قیمت برند تجاری

الو برند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند در ایران جهت ارتباط با اداره مالکیت معنوی – قیمت برند تجاری – برند آماده قیمت مناسب – اداره علامت تجاری = برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده - برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند کافیست با مشاوران الوبرند 24 ساعته در ارتباط باشید ....

الو برند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند در ایران جهت ارتباط با اداره مالکیت معنوی – قیمت برند تجاری – برند آماده قیمت مناسب – اداره علامت تجاری = برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند کافیست با مشاوران الوبرند 24 ساعته در ارتباط باشید ….

برند چیست؟
گاهی اوقات افراد از روی نداشتن آگاهی کافی، واژه “برند” را به اشتباه، مترادف، هم معنی و جایگزین کلمه “لوگو” می دانند و از آن کلمه در محاورات خود استفاده می نمایند. توجه داشته باشید که برند دارای مفهومی بسیار گسترده تر و فراتر از یک لوگو است.الو برند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند در ایران جهت ارتباط با اداره مالکیت معنوی – قیمت برند تجاری – برند آماده قیمت مناسب – اداره علامت تجاری = برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند کافیست با مشاوران الوبرند 24 ساعته در ارتباط باشید ….
در واقع می توان گفت هویتی است که شامل ایده ها، ارزش ها، باورها، نگرشها، استاندارد، کیفیت، حسن نیت و اعتماد در کسب و کار و مجموعه ای از این برداشتها و انتظارات در ذهن مصرف کنندگان است که معمولا از طریق تبلیغات مداوم، بازاریابی، روابط عمومی و ارتباطات، همچنین صرف هزینه های بسیار و از طریق واکنش ها و بازخوردهای مصرف کننده و مخاطب موفقیت خود را بدست می آورد و به مرور زمان نیز به تکامل می رسد.
برند را می توان به صورت بصری و از طریق کلمات، فونت ها، شعارها، تصاویر، طرح های رنگی و غیره نشان داد. در واقع برند، ویژگی و مشخصه ای است که بتواند در بردارنده خصوصیات منحصر به فرد یک محصول، خدمات یا فعالیت تجاری باشد. لوگو می تواند به عنوان چهره و نماینده بصری برند یک مؤسسه و یا یک شرکت باشد.الو برند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند در ایران جهت ارتباط با اداره مالکیت معنوی – قیمت برند تجاری – برند آماده قیمت مناسب – اداره علامت تجاری = برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند کافیست با مشاوران الوبرند 24 ساعته در ارتباط باشید ….
شرکت اپل نمونه ای از شرکتی نوآور است که از برند قدرتمندی برخوردار و به خوبی توسط کارکنان و مشتریان خود درک شده و دارای هدف روشنی است. هدف این شرکت توسعه فناوری هایی که امکان برخورداری از مزیت ها و امکانات تصویری، ویدئویی و موسیقی برای افراد فراهم آورد. برخورداری از این هدف روشن، نام اپل را با تعالی در عرصه طراحی و نوآوری فناورانه مترادف کرده است.
به این ترتیب نام این شرکت به برند معروف و محبوب کارکنان و مشتریان خود، تبدیل شده است. در واقع هنگامی که از آن خرید می کنید، شما فقط ایک کامپیوتر نمی خرید بلکه در حال خرید یک برند به همراه اظهارات و توقعات مورد علاقه خودتان (مثل: من خلاق، فناوری نوآورانه و …) هستید. لوگو در اینجا به شما در رسمیت شناختن یک محصول یا خدمات به عنوان یک شرکت خاص کمک می کند و مهر تأیید بر آن است .
در واقع هر شرکت با تعریف هویت برند خود این پیام را به شرکاء تجاری خود می دهد که ما چگونه سازمانی و با چه اهدافی هستیم. به بیان دیگر شرکت با تعریف این هویت تصویر ذهنی مطلوب خود را برای شکل گیری در ذهن مشتری در آینده ترسیم می نماید.الو برند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند در ایران جهت ارتباط با اداره مالکیت معنوی – قیمت برند تجاری – برند آماده قیمت مناسب – اداره علامت تجاری = برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند کافیست با مشاوران الوبرند 24 ساعته در ارتباط باشید ….
هویت بخشی به هر برند فرآیندی است که مستلزم تعریف این هویت، عینیت بخشیدن به آن در نمادها و لوگوهای تجاری سازمان (رنگ، فرم و …) و نیز کلیه فعالیت های عملیاتی و تبلیغاتی سازمان برای همسو بودن با آن هویت است. به طور مثال یک شرکت خدمات پرداخت الکترونیک می خواهد در ذهن مشتریان خود به عنوان شریکی قابل اطمینان نقش بسته و با توجه به اهمیت عامل اطمینان در مبادلات مالی، به انتخاب اول مشتری در فضای رقابتی خود تبدیل گردد.
در واقع قابل اعتماد بودن و پایداری و شرایط مختلف اقتصادی و توان مالی آن به عنوان اجزای تشکیل دهنده هویت شرک نموده و می بایست کلیه فعالیتهای شرکت از نحوه برخورد کارکنان مرکز تما مشتریان، نحوه و مدت زمان رفع مغایرتهای مالی ایشان، ادبیات، پوشش و نحوه ارائه خ کارشناسان پشتیبانی، نام و علامت تجاری و… در ارتباطی هدفمند و یکپارچه با برندی را شکل دهند که این تصویر را به صورت پایدار خلق نمایند.

چرا ما نیاز به برندسازی، برندسازی تجاری داریم ؟\

الو برند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند در ایران جهت ارتباط با اداره مالکیت معنوی – قیمت برند تجاری – برند آماده قیمت مناسب – اداره علامت تجاری = برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند کافیست با مشاوران الوبرند 24 ساعته در ارتباط باشید ….


وقتی کلمه “نام تجاری” را می شنویم ، اکثر ما به لوگوها ، شعارها و سایر علائم قابل تشخیص فکر می کنیم. اما این تنها بخشی از تعریف است. اصطلاح برند در واقع یک مفهوم بازاریابی نامشهود است که به افراد کمک می کند تا یک شرکت یا شخص را بشناسند و شناسایی کنند.
برندها یکی از مهمترین و ارزشمندترین دارایی هایی هستند که یک شرکت دارد. بنابراین مهم است که شرکت ها قبل از اینکه درهای خود را برای تجارت باز کنند، تحقیقات خود را انجام دهند. برندسازی موفق می تواند به شرکت در جذب، حفظ مشتری و وفاداری به نام تجاری کمک کند.
تاریخچه برند از کجا می آید؟
الو برند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند در ایران جهت ارتباط با اداره مالکیت معنوی – قیمت برند تجاری – برند آماده قیمت مناسب – اداره علامت تجاری = برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند کافیست با مشاوران الوبرند 24 ساعته در ارتباط باشید ….واژه برند بر گرفته از واژه “Brandr” به معنی سوختن است که اهالی اسکاندیناوی و جوامع مستعمره آنها در دیگر کشورها در عصر ویکینگ در فاصله زمانی بین سال های ۸۰۰ تا ۱۰۶۶ میلادی به آن زبان صحبت می کردند؟
از آن جا که تولید کنندگان برای حک نشان اختصاصی خود روی تولیدشان از روش شبیه به داغ کردن استفاده می کردند، واژه برند به عنوان علامت مشخصه تجاری هر تولید کننده پذیرفته شد. اگر چه می توان گفت که ردی از آن را در تاریخ ثبت علائم تجاری اختصاصی برای تولید کننده در بازار های تجاری یافت. اما در حقیقت نخستین نشان های تجاری در قرن نوزدهم میلادی پس از اینکه در تجارت کالاها ارسال آنها به صورت انبوه دسته بندی شده مورد توجه قرار گرفت، متولد شدند.
پس از اینکه بسیاری از کشورهای بزرگ دنیا قدم به مرحله صنعتی شدن گذاشتند، تولیدات بسیاری از نیازهای روزمره زندگی نظیر تولید شوینده ها از جوامع محلی به کارخانه های بزرگ صنعتی سپرده شد و بنابراین کارخانه هایی که می خواستند کالاهایشان را به کشورهای دیگر صادر کنند ملزم به حک نشان اختصاصی ان کارخانه روی محصولات تولیدی بودند.
به این ترتیب، پس از آن، واژه برند که به معنی (حک شدن نشان اختصاصی یک کالا به روش داغ کردن آن نشان روی کالای مورد نظر بود)، به عنوان واژه ای که در بردارنده معنی علامت تجاری بود پذیرفته شد. شرکت “بیس” ادعا می اولین شرکتی است که یک مثلث قرمز رنگ را به عنوان برند اختصاصی این شر فهرست برندهای تجاری به ثبت رسانده است.الو برند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند در ایران جهت ارتباط با اداره مالکیت معنوی – قیمت برند تجاری – برند آماده قیمت مناسب – اداره علامت تجاری = برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند کافیست با مشاوران الوبرند 24 ساعته در ارتباط باشید ….
کارخانه هایی که در جریان انقلاب صنعتی تاسيس شدند برای نخستین بار به فکر تولید انبوه محصولات خود افتادند و تصمیم گرفتند تولیدات خود را از آن پس در بازارهایی فراتر از محدوده های قبلی و به مشتریانی که پیش از آن تنها با کالاها و محصولات داخلی آشنا بودند بفروشند. بنابراین آنها پس از مدت کوتاهی متوجه شدند بسته بندیهای یک شکل و عمومی نمی تواند با محصولات داخلی مشابه در آن حوزه ها رقابت کند.
بر این اساس تولیدکنندگان کالاهای بسته بندی شده ملزم به متقاعد کردن متقاضیان به خرید کالاهای غیر داخلی بودند. به مرور قدمهایی در جهت عمومی ساختن آنچه ما امروز به عنوان برند میشناسیم برداشته شد. پس از آن هر یک از شرکتهای بزرگ تولید کننده کالا و خدمات شعار یا آهنگی اختصاصی را برای تبلیغ محصولات خود انتخاب کردند که از رادیو یا تلویزیون پخش می شد.
الو برند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند در ایران جهت ارتباط با اداره مالکیت معنوی – قیمت برند تجاری – برند آماده قیمت مناسب – اداره علامت تجاری = برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند کافیست با مشاوران الوبرند 24 ساعته در ارتباط باشید ….امروزه پس از گذشت سالها اغلب افراد با اسامی برندهای مختلفی که در زمینه های متفاوت همچون پوشاک، خودرو، عطر و ادکلن، اسباب بازی و … فعالیت می کنند، آشنایی دارند و بر این اساس در حقیقت این نام برند است که در ازای آن کالا فروخته می شود و اسامی بسیاری از برندهای معروف به عنوان نام آن کالا پذیرفته شده است و اگر چه سال هاست که برندهای مختلفی آن کالا را تولید می کنند، اما نام آن برند که اغلب اولین و شناخته شده ترین برند برای تولید آن کالای به خصوص بوده است به عنوان نام آن کالا در ذهن مصرف کنندگان به ثبت رسیده است.
انتخاب برند برای هر یک از کالاها علاوه بر این که می تواند راهکاری برای معرفی و ویژگی های محصولات باشد، بازار مناسبی را از نظر توزیع و عرضه آن محصول فراهم می کند و به این ترتیب، هزینه های بازاریابی را به میزان قابل توجهی کاهش میدهد.
به طور خلاصه تاریخچه برند شامل :

برندها از دیرباز برای متمایز کردن محصولات در طول تاریخ مورد استفاده قرار گرفته اند. ایده نام تجاری ممکن است به ۲۰۰۰ سال پیش از میلاد مسیح بازگردد.
برندسازی در طول قرون متمادی مورد استفاده قرار گرفته است. اصطلاح مارک کردن یا نشان گذاری نیز همچنین به علائم منحصر به فرد سوخته در گاو اشاره می کند تا حیوانات یک مالک را از حیوانات دیگر متمایز کند.
این کار یکی از محبوب ترین کاربردها در روستاهای آمریکا را داشته است. احتمالاً اصطلاح « داغ کردن » به معنی نشان گذاری را شنیده اید.
« داغ کردن » توسط دامداران و برای متمایز ساختن دام ها و اسب های خود از گله ی سایر دامداران مورد استفاده قرار می گرفت. در واقع دامدار با قرار دادن علامت خود بر روی دام ها از مهمترین و با ارزش ترین دارایی های خود محافظت می کرد.
اما شروع برند سازی برای محصولات به دوره ای باز می گردد که کارخانجات برای فروش محصولات خود در بازار نیاز به بسته بندی پیدا کردند. بنابراین باید به وسیله علامت هایی محصولات خود را از محصول سایر تولید کنندگان متمایز می ساختند.

مهمترین تکنیک های برندینگ چیست ؟

الو برند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند در ایران جهت ارتباط با اداره مالکیت معنوی – قیمت برند تجاری – برند آماده قیمت مناسب – اداره علامت تجاری = برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند کافیست با مشاوران الوبرند 24 ساعته در ارتباط باشید ….

برند یک مفهوم بازاریابی یا تجاری ناملموس است که به افراد کمک می کند یک شرکت، محصول یا فرد را شناسایی کنند.
مردم اغلب برندها را با چیزهایی مانند لوگوها، شعارها یا سایر علائم قابل تشخیص اشتباه می گیرند. برند یک حس است و نمادها در واقع ابزارهای بازاریابی هستند که به ارتقاء کالا یا خدمات کمک می کنند.
برندها از مهمترین و با ارزش ترین دارایی های یک شرکت محسوب می شوند.
شرکت ها می توانند با ثبت علائم تجاری ( لوگو ) از علامت برند خود محافظت کنند.
انواع آرم ها شامل آرم های تجاری ، شخصی ، محصولات و خدمات است.

چگونه برند را بهتر درک کنیم ؟
همانطور که در بالا ذکر شد؛ نام تجاری و لوگو، بصورت ناملموس به افراد کمک می کند تا یک شرکت خاص و محصولات آن را شناسایی کنند. این امر به ویژه هنگامی صادق است که شرکت ها باید خود را از سایرین که محصولات مشابهی در بازار ارائه می دهند، از جمله لوگوهای عمومی، متمایز کنند.
مردم اغلب لوگوها، شعارها یا سایر علائم قابل تشخیص متعلق به شرکت ها را با هویت برند اشتباه می گیرند. در حالی که این دو کاملا از یکدیگر متمایز هستند.
نام تجاری چیست ؟
نام تجاری یکی از ارزشمندترین و مهمترین دارایی های یک شرکت محسوب می شود. در واقع ، بسیاری از شرکت ها اغلب با نام تجاری خود مورد اشاره قرار می گیرند (مثال: پپسی) به همین دلیل سازمان هایی برای ثبت و حفاظت از نام برند و علائم تجاری به وجود آمده است که از نام برند، آرم و لوگو از نظر قانونی محافظت می کنند.الو برند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند در ایران جهت ارتباط با اداره مالکیت معنوی – قیمت برند تجاری – برند آماده قیمت مناسب – اداره علامت تجاری = برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند کافیست با مشاوران الوبرند 24 ساعته در ارتباط باشید ….چگونه برند را بهتر درک کنیم ؟
همانطور که در بالا ذکر شد؛ نام تجاری و لوگو، بصورت ناملموس به افراد کمک می کند تا یک شرکت خاص و محصولات آن را شناسایی کنند. این امر به ویژه هنگامی صادق است که شرکت ها باید خود را از سایرین که محصولات مشابهی در بازار ارائه می دهند، از جمله لوگوهای عمومی، متمایز کنند.
مردم اغلب لوگوها، شعارها یا سایر علائم قابل تشخیص متعلق به شرکت ها را با هویت برند اشتباه می گیرند. در حالی که این دو کاملا از یکدیگر متمایز هستند.
نام تجاری چیست ؟
نام تجاری یکی از ارزشمندترین و مهمترین دارایی های یک شرکت محسوب می شود. در واقع ، بسیاری از شرکت ها اغلب با نام تجاری خود مورد اشاره قرار می گیرند (مثال: پپسی) به همین دلیل سازمان هایی برای ثبت و حفاظت از نام برند و علائم تجاری به وجود آمده است که از نام برند، آرم و لوگو از نظر قانونی محافظت می کنند.الو برند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند در ایران جهت ارتباط با اداره مالکیت معنوی – قیمت برند تجاری – برند آماده قیمت مناسب – اداره علامت تجاری = برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند کافیست با مشاوران الوبرند 24 ساعته در ارتباط باشید ….

برند شخصی یا Personal Branding چیست ؟
هویت پردازی و برند سازی فقط مورد استفاده شرکت ها نیستند. در حقیقت، امروزه توسط اشخاص نیز استفاده می شود، که به آن برند شخصی Personal Branding گفته می شود.
به عنوان مثال، خانواده کارداشیان پس از به دست آوردن محبوبیت از نمایش محبوب واقعیت، در برند خود ارزش پیدا کردند. این خانواده، به طور جمعی و به عنوان افراد، از نام خود برای راه اندازی موفقیت آمیز حرفه های رسانه ای و مدلینگ، نمایش های اسپین آف، لوازم آرایشی ، عطرها و خطوط لباس استفاده کرده اند.الو برند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند در ایران جهت ارتباط با اداره مالکیت معنوی – قیمت برند تجاری – برند آماده قیمت مناسب – اداره علامت تجاری = برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند کافیست با مشاوران الوبرند 24 ساعته در ارتباط باشید ….
در موردی دیگر مهران مدیری بازیگر و هنرمند ایرانی با استفاده از نام خود، برند عطر و ادکلن مدیری را روانه بازار ساخته است.
تصویر برند چیست ؟
کلیه فعالیتهای سازمان در عرصه های گوناگون بازاریابی، پشتیبانی خدمات، تبلیغات و… که منجر به نوع خاصی از ادراک در مشتری نسبت به شرکت می گردد، تصویر ذهنی می گوییم. در واقع روح اصلی حاکم بر تصویر ذهنی مشتری از شرکت، همان ویژگی های اصلی خدمات اوست.
چنانچه ویژگی اصلی برند شرکت قابل اعتمادبودن تعريف و در توسعه و ترویج این مفهوم در نام تجاری خود موفق بوده باشد؛ ویژگی اصلی مورد اشاره همین ویژگی خواهد بود. می خواهیم در این بخش بگوییم که دوست داریم هنگامی که مشتری به ما فکر میکند و یا نام تجاری ما را مشاهده می نماید، چه چیزی در ذهن او نقش ببندد؟
مکانیسم تشکیل تصویر ذهنی در مشتری عبارت است از ترکیب پیچیدهای از کلیه علائم، نشانه ها و پیام های ارسالی به مشتری که در کلیه فعالیتهای سازمان تجلی می یابد. اهمیت این امر از آن جهت است از یک طرف می بایست کلیه کارکنان سازمان در تمامی سطوح با درک اهمیت ارتباط خود به مشتریان (در هر مرحله و هر سطح) نسبت به انطباق این ارتباط با تصویر ذهنی مشتری – شرکت اقدام نموده و از طرف دیگر شرکت نیز با برقراری ارتباط مداوم و مستمر بين ” مطلوب اقدام نماید. واحدهای مرتبط با مشتری، نسبت به هماهنگ سازی و ایجاد درک واحد از تصور از تصویر ذهنی مطلوب اقدام نماید.

مفهوم برندسازی چیست؟
برند یک مفهوم ناملموس است که به افراد (به ویژه مصرف کنندگان) کمک می کند تا یک شرکت ، محصول یا فرد خاص را بشناسند و شناسایی کنند.
نوع برند چیست؟
انواع مختلفی از برند ها وجود دارد، اما چهار مدل از رایج ترین آنها شامل برند های تجاری، برند های شخصی، برند های محصول و برند های خدمات هستند.
نمونه های برند چیست؟
اگرچه برند ها به طور کلی نا ملموس هستند، اما ما اغلب چیزهایی مانند محصولات آنها را را با لوگو و علائم تجاری آن ها مرتبط می کنیم. به عنوان مثال می توان به Apple ، Nike ، Coca-Cola ، Advil و Tylenol اشاره کرد.
اهمیت ساختن یک نام تجاری در چیست؟
برندها از آن جهت اهمیت دارند که برای شرکتها و افراد ارزش ایجاد می کنند. برند ها همچنین مزیت های رقابتی محصولات اعم از کیفیت، قیمت، گستردگی خدمات و… را در مقایسه با سایر محصولات موجود در بازار را بیان می کنند. نام تجاری موفق باعث افزایش مشتری و باعث ایجاد اعتماد و اعتبار می شود این امر در نهایت منجر به وفاداری به برند می شود.الو برند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند در ایران جهت ارتباط با اداره مالکیت معنوی – قیمت برند تجاری – برند آماده قیمت مناسب – اداره علامت تجاری = برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند کافیست با مشاوران الوبرند 24 ساعته در ارتباط باشید ….
ارزش ویژه برند به چه معناست؟
ارزش ویژه برند مفهومی است که به ارزش تولید شده از محصول یا خدمات یک شرکت در مقایسه با دیگر محصولات یا خدمات موجود در بازار اشاره دارد.
چرا ساختن یک برند مهم است ؟
شما می‌توانید زمان زیادی را صرف فکر کردن و تجدید نظر در انتخاب نام برند خود کنید. هر جنبه از نام تجاری، از لوگو که برای استفاده در کنار نام شرکت انتخاب می‌کنید، بسیار مهم‌تر است. مردم یک کسب‌وکار را با یک نام خاص می‌شناسند و یک گام اشتباه در انتخاب نام برند تمام چیزی است که برای نتیجه نگرفتن شرکت لازم است.
اگر صاحب یک کسب‌وکار جدید هستید، احتمالا یک میلیون نام متفاوت را مرور کرده‌اید. این یک تجربه هیجان‌انگیز و اعصاب خرد کننده است، اما شما می‌توانید موفقیت را در طولانی مدت با فکر کردن درباره هویت برند خود پیدا کنید.
در حالی که لوگوی شما یک پیغام قدرتمند ارسال می‌کند، کل بسته نام تجاری اهمیت بیشتری دارد. هر قطعه، از افرادی که شما استخدام می‌کنید، با هم می‌آیند تا تصویری از شرکت شما را شکل دهند.
این مساله مشخص می‌کند که آیا مشتریان احتمالی، شما را برای انجام کسب‌وکار انتخاب می‌کنند یا خیر. از همان ابتدا سعی در ارائه محصولات و خدمات باکیفیت کنید تا اعتماد مشتریان، مردم و مشتریان آینده را به شرکت خود جلب کنید. از طرف دیگر تبلیغات را فراموش نکنید و محصولات وخدمات شرکت خود را به اطلاع مردم برسانید.
انواع برند کدام است ؟
الو برند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند در ایران جهت ارتباط با اداره مالکیت معنوی – قیمت برند تجاری – برند آماده قیمت مناسب – اداره علامت تجاری = برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند کافیست با مشاوران الوبرند 24 ساعته در ارتباط باشید ….به طور کلی برند ها به چهار دسته تقسیم می‌شوند :
برند انفرادی: یک شرکت ممکن است بر اساس سیاستی تصمیم بگیرد. برندهای مشخصی را برای هر یک از محصولات خود انتخاب کند.
برند فامیلی: برنده های فامیلی به یک سری از محصولات خاص محدود می شود. اصطلاح برند فامیلی رجوع می کند به یک نام تجاری که یک شرکت برای یک سری از محصولاتش انتخاب می کند.
برند شرکتی: ممکن است بر اسم همه محصولات اسم شرکت کننده یا تولید کننده را بگذاریم. وقتی یک شرکت تولید کننده ی محصولات متعددی می باشد، از این نوع برند شرکتی استفاده می شود. برای مثال نساجی تاتا ( نساجی مازندران ) محصولات مهندسی، شیمیایی و غيره.
ترکیبی از همه: محصولات اسامی خودشان را دارند و برند شرکتی مشخص می کند که شرکت همه محصولات را تولید می کند.
انواع برندسازی کدام است ؟
برند سازی شرکتی
الو برند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند در ایران جهت ارتباط با اداره مالکیت معنوی – قیمت برند تجاری – برند آماده قیمت مناسب – اداره علامت تجاری = برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند کافیست با مشاوران الوبرند 24 ساعته در ارتباط باشید ….برندسازی شرکتی راهی است که شرکت ها می توانند خود را نسبت به رقبا متمایز سازند و به این وسیله برتری محصولات خود را نمایش دهند. آنها مجموعه ای از تصمیمات مهم را برای دستیابی به این هدف ، مانند قیمت گذاری ، ماموریت اجتماعی ، بازار هدف و ارزش ها اتخاذ می کنند.
برند شخصی
همانطور که در بالا ذکر شد ، نام تجاری دیگر فقط برای شرکت ها نیست. مردم از ابزارهایی مانند رسانه های اجتماعی برای ساختن برند شخصی خود استفاده می کنند.
برندینگ محصول جدید
این نوع برند تجاری ، که به نام تجاری کالا نیز معروف است ، شامل بازاریابی یک محصول خاص است. ( مانند پفک، ریکا و … ) نام تجاری یک محصول نیازمند تحقیقات بازار و انتخاب بازار هدف مناسب است.
مارک های خدماتالو برند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند در ایران جهت ارتباط با اداره مالکیت معنوی – قیمت برند تجاری – برند آماده قیمت مناسب – اداره علامت تجاری = برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند کافیست با مشاوران الوبرند 24 ساعته در ارتباط باشید ….
این نوع مارک تجاری برای خدمات صدق می کند ، که اغلب به خلاقیت نیاز دارد ، زیرا در واقع نمی توانید خدمات را به صورت فیزیکی نشان دهید.
طبق گزارش نشریه Forbes اپل ، گوگل ، مایکروسافت ، آمازون و فیس بوک با ارزش ترین مارک ها در سال ۲۰۲۰ بودند.

یکی از محصولاتی که شرایط کشت و کار آن به خوبی در شمال کشورمان ایران فراهم می باشد چای است. در شمال کشور مزارع زیادی را می توان مشاهده کرد که به این امر پرداخته و چای با کیفیت و درجه یک را در اختیار قرار می دهند. پس ثبت برند چای در ایران اهمیت زیادی دارد.
اهمیت ثبت برند در محصولاتی که به صورت منحصر به فرد و خاص در کشورمان تولید می شوند بر کسی پوشیده نیست و اگر کسی قصد دارد به عنوان یک تولید کننده حرفه ای محصول خود را نه تنها در داخل کشور بلکه در خارج از کشور نیز به فروش برساند بهتر است به فکر ثبت برند چای باشد و بدین شکل شرایط را برای انجام یک تبلیغات مناسب و با کارایی بالا فراهم کند.

شرایط ثبت برند چای

الو برند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند در ایران جهت ارتباط با اداره مالکیت معنوی – قیمت برند تجاری – برند آماده قیمت مناسب – اداره علامت تجاری = برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند کافیست با مشاوران الوبرند 24 ساعته در ارتباط باشید ….
شرایط ثبت برند، مدارک مورد نیاز، مراحل و غیره از جمله مواردی هستند که ما قصد داریم در نوشتار به توضیح آنها بپردازیم و شما نیز اگر می خواهید در این رابطه اطلاعات زیادی به دست آورید این متن را مطالعه کنید.
مزیت های ثبت برند چای

انجام تبلیغاتی موثر
سرمایه گذاری معنوی و غیر مستقیم بر روی محصول
جلوگیری از کپی کردن و سواستفاده از محصول تولیدی
صادرات محصول
متمایز شدن از رقبا و افرادی که در حوزه مدنظر مشغول به کار هستند
انجام حمایت های قانونی و معنوی از لوگو و برند

الو برند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند در ایران جهت ارتباط با اداره مالکیت معنوی – قیمت برند تجاری – برند آماده قیمت مناسب – اداره علامت تجاری = برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده - برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند کافیست با مشاوران الوبرند 24 ساعته در ارتباط باشید ....
افزایش تعداد مشتریان و افزایش حمایت آنها

مدارک اشخاص حقوقی برای ثبت برند چای

ارائه یک کپی از مدارک شناسایی مدیر عامل
ارائه یک کپی از روزنامه رسمی که آخرین تغییرات شرکت در آن درج شده است
ارائه یک کپی از روزنامه رسمی که آگهی تاسیس شرکت در آن چاپ شده است
ارائه مجوز فعالیت شرکت
تعیین طبقه ای که قرار است محصول در آن به ثبت برسد
ارائه یک نمونه تصویر از برند در سایز مشخص شده
ارائه کارت بازرگانی در صورتی که برند مورد نظر انگلیسی باشد
الو برند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند در ایران جهت ارتباط با اداره مالکیت معنوی – قیمت برند تجاری – برند آماده قیمت مناسب – اداره علامت تجاری = برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده - برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند کافیست با مشاوران الوبرند 24 ساعته در ارتباط باشید .....

مدارک لازم برای ثبت برند چای اشخاص حقیقی

ارائه یک کپی از مدارک شناسایی مانند کارت ملی و شناسنامه
ارائه وکالت نامه وکیل در صورتی که یک فرد به نمایندگی از صاحب برند قصد دارد برند را به ثبت برساند
ارائه آدرس الکترونیکی
ارائه کپی از مجوز فعالیت مانند جواز تاسیس، جواز بهره برداری، جواز کسب و غیره
ارائه یک نمونه از برند مورد نظر
شماره تماس
ارائه کارت بازرگانی در صورتی که برند مورد نظر به صورت لاتین است
الو برند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند در ایران جهت ارتباط با اداره مالکیت معنوی – قیمت برند تجاری – برند آماده قیمت مناسب – اداره علامت تجاری = برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده - برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند کافیست با مشاوران الوبرند 24 ساعته در ارتباط باشید ....

مراحل ثبت برند چای

ابتدا باید تمام مدارکی که در فوق به آنها اشاره کردیم را آماده کنید.
به سایت مرکز مالکیت معنوی رفته و یک حساب کاربری در آن باز کنید.
اظهارنامه را تنظیم کرده و برای معاونت ثبت علامت تجاری ارسال کنید.
در ادامه نیز مدارک ارسالی مورد بررسی قرار داده می شوند و اگر مدارک به تایید برسد و برند انتخابی نیز قابلیت ثبت داشته باشد اظهارنامه تایید و می توانید به مرحله بعدی وارد شوید. اگر در مدارک شما نقصی وجود داشته باشد باید ظرف مدت سی روز برای رفع نقص مدارک خود اقدام کنید. در صورتی که بنا به هر دلیلی اظهارنامه رد شود برند مورد نظر قابلیت ثبت ندارد و بهتر است برای ثبت مجدد آن اقدامی انجام ندهید.
اگر مدارک به تایید برسند شما باید یک آگهی در روزنامه های رسمی کشور به چاپ برسانید. معمولا این کار به منظور جلوگیری از اعتراض افراد انجام می شود. گاهی اوقات ممکن است برند شما به برند دیگری تشابه داشته باشد و یکی از راه هایی که می توانید به وسیله آن از وجود یا عدم وجود برندهای مشابه مطلع شوید چاپ آگهی در روزنامه است. اگر در طی مدت یک ماه اعتراضی به ثبت نرسد شما می توانید قدم های بعدی را برای ثبت برند چای بردارید.
در این مرحله و در صورت ثبت نشدن اعتراض به برند مورد نظر، پرونده تشکیل می شود. شما باید تشکیل پرونده را با ارائه مدارک به صورت حضوری انجام دهید و هزینه حق ثبت را نیز پرداخت کنید.الو برند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند در ایران جهت ارتباط با اداره مالکیت معنوی – قیمت برند تجاری – برند آماده قیمت مناسب – اداره علامت تجاری = برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده - برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند کافیست با مشاوران الوبرند 24 ساعته در ارتباط باشید ....

بعد از گذراندن تمام این مراحل مجددا باید در روزنامه رسمی آگهی ثبت را به چاپ برسانید.
در نهایت نیز سند برند در اختیار شما قرار داده می شود. در این سند مشخصات برند و مالک برند درج شده است.

برند چیست ؟
برند یا نام تجاری همان نشان و علامتی است که به صورت فارسی یا لاتین در فعالیت های اقتصادی شرکت استفاده می شود
برند به انگلیسی با عنوان قانونی نشان تجاری یک طرح ،نماد ،عبارت،نام و … است که ارائه دهنده خدمات با فروش محصول خاصی است که به وسیله آن از سایر محصولات مشابه متمایز می شود. نشان تجاری یا برند همان چیزی است که مخاطب ،صفات و ویژگی های آن را با دیدن ،شنیدن ،حس کردن و……… به صورت ذهنی ،دیداری و یا شنیداری در ذهن و قلب خود تداعی می کند.الو برند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند در ایران جهت ارتباط با اداره مالکیت معنوی – قیمت برند تجاری – برند آماده قیمت مناسب – اداره علامت تجاری = برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند کافیست با مشاوران الوبرند 24 ساعته در ارتباط باشید ….
در واقع برند شامل همه احساسات مفاهیم و ویژگی هایی است که با یک نام گره خورده است.
واژه برند در جامعه ما به محصول یا خدمتی گفته می شود که اعتبار و ارزش اجتماعی داشته باشد. در واقع برند های دلخواه آن هایی هستند که دارای ماهیت و قدرت اجتماعی بالایی بوده و افراد نسبت به آن ها حس مالکیت داشته باشند.
پس یکی از مهمترین وظایف هر شرکت پیدا کردن راه برای جلب توجه و وفاداری مشتری است. از جمله خصوصیات یک برند معروف می توان به جذابیت ،الهام بخش بودن،تک بودن،تناسب،جایگاه و…… اشاره کرد.
از نظر مصرف کننده خرید از یک برند یعنی: کیفیت بالا ،خطر پذیری کمتر،سپردن مسئولیت به تولید کننده ،وسیله ای نمادین برای اظهار شخصیت .
اولین قدم در تجارت اعتماد است و علامت تجاری به وسیله برند سازی به این اعتماد و تعهد شتاب می بخشد.

هدف از ثبت علامت چیست؟
الو برند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند در ایران جهت ارتباط با اداره مالکیت معنوی – قیمت برند تجاری – برند آماده قیمت مناسب – اداره علامت تجاری = برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند کافیست با مشاوران الوبرند 24 ساعته در ارتباط باشید ….هر برند یا علامت تجاری ار طریق حصول اطمینان از حقوق انحصاری برای شناختن کالا ها و خدمات و یا اجاره دادن به دیگران مبنی بر استفاده از آن در صورت پرداخت مبلغ ،صاحب اثر را محافظت می کند.
مدت زمان این حفاظت متفاوت است ولی آرم تجاری قابلیت تمدید شدن نامحدود توسط پرداخت مبلغ مربوطه را دارد.
محافظت آرم تجاری توسط مراجع قانونی که در اکثر نظام ها اجازه متوقف کردن تخلف در این زمینه را دارند تایید می شود.
از دیدگاه وسیع تر ،علائم تجاری با رسمیت بخشیدن و دادن سود اقتصادی به صاحبان آن ها در سطح جهانی سرمایه گذاری کرده و این ابتکار را ترویج می دهد.
حفاظت علائم تجاری همچنین مانع تلاشهای رقبای غیر منصف،مثل متقلبان ،برای استفاده از علائم مشخص به منظور فروش محصولات و ارائه خدمات نامرغوب یا متفاوت می شوند. ابن نظام،آگاهی و امکان سرمایه گذاری جهت تولید و فروش کالا ها و خدمات را در منصفانه ترین شرایط ممکن به مردم می دهد و از این راه تجارت بین المللی را تسهیل می کند.
دامنه محافظت علامت تجاری چه قدر است؟
در تمامی کشور ها ،علائم تجاری ثبت و محافظت می شود . هریک از دفاتر ملی یا ناحیه ای ،ثبت علائم را که شامل اطلاعات کامل درخواست برای ثبت و تمدید است نگهداری می کنند .هر چند نتایج ثبتی محدود به کشور مربوطه باشد.
الو برند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند در ایران جهت ارتباط با اداره مالکیت معنوی – قیمت برند تجاری – برند آماده قیمت مناسب – اداره علامت تجاری = برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند کافیست با مشاوران الوبرند 24 ساعته در ارتباط باشید ….برای جلوگیری از ثبت جداگانه در دفتر هر کشور یا ناحیه ،نظام بین المللی ثبت WIPO علائم را اجرا می کنند.این نظام توسط یک عهد نامه اداره می شود.
توافق نامه مادرید: وابسته به ثبت بین المللی علائم که توسط سازمان مالکیت معنوی جهانی تنظیم شده است.سیستم مادرید متشکل ار تلفیق دو معاهده شکل گرفته است.به طور خلاصه در سیستم مادرید برای در خواست بین المللی علائم تجاری ،متقاضی فایل مدارک خود را WIPO دفتر بین المللی در ژنو ارسال می کند و در آن در خواست اعلام می کند که برای ثبت نام به دنبال یک از کشورهایی که عضو معاهدات ژنو هستند.در WIPO دفتر ثبت بین المللی علامت را صبت و سپس آن را به کشور های تعیین شده ارارسال می کند.ثبت نام در دفتر ثبت بین الملیلی یک پروسه اداری است که به این معناست که از آن علامت تجاری در خواست هایی را که دریافت میکند .اگر یک کشور ثبت یک علامت تجاری را رد کند.امتناع این کشور به WIPO ابلاغ و تصمیم این کشور در ثبت بین المللی را رد میشود.به عبارت دیگر ثبت نام بین المللی یک سیستم ایمن استو اما ثبت یا عدم ثبت آن در کشور تعیین شده معین می شود.الو برند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند در ایران جهت ارتباط با اداره مالکیت معنوی – قیمت برند تجاری – برند آماده قیمت مناسب – اداره علامت تجاری = برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند کافیست با مشاوران الوبرند 24 ساعته در ارتباط باشید ….

نکات قابل توجه برای انتخاب عنوان برند
برای ثبت علامت مورد نظر انتخاب نام و عنوان مناسب ، گامی موثر در جهت ثبت علامتی مطمئن و فاقد ایراد می باشد.
در زیر نکات اساسی را که به شما در انتخاب نام و عنوان مناسب علامت یاری می رساند اعلام می داریم:
1 – اسامی و علائم مشهور و شناخته شده غیر قابل ثبت هستند.
2 – اسامی غیر معقول، غیر اسلامی و مخالف با موازین اخلاقی و شئونات اسلامی قابلیت ثبت ندارند.
3 – صفت ها و اسم هایی که بیان گر توصیف می باشند و یا عام هستند به تنهایی قابل ثبت نیستند.
4 – استفاده از نام های چند سیلابی و ترکیبی از شانس بالایی برای ثبت بر خوردارند. ( در صورت نبودن عین نام در طبقه کالای درخواستی )
5 – در صورت عدم ثبت علامت در طبقات مورد درخواست، علامت می تواند یک کلمه و یا ترکیبی از کلمات و اعداد و سمبل، طرح ، رنگ ، شکل و … باشد.
6 – اسامی خاص و ساختگی شانس بسیار بالایی برای ثبت دارند.الو برند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند در ایران جهت ارتباط با اداره مالکیت معنوی – قیمت برند تجاری – برند آماده قیمت مناسب – اداره علامت تجاری = برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند کافیست با مشاوران الوبرند 24 ساعته در ارتباط باشید ….
7 – شباهت نزدیک به 50 درصد با نام های تجاری دیگر امکان ثبت علامت را بسیار ضعیف می کند.
8 – در طبقاتی مانند لوازم خانگی، مواد غذایی و نوشیدنی ها به دلیل ثبت علائم بسیار، انتخاب اسم بسیار مشکل بوده و محدودیت ایجاد می کند. لذا در انتخاب عنوان یا نام علامت در این نوع از طبقات باید نهایت دقت را جهت انتخاب نام های هوشمندانه و خاص به کار برد.
9- ثبت علامت به صورت حقوقی ( ایرانی و غیر ایرانی ) و حقیقی ( ایرانی و غیر ایرانی ) قابل انجام بوده، لذا می توان عنوان شرکت را جهت ثبت علامت به کار برد و یا از نام خانوادگی در کنار نامی دیگر جهت ثبت علامت مورد نظر استفاده کرد.
10- عنوان یا نام علامت می تواند فارسی ، لاتین و یا ترکیبی از کلمات و حروف فارسی و لاتین باشد.
11 – اعداد چه به صورت فارسی و چه به صورت لاتین به تنهایی به هیچ وجه امکان ثبت ندارند.

علائم تجاری ممنوع کدامند؟ (چه برند هایی ثبت می شوند و چه برند هایی ثبت نمی شوند؟)
انتخاب و ثبت علامت تجاری تابع شرایط خاصی است كه در قوانین كشورهای مختلف با توجه به عرف جامعه، عفت عمومی، اخلاق حسنه، مصالح كشور و رعایت مسائل مذهبی و اخلاقی محدودیت هایی برای آن پیش بینی شده است. به موجب ماده ٥ قانون، ثبت علائم و اختراعات زیر ممنوع است:
– علامت هلال احمر – نشانها – آرم های دولت ایران
– پرچم رسمی ایران با علامت مخصوص جمهوری اسلامیالو برند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند در ایران جهت ارتباط با اداره مالکیت معنوی – قیمت برند تجاری – برند آماده قیمت مناسب – اداره علامت تجاری = برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند کافیست با مشاوران الوبرند 24 ساعته در ارتباط باشید ….
– پرچم های منتسب به دولت و کشور ایران و هر پرچم منع شده توسط دولت ایران
– علامت تجاری موسسات رسمی مانندهلال احمرو صلیب سرخ ، رجاء ، همراه اول و …
– كلمات و یا عباراتی كه موهم انتساب به مقامات رسمی ایران باشد از قبیل دولتی و ایران و امثال آن
– علائمی كه مخل انتظامات عمومی یا منافی عفت باشد.
– واژه های عام: به عنوان مثال کلمه رایانه و یا کتاب به تنهایی قابل ثبت نیستند زیرا این کلمات واژه هایی عام برای کلیه محصولات با این نام هستند.

علامت تجاری چگونه ثبت می شود؟


برای ثبت یک آرام در دفتر ملی یا منطقه ای در خواست داده می شود که این تقاضا باید شامل فهرستی از کالا ها و خدمات برگزیده آن نشان و بازسازی واضحی از آم با تمام رنگ ها،طرح و نقش های سه بعدی باشد.
این علامت جهت حفاظت شدن تحت عنوان آرم تجاری یا هرگونه علامت دیگر باید واجد شرایط خاصی بوده که علاوه بر معرفی یک محصول مخصوص .متمایز از سایر علائم نیز باشد که مصرف کننده فریب داده یا به اشتباه بیندازد یا اینکه به قوانینی و اخلاقیات بی حرمتی کند .و بالاخره حقوق داده شده نیباید مساوی با حتی مشابه حقوق اعطا شده به صاحب علامت دیگری باشد.
چند نکته در مورد ثبت علامت تجاری و صنعتی:
برای ثبت علامت گواهی صادر خواهد شد
مدت اعتبار ثبت علامت برای هر بار 10 سال است
برای ثبت چند علامت تجاری باید به تعداد آنها اظهارنامه جداگانه داده شود
اجازه استفاده از علامت تجاری ثبت شده به دیگران در ایران باید به ثبت برسد
تغییرات مربوط به نشانی رسمیت نخواهد داشت مگر اینکه به ثبت رسیده باشد.
داشتن علامت تجاری اختیاری است مگر در مواردی که دولت آن را الزامی قرار دهد.
علامت تجاری قابل نقل و انتقال است و باید مطابق مقررات قانون ثبت علائم و اختراعات ایران به ثبت برسد.الو برند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند در ایران جهت ارتباط با اداره مالکیت معنوی – قیمت برند تجاری – برند آماده قیمت مناسب – اداره علامت تجاری = برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند کافیست با مشاوران الوبرند 24 ساعته در ارتباط باشید ….

مدارک مورد نیاز جهت ثبت برند برای اشخاص حقیقی
۱-تصویر برابر اصل شده شناسنامه و کارت ملی و کدپستی ۱۰رقمی
۲- ارائه پروانه بهره برداری یا مجوز تولید یا پروانه کسب برابر اصل شده یا نامه ایی از واحد یا صنف مربوطه مبنی بر ارائه خدمات جهت اداره ثبت علائم تجاری
۳- امضای وکالتنامه
۴-تصویر علامت تجاری مورد نظر به ابعاد ۸۸ سانتیمتر به تعداد ۱۵ عدد و توضیح در برگی جداگانه درخصوص علامت و توصیف آن و مستند نام مورد نظر از فرهنگ لغت ۵-کارت بازرگانی بنام شخص دارنده جواز (در صورتیکه علامت مورد نظر لاتین و یا غیر فارسی باشد) مدارک مورد نیاز ثبت علامت تجاری برای اشخاص حقوقی یا شرکتها ۱-ارائه پروانه بهره برداری یا مجوز تولید یا پروانه کسب برابر اصل شده ۲- تصویر اولین روزنامه رسمی شرکت (آگهی تاسیس) و روزنامه رسمی آخرین تغییرات هیات مدیره شرکت (دوره آن منقضی نشده باشد.) ۳-تصویر برابر اصل شده شناسنامه و کارت ملی دارندگان حق امضای اوراق بهادار شرکت و کدپستی ۱۰رقمی ۴-کارت بازرگانی برابر اصل شده شناسنامه شخص حقوقی (در صورتیکه علامت مورد نظر لاتین باشد) ۵- تصویر علامت تجاری مورد نظر به ابعاد ۸۸ سانتیمتر به تعداد ۱۵ عدد و توضیح در خصوص علامت و توصیفالو برند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند در ایران جهت ارتباط با اداره مالکیت معنوی – قیمت برند تجاری – برند آماده قیمت مناسب – اداره علامت تجاری = برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند کافیست با مشاوران الوبرند 24 ساعته در ارتباط باشید ….
۶- امضای وکالتنامه توسط دارندگان حق امضای مجاز اوراق بهادار و مهر شرکت

چگونه یک برند بسازیم؟
برای ساخت برند، نیاز به انجام فعالیت خاصی ندارید. کافی است پس از انتخاب نام کسب و کار خود، سفارش طراحی یک لوگو را به گرافیست بدهید. سپس در دو یا چند شبکه اجتماعی فعالیت خود را آغاز کنید و خوشحال باشید که صاحب یک برند هستید.
اگر هدف شما صرفا داشتن یک برند بود، نیاز به مطالعه ادامه مقاله ندارید اما اگر قصد دارید پس از ساخت برند، آن را تبدیل به یک برند موفق و البته پولساز کنید، بهتر است تا در ادامه همراه ما باشید.
۱_ اهمیت نام و لوگو در برند سازی
در اغلب برندهای جهانی و معروف، یک وجه مشترک وجود دارد و آنهم نام رند است. اولین قدم برای داشتن و ساختن یک برند موفق، انتخاب یک نام ساده، به یاد ماندنی و البته با معنا است.
پس از آن نیاز به یک لوگو زیبا دارید. برای این منظور بهتر است تا به طرف گرافیست‌های حرفه ای بروید. پیشنهاد ما این است که از گرافیست خود بخواهید تا حد ممکن لوگویتان را در عین زیبایی، به صورت ساده طراحی کند.الو برند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند در ایران جهت ارتباط با اداره مالکیت معنوی – قیمت برند تجاری – برند آماده قیمت مناسب – اداره علامت تجاری = برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند کافیست با مشاوران الوبرند 24 ساعته در ارتباط باشید ….

۲- از کیفیت محصولات و خدمات خود اطمینان حاصل کنید

لوگو زیبا
نام رند و به یاد ماندنی
قیمت پایین
پشتیبانی عالی
تبلیغات گسترده
و…
الو برند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند در ایران جهت ارتباط با اداره مالکیت معنوی – قیمت برند تجاری – برند آماده قیمت مناسب – اداره علامت تجاری = برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده - برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند کافیست با مشاوران الوبرند 24 ساعته در ارتباط باشید ....

هیچکدام نمی‌توانند توجیه کیفیت بد محصولات شما در ذهن مشتری شوند. پس به هیچ عنوان تا قبل از اینکه از کیفیت محصول و خدمات خود اطمینان حاصل نکرده اید، اقدام به انجام قدم‌های بعدی نکنید.
۳- تبلیغات فیزیکی و بصری خود را آغاز کنید
هر برند موفق و در هر سطحی، نیاز به تبلیغات دارد. حتی معروفترین برندهای زمان حال نیز به هیچ عنوان بودجه تبلیغاتی خود را متوقف نمی‌کنند. پس تبلیغات خود را آغاز کنید.
الو برند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند در ایران جهت ارتباط با اداره مالکیت معنوی – قیمت برند تجاری – برند آماده قیمت مناسب – اداره علامت تجاری = برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند کافیست با مشاوران الوبرند 24 ساعته در ارتباط باشید ….چالشی که در این قدم با آن روبرو هستید، تعدد بالای تبلیغات است. منظور از تعدد بالا این نیست که تمامی رقبای شما نیز به تبلیغات پرداخته اند و شما نیاز به افزایش هزینه دارید. منظور این است که تمامی کسب و کارهایی که مانند شما علاقه به ساخت یک برند معروف دارند، همواره تبلیغات می‌کنند.

۴- در فضای وب خود را نشان دهید
حتی اگر محصول شما قابلیت فروش از طریق وبسایت را نداشته باشد، به هیچ عنوان نباید از پتانسیل بالای دنیای وب غافل شوید. به جرئت می‌توان گفت که تمامی برندهای جهانی و معروف، بلا استثناء دارای وب سایت هستند.
پس در اولین فرصت ممکن، یک سایت راه اندازی کنید. قرار نیست از همین ابتدا برای طراحی سایت خود هزینه‌های میلیونی صرف کنید. یک سایت کوچک و چند صفحه ای می‌تواند پاسخگوی نیازهای شما در ابتدای راه باشد. قدمهای بعدی گفته شده در ادامه مقاله برای ساخت برند و به موفقیت رساندن آن، مستقیما با وجود یک وب سایت در فعالیت های شما رابطه دارد.الو برند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند در ایران جهت ارتباط با اداره مالکیت معنوی – قیمت برند تجاری – برند آماده قیمت مناسب – اداره علامت تجاری = برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند کافیست با مشاوران الوبرند 24 ساعته در ارتباط باشید ….
۵- فعالیت خود را در شبکه های اجتماعی شروع کنید
شانس شما برای دیده شدن در شبکه‌های اجتماعی بسیار بیشتر از دیده شدن در سایت است. پس به هیچ عنوان از آن‌ها گذر نکنید. شبکه‌های اجتماعی فضایی هستند که بدون نیاز به صرف هزینه می‌توانید در آن خود را نشان داده و مخاطب هدفتان را بیابید.
حتی اگر در حال حاضر توانایی راه اندازی سایت کسب و کار خود را ندارید، به این شبکه‌ها رجوع کرده و فعالیت خود را آغاز کنید.

۶- بازاریابی محتوا؛ نقطه مکمل وب سایت و شبکه‌های اجتماعی
در هر قسمتی از بازار که خود را نشان دهید، رقبای سر سختی برای رقابت با شما وجود دارند. در این حالت شما چطور می‌توانید باعث ایجاد یک وجه تمایز بین خود و آن‌ها شوید؟ بازاریابی محتوا!!
بازاریابی محتوا نوعی از بازاریابی درونگرا است. مزیت این نوع بازاریابی این است که در آن مشتری به دنبال فروشنده خدمات و محصولات است. در وب سایت و شبکه‌های اجتماعی خود بازاریابی محتوا را آغاز کنید، در غیر اینصورت نیاز به صرف هزینه‌های بسیار گزاف برای تبلیغات خواهید داشت.
علاوه بر این، عدم وجود بازاریابی محتوا در فعالیت‌های شما روند برندینگ و موفقیتتان را به شدت کند می‌کند.

۷- برای ساخت برند موفق، داستان سرایی کنید!!


بیل گیتس در ۱۳ سالگی با رایانه و آنهم در مدرسه آشنا شد. چند سال بعد اقدام به ساخت اولین برنامه کامپیوتری کرد و پس از آن ایده ساخت مایکروسافت در ذهن او شکل گرفت. سپس اقدام به معرفی ایده خود به اشخاصی چون…
پس داستان برند خود را بسازید. قرار نیست برای ساخت آن رویا پردازی کنید. شکست‌ها، دشواری‌ها، لحظات زیبا و موفقیت‌های خود را ثبت کنید.
این قسمت صرفا یکی از مواردی است که بر روی ساخت برند شما و موفقیت آن در اذهان عمومی تأثیر گذار است. پس اگر هنوز توانایی روایت داستان خود را ندارید، آن را به آینده موکول کنید.الو برند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند در ایران جهت ارتباط با اداره مالکیت معنوی – قیمت برند تجاری – برند آماده قیمت مناسب – اداره علامت تجاری = برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند کافیست با مشاوران الوبرند 24 ساعته در ارتباط باشید ….

۸- شعار برندتان را بسازید
فقط انجامش بده!! این شعار به یاد ماندنی برند نایک است. برای کسب و کار خود شعار مناسب و کوتاهی را انتخاب کرده تا بتوانید برندتان را بیش از پیش در اذهان به یاد ماندنی کنید.
از ساخت شعارهای دور از واقعیت و دور از توانتان خودداری کنید.
کلام آخر
فراموش نکنید که یکی از موارد بسیار مهم در روند ساخت برند و افزایش محبوبیت و در نهایت موفقیت آن، افزایش اعتماد مشتریان است. اغلب فعالیت‌های ذکر شده در این مقاله، علاوه بر تأثیرات گفته شده، به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم بر افزایش اعتماد کاربران و مشتریان تأثیر دارد. پس با فعالیت‌های مختلف از جمله:

ایجاد مسابقات
پشتیبانی قوی
افزایش سطح ارتباط با مشتریان
و…

برند چیست؟
الو برند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند در ایران جهت ارتباط با اداره مالکیت معنوی – قیمت برند تجاری – برند آماده قیمت مناسب – اداره علامت تجاری = برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند کافیست با مشاوران الوبرند 24 ساعته در ارتباط باشید ….گاهی اوقات افراد از روی نداشتن آگاهی کافی، واژه “برند” را به اشتباه، مترادف، هم معنی و جایگزین کلمه “لوگو” می دانند و از آن کلمه در محاورات خود استفاده می نمایند. توجه داشته باشید که برند دارای مفهومی بسیار گسترده تر و فراتر از یک لوگو است.
در واقع می توان گفت هویتی است که شامل ایده ها، ارزش ها، باورها، نگرشها، استاندارد، کیفیت، حسن نیت و اعتماد در کسب و کار و مجموعه ای از این برداشتها و انتظارات در ذهن مصرف کنندگان است که معمولا از طریق تبلیغات مداوم، بازاریابی، روابط عمومی و ارتباطات، همچنین صرف هزینه های بسیار و از طریق واکنش ها و بازخوردهای مصرف کننده و مخاطب موفقیت خود را بدست می آورد و به مرور زمان نیز به تکامل می رسد.
برند را می توان به صورت بصری و از طریق کلمات، فونت ها، شعارها، تصاویر، طرح های رنگی و غیره نشان داد. در واقع برند، ویژگی و مشخصه ای است که بتواند در بردارنده خصوصیات منحصر به فرد یک محصول، خدمات یا فعالیت تجاری باشد. لوگو می تواند به عنوان چهره و نماینده بصری برند یک مؤسسه و یا یک شرکت باشد.
شرکت اپل نمونه ای از شرکتی نوآور است که از برند قدرتمندی برخوردار و به خوبی توسط کارکنان و مشتریان خود درک شده و دارای هدف روشنی است. هدف این شرکت توسعه فناوری هایی که امکان برخورداری از مزیت ها و امکانات تصویری، ویدئویی و موسیقی برای افراد فراهم آورد. برخورداری از این هدف روشن، نام اپل را با تعالی در عرصه طراحی و نوآوری فناورانه مترادف کرده است.الو برند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند در ایران جهت ارتباط با اداره مالکیت معنوی – قیمت برند تجاری – برند آماده قیمت مناسب – اداره علامت تجاری = برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند کافیست با مشاوران الوبرند 24 ساعته در ارتباط باشید ….
به این ترتیب نام این شرکت به برند معروف و محبوب کارکنان و مشتریان خود، تبدیل شده است. در واقع هنگامی که از آن خرید می کنید، شما فقط ایک کامپیوتر نمی خرید بلکه در حال خرید یک برند به همراه اظهارات و توقعات مورد علاقه خودتان (مثل: من خلاق، فناوری نوآورانه و …) هستید. لوگو در اینجا به شما در رسمیت شناختن یک محصول یا خدمات به عنوان یک شرکت خاص کمک می کند و مهر تأیید بر آن است .
در واقع هر شرکت با تعریف هویت برند خود این پیام را به شرکاء تجاری خود می دهد که ما چگونه سازمانی و با چه اهدافی هستیم. به بیان دیگر شرکت با تعریف این هویت تصویر ذهنی مطلوب خود را برای شکل گیری در ذهن مشتری در آینده ترسیم می نماید.
هویت بخشی به هر برند فرآیندی است که مستلزم تعریف این هویت، عینیت بخشیدن به آن در نمادها و لوگوهای تجاری سازمان (رنگ، فرم و …) و نیز کلیه فعالیت های عملیاتی و تبلیغاتی سازمان برای همسو بودن با آن هویت است. به طور مثال یک شرکت خدمات پرداخت الکترونیک می خواهد در ذهن مشتریان خود به عنوان شریکی قابل اطمینان نقش بسته و با توجه به اهمیت عامل اطمینان در مبادلات مالی، به انتخاب اول مشتری در فضای رقابتی خود تبدیل گردد.الو برند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند در ایران جهت ارتباط با اداره مالکیت معنوی – قیمت برند تجاری – برند آماده قیمت مناسب – اداره علامت تجاری = برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند کافیست با مشاوران الوبرند 24 ساعته در ارتباط باشید ….
در واقع قابل اعتماد بودن و پایداری و شرایط مختلف اقتصادی و توان مالی آن به عنوان اجزای تشکیل دهنده هویت شرک نموده و می بایست کلیه فعالیتهای شرکت از نحوه برخورد کارکنان مرکز تما مشتریان، نحوه و مدت زمان رفع مغایرتهای مالی ایشان، ادبیات، پوشش و نحوه ارائه خ کارشناسان پشتیبانی، نام و علامت تجاری و… در ارتباطی هدفمند و یکپارچه با برندی را شکل دهند که این تصویر را به صورت پایدار خلق نمایند.

چرا ما نیاز به برندسازی، برندسازی تجاری داریم ؟
الو برند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند در ایران جهت ارتباط با اداره مالکیت معنوی – قیمت برند تجاری – برند آماده قیمت مناسب – اداره علامت تجاری = برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند کافیست با مشاوران الوبرند 24 ساعته در ارتباط باشید ….وقتی کلمه “نام تجاری” را می شنویم ، اکثر ما به لوگوها ، شعارها و سایر علائم قابل تشخیص فکر می کنیم. اما این تنها بخشی از تعریف است. اصطلاح برند در واقع یک مفهوم بازاریابی نامشهود است که به افراد کمک می کند تا یک شرکت یا شخص را بشناسند و شناسایی کنند.
برندها یکی از مهمترین و ارزشمندترین دارایی هایی هستند که یک شرکت دارد. بنابراین مهم است که شرکت ها قبل از اینکه درهای خود را برای تجارت باز کنند، تحقیقات خود را انجام دهند. برندسازی موفق می تواند به شرکت در جذب، حفظ مشتری و وفاداری به نام تجاری کمک کند.
تاریخچه برند از کجا می آید؟
واژه برند بر گرفته از واژه “Brandr” به معنی سوختن است که اهالی اسکاندیناوی و جوامع مستعمره آنها در دیگر کشورها در عصر ویکینگ در فاصله زمانی بین سال های ۸۰۰ تا ۱۰۶۶ میلادی به آن زبان صحبت می کردند؟
از آن جا که تولید کنندگان برای حک نشان اختصاصی خود روی تولیدشان از روش شبیه به داغ کردن استفاده می کردند، واژه برند به عنوان علامت مشخصه تجاری هر تولید کننده پذیرفته شد. اگر چه می توان گفت که ردی از آن را در تاریخ ثبت علائم تجاری اختصاصی برای تولید کننده در بازار های تجاری یافت. اما در حقیقت نخستین نشان های تجاری در قرن نوزدهم میلادی پس از اینکه در تجارت کالاها ارسال آنها به صورت انبوه دسته بندی شده مورد توجه قرار گرفت، متولد شدند.
الو برند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند در ایران جهت ارتباط با اداره مالکیت معنوی – قیمت برند تجاری – برند آماده قیمت مناسب – اداره علامت تجاری = برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند کافیست با مشاوران الوبرند 24 ساعته در ارتباط باشید ….پس از اینکه بسیاری از کشورهای بزرگ دنیا قدم به مرحله صنعتی شدن گذاشتند، تولیدات بسیاری از نیازهای روزمره زندگی نظیر تولید شوینده ها از جوامع محلی به کارخانه های بزرگ صنعتی سپرده شد و بنابراین کارخانه هایی که می خواستند کالاهایشان را به کشورهای دیگر صادر کنند ملزم به حک نشان اختصاصی ان کارخانه روی محصولات تولیدی بودند.
به این ترتیب، پس از آن، واژه برند که به معنی (حک شدن نشان اختصاصی یک کالا به روش داغ کردن آن نشان روی کالای مورد نظر بود)، به عنوان واژه ای که در بردارنده معنی علامت تجاری بود پذیرفته شد. شرکت “بیس” ادعا می اولین شرکتی است که یک مثلث قرمز رنگ را به عنوان برند اختصاصی این شر فهرست برندهای تجاری به ثبت رسانده است.
کارخانه هایی که در جریان انقلاب صنعتی تاسيس شدند برای نخستین بار به فکر تولید انبوه محصولات خود افتادند و تصمیم گرفتند تولیدات خود را از آن پس در بازارهایی فراتر از محدوده های قبلی و به مشتریانی که پیش از آن تنها با کالاها و محصولات داخلی آشنا بودند بفروشند. بنابراین آنها پس از مدت کوتاهی متوجه شدند بسته بندیهای یک شکل و عمومی نمی تواند با محصولات داخلی مشابه در آن حوزه ها رقابت کند.
بر این اساس تولیدکنندگان کالاهای بسته بندی شده ملزم به متقاعد کردن متقاضیان به خرید کالاهای غیر داخلی بودند. به مرور قدمهایی در جهت عمومی ساختن آنچه ما امروز به عنوان برند میشناسیم برداشته شد. پس از آن هر یک از شرکتهای بزرگ تولید کننده کالا و خدمات شعار یا آهنگی اختصاصی را برای تبلیغ محصولات خود انتخاب کردند که از رادیو یا تلویزیون پخش می شد.الو برند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند در ایران جهت ارتباط با اداره مالکیت معنوی – قیمت برند تجاری – برند آماده قیمت مناسب – اداره علامت تجاری = برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند کافیست با مشاوران الوبرند 24 ساعته در ارتباط باشید ….
امروزه پس از گذشت سالها اغلب افراد با اسامی برندهای مختلفی که در زمینه های متفاوت همچون پوشاک، خودرو، عطر و ادکلن، اسباب بازی و … فعالیت می کنند، آشنایی دارند و بر این اساس در حقیقت این نام برند است که در ازای آن کالا فروخته می شود و اسامی بسیاری از برندهای معروف به عنوان نام آن کالا پذیرفته شده است و اگر چه سال هاست که برندهای مختلفی آن کالا را تولید می کنند، اما نام آن برند که اغلب اولین و شناخته شده ترین برند برای تولید آن کالای به خصوص بوده است به عنوان نام آن کالا در ذهن مصرف کنندگان به ثبت رسیده است.
انتخاب برند برای هر یک از کالاها علاوه بر این که می تواند راهکاری برای معرفی و ویژگی های محصولات باشد، بازار مناسبی را از نظر توزیع و عرضه آن محصول فراهم می کند و به این ترتیب، هزینه های بازاریابی را به میزان قابل توجهی کاهش میدهد.
به طور خلاصه تاریخچه برند شامل :

برندها از دیرباز برای متمایز کردن محصولات در طول تاریخ مورد استفاده قرار گرفته اند. ایده نام تجاری ممکن است به ۲۰۰۰ سال پیش از میلاد مسیح بازگردد.
برندسازی در طول قرون متمادی مورد استفاده قرار گرفته است. اصطلاح مارک کردن یا نشان گذاری نیز همچنین به علائم منحصر به فرد سوخته در گاو اشاره می کند تا حیوانات یک مالک را از حیوانات دیگر متمایز کند.
این کار یکی از محبوب ترین کاربردها در روستاهای آمریکا را داشته است. احتمالاً اصطلاح « داغ کردن » به معنی نشان گذاری را شنیده اید.
« داغ کردن » توسط دامداران و برای متمایز ساختن دام ها و اسب های خود از گله ی سایر دامداران مورد استفاده قرار می گرفت. در واقع دامدار با قرار دادن علامت خود بر روی دام ها از مهمترین و با ارزش ترین دارایی های خود محافظت می کرد.
اما شروع برند سازی برای محصولات به دوره ای باز می گردد که کارخانجات برای فروش محصولات خود در بازار نیاز به بسته بندی پیدا کردند. بنابراین باید به وسیله علامت هایی محصولات خود را از محصول سایر تولید کنندگان متمایز می ساختند.
الو برند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند در ایران جهت ارتباط با اداره مالکیت معنوی – قیمت برند تجاری – برند آماده قیمت مناسب – اداره علامت تجاری = برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده - برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند کافیست با مشاوران الوبرند 24 ساعته در ارتباط باشید ....

مهمترین تکنیک های برندینگ چیست ؟

برند یک مفهوم بازاریابی یا تجاری ناملموس است که به افراد کمک می کند یک شرکت، محصول یا فرد را شناسایی کنند.
مردم اغلب برندها را با چیزهایی مانند لوگوها، شعارها یا سایر علائم قابل تشخیص اشتباه می گیرند. برند یک حس است و نمادها در واقع ابزارهای بازاریابی هستند که به ارتقاء کالا یا خدمات کمک می کنند.
برندها از مهمترین و با ارزش ترین دارایی های یک شرکت محسوب می شوند.
شرکت ها می توانند با ثبت علائم تجاری ( لوگو ) از علامت برند خود محافظت کنند.
انواع آرم ها شامل آرم های تجاری ، شخصی ، محصولات و خدمات است.
الو برند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند در ایران جهت ارتباط با اداره مالکیت معنوی – قیمت برند تجاری – برند آماده قیمت مناسب – اداره علامت تجاری = برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده - برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند کافیست با مشاوران الوبرند 24 ساعته در ارتباط باشید ....

چگونه برند را بهتر درک کنیم ؟
همانطور که در بالا ذکر شد؛ نام تجاری و لوگو، بصورت ناملموس به افراد کمک می کند تا یک شرکت خاص و محصولات آن را شناسایی کنند. این امر به ویژه هنگامی صادق است که شرکت ها باید خود را از سایرین که محصولات مشابهی در بازار ارائه می دهند، از جمله لوگوهای عمومی، متمایز کنند.
مردم اغلب لوگوها، شعارها یا سایر علائم قابل تشخیص متعلق به شرکت ها را با هویت برند اشتباه می گیرند. در حالی که این دو کاملا از یکدیگر متمایز هستند.
نام تجاری چیست ؟
نام تجاری یکی از ارزشمندترین و مهمترین دارایی های یک شرکت محسوب می شود. در واقع ، بسیاری از شرکت ها اغلب با نام تجاری خود مورد اشاره قرار می گیرند (مثال: پپسی) به همین دلیل سازمان هایی برای ثبت و حفاظت از نام برند و علائم تجاری به وجود آمده است که از نام برند، آرم و لوگو از نظر قانونی محافظت می کنند.

الو برند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند در ایران جهت ارتباط با اداره مالکیت معنوی – قیمت برند تجاری – برند آماده قیمت مناسب – اداره علامت تجاری = برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند کافیست با مشاوران الوبرند 24 ساعته در ارتباط باشید ….

برند شخصی یا Personal Branding چیست ؟
هویت پردازی و برند سازی فقط مورد استفاده شرکت ها نیستند. در حقیقت، امروزه توسط اشخاص نیز استفاده می شود، که به آن برند شخصی Personal Branding گفته می شود.
به عنوان مثال، خانواده کارداشیان پس از به دست آوردن محبوبیت از نمایش محبوب واقعیت، در برند خود ارزش پیدا کردند. این خانواده، به طور جمعی و به عنوان افراد، از نام خود برای راه اندازی موفقیت آمیز حرفه های رسانه ای و مدلینگ، نمایش های اسپین آف، لوازم آرایشی ، عطرها و خطوط لباس استفاده کرده اند.
در موردی دیگر مهران مدیری بازیگر و هنرمند ایرانی با استفاده از نام خود، برند عطر و ادکلن مدیری را روانه بازار ساخته است.
تصویر برند چیست ؟
کلیه فعالیتهای سازمان در عرصه های گوناگون بازاریابی، پشتیبانی خدمات، تبلیغات و… که منجر به نوع خاصی از ادراک در مشتری نسبت به شرکت می گردد، تصویر ذهنی می گوییم. در واقع روح اصلی حاکم بر تصویر ذهنی مشتری از شرکت، همان ویژگی های اصلی خدمات اوست.
چنانچه ویژگی اصلی برند شرکت قابل اعتمادبودن تعريف و در توسعه و ترویج این مفهوم در نام تجاری خود موفق بوده باشد؛ ویژگی اصلی مورد اشاره همین ویژگی خواهد بود. می خواهیم در این بخش بگوییم که دوست داریم هنگامی که مشتری به ما فکر میکند و یا نام تجاری ما را مشاهده می نماید، چه چیزی در ذهن او نقش ببندد؟

الو برند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند در ایران جهت ارتباط با اداره مالکیت معنوی – قیمت برند تجاری – برند آماده قیمت مناسب – اداره علامت تجاری = برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند کافیست با مشاوران الوبرند 24 ساعته در ارتباط باشید ….
مکانیسم تشکیل تصویر ذهنی در مشتری عبارت است از ترکیب پیچیدهای از کلیه علائم، نشانه ها و پیام های ارسالی به مشتری که در کلیه فعالیتهای سازمان تجلی می یابد. اهمیت این امر از آن جهت است از یک طرف می بایست کلیه کارکنان سازمان در تمامی سطوح با درک اهمیت ارتباط خود به مشتریان (در هر مرحله و هر سطح) نسبت به انطباق این ارتباط با تصویر ذهنی مشتری – شرکت اقدام نموده و از طرف دیگر شرکت نیز با برقراری ارتباط مداوم و مستمر بين ” مطلوب اقدام نماید. واحدهای مرتبط با مشتری، نسبت به هماهنگ سازی و ایجاد درک واحد از تصور از تصویر ذهنی مطلوب اقدام نماید.الو برند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند در ایران جهت ارتباط با اداره مالکیت معنوی – قیمت برند تجاری – برند آماده قیمت مناسب – اداره علامت تجاری = برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند کافیست با مشاوران الوبرند 24 ساعته در ارتباط باشید ….

مفهوم برندسازی چیست؟
برند یک مفهوم ناملموس است که به افراد (به ویژه مصرف کنندگان) کمک می کند تا یک شرکت ، محصول یا فرد خاص را بشناسند و شناسایی کنند.
نوع برند چیست؟
انواع مختلفی از برند ها وجود دارد، اما چهار مدل از رایج ترین آنها شامل برند های تجاری، برند های شخصی، برند های محصول و برند های خدمات هستند.
نمونه های برند چیست؟
اگرچه برند ها به طور کلی نا ملموس هستند، اما ما اغلب چیزهایی مانند محصولات آنها را را با لوگو و علائم تجاری آن ها مرتبط می کنیم. به عنوان مثال می توان به Apple ، Nike ، Coca-Cola ، Advil و Tylenol اشاره کرد.
اهمیت ساختن یک نام تجاری در چیست؟
برندها از آن جهت اهمیت دارند که برای شرکتها و افراد ارزش ایجاد می کنند. برند ها همچنین مزیت های رقابتی محصولات اعم از کیفیت، قیمت، گستردگی خدمات و… را در مقایسه با سایر محصولات موجود در بازار را بیان می کنند. نام تجاری موفق باعث افزایش مشتری و باعث ایجاد اعتماد و اعتبار می شود این امر در نهایت منجر به وفاداری به برند می شود.
ارزش ویژه برند به چه معناست؟
الو برند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند در ایران جهت ارتباط با اداره مالکیت معنوی – قیمت برند تجاری – برند آماده قیمت مناسب – اداره علامت تجاری = برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند کافیست با مشاوران الوبرند 24 ساعته در ارتباط باشید ….ارزش ویژه برند مفهومی است که به ارزش تولید شده از محصول یا خدمات یک شرکت در مقایسه با دیگر محصولات یا خدمات موجود در بازار اشاره دارد.
چرا ساختن یک برند مهم است ؟
شما می‌توانید زمان زیادی را صرف فکر کردن و تجدید نظر در انتخاب نام برند خود کنید. هر جنبه از نام تجاری، از لوگو که برای استفاده در کنار نام شرکت انتخاب می‌کنید، بسیار مهم‌تر است. مردم یک کسب‌وکار را با یک نام خاص می‌شناسند و یک گام اشتباه در انتخاب نام برند تمام چیزی است که برای نتیجه نگرفتن شرکت لازم است.
اگر صاحب یک کسب‌وکار جدید هستید، احتمالا یک میلیون نام متفاوت را مرور کرده‌اید. این یک تجربه هیجان‌انگیز و اعصاب خرد کننده است، اما شما می‌توانید موفقیت را در طولانی مدت با فکر کردن درباره هویت برند خود پیدا کنید.
در حالی که لوگوی شما یک پیغام قدرتمند ارسال می‌کند، کل بسته نام تجاری اهمیت بیشتری دارد. هر قطعه، از افرادی که شما استخدام می‌کنید، با هم می‌آیند تا تصویری از شرکت شما را شکل دهند.
این مساله مشخص می‌کند که آیا مشتریان احتمالی، شما را برای انجام کسب‌وکار انتخاب می‌کنند یا خیر. از همان ابتدا سعی در ارائه محصولات و خدمات باکیفیت کنید تا اعتماد مشتریان، مردم و مشتریان آینده را به شرکت خود جلب کنید. از طرف دیگر تبلیغات را فراموش نکنید و محصولات وخدمات شرکت خود را به اطلاع مردم برسانید.الو برند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند در ایران جهت ارتباط با اداره مالکیت معنوی – قیمت برند تجاری – برند آماده قیمت مناسب – اداره علامت تجاری = برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند کافیست با مشاوران الوبرند 24 ساعته در ارتباط باشید ….
انواع برند کدام است ؟
به طور کلی برند ها به چهار دسته تقسیم می‌شوند :
برند انفرادی: یک شرکت ممکن است بر اساس سیاستی تصمیم بگیرد. برندهای مشخصی را برای هر یک از محصولات خود انتخاب کند.
برند فامیلی: برنده های فامیلی به یک سری از محصولات خاص محدود می شود. اصطلاح برند فامیلی رجوع می کند به یک نام تجاری که یک شرکت برای یک سری از محصولاتش انتخاب می کند.
برند شرکتی: ممکن است بر اسم همه محصولات اسم شرکت کننده یا تولید کننده را بگذاریم. وقتی یک شرکت تولید کننده ی محصولات متعددی می باشد، از این نوع برند شرکتی استفاده می شود. برای مثال نساجی تاتا ( نساجی مازندران ) محصولات مهندسی، شیمیایی و غيره.
ترکیبی از همه: محصولات اسامی خودشان را دارند و برند شرکتی مشخص می کند که شرکت همه محصولات را تولید می کند.
انواع برندسازی کدام است ؟
برند سازی شرکتی
برندسازی شرکتی راهی است که شرکت ها می توانند خود را نسبت به رقبا متمایز سازند و به این وسیله برتری محصولات خود را نمایش دهند. آنها مجموعه ای از تصمیمات مهم را برای دستیابی به این هدف ، مانند قیمت گذاری ، ماموریت اجتماعی ، بازار هدف و ارزش ها اتخاذ می کنند.
الو برند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند در ایران جهت ارتباط با اداره مالکیت معنوی – قیمت برند تجاری – برند آماده قیمت مناسب – اداره علامت تجاری = برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند کافیست با مشاوران الوبرند 24 ساعته در ارتباط باشید ….برند شخصی
همانطور که در بالا ذکر شد ، نام تجاری دیگر فقط برای شرکت ها نیست. مردم از ابزارهایی مانند رسانه های اجتماعی برای ساختن برند شخصی خود استفاده می کنند.
برندینگ محصول جدید
این نوع برند تجاری ، که به نام تجاری کالا نیز معروف است ، شامل بازاریابی یک محصول خاص است. ( مانند پفک، ریکا و … ) نام تجاری یک محصول نیازمند تحقیقات بازار و انتخاب بازار هدف مناسب است.
مارک های خدمات
این نوع مارک تجاری برای خدمات صدق می کند ، که اغلب به خلاقیت نیاز دارد ، زیرا در واقع نمی توانید خدمات را به صورت فیزیکی نشان دهید.
طبق گزارش نشریه Forbes اپل ، گوگل ، مایکروسافت ، آمازون و فیس بوک با ارزش ترین مارک ها در سال ۲۰۲۰ بودند.
اهمیت ثبت برند عسل و مزایا بی نظیر آن. عسل یا همان انگبین به فارسی، ماده مفیدی است که از شهد گل ها از راه رگورژاسیون تهیه می شود. عسل آب خیلی کمی دارد و فاسد نمی شود. این موضوع باعث می شود نگه داری و تجارت عسل کار آسانی باشد. عسل طبیعی ایران در همه جهان با کیفیت خاصش مشهور است.

الو برند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند در ایران جهت ارتباط با اداره مالکیت معنوی – قیمت برند تجاری – برند آماده قیمت مناسب – اداره علامت تجاری = برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند کافیست با مشاوران الوبرند 24 ساعته در ارتباط باشید ….

کشورمان اقلیم و شرایط مناسبی برای تهیه عسل دارد. در این شرایط طبیعی است که افراد زیادی به دنبال برند عسل هستند تا در این زمینه فعالیت تجاری داشته باشند. امروزه تولیدات زیادی از فرآورده های عسل به فروش می رسد. مهم است که بتوانید مشتری و بازار خود را به دست اورید. مصرف کننده ها در میان انواع تولیدات همیشه می خواهند از مشهورترین و معتبرترین ان ها استفاده نمایند.
خواص و مزایای عسل چیست؟الو برند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند در ایران جهت ارتباط با اداره مالکیت معنوی – قیمت برند تجاری – برند آماده قیمت مناسب – اداره علامت تجاری = برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند کافیست با مشاوران الوبرند 24 ساعته در ارتباط باشید ….
همه می دانیم که عسل ماده ای شفابخش محسوب می شود. این ماده غذایی حاوی ویتامین ها، انزیم ها، مواد معدنی و امینواسیدها است. این ماده خواص انتی اکسیدان دارد و باعث حذف رادیکال های آزاد می گردد. عسل به سطح اسیدی نزدیک است و از این نظر باعث کاهش رشد باکتری می شود.
خاصیت ضد باکتری و ضد قارچی در عسل از جمله مهم ترین خواص آن محسوب می شود. شما می توانید به وسیله عسل شکر را به عنوان ماده ای مضر از سبد غذایی تان حذف کرده و به جای آن از مزایای فوق العاده عسل بهره مند شوید. یک قاشق غذاخوری عسل حدودا 64 کالری دارد و کلسترول و چربی ندارد.
خواص درمانی عسل را می شناسید؟
عسل خواص درمانی زیادی دارد. برای درمان آسم، درمان قند خون، افزایش انرژی بدن، رفع مشکلات پوستی، درمان سرفه، برطرف کردن رفلاکس معده، درمان انواع زخم ها، حل مشکلات بی خوابی، از بین بردن عفونت ها، جلوگیری از سرطان، درمان اکنه های مختلف، درمان ریزش مو، درمان تب یونجه و جوان نگه داشتن پوست از عسل استفاده می شود.الو برند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند در ایران جهت ارتباط با اداره مالکیت معنوی – قیمت برند تجاری – برند آماده قیمت مناسب – اداره علامت تجاری = برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند کافیست با مشاوران الوبرند 24 ساعته در ارتباط باشید ….
چرا برند عسل ثبت کنم؟
همان طور که گفتیم عسل مزایای زیادی دارد و بنابراین بازار فروش ان هم حسابی داغ است. همه افراد به سلامتی شان اهمیت می دهند و برای ان هزینه می کنند. برند یا علامت تجاری باعث می شود محصول شما به صورت اختصاصی شناسایی شده و فروش بیشتری داشته باشید.
برند باعث می شود محصولات تان در همه کشور و حتی به صورت بین المللی شناخته شود.
خصوصیات برند عسل چیست؟
مهم ترین ویژگی ای که علامت تجاری شما باید داشته باشد این است که باید متمایز باشد. برند شما باید بتواند کالا و خدمات تان را به شکلی نشان دهد که از دیگران کاملا متمایز باشد. از دیگر ویژگی هایی که برند عسل و هر برند دیگری باید داشته باشد این است که ماهیت و کیفیت کالا را نشان دهد و علاوه بر این مبدا و محل تولید جغرافیایی را هم شامل شود. خصوصیت دیگری که از خصوصیات اصلی نتیجه گیری می شود این است که برند شما باید کالایتان را به همه معرفی کند پس باید جنبه بازاریابی داشته باشد.
دقت کنید که شما نمی توانید اسامی عام را برای نام برند خود انتخاب نمایید. مثلا نمی توان برای برند عسل، اسم عسل را انتخاب کرد چون این کلمه عام است و نمی تواند در انحصار شما باشد ولی به عنوان مثال عسل یکتا می تواند نام یک برند باشد.
نکته دیگر این است که ویژگی اجناس را نمی توانید به عنوان نام برند انتخاب کنید مثلا لواشک ترش یا عسل شیرین. میان علامت تجاری و موضوع فعالیت تان باید رابطه معقولی برقرار باشد. مثلا تصور کنید علامت بیت کوین به عنوان علامت تجاری یک برند عسل انتخاب شود. منطقی است؟ مطمئنا خیر.
برخی از مواد غذایی باید با علامت ثبت شده شان به دست مشتری برسند تا پیگیری هر گونه جرم و تخلف به آسانی انجام شود. بر روی برچسب این مواد باد اطلاعات زیر ارائه شود:الو برند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند در ایران جهت ارتباط با اداره مالکیت معنوی – قیمت برند تجاری – برند آماده قیمت مناسب – اداره علامت تجاری = برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند کافیست با مشاوران الوبرند 24 ساعته در ارتباط باشید ….
1) نام تجاری و نشانی سازنده باید کاملا مشخص باشد.
2) شماره ثبت برند در ایران باید ذکر گردد. هم چنین شماره و تاریخ اجازه از وزارت بهداشت، درمان و پزشکی برای تولید و فروش جنس در ایران لازم است.
مراحل ثبت برند عسلالو برند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند در ایران جهت ارتباط با اداره مالکیت معنوی – قیمت برند تجاری – برند آماده قیمت مناسب – اداره علامت تجاری = برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند کافیست با مشاوران الوبرند 24 ساعته در ارتباط باشید ….

ابتدا باید مطمئن شوید که نام انتخابی شما قبلا در جایی به ثبت نرسیده است.
فرم اظهارنامه را تکمیل کنید. این کار را باید در سامانه اداره مالکیت معنوی انجام دهید. ممکن است در جواب پاسخ نقص، رد پرونده یا آگهی نوبت اول را دریافت نمایید. اگر پاسخ اگهی نوبت اول باشد یعنی مشکلی وجود ندارد و می توانید ادامه مراحل را دنبال کنید.
در این مرحله باید اصل مدارک را پست کنید و منتظر جواب بمانید.
در دو مرحله باید اگهی روزنامه بدهید. این کار به منظور طرح شکایت و اعتراض از طرف دیگران است. افراد می توانند ظرف مدت 30 روز اعتراضات خود را اعلام نمایند. ممکن است شخصی معتقد باشد که برندی مشابه برند شما دارد و ثبت برند عسل از طرف شما حقوق او را زیر پا می گذارد. بنابراین این موضوع باید بررسی گردد.
الو برند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند در ایران جهت ارتباط با اداره مالکیت معنوی – قیمت برند تجاری – برند آماده قیمت مناسب – اداره علامت تجاری = برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده - برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند کافیست با مشاوران الوبرند 24 ساعته در ارتباط باشید ....

ثبت برند و انجام صحیح و حرفه‌ای مراحل آن از اهمیت بسزایی برخوردار است. به همین دلیل و دلایل مهم دیگری که در ادامه به تمامی آنها اشاره نموده‌ایم شاهد رشد روز افزون متقاضیان آن هستیم.به دلیل پیچیدگی‌های خاصی که مراحل ثبت برند و ثبت علامت تجاری دارد و به منظور آگاهی هرچه بیشتر شما متقاضیان گرامی، در این نوشته بصورت کاملاً ساده و البته جامع و کامل، تمام مراحل لازم برای ثبت لوگو و برند را در ۷ گام ساده شرح داده‌ایم.

مراحل ثبت برند در ۷ گام سادهالو برند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند در ایران جهت ارتباط با اداره مالکیت معنوی – قیمت برند تجاری – برند آماده قیمت مناسب – اداره علامت تجاری = برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند کافیست با مشاوران الوبرند 24 ساعته در ارتباط باشید ….

گام اول) دریافت مشاوره حرفه‌ای و رایگان

اولین اقدام لازم برای ثبت برند تجاری دریافت مشاوره کاملاً تخصصی و رایگان با کارشناسان باتجربه موسسه حقوقی مشهور در ارتباط با مسائلی نظیر: مراحل ثبت برند و مدارک مورد نیاز آن، مدّت زمانی که حدوداً به طول می‌انجامد تا برند شما به ثبت برسد، هزینه ثبت برند و ثبت علامت تجاری ،انتخاب برند یا لوگو که یک واژه مناسب، شکل و تصویر زیبا و یا ترکیبی از هر دو است و باید این موارد را به گونه‌ای انتخاب نمایید که برند شما به راحتی در اذهان مخاطبان ماندگار شود و معرف کالا یا خدمتی باشد که ارائه می‌نمایید، همچنین شما می‌توانید پس از آنکه برند مورد نظر خود را در ایران به ثبت رساندید، آن را در کشورهای خارجی تحت عنوان برند مادرید (WIPO) نیز به ثبت برسانید.


در همین رابطه می‌توانید از تخصص کارشناسان خبره موسسه حقوقی مشهور بهره‌مند شوید.الو برند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند در ایران جهت ارتباط با اداره مالکیت معنوی – قیمت برند تجاری – برند آماده قیمت مناسب – اداره علامت تجاری = برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند کافیست با مشاوران الوبرند 24 ساعته در ارتباط باشید ….

گام دوم) استعلام برند قبل از ثبت

ابتدا استعلام نمایید عین یا شبیه برندی که قصد ثبت آن را دارید قبلاً در همان طبقه ثبت شده است یا خیر.
در صورت وجود مشابهت بین برند مورد نظر شما و برندی که قبلاً در همان طبقه ثبت شده است، تقاضای شما رد خواهد شد.

برندی که تقاضای آن یکبار از سوی کارشناسان اداره مالکیت معنوی رد شود، برای دفعات بعدی شانس بسیار کمی برای ثبت شدن دارد و اصطلاحاً سابقه چنین برندی خراب می‌شود.

الو برند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند در ایران جهت ارتباط با اداره مالکیت معنوی – قیمت برند تجاری – برند آماده قیمت مناسب – اداره علامت تجاری = برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند کافیست با مشاوران الوبرند 24 ساعته در ارتباط باشید ….

ما به شما اکیداً توصیه می‌نماییم که این مرحله از مراحل ثبت برند را کاملاً جدی بگیرید!
قبل از شروع هر اقدامی ابتدا برند مورد نظر خود را استعلام نمایید تا از درصد موفقیت ثبت شدن آن اطلاع پیدا کنید.
به همین وسیله می‌توانید از هدر رفتن هزینه و زمان خود جلوگیری نمایید.

برای استعلام برند بصورت کاملاً رایگان، فوری و آنلاین و در هر زمانی از شبانه روز می‌توانید از طریق کلیک بر روی آیکون زیر، وارد مرحله مربوطه شوید و بدون نیاز به داشتن تجربه و دانشی خاص، برند مورد تقاضای خود را در طبقه مورد نظرتان استعلام نمایید و چنانچه «عین و یا شبیه» برند مورد نظرتان قبلاً برندی ثبت نشده بود، آنگاه با خیالی آسوده مراحل ثبت برند را آغاز نمایید.
گام سوم) تهیه مدارک لازم

سومین گام از مراحل ثبت برند فراهم نمودن مدارک مورد نیاز آن است که در ادامه همین مقاله مدارک ثبت برند و علامت تجاری را بصورت مفصل و کامل شرح داده‌ایم.الو برند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند در ایران جهت ارتباط با اداره مالکیت معنوی – قیمت برند تجاری – برند آماده قیمت مناسب – اداره علامت تجاری = برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند کافیست با مشاوران الوبرند 24 ساعته در ارتباط باشید ….

گام چهارم) ثبت نام در سامانه مرکز مالکیت معنوی و سپس اخذ گواهی امضاء از دفترخانه اسناد رسمی

در این مرحله باید به سایت مرکز مالکیت معنوی ثبت نام کنید و اکانت کاربری خود را ساخته و آن را تایید نمایید.
راه تایید اکانت کاربری این است که با برگه‌ای که خود سامانه پس از ثبت نام در اختیار شما قرار میدهد به یکی از دفاتر اسناد رسمی در سراسر ایران مراجعه و اقدام به اخذ گواهی امضاء نمایید.

پس از اخذ گواهی امضاء، باید اطلاعات مربوط به این گواهی امضاء را در سامانه مرکز مالکیت معنوی وارد کنید تا اکانت کاربری شما تایید شود و بتوانید اظهارنامه برند خود را تنظیم و ثبت کنید.

گام پنجم) تنظیم صحیح و ثبت اظهارنامه برندالو برند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند در ایران جهت ارتباط با اداره مالکیت معنوی – قیمت برند تجاری – برند آماده قیمت مناسب – اداره علامت تجاری = برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند کافیست با مشاوران الوبرند 24 ساعته در ارتباط باشید ….

در گام بعدی باید با ورود به سایت مرکز مالکیت معنوی وارد قسمت ثبت اظهارنامه علامت تجاری شوید.
سپس اقدام به تکمیل اظهارنامه ثبت علامت تجاری خود نمایید و مدارکی همچون کپی شناسنامه و کارت ملی متقاضی یا متقاضیان، مجوز فعالیت، کارت بازرگانی (اگر قصد ثبت برند لاتین را دارید) و همچنین نمونه برند خود با اندازه ۶ × ۶ سانتیمتر را در سامانه فوق بارگذاری نمایید.

پس از طی نمودن و تکمیل مراحل مورد نیاز برای ثبت اظهارنامه علامت تجاری و پرداخت هزینه مربوطه، در سامانه برای شما برگه‌ای نمایش داده می‌شود که باید آن را پرینت نموده و با مراجعه به یکی از دفاتر اسناد رسمی اقدام به تایید اطلاعات وارد شده در سامانه نموده و از دفترخانه مذکور گواهی امضاء و فرم تایید اطلاعات کاربری دریافت کنید.

سپس باید با وارد کردن اطلاعات این فرم در سامانه، نام کاربری و رمز عبور دریافت نمایید که جهت پیگیری‌های بعدی و اطلاع از نوبت شما در صف هر کدام از کارشناسان و اقدامات بعدی باید از طریق همین نام کاربری و رمز عبور اقدام کنید.

گام ششم) بررسی اظهارنامه برند توسط کارشناسان اداره علامت

الو برند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند در ایران جهت ارتباط با اداره مالکیت معنوی – قیمت برند تجاری – برند آماده قیمت مناسب – اداره علامت تجاری = برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند کافیست با مشاوران الوبرند 24 ساعته در ارتباط باشید ….پس از آنکه اظهارنامه ثبت علامت تجاری شما توسط هر سه کارشناس و رئیس اداره علائم تجاری بررسی و فاقد نقص اعلام و مورد تایید قرار گرفت، برای شما پیامکی ارسال می گردد که ثبت علامت تجاری مورد تقاضای شما از سوی اداره علائم تجاری بلامانع تشخیص داده شده است.

گام هفتم) یک نوبت مراجعه به اداره علامت و دریافت سند ۱۰ ساله برند

آخرین گام از مراحل ثبت برند آن است که با در دست داشتن مدارکی مانند یک نسخه از هر دو روزنامه رسمی نوبت اول و دوم، یک نسخه از اظهارنامه علامت تجاری و ۱۰ نمونه از برند در ابعاد ۶*۶ به اداره مالکیت معنوی مراجعه نمایید و ضمن ارائه رسید، سند برند خود را تحویل بگیرید.

نکته مهم: پس از تایید کارشناسان و رئیس اداره علائم تجاری و اعلام بلامانع بودن ثبت علامت تجاری مورد تقاضا، برای پرداخت هزینه روزنامه رسمی نوبت اول صرفاً ۳۰ روز فرصت دارید و اگر این فرصت ۳۰ روزه را از دست بدهید، ثبت برند مورد نظر شما کان لم یکن تلقی خواهد شد.

چه مواردی به عنوان برند و علامت تجاری قابل ثبت نیستند؟

الو برند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند در ایران جهت ارتباط با اداره مالکیت معنوی – قیمت برند تجاری – برند آماده قیمت مناسب – اداره علامت تجاری = برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند کافیست با مشاوران الوبرند 24 ساعته در ارتباط باشید ….هنگامی که تصمیم به ثبت برند و علامت تجاری دارید باید به این نکته مهم توجه داشته باشید که برخی از کلمات و عبارات به عنوان برند و علامت تجاری قابل نیستند و برای جلوگیری از هدر رفت هزینه و زمان خود بهتر است این موارد را که در ادامه به آنها اشاره می نماییم در نظر داشته باشید و با لحاظ موارد ذیل برند مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

موارد ذیل به عنوان برند و علامت تجاری قابلیت ثبت ندارند:

۱- علائمی که قدرت و توانایی تمیز دهندگی و متمایز بودن را نداشته باشند

۲- علائمی که فاقد هرگونه صفات مشخصه و کاملاً عام باشند (بطور مثال شما نمی توانید عبارت “پارچه” را برای محصولات نساجی و طبقات مرتبط مانند پوشاک به ثبت برسانید)

۳- علائمی که توصیفی هستند (به طور مثال شما نمی توانید برند “خوشمزه” را برای مواد غذایی بکار ببرید)

۴- علائمی که شامل یک اسم تعیین کننده نوع و جنس کالاها باشند (به طور مثال شما نمی توانید برند “شیشه” را برای محصولات شیشه ای ثبت نمایید)

۵- علائمی که عین و یا به طرز گمراه کننده ای شبیه یا ترجمه یک علامت و یا نام تجاری باشند که برای همان کالاها یا خدمات یا کالاها یا خدمات مشابه ای که متعلق به فرد دیگری (اعم از حقیقی و یا حقوقی) که در ایران معروف است بکار روند (اعم از آنکه آن علامت و یا نام تجاری معروف قبلاً به ثبت رسیده باشد و یا هنوز ثبت نشده باشد)الو برند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند در ایران جهت ارتباط با اداره مالکیت معنوی – قیمت برند تجاری – برند آماده قیمت مناسب – اداره علامت تجاری = برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند کافیست با مشاوران الوبرند 24 ساعته در ارتباط باشید ….

۶- علائمی که گمراه کننده باشند ( به طور مثال شما نمی توانید برای کالای چوبی عبارت آهنین بکار ببرید)

۷- علائمی که عین و یا شبیه علائمی هستند که قبلاً در طبقات دیگری به ثبت رسیده‌اند امّا بسیار معروف و مشهور هستند (به منظور جلوگیری از سوء استفاده و بهره‌مندی بی جهت از دسترنج دیگران و جلوگیری از یک حمایت اضافی)

۸- علائمی که مغایر با نظم عمومی و اخلاق حسنه باشند بدون تردید قابل ثبت نخواهند بود

۹- علائمی که با علائم تجاری ثبت شده که متعلق به اشخاص ثالث است در تعارض باشد

۱۰- علائمی که درخواست ثبت آن ها همراه با سوء نیّت باشد غیر قابل ثبت هستند و اگر هم ثبت شده باشند در دادگاه قابل ابطال هستند

۱۱- علائمی که جزء علائم ذکر شده در ماده ۶ کنوانسیون پاریس باشند (به طور مثال بر اساس بند الف ماده ۶ کنوانسیون پاریس اگر بدون اجازه مقامات صالح علائم رسمی، الو برند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند در ایران جهت ارتباط با اداره مالکیت معنوی – قیمت برند تجاری – برند آماده قیمت مناسب – اداره علامت تجاری = برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند کافیست با مشاوران الوبرند 24 ساعته در ارتباط باشید …. بیرق [پرچم] و دیگر نشانه های دولتی کشور های عضو اتحادیه و نشانه و انگ رسمی و دولتی و تقلید آثار و علائم تاریخی و خانوادگی را برای علامت تجاری و یا صنعتی یا عناصر این علامت بکار برند کشورهای اتحادیه توافق دارند که تقاضای ثبت آن را نپذیرند و اگر این تقاضا ثبت شده است ثبت آن را با اقدامات مقتضی باطل و استعمال آن را منع کنند.)

۱۲- علائمی که حاوی مشخصات جغرافیایی نادرست که موجب گمراهی عموم در خصوص مبدا کالای تحت علامت باشند، قابل ثبت نخواهد بود (بطور مثال شما نمی‌توانید برای کالایی که در ایران تولید و یا بسته بندی می‌شود تقاضای ثبت علامت تجاری «البغداد» را داشته باشید)

۱۳- ثبت علامت تجاری مورد نظر با قانون مغایرت داشته باشد

۱۴- علائمی که حق تقدم افراد دیگر (چه حقیقی و چه حقوقی) را در تقاضای ثبت علامت تجاری مورد نظر تضییع نماید

دلایل مهم ثبت برند تجاری

تصور نمایید که مدّت زیادی است با نام و یا نشان تجاری خاصی به فعالیت می‌‌پردازید و به دلیل عملکرد خوبی که در بخش بازاریابی، تبلیغات، کیفیت کالاها، محصولات و یا خدمات خود داشته‌‌اید و همچنین به علت احترام به حقوق مشتریانتان، بازار خیلی خوب و پر سودی برای خود فراهم آورده‌ اید و در بین مشتریانتان دارای محبوبیت زیادی شده‌‌اید، اما اگر برند و یا علامت تجاری خود را به ثبت نرسانده باشید، با دستان خودتان امکان سوء استفاده از برند خود را فراهم آورده‌‌اید.الو برند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند در ایران جهت ارتباط با اداره مالکیت معنوی – قیمت برند تجاری – برند آماده قیمت مناسب – اداره علامت تجاری = برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند کافیست با مشاوران الوبرند 24 ساعته در ارتباط باشید ….

در این وضعیت این امکان وجود دارد که سودجویان از برند شما سوء استفاده کنند و دسترنج سال‌ها فعالیت و تلاش و کوشش و اعتبار محصولات، کالاها و خدمات شما را به تاراج ببرند. یا حتی اقدام به ثبت برند و ثبت علامت تجاری شما نمایند.

در چنین شرایطی متاسفانه شما نمی‌توانید به بهره‌مندی از حمایت‌های قانونی خیلی امیدوار باشید و اثبات این موضوع که شما مالک اصلی برند هستید و طرف مقابل از نام و نشان تجاری شما سوء استفاده کرده است، کاری سخت و دشوار خواهد بود.

با کمال تاسف باید بگوییم در سال های اخیر از این دست مسائل بسیار اتفاق افتاده و کسب و کارهای بزرگی را به ورطه نابودی کشانده است.
بنابراین اگر تصور نمایید که این اتفاقات برای شما پیش نمی‌آید و در اصطلاح فقط برای دیگران است، سخت در اشتباهید.

در نتیجه اگر نام و نشان تجاری معتبری دارید که بنا به هر علتی تا کنون به ثبت نرسانده اید و یا اگر تصمیم به شروع فعالیت و ورود به کسب و کار و بازار پر رقابت امروزی را دارید، توصیه اکید ما این است که حتماً در اسرع وقت اقدام به شروع مراحل ثبت برند و ثبت علامت تجاری خود نمایید. معروفترین برندهای لباس در دنیا چگونه شکل گرفته اند ؟
برندهای معروف لباس در دنیا به تعداد زیاد وجود دارند چون همه‌ی مردم جهان به لباس احتیاج دارند و به همین خاطر، صنعت پوشاک صنعت بسیار گسترده‌ای است. در این صنعت گسترده، معروفترین برندهای لباس موفقیت و اقبال جهانی را به دست می‌آورند .این برندها کیفیت، نوآوری و کمال‌گرایی را باهم در یک جا جمع کرده اند.
الو برند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند در ایران جهت ارتباط با اداره مالکیت معنوی – قیمت برند تجاری – برند آماده قیمت مناسب – اداره علامت تجاری = برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند کافیست با مشاوران الوبرند 24 ساعته در ارتباط باشید ….دنیای لباس، قدمتی به اندازه تاریخ انسانها دارد. در هر عصر مهمترین مسئله پوشاک بوده است که با گذشت زمان و آداب و رسوم تغییر کرده است. در این مقاله قصد داریم شما را با 10 برند فروش لباس مشهور در جهان آشنا کنیم و شما را به سفری هیجان انگیز در دنیای مد ببریم.
صنعت پوشاک یکی از صنایع باستانی است. با این حال، امروزه شرکت های بسیار کمی وجود دارند که در زمینه تولید پوشاک در رتبه های برتر در سطح جهان حضور دارند.جهان شاهد ظهور فرآیند های نو و پارچه های جدید در صنعت پوشاک بوده است. تعداد کمی از مارک ها در سراسر جهان مشهور شده اند و هنوز هم جزء برند های پرفروش های جهانی هستند. کلید اصلی آنها در کیفیت، کمال گرایی و تناسب با گرایش ها است.
کثر مدیران کسب و کارهای نوپا و استارتاپ ها، سؤالی که پس از مدتی تلاش فراوان و سخت‌کوشانه در ذهنشان ایجاد می‌شود این است که؛ چرا نمی‌توانم محصولات و خدماتم را بفروشم تا سود کسب کنم!؟ اظهار پشیمانی و خستگی می‌کنند و در یک‌کلام می‌گویند خسته شدم، بریدم! این موضوع در کسب و کارهای اینترنتی و شرکت‌های خدماتی بیشتر دیده می‌شود. علی‌رغم تلاش‌های فراوان و جلسات مختلف و تبلیغات متنوع، باز در امر فروش ناموفق هستند. شاید شما از فنون مذاکرات فروش و یا تبلیغات به‌خوبی استفاده نکنید اما در این مقاله سعی ندارم که فنون فروش و تبلیغات را آموزش دهم بلکه به مفهومی فراتر از تکنیک و فنون می‌خواهم بپردازم. اگر از همراهان آژانس دیجیتال مارکتینگ مسیر ذهنی بوده باشید حتماً مقالات مربوط تبلیغات و فروش را در ماه های گذشته مطالعه فرموده‌اید اما این بار سعی دارم مفهومی را بیان کنم که کلاس‌های آموزش برندینگ و مدیران موفق به‌راحتی در اختیارتان قرار نمی‌دهند و تا زمانی که خوب تجربه نکنید و پوست‌اندازی در کسب و کار نکنید شاید متوجه اهمیت موضوع نشوید!الو برند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند در ایران جهت ارتباط با اداره مالکیت معنوی – قیمت برند تجاری – برند آماده قیمت مناسب – اداره علامت تجاری = برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند کافیست با مشاوران الوبرند 24 ساعته در ارتباط باشید ….
شما بهترین تبلیغ دنیا را برای محصولات و خدماتتان هم بسازید باز اکثراً می‌گویند دروغ است! طبق تحقیقاتی که انجام‌شده ۷۵% افراد می‌گویند تبلیغات دروغ است یعنی از هر ۴ نفر ۳ نفر به تبلیغات اعتماد ندارند. به نظر شما راهکار چیست؟… راهکار این است که قبل از اینکه تبلیغ کنید خوب اعتمادسازی کنید. از اعتماد به برندتان، شمشیر درست کنید. هرچقدر این اعتماد پررنگ‌تر شود شمشیر شما تیزتر می‌شود و می‌توانید در قلب و ذهن مخاطبانتان فروکنید. شاید خیلی از کسب و کارها با دوز و کلک در مرحله اول فروش خوبی ایجاد کنند اما این فروش، پایدار نخواهد بود و به‌مرور از آن کاسته می‌شود. تنها فروش پایدار زمانی ایجاد می‌شود که برای برندتان اعتبار سازی کنید و تصویر ذهنی مثبتی از برندتان در اذهان عمومی ایجاد کنید. مطمئناً زمان زیادی را به این موضوع باید اختصاص دهید و پرزحمت است اما پس از چند سال، فروش مطمئن و پایداری را برای شما فراهم خواهد نمود که به‌راحتی با حمله رقبا شکست نمی‌خورید چون ارتشی با سلاح‌های مجهز برای خود فراهم کرده‌اید و رقبا برای حمله به شما ترس از شکست و نابودی دارند.الو برند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند در ایران جهت ارتباط با اداره مالکیت معنوی – قیمت برند تجاری – برند آماده قیمت مناسب – اداره علامت تجاری = برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند کافیست با مشاوران الوبرند 24 ساعته در ارتباط باشید ….
دوستانی که در کارگاه آفرینش برند ما شرکت کردند با مفاهیم این موضوعات بیشتر آشنا شده اند.

الو برند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند در ایران جهت ارتباط با اداره مالکیت معنوی – قیمت برند تجاری – برند آماده قیمت مناسب – اداره علامت تجاری = برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده - برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند کافیست با مشاوران الوبرند 24 ساعته در ارتباط باشید ....
پدر برندینگ سخنگو انتخاب کنید

استیو جابز شما را یاد کدام برند می‌اندازد؟ بیل گیتس چطور؟ برند شما نیاز به یک سخنران دارد تا بتواند کلام برند شما را اذهان عمومی بیان کند. اگر نگاهی به برندهای موفق بیندازید متوجه می‌شوید که معمولاً مدیر یا مؤسس آن شرکت سخنگوی برند خود است البته اگر مدیر آن برند تمایلی به سخنگو شدن نداشته باشد بهتر است از یک سخنران اختصاصی برای برندمان استفاده کنیم و این سخنران حق همکاری با بقیه شرکت‌ها را نداشته باشد. آقای بابک بختیاری در کشورمان سخنران برند خود یعنی آیس پک می‌باشد. آقای احد عظیم زاده سخنران و معرف برند خود یعنی فرش عظیم زاده است و در اقدامی جسورانه برند شهر فرش بازیگر محبوب و مشهوری به نام شهاب حسینی را به‌عنوان مدیر فرهنگی خود معرفی می‌کند. این‌ها نمونه‌هایی موفق از انتخاب یک سخنران برای برند است که بی‌شک باید به فکر آن باشید.

الو برند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند در ایران جهت ارتباط با اداره مالکیت معنوی – قیمت برند تجاری – برند آماده قیمت مناسب – اداره علامت تجاری = برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده - برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند کافیست با مشاوران الوبرند 24 ساعته در ارتباط باشید ....
برای برند سازی  محتوای آموزشی تولید کنید

یکی از دغدغه‌های فکری و ترس‌هایی که افراد برای خرید دارند این است که اطلاعات کافی برای خرید آن محصول ندارند برای مثال من هیچ اطلاعاتی از فرش ندارم و زمانی که قصد خرید آن را داشته باشم همیشه ترس از این دارم که فروشنده فرش اگر متوجه این موضوع شود حتماً خسارتی را در خریدم به من وارد می‌کند. این موضوع در خرید طلا و جواهرات واضح‌تر است خیلی از خانم‌ها هنوز نحوه وزن کردن طلا را نمی‌دانند و برای خرید همیشه به طلافروش‌های قابل‌اعتمادی که آشنایان معرفی کرده‌اند مراجعه می‌کنند. شما تمامی خدمات بازاریابی و تبلیغات خودتان را میتوانید در کمترین زمان و با کیفیتی بالا از مسیرذهنی دریافت کنید.الو برند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند در ایران جهت ارتباط با اداره مالکیت معنوی – قیمت برند تجاری – برند آماده قیمت مناسب – اداره علامت تجاری = برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند کافیست با مشاوران الوبرند 24 ساعته در ارتباط باشید ….
راهکار چیست؟ شما آموزش دهید که چگونه مردم تشخیص دهند که درست انتخاب کرده‌اند. آموزش دهید که به چه مواردی در هنگام خرید توجه کنند و در حکم یک مشاور برای خریداران عمل کنید. از طریق سایت، مجلات، تلویزیون، رادیو و … آموزش دهید. چرا باید آموزش دهید؟ چون افراد به کسی که آموزش می‌دهد اعتماد می‌کنند!


الو برند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند در ایران جهت ارتباط با اداره مالکیت معنوی – قیمت برند تجاری – برند آماده قیمت مناسب – اداره علامت تجاری = برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده - برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند کافیست با مشاوران الوبرند 24 ساعته در ارتباط باشید ....
در کنار برندهای مشهور دیده شوید

گاهی عرضه در یک مکان خاص و یا حضور در مکانی مهم می‌تواند شما را در کنار برندهای بزرگ و مشهور قرار دهد و این زمانی است که شما برای برندتان اعتبار کسب می‌کنید. برای مثال زمانی که شما در نمایشگاه حضور پیدا می‌کنید در کنار بزرگ‌ترین‌ها دیده می‌شوید، برندهایی که به‌هیچ‌عنوان حاضر نیستند اعتبارشان را خرج شما کنند با حضور در یک نمایشگاه خوب، شما و بسیاری از برندهای بزرگ در یک مکان هستید و بازدیدکنندگان آن‌ها، با شما هم آشنا می‌شوند.
راهکار دیگر این است که همکاری تجاری را با یک برند مشهورتر از خود آغاز کنید برای مثال همکاری فروشگاه اینترنتی بامیلو و ایرانسل سبب ایجاد اعتبار برای بامیلو شد. همچنین شرکت‌های هلدینگ معمولاً بین برندهای خود همکاری تجاری تعریف می‌کنند تا سریع‌تر برند جدیدشان شناخته و معتبر شود برای مثال برند شاتل و شاتل لند.

الو برند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند در ایران جهت ارتباط با اداره مالکیت معنوی – قیمت برند تجاری – برند آماده قیمت مناسب – اداره علامت تجاری = برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده - برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند کافیست با مشاوران الوبرند 24 ساعته در ارتباط باشید ....
برای برندینگ گزارش‌های خبری ایجاد کنید

ریپورتاژهای خبری برای برندتان به‌مرور زمان اعتبار شگرفی را برای برندتان می‌سازد. برای مثال به‌جای اینکه تبلیغ محصولتان را در تلویزیون نمایش دهید سعی کنید بین برنامه‌های مهم یک گزارش خبری از روند تولید و محصولاتتان ارائه کنید. بسیار قابل‌اعتماد است و تأثیر زیادی را بر ذهن مخاطبان شما می‌گذارد. گزارش‌های خبری در مجلات و روزنامه‌ها، سایت‌های اینترنتی، شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی همگی از این دسته هستند. توجه کنید که در این روش بهتر است پیشنهاد خرید را مستقیماً اعلام نکنید این نوع گزارش‌های خبری فقط جنبه اعتبار سازی برای برندتان را دارد و به‌نوعی تبلیغات زیرپوستی است تا بتوانید با کسب اعتبار، فروش پایداری را برای برندتان ایجاد کنید. اگر قصد بازاریابی شبکه های اجتماعی را برای مجموعه خود دارید مسیرذهنی میتواند در این مسیر کمک زیادی به شما کرده و در راه موفقیت شما سهیم بوده باشیم.

الو برند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند در ایران جهت ارتباط با اداره مالکیت معنوی – قیمت برند تجاری – برند آماده قیمت مناسب – اداره علامت تجاری = برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده - برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند کافیست با مشاوران الوبرند 24 ساعته در ارتباط باشید ....
برای برند ساختن تعداد برخوردها را افزایش دهید

هرچقدر برند شما بیشتر در معرض دید باشد شما بیشتر اعتبار کسب می‌کنید البته اعتبار مثبت بر روی فروشتان تأثیر می‌گذارد بنابراین برای سودی که در هر برخورد به مخاطبانتان می‌رسانید خوب برنامه‌ریزی کنید. شاید اسپانسر شدن برای راه‌اندازی یک اتفاق خوب و زیبا بتواند تأثیر بسیار زیادی بر روی اذهان عمومی در رابطه با برندتان ایجاد کند. برای مثال برگزاری کنسرت برای معلولان ذهنی و اطلاع‌رسانی آن برای جمع‌آوری مبلغ قابل‌توجهی برای برگزار کردن رویدادهای این‌چنینی علاوه بر جنبه‌های معنوی می‌تواند تصویر مثبتی از برندتان ایجاد کند. چندی پیش برای ساخت برنامه‌ای به این سبک اقدام کردم که متأسفانه مدیران برندهای معروفی درخواست من را برای اسپانسر شدن رد کردند که امیدوارم روزی با مفهوم اسپانسرینگ و مزایای آن آشنا شوند.الو برند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند در ایران جهت ارتباط با اداره مالکیت معنوی – قیمت برند تجاری – برند آماده قیمت مناسب – اداره علامت تجاری = برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند کافیست با مشاوران الوبرند 24 ساعته در ارتباط باشید ….
سعی کنید در رویدادهای مختلف و مرتبط آنلاین و آفلاین به‌صورت پیوسته حضور پیدا کنید برای مثال در برنامه A در شبکه B حضور پیدا کنید و مصاحبه خوب و دل‌نشینی داشته باشید سپس در مجله C حضور پیدا کنید و مقاله‌ای در رابطه با نحوه ارائه خدماتتان صحبت کنید و سپس در رویداد D اسپانسر شوید. هرچقدر بهتر و مثبت‌تر دیده شوید بیشتر مشتری جذب می‌کنید و فروش پایدار برای برندتان می‌سازید.

پس اگر متوجه شده باشید برای پیشرفت و ایجاد سود پایدار نیاز به پاسخگویی به یک سؤال اصلی و حیاتی برای بقای برندتان دارید: “چگونه ذهنیت افراد را نسبت به برندم مثبت کنم؟ ” این سؤالی است که شرکت‌های خودروسازی داخلی باید در ذهن خود جواب دهند تا بتوانند استراتژی بازاریابی مناسبی تدوین کنند. برای دریافت مشاوره های رایگان از آژانس تبلیغاتی مسیرذهنی همین حالا میتوانید از بخش مشاوره مدیریت درخواست خود را برای ما ارسال نمایید.

وقتی درباره کوکاکولا فکر می‌کنید چه چیزی به ذهنتان می‌رسد؟ نوشابه مشکی رنگ با قوطی قرمز که با فونت سفید رنگی رویش کوکاکولا نوشته شده است. نایک چطور؟ احتمالا همان علامت تیک را روی پوشاک به خاطر می‌آورید. وقتی به مهران غفوریان فکر می‌کنید چطور؟ یک بازیگر تپل و با نمک با خنده‌های جدید و خاصش را به خاطر می‌آورید. وقتی به اودکلن شانل کوکو فکر می‌کنید چطور؟ الو برند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند در ایران جهت ارتباط با اداره مالکیت معنوی – قیمت برند تجاری – برند آماده قیمت مناسب – اداره علامت تجاری = برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند کافیست با مشاوران الوبرند 24 ساعته در ارتباط باشید ….شاید اگر بشناسیدش به یاد گابریل بونور، افسانه مد بیفتید و یا فقط به یاد یک رایحه تند شرقی و تلخ برایتان تداعی شود. اکثر چیزهای معروف در ذهن ما تصویری دارند که معرف آن چیز است. شاید فکر کنید کسب‌وکار کوچکی دارید، و در حد کوکاکولا و نایک نیستید که بخواهید برند سازی انجام دهید. اما برند سازی همان‌ قدر برای کسب‌ و کارهای کوچک ضروری است که برای کسب‌وکارها و نام‌های بزرگ ضروری است. بعضی از ما ارتباط میان کسب‌ و کارهای موفق و برندهای قویشان را دیده‌ایم و از این رو اشتیاق زیادی برای ساخت برند خودمان داریم. برای اطلاعات بیشتر از مبحث برندینگ با ما در مقالات برندسازی همراه باشید.
همان‌طور که می‌دانید برند صرفاً لوگو یا آرم تجاری نیست بلکه هسته مرکزی و هویت کسب‌ و کار است. برند چیزی نیست که در کارگاه و کارخانه تولید شود، مفهومی است که در ذهن مشتری جای دارد. لوگو یا آرم به همراه هویت بصری تنها بخشی از مراحل برند سازی شما است و نباید در اولین گام به سراغ ساخت لوگو یا آرم بروید. اجازه دهید خیلی ساده بگویم برای برند سازی چه کار کنید. یک چیز خوب پیدا کنید که شما را از بقیه متمایز کند و رشدش دهید و آن را بخشی از اصول کارتان کنید.

۱- بازار خود را تحلیل کنید
رقبای اصلی صنعت خود را فهرست کنید، ضعف و قوت هر یک را تحلیل و دسته بندی کنید. چه فرصت‌ها و تهدیدهایی در بازار برای شما وجود دارد؟ این تحلیل که به جدول SWOT نیز معروف است حداقل کمک می‌کند از شرایط درک بهتری پیدا کنید. با مشتریان خود صحبت کنید، حتی با مشتریان رقبایتان صحبت کنید و سوالاتی هوشمندانه و باز بپرسید. منظورم از سوالات باز، سوالاتی است که مشتری توضیح بدهد، نه اینکه فقط با بله و خیر پاسخ دهد. اول از اعتماد و خریدشان تشکر کنید و بپرسید از نظر شما بهترین ویژگی ما چیست؟ کدام یکی از ویژگی‌هایمان باعث شد ما را به بقیه ترجیح بدهید؟ سوالات مناسب برای کسب‌وکار و مشتریان خودتان طراحی کنید تا متوجه شوید دیدگاه مشتری به محصول یا خدمت شما چگونه است. با درک بهتر مشتریان متوجه می‌شوید که چه پیامی را در قلب برندتان قرار بدهید.الو برند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند در ایران جهت ارتباط با اداره مالکیت معنوی – قیمت برند تجاری – برند آماده قیمت مناسب – اداره علامت تجاری = برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند کافیست با مشاوران الوبرند 24 ساعته در ارتباط باشید ….

۲- جایگاه سازی کنید
تشخیص دهید که با توجه به ویژگی‌های محصول یا خدمتتان بازار چگونه شما را بشناسد؟ وقتی مشتری نام شما را می‌شنود چه چیزی به یاد بیاورد؟ مثلاً نزدیک منزل من ۵،۶ فروشگاه مواد غذایی وجود دارد ولی هر وقت به یکی از آن‌ها فکر می‌کنم یاد محبت و مشتری مداری‌اش می‌افتم. تقریباً همه خریدهایم را از ایشان انجام می‌دهم چون مردم‌دار است. به همین سادگی فروشگاه محل زندگی‌ام هویتی از مشتری مداری در ذهنم ساخته است.
ممکن است فرد دیگری روی کاهش قیمت قوی‌تر عمل کند. مثل فروشگاه‌های افق کوروش با شعار “همواره تخفیف”. یا ممکن است مثل رستوران نائب بر روی کیفیت و لوکس بودن تمرکز کند. مهم این است که شما باید چیزی را پیدا کنید که در ذهن مشتری برای شما یک خانه یا یک جایگاهی را ایجاد کند و شما در آن جایگاه در ذهن مشتری اولین و بالاترین باشید. مسیرذهنی در زمینه هایی همچون تبلیغات در شبکه های اجتماعی، طراحی لوگو، خدمات بازاریابی و تبلیغات و … نیز میتواند به شما کمک کرده و در هر زمان مشاوره های رایگانی را نیز در اختیار شما قرار دهد.الو برند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند در ایران جهت ارتباط با اداره مالکیت معنوی – قیمت برند تجاری – برند آماده قیمت مناسب – اداره علامت تجاری = برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند کافیست با مشاوران الوبرند 24 ساعته در ارتباط باشید ….
در واقع افراد نمی‌توانند در ذهنشان تمام محصولات و خدمات را به‌صورت پخش و نامرتب نگه دارند. ذهن ما نیاز به دسته بندی کردن مطالب دارد. شاید با تجسم مجموعه‌ای از نردبان‌ها بتوانیم متوجه شویم که ذهن چگونه از منفجر شدنش جلوگیری می‌کند. برای هر دسته یا گروه یک نردبان قرار می‌دهد و این نردبان حداکثر حدود ۷ پله دارد. هر برند به یک پله اختصاص می‌یابد. برندی که در پله بالاتری قرار دارد و اول است، بیشترین سهم را دارد. برندی که می‌خواهد سهمش را افزایش دهد یا باید برند پله بالایی را بیرون کند و خودش جایش را بگیرد (که اغلب غیرممکن است) یا باید برای خود نردبان جدیدی دست‌وپا کند. یعنی یک دسته یا گروه جدید متمایز در ذهن مشتریان ایجاد کند.الو برند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند در ایران جهت ارتباط با اداره مالکیت معنوی – قیمت برند تجاری – برند آماده قیمت مناسب – اداره علامت تجاری = برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند کافیست با مشاوران الوبرند 24 ساعته در ارتباط باشید ….
اسپرایت زمانی که می‌خواست وارد بازار شود نمی‌توانست با کوکاکولا و پپسی که هر دو در بالای نردبان بودند و به لحاظ منابع مالی بسیار قدرتمند بودند رقابت کند. اسپرایت یک جایگاه جدید ساخت؛ “نوشابه غیر کولا” و در بازاریابی‌اش روی این ویژگی مانور داد. این‌گونه در جایگاهی قرار گرفت که می‌توانست خودش در پله بالا قرار بگیرد. بعداً سون‌آپ نیز اضافه شد ولی به جایگاه اسپرایت دست نیافت. شما نیز باید با شناخت بازار، مشتریان، محصول و منابع خودتان یک جایگاه بسازید و یا در جایگاهی تلاش کنید که پله‌های کمتری اشغال‌شده است.

۳- شعار و نام تجاری خود را تعیین کنید
الو برند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند در ایران جهت ارتباط با اداره مالکیت معنوی – قیمت برند تجاری – برند آماده قیمت مناسب – اداره علامت تجاری = برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند کافیست با مشاوران الوبرند 24 ساعته در ارتباط باشید ….باید شعار و نام تجاری خود را بر اساس هویت برندتان بسازید. شعار باید دقیقاً جایگاه و هویت شما را تعیین کند، نه این‌که صرفاً آهنگین باشد. در انتخاب نام تجاری دقت کنید که شبیه به رقبا نباشد؛ و تلفظ و به یادآوری آن ساده باشد. متفاوت بودن مثل همیشه یک امتیاز است اما تفاوت را در یک چارچوب قرار دهید. سادگی نام را حفظ کنید. برندهای پیچیده در ذهن غرق می‌شوند و به سختی به یاد می‌آیند. سعی کنید نام تجاری‌تان مناسب آدرس اینترنتی باشد و شیوه‌های متخلف نگارشی نداشته باشد که اشتباه در تایپ آدرس آن زیاد پیش بیاید.

۴- هویت بصری خود را شکل دهید
بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک و متوسط پررونق هویت قوی در ذهن مشتریانشان دارند. مثال ساده‌اش نام فلان تاجر یا کاسب است که خودش بسیار اعتبار دارد و در ذهن مشتریان او ارزش دارد. در مرحله قبل شما تمایز کسب‌وکارتان را در شیوه عملی، کلامی و نگارشی نسبت به رقبا اعلام می‌کنید؛ حالا این تمایز را در تصویر نشان می‌دهید. قدرت تصویر بسیار قدرتمندتر از نوشتار است. چرا که در زمان کوتاه‌تری اطلاعات بیشتری را با سرعت به ذهن ما انتقال می‌دهد. به یادآوری آن نیز راحت‌تر و به مکانیسم ادراکی ما نزدیک‌تر است.
شرکت اپل در ابتدا با شعار ” Byte into an Apple” و با لوگوی یک درخت سیب و نیوتن که در زیر آن نشسته است شروع شد. سپس در تغییری برای ایجاد تمایز بیشتر در بازار، شعار را به “Think Different” تغییر دادند و لوگوی آن‌ها تبدیل به یک سیب گاز زده شد. از سال ۱۹۹۷ تا ۲۰۰۲ به شدت از این شعار و لوگو در تبلیغاتشان استفاده می‌کردند تا این هویت بصری و شعار را در بازار جا بیندازند.

۵- روی بازاریابی و روابط عمومی کار کنید
الو برند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند در ایران جهت ارتباط با اداره مالکیت معنوی – قیمت برند تجاری – برند آماده قیمت مناسب – اداره علامت تجاری = برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند کافیست با مشاوران الوبرند 24 ساعته در ارتباط باشید ….برند سازی نیاز به زمان دارد و اگر قصد دارید برندی ارزشمند و قدرتمند بسازید، باید بدانید که تا چند سال ابتدایی باید بر روی روابط عمومی متمرکز شوید؛ نه تبلیغات پرهزینه و زیاد. این اشتباه بسیار رایج است که معمولاً کسب‌وکارهای داخلی و خارجی زیاد مرتکب شده‌اند. آن‌ها پس از انتخاب نام تجاری و شعار شروع می‌کنند به بمباران تبلیغاتی تا برند خود را معرفی کنند. طبق تحقیقات از هر ۴ نفر، ۳ نفر به تبلیغات اعتماد نمی‌کنند و آن را دروغ می‌دانند. بنابراین هزینه زیادی را صرف تبلیغات ابتدایی نکنید. این‌گونه تبلیغات به ضرر شماست و هزینه بیش از حد در آن فقط جیب کانون‌های تبلیغاتی را پر می‌کند. ابتدا باید بر روی کمپین‌های روابط عمومی سرمایه‌گذاری کنید و از طرق مختلف مشتریان بالقوه را با ویژگی‌های برندتان آشنا کنید، فروش ایجاد کنید و به مرور زمان تبلیغات خود را متناسب با افزایش فروشتان زیاد کنید. تبلیغ برای محافظت از جایگاه برند شما است. برای خدمات متنوع و متفاوت در زمینه های مختلف و دریافت مشاوره رایگان قبل از آن همین حالا میتوانید با آژانس دیجیتال مارکتینگ مسیرذهنی تماس بگیرید.

الو برند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند در ایران جهت ارتباط با اداره مالکیت معنوی – قیمت برند تجاری – برند آماده قیمت مناسب – اداره علامت تجاری = برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند کافیست با مشاوران الوبرند 24 ساعته در ارتباط باشید ….دو روش برای ایجاد یک برند تجاری بزرگ:
چقدر از وقت و تجارت شما به گوگل متصل است؟ از گوگل برای اینکه برند تجاری خود را نشان دهید استفاده می‌کنید؟ از حضور گوگل در تجارت و برندینگ خود سود و بازدهی را تجربه کردید؟ فکر می‌کنید موتورهای جستجو همچون گوگل چقدر می‌توانند در قدرتمندتر شدن برندتجاری به شما کمک کنند و چه میزان موثر هستند؟
دکتر پورنگ پایدار مشاور برندینگ و بازاریابی به شما می گوید که چگونه با استفاده از چند روش و تکنیک مهم یک برند تجاری قدرتمند داشته باشید. برای دریافت مشاوره برندینگ یا برندسازی می توانید با گروه بازاریابی از طریق آدرس وب‌سایت و یا شماره‌ تماس در ارتباط باشید:
استراتژی برند تجاری:
تابحال به این فکر کردید که دیگران برند شما، کسب و کارتان و محصولاتتان را جستجو می‌کنند؟ اما چه کسانی دنبال ما هستند در موتورهای جستجو:
دنبال کننده‌های برند:
اگر شما یک برند باشید این گروه‌ها 100 درصد به دنبال شما خواهند گشت:

یک مشتری یا مشتریانی که به محصولات و خدمات شما نیاز دارند.
سیستم‌های بانکی و مسئول تسهیلات یک بانک که دوست دارد شما را به دریافت وام تشویق کند و یا شاید بخواهد شما را بعنوان یک وام گیرنده رصد کند.
کسی که قصد ملاقات و یا همکاری با شما را دارد.
الو برند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند در ایران جهت ارتباط با اداره مالکیت معنوی – قیمت برند تجاری – برند آماده قیمت مناسب – اداره علامت تجاری = برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده - برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند کافیست با مشاوران الوبرند 24 ساعته در ارتباط باشید ....

البته این مواردی که گفتیم فقط چند مورد کوچک خواهند بود که سبب می‌شوند شما و یا برند شما در موتور جستجو سرچ شوند.
یکی از مواردی که زیاد منجرب به جستجوی نام برند تجاری شما از سوی کاربران و مخاطبان می‌شود دیدن وب‌سایت و یا حساب کاربری برندتان در شبکه‌های اجتماعی است. در اینصورت تنها با چند کلیک و یک جستجوی ساده تحقیقات خود درمورد برندتان را شروع می‌کند. حتی قبل از اینکه شما و یا محصولاتتان را ببینند دوست دارند ابتدا اطلاعاتی بدست آورند.
ارزش برند شما:
تمام مشاغل دنیا و بخصوص آن‌هایی که شناخته شده هستند از برند تجاری و مارک برخوردارند. برند ارزشمندترین سرمایه و دارایی است که شما از شغلتان دارید. پس باید استراتژی خوبی برای حفظ و ماندگاری آن پیدا کنید.
اگر مدیریت برند شرکتتان را برعهده دارید و دراین مورد کاربلد نیستید با مشاوره دکتر پورنگ پایدار مشاور برندینگ و بازاریابی یاد می‌گیرید که چگونه: پیام و رسالت برند خود را به مشتریان، افراد وفادار به شرکت و رقیبان خود در بازار بفهمانید.
همراه گروه بازاریابی باشید تا باهم 2 راهی که برندمان را موفق و بزرگ می‌کند مرور کنیم:
هویت شخصی خود را بدست آورید:

اولین نقطه از مسیر موفقیت برندینگ شما این است که به یک هویت و صدای منحصربفرد و یا شناسه‌ی برسید که تنها مال خودتان باشد. چگونه به یک هویت برسیم؟ اشاره کردیم که به یک کد احتیاج دارید.
تمام برندهای تجاری موفق یک کد اختصاصی دارند. کوکاکولا،استارباکس، آدیداس و... بیشمار برندهای تجاری موفق دنیا توانستند با ایجاد یک کد بخصوص جامعه‌ای وفادار و ماندگار از مشتریان و همکاران را برای خود بدست آورند.
وقتی هویت و کد شناسایی مخصوص به خود را داشته باشید مشتریانتان و یا شرکای شما با مشاهده برخ
الو برند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند در ایران جهت ارتباط با اداره مالکیت معنوی – قیمت برند تجاری – برند آماده قیمت مناسب – اداره علامت تجاری = برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده - برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند کافیست با مشاوران الوبرند 24 ساعته در ارتباط باشید ....

پیامتان شفاف باشد:
در مرحله دوم و عبور موفقیت آمیز از مرحله ایجاد کد برند، لازم است برای پیام‌رسانی و رساندن شعار خود به‌صورت صحیح بدست بازار و مشتریان تلاش کنید. برای اینکه برندتان دیده شود و تجارتی بزرگ داشته باشید تنها به آرم و وب‌سایت بزرگ و تجملی فکر نکنید، محتوا بسیار موثرتر خواهند بود.
کسب و کارها و بخصوص مدیران برندی که از نیازهای مشتریان و آنچه که در سر دارند باخبرند می‌دانند که محتوا می‌تواند چه نفوذی در مشتری ایجاد کند. با تولید محتوا صحیح و بموقع و پیام‌رسانی درست می‌توانید ارتباطات خود را با مشتریان و بازار حفظ کنید.الو برند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند در ایران جهت ارتباط با اداره مالکیت معنوی – قیمت برند تجاری – برند آماده قیمت مناسب – اداره علامت تجاری = برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند کافیست با مشاوران الوبرند 24 ساعته در ارتباط باشید ….
دراین مورد چارچوب دونالد میلر را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این چارچوب را برندهای معروف به نام داستان برند میشناسند و استفاده می‌کنند:

با استفاده از این چارچوب برندتان را قهرمان جلوه دهید. مشتریان با پذیرفتن این استراتژی درواقع به نوعی خود را سهیم در این راهنمایی و قهرمانی می‌دانند و ارزشمندی خود را احساس می‌کنند.
از برند اسکریپ استفاده کنید و محتوایی را ارائه دهید که از داستان برند شما صحبت می‌کند، می‌تواند در ذهن مشتری بماند و سبب حرکت و توسعه برند شما شود.

مشتری چگونه پیام برند را دریافت می‌کند؟

توجه کنید که قصد لحظه‌ای مشتری از خرید محصولات چیست؟ شاید علاقمند است که برای موفقیت بیشتر از محصولاتی بخصوص استفاده کند. بنابراین اینجا شما باید پیام محصول و برندتان را بصورتی ارائه دهید که محصول شما راه حل و کمک کننده این موفقیت است.
خیلی ساده‌تر بگوییم باید این قدرت را داشته باشید که ذهن مشتری را بخوانید و میکرو لحظات را شناسایی کنید. توصیه می‌کنیم برای موفقیت بیشتر در بازاریابی دیجیتالی و ماندگاری برندتان در این عرصه خواندن کتاب بازاریابی ذهنیت‌ها از ویل لیچ را در فهرست کارهای واجبتان جای دهید.
شناخت میکرو لحظه‌ها به برندها کمک می‌کند که بهترین موقعیت‌ها را بدست بیاورند و برای مشتری خواستار رضایت لحظه‌ای در دسترس‌ترین برند و محصول تجاری باشند
الو برند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند در ایران جهت ارتباط با اداره مالکیت معنوی – قیمت برند تجاری – برند آماده قیمت مناسب – اداره علامت تجاری = برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده - برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند کافیست با مشاوران الوبرند 24 ساعته در ارتباط باشید .....

برندهای لوکس قسمت جدا نشدنی جهان در قرن ۲۱

روزگاری مردم هرگز لباس نمی پوشیدند. شاید به نظر می‌رسید که لباس نپوشیدن مسئله عجیبی نیست، و هیچ کس نگران پوشاندن بدن خود نبود. بعد ها، با گذشت زمان، مردم حس نیاز به محافظت در برابر خطرات خارجی را در خود احساس کردند. به همین دلیل شروع به پوشاندن بدن خود با برگ و چوب تنه درختان و بعداً با پوست حیوانات کردند. پس از شروع تمدن ها، مردم دریافتند که می توانند پارچه هایی را از یک منبع گیاهی بپوشند. و سپس همان اتفاق افتاد که در تاریخ آمده است و برند فروش لباس شکل گرفته است.الو برند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند در ایران جهت ارتباط با اداره مالکیت معنوی – قیمت برند تجاری – برند آماده قیمت مناسب – اداره علامت تجاری = برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند کافیست با مشاوران الوبرند 24 ساعته در ارتباط باشید ….

این قرن ۲۱ است، عصر تکنولوژی اطلاعات و جهانی شدن، مادی و مصرف است. مردم در تلاش برای ایجاد میلیون ها دلار هستند که بتوانند لوکس زندگی کنند. داشتن محصولاتی که توسط برندهای لوکس زیر تولید شده نمادی از طبقه بالا و وضعیت در چنین جامعه ای نظر گرفته شده است، از آنجایی که قیمت محصولات این برندها در کاتالوگ هایشان فوق العاده گران است کسیکه یکی از لوازمش از چنین برند هایی باشد ثروتمند محسوب می شود.
در ادامه پرفروش ترین و معروفترین برندهای لباس در جهان را با مورد بررسی قرار داده ایم:
برند دولچه اند گابانا Dolce & Gabbana
برند دولچه اند گابانا که به اختصار D & G نیز نامیده می شود، در زمینه تمامی آیکن های فشن فعالیت دارد. برای طراحی فصلی خود بسیار مشهور هست.
دولچه و گابانا شرکت کالای لوکس و خانه مد ایتالیایی است که در سال ۱۹۸۵ توسط دمینیکو دولچه و استفانو گابانا، دو طراح ایتالیایی، در شهر میلان تاسیس شد. این شرکت دارای دو برند مجزا به نام های دولچه و گابانا و دی اند جی است که هر یک خط و سیاست‌های خود را دنبال می کنند.

دولچه و گابانا یکی از برند های معروف و گران قیمت است.الو برند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند در ایران جهت ارتباط با اداره مالکیت معنوی – قیمت برند تجاری – برند آماده قیمت مناسب – اداره علامت تجاری = برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند کافیست با مشاوران الوبرند 24 ساعته در ارتباط باشید ….
دولچه و گابانا مخصوص اقلام بیشر تجملی و گران قیمت است. این برند که به پیچیدگی طرح هایش و به عنوان برندی لوکس و گران قیمت شناخته شده است، طرفداران بسیاری در میان چهره های شناخته شده جهان دارد. دولچه و گابانا از جواهرات، ساعت، لوازم آرایش، عطر، عینک آفتابی و کیف و کفش گرفته تا لباس زیر و لباس شب و خلاصه تمام ریز و درشت پوشاک و اکسسوری را تولید می کند که ظرافت و زیبایی بی نظیری دارند.
از آنجا که این برند به دلیل بالا بودن کیفیت و زیبایی کالاهایش جزو لوکس ترین برندهای جهان است، در میان گران ترین ها نیز قرار می گیرد.

برند کالوین کلین Calvin Klein
بالو برند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند در ایران جهت ارتباط با اداره مالکیت معنوی – قیمت برند تجاری – برند آماده قیمت مناسب – اداره علامت تجاری = برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند کافیست با مشاوران الوبرند 24 ساعته در ارتباط باشید ….رند کالوین کلین در سال ۱۹۶۸ توسط طراح مشهور آمریکایی کالوین کلین تاسیس گردید. این برند که با نام اختصاری مشهورش CK شناخته میشود. در زمینه تولید انواع لوازم صنعت مد مانند پوشاک، عطر و ادکلن، عینک، کفش و کیف، لوازم آرایشی، ساعت و جواهرات و … فعالیت دارد. این برند به دلیل سادگی در طراحی از محبوبیت زیادی در بین برندهای معروف لباس برخوردار است.

برند زارا Zara
این برند یک برند اسپانیایی است که خود شامل چند زیرمجموعه مشهور مارک در اسپانیا است. . زارا از خلاق ترین برندها است و شیوه های تبلیغاتی منحصر به فردی دارد که آن را رقیب اصلی برندهای لباس کرده است.این شرکت در سال ۱۹۷۵ توسط روزالیا مرا گوینتیا و آمانسیو اورتگا تأسیس شده‌است. این شرکت ادعای مشهوری دارد، مبنی براینکه برای تولید و توسعه و روانه بازار کردن یک محصول جدید، تنها به دو هفته زمان نیاز دارد.
زارا یک برند پوشاک و زیورآلات است و کار خود را از شهر ارتشیو در گالیسیا آغاز کرد. برند لباس زنانه زارا ناو سرفرماندهی گروه فروشگاه های زنجیره ای ایندیتکس محسوب می شود. کمپانی ایندیتکس یک مجموعه بزرگ نساجی و طراحی اسپانیایی و بزرگترین گروه مد جهان است، که به غیر از زارا، مالک برندهای دیگری، مانند ماسیمو دوتی، پول اند بر، اویشو، اوترکه، استرادیواریوس و برشکا نیز می باشد.

برند دیور Dior
این برند در سال ۱۹۴۶ و توسط کریستین دیور تاسیس شد. برند دیور شعبه های بسیاری در سراسر جهان دارد. درآمد این برند در سال در حدود ۱۸ میلیارد دلار است که مبلغ هنگفتی است. کریستین دیور تولید کننده انواع اکسسوری است، عطر این برند نیز بسیار مشهور است.

کریستین دیور در LVMH سهام دارد و دفتر مرکزی آن در پاریس است.این برند با بیش از ۱۶۰ فروشگاه خرده فروشی در سراسر جهان داردبهترین ارایه همزمان مد و همچنین لوازم جانبی و کالاهای چرمی است.الو برند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند در ایران جهت ارتباط با اداره مالکیت معنوی – قیمت برند تجاری – برند آماده قیمت مناسب – اداره علامت تجاری = برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند کافیست با مشاوران الوبرند 24 ساعته در ارتباط باشید ….

آرمانی ARMANI
ارزش برند این کمپانی بزرگ و شناخته شده، حدود ۳٫۱ میلیارد دلار است. دوخت بی عیب و نقص و زرق و برق خاص محصولات آرمانی، این برند را به انتخاب تعداد زیادی از ستاره‌های هالیوود تبدیل کرده است. آرمانی، متخصص کت و شلوارهای لوکس و خوش‌جنس است، اما کارش را به کت و شلوار محدود نکرده است. آن‌ها عطر، کیف و کمربند چرمی، عینک، کفش و وسایل دیگری هم تولید می‌کنند.
آرمانی شرکت طراحی مد و لباس ایتالیایی است که در سال ۱۹۷۵ توسط جورجو آرمانی تاسیس شد. این شرکت به طراحی و ساخت محصولات متنوعی شامل کالاهای لوکس، پوشاک،لوازم آرایشی، عطر، طراحی داخلی، جواهرات، عینک و ساعت با برندهای گوناگون می پردازد.الو برند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند در ایران جهت ارتباط با اداره مالکیت معنوی – قیمت برند تجاری – برند آماده قیمت مناسب – اداره علامت تجاری = برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند کافیست با مشاوران الوبرند 24 ساعته در ارتباط باشید ….

جورجو آرمانی و سرجیو گالئوتی این شرکت را با سرمایه ده هزار دلار، در سال ۱۹۷۵ در شهر میلان بنیان گذاشتند و آنقدر پیشرفت شان قابل ملاحظه بوده که در پایان سال ۲۰۰۵ میزان فروشی برابر با ۱٫۶۹ میلیارد دلار داشته و به یکی از گران ترین برندها جهان تبدیل شده اند.
این شرکت هم ‌اکنون مالک شبکه ای از ۳۰۰ فروشگاه و بوتیک در ۳۶ کشور جهان است و در حدود ۴۷۰۰ کارمند و ۱۳ نمایندگی تولید در سراسر جهان دارد.
آرمانی همچنین از طریق همکاری با سایر شرکت‌ها در حیطه‌های تازه‌ای مانند ساخت هتل ها و مراکز تفریحی زنجیره‌ای و حتی ساخت گوشی‌های موبایل و همچنین تولید عطرهای زنانه و مردانه، پس از همکاری با شرکت لوازم آرایشی لورئال، کار خود را آغاز کرده است.

فندی FENDI
این برند ایتالیایی در سال ۱۹۲۵ و توسط «پائولا فندی» ساخته شد. هرچند که فندی لباس‌هایی در کلاس جهانی تولید می‌کند، اما محصول پرچم‌دار آن کیف است. یکی از بزرگ‌ترین عواملی که استانداردهای برند فندی را حفظ می‌کند، این است که مدیران این برند همیشه سعی می‌کنند در دنیای مد، به روز بمانند.
شرکت فندی در رم، ایتالیا واقع شده است. فندی دومین قدیمی ترین برند پوشاک در این فهرست است. خانواده فندی کارش را با یک فروشگاه پوست و چرم شروع کرد. اکنون شعبه‌های این برند در سراسر دنیا وجود دارد. بخش زیادی از برند فندی متعلق به لوئیس ویتون است.الو برند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند در ایران جهت ارتباط با اداره مالکیت معنوی – قیمت برند تجاری – برند آماده قیمت مناسب – اداره علامت تجاری = برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند کافیست با مشاوران الوبرند 24 ساعته در ارتباط باشید ….

درست مانند بسیاری از برندهای دیگر، فندی نیز کفش، پوشاک، اکسسوری، ساعت، لوازم جانبی چرمی، کیف دستی زنانه و گوشواره طراحی و تولید می‌کند. درحال‌حاضر فندی یکی از لوکس‌ترین برندهای پوشاک ۲۰۱۷ است. این برند در سراسر دنیا بیش از ۲۰۰ فروشگاه دارد و سود سالانه‌ی آن به ۱.۱ میلیارد یورو می رسد.

گس – Guess
گس شرکت کالای لوکس آمریکایی است که در زمینه طراحی، تولید و توزیع انواع پوشاک و لوازم جانبی بازار مد مانند ساعت مچی، جواهرات و عطر فعالیت دارد.
این شرکت در سال ۱۹۸۱ توسط پل مارسیانو تاسیس شد و پیشرفت آن به گونه ای بوده که هم ‌اکنون مالک شبکه ای از ۴۸۴ شعبه فروشگاه و بوتیک در سراسر جهان به علاوه فروشگاه های زنجیره ای مارسیانو استور نیز می باشد. دفتر مرکزی و شعبه اصلی فروشگاه های شرکت گس در شهر لس آنجلس، کالیفرنیا، قرار دارد.
این برند بیشتر به دلیل تولید لباس های جین خود برای مردان و زنان شهرت دارد و با درآمد حدود 1.19 بیلیون دلار، جزو گران ترین برندهای موجود در جهان است.الو برند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند در ایران جهت ارتباط با اداره مالکیت معنوی – قیمت برند تجاری – برند آماده قیمت مناسب – اداره علامت تجاری = برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند کافیست با مشاوران الوبرند 24 ساعته در ارتباط باشید ….

ورساچه VERSACE
این کمپانی ایتالیایی، در سال ۱۹۷۸ و توسط «جیانی ورساچه» افتتاح شد. برند ورساچه یکی از بزرگ‌ترین برندهای لایف استایل جهان است. ورساچه به تزئینات جذاب و فریبنده، طرح‌های زنده و لباس‌های مجلسی خود مشهور است.
این برند محبوبیت فوری خود را پس از آن که اولین بوتیک افتتاح شد به دست اورد و امروز، آن را در میان بهترین و گران ترین برندها در جهان است. این شرکت هر چیزی که فکرش را کنید تولید می کند کفش، لباس تا عطر.

پرادا Prada
پرادا یکی از برندهای پرطرفدار در جهان نظر گرفته شده است است و بدون شک یک مارک شناخته شده است. سال هاست که لوازم جانبی چرم ، کلاه و کفش تولید میکند.
این برند در سال ۱۹۱۳ توسط یک سازنده چرم به نام «ماریو پرادا» تأسیس‌شد که در ابتدا کار خود را در زمینه تولید کفش و چمدان آغاز کرد و سپس با گذشت زمان فعالیت های خود را در عرصه تولید پوشاک و اکسسوری نیز گسترش داد و اکنون هواداران بیشماری از میان نسل نو دارد. پرادا با درآمد سالانه ۳ میلیارد دلار جایگاه خوبی میان برندهای مشهور جهان کسب کرده است. استایل، رنگ و طراحی لباس‌های این برند، مثال‌زدنی است و ارزش برند آن حدود ۷٫۳ میلیارد دلار تخمین زده می‌شود.

لوگو عموما یا شکل مختصری از نام یک برند است و یا شکل تصویری خاصی است که با آن کسب‌وکار یا برند ارتباط دارد. لوگو همچون واسطه‌ای بصری است که نام و ویژگی‌های یک برند را در ذهن مخاطب ثبت می‌کند. جذابیت، زیبایی و مفهوم سه عامل اساسی در طراحی لوگو حرفه ای هستند.
برند چیست؟
برند، مارک یا نمانام (brand) گفته یا قول یا ذهنیتی است که انتظار مشتری را از محصول نشان می‌دهد. برندها اطلاعاتی را در مورد سازمان و محصولات ارائه می‌دهند که باعث تمایز آن سازمان و محصولات در بازار می‌شود. برند این اطمینان را ایجاد می‌کند که یک محصول یا خدمات، خاص و بی‌همتا است و یا نسبت به محصولات و خدمات مشابه، برتری دارد. برندها دارای علامت تجاری هستند.
برندینگ به چه معناست؟الو برند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند در ایران جهت ارتباط با اداره مالکیت معنوی – قیمت برند تجاری – برند آماده قیمت مناسب – اداره علامت تجاری = برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند کافیست با مشاوران الوبرند 24 ساعته در ارتباط باشید ….
تاثیر لوگو روی برند، یکی از زیرشاخه‌های عملیات برندینگ است. برندینگ یا استراتژی برند (Branding) مجموعه‌ای از فعالیت‌ها است که سازمان‌ها و شرکت‌ها برای افزایش آگاهی مخاطبان از برند و تقویت جایگاه برند انجام می‌دهند. برندینگ بر موضوع چگونگی تجربه مشتریان از کسب‌وکار تمرکز دارد.
برندینگ با استفاده از تکنیک‌های برندسازی تلاش می‌کند انتظارات مشتریان را مدیریت و جهت‌دهی کند. اجزای برند عبارتند از: لوگو، نام تجاری، وب‌سایت، بسته‌بندی و هرآنچه میزان فروش را افزایش می‌دهد.
برندینگ یک فعالیت بازاریابی است و استراتژی آن تمایز از رقیبان کسب‌وکار و تعریف اهداف و پیشنهادهای تجاری است. برندینگ باعث افزایش ارزش کسب‌وکار می‌شود.
تاثیر لوگو روی برند چیست؟
همانطور که گفته شد، لوگو تصویری گرافیکی است که کسب‌وکارها برند خود را توسط آن به مشتریان می‌شناسانند. به عبارت دیگر لوگو نخستین عاملی است که از سوی مشتری دیده می‌شود. لوگو تصویر کوچکی است که باید مسئولیت بزرگی را بر عهده بگیرد. این تصویر کوچک همچون خلاصه و نشانی برای تمامی ویژگی‌ها و مزیت‌های خدمات و محصولات شما خواهد بود.
لوگو همانند یک کلید با شکل و طراحی خاص و مرتبط، برای یک صندوقچه عمل می‌کند. صندوقچه، کسب و کار شما و محتویات آن تولیدات و خدماتی است که ارائه می‌دهید. در واقع قرار نیست لوگو همه ویژگی‌های کسب‌وکار شما را توضیح دهد؛ لوگو فقط باید به شکلی با برند شما مرتبط باشد و مسئولیت نشانه‌ای خود را برای آنچه ارائه می‌دهید، بر عهده بگیرد.الو برند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند در ایران جهت ارتباط با اداره مالکیت معنوی – قیمت برند تجاری – برند آماده قیمت مناسب – اداره علامت تجاری = برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند کافیست با مشاوران الوبرند 24 ساعته در ارتباط باشید ….
تاثیر لوگو روی برند از منظر شناسایی
هدف اساسی لوگو در استراتژی برند، شناسایی یا شناساندن است. تمام فعالیت‌های طراح لوگو و پس از آن فعالیت‌های مدیر برند، در این راستا است که شما با دیدن لوگو به یاد اهداف کلی یک برند تجاری بیفتید. از این منظر، لوگو مانند کلید برق برای لامپ اتاق است. یک لوگوی موفق، لوگویی است که مخاطب با دیدن آن، گویی کلید برق را فشار داده است و تصویری از اتاق فعالیت‌های برند شما در ذهن او بازتاب پیدا می‌کند.
همه کسب‌وکارها علاقه دارند یک برند شناخته شده داشته باشند. به همین دلیل بسیاری از آنها برای طراحی یک لوگوی حرفه‌ای و ماندگار وقت و هزینه بالایی صرف می‌کنند. تاثیر طراحی لوگو در موفقیت برندها چشمگیر است. یک لوگوی مناسب باعث می‌شود یک برند در میان رقبا به خوبی دیده شود.
ارتباط لوگو و کسب‌وکار
تاثیر لوگو روی برند را از زاویه‌های گوناگون می‌توان مورد بررسی قرار داد. یکی از این زوایا ارتباط لوگو با کسب‌وکار است. اگر به اهمیت تاثیر لوگو روی برند آگاه باشید، می‌دانید که طراحی، انتخاب و انتشار لوگو، خود بخش مهمی از تبلیغات برند محسوب می‌شود. همه ما می‌دانیم یکی از عوامل معرفی شرکت‌های بزرگ تولیدی و خدماتی در دنیا، برخورداری از لوگوهای جذاب و به‌یادماندنی این شرکت‌ها است.الو برند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند در ایران جهت ارتباط با اداره مالکیت معنوی – قیمت برند تجاری – برند آماده قیمت مناسب – اداره علامت تجاری = برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند کافیست با مشاوران الوبرند 24 ساعته در ارتباط باشید ….
عامل دیگری که باید به آن توجه داشته باشیم شیوه‌ای است که لوگو به کمک آن خود را به کسب‌وکار مورد نظر مرتبط می‌کند. این عامل، در وهله اول به بخش طراحی لوگو مربوط می‌شود و در وهله دوم با عملیات برندینگ ارتباط دارد. لوگو در مرحله نخست باید به شیوه‌ای هوشمندانه با کسب‌وکاری که معرف آن است، مربوط باشد و مدیر برند نیز باید بتواند از لوگو به عنوان راهرو و کانالی برای معرفی برند خود بهره بگیرد.
طراحی لوگو یک استراتژی در برندینگ است
طراحی لوگو پیش از آن که یک هنر باشد، ابزاری است برای طراحی هویت بصری یک برند. لوگو قابلیتی برای معرفی یک کسب‌وکار در دنیای پهناور تجارت است. لوگو اطلاعات کلیدی کسب‌وکار را به مشتریان اعلام می‌کند و عامل وحدت بین اهداف گوناگون یک برند است. لوگو حتی می‌تواند به عنوان یک نشانه محبوب، عامل نزدیک شدن مشتریان به هم و تشکیل گروه‌های هواداری باشد. ما نتیجه این روند را در بازاریابی شبکه های اجتماعی بارها دیده‌ایم.الو برند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند در ایران جهت ارتباط با اداره مالکیت معنوی – قیمت برند تجاری – برند آماده قیمت مناسب – اداره علامت تجاری = برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند کافیست با مشاوران الوبرند 24 ساعته در ارتباط باشید ….
چرا به تاثیر لوگو روی برند اهمیت می‌دهیم؟
توانایی‌ها و قابلیت‌های لوگو در برندینگ و بازایابی چنان زیاد است که نمی‌توان از آن چشم پوشید. کافی است برخی از این قابلیت‌ها را مرور کنیم تا دلایل این امر برای ما روشن شود؛

یک لوگوی قوی نماینده همه ویژگی‌های یک برند است
یک لوگوی قوی هویت بصری یک برند است
یک لوگوی قوی فلسفه برند را به مخاطب می‌نمایاند
یک لوگوی قوی عاملی است برای تمایز شما از دیگران در دنیای پهناور تجارت
الو برند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند در ایران جهت ارتباط با اداره مالکیت معنوی – قیمت برند تجاری – برند آماده قیمت مناسب – اداره علامت تجاری = برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده - برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند کافیست با مشاوران الوبرند 24 ساعته در ارتباط باشید ....

یک لوگوی قوی وفاداری به برند را تبلیغ و تسهیل می‌کند

شاخص‌های مهم در طراحی لوگو
برای طراحی یک لوگوی تاثیرگذار باید نکات گوناگونی را مدنظر قرار بدهیم. رعایت این نکات ما را در طراحی لوگویی مناسب و قوی برای یک برند تجاری یاری می‌دهد. برخی از این نکات را با هم مرور می‌کنیم:

طراح لوگو باید اطلاعات جامعی نسبت به کسب‌وکار مورد نظر داشته‌ باشد
طراح لوگو باید محیطی را که لوگو در آن معرفی می‌شود، بشناسد
طراح لوگو باید با خصوصیات جامعه هدف، در کسب‌وکار موردنظر آشنا باشد
طراح لوگو باید با لوگوی شرکت‌های رقیب آشنا باشد
لوگو باید به اندازه کافی از دیگر لوگوها متمایز و قابل تشخیص باشد
طرح لوگو باید همزمان از ویژگی‌های زیبایی بصری و جذابیت برخوردار باشد
طراحی لوگو باید با نوآوری و خلاقیت همراه باشد
لوگو باید در عین تمایز، ساده و به‌یادماندنی باشد
الو برند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند در ایران جهت ارتباط با اداره مالکیت معنوی – قیمت برند تجاری – برند آماده قیمت مناسب – اداره علامت تجاری = برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده - برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند کافیست با مشاوران الوبرند 24 ساعته در ارتباط باشید ....
تصویرسازی لوگو باید متناسب با اهداف و فضای کسب‌وکار مورد نظر باشد

سخن پایانی
لوگو را همچون هویت بصری برای یک برند می‌دانند. طراحی یک لوگوی حرفه‌ای، نقشی حیاتی در استراتژی‌های بازاریابی شرکت‌ها دارد. لوگو یک نماد بصری برای برند است که اطلاعاتی را درباره کسب‌وکار یا اهداف آن ارائه می‌دهد. لوگو همچنین یادآور جزئیات اهداف کسب‌وکار و مزیت‌های محصولات و خدمات آن است. از مجموع این نکات درمی‌یابیم برای صاحبان کسب‌وکار، مدیران برند و بازاریابان طراحی یک لوگوی حرفه‌ای و به یادماندنی تا چه اندازه اهمیت دارد. برای ساخت و طراحی یک لوگو حرفه ای به همراه مشاوره رایگان از کارشناسان میتوانید همین حالا با آژانس تبلغاتی مسیرذهنی تماس حاصل فرمایید.الو برند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند در ایران جهت ارتباط با اداره مالکیت معنوی – قیمت برند تجاری – برند آماده قیمت مناسب – اداره علامت تجاری = برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند کافیست با مشاوران الوبرند 24 ساعته در ارتباط باشید ….
اکثر مدیران کسب و کارهای نوپا و استارتاپ ها، سؤالی که پس از مدتی تلاش فراوان و سخت‌کوشانه در ذهنشان ایجاد می‌شود این است که؛ چرا نمی‌توانم محصولات و خدماتم را بفروشم تا سود کسب کنم!؟ اظهار پشیمانی و خستگی می‌کنند و در یک‌کلام می‌گویند خسته شدم، بریدم! این موضوع در کسب و کارهای اینترنتی و شرکت‌های خدماتی بیشتر دیده می‌شود. علی‌رغم تلاش‌های فراوان و جلسات مختلف و تبلیغات متنوع، باز در امر فروش ناموفق هستند. شاید شما از فنون مذاکرات فروش و یا تبلیغات به‌خوبی استفاده نکنید اما در این مقاله سعی ندارم که فنون فروش و تبلیغات را آموزش دهم بلکه به مفهومی فراتر از تکنیک و فنون می‌خواهم بپردازم. اگر از همراهان آژانس دیجیتال مارکتینگ مسیر ذهنی بوده باشید حتماً مقالات مربوط تبلیغات و فروش را در ماه های گذشته مطالعه فرموده‌اید اما این بار سعی دارم مفهومی را بیان کنم که کلاس‌های آموزش برندینگ و مدیران موفق به‌راحتی در اختیارتان قرار نمی‌دهند و تا زمانی که خوب تجربه نکنید و پوست‌اندازی در کسب و کار نکنید شاید متوجه اهمیت موضوع نشوید!الو برند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند در ایران جهت ارتباط با اداره مالکیت معنوی – قیمت برند تجاری – برند آماده قیمت مناسب – اداره علامت تجاری = برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند کافیست با مشاوران الوبرند 24 ساعته در ارتباط باشید ….
شما بهترین تبلیغ دنیا را برای محصولات و خدماتتان هم بسازید باز اکثراً می‌گویند دروغ است! طبق تحقیقاتی که انجام‌شده ۷۵% افراد می‌گویند تبلیغات دروغ است یعنی از هر ۴ نفر ۳ نفر به تبلیغات اعتماد ندارند. به نظر شما راهکار چیست؟… راهکار این است که قبل از اینکه تبلیغ کنید خوب اعتمادسازی کنید. از اعتماد به برندتان، شمشیر درست کنید. هرچقدر این اعتماد پررنگ‌تر شود شمشیر شما تیزتر می‌شود و می‌توانید در قلب و ذهن مخاطبانتان فروکنید. شاید خیلی از کسب و کارها با دوز و کلک در مرحله اول فروش خوبی ایجاد کنند اما این فروش، پایدار نخواهد بود و به‌مرور از آن کاسته می‌شود. تنها فروش پایدار زمانی ایجاد می‌شود که برای برندتان اعتبار سازی کنید و تصویر ذهنی مثبتی از برندتان در اذهان عمومی ایجاد کنید. مطمئناً زمان زیادی را به این موضوع باید اختصاص دهید و پرزحمت است اما پس از چند سال، فروش مطمئن و پایداری را برای شما فراهم خواهد نمود که به‌راحتی با حمله رقبا شکست نمی‌خورید چون ارتشی با سلاح‌های مجهز برای خود فراهم کرده‌اید و رقبا برای حمله به شما ترس از شکست و نابودی دارند.
دوستانی که در کارگاه آفرینش برند ما شرکت کردند با مفاهیم این موضوعات بیشتر آشنا شده اند.الو برند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند در ایران جهت ارتباط با اداره مالکیت معنوی – قیمت برند تجاری – برند آماده قیمت مناسب – اداره علامت تجاری = برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند کافیست با مشاوران الوبرند 24 ساعته در ارتباط باشید ….

در برندینگ سخنگو انتخاب کنید

استیو جابز شما را یاد کدام برند می‌اندازد؟ بیل گیتس چطور؟ برند شما نیاز به یک سخنران دارد تا بتواند کلام برند شما را اذهان عمومی بیان کند. اگر نگاهی به برندهای موفق بیندازید متوجه می‌شوید که معمولاً مدیر یا مؤسس آن شرکت سخنگوی برند خود است البته اگر مدیر آن برند تمایلی به سخنگو شدن نداشته باشد بهتر است از یک سخنران اختصاصی برای برندمان استفاده کنیم و این سخنران حق همکاری با بقیه شرکت‌ها را نداشته باشد. آقای بابک بختیاری در کشورمان سخنران برند خود یعنی آیس پک می‌باشد. آقای احد عظیم زاده سخنران و معرف برند خود یعنی فرش عظیم زاده است و در اقدامی جسورانه برند شهر فرش بازیگر محبوب و مشهوری به نام شهاب حسینی را به‌عنوان مدیر فرهنگی خود معرفی می‌کند. این‌ها نمونه‌هایی موفق از انتخاب یک سخنران برای برند است که بی‌شک باید به فکر آن باشید.

برای برند سازی  محتوای آموزشی تولید کنید

یکی از دغدغه‌های فکری و ترس‌هایی که افراد برای خرید دارند این است که اطلاعات کافی برای خرید آن محصول ندارند برای مثال من هیچ اطلاعاتی از فرش ندارم و زمانی که قصد خرید آن را داشته باشم همیشه ترس از این دارم که فروشنده فرش اگر متوجه این موضوع شود حتماً خسارتی را در خریدم به من وارد می‌کند. این موضوع در خرید طلا و جواهرات واضح‌تر است خیلی از خانم‌ها هنوز نحوه وزن کردن طلا را نمی‌دانند و برای خرید همیشه به طلافروش‌های قابل‌اعتمادی که آشنایان معرفی کرده‌اند مراجعه می‌کنند. شما تمامی خدمات بازاریابی و تبلیغات خودتان را میتوانید در کمترین زمان و با کیفیتی بالا از مسیرذهنی دریافت کنید.الو برند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند در ایران جهت ارتباط با اداره مالکیت معنوی – قیمت برند تجاری – برند آماده قیمت مناسب – اداره علامت تجاری = برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند کافیست با مشاوران الوبرند 24 ساعته در ارتباط باشید ….
راهکار چیست؟ شما آموزش دهید که چگونه مردم تشخیص دهند که درست انتخاب کرده‌اند. آموزش دهید که به چه مواردی در هنگام خرید توجه کنند و در حکم یک مشاور برای خریداران عمل کنید. از طریق سایت، مجلات، تلویزیون، رادیو و … آموزش دهید. چرا باید آموزش دهید؟ چون افراد به کسی که آموزش می‌دهد اعتماد می‌کنند!

در کنار برندهای مشهور دیده شوید

گاهی عرضه در یک مکان خاص و یا حضور در مکانی مهم می‌تواند شما را در کنار برندهای بزرگ و مشهور قرار دهد و این زمانی است که شما برای برندتان اعتبار کسب می‌کنید. برای مثال زمانی که شما در نمایشگاه حضور پیدا می‌کنید در کنار بزرگ‌ترین‌ها دیده می‌شوید، برندهایی که به‌هیچ‌عنوان حاضر نیستند اعتبارشان را خرج شما کنند با حضور در یک نمایشگاه خوب، شما و بسیاری از برندهای بزرگ در یک مکان هستید و بازدیدکنندگان آن‌ها، با شما هم آشنا می‌شوند.الو برند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند در ایران جهت ارتباط با اداره مالکیت معنوی – قیمت برند تجاری – برند آماده قیمت مناسب – اداره علامت تجاری = برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند کافیست با مشاوران الوبرند 24 ساعته در ارتباط باشید ….
راهکار دیگر این است که همکاری تجاری را با یک برند مشهورتر از خود آغاز کنید برای مثال همکاری فروشگاه اینترنتی بامیلو و ایرانسل سبب ایجاد اعتبار برای بامیلو شد. همچنین شرکت‌های هلدینگ معمولاً بین برندهای خود همکاری تجاری تعریف می‌کنند تا سریع‌تر برند جدیدشان شناخته و معتبر شود برای مثال برند شاتل و شاتل لند.

برای برندینگ گزارش‌های خبری ایجاد کنید

ریپورتاژهای خبری برای برندتان به‌مرور زمان اعتبار شگرفی را برای برندتان می‌سازد. برای مثال به‌جای اینکه تبلیغ محصولتان را در تلویزیون نمایش دهید سعی کنید بین برنامه‌های مهم یک گزارش خبری از روند تولید و محصولاتتان ارائه کنید. بسیار قابل‌اعتماد است و تأثیر زیادی را بر ذهن مخاطبان شما می‌گذارد. گزارش‌های خبری در مجلات و روزنامه‌ها، سایت‌های اینترنتی، شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی همگی از این دسته هستند. توجه کنید که در این روش بهتر است پیشنهاد خرید را مستقیماً اعلام نکنید این نوع گزارش‌های خبری فقط جنبه اعتبار سازی برای برندتان را دارد و به‌نوعی تبلیغات زیرپوستی است تا بتوانید با کسب اعتبار، فروش پایداری را برای برندتان ایجاد کنید.الو برند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند در ایران جهت ارتباط با اداره مالکیت معنوی – قیمت برند تجاری – برند آماده قیمت مناسب – اداره علامت تجاری = برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند کافیست با مشاوران الوبرند 24 ساعته در ارتباط باشید …. اگر قصد بازاریابی شبکه های اجتماعی را برای مجموعه خود دارید مسیرذهنی میتواند در این مسیر کمک زیادی به شما کرده و در راه موفقیت شما سهیم بوده باشیم.

برای برند ساختن تعداد برخوردها را افزایش دهید

هرچقدر برند شما بیشتر در معرض دید باشد شما بیشتر اعتبار کسب می‌کنید البته اعتبار مثبت بر روی فروشتان تأثیر می‌گذارد بنابراین برای سودی که در هر برخورد به مخاطبانتان می‌رسانید خوب برنامه‌ریزی کنید. شاید اسپانسر شدن برای راه‌اندازی یک اتفاق خوب و زیبا بتواند تأثیر بسیار زیادی بر روی اذهان عمومی در رابطه با برندتان ایجاد کند. برای مثال برگزاری کنسرت برای معلولان ذهنی و اطلاع‌رسانی آن برای جمع‌آوری مبلغ قابل‌توجهی برای برگزار کردن رویدادهای این‌چنینی علاوه بر جنبه‌های معنوی می‌تواند تصویر مثبتی از برندتان ایجاد کند. چندی پیش برای ساخت برنامه‌ای به این سبک اقدام کردم که متأسفانه مدیران برندهای معروفی درخواست من را برای اسپانسر شدن رد کردند که امیدوارم روزی با مفهوم اسپانسرینگ و مزایای آن آشنا شوند.
سعی کنید الو برند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند در ایران جهت ارتباط با اداره مالکیت معنوی – قیمت برند تجاری – برند آماده قیمت مناسب – اداره علامت تجاری = برند های ثبت شده در ایران – – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند کافیست با مشاوران الوبرند 24 ساعته در ارتباط باشید ….در رویدادهای مختلف و مرتبط آنلاین و آفلاین به‌صورت پیوسته حضور پیدا کنید برای مثال در برنامه A در شبکه B حضور پیدا کنید و مصاحبه خوب و دل‌نشینی داشته باشید سپس در مجله C حضور پیدا کنید و مقاله‌ای در رابطه با نحوه ارائه خدماتتان صحبت کنید و سپس در رویداد D اسپانسر شوید. هرچقدر بهتر و مثبت‌تر دیده شوید بیشتر مشتری جذب می‌کنید و فروش پایدار برای برندتان می‌سازید.

پس اگر متوجه شده باشید برای پیشرفت و ایجاد سود پایدار نیاز به پاسخگویی به یک سؤال اصلی و حیاتی برای بقای برندتان دارید: “چگونه ذهنیت افراد را نسبت به برندم مثبت کنم؟ ” این سؤالی است که شرکت‌های خودروسازی داخلی باید در ذهن خود جواب دهند تا بتوانند استراتژی بازاریابی مناسبی تدوین کنند. برای دریافت مشاوره های رایگان از آژانس تبلیغاتی مسیرذهنی همین حالا میتوانید از بخش مشاوره مدیریت درخواست خود را برای ما ارسال نمایید.الو برند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند در ایران جهت ارتباط با اداره مالکیت معنوی – قیمت برند تجاری – برند آماده قیمت مناسب – اداره علامت تجاری = برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند کافیست با مشاوران الوبرند 24 ساعته در ارتباط باشید ….