.
با ساعت‌ها و برندهای ساعت سوئیسی رقابت می‌کنند.

قیمت ساعت سیتیزن
برند سیتیزن با رعایت اصول مشتری مداری، کیفیت بالا و استفاده از متریال و قطعاتی که به‌طور تخصصی توسط کمپانی سیتیزن تولید می‌شوند همواره در تلاش بوده تا ساعت‌های باکیفیت و ماندگار و همین‌طور کاربردی را برای هر قشری از جامعه‌ی مدرن امروز ارائه دهد. بااین‌حال معمولاً ساعت‌های سیتیزن از تنوع قیمتی بالایی برخوردارند و خرید ساعت سیتیزن در هرزمانی می‌تواند یک انتخاب هوشمندانه‌ی ماندگار حتی به برای نسل‌های بعدی شما باشد. در مجموع می‌توان قیمت ساعت سیتیزن را در رده‌ی ساعت های با قیمت متوسط قرار می‌گیرد.

زیرمجموعه های برند ساعت سیتیزن
ساعت سیتیزن در میان علاقه مندان به ساعت به دلایل زیادی محبوب است. برند ساعت سیتیزن کالکشن های متنوع و زیادی دارد که برای هر قشر و هر سلیقه ای طراحی شده است. این کالکشن ها شامل ساعت مردانه سیتیزن و ساعت مچی زنانه سیتیزن می‌شود.

پرسونال برندینگ ویژه مدیران کسب و کار
پس از استقبال مردم از شبکه‌های اجتماعی و به اوج رسیدن کار بلاگرهای اینستاگرامی، تبِ مشهور شدن و دیده شدن در شبکه های اجتماعی بالا گرفت. افراد موفق از جمله مدیران و صاحبان کسب و کارها به فکر دیده شدن در فضای مجازی افتادند و مدت زیادی از وقت و انرژی خود را صرف این کار کردند. کار تا جایی پیش رفت که مدیران ارشد با تصور پرسونال برندینگ ، شروع به تهیه ویدئوهای آنباکس گوشی موبایل کردند تا در فضای مجازی به عنوان یک مدیر موفق(!) و خودساخته بیشتر دیده شوند!
برای یک آژانس دیجیتال مارکتینگ فول سرویس مثل ما، این موضوع به ظاهر ساده می‌تواند تبدیل به یک چالش اساسی شود. تصور کنید که روزانه با ده ها مشتری روبرو هستید که تمایل شدیدی به تقلید از بلاگرها و اینفلوئنسرها و نمایش خانه و ماشین لاکچری‌ دارند و تصور می کنند این پروسه‌ی پرسونال برندینگ است.الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ……
پرسونال برندینگ یا برندسازی شخصی چیزی فراتر از فعالیت در شبکه های اجتماعی است. برندسازی، درواقع یک قدرت نرم است که می توانید نحوه دیده شدن توانمندی ها و تخصصتان و نوع نگاه اطرافیان را مدیریت و کنترل کنید. برای آشنایی بیشتر با پرسونال برندینگ، استراتژی صحیح برندسازی و بررسی چندین مثال با ما همراه شوید…

پرسونال برندینگ (Personal Branding) چیست؟
پرسونال برندینگ یا برندسازی شخصی روشی جهت بازاریابی برای یک فرد و تخصص و شغل او به عنوان یک برند مطرح و متخصص است. برندسازی، درواقع یک قدرت نرم است. در محیط کاری و تخصصی ما اینکه دیگران در مورد ما و توانمندی هایمان چگونه فکر می‌کنند همواره بسیار مهم بوده است. برندسازی شخصی در واقع مجموعه‌ای از تعریف‌ها، تجربیات و نوع نگاه اطرافیان اعم از مشتریان، همکاران، کارکنان و … به ما می باشد. همان ویژگی‌های منحصربه‌فردی که به کسب‌وکار و روابط ما با جامعه معنا می‌بخشد.
فراموش نکنید که پرسونال برندینگ یک فرایند ادامه دار و همیشگی برای توسعه و حفظ شهالوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ……رت و تاثیرگذاربودن فرد، گروه یا سازمان است. برندسازی شخصی در واقع چگونگی معرفی خود به دیگران است که ترکیبی منحصر به فرد از مهارت ها، تجربیات و شخصیت شماست که می خواهید دنبال کنندگان تان از شما ببینند و از آنها مطلع شوند. این روایت داستان شماست و تاثیری است که مردم از محبوبیت شما در فضای آنلاین به دست می آورند.

چرا تلاش برای پرسونال برندینگ مهم است؟
چون مخاطبان هدف و افراد ایده آل برای کسب و کار شما، شروع به پیدا کردن و شناخت شما می کنند!
هنگامی که دائماً داستان خود را بیان می کنید و بخش هایی از شخصیت خود را در شبکه های های اجتماعی با مخاطبان خود به اشتراک می گذارید، متوجه خواهید شد که افراد بیشتری در حال جذب، دنبال کردن و به اشتراک گذاشتن مطالب شما هستند. هرچه شما شخصیت بیشتری به کسب و کار خود اضافه کنید، در پیدا کردن جامعه هدف خود راحت تر خواهید بود. چرا که با گذشت زمان شما جامعه ای از افراد همفکر با خودتان را ایجاد خواهید کرد که برای مهارت های شما ارزش قائل هستند و شما را به عنوان یک متخصص در آن صنعت می بینند. در این زمان متوجه خواهید شد که برخی مردم شما را دوست دارند و برخی حتی از شما متنفرند که در هر حالت اشکالی ندارد، چون شما نمی خواهید کسی که فکر می کند شخصیت عجیبی دارید یا کسی که دائما با شما مخالف است بخشی از همراهان شما باشد. یکی از بزرگترین دلایل ایجاد یک برند شخصی گردآوری یک گروه قدرتمند از افرادی است که منتظر واکنش نشان دادن در مورد هر چیزی هستند که شما به آنها پیشنهاد می دهید.الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ……
همچنین با برندسازی شخصی فرصت‌های حرفه‌ای بیشتری متناسب با مهارت‌های تخصصی شما برایتان فراهم خواهد شد. تلاش برای تهیه یک تصویر واضح از خود و قابلیت هایتان موجب می‌شود، شناخت بهتری نسبت به خود پیدا کنید، در صدد رفع نقاط ضعف خود برآیید، نقاط قوت خود را بهتر بشناسید و برای جذب مخاطب بیشتر بر روی آنها تمرکز کنید. به این ترتیب به‌مرور در حرفه خود شناخته شده و موقعیت‌های شغلی بهتری به شما پیشنهاد می شود و ارتباطات ارزشمندی با متخصصین حوزه خود پیدا خواهید کرد.

برای پرسونال برندینگ چه کارهایی لازم است؟


احتمالا شما هم تصور می کنید که برای پرسونال برندینگ باید چندین روز در هفته را پشت میز خود بنشینید (با کت و کراوات) و ویدئوهای آموزشی از خود تهیه کنید و در فضای مجازی منتشر کنید. افراد زیادی با همین طرز تفکر و بدون استراتژی شروع به کار کرده اند و پس از صرف زمان و هزینه ی زیادی برای تیم محتوا؛ در بهترین حالت یک کپی بی کیفیت از اینفلوئنسر محبوب خود شده اند. اما راز موفقیت برخی افراد در فضای مجازی چیست؟
۱٫ محتوا را با هدف ایجاد کنید
بسیاری از بازاریابان به شما می گویند بهترین راه برای جذب افراد و خریداران بیشتر، ایجاد و به اشتراک گذاری مطالب جدید است.
آنها به شما می گویند ویدئوهای بیشتری ایجاد کنید و پست های وبلاگ بیشتری بنویسید تا در نهایت تبدیل به یک برند با نفوذ شوید و به KPI هایی (شاخص های کلیدی عملکرد) که مد نظر دارید دست یابید. اما متاسفانه این استراتژی بارها و بارها با شکست مواجه شده است. این موضوع یکی از بزرگترین و رایج ترین شکایاتی است که ما از مشاغل و برندهای تجاری بزرگ و کوچک می شنویم چرا که آنها تمام وقت خود را صرف ایجاد محتوای جدید کردند، اما هیچ کس هرگز این محتوا را ندیده یا با آن درگیر نشده است، که این یک فرصت بزرگ از دست رفته است.
مطمئناً، هر کسب و کار و اینفلوئنسری باید پیرامون موضوعات خاصی محتوای جدیدی ایجاد کند، اما این کار نباید به یک تکلیف روزانه تبدیل شود که شما با انجام آن صرفا بخواهید این مورد را در لیست کارهای روزانه خود تیک بزنید و یا زمان خود را به مدت ۳ هفته یا ۳ روز برای فیلمبرداری تلف کنید که پس از اتمام تنها پنج نفر این محتوا را تماشا کنند. آنچه بهتر عمل می کند این است که شما استراتژی برای تولید محتوا و بودجه ای برای تبلیغ محتوای خود داشته باشید (تا زمانی که این محتوا هنوز با دیدگاه و اهداف شما مطابقت داشته باشد).
هر محتوایی که ایجاد می کنید باید با بودجه و هدف خاصی در نظر برنامه ریزی شده باشد. مهم این نیست که هر روز یک پست جدید در وبلاگ، یک توییت، یک استوری اینستاگرام یا ویدئو آپلود کنید، مهم این است که همیشه باید بخشی از زمان خود را صرف نمایش محتوای خود در زمان درست به افراد درست در مسیرسفر مشتریان خود (Customer Journey) نمایید. همچنین مهم است که نوع محتوایی را که مخاطبان شما به آن علاقه دارند به آنها نشان دهید، نه آنچه را که شما فکر می کنید آنها می خواهند.
۲٫ پیگیر باشید ، خود را نشان دهید و خدمات ارائه دهید
هنگام ایجاد یک برند شخصی سازی شده، مهم است که کانال های رسانه های اجتماعی شما در هر پلتفرمی وجود داشته باشد و از نظر بصری جذاب و نمایانگر همان فرد با نفوذی باشد که می خواهید باشید. گَری وی، یک مثال عالی از شخصیتی است که دائما خود را نشان می دهد، همواره حضور دارد و به طرق مختلف به مخاطبان خود خدماتی را ارائه می کند. گَری در حال حاضر با ۹ میلیون فالوور یکی از موفق ترین اینفلوئنسرهای اینستاگرامی است.
مهم نیست که در کدام شبکه اجتماعی به دنبال او هستید، تا زمانی که به اهدافتان نرسید، حجم زیادی از محتوای رایگان را در زمینه موردنظر خود از گری مشاهده خواهید کرد. او بخش کوچک و ویژه ای از بازار نیچ (niche) را پیدا کرد که می توانست در مورد آن چیزهای ارزشمندی را به مردم ارائه دهد و سپس موثرترین و معتبرترین رهبر اندیشه (thought leader) در آن فضا شد. گری هر روز با ارائه محتوای رایگان به مخاطبان خود به آنها خدماتی را ارائه می دهد و این کار را بدون هیچ درخواستی از آنها می کند. نکته دیگر موفقیت گَری، این است که او کپی شخص دیگری نیست و سعی نمی کند خود را متفاوت از آنچه که هست نشان دهد.الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ……
این همان چیزی است که امروزه از سمت بسیاری از اینفلوئنسرها و برندهای تجاری خلا آن حس می شود. هر بخشی از بازار را که انتخاب کرده اید باید در آن ثابت قدم و پایدار باشید. سعی کنید با افکار بیش از حد در مورد موضوعات مختلف باعث سردرگمی مخاطب خود نشوید و تنها در یک شاخه مشخص متخصص و شناخته شوید، این امر هم به نفع خود شماست و هم مخاطبان شما!
۳٫ یک پیشنهاد فروش منحصر به فرد (Unique Selling Proposition) یا USP برای خود پیدا کنید
شما باید چیزی را بیابید که منحصر به فرد و خاص برند شما باشد و شما را از رقبایتان متمایز می کند. در اینجا نمونه ای از برجسته ترین برندها در طول تاریخ که با برندسازی شخصی موفقیت زیادی را کسب کرده است، بررسی می کنیم. کوکاکولا یکی از اولین کسب و کارهایی بود که پرسونال برندینگ را در استراتژی و کمپین های بازاریابی خود وارد کرد. این کمپانی از اولین برندهایی بود که بر شخصیت برند (brand personality) و تبلیغات احساسی (emotional advertising) تمرکز کرد. این برند هویتی ایجاد کرد که بر اساس ارزش هایی همچون لذت، تجربه، اجتماع و شادی بنا شده است. آنها برندی را ایجاد کردند که به مردم همان سبک زندگی را نشان می داد که کمپانی کوکاکولا می خواست با آن به ارتباط داشته و به یاد آورده شود.

شما با افرادی که برایتان اهمیت دارند اعتماد سازی ایجاد می کنید
مطالعات نشان داده است که وقتی که صحبت از همکاری تجاری به صورت آنلاین با برند یا گروهی مطرح می شود، ۷۰-۸۰ درصد از افراد قبل از انجام این مذاکره تجاری، درباره آن برند، شخص یا گروه کاندید، تحقیق و جستجو انجام می دهند. مردم این حس را که از قبل شما را به گونه ای می شناسند، دوست دارند. به ویژه قبل از اینکه پول خرج کنند یا با شما وارد روابط تجاری شوند. همین امر یکی از دلایلی است که باعث می شود پرسونال برندینگ بسیارحائز اهمیت باشد. شما از این طریق می توانید به طور طبیعی با کلیه مردم در سراسر جهان ارتباط برقرار کنید. از آنجا که رسانه های اجتماعی به مکانی سرشار از منابع و اطلاعات بسیار معتبربرای همه افراد درهر زمینه ای که تصور کنید، تبدیل شده است، همیشه مهم است که خود واقعی تان را نشان دهید.
تقریباً همه کارهایی را که انجام می دهید به صورت آنلاین قابل دسترسی است، بنابراین مطمئن شوید که هر داستانی که از برند خود ارائه می دهید با همه آن چیزهایی که می گویید و انجام می دهید سازگار است. ثبات یکی از مهمترین عوامل در ایجاد اعتماد در دیگران است.الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ……
جمع بندی
پرسونال برندینگ به شما کمک می کند از دیگران متمایز شوید. برند شخصی به شما این فرصت را می دهد تا مهارت ها و نقاط قوت خود را به مشتریان فعلی و بالقوه (مشتریان احتمالی) نشان دهید.
کلید ایجاد یک نام تجاری موفق و تأثیرگذاراین است که دائماً در معرض دید مخاطبان بوده و آنقدر عالی باشید که افراد راه بهتری به جز همکاری و تجارت با شما نداشته باشند.
مفهوم برند چیست؟
عموم مردم به محصولات شناخته شده یک کارخانه یا شرکت برند می گویند اما فیلیپ کاتلر معتقد است:
یک نام، واژه، سمبل، یا طرح که هدف آن شناساندن محصولات و یا خدمات یک فروشنده یا گروهی از فروشندگان به مشتریان و همچنین تمایز محصولات آن ها ازسایر رقبا می‌باشد، برند نام دارد.
برندینگ به یک محصول یا خدمت ابعادی را اضافه می کند تا آن محصول یا خدمت از سایرین متمایز گردد. این تمایزها می تواند کارکردی منطقی، یا ملموس و یا حتی غیرملموس داشته باشد.
برندها اهمیت بالایی در کسب و کار دارند چون مصرف کنندگان از برند به عنوان یک معنا استفاده می کنند و برای نشان دادن ارتباط خود با آن معنا آنها را به دیگران نشان می دهند.الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ……
تعاریف برند
می توان دید که مردم به طور عاطفی با برندهایی که برایشان مهم هستند ارتباط برقرار می‌کنند و برای آن تعاریف مختلفی در نظر می گیرند.
کارشناسان علم فروش و بازاریابی نیز به شکلی متفاوت برند را تعریف کرده و از منظر متفاوت به این موضوع می نگرند. تعاریفی نظیر:
اینتربرند – کلیفتون و موگان:
برند یعنی مجموعه ای از عناصر ملموس و غیر ملموس که در یک نام تجاری در کنار یکدیگر قرار گرفته اند تا برای شرکت اعتبار و برتری ایجاد نموده و ارزش بیشتری را برای مشتریان خلق نماید.
مورفی:
برند تنها یک محصول فیزیکی نیست، بلکه یک خاصیت منحصر بفرد است. در طول زمان گسترش و بهبود می‌یابد و دارایی های ملموس و غیر ملموسی را از آن خود می سازد. برند در طول زمان موجب انفکاک میان محصولات می شود.
کلر:
یک برند موفق اثر مثبتی بر نگرش مصرف کنندگان نسبت به هویت شرکت می گذارد. یک نگرش مثبت در راستای یک تجربه خوب شکل می گیرد، آگاهی از نام و نشان بر کیفیت ادراکی مشتریان اثر گذاشته و مستقیما منجر به وفاداری ایشان می شود.
مفهوم برند
هر آنچه ما را از رقبا متمایز می سازد و موجب شناسایی ما نزد مشتری می شود برند می‌باشد. هر روز برندها بیش از پیش در زندگی ما نفوذ می کنند و به یکی از اشکال بروز ما در جامعه تبدیل شده اند.الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ……
اما این برای همه کسب و کارها صادق نیست و هر کس که آرزوی داشتن برند را دارد نمی تواند برند موفقی که در حافظه ها بماند و مشتری به آن وفادار باشد را ایجاد کند.
موضوع مهم فقط داشتن یک برند نیست. مهم این نیست که انسانها نام برند ما را از حفظ بدانند موضوع مهم این است که برای برندمان معنائی را بیابیم و با آن هویت برندمان را پر کرده و سپس آن را در ذهن مشتری جای دهیم.
مفاهیم مربوط به برند
استراتژی برند : Brand Strategy
برنامهای است برای توسعه سیستماتیک برند به منظور دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده. استراتژی برند باید براساس چشم انداز برند شکل گرفته و بر خاسته از اصول متمایز سازی و جذب مستمر مشتریان باشد.
وفاداری برند : Brand Loyalty
به این معنی است که مصرف کننده تا چه میزان از خرید و استفاده از کالاهای دیگر واهمه دارد.
معماری برند : Brand Architecture
سه سیستم معماری برای برند در نظر گرفته شده است:

سیستم مستقل که در آن برند اصلی شرکت فقط به عنوان یک شرکت هولدینگ یا شرکت مادر مطرح شده و هر یک از محصولات یا خدمات به طور جداگانه نام گذاری و برند سازی می شوند.
سیستم پشتیبانی یا حمایتی که در آن تمام برندهای زیر مجموعه بوسیله لینکهای شفاهی یا تصویری به برند اصلی شرکت متصل میشوند.
سیستم یکپارچه که در آن نام شرکت برای تمام محصولات و خدمات شرکت مورد استفاده قرار میگیرد.

تعهد به برند : Brand Commitment
به میزان وفاداری مشتری به یک برند و یا به یک محصول خاص از یک برند اشاره دارد.

الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ……
تجربه برند : Brand Experience
روشی است که به وسیله آن یک برند در ذهن ذینفعان شکل می گیرد. برخی از تجارب کنترل شده هستند مثل محیط فروشگاه خرده فروشی، تبلیغات، محصولات و خدمات، وب سایت و غیره. و برخی کنترل نشده اند مثل تبلیغات دهان به دهان، مطالب روزنامه ها و غیره.
جایگاه یابی برند : Brand Positioning
یعنی جایگاه متمایز و منحصر به فردی که یک برند در یک محیط رقابتی به خود اختصاص می دهد تا مطمئن شود که مخاطبانش به درستی آن را از سایر برندها شناسایی کرده و تشخیص می دهند. جایگاه سازی مستلزم به کارگیری صحیح و دقیق همه اجزای آمیخته بازاریابی است.
تداعی های برند : الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ……

Brand Associations
این شاخص از تداعیات ذهنی و نگرش های عمیق مصرف کننده در خصوص برند است. شامل فاکتور های ۴ گانه ارزش ادراک شده، هویت برند، تداعیات از محصول و تداعیات سازمانی است.

چگونه یک برند قوی خلق کنیم؟

هدف‌گذاری: همان‌طور که گفتیم یکی از کلیدی‌ترین عناصر برندسازی، هدف است. با اینکه همه برای کسب درآمد فعالیت می‌کنند و هدف نهایی پول است، ولی تمام ماجرا نیست و باید اهداف عمیق‌تر و ارزشمندتری داشته باشید. ببینید برای چه شروع کردید؟ چرا ادامه می‌دهد و به کجا می‌خواهید برسید؟ آیا می‌توانید باعث خوشحالی دیگران شوید؟ و…
ارزش‌های پیشنهادی و مزایای رقابتی: بررسی کنید چه ویژگی‌های باعث می‌شود از دیگران متمایز باشید و مشتریان از شما خرید کنند. چطور می‌توانید برندتان را در ذهن مخاطبان حک کنید تا شما را متفاوت از رقبا بدانند. ارزش‌های پیشنهادی شما برای مخاطبان چیست و چرا با دیگران فرق می‌کنید.
شناسایی مشتریان هدف: درست است که در مرحله اول باید اطلاعات دموگرافی و مردم‌شناسی مخاطبان‌تان را داشته باشید، اما فراموش نکنید همه چیز به این سادگی نیست و باید عمیق‌تر باشید. شما با مردم واقعی مواجه هستید، افرادی که براساس احساسات و رفتارهای خود تصمیم می‌گیرند.
ساختن شخصیت برند: برند خودتان را انسانی با شخصیت بدون خطا در نظر بگیرید. همه چیز را درباره این فرد توضیح دهید و این صفات را در کسب و کار خود گسترش دهید.
ثابت قدم بودن: برندهای قوی در کنار ارزش‌های اساسی از روی فونت، استایل، تصاویر و کارهایی که انجام می‌دهند، کاملا قابل شناسایی هستند. تلاش کنید همیشه در خط مشی خود ثابت قدم باشید تا از خودتان هویت قوی بسازید. ولی در طول مسیر انعطاف‌پذیری لازم را داشته باشید تا به‌روز بمانید.
الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ......

فواید و مضرات برندسازی
برندینگ فوائدی چون فروش با قیمت بالاتر، ایجاد ارزش افزوده برای سازمان، متمایز شدن از رقبا و ایجاد وفاداری در مشتریان دارد که میتواند برای هر سازمان یا شرکت بسیار ارزشمند باشد.
اما برندینگ از دید برخی مدیران و کارشناسان فروش مضراتی نیز دارد. مضراتی چون:

نیاز به صرف هزینه های بالا برای تبلیغات، طراحی برند، انجام تغییرات در سازمان و …
سرمایه گذاری بیشتر برای بالا بردن کیفیت تجربه محصول و بها دادن بیشتر به نیروی انسانی .
پذیرش اشتباهات و نیاز به اعتراف البته در صورتی که خطائی از سمت صاحبین برند انجام شود.
الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ......

چرا هر شرکتی نمی‌تواند برند بسازد؟
انبوهی از تولید کنندگان و سازندگان محصولات مختلف در بازار مشغول به فعالیت هستند اما هرگز موفق نخواهند شد محصول خود را تبدیل به یک برند نمایند. الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ……
کارشناسان علم فروش و بازاریابی برای این معضل دلایل بسیاری را در نظر میگیرند. دلایلی همچون:
نبود چشم انداز، اهداف سازمانی و اهداف بازاریابی
تاکید بیش از اندازه بر هویت بصری
نبود نیروی انسانی مناسب در سازمان
نبود درک از اهمیت برندسازی داخلی
نبود فرهنگ سازمانی مناسب
نبود سیستم متناسب با سازمان
نبود صبر و حوصله در مدیران
برآورد اشتباه از منابع لازم برای پیشبرد پروژه برندسازی
تعیین نادرست مفهوم جایگاه سازی انجام چند پروژه همزمان الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ……

کلیدی‌ترین عناصر برندسازی
برای اینکه بتوانید به بهترین شکل ممکن برندسازی خود را انجام دهید، باید با المان‌ها و عناصر آن به خوبی آشنا باشید. برندسازی عناصر مهم و زیادی دارد که در ادامه مهمترین موارد را می‌بینید.

هدف: یکی از مهمترین و اصلی‌ترین المان‌های برندسازی هدف و قصد شما از داشتن یک برند قوی است. با اینکه هدف شما می‌تواند تک بعدی باشد، ولی بدون شک برندهایی موفق‌تر هستند که به چیزی فراتر از فروش و کسب درآمد فکر کنند.
انسجام و یکپارچگی: همان‌طور که اشاره کردیم یک برند المان‌های مختلفی دارد. به همین دلیل اگر می‌خواهید تصویری ماندگار و هماهنگ در ذهن مخاطبان ایجاد کنید، باید انسجام و هارمونی میان این المان‌ها را به خوبی در نظر بگیرید.
برقراری ارتباط: پیشتر گفتیم که درک دیگران از ماست که باعث دیکته‌شدن رفتار و احساسات آنها می‌شود و همین مسئله علت اصلی تصمیم‌گیری افراد برای خرید است. بنابراین باید به فکر برقراری ارتباط عمیق با مخاطبان باشیم تا بتوانیم براساس روابطمان با آنها امیدوارم باشیم که از ما خرید کنند.
توجه به کارمندان: یکی از مهمترین عناصر برندسازی توجه ویژه به کارکنان است. شما فقط با مشتریان مواجه نیستید و بلکه کارمندان‌تان نیز بخش مهمی از برندینگ هستند. ضمن اینکه تک‌تک آنها می‌توانند نماینده برند شما باشند. بنابراین باید تلاش کنید از آنها نمایندگان قدرتمندی بسازید.

مزایای برندسازی
یکی از مهمترین اهداف هر کسب و کاری که هیچ‌گاه متوقف نمی‌شود، برندسازی است. اما این کار چه مزایایی دارد که باعث شده تا این اندازه مهم باشد.

افزایش آگاهی از برند: بدون شک یکی از مهمترین مزایای برندسازی، افزایش آگاهی از برند (Awareness) است؛ چرا که باعث می‌شود مخاطبان بیشتری با کسب و کار شما آشنا شوند.
افزایش مشتریان و فروش: طبیعتا هر چه افراد بیشتری با کسب و کار شما آشنا شوند در نتیجه درک بهتری خواهند داشت و همین مسئله باعث می‌شود اعتماد آنها نسبت به شما افزایش پیدا کند. در نهاین این مسئله کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کنید.
افزایش اعتبار: برندهایی که قوی‌تر هستند، اعتبار بیشتری دارند؛ چرا که باعث می‌شود افراد زیادی به آنها سر بزنند و این کسب و کار را یک منبع موثق بدانند.
ارتقای ارزش کسب و کار: یکی دیگر از مهمترین مزیت‌های برندسازی خوب این است که رفته‌رفته جایگاه بسیار خوبی در بازار پیدا می‌کنید و همین امر باعث ارتقای ارزش برند شما می‌شود.
رضایت و خوشحالی کارکنان: کاملا طبیعی است که همه تلاش کنند در یکی از برندهای سرشناس مشغول به کار شوند. علاوه بر این کارکنان فعلی نیز از اینکه برای یک برند کار می‌کنند کاملا راضی و خوشحال خواهند بود.

الوبرند مرکز خرید و فروش برند ، ثبت برند تجاری فوری ، خرید برند آماده مواد غذایی ، خرید برند مواد ارایشی شوینده بهداشتی ، سلولزی ، برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش ، ثبت برند فوری و ارزان ، برند تجاری مواد غذایی اماده فروش ، ثبت برند فروشی ، برند مواد غذایی آماده فروش کافیست جهت استعلام قیمت و تهیه برند تجاری با مشاوران الوبرند (((( 24 ساعته )))) در ارتباط باشید ……