برند آماده نوشیدنی

طبق قوانین اعلام شده در اداره مالکیت معنوی برند آماده نوشیدنی در طبقه 32 علائم تجاری میباشد که تمامی محصولات نوشیدنی را پوشش میدهد شما زمان فروش برند نوشیدنی بایستی دقت داشته باشید نوع محصول در طبقه ای که سامانه اداره مالکیت تعیین کرده قید شده باشد و علاوه بران طبقه 35 و 39 علائم تجاری شامل امور خدماتی ازثبیل خرید و فروش ، بسته بندی ، تبلیغات ، پخش کالا و… میباشد در گواهینامه ده سال برند آماده نوشیدنی  قید گردید ه باشد اگر شما از مجموعه هلدینگ الو برند اقدام به خرید برند آماده نوشیدنی  نمایید برندی بی نقص که در کمترین زمان امور انتقال انجام شود را میتوانید خریداری نمایید

برند آماده نوشیدنی چیست؟

بسیاری از تولیدکنندگان مواد غذایی و محصولات آرایشی بهداشتی و محصولات شوینده به علت تعدد برند ، برند خود را برای فروش قرارمیدهند که انتقال برند فروشی به راحتی با اخذ یک نامه استعلام از اداره مالکیت معنوی انجام میشود ، برند فروشی بنا به محصولات یا طبقات قیمت گذاری میشود قیمت برند آماده نوشیدنی بنا به نام برند هم هست یک سری از اسامی به علت آنکه جز اسامی تبلیغ شده هستند قیمتی که برای چنین برندها تعیین میشود قطعا قیمتی بالاتر نسبت به برندهایی که بدون فعالیت بودن و هیچ گونه تبلیغاتی رو برند فروشی انجام نگرفته است قطعا قیمتی و بهایی کمتر نسبت به علائم تجاری که تبلیغات داشته اند هستند

خرید برند آماده نوشیدنی .فروش برند تجاری آماده

فروش برند تجاری آماده

چرا باید برند آماده نوشیدنی خریداری نمود؟

به علت آنکه ثبت علائم تجاری بسیار زمان بر است و خرید برند آماده نوشیدنی قطعا سهل تر میباشد و فقط با یک سند صلح در دفتر اسناد رسمی این انتقال انجام میگردد ، برای انتقال برند فروشی بایستی ابتدا بعد از عقد قرارداد مابین مشاورین الوبرند و خریدار برند آماده نوشیدنی یک نامه استعلام از دفتر اسناد رسمی اخذ میگردد که در نامه استعلام اخذ شده قید گردیده است که مالک علامت فروشی قصد انتقال برند فروشی را به شخص یا شرکت ( خریدار ) دارد در صورت بلامانع بودن پاسخ را به دفتر اسناد رسمی اعلام نمایند و لازم به ذکر است اگر نامه استعلام برند فروشی بر فرض مثال از دفتر اسناد رسمی 1 تهران اخذ میگردد تنظیم سند صلح برند فروشی هم بایستی فقط در این دفتر اسناد رسمی انجام شود چراکه در ابتدای پاسخ نامه شماره دفتر اسناد رسمی قید میگردد و اگر در دفتری خارج از آن دفتر انجام گردد ، انتقال و سند صلح برند آماده نوشیدنی از طرف اداره مالکیت معنوی قابل قبول نیست و خارج از چارچوب قوانین تعیین شده برای انتقال برند فروشی میباشد و بایستی برای آن صلح اقرارنامه تنظیم گردد و مجدد در همان دفتر اسناد رسمی که نامه استعلام اخذ گردیده تنظیم گردد .

قیمت فروش برند مواد غذایی و برند آماده نوشیدنی 

وجود برند معتبر و جذاب برای هر محصول اعم از مواد غذایی ضروری است. این برندها باعث می شوند تا میزان فروش مواد غذایی در حد قابل ملاحظه ای افزایش داشته باشد. در واقع برند به شناخته شدن مواد غذایی عرضه شده توسط تولیدکنندگان کمک شایانی خواهد کرد.برند آماده نوشیدنی مواد غذایی دارای پروسه ای چند ماهه بوده که بسیاری از شرکت ها برای دریافت برند مورد نظر خود انجام می دهند. این فرایند همچنین هزینه هایی دارد که مالکان حقیقی یا حقوقی برندها ملزم به پرداخت آن هستند.
اگر شما برند خاصی را مدنظر نداشته یا تمایلی به گذراندن مراحل سخت اداری برای برند آماده نوشیدنی  ندارید، می توانید از برندهای آماده واگذاری بهره ببرید. این برندها قبلاً توسط اشخاصی ثبت شده اند که دیگر تمایلی به فعالیت در این حوزه نداشته یا به هر دلیلی قصد فروش یا واگذاری برند خود را دارند. از نظر قانونی این امکان وجود داشته و مالکان برندها می توانند حق استفاده از برند خود را طی پروسه ای حقوقی به شخص سومی واگذار نمایند. برای اطلاع از قیمت  برند آماده نوشیدنی  مواد غذایی حتماً ادامه مطلب را پیگیری نمائید.

 

برند فروشی مواد غذایی چگونه برندی است؟

برند آماده نوشیدنی  یا علامت تجاری دارای مراحل قانونی زیادی است که پس از گذراندن آن ها می توانید برند خاصی را در اختیار خود بگیرید. در این میان برندهایی وجود دارند که توسط مالکان محصولات خاص به ثبت رسیده و تمام مراحل قانونی و حقوقی آن ها طی شده است. با تمایل صاحبان این برندها امکان واگذاری و فروش آن ها به شخص سومی امکان پذیر خواهد بود.
اشخاص حقیقی یا حقوقی می توانند با انجام فرآیند اداری این برندها را در اختیار گرفته و از آن ها بهره برداری نمایند. این برندهای فروشی در این پروسه تنها تغییر مالکیت می دهند و شما نمی توانید در این مرحله نام، طبقه یا کالاهای مجوز گرفته شده برای این برند را تغییر دهید. قیمت فروش برند مواد غذایی باعث می شود برخی افراد تمایل به خرید این نوع برندها داشته باشند.

 

مزایای خریداری برندهای فروشی مواد غذایی

 ثبت برند نوشیدنی دارای دردسرهای اداری زیادی است که باعث شده بسیاری از افراد تمایل به برند آماده نوشیدنی داشته باشند. بنابراین بازار خرید و فروش برندهای مواد غذایی نیز از داغ ترین بازارهای اقتصادی در حوزه صنایع غذایی به حساب می آید. در ادامه برخی از مزایای خریداری برند فروشی و قیمت  برند آماده نوشیدنی مواد غذایی را اشاره خواهیم کرد.
بسیاری از صاحبان کسب و کارها فرصت کافی برای گذراندن مراحل اداری و قانونی ثبت برند تجاری را ندارند، بنابراین ترجیح می دهند تا از برند آماده نوشیدنی اماده واگذاری استفاده کنند. برای این واگذاری ها نیاز به زمان زیادی نداشته و تنها کافی است دو طرف معامله با توافقات قبلی به دفتر ثبت اسناد مراجعه کنند.
یکی دیگر از دلایلی که باعث می شود افراد تمایل به خرید برندها داشته و قیمت خرید برند مواد غذایی را بپردازند، این است که بسیاری از نام ها و علامت های تجاری تا به حال ثبت شده اند. بنابراین احتمال پیدا کردن نامی که دارای جذابیت کافی بوده و در حوزه مواد غذایی ثبت نشده باشد، بسیار پایین می آید. در نتیجه بهتر است شما به دنبال نامی ایده آل در بین برندهای ثبت شده باشید تا اینکه زمان خود را صرف جستجو برای نام استفاده نشده و جذاب نمایید.
ممکن است یک برند مشهور بنا به دلایل مختلفی تصمیم به فروش و واگذاری برند آماده نوشیدنی  خود بگیرد. در این صورت این احتمال وجود دارد که شما به عنوان یک تازه کار با تفکرات خلاقانه بتوانید این برند را دوباره احیا کرده و آن را در حد قابل ملاحظه ای ارتقا دهید. بنابراین برای خرید آن اقدام کرده و ایده های خود را در این حوزه اجرایی نمائید. در واقع با فروش این برند این فرصت در اختیار شما قرار می گیرد تا مهارت خود را در این زمینه امتحان کنید.

خرید برند آماده نوشیدنی  - خرید برند تجاری اماده

خرید برند تجاری اماده

 

ثبت برند مواد غذایی :

برای ثبت یا فروش یا خرید برند باید بدانید که مواد غذایی به دسته های گوناگونی تقسیم می شود :

  1. گروه نمک و افزودنی ها
  2. گروه روغن ، فرآورده های اردی ، شیرینی و شکلات
  3. گروه غلات
  4. گروه لبنیات کنسروهای گوشتی
  5. گروه آبمیوه
  6. گروه خشکبار و محصولات کشاورزی

اهمیت مواد غذایی که در زندگی انسان ها دارد باعث می شود تا شرکت ها مواد غذایی تولیدیشان را به ثبت برسانند و تلاش به جذب مشتریان بیشتر و کسب درامد بیشتر کنند.

مزایای ثبت برند مواد غذایی چیست؟

  1. شرکت ها را تشویق می کند تا در حفظ و بهبود کیفیت محصولات سرمایه گذاری کنند.
  2. نقش مهمی در موافقت نامه های اعطای نمایندگی دارد.
  3. ضمانت می کند تا مشتریان بتوانند محصولات را از یکدیگر تمیز دهند.
  4. ایحاد شهرت و وجهه برای شرکت و محصول شما.
  5. به شرکت ها این امکان را می دهد که محصولات خود را از یکدیگر متمایز کنند.
  6. منبع مستقیم درآمد از محل حق امتیاز برای شما می باشد.
  7. فروش بهتری بدست می آورید
  8. تبلیغات کاری گسترش می یابد
  9. امکان دارد از برندتان برای گرفتن وام استفاده کنید

چه مدارکی برای ثبت برند مواد غذایی مورد نیاز می باشد؟

  1. ارائه شناسنامه و کارت ملی
  2. ارائه رسید برای پرداخت هزینه های قانونی
  3. ارائه ده نمونه از لوگو بصورت گرافیکی (ابعاد ۱۰*۱۰)
  4. تحویل اظهارنامه
  5. نسخه اصلی و مدارک نمایندگی
  6. در صورت گرافیکی نبودن لوگو باید کپی آن تحویل داده شود.
  7. ارائه مدرک برای فعالیت داشتن در حوزه مربوطه
  8. یک نسخه از آگهی تاسیس و روزنامه تاسیس ( ارائه آخرین نسخه تغییر یافته)
  9. ارائه وکالتنامه وکیل در صورتی که وکیل امور را بگذرانند.
  10. کپی کارت بازرگانی (در صورتی که از حروف لاتین استفاده نمودید)
  11. کپی مجوز فعالیت

خرید برند برند آماده نوشیدنی  ارزان تر است یا ثبت برند؟

این سوال بنا بر شرایط متقاظی بایستی پاسخ داده شود خرید برندفروشی بسیار آسان تر و راحت تر از ثبت است از هر جهات .
اول اینکه برای خرید برند فروشی ابتدا بایستی مجوز مرتبط با فعالیت را داشته باشین و اقدامات لازم برای اخذ مجوز را انجام داده باشین بر فرض مثال برای ثبت برند فارسی یعنی ثبت برندی که ریشه کلمه آن فارسی باشد و بتوان در فرهنگ نامه های فارسی معتبر همچون دهخدا و معین و .. برای آن یک مستند فارسی ارائه کرد میتوان به صورت فارسی و لاتین ( فینگلیش ) انجام داد ولی در صورتی که ثبت برند مورد نظر به صورت لاتین باشد و ریشه کلمه ثبت برند فارسی نباشد و کاملا بر گرفته از فرهنگ نامه بیگانه باشد بایستی کارت بازرگانی معتبر برای ثبت برند ارائه نمود در غیر این صورت ثبت نام اظهارنامه WWW.SSAA.IRبرند در پایگاه اطلاع رسانی مالکیت معنوی در ثبت برند قابل انجام نمیباشد علاوه بر موارد فوق برندهای برند آماده نوشیدنی یا هرنوع برند در هر طبقه در مجموعه الوبرند همه دارای کالاها و طبقات کامل میباشند چراکه برای تک تک کالاها مجوز مرتبط اخذ شده است ولی زمانی که برای ثبت برند شما متقاضیان عزیز اقدام مینمایید نمیتوانید مجوزات کامل تهیه فرمایید و اگر ثبت برندی هم به نتیجه رسد کالاها و طبقات کامل نمیباشند و از همه مهمتر برندهای فروشی الو برند همه دارای نام های بسیار زیبا و کوتاه و مرتبط با سبدکالایی میباشد چراکه ثبت برند توسط شما متقاضیان ثبت علائم به علت آنکه در طبقات مواد غذایی و آرایشی و بهداشتی و محصولات شوینده و سلولزی و کاشی سرامیک مصالح ساختمانی که بیشتر برندها در این طبقات ثبت میگردند به شکلی اشباع شده است و هر نامی را نمیتوان برای ثبت برند تعیین کرد

مدارک لازم جهت فروش برند آماده نوشیدنی

جهت فروش برند از طریق مجموعه الوبرند میتوانید برندفروشی خودرا به واتساب شماره 09122058639 ارسال نمایید و قیمت برندفروشی رو هم اعلام نمایید بعد از کارشناسی برندفروشی و تایید قیمت و استعلامات اخذ شده برند آماده نوشیدنی  فروشی شما در لیست الو برند برای متقاضیان فروش برند ، خرید برند به نمایش گذاشته میشود .

روش های نقل و انتقال فروش برند آماده نوشیدنی

ابتدا برای فروش برند بعد از عقد قرارداد مابین مجموعه ثبت برند و خریدار  برند آماده نوشیدنی یک نامه استعلام از دفتر اسناد رسمی اخذ میگردد که پاسخ آن نامه را هم بایستی اداره مالکیت به همان دفتر صادر نماید و تنظیم سند صلح با حضور خریدار یا وکیل آن و فروشنده (یا وکیل هم طبق وکالت فروش برند آماده نوشیدنی ) انجام میگردد ، وبعد از ان در صورتی که برندفروشی را از مجموعه الو برند خریداری مینمایید تمامی پروسه انتقال  برندفروشی و روزنامه انتقال برند فروشی و پشت نویسی برندفروشی  تماما از طریق مشاوران و وکلا مجموعه الوبرند انجام میگردد پس دقت داشته باشین اگر برندی را از مجموعه های دیگر خریداری کردین از فروشنده برندفروشی درخواست نمایید که انتقال  و پشت نویسی برندفروشی را انجام دهد تا شما خریداران برند بعد از صلح برند با مشکل مواجه نشوید – شما متقاضیان فروش برند کافیست نوع محصولات خود را بر فرض مثال یا فروش برند آبمیوه وفروش برند آماده نوشیدنی ، ..به شماره 09122058639 ارسال کنید .

مواد غذایی از نیاز های اولیه انسان ها به شمار می روند و همواره به عنوان بازاری کارامد و مناسب برای تجارت در بین فعالان تجاری و اقتصادی شناخته می شود. مردم اغلب به دنبال برند های مواد غذایی با کیفیت و مرغوب هستند چراکه به سلامتی خود و خانواده شان اهمیت می دهند. لیست برند های مواد غذایی برند آماده نوشیدنی لیستی طولانی و دارای زیر شاخه های زیادی است.

مواد غذایی شامل همه انواع خوراکی ها ی اماده شده و اماده استفاده می باشد که تنواع زیادی دارند. مانند انواع غذاهای اماده، انواع دسر ها، نوشیدنی ها، تولیدات صنعتی مانند بیسکوئیت و پفک و … و همه به نوعی برند غذایی محصول می شوند. به همین دلیل شرکت ها و کارخانجات فعال در حوزه غذایی کشور اغلب به ثبت یک برند و یا علامت تجاری بسنده نمی کنند و با توسعه فعالیت های خود و تعریف طبقات برند خود هر روز برندی جدید برای خانواده جدید خود در بازار معرفی می کنند و اهداف و استراتژی های تبلیغاتی و بازاریابی خود را بر این علامت های استوار می کنند.

مثلا ثبت یک برند برای خانواده محصولات غذایی نانی ، یک برند برای خانواده غذایی تنقلات و اجیل ها، یک برند برای نوشیدنی ها و … . به همین دلیل می توان نقش برند و علامت های تجاری در صنایع تولید مواد غذایی را در دادن وجهه و اعتبار به فعالیت شرکت های مواد غذایی بسیار پر اهمیت دانست چرا که به غیر مزیت های رسمی برند های مطرح بازار مانند ایجاد تمایز و استفاده کاربری برای تبلیغات و بازار یابی به عنوان فاکتوری برای طبقه بندی و تقسیم محصولات غذایی، بازاریابان، بازارها و … مورد استفاده قرار می گیرد.

البته این تنها دلیل ثبت برند در شرکت های مواد غذایی نیست. مواد غذایی به دلیل اینکه با سلامت انسان ها در ارتباط مستقیم هستند الزاما باید برند خود را به ثبت برسانند. هیچ کارخانه مواد غذایی بدون داشتن برند به عنوان شناسنامه محصولات خود نمی تواند در بازار اقدام به فروش بکنند . بنابر این شرکت های مواد غذایی ضمن دریافت مجوز ثبت شرکت مواد غذایی از سازمان غذا و دارو و اتحادیه صنایع غذایی ایران و تعیین نفراتی به عنوان مدیر فنی شرکت که دارای شرایط قانونی باشد باید برند غذایی هم داشته باشند.

مسئول فنی در شرکت های مواد غذایی مسئولیت کنترل و نظارت بر تولید مواد غذایی را دارد و باید تحصیلات مرتبط با موضوع تولید را در حداقل پایه کارشناسی داشته باشد. این فرد باید با تایید سازمان غذا و دارو منتصب شده باشد و پروانه مسئولیت فنی را هم اخذ کرده باشد.

نکات ثبت برند

در صورت ثبت نام تجاری در صنف خود می توان انحصار را در اختیار خود گرفت و اجازه استفاده و کپی برداری را از رقبای خود را گرفت. در صورتی برندها دارای ارزش مالی می شوند که نکات آن رعایت شوند.

نشان تجاری یا لوگو باید در بردارنده و نشان دهنده ویژگی های محصول باشد و از طرح و رنگ و نقش های ساده ، قابل فهم و تخصصی در آن استفاده شود.

اسامی مشهور قابل ثبت نمی باشد و همچنین لوگو و برند تجاری انتخابی که %۵۰ مشابه یک برند دیگر باشد قابل ثبت نمیباشد.نام مناطق جغرافیایی قابل ثبت نمی باشد.

برای ثبت علامت باید اظهارنامه به مرجع ثبت تسلیم شود و بنابر قاعده و سیستم هرکسی زودتر اظهارنامه خود را تسلیم اداره علامت نماید حق ثبت برند را خواهد داشت و تاریخ و زمان تسلیم اظهارنامه معیار اولویت و تقدم او نسبت به سایرین محسوب می شود .

بنابراصل اولین کسی که اظهارنامه تسلیم میکند اولین متقاضی و ثبت کننده علامت محسوب می شود و کسی که مدعی خلاف این اصل باشد باید دلیل و مدرک و بینه ارائه نماید تا خلاف آن را اثبات نماید.

واژه های عام قابل ثبت نمیباشند. مثلا اگر شرکتی قصد ثبت برند تجاری ” میز ” را برای فروش این محصول دارد. تقاضانامه ی ثبت این نام تجاری مردود است چون کلمه ی “میز” واژه ی عام برای این محصول است .

واژه های توصیف کننده محصول قابل ثبت نمی باشند. برای مثال واژه های بهترین ، کلاسیک قابل ثبت نمی باشند. مگر اینکه این واژه ها بخشی از نام تجاری باشند.

علائم گمراه کننده قابل ثبت نمیباشند، مثلا برای محصولات گیاهی نمی توان نماد گاو که نشان دهنده محصولات لبنی است را ثبت کرد.

علائمی که بر خلاف قوانین عمومی و اسلامی باشد قابل ثبت نمیباشند.

پرچم ها، نشان های سلطنتی و به طور کلی علائم رسمی دولتی نیز قابل ثبت نمی باشند.

برند و برندینگ ستون یک کسب و کار و به لحاظ تداوم در تجارت یک نام یا نشان ماندگار بسیار مهم است. به همین دلیل شرکت هایی هستند که بر این تلاشند تا نام و نشانی که برایش برنامه ریزی کرده اند به سلامت به مسیر موفقیت و پیشرفت خود ادامه دهد.

ثبت برند فقط به ثبت رسیدن آن نیست،قوانین استفاده،نگهداری و مسائل آن بسیارمهم می باشد. وکلا و کارشناسان موسسه حقوقی تکسفیر بر این تلاشند تا اطلاعات دقیق و مهمی نسبت به ثبت برند، ثبت برند، ثبت لوگو، ثبت برند و دیگر موارد به موکلین خود اطلاع رسانی کامل نمایند.

هرآنچه از ثبت برند نوشیدنی های غیر الکلی باید بدانید : همانطور که می دانید؛ در کشورهای مسلمان مصرف نوشیدنی های غیرالکلی رواج بیشتری دارد. همچنین این دسته از نوشیدنی ها سالم تر هستند و تنوع زیادی دارند. یکی از نوشیدنی های سنتی ایرانی به نام دوغ نیز در همین دسته قرار می گیرد که طرفداران بسیاری دارد. بنابراین در کشور ایران نیز بازار تولید نوشیدنی های مختلف غیرالکلی داغ است.
هرآنچه از ثبت برند نوشیدنی های غیر الکلی باید بدانید
در این رابطه باید بدانید زمانی که شرکت های مختلفی نسبت به تولید یک کالای خاص اقدام می کنند؛ رقابت شدیدی در بازار آن کالا به وجود خواهدآمد. یکی از مسائلی که موجب شهرت و افزایش اعتبار کالاهای مختلف در بازار می شود؛ برند یا نام تجاری آن است. با توجه به اهمیت این موضوع در ادامه این نوشته چگونگی ثبت برند برای نوشیدنی های غیر الکلی را توضیح می دهیم.
همه چیز در رابطه با ثبت برند نوشیدنی های غیر الکلی
جالب است بدانید که طبقات برند 45 عدد هستند که هر یک از آن ها ویژگی ها و قوانین ثبت برند خاصی دارند. زمانی که قصد ثبت برند نوشیدنی های غیر الکلی را داشته باشید؛ باید بدانید که مواد مورد نظر شما در کدام طبقه دسته بندی قرار می گیرند.
طبقه ای که انواع نوشابه، نوشیدنی های انرژی زا، ورزشی و برخی اسانس های غیرالکلی و میوه ای در آن قرار دارند؛ طبقه 32 است. البته هر یک از نوشیدنی های این طبقه نیز یک کد منحصر به فرد دارند که با عدد 32 آغاز می شود.
قوانین ثبت برند نوشیدنی های غیر الکلی
ثبت برند برای این نوع از نوشیدنی ها همچون دیگر علائم تجاری قوانین به خصوصی دارد. از جمله آن ها باید به موارد زیر اشاره شود:

برند نوشیدنی های غیر الکلی که قصد ثبت آن را دارید؛ مشابه آن نباید به ثبت رسیده باشد. این مسئله یکی از مهم ترین نکاتی که است که در ثبت برند نوشیدنی های غیر الکلی باید به آن توجه کنید؛
مرجعی که جهت ثبت برند به آن مراجعه می کنید؛ اداره مالکیت صنعتی است. بنابراین متقاضیان باید از طریق این ارگان مراحل کار را پیگیری کنند؛
طبق قوانین تمامی نوشیدنی های غیر الکلی که در بازار ایران به فروش می رسند؛ باید با یک نام مشخص و برچسب مناسب به فروش برسند؛
در برچسبی که روی شیشه نوشیدنی قرار دارد؛ باید مواردی همچون نام تجاری و نشانی دقیق سازنده، شماره ثبت برند یا علامت تجاری را نشان دهد.
اگر علامت تجاری به صورت لاتین است؛ جهت ثبت برند و فروش نوشیدنی شرکت شما باید کارت بازرگانی داشته باشد.
شاید تصور کنید که تنها شرکت ها قادر به ثبت برند هستند؛ اما باید بدانید که اشخاص حقیقی نیز قادر به ثبت برند خواهندبود و برندی که به این صورت به ثبت می رسد؛ از نظر قانونی و میزان اعتبار تفاوتی با نوع دیگر ندارد؛
هنگام ثبت برند باید یک لوگو نیز به همراه آن به ثبت برسانید. این کار باعث می شود که نام تجاری نوشیدنی شما در ذهن مشتریان ماندگارتر شود.
با توجه به اینکه بسیاری از افراد حقیقی یا حقوقی در نام برند از اسامی مشخصی استفاده می کنند؛ این امکان وجود دارد که دو تقاضا مشابه جهت ثبت یک برند خاص به وجود بیاید. در این صورت باید تنها یک مورد از این دو تقاضا پذیرفته شود. با توجه به قوانین موجود، تقاضایی که زودتر انجام شده است؛ ارجحیت دارد.

خرید برند آماده نوشیدنی  خرید برند اماده غذایی

خرید برند اماده غذایی

مراحل ثبت برند برای نوشیدنی های غیر الکلی
نخستین مرحله در ثبت انواع برند از جمله ثبت برند نوشیدنی های غیر الکلی استعلام است. این مرحله بسیار حائز اهمیت است و باید به درستی و توسط افراد متخصص انجام شود که نتایج آن قابل استناد و ارزیابی باشد. در این مرحله باید اظهارنامه ثبت برند توسط متقاضی یا موکلین او تکمیل شده و در سامانه مالکیت معنوی ثبت نام را انجام دهید.
بعد از اینکه ثبت نام اولیه صورت گرفت و اطلاعات شخصی فرد در سامانه بارگذاری شد؛ شخصیت حقیقی یا حقوقی که متقاضی ثبت برند نوشیدنی است؛ باید به دفترخانه اسناد رسمی مراجعه کرده و حساب کاربری خود را تایید کند. در این مرحله گواهی امضا نیز ارائه خواهدشد.
زمانی که تمامی مدارک و اظهارنامه ثبت برند ارسال شد؛ سه نفر کارشناس و ریاست اداره علائم تجاری نسبت به بررسی مدارک این پرونده اقدام خواهندکرد. در صورتی که پرونده مطالعه شد و مشکل یا نقصی وجود نداشت؛ هزینه های مربوط به ثبت برند باید واریز شود.
در این مرحله ثبت برند در روزنامه اطلاع رسانی خواهدشد و به اشخاص ثالث یک مهلت یک ماهه می دهند که اگر اعتراضی در خصوص ثبت این برند دارند؛ آن را اعلام کنند.
پس از گذشت این یک ماه، آگهی ثبت یک مرحله دیگر در روزنامه به چاپ می رسد. در مرحله آخر باید یک نسخه از هر دو روزنامه رسمی که به چاپ رسیده است و سایر مدارک را با خود به اداره مالکیت معنوی تحویل دهید.
در این رابطه اگر قصد دارید که بسیار سریع امور ثبت برند نوشیدنی های غیر الکلی خود را انجام دهید؛ به شما پیشنهاد می دهیم که به سایت ثبت فردا مراجعه کنید و از تجربیات وکلا این وب سایت بهره مند شوید.
مدارک ثبت برند نوشیدنی های غیر الکلی
از آن جهت که ثبت برند به دو صورت حقیقی و حقوقی انجام می شود؛ دسته بندی های زیر را برای مدارک مورد نیاز جهت ثبت برند برای نوشیدنی های غیر الکلی خواهیم داشت.
ثبت برند اشخاص حقیقی

اظهارنامه ثبت برند یا علامت تجاری در دو نسخه؛
فتوکپی از تمامی مدارک هویتی متقاضی؛
فتوکپی از کارت بازرگانی در صورت تمایل به ثبت برند لاتین؛
فتوکپی از هر گونه مجوز فعالیت شامل پروانه بهر ه برداری، جوازکسب و غیره.

ثبت برند اشخاص حقوقی

دو نسخه اظهارنامه ثبت برند یا علامت تجاری؛
فتوکپی از مدارک شناسایی مدیرعامل؛
فتوکپی از روزنامه مربوط به تاسیس و آخرین تغییرات شرکت در صورت وجود؛
فتوکپی از کارت بازرگانی در صورت نیاز به ثبت برند لاتین؛
فتوکپی برابر اصل از تمامی مجوزات شرکت

برندهای معروف مواد غذایی خارجی
همانطور که می دانید یکی از پرمصرف ترین نیاز های افراد در سراسر دنیا محصولاتی مانند مواد غذایی است. در واقع می توان اینگونه بیان کرد که اولویت بسیاری از افراد در زمان خرید، مواد غذایی است. به همین منظور بسیاری از شرکت ها کالاهای متنوعی را تولید و به بازار عرضه کرده اند.
تعداد زیادی از شرکت ها به دلیل رقابت و بالا بردن کیفیت محصولات خود، تقاضای ثبت برند کرده اند که این امر سبب تمایز محصولات آن ها از سایر محصولات مشابه تولید شده می شود. بسیاری از برند های معروف خارجی در دنیا وجود دارند که سال ها مشغول فعالیت بوده و محصولات با کیفیتی را به مردم سراسر جهان ارائه می کنند.
اگر شما قصد خرید محصولات خارجی با کیفیت را دارید در ادامه این مقاله با ما همراه باشید که برندهای معروف مواد غذایی خارجی را به شما معرفی کنیم.

اهمیت خرید از برندهای معروف مواد غذایی خارجی
همانطور که می دانید تهیه محصولات غذایی یکی از مهم ترین خریدهایی است که همه افراد به صورت روزانه به آن می پردازند. همچنین کیفیت محصولات غذایی که انتخاب می کنند ارتباط مستقیمی با سلامتی آن ها می تواند داشته باشد.
به همین منظور باید هنگام خرید مواد غذایی دقت زیادی داشته باشید که بتوانید بهترین برند مواد غذایی را برای خود تهیه کنید به طوری که در سلامتی شما مشکلی به ایجاد نشود. بسیاری از برندهای معروف مواد غذایی خارجی وجود دارند که شما با کمی پرس و جو می توانید کیفیت بالای محصولات آن ها را متوجه شوید.
اکثر افراد نیز هنگام خرید محصولات غذایی در بیشتر مواقع به دنبال بهترین برند در بازار هستند. با تهیه بهترین محصول غذایی می توانید علاوه بر طعم خوب، سلامتی خود را پس از استفاده از این گونه محصولات نیز تضمین کنید.

در صورتی که تمایل به خرید برند آماده نوشیدنی  کلیک کنید …
لیست برندهای معروف مواد غذایی خارجی
برخی از برندهای معروف مواد غذایی خارجی هستند که در سراسر دنیا شناخته شده و از محبوبیت بالایی برخوردار شده اند. سازمانی به نام Oxfam تصمیم به تهیه لیستی از بهترین برندهای معروف در دنیا گرفته است. برند هایی که در ادامه برای شما ذکر خواهیم کرد، از جمله برند یا شرکت های مادر به شمار می روند.

در صورتی که تمایل به خرید برند آماده نوشیدنی  کلیک کنید …

نستله(nestle)
پپسی (PepsiCo)
کلاگز(kelloggs)
مارس(mars)
موندلز( mondeles)
یونیلیور(unilever)
جنرال میلز(General mills)
دنون(Dnone)
اسوشیتد بریتیش فود( Associated British Food)

همه موارد ذکر شده از جمله قدرتمندترین برند و شرکت هایی هستد که توانسته اند مواد غذایی با کیفیتی را تولید کنند. این برند یا شرکت های نام برده شده در سراسر دنیا کارمندهای زیادی داشته و هر سال بالغ بر میلیاردها دلار سود کسب می کنند.

در صورتی که تمایل به خرید برند آماده نوشیدنی  کلیک کنید …

کلاگز یکی از برندهای معروف مواد غذایی خارجی
همانطور که گفته شد این برند غذایی به عنوان یکی از قدرتمن ترین شرکت هایی به شمار می رود که در حوزه تولید مواد غذایی فعالیت می کند. این شرکت توانسته است نمایندگان و شعبه های زیادی در خارج از کشور اصلی داشته باشد.
سود این شرکت سالانه مبلغی حدود سیزده میلیارد دلار است. این برند مواد غذایی معروف در کشور امریکا تاسیس شده و توانسته است با تولید مواد غذایی مانند غلات صبحانه بین هم ردیف های خود موفق ظاهر شود. این شرکت معروف صاحب برندهایی نظیر اگو(Eggo )، چیز ایت (cheese it) و پرینگلز(pringles) شده است.
دنون به عنوان یکی از برندهای معروف مواد غذایی خارجی
برند دنون در شرکت فرانسه به ثبت رسیده است. این شرکت توانسته مواد غذایی با کیفیتی را در سراسر دنیا تولید کند. شرکت دنون بیشتر در تولید لبنیات فعالیت کرده و با برندهای معروفی نظیر اکتیوا( Activa)، اوکیوس( Okios)، یوکرانچ( Yocrunch) در دنیا ظاهر شده است.

در صورتی که تمایل به خرید برند آماده نوشیدنی  کلیک کنید …
این شرکت علاوه بر تولید محصولات لبنی با برندهای نام برده شده در تولید بسیاری مکمل های غذایی و آب معدنی نیز موفق ظاهر شده است. سود سالانه این شرکت یا برند به بیش از بیست و سه میلیارد در سال می رسد.
مارس به عنوان یکی از برندهای معروف مواد غذایی خارجی
شرکت مارس نیز یکی از برند های مواد غذایی خارجی بوده و محصولات آن بسیار معروف است. این شرکت بریتانیایی برای نام تجاری شکلات هایی که تولید می کند، برند (M&M) را برگزیده و کمتر کسی وجود دارد که طعم این شکلات ها را در دنیا نچشیده باشد.
علاوه بر این برندی که نام برده شد با سایر برندهایی نظیر Uncle Bens rice، Starburst و ادامس اربیت معروف شناخته می شود. بیشتر افراد محصولات خود را از این برند خریداری می کنند. به دلیل استقبال خوبی که از این مواد غذایی ها شده است، این شرکت توانسته سودی بالغ بر سی و پنج میلیارد دلار را کسب کند.
کوکولا برند معروف امریکایی
محصولات کوکولا در بسیاری ازکشورها دیده می شود. این برند توانسته علاوه بر تولید نوشابه و دیگر نوشیدنی های گازدار با تولید محصولاتی با برند دسنی(Dasani)، آنست تی (honest tea) و فیوز (fuze) پیشرفت کند.

در صورتی که تمایل به خرید برند آماده نوشیدنی  کلیک کنید …
این شرکت معروف به دلیل محبوبیت زیادی که بین بسیاری از افراد دارد، سود بیشتر از چهل و یک میلیارد دلار در سال کسب می کند.
نستله برند مواد غذایی معروف خارجی
این برند مواد غذایی در کشور سوئیس تاسیس شده وبه ثبت رسیده است. در ابتدا فردی به نام نستله برای کودکانی که نمی توانستند از شیر مادر خود تغذیه کنند، مکمل و کمک های غذایی را با استفاده از شیر گاو تهیه و در سراسر کشور عرضه کرد.
پس از مدتی صاحبان برند دیگر با نستله همکاری کرده و بسیاری از محصولات با کیفیت دیگری را تولید و عرضه کردند. بیشتر تولیدات این برند، مکمل های غذایی است. در حال حاضر این نشانه خارجی معروف صاحب برندهایی نظیر گربر بیبی فود(Gerber baby food)، هات پاکتس(Hot pockets)، کیت کت( kit kat)و باتر فینگر نیز شناخته می شود.

در صورتی که تمایل به خرید برند آماده نوشیدنی  کلیک کنید …
این شرکت به دلیل محصولات مقوی و با کیفیتی که تولید می کند سالانه سودی بالغ بر نود میلیون دلار کسب می کند. به جرئت می توان گفت این شرکت بیشترین سود در محصولات خارجی را بین مواد غذایی دیگر از آن خود کرده است.
در نتیجه، می توانید برندهای معروف مواد غذایی خارجی که از کیفیت خوبی برخوردار هستند را به طور روزانه برای خود تهیه کنید. همانطور که گفته شد انتخاب یک محصول باکیفیت و مرغوب می تواند بر سلامتی شما تاثیر مستقیمی داشته باشد. بنابراین در انتخاب برند مواد غذایی دقت بیشتری داشته باشید.

برندهای معروف غذا در دنیا
بسیاری از شرکت ها توانسته اند با تهیه غذاهای با کیفیت و مرغوب برندی را برای خود به ثبت برسانند. در سراسر دنیا بسیاری از برندهای غذایی هستند که در سطح بین المللی شناخته شده و سال هاست که در این زمینه فعالیت می کنند.
همانطور که می دانید تنوع غذایی در همه شهرها و کشورها زیاد بوده و بسیاری از افراد توانسته اند به گونه ای متنوع و با کیفیت غذاهای خوش طعمی را به مردم ارائه دهند. همچنین با ثبت برند برای خود صاحب سبک در حوزه صنایع غذایی شده اند. در ادامه در خصوص برندهای معروف غذا در دنیا برای شما بیشتر خواهیم گفت.
برندهای معتبر فست فود

در صورتی که تمایل به خرید برند آماده نوشیدنی  کلیک کنید …
در دنیای امروز به دلیل مشغله های کاری که بین عموم مردم به وجود آمده است، بسیاری از افراد به غذاهایی مانند فست فود روی آورده اند. برندهای معروف فست فود به همین دلیل توانسته اند سود زیادی را از این طریق کسب کنند.
این نکته را در نظر داشته باشید که استفاده زیاد از غذاهایی مانند فست فود به دلیل روغن های زیادی که در هنگام پخت به کار برده می شود، می تواند در طولانی مدت برای شما مضر باشد. به همین دلیل بسیاری از افراد برای تهیه فست فودهایی با کمترین روغن و مواد غذایی مضر به فکر تهیه و توزیع غذای با کیفیت همراه با ثبت برند افتاده اند.
ثبت برند در غذا سبب تمایز نوع طبخ غذاها از یکدیگر می شود. زمانی که مصرف کننده از یک نوع غذایی رضایت داشته باشد به راحتی می تواند با به خاطر آوردن نام برند، غذای دلخواه خود را تهیه کنند. برندهای معروف فست فود که در سراسر دنیا شناخته شده اند، شامل موارد زیر است:

ساب وی((subway
کی اف اسیkfc))
وندیز(wendys)
دیری کویین(Dairy Queen)
مک دونالد(mcdonalds)
برگر کینگ( burger king)

و بسیاری از موارد دیگر نیز وجود دارد که در سطح بین المللی معروف هستند.

ساب وی برند معروف در دنیا
اغلب برند های معروف غذایی در دنیا متعلق به آمریکا است. یکی از برندهای معروف غذا در دنیا به subway شناخته می شود. در ادامه در خصوص این برند معروف به شما نکات بیشتری را خواهیم گفت.
ساب وی یک برند معروف غذایی است که در سطح بین المللی شناخته می شود. این برند توانسته با رقبای معروف خود به رقابت پرداخته و در سراسر دنیا به خوبی شناخته شود. این نشانه غذایی به دلیل کیفیت و مرغوبیتی که دارد، توانسته در سراسر کشورهای دنیا شعبه داشته باشد.
در حال حاضر بیش از 100 کشور نمایندگی این برند غذایی را در کشور خود داشته و توانسته اند این برند را به یک زنجیره بزرگ تبدیل کنند. subway در بیشتر مواقع ساندویچ تهیه کرده و بین مصرف کنندگان خود عرضه می کند. قطعا شما از تعریف این برند غذایی خوشمزه چیزی به گوشتان خورده است.
کی اف اسی یکی از برندهای معروف غذا در دنیا

در صورتی که تمایل به خرید برند آماده نوشیدنی  کلیک کنید …
این برند نیز همانند برندهای دیگری که برای شما توضیح داده ایم یک نشانه معروف آمریکایی است. کی اف سی به دلیل تهیه غذاهای با کیفیت و محبوبیت پبین عموم مردم موفق شده که در بسیاری از کشورها نیز نمایندگی داشته باشد.
کمتر کسی پیدا می شود که مرغ های کنتاکی Kfc را نشناسد. این برند تا به حال در بیش از 118 کشور نمایندگی داشته است که در هر کشور شعبه های زیادی از این برند وجود دارد. طبق آماری که انجام شده بیش از 18875 نماینده در سراسر کشورهای دنیا از آن وجود دارد.
مک دونالد یکی از برندهای معروف غذا در دنیا
مطمئنا نام این برند معروف غذایی تا به حال به گوشتان خورده است. mcdonalds را می توان به عنوان معروف ترین برند غذایی در دنیا معرفی کرد. این برند توانسته غذاهای متنوع و با کیفیتی را تهیه کند. این نشانه غذایی در بیش از 119 کشور شعبه دارد.
طبق آماری که تا به امروز انجام شده بیش از 35000 شعبه در سراسر دنیا داشته و توانسته توجه بیش از 68 میلیون مشتری را به خود جلب کند.
این گونه برندهای معروف غذا در دنیا با استفاده از مواد غذایی مرغوب و با کیفیت توانسته اند نظر بسیاری از مردم را به خود جلب کرده و آن ها را به مشتریان همیشگی این برند تبدیل کنند.
برگر کینگ یکی از برندهای معروف غذا در دنیا

در صورتی که تمایل به خرید برند آماده نوشیدنی  کلیک کنید …
Burger king یکی از برندهای معروف غذا در دنیا است، که شعبه اصلی آن در آمریکا قرار گرفته است. برگر کینگ همانند سایر برند هایی که ذکر شد از علامت های معروف غذایی به شما می رود. در منوی غذایی این برند علاوه بر غذاهایی مانند سیب زمینی و برگر ، دسر هایی همچون بستنی و میلک شیک نیز وجود دارد.
این گونه دسر ها باعث جذابیت بیشتر منوی غذایی این رستوران های زنجیره ای شده است. در حال حاضر این برند غذایی در بیش از 79 کشور شعبه داشته و بالای 13000 نماینده در سراسر کشور های مختلف دارد.
نستله یکی از برندهای معروف غذا در دنیا
بسیاری از برند های غذایی هستند که قدمت طولانی داشته و تا به امروز در حال فعالیت هستند. یکی از برند های بسیار قدیمی که در حوزه کاری خود بسیار موفق بوده، برند غذایی نستله است. در گذشته فردی به نام هنری نستله از ترکیباتی مقوی مانند شکر، شیرگاو و آرد محصولی را تهیه کرد که نوزادانی که نمی توانند از شیر مادر خود تغذیه کنند از این محصول مقوی به عنوان جایگزین شیر مادر استفاده کنند.
پس از مدتی هنری نستله با سهام داران دیگری که صاحب برند بوده اند، همکاری کرده و محصولات غذایی و مکمل های دیگری را تولید کردند. در ادامه هنری سهام خود را واگذارکرد و بقیه همکاران وی محصولات متعددی را در سراسر دنیا تهیه و تولید کردند.

در صورتی که تمایل به خرید برند آماده نوشیدنی  کلیک کنید …

همچنین این شرکت توانسته علاوه بر محصولات غذایی، داروهایی را نیز در سراسر دنیا عرضه کند. امروزه برند نستله صاحب بیش از 8000 برند در قسمت های مختلف صنایع غذایی است. این شرکت یا برند معروف توانسته درآمد بسیار بالایی از تولید محصولات خود به دست آورد.
در نتیجه، می توان گفت بسیاری از افراد در تهیه غذای خود اولویت را به غذاهایی با برند معروف در دنیا می دهند که از کیفیت غذایی که مصرف می کنند مطمئن باشند. برندهایی که برای شما در این مقاله ذکر شده از برند های معروف در دنیا بوده که از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار هستند.

ثبت شرکت بسته بندی مواد غذایی\

همانطور که می دانید جهت ثبت شرکت تولید مواد غذایی به مجوز های قانونی از طرف مراکزی که تعیین شده است، نیاز دارید. پس از تولید محصولات غذایی باید بسته بندی هایی را نیز جهت تولید محصولات خود در نظر داشته باشید.
بسته بندی مواد غذایی یکی از مهم ترین بخش ها در خصوص تولید محصولات غذایی است. شرکت های بسته بندی مواد غذایی مانند شرکت هایی که تولید این محصولات را انجام می دهند باید مجوزهایی را نیز کسب کنند که بتوانند ثبت شرکت بسته بندی مواد غذایی را به طور رسمی انجام دهند.

در صورتی که تمایل به خرید برند آماده نوشیدنی  کلیک کنید …
دلایل ضرورت ثبت شرکت بسته بندی مواد غذایی
بسته بندی مواد غذایی باید توسط شرکت هایی که مجوز های رسمی دارند انجام گیرد. به همین جهت افرادی که تمایل به تولید مواد غذایی دارند باید پس از جواز کسب و ثبت برند محصولات خود، به ثبت شرکت مواد غذایی اقدام کنند.

در صورتی که تمایل به خرید برند آماده نوشیدنی  کلیک کنید …
زیرا این مرحله از خط تولید مواد غذایی بسیار ضروری بوده و باید تمام نکات بهداشتی و موارد مهم دیگر رعایت شود. این گونه محصولات باید با طراحی خوب و بدون نقص به دست خریداران برسد . به همین دلیل مراکزی شکل گرفته است که این گونه شرکت ها را در صورت تایید به ثبت برساند.
ثبت شرکت بسته بندی مواد غذایی توسط چه ارگان هایی تایید می شود؟
جهت به ثبت رساندن شرکت های بسته بندی باید مراحلی را طی کنید که امور کاری شما به صورت قانونی به ثبت برسد. بسیاری از ارگان ها وجود دارند که مجوزهای لازم جهت ثبت شرکت را صادر می کنند. این گونه ادارات به شرح زیر هستند:

اداره های مربوط به معدن، صنعت و تجارت
اداره های مربوط به جهاد کشاورزی
اداره های اتحادیه
اداره مشاغل خانگی
اداره مجمع امور صنفی
اداره صنایع دستی
اداره های گردشگری

مجوز ثبت شرکت باید توسط این ارگان ها صادر شود. بسیاری از ارگان های مربوط به ثبت شرکت با یکدیگر مرتبط هستند. به طور کلی می توان گفت کسب مجوز در خصوص ثبت شرکت بسته بندی مواد غذایی بسیار آسان تر از تولید مواد غذایی است.

در صورتی که تمایل به خرید برند آماده نوشیدنی  کلیک کنید …
با عبور از مراحل قانونی به راحتی می توانید مجوز ثبت شرکت بسته بندی را کسب کنید.
شرایط دریافت مجوز ثبت شرکت بسته بندی مواد غذایی
هنگام ثبت شرکت جهت دریافت مجوز، ارگان هایی که مجوز های لازم را صادر می کنند تمام شرایط شرکت ثبت را در نظر می گیرند. شرایطی که در نظر می گیرند شامل موارد زیر است:

محل کارخانه یا شرکت که درخواست جهت ثبت آن صورت گرفته است.
متراژ شرکت یا کارخانه ای که درخواست ثبت داده است.
استاندارد های موجود در شرکت یا کارخانه ای که درخواست ثبت داده است.
فاصله شرکت یا کارخانه بسته بندی با دیگر مشاغل مربوطه.
بررسی امور مالیاتی شرکت بسته بندی که تقاضای دریافت مجوز دارند.
بررسی فرایند شهرداری شرکت یا کارخانه که درخواست ثبت شرکت بسته بندی را دارند.
بررسی فرایند اراضی شرکتی که درخواست ثبت داده اند.
تحلیل منابع طبیعی شرکت تقاضا کننده جهت ثبت بسته بندی و اخذ مجوز های لازم.
تحلیل فرایند زیست محیطی کارخانه بسته بندی که درخواست ثبت آن را داده اند.
تحلیل امور بهداشتی اماکنی که فرایند بسته بندی در آن صورت می گیرد.
تحلیلی در خصوص سند مالکیت مکانی که در آن بسته بندی انجام می شود.

این موارد جهت مجوز ثبت شرکت بسته بندی مواد غذایی باید تحلیل و بررسی شود و طبق آن ثبت شرکت را انجام می دهند.

چه مراحلی باید جهت ثبت شرکت بسته بندی مواد غذایی طی شود؟
ابتدا جهت کسب جواز برای ثبت شرکت بسته بندی باید افراد حقیقی و حقوقی مشخص شوند. زیرا هنگام به ثبت رساندن باید اطلاعاتی در خصوص این دو متقاضی ارائه گردد. شخص حقیقی و حقوقی مدارکی را که باید ارائه دهند با یکدیگر مشابه نبوده و اطلاعاتی که هر کدام باید ارائه دهند با یکدیگر متفاوت است. به همین دلیل باید ابتدا حقیقی و حقوقی بودن متقاضی مشخص شود.
سپس جهت اقدام به گذراندن مراحل بعدی باید مدارکی در خصوص حوزه فعالیت به کارشناسان مربوطه ارائه گردد که مشخص شود درخواست با حوزه کاری شما مرتبط است یا خیر. در ادامه مراحل ثبت شرکت را برای شما بازگو خواهیم کرد.
دریافت مجوز هایی از ارگان های جهاد کشاورزی یا صنعتو معدن.
دریافت مجوز هایی جهت پروانه بهره برداری از جهاد یا صنایع.
دریافت مجوز هایی جهت پروانه تاسیس از وزارت بهداشت، سازمان غذا و دارو.
معرفی شخص مسئول فنی همچنین صدور پروانه وی.
به ثبت رساندن نام تجاری و دریافت پروانه ساخت از سازمان های غذا و دارو.
در صورتی که جهت بسته بندی حبوبات و غذاهای سنتی درخواست ثبت بسته بندی مواد غذایی را دارید می توانید به جای کسب پروانه های بهره برداری صنایع از پروانه کسب بهره بگیرید. همچنین می توانید به جای دریافت پروانه تاسیس شرکت از شناسه نظارت به طور موقت استفاده کنید.
در نتیجه اگر تمایل به ایجاد خط تولید در خصوص مواد غذایی دارید باید پروسه های طولانی را طی کنید که بتوانید شرکت خود را به ثبت برسانید. ابتدا باید مجوزی در خصوص تولید مواد غذایی در صورت تایید کسب کنید.

در صورتی که تمایل به خرید برند آماده نوشیدنی  کلیک کنید …
سپس به ثبت برند مواد غذایی خود اقدام کنید. زیرا ملزومات تولید مواد غذایی به ثبت رساندن برند آن است. در نهایت جهت بسته بندی مواد غذایی نیز جواز ثبت شرکت بسته بندی مواد غذایی را باید کسب کنید.
جهت ثبت شرکت بسته بندی مواد غذایی باید فرد متقاضی حقوقی و حقیقی مشخص شود که با استفاده از اطلاعات هر فرد کارشناسان بتوانند بررسی های لازم در خصوص صدور مجوز ثبت شرکت را صادر کنند. برای به ثبت رساندن شرکت ارگان های خاص باید تحلیل های متفاوتی را انجام دهند به همین جهت تشخیص قرد حقیقی و حقوقی بسیار مهم است.

در صورتی که تمایل به خرید برند آماده نوشیدنی  کلیک کنید …
براین اساس می توانند شرکت را در جنبه های گوناگونی مانند بهداشت و حوزه فعالیت آن ها مورد بررسی قرار داده و در صورت صلاحیت ثبت شرکت بسته بندی صادر شود. شما نیز با مطالعه این مقاله می توانید به راحتی به ثبت شرکت بسته بندی بپردازید.

 برند آماده نوشیدنی | فروش برند | برند آماده مواد غذایی -

برند آماده نوشیدنی | فروش برند | برند آماده مواد غذایی –

زمان مناسب برای برندسازی در ایران چه موقع است؟
در صورتی که تمایل به خرید برند آماده نوشیدنی  کلیک کنید …

اگر بخواهیم حکیمانه مشکل اقتصادی کشور عزیزمان را حل کنیم باید به‌طور کلان و اساسی به این موضوع بنگریم.جنگ اکنون جهان جنگ اقتصادی است و زمانی ما می‌توانیم پیروز این جنگ باشیم که سربازان متناسب با خودش را پرورش داده باشیم و این سربازها همان برندهای ما هستند.
همان‌گونه که تویوتا ژاپن را و سامسونگ کره جنوبی را در عرصه‌های جنگ اقتصادی جهان سربلند نگه می‌دارد. ایران عزیزمان نیز به چنین جنگجویانی نیاز دارد اما متأسفانه تاکنون هیچ برندی در سطح بین‌المللی برای کشورمان وجود ندارد.
زمانی که برند و برند پردازی را به‌عنوان راهکاری اساسی مطرح می‌کنیم عده‌ای خرده می‌گیرند و می‌گویند در این شرایط برند پردازی اولویت نیست ! با ذکر یک مثال ذهن این افراد را هموارتر می‌کنیم. آیا زمانی که شما در چادر زندگی می‌کنید و در فکر آن هستید که برای خودت سرپناه محکم و خانه‌ای امن بسازید آیا این هدف در زمان سیل و باران کم‌رنگ‌تر خواهد شد یا پررنگ‌تر؟! آیا برای رسیدن به این هدف تلاش خود را مضاعف می‌کنید یا آن را کاهش می‌دهید؟!شرایط اقتصادی کنونی کشور ما نیز حکایت همان سیل و باران است که باید مدیران کسب‌وکارها را که در شرایط باثبات اقتصادی مشغول به کسب درآمد بودند را بیدار کند تا به فکر جنگیدن برای حضور در بازارهای جهانی باشند. لازم به ذکر است مجوز به‌تنهایی برای حضور در بازارهای جهانی کافی نیست اما جزء ملزومات اساسی حضور در بازارهای جهانی است. تکنولوژی، طراحی، کیفیت و … عواملی هستند که مکمل برند هستند. تاکنون به این نکته فکر کرده‌اید که چرا پسته، زعفران و حتی فرش نفیس و ارزشمند ایرانی که زاده و بر خواسته از کشور خودمان است توسط برندها و کمپانی‌های غیر ایرانی در جهان شناخته می‌شوند؟! بی‌شک این موضوع تنها یک دلیل دارد و آن‌هم فقدان علم قدرتمند برند در تولید محصولات و خدمات ایرانی است! ممکن است مخاطب با خودش بگوید اندازه کسب‌وکار من در مقایسه با بازارهای جهانی ناچیز است و من چگونه می‌توانم به برند و برندسازی فکر کنم ؟!

در صورتی که تمایل به خرید برند آماده نوشیدنی  کلیک کنید …

باید بگوییم که تلاش در مسیر جهانی‌شدن در ابتدای مسیر ما را در منطقه و بعد در استان و بعد در کشور و بعد بین چند ملیت و درنهایت ما را به قله جهانی خواهد رساند ! پس از همین سطح که هستید باید شروع کنید تا به آن درجه برسید. دقیقاً مانند برندهای بزرگ دنیا همچون اپل یا گوگل که از یک گاراژ شروع کردند ولی به موفق بودن در شهر و ایالت خود اکتفا نکردند و برای جهانی‌شدن از تمام قدرت خود و تیم خود بهره بردند.

خرید برند آماده نوشیدنی - فروش برند آماده نوشیدنی
از چه زمانی برندسازی را شروع کنیم؟

قبل از اینکه به این سؤال پاسخ دهیم این نکته را یادآور می‌شویم که زمانی که از برند حرف می‌زنیم عده‌ای افسانه‌ی برند بودن دارند وعده‌ای برند را راهکار نمی‌دانند وعده‌ای اصلاً از این معجزه خبر ندارند! کار با افرادی که افسانه‌ی برند بودن دارند از همه سخت‌تر است.یکی از سؤالات رایجی که در مورد برند مطرح می‌شود این است که از چه زمانی باید برند سازی آغاز شود و از چه زمانی ما برند می‌شویم؟! در جواب این سؤال باید بگوییم که یک انسان به‌محض این‌که به دنیا می‌آید یک انسان نامیده می‌شود اما تا زمانی که مأموریت خود را به‌درستی و کامل انجام ندهد انسان کاملی نیست!در مورد برند نیز همین‌گونه است. می‌توان به‌محض به وجود آمدن یک کسب‌وکار آن را برند نامید، اما هویت آن، میزان آگاهی برند،تمایز و… تعیین می‌کند که برند تا چه اندازه کامل و جامع است و به‌تمامی ابعاد خود توجه کرده است یا خیر!کسانی که افسانه برند بودن دارند نیز با همین شکل مواجه هستند. با رسیدن به میوه‌های اندک از دنیای برند و مشعوف شدن از معجزه‌های این دنیای جذاب فکر می‌کنند برند هستند چون تنها به‌ظاهر و پوسته‌ی برند خود که لوگو؛رنگ‌سازمانی، پوشش پرسنل و … است توجه کرده‌اند.غافل از اینکه این پوسته بدون هسته هیچ پایه و بنیانی ندارد!مگر می‌شود درخت میوه بدهد،بدون داشتن ساقه، ریشه، برگ و شاخه!لوگو، نام، رنگ‌سازمانی و مواردی ازاین‌دست آخرین لایه‌های هویت برند هستند که مأموریتشان انتقال هویت برند به ذهن مشتری است.
اشتباهات رایج در برند سازی
در صورتی که تمایل به خرید برند آماده نوشیدنی  کلیک کنید …

دنیای برند، دنیایی که نسبت آن به دنیای بازاریابی و فروش همانند نسبت دنیای دیجیتال به آنالوگ یا ویندوز به Dos یا موبایل‌های جدید به موبایل‌های قدیمی است. مسلماً زمانی که عصر زمانی بازار تغییر کرده باشد ولی ما ابزار و علم عصر جدید یعنی برند را نداشته باشیم همانند کسانی خواهیم بود که در جنگ گرم با سلاح سرد حاضرشده باشند! بعد از عصر تولید نوبت به فروش رسید و بعدازآن عصر بازاریابی شروع‌شده و اکنون عصر بازار در دنیا برند است!ولی متأسفانه بسیاری از کسب‌وکارهای کشورمان در دنیای بازاریابی و فروش و حتی تولید مانده‌اند و این یعنی عقب‌ماندگی در مدیریت بازار!

بازار در ابتدا در همه‌ی صنایع انحصاری بود، یعنی مشتری مجبور به خرید و استفاده از تنها گزینه‌ی ممکن بود، بعدازآن بازار نیمه انحصاری، نیمه رقابتی و رقابتی گزینه‌های پیش روی مشتری را چندین برابر کردند و اختیار به مشتری بازگشت. جالب آن است که مرحله‌ی بعدی ایلگوپولی است، یعنی ۸۰ درصد سهم بازار دنیا به دست ۳ یا ۴ برند خواهد بود. تقریباً مشتری باز یک‌چیز را انتخاب می‌کند اما این بار با اختیار و انتخاب خودش،نه به‌اجبار.در اکثریت صنایع دنیا این پدیده یعنی ایلگوپولی اتفاق افتاده است. به‌طور مثال در صنعت موبایل می‌بینیم باوجود هزاران برند موبایل در دنیا، برندهای Apple، Samsung، LG ، Huawei، چهار برندی هستند که نزدیک به ۸۰% سهم بازار دنیا را به خود اختصاص داده‌اند. این پدیده را می‌توانیم در صنعت لبنیات کشور خودمان نیز مشاهده کنیم. میدانیم که ۸۰% سهم بازار در دست برندهای میهن و کاله است.این اتفاق به این معنی است که اگر برای اوج گرفتن تلاش نکنیم، کسب‌وکارمان مانند ماست‌بندی محلمان که نیازهای جزئی و سهم بازار اندکی خواهد داشت می‌ماند یا حتی رو به نابودی می‌رود.
هویت برند؟

در صورتی که تمایل به خرید برند آماده نوشیدنی  کلیک کنید …برند آماده نوشیدنی فروش برند برای فروش
هویت برند به‌مثابه ریشه برند است که مواردی همچون شخصیت برند ، ارزش‌های برند ،داستان برند، جایگاه برند، تمایز برند و …را در بردارد . بعد از تعیین اجزای هویت برند و یکپارچه‌سازی آن‌ها یک ذهنیت و هویت شکل می‌گیرد که هدف ما انتقال این هویت به ذهن مخاطب یا مشتری است. حالا زمان آن است که از هویت بصری مانند لوگو، رنگ، تم و فونت و .. و هویت گفتاری شنیداری مثل نام، شعار، تگ لاین و .. را برای انتقال این ذهنیت به ذهن مشتری کمک بگیریم. بارها و بارها دیده‌ایم شرکت‌های طراحی و آژانس‌های تبلیغاتی ادعای برندسازی برای سازمان‌ها رادارند و جالب اینجاست که ماحصل کار آن‌ها پوسته‌ی بدون هسته و درخت بدون ریشه است! باید بگوییم بخش اعظم و مهم برند پردازی هویت برند است ! که تدوین و تعیین آن کار سخت و حرفه‌ای‌تری نسبت به طراحی هویت بصری یا گفتاری و شنیداری است !
هویت و تمایز!!!
در دنیای برند هویت برند پایه و اساس برند سازی است. بی‌تردید پایبند بودن به بایدها و نبایدها و حفظ هویت برند لازم و ضروری است. اما درعین‌حال هویت برند باید پویا و متمایز نیز باشد. یکی از سخت‌ترین فعالیت‌ها در مسیر برندبنگ متمایز بودن و پویا بودن با توجه به حفظ هویت برند است. درواقع یک آونگ است که دامنه حرکت آن بین هویت و تمایز است.

در صورتی که تمایل به خرید برند آماده نوشیدنی  کلیک کنید …

4 راهکار در حوزه برندینگ برای تاثیرگذاری اولیه برند بر روی مخاطب

معمولا کاربران با نگاهی کوتاه به یک سایت به سراغ صفحات بعدی می روند. این امر رقابت برای جذب مخاطب را بسیار فشرده و حساس کرده است. بی شک در چنین شرایطی برای برندها فرصت چندانی به منظور تاثیرگذاری اولیه بر روی مخاطب باقی نمی ماند. به عبارت دیگر، سرعت عمل در عصر کنونی حرف اول را در کسب موفقیت می زند.

در این مقاله قصد من نمایش راهکارهای مفید به منظور استفاده بهینه از فرصت محدود برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب است. هدف چنین تاثیرگذاری نیز بهبود جایگاه برند، محصول یا سرویس مان خواهد بود. شاید در وهله نخست چنین ایده ای برای یک مقاله به روز عجیب به نظر برسد. در هر صورت زمان زیادی از ورود اینترنت به دنیای کسب وکار می گذرد. نکته مهم در اینجا تحول شیوه های استفاده از اینترنت در سال های گذشته است، بنابراین بازنگری در شیوه تعامل مان با مخاطب در اینترنت ضروری به نظر می رسد.
1. اهمیت ایجاد نام، لوگو و هویت برای برندمان

در صورتی که تمایل به خرید برند آماده نوشیدنی  کلیک کنید …

پیش از انجام هرگونه فعالیت بازاریابی یا برندسازی برای کسب وکارتان در دنیای اینترنت باید لوگویی برای خود طراحی کنید. امروزه هر برند و شرکت موفقی از یک لوگوی زیبا و جذاب بهره مند است. فقط نگاهی به نام هایی نظیر نایک، مک دونالد، استارباکس و تارگت بیندازید. برخی از این لوگوها آنقدر خوش ساخت هستند که مردم فقط با مشاهده آنها به ماهیت کسب وکار شرکت مذکور پی می برند. نایک یکی از نمونه های موفق در این زمینه محسوب می شود. در حقیقت بیشتر ما این برند را با لوگوی مشهور و در عین حال ساده اش به یاد می آوریم.

هنگام صحبت پیرامون طراحی لوگو برای برندتان دست های شما کاملا باز است. به این ترتیب راه های مختلفی پیش روی شما قرار دارد. از جمله این راهکارها می توان به طراحی شخصی لوگو، سفارش آن به آژانسی معتبر، استخدام طراح و استفاده از ابزارهای کمکی در اینترنت اشاره کرد. از آنجایی که اغلب برندهای تازه کار با محدودیت های مالی و بودجه اندک دست وپنجه نرم می کنند،

در صورتی که تمایل به خرید برند آماده نوشیدنی  کلیک کنید …  توصیه من استفاده از آرشیو لوگوهای رایگان در سایت های مختلف است. البته منظور من استفاده از آن لوگوها بدون اعمال تغییرات نیست. بر این اساس پس از انتخاب لوگوی اولیه، آن را باتوجه به ویژگی برندتان شخصی سازی کنید. در غیر این صورت اتکا بر روی توانایی های خود یا اعضای شرکت به منظور طراحی لوگویی جذاب مناسب خواهد بود. اگر وسواس زیادی در زمینه طراحی لوگوی تان دارید، پس از انجام کار آن را تحویل یک طراح حرفه ای دهید. توصیه های وی شما را در تکمیل لوگوی برندتان کمک خواهد کرد.

در صورتی که تمایل به خرید برند آماده نوشیدنی  کلیک کنید …

در کنار طراحی لوگویی زیبا و خلق هویتی برای کسب وکارتان باید برای برندتان هم نامی جذاب انتخاب کنید. توصیه اول من در این مورد انتخاب نام باتوجه به ایده های شخصی تان است. معمولا صاحبان کسب وکار چند نام برای برندشان در ذهن دارند. اگر نامی در ذهن تان نیست، مراجعه به سایت های تولید نام گزینه منطقی خواهد بود. این سایت ها به راحتی با جست وجوی ساده در اینترنت پیدا می شوند. مزیت اصلی آنها امکان تعریف ویژگی های مدنظرتان و دریافت فهرست نام های مناسب و هماهنگ با آن ویژگی هاست. همچنین برای انتخاب نام محصول تان نیز می توانید از این سایت ها استفاده کنید. البته توجه داشته باشید که چنین کارهایی فقط برای شروع فعالیت برندتان مناسب است. پس از توسعه کسب وکارتان استفاده از چنین ابزارهایی بیانگر ناتوانی برندتان در تعیین سرنوشتش خواهد بود.

در صورتی که تمایل به خرید برند آماده نوشیدنی  کلیک کنید …

2. استفاده حداکثری از شبکه های اجتماعی

همانطور که همه ما می دانیم، شبکه های اجتماعی در تمام طول هفته فعال هستند. در حقیقت برای این پلتفرم ها تعطیلی معنایی ندارد. باتوجه به حضور میلیاردها کاربر در شبکه هایی نظیر فیس بوک، توییتر، اینستاگرام و پینترست استفاده تجاری از آن برای برندها اهمیت خاصی پیدا کرده است.

در اینجا به برخی از ایده های کاربردی برای استفاده بهینه از شبکه های اجتماعی در فرآیند برندسازی اشاره خواهم کرد. معیار من برای انتخاب این راهکارها سهولت کاربردشان در کنار میزان تاثیرگذاری بوده است. به توصیه های ذیل توجه کنید:

• از نام برندتان در شبکه های اجتماعی محافظت کنید. این کار با جلوگیری از کاربرد نام برندتان از سوی سایر کاربران و شرکت ها امکان پذیر خواهد بود.

• تصویر پروفایل اکانت خود را با عکس لوگوی تان به روزرسانی کنید. این کار جلوه حرفه ای به برندتان خواهد داد.

• تصویر پس زمینه در فیس بوک و توییتر اهمیت بالایی دارد. برای برندتان تصویری ویژه به منظور بارگذاری در این پلتفرم ها طراحی کنید.

در صورتی که تمایل به خرید برند آماده نوشیدنی  کلیک کنید …

• به منظور بهینه سازی فرآیند بارگذاری پست در شبکه های اجتماعی زمان بندی دقیقی برای این کار طراحی کنید.

بی شک فعالیت در شبکه های اجتماعی صرفا به معنای ارسال پست نیست. چنین کاری را هر کاربر معمولی نیز انجام می دهد. به عنوان یک برند فعال باید در پی برقراری ارتباطی عمیق و نزدیک با کاربران باشید. به این ترتیب علاقه آنها برای مشاهده مطالب برندتان و بررسی سایت شرکت افزایش خواهد یافت. بهترین نمونه در زمینه فعالیت موفقت آمیز در شبکه های اجتماعی از سوی اکانت های برند Neil Patel است. بر این اساس با مراجعه به صفحات رسمی آنها یکی از بهترین منابع برای کسب ایده های جالب را به دست بیاورید.
3. بهره مندی از مزیت های امضای اختصاصی در ایمیل

در صورتی که تمایل به خرید برند آماده نوشیدنی  کلیک کنید …

درحالی که بسیاری از برندها و شرکت های بزرگ تمرکزشان را بر روی تولید محتوای جذاب در شبکه های اجتماعی و سایت شان گذاشته اند، به احتمال زیاد یکی از منابع اصلی تاثیرگذاری بر روی مخاطب را به دست فراموشی سپرده اند. این منبع ایمیل ماست.

اندکی در مورد شمار ایمیل هایی که در طول روز دریافت می کنید، فکر کنید. آیا به همه ایمیل های دریافتی به یک اندازه اهمیت می دهید؟ بی تردید پاسخ منفی خواهد بود. دلیل این واکنش شما چیست؟ پاسخ در شناخت تان از فرستنده و جذابیت ایمیل دریافتی نهفته است.

چند سال قبل من با افزودن امضای شخصی به ایمیل های خود تغییری اساسی در فعالیتم به عنوان یک بازاریاب اینترنتی ایجاد کردم. آیا شما به عنوان یک برند جویای نام از توانایی های ایمیل تان به خوبی استفاده می کنید؟

در صورتی که تمایل به خرید برند آماده نوشیدنی  کلیک کنید …

با افزودن تصویر لوگوی تان به عنوان پروفایل، افزودن لینک اکانت های تان در شبکه های اجتماعی و لینک آخرین مطالب تان در سایت رسمی شرکت جلوه حرفه ای به فعالیت ایمیلی تان دهید. به این ترتیب با ارسال هر پیام به دیگران پروفایل ایمیل تان به مانند تابلویی تبلیغاتی در خواهد آمد. به یاد داشته باشید که هیچ کاربری پیام دریافتی از سوی آدرس ایمیلی بدون تصویر پروفایل و توضیحات جانبی را جدی نخواهد گرفت. بنابراین بدون توجه به توصیه حاضر تمام فرآیند برندسازی و بازاریابی تان در سرویس های ایمیلی بی نتیجه خواهد ماند.
4. بر بازار کسب وکارتان مسلط شوید

برند آماده نوشیدنی برند مواد غذایی فروشیهمانطور که در ابتدای مقاله اشاره شد، اکنون فضای اینترنت بیش از هر زمان دیگری شلوغ است. با فعالیت فشرده سایت های مختلف و تولید محتوا از سوی آنها رقابت شدیدی برای جلب مخاطب وجود دارد. بر این اساس اکنون نمایش سایت مان در رتبه های نخست جست وجوی گوگل بسیار مهم است. در این صورت روزانه شمار بالایی از کاربران به سایت مان جذب خواهند شد.

در صورتی که تمایل به خرید برند آماده نوشیدنی  کلیک کنید …

یکی از راهکارهایی که هنوز هم در زمینه جذب مخاطب به سایت مان کاربرد دارد، نگارش مقاله به صورت نویسنده میهمان در سایت های مطرح است. بهترین مثال در این زمینه همین مقاله پیش روی شماست. در حقیقت من در سایت All Business به عنوان نویسنده میهمان فعالیت دارم. نتیجه این کار نیز افزایش شمار بازدیدهای کاربران از سایت شخصی من است. به این ترتیب با جست وجوی کلیدواژه های مختلف در زمینه تبلیغات و بازاریابی مقاله های من در دو صفحه نخست موتورهای جست وجوگر به نمایش در خواهد آمد. البته تلاش من برای حضور دائم در صفحه نخست است، اما این کار نیازمند صرف زمان بیشتری است. امیدوارم روزی همگی در صفحه نخست جست وجوی گوگل جای داشته باشیم.

در صورتی که تمایل به خرید برند آماده نوشیدنی  کلیک کنید …

به منظور بهبود جایگاه خود و برندتان باید به سراغ سایت های مطرح در زمینه کسب وکار و تحلیل های تبلیغاتی بروید. با نگارش مطلب به صورت نویسنده میهمان اعتبارتان در دنیای کسب وکار به عنوان یک کارشناس افزایش خواهد یافت. علاوه بر این ارتباط با چنین سایت هایی در آینده نیز به کارتان خواهد آمد. در هر صورت چنین کاری هم برای شما و هم برای سایت میزبان منافع متقابل دارد. شما جایگاه تان را افزایش می دهید و سایت مذکور نیز مطلب رایگان با هزینه ای بسیار اندک دریافت خواهد کرد. به منظور ارزیابی نتیجه کارتان بر شهرت برندتان همیشه فهرست جست وجوهای گوگل را بررسی کنید. بر این اساس در صورت افزایش بازدید کاربران از سایت تان جایگاه شما باید بهبود پیدا کند. در صورتی که این استراتژی باعث بهبود جایگاه برندتان نشد، باید محتوای مطالب خود را مورد بازبینی قرار دهید. همچنین اطمینان از نمایش مطلب تان در بخش های پربازدید سایت های میزبان راهکار دیگری برای افزایش جلب توجه به مطلب و سایت تان خواهد بود.

در صورتی که تمایل به خرید برند آماده نوشیدنی  کلیک کنید …

الو برند مرجع فروش برند در تمامی اصناف ازقبیل ، فروش برند نوشیدنی، فروش برند ثبت شده و ..

الو برند بزرگترین مرجع فروش برند ، خرید برند ، خرید برند آماده ، فروش برند آماده در تهران