برندآماده گپسر

برند آماده کاشی


قیمت برند آماده کاشی سرامیک ، فروش برند
جهت استعلام قیمت برند آماده کاشی سرامیک تماس بگیرید.

طبقه 6: کاشیهای فلزی، سازه های فلزی،
طبقه 19: کلوخ از جنس تفاله های نی شکر(مصالح ساختمانی)، قیر(آسفالت)مصالح ساختمانی، مصالح ساختمانی .غیر فلزی، آجر، روکش(مصالح ساختمانی)، قیر، کاشی های غیر فلزی، کاشی های غیر فلزی برای ساختمان سازی، کاشی های دیواری برای ساختمانها.غیر فلزی، کاشی های بام، غیر فلزی، لوله غیر فلزی، لوله سیمانی، کاشی های پلاستیکی، سرامیک،
طبقه 35: تبلیغات، خرید و فروش،
طبقه 39: بسته بندی کالاها، حمل و نقل، پخش،

مشخصات مربوط به علامت


شماره اظهارنامه 139850140001013217
تاریخ ثبت اظهارنامه 1398/02/20
شماره ثبت 335276
دسته بندی کاشی سرامیک
طبقات بین المللی 6,19,35,39

جهت استعلام قیمت برند آماده کاشی سرامیک تماس بگیرید.

بزرگترین شرکت تولیدی کاشی سرامیک در ایران :

آپادانا سرام

مجتمع تولیدی آپادانا سرام، از سال ۱۳۸۱ تاکنون ، به عنوان بزرگترین وبرترین شرکت تولید کننده کاشی و سرامیک در ایران مشغول فعالیت است.

این شرکت با استفاده از پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های روز جهان، اقدام به تولید انواع کاشی و سرامیک آشپزخانه کرده و تولیدات آن به سه دسته‌ی کاشی‌های دوبار پخت، کاشی‌های پرسلانی بدون لعاب (کاشی‌های گرانیتی) و کاشی‌های پرسلان لعاب دار تقسیم می‌شود.

این شرکت، با ظرفیت تولید سالانه ۳۰ میلیون متر مربع کاشی و سرامیک در سه فاز مجزای کارخانه‌ی خود، به عنوان یکی از بزرگترین مجتمع‌های تولید کننده کاشی و سرامیک در جهان شناخته می‌شود

تکسرام

شرکت تولیدی تکسرام یکی از معتبرترین تولید کنندگان کاشی و سرامیک ایران است که محصولات متنوع و متعددی را به بازار عرضه می دارد.

تکسرام که از سال ۱۳۷۴ درحال فعالیت است، به عنوان نخستین تولید کننده کاشی گرانیتی در خاورمیانه شناخته شده و در حال حاضر، انواع کاشی گرانیتی و پرسلان لعابدار را در ابعاد و طرح‌های بسیار متنوع تولید می کند. خاصیت ضد اسیدی بالا و جذب رطوبت پایین از ویژگی‌های کیفی مطرح این برند تجاری محسوب می‌شوند.

برند آماده کاشی و سرامیک

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!