قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی

الوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید .

الوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید .

معروفترین برندهای لباس در دنیا چگونه شکل گرفته اند ؟
برندهای معروف لباس در دنیا به تعداد زیاد وجود دارند چون همه‌ی مردم جهان به لباس احتیاج دارند و به همین خاطر، صنعت پوشاک صنعت بسیار گسترده‌ای است. در این صنعت گسترده، معروفترین برندهای لباس موفقیت و اقبال جهانی را به دست می‌آورند .این برندها کیفیت، نوآوری و کمال‌گرایی را باهم در یک جا جمع کرده اند.الوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید .
دنیای لباس، قدمتی به اندازه تاریخ انسانها دارد. در هر عصر مهمترین مسئله پوشاک بوده است که با گذشت زمان و آداب و رسوم تغییر کرده است. در این مقاله قصد داریم شما را با 10 برند فروش لباس مشهور در جهان آشنا کنیم و شما را به سفری هیجان انگیز در دنیای مد ببریم.
صنعت پوشاک یکی از صنایع باستانی است. با این حال، امروزه شرکت های بسیار کمی وجود دارند که در زمینه تولید پوشاک در رتبه های برتر در سطح جهان حضور دارند.جهان شاهد ظهور فرآیند های نو و پارچه های جدید در صنعت پوشاک بوده است. تعداد کمی از مارک ها در سراسر جهان مشهور شده اند و هنوز هم جزء برند های پرفروش های جهانی هستند. کلید اصلی آنها در کیفیت، کمال گرایی و تناسب با گرایش ها است.الوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید .

برندهای لوکس قسمت جدا نشدنی جهان در قرن ۲۱

روزگاری مردم هرگز لباس نمی پوشیدند. شاید به نظر می‌رسید که لباس نپوشیدن مسئله عجیبی نیست، و هیچ کس نگران پوشاندن بدن خود نبود. بعد ها، با گذشت زمان، مردم حس نیاز به محافظت در برابر خطرات خارجی را در خود احساس کردند. به همین دلیل شروع به پوشاندن بدن خود با برگ و چوب تنه درختان و بعداً با پوست حیوانات کردند. پس از شروع تمدن ها، مردم دریافتند که می توانند پارچه هایی را از یک منبع گیاهی بپوشند. و سپس همان اتفاق افتاد که در تاریخ آمده است و برند فروش لباس شکل گرفته است.

این قرن ۲۱ است، عصر تکنولوژی اطلاعات و جهانی شدن، مادی و مصرف است. مردم در تلاش برای ایجاد میلیون ها دلار هستند که بتوانند لوکس زندگی کنند. داشتن محصولاتی که توسط برندهای لوکس زیر تولید شده نمادی از طبقه بالا و وضعیت در چنین جامعه ای نظر گرفته شده است، از آنجایی که قیمت محصولات این برندها در کاتالوگ هایشان فوق العاده گران است کسیکه یکی از لوازمش از چنین برند هایی باشد ثروتمند محسوب می شود.الوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید .
در ادامه پرفروش ترین و معروفترین برندهای لباس در جهان را با مورد بررسی قرار داده ایم:
برند دولچه اند گابانا Dolce & Gabbana
برند دولچه اند گابانا که به اختصار D & G نیز نامیده می شود، در زمینه تمامی آیکن های فشن فعالیت دارد. برای طراحی فصلی خود بسیار مشهور هست.
دولچه و گابانا شرکت کالای لوکس و خانه مد ایتالیایی

الوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید . است که در سال ۱۹۸۵ توسط دمینیکو دولچه و استفانو گابانا، دو طراح ایتالیایی، در شهر میلان تاسیس شد. این شرکت دارای دو برند مجزا به نام های دولچه و گابانا و دی اند جی است که هر یک خط و سیاست‌های خود را دنبال می کنند.

دولچه و گابانا یکی از برند های معروف و گران قیمت است.
دولچه و گابانا مخصوص اقلام بیشر تجملی و گران قیمت است. این برند که به پیچیدگی طرح هایش و به عنوان برندی لوکس و گران قیمت شناخته شده است، طرفداران بسیاری در میان چهره های شناخته شده جهان دارد. دولچه و گابانا از جواهرات، ساعت، لوازم آرایش، عطر، عینک آفتابی و کیف و کفش گرفته تا لباس زیر و لباس شب و خلاصه تمام ریز و درشت پوشاک و اکسسوری را تولید می کند که ظرافت و زیبایی بی نظیری دارند.
از آنجا که این برند به دلیل بالا بودن کیفیت و زیبایی کالاهایش جزو لوکس ترین برندهای جهان است، در میان گران ترین ها نیز قرار می گیرد.

برند کالوین کلین Calvin Klein
برند کالوین کلین در سال ۱۹۶۸ توسط طراح مشهور آمریکایی کالوین کلین تاسیس گردید. این برند که با نام اختصاری مشهورش CK شناخته میشود. در زمینه تولید انواع لوازم صنعت مد مانند پوشاک، عطر و ادکلن، عینک، کفش و کیف، لوازم آرایشی، ساعت و جواهرات و … فعالیت دارد. این برند به دلیل سادگی در طراحی از محبوبیت زیادی در بین برندهای معروف لباس برخوردار است.

الوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید .

برند زارا Zara
این برند یک برند اسپانیایی است که خود شامل چند زیرمجموعه مشهور مارک در اسپانیا است. . زارا از خلاق ترین برندها است و شیوه های تبلیغاتی منحصر به فردی دارد که آن را رقیب اصلی برندهای لباس کرده است.این شرکت در سال ۱۹۷۵ توسط روزالیا مرا گوینتیا و آمانسیو اورتگا تأسیس شده‌است. این شرکت ادعای مشهوری دارد، مبنی براینکه برای تولید و توسعه و روانه بازار کردن یک محصول جدید، تنها به دو هفته زمان نیاز دارد.الوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید .
زارا یک برند پوشاک و زیورآلات است و کار خود را از شهر ارتشیو در گالیسیا آغاز کرد. برند لباس زنانه زارا ناو سرفرماندهی گروه فروشگاه های زنجیره ای ایندیتکس محسوب می شود. کمپانی ایندیتکس یک مجموعه بزرگ نساجی و طراحی اسپانیایی و بزرگترین گروه مد جهان است، که به غیر از زارا، مالک برندهای دیگری، مانند ماسیمو دوتی، پول اند بر، اویشو، اوترکه، استرادیواریوس و برشکا نیز می باشد.

برند دیور Dior
این برند در سال ۱۹۴۶ و توسط کریستین دیور تاسیس شد. برند دیور شعبه های بسیاری در سراسر جهان دارد. درآمد این برند در سال در حدود ۱۸ میلیارد دلار است که مبلغ هنگفتی است. کریستین دیور تولید کننده انواع اکسسوری است، عطر این برند نیز بسیار مشهور است.الوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید .برند دیور Dior
این برند در سال ۱۹۴۶ و توسط کریستین دیور تاسیس شد. برند دیور شعبه های بسیاری در سراسر جهان دارد. درآمد این برند در سال در حدود ۱۸ میلیارد دلار است که مبلغ هنگفتی است. کریستین دیور تولید کننده انواع اکسسوری است، عطر این برند نیز بسیار مشهور است.

کریستین دیور در LVMH سهام دارد و دفتر مرکزی آن در پاریس است.این برند با بیش از ۱۶۰ فروشگاه خرده فروشی در سراسر جهان داردبهترین ارایه همزمان مد و همچنین لوازم جانبی و کالاهای چرمی است.

آرمانی ARMANI
ارزش برند این کمپانی بزرگ و شناخته شده، حدود ۳٫۱ میلیارد دلار است. دوخت بی عیب و نقص و زرق و برق خاص محصولات آرمانی، این برند را به انتخاب تعداد زیادی از ستاره‌های هالیوود تبدیل کرده است. آرمانی، متخصص کت و شلوارهای لوکس و خوش‌جنس است، اما کارش را به کت و شلوار محدود نکرده است. آن‌ها عطر، کیف و کمربند چرمی، عینک، کفش و وسایل دیگری هم تولید می‌کنند.
آرمانی شرکت طراحی مد و لباس ایتالیایی است که در سال ۱۹۷۵ توسط جورجو آرمانی تاسیس شد. این شرکت به طراحی و ساخت محصولات متنوعی شامل کالاهای لوکس، پوشاک،لوازم آرایشی، عطر، طراحی داخلی، جواهرات، عینک و ساعت با برندهای گوناگون می پردازد.

جورجو آرمانی و سرجیو گالئوتی این شرکت را با سرمایه ده هزار دلار، در سال ۱۹۷۵ در شهر میلان بنیان گذاشتند و آنقدر پیشرفت شان قابل ملاحظه بوده که در پایان سال ۲۰۰۵ میزان فروشی برابر با ۱٫۶۹ میلیارد دلار داشته و به یکی از گران ترین برندها جهان تبدیل شده اند.
این شرکت هم ‌اکنون مالک شبکه ای از ۳۰۰ فروشگاه و بوتیک در ۳۶ کشور جهان است و در حدود ۴۷۰۰ کارمند و ۱۳ نمایندگی تولید در سراسر جهان دارد.
آرمانی همچنین از طریق همکاری با سایر شرکت‌ها در حیطه‌های تازه‌ای مانند ساخت هتل ها و مراکز تفریحی زنجیره‌ای و حتی ساخت گوشی‌های موبایل و همچنین تولید عطرهای زنانه و مردانه، پس از همکاری با شرکت لوازم آرایشی لورئال، کار خود را آغاز کرده است.الوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید .

فندی FENDI
این برند ایتالیایی در سال ۱۹۲۵ و توسط «پائولا فندی» ساخته شد. هرچند که فندی لباس‌هایی در کلاس جهانی تولید می‌کند، اما محصول پرچم‌دار آن کیف است. یکی از بزرگ‌ترین عواملی که استانداردهای برند فندی را حفظ می‌کند، این است که مدیران این برند همیشه سعی می‌کنند در دنیای مد، به روز بمانند.
شرکت فندی در رم، ایتالیا واقع شده است. فندی دومین قدیمی ترین برند پوشاک در این فهرست است. خانواده فندی کارش را با یک فروشگاه پوست و چرم شروع کرد. اکنون شعبه‌های این برند در سراسر دنیا وجود دارد. بخش زیادی از برند فندی متعلق به لوئیس ویتون است.

درست مانند بسیاری از برندهای دیگر، فندی نیز کفش، پوشاک، اکسسوری، ساعت، لوازم جانبی چرمی، کیف دستی زنانه و گوشواره طراحی و تولید می‌کند. درحال‌حاضر فندی یکی از لوکس‌ترین برندهای پوشاک ۲۰۱۷ است. این برند در سراسر دنیا بیش از ۲۰۰ فروشگاه دارد و سود سالانه‌ی آن به ۱.۱ میلیارد یورو می رسد.

الوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید .

گس – Guess
گس شرکت کالای لوکس آمریکایی است که در زمینه طراحی، تولید و توزیع انواع پوشاک و لوازم جانبی بازار مد مانند ساعت مچی، جواهرات و عطر فعالیت دارد.
این شرکت در سال ۱۹۸۱ توسط پل مارسیانو تاسیس شد و پیشرفت آن به گونه ای بوده که هم ‌اکنون مالک شبکه ای از ۴۸۴ شعبه فروشگاه و بوتیک در سراسر جهان به علاوه فروشگاه های زنجیره ای مارسیانو استور نیز می باشد. دفتر مرکزی و شعبه اصلی فروشگاه های شرکت گس در شهر لس آنجلس، کالیفرنیا، قرار دارد.
این برند بیشتر به دلیل تولید لباس های جین خود برای مردان و زنان شهرت دارد و با درآمد حدود 1.19 بیلیون دلار، جزو گران ترین برندهای موجود در جهان است.الوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید .گس – Guess
گس شرکت کالای لوکس آمریکایی است که در زمینه طراحی، تولید و توزیع انواع پوشاک و لوازم جانبی بازار مد مانند ساعت مچی، جواهرات و عطر فعالیت دارد.
این شرکت در سال ۱۹۸۱ توسط پل مارسیانو تاسیس شد و پیشرفت آن به گونه ای بوده که هم ‌اکنون مالک شبکه ای از ۴۸۴ شعبه فروشگاه و بوتیک در سراسر جهان به علاوه فروشگاه های زنجیره ای مارسیانو استور نیز می باشد. دفتر مرکزی و شعبه اصلی فروشگاه های شرکت گس در شهر لس آنجلس، کالیفرنیا، قرار دارد.
این برند بیشتر به دلیل تولید لباس های جین خود برای مردان و زنان شهرت دارد و با درآمد حدود 1.19 بیلیون دلار، جزو گران ترین برندهای موجود در جهان است.

ورساچه VERSACE
این کمپانی ایتالیایی، در سال ۱۹۷۸ و توسط «جیانی ورساچه» افتتاح شد. برند ورساچه یکی از بزرگ‌ترین برندهای لایف استایل جهان است. ورساچه به تزئینات جذاب و فریبنده، طرح‌های زنده و لباس‌های مجلسی خود مشهور است.
این برند محبوبیت فوری خود را پس از آن که اولین بوتیک افتتاح شد به دست اورد و امروز، آن را در میان بهترین و گران ترین برندها در جهان است. این شرکت هر چیزی که فکرش را کنید تولید می کند کفش، لباس تا عطر.الوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید .

پرادا Prada
پرادا یکی از برندهای پرطرفدار در جهان نظر گرفته شده است است و بدون شک یک مارک شناخته شده است. سال هاست که لوازم جانبی چرم ، کلاه و کفش تولید میکند.
این برند در سال ۱۹۱۳ توسط یک سازنده چرم به نام «ماریو پرادا» تأسیس‌شد که در ابتدا کار خود را در زمینه تولید کفش و چمدان آغاز کرد و سپس با گذشت زمان فعالیت های خود را در عرصه تولید پوشاک و اکسسوری نیز گسترش داد و اکنون هواداران بیشماری از میان نسل نو دارد. پرادا با درآمد سالانه ۳ میلیارد دلار جایگاه خوبی میان برندهای مشهور جهان کسب کرده است. استایل، رنگ و طراحی لباس‌های این برند، مثال‌زدنی است و ارزش برند آن حدود ۷٫۳ میلیارد دلار تخمین زده می‌شود.
داستان برندسازی یک اعتبار به وسعت جهان با نام مسترکارت
مسترکارت یک شرکت بین‌المللی خدمات مالی است که در سال ۱۹۶۶ با همکاری چند بانک بزرگ آمریکایی تشکیل شده است.
شرکت خدمات مالی مستر کارت با نام کامل Mastercard Incorporation، یک شرکت بین‌المللی خدمات مالی است. دفتر اصلی مدیریت مسترکارت در نیویورک و در منطقه‌ی Purchase واقع است. دفتر مدیریت خدمات بین‌الملل این شرکت نیز در شهر O’Fallon ایالت میزوری واقع است.
الوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید .فعالیت اصلی مسترکارت در اکثر کشورهای جهان انجام می‌شود. تمرکز این شرکت بر تنظیم فرآیندهای پرداخت بین بانک‌های فروشندگان و بانک‌های ارائه‌دهنده‌ی خدمات کارتی به مشتریان است. کارت‌های مسترکارت به‌طور کلی به ۲ دسته‌ی خرید نقدی (Debit) و اعتباری (Credit) تقسیم می‌شوند.
سهام بخش بین‌المللی مسترکارت با نام Mastercard Worldwide در سال ۲۰۰۶ به‌صورت عمومی عرضه شد و این شرکت به شرکتی از نوع سهامی عام تبدیل شد. پیش از این، این شرکت متشکل از ۲۵۰۰ مؤسسه‌ی مالی بود که تولید، پشتیبانی و ارائه‌ی کارت‌های آن را بر عهده داشتند.
الوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید .دلیل اصلی تأسیس مسترکارت، رقابت با کارت‌های ارائه‌شده توسط Bank of America تحت عنوانBankAmericard بود که بعدها به Visa تبدیل شد. بانک‌های تأسیس‌‌کننده‌ی مسترکارت عموما در ایالت کالیفرنیا واقع بودند. این شرکت در سال‌های ابتدایی با نام‌های اینتربانک (Interbank) و مسترشارژ (Master Charge) شناخته می‌شد.

تاریخچه
بانک‌هایی که اقدام به تأسیس مسترکارت کردند عبارتند از United California Bank، Wells Fargo،Crocker National Bank و Bank of California. بانک‌های یونایتد کالیفرنیا و کراکر نشنال بعد از مدتی با ولز فارگو ترکیب شدند. بانک کالیفرنیا نیز بعدا به اتحادیه‌ی بانکی کالیفرنیا ملحق شد.
الوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید .در سال ۱۹۶۶، بانک‌های گفته‌شده، سازمان کارت‌های بین بانکی یا ICA را تأسیس کردند که پس از مدتی به کمک بانک Marine Midland در نیویورک، محصول اصلی یعنی مسترشارژ را عرضه کردند. آن‌ها از عبارت کارت بین بانکی یا The Interbank Card برای این کارت استفاده می‌کردند. در سال ۱۹۶۹، بانک اصلی شهر نیویورک که امروزه با نام Citibank شناخته می‌شود، سرویس کارتی خود را به مسترشارژ ملحق کرد و باعث رونق و محبوبیت بیش از پیش این سرویس شد.
یک سال قبل از آن و در سال ۱۹۶۸، سازمان ICA تفاهم‌نامه‌ای با بانک‌های اروپایی و سازمان Eurocard امضا کرد که دسترسی به بازارهای طرفین را به یکدیگر می‌داد. در پی این تفاهم‌نامه و در سال ۱۹۷۲، کارت‌های بانکی اروپا که با نام Access شناخته می‌شدند به این قرارداد ملحق شدند. در سال ۱۹۷۹ نام مسترشارژ بهMasterCard تغییر کرد. سرانجام در سال ۱۹۹۷، مسترکارت توانست کارت‌های اکسس را به مالکیت خود درآورد و این برند را نیز بازنشسته کند. کارت‌های یوروکارت نیز در سال ۲۰۰۲ به مسترکارت ملحق شدند.

شرکت مسترکارت در سال ۱۲۰۰۶ تصمیم گرفت که فعالیت جهانی بیشتری داشته باشد و به همین دلیل نام خود را از MasterCard International به MasterCard Worldwide تغییر داد. پس از این تغییر، یک دایره‌ی دیگر به دایره‌های لوگوی معروف مسترکارت اضافه شد تا نشان‌دهنده‌ی اهداف جدید این سازمان مالی باشد.
در سال ۲۰۱۰ و با اوج‌گیری تجارت الکترونیک، مسترکارت تصمیم گرفت که نقشی پررنگ در این بازار داشته باشد. این شرکت با خرید DataCash گامی بزرگ در این جهت برداشت. دیتاکش یک سرویس مدیریت پردازش پرداخت و کنترل تقلب و ریسک بود که مرکز آن در انگلستان قرار داشت. آن‌ها در سال‌های بعد سیستم‌های پرداخت بدون تماس با استفاده از موبایل را توسعه دادند و از سال ۲۰۱۲ حضور خود در بازارهای خاور میانه را نیز گسترش دادند. از خریدهای بزرگ مسترکارت در سال‌های بعد، شرکت استرالیایی Pinpointبود. این شرکت در زمینه‌ی مدیریت سیستم‌های پرداخت جوایز وفاداری به مشتریان فعالیت می‌کرد.الوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید .

فعالیت‌های الحاق و خرید مسترکارت در سال‌های بعد نیز با قدرت پیش رفت. آن‌ها در سال ۲۰۱۴ تفاهم‌نامه‌ای بزرگ با اپل امضا کردند تا قابلیت‌های کیف پول موبایل را به کمک یکدیگر توسعه دهند. از آخرین خریدهای این سازمان بزرگ مالی نیز می‌توان به خرید شرکت Brighterion اشاره کرد. این شرکت سابقه‌ای درخشان در زمینه‌ی یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی دارد.
سهام مسترکارت در سال ۲۰۰۶ به‌صورت عمومی عرضه شد. این شرکت که ابتدا به‌صورت مجموعه‌ای از بانک‌ها فعالیت می‌کرد، در این تاریخ ۶۱.۵ میلیون سهم با ارزش هرکدام ۳۹ دلار را به بازار بورس اوراق بهادار عرضه کرد. تا آگوست سال ۲۰۱۶، ارزش مجموع سهام مسترکارت به ۱۰۵.۵ میلیارد دلار رسید.
محصولات و پروژه‌ها
اکثر مردم مسترکارت را با انواع کارت‌های بانکی می‌شناسند. حال این‌که این سازمان راه‌حل‌های مالی و سیستم‌های پرداخت زیادی را نیز ایجاد کرده و به کمک شرکت‌های جانبی توسعه داده است.
کارت‌های بانکی
مسترکارت در دوران فعالیت خود همیشه به پیشرفت خدمات پرداخت و انتقال وجه کارتی توجه زیادی کرده است. این سازمان انواع مختلفی از کارت‌ها را ارائه می‌دهد. کارت‌های اعتباری یا Credit، از نمونه‌های پرطرفدار کارت‌های بانکی هستند. در تعریف ساده، این کارت‌ها بسته به اعتبار مشتری در بانک و سابقه‌ی مالی او، به دارنده اجازه می‌دهند که هزینه‌ی محصول یا خدمت خریداری‌شده را مدتی بعد بپردازد.نوع دیگر کارت‌ها، کارت‌های دبیت (Debit) هستند که ساختاری ساده دارند و برای پرداخت هزینه یا دریافت پول نقد در لحظه استفاده می‌شوند. پول خرج شده از این کارت‌ها در همان زمان انجام فرآیند از حساب فرد مورد نظر کسر می‌شود.کارت‌های پیش‌پرداختی یا Prepaid نوع دیگری از خدمات مسترکارت به مشتریان است که به آن‌ها اجازه می‌دهد بدون داشتن حساب بانکی یا اعتبار بانکی از کارت برای خرید یا ذخیره‌ی پول استفاده کنند.

پرداخت بدون تماس

الوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید .
این پروژه ابتدا با نام Paypass معرفی ‌شد و بعدا به Mastercard Contactless تغییر نام داد. محصول این پروژه روشی ساده‌ و بدون نیاز به کشیدن یا وارد کردن کارت بانکی در درگاه پرداخت برای خرید است. شرکت‌های دیگر مانند American Express روش مشابه و با نام ExpressPay دارند. رقیب اصلی مسترکارت یعنی ویزا نیز از همین روش با نام payWave استفاده می‌کند. در حال حاضر این روش پرداخت تنها برای پرداخت‌های تا ۵۰ دلار قابل استفاده است.
مسترکارت پروژه‌ی کانتکت‌لس را در سال ۲۰۰۳ و به‌صورت آزمایشی در اورلاندوی فلوریدا شروع کرد. بیش از ۱۶ هزار مشتری و ۶۰ مرکز فروش در این طرح اولیه مشارکت کردند. این شرکت برای توسعه‌ی ساختار پرداخت‌های موبایل با استفاده از NFC نیز با نوکیا، AT&T و JPMorgan همکاری کرد. در سال ۲۰۱۱، گوگل و مسترکارت پروژه‌ای مشترک با نام Google Wallet شروع کردند. آن‌ها اپلیکیشنی توسعه دادند تا کاربر بتواند با استفاده از آن و بدون نیاز به کارت فیزیکی عملیات ارسال اطلاعات کارت بانکی خود به درگاه پرداخت را انجام دهد. این پروژه بعدا با توسعه‌ی Android pay به بلوغ رسید.

Qkr
الوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید .این پروژه یک اپلیکیشن پرداخت است که توسط خود تیم مسترکارت توسعه داده شده است. تمرکز اصلی این سیستم پرداخت در مکان‌هایی مانند مسابقات ورزشی و کنسرت‌ها و سینماها است. روش QkR نیازی به سیستم NFC ندارد و با ارتباط اینترنتی کار می‌کند.
کاربران این اپلیکیشن می‌توانند با اسکن بارکد QR مخصوص در محلی که نشسته‌اند، سفارش خود را ثبت و هزینه‌ی آن را از کارت اعتباری خود پرداخت کنند. پس از اتمام عملیات خرید، پرسنل خدماتی مرکز ورزشی یا تفریحی، سفارش را در همان محل به مشتری تحویل می‌دهند. در حال حاضر این سیستم خرید در سینماهای استرالیا استفاده شده است. مسترکارت در حال حاضر در حال انجام تبلیغات و عرضه‌ی این اپلیکیشن و سرویس‌های آن به فروشندگان بزرگ است.
شبکه بانکی Banknet
شبکه‌ی بانکی مورد استفاده‌ی مسترکارت، Banknet نام دارد. این شبکه‌ی ارتباطاتی، تمام عرضه‌کنندگان، مشتریان، درگاه‌های پرداخت و مراکز پردازش عملیات پرداخت را در یک شبکه‌ی مالی به هم متصل می‌کند. مرکز عملیاتی این شبکه در شهر سنت لوئیس ایالت میزوری واقع است و تحت استاندارد بین‌المللی ISO 8583فعالیت می‌کند.
شبکه‌ی مسترکارت ساختاری نقطه به نقطه دارد و هر ۲ نقطه‌ای که درخواست اتصال در آن داشته باشند، به کمک شبکه‌ای از نقطه‌های الوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید .فعال دیگر به هم متصل می‌شوند. این ساختار در علوم شبکه Peer-To-Peer نام دارد. استفاده از این ساختار شبکه باعث می‌شود که بروز مشکل در یکی از مراکز و نقطه‌ها، ضرری به ساختار کلی و ارتباط دیگر بخش‌ها وارد نکند.
برخلاف مسترکارت، ویزا از شبکه‌ای با ساختار ستاره‌ای بهره می‌برد. در این ساختار، بخش‌های فعال در شبکه به مراکز مشخصی متصل می‌شوند و تمامی فرآیندها در این مراکز صورت می‌گیرد. به عبارتی اگر مرکز پردازش دچار مشکل شود، ارتباط نقاط آن مرکز با هم قطع می‌شود. در نتیجه می‌توان گفت ساختار شبکه‌ای مسترکارت انعطاف‌پذیرتر و امن‌تر است.

مشکلات حقوقی و دعواهای قضایی


شرکت‌های مسترکارت و ویزا با وجود رقابت شدیدی که دارند، در زمینه‌ی رویارویی با سرویس‌دهندگان سنتی خدمات بانکی و حل کردن مشکلات قانونی با هم مشترک هستند. بانک‌ها و فروشندگان در طول تاریخ فعالیت این ۲ سرویس شکایت‌های حقوقی زیادی علیه آن‌ها ارائه کرده‌اند که برخی از آن‌ها با مبالغ بسیار زیادی حل و فصل شده‌اند.
یکی از شاکیان بزرگ این شرکت‌ها، سرویس‌دهندگان درگاه‌های پرداخت یا ATM-ها بوده‌اند. این شرکت‌ها ادعا کرده‌اند که مسترکارت و ویزا با وضع قوانین خاص، اجازه‌ی کاهش قیمت خدمات دستگاه‌های ATM را نمی‌دهند. در شکایت بزرگ دیگری که علیه این ۲ شرکت ارائه‌ شد، آن‌ها به‌منظور اصلاح قیمت خدمات پرداخت با کارت، مجبور به پرداخت ۳ میلیارد دلار جریمه به شاکیان شدند. شاکیان این دعوای حقوقی، فروشندگان بزرگی همچون وال‌مارت، Sears و دیگر شرکت‌های بزرگ آمریکایی بودند.
مسترکارت مشکلات و دعواهای حقوقی زیادی در ایالات متحده‌ی آمریکا و همین‌طور اروپا داشته است. یکی از تاریخی‌ترین دعواهای حقوقی علیه این شرکت، در سال ۱۹۹۶ برپا شد که طی آن، ۴ میلیون فروشنده به خاطر مجبور شدن به پذیرش کارت‌های اعتباری و افزایش سهم مسترکارت از پرداخت‌های کارتی به دادگاه فدرالشکایت کردند. نتیجه‌ی این شکایت پرداختی میلیارد دلاری توسط مسترکارت بود که به بزرگ‌ترین پرداخت خسارت تاریخ بدل شد.
از شکایت‌های حقوقی دیگر علیه مسترکارت می‌توان به ادعای American Express اشاره کرد که در نهایت نیز مسترکارت را متهم کرد. طبق ادعای این شرکت، بانک‌هایی که با مسترکارت قرارداد داشتند، نمی‌توانستند با امریکن اکسپرس همکاری کنند و این قانون به‌صورت صریح در قراردادهای مسترکارت ذکر می‌شد.الوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید .

افزایش قیمت تراکنش‌های مالی برای توریست‌هایی که به اروپا سفر می‌کنند نیز از تخلفات در حال پیگیری مسترکارت است. سازمان‌های حقوقی و مالی اروپایی از سال ۲۰۱۳ پیگیر این اتهام هستند و قصد دارند هزینه‌ای که مسترکارت به خاطر تراکنش‌های مالی از گردشگران دریافت می‌کند، کاهش دهند.
مسترکارت در سال ۲۰۱۰ تمام تراکنش‌ها و پرداخت‌ها به سایت ویکی لیکس (WikiLeaks) را مسدود کرد. این اقدام آن‌ها با اعتراضات گسترده‌ی جهانی روبرو شد و باعث شد گروه هکرهای کلاه‌سفید Anonymousحملات متعددی به وب‌سایت‌های مسترکارت و سرورهای آن‌ها صورت دهند. مدافعان حقوق بشر بر این عقیده هستند که این ممنوعیت‌های ایجادشده می‌تواند در جهت سانسور انتشار اطلاعات باشد. در نتیجه‌ی این اعتراضات، شکایت‌های حقوقی متعددی علیه مسترکارت و ویزا مطرح شده‌اند که در حال پیگیری هستند.
یکی از انتقادات بزرگی که در سال‌های اخیر به مسترکارت وارد شده، تفاهم‌نامه‌ی این شرکت با دولت نیجریه است. طی این توافق که در سال ۲۰۱۴ امضا شد، کارت‌های ملی و شناسایی مردم نیجریه به کارت‌های بانکی و اعتباری تبدیل خواهند شد که لوگوی مسترکارت روی آن‌ها درج شده است. منتقدان بر این باورند که این اقدام شبیه به مهر کردن بدن برده‌های آفریقایی توسط صاحبان آمریکایی آن‌ها است.

شبکه تبلیغاتی و وضعیت کنونی برند مسترکارت

الوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید .
مسترکارت در حال حاضر با شعار رقابتی «بدون قیمت (Priceless)» فعالیت می‌کند. عبارت تبلیغاتی این شرکت نیز به این صورت است: «برخی چیزها را نمی‌توان با پول خرید، برای بقیه‌ی موارد می‌توان از مسترکارت استفاده کرد.» این کمپین تبلیغاتی برای اولین بار در سال ۱۹۹۷ اجرا شد و عنوان Priceless نیز به نام شرکت مسترکارت ثبت شده است. حتی این کمپین تبلیغاتی نیز از گزند شکایت‌های حقوقی در امان نبود. ۴ سال قبل از شروع کمپین مسترکارت، کمپینی تبلیغاتی در کشور پاراگوئه با همین جمله شروع به فعالیت کرده بود. طراح این کمپین که آن را برای شرکت خدمات مالی Bancard طراحی کرده بود، شکایتی علیه مسترکارت ارائه کرد.
مسترکارت در حال حاضر ارزشی تقریبا دوسوم رقیب دیرینه‌ی خود یعنی ویزا کارت دارد؛ اما تلاش‌های گسترده و حضور در بازارهای جدید می‌‌تواند آن‌ها را به کسب مقام برتر در صنعت خدمات مالی امیدوار کند. درآمد اصلی شرکت‌های همچون مسترکارت، درصدی از مبالغ تراکنش کارت‌ها است که از فروشندگان دریافت می‌شود.الوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید .
مسترکارت به‌عنوان اسپانسر تیم‌های مختلف ورزشی و رویدادهای بزرگ نیز فعالیت می‌کند. جام قهرمانان اروپا، یکی از بزرگ‌ترین این رویدادها است. این شرکت تا سال ۲۰۰۷ به‌عنوان اسپانسر جام جهانی فوتبال نیز فعالیت می‌کرد که پس از یک دعوای حقوقی آن را به رقیب خود یعنی Visa واگذار کرد.

ثبت علامت تجاری
ثبت علامت تجاری توسط افراد یا شرکت هایی انجام می شود که در خط تولید یا فروش محصولی فعالیت می کنند. به طور مثال خط تولید لباس های ورزشی را در نظر داشته باشید. کارخانه تولیدی معروفی با بهترین دیزاین ها و مواد اولیه این لباس ها را تولید کرده و می فروشد اما بعد از مدتی فرد کلاهبرداری با استفاده از نام تجاری آن ها محصولات بی کیفیتی به فروش رسانده و اعتبار آن ها را از بین می برد. ثبت علامت در این زمان به مالکان اصلی این خط تولید کمک خواهد کرد تا از فرد کلاهبردار شکایت کنند و بتوانند آبروی شرکت خود را بازگردانند.
در نوع دیگری از ضررهای ناشی از ثبت نکردن برند، احتمال از دست دادن تمام حقوق برند وجود دارد. در مثال بالا اگر بعد از شهرت خط تولید لباس ورزشی مورد نظر، اگر فردی تصمیم به ثبت کردن آن برند بگیرد، احتمال این وجود دارد که فردی که این لباس ها را در اصل طراحی کرده تمام حق خودش در ارتباط با کار خود را از دست بدهد.

ثبت نشان تجاری


ثبت نشان تجاری یا لوگو باید همراه با ثبت برند انجام شود. لوگو به تجارت های مختلف کمک می کند تا راحت تر دیده شوند. به دلیل وجود تعداد بی اندازه زیاد محصولات مختلف در بازار و برندهای زیاد، گاهی یادآوری یک نام بسیار سخت است. حتی گاهی مشتری نام برند مورد نظرش را اشتباه به یاد می آورد ولی لوگو حافظه تصویری افراد را هدف قرار می دهد و به یاد آوردن آن به صورت ناخودآگاه انجام می شود. این ویژگی باعث می شود افراد بیشتری محصول مورد نظر را به یاد بسپارند.

ثبت برند بین المللی

الوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید .
ثبت برند بین المللی برای ارتقای تجارت لازم خواهد بود. برای صادرات یا واردات محصول حتما باید برند بین المللی داشته باشید تا بتوانید در سایه آن فعالیت های خود را به انجام برسانید. قوانین ثبت کردن برند و نام تجاری به صورت جهانی با توجه به اینکه چه محصولی را در چه کشوری ثبت خواهید کرد، متفاوت خواهد بود. البته سیستم مادرید می تواند به تاجر امکان فعالیت تجاری در هشتاد و پنج کشور را بدهد و در صورت عضویت، نیازی به فرستادن تقاضا به تک تک این کشورها نیست.

راهنمای ثبت برند
راهنمای ثبت نشان شامل مراحل و قوانین ثبت نام تجاری است. ما در اینجا به این موارد می پردازیم.

مراحل ثبت برند تجاری
مراحل ثبت برند تجاری با ورود به سایت اداره مالکیت معنوی آغاز می شود. با این کار شما اظهارنامه لازم برای نام تجاری خود پر کرده و اسناد را بارگذاری خواهید کرد. بعد از این مرحله نوبت اطلاع رسانی عمومی در روزنامه است. این مرحله به این دلیل وجود دارد که اگر فردی به هر علتی ادعایی حقوقی در باره برند شما داشت، بتواند ادعای خود را به گوش مسئولین برساند و در صورت امکان آن را ثابت کند. بعد از این مرحله، تایید یا عدم تایید برند را با شما در میان خواهند گذاشت.
اگر تایید شود، باید اطلاعیه دیگری را به چاپ برسانید و بعد از آن مراحل ثبت کردن نام تجاری را کامل کرده اید. البته این چند گام ساده چندین ماه زمان نیاز دارد و متقاضی باید صبر و حوصله لازم را داشته باشد.

مالکیت معنوی ثبت برند
مالکیت معنوی ثبت برند جزو مالکیت های صنعتی است و به برندهایی اختصاص می گیرد که به نوعی اختراع یا ایده جدیدی را دربر می گیرند. این نوع مالکیت به شما کمک می کند که بعد از ثبت اختراع، برند یا ایده های خود و تبدیل آن ها به یک موقعیت تجاری، از حقوق خود دفاع کنید و شخص دیگری نتواند حقوق ایده ی شما را به دست آورد.

ثبت برند تجاری
ثبت برند تجاری که در ایران با نام های مارک نیز شناخته می شود و در فرهنگ فارسی نام تجاری یا نمانام نیز به آن اطلاق می شود، در واقع نام و لوگوی محصول یا محصولات تولیدی یک شخص یا شرکت می باشد که در مالکیت شخص یا شرکت تولید کننده می باشد و بدون وجود ثبت علامت تجاری قطعا نمی توان به خوبی برای آن بازار یابی نمود و یا به اصل وجودی آن ماهیت بخشید.
رجیستر برند تجاری به تاجر و شرکت او اجازه شناخته شدن خواهد داد. برند را به مشتری ها شما را می شناساند و ثابت می کند که شما با سایر شرکت ها یا تولیدی ها تفاوت دارید. برند یا همان نام تجاری که فرد تاجر برای کالای خودش انتخاب می کند قوانینی دارد که فرد باید رعایت کند که آن ها در ادامه توضیح خواهیم داد.

ثبت علائم تجاری
ثبت علائم تجاری از نظر قانونی در بیشتر موارد واجب نیست اما همانگونه که در بالا اخطار دادیم در صورتی که برند خود را ثبت نکرده باشید و مشکلی قانونی ایجاد شود، قانون نمی تواند هیچ کمکی به فرد کند، پس توصیه می شود که برای جلوگیری از مشکلات بعدی، ثبت علائم را قبل از شروع کار تجاری خود انجام دهید.

هزینه ثبت برند
هزینه ثبت برند بستگی با انتخاب موسسه خدماتی ثبتی شما متغیر است آشنایی با قوانین ثبت علامت و ویژگی های برند می تواند سبب تسریع درج و تایید علامت و نشان شود.مهم ترین ویژگی های علامتد که در ثبت نشان تجازی باید مد نظر قرار گیرند همواره به این نکته توجه داشته باشید که ثبت لوگو وعلامت به معنای این است که محصول تولیدی شما و خدمات شما از خدمات و محصولات تولیدی توسط رقبایتان متمایز می شود، به همین سبب لوگو شما باید در حوزه ی کسب و کار و محصول تولیدی منحصر به فرد باشد، به عنوان مثال فرض می کنیم که شما تولید کننده ی کفش یا پوشاک هستید، برای ثبت علامت مخصوص خود باید اسمی را انتخاب نمایید که قبلا توسط هیچ تولید کننده ی پوشاک یا کفشی انتخاب نشده باشد.

ثبت علامت

الوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید .
جهت ثبت علامت نام ایرانی برای محصولات ایرانی برگزینید . نام منتخب شده باید دارای بار معنایی مشخصی باشد و لوگوی آن نیز طراحی شده باشد، پس اولین مرحله برای درج علامت و یک نشان، طراحی یک نشان گرافیکی منحصر به فرد و جذاب می باشد. برای طراحی برند می توانید با مشاوران برندینگ یا گرافیست های ماهر در این زمینه مشورت نمایید.
ثبت علامت تجاری باید در حوزه علامت های مجاز باشد. در ایران علامت هایی که مشابه علامت های مشهور و دولتی باشند یا به هر نحوی به علامت ها و لوگوهای دینی یا کشوری توهین کنند مجاز نیست. ثبت لوگو هم مثل ثبت برند فقط وقتی تایید می شود که در حال حاضر تکراری نباشد و باعث القای لوگوی دیگری نشود یعنی شباهت بیش از اندازه با آن نداشته باشد.

ثبت نام تجاری
ثبت نام تجاری یعنی برند برای مواردی که مسئولیت های عظیمی را ایجاد می کنند واجب است و بدون داشتن برند اجازه تجارت قانونی این نوع کالاها را پیدا نمی کنید. مثلا تولید دارو بدون داشتن نام تجاری، فرد مسئول را روانه زندان خواهد کرد. این قانون محصولاتی که خورده یا نوشیده می شوند و وسایل بهداشتی و آرایشی را هم در بر می گیرد و فرد تاجر را ملزم می کند که ثبت نام تجاری را در این موارد انجام دهد.الوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید .

ثبت برند و لوگو
در ثبت لوگو و برند قبل از اینکه لوگوی خود را طراحی نمایید، نامی را که برای برند خود انتخاب کرده اید را استعلام نمایید، زیرا اگر بدون استعلام نام نشان و علامت تجاری خود اقدام به طراحی لوگو نمایید، ممکن است زحمات شما هدر رود، زیرا ممکن است در صنف شما برندی با این نام درج شده باشد و امکان ثبت نشان و علامت شما با نامی که انتخاب کرده اید وجود نداشته باشد. می توانید با مشاوران برندینگ در خصوص نحوه ی استعلام نام برند مشورت بگیرید، سایت های بسیاری به صورت رایگان و آنلاین این کار را برای شما انجام داده و به راحتی و در کمترین زمان ممکن می توانید نام تجاری مد نظر خود را استعلام بگیرید.
ثبت برند و لوگو دو موضوع کاملا مختلف می باشد. برند در واقع یک اسم برای تجارت و محصولات تجاری است و نوعی نوشته محسوب می شود اما لوگو نمادی است که برای نشان دادن آن برند استفاده خواهید کرد. البته قوانین مشترکی در درباره آن ها وجود دارد. مثلا هیچ کدام از آن ها نباید قبلا توسط فرد دیگری انتخاب شده باشد. هر دو باید به اندازه کافی واضح باشند تا مشتری بتواند فرق برند و لوگوی شما را با برند و لوگوی شرکت های دیگر تشخیص دهد.

هزینه ثبت لوگو

الوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید .
هزینه ثبت لوگو نیز مانند هزینه ثبت برند با چند عامل مرتبط است. این عوامل در قدم اول در سایت مالکیت معنوی مشخص می شوند. برای اظهارنامه با توجه به این واقعیت که محصول مورد نظر تاجر در چه طبقه ای وجود دارد و همین طور برای ایجاد اطلاعیه های روزنامه باید هزینه هایی را بپردازیم و ثبت نهایی برند آخرین هزینه ای نیست که تاجر مجبور به پرداخت آن است. اگر بعد از چاپ اطلاعیه لوگوی خود در روزنامه، اعتراضی برای آن وجود داشته باشد، هزینه مربوطه برای بررسی این ادعا هم باید پرداخت شود.

نحوه ثبت برند
نحوه ثبت برند را باید به صورت تک به تک و در مراحل جدا یاد گرفت و اجرا کرد. اسناد لازم باید گردآورده شده و در سایت بارگذاری شوند. در ادامه توضیح بیشتری در مورد مراحل ثبت کردن یک برند می دهیم.
مراحل ثبت برند

انتخاب یک نام مناسب که این نام ویژگی های یک برند را مو به مو داشته باشد. به عنوان مثال نام برندینگ نباید نام افراد مشهور و مکان های جغرافیایی معمول و مشهور باشد. برای محصول ایرانی نام لوگو باید پارسی باشد. نام برند باید در انحصار شخص تولید کننده باشد. در مراحل ثبت برند نام نشان و علامت نباید مشابه نام های انتخابی در یک صنف باشد.
استعلام نام برند از سایت های فعال در این حوزه به صورت آنلاین
انتخاب یک لوگوی مناسب که جذاب و مشتری پسند و قابل درک باشد.
تکمیل مدارک برای درج نشان و علامت تجاری : با توجه به اینکه برند شما از نوع حقیقی یا حقوقی می باشد، مدارکی که باید تکمیل شود متفاوت می باشد.

مراحل ثبت علائم به این صورت توصیف می شود: در قدم اول اسمی مناسب که بتواند محصولات تجاری مورد نظر را تعریف کند انتخاب کرده و بعد مطمئن می شوید که این نام قبلا توسط فرد دیگری به کار برده نشده باشد. در این مرحله باید اسم انتخابی را استعلام کنید. اگر نام انتخابی تمام ویژگی های لازم و قوانین را دارا بود، با کامل کردن اسناد لازم در سایت مالکیت معنوی عضو شده و اقدام به ثبت نام تجاری خود می کنید.
توجه کنید که استعلام اسم تجاری باید تخصصی و در سایت مالکیت معنوی انجام شود.

شرایط ثبت برند
شرایط ثبت برند را با اشاره به ساده ترین و مهم ترین اصل آن شروع می کنیم. اسم برند باید جدید باشد و حتی تشابه زیادی هم با اسم برند دیگری نداشته باشد. این اسم اصلا نباید یک موضوع کلی باشد. مثلا کلمه خوش اخلاقی یک صفت است. این اسم برای یک برند پذیرفته نخواهد شد.الوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید .
اسم انتخابی شما باید حتما به مواردی که با دین یا کشور ارتباط دارد احترام گذاشته باشد و احترام این مسائل را از بین نبرد.
در نهایت به خاطر بسپارید که یک اسم تجاری نمی تواند عدد باشد ولی اگر یک عدد را با اسم اصلی برند خود ترکیب کنید، می توانید برای ثبت آن اقدام کنید.

ثبت برند شرکت
ثبت برند شرکت شامل دو مرحله است. در واقع شرکت به طور جداگانه ثبت می شود و برند به صورت جدا. پس برای ثبت کردن برند یک شرکت ابتدا برند و شرکت را به طور قانونی ثبت کرده و بعد از برند در شرکت خود استفاده می کنیم. به یاد داشته باشید که برند می تواند برای یک فرد ثبت شود یا یک شرکت. وقتی برند را برای شرکت به ثبت می رسانیم، در واقع شرکت را یک فرد حقوقی تصور می کنیم و بعد برندی را برای شرکت به ثبت می رسانیم. در این مورد فرد تا زمانی که سهامی در شرکت مورد نظر داشته باشد می تواند در امور مرتبط با آن برند دخالت داشته باشد ولی در صورت خروج از شرکت، هیچ حقی در قبال برند شرکت ندارد.

ثبت برند مواد غذایی
ثبت برند مواد غذایی در کشور ما یا هر کشور دیگری اجباری است. توجه کنید که وقتی از واژه های مواد غذایی استفاده می کنیم در واقع آب یا سایر نوشیدنی ها را هم در نظر داریم.الوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید .
این مواد تاثیر زیادی در سلامت جسمی مردم دارند پس طبیعی است که کشور از شرکت ها انتظار داشته باشد تا از همان ابتدا مسئولیت تمام موارد حقوقی محصولات خود را بر عهده بگیرند که فقط در صورت داشتن یک اسم تجاری ممکن است.
مزایای ثبت برند یا علامت تجاری یکی از مهمترین مطالب مربوط به برند به شمار می‌رود. در عرصه تجارت داخلی و بین المللی به دلیل سرعت بسیار بالای رشد و ایجاد صنعت‌ها و فعالیت‌های تجاری مختلف، هر روزه شرکت‌های فراوانی برای پیدا کردن بازار مخصوص خود پای در عرصه رقابت می‌گذارند. بسیاری از آن‌ها با ایده‌های نو، طرح‌های جدید و اسامی منحصر به فرد شروع به فعالیت می‌کنند. ولی در این بین هستند شرکت‌هایی که خواسته و ناخواسته نام شرکت‌های دیگر و یا اسامی مشابه را برای تجارت خود به کار می برند.
اهمیت ثبت برند
در این زمان بیش از پیش علامت تجاری و برند دارای اهمیت هستند. با این که شرکت‌ها می‌توانند برند خود را به ثبت نرسانند و هیچ الزام قانونی برای ثبت علامت تجاری وجود ندارد، بسیاری از افراد برای پرهیز از سوء استفاده دیگران دست به این کار می‌زنند.
بر همین اساس تصمیم گرفتیم در مقاله زیر به مزایای ثبت برند بپردازیم تا شما با دید باز تصمیم بگیرید که یا هزینه‌های ثبت برند را قبول و برند خود را به ثبت برسانید و یا هزینه‌های موجود را در قسمت‌های دیگر تجارت‌تان به کار ببرید. در مطالب گذشته مجله ثبت یار، به بحث ثبت علامت تجاری و برخی نکات مهم جهت انتخاب برند پرداختیم. در این مطلب ابتدا تعریفی از برند ارائه کرده و سپس مزایای ثبت برند را بیان می‌کنیم. امروزه حتی ثبت برند آنلاین نیز ممکن شده است.الوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید .
تعریف برند یا علامت تجاری
منظور از برند چیست؟ برند یا علامت تجاری نامی است که برای معرفی، استفاده و مشخص کردن یک محصول و یا خدمات استفاده می شود. به عبارت دیگر علامت تجاری اسم، اصطلاح، نشانه، طرح و یا ترکیبی است که به خریداران و مصرف کنندگان کمک می کند، به درستی اقدام به انتخاب و خرید کنند. نام تجاری و علامت تجاری برای معرفی و تشخیص انواع کالاهای شبیه به هم استفاده می شوند.
برندها به دارندگانشان کمک می‌کند به راحتی محصولات خود را معرفی و ویژگی‌های مختلف آن را بیان کنند و در عرصه رقابت تجاری بتوانند خود را نسبت به دیگران متمایز کنند. همین ویژگی‌ها باعث می‌شود محصول در بازار شناخته شود و به شهرت برسد. درکنار علامت تجاری، لوگو نیز می‌تواند در این زمینه کمک شایانی برای بقا و شناخته شدن یک برند باشد.
مزایای ثبت برند یا علامت تجاری
قانونی شدن
اولین مزیت و شاید مهمترین ویژگی که برند برای شما دارد، این است که با ثبت برند، در مقابل قانون شناخته می‌شوید. منظور از شناخته شدن این است که وقتی شما برند خود را به ثبت برسانید، می توانید از افرادی که از برند شما استفاده می کنند، شکایت کنید و آن ها مجبور به عوض کردن اسم و پرداخت غرامت به شما هستند.
با ثبت قانونی برند دیگر شرکت ها و یا تجارت ها دست به تقلید و سوء استفاده از علامت تجاری شما نمی زنند و با خیال راحت می توانید به تجارت بپردازید.
ایجاد تمایز
ثبت برند علاوه بر شما برای مشتریان شما نیز می تواند بسیار سودمند باشد. آن ها می توانند به راحتی محصول و یا خدمات شما را پیدا و از آن استفاده کنند.
همچنین این امر باعث می شود شما هر چه بیشتر به نیاز های مشتری ها دست پیدا کنید و بدانید که بر چه اساسی به سراغ برند شما می آیند و یا چه دلیلی باعث می شود رقیب شما را انتخاب کنند. با افزایش کیفیت و تطبیق آن با خواست مخاطب می توانید سهم بیشتری در بازار پیدا کنید.
بازاریابی

الوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید .
امروزه بازاریابی به یکی از رکن های اساسی هر تجارتی تبدیل شده است. اساس کار بازاریابان شناساندن و به شهرت رساندن محصولات یا خدمات است که اصولا این امر بدون برند و لوگو شدنی نیست.
البته برای بازاریابی و به شهرت رساندن یک تجارت، تنها ثبت علامت تجاری کافی نیست بلکه بایدها و نبایدهایی در انتخاب برند مناسب وجود دارد که در صفحه انتخاب نام برند مفصل در مورد آن صحبت کرده ایم.
نمایندگی
حق امتیاز یکی دیگر از مواردی است که مشوقی برای ثبت برند به شمار می رود. زمانی که شما برند خود را به ثبت می رسانید، اجازه استفاده برای اشخاص ثالث نیز مهیا می شود. به همین دلیل شما می‌توانید حق امتیاز علامت تجاری خود را به افراد و یا شرکت های دیگر واگذار کنید تا هم به شهرت و اعتبار شما کمک کند و هم یک منبع درآمد مستقلی بدون هزینه ای برای شما باشد.
ایجاد دارائی
اگر برندی که انتخاب کرده اید بتواند در بازار ارزش و شهرت پیدا کند، خود برند به تنهایی می تواند یک دارائی ارزشمند به شمار رود. به این منظور که در آینده می توانید برند خود را به فروش برسانید و یا افرادی به نشانه اعتبار از نام آن در تجارت خود استفاده کنند تا برند خودشان شناخته تر شود و می تواند درآمدی مناسب برای شما ایجاد کند.
وام و سرمایه
یک برند ثبت شده می تواند اعتباری در مقابل دولت، بانک ها و سرمایه گذاران باشد. گرفتن وام و یا پیدا کردن سرمایه گذار وقتی می تواند برای شما اتفاق بی افتد که برند خود را به ثبت رسانده باشید. ثبت برند باعث می شود که قانون شما را به رسمیت بشناسد و همین امر می تواند به بانک ها و سرمایه گذارها این اطمینان را بدهد که تجارت شما می تواند قابل اعتماد و شناخته شده باشد.الوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید .

داستان زارا (ZARA)، یکی از ارزشمندترین برندهای پوشاک در جهان، از شهری کوچک در ساحل اقیانوس اطلس آغاز می‌شود.
گالیسیا، ایالتی ساحلی در شمال اسپانیا و موطن ژنرال فرانسیسکو فرانکو است. مدت‌ها قبل از اینکه گالیسیا به میزبانی یکی از ارزشمندترین برند‌های دنیا مشهور شود، به آمار بالای مهاجرت ناشی از فقر ساکنانش شهرت داشت. در طول قرن بیستم میلادی، صدها هزار «گالیسی» به دلیل فقر شدید به کشورهای دوردستی چون آرژانتین مهاجرت می‌کردند.
امروزه اما با وجود وضعیت بد اقتصادی اسپانیا، شهر گالیسیِ لاکرونیا، زادگاه سومین مرد ثروتمند جهان یعنی آمانسیو اورتگا، در مرکز توجه قرار گرفته است. اورتگا میلیاردری خود ساخته است که ثروت و شهرت خود را از طریق شرکت ایندیتکس (Inditex) و قدیمی‌ترین برند آن یعنی زارا (Zara) به دست آورده است.
بنا به اعلام بخش ارتباطات شرکت ایندیتکس، اورتگا تا به حال هیچ مصاحبه‌ای انجام نداده و در هیچ مراسم اهدای جوایزی شرکت نکرده است. او همچنین به ندرت اجازه می‌دهد تا عکسی از او گرفته شود. پابلو آیلا که در سال ۲۰۱۱ – هنگامی که اورتگای ۷۶ ساله بالاخره تصمیم گرفت از مسند ریاست شرکت کناره گیری کند- به جای او سکان‌دار امپراطوری ایندیتکس شد نیز به مانند اورتگا به ندرت مصاحبه کرده یا عکس می‌اندازد. در واقع وظیفه‌ی ارائه‌ی چهره‌ای عمومی از ایندیتکس در رسانه‌ها بر عهده‌ی خسوس اچواریا، مدیر ارتباطات این شرکت است.
حجب و حیای ظاهری شرکت به‌نوعی بازتاب‌دهنده‌ی محیط پیرامون آن است. لاکرونیا شهری آرام و اروپایی است؛ با بزرگ‌راه‌های منظم، ماشین‌های جمع‌وجور و تاکسی‌های تمیزی که رانندگانشان برخلاف آمریکایی‌ها از شما انتظار دادن انعام ندارند. حتی در زمان اوج بحران اقتصادی اسپانیا، هنگامی که دولت تصمیم به اجرای طرح ریاضت اقتصادی گرفته بود و بیکاری در میان افراد زیر ۳۰ سال تا ۵۰ درصد تخمین زده می‌شد، لاکرونیا آرام به نظر می‌رسید. رستوران‌ها پر از مشتری بودند و سواحل شهر مملو از جمعیت؛ اما چرا مقر اصلی یکی از بزرگ‌ترین و موفق‌ترین شرکت‌های دنیا در شهری کوچک و قدیمی که ۴۸۰ کیلومتر با مادرید و ۹۰۰ کیلومتر با بارسلونا فاصله دارد قرار گرفته است؟
ریشه‌ی زارا به سال ۱۹۶۳ باز می‌گردد؛ زمانی که اورتگا، پسر یک کارگر راه آهن، کسب و کار خود را که شامل درست کردن لباس خانه و پیژامه می‌شد آغاز کرد. در سال ۱۹۷۵ او مغازه‌ی خودش را در شهر افتتاح کرد و نام «زوربا» (Zorba) را بر روی آن گذاشت. زوربا برگرفته از نام فیلم مورد علاقه‌ی اورتگا، «زوربای یونانی» (محصول سال ۱۹۶۴) بود.

در ابتدا فعالیت زارا عمدتاً به تولید لباس‌های ارزان قیمت، با طرح‌هایی مشابه لباس‌های برندهای مشهور و بالارده محدود می‌شد. با گسترش فروشگاه‌های زارا در سرتاسر اسپانیا در دهه‌ی ۸۰ میلادی، اورتگا فرآیند طراحی، تولید و عرضه‌ی محصولات خود را تغییر داد تا زمان واکنش شرکت به مدهای جدید را کاهش بدهد. او نام استراتژی جدید شرکت خود را «مدهای لحظه‌ای» (instant fashions) نامید.
در سال ۱۹۸۸ زارا با تاسیس اولین شعبه‌ی برون مرزی خود در پورتوی پرتغال بین‌المللی شد. پس از موفقیت زارا در پرتقال و استقبال از این برند اسپانیایی، زارا در سال‌های بعد وارد بازار آمریکا، فرانسه، مکزیک و ژاپن شد. امروزه فروشگاه‌های زارا در بیش از ۸۸ کشور در سرتاسر دنیا حضور فعال دارند.الوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید .
اورتگا قصد داشت کسب و کار تولیدی خود را در شهر لاکرونیا حفظ کند. به همین دلیل بود که مدل تجاری او از همان ابتدا با مدل متداول تفاوت داشت. شرکت‌های تولید کننده‌ی لباس و مد در غرب، طرح‌های خود را برای کارخانه‌های مستقل‌شان در کشورهایی مثل چین و هند می‌فرستند؛ جایی که در آن نیروی کارِ ارزان به وفور یافت می‌شود. این لباس‌ها بعداً به کشور مبدأ باز گردانده و در آنجا انبار می‌شوند. سپس محموله‌هایی از لباس، دو بار در سال (بهار و پاییز) به شعبه‌های آن شرکت در سرتاسر دنیا ارسال می‌شود.

اما برندهای ایندیتکس (از جمله زارا) این‌چنین عمل نمی‌کنند. برای مثال، زارا یک کلکسیون پاییزی طراحی و تولید می‌کند و سپس ۳ یا ۴ عدد پیراهن یا ژاکت در هر سبک به فروشگاه‌های خود ارسال می‌کند. تعداد بسیار کمی از این لباس‌ها فروش نمی‌روند؛ به‌طوری‌که شاید بتوانید تنها تعداد انگشت‌شماری لباس فروش نرفته با سایز بسیار کوچک در انبار فروشگاه‌های زارا پیدا کنید.
مدیران فروشگاه‌های زارا عکس‌العمل مشتریان خود را به‌دقت زیر نظر می‌گیرند. آن‌ها صحبت‌هایی که بین مشتریان و کارمند فروش ردوبدل می‌شود، مانند «من از این یقه‌ی گرد خوشم می‌آید» یا «من از قرار گرفتن زیپ کنار قوزک پا متنفرم» را به‌صورت روزانه به دفتر مرکزی در لاکرونیا گزارش می‌دهند. در آنجا این بازخورد به‌سرعت به تیم گسترده‌ای از طراحان منتقل می‌شود و آن‌ها هم سریعاً به توسعه‌ی طرح‌های جدید پرداخته و آن‌ها را برای ساخت به کارخانه‌های زارا ارسال می‌کنند.

آیتم‌هایی که بر اساس جدیدترین مدها طراحی شده باشند در نزدیک‌ترین کارخانه‌ها به مقر شرکت ساخته می‌شوند تا فرآیند تولید از آغاز تا پایان تنها دو تا سه هفته بیشتر طول نکشد. اگرچه هزینه‌های نیروی کار اروپایی به شدت گران‌تر از دستمزد کارگران چینی است، اما زارا این هزینه‌ی اضافه را با انعطاف پذیری بالای خود جبران می‌کند.
چابک بودن کارخانه‌های زارا به این معنا است که اگر مشتریان فروشگاه‌های آن در لندن، توکیو و سائوپائولو از یک محصول خاص (برای مثال از یک شلوار با رنگ گرم و طرحی خاص) استقبال کنند، زارا می‌تواند ظرف مدت تنها سه هفته مدل‌های بیشتری از آن شلوار را به فروشگاه برساند. زارا سعی دارد انبار خود را همیشه تازه نگه دارد. یکی از قول‌هایی که زارا به مشتریانش می‌دهد این است که «شما همیشه می‌توانید یک لباس تقریباً منحصر به فرد را از فروشگاه‌های زارا خریداری کنید». پوشاک در سیستم ایندیتکس به شدت سریع جابجا می‌شوند؛ حتی در مقایسه با استاندارهای «مد سریع» (fast-fashion). تمامی فروشگاه‌های ایندیتکس دو بار در هفته محموله‌ی جدید لباس دریافت می‌کنند.

الوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید .هنگامی که بحث انتخاب ساختمان به میان می‌آید، ایندیتکس بسیار بلندپروازانه عمل می‌کند. در سال ۲۰۰۳ ایندیتکس یک فروشگاه زارا در صومعه‌ای تاریخی به نام «سان آنتونیو اِل رئال» در شهر سالامانکای اسپانیا افتتاح کرد و در همان سال، یک سینمای تاریخی در الچه را نیز به یک شعبه از فروشگاه‌های زارا تبدیل کرد. سال ۲۰۱۱ آن‌ها با صرف هزینه‌ی ۳۲۴ میلیون دلاری، ساختمان شماره‌ی ۶۶۶ خیابان پنجم نیویورک را تصاحب کردند که گران‌ترین خرید ساختمان در تاریخ منهتن نام گرفت.
درآمد شرکت هولدینگ ایندیتکس که شامل برندهای زارا، ماسیمو دوتی، برشکا، اویشو، پول اند بیر، استاردیواریوس و اوترک می‌شود، ظرف ۱۰ سال گذشته از ۹.۴ میلیارد یورو به ۲۰.۹ میلیارد یورو افزایش یافته است. جالب است بدانید ۱۴.۶ میلیارد یورو از این درآمد به تنهایی مربوط به زارا می‌شود. تعداد کارمندان ایندیتکس نیز در این سال‌ها افزایش چشمگیری داشته و از ۸۰ هزار نفر در سال ۲۰۰۷ به بیش از ۱۵۰ هزار نفر در سال جاری رسیده است. در حالی که در اوایل دهه‌ی دوم قرن جدید، اسپانیا و غرب از بحران مالی رنج می‌بردند، کسب و کار ایندیتکس و زارا به شدت رونق داشت.
شرکت‌های زیادی مانند H&M و Mango نیز به سبک تجاری زارا روی آورده‌اند؛ اما رمز موفقیت ایندیتکس تنها در قیمت ارزان لباس و «مد سریع» نیست. رمز موفقیت ایندیتکس در این است که سبک خرید کردن مردم را تغییر داده است. در زارا، خرید لحظه‌ای است. فرصتی ندارید تا برای ژاکت چرمی پر زرق و برق پول پس انداز کنید. مردم لباس‌های زارا را به خاطر علاقه‌ی شدید به آن‌ها نمی‌خرند، بلکه به این دلیل می‌خرند که با قیمت ۵۰ دلاری، شلوارهای زارا تقریباً هم قیمت یک وعده صبحانه‌ی دونفره در یک کافه هستند. به علاوه اگر در خرید لباس مورد علاقه‌ی خود در زارا تعلل کنید، احتمالاً آن لباس ظرف تنها چند روز آینده به فروش خواهد رفت و دیگر مشابه آن را نخواهید یافت. این «سبک مصرف» و «مد لحظه‌ای» است که مشتریان زارا را شرطی کرده است.
برخی از کارشناسان دنیای مد عقیده دارند که زارا موفقیت خود را مدیون کپی برداری از طرح‌های شرکت‌های بزرگ است. ایندیتکس این موضوع را انکار می‌کند. در ماه مارس سال ۲۰۱۲، الکساندرا جیکوب در مقاله‌ای در نیویورک تایمز نوشت که هنگام بازدید از فروشگاه زارا واقع در خیابان پنجم نیویورک، لباس‌های موجود در فروشگاه او را به یاد لباس‌های پرادا، الکساندر ونگ، بالمین و بسیاری از برندهای بالارده‌ی دیگر انداخته است. کریستین لوبوتین، ایندیتکس را به دلیل کپی برداری از طرح «کفش‌های کفی قرمز» این شرکت به دادگاه کشاند، اما نتوانست آن را محکوم کند، چرا که زارا مراقب است تا طرح‌های خود را به اندازه‌ی کافی برای فرار از قوانین کپی رایت تغییر دهد.الوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید .
اعتماد سازی در مشتریان در خلأ اتفاق نمی‌افتد. شما باید در ارسال پیام خود پیوسته و استوار باشید، شخصیت خریدار خود را بشناسید و در طول زمان به وعده‌های خود عمل کنید. تنها پس‌ازآن در حوزه کاری خود به یک ارائه‌دهنده تبدیل می‌شوید.
هنگامی‌که چشم‌انداز و مشتریان به شما اعتماد داشته باشند، احتمال خرید آن‌ها از شما بسیار بیشتر است. هنگامی‌که اعتماد آن‌ها را داشته باشید، می‌توانید قیمت بالاتری هم پیشنهاد دهید و طول عمر ارزش هر مشتری را افزایش دهید.

از طلبکاران گرفته تا کارکنان شما، روابط کسب و کار خوب بر اساس اعتماد ساخته شده است. آیا افرادی که با شما در ارتباط هستند، می‌توانند به شما اعتماد کنند و شما با آن‌ها منصفانه رفتار می‌کنید؟ وقتی شما اعتماد سازی در مشتریان را انجام دهید، آن‌ها نهایت همکاری را با شما می‌کنند. این برای موفقیت کسب و کار شما ضروری است.
پس فعال باشید، دائماً به دنبال راه‌هایی بگردید که نشان دهد شما با نهایت اشتیاق با طرف مقابلتان همکاری می‌کنید. پیشرفت فوق‌العاده‌ای برای کسب اعتماد در مورد کسب و کارتان وجود دارد، اما این امر به زمان و استراتژی‌های خاصی نیاز دارد.
۱٫ در دسترس باشید


در دسترس مشتریان خود باشید و به آن‌ها اجازه دهید تا با شما ارتباط برقرار کنند. مشتریان اغلب سؤال دارند و اگر جایی برای مطرح کردن سؤالاتشان و پاسخ گرفتن در مورد آن‌ها نباشد، یا به‌موقع پاسخ سؤالاتشان را نگیرند، اعتبار خود را از دست می‌دهید.
جیمز شارمکو از Super Fast Business برای همه سؤالات یک نقطه تماس ارائه داده، یک انجمن آنلاین راه‌اندازی کرده و یک رویداد برای ایجاد آگاهی از برند خود سازماندهی نموده است. شما هم می‌توانید این اقدامات را امتحان کنید.
همچنین راه‌اندازی یک زیرساخت پشتیبانی مشتری مناسب و شرکت در کنفرانس‌ها و رویدادها را نیز در نظر بگیرید. به‌این‌ترتیب، شما می‌توانید به سؤالات به‌صورت شخصی پاسخ دهید، این یک راه عالی برای افزایش علاقه و قابلیت دسترسی و ارائه پشتیبانی برای مشتریانتان است.الوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید .
۲٫ مرتب ارتباط برقرار کنید
چه‌کاری انجام می‌دهید و چرا، این مسئله باید روشن باشد، اگر به این موضوع توجه نکنید و آن را رها کنید، باعث می‌شود هم‌تیمی‌های شما با حدس زدن، درباره اهداف دچار نگرانی شوند. جلسات منظمی را با تأمین‌کنندگان، اعتباردهندگان، تیم خود و خدمات دهندگان بیرونی تنظیم کنید. گاهی اطلاعات اولیه را برای کاهش اضطراب آن‌ها به اشتراک بگذارید. هرچه آن‌ها در مورد شما، برنامه‌هایتان و وضعیت شما بیشتر بدانند، بیشتر موجب اعتمادسازی می‌شود و درنتیجه درآمد بیشتری کسب می‌کنید.
۳٫ برای اعتماد سازی در مشتریان یک محصول قابل‌اعتماد داشته باشید
مردم مایل‌اند احساسات خریداری کنند، نه منطق. چالش پیش روی کسب‌ و کار شما این است که زمانی که محصول شما در دسترس مشتری قرار می‌گیرد، کیفیت محصول بتواند مشتریان را به‌منظور توجیه خرید تحت تأثیر قرار دهد. اتخاذ یک بازی خوب و فروش محصولات با کیفیت پایین مطمئناً نتایج منفی خواهد داشت که منجر به عدم اعتماد و کاهش اعتبار در بازار می‌شود.
یک روش ساده برای اطمینان از کیفیت محصولتان این است که آن‌ها را از طریق یک فرآیند آزمایش دقیق قرار دهید. شما همچنین می‌توانید گروه‌هایی را در کنار مخاطبان خود قرار دهید و از آن‌ها بپرسید که نیازهای آن‌ها چیست و چه نوع محصولی می‌تواند چالش‌هایشان را حل کند.
اریک رایس ایده کمینه محصول پذیرفتنی (MVP) و روش راه‌اندازی ناب را ترویج نمود. آین ایده در مورد سرعت بخشیدن به فرآیند توسعه محصول و دستیابی هرچه زودتر آن به مشتری است. بسیاری از شرکت‌ها صدها و یا حتی هزاران ساعت وقت صرف تحقیق و توسعه می‌نمایند، اما وقتی درنهایت محصول خود را راه‌اندازی می‌کنند، ممکن است مشتری حتی آن را نخواهد.
رویکرد MVP به شما اجازه می‌دهد تا هرچه زودتر وارد بازار شوید، قابلیت پایداری خود را تست کنید و از مشتریانی که آن را دوست دارند و مشتریانی که آن را دوست ندارند بیاموزید. به‌این‌ترتیب، شما می‌توانید محصول خود را آزمایش کنید، آن را بهبود بخشید و سپس به‌طور گسترده‌تر آن را اجرا کنید.
۴٫ صادق باشید
شفاف بودن به معنی شناسایی و باز بودن در مورد قدرت و ضعف شما است. اگر محصول شما برای یکی از مراجعات شما مناسب نیست، باید به‌اندازه کافی برای هدایت آن و ارجاع در مسیر درست استوار و محکم باشید، حتی اگر این اقدام به معنی افزایش سطح رقبایتان باشد.
این یکی از راه‌هایی است که پت فلین در Smart Passive Income blog با استفاده از آن، خود را از رقبایش متمایز کرد. وقتی‌که او برای اولین بار شروع به کار کرد، کارآفرینان زیادی را ‌دید که در مورد مسیر خود به‌ویژه در مورد پول‌سازی در حوزه کاری خود صحبت نمی‌کنند؛ بنابراین او تصمیم گرفت که آن کارآفرین باشد.
امروزه، گزارش‌های درآمد فلین هر ماه به هدایت ترافیک وب‌سایتش کمک می‌کند و الهام‌بخش کارآفرینان برای داشتن یک رویکرد شفاف برای کسب‌وکار آنلاین است.
صداقت نشان می‌دهد که شما به مشتریانتان و نیازهایشان اهمیت می‌دهید و تمایلتان برای کمک به آن‌ها موجب نتایجی می‌شود که مورد قبول آن‌ها است.الوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید .الوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید .
۵٫ برای مشتریان خود ارزش‌آفرینی کنید
آیا مشتریان خود را در اولویت قرار می‌دهید یا درآمدتان را؟ مردم می‌دانند که چه زمانی به عنوان درآمد برای شما هستند و هنوز هم از شما خرید می‌کنند تنها به این دلیل که معتقدند محصول شما چالش آن‌ها را حل می‌کند، ولی این مسئله موجب اعتماد سازی در مشتریان در بلندمدت ایجاد نمی‌شود و تشویقی برای فروش تکراری وجود ندارد.
رامتین ستی مدیرعامل To Be Rich، در یک پادکست مرتبط می‌گوید که برخی از محصولاتش را برای مشتریانی که بدهکارند در دسترس قرار نمی‌دهد. آیا او با انجام این کار فرصت‌های درآمد خود را از دست می‌دهد؟ صد در صد؛ اما آیا او در این فرآیند اعتمادسازی می‌کند؟ بدون شک. او معتقد است که مشخص کردن موضع خود در این زمینه بسیار مهم است و منطقی به نظر می‌رسد که او مشتریانی نمی‌خواهد که نمی‌توانند به او توجهی که شایسته وی است را ارائه دهند.
۶٫ ثبات خود را حفظ کنید
حفظ ثبات و هماهنگی، چشم‌اندازهای شما را تضمین می‌کند و به‌این‌ترتیب مشتریان می‌دانند چه انتظاراتی داشته باشند. شما می‌توانید هر دو اهداف داخلی و خارجی را برای حفظ کیفیت خدمات تنظیم کنید.
یک برند با ثبات، با تقویت موقعیت خود در بازار، موجب جذب مشتریان با کیفیت بهتر می‌شود. همچنین با افزایش میزان نگهداری مشتریان و افزایش ارزش درک شده از محصولات یا خدمات، ارزش کلی شرکت شما افزایش می‌یابد.»
ثبات می‌تواند به کارمندان شما کمک کند تا درک کنند که نقش آن‌ها در سازمان شما چیست. ایجاد بلوک‌های یک برند سازگار عبارت‌اند از:

پیام شما: پیام برند شما باید یک افزونه از اقدامات و رفتارهای شما باشد. اگر این پیام با آن‌کسی که هستید مطابقت ندارد، یا نمی‌توانید بر مبنای آن محصولات خود را تحویل دهید، شما ناهماهنگ هستید. لحن کلی برند شما نیز عاملی در پیام شما است – به‌عبارت‌دیگر، چگونگی موقعیت‌سنجی خودتان در بازار. آیا می‌خواهید با شخصیت قابل‌اعتماد، تهاجمی، مفید یا برخی ویژگی‌های دیگر شناخته شوید؟ بر روی تصویری که درحال‌توسعه هستید متمرکز شوید.
طراحی شما: ایجاد تصاویر سازگار در لوگو، وب‌سایت، شبکه‌های اجتماعی و موارد چاپی یک موفقیت آسان است که می‌تواند به شما پیرامون اعتماد سازی در مشتریان کمک کند.
تحویل شما: چطور با مخاطبان هدف خود ارتباط برقرار می‌کنید، از طریق چه کانال‌هایی و با چه بازه زمانی‌؟ دانستن چشم‌انداز شما، پاسخ به این سؤالات را آسان می‌کند و تجربیات برند مورد انتظار را ارائه می‌دهد.الوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید .

۷٫ برای اعتماد سازی در مشتریان خدمات پس از فروش داشته باشید
تا زمانی که شما چیزی به فروش نرسانده‌اید، آن‌ها را تنها نمی‌گذارید، اما وقتی چیزی را می‌فروشید، دیگر در دسترس نیستید! اگر این‌گونه هستید، امنیت خود را تضعیف می‌کنید و برای خود رقیب درست می‌کنید. به خود اجازه ندهید که به مشتریان با خدمات ضعیف خود بگویید: من پولتان را گرفته‌ام و شما هم درگیر محصول من هستید.الوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید .
مشتریان شما بیشتر درباره امانت و درستی شما صحبت می‌کنند تا خود محصول، مشتریان خود را وادار نکنید تا نزد دیگران از تجربه بد خود با شما بگویند. با آن‌ها مانند دوست صمیمی رفتار کنید. آن‌ها را حامی خود کنید. وقتی مشتریان فعلی خود را نگه ‌دارید، دلیلی ندارد خرج‌های بیهوده برای تبلیغات در بازاریابی انجام دهید.
شاید کار در منزل رویای شما باشد، اما شما مطمئن نیستید که چگونه کار در خانه را به واقعیت تبدیل کنید. کار در خانه می‌تواند جذاب و انعطاف زیادی داشته باشد و نوعی تعادل بین کار و زندگی برقرار شود. اما در حقیقت کدام یک از محیط‌ها به شما این امکان را می‌دهد که کارایی بیشتری داشته باشید؟ (کار در منزل یا دفتر).
در دفتر کار، همکاران اغلب بزرگترین تهدید برای شما به‌حساب می‌آیند. آن‌ها کنار میزتان حضور دارند، شما را درگیر مکالمه می‌کنند و همچنین شما را به ناهار دعوت می‌کنند. قطعاً فواید اجتماعی محل کار بسیار زیاد است اما اگر به راحتی حواستان پرت شود، می‌تواند به یک چالش بزرگ برایتان تبدیل شود.
ولی کار در خانه بسیار راحت‌تر است و می‌توانید با لباس راحتی کار کنید. کارولین دنیلز، مدرس کارآفرینی و فناوری کالج بابسون در ولزلی ماساچوست می‌گوید: « واقعیت این است که کار در منزل مجموعه‌ای از چالش‌های خاص خود را به همراه دارد. برای مثال، کسب درآمد و انجام کسب و کار خانگی به تنهایی می‌تواند خسته‌کننده باشد. این‌که خودتان به‌تنهایی بخواهید تمام تخیلات و تصورات خود را برآورده کنید و از آن کسب درآمد داشته باشید بسیار سخت است.»
ایران مدیر در مقاله حاضر به این موضوع می‌پردازد که چگونه خود را با کار در منزل وقف دهید؟ همچنین در مورد برخی از مشکلات خاص، مزایا و معایب آن صحبت می‌کند.
۱٫ کار در خانه را زود شروع کنیدالوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید .
هنگام کار در یک دفتر، رفت و آمد صبحگاهی به شما کمک می‌کند تا زمانی که به میز کار خود می‌رسید از خواب بیدار شوید و آماده کار باشید. با این حال، در خانه انتقال از بالش به لب‌تپ‌تان می‌تواند بسیار مشکل باشد.
باور کنید یا نه، یکی از راه‌های کارآمد در منزل این است که به محض بیدار شدن از خواب، وارد لیست کارهای خود شوید. صرفاً با شروع یک پروژه که از صبح آغاز می‌شود می‌تواند کلید پیشرفت در این زمینه به تدریج در طول روز باشد. درغیراین‌صورت، شما صبحانه را طولانی می‌کنید و اجازه می‌دهید که کندی صبحگاهی انگیزه شما را از بین ببرد.
۲٫ وانمود کنید که می‌خواهید به دفتر بروید
ارتباط ذهنی که بین کار و یک دفتر ایجاد می‌کنید می‌تواند شما را پربارتر کند. هنگام کار در منزل ، تمام کارهایی را که قبلاً در اداره انجام می‌دادید انجام دهید، برای مثال: ساعت شروع به کار خود را بنویسید، چای یا قهوه درست کنید و لباس‌های زیبا بپوشید. مرورگرهای اینترنتی مانند Google Chrome به شما امکان می‌دهد تا چندین حساب را با نوار ابزار (toolbar) مختلف در بالا تنظیم کنید، به عنوان مثال: نوار ابزار برای خانه و نوار ابزار جداگانه برای کار.
هنگام کار در منزل ، شما مدیر شخصی خودتان هستید و هیچ برنامه ملاقات حضوری وجود ندارد که تمرکز شما را بهم بزند. برای پیش رفتن با برنامه می‌توانید کارهای خود را برای طول روز تقسیم کنید. می‌توانید از یک تقویم آنلاین برای رویدادهای شخصی و یادآوری‌ها استفاده کنید.الوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید .
لئون اوکس (Leon Oks) با همکاری شرکت I Canvas ART، فروشگاه آنلاین بوم‌های سفارشی را تأسیس کرد، او و چند نفر از کارمندانش روز و شب را در اتاق ناهارخوری‌اش کار می‌کردند، لئون اوکس می‌گوید: «این روش کار کردن خیلی بد است زیرا شما احساس گناه می‌کنید که کار نکرده‌اید و هیچ قطع ارتباطی بین کار و زندگی وجود ندارد.» درنهایت، او از کارکنان خود خواست که تا ۶ عصر کار کنند و بقیه زمان را به خودشان اختصاص دهند؛ اما او در سال جاری، شرکت سه‌گانه Niles خود را به دلیل رشد کسب‌وکار که اداره آن در منزل سخت شده بود، به یک فضای اداری منتقل کرد.الوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید .
۳٫ شروع روز بدون برنامه
الین کوین (Elaine Quinn)، نویسنده‌ مبتکر کتاب «هیچ کاری مثل کار در منزل نیست (نشر کالوران، ۲۰۱۱)» ساکن شیکاگو می‌گوید: «بدون تصمیم آگاهانه در مورد اینکه چطور زمان خود را صرف کنید، روزتان می‌تواند کاملاً هدر برود». در عوض، برای هر دو اقدامات کوتاه‌مدت و اهداف بلندمدت زمان صرف کنید تا بتوانید کسب و کار خانگی خود را به شیوه‌ای متعادل‌تر اجرا کنید. یک برنامه ایجاد کنید و به آن متعهد بمانید. کوین می‌گوید: «به‌جای ایجاد فهرست کارها، وظایف را به‌طور مستقیم در برنامه‌ریزی روزانه خود وارد کنید که به شما این امکان را می‌دهد تا برای تکمیل هر کار یک مهلت مشخص تعیین کنید». همچنین، اطمینان حاصل کنید که در طول روز برای مسائل مهم اما غیرمنتظره‌ای که ممکن است پیش بیایند، زمان آزاد در نظر گرفته باشید.
۴٫ صرف زمان بسیار زیاد در خانه
آنه الکساندر (Anne Alexander)، مربی کسب‌وکارهای کوچک در Brevard، N.C. می‌گوید: «تنهایی، اولین شکایت افرادی است که کار در خانه انجام می‌دهند. بسیاری از مردم برای محیط کار جداگانه آماده نیستند.» برای حل این مشکل بهتر است، جلسات حضوری‌ خود را دور از دفتر خانگی برگزار کنید. الکساندر می‌گوید: «جلسات را برای ناهار برنامه‌ریزی کنید، در گروه‌های شبکه‌سازی شرکت کنید و یا از کافی‌شاپ‌ها، کتابخانه‌ها و … برای کار یک قسمت از روز خود استفاده کنید.»

۵٫ وابستگی بیش‌ازحد به عزیزان
الکساندر (Alexander) می‌گوید: «بدون داشتن همکارانی در اطراف خود، به‌راحتی می‌توانید صحبت کردن درباره مشکلات کسب‌وکارتان با همسر یا دوستان خود را به یک عادت تبدیل کنید؛ اما ممکن است عزیزانتان از صحبت در مورد کسب‌وکارتان خسته شوند. به‌علاوه، ممکن است آن‌ها نتوانند بهترین مشاوره را به شما ارائه دهند، زیرا آن‌ها همیشه کسب‌وکار شما را درک نمی‌کنند؛ بنابراین، سعی کنید با دیگران درزمینه‌ کاری خود ارتباط برقرار کنید تا یک شبکه غیررسمی مشاوران داشته باشید.» او همچنین پیشنهاد می‌دهد: «یک گروه متفکرانه از دیگر افرادی که در منزل کار می‌کنند، ایجاد کنید.»الوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید .
۶٫ ایجاد یک محل کار جداگانه
یک فضای کاری جداگانه لازم نیست که یک دفتر اختصاصی با درب بسته باشد. درواقع باید محلی باشد که شما را از نظر ذهنی برای حالت کار در خانه آماده کند، خواه یک اتاق جداگانه باشد، یک میز کوچک که در گوشه‌ای از اتاق نشیمن قرار دارد یا یک لپ‌تاپ در انتهای میز آشپزخانه. در حالت ایده‌آل، مکانی خواهد بود که شما و سایر اعضای خانواده آنجا را برای کار می‌شناسید نه برای استراحت. اگر می‌بینید که با لپ‌تاپ روی مبل، بیشترین کارایی را دارید، دفترتان را در آنجا مستقر کنید.
دانیلز (Daniels) می‌گوید: «حتی اگر در یک خانه بزرگ زندگی نمی‌کنید، یک فضای کاملاً اختصاصی برای کار ایجاد کنید. برای ایجاد یک شکاف فیزیکی بین فضای کار و زندگی، یک اتاق کوچک یا حتی یک گوشه خالی از اتاق نشیمن خود را انتخاب کنید. اگر مجبور هستید در یک محل مشترک خانه مانند اتاق غذاخوری یا آشپزخانه کار کنید، برای ایجاد یک فضای حرفه‌ای کاری، روزانه اشیای شخصی را کنار بگذارید. حتی اگر فضای جداگانه‌ای ندارید، می‌توانید آن را ایجاد کنید.»الوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید .
۷٫ بدن خود را بشناسید
یک صندلی و میز خوب برای کار در منزل تهیه کنید حتی اگر گران باشد زیرا بعداً متوجه می‌شوید که این یک هزینه با ارزش است. اگر کمرتان اذیت می‌کند یا راحت نیستید، کار سخت است. سعی کنید وقت خود را برای بلند شدن و پیاده‌روی از میز خود در فواصل منظم برای کشش پاهای خود اختصاص دهید و مطمئن شوید که مکان کاریتان به خوبی روشن است تا چشم‌هایتان اذیت نشوند.

۸٫ نحوه رفتار کارمندان در خانه‌تان
اگر برای نحوه رفتار کارکنان در خانه‌تان قوانینی تعیین نکنید، به خانه‌تان آسیب می‌رسانید. برای مثال، اوکس (Oks) بر چگونگی غذا خوردن کارمندان در اتاق نشیمن، راه رفتن بر روی فرش‌های رنگ روشن با کفش و چسباندن یادداشت‌ها بر روی دیوار تأکید کرده است. اوکس (Oks) می‌گوید: «به‌جای این‌که بعداً کارمندانتان را سرزنش کنید، بهتر است انتظارات خود را از اول مشخص کنید. قوانینی تنظیم کنید که با آن راحت هستید.» اوکس (Oks) از کارمندان خواست تا کفش‌های خود را در بیاورند و در پایان روز محل کار خود را تمیز کنند تا او بتواند بعدازظهر از میز و اتاق غذاخوری خود استفاده کند.الوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید .
۹٫ بیش‌ازحد مشغول بودن
تاتا هارپر (Tata Harper) که در Shoreham, Vt یک خط مراقبت از پوست را در خانه خود راه‌اندازی کرد می‌گوید: «با انباشته شدن کارها، احتمال غافل شدن از آن‌ها بسیار بیشتر می‌شود.»
اگر کسب و کار خانگی انجام می‌دهید، ازآنجاکه فضای کاریتان خصوصی است و آن را با همکاران یا بازدیدکنندگان دیگر به اشتراک می‌گذارید، به‌آسانی امکان دارد که تسلیم بی‌نظمی شوید. «هارپر پرونده‌ها را قبل از انباشته شدن مرتب کرده و فایل‌بندی می‌کند و تنها موارد مربوط به کسب‌وکار را ذخیره می‌کند. علاوه بر این، او دریافت که دکوراسیون و روشن کردن دفترش به او انگیزه می‌دهد تا آن را تمیز نگه دارد.»
۱۰٫ ایجاد امکان وقفه
دانیلز (Daniels) می‌گوید: «داشتن یک یا دو تماس تلفنی با خانواده و دوستانتان مشکلی ندارد؛ اما زمانی که به‌طور مداوم در حالت «وقفه» هستید، تمرکز بر روی کار در منزل آسیب می‌بیند.» او توصیه می‌کند که برای مبارزه با اختلالات، باید در طول روز زمان‌های آرامی داشته باشید که هیچ تماس تلفنی یا ایمیلی در آن انجام نشود. همچنین باید مراقب باشید که اغلب زمان خود را به کارهای گمراه‌کننده مانند اتوی لباس یا مراقبت از کودکان صرف نکنید. اعضای خانواده و پرستار کودکان خود را از ساعت کاری خود مطلع کنید و توضیح دهید که تنها به درخواست‌های فوری پاسخ خواهید داد.
۱۱٫ برنامه‌ریزی کنید که پیش از موعد کار خود را انجام دهید
گذراندن زمان برای درک اینکه چه کاری امروز انجام می‌دهید صرفاً می‌تواند شما از انجام این کارها دور کند و اگر لیست کارهای خود را به تازگی برنامه‌ریزی کرده‌اید می‌توانید وسوسه شوید تا برنامه خود را تغییر دهید.
این مهم است که اجازه دهید برنامه‌ریزی خود را در صورت نیاز تغییر دهید، اما تعهد به برنامه‌ای که قبل از شروع تنظیم کرده‌اید، به همان اندازه مهم است. بهتر است روز قبل برنامه خود را تصویب کنید تا احساس رسمی‌تری داشته باشید.
۱۲٫ استراحت‌های واضح انجام دهیدالوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید .
هنگام کار در منزل به جای اینکه فقط اینستاگرام را باز کنید و برخی از کلیپ‌های آن را تماشا کنید، از استراحت‌های خود برای دور شدن از میز کار خود استفاده کنید. به بیرون برای پیاده‌روی بروید یا با افرادی که ممکن است در خانه باشند، وقت بگذرانید.
۱۳٫ شب قبل وعده‌های غذایی خود را آماده کنید
هنگام کار در منزل ، می‌تواند وسوسه‌انگیز باشد که وقت خود را برای تهیه یک صبحانه و ناهار بسیار خوب صرف کنید و خرد کردن و پخت و پز را نیز در آن قرار دهید. از دقایق گران‌بها برای درست کردن غذای خود استفاده نکنید و آن را شب قبل انجام دهید.
آماده‌سازی غذا قبل از زمان تضمین می‌کند که شما در واقع می‌توانید از وعده‌های غذایی خود برای خوردن غذا استفاده کنید و در حال انجام کارهای غیرکاری نیستید دراین‌صورت لازم نیست انرژی بیشتری را برای کار صرف کنید.
۱۴٫ هر روز یک زمان اتمام کاری درنظر بگیریدالوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید .
ممکن است شما تحت این تصور باشید که کار در منزل تعادل بیشتری بین کار و زندگی برقرار می‌کند، اما مراقب این فرضیه باشید. با کار در منزل می‌توانید در یک فعالیت آرامش‌بخش، در یک محیط آرامش، چنان گرفتار شوید که زمان کاملی را از دست بدهید. می‌توانید در پایان روز زنگ خطر را تنظیم کنید تا نشان دهد روز کار عادی شما به پایان رسیده است. با دانستن اینکه روز کاری از نظر فنی به پایان رسیده است می‌تواند به شما کمک کند تا فرایند صرفه‌جویی در کار خود را شروع کنید و زمان آزادتری برای انجام کارهای شخصی داشته باشید.
۱۵٫ برای ارتباط ماندن از فناوری استفاده کنید
کار در منزل ممکن است به شما کمک کند تا در کوتاه مدت روی کار خود تمرکز کنید، اما همچنین می‌تواند باعث شود که از عملیات بزرگتری که در دفتر کار اتفاق می‌افتد دور شوید. ابزارهای پیام‌رسان فوری مانند اسکایپ (Skype) و کنفرانس ویدیویی می‌توانند امکان ورود به سیستم را با همکاران آسان کرده و به شما یادآوری کنند که چگونه کار شما نقش بزرگی در شرکت دارد.
معایب کار در منزل
کار در منزل معایبی هم دارد. ممکن است مشتریان دفتر خانگی شما را حرفه‌ای نبینند. هنگامی‌که خورشید طلوع می‌کند، یا زمان خرید یا کلاس گلف یا وقتی‌که فرزندانتان شما را صدا می‌کنند، ممکن است حفظ تمرکزتان بر روی کار بسیار دشوار شود. دوستان و خانواده هم می‌توانند بدون هماهنگی با شما به منزلتان بیایند و لیست عوامل حواس‌پرتی همچنان ادامه دارد.الوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید .
با ایجاد دفتر خود در یک اتاق خالی یا گوشه ساکتی که می‌توانید به‌طور اختصاصی به کسب‌وکار اختصاص دهید، این مشکلات را به حداقل برسانید. آن را با مبلمان اداری (حتی دست‌دوم) مبله کنید و بر یک کامپیوتر تجاری سرمایه‌گذاری کنید. یک خط تلفن تجاری جداگانه دارای پیغام‌گیر صوتی نصب کنید. سپس برای بازدیدکنندگان خوش‌نیت روشن کنید که ساعت‌های کاری منظمی دارید و این کامپیوتر در دسترس کودکان نیست. در صورت لزوم، اگر دفتر خانگی‌تان تصویری از شما به‌عنوان یک حرفه‌ای منعکس نمی‌کند ترجیحاً با مشتریانتان در بیرون از دفتر ملاقات کنید.
جدا نگه‌داشتن خانواده و کسب و کار خانگی
هنگام کار در منزل ، برای جدا نگه‌داشتن خانواده و کسب‌وکارتان مجبور نیستید یک کارمند معجزه‌آسا باشید. در زیر چند راهنمایی ساده برای جدا کردن این دو مورد از هم ارائه شده است:
• هنگام کار در‌ منزل در اتاق کار خود را ببندید. این نشانه‌ای برای اعضای خانواده‌تان است تا مزاحمتان نشوند.الوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید .
• بعد از اتمام کار روزانه در اتاق کار خود را ببندید. این باعث می‌شود که شما در تمام ساعات شب به کار مشغول نشوید.
• اجازه ندهید کودکانتان تلفن‌های کاری شما را پاسخ دهند. ممکن است فکر کنید این کار بامزه است؛ اما مشتریانتان این‌گونه فکر نمی‌کنند.
• مطمئن شوید که کودکانتان می‌دانند وقتی شما «در اتاق کارتان هستید» نباید مزاحم شما شوند.
• بعد از ساعات کاری به تلفن‌های کاری‌تان پاسخ ندهید. پیام ضبط‌شده می‌تواند ساعات کاری شما را اعلام کند.
• در طول ساعات کاری از انجام کارهای خانه‌داری پرهیز کنید.
• در طول ساعات کاری‌تان زمان‌های استراحت کوتاه در نظر بگیرید.
صرفه‌جویی در هزینه برای کار در منزل
بسیاری از کسب‌وکارها با بودجه بسیار کمی کار می‌کنند، به‌ویژه در هنگام شروع کار در منزل . نظارت بر هزینه‌ها چیزی است که می‌تواند در تمام مراحل مختلف شروع کار در منزل انجام شود – نه‌فقط زمانی که پول کمی وجود دارد. پس چطور می‌توانید یک شرکت حرفه‌ای و خلاق را اداره کنید و باز هم پول ذخیره کنید؟الوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید .

۱٫ انجام کارها توسط خود
یکی از مزایای شروع کار در منزل ، کسب تجربه با انجام بسیاری از کارهای استارتاپ توسط شخص خودتان است. همان‌طور که ملیسا یاملو (Melissa Yamello)، بنیان‌گذار Storybook Studio، در کسب‌وکار آنلاین در زمینه هنر و صنایع‌دستی کودکان اذعان کرد: «هر کاری که یاد گرفتم برای خودم انجام دهم، مهارتی است که برای آینده خواهم داشت. اگر من سعی کنم و موفق نشوم، آن زمان هزینه می‌کنم، اما تجربه هم به دست می‌آورم.»
یاملو یک کار تولیدی در خانه ایجاد کرد و در هزینه‌های آوردن آن به بازار صرفه‌جویی کرد. «پر کردن اسناد استارتاپ کسب‌وکار و ثبت لوگو توسط خودم، بیشتر از زمانی که اگر یک وکیل می‌گرفتم طول کشید.» اما او با این کار مقدار قابل‌توجهی پول صرفه‌جویی کرد.
۲٫ برون‌سپاری
هنگام شروع کار در منزل ، احساس می‌کنید که باید بیشتر کارهایتان را خودتان انجام دهید، اما هنگامی‌که شروع به رشد می‌کنید، کمک گرفتن می‌تواند باعث شود به حرکتتان ادامه دهید. اگر پایه‌های خلاقانه‌ای در بدنه خود نداشته باشید، کسی را پیدا کنید که آن استعدادها را داشته باشد. برون‌سپاری می‌تواند در هزینه‌های استخدام کارمندان مانند بیمه و مزایا صرفه‌جویی کند. علاوه بر این، برون‌سپاری فرصتی برای آزمایش افراد قبل از استخدام آن‌ها به‌صورت دائم فراهم می‌کند. سایت‌های بسیاری وجود دارند که برای یافتن افراد حرفه‌ای که کار در خانه انجام می‌دهند وجود دارد، از آن‌ها استفاده کرده و کارهایتان را برون‌سپاری کنید یا آن‌ها را به‌صورت فریلنسر استخدام کنید.الوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید .
۳٫ تبادل
این همچنین یک راه بسیار عالی برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها در هنگام به دست آوردن یک محصول یا خدمات با کیفیت است. در خارج از کادر به روش‌های خلاقانه فکر کنید که می‌توانید خدمات خود را در تبادل با آنچه نیاز دارید ارائه دهید. اگر به یک طراح وب نیاز دارید، آیا می‌توانید برای کاهش یا حذف هزینه‌ها محصول یا سرویس خود را مبادله کنید؟ یا آیا می‌توانید ارائه یک لینک از سایت خود به سایت آن‌ها (که می‌تواند به سایت آن‌ها ترافیک بفرستد، به‌ویژه اگر در سایت خود ترافیک بالایی داشته باشید) پیشنهاد دهید؟
۴٫ دانشجویان
یکی دیگر از گزینه‌ها برای یافتن منابع با هزینه‌های پایین می‌تواند کار دانشجویی باشد. دانش آموزان و دانشجویان بسیاری وجود دارند که برای فرصت استفاده از مهارت‌های خود و احتمالاً کارآموزی برای ایجاد تجربه‌ای که بتوانند در رزومه خود قید کنند مشتاق هستند.
۵٫ تبلیغات
خرید تبلیغات برای بازاریابی می‌تواند بخش بسیاری از سود شما را مصرف کند؛ اما اینترنت گزینه‌های بسیاری برای تبلیغ رایگان ارائه می‌کند. ایجاد پست در انجمن‌ها، نوشتن وبلاگ‌ها و نوشتن مقالات راه‌های عالی برای جلب توجهات به سمت شرکت شما و همچنین آوردن ترافیک به وب‌سایتتان، بدون پرداخت هزینه است.
۶٫ شبکه‌سازی
تعامل در گروه‌های شبکه‌سازی مربوط به کارتان یک راه عالی برای فروش محصول خود، کسب درآمد و برند کردن کسب‌وکارتان است.
۷٫ چاپ
هنگام کار در منزل هزینه‌ها برای چاپ هم اضافه می‌شوند، اما باید راهی ارزان برای آن پیدا کنید و تا جای ممکن از مزایای رایگان استفاده کنید.
۸٫ هزینه‌های حسابداریالوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید .
استخدام یک حسابدار ایده بسیار خوبی است، اما مراحلی وجود دارند که شما می‌توانید هزینه آن‌ها را در پایان سال کاهش دهید. با استفاده از نرم‌افزارها می‌توانید درآمد و هزینه‌های خود را در طول سال پیگیری کنید و تنها با چند کلیک، این اطلاعات را به حسابدارتان انتقال دهید. چراکه این در زمان حسابدارتان صرفه‌جویی می‌کند و می‌تواند باعث شود مبلغ فاکتور کمتری پرداخت کنید.
به طورکلی راه‌های زیادی برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها وجود دارد، اما بزرگ‌ترین تأثیر بر امور مالی کسب‌وکارتان با ایجاد یک بودجه محکم و موجه و منطقی ایجاد می‌شود و به آن بستگی دارد. مقایسه حساب‌های واقعی با مقادیر بودجه به‌صورت سه ماهه می‌تواند به شما کمک کند تا در مسیر باقی بمانید و همچنین برای برنامه‌ریزی سال بعد با شناسایی حوزه‌هایی که نیاز به کاهش هزینه‌ها دارید، کمک می‌کند.

راه اندازی کسب و کار خانگی دارای مزایای زیادی مانند انعطاف‌پذیری، توانایی ایجاد برنامه زمان‌بندی خود و حتی تجزیه‌وتحلیل مالیات می‌باشد. غلبه بر این مزایا دشوار است، اما رشد کسب و کار در منزل می‌تواند دشوار باشد.
بااین‌حال، در خانه بودن به معنای «کوچک ماندن» یا محدود کردن فرصت‌های شما نیست. درواقع، بعضی از شناخته‌شده‌ترین شرکت‌های جهان مانند اپل، هرشای و شرکت موتور فورد از خانه شروع به کار کرده‌اند. علاوه بر این، ۶۹ درصد از کارآفرینان، کسب‌وکار خود را از خانه‌هایشان شروع می‌کنند.
اگر آرزوهای بزرگ دارید و به دنبال روش‌هایی هستید که ایده بزرگ خود را به یک مدل کسب‌وکار تبدیل کنید که از خانه اداره می‌شود، نیاز به یک برنامه دارید. ایران مدیر نکات زیر را برای راه اندازی کسب و کار خانگی را بیان می‌کند:الوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید .
۱٫ فضای خود را ارزیابی کنید
راه اندازی کسب و کار خانگی به این معنی نیست که خانه‌تان یک مکان ایده آل است؛ اما ممکن است که به سازگاری نیاز داشته باشید. به فضای زندگی فعلی خود فکر کنید و آن را با مدل کسب‌وکار ذهنی خود مقایسه کنید. اگر می‌خواهید قادر به ملاقات مشتریان یا کارمندان خود باشید، آیا می‌توانید به‌راحتی این کار را در خانه خود انجام دهید؟ آیا یافتن شما کار آسانی است؟ آیا فضای پارکینگ کافی دارید؟
اگر در طول این ارزیابی مانعی وجود داشته باشد، رفتن به خانه‌ای که بیشتر برای اداره یک کسب‌وکار و درعین‌حال زندگی راحت مناسب باشد می‌تواند گام اول خوبی باشد.
۲٫وقتش رسیده راه اندازی کسب و کار خانگی را آغاز کنید
هنگامی‌که مطمئن شدید خانه‌ی شما برای کسب‌وکار آماده است، زمان آن رسیده که بر فضای اداری واقعی خود تمرکز کنید. ابتدا حتماً از داشتن یک منطقه اختصاصی برای شروع کسب‌وکار مطمئن شوید. خانه شما ممکن است به یک دفتر مجهز باشد. اگرنه، بخش‌هایی از یک اتاق بزرگ‌تر را در نظر بگیرید، یا حتی یک گاراژ را ضد آب کرده و آن را به دفتر رؤیایی خود تبدیل کنید.
همچنین، در مورد لوازم موردنیاز برای انجام کسب‌وکار فکر کنید. همه‌چیز از مبلمان تا لوازم اداری هنگام بودجه‌بندی مخارج آغازین خود باید در نظر گرفته شود. آنچه را که برای پیش رفتن نیاز دارید بسنجید و به دنبال راه‌هایی برای ذخیره باشید.
برند خود را در نظر بگیرید. برند شخصی برای راه اندازی کسب و کار خانگی مانند شرکت‌های بزرگ نیز اهمیت دارد.
به سرمایه‌گذاری در مواد بازاریابی که لوگوی شما را حمل می‌کنند نگاهی بیندازید و وب‌سایتی را ایجاد کنید که همین کار را انجام می‌دهد. اگر مطمئن نیستید که از کجا شروع کنید، با یک طراح مشورت کنید.الوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید .
۳٫ برای راه اندازی کسب و کار خانگی ، یک برنامه تنظیم کنید
شما ممکن است به رؤیای انعطاف‌پذیری که به‌زودی از آن شما خواهد شد فکر کنید، اما برای آنکه کسب‌وکارتان سودآور باشد، به کار نیاز دارد. برای تنظیم برنامه خود، این موارد را در نظر بگیرید:
• چند ساعت در روز را برای کسب‌وکار خود نیاز دارید.
• برنامه فعلی شما چگونه است – چه چیزی را می‌توانید سازمان‌دهی کنید و چه چیزی را باید برنامه‌ریزی کنید؟
• چه زمانی‌ به نحو احسن کار می‌کنید؟ آیا یک فرد سحرخیز یا یک جغد شب هستید؟ چه ساعتی کارآمد بیشتری دارید و متمرکز هستید؟ برای اکثر بزرگ‌سالان، پاسخ به این سؤال نزدیک ظهر است. برای کار در ساعت‌های کارآمد خود برنامه‌ریزی کنید.
• چه زمانی مشتریان و شرکای کسب‌وکار شما در دسترس هستند. اگر در نیمه‌شب بهتر کار کنید، اما باید در طول ساعات کاری با مشتریان یا شرکای اصلی کسب‌وکار تماس بگیرید، ممکن است کار دشوار شود.
هنگامی‌که تمام عوامل مهم ذکرشده‌ی بالا را در نظر گرفتید، یک برنامه واقعی ایجاد کنید. آن را در تقویم خود علامت‌گذاری کنید و با اعضای خانواده و دوستان خود به اشتراک بگذارید. درک اینکه شما واقعاً در حال کار هستید، حتی اگر در خانه باشید، برای همه مفید است.
۴٫ زندگی شخصی خود را جدا نگه‌دارید
هنگامی‌که در یک فضای اداری واقعی کار می‌کنید، رها کردن محیط کاری آسان است. ممکن است بعد از ساعت‌ها به آن فکر کنید، اما هر کاری که شما نیاز دارید انجام دهید، در دفتر است. هنگامی‌که از خانه کار می‌کنید، این محدوده از بین می‌رود. به یاد داشته باشید که یک برنامه زمانی دارید. ممکن است به چیزهای غیرمنتظره‌ای برخورد کنید، اما سعی کنید راهی پیدا کنید که از محل کارتان در زمانی که کار نمی‌کنید، دور بمانید. این برای سلامت روان و شادی و همچنین خانواده شما بسیار مهم است.
۵٫ یک شبکه ایجاد کنید
هنگامی‌که از خانه کار می‌کنید، احتمالاً بیشتر وقت خود را به‌تنهایی می‌گذرانید. این می‌تواند به پیامدهای عاطفی و روحی منفی به‌ویژه در کارآفرینانی که به رشد و پیشرفت در کنار دیگران علاقه دارند، منجر شود.الوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید .
برای غلبه بر این شرایط، به سازمان‌های محلی و حرفه‌ای توجه کنید. بعد از پیدا کردن آن، به یک جلسه بروید. اگر مناسب باشد، در آن عضو شوید. برای حضور در رویدادهای اجتماعی، کسب اطلاعات بیشتر در مورد صنعت خود و برقراری ارتباط با افراد فعال در این زمینه تلاش کنید. این ممکن است انرژی اجتماعی مورد نیاز شما را برای رشد و شکوفایی فراهم کند و این یکی دیگر از جنبه‌های مهم ایجاد یک برند شخصی است که توسط دیگران به رسمیت شناخته‌شده است.
اگر ظروف نشسته در آشپزخانه است. دوستان و خانواده در تمام‌روز تماس می‌گیرند یا سر می‌زنند. سگی در حال صدا کردن است. اداره یک کسب‌ و کار خانگی در بیرون از خانه فواید خود را دارد اما معمولاً با حواس‌پرتی همراه است. متمرکز ماندن درزمانی که تمام حواس‌پرتی‌های خانه دائماً در دفتر کار شما حضور دارند مشکل است.
به‌هرحال باکمی نظم و ترتیب می‌توانید کار کنید و حواس‌پرتی را از خود دور کنید. در این قسمت چند نکته برای متمرکز ماندن در زمان اداره و راه اندازی کسب و کار خانگی بیان ده است:
۱٫ مفیدترین ساعات بدون حواس‌پرتی را مشخص کنید و آن‌ها را به حداکثر برسانید
چه زمان‌هایی مفیدترین ساعات و اختلالات در حداقل ممکن هستند؟ این سؤال بسیار مهم است. برای بعضی از کارآفرینان خانگی می‌تواند صبح زود باشد اما برای دیگران می‌تواند در ساعات دیرتری در روز باشد. هر فرد و کسب و کار خانگی متفاوت است. این یک دلیل خوب برای داشتن کسب‌وکار خودتان است: می‌توانید ساعات خود را طبق زمان‌بندی و میزان انرژی خود تنظیم کنید.
مشخص کنید که چه زمان‌هایی در روز بهترین ساعات تمرکز بر کارهای مهمی هستند که باید انجام شوند و اجازه ندهید که آن زمان‌ها به هدر بروند. شاید نتوانید در آن زمان‌ها با مشتریان تماس بگیرید، خصوصاً اگر مفیدترین زمان بدون حواس‌پرتی شما ۵ صبح باشد؛ اما می‌توانید از آن زمان‌ها برای نوشتن گزارشی مهم، پاسخ به ایمیل‌ها یا مرتب‌سازی شماره‌ها و کارهایی که نیاز به محیطی ساکت دارند استفاده کنید.
مایکل مرزنیچ عصب‌شناس دانشگاه کالیفرنیا در سانفرانسیسکو، در سایت اینک می‌گوید که فواید مجبور کردن خود به تمرکز و ایجاد محیط کاری بدون حواس‌پرتی دست‌کم گرفته می‌شود. هرچه بیشتر به حواس‌پرتی‌ها اجازه غلبه بدهید، از بین بردن آن‌ها مشکل‌تر می‌شود. مرزنیچ در سایت اینک گفت: «اگر به‌جای از بین بردن و غلبه بر حواس‌پرتی‌ها دائماً گوش‌به‌زنگ باشید، پروسه‌های فیزیولوژیکی که حواس‌پرتی‌ها را تحت کنترل می‌گیرند را ضعیف می‌سازید. اگر هرگز خودتان را مجبور به تمرکز نکنید، به‌سادگی بدن خود را برای تولید کمتر نورآدرنالین برنامه‌ریزی می‌کنید.»
به‌عبارت‌دیگر هرچه کمتر تمرکز کنید، کمتر نوروشیمی که به تمرکز کمک می‌کند را تولید می‌کنید.
۲٫ در طول روز کاری مرزهایی تعیین کنید
همان‌طور که در بالا گفته شد مفیدترین زمان‌های کاری را در خود بشناسید. بگذارید تا خانواده، دوستان و همسایه‌ها ساعات کاری شما را بدانند و از آن‌ها بخواهید تا از تماس با شما در آن ساعات خودداری کنند، مگر آنکه نیازی فوری یا اورژانسی پیش آید. در بعضی موارد باید ثابت‌قدم باشید، چراکه مردم به‌راحتی تصور می‌کنند که اگر در خانه هستید پس حتماً برای صحبت با آن‌ها وقت آزاد دارید.
یک راه ساده برای تعیین حدومرز در زمان کار در خانه داشتن یک دفتر کار معین و یک خط تلفن کاری است. شما حتی باید علامت «مزاحم نشوید» را در زمان‌های کاری روی در بزنید. لین ترونگ سردبیر سایت وایزبرد می‌نویسد: «داشتن یک جدول زمان‌بندی برای ساعات کاری باعث می‌شود تا خانواده شما بدانند که چه زمان‌هایی مشغول کار هستید و چه زمان‌هایی برای آن‌ها وقت دارید.»
۳٫ استراحت کنیدالوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید .
تحقیقات بسیاری نشان می‌دهند که مجبور کردن خودتان به استراحت می‌تواند تمرکز را در طول روز کاری افزایش دهد. در مطالعه‌ای، برنامه بهره‌وری Desk Time اعلام کرد که بهترین زمان‌بندی را یافته است: ۵۲ دقیقه سخت کار کنید و سپس ۱۷ دقیقه استراحت کنید.
درهرحال زمان استراحت نباید برای چک کردن فیس‌بوک یا خواندن ایمیل که پتانسیل حواس‌پرتی بسیار دارند و ذهن شما را آرام نمی‌کنند صرف شود. ترجیحاً باید از پشت میز خود بلند شوید و ورزش کنید یا یک اسنک سالم میل کنید. جولیا جیفورد از گروه Desk Time می‌نویسد: «تمرکز مانند یک ماهیچه است و برای عملکرد بهتر نیاز به استراحت دارد و نباید بیش‌ازحد کار کند. در غیر این صورت از کار می‌افتد و زمان بیشتری برای بازگشت به کار نیاز خواهد داشت.»
کلید موفقیت محدود کردن زمان استراحت و مجبور کردن خود برای بازگشت به کار بعد از استراحت است. خودتان را درگیر کارهایی مانند شستن ظروف یا مکالمه‌ای طولانی با یک دوست نکنید چراکه این کارها وقت زیادی از شما خواهند گرفت.الوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید .
۴٫ آنلاین بمانید
ایجاد شبکه‌ای از افراد شاغل در خانه و یا افراد شاغل در حوزه کاری‌تان می‌تواند شما را در طول روز کاری تشویق نماید. گاهی اوقات با افراد در حوزه کاری خود و یا پیوستن به یک گروه حرفه‌ای جلسات صرف نهار یا قهوه را در نظر بگیرید.
گاهی اوقات خروج از خانه و کار در یک کافی‌شاپ محلی نیز بسیار کمک می‌کند. کارآفرینان جیسون فراید و دیوید هاینمر هانسون در سایت کسب‌وکار اینسایدر می‌نویسند: «به نظر غیرمعمول می‌آید اما حضور افراد دیگر حتی اگر آن‌ها را نمی‌شناسید می‌تواند ذهنتان را فریب دهد و فکر کند که سازنده بودن تنها کاری است که باید انجام شود.»
۵٫ برای کاهش صداهای اطراف یک هدفون بخرید
آیا یک سگ پرسروصدا دارید یا دائماً صدای دویدن کودکان بعد از مدرسه را می‌شنوید؟ بهترین سرمایه‌گذاری ممکن خرید یک هدفون باکیفیت است. جان برندون نویسنده سایت اینک به رفع حواس‌پرتی‌ها با موزیک برای انجام کارها معتقد است: «صدای موزیک را در آن هدفون‌های گران‌قیمت بالا ببرید و از آن محیط خارج شوید و یا گوشه‌ای در جایی از ساختمان پیدا کنید و کار کنید. تلفن خود را برای مدتی از شبکه خارج کنید و جی‌میل خود را ببندید.»الوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید .
موزیکی که بهره‌وری لازم را به شما می‌دهد را پیدا کنید.
۶٫ یک دستیار استخدام کنید
آیا کارهای بی‌فایده‌ای چون خواندن ایمیل، به‌روز کردن صفحات اجتماعی یا لیست مخاطبان سرعت شما را کاهش می‌دهد؟ مقداری هزینه کردن برای یک دستیار مجازی این مسئله را حل می‌کند.
بررسی کنید که چه‌کارهایی را واقعاً می‌توانید به بیرون موکول کنید تا از انجام آن شخصاً آسوده شوید. یک دستیار حتی برای یک ساعت در روز استخدام کنید تا آن کارها را انجام دهد و شما می‌توانید بر موارد مهم و پول‌ساز تمرکز کنید.
برد هینز مالک سایت یام‌دومینز در سایت کارآفرینان می‌نویسد: «درحالی‌که استخدام یک دستیار مجازی روز شما را آزاد می‌کند اما مسئولیت انجام کارها به‌صورت کامل و مؤثر بر دوش شما است.» اداره موفقیت‌آمیز و راه اندازی کسب و کار خانگی نظم و ترتیب بسیاری می‌طلبد؛ اما با آگاهی و برنامه‌ریزی می‌توانید حواس‌پرتی‌ها را محدود کرده و کارایی خود را افزایش دهید.الوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید .
ویژگی های رهبران در دوره چهارم انقلاب صنعتی بسیار با‌اهمیت و در موفقیت کسب‌و‌کار نقش پررنگی دارد. همچنین با روی کار آمدن نسل چهارم انقلاب صنعتی، صاحبان تجارت، با پی‌بردن به نیازهای جدید در کسب وکار به دنبال مدل‌های کسب و کار نوینی هستند تا بتوانند روند تجارت خود را بهبود بخشیده، منابع خود را به بهترین شکل ممکن مورد استفاده قرار داده و در طراحی کار پویا در نظر گرفته شده و حفظ کنند.
امروزه انواع کسب و کار در جستجوی نیروی کاری هستند که آینده تجاری شرکت را تضمین کند. اما تکلیف مدیران شرکت چیست؟ آن‌ها چطور می‌توانند تغییرات جدید در دنیای تجارت را رهبری کنند، وقتی نیروی کار و تجهیزات لازم برای مواجه با آینده‌ای نامشخص را در اختیار ندارند؟
خوشبختانه مسئولان آموزشی در انواع کسب و کار به این نیاز پی‌برده‌اند و دوره‌های آموزشی را برای ارتقا مهارت‌‌‌ها و ویژگی های رهبران سطح شرکت راه‌اندازی کرده‌اند که این مسئله، مدیران را برای مواجهه با رویدادهای آتی در تجارت شرکت آماده می‌کند. یکی از بهترین برنامه‌های آموزشی در این حوزه، برنامه «توانایی رهبری آکسفورد ۴٫۰» ( Axford Leadership ) است که یک مجموعه آموزشی اجرایی به شمار می‌آید.
این مجموعه که برنامه‌هایی ارزنده و کلاس‌هایی حرفه‌ای را در خود جای داده است توسط دانشکده تجارت سعید ( Said Business School ) در دانشگاه آکسفورد و با همکاری کی پینتر (K-Pintar) گردآورنده مالزیایی در زمینه آموزش‌های رهبری در جهت افزایش و بهبود ویژگی های رهبران طراحی شده است.الوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید .

اعتبارسازی کنید
اعتبار در به‌وجود آوردن اعتماد میان ذی‌نفعان و سهام‌داران یک شرکت نقش کلیدی دارد. اعتماد ذی‌نفعان زمانی جلب خواهد شد که اقدامات رهبر با سخنانش هم‌خوانی داشته باشد. رهبر باید الگویی از تطابق حرف و عمل برای دیگران باشد.
با این حال با فشاری که کنار آمدن با چالش‌های جدید تجاری بر رهبر وارد می‌کند، ممکن است اعتبار او به خطر بیافتد، چرا که چشم امید همه افراد برای حل همه مسائل به او است.
چنین اتفاقی می‌تواند فاجعه‌بار باشد، همانطور که برای تراویس کلانیک (Travis Kalanick) مدیرعامل اجرایی شرکت Uber عصف بار بود. شرکت او به دلایل مشکلات اخلاقی متعدد شدیدا زیر ذره‌بین قرار گرفت.
به گفته هسلاپ، هدف نقش مهمی ایفا می‌کند. راه‌حلی که به رهبران توصیه می‌شود این است همواره اهداف خود را به خاطر داشته باشند و این اهداف را با اهداف سازمان انطباق دهند.
داشتن هدف به‌عنوان یکی از ویژگی های رهبران ، نقش راهنما را برای رهبری سازمان ایفا خواهد کرد و جلوی تردیدهای احتمالی را می‌گیرد.
رویکردی قابل انعطاف را اتخاذ کنید
هسلاپ در ادامه این سوال را مطرح می‌کند که « آیا رویکرد شما در دنیای ارتباطات هم کارایی دارد؟»
در دنیای امروز، تکنولوژی‌های دیجیتال، ارتباطات جهانی را ممکن کرده و تا حدودی انتخاب رویکردهای تجاری در سازمان‌ها را با چالش روبه‌رو کرده‌اند.الوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید .
رهبران در دنیای امروز باید سناریوی احتمالی را برای آینده پیش‌بینی کنند و راه‌کارهای مناسب با آن را در نظر بگیرند. رهبر تمام مدت باید اهداف خود را نیز به خاطر داشته باشد و این اهداف را در رویکرد‌های جدید بگنجاند.
هسلاپ می‌گوید: «رویکرد آکسفورد برای مقابله با تغییرات تجاری در آینده برای شرکت‌ها بسیار مشخص است و به سازمان‌ها کمک می‌کند تا براساس دلایل و عوامل موجود، احتمالات ممکن را در نظر بگیرند و نه بر اساس حدس و گمان. در نتیجه، آکسفورد به سازمان‌ها و شرکت‌ها امکان می‌دهد که احتمالات متفاوتی را نیز در نظر داشته باشند.»
وی در ادامه به رهبران توصیه می‌کند: «با تقویت تفکری که از گزینه‌های بیشتری استقبال کند، در رهبری موفق‌تر خواهند بود، چرا که تنوع افکار به‌عنوان یکی از ویژگی های رهبران در این بخش بسیار ارزشمند است.»
نیروی انسانی را در آغوش بگیرید (استفاده بهینه از عامل انسانی)
مدیرعاملان اجرایی برخی مواقع بر اساس حس غریزی، دانش و تجربیات گذشته خود اقدام به تصمیم‌گیری می‌کنند. اما با روی کار آمدن سناریو‌های جدید، زمانی که مدیرعاملان اجرایی از تصمیم خود مطمئن نیستند و یا دچار تردید شده‌اند و یا دانش لازم برای اتخاذ تصمیم در مورد سناریو جدید را در اختیار ندارند، باید در عین تواضع و فروتنی از دیگران کمک بگیرند.
رهبران موفق برای کنترل تردیدهای خود به دنبال تایید هم‌ترازان با تجربه خود می‌روند و تا جایی که می‌توانند اطلاعات جمع‌آوری می‌کنند و به تحلیل آن‌ها می‌پردازند و با سهامداران، اعضای هیئت‌مدیره و مشاوران خارج از سازمان به گفتگو می‌پردازند.
برای یک رهبر، وجود افراد قابل اعتمادی که نقش وکیل مدافع او را ایفا می‌کنند بسیار سودمند خواهد بود چراکه این افراد تحت عنوان عوامل انسانی رویکردهایی را در اختیار رهبران می‌گذارند که شاید از چشمان او دور مانده باشند.

الوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید .

معروفترین برندهای لباس در دنیا چگونه شکل گرفته اند ؟
برندهای معروف لباس در دنیا به تعداد زیاد وجود دارند چون همه‌ی مردم جهان به لباس احتیاج دارند و به همین خاطر، صنعت پوشاک صنعت بسیار گسترده‌ای است. در این صنعت گسترده، معروفترین برندهای لباس موفقیت و اقبال جهانی را به دست می‌آورند .این برندها کیفیت، نوآوری و کمال‌گرایی را باهم در یک جا جمع کرده اند.
دنیای لباس، قدمتی به اندازه تاریخ انسانها دارد. در هر عصر مهمترین مسئله پوشاک بوده است که با گذشت زمان و آداب و رسوم تغییر کرده است. در این مقاله قصد داریم شما را با 10 برند فروش لباس مشهور در جهان آشنا کنیم و شما را به سفری هیجان انگیز در دنیای مد ببریم.
صنعت پوشاک یکی از صنایع باستانی است. با این حال، امروزه شرکت های بسیار کمی وجود دارند که در زمینه تولید پوشاک در رتبه های برتر در سطح جهان حضور دارند.جهان شاهد ظهور فرآیند های نو و پارچه های جدید در صنعت پوشاک بوده است. تعداد کمی از مارک ها در سراسر جهان مشهور شده اند و هنوز هم جزء برند های پرفروش های جهانی هستند. کلید اصلی آنها در کیفیت، کمال گرایی و تناسب با گرایش ها است.الوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید .

برندهای لوکس قسمت جدا نشدنی جهان در قرن ۲۱

روزگاری مردم هرگز لباس نمی پوشیدند. شاید به نظر می‌رسید که لباس نپوشیدن مسئله عجیبی نیست، و هیچ کس نگران پوشاندن بدن خود نبود. بعد ها، با گذشت زمان، مردم حس نیاز به محافظت در برابر خطرات خارجی را در خود احساس کردند. به همین دلیل شروع به پوشاندن بدن خود با برگ و چوب تنه درختان و بعداً با پوست حیوانات کردند.الوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید .

پس از شروع تمدن ها، مردم دریافتند که می توانند پارچه هایی را از یک منبع گیاهی بپوشند. و سپس همان اتفاق افتاد که در تاریخ آمده است و برند فروش لباس شکل گرفته است.

این قرن ۲۱ است، عصر تکنولوژی اطلاعات و جهانی شدن، مادی و مصرف است. مردم در تلاش برای ایجاد میلیون ها دلار هستند که بتوانند لوکس زندگی کنند. داشتن محصولاتی که توسط برندهای لوکس زیر تولید شده نمادی از طبقه بالا و وضعیت در چنین جامعه ای نظر گرفته شده است، از آنجایی که قیمت محصولات این برندها در کاتالوگ هایشان فوق العاده گران است کسیکه یکی از لوازمش از چنین برند هایی باشد ثروتمند محسوب می شود.
در ادامه پرفروش ترین و معروفترین برندهای لباس در جهان را با مورد بررسی قرار داده ایم:
برند دولچه اند گابانا Dolce & Gabbana
برند دولچه اند گابانا که به اختصار D & G نیز نامیده می شود، در زمینه تمامی آیکن های فشن فعالیت دارد. برای طراحی فصلی خود بسیار مشهور هست.
دولچه و گابانا شرکت کالای لوکس و خانه مد ایتالیایی است که در سال ۱۹۸۵ توسط دمینیکو دولچه و استفانو گابانا، دو طراح ایتالیایی، در شهر میلان تاسیس شد. این شرکت دارای دو برند مجزا به نام های دولچه و گابانا و دی اند جی است که هر یک خط و سیاست‌های خود را دنبال می کنند.

دولچه و گابانا یکی از برند های معروف و گران قیمت است.
دولچه و گابانا مخصوص اقلام بیشر تجملی و گران قیمت است. این برند که به پیچیدگی طرح هایش و به عنوان برندی لوکس و گران قیمت شناخته شده است، طرفداران بسیاری در میان چهره های شناخته شده جهان دارد. دولچه و گابانا از جواهرات، ساعت، لوازم آرایش، عطر، عینک آفتابی و کیف و کفش گرفته تا لباس زیر و لباس شب و خلاصه تمام ریز و درشت پوشاک و اکسسوری را تولید می کند که ظرافت و زیبایی بی نظیری دارند.
از آنجا که این برند به دلیل بالا بودن کیفیت و زیبایی کالاهایش جزو لوکس ترین برندهای جهان است، در میان گران ترین ها نیز قرار می گیرد.الوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید .

برند کالوین کلین Calvin Klein
برند کالوین کلین در سال ۱۹۶۸ توسط طراح مشهور آمریکایی کالوین کلین تاسیس گردید. این برند که با نام اختصاری مشهورش CK شناخته میشود. در زمینه تولید انواع لوازم صنعت مد مانند پوشاک، عطر و ادکلن، عینک، کفش و کیف، لوازم آرایشی، ساعت و جواهرات و … فعالیت دارد. این برند به دلیل سادگی در طراحی از محبوبیت زیادی در بین برندهای معروف لباس برخوردار است.

برند زارا Zara
این برند یک برند اسپانیایی است که خود شامل چند زیرمجموعه مشهور مارک در اسپانیا است. . زارا از خلاق ترین برندها است و شیوه های تبلیغاتی منحصر به فردی دارد که آن را رقیب اصلی برندهای لباس کرده است.این شرکت در سال ۱۹۷۵ توسط روزالیا مرا گوینتیا و آمانسیو اورتگا تأسیس شده‌است. این شرکت ادعای مشهوری دارد، مبنی براینکه برای تولید و توسعه و روانه بازار کردن یک محصول جدید، تنها به دو هفته زمان نیاز دارد.
زارا یک برند پوشاک و زیورآلات است و کار خود را از شهر ارتشیو در گالیسیا آغاز کرد. برند لباس زنانه زارا ناو سرفرماندهی گروه فروشگاه های زنجیره ای ایندیتکس محسوب می شود. کمپانی ایندیتکس یک مجموعه بزرگ نساجی و طراحی اسپانیایی و بزرگترین گروه مد جهان است، که به غیر از زارا، مالک برندهای دیگری، مانند ماسیمو دوتی، پول اند بر، اویشو، اوترکه، استرادیواریوس و برشکا نیز می باشد.

برند دیور Dior
الوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید . این برند در سال ۱۹۴۶ و توسط کریستین دیور تاسیس شد. برند دیور شعبه های بسیاری در سراسر جهان دارد. درآمد این برند در سال در حدود ۱۸ میلیارد دلار است که مبلغ هنگفتی است. کریستین دیور تولید کننده انواع اکسسوری است، عطر این برند نیز بسیار مشهور است.

کریستین دیور در LVMH سهام دارد و دفتر مرکزی آن در پاریس است.این برند با بیش از ۱۶۰ فروشگاه خرده فروشی در سراسر جهان داردبهترین ارایه همزمان مد و همچنین لوازم جانبی و کالاهای چرمی است.

آرمانی ARMANI
ارزش برند این کمپانی بزرگ و شناخته شده، حدود ۳٫۱ میلیارد دلار است. دوخت بی عیب و نقص و زرق و برق خاص محصولات آرمانی، این برند را به انتخاب تعداد زیادی از ستاره‌های هالیوود تبدیل کرده است. آرمانی، متخصص کت و شلوارهای لوکس و خوش‌جنس است، اما کارش را به کت و شلوار محدود نکرده است. آن‌ها عطر، کیف و کمربند چرمی، عینک، کفش و وسایل دیگری هم تولید می‌کنند.
آرمانی شرکت طراحی مد و لباس ایتالیایی است که در سال ۱۹۷۵ توسط جورجو آرمانی تاسیس شد. این شرکت به طراحی و ساخت محصولات متنوعی شامل کالاهای لوکس، پوشاک،لوازم آرایشی، عطر، طراحی داخلی، جواهرات، عینک و ساعت با برندهای گوناگون می پردازد.

الوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید .جورجو آرمانی و سرجیو گالئوتی این شرکت را با سرمایه ده هزار دلار، در سال ۱۹۷۵ در شهر میلان بنیان گذاشتند و آنقدر پیشرفت شان قابل ملاحظه بوده که در پایان سال ۲۰۰۵ میزان فروشی برابر با ۱٫۶۹ میلیارد دلار داشته و به یکی از گران ترین برندها جهان تبدیل شده اند.
این شرکت هم ‌اکنون مالک شبکه ای از ۳۰۰ فروشگاه و بوتیک در ۳۶ کشور جهان است و در حدود ۴۷۰۰ کارمند و ۱۳ نمایندگی تولید در سراسر جهان دارد.
آرمانی همچنین از طریق همکاری با سایر شرکت‌ها در حیطه‌های تازه‌ای مانند ساخت هتل ها و مراکز تفریحی زنجیره‌ای و حتی ساخت گوشی‌های موبایل و همچنین تولید عطرهای زنانه و مردانه، پس از همکاری با شرکت لوازم آرایشی لورئال، کار خود را آغاز کرده است.

فندی FENDI
این برند ایتالیایی در سال ۱۹۲۵ و توسط «پائولا فندی» ساخته شد. هرچند که فندی لباس‌هایی در کلاس جهانی تولید می‌کند، اما محصول پرچم‌دار آن کیف است. یکی از بزرگ‌ترین عواملی که استانداردهای برند فندی را حفظ می‌کند، این است که مدیران این برند همیشه سعی می‌کنند در دنیای مد، به روز بمانند.
شرکت فندی در رم، ایتالیا واقع شده است. فندی دومین قدیمی ترین برند پوشاک در این فهرست است. خانواده فندی کارش را با یک فروشگاه پوست و چرم شروع کرد. اکنون شعبه‌های این برند در سراسر دنیا وجود دارد. بخش زیادی از برند فندی متعلق به لوئیس ویتون است.

درست مانند بسیاری از برندهای دیگر، فندی نیز کفش، پوشاک، اکسسوری، ساعت، لوازم جانبی چرمی، کیف دستی زنانه و گوشواره طراحی و تولید می‌کند. درحال‌حاضر فندی یکی از لوکس‌ترین برندهای پوشاک ۲۰۱۷ است. این برند در سراسر دنیا بیش از ۲۰۰ فروشگاه دارد و سود سالانه‌ی آن به ۱.۱ میلیارد یورو می رسد.

گس – Guess
گس شرکت کالای لوکس آمریکایی است که در زمینه طراحی، تولید و توزیع انواع پوشاک و لوازم جانبی بازار مد مانند ساعت مچی، جواهرات و عطر فعالیت دارد.
این شرکت در سال ۱۹۸۱ توسط پل مارسیانو تاسیس شد و پیشرفت آن به گونه ای بوده که هم ‌اکنون مالک شبکه ای از ۴۸۴ شعبه فروشگاه و بوتیک در سراسر جهان به علاوه فروشگاه های زنجیره ای مارسیانو استور نیز می باشد. دفتر مرکزی و شعبه اصلی فروشگاه های شرکت گس در شهر لس آنجلس، کالیفرنیا، قرار دارد.
این برند بیشتر به دلیل تولید لباس های جین خود برای مردان و زنان شهرت دارد و با درآمد حدود 1.19 بیلیون دلار، جزو گران ترین برندهای موجود در جهان است.

ورساچه VERSACE
این کمپانی ایتالیایی، در سال ۱۹۷۸ و توسط «جیانی ورساچه» افتتاح شد. برند ورساچه یکی از بزرگ‌الوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید .ترین برندهای لایف استایل جهان است. ورساچه به تزئینات جذاب و فریبنده، طرح‌های زنده و لباس‌های مجلسی خود مشهور است.
این برند محبوبیت فوری خود را پس از آن که اولین بوتیک افتتاح شد به دست اورد و امروز، آن را در میان بهترین و گران ترین برندها در جهان است. این شرکت هر چیزی که فکرش را کنید تولید می کند کفش، لباس تا عطر.

پرادا Prada
پرادا یکی از برندهای پرطرفدار در جهان نظر گرفته شده است است و بدون شک یک مارک شناخته شده است. سال هاست که لوازم جانبی چرم ، کلاه و کفش تولید میکند.
این برند در سال ۱۹۱۳ توسط یک سازنده چرم به نام «ماریو پرادا» تأسیس‌شد که در ابتدا کار خود را در زمینه تولید کفش و چمدان آغاز کرد و سپس با گذشت زمان فعالیت های خود را در عرصه تولید پوشاک و اکسسوری نیز گسترش داد و اکنون هواداران بیشماری از میان نسل نو دارد. پرادا با درآمد سالانه ۳ میلیارد دلار جایگاه خوبی میان برندهای مشهور جهان کسب کرده است. استایل، رنگ و طراحی لباس‌های این برند، مثال‌زدنی است و ارزش برند آن حدود ۷٫۳ میلیارد دلار تخمین زده می‌شود.
داستان برندسازی یک اعتبار به وسعت جهان با نام مسترکارتالوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید .
مسترکارت یک شرکت بین‌المللی خدمات مالی است که در سال ۱۹۶۶ با همکاری چند بانک بزرگ آمریکایی تشکیل شده است.
شرکت خدمات مالی مستر کارت با نام کامل Mastercard Incorporation، یک شرکت بین‌المللی خدمات مالی است. دفتر اصلی مدیریت مسترکارت در نیویورک و در منطقه‌ی Purchase واقع است. دفتر مدیریت خدمات بین‌الملل این شرکت نیز در شهر O’Fallon ایالت میزوری واقع است.
فعالیت اصلی مسترکارت در اکثر کشورهای جهان انجام می‌شود. تمرکز این شرکت بر تنظیم فرآیندهای پرداخت بین بانک‌های فروشندگان و بانک‌های ارائه‌دهنده‌ی خدمات کارتی به مشتریان است. کارت‌های مسترکارت به‌طور کلی به ۲ دسته‌ی خرید نقدی (Debit) و اعتباری (Credit) تقسیم می‌شوند.
سهام بخش بین‌المللی مسترکارت با نام Mastercard Worldwide در سال ۲۰۰۶ به‌صورت عمومی عرضه شد و این شرکت به شرکتی از نوع سهامی عام تبدیل شد. پیش از این، این شرکت متشکل از ۲۵۰۰ مؤسسه‌ی مالی بود که تولید، پشتیبانی و ارائه‌ی کارت‌های آن را بر عهده داشتند.
دلیل اصلی تأسیس مسترکارت، رقابت با کارت‌های ارائه‌شده توسط Bank of America تحت عنوانBankAmericard بود که بعدها به Visa تبدیل شد. بانک‌های تأسیس‌‌کننده‌ی مسترکارت عموما در ایالت کالیفرنیا واقع بودند. این شرکت در سال‌های ابتدایی با نام‌های اینتربانک (Interbank) و مسترشارژ (Master Charge) شناخته می‌شد.

تاریخچه
بانک‌هایی که اقدام به تأسیس مسترکارت کردند عبارتند از United California Bank، Wells Fargo،Crocker National Bank و Bank of California. بانک‌های یونایتد کالیفرنیا و کراکر نشنال بعد از مدتی با ولز فارگو ترکیب شدند. بانک کالیفرنیا نیز بعدا به اتحادیه‌ی بانکی کالیفرنیا ملحق شد.
در سال ۱۹۶۶، بانک‌های گفته‌شده، سازمان کارت‌های بین بانکی یا ICA را تأسیس کردند که پس از مدتی به کمک بانک Marine Midland در نیویورک، محصول اصلی یعنی مسترشارژ را عرضه کردند. آن‌ها از عبارت کارت بین بانکی یا The Interbank Card برای این کارت استفاده می‌کردند. در سال ۱۹۶۹، بانک اصلی شهر نیویورک که امروزه با نام Citibank شناخته می‌شود، سرویس کارتی خود را به مسترشارژ ملحق کرد و باعث رونق و محبوبیت بیش از پیش این سرویس شد.الوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید .
یک سال قبل از آن و در سال ۱۹۶۸، سازمان ICA تفاهم‌نامه‌ای با بانک‌های اروپایی و سازمان Eurocard امضا کرد که دسترسی به بازارهای طرفین را به یکدیگر می‌داد. در پی این تفاهم‌نامه و در سال ۱۹۷۲، کارت‌های بانکی اروپا که با نام Access شناخته می‌شدند به این قرارداد ملحق شدند. در سال ۱۹۷۹ نام مسترشارژ بهMasterCard تغییر کرد. سرانجام در سال ۱۹۹۷، مسترکارت توانست کارت‌های اکسس را به مالکیت خود درآورد و این برند را نیز بازنشسته کند. کارت‌های یوروکارت نیز در سال ۲۰۰۲ به مسترکارت ملحق شدند.

شرکت مسترکارت در سال ۱۲۰۰۶ تصمیم گرفت که فعالیت جهانی بیشتری داشته باشد و به همین دلیل نام خود را از MasterCard International به MasterCard Worldwide تغییر داد. پس از این تغییر، یک دایره‌ی دیگر به دایره‌های لوگوی معروف مسترکارت اضافه شد تا نشان‌دهنده‌ی اهداف جدید این سازمان مالی باشد.
در سال ۲۰۱۰ و با اوج‌گیری تجارت الکترونیک، مسترکارت تصمیم گرفت که نقشی پررنگ در این بازار داشته باشد. این شرکت با خرید DataCash گامی بزرگ در این جهت برداشت. دیتاکش یک سرویس مدیریت پردازش پرداخت و کنترل تقلب و ریسک بود که مرکز آن در انگلستان قرار داشت. آن‌ها در سال‌های بعد سیستم‌های پرداخت بدون تماس با استفاده از موبایل را توسعه دادند و از سال ۲۰۱۲ حضور خود در بازارهای خاور میانه را نیز گسترش دادند. از خریدهای بزرگ مسترکارت در سال‌های بعد، شرکت استرالیایی Pinpointبود. این شرکت در زمینه‌ی مدیریت سیستم‌های پرداخت جوایز وفاداری به مشتریان فعالیت می‌کرد.

فعالیت‌های الحاق و خرید مسترکارت در سال‌های بعد نیز با قدرت پیش رفت. آن‌ها در سال ۲۰۱۴ تفاهم‌نامه‌ای بزرگ با اپل امضا کردند تا قابلیت‌های کیف پول موبایل را به کمک یکدیگر توسعه دهند. از آخرین خریدهای این سازمان بزرگ مالی نیز می‌توان به خرید شرکت Brighterion اشاره کرد. این شرکت سابقه‌ای درخشان در زمینه‌ی یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی دارد.
سهام مسترکارت در سال ۲۰۰۶ به‌صورت عمومی عرضه شد. این شرکت که ابتدا به‌صورت مجموعه‌ای از بانک‌ها فعالیت می‌کرد، در این تاریخ ۶۱.۵ میلیون سهم با ارزش هرکدام ۳۹ دلار را به بازار بورس اوراق بهادار عرضه کرد. تا آگوست سال ۲۰۱۶، ارزش مجموع سهام مسترکارت به ۱۰۵.۵ میلیارد دلار رسید.الوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید .
محصولات و پروژه‌ها
اکثر مردم مسترکارت را با انواع کارت‌های بانکی می‌شناسند. حال این‌که این سازمان راه‌حل‌های مالی و سیستم‌های پرداخت زیادی را نیز ایجاد کرده و به کمک شرکت‌های جانبی توسعه داده است.
کارت‌های بانکی
مسترکارت در دوران فعالیت خود همیشه به پیشرفت خدمات پرداخت و انتقال وجه کارتی توجه زیادی کرده است. این سازمان انواع مختلفی از کارت‌ها را ارائه می‌دهد. کارت‌های اعتباری یا Credit، از نمونه‌های پرطرفدار کارت‌های بانکی هستند. در تعریف ساده، این کارت‌ها بسته به اعتبار مشتری در بانک و سابقه‌ی مالی او، به دارنده اجازه می‌دهند الوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید .

که هزینه‌ی محصول یا خدمت خریداری‌شده را مدتی بعد بپردازد.نوع دیگر کارت‌ها، کارت‌های دبیت (Debit) هستند که ساختاری ساده دارند و برای پرداخت هزینه یا دریافت پول نقد در لحظه استفاده می‌شوند. پول خرج شده از این کارت‌ها در همان زمان انجام فرآیند از حساب فرد مورد نظر کسر می‌شود.کارت‌های پیش‌پرداختی یا Prepaid نوع دیگری از خدمات مسترکارت به مشتریان است که به آن‌ها اجازه می‌دهد بدون داشتن حساب بانکی یا اعتبار بانکی از کارت برای خرید یا ذخیره‌ی پول استفاده کنند.

پرداخت بدون تماس
این پروژه ابتدا با نام Paypass معرفی ‌شد و بعدا به Mastercard Contactless تغییر نام داد. محصول این پروژه روشی ساده‌ و بدون نیاز به کشیدن یا وارد کردن کارت بانکی در درگاه پرداخت برای خرید است. شرکت‌های دیگر مانند American Express روش مشابه و با نام ExpressPay دارند. رقیب اصلی مسترکارت یعنی ویزا نیز از همین روش با نام payWave استفاده می‌کند. در حال حاضر این روش پرداخت تنها برای پرداخت‌های تا ۵۰ دلار قابل استفاده است.
مسترکارت پروژه‌ی کانتکت‌لس را در سال ۲۰۰۳ و به‌صورت آزمایشی در اورلاندوی فلوریدا شروع کرد. بیش از ۱۶ هزار مشتری و ۶۰ مرکز فروش در این طرح اولیه مشارکت کردند. این شرکت برای توسعه‌ی ساختار پرداخت‌های موبایل با استفاده از NFC نیز با نوکیا، AT&T و JPMorgan همکاری کرد. در سال ۲۰۱۱، گوگل و مسترکارت پروژه‌ای مشترک با نام Google Wallet شروع کردند. آن‌ها اپلیکیشنی توسعه دادند تا کاربر بتواند با استفاده از آن و بدون نیاز به کارت فیزیکی عملیات ارسال اطلاعات کارت بانکی خود به درگاه پرداخت را انجام دهد. این پروژه بعدا با توسعه‌ی Android pay به بلوغ رسید.الوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید .

Qkr
این پروژه یک اپلیکیشن پرداخت است که توسط خود تیم مسترکارت توسعه داده شده است. تمرکز اصلی این سیستم پرداخت در مکان‌هایی مانند مسابقات ورزشی و کنسرت‌ها و سینماها است. روش QkR نیازی به سیستم NFC ندارد و با ارتباط اینترنتی کار می‌کند.
کاربران این اپلیکیشن می‌توانند با اسکن بارکد QR مخصوص در محلی که نشسته‌اند، سفارش خود را ثبت و هزینه‌ی آن را از کارت اعتباری خود پرداخت کنند. پس از اتمام عملیات خرید، پرسنل خدماتی مرکز ورزشی یا تفریحی، سفارش را در همان محل به مشتری تحویل می‌دهند. در حال حاضر این سیستم خرید در سینماهای استرالیا استفاده شده است. مسترکارت در حال حاضر در حال انجام تبلیغات و عرضه‌ی این اپلیکیشن و سرویس‌های آن به فروشندگان بزرگ است.الوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید .
شبکه بانکی Banknet
شبکه‌ی بانکی مورد استفاده‌ی مسترکارت، Banknet نام دارد. این شبکه‌ی ارتباطاتی، تمام عرضه‌کنندگان، مشتریان، درگاه‌های پرداخت و مراکز پردازش عملیات پرداخت را در یک شبکه‌ی مالی به هم متصل می‌کند. مرکز عملیاتی این شبکه در شهر سنت لوئیس ایالت میزوری واقع است و تحت استاندارد بین‌المللی ISO 8583فعالیت می‌کند.
شبکه‌ی مسترکارت ساختاری نقطه به نقطه دارد و هر ۲ نقطه‌ای که درخواست اتصال در آن داشته باشند، به کمک شبکه‌ای از نقطه‌های فعال دیگر به هم متصل می‌شوند. این ساختار در علوم شبکه Peer-To-Peer نام دارد. استفاده از این ساختار شبکه باعث می‌شود که بروز مشکل در یکی از مراکز و نقطه‌ها، ضرری به ساختار کلی و ارتباط دیگر بخش‌ها وارد نکند.
برخلاف مسترکارت، ویزا از شبکه‌ای با ساختار ستاره‌ای بهره می‌برد. در این ساختار، بخش‌های فعال در شبکه به مراکز مشخصی متصل می‌شوند و تمامی فرآیندها در این مراکز صورت می‌گیرد. به عبارتی اگر مرکز پردازش دچار مشکل شود، ارتباط نقاط آن مرکز با هم قطع می‌شود. در نتیجه می‌توان گفت ساختار شبکه‌ای مسترکارت انعطاف‌پذیرتر و امن‌تر است.

مشکلات حقوقی و دعواهای قضایی
شرکت‌های مسترکارت و ویزا با وجود رقابت شدیدی که دارند، در زمینه‌ی رویارویی با سرویس‌دهندگان سنتی خدمات بانکی و حل کردن مشکلات قانونی با هم مشترک هستند. بانک‌ها و فروشندگان در طول تاریخ فعالیت این ۲ سرویس شکایت‌های حقوقی زیادی علیه آن‌ها ارائه کرده‌اند که برخی از آن‌ها با مبالغ بسیار زیادی حل و فصل شده‌اند.
یکی از شاکیان بزرگ این شرکت‌ها، سرویس‌دهندگان درگاه‌های پرداخت یا ATM-ها بوده‌اند. این شرکت‌ها ادعا کرده‌اند که مسترکارت و ویزا با وضع قوانین خاص، اجازه‌ی کاهش قیمت خدمات دستگاه‌های ATM را نمی‌دهند. در شکایت بزرگ دیگری که علیه این ۲ شرکت ارائه‌ شد، آن‌ها به‌منظور اصلاح قیمت خدمات پرداخت با کارت، مجبور به پرداخت ۳ میلیارد دلار جریمه به شاکیان شدند. شاکیان این دعوای حقوقی، فروشندگان بزرگی همچون وال‌مارت، Sears و دیگر شرکت‌های بزرگ آمریکایی بودند.
مسترکارت مشکلات و دعواهای حقوقی زیادی در ایالات متحده‌ی آمریکا و همین‌طور اروپا داشته است. یکی از تاریخی‌ترین دعواهای حقوقی علیه این شرکت، در سال ۱۹۹۶ برپا شد که طی آن، ۴ میلیون فروشنده به خاطر مجبور شدن به پذیرش کارت‌های اعتباری و افزایش سهم مسترکارت از پرداخت‌های کارتی به دادگاه فدرالشکایت کردند. نتیجه‌ی این شکایت پرداختی میلیارد دلاری توسط مسترکارت بود که به بزرگ‌ترین پرداخت خسارت تاریخ بدل شد.
الوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید .

از شکایت‌های حقوقی دیگر علیه مسترکارت می‌توان به ادعای American Express اشاره کرد که در نهایت نیز مسترکارت را متهم کرد. طبق ادعای این شرکت، بانک‌هایی که با مسترکارت قرارداد داشتند، نمی‌توانستند با امریکن اکسپرس همکاری کنند و این قانون به‌صورت صریح در قراردادهای مسترکارت ذکر می‌شد.

افزایش قیمت تراکنش‌های مالی برای توریست‌هایی که به اروپا سفر می‌کنند نیز از تخلفات در حال پیگیری مسترکارت است. سازمان‌های حقوقی و مالی اروپایی از سال ۲۰۱۳ پیگیر این اتهام هستند و قصد دارند هزینه‌ای که مسترکارت به خاطر تراکنش‌های مالی از گردشگران دریافت می‌کند، کاهش دهند.
مسترکارت در سال ۲۰۱۰ تمام تراکنش‌ها و پرداخت‌ها به سایت ویکی لیکس (WikiLeaks) را مسدود کرد. این اقدام آن‌ها با اعتراضات گسترده‌ی جهانی روبرو شد و باعث شد گروه هکرهای کلاه‌سفید Anonymousحملات متعددی به وب‌سایت‌های مسترکارت و سرورهای آن‌ها صورت دهند. مدافعان حقوق بشر بر این عقیده هستند که این ممنوعیت‌های ایجادشده می‌تواند در جهت سانسور انتشار اطلاعات باشد. در نتیجه‌ی این اعتراضات، شکایت‌های حقوقی متعددی علیه مسترکارت و ویزا مطرح شده‌اند که در حال پیگیری هستند.
یکی از انتقادات بزرگی که در سال‌های اخیر به مسترکارت وارد شده، تفاهم‌نامه‌ی این شرکت با دولت نیجریه است. طی این توافق که در سال ۲۰۱۴ امضا شد، کارت‌های ملی و شناسایی مردم نیجریه به کارت‌های بانکی و اعتباری تبدیل خواهند شد که لوگوی مسترکارت روی آن‌ها درج شده است. منتقدان بر این باورند که این اقدام شبیه به مهر کردن بدن برده‌های آفریقایی توسط صاحبان آمریکایی آن‌ها است.الوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید .

شبکه تبلیغاتی و وضعیت کنونی برند مسترکارت
مسترکارت در حال حاضر با شعار رقابتی «بدون قیمت (Priceless)» فعالیت می‌کند. عبارت تبلیغاتی این شرکت نیز به این صورت است: «برخی چیزها را نمی‌توان با پول خرید، برای بقیه‌ی موارد می‌توان از مسترکارت استفاده کرد.» این کمپین تبلیغاتی برای اولین بار در سال ۱۹۹۷ اجرا شد و عنوان Priceless نیز به نام شرکت مسترکارت ثبت شده است. حتی این کمپین تبلیغاتی نیز از گزند شکایت‌های حقوقی در امان نبود. ۴ سال قبل از شروع کمپین مسترکارت، کمپینی تبلیغاتی در کشور پاراگوئه با همین جمله شروع به فعالیت کرده بود. طراح این کمپین که آن را برای شرکت خدمات مالی Bancard طراحی کرده بود، شکایتی علیه مسترکارت ارائه کرد.
مسترکارت در حال حاضر ارزشی تقریبا دوسوم رقیب دیرینه‌ی خود یعنی ویزا کارت دارد؛ اما تلاش‌های گسترده و حضور در بازارهای جدید می‌‌تواند آن‌ها را به کسب مقام برتر در صنعت خدمات مالی امیدوار کند. درآمد اصلی شرکت‌های همچون مسترکارت، درصدی از مبالغ تراکنش کارت‌ها است که از فروشندگان دریافت می‌شود.الوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید .
مسترکارت به‌عنوان اسپانسر تیم‌های مختلف ورزشی و رویدادهای بزرگ نیز فعالیت می‌کند. جام قهرمانان اروپا، یکی از بزرگ‌ترین این رویدادها است. این شرکت تا سال ۲۰۰۷ به‌عنوان اسپانسر جام جهانی فوتبال نیز فعالیت می‌کرد که پس از یک دعوای حقوقی آن را به رقیب خود یعنی Visa واگذار کرد.

ثبت علامت تجاری
ثبت علامت تجاری توسط افراد یا شرکت هایی انجام می شود که در خط تولید یا فروش محصولی فعالیت می کنند. به طور مثال خط تولید لباس های ورزشی را در نظر داشته باشید. کارخانه تولیدی معروفی با بهترین دیزاین ها و مواد اولیه این لباس ها را تولید کرده و می فروشد اما بعد از مدتی فرد کلاهبرداری با استفاده از نام تجاری آن ها محصولات بی کیفیتی به فروش رسانده و اعتبار آن ها را از بین می برد. ثبت علامت در این زمان به مالکان اصلی این خط تولید کمک خواهد کرد تا از فرد کلاهبردار شکایت کنند و بتوانند آبروی شرکت خود را بازگردانند.
در نوع دیگری از ضررهای ناشی از ثبت نکردن برند، احتمال از دست دادن تمام حقوق برند وجود دارد. در مثال بالا اگر بعد از شهرت خط تولید لباس ورزشی مورد نظر، اگر فردی تصمیم به ثبت کردن آن برند بگیرد، احتمال این وجود دارد که فردی که این لباس ها را در اصل طراحی کرده تمام حق خودش در ارتباط با کار خود را از دست بدهد.

ثبت نشان تجاری
ثبت نشان تجاری یا لوگو باید همراه با ثبت برند انجام شود. لوگو به تجارت های مختلف کمک می کند تا راحت تر دیده شوند. به دلیل وجود تعداد بی اندازه زیاد محصولات مختلف در بازار و برندهای زیاد، گاهی یادآوری یک نام بسیار سخت است. حتی گاهی مشتری نام برند مورد نظرش را اشتباه به یاد می آورد ولی لوگو حافظه تصویری افراد را هدف قرار می دهد و به یاد آوردن آن به صورت ناخودآگاه انجام می شود. این ویژگی باعث می شود افراد بیشتری محصول مورد نظر را به یاد بسپارند.

ثبت برند بین المللی
ثبت برند بین المللی برای ارتقای تجارت لازم خواهد بود. برای صادرات یا واردات محصول حتما باید برند بین المللی داشته باشید تا بتوانید در سایه آن فعالیت های خود را به انجام برسانید. قوانین ثبت کردن برند و نام تجاری به صورت جهانی با توجه به اینکه چه محصولی را در چه کشوری ثبت خواهید کرد، متفاوت خواهد بود. البته سیستم مادرید می تواند به تاجر امکان فعالیت تجاری در هشتاد و پنج کشور را بدهد و در صورت عضویت، نیازی به فرستادن تقاضا به تک تک این کشورها نیست.الوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید .

راهنمای ثبت برند
راهنمای ثبت نشان شامل مراحل و قوانین ثبت نام تجاری است. ما در اینجا به این موارد می پردازیم.

مراحل ثبت برند تجاری
مراحل ثبت برند تجاری با ورود به سایت اداره مالکیت معنوی آغاز می شود. با این کار شما اظهارنامه لازم برای نام تجاری خود پر کرده و اسناد را بارگذاری خواهید کرد. بعد از این مرحله نوبت اطلاع رسانی عمومی در روزنامه است. این مرحله به این دلیل وجود دارد که اگر فردی به هر علتی ادعایی حقوقی در باره برند شما داشت، بتواند ادعای خود را به گوش مسئولین برساند و در صورت امکان آن را ثابت کند. بعد از این مرحله، تایید یا عدم تایید برند را با شما در میان خواهند گذاشت.
اگر تایید شود، باید اطلاعیه دیگری را به چاپ برسانید و بعد از آن مراحل ثبت کردن نام تجاری را کامل کرده اید. البته این چند گام ساده چندین ماه زمان نیاز دارد و متقاضی باید صبر و حوصله لازم را داشته باشد.

مالکیت معنوی ثبت برند
مالکیت معنوی ثبت برند جزو مالکیت های صنعتی است و به برندهایی اختصاص می گیرد که به نوعی اختراع یا ایده جدیدی را دربر می گیرند. این نوع مالکیت به شما کمک می کند که بعد از ثبت اختراع، برند یا ایده های خود و تبدیل آن ها به یک موقعیت تجاری، از حقوق خود دفاع کنید و شخص دیگری نتواند حقوق ایده ی شما را به دست آورد.

ثبت برند تجاری
ثبت برند تجاری که در ایران با نام های مارک نیز شناخته می شود و در فرهنگ فارسی نام تجاری یا نمانام نیز به آن اطلاق می شود، در واقع نام و لوگوی محصول یا محصولات تولیدی یک شخص یا شرکت می باشد که در مالکیت شخص یا شرکت تولید کننده می باشد و بدون وجود ثبت علامت تجاری قطعا نمی توان به خوبی برای آن بازار یابی نمود و یا به اصل وجودی آن ماهیت بخشید.
رجیستر برند تجاری به تاجر و شرکت او اجازه شناخته شدن خواهد داد. برند را به مشتری ها شما را می شناساند و ثابت می کند که شما با سایر شرکت ها یا تولیدی ها تفاوت دارید. برند یا همان نام تجاری که فرد تاجر برای کالای خودش انتخاب می کند قوانینی دارد که فرد باید رعایت کند که آن ها در ادامه توضیح خواهیم داد.الوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید .

ثبت علائم تجاری
ثبت علائم تجاری از نظر قانونی در بیشتر موارد واجب نیست اما همانگونه که در بالا اخطار دادیم در صورتی که برند خود را ثبت نکرده باشید و مشکلی قانونی ایجاد شود، الوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید .

قانون نمی تواند هیچ کمکی به فرد کند، پس توصیه می شود که برای جلوگیری از مشکلات بعدی، ثبت علائم را قبل از شروع کار تجاری خود انجام دهید.

هزینه ثبت برند
هزینه ثبت برند بستگی با انتخاب موسسه خدماتی ثبتی شما متغیر است آشنایی با قوانین ثبت علامت و ویژگی های برند می تواند سبب تسریع درج و تایید علامت و نشان شود.مهم ترین ویژگی های علامتد که در ثبت نشان تجازی باید مد نظر قرار گیرند همواره به این نکته توجه داشته باشید که ثبت لوگو وعلامت الوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید .

به معنای این است که محصول تولیدی شما و خدمات شما از خدمات و محصولات تولیدی توسط رقبایتان متمایز می شود، به همین سبب لوگو شما باید در حوزه ی کسب و کار و محصول تولیدی منحصر به فرد باشد، به عنوان مثال فرض می کنیم که شما تولید کننده ی کفش یا پوشاک هستید، برای ثبت علامت مخصوص خود باید اسمی را انتخاب نمایید که قبلا توسط هیچ تولید کننده ی پوشاک یا کفشی انتخاب نشده باشد.

ثبت علامت
جهت ثبت علامت نام ایرانی برای محصولات ایرانی برگزینید . نام منتخب شده باید دارای بار معنایی مشخصی باشد و لوگوی آن نیز طراحی شده باشد، پس اولین مرحله برای درج علامت و یک نشان، طراحی یک نشان گرافیکی منحصر به فرد و جذاب می باشد. برای طراحی برند می توانید با مشاوران برندینگ یا گرافیست های ماهر در این زمینه مشورت نمایید.الوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید .
ثبت علامت تجاری باید در حوزه علامت های مجاز باشد. در ایران علامت هایی که مشابه علامت های مشهور و دولتی باشند یا به هر نحوی به علامت ها و لوگوهای دینی یا کشوری توهین کنند مجاز نیست. ثبت لوگو هم مثل ثبت برند فقط وقتی تایید می شود که در حال حاضر تکراری نباشد و باعث القای لوگوی دیگری نشود یعنی شباهت بیش از اندازه با آن نداشته باشد.

ثبت نام تجاری
ثبت نام تجاری یعنی برند برای مواردی که مسئولیت های عظیمی را ایجاد می کنند واجب است و بدون داشتن برند اجازه تجارت قانونی این نوع کالاها را پیدا نمی کنید. مثلا تولید دارو بدون داشتن نام تجاری، فرد مسئول را روانه زندان خواهد کرد. این قانون محصولاتی که خورده یا نوشیده می شوند و وسایل بهداشتی و آرایشی را هم در بر می گیرد و فرد تاجر را ملزم می کند که ثبت نام تجاری را در این موارد انجام دهد.الوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید .

ثبت برند و لوگو
در ثبت لوگو و برند قبل از اینکه لوگوی خود را طراحی نمایید، نامی را که برای برند خود انتخاب کرده اید را استعلام نمایید، زیرا اگر بدون استعلام نام نشان و علامت تجاری خود اقدام به طراحی لوگو نمایید، ممکن است زحمات شما هدر رود، زیرا ممکن است در صنف شما برندی با این نام درج شده باشد و امکان ثبت نشان و علامت شما با نامی که انتخاب کرده اید وجود نداشته باشد. می توانید با مشاوران برندینگ در خصوص نحوه ی استعلام نام برند مشورت بگیرید، سایت های بسیاری به صورت رایگان و آنلاین این کار را برای شما انجام داده و به راحتی و در کمترین زمان ممکن می توانید نام تجاری مد نظر خود را استعلام بگیرید.الوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید .
ثبت برند و لوگو دو موضوع کاملا مختلف می باشد. برند در واقع یک اسم برای تجارت و محصولات تجاری است و نوعی نوشته محسوب می شود اما لوگو نمادی است که برای نشان دادن آن برند استفاده خواهید کرد. البته قوانین مشترکی در درباره آن ها وجود دارد. مثلا هیچ کدام از آن ها نباید قبلا توسط فرد دیگری انتخاب شده باشد. هر دو باید به اندازه کافی واضح باشند تا مشتری بتواند فرق برند و لوگوی شما را با برند و لوگوی شرکت های دیگر تشخیص دهد.

هزینه ثبت لوگو
هزینه ثبت لوگو نیز مانند هزینه ثبت برند با چند عامل مرتبط است. این عوامل در قدم اول در سایت مالکیت معنوی مشخص می شوند. برای اظهارنامه با توجه به این واقعیت که محصول مورد نظر تاجر در چه طبقه ای وجود دارد و همین طور برای ایجاد اطلاعیه های روزنامه باید هزینه هایی را بپردازیم و ثبت نهایی برند آخرین هزینه ای نیست که تاجر مجبور به پرداخت آن است. اگر بعد از چاپ اطلاعیه لوگوی خود در روزنامه، اعتراضی برای آن وجود داشته باشد، هزینه مربوطه برای بررسی این ادعا هم باید پرداخت شود.

نحوه ثبت برند
نحوه ثبت برند را باید به صورت تک به تک و در مراحل جدا یاد گرفت و اجرا کرد. اسناد لازم باید گردآورده شده و در سایت بارگذاری شوند. در ادامه توضیح بیشتری در مورد مراحل ثبت کردن یک برند می دهیم.
مراحل ثبت برند

انتخاب یک نام مناسب که این نام ویژگی های یک برند را مو به مو داشته باشد. به عنوان مثال نام برندینگ نباید نام افراد مشهور و مکان های جغرافیایی معمول و مشهور باشد. برای محصول ایرانی نام لوگو باید پارسی باشد. نام برند باید در انحصار شخص تولید کننده باشد. در مراحل ثبت برند نام نشان و علامت نباید مشابه نام های انتخابی در یک صنف باشد.
استعلام نام برند از سایت های فعال در این حوزه به صورت آنلاین
انتخاب یک لوگوی مناسب که جذاب و مشتری پسند و قابل درک باشد.
تکمیل مدارک برای درج نشان و علامت تجاری : با توجه به اینکه برند شما از نوع حقیقی یا حقوقی می باشد، مدارکی که باید تکمیل شود متفاوت می باشد.
الوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید .

مراحل ثبت علائم به این صورت توصیف می شود: الوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید .

در قدم اول اسمی مناسب که بتواند محصولات تجاری مورد نظر را تعریف کند انتخاب کرده و بعد مطمئن می شوید که این نام قبلا توسط فرد دیگری به کار برده نشده باشد. در این مرحله باید اسم انتخابی را استعلام کنید. اگر نام انتخابی تمام ویژگی های لازم و قوانین را دارا بود، با کامل کردن اسناد لازم در سایت مالکیت معنوی عضو شده و اقدام به ثبت نام تجاری خود می کنید.
توجه کنید که استعلام اسم تجاری باید تخصصی و در سایت مالکیت معنوی انجام شود.

شرایط ثبت برند
شرایط ثبت برند را با اشاره به ساده ترین و مهم ترین اصل آن شروع می کنیم. اسم برند باید جدید باشد و حتی تشابه زیادی هم با اسم برند دیگری نداشته باشد. این اسم اصلا نباید یک موضوع کلی باشد. مثلا کلمه خوش اخلاقی یک صفت است. این اسم برای یک برند پذیرفته نخواهد شد.الوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید .
اسم انتخابی شما باید حتما به مواردی که با دین یا کشور ارتباط دارد احترام گذاشته باشد و احترام این مسائل را از بین نبرد.
در نهایت به خاطر بسپارید که یک اسم تجاری نمی تواند عدد باشد ولی اگر یک عدد را با اسم اصلی برند خود ترکیب کنید، می توانید برای ثبت آن اقدام کنید.

ثبت برند شرکت
ثبت برند شرکت شامل دو مرحله است. در واقع شرکت به طور جداگانه ثبت می شود و برند به صورت جدا. پس برای ثبت کردن برند یک شرکت ابتدا برند و شرکت را به طور قانونی ثبت کرده و بعد از برند در شرکت خود استفاده می کنیم. به یاد داشته باشید که برند می تواند برای یک فرد ثبت شود یا یک شرکت. وقتی برند را برای شرکت به ثبت می رسانیم، در واقع شرکت را یک فرد حقوقی تصور می کنیم و بعد برندی را برای شرکت به ثبت می رسانیم. در این مورد فرد تا زمانی که سهامی در شرکت مورد نظر داشته باشد می تواند در امور مرتبط با آن برند دخالت داشته باشد ولی در صورت خروج از شرکت، هیچ حقی در قبال برند شرکت ندارد.

ثبت برند مواد غذایی
ثبت برند مواد غذایی در کشور ما یا هر کشور دیگری اجباری است. توجه کنید که وقتی از واژه های مواد غذایی استفاده می کنیم در واقع آب یا سایر نوشیدنی ها را هم در نظر داریم.
این مواد تاثیر زیادی در سلامت جسمی مردم دارند پس طبیعی است که کشور از شرکت ها انتظار داشته باشد تا از همان ابتدا مسئولیت تمام موارد حقوقی محصولات خود را بر عهده بگیرند که فقط در صورت داشتن یک اسم تجاری ممکن است.
مزایای ثبت برند الوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید .یا علامت تجاری یکی از مهمترین مطالب مربوط به برند به شمار می‌رود. در عرصه تجارت داخلی و بین المللی به دلیل سرعت بسیار بالای رشد و ایجاد صنعت‌ها و فعالیت‌های تجاری مختلف، هر روزه شرکت‌های فراوانی برای پیدا کردن بازار مخصوص خود پای در عرصه رقابت می‌گذارند. بسیاری از آن‌ها با ایده‌های نو، طرح‌های جدید و اسامی منحصر به فرد شروع به فعالیت می‌کنند. ولی در این بین هستند شرکت‌هایی که خواسته و ناخواسته نام شرکت‌های دیگر و یا اسامی مشابه را برای تجارت خود به کار می برند.
اهمیت ثبت برند
در این زمان بیش از پیش علامت تجاری و برند دارای اهمیت هستند. با این که شرکت‌ها می‌توانند برند خود را به ثبت نرسانند و هیچ الزام قانونی برای ثبت علامت تجاری وجود ندارد، بسیاری از افراد برای پرهیز از سوء استفاده دیگران دست به این کار می‌زنند.
بر همین اساس تصمیم گرفتیم در مقاله زیر به مزایای ثبت برند بپردازیم تا شما با دید باز تصمیم بگیرید که یا هزینه‌های ثبت برند را قبول و برند خود را به ثبت برسانید و یا هزینه‌های موجود را در قسمت‌های دیگر تجارت‌تان به کار ببرید. در مطالب گذشته مجله ثبت یار، به بحث ثبت علامت تجاری و برخی نکات مهم جهت انتخاب برند پرداختیم. در این مطلب ابتدا تعریفی از برند ارائه کرده و سپس مزایای ثبت برند را بیان می‌کنیم. امروزه حتی ثبت برند آنلاین نیز ممکن شده است.
تعریف برند یا علامت تجاری
منظور از برند چیست؟الوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید .الوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید .الوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید . برند یا علامت تجاری نامی است که برای معرفی، استفاده و مشخص کردن یک محصول و یا خدمات استفاده می شود. به عبارت دیگر علامت تجاری اسم، اصطلاح، نشانه، طرح و یا ترکیبی است که به خریداران و مصرف کنندگان کمک می کند، به درستی اقدام به انتخاب و خرید کنند. نام تجاری و علامت تجاری برای معرفی و تشخیص انواع کالاهای شبیه به هم استفاده می شوند.
برندها به دارندگانشان کمک می‌کند به راحتی محصولات خود را معرفی و ویژگی‌های مختلف آن را بیان کنند و در عرصه رقابت تجاری بتوانند خود را نسبت به دیگران متمایز کنند. همین ویژگی‌ها باعث می‌شود محصول در بازار شناخته شود و به شهرت برسد. درکنار علامت تجاری، لوگو نیز می‌تواند در این زمینه کمک شایانی برای بقا و شناخته شدن یک برند باشد.
مزایای ثبت برند یا علامت تجاری
قانونی شدن
اولین مزیت و شاید مهمترین ویژگی که برند برای شما دارد، این است که با ثبت برند، در مقابل قانون شناخته می‌شوید. منظور از شناخته شدن این است که وقتی شما برند خود را به ثبت برسانید، می توانید از افرادی که از برند شما استفاده می کنند، شکایت کنید و آن ها مجبور به عوض کردن اسم و پرداخت غرامت به شما هستند.
با ثبت قانونی برند دیگر شرکت ها و یا تجارت ها دست به تقلید و سوء استفاده از علامت تجاری شما نمی زنند و با خیال راحت می توانید به تجارت بپردازید.
ایجاد تمایز
ثبت برند علاوه بر شما برای مشتریان شما نیز می تواند بسیار سودمند باشد. آن ها می توانند به راحتی محصول و یا خدمات شما را پیدا و از آن استفاده کنند.
همچنین این امر باعث می شود شما هر چه بیشتر به نیاز های مشتری ها دست پیدا کنید و بدانید که بر چه اساسی به سراغ برند شما می آیند و یا چه دلیلی باعث می شود رقیب شما را انتخاب کنند. با افزایش کیفیت و تطبیق آن با خواست مخاطب می توانید سهم بیشتری در بازار پیدا کنید.
بازاریابی
امروزه بازاریابی به یکی از رکن های اساسی هر تجارتی تبدیل شده است. اساس کار بازاریابان شناساندن و به شهرت رساندن محصولات یا خدمات است که اصولا این امر بدون برند و لوگو شدنی نیست.الوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید .
البته برای بازاریابی و به شهرت رساندن یک تجارت، تنها ثبت علامت تجاری کافی نیست بلکه بایدها و نبایدهایی در انتخاب برند مناسب وجود دارد که در صفحه انتخاب نام برند مفصل در مورد آن صحبت کرده ایم.
نمایندگی
حق امتیاز یکی دیگر از مواردی است که مشوقی برای ثبت برند به شمار می رود. زمانی که شما برند خود را به ثبت می رسانید، اجازه استفاده برای اشخاص ثالث نیز مهیا می شود. به همین دلیل شما می‌توانید حق امتیاز علامت تجاری خود را به افراد و یا شرکت های دیگر واگذار کنید تا هم به شهرت و اعتبار شما کمک کند و هم یک منبع درآمد مستقلی بدون هزینه ای برای شما باشد.
ایجاد دارائی
اگر برندی که انتخاب کرده اید بتواند در بازار ارزش و شهرت پیدا کند، خود برند به تنهایی می تواند یک دارائی ارزشمند به شمار رود. به این منظور که در آینده می توانید برند خود را به فروش برسانید و یا افرادی به نشانه اعتبار از نام آن در تجارت خود استفاده کنند تا برند خودشان شناخته تر شود و می تواند درآمدی مناسب برای شما ایجاد کند.
وام و سرمایه
یک برند ثبت شده می تواند اعتباری در مقابل دولت، بانک ها و سرمایه گذاران باشد. گرفتن وام و یا پیدا کردن سرمایه گذار وقتی می تواند برای شما اتفاق بی افتد که برند خود را به ثبت رسانده باشید. ثبت برند باعث می شود که قانون شما را به رسمیت بشناسد و همین امر می تواند به بانک ها و سرمایه گذارها این اطمینان را بدهد که تجارت شما می تواند قابل اعتماد و شناخته شده باشد.

داستان زارا (ZARA)، یکی از ارزشمندترین برندهای پوشاک در جهان، از شهری کوچک در ساحل اقیانوس اطلس آغاز می‌شود.
گالیسیا، ایالتی ساحلی در شمال اسپانیا و موطن ژنرال فرانسیسکو فرانکو است. مدت‌ها قبل از اینکه گالیسیا به میزبانی یکی از ارزشمندترین برند‌های دنیا مشهور شود، به آمار بالای مهاجرت ناشی از فقر ساکنانش شهرت داشت. در طول قرن بیستم میلادی، صدها هزار «گالیسی» به دلیل فقر شدید به کشورهای دوردستی چون آرژانتین مهاجرت می‌کردند.الوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید .
امروزه اما با وجود وضعیت بد اقتصادی اسپانیا، شهر گالیسیِ لاکرونیا، زادگاه سومین مرد ثروتمند جهان یعنی آمانسیو اورتگا، در مرکز توجه قرار گرفته است. اورتگا میلیاردری خود ساخته است که ثروت و شهرت خود را از طریق شرکت ایندیتکس (Inditex) و قدیمی‌ترین برند آن یعنی زارا (Zara) به دست آورده است.
بنا به اعلام بخش ارتباطات شرکت ایندیتکس، اورتگا تا به حال هیچ مصاحبه‌ای انجام نداده و در هیچ مراسم اهدای جوایزی شرکت نکرده است. او همچنین به ندرت اجازه می‌دهد تا عکسی از او گرفته شود. الوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید .پابلو آیلا که در سال ۲۰۱۱ – هنگامی که اورتگای ۷۶ ساله بالاخره تصمیم گرفت از مسند ریاست شرکت کناره گیری کند- به جای او سکان‌دار امپراطوری ایندیتکس شد نیز به مانند اورتگا به ندرت مصاحبه کرده یا عکس می‌اندازد. در واقع وظیفه‌ی ارائه‌ی چهره‌ای عمومی از ایندیتکس در رسانه‌ها بر عهده‌ی خسوس اچواریا، مدیر ارتباطات این شرکت است.
حجب و حیای ظاهری شرکت به‌نوعی بازتاب‌دهنده‌ی محیط پیرامون آن است. لاکرونیا شهری آرام و اروپایی است؛ با بزرگ‌راه‌های منظم، ماشین‌های جمع‌وجور و تاکسی‌های تمیزی که رانندگانشان برخلاف آمریکایی‌ها از شما انتظار دادن انعام ندارند. حتی در زمان اوج بحران اقتصادی اسپانیا، هنگامی که دولت تصمیم به اجرای طرح ریاضت اقتصادی گرفته بود و بیکاری در میان افراد زیر ۳۰ سال تا ۵۰ درصد تخمین زده می‌شد، لاکرونیا آرام به نظر می‌رسید. رستوران‌ها پر از مشتری بودند و سواحل شهر مملو از جمعیت؛ اما چرا مقر اصلی یکی از بزرگ‌ترین و موفق‌ترین شرکت‌های دنیا در شهری کوچک و قدیمی که ۴۸۰ کیلومتر با مادرید و ۹۰۰ کیلومتر با بارسلونا فاصله دارد قرار گرفته است؟
ریشه‌ی زارا به سال ۱۹۶۳ باز می‌گردد؛ زمانی که اورتگا، پسر یک کارگر راه آهن، کسب و کار خود را که شامل درست کردن لباس خانه و پیژامه می‌شد آغاز کرد. در سال ۱۹۷۵ او مغازه‌ی خودش را در شهر افتتاح کرد و نام «زوربا» (Zorba) را بر روی آن گذاشت. زوربا برگرفته از نام فیلم مورد علاقه‌ی اورتگا، «زوربای یونانی» (محصول سال ۱۹۶۴) بود.

در ابتدا فعالیت زارا عمدتاً به تولید لباس‌های ارزان قیمت، با طرح‌هایی مشابه لباس‌های برندهای مشهور و بالارده محدود می‌شد. با گسترش فروشگاه‌های زارا در سرتاسر اسپانیا در دهه‌ی ۸۰ میلادی، اورتگا فرآیند طراحی، تولید و عرضه‌ی محصولات خود را تغییر داد تا زمان واکنش شرکت به مدهای جدید را کاهش بدهد. الوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید .او نام استراتژی جدید شرکت خود را «مدهای لحظه‌ای» (instant fashions) نامید.
در سال ۱۹۸۸ زارا با تاسیس اولین شعبه‌ی برون مرزی خود در پورتوی پرتغال بین‌المللی شد. پس از موفقیت زارا در پرتقال و استقبال از این برند اسپانیایی، زارا در سال‌های بعد وارد بازار آمریکا، فرانسه، مکزیک و ژاپن شد. امروزه فروشگاه‌های زارا در بیش از ۸۸ کشور در سرتاسر دنیا حضور فعال دارند.
اورتگا قصد داشت کسب و کار تولیدی خود را در شهر لاکرونیا حفظ کند. به همین دلیل بود که مدل تجاری او از همان ابتدا با مدل متداول تفاوت داشت. شرکت‌های تولید کننده‌ی لباس و مد در غرب، طرح‌های خود را برای کارخانه‌های مستقل‌شان در کشورهایی مثل چین و هند می‌فرستند؛ جایی که در آن نیروی کارِ ارزان به وفور یافت می‌شود. این لباس‌ها بعداً به کشور مبدأ باز گردانده و در آنجا انبار می‌شوند. سپس محموله‌هایی از لباس، دو بار در سال (بهار و پاییز) به شعبه‌های آن شرکت در سرتاسر دنیا ارسال می‌شود.

اما برندهای ایندیتکس (از جمله زارا) این‌چنین عمل نمی‌کنند. برای مثال، زارا یک کلکسیون پاییزی طراحی و تولید می‌کند و سپس ۳ یا ۴ عدد پیراهن یا ژاکت در هر سبک به فروشگاه‌های خود ارسال می‌کند. تعداد بسیار کمی از این لباس‌ها فروش نمی‌روند؛ به‌طوری‌که شاید بتوانید تنها تعداد انگشت‌شماری لباس فروش نرفته با سایز بسیار کوچک در انبار فروشگاه‌های زارا پیدا کنید.
مدیران فروشگاه‌های زارا عکس‌العمل مشتریان خود را به‌دقت زیر نظر می‌گیرند. آن‌ها صحبت‌هایی که بین مشتریان و کارمند فروش ردوبدل می‌شود، مانند «من از این یقه‌ی گرد خوشم می‌آید» یا «من از قرار گرفتن زیپ کنار قوزک پا متنفرم» را به‌صورت روزانه به دفتر مرکزی در لاکرونیا گزارش می‌دهند.الوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید . در آنجا این بازخورد به‌سرعت به تیم گسترده‌ای از طراحان منتقل می‌شود و آن‌ها هم سریعاً به توسعه‌ی طرح‌های جدید پرداخته و آن‌ها را برای ساخت به کارخانه‌های زارا ارسال می‌کنند.

آیتم‌هایی که بر اساس جدیدترین مدها طراحی شده باشند در نزدیک‌ترین کارخانه‌ها به مقر شرکت ساخته می‌شوند تا فرآیند تولید از آغاز تا پایان تنها دو تا سه هفته بیشتر طول نکشد. اگرچه هزینه‌های نیروی کار اروپایی به شدت گران‌تر از دستمزد کارگران چینی است، اما زارا این هزینه‌ی اضافه را با انعطاف پذیری بالای خود جبران می‌کند.الوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید .
چابک بودن کارخانه‌های زارا به این معنا است که اگر مشتریان فروشگاه‌های آن در لندن، توکیو و سائوپائولو از یک محصول خاص (برای مثال از یک شلوار با رنگ گرم و طرحی خاص) استقبال کنند، زارا می‌تواند ظرف مدت تنها سه هفته مدل‌های بیشتری از آن شلوار را به فروشگاه برساند. زارا سعی دارد انبار خود را همیشه تازه نگه دارد. یکی از قول‌هایی که زارا به مشتریانش می‌دهد این است که «شما همیشه می‌توانید یک لباس تقریباً منحصر به فرد را از فروشگاه‌های زارا خریداری کنید». پوشاک در سیستم ایندیتکس به شدت سریع جابجا می‌شوند؛ حتی در مقایسه با استاندارهای «مد سریع» (fast-fashion). تمامی فروشگاه‌های ایندیتکس دو بار در هفته محموله‌ی جدید لباس دریافت می‌کنند.

هنگامی که بحث انتخاب ساختمان به میان می‌آید، ایندیتکس بسیار بلندپروازانه عمل می‌کند. در سال ۲۰۰۳ ایندیتکس یک فروشگاه زارا در صومعه‌ای تاریخی به نام «سان آنتونیو اِل رئال» در شهر سالامانکای اسپانیا افتتاح کرد و در همان سال، یک سینمای تاریخی در الچه را نیز به یک شعبه از فروشگاه‌های زارا تبدیل کرد. سال ۲۰۱۱ آن‌ها با صرف هزینه‌ی ۳۲۴ میلیون دلاری، ساختمان شماره‌ی ۶۶۶ خیابان پنجم نیویورک را تصاحب کردند که گران‌ترین خرید ساختمان در تاریخ منهتن نام گرفت.الوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید .
درآمد شرکت هولدینگ ایندیتکس که شامل برندهای زارا، ماسیمو دوتی، برشکا، اویشو، پول اند بیر، استاردیواریوس و اوترک می‌شود، ظرف ۱۰ سال گذشته از ۹.۴ میلیارد یورو به ۲۰.۹ میلیارد یورو افزایش یافته است. جالب است بدانید ۱۴.۶ میلیارد یورو از این درآمد به تنهایی مربوط به زارا می‌شود. تعداد کارمندان ایندیتکس نیز در این سال‌ها افزایش چشمگیری داشته و از ۸۰ هزار نفر در سال ۲۰۰۷ به بیش از ۱۵۰ هزار نفر در سال جاری رسیده است. در حالی که در اوایل دهه‌ی دوم قرن جدید، اسپانیا و غرب از بحران مالی رنج می‌بردند، کسب و کار ایندیتکس و زارا به شدت رونق داشت.
شرکت‌های زیادی مانند H&M و Mango نیز به سبک تجاری زارا روی آورده‌اند؛ اما رمز موفقیت ایندیتکس تنها در قیمت ارزان لباس و «مد سریع» نیست. رمز موفقیت ایندیتکس در این است که سبک خرید کردن مردم را تغییر داده است. در زارا، خرید لحظه‌ای است. فرصتی ندارید تا برای ژاکت چرمی پر زرق و برق پول پس انداز کنید. مردم لباس‌های زارا را به خاطر علاقه‌ی شدید به آن‌ها نمی‌خرند، بلکه به این دلیل می‌خرند که با قیمت ۵۰ دلاری، شلوارهای زارا تقریباً هم قیمت یک وعده صبحانه‌ی دونفره در یک کافه هستند. به علاوه اگر در خرید لباس مورد علاقه‌ی خود در زارا تعلل کنید، احتمالاً آن لباس ظرف تنها چند روز آینده به فروش خواهد رفت و دیگر مشابه آن را نخواهید یافت. این «سبک مصرف» و «مد لحظه‌ای» است که مشتریان زارا را شرطی کرده است.
برخی از کارشناسان دنیای مد عقیده دارند که زارا موفقیت خود را مدیون کپی برداری از طرح‌های شرکت‌های بزرگ است. ایندیتکس این موضوع را انکار می‌کند. الوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید .در ماه مارس سال ۲۰۱۲، الکساندرا جیکوب در مقاله‌ای در نیویورک تایمز نوشت که هنگام بازدید از فروشگاه زارا واقع در خیابان پنجم نیویورک، لباس‌های موجود در فروشگاه او را به یاد لباس‌های پرادا، الکساندر ونگ، بالمین و بسیاری از برندهای بالارده‌ی دیگر انداخته است. کریستین لوبوتین، ایندیتکس را به دلیل کپی برداری از طرح «کفش‌های کفی قرمز» این شرکت به دادگاه کشاند، اما نتوانست آن را محکوم کند، چرا که زارا مراقب است تا طرح‌های خود را به اندازه‌ی کافی برای فرار از قوانین کپی رایت تغییر دهد.
اعتماد سازی در مشتریان در خلأ اتفاق نمی‌افتد. شما باید در ارسال پیام خود پیوسته و استوار باشید، شخصیت خریدار خود را بشناسید و در طول زمان به وعده‌های خود عمل کنید. تنها پس‌ازآن در حوزه کاری خود به یک ارائه‌دهنده تبدیل می‌شوید.
هنگامی‌که چشم‌انداز و مشتریان به شما اعتماد داشته باشند، احتمال خرید آن‌ها از شما بسیار بیشتر است. هنگامی‌که اعتماد آن‌ها را داشته باشید، می‌توانید قیمت بالاتری هم پیشنهاد دهید و طول عمر ارزش هر مشتری را افزایش دهید.

از طلبکاران گرفته تا کارکنان شما، روابط کسب و کار خوب بر اساس اعتماد ساخته شده است. آیا افرادی که با شما در ارتباط هستند، می‌توانند به شما اعتماد کنند و شما با آن‌ها منصفانه رفتار می‌کنید؟ وقتی شما اعتماد سازی در مشتریان را انجام دهید، آن‌ها نهایت همکاری را با شما می‌کنند. این برای موفقیت کسب و کار شما ضروری است.
پس فعال باشید، دائماً به دنبال راه‌هایی بگردید که نشان دهد شما با نهایت اشتیاق با طرف مقابلتان همکاری می‌کنید. پیشرفت فوق‌العاده‌ای برای کسب اعتماد در مورد کسب و کارتان وجود دارد، اما این امر به زمان و استراتژی‌های خاصی نیاز دارد.
۱٫ در دسترس باشید
در دسترس مشتریان خود باشید و به آن‌ها اجازه دهید تا با شما ارتباط برقرار کنند. مشتریان اغلب سؤال دارند و اگر جایی برای مطرح کردن سؤالاتشان و پاسخ گرفتن در مورد آن‌ها نباشد، یا به‌موقع پاسخ سؤالاتشان را نگیرند، اعتبار خود را از دست می‌دهید.
جیمز شارمکو از Super Fast Business برای همه سؤالات یک نقطه تماس ارائه داده، یک انجمن آنلاین راه‌اندازی کرده و یک رویداد برای ایجاد آگاهی از برند خود سازماندهی نموده است. شما هم می‌توانید این اقدامات را امتحان کنید.
همچنین راه‌اندازی یک زیرساخت پشتیبانی مشتری مناسب و شرکت در کنفرانس‌ها و رویدادها را نیز در نظر بگیرید. به‌این‌ترتیب، شما می‌توانید به سؤالات به‌صورت شخصی پاسخ دهید، این یک راه عالی برای افزایش علاقه و قابلیت دسترسی و ارائه پشتیبانی برای مشتریانتان است.الوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید .الوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید .الوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید .
۲٫ مرتب ارتباط برقرار کنید
چه‌کاری انجام می‌دهید و چرا، این مسئله باید روشن باشد، اگر به این موضوع توجه نکنید و آن را رها کنید، باعث می‌شود هم‌تیمی‌های شما با حدس زدن، درباره اهداف دچار نگرانی شوند. جلسات منظمی را با تأمین‌کنندگان، اعتباردهندگان، تیم خود و خدمات دهندگان بیرونی تنظیم کنید. گاهی اطلاعات اولیه را برای کاهش اضطراب آن‌ها به اشتراک بگذارید. هرچه آن‌ها در مورد شما، برنامه‌هایتان و وضعیت شما بیشتر بدانند، بیشتر موجب اعتمادسازی می‌شود و درنتیجه درآمد بیشتری کسب می‌کنید.
۳٫ برای اعتماد سازی در مشتریان یک محصول قابل‌اعتماد داشته باشید
مردم مایل‌اند احساسات خریداری کنند، نه منطق. چالش پیش روی کسب‌ و کار شما این است که زمانی که محصول شما در دسترس مشتری قرار می‌گیرد، کیفیت محصول بتواند مشتریان را به‌منظور توجیه خرید تحت تأثیر قرار دهد. اتخاذ یک بازی خوب و فروش محصولات با کیفیت پایین مطمئناً نتایج منفی خواهد داشت که منجر به عدم اعتماد و کاهش اعتبار در بازار می‌شود.
یک روش ساده برای اطمینان از کیفیت محصولتان این است که آن‌ها را از طریق یک فرآیند آزمایش دقیق قرار دهید. شما همچنین می‌توانید گروه‌هایی را در کنار مخاطبان خود قرار دهید و از آن‌ها بپرسید که نیازهای آن‌ها چیست و چه نوع محصولی می‌تواند چالش‌هایشان را حل کند.
اریک رایس ایده کمینه محصول پذیرفتنی (MVP) و روش راه‌اندازی ناب را ترویج نمود. آین ایده در مورد سرعت بخشیدن به فرآیند توسعه محصول و دستیابی هرچه زودتر آن به مشتری است. بسیاری از شرکت‌ها صدها و یا حتی هزاران ساعت وقت صرف تحقیق و توسعه می‌نمایند، اما وقتی درنهایت محصول خود را راه‌اندازی می‌کنند، ممکن است مشتری حتی آن را نخواهد.
رویکرد MVP به شما اجازه می‌دهد تا هرچه زودتر وارد بازار شوید، قابلیت پایداری خود را تست کنید و از مشتریانی که آن را دوست دارند و مشتریانی که آن را دوست ندارند بیاموزید. به‌این‌ترتیب، شما می‌توانید محصول خود را آزمایش کنید، آن را بهبود بخشید و سپس به‌طور گسترده‌تر آن را اجرا کنید.
۴٫ صادق باشید
شفاف بودن به معنی شناسایی و باز بودن در مورد قدرت و ضعف شما است. اگر محصول شما برای یکی از مراجعات شما مناسب نیست، باید به‌اندازه کافی برای هدایت آن و ارجاع در مسیر درست استوار و محکم باشید، حتی اگر این اقدام به معنی افزایش سطح رقبایتان باشد.
این یکی از راه‌هایی است که پت فلین در Smart Passive Income blog با استفاده از آن، خود را از رقبایش متمایز کرد. وقتی‌که او برای اولین بار شروع به کار کرد، کارآفرینان زیادی را ‌دید که در مورد مسیر خود به‌ویژه در مورد پول‌سازی در حوزه کاری خود صحبت نمی‌کنند؛ بنابراین او تصمیم گرفت که آن کارآفرین باشد.
امروزه، گزارش‌های درآمد فلین هر ماه به هدایت ترافیک وب‌سایتش کمک می‌کند و الهام‌بخش کارآفرینان برای داشتن یک رویکرد شفاف برای کسب‌وکار آنلاین است.
صداقت نشان می‌دهد که شما به مشتریانتان و نیازهایشان اهمیت می‌دهید و تمایلتان برای کمک به آن‌ها موجب نتایجی می‌شود که مورد قبول آن‌ها است.الوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید .
۵٫ برای مشتریان خود ارزش‌آفرینی کنید
آیا مشتریان خود را در اولویت قرار می‌دهید یا درآمدتان را؟ مردم می‌دانند که چه زمانی به عنوان درآمد برای شما هستند و هنوز هم از شما خرید می‌کنند تنها به این دلیل که معتقدند محصول شما چالش آن‌ها را حل می‌کند، ولی این مسئله موجب اعتماد سازی در مشتریان در بلندمدت ایجاد نمی‌شود و تشویقی برای فروش تکراری وجود ندارد.
رامتین ستی مدیرعامل To Be Rich، در یک پادکست مرتبط می‌گوید که برخی از محصولاتش را برای مشتریانی که بدهکارند در دسترس قرار نمی‌دهد. آیا او با انجام این کار فرصت‌های درآمد خود را از دست می‌دهد؟ صد در صد؛ اما آیا او در این فرآیند اعتمادسازی می‌کند؟ بدون شک. او معتقد است که مشخص کردن موضع خود در این زمینه بسیار مهم است و منطقی به نظر می‌رسد که او مشتریانی نمی‌خواهد که نمی‌توانند به او توجهی که شایسته وی است را ارائه دهند.الوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید .
۶٫ ثبات خود را حفظ کنید
حفظ ثبات و هماهنگی، چشم‌اندازهای شما را تضمین می‌کند و به‌این‌ترتیب مشتریان می‌دانند چه انتظاراتی داشته باشند. شما می‌توانید هر دو اهداف داخلی و خارجی را برای حفظ کیفیت خدمات تنظیم کنید.
یک برند با ثبات، با تقویت موقعیت خود در بازار، موجب جذب مشتریان با کیفیت بهتر می‌شود. همچنین با افزایش میزان نگهداری مشتریان و افزایش ارزش درک شده از محصولات یا خدمات، ارزش کلی شرکت شما افزایش می‌یابد.»
ثبات می‌تواند به کارمندان شما کمک کند تا درک کنند که نقش آن‌ها در سازمان شما چیست. ایجاد بلوک‌های یک برند سازگار عبارت‌اند از:

پیام شما: پیام برند شما باید یک افزونه از اقدامات و رفتارهای شما باشد. اگر این پیام با آن‌کسی که هستید مطابقت ندارد، یا نمی‌توانید بر مبنای آن محصولات خود را تحویل دهید، شما ناهماهنگ هستید. لحن کلی برند شما نیز عاملی در پیام شما است – به‌عبارت‌دیگر، چگونگی موقعیت‌سنجی خودتان در بازار. آیا می‌خواهید با شخصیت قابل‌اعتماد، تهاجمی، مفید یا برخی ویژگی‌های دیگر شناخته شوید؟ بر روی تصویری که درحال‌توسعه هستید متمرکز شوید.
طراحی شما: ایجاد تصاویر سازگار در لوگو، وب‌سایت، شبکه‌های اجتماعی و موارد چاپی یک موفقیت آسان است که می‌تواند به شما پیرامون اعتماد سازی در مشتریان کمک کند.
تحویل شما: چطور با مخاطبان هدف خود ارتباط برقرار می‌کنید، از طریق چه کانال‌هایی و با چه بازه زمانی‌؟ دانستن چشم‌انداز شما، پاسخ به این سؤالات را آسان می‌کند و تجربیات برند مورد انتظار را ارائه می‌دهد.
الوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید .

۷٫ برای اعتماد سازی در مشتریان خدمات پس از فروش داشته باشید
تا زمانی که شما چیزی به فروش نرسانده‌اید، آن‌ها را تنها نمی‌گذارید، اما وقتی چیزی را می‌فروشید، دیگر در دسترس نیستید! اگر این‌گونه هستید، امنیت خود را تضعیف می‌کنید و برای خود رقیب درست می‌کنید. به خود اجازه ندهید که به مشتریان با خدمات ضعیف خود بگویید: من پولتان را گرفته‌ام و شما هم درگیر محصول من هستید.
مشتریان شما بیشتر درباره امانت و درستی شما صحبت می‌کنند تا خود محصول، مشتریان خود را وادار نکنید تا نزد دیگران از تجربه بد خود با شما بگویند. با آن‌ها مانند دوست صمیمی رفتار کنید. آن‌ها را حامی خود کنید. وقتی مشتریان فعلی خود را نگه ‌دارید، دلیلی ندارد خرج‌های بیهوده برای تبلیغات در بازاریابی انجام دهید.
شاید کار در منزل رویای شما باشد، اما شما مطمئن نیستید که چگونه کار در خانه را به واقعیت تبدیل کنید. کار در خانه می‌تواند جذاب و انعطاف زیادی داشته باشد و نوعی تعادل بین کار و زندگی برقرار شود. اما در حقیقت کدام یک از محیط‌ها به شما این امکان را می‌دهد که کارایی بیشتری داشته باشید؟ (کار در منزل یا دفتر).
در دفتر کار، همکاران اغلب بزرگترین تهدید برای شما به‌حساب می‌آیند. آن‌ها کنار میزتان حضور دارند، شما را درگیر مکالمه می‌کنند و همچنین شما را به ناهار دعوت می‌کنند. قطعاً فواید اجتماعی محل کار بسیار زیاد است اما اگر به راحتی حواستان پرت شود، می‌تواند به یک چالش بزرگ برایتان تبدیل شود.الوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید .الوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید .الوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید .
ولی کار در خانه بسیار راحت‌تر است و می‌توانید با لباس راحتی کار کنید. کارولین دنیلز، مدرس کارآفرینی و فناوری کالج بابسون در ولزلی ماساچوست می‌گوید: « واقعیت این است که کار در منزل مجموعه‌ای از چالش‌های خاص خود را به همراه دارد. برای مثال، کسب درآمد و انجام کسب و کار خانگی به تنهایی می‌تواند خسته‌کننده باشد. این‌که خودتان به‌تنهایی بخواهید تمام تخیلات و تصورات خود را برآورده کنید و از آن کسب درآمد داشته باشید بسیار سخت است.»الوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید .
ایران مدیر در مقاله حاضر به این موضوع می‌پردازد که چگونه خود را با کار در منزل وقف دهید؟ همچنین در مورد برخی از مشکلات خاص، مزایا و معایب آن صحبت می‌کند.
۱٫ کار در خانه را زود شروع کنید
هنگام کار در یک دفتر، رفت و آمد صبحگاهی به شما کمک می‌کند تا زمانی که به میز کار خود می‌رسید از خواب بیدار شوید و آماده کار باشید. با این حال، در خانه انتقال از بالش به لب‌تپ‌تان می‌تواند بسیار مشکل باشد.
باور کنید یا نه، یکی از راه‌های کارآمد در منزل این است که به محض بیدار شدن از خواب، وارد لیست کارهای خود شوید. صرفاً با شروع یک پروژه که از صبح آغاز می‌شود می‌تواند کلید پیشرفت در این زمینه به تدریج در طول روز باشد. درغیراین‌صورت، شما صبحانه را طولانی می‌کنید و اجازه می‌دهید که کندی صبحگاهی انگیزه شما را از بین ببرد.
۲٫ وانمود کنید که می‌خواهید به دفتر بروید
ارتباط ذهنی که بین کار و یک دفتر ایجاد می‌کنید می‌تواند شما را پربارتر کند. هنگام کار در منزل ، تمام کارهایی را که قبلاً در اداره انجام می‌دادید انجام دهید، برای مثال: ساعت شروع به کار خود را بنویسید، چای یا قهوه درست کنید و لباس‌های زیبا بپوشید. مرورگرهای اینترنتی مانند Google Chrome به شما امکان می‌دهد تا چندین حساب را با نوار ابزار (toolbar) مختلف در بالا تنظیم کنید، به عنوان مثال: نوار ابزار برای خانه و نوار ابزار جداگانه برای کار.
هنگام کار در منزل ، شما مدیر شخصی خودتان هستید و هیچ برنامه ملاقات حضوری وجود ندارد که تمرکز شما را بهم بزند. برای پیش رفتن با برنامه می‌توانید کارهای خود را برای طول روز تقسیم کنید. می‌توانید از یک تقویم آنلاین برای رویدادهای شخصی و یادآوری‌ها استفاده کنید.
لئون اوکس (Leon Oks) با همکاری شرکت I Canvas ART، فروشگاه آنلاین بوم‌های سفارشی را تأسیس کرد، او و چند نفر از کارمندانش روز و شب را در اتاق ناهارخوری‌اش کار می‌کردند، لئون اوکس می‌گوید: «این روش کار کردن خیلی بد است زیرا شما احساس گناه می‌کنید که کار نکرده‌اید و هیچ قطع ارتباطی بین کار و زندگی وجود ندارد.» درنهایت، او از کارکنان خود خواست که تا ۶ عصر کار کنند و بقیه زمان را به خودشان اختصاص دهند؛ اما او در سال جاری، شرکت سه‌گانه Niles خود را به دلیل رشد کسب‌وکار که اداره آن در منزل سخت شده بود، به یک فضای اداری منتقل کرد.
۳٫ شروع روز بدون برنامه
الین کوین (Elaine Quinn)، نویسنده‌ مبتکر کتاب «هیچ کاری مثل کار در منزل نیست (نشر کالوران، ۲۰۱۱)» ساکن شیکاگو می‌گوید: «بدون تصمیم آگاهانه در مورد اینکه چطور زمان خود را صرف کنید، روزتان می‌تواند کاملاً هدر برود». در عوض، برای هر دو اقدامات کوتاه‌مدت و اهداف بلندمدت زمان صرف کنید تا بتوانید کسب و کار خانگی خود را به شیوه‌ای متعادل‌تر اجرا کنید. یک برنامه ایجاد کنید و به آن متعهد بمانید. الوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید .کوین می‌گوید: «به‌جای ایجاد فهرست کارها، وظایف را به‌طور مستقیم در برنامه‌ریزی روزانه خود وارد کنید که به شما این امکان را می‌دهد تا برای تکمیل هر کار یک مهلت مشخص تعیین کنید». همچنین، اطمینان حاصل کنید که در طول روز برای مسائل مهم اما غیرمنتظره‌ای که ممکن است پیش بیایند، زمان آزاد در نظر گرفته باشید.
۴٫ صرف زمان بسیار زیاد در خانه
آنه الکساندر (Anne Alexander)، مربی کسب‌وکارهای کوچک در Brevard، N.C. می‌گوید: «تنهایی، اولین شکایت افرادی است که کار در خانه انجام می‌دهند. بسیاری از مردم برای محیط کار جداگانه آماده نیستند.» برای حل این مشکل بهتر است، جلسات حضوری‌ خود را دور از دفتر خانگی برگزار کنید. الکساندر می‌گوید: «جلسات را برای ناهار برنامه‌ریزی کنید، در گروه‌های شبکه‌سازی شرکت کنید و یا از کافی‌شاپ‌ها، کتابخانه‌ها و … برای کار یک قسمت از روز خود استفاده کنید.»الوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید .

۵٫ وابستگی بیش‌ازحد به عزیزان
الکساندر (Alexander) می‌گوید: «بدون داشتن همکارانی در اطراف خود، به‌راحتی می‌توانید صحبت کردن درباره مشکلات کسب‌وکارتان با همسر یا دوستان خود را به یک عادت تبدیل کنید؛ اما ممکن است عزیزانتان از صحبت در مورد کسب‌وکارتان خسته شوند. به‌علاوه، ممکن است آن‌ها نتوانند بهترین مشاوره را به شما ارائه دهند، زیرا آن‌ها همیشه کسب‌وکار شما را درک نمی‌کنند؛ بنابراین، سعی کنید با دیگران درزمینه‌ کاری خود ارتباط برقرار کنید تا یک شبکه غیررسمی مشاوران داشته باشید.» او همچنین پیشنهاد می‌دهد: «یک گروه متفکرانه از دیگر افرادی که در منزل کار می‌کنند، ایجاد کنید.»
۶٫ ایجاد یک محل کار جداگانه
یک فضای کاری جداگانه لازم نیست که یک دفتر اختصاصی با درب بسته باشد. درواقع باید محلی باشد که شما را از نظر ذهنی برای حالت کار در خانه آماده کند، خواه یک اتاق جداگانه باشد، یک میز کوچک که در گوشه‌ای از اتاق نشیمن قرار دارد یا یک لپ‌تاپ در انتهای میز آشپزخانه. در حالت ایده‌آل، مکانی خواهد بود که شما و سایر اعضای خانواده آنجا را برای کار می‌شناسید نه برای استراحت. اگر می‌بینید که با لپ‌تاپ روی مبل، بیشترین کارایی را دارید، دفترتان را در آنجا مستقر کنید.
دانیلز (Daniels) می‌گوید: «حتی اگر در یک خانه بزرگ زندگی نمی‌کنید، یک فضای کاملاً اختصاصی برای کار ایجاد کنید. برای ایجاد یک شکاف فیزیکی بین فضای کار و زندگی، یک اتاق کوچک یا حتی یک گوشه خالی از اتاق نشیمن خود را انتخاب کنید. اگر مجبور هستید در یک محل مشترک خانه مانند اتاق غذاخوری یا آشپزخانه کار کنید، برای ایجاد یک فضای حرفه‌ای کاری، روزانه اشیای شخصی را کنار بگذارید. حتی اگر فضای جداگانه‌ای ندارید، می‌توانید آن را ایجاد کنید.»الوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید .
۷٫ بدن خود را بشناسید
یک صندلی و میز خوب برای کار در منزل تهیه کنید حتی اگر گران باشد زیرا بعداً متوجه می‌شوید که این یک هزینه با ارزش است. اگر کمرتان اذیت می‌کند یا راحت نیستید، کار سخت است. سعی کنید وقت خود را برای بلند شدن و پیاده‌روی از میز خود در فواصل منظم برای کشش پاهای خود اختصاص دهید و مطمئن شوید که مکان کاریتان به خوبی روشن است تا چشم‌هایتان اذیت نشوند.

۸٫ نحوه رفتار کارمندان در خانه‌تان
اگر برای نحوه رفتار کارکنان در خانه‌تان قوانینی تعیین نکنید، به خانه‌تان آسیب می‌رسانید. برای مثال، اوکس (Oks) بر چگونگی غذا خوردن کارمندان در اتاق نشیمن، راه رفتن بر روی فرش‌های رنگ روشن با کفش و چسباندن یادداشت‌ها بر روی دیوار تأکید کرده است. اوکس (Oks) می‌گوید: «به‌جای این‌که بعداً کارمندانتان را سرزنش کنید، بهتر است انتظارات خود را از اول مشخص کنید. قوانینی تنظیم کنید که با آن راحت هستید.» اوکس (Oks) از کارمندان خواست تا کفش‌های خود را در بیاورند و در پایان روز محل کار خود را تمیز کنند تا او بتواند بعدازظهر از میز و اتاق غذاخوری خود استفاده کند.الوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید .
۹٫ بیش‌ازحد مشغول بودن
تاتا هارپر (Tata Harper) که در Shoreham, Vt یک خط مراقبت از پوست را در خانه خود راه‌اندازی کرد می‌گوید: «با انباشته شدن کارها، احتمال غافل شدن از آن‌ها بسیار بیشتر می‌شود.»
اگر کسب و کار خانگی انجام می‌دهید، ازآنجاکه فضای کاریتان خصوصی است و آن را با همکاران یا بازدیدکنندگان دیگر به اشتراک می‌گذارید، به‌آسانی امکان دارد که تسلیم بی‌نظمی شوید. «هارپر پرونده‌ها را قبل از انباشته شدن مرتب کرده و فایل‌بندی می‌کند و تنها موارد مربوط به کسب‌وکار را ذخیره می‌کند. علاوه بر این، او دریافت که دکوراسیون و روشن کردن دفترش به او انگیزه می‌دهد تا آن را تمیز نگه دارد.»
۱۰٫ ایجاد امکان وقفه
دانیلز (Daniels) می‌گوید: «داشتن یک یا دو تماس تلفنی با خانواده و دوستانتان مشکلی ندارد؛ اما زمانی که به‌طور مداوم در حالت «وقفه» هستید، تمرکز بر روی کار در منزل آسیب می‌بیند.» او توصیه می‌کند که برای مبارزه با اختلالات، باید در طول روز زمان‌های آرامی داشته باشید که هیچ تماس تلفنی یا ایمیلی در آن انجام نشود. همچنین باید مراقب باشید که اغلب زمان خود را به کارهای گمراه‌کننده مانند اتوی لباس یا مراقبت از کودکان صرف نکنید. اعضای خانواده و پرستار کودکان خود را از ساعت کاری خود مطلع کنید و توضیح دهید که تنها به درخواست‌های فوری پاسخ خواهید داد.الوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید .الوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید .
۱۱٫ برنامه‌ریزی کنید که پیش از موعد کار خود را انجام دهید
گذراندن زمان برای درک اینکه چه کاری امروز انجام می‌دهید صرفاً می‌تواند شما از انجام این کارها دور کند و اگر لیست کارهای خود را به تازگی برنامه‌ریزی کرده‌اید می‌توانید وسوسه شوید تا برنامه خود را تغییر دهید.
این مهم است که اجازه دهید برنامه‌ریزی خود را در صورت نیاز تغییر دهید، اما تعهد به برنامه‌ای که قبل از شروع تنظیم کرده‌اید، به همان اندازه مهم است. بهتر است روز قبل برنامه خود را تصویب کنید تا احساس رسمی‌تری داشته باشید.
۱۲٫ استراحت‌های واضح انجام دهید
هنگام کار در منزل به جای اینکه فقط اینستاگرام را باز کنید و برخی از کلیپ‌های آن را تماشا کنید، از استراحت‌های خود برای دور شدن از میز کار خود استفاده کنید. به بیرون برای پیاده‌روی بروید یا با افرادی که ممکن است در خانه باشند، وقت بگذرانید.
۱۳٫ شب قبل وعده‌های غذایی خود را آماده کنید
هنگام کار در منزل ، می‌تواند وسوسه‌انگیز باشد که وقت خود را برای تهیه یک صبحانه و ناهار بسیار خوب صرف کنید و خرد کردن و پخت و پز را نیز در آن قرار دهید. الوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید .از دقایق گران‌بها برای درست کردن غذای خود استفاده نکنید و آن را شب قبل انجام دهید.
آماده‌سازی غذا قبل از زمان تضمین می‌کند که شما در واقع می‌توانید از وعده‌های غذایی خود برای خوردن غذا استفاده کنید و در حال انجام کارهای غیرکاری نیستید دراین‌صورت لازم نیست انرژی بیشتری را برای کار صرف کنید.
۱۴٫ هر روز یک زمان اتمام کاری درنظر بگیرید
ممکن است شما تحت این تصور باشید که کار در منزل تعادل بیشتری بین کار و زندگی برقرار می‌کند، اما مراقب این فرضیه باشید. با کار در منزل می‌توانید در یک فعالیت آرامش‌بخش، در یک محیط آرامش، چنان گرفتار شوید که زمان کاملی را از دست بدهید. می‌توانید در پایان روز زنگ خطر را تنظیم کنید تا نشان دهد روز کار عادی شما به پایان رسیده است. با دانستن اینکه روز کاری از نظر فنی به پایان رسیده است می‌تواند به شما کمک کند تا فرایند صرفه‌جویی در کار خود را شروع کنید و زمان آزادتری برای انجام کارهای شخصی داشته باشید.
۱۵٫ برای ارتباط ماندن از فناوری استفاده کنید
کار در منزل ممکن است به شما کمک کند تا در کوتاه مدت روی کار خود تمرکز کنید، اما همچنین می‌تواند باعث شود که از عملیات بزرگتری که در دفتر کار اتفاق می‌افتد دور شوید. ابزارهای پیام‌رسان فوری مانند اسکایپ (Skype) و کنفرانس ویدیویی می‌توانند امکان ورود به سیستم را با همکاران آسان کرده و به شما یادآوری کنند که چگونه کار شما نقش بزرگی در شرکت دارد.
معایب کار در منزلالوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید .
کار در منزل معایبی هم دارد. ممکن است مشتریان دفتر خانگی شما را حرفه‌ای نبینند. هنگامی‌که خورشید طلوع می‌کند، یا زمان خرید یا کلاس گلف یا وقتی‌که فرزندانتان شما را صدا می‌کنند، ممکن است حفظ تمرکزتان بر روی کار بسیار دشوار شود. دوستان و خانواده هم می‌توانند بدون هماهنگی با شما به منزلتان بیایند و لیست عوامل حواس‌پرتی همچنان ادامه دارد.
با ایجاد دفتر خود در یک اتاق خالی یا گوشه ساکتی که می‌توانید به‌طور اختصاصی به کسب‌وکار اختصاص دهید، این مشکلات را به حداقل برسانید. آن را با مبلمان اداری (حتی دست‌دوم) مبله کنید و بر یک کامپیوتر تجاری سرمایه‌گذاری کنید. یک خط تلفن تجاری جداگانه دارای پیغام‌گیر صوتی نصب کنید. سپس برای بازدیدکنندگان خوش‌نیت روشن کنید که ساعت‌های کاری منظمی دارید و این کامپیوتر در دسترس کودکان نیست. در صورت لزوم، اگر دفتر خانگی‌تان تصویری از شما به‌عنوان یک حرفه‌ای منعکس نمی‌کند ترجیحاً با مشتریانتان در بیرون از دفتر ملاقات کنید.الوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید .
جدا نگه‌داشتن خانواده و کسب و کار خانگی
هنگام کار در منزل ، برای جدا نگه‌داشتن خانواده و کسب‌وکارتان مجبور نیستید یک کارمند معجزه‌آسا باشید. در زیر چند راهنمایی ساده برای جدا کردن این دو مورد از هم ارائه شده است:
• هنگام کار در‌ منزل در اتاق کار خود را ببندید. این نشانه‌ای برای اعضای خانواده‌تان است تا مزاحمتان نشوند.
• بعد از اتمام کار روزانه در اتاق کار خود را ببندید. این باعث می‌شود که شما در تمام ساعات شب به کار مشغول نشوید.
• اجازه ندهید کودکانتان تلفن‌های کاری شما را پاسخ دهند. ممکن است فکر کنید این کار بامزه است؛ اما مشتریانتان این‌گونه فکر نمی‌کنند.
• مطمئن شوید که کودکانتان می‌دانند وقتی شما «در اتاق کارتان هستید» نباید مزاحم شما شوند.
• بعد از ساعات کاری به تلفن‌های کاری‌تان پاسخ ندهید. پیام ضبط‌شده می‌تواند ساعات کاری شما را اعلام کند.
• در طول ساعات کاری از انجام کارهای خانه‌داری پرهیز کنید.
• در طول ساعات کاری‌تان زمان‌های استراحت کوتاه در نظر بگیرید.
صرفه‌جویی در هزینه برای کار در منزل
بسیاری از کسب‌وکارها با بودجه بسیار کمی کار می‌کنند، به‌ویژه در هنگام شروع کار در منزل . نظارت بر هزینه‌ها چیزی است که می‌تواند در تمام مراحل مختلف شروع کار در منزل انجام شود – نه‌فقط زمانی که پول کمی وجود دارد. پس چطور می‌توانید یک شرکت حرفه‌ای و خلاق را اداره کنید و باز هم پول ذخیره کنید؟

۱٫ انجام کارها توسط خود
یکی از مزایای شروع کار در منزل ، کسب تجربه با انجام بسیاری از کارهای استارتاپ توسط شخص خودتان است. همان‌طور که ملیسا یاملو (Melissa Yamello)، بنیان‌گذار Storybook Studio، در کسب‌وکار آنلاین در زمینه هنر و صنایع‌دستی کودکان اذعان کرد: «هر کاری که یاد گرفتم برای خودم انجام دهم، مهارتی است که برای آینده خواهم داشت. اگر من سعی کنم و موفق نشوم، آن زمان هزینه می‌کنم، اما تجربه هم به دست می‌آورم.»الوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید .
یاملو یک کار تولیدی در خانه ایجاد کرد و در هزینه‌های آوردن آن به بازار صرفه‌جویی کرد. «پر کردن اسناد استارتاپ کسب‌وکار و ثبت لوگو توسط خودم، بیشتر از زمانی که اگر یک وکیل می‌گرفتم طول کشید.» اما او با این کار مقدار قابل‌توجهی پول صرفه‌جویی کرد.
۲٫ برون‌سپاری
هنگام شروع کار در منزل ، احساس می‌کنید که باید بیشتر کارهایتان را خودتان انجام دهید، اما هنگامی‌که شروع به رشد می‌کنید، کمک گرفتن می‌تواند باعث شود به حرکتتان ادامه دهید. اگر پایه‌های خلاقانه‌ای در بدنه خود نداشته باشید، کسی را پیدا کنید که آن استعدادها را داشته باشد. برون‌سپاری می‌تواند در هزینه‌های استخدام کارمندان مانند بیمه و مزایا صرفه‌جویی کند. علاوه بر این، برون‌سپاری فرصتی برای آزمایش افراد قبل از استخدام آن‌ها به‌صورت دائم فراهم می‌کند. سایت‌های بسیاری وجود دارند که برای یافتن افراد حرفه‌ای که کار در خانه انجام می‌دهند وجود دارد، از آن‌ها استفاده کرده و کارهایتان را برون‌سپاری کنید یا آن‌ها را به‌صورت فریلنسر استخدام کنید.
۳٫ تبادل
این همچنین یک راه بسیار عالی برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها در هنگام به دست آوردن یک محصول یا خدمات با کیفیت است. در خارج از کادر به روش‌های خلاقانه فکر کنید که می‌توانید خدمات خود را در تبادل با آنچه نیاز دارید ارائه دهید. اگر به یک طراح وب نیاز دارید، آیا می‌توانید برای کاهش یا حذف هزینه‌ها محصول یا سرویس خود را مبادله کنید؟ یا آیا می‌توانید ارائه یک لینک از سایت خود به سایت آن‌ها (که می‌تواند به سایت آن‌ها ترافیک بفرستد، به‌ویژه اگر در سایت خود ترافیک بالایی داشته باشید) پیشنهاد دهید؟
۴٫ دانشجویان
یکی دیگر از گزینه‌ها برای یافتن منابع با هزینه‌های پایین می‌تواند کار دانشجویی باشد. دانش آموزان و دانشجویان بسیاری وجود دارند که برای فرصت استفاده از مهارت‌های خود و احتمالاً کارآموزی برای ایجاد تجربه‌ای که بتوانند در رزومه خود قید کنند مشتاق هستند.
۵٫ تبلیغات
خرید تبلیغات برای بازاریابی می‌تواند بخش بسیاری از سود شما را مصرف کند؛ اما اینترنت گزینه‌های بسیاری برای تبلیغ رایگان ارائه می‌کند. ایجاد پست در انجمن‌ها، نوشتن وبلاگ‌ها و نوشتن مقالات راه‌های عالی برای جلب توجهات به سمت شرکت شما و همچنین آوردن ترافیک به وب‌سایتتان، بدون پرداخت هزینه است.
۶٫ شبکه‌سازی
تعامل در گروه‌های شبکه‌سازی مربوط به کارتان یک راه عالی برای فروش محصول خود، کسب درآمد و برند کردن کسب‌وکارتان است.
۷٫ چاپ
هنگام کار در منزل هزینه‌ها برای چاپ هم اضافه می‌شوند، اما باید راهی ارزان برای آن پیدا کنید و تا جای ممکن از مزایای رایگان استفاده کنید.الوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید .
۸٫ هزینه‌های حسابداری
استخدام یک حسابدار ایده بسیار خوبی است، اما مراحلی وجود دارند که شما می‌توانید هزینه آن‌ها را در پایان سال کاهش دهید. با استفاده از نرم‌افزارها می‌توانید درآمد و هزینه‌های خود را در طول سال پیگیری کنید و تنها با چند کلیک، این اطلاعات را به حسابدارتان انتقال دهید. چراکه این در زمان حسابدارتان صرفه‌جویی می‌کند و می‌تواند باعث شود مبلغ فاکتور کمتری پرداخت کنید.
به طورکلی راه‌های زیادی برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها وجود دارد، اما بزرگ‌ترین تأثیر بر امور مالی کسب‌وکارتان با ایجاد یک بودجه محکم و موجه و منطقی ایجاد می‌شود و به آن بستگی دارد. مقایسه حساب‌های واقعی با مقادیر بودجه به‌صورت سه ماهه می‌تواند به شما کمک کند تا در مسیر باقی بمانید و همچنین برای برنامه‌ریزی سال بعد با شناسایی حوزه‌هایی که نیاز به کاهش هزینه‌ها دارید، کمک می‌کند.

راه اندازی کسب و کار خانگی دارای مزایای زیادی مانند انعطاف‌پذیری، توانایی ایجاد برنامه زمان‌بندی خود و حتی تجزیه‌وتحلیل مالیات می‌باشد. غلبه بر این مزایا دشوار است، اما رشد کسب و کار در منزل می‌تواند دشوار باشد.
بااین‌حال، در خانه بودن به معنای «کوچک ماندن» یا محدود کردن فرصت‌های شما نیست. درواقع، بعضی از شناخته‌شده‌ترین شرکت‌های جهان مانند اپل، هرشای و شرکت موتور فورد از خانه شروع به کار کرده‌اند. علاوه بر این، ۶۹ درصد از کارآفرینان، کسب‌وکار خود را از خانه‌هایشان شروع می‌کنند.
اگر آرزوهای بزرگ دارید و به دنبال روش‌هایی هستید که ایده بزرگ خود را به یک مدل کسب‌وکار تبدیل کنید که از خانه اداره می‌شود، نیاز به یک برنامه دارید. ایران مدیر نکات زیر را برای راه اندازی کسب و کار خانگی را بیان می‌کند:
۱٫ فضای خود را ارزیابی کنید
راه اندازی کسب و کار خانگی به این معنی نیست که خانه‌تان یک مکان ایده آل است؛ اما ممکن است که به سازگاری نیاز داشته باشید. به فضای زندگی فعلی خود فکر کنید و آن را با مدل کسب‌وکار ذهنی خود مقایسه کنید. اگر می‌خواهید قادر به ملاقات مشتریان یا کارمندان خود باشید، آیا می‌توانید به‌راحتی این کار را در خانه خود انجام دهید؟ آیا یافتن شما کار آسانی است؟ آیا فضای پارکینگ کافی دارید؟
اگر در طول این ارزیابی مانعی وجود داشته باشد، رفتن به خانه‌ای که بیشتر برای اداره یک کسب‌وکار و درعین‌حال زندگی راحت مناسب باشد می‌تواند گام اول خوبی باشد.
۲٫وقتش رسیده راه اندازی کسب و کار خانگی را آغاز کنید
هنگامی‌که مطمئن شدید خانه‌ی شما برای کسب‌وکار آماده است، زمان آن رسیده که بر فضای اداری واقعی خود تمرکز کنید. ابتدا حتماً از داشتن یک منطقه اختصاصی برای شروع کسب‌وکار مطمئن شوید. خانه شما ممکن است به یک دفتر مجهز باشد. اگرنه، بخش‌هایی از یک اتاق بزرگ‌تر را در نظر بگیرید، یا حتی یک گاراژ را ضد آب کرده و آن را به دفتر رؤیایی خود تبدیل کنید.
همچنین، در مورد لوازم موردنیاز برای انجام کسب‌وکار فکر کنید. همه‌چیز از مبلمان تا لوازم اداری هنگام بودجه‌بندی مخارج آغازین خود باید در نظر گرفته شود. آنچه را که برای پیش رفتن نیاز دارید بسنجید و به دنبال راه‌هایی برای ذخیره باشید.
برند خود را در نظر بگیرید. برند شخصی برای راه اندازی کسب و کار خانگی مانند شرکت‌های بزرگ نیز اهمیت دارد.
به سرمایه‌گذاری در مواد بازاریابی که لوگوی شما را حمل می‌کنند نگاهی بیندازید و وب‌سایتی را ایجاد کنید که همین کار را انجام می‌دهد. اگر مطمئن نیستید که از کجا شروع کنید، با یک طراح مشورت کنید.
۳٫ برای راه اندازی کسب و کار خانگی ، یک برنامه تنظیم کنید
شما ممکن است به رؤیای انعطاف‌پذیری که به‌زودی از آن شما خواهد شد فکر کنید، اما برای آنکه کسب‌وکارتان سودآور باشد، به کار نیاز دارد. برای تنظیم برنامه خود، این موارد را در نظر بگیرید:الوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید .
• چند ساعت در روز را برای کسب‌وکار خود نیاز دارید.
• برنامه فعلی شما چگونه است – چه چیزی را می‌توانید سازمان‌دهی کنید و چه چیزی را باید برنامه‌ریزی کنید؟
• چه زمانی‌ به نحو احسن کار می‌کنید؟ آیا یک فرد سحرخیز یا یک جغد شب هستید؟ چه ساعتی کارآمد بیشتری دارید و متمرکز هستید؟ برای اکثر بزرگ‌سالان، پاسخ به این سؤال نزدیک ظهر است. برای کار در ساعت‌های کارآمد خود برنامه‌ریزی کنید.
• چه زمانی مشتریان و شرکای کسب‌وکار شما در دسترس هستند. اگر در نیمه‌شب بهتر کار کنید، اما باید در طول ساعات کاری با مشتریان یا شرکای اصلی کسب‌وکار تماس بگیرید، ممکن است کار دشوار شود.
هنگامی‌که تمام عوامل مهم ذکرشده‌ی بالا را در نظر گرفتید، یک برنامه واقعی ایجاد کنید. آن را در تقویم خود علامت‌گذاری کنید و با اعضای خانواده و دوستان خود به اشتراک بگذارید. درک اینکه شما واقعاً در حال کار هستید، حتی اگر در خانه باشید، برای همه مفید است.
۴٫ زندگی شخصی خود را جدا نگه‌دارید
هنگامی‌که در یک فضای اداری واقعی کار می‌کنید، رها کردن محیط کاری آسان است. ممکن است بعد از ساعت‌ها به آن فکر کنید، اما هر کاری که شما نیاز دارید انجام دهید، در دفتر است. هنگامی‌که از خانه کار می‌کنید، این محدوده از بین می‌رود. به یاد داشته باشید که یک برنامه زمانی دارید. ممکن است به چیزهای غیرمنتظره‌ای برخورد کنید، اما سعی کنید راهی پیدا کنید که از محل کارتان در زمانی که کار نمی‌کنید، دور بمانید. این برای سلامت روان و شادی و همچنین خانواده شما بسیار مهم است.
۵٫ یک شبکه ایجاد کنید
هنگامی‌که از خانه کار می‌کنید، احتمالاً بیشتر وقت خود را به‌تنهایی می‌گذرانید. این می‌تواند به پیامدهای عاطفی و روحی منفی به‌ویژه در کارآفرینانی که به رشد و پیشرفت در کنار دیگران علاقه دارند، منجر شود.
برای غلبه بر این شرایط، به سازمان‌های محلی و حرفه‌ای توجه کنید. بعد از پیدا کردن آن، به یک جلسه بروید. اگر مناسب باشد، در آن عضو شوید. برای حضور در رویدادهای اجتماعی، کسب اطلاعات بیشتر در مورد صنعت خود و برقراری ارتباط با افراد فعال در این زمینه تلاش کنید. این ممکن است انرژی اجتماعی مورد نیاز شما را برای رشد و شکوفایی فراهم کند و این یکی دیگر از جنبه‌های مهم ایجاد یک برند شخصی است که توسط دیگران به رسمیت شناخته‌شده است.
اگر ظروف نشسته در آشپزخانه است. دوستان و خانواده در تمام‌روز تماس می‌گیرند یا سر می‌زنند. سگی در حال صدا کردن است. اداره یک کسب‌ و کار خانگی در بیرون از خانه فواید خود را دارد اما معمولاً با حواس‌پرتی همراه است. متمرکز ماندن درزمانی که تمام حواس‌پرتی‌های خانه دائماً در دفتر کار شما حضور دارند مشکل است.
به‌هرحال باکمی نظم و ترتیب می‌توانید کار کنید و حواس‌پرتی را از خود دور کنید. در این قسمت چند نکته برای متمرکز ماندن در زمان اداره و راه اندازی کسب و کار خانگی بیان ده است:
۱٫ مفیدترین ساعات بدون حواس‌پرتی را مشخص کنید و آن‌ها را به حداکثر برسانید
چه زمان‌هایی مفیدترین ساعات و اختلالات در حداقل ممکن هستند؟الوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید . این سؤال بسیار مهم است. برای بعضی از کارآفرینان خانگی می‌تواند صبح زود باشد اما برای دیگران می‌تواند در ساعات دیرتری در روز باشد. هر فرد و کسب و کار خانگی متفاوت است. این یک دلیل خوب برای داشتن کسب‌وکار خودتان است: می‌توانید ساعات خود را طبق زمان‌بندی و میزان انرژی خود تنظیم کنید.
مشخص کنید که چه زمان‌هایی در روز بهترین ساعات تمرکز بر کارهای مهمی هستند که باید انجام شوند و اجازه ندهید که آن زمان‌ها به هدر بروند. شاید نتوانید در آن زمان‌ها با مشتریان تماس بگیرید، خصوصاً اگر مفیدترین زمان بدون حواس‌پرتی شما ۵ صبح باشد؛ اما می‌توانید از آن زمان‌ها برای نوشتن گزارشی مهم، پاسخ به ایمیل‌ها یا مرتب‌سازی شماره‌ها و کارهایی که نیاز به محیطی ساکت دارند استفاده کنید.
مایکل مرزنیچ عصب‌شناس دانشگاه کالیفرنیا در سانفرانسیسکو، در سایت اینک می‌گوید که فواید مجبور کردن خود به تمرکز و ایجاد محیط کاری بدون حواس‌پرتی دست‌کم گرفته می‌شود. هرچه بیشتر به حواس‌پرتی‌ها اجازه غلبه بدهید، از بین بردن آن‌ها مشکل‌تر می‌شود. مرزنیچ در سایت اینک گفت: «اگر به‌جای از بین بردن و غلبه بر حواس‌پرتی‌ها دائماً گوش‌به‌زنگ باشید، پروسه‌های فیزیولوژیکی که حواس‌پرتی‌ها را تحت کنترل می‌گیرند را ضعیف می‌سازید. اگر هرگز خودتان را مجبور به تمرکز نکنید، به‌سادگی بدن خود را برای تولید کمتر نورآدرنالین برنامه‌ریزی می‌کنید.»
به‌عبارت‌دیگر هرچه کمتر تمرکز کنید، کمتر نوروشیمی که به تمرکز کمک می‌کند را تولید می‌کنید.
۲٫ در طول روز کاری مرزهایی تعیین کنید
همان‌طور که در بالا گفته شد مفیدترین زمان‌های کاری را در خود بشناسید. بگذارید تا خانواده، دوستان و همسایه‌ها ساعات کاری شما را بدانند و از آن‌ها بخواهید تا از تماس با شما در آن ساعات خودداری کنند، مگر آنکه نیازی فوری یا اورژانسی پیش آید. در بعضی موارد باید ثابت‌قدم باشید، چراکه مردم به‌راحتی تصور می‌کنند که اگر در خانه هستید پس حتماً برای صحبت با آن‌ها وقت آزاد دارید.
یک راه ساده برای تعیین حدومرز در زمان کار در خانه داشتن یک دفتر کار معین و یک خط تلفن کاری است. شما حتی باید علامت «مزاحم نشوید» را در زمان‌های کاری روی در بزنید. لین ترونگ سردبیر سایت وایزبرد می‌نویسد: «داشتن یک جدول زمان‌بندی برای ساعات کاری باعث می‌شود تا خانواده شما بدانند که چه زمان‌هایی مشغول کار هستید و چه زمان‌هایی برای آن‌ها وقت دارید.»
۳٫ استراحت کنید
تحقیقات بسیاری نشان می‌دهند که مجبور کردن خودتان به استراحت می‌تواند تمرکز را در طول روز کاری افزایش دهد. در مطالعه‌ای، برنامه بهره‌وری Desk Time اعلام کرد که بهترین زمان‌بندی را یافته است: ۵۲ دقیقه سخت کار کنید و سپس ۱۷ دقیقه استراحت کنید.
درهرحال زمان استراحت نباید برای چک کردن فیس‌بوک یا خواندن ایمیل که پتانسیل حواس‌پرتی بسیار دارند و ذهن شما را آرام نمی‌کنند صرف شود. ترجیحاً باید از پشت میز خود بلند شوید و ورزش کنید یا یک اسنک سالم میل کنید. جولیا جیفورد از گروه Desk Time می‌نویسد: «تمرکز مانند یک ماهیچه است و برای عملکرد بهتر نیاز به استراحت دارد و نباید بیش‌ازحد کار کند. در غیر این صورت از کار می‌افتد و زمان بیشتری برای بازگشت به کار نیاز خواهد داشت.»
کلید موفقیت محدود کردن زمان استراحت و مجبور کردن خود برای بازگشت به کار بعد از استراحت است. خودتان را درگیر کارهایی مانند شستن ظروف یا مکالمه‌ای طولانی با یک دوست نکنید چراکه این کارها وقت زیادی از شما خواهند گرفت.
۴٫ آنلاین بمانید
ایجاد شبکه‌ای از افراد شاغل در خانه و یا افراد شاغل در حوزه کاری‌تان می‌تواند شما را در طول روز کاری تشویق نماید. گاهی اوقات با افراد در حوزه کاری خود و یا پیوستن به یک گروه حرفه‌ای جلسات صرف نهار یا قهوه را در نظر بگیرید.
گاهی اوقات خروج از خانه و کار در یک کافی‌شاپ محلی نیز بسیار کمک می‌کند. کارآفرینان جیسون فراید و دیوید هاینمر هانسون در سایت کسب‌وکار اینسایدر می‌نویسند: «به نظر غیرمعمول می‌آید اما حضور افراد دیگر حتی اگر آن‌ها را نمی‌شناسید می‌تواند ذهنتان را فریب دهد و فکر کند که سازنده بودن تنها کاری است که باید انجام شود.»الوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید .
۵٫ برای کاهش صداهای اطراف یک هدفون بخرید
آیا یک سگ پرسروصدا دارید یا دائماً صدای دویدن کودکان بعد از مدرسه را می‌شنوید؟ بهترین سرمایه‌گذاری ممکن خرید یک هدفون باکیفیت است. جان برندون نویسنده سایت اینک به رفع حواس‌پرتی‌ها با موزیک برای انجام کارها معتقد است: «صدای موزیک را در آن هدفون‌های گران‌قیمت بالا ببرید و از آن محیط خارج شوید و یا گوشه‌ای در جایی از ساختمان پیدا کنید و کار کنید. تلفن خود را برای مدتی از شبکه خارج کنید و جی‌میل خود را ببندید.»
موزیکی که بهره‌وری لازم را به شما می‌دهد را پیدا کنید.
۶٫ یک دستیار استخدام کنید
آیا کارهای بی‌فایده‌ای چون خواندن ایمیل، به‌روز کردن صفحات اجتماعی یا لیست مخاطبان سرعت شما را کاهش می‌دهد؟ مقداری هزینه کردن برای یک دستیار مجازی این مسئله را حل می‌کند.
بررسی کنید که چه‌کارهایی را واقعاً می‌توانید به بیرون موکول کنید تا از انجام آن شخصاً آسوده شوید. یک دستیار حتی برای یک ساعت در روز استخدام کنید تا آن کارها را انجام دهد و شما می‌توانید بر موارد مهم و پول‌ساز تمرکز کنید.
برد هینز مالک سایت یام‌دومینز در سایت کارآفرینان می‌نویسد: «درحالی‌که استخدام یک دستیار مجازی روز شما را آزاد می‌کند اما مسئولیت انجام کارها به‌صورت کامل و مؤثر بر دوش شما است.» اداره موفقیت‌آمیز و راه اندازی کسب و کار خانگی نظم و ترتیب بسیاری می‌طلبد؛ اما با آگاهی و برنامه‌ریزی می‌توانید حواس‌پرتی‌ها را محدود کرده و کارایی خود را افزایش دهید.
ویژگی های رهبران در دوره چهارم انقلاب صنعتی بسیار با‌اهمیت و در موفقیت کسب‌و‌کار نقش پررنگی دارد. همچنین با روی کار آمدن نسل چهارم انقلاب صنعتی، صاحبان تجارت، با پی‌بردن به نیازهای جدید در کسب وکار به دنبال مدل‌های کسب و کار نوینی هستند تا بتوانند روند تجارت خود را بهبود بخشیده، منابع خود را به بهترین شکل ممکن مورد استفاده قرار داده و در طراحی کار پویا در نظر گرفته شده و حفظ کنند.
امروزه انواع کسب و کار در جستجوی نیروی کاری هستند که آینده تجاری شرکت را تضمین کند. اما تکلیف مدیران شرکت چیست؟ آن‌ها چطور می‌توانند تغییرات جدید در دنیای تجارت را رهبری کنند، وقتی نیروی کار و تجهیزات لازم برای مواجه با آینده‌ای نامشخص را در اختیار ندارند؟
خوشبختانه مسئولان آموزشی در انواع کسب و کار به این نیاز پی‌برده‌اند و دوره‌های آموزشی را برای ارتقا مهارت‌‌‌ها و ویژگی های رهبران سطح شرکت راه‌اندازی کرده‌اند که این مسئله، مدیران را برای مواجهه با رویدادهای آتی در تجارت شرکت آماده می‌کند. یکی از بهترین برنامه‌های آموزشی در این حوزه، برنامه «توانایی رهبری آکسفورد ۴٫۰» ( Axford Leadership ) است که یک مجموعه آموزشی اجرایی به شمار می‌آید.
این مجموعه که برنامه‌هایی ارزنده و کلاس‌هایی حرفه‌ای را در خود جای داده است توسط دانشکده تجارت سعید ( Said Business School ) در دانشگاه آکسفورد و با همکاری کی پینتر (K-Pintar) گردآورنده مالزیایی در زمینه آموزش‌های رهبری در جهت افزایش و بهبود ویژگی های رهبران طراحی شده است.

اعتبارسازی کنید
اعتبار در به‌وجود آوردن اعتماد میان ذی‌نفعان و سهام‌داران یک شرکت نقش کلیدی دارد. اعتماد ذی‌نفعان زمانی جلب خواهد شد که اقدامات رهبر با سخنانش هم‌خوانی داشته باشد. رهبر باید الگویی از تطابق حرف و عمل برای دیگران باشد.
با این حال با فشاری که کنار آمدن با چالش‌های جدید تجاری بر رهبر وارد می‌کند، ممکن است اعتبار او به خطر بیافتد، چرا که چشم امید همه افراد برای حل همه مسائل به او است.
چنین اتفاقی می‌تواند فاجعه‌بار باشد، همانطور که برای تراویس کلانیک (Travis Kalanick) مدیرعامل اجرایی شرکت Uber عصف بار بود. شرکت او به دلایل مشکلات اخلاقی متعدد شدیدا زیر ذره‌بین قرار گرفت.
به گفته هسلاپ، هدف نقش مهمی ایفا می‌کند. راه‌حلی که به رهبران توصیه می‌شود این است همواره اهداف خود را به خاطر داشته باشند و این اهداف را با اهداف سازمان انطباق دهند.
داشتن هدف به‌عنوان یکی از ویژگی های رهبران ، نقش راهنما را برای رهبری سازمان ایفا خواهد کرد و جلوی تردیدهای احتمالی را می‌گیرد.
رویکردی قابل انعطاف را اتخاذ کنید
هسلاپ در ادامه این سوال را مطرح می‌کند که « آیا رویکرد شما در دنیای ارتباطات هم کارایی دارد؟»
در دنیای امروز، تکنولوژی‌های دیجیتال، ارتباطات جهانی را ممکن کرده و تا حدودی انتخاب رویکردهای تجاری در سازمان‌ها را با چالش روبه‌رو کرده‌اند.
رهبران در دنیای امروز باید سناریوی احتمالی را برای آینده پیش‌بینی کنند و راه‌کارهای مناسب با آن را در نظر بگیرند. رهبر تمام مدت باید اهداف خود را نیز به خاطر داشته باشد و این اهداف را در رویکرد‌های جدید بگنجاند.
هسلاپ می‌گوید: «رویکرد آکسفورد برای مقابله با تغییرات تجاری در آینده برای شرکت‌ها بسیار مشخص است و به سازمان‌ها کمک می‌کند تا براساس دلایل و عوامل موجود، احتمالات ممکن را در نظر بگیرند و نه بر اساس حدس و گمان. در نتیجه، آکسفورد به سازمان‌ها و شرکت‌ها امکان می‌دهد که احتمالات متفاوتی را نیز در نظر داشته باشند.»
وی در ادامه به رهبران توصیه می‌کند: «با تقویت تفکری که از گزینه‌های بیشتری استقبال کند، در رهبری موفق‌تر خواهند بود، چرا که تنوع افکار به‌عنوان یکی از ویژگی های رهبران در این بخش بسیار ارزشمند است.»
نیروی انسانی را در آغوش بگیرید (استفاده بهینه از عامل انسانی)
مدیرعاملان اجرایی برخی مواقع بر اساس حس غریزی، دانش و تجربیات گذشته خود اقدام به تصمیم‌گیری می‌کنند. اما با روی کار آمدن سناریو‌های جدید، زمانی که مدیرعاملان اجرایی از تصمیم خود مطمئن نیستند و یا دچار تردید شده‌اند و یا دانش لازم برای اتخاذ تصمیم در مورد سناریو جدید را در اختیار ندارند، باید در عین تواضع و فروتنی از دیگران کمک بگیرند.
رهبران موفق برای کنترل تردیدهای خود به دنبال تایید هم‌ترازان با تجربه خود می‌روند و تا جایی که می‌توانند اطلاعات جمع‌آوری می‌کنند و به تحلیل آن‌ها می‌پردازند و با سهامداران، اعضای هیئت‌مدیره و مشاوران خارج از سازمان به گفتگو می‌پردازند.
برای یک رهبر، وجود افراد قابل اعتمادی که نقش وکیل مدافع او را ایفا می‌کنند بسیار سودمند خواهد بود چراکه این افراد تحت عنوان عوامل انسانی رویکردهایی را در اختیار رهبران می‌گذارند که شاید از چشمان او دور مانده باشند.الوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید .اعتبارسازی کنید
اعتبار در به‌وجود آوردن اعتماد میان ذی‌نفعان و سهام‌داران یک شرکت نقش کلیدی دارد. اعتماد ذی‌نفعان زمانی جلب خواهد شد که اقدامات رهبر با سخنانش هم‌خوانی داشته باشد. رهبر باید الگویی از تطابق حرف و عمل برای دیگران باشد.
با این حال با فشاری که کنار آمدن با چالش‌های جدید تجاری بر رهبر وارد می‌کند، ممکن است اعتبار او به خطر بیافتد، چرا که چشم امید همه افراد برای حل همه مسائل به او است.
چنین اتفاقی می‌تواند فاجعه‌بار باشد، همانطور که برای تراویس کلانیک (Travis Kalanick) مدیرعامل اجرایی شرکت Uber عصف بار بود. شرکت او به دلایل مشکلات اخلاقی متعدد شدیدا زیر ذره‌بین قرار گرفت.
به گفته هسلاپ، هدف نقش مهمی ایفا می‌کند. راه‌حلی که به رهبران توصیه می‌شود این است همواره اهداف خود را به خاطر داشته باشند و این اهداف را با اهداف سازمان انطباق دهند.
داشتن هدف به‌عنوان یکی از ویژگی های رهبران ، نقش راهنما را برای رهبری سازمان ایفا خواهد کرد و جلوی تردیدهای احتمالی را می‌گیرد.
رویکردی قابل انعطاف را اتخاذ کنید
هسلاپ در ادامه این سوال را مطرح می‌کند که « آیا رویکرد شما در دنیای ارتباطات هم کارایی دارد؟»
در دنیای امروز، تکنولوژی‌های دیجیتال، ارتباطات جهانی را ممکن کرده و تا حدودی انتخاب رویکردهای تجاری در سازمان‌ها را با چالش روبه‌رو کرده‌اند.
رهبران در دنیای امروز باید سناریوی احتمالی را برای آینده پیش‌بینی کنند و راه‌کارهای مناسب با آن را در نظر بگیرند. رهبر تمام مدت باید اهداف خود را نیز به خاطر داشته باشد و این اهداف را در رویکرد‌های جدید بگنجاند.
هسلاپ می‌گوید: «رویکرد آکسفورد برای مقابله با تغییرات تجاری در آینده برای شرکت‌ها بسیار مشخص است و به سازمان‌ها کمک می‌کند تا براساس دلایل و عوامل موجود، احتمالات ممکن را در نظر بگیرند و نه بر اساس حدس و گمان. در نتیجه، آکسفورد به سازمان‌ها و شرکت‌ها امکان می‌دهد که احتمالات متفاوتی را نیز در نظر داشته باشند.»
وی در ادامه به رهبران توصیه می‌کند: «با تقویت تفکری که از گزینه‌های بیشتری استقبال کند، در رهبری موفق‌تر خواهند بود، چرا که تنوع افکار به‌عنوان یکی از ویژگی های رهبران در این بخش بسیار ارزشمند است.»
نیروی انسانی را در آغوش بگیرید (استفاده بهینه از عامل انسانی)
مدیرعاملان اجرایی برخی مواقع بر اساس حس غریزی، دانش و تجربیات گذشته خود اقدام به تصمیم‌گیری می‌کنند. اما با روی کار آمدن سناریو‌های جدید، زمانی که مدیرعاملان اجرایی از تصمیم خود مطمئن نیستند و یا دچار تردید شده‌اند و یا دانش لازم برای اتخاذ تصمیم در مورد سناریو جدید را در اختیار ندارند، باید در عین تواضع و فروتنی از دیگران کمک بگیرند.
رهبران موفق برای کنترل تردیدهای خود به دنبال تایید هم‌ترازان با تجربه خود می‌روند و تا جایی که می‌توانند اطلاعات جمع‌آوری می‌کنند و به تحلیل آن‌ها می‌پردازند و با سهامداران، اعضای هیئت‌مدیره و مشاوران خارج از سازمان به گفتگو می‌پردازند.
برای یک رهبر، وجود افراد قابل اعتمادی که نقش وکیل مدافع او را ایفا می‌کنند بسیار سودمند خواهد بود چراکه این افراد تحت عنوان عوامل انسانی رویکردهایی را در اختیار رهبران می‌گذارند که شاید از چشمان او دور مانده باشند.

میهن برند بزرگترین سایت در خصوص خرید و فروش برند،واگذاری برند،برند آماده خشکبار و حبوبات، برند آماده برای فروش برند مواد غذایی،فروش برند مواد شستشو، فروش برند مواد ضد عفونی ، فروش برند خوراکی و …. جهت ارتباط با مجموعه میهن برند با مشاوران مجموعه میهن برند در 24 ساعت از شبانه روز میتوانید در ارتباط باشید.
به درستی آن را متعادل کنید
مدیرعاملان اجرایی در دنیای امروز پاسخگوی نیازهای متفاوت ذی‌نفعان و سهام‌داران زیادی هستند که هر یک تقاضاهای متفاوتی از مدیرعامل اجرایی دارند. مدیرعامل اجرایی باید با در نظر داشتن تقاضاهای این افراد و همین‌طور اهداف بلندمدت تجارت، در عین‌حال سود، مسئولیت اجتماعی و قاطعیت و تواضع خود را نیز حفظ کند.الوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید .
رهبران با معضل انتخاب میان “درست” و “درست‌تر ” روبه‌رو هستند! چرا که باید در تصمیم‌گیری منافع ذی‌نفعان و اهداف شرکت را در نظر بگیرند.
بر اساس گزارش‌های مدیرعاملان اجرایی، یک مدیرعامل اجرایی باید از این ۴ خصوصیت برخوردار باشد: صبر، تردید، واقع‌گرایی، عزم راسخ. همان‌طور که در نکته قبلی هم اشاره کردیم، تردید، در مواقعی که رهبر با یک موضوع ناشناخته مواجه می‌شود بسیار خصوصیت خوبی به شمار می‌آید. اما برای چیره شدن بر این تردید، او به صبر زیادی هم نیاز خواهد داشت.
از این گذشته با این وجود که خوش‌بینی در تصمیم‌گیری حائز اهمیت است اما رهبر باید واقع‌بین باشد و سناریو‌های مختلف را درک کند. این ویژگی به‌عنوان یکی از ویژگی های رهبران کمک می‌کند که با عزمی راسخ تصمیمات جدید را اتخاذ کند.
ویژگی های رهبران تحت عنوان افزایش هوشمندی برای تغییر
به گفته هسلاپ با افزایش سرعت تغییرات، عموما مشغولیت رهبران بیش از پیش افزایش می‌یابد و همین امر باعث می‌شود تمرکز روی سناریوهایی که به توجه بیشتری نیاز دارند به مراتب دشوارتر شود.الوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید .
درست است که برای یک رهبر اطلاع داشتن از روند تغییرات بسیار اهمیت دارد اما او باید اهمیت این تغییرات را در نظر بگیرد و زمان خود را به تناسب اهمیت این تغییرات مدیریت کند.
این مشکل تنها از یک راه، حل می‌شود و آن اینکه دورنمایی از تغییرات در مسیر تجارت شرکت در اختیار رهبر قرار داده شود تا او بتواند تاثیر این تغییرات تجاری در کسب وکار سازمان خود را به دقت مورد مطالعه قرار دهد.
در گزارش فوق، به این نکته نیز اشاره شده است که یکی از ویژگی های رهبران داشتن نگرشی چند بعدی است زیرا تغییرات را بر حسب اهمیت اولویت‌بندی کرده و انرژی خود را برای مواجه با تغییرات اساسی به کار ببرند.
برخورداری از حس «هشدار زود هنگام» و یا «هوش درک تغییر» برای رهبران بسیار سودمند خواهد بود. منظور از هوش درک تغییر، این است که رهبر قادر باشد تاثیر تغییرات بر یکدیگر را بسنجد و حرکت بعدی را پیش‌بینی کند. مانند سنگی که پس از افتادن از بلندای کوه با سرنوشت‌های متفاوتی روبه‌رو خواهد شد. اگر رهبر از چنین هوشی برخوردار باشد در مواجهه با تغییرات، عملکرد بهتری از خود نشان خواهد داد.
مطمئنا همه افراد به سادگی نمی‌توانند چنین رویکردی را در خود تقویت کنند، بنابراین رهبرانی که فاقد چنین خصوصیاتی هستند باید اولویت‌های خود را تغییر دهند و برخی از وظایف را به دیگران واگذار کنند.
سرمایه‌گذاری برای توسعه سطح شرکت
بر اساس گزارش مدیران عامل اجرایی، قابلیت‌هایی که تا اینجا بدان اشاره کردیم به سادگی در یک فرد به‌وجود نمی‌آیند و رهبر برای دست‌یابی به این قابلیت‌ها به تجربه‌اندوزی نیاز خواهد داشت.
اگرچه با سرعت بروز تغییرات در دنیای تجاری امروز، مدیرعاملان اجرایی فرصت کافی برای تجربه‌اندوزی را در اختیار ندارند.
اینجاست که اهمیت آموزش‌های کارآمد در حوزه رهبری مشخص می‌شود.
به گفته مدیرعامل اجرایی K-Printer، هدف آموزش‌های لازم برای مدیران اجرایی این است که دانش مورد نیاز و راهکارهایی برای مقابله با چالش‌ها در اختیار مدیران قرار داده شود تا از فرصت‌های انقلاب صنعتی چهارم به بهترین نحو استفاده کنند.
در دنیای تجاری امروز توانایی یادگیری یک مهارت جدید و موفقیت در حل چالش‌های محیط کار، خود یک سرمایه به حساب می‌آید.
برنامه آموزش سرمایه «توانایی رهبری آکسفورد ۴٫۰» ( Oxford Leadership ) با هدف افزایش قابلیت‌ها و مهارت‌هایی برای برآورده کردن نیازهای تجاری مالزیایی‌ها، در دست‌یابی به رشد اقتصادی در انقلاب تجاری نسل چهارم طراحی شده است.
آموزش آکسفورد برای سرمایه‌گذاری در سطح شرکت شامل سه عنصر اصلی می‌شود
۱- سرمایه گذاری خرد تا کلان تصاعدی که در آزمایشگاه‌های آکسفورد تدریس می‌شود
. برای رهبران ارشد فعال در جذب سرمایه‌های خرد و کلان · محل برگزاری در دانشگاه آکسفورد · با شرکت و به اتمام رساندن این دوره عضوی از تجارت آکسفورد خواهید شد
۲- برنامه «توانایی رهبری آکسفورد ۴٫۰»
· برای رهبران ارشد که در شرکت‌های بزرگ و شرکت‌های چند ملیتی مشغول به فعالیت هستند
· محل برگزاری در دانشگاه آکسفورد
· با شرکت و به اتمام رساندن این دوره عضوی از تجارت آکسفورد خواهید شد
۳- مجموعه ای از دوره‌های آموزشی ارشد با محوریت موضوعات کلیدی
· برای رهبران ارشد
· از اساتید دانشکده Saïd Business از دانشگاه آکسفورد برای برگزاری جلسات در مالزی دعوت به‌عمل آمده است.
صندوق توسعه حوزه منابع انسانی با آگاهی از این حقیقت که آموزش مدیران اجرایی آموزش ارزان قیمتی نخواهد بود در پرداخت مالیات، مشارکت کرده است تا برای ارتقای نیروی کار مالزی مشارکت کرده و ویژگی های رهبران را ارتقاء داده باشد.
یکی از مسئولان برگزاری برنامه «توانایی رهبری آکسفورد ۴٫۰» ( Oxford Leadership ) می‌گوید: «کسانی که مالیات مناسبی را پرداخت می‌کنند می‌توانند از این مالیات برای شرکت در این برنامه آموزشی استفاده کنند.»

الوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید .
به درستی آن را متعادل کنید
مدیرعاملان اجرایی در دنیای امروز پاسخگوی نیازهای متفاوت ذی‌نفعان و سهام‌داران زیادی هستند که هر یک تقاضاهای متفاوتی از مدیرعامل اجرایی دارند. مدیرعامل اجرایی باید با در نظر داشتن تقاضاهای این افراد و همین‌طور اهداف بلندمدت تجارت، در عین‌حال سود، مسئولیت اجتماعی و قاطعیت و تواضع خود را نیز حفظ کند.
رهبران با معضل انتخاب میان “درست” و “درست‌تر ” روبه‌رو هستند! چرا که باید در تصمیم‌گیری منافع ذی‌نفعان و اهداف شرکت را در نظر بگیرند.
بر اساس گزارش‌های مدیرعاملان اجرایی، یک مدیرعامل اجرایی باید از این ۴ خصوصیت برخوردار باشد: صبر، تردید، واقع‌گرایی، عزم راسخ. همان‌طور که در نکته قبلی هم اشاره کردیم، تردید، در مواقعی که رهبر با یک موضوع ناشناخته مواجه می‌شود بسیار خصوصیت خوبی به شمار می‌آید. اما برای چیره شدن بر این تردید، او به صبر زیادی هم نیاز خواهد داشت.
از این گذشته با این وجود که خوش‌بینی در تصمیم‌گیری حائز اهمیت است اما رهبر باید واقع‌بین باشد و سناریو‌های مختلف را درک کند. این ویژگی به‌عنوان یکی از ویژگی های رهبران کمک می‌کند که با عزمی راسخ تصمیمات جدید را اتخاذ کند.
ویژگی های رهبران تحت عنوان افزایش هوشمندی برای تغییر
به گفته هسلاپ با افزایش سرعت تغییرات، عموما مشغولیت رهبران بیش از پیش افزایش می‌یابد و همین امر باعث می‌شود تمرکز روی سناریوهایی که به توجه بیشتری نیاز دارند به مراتب دشوارتر شود.
درست است که برای یک رهبر اطلاع داشتن از روند تغییرات بسیار اهمیت دارد اما او باید اهمیت این تغییرات را در نظر بگیرد و زمان خود را به تناسب اهمیت این تغییرات مدیریت کند.
این مشکل تنها از یک راه، حل می‌شود و آن اینکه دورنمایی از تغییرات در مسیر تجارت شرکت در اختیار رهبر قرار داده شود تا او بتواند تاثیر این تغییرات تجاری در کسب وکار سازمان خود را به دقت مورد مطالعه قرار دهد.الوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید .
در گزارش فوق، به این نکته نیز اشاره شده است که یکی از ویژگی های رهبران داشتن نگرشی چند بعدی است زیرا تغییرات را بر حسب اهمیت اولویت‌بندی کرده و انرژی خود را برای مواجه با تغییرات اساسی به کار ببرند.
برخورداری از حس «هشدار زود هنگام» و یا «هوش درک تغییر» برای رهبران بسیار سودمند خواهد بود. منظور از هوش درک تغییر، این است که رهبر قادر باشد تاثیر تغییرات بر یکدیگر را بسنجد و حرکت بعدی را پیش‌بینی کند. مانند سنگی که پس از افتادن از بلندای کوه با سرنوشت‌های متفاوتی روبه‌رو خواهد شد. اگر رهبر از چنین هوشی برخوردار باشد در مواجهه با تغییرات، عملکرد بهتری از خود نشان خواهد داد.
مطمئنا همه افراد به سادگی نمی‌توانند چنین رویکردی را در خود تقویت کنند، بنابراین رهبرانی که فاقد چنین خصوصیاتی هستند باید اولویت‌های خود را تغییر دهند و برخی از وظایف را به دیگران واگذار کنند.
سرمایه‌گذاری برای توسعه سطح شرکت
بر اساس گزارش مدیران عامل اجرایی، قابلیت‌هایی که تا اینجا بدان اشاره کردیم به سادگی در یک فرد به‌وجود نمی‌آیند و رهبر برای دست‌یابی به این قابلیت‌ها به تجربه‌اندوزی نیاز خواهد داشت.
اگرچه با سرعت بروز تغییرات در دنیای تجاری امروز، مدیرعاملان اجرایی فرصت کافی برای تجربه‌اندوزی را در اختیار ندارند.
اینجاست که اهمیت آموزش‌های کارآمد در حوزه رهبری مشخص می‌شود.
به گفته مدیرعامل اجرایی K-Printer، هدف آموزش‌های لازم برای مدیران اجرایی این است که دانش مورد نیاز و راهکارهایی برای مقابله با چالش‌ها در اختیار مدیران قرار داده شود تا از فرصت‌های انقلاب صنعتی چهارم به بهترین نحو استفاده کنند.
در دنیای تجاری امروز توانایی یادگیری یک مهارت جدید و موفقیت در حل چالش‌های محیط کار، خود یک سرمایه به حساب می‌آید.
برنامه آموزش سرمایه «توانایی رهبری آکسفورد ۴٫۰» ( Oxford Leadership ) با هدف افزایش قابلیت‌ها و مهارت‌هایی برای برآورده کردن نیازهای تجاری مالزیایی‌ها، در دست‌یابی به رشد اقتصادی در انقلاب تجاری نسل چهارم طراحی شده است.
آموزش آکسفورد برای سرمایه‌گذاری در سطح شرکت شامل سه عنصر اصلی می‌شودالوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید .
۱- سرمایه گذاری خرد تا کلان تصاعدی که در آزمایشگاه‌های آکسفورد تدریس می‌شود
. برای رهبران ارشد فعال در جذب سرمایه‌های خرد و کلان · محل برگزاری در دانشگاه آکسفورد · با شرکت و به اتمام رساندن این دوره عضوی از تجارت آکسفورد خواهید شد
۲- برنامه «توانایی رهبری آکسفورد ۴٫۰»
· برای رهبران ارشد که در شرکت‌های بزرگ و شرکت‌های چند ملیتی مشغول به فعالیت هستند
· محل برگزاری در دانشگاه آکسفورد
· با شرکت و به اتمام رساندن این دوره عضوی از تجارت آکسفورد خواهید شد
۳- مجموعه ای از دوره‌های آموزشی ارشد با محوریت موضوعات کلیدی
· برای رهبران ارشدالوبرند بزرگترین و جامع ترین مرکز تخصصی فروش برند تجاری ، خرید برند برند ، برند آماده مواد غذایی ، برند آماده محصولات آرایشی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مود پروتینی ، برند فروشی مواد سلولزی ، برند آماده شوینده ، برند برای خرید برند برای فروش ، فروش برند مصالح ساختمانی ، و جهت استعلام قیمت برند آماده مواد غذایی ، آرایشی فقط با مشاوران الوبرند در ارتباط باشید .
· از اساتید دانشکده Saïd Business از دانشگاه آکسفورد برای برگزاری جلسات در مالزی دعوت به‌عمل آمده است.
صندوق توسعه حوزه منابع انسانی با آگاهی از این حقیقت که آموزش مدیران اجرایی آموزش ارزان قیمتی نخواهد بود در پرداخت مالیات، مشارکت کرده است تا برای ارتقای نیروی کار مالزی مشارکت کرده و ویژگی های رهبران را ارتقاء داده باشد.
یکی از مسئولان برگزاری برنامه «توانایی رهبری آکسفورد ۴٫۰» ( Oxford Leadership ) می‌گوید: «کسانی که مالیات مناسبی را پرداخت می‌کنند می‌توانند از این مالیات برای شرکت در این برنامه آموزشی استفاده کنند.»