فروش برند مواد غذایی ، خرید برند

الوبرند بزرگترین مرکز فروش برند مواد غذایی ، خرید برند ، واگذاری برند تجاری ، خرید برند فروشی ، فروش برند لاتین ، برند فروشی محصولات لبنیات ، برند برای خرید مواد غذایی ، برند برای خرید لوازم بهداشتی ، برند برای خرید لوازم آرایشی ، برند برای فروش لوازم خانگی ، برند برای فروش لوازم بهداشتی ساختمان ، خرید برند لاتین مواد آرایشی شوینده بهداشتی ، جهت ارتباط با مشاوران الوبرند برندمیتوانید در هر ساعات شبانه روز با الو برند د رارتباط باشید .

عرشیا و محصولات لوازم خانگی عرشیا
بیش از دو دهه برند عرشیا در زمینه طراحی ، توسعه و ساخت محصولات لوازم خانگی عرشیا بصورت بین المللی در حال فعالیت است. این برند در رعایت اصول طراحی مدرن بقدری موفقیت آمیز بوده است که شرکت های بزرگ لوازم خانگی را به چالش کشیده است. الوبرند بزرگترین مرکز فروش برند مواد غذایی ، خرید برند ، واگذاری برند تجاری ، خرید برند فروشی ، فروش برند لاتین ، برند فروشی محصولات لبنیات ، برند برای خرید مواد غذایی ، برند برای خرید لوازم بهداشتی ، برند برای خرید لوازم آرایشی ، برند برای فروش لوازم خانگی ، برند برای فروش لوازم بهداشتی ساختمان ، خرید برند لاتین مواد آرایشی شوینده بهداشتی ، جهت ارتباط با مشاوران الوبرند برندمیتوانید در هر ساعات شبانه روز با الو برند د رارتباط باشید . آنچه که امروزه همگان خواهان آن هستند،سهولت در استفاده و زیبایی لوازم خانگی است.بگذارید در یک مثال ساده این هنر بزرگ کمپانی عرشیا را برایتان بیشتر توضیح دهم.
وسیله ی که روزانه در هر منزل و آشپزخانه ای استفاده می شود ، یکی از اجزاء تصویر زیر است، انواع چاقو یا کارد که شامل چاقوی مخصوص سر آشپز ، چاقوی سبزیجات ، چاقوی مخصوص پیاز ، چاقوی کوچک ، چاقوی ابزار، ساطور، قیچی و …… می باشد.
سرویس کارد آشپزخانه
به دسته های چاقوها نگاه کنید. طراحی دسته ها به گونه ای است که براحتی در دست گرفته می شود و از لیز خوردن به سمت تیغه جلوگیری می کند.به تیغه ها نگاه کنید تیغه ها از جنس استیل کروم مولیبدن-وانادیم ساخته شده است و این جنس یعنی شما براحتی می توانید آنرا تیز کنید، ضد زنگ ،ضد لکه و سبک است و در برابر سائیدگی بسیار مقاوم عمل می کند. حتماً یادتان می آید که پیشتر سرویس کارد ها در بسته بندیهای نظیر یک کیف کوچک عرضه می شد. کماینکه امروزه نیز برخی از شرکت ها از آن بسته بندی استفاده می کنند. الوبرند بزرگترین مرکز فروش برند مواد غذایی ، خرید برند ، واگذاری برند تجاری ، خرید برند فروشی ، فروش برند لاتین ، برند فروشی محصولات لبنیات ، برند برای خرید مواد غذایی ، برند برای خرید لوازم بهداشتی ، برند برای خرید لوازم آرایشی ، برند برای فروش لوازم خانگی ، برند برای فروش لوازم بهداشتی ساختمان ، خرید برند لاتین مواد آرایشی شوینده بهداشتی ، جهت ارتباط با مشاوران الوبرند برندمیتوانید در هر ساعات شبانه روز با الو برند د رارتباط باشید .نوع طراحی مربوط به بسته بندی و محل نگهداری چاقوها به نحویست که علاوه بر زیبایی ؛ سهولت در انتخاب نوع کارد را نیز فراهم می آورد. محفظه ی برای هر نوع کارد تعبیه شده است که ضمن محافظت از تیغه ها، زیبایی را نیز در خود دارد.
همانطور که خواندید زیبایی و کاربردی بودن این محصول موجب رضایت مصرف کنندگان می شود. باید به عنوان یک مصرف کننده با اطمینان به شما بگویم بسیاری دیگر از محصولات این برند نیز همینگونه می باشد.
تنوع محصولات، گارانتی، کیفیت و قیمت مناسب برند عرشیا از جمله دلایل دیگریست که موجب محبوبیت و افزایش خرید این برند در ایران و کشورهای همسایه شده است.
شما براحتی می توانید بسیاری از لوازم خانگی خود را از برند عرشیا انتخاب نمایید.
لوازم خانگی عرشیا
14 ماه ضمانت برای لوازم برقی 3 تا 5 سال گارانتی برای ظروف سرامیک ، استیل و چدن 25 سال ضمانت برای سرویس های کارد و چنگال یکی دیگر از ویژگی های حائز اهمیت در انتخاب محصولات این برند می باشد. دفاتر خدمات پس از فروش این برند در سراسر کشور وجود دارد و خدمات گارانتی را ارائه می نمایند.
کیفیت محصولات عرشیا به مراتب بالاتر از معدود محصولاتی است که در داخل کشور تولید می گردد. این برند هم ردیف با برندهای درجه یک چین می باشد. محصولات عرشیا تحت نظر و با لیسانس کشور آلمان در کشورهای چین، ترکیه و کره تولید می گردد.الوبرند بزرگترین مرکز فروش برند مواد غذایی ، خرید برند ، واگذاری برند تجاری ، خرید برند فروشی ، فروش برند لاتین ، برند فروشی محصولات لبنیات ، برند برای خرید مواد غذایی ، برند برای خرید لوازم بهداشتی ، برند برای خرید لوازم آرایشی ، برند برای فروش لوازم خانگی ، برند برای فروش لوازم بهداشتی ساختمان ، خرید برند لاتین مواد آرایشی شوینده بهداشتی ، جهت ارتباط با مشاوران الوبرند برندمیتوانید در هر ساعات شبانه روز با الو برند د رارتباط باشید .
از آنجایی که قیمت بعنوان یکی از فاکتورهای انتخاب لوازم خانگی است بنابراین محصولات برند عرشیا گزنیه ی مناسبی برای مصرف کنندگان با متوسط درآمد پایین و متوسط می باشد.
مهمترین محصولات لوازم خانگی عرشیا
لوازم پخت و پز آشپزخانه
آون توستر عرشیا مدل arshia toaster oven 110.885 با طراحی ساده و ظرفیت زیاد و همچنین قیمت به صرفه انتخابی مناسب برای مصارف خانگی است. این دستگاه با ظرفیت 34لیتری امکان آماده‌سازی حجم زیادی از غذا را در یک نوبت فراهم می‌کند. این آون توستر دارای یک قفسه است. چراغ داخلی آون توسترعرشیا 110.885 اجازه می‌دهد بر روند پخت غذا نظارت داشته باشید. هم‌چنین این دستگاه قابلیت تنظیم دما به صورت دستی را به کاربر می‌دهد. زمان‌سنج تعبیه شده در دستگاه 60دقیقه‌ای است و در پایان زمان مشخص، زنگ اطلاع‌رسانی به صدا در می‌آید تا از سوختن غذا جلوگیری کند.الوبرند بزرگترین مرکز فروش برند مواد غذایی ، خرید برند ، واگذاری برند تجاری ، خرید برند فروشی ، فروش برند لاتین ، برند فروشی محصولات لبنیات ، برند برای خرید مواد غذایی ، برند برای خرید لوازم بهداشتی ، برند برای خرید لوازم آرایشی ، برند برای فروش لوازم خانگی ، برند برای فروش لوازم بهداشتی ساختمان ، خرید برند لاتین مواد آرایشی شوینده بهداشتی ، جهت ارتباط با مشاوران الوبرند برندمیتوانید در هر ساعات شبانه روز با الو برند د رارتباط باشید . این دستگاه قابلیت جوجه‌گردان نیز دارد و به این منظور میله جداگانه‌ای در نظر گرفته شده است. توان مصرفی این آون توستر 1500وات است. علاوه بر این، عملکرد جریان هوای داغ به صورت یک‌دست سبب پخت یک‌نواخت و با‌کیفیت این آون توستر شده است. عرشیا Arshia، یک شرکت آلمانی است که در زمینه‌های مختلفی ازجمله لوازم‌خانگی برقی، لوازم پخت‌و‌پز مخصوص رستوران‌ها و خانگی ، فعالیت‌های گسترده‌ای را در سراسر جهان انجام می‌دهد. همچنین کیفیت ساخت بالای محصولات این شرکت، برای تمام کاربران، بیش‌از‌پیش، تضمین‌شده است.الوبرند بزرگترین مرکز فروش برند مواد غذایی ، خرید برند ، واگذاری برند تجاری ، خرید برند فروشی ، فروش برند لاتین ، برند فروشی محصولات لبنیات ، برند برای خرید مواد غذایی ، برند برای خرید لوازم بهداشتی ، برند برای خرید لوازم آرایشی ، برند برای فروش لوازم خانگی ، برند برای فروش لوازم بهداشتی ساختمان ، خرید برند لاتین مواد آرایشی شوینده بهداشتی ، جهت ارتباط با مشاوران الوبرند برندمیتوانید در هر ساعات شبانه روز با الو برند د رارتباط باشید .
آسیاب قهوه عرشیا
آسیاب « عرشیا » مدل «MC259-1877» بدنه‌ای پلاستیکی دارد و بسیار سبک است. استفاده از آن بسیار ساده و در حد فشاردادن یک دکمه است. اگر در و قسمت آسیاب را درست روی دستگاه قرار ندهید، روشن نمی‌شود؛ این موضوع ایمنی دستگاه را بالا می‌برد. آسیاب قهوه عرشیا MC259-1877 دستگاهی کوچک و جمع‌وجور و موردعلاقه‌ی کسانی است که به قهوه تمایل دارند و برای مزه‌ی قهوه‌شان اهمیت‌قائل‌اند. این افراد ترجیح می‌دهند دانه‌های قهوه را تهیه‌ کرده و زمان مصرف آسیاب کنند. به‌این‌ترتیب طعم و عطر قهوه بیشتر حفظ می‌شود. تیغه‌های دستگاه از جنس استیل ضدزنگ بوده و قدرت بالایی دارند. کاسه‌ی مخزن آسیاب نیز استیل است تا دوام بالایی داشته باشد و راحت هم شسته و تمیز شود. این دستگاه از قابلیت آسیاب در سه حالت درشت، متوسط و ریز برخوردار است. قابلیت آسیاب دستی نیز از دیگر امکانات این مدل محسوب می‌شود.الوبرند بزرگترین مرکز فروش برند مواد غذایی ، خرید برند ، واگذاری برند تجاری ، خرید برند فروشی ، فروش برند لاتین ، برند فروشی محصولات لبنیات ، برند برای خرید مواد غذایی ، برند برای خرید لوازم بهداشتی ، برند برای خرید لوازم آرایشی ، برند برای فروش لوازم خانگی ، برند برای فروش لوازم بهداشتی ساختمان ، خرید برند لاتین مواد آرایشی شوینده بهداشتی ، جهت ارتباط با مشاوران الوبرند برندمیتوانید در هر ساعات شبانه روز با الو برند د رارتباط باشید .
آب سرد کن رومیزی عرشیا
آب سرد کن رومیزی عرشیاWD110-2163 از محصولات زیبای شرکت عرشیا (arshia) است که با توان قابل‌توجه خود می‌تواند در اماکن مختلف به‌ویژه سالن‌ها و ادارات مورداستفاده قرار گیرد. این مدل بسیار جمع و جور است و می تواند روی میز یا کانتر قرار داده شود. قسمت آب گرم این محصول نیز از توان خوبی برخوردار بوده تا مصرف‌کننده همواره بدون نگرانی سیستم آب گرم را روشن و آماده نگه دارد. سیستم آبسردکن و آب گرم کن در این دستگاه دارای دکمه های خاموش و روشن جداگانه می باشد و به این ترتیب مصرف انرژی دستگاه قابل مدیریت نیز می باشد.آب سرد کن رومیزی عرشیاWD110-2163 از طراحی شیک و ساده و چراغ‌های نشانگر وضعیت خروجی آب گرم و آب سرد بهره‌مند است. لازم به ذکر است لوازم خانگی عرشیا تولیدکننده و عرضه‌کننده‌ی لوازم‌خانگی برقی در سراسر جهان است که با ارائه‌ی محصولات باکیفیت، همواره مشتریان زیادی را به سمت خود جذب کرده است.الوبرند بزرگترین مرکز فروش برند مواد غذایی ، خرید برند ، واگذاری برند تجاری ، خرید برند فروشی ، فروش برند لاتین ، برند فروشی محصولات لبنیات ، برند برای خرید مواد غذایی ، برند برای خرید لوازم بهداشتی ، برند برای خرید لوازم آرایشی ، برند برای فروش لوازم خانگی ، برند برای فروش لوازم بهداشتی ساختمان ، خرید برند لاتین مواد آرایشی شوینده بهداشتی ، جهت ارتباط با مشاوران الوبرند برندمیتوانید در هر ساعات شبانه روز با الو برند د رارتباط باشید .الوبرند بزرگترین مرکز فروش برند مواد غذایی ، خرید برند ، واگذاری برند تجاری ، خرید برند فروشی ، فروش برند لاتین ، برند فروشی محصولات لبنیات ، برند برای خرید مواد غذایی ، برند برای خرید لوازم بهداشتی ، برند برای خرید لوازم آرایشی ، برند برای فروش لوازم خانگی ، برند برای فروش لوازم بهداشتی ساختمان ، خرید برند لاتین مواد آرایشی شوینده بهداشتی ، جهت ارتباط با مشاوران الوبرند برندمیتوانید در هر ساعات شبانه روز با الو برند د رارتباط باشید .الوبرند بزرگترین مرکز فروش برند مواد غذایی ، خرید برند ، واگذاری برند تجاری ، خرید برند فروشی ، فروش برند لاتین ، برند فروشی محصولات لبنیات ، برند برای خرید مواد غذایی ، برند برای خرید لوازم بهداشتی ، برند برای خرید لوازم آرایشی ، برند برای فروش لوازم خانگی ، برند برای فروش لوازم بهداشتی ساختمان ، خرید برند لاتین مواد آرایشی شوینده بهداشتی ، جهت ارتباط با مشاوران الوبرند برندمیتوانید در هر ساعات شبانه روز با الو برند د رارتباط باشید .
ازویژگی های بارز آب سرد کن رومیزی آشپزخانه عرشیا که با طراحی براق و فناوری ساده برای ارائه ی آب آشامیدنی با دمای کنترل شده و با سینی جمع وجور و کم مصرف بودن برق ان و دسته های قابل جابه جایی وچراغ گرما و خنک کننده برای خانه و جاهای عمومی و… بسیار مناسب است.
ساندویج ساز عرشیا
دستگاهی با کیفیت از عرشیا است. این مدل شما را قادر می‌سازد علاوه بر تهیه اسنک های خوشمزه برای پیک نیک بتوانید با تعویض صفحه های تفلون بسیار با کیفیت موجود در بسته بندی، انواع مواد غذایی همچون گوشت را گریل نموده در واقع می‌توان گفت این دستگاه محصولی دوکاره است و با توان 1400 واتی و کیفیت بدنه بسیار بالا و رنگ متفاوتش می‌تواند انتخابی بسیار مناسب برای افرادی باشد که دنبال ساندویچ سازی سطح بالا هستند. الوبرند بزرگترین مرکز فروش برند مواد غذایی ، خرید برند ، واگذاری برند تجاری ، خرید برند فروشی ، فروش برند لاتین ، برند فروشی محصولات لبنیات ، برند برای خرید مواد غذایی ، برند برای خرید لوازم بهداشتی ، برند برای خرید لوازم آرایشی ، برند برای فروش لوازم خانگی ، برند برای فروش لوازم بهداشتی ساختمان ، خرید برند لاتین مواد آرایشی شوینده بهداشتی ، جهت ارتباط با مشاوران الوبرند برندمیتوانید در هر ساعات شبانه روز با الو برند د رارتباط باشید .لازم به ذکر است که این ساندویچ ساز دارای هشت خانه برای تهیه اسنک است و اگر می‌خواهید برای افراد زیادی در مدت زمانی کوتاه اسنک تهیه کنید بهترین پیشنهاد است.عرشیا Arshia، یک شرکت آلمانی است که در زمینه‌های مختلفی ازجمله لوازم‌خانگی برقی، لوازم پخت‌و‌پز مخصوص رستوران‌ها و خانگی ، فعالیت‌های گسترده‌ای را در سراسر جهان انجام می‌دهد. همچنین کیفیت ساخت بالای محصولات این شرکت، برای تمام کاربران، بیش‌از‌پیش، تضمین‌شده است.
-قدرت 1400 وات
-بدنه فولادی ضد زنگ و بادوام
-قابلیت قفل کردن دسته به صورت لمسی
-دارای ترموستات قابل تنظیم
– تضمین نتایج کامل هر غذا
-یک دستگاه مناسب برای ساخت ساندویچ خوشمزه
-صفحات پوشش نچسب برای تمیز کردن آسان
کباب پز 8 کاره مشکی عرشیا
هواپز 8 کاره عرشیا 1788 یکی از محصولات شرکت عرشیا (arshia) است که با دو عملکرد اصلی و کارآمد، و کیفیتی مطلوب تولید و عرضه شده است. این محصول نه‌تنها همانند هواپزهای دیگر قادر به پخت سریع و سالم اغذیه‌ای نظیر مرغ و ماهی است، بلکه می‌تواند برای سرخ کردن و آماده‌سازی دیگر مواد غذایی همچون سیب‌زمینی سرخ‌کرده یا پیتزا نیز مورد استفاده قرار گیرد.الوبرند بزرگترین مرکز فروش برند مواد غذایی ، خرید برند ، واگذاری برند تجاری ، خرید برند فروشی ، فروش برند لاتین ، برند فروشی محصولات لبنیات ، برند برای خرید مواد غذایی ، برند برای خرید لوازم بهداشتی ، برند برای خرید لوازم آرایشی ، برند برای فروش لوازم خانگی ، برند برای فروش لوازم بهداشتی ساختمان ، خرید برند لاتین مواد آرایشی شوینده بهداشتی ، جهت ارتباط با مشاوران الوبرند برندمیتوانید در هر ساعات شبانه روز با الو برند د رارتباط باشید .
سیستم گرم‌کننده هالوژنی این دستگاه نه‌تنها عملکرد مؤثر و مفیدی در پخت‌وپز سریع اغذیه دارد بلکه به کمک سیستم چرخش دورانی قادر است با کمترین روغن سیب‌زمینی و دیگر سبزیجات را برای شما سرخ کند.
این دستگاه ازنظر ظاهری نیز طراحی زیبا و کارآمدی دارد و درب این هواپز به شما اجازه می‌دهد به‌خوبی فرآیند پخت یا سرخ شدن غذای موردنظر را مشاهده کنید. بر روی قسمت جلویی نیز یک صفحه نمایشگر و یک کلید برای تنظیم تایمر تعبیه شده که به سهولت استفاده از هواپز عرشیا 1788 افزوده و به‌سادگی می‌توان دستگاه را برای پخت غذای موردنظر خود تنظیم کرد.
صفحه مشبک و ضدزنگ استیل برای پخت پیتزا نیز از دیگر مشخصات این مدل است که می‌توانید به‌راحتی و بدون نگرانی پیتزایی لذیذ و خانگی آماده کنید. درمجموع این دستگاه را می‌توان ابزاری کاربردی برای آشپزخانه‌ها به شمار آورد که با طراحی زیبا و قیمت مناسب توجه سلیقه‌های مختلف را به خود جلب می‌سازد.الوبرند بزرگترین مرکز فروش برند مواد غذایی ، خرید برند ، واگذاری برند تجاری ، خرید برند فروشی ، فروش برند لاتین ، برند فروشی محصولات لبنیات ، برند برای خرید مواد غذایی ، برند برای خرید لوازم بهداشتی ، برند برای خرید لوازم آرایشی ، برند برای فروش لوازم خانگی ، برند برای فروش لوازم بهداشتی ساختمان ، خرید برند لاتین مواد آرایشی شوینده بهداشتی ، جهت ارتباط با مشاوران الوبرند برندمیتوانید در هر ساعات شبانه روز با الو برند د رارتباط باشید .

با استفاده از این محصول انواع غذاهای زیر را میتوان بدون روغن و با کیفیتی باور نکردنی آماده کرد :
جوجه کباب ، سرخ کردن سیب زمینی ، بو دادن بادام هندی پاپ کرن قهوه و … ، کیک ، پیتزا ، استیک ، فیله ماهی ، نان و ….
استفاده از فناوری بخارپز برای تهیه غذاهای سالم
دامنه دمایی 50 تا 230 درجه سانتی گراد و قابل تنظیم
ظرفیت 10 لیتر
آشپزی کامل بدون روغن
پخت ذغالی،برشته کردن،بریانی کردن،بخارپز کردن،باربیکیو،کباب کردن ، تبخیر آب مواد غذایی  و سرخ کردن
قابلیت تنظیم مدت زمان پخت از 1 تا 60 دقیقه
1300وات قدرت
مجهز به منوی پخت   و صفحه نمایش دیجیتال
شامل گردونه سرخ کن ، جوجه گردان ، قفسه ماهی ، ماهی تابه ، سینی بخارپز ، سیخ کباب ، پایه دو تایی
سیستم خاموش کننده اتوماتیک که هنگامی که درب هواپز باز میشود هواپز را خاموش میکند و به محض گذاشتن در دوباره آن را روشن میکند
قدرت و توان بسیار بالا برای پخت سریع غذا
هواپز عرشیا به راحتی تمیز میشود و کمتر به خود بوی مواد غذایی رامیگیرد
14
الوبرند بزرگترین مرکز فروش برند مواد غذایی ، خرید برند ، واگذاری برند تجاری ، خرید برند فروشی ، فروش برند لاتین ، برند فروشی محصولات لبنیات ، برند برای خرید مواد غذایی ، برند برای خرید لوازم بهداشتی ، برند برای خرید لوازم آرایشی ، برند برای فروش لوازم خانگی ، برند برای فروش لوازم بهداشتی ساختمان ، خرید برند لاتین مواد آرایشی شوینده بهداشتی ، جهت ارتباط با مشاوران الوبرند برندمیتوانید در هر ساعات شبانه روز با الو برند د رارتباط باشید .
ماه گارانتی

ترازو دیجیتال هوشمند عرشیا

امروزه از رایج‌ترین مشکلات مردم اضافه‌وزن است و به همین دلیل ترازوهای دیجیتال به یکی از وسایل ثابت خانه‌ها تبدیل شده‌اند. ترازو دیجیتال هوشمند عرشیا با قابلیت اندازه‌گیری میزان چربی، آب و ماهیچه‌های بدن می‌تواند برای کسانی که به دنبال کاهش وزن هستند و می‌خواهند فرایند تغییر وزن خود را دنبال کنند، مفید باشد. این ترازو با ابعاد 36?5 x 34.5 x 29.2 cm سانتی‌متر، مساحت کافی را پوشش می‌دهد و ایستادن و حفظ تعادل روی آن نسبتا راحت است. بیشترین وزن قابل‌تحمل برای این ترازو 150 کیلوگرم است و وزن را به واحد‌های پوند، استون و کیلوگرم محاسبه می‌کند.الوبرند بزرگترین مرکز فروش برند مواد غذایی ، خرید برند ، واگذاری برند تجاری ، خرید برند فروشی ، فروش برند لاتین ، برند فروشی محصولات لبنیات ، برند برای خرید مواد غذایی ، برند برای خرید لوازم بهداشتی ، برند برای خرید لوازم آرایشی ، برند برای فروش لوازم خانگی ، برند برای فروش لوازم بهداشتی ساختمان ، خرید برند لاتین مواد آرایشی شوینده بهداشتی ، جهت ارتباط با مشاوران الوبرند برندمیتوانید در هر ساعات شبانه روز با الو برند د رارتباط باشید .

همچنین دقت اندازه‌گیری ترازوی دیجیتال «عرشیا» 100 گرم است؛ به این معنی که تغییرات وزن بیش از 100 گرم را نمایش می‌دهد. برای گرفتن وزن فقط کافی است روی ترازو بایستید تا روشن شود و چند ثانیه پس از اینکه از روی آن پایین بیایید، خاموش می‌شود. در ساخت این مدل از مواد اولیه‌ی شیشه، پلاستیک و استیل ضدزنگ استفاده شده است.شیشه‌ی استفاده‌شدهالوبرند بزرگترین مرکز فروش برند مواد غذایی ، خرید برند ، واگذاری برند تجاری ، خرید برند فروشی ، فروش برند لاتین ، برند فروشی محصولات لبنیات ، برند برای خرید مواد غذایی ، برند برای خرید لوازم بهداشتی ، برند برای خرید لوازم آرایشی ، برند برای فروش لوازم خانگی ، برند برای فروش لوازم بهداشتی ساختمان ، خرید برند لاتین مواد آرایشی شوینده بهداشتی ، جهت ارتباط با مشاوران الوبرند برندمیتوانید در هر ساعات شبانه روز با الو برند د رارتباط باشید . در ساخت ترازو از نوع گرمادیده، بسیار مقاوم و به ضخامت 6 میلی‌متر است. . همچنین از نمایشگری LCD با ابعاد 160 × 30 میلی‌متر بهره می‌برد که باعث می‌شود خواندن اطلاعات روی آن برای تمام افراد ممکن باشد. برای ایمنی بیشتر بهتر است با پای خیس روی ترازو نروید؛ چون سطح شیشه هنگام خیس‌شدن لغزنده می‌شود و امکان لیزخوردن پا وجود دارد.
سشوار 2000 وات پایه دار عرشیا
سشوار 2000 وات پایه دار عرشیا دارای موتور 2000 وات DC و قابلیت تولید یون است و با داشتن یک متمرکز کننده و یک دیسپانسر برای خشک‌کردن و حالت دادن حرفه‌ای به موها مناسب است. موتور پرقدرت سشوار باد را با سرعت به بیرون پرتاب می‌کند. این سرعت باد خوب باعث می‌شود که در مدت‌زمان کمتر بتوان موها را خشک کرد و لازم نباشد از حرارت زیاد که به موها آسیب می‌زند استفاده کرد. متمرکز کننده‌ای که همراه سشوار ارائه شده باعث می‌شود باد با فشار بیشتری از سشوار خارج شود. حالت دادن به موها به کمک این متمرکز کننده سریع‌تر انجام می‌شود. مشکلی که بعد از خشک‌کردن و حالت دادن به موها ممکن است پیش بیاید وز شدن موها است. Arshia HD786-2224 به تثبیت‌کننده یونی مجهز شده است که باعث می‌شود موها درخشان‌تر به نظر برسند و حالت وز شدگی کمتر شود. علاوه بر متمرکز کننده یک دیسپانسر نیز همراه سشوار ارائه شده که برای حجم دادن به موهای فر و موج‌دار بسیار مناسب است. سه حالت دما وجود دارد که توسط دکمه‌های روی بدنه قابل تنظیم‌اند.الوبرند بزرگترین مرکز فروش برند مواد غذایی ، خرید برند ، واگذاری برند تجاری ، خرید برند فروشی ، فروش برند لاتین ، برند فروشی محصولات لبنیات ، برند برای خرید مواد غذایی ، برند برای خرید لوازم بهداشتی ، برند برای خرید لوازم آرایشی ، برند برای فروش لوازم خانگی ، برند برای فروش لوازم بهداشتی ساختمان ، خرید برند لاتین مواد آرایشی شوینده بهداشتی ، جهت ارتباط با مشاوران الوبرند برندمیتوانید در هر ساعات شبانه روز با الو برند د رارتباط باشید .

گوچی (Gucci) برندی ایتالیایی در صنعت مد است که عموما با محصولات لاکچری در این صنعت و همچنین محصولات چرمی خاص خود شناخته می‌شود. این برند نزدیک به یک قرن پیش در ایتالیا تاسیس شد و امروز به یکی از شناخته‌شده‌ترین نام‌های صنعت مد تبدیل شده است.
گوچی در طول تاریخ خود یکی از مورد احترام‌ترین و تحسین‌شده‌ترین برندهای لاکچری در صنعت مد بوده است. این برند از زمان تاسیس در سال ۱۹۲۱ که به‌عنوان یک فروشگاه محصولات چرمی شروع به کار کرد تا به امروز مجموعه‌ای از طراحی‌ها و محصولات منحصر به‌فرد را به بازار عرضه کرده که نمادی از مد لاکچری، تولید باکیفیت و طراحی خاص بوده است.الوبرند بزرگترین مرکز فروش برند مواد غذایی ، خرید برند ، واگذاری برند تجاری ، خرید برند فروشی ، فروش برند لاتین ، برند فروشی محصولات لبنیات ، برند برای خرید مواد غذایی ، برند برای خرید لوازم بهداشتی ، برند برای خرید لوازم آرایشی ، برند برای فروش لوازم خانگی ، برند برای فروش لوازم بهداشتی ساختمان ، خرید برند لاتین مواد آرایشی شوینده بهداشتی ، جهت ارتباط با مشاوران الوبرند برندمیتوانید در هر ساعات شبانه روز با الو برند د رارتباط باشید . از نظر اغلب کارشناسان صنعت مد، هنر بی عیب و نقص و طراحی هوشمندانه در تمام اجزاء محصولات این برند نمایان است.
تاریخ گوچی از زمان اولین طراح یعنی گوچیو گوچی که موسس برند نیز بوده تا به امروز که الساندرو میشل به سمت مدیریت طراحی آن رسیده، مملو از حوادث و اتفاقات ویژه بوده است. اتفاقاتی متاثر از طمع مالی، مشکلات کسب‌وکار، موفقیت‌ و شکست در رقابت‌های طراحی و همچنین قتل، که تاریخی پر فراز و نشیب برای این برند ایتالیایی ترسیم کرده است.
تاریخچه تاسیس
گوچیو گوچی جوان ایتالیایی متولد ۱۸۸۱ بود که پس از مهاجرت به لندن، در سال‌های ابتدایی قرن بیستم به‌عنوان خدمتکارو باربر هتل مشهور ساووی کار می‌کرد. او پس از چند سال به پاریس رفت و همین شغل را در آنجا نیز انجام داد. گوچیو به کیف‌ها و چمدان‌های لوکس مسافران هتل علاقه‌مند بود و ایده‌ی طراحی و ساخت محصولات مشابه چرمی در همان سال‌های خدمتکاری در ذهنش شکل گرفت. الوبرند بزرگترین مرکز فروش برند مواد غذایی ، خرید برند ، واگذاری برند تجاری ، خرید برند فروشی ، فروش برند لاتین ، برند فروشی محصولات لبنیات ، برند برای خرید مواد غذایی ، برند برای خرید لوازم بهداشتی ، برند برای خرید لوازم آرایشی ، برند برای فروش لوازم خانگی ، برند برای فروش لوازم بهداشتی ساختمان ، خرید برند لاتین مواد آرایشی شوینده بهداشتی ، جهت ارتباط با مشاوران الوبرند برندمیتوانید در هر ساعات شبانه روز با الو برند د رارتباط باشید .الوبرند بزرگترین مرکز فروش برند مواد غذایی ، خرید برند ، واگذاری برند تجاری ، خرید برند فروشی ، فروش برند لاتین ، برند فروشی محصولات لبنیات ، برند برای خرید مواد غذایی ، برند برای خرید لوازم بهداشتی ، برند برای خرید لوازم آرایشی ، برند برای فروش لوازم خانگی ، برند برای فروش لوازم بهداشتی ساختمان ، خرید برند لاتین مواد آرایشی شوینده بهداشتی ، جهت ارتباط با مشاوران الوبرند برندمیتوانید در هر ساعات شبانه روز با الو برند د رارتباط باشید .گوچیو در سال‌های پایانی حضور در لندن، بازدیدی از کارگاه‌های تولیدی چرم H.J cave داشت تا با روند تولید این محصولات آشنا شود. این برند در تاریخ به‌عنوان مخترع کیف‌های دستی لاکچری شناخته می‌شود. گوچی با نزدیک شدن به سن ۴۰ سالگی به فکر راه‌اندازی کسب‌وکار خودش افتاد و پاریس را به مقصد فلورانس، محل تولدش در ایتالیا ترک کرد. فلورانس شهری بود که با مواد اولیه‌ی باکیفیت در صنعت مد و همچنین هنرمندان زبردست شناخته می‌شد.
گوچی اولین فروشگاه خود را در سال ۱۹۲۰ در شهر فلورانس تاسیس کرد و محصولات چرمی را در آن به فروش رساند. او با حفظ روش‌های سنتی طراحی و تولید محصولات پوشاک و اکسسوری، روش‌های صنعتی تولید انبوه را نیز به کار گرفت. او در همان شروع کار، هنرمندان و کارگران حرفه‌ای صنعت چرم فلورانس را استخدام کرد تا کیفیت نهایی محصولات زیر نظر آنها حاصل شود.
اولین مشتریان برند گوچی سوارکاران بودند که انواع لباس‌ها و اکسسوری‌‌های سوارکاری خود را از این برند تهیه می‌کردند. طراحی کفش‌های راحتی مشهور گوچی و همچنین رنگ سبز و قرمز مشهور این برند از همین زمان شکل گرفت که هنوز نیز به‌عنوان نمادهای اصلی آنها شناخته می‌شوند. نکته‌ی جالب این که کفش‌های loafer برند گوچی تنها کفش‌های موجود در کلکسیون هنر مدرن نیویورک هستند.
پس از چند سال پسران گوچی با نام‌های آلدو، واسکو و رودولفو به کمک پدر آمدند و کسب‌وکار خانوادگی به شهرهای دیگر ایتالیا از جمله رم و میلان نیز گسترش یافت. برادر دیگر آنها یعنی اوگو نیز در کارخانه مشغول به کار بود. در نهایت اوگو و واسکو سهام خود را در شرکت فروختند. محصولات گوچی در آن سال‌ها شامل اکسسوری‌های چرمی باکیفیت مانند کیف‌ها‌ی دستی، کفش و لباس‌های ابریشمی و بافتنی با طراحی ویژه و منحصر به‌فرد بود
نوآوری و گسترش کسب‌وکار
کمبود مواد اولیه در دوران جنگ جهانی دوم مانعی برای گسترش برند گوچی نبود. گوچیو با استفاده از موادی همچون کرباس و چوب بامبو، محصولات خاص خود را در این سال‌ها تولید کرد که بعدها به امضای این برند نیز تبدیل شد. در آن سال‌ها نماد گوچی دو حرف G بود که با خطوط قرمز و سبز تزئین شده بودند. پس از پایان جنگ، تاج گوچی به‌عنوان نماد برند استفاده شد که شامل یک سپر و شوالیه‌ و روبان‌های قرمز و سبز بود. این نماد شباهت زیادی به نمادهای شهر فلورانس داشت.
پسران گوچیو یعنی آلدو و رودولفو در سال‌ ۱۹۵۳ تصمیم به گسترش جدی فعالیت‌های برند گرفتند. آنها با تاسیس فروشگاه در شهر نیویورک قدم اول را در این مسیر برداشتند. ۱۵ روز پس از تاسیس این فروشگاه، گوچیو گوچی افسانه‌ای در ۷۲ سالگی از دنیا رفت. ۷ سال پس از تاسیس اولین فروشگاه در نیویورک، برند ایتالیایی محل فعالیت خود را به خیابان مشهور پنجم در این شهر منتقل کرد. پس از آن فلوریدا، لندن و بورلی هیلز میزبان آنها بود.الوبرند بزرگترین مرکز فروش برند مواد غذایی ، خرید برند ، واگذاری برند تجاری ، خرید برند فروشی ، فروش برند لاتین ، برند فروشی محصولات لبنیات ، برند برای خرید مواد غذایی ، برند برای خرید لوازم بهداشتی ، برند برای خرید لوازم آرایشی ، برند برای فروش لوازم خانگی ، برند برای فروش لوازم بهداشتی ساختمان ، خرید برند لاتین مواد آرایشی شوینده بهداشتی ، جهت ارتباط با مشاوران الوبرند برندمیتوانید در هر ساعات شبانه روز با الو برند د رارتباط باشید .
ستاره‌های سینما و مسافران ثروتمند بین‌المللی در آن سال‌ها که با لقب مسافران جت (Jet Set) شناخته می‌شدند، در دهه‌های ۱۹۵۰ و ۱۹۶۰ برای خرید محصولات خاص این برند به فلورانس سرازیر می‌شدند. ستاره‌های سینما با پوشیدن محصولات این برند و ظاهر شدن در تبلیغات مختلف و مجله‌های مد و فشن، کمک بزرگی به گسترش این برند کردند. یکی از مشهورترین افرادی که موجب گسترش شهرت گوچی شد، ژاکلین کندی همسر رئیس جمهور وقت آمریکا یعنی جان اف کندی بود. او کیف دوشی گوچی را در مراسم مختلف استفاده می‌کرد و سرانجام نام این کیف در زبان عموم به کیف ژاکلین او تغییر یافت.الوبرند بزرگترین مرکز فروش برند مواد غذایی ، خرید برند ، واگذاری برند تجاری ، خرید برند فروشی ، فروش برند لاتین ، برند فروشی محصولات لبنیات ، برند برای خرید مواد غذایی ، برند برای خرید لوازم بهداشتی ، برند برای خرید لوازم آرایشی ، برند برای فروش لوازم خانگی ، برند برای فروش لوازم بهداشتی ساختمان ، خرید برند لاتین مواد آرایشی شوینده بهداشتی ، جهت ارتباط با مشاوران الوبرند برندمیتوانید در هر ساعات شبانه روز با الو برند د رارتباط باشید .
نوآوری‌های گوچی در سال‌های بعدی در بخش طراحی و ساخت، آنها را به یکی از مشهورترین برندهای قرن بیستم تبدیل کرد که کپی کردن از طراحی‌هایشان بیش از دیگران بود. آنها در تولید محصولات از پوست خوک در کنار پوست بسیاری حیوانات خاص استفاده می‌کردند. بعلاوه استفاده از کرباس و پارچه‌ی ساتن برای تولید کیف‌های ضد آب، به نوآوری ویژه‌ی این برند تبدیل شده بود. استفاده از بامبو نیز برای ساخت بند کیف‌های دستی و بدنه‌ی آنها در این شرکت رونق گرفت.
آلدو گوچی در سال ۱۹۶۰ طراحی ماندگار دو حرف G را برای برند عرضه کرد. این طراحی که با سادگی نمایان‌گر نام موسس این برند بود، در سال‌های بعدی با طرح‌های مختلف در محصولات گوچی استفاده شد. علاوه بر این طراحی‌ها، گوچی عبارت Made in Italy را نیز به وضوح در محصولات خود استفاده می‌کرد و به‌نوعی خود را نماد این عبارت کرد.
در سال ۱۹۶۴ یکی از طراحی‌های ویژه‌ی این برند یعنی طرح پروانه‌ای برای پارچه‌ی ابریشمی عرضه شد که بعدها با اضافه شدن طرح‌های گل‌دار لوکس، جایگاه ویژه‌ای در میان لوکس پوشان پیدا کرد. داستان طراحی‌های گل‌دار یا Flora گوچی به سال ۱۹۶۶ و حضور پرنسس گریس همسر شاهزاده‌ی موناکو در فروشگاه گوچی باز می‌گردد. رودولفو گوچی تصمیم گرفت تا زیباترین روسری گل‌دار را برای پرنسس طراحی کند و از طراح مشهور ویتوریو اکورنرو درخواست کرد تا طرحی ویژه برای او آماده کند. این طراحی شروع استفاده از طرح‌های گل‌دار در مجموعه‌ی گوچی بود که بعدها در انواع محصولات از کیف تا لباس گسترش یافته و خصوصا برای افراد خاص و میهمانی‌های خاص آماده می‌شد.

در سال ۱۹۷۰ و با عرضه‌ی چند محصول جدید در فروشگاه‌های گوچی، شهرت این برند بیش از پیش شد. اولین مجموعه، چمدان‌های سری رولز رویس بود و پس از آن ساعت، جواهرات، کراوات و عینک نیز به محصولات این برند اضافه شدند.
طراحی داخلی خودرو
آلدو گوچی در دهه‌ی ۱۹۷۰ تلاش کرد تا بازار فعالیت‌های برند را به بخش‌های جدید گسترش دهد. او با برند خودروسازی AMC در آمریکا همکاری کرده و دنیای مد لباس و طراحی داخلی خودرو را در مدل Hornet این شرکت با هم ترکیب کرد. مدل های سال‌های ۱۹۷۱ تا ۱۹۷۳ اولین خودروهای آمریکایی با تریم داخلی طراحی شده توسط یک طراح مد مشهور بودند. مدل مخصوصی که با طراحی این برند عرضه شد، Sportabout نام داشت.الوبرند بزرگترین مرکز فروش برند مواد غذایی ، خرید برند ، واگذاری برند تجاری ، خرید برند فروشی ، فروش برند لاتین ، برند فروشی محصولات لبنیات ، برند برای خرید مواد غذایی ، برند برای خرید لوازم بهداشتی ، برند برای خرید لوازم آرایشی ، برند برای فروش لوازم خانگی ، برند برای فروش لوازم بهداشتی ساختمان ، خرید برند لاتین مواد آرایشی شوینده بهداشتی ، جهت ارتباط با مشاوران الوبرند برندمیتوانید در هر ساعات شبانه روز با الو برند د رارتباط باشید .
گوچی در طراحی تریم داخلی این خودرو از رنگ‌های سازمانی خود یعنی قرمز و سبز استفاده کرد و تاج برند را در نمای داخلی درها و همچنین لوگوی GG را در پوشش سقف‌ها کار کرد. این خودرو با رنگ‌های محدود سفید، سبز و بژ عرضه شد. این تریم ۱۴۲ دلاری انتخابی در ۲۵۸۴ خودروی ساخته شده در سال ۱۹۷۲ و ۲۲۵۲ خودروی سال ۱۹۷۳ سفارش داده شد.
خودروی بعدی که با طراحی خاص گوچی عرضه شد، یک کادیلاک سویل بود که در سال ۱۹۸۴ توسط یک خودروساز اهل میامی معرفی شد. این خودرو در نمای خارجی میزبان لوگوی مشهور دو حرف G روبروی هم بود. در نمای داخلی نیز از لوگو و نوشته‌های مشهور این برند استفاده شده و در صندوق عقب، تعدادی از چمدان‌های لوکس برند گوچی قرار داشت.
در سال ۲۰۱۱ برندهای گوچی و فیات برای طراحی و تولید فیات ۵۰۰ به توافق رسیدند. نسخه‌های ویژه‌ی این خودروی هاچ‌بک، خطوط مشهور گوچی را در بخش‌های مختلف اعم از کمربند ایمنی تا دسته دنده و کف‌پوش و بخش‌های دیگر داشتند. در نمای بیرونی نیز این خطوط از زیر پنجره‌ها تا دور خودرو کشیده شده بودند. لوگوی دو حرف G برند نیز در مرکز چرخ‌های این خودرو استفاده شد. مدل بعدی این خودرو یعنی 500C نیز با همکاری برند گوچی طراحی و تولید شد.
بحران و بازیابی اعتبار
یکی از بزرگترین بحران‌های برند گوچی در دهه‌ی ۱۹۸۰ رخ داد و آنها را تا مرز ورشکستگی پیش برد. ماریتزیو گوچی پسر رودولفو پس از مرگ پدر در سال ۱۹۸۳ مدیریت برند را در دست گرفته و عمویش آلدو را اخراج کرد. آلدو در سال‌های بعد به اتهام فرار مالیاتی چند سالی را در زندان گذراند. در ادامه ماریتزیو در مدریت گوچی موفق نبود و در نهایت به اجبار سهام خود در برند را در سال ۱۹۸۸ به شرکت بحرینی Investcorp فروخت.
ماریتزیو در سال ۱۹۹۵ به دست یک قاتل استخدامی به قتل رسید. این قتل در شهر میلان و با شلیک چهار گلوله به ماریتزیو اتفاق افتاد. همسر قبلی ماریتزیو یعنی پاتریزیا رجیانی پس از چند سال تحقیقات به استخدام این قاتل محکوم شد. در همین زمان، سرمایه‌گذاران جدید، دومنیکو د سوله که دانش‌آموخته‌ی آمریکا بود را از شغل وکیل خانواده به مدیر گوچی آمریکا ارتفا دادند و در سال ۱۹۹۵ او را به سمت مدیریت کل رساندند.
یکی از استخدام‌های موفق گوچی در دوران بحران، دان ملو بود که در سال ۱۹۸۹ به‌عنوان طراح لباس‌های آماده استخدام شد. ملو که از اعتبار خدشه‌دار شده‌ی گوچی اطلاع داشته و تلاش می‌کرد تا آن را بازیابی کند، تام فورد را در سال ۱۹۹۰ برای مدیریت خط لباس‌های آماده‌ی برند استخدام کرد. پس از ۴ سال فورد به سمت مدیریت نوآوری گوچی رسید. اقدام دیگر ملو انتقال مرکز مدیریت گوچی از میلان، به محل تولدش یعنی فلورانس بود. پس از این اقدام او و فورد تعداد محصولات گوچی را از ۲۰ هزار به ۵ هزار کاهش داده و مسیر لاکچری کردن برند را بیش از پیش هموار کردند.الوبرند بزرگترین مرکز فروش برند مواد غذایی ، خرید برند ، واگذاری برند تجاری ، خرید برند فروشی ، فروش برند لاتین ، برند فروشی محصولات لبنیات ، برند برای خرید مواد غذایی ، برند برای خرید لوازم بهداشتی ، برند برای خرید لوازم آرایشی ، برند برای فروش لوازم خانگی ، برند برای فروش لوازم بهداشتی ساختمان ، خرید برند لاتین مواد آرایشی شوینده بهداشتی ، جهت ارتباط با مشاوران الوبرند برندمیتوانید در هر ساعات شبانه روز با الو برند د رارتباط باشید .الوبرند بزرگترین مرکز فروش برند مواد غذایی ، خرید برند ، واگذاری برند تجاری ، خرید برند فروشی ، فروش برند لاتین ، برند فروشی محصولات لبنیات ، برند برای خرید مواد غذایی ، برند برای خرید لوازم بهداشتی ، برند برای خرید لوازم آرایشی ، برند برای فروش لوازم خانگی ، برند برای فروش لوازم بهداشتی ساختمان ، خرید برند لاتین مواد آرایشی شوینده بهداشتی ، جهت ارتباط با مشاوران الوبرند برندمیتوانید در هر ساعات شبانه روز با الو برند د رارتباط باشید .
گوچی در سال ۱۹۹۵ به‌طور رسمی وارد بورس شده و ipo خود را در بازارا سهام نیویورک برگزار کرد. در این رویداد ارزش هر سهم این برند ۲۲ دلار تعیین شد. اتفاق مهم دیگر در سال‌های پایانی قرن بیستم، خرید برند ساعت Severin-Montres و تغییر نام آن به Gucci Timepieces بود. در سال ۱۹۹۸، این شرکت عنوان برترین شرکت اروپایی سال را از انجمن رسانه‌های کسب‌وکار اروپا دریافت کرد.
در سال‌های پایانی قرن بیستم تعداد فروشگاه‌های مستقل گوچی در سرتاسر جهان به ۷۶ عدد رسید. در آن سال‌ها فورد همکاری نزدیکی با دسوله داشت و در تصمیم‌گیری برای خرید برندهای مختلف با او همکاری می‌کرد. برندهای ایو سن لوران، بوتگا ونتا، بوشرون و سرجیو روسی در آن سال‌ها به برند گوچی ملحق شده و برندهایی همچون استلا مک‌کارتنی، الکساندر مک‌کوین و بلینسیاگا نیز مالکیت خود را با این گروه شریک شدند.
در سال ۱۹۹۸ کتاب رکوردها‌ی تاریخی گینس، نام برند گوچی را به‌خاطر گران‌ترین شلوار جین تاریخ در لیست خود وارد کرد. این شلوار که با قیمت ۳۱۳۴ دلار در میلان عرضه شده بود، طراحی پاره و نامنظم همراه با دانه‌های تزئینی آفریقایی داشت. لازم به ذکر است این رکورد در سال ۲۰۰۵ توسط برند Levi و با یک شلوار عتیقه‌ی ۱۱۵ ساله به ارزش ۶۰ هزار دلار شکسته شد.
موزه گوچی در فلورانس
ساختمان Palazzo della Mercanzia یکی از ساختمان‌های مشهور شهر فلورانس است که در سال ۱۳۵۹ ساخته و در سال ۱۹۰۵ بازسازی شده است. این ساختمات زمانی به‌عنوان یک دادگاه برای حل مشکلات میان تاجران و هنرمندان استفاده می‌شد و امروز میزبان موزه‌ی گوچی و نمایشگاه‌های هنری مربوطه است. موزه‌ی گوچی نمایشگاهی دائمی از محصولات به‌یادماندنی ابن برند مانند کیف،‌ لباس و انواع اکسسوری است. علاوه بر آن، آثار هنری معاصر نیز در این موزه به نمایش گذاشته شده‌اند.الوبرند بزرگترین مرکز فروش برند مواد غذایی ، خرید برند ، واگذاری برند تجاری ، خرید برند فروشی ، فروش برند لاتین ، برند فروشی محصولات لبنیات ، برند برای خرید مواد غذایی ، برند برای خرید لوازم بهداشتی ، برند برای خرید لوازم آرایشی ، برند برای فروش لوازم خانگی ، برند برای فروش لوازم بهداشتی ساختمان ، خرید برند لاتین مواد آرایشی شوینده بهداشتی ، جهت ارتباط با مشاوران الوبرند برندمیتوانید در هر ساعات شبانه روز با الو برند د رارتباط باشید .
طبقات و سالن‌های این موزه با طراحی تم آماده شده‌اند تا بازدیدکنندگان در زمان گردش در موزه، با ورود به یک اتاق از انواع محصولات گوچی مرتبط با تم مورد نظر آشنا شوند. به‌عنوان مثال تم مسافرت موزه اتاق بزرگی پر از صندوق سفر، چمدان و حتی مقالاتی است که در مورد ثروتمندان جت ست سال‌های میانی قرن بیستم نوشته شده است.
بخش دیگری از موزه به تاریخچه و روند تکامل لوگوی گوچی اختصاص دارد. این بخش که Logomania نام دارد، لباس‌ها و اکسسوری‌های مختلف با لوگوهای تاریخی گوچی را به نمایش گذاشته است. علاوه بر آن لیوان‌های نقره‌ای، سبد پیکنیک و حتی چراغ‌هایی با لوگوی گوچی نیز در این بخش به نمایش گذاشته شده‌اند.
یکی دیگر از یادگارهای تاریخی برند گوچی در این موزه، کیف‌هایی با دسته‌های چوب بامبو است که به‌عنوان نماد نوآوری این برند در طول تاریخ شناخته می‌شوند. همان‌طور که گفته شد در خلال جنگ جهانی دوم کمبود چرم گوچی را مجبور کرد تا از بامبو برای مجصولات خود استفاده کند. نوآوری صورت گرفته در این بخش، گرم کردن چوب نیشکر و ساقه‌های بامبود و خم کردن آنها برای ساخت دسته‌ی کیف بود. نکته‌ی جالب این که هنوز محصولات این‌چنینی با همان روش قدیمی سال‌های دهه‌ی ۱۹۴۰ ایتالیا در کارگاه‌های گوچی ساخته می‌شوند. فرآیند تولید این کیف‌ها حدود ۱۳ ساعت زمان می‌برد.

سال‌های اخیر و وضعیت کنونی برند گوچیالوبرند بزرگترین مرکز فروش برند مواد غذایی ، خرید برند ، واگذاری برند تجاری ، خرید برند فروشی ، فروش برند لاتین ، برند فروشی محصولات لبنیات ، برند برای خرید مواد غذایی ، برند برای خرید لوازم بهداشتی ، برند برای خرید لوازم آرایشی ، برند برای فروش لوازم خانگی ، برند برای فروش لوازم بهداشتی ساختمان ، خرید برند لاتین مواد آرایشی شوینده بهداشتی ، جهت ارتباط با مشاوران الوبرند برندمیتوانید در هر ساعات شبانه روز با الو برند د رارتباط باشید .
هولدینگ فرانسوی پینو-پرینتمپس-ردوت که امروز با نام کرینگ شناخته می‌شود، در سال ۲۰۰۳، ۶۰ درصد از سهام گوچی را خریداری کرد و تام فورد و د سوله نیز در سال ۲۰۰۴ و با پایان قراردادهایشان این شرکت را ترک کردند. آخرین کالکشن طراحی شده توس فورد و با مدیریت د سوله در بهار سال ۲۰۰۴ عرضه شده و موفقیتی حیاتی برای بند گوچی بود. پس از آن خبرنگاران و طرفدران برند نگران میراث فورد بودند که شرکت اعلام کرد گروهی از طراحان جوان ارتقا یافته از میان کارمندان کنونی، جایگزین او خواهند شد. جان ری و الساندرا فاچینتی دو نفر از مشهورترین وارثان فورد در گوچی بودند.
فریدا جیانینی در سال ۲۰۰۵ به‌عنوان مدیر نوآوری بخش لباس‌های آماده‌ی زنانه انتخاب شد. او که در سال ۲۰۰۲ به این شرکت ملحق شده بود، در سال ۲۰۰۶ به مدیریت نوآوری بخش لباس‌های آماده‌ی مردانه و سپس مدیریت کل برند انتخاب شد.
دفتر مدیریت اصلی گوچی در شهر فلورانس ایتالیا واقع است. دفاتر بین‌الملی دیگر در میلان، پاریس، لندن، هنگ‌کنگ، ژاپن و نیویورک واقع هستند. شرکت مالک این برند یعنی کرینگ نیز در شهر پاریس واقع است.
بازاریابی دیجیتال
برند گوچی در سال‌های اخیر حضوری جدی در فضای اینترنت و شبکه‌های اجتماعی داشته و به برندی شناخته‌شده در این بخش تبدیل شده است. در سال ۲۰۱۷ این برند شاهد رشد ۱۱۵ درصدی بود و ارزش درآمد حاصل از فعالیت‌های رسانه‌ای آنها به بیش از ۶۱ میلیون دلار رسید. گوچی سهم عمد‌ه‌ای از این رشد را مدیون سیاست‌های استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال خود است که دنیای دیجیتال را با تجربه‌های واقعی ترکیب کرده و با مخاطبان بیشتری ارتباط برقرار کرده است.الوبرند بزرگترین مرکز فروش برند مواد غذایی ، خرید برند ، واگذاری برند تجاری ، خرید برند فروشی ، فروش برند لاتین ، برند فروشی محصولات لبنیات ، برند برای خرید مواد غذایی ، برند برای خرید لوازم بهداشتی ، برند برای خرید لوازم آرایشی ، برند برای فروش لوازم خانگی ، برند برای فروش لوازم بهداشتی ساختمان ، خرید برند لاتین مواد آرایشی شوینده بهداشتی ، جهت ارتباط با مشاوران الوبرند برندمیتوانید در هر ساعات شبانه روز با الو برند د رارتباط باشید .
برند گوچی در محتوای دیجیتال خود توجه زیادی به تصاویر و محتوای بصری می‌کند. آنها سرمایه‌گذاری زیادی روی بخش تجارت الکترونیک داشته و تجربه‌ی کاربران در ارتباط با شناخت محصولات از طریق وبسایت را نیز به‌مقدار زیادی بهبود داده‌اند. انواع تصاویر و ویدیوهای باکیفیت از محصول و فرآیند پشت صحنه‌ی طراحی و ساخت آن، حضور دیجیتالی این برند را پررنگ‌تر از رقبا کرده است.

مدیریت مدرن
مارکو بیزاری از سال ۲۰۱۵ مدیرعامل برند گوچی است و بسیاری کارشناسان، سیاست‌های او را دلیل شهرت این روزهای برند ایتالیایی می‌دانند. الساندرو میشل نیز در همان سال به‌عنوان مدیر طراحی برند گوچی انتخاب شد. مدیریت میشل، طراحی‌های گوچی را بار دیگر به ترکیبی از سنت و مدرنیته رسانده است. این روزها جوانان بسیاری با وجود انقلاب‌های صورت گرفته در صنعت مد طرفدار برند لوکی گوچی شده‌اند. آنها طراحی‌های کلاسیک و گران‌قیمت این برند را در شهرهای بزرگ دنیا از جمله لندن و میلان پوشیده و به آن افتخار می‌کنند. شهرت برند در میان جوانان نسل جدید حتی موجب اختراع کلماتی مانند Guccify در زبان عامیانه‌ی آنها شده است.
پیش از این، گوچی تنها در سال‌های دهه‌ی ۱۹۹۰ در میان جوانان مشهور بود. در آن زمان سلبریتی‌ها لباس‌های این برند را می‌پوشیدند اما پس از مدتی مدیران تصمیم گرفتند تا برند فوق لوکس خود را از سبد خرید جوانان کوچه و خیابان حذف کنند. حالا بار دیگر و تحت مدیریت بیزاری و میشل، روند این برند ایتالیایی به سمت جوانان تغییر کرده است. حالا با همکاری Dapper Dan که زمانی گوچی را به جامعه‌ی هیپ‌هاپ معرفی کرده بود، بار دیگر این جامعه و سلبریتی‌های آن و همچنین رپرها به برند گوچی روی خوش نشان داده‌اند.الوبرند بزرگترین مرکز فروش برند مواد غذایی ، خرید برند ، واگذاری برند تجاری ، خرید برند فروشی ، فروش برند لاتین ، برند فروشی محصولات لبنیات ، برند برای خرید مواد غذایی ، برند برای خرید لوازم بهداشتی ، برند برای خرید لوازم آرایشی ، برند برای فروش لوازم خانگی ، برند برای فروش لوازم بهداشتی ساختمان ، خرید برند لاتین مواد آرایشی شوینده بهداشتی ، جهت ارتباط با مشاوران الوبرند برندمیتوانید در هر ساعات شبانه روز با الو برند د رارتباط باشید .
نکته‌ی قابل توجه این که نیمی از فروش برند گوچی امروز به دست جوانان و نسل هزاره می‌رسد. تبلیغات و فعالیت‌های این برند آنها را مجاب کرده که همان پس‌انداز کم دوران جوانی خود را نیز برای اکسسوری‌های ایتالیایی هزینه کرده و وارد جامعه‌ی گوچی شوند. این افزایش تقاضا آمار فروش برند ایتالیایی را در سه‌ماهه‌ی پایانی سال ۲۰۱۷ به رشد ۴۹ درصدی رسانده و شرکت مالک یعنی کرینگ را نیز با سود خوبی مواجه کرده است.
برندسازی در صنعت پوشاک
اهمیت صنعت پوشاک از گذشته تا هنوز بر همگان آشکار است. صنعتی که در دنیا به شدت رو به رشد، در ترکیه همسایه در لیست برترین های جهان و در کشور ما علت عدم آگاهی مدیران این صنعت از تولید مدرن و برندسازی، کمتر مورد توجه بازار داخلی و بین المللی قرار گرفته است. از پوشاک چرم رو به رشد نوین چرم تا فروشگاه های مدرن فرس با پروهای بدون آیینه و از تولید کننده های رو به رشد برندهای بانوان همچون تولیکا تا فروشگاه های لباس مجلسی شانا، همه و همه به علت تفکر متفاوت مدیران خود توانسته اند سهمی از بازار بزرگ داخلی را به خود اختصاص دهند.الوبرند بزرگترین مرکز فروش برند مواد غذایی ، خرید برند ، واگذاری برند تجاری ، خرید برند فروشی ، فروش برند لاتین ، برند فروشی محصولات لبنیات ، برند برای خرید مواد غذایی ، برند برای خرید لوازم بهداشتی ، برند برای خرید لوازم آرایشی ، برند برای فروش لوازم خانگی ، برند برای فروش لوازم بهداشتی ساختمان ، خرید برند لاتین مواد آرایشی شوینده بهداشتی ، جهت ارتباط با مشاوران الوبرند برندمیتوانید در هر ساعات شبانه روز با الو برند د رارتباط باشید .
نگارنده با تجربه همکاری با برترین برندهای داخلی و بین المللی همچون فرس، هاکوپیان، نوین چرم، مارال چرم، چرم درسا، کرال، آرشاک و ده ها مجموعه بزرگ و کوچک، تجارب خود را بازگو می کند.

برندی پر آوازه
برندسازی در صنعتی پوشاک مقوله ای مهم است. برندسازی نیاز به زیر ساخت اولیه دارد. مهمترین زیر ساخت ارایه پوشاک مرغوب است. مرغوبیت با کیفیت تفاوت دارد. علت موفقیت برندهای بزرگ جهانی در این حوزه تمرکز روی مرغوبیت است. مرغوبیت صرفن به مشتری می نگرد و کیفیت به محصول. پس از آن باید به المان های بصری برند و سمعی نام توجه بسیار کرد. استفاده از نامی مجهول برای مشتریان جذابیت بسیار زیادتری دارد تا نام معلوم. به طور حتمن اسامی معلوم به شرط رویکرد مشتری محور در گذشته در بازار توانسته اند جایگاهی ایجاد نمایند ولی در عصر کنونی این استراتژی دیگر پاسخگوی تنوع بازار نیست. مجموعه های موفق همچون نوین چرم روی سفیر برند – بهرام رادان – هم سرمایه گذاری کرده اند. این سرمایه گذاری کاملن علمی بوده و براساس یک تحقیق روی بازار هدف مشتریان چرم انتخاب شده است. به خاطر داشته باشید که سن سفیر برند یا حتا مدل باید با میانگین سنی مشتریان همخوانی داشته باشد.

سازمان فروش
جای تعجب دارد که هر تولید کننده کوچکی در قالب مزون تا تولید کنندگان بزرگی همچون آرشاک با 400 نفر در خط تولید به این فکر نیفتند که برای فروش نیاز به سازمان فروش هست. سازمان فروش یعنی شروع یک فروش علمی. چه در مغازه ای 10 متری، یا 1000 متری و چه فروش آنلاین، نیاز به سازمان فروش دارید. صرف نظر از تیم ستادی، کارشناس بازاریابی و کارشناس فروش در لیست الزامات این سازمان محسوب می شوند. هم تمرکز روی مصرف کننده – B2C – و هم تمرکز روی شرکت ها و سازمان ها – B2B. باید برای هر دو بخش برنامه ریزی کرد. با نگاهی به موفق های بازار در می یابیم که برای بزرگ شدن باید بزرگ فکر کرد.الوبرند بزرگترین مرکز فروش برند مواد غذایی ، خرید برند ، واگذاری برند تجاری ، خرید برند فروشی ، فروش برند لاتین ، برند فروشی محصولات لبنیات ، برند برای خرید مواد غذایی ، برند برای خرید لوازم بهداشتی ، برند برای خرید لوازم آرایشی ، برند برای فروش لوازم خانگی ، برند برای فروش لوازم بهداشتی ساختمان ، خرید برند لاتین مواد آرایشی شوینده بهداشتی ، جهت ارتباط با مشاوران الوبرند برندمیتوانید در هر ساعات شبانه روز با الو برند د رارتباط باشید .

فروش حرفه ای
تغییرات کسب و کار در صنعت پوشاک با هر روشی – حضوری و آنلاین – نیاز به برنامه ریزی فروش دارد. پس از آن هدف گذاری در فروش ماهیانه و سالیانه و تعیین بودجه تبلیغاتی در لیست الزامات خواهد بود. اکنون تمرکز روی جزییات کسب و کار. به عنوان مثال فروشگاه های پوشاک داخل مجتمع های تجاری این روزها به حذف در ورودی فروشگاه می اندیشند. در برای مشتری یک مانع است که گدر از آن سخت. البته فروشگاه های لاکچری از این قاعده مستثنا هستند. ارایه خدمات متفاوت به مشتریان هم بسیار اهمیت پیدا کرده است. اختصاص فضایی به عنوان کافی شاپ و چیدمان خاص آن هم مهم است به خصوص فروشگاه های بزرگ و لاکچری. در این حوزه فرس پیشگام است. در فروشگاه های حرفه ای نشستن فروشنده ممنوع است. فروشنده همواره باید آماده استقبال از مشتری باشد و رو به در ورودی بایستد.الوبرند بزرگترین مرکز فروش برند مواد غذایی ، خرید برند ، واگذاری برند تجاری ، خرید برند فروشی ، فروش برند لاتین ، برند فروشی محصولات لبنیات ، برند برای خرید مواد غذایی ، برند برای خرید لوازم بهداشتی ، برند برای خرید لوازم آرایشی ، برند برای فروش لوازم خانگی ، برند برای فروش لوازم بهداشتی ساختمان ، خرید برند لاتین مواد آرایشی شوینده بهداشتی ، جهت ارتباط با مشاوران الوبرند برندمیتوانید در هر ساعات شبانه روز با الو برند د رارتباط باشید .

آموزش فروشنده
واقعیت این است که فروشنده ها هم در اطلاعات ضعف دارند و هم در ارتباطات. برای کلیه لاین های کاری خود جزوه آموزشی تدوین کنید. معرفی انواع کفش، انواع یقه یا شلوار در کت شلوار. ده ها جزوه آموزشی و همزمان برنامه ریزی کلاس آموزشی هم معرفی محصول و فنون مذاکرات را برنامه ریزی کنید. در ضمن آموزش سایر پرسنال هم در برنامه کاری داشته باشید. از نگهبان در ورودی تا پرسنل خدمات چراکه همه در عصر کنونی روی فروش شما تاثیر می گذارند. تهیه دفترچه FAQ را هم در برنامه کاری خود بگذارید. کلیه سوالات مشترک مشتریان را از فروشنده ها بخواهید و جواب های استاندارد را مکتوب و در قالب دفترچه به آنها راریه کنید.

سخنی با فروشنده ها
مدل های زنده فروشگاه های پوشاک، فروشنده ها هستند. وضعیت ظاهری، تناسب اندام، فن بیان، زبان بدن، ادبیات کلامی نحوه ایستادن یا نشستن همه و همه در متقاعد کردن مشتریان اهمیت دارند. به خاطر داشته باشید فروش فرآیندی احساسی است. اگر بتوانید روی احساسات مشتری اثر بگذارید؛ به طور یقین فروش محقق خواهد شد. فاصله خود را چه فیزیکی و چه کلامی با مشتریان حفظ کنید. نام مشتری را در ابتدای ورود به فروشگاه بپرسید و در حین معرفی محصول از نام وی استفاده کنید. مزاحم مشتریان نشوید و اجازه دهید مشتری با خیال راحت داخل فروشگاه حرکت کند.الوبرند بزرگترین مرکز فروش برند مواد غذایی ، خرید برند ، واگذاری برند تجاری ، خرید برند فروشی ، فروش برند لاتین ، برند فروشی محصولات لبنیات ، برند برای خرید مواد غذایی ، برند برای خرید لوازم بهداشتی ، برند برای خرید لوازم آرایشی ، برند برای فروش لوازم خانگی ، برند برای فروش لوازم بهداشتی ساختمان ، خرید برند لاتین مواد آرایشی شوینده بهداشتی ، جهت ارتباط با مشاوران الوبرند برندمیتوانید در هر ساعات شبانه روز با الو برند د رارتباط باشید .

سایر موارد جذاب
یک برند مناسب پوشاک به شکلات روی میز و لیوان و آب معدنی، تا موزیک فروشگاه و درجه حرارت فضای مذاکره و نوع مبلمان برای مذاکره هم محاسبه کرده است. به جزییات دقت کنید. مشتریان لذت می برند ببینند فروشگاهی همه موارد را خصوصی سازی کرده است. از مناسبت ها برای فروش به مشتریان خاص خود استفاده نماید. در این بین اقدامات خیریه را هم فراموش نکنید. راه اندازی باشگاه مشتریان را هم در لیست اقدامات مهم خود قرار دهید. به مشتریان مهم خود خدمات خاص بدهید. خدمات ایاب و ذهاب، پارکینگ، نوشیدنی مورد علاقه، موزیک مورد علاقه و …الوبرند بزرگترین مرکز فروش برند مواد غذایی ، خرید برند ، واگذاری برند تجاری ، خرید برند فروشی ، فروش برند لاتین ، برند فروشی محصولات لبنیات ، برند برای خرید مواد غذایی ، برند برای خرید لوازم بهداشتی ، برند برای خرید لوازم آرایشی ، برند برای فروش لوازم خانگی ، برند برای فروش لوازم بهداشتی ساختمان ، خرید برند لاتین مواد آرایشی شوینده بهداشتی ، جهت ارتباط با مشاوران الوبرند برندمیتوانید در هر ساعات شبانه روز با الو برند د رارتباط باشید .الوبرند بزرگترین مرکز فروش برند مواد غذایی ، خرید برند ، واگذاری برند تجاری ، خرید برند فروشی ، فروش برند لاتین ، برند فروشی محصولات لبنیات ، برند برای خرید مواد غذایی ، برند برای خرید لوازم بهداشتی ، برند برای خرید لوازم آرایشی ، برند برای فروش لوازم خانگی ، برند برای فروش لوازم بهداشتی ساختمان ، خرید برند لاتین مواد آرایشی شوینده بهداشتی ، جهت ارتباط با مشاوران الوبرند برندمیتوانید در هر ساعات شبانه روز با الو برند د رارتباط باشید .
برندینگ روشی برای تعریف کسب و کار برای خودتان، تیم‌تان و مخاطب‌های خارجی‌تان است. برندینگ را “هویت” کسب و کار نیز می‌نامید. اما تنها با فهمیدن این نکته که برند در بردارنده‌ی هسته‌ی مرکزی کسب و کار و ارزش آن نیز هست، نه فقط ظاهر آن. امروزه مشتریان کسب و کارها بسیار باهوش هستند. به گونه‌ای که می‌توانند از روش‌های بسیاری استفاده کنند و تلاش‌های شرکت‌ها را برای بهتر کردن، تغییر دادن و یا جذاب کردن روش‌های فروش رصد نمایند. وقتی مشتریان از نظر احساسی با برند ارتباط برقرار کنند باعث فروش بیشتر و برجسته شدن برند خواهند شد، زیرا ارزش و باورهای یک برند را به اشتراک می‌گذارند. در برندسازی کسب و کا‌رهای کوچک نکات زیر را در نظر داشته باشید:
هویت برند خود را تعریف کنید
برندسازی کسب و کا‌ر فقط چسباندن یک لوگو روی وب سایت‌تان نیست، بلكه نشانه هویت شما به عنوان یک شرکت، ارزش‌ها و رسالت شما، نحوه رفتار شما با مشتريانتان و در نهایت ظواهر و دارایی‌های عيني شماست.
در نتیجه قبل از این که با قدم‌های تاکتیکی‌تر به سمت استراتژی برندینگ خود (مثل طراحی لوگو) حرکت کنید باید وقت بگذارید تا دقیقا مشخص کنید که به عنوان یک شرکت چه کسی هستید و یا به عبارتی دیگر هویت برندتان را تعريف کنید.
مراحل انجام این فرایند به شرح زیر است:
بدانید که چه کسی هستید؟
اگر از قبل تصور روشنی به عنوان یک برند از خود دارید عالی است، اما اگر ندارید هم مشکلی نیست. اکنون زمان آن رسیده که کمی درباره انگیزه سازمانی تحقيق كنيد. وقتی در حال تعريف هویت برند خود هستيد، از خودتان این سوال‌ها را بپرسید :الوبرند بزرگترین مرکز فروش برند مواد غذایی ، خرید برند ، واگذاری برند تجاری ، خرید برند فروشی ، فروش برند لاتین ، برند فروشی محصولات لبنیات ، برند برای خرید مواد غذایی ، برند برای خرید لوازم بهداشتی ، برند برای خرید لوازم آرایشی ، برند برای فروش لوازم خانگی ، برند برای فروش لوازم بهداشتی ساختمان ، خرید برند لاتین مواد آرایشی شوینده بهداشتی ، جهت ارتباط با مشاوران الوبرند برندمیتوانید در هر ساعات شبانه روز با الو برند د رارتباط باشید .
چگونه میتوانم شرکتم را در سه کلمه توصیف کنم؟
ميخواهم در تجارت به چه اسمی شناخته شوم؟
وظایف و ارزش‌های اصلی شرکت من چیست ؟
چه تفاوتی می‌خواهم در صنعت خود ایجاد کنم؟
هر چه شفافیت بیشتری در مورد اینکه چه کسی هستید و میخواهید چه کاری انجام دهید داشته باشید، بیشتر می‌توانید آن هویت را به برند خود تزریق کنید، در نتیجه برندتان متمايزتر شده و توجه مشتریان را به خود جلب خواهید کرد.
ببینید مشتریان هدف شما چه کسانی هستند؟
مشاغل کوچک زیادی هستند که آنقدر تمرکزشان را روی اینکه چه کسی هستند و چه نوع محصولات و خدماتی ارائه می‌دهند گذاشته‌اند که به کلی فراموش کرده‌اند این محصولات را به چه کسانی می‌خواهند بفروشند؟! در نتیجه کسب و کارشان با شکست مواجه مي‌شود. زمانی را برای مشخص کردن مشتری ایده‌آل خود اختصاص دهید. اينکه چه کسانی هستند؟ چند ساله هستند؟ چقدر درآمد و چه تحصیلاتی دارند؟ آیا عمدتاً یک جنس هستند (خانم يا آقا؟)الوبرند بزرگترین مرکز فروش برند مواد غذایی ، خرید برند ، واگذاری برند تجاری ، خرید برند فروشی ، فروش برند لاتین ، برند فروشی محصولات لبنیات ، برند برای خرید مواد غذایی ، برند برای خرید لوازم بهداشتی ، برند برای خرید لوازم آرایشی ، برند برای فروش لوازم خانگی ، برند برای فروش لوازم بهداشتی ساختمان ، خرید برند لاتین مواد آرایشی شوینده بهداشتی ، جهت ارتباط با مشاوران الوبرند برندمیتوانید در هر ساعات شبانه روز با الو برند د رارتباط باشید .
آنها دقیقاً با چه شرکت‌هایی و چرا کار می‌کنند؟ چه چیزی برایشان مهم دارد؟ چه موقع از محصول یا خدمات شما استفاده می‌کنند؟ و چرا به آن نیاز دارند؟
وقتی می‌دانید بازار هدف شما چه کسی است می‌توانید از آن برای هدایت استراتژی برند‌تان استفاده کنید و نتیجه نهایی برندي خواهد بود که با مشتریان مورد نظرتان ارتباط برقرار می‌کند.این یعنی یک مرحله برندسازی خوب!
POD (سس مخصوص برند) خود را بسازید
اهمیتی ندارد كه کسب و کار شما چیست. قطعاً شرکت‌های دیگری هم کاری مانند شما انجام می‌دهند. پس اگر میخواهید تجارت شما متفاوت باشد باید بدانید چه چیزی باعث برجسته شدن می‌شود. نکته‌ای که باعث تفاوت بین شما با رقبا می‌شود نقطه تفاوت يا POD (Point Of Difference) نامیده می‌شود. POD شما همان چیزی است که شما را خاص می‌کند و باعث می‌شود مشتری شرکت شما را در مقابل رقبا انتخاب کند، بنابراین باید به هر بخشی از استراتژی برندتان تزریق شود.
برای مثال اگر شرکت شما مک‌دونالد بزرگ باشد POD شما سس مخصوصتان است. این چیزی است که شرکت شما را منحصر به فرد و خاص می‌کند.
کاری که دارید انجام می‌دهید را شفاف ‌سازی کنید
شما مايليد برندتان متمایز باشد اما اگر می‌خواهید موثرترین استراتژی برندسازي را داشته باشید باید در واقع ببینید چه کاری در صنعت شما موثر است و چه کاری نیست. از رقبای خود و کاری که انجام می‌دهند اطلاعاتی به دست آورید. واضح است که نمی‌خواهید برندسازی رقیبان خود را بدزدید یا از بین ببرید، پس از برندهای صنایعی استفاده کنید كه با تجارت شما مرتبط است و بر این اساس هويت برندتان را بسازید.

تصوری از برندسازی کسب و کا‌ر خود داشته باشید
این مرحله از برندسازی کسب و کار‌ به همان اندازه که برای مشاغل بزرگ ضروری است برای کسب و کار شما نیز دارای اهمیت است.
در اینجا مواردی وجود دارد که برای ایجاد ظاهر برندتان به آن نیاز پیدا می‌کنید:
راهنمای سبک برند
قبل از شروع طراحی مهم است که جزئیات استراتژی طراحی خود مانند پالت رنگ، فونت و بایدها و نبایدهای طرح را بیابید. راهنمای ثبت برند راهي عالی برای سازماندهی جزئیات طراحی و راهي مطمئن برای این است که شما، طراح‌تان و هر شخص دیگری که روی برند شما کار می‌کند در همان صفحه‌ي آدرس برند شما باشد.
لوگوالوبرند بزرگترین مرکز فروش برند مواد غذایی ، خرید برند ، واگذاری برند تجاری ، خرید برند فروشی ، فروش برند لاتین ، برند فروشی محصولات لبنیات ، برند برای خرید مواد غذایی ، برند برای خرید لوازم بهداشتی ، برند برای خرید لوازم آرایشی ، برند برای فروش لوازم خانگی ، برند برای فروش لوازم بهداشتی ساختمان ، خرید برند لاتین مواد آرایشی شوینده بهداشتی ، جهت ارتباط با مشاوران الوبرند برندمیتوانید در هر ساعات شبانه روز با الو برند د رارتباط باشید .
چهره شرکت شماست و اولين چیزی است که اکثر مشتریان در هنگام مواجهه با برند شما مشاهده می‌کنند. این آیتم بیشترین ارتباط را با تجارت شما خواهد داشت. لوگو باید اولین چيزي باشد که طراحی می‌کنید چون به عنوان نقطه پرش برای سایر تصاویر دیگر (مانند وب سایت و کارت ویزیت) عمل می‌کند.
کارت ویزیت
اگر صاحب تجارتي هستید قطعا به کارت ویزیت نیاز دارید و طراحی آن باید با لوگو و ساير ویژوال ها مطابقت داشته باشد.
وب سایت
وب سایت شما مثل یک قطعه دیجیتال از املاک و دارایی‌های شماست. وقتي افراد از وب سایت شما بازدید می‌کنند ظاهر و حالت‌های آن، بايد با بقیه بخش‌هاي شما همخوانی داشته باشد. مهم‌ترین چیزی که باید به خاطر داشته باشید صرف نظر از اینکه مشتری کجا با برند شما روبرو می‌شود، خواه با دیدن لوگو، وب سایت یا بررسی یکی از محصولاتتان در يك فروشگاه، ظاهر و احساس و طراحی باید مطابقت داشته باشند.
خود را مانند یک متخصص موضوع با محتوای مناسب جا بیندازیدالوبرند بزرگترین مرکز فروش برند مواد غذایی ، خرید برند ، واگذاری برند تجاری ، خرید برند فروشی ، فروش برند لاتین ، برند فروشی محصولات لبنیات ، برند برای خرید مواد غذایی ، برند برای خرید لوازم بهداشتی ، برند برای خرید لوازم آرایشی ، برند برای فروش لوازم خانگی ، برند برای فروش لوازم بهداشتی ساختمان ، خرید برند لاتین مواد آرایشی شوینده بهداشتی ، جهت ارتباط با مشاوران الوبرند برندمیتوانید در هر ساعات شبانه روز با الو برند د رارتباط باشید .الوبرند بزرگترین مرکز فروش برند مواد غذایی ، خرید برند ، واگذاری برند تجاری ، خرید برند فروشی ، فروش برند لاتین ، برند فروشی محصولات لبنیات ، برند برای خرید مواد غذایی ، برند برای خرید لوازم بهداشتی ، برند برای خرید لوازم آرایشی ، برند برای فروش لوازم خانگی ، برند برای فروش لوازم بهداشتی ساختمان ، خرید برند لاتین مواد آرایشی شوینده بهداشتی ، جهت ارتباط با مشاوران الوبرند برندمیتوانید در هر ساعات شبانه روز با الو برند د رارتباط باشید .
به عنوان یک کسب و کار کوچک ممکن است بودجه تبلیغاتی زیادی نداشته باشید اما خوشبختانه برای اینکه خودتان را در معرض افراد مناسب قرار دهید نیاز به هزینه‌های زیاد در تبلیغات ندارید. يك روش بهتر، آسان‌تر و مقرون به صرفه‌تر برای معروف کردن شما وجود دارد و آن بازاریابی محتوایی است.
بازاریابی محتوا در بسیاری از سطح‌ها کارآمد است. اول، اين فرصت را به شما می‌دهد تا تخصص خود را در صنعت‌تان به رخ بکشید. با جا انداختن یا تثبيت خود به عنوان یک منبع تخصصی مسائل، مخاطبانتان به شما اعتماد می‌کنند و وقتی‌که زمان انتخاب یک شرکت برای تجارت فرا می‌رسد، قطعاً آن شرکت شما خواهید بود.
حتی اگر مبلغ ناچیزی هزینه کنید کارتان راه می‌افتد. رمز موفقیت در استفاده از محتوا به عنوان استراتژی تجارت ایجاد محتوای مناسب است. ببينيد مشتریانتان از شما چه سوالاتی می‌پرسند و سپس محتوایي بسازید که به این سوالات پاسخ دهد.
به دنبال فرصت هایی برای شراکت باشید
مردم مایلند با برند‌هایی که به آنها اعتماد دارند همکاری کنند، اما اگر یک برند جدید هستيد ایجاد این اعتماد بسیار وقت‌گیر است. با این حال یک روش مناسب برای سرعت بخشیدن به این روند وجود دارد. به دنبال فرصتی برای شراکت با برند‌هایی باشید که مشتریان مورد نظرتان با آنها کار می‌کنند. اگر مشتریانتان از طریق یک برند قابل اعتماد معرفی شوند، به شما نیز اعتماد خواهند کرد و تجارتتان ارتقا می‌یابد. کلید موفقیت این استراتژی پیدا کردن تجارتي با مخاطبان مشابه ولی غیررقابتی است!
تمام این شرکت‌ها مخاطباني که شما می‌خواهید را دارند اما هیچ کدام از آنها رقيب مستقیمي نیستند و همین باعث می‌شود تمایل بیشتری برای همکاری با شما داشته باشند.الوبرند بزرگترین مرکز فروش برند مواد غذایی ، خرید برند ، واگذاری برند تجاری ، خرید برند فروشی ، فروش برند لاتین ، برند فروشی محصولات لبنیات ، برند برای خرید مواد غذایی ، برند برای خرید لوازم بهداشتی ، برند برای خرید لوازم آرایشی ، برند برای فروش لوازم خانگی ، برند برای فروش لوازم بهداشتی ساختمان ، خرید برند لاتین مواد آرایشی شوینده بهداشتی ، جهت ارتباط با مشاوران الوبرند برندمیتوانید در هر ساعات شبانه روز با الو برند د رارتباط باشید .
برای مشتریان خود یک ابرقهرمان باشید
اگر واقعا می‌خواهید در بازار رقابتی امروز منحصر به فرد باشید، باید حرف و عملتان يكي باشد. برند شما چیزی بیش از یک لوگو، يك استراتژی بازاریابی و يا جلب توجه مشتریان است، در واقع در مورد کاری است که هنگام ارتباط با مشتریان انجام می‌دهید. اعتبار شما و صحبتی که پشت سر برند شما مطرح می‌شود مهم‌ترین بخش برندسازی کسب و کار‌ شماست. نکته‌ای که باید در نظر بگیرید این است که بخش خدمت به مشتریان از هر تعامل یا دپارتمانی مهمتر است. اگر واقعاً می‌خواهید خدمت به مشتریان اولویت اولتان باشد بدون توجه به اینکه چگونه، چه موقع و چرا با برند شما ارتباط برقرار ‌كرده‌اند باید یک تجربه مداوم مثبت را برای آنها فراهم کنید. به دنبال فرصتی برای بهبود تجربه مشتری در تجارت خود باشید.الوبرند بزرگترین مرکز فروش برند مواد غذایی ، خرید برند ، واگذاری برند تجاری ، خرید برند فروشی ، فروش برند لاتین ، برند فروشی محصولات لبنیات ، برند برای خرید مواد غذایی ، برند برای خرید لوازم بهداشتی ، برند برای خرید لوازم آرایشی ، برند برای فروش لوازم خانگی ، برند برای فروش لوازم بهداشتی ساختمان ، خرید برند لاتین مواد آرایشی شوینده بهداشتی ، جهت ارتباط با مشاوران الوبرند برندمیتوانید در هر ساعات شبانه روز با الو برند د رارتباط باشید .
برند چیست ؟
شرکت‌ها دقیقا می‌دانند شما هنگام خرید چه تجربه‌ای در ذهن دارید. آن‌ها به همین دلیل برند را ایجاد کرده‌اند. شرکت‌هایی با نام تجاری قوی می‌دانند آثار نام تجاری آن‌ها باید همه‌جا باشد. از لحن کپشن اینستاگرام گرفته تا رنگ‌های استفاده شده در بیلبوردهای تبلیغاتی و نوع بسته‌بندی محصولات. شرکت‌ها آگاهند که نام آن‌ها بسیار فراتر از یک برچسب است. در نتیجه این برندها شناخته‌شده و محبوب هستند و افراد از میان سایر گزینه‌ها، محصولات این شرکت‌ها را انتخاب می‌کنند.
برند یک ویژگی یا مجموعه‌ای از ویژگی‌های کسب‌و‌کار است که آن را از سایر کسب‌و‌کارها مجزا می‌کند. نام تجاری معمولا از نام، شعار، لوگو یا نماد، طرح، لحن برند و غیره تشکیل شده است. برند همچنین به تجربه مشتری هنگام تعامل با کسب‌وکار، دنبال‌کننده شبکه اجتماعی یا تنها رهگذر اشاره دارد.

برند سازی چیست ؟
برندینگ فرآیند تحقیق، توسعه و بکارگیری یک یا چند ویژگی متمایز کننده برای کسب‌و‌کار است تا مشتریان بتوانند نام تجاری را با محصولات و خدمات، در ذهن خود ارتباط دهند. برندینگ فرآیندی تکراری است که در آن باید با احساس مشتریان ارتباط برقرار کرد. همچنین، به دلایل زیادی اهمیت دارد که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.
اهمیت برندینگ
برند یکی از مهم‌ترین دارایی‌های ارزشمند شرکت شماست. نام تجاری به سازمان شما هویت می‌بخشد، کسب‌و‌کار شما را در خاطر افراد ثبت می‌کند و مصرف‌کنندگان را به خرید از شما تشویق می‌کند. همچنین فعالیت‌های بازاریابی و تبلیغات شما را مورد حمایت قرار می‌دهد و باعث افتخار کارمندان شما می‌شود.
زمانی‌که افراد در حال تصمیم‌گیری برای خرید هستند، برندینگ عاملی برای تصمیم‌گیری آن‌هاست. آمارها نشان می‌دهند 60 درصد افراد حتما از برندی خرید می‌کنند که آن را می‌شناسند و ۲۱ درصد محصولی را به دلیل علاقه به نام تجاری آن خریداری می‌کنند.

برندسازی به کسب‌و‌کار شما فراتر از محصولات و خدماتی که عرضه می‌کنید، هویت می‌بخشد و باعث می‌شود مشتریان با محصولات و خدمات شما ارتباط برقرار کنند.
برندینگ کسب‌و‌کار شما را در خاطر افراد ثبت می‌کند. این در واقع تصویری از شرکت شماست که به مشتریان کمک می‌کند شما را در هر رسانه‌ای تشخیص دهند.
برندسازی از تلاش‌های بازاریابی و تبلیغات شما حمایت می‌کند. در واقع با یک نام تجاری شناخته شده تاثیر تبلیغات و تلاش‌های بازاریابی شما بسیار بیشتر خواهد بود.
برندینگ باعث می‌شود کارمندان به کار کردن در شرکت شما افتخار کنند. وقتی کسب‌و‌کار خود را برند می‌کنید، نه تنها به شرکت خود هویت می‌بخشید، بلکه محل کار با اعتبار و مورد توجه ایجاد می‌کنید. در نتیجه کارمندان قوی‌تر و بهتری نیز جذب خواهید کرد.
الوبرند بزرگترین مرکز فروش برند مواد غذایی ، خرید برند ، واگذاری برند تجاری ، خرید برند فروشی ، فروش برند لاتین ، برند فروشی محصولات لبنیات ، برند برای خرید مواد غذایی ، برند برای خرید لوازم بهداشتی ، برند برای خرید لوازم آرایشی ، برند برای فروش لوازم خانگی ، برند برای فروش لوازم بهداشتی ساختمان ، خرید برند لاتین مواد آرایشی شوینده بهداشتی ، جهت ارتباط با مشاوران الوبرند برندمیتوانید در هر ساعات شبانه روز با الو برند د رارتباط باشید .

برند بوک چیست ؟
در ادامه در مورد «دستورالعمل‌های برندسازی» (Branding Guidelines) توضیح خواهیم داد. اما پیش‌تر باید به توضیح «برند بوک» (Brand Book) بپردازیم. «راهنمای سبک برند» (Brand Style Guide) یا کتابچه برند دربردارنده دستورالعمل‌های برندینگ است. داشتن برند بوک به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا فعالیت‌های آگاهی از برند، شناخت برند و وفاداری به برند را با ثبات و هماهنگی پیش ببرند.
برند بوک یا راهنمای سبک برند، سندی است که دستورالعمل‌هایی برای ماندگار کردن هویت برند، تعیین می‌کند. برند بوک بر موارد زیر تمرکز دارد.

استفاده از لوگو
استفاده از رنگ‌ها
استفاده از تصاویر و ویدیوها
صدای برند

بخش‌های اصلی برند بوک
برند بوک از سه بخش اصلی تشکیل شده است.

«درباره» (About)
«راهنمای تصویری» (Visual Guidelines)
«راهنمای ارتباطات» (Communication Guidelines)
الوبرند بزرگترین مرکز فروش برند مواد غذایی ، خرید برند ، واگذاری برند تجاری ، خرید برند فروشی ، فروش برند لاتین ، برند فروشی محصولات لبنیات ، برند برای خرید مواد غذایی ، برند برای خرید لوازم بهداشتی ، برند برای خرید لوازم آرایشی ، برند برای فروش لوازم خانگی ، برند برای فروش لوازم بهداشتی ساختمان ، خرید برند لاتین مواد آرایشی شوینده بهداشتی ، جهت ارتباط با مشاوران الوبرند برندمیتوانید در هر ساعات شبانه روز با الو برند د رارتباط باشید .

درباره
در این بخش باید ماموریت، ارزش‌ها و مخاطبان هدف مشخص شوند. تعیین این موارد از ابتدا به محتوای شما جهت و به فعالیت‌های برندینگ شما منطق می‌دهد.
راهنمای تصویریالوبرند بزرگترین مرکز فروش برند مواد غذایی ، خرید برند ، واگذاری برند تجاری ، خرید برند فروشی ، فروش برند لاتین ، برند فروشی محصولات لبنیات ، برند برای خرید مواد غذایی ، برند برای خرید لوازم بهداشتی ، برند برای خرید لوازم آرایشی ، برند برای فروش لوازم خانگی ، برند برای فروش لوازم بهداشتی ساختمان ، خرید برند لاتین مواد آرایشی شوینده بهداشتی ، جهت ارتباط با مشاوران الوبرند برندمیتوانید در هر ساعات شبانه روز با الو برند د رارتباط باشید .
در این بخش باید موارد زیر را طراحی کنید.

لوگو: باید محل قرارگیری آن، تغییرات احتمالی آن برای پلتفرم‌ها و کانال‌های مختلف، رنگ، اندازه و نسبت‌ها را مشخص کنید.
رنگ‌ها: رنگ‌های اصلی و فرعی را مشخص کنید. همچنین نسخه تک‌رنگ را نیز طراحی کنید.
فونت‌ها: فونت‌های مورد استفاده در نامه‌های رسمی و وب‌سایت را مشخص کنید.
عکاسی: سبک عکاسی و راهنمای استفاده و ارائه آن را مشخص کنید.
«علامت تجاری» (Brandmark): تعیین کنید در چه جاهایی از علامت تجاری استفاده می‌کنید.
سایر موارد: آیکون‌ها، الگوها، بافت‌ها و سایر موارد گرافیکی را مشخص کنید.

راهنمای ارتباطات
این بخش از برند بوک موارد زیر را مشخص می‌کند.

زبان: زبان رسمی خود برای برقراری ارتباط رسمی با مخاطبان را مشخص کنید.
سبک: قالب و سبک خود را مشخص کنید.
لحن صدا: لحن خود را انتخاب کنید. این لحن می‌تواند حرفه‌ای، منطقی، احساسی، طنز یا غیره باشد.
حضور در شبکه‌های اجتماعی: مشخص کنید در کدام شبکه‌های اجتماعی فعالیت می‌کنید. نوع پست‌ها و زمان‌بندی انتشار آن‌ها را تعیین کنید.
ایمیل: ساختار، امضا و لحن ایمیل‌های خود را مشخص کنید.
خوانایی و دستور زبان: نحوه استفاده از اعداد، کلمات اختصاری و غیره را مشخص کنید. نوع و طول جملات را نیز تعیین کنید.

اصطلاحات مرتبط با برند
چندین کلمه کلیدی مرتبط با برند وجود دارد که باید آن‌ها را یاد بگیرید. این کلمات اهمیت و ارزش برندینگ کسب‌و‌کار شما را بیشتر نشان می‌دهند.
آگاهی از برند
«آگاهی از برند» (Brand Awareness) به میزان آشنایی عموم و مخاطبان هدف با برند شما اشاره دارد. آگاهی زیاد افراد از یک برند، باعث ایجاد نام‌های تجاری «پرطرفدار»، «پر سروصدا» و «محبوب» می‌شود. آگاهی از برند مهم است چرا که اگر افراد با نام تجاری شما آشنا نباشند، هنگام خرید، محصولات شما را در نظر نمی‌گیرند.
تعمیم برندالوبرند بزرگترین مرکز فروش برند مواد غذایی ، خرید برند ، واگذاری برند تجاری ، خرید برند فروشی ، فروش برند لاتین ، برند فروشی محصولات لبنیات ، برند برای خرید مواد غذایی ، برند برای خرید لوازم بهداشتی ، برند برای خرید لوازم آرایشی ، برند برای فروش لوازم خانگی ، برند برای فروش لوازم بهداشتی ساختمان ، خرید برند لاتین مواد آرایشی شوینده بهداشتی ، جهت ارتباط با مشاوران الوبرند برندمیتوانید در هر ساعات شبانه روز با الو برند د رارتباط باشید .الوبرند بزرگترین مرکز فروش برند مواد غذایی ، خرید برند ، واگذاری برند تجاری ، خرید برند فروشی ، فروش برند لاتین ، برند فروشی محصولات لبنیات ، برند برای خرید مواد غذایی ، برند برای خرید لوازم بهداشتی ، برند برای خرید لوازم آرایشی ، برند برای فروش لوازم خانگی ، برند برای فروش لوازم بهداشتی ساختمان ، خرید برند لاتین مواد آرایشی شوینده بهداشتی ، جهت ارتباط با مشاوران الوبرند برندمیتوانید در هر ساعات شبانه روز با الو برند د رارتباط باشید .
«تعمیم برند» (Brand Extension) زمانی است که شرکت‌ها می‌خواهند محصولات جدیدی در حوزه و بازار متفاوتی تولید کنند. این موضوع به اشخاص یا شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا آگاهی از برند را سطح‌بندی کنند و از آن برای تنوع بخشیدن به خطوط تولید و ایجاد جریان‌های درآمدی بیشتر استفاده کنند.
هویت برند
«هویت برند» (Brand Identity) شخصیت کسب‌وکار شما و تعهدات شما در مقابل مشتریان است و معمولا از ارزش‌های شما نشأت می‌گیرد. همچنین نحوه ارتباط افراد با محصولات و خدمات و انتظار شما از احساس افراد پس از این تعامل، هویت برند را شکل می‌دهد. در بخش دیگری از این مطلب هویت برند را به صورت تفصیلی بررسی می‌کنیم.
مدیریت برند
«مدیریت برند» (Brand Management) به فرآیند ایجاد و نگه‌داری برند اشاره دارد. این فرآیند، مدیریت عناصر ملموس و ناملموس را شامل می‌شود. عناصر ملموس به بسته‌بندی، پالت رنگ، سبک و غیره گفته می‌شود و عناصر ناملموس برداشت مخاطبان هدف از برند شماست. برند یک دارایی زنده است و باید آن را مدیریت کرد.
شناخت (تشخیص) برندالوبرند بزرگترین مرکز فروش برند مواد غذایی ، خرید برند ، واگذاری برند تجاری ، خرید برند فروشی ، فروش برند لاتین ، برند فروشی محصولات لبنیات ، برند برای خرید مواد غذایی ، برند برای خرید لوازم بهداشتی ، برند برای خرید لوازم آرایشی ، برند برای فروش لوازم خانگی ، برند برای فروش لوازم بهداشتی ساختمان ، خرید برند لاتین مواد آرایشی شوینده بهداشتی ، جهت ارتباط با مشاوران الوبرند برندمیتوانید در هر ساعات شبانه روز با الو برند د رارتباط باشید .
«شناخت برند» (Brand Recognition) این است که مشتریان به خصوص مخاطبان هدف به چه میزان برند شما را بدون دیدن نام کسب‌وکار، از طریق لوگو، شعار، بسته‌بندی یا تبلیغات شما تشخیص می‌دهند.
اعتماد به برند
«اعتماد به برند» (Brand Trust) یعنی مصرف‌کنندگان و مشتریان چه‌قدر به نام تجاری شما اعتماد و اعتقاد دارند. عمل به وعده‌های بازاریابی و عملکرد فراتر از انتظار فروشندگان و کارمندان پشتیبانی، به ایجاد اعتماد مشتریان کمک می‌کند. این موضوع زمانی اهمیت پیدا می‌کند که آمارها نشان می‌دهند تنها ۲۵ درصد مردم به شرکت‌های بزرگ اعتماد دارند.

ارزش‌گذاری برند
«ارزش‌گذاری برند» (Brand Valuation) به نوعی تعیین ارزش تجاری آن است. ارزش نام تجاری با توجه به برداشت، شناخت، اعتماد و وفاداری مشتریان به نام تجاری شما به دست می‌آید. این مفهوم با مفهوم ارزش ویژه برند همراه است. یک نام تجاری قوی کسب‌وکار شما را برای سرمایه‌گذاران، خریداران و سهام‌داران ارزشمند می‌کند.
با توجه به اهمیت آشنایی با نحوه تبلیغات خاصه در برندسازی، «فرادرس» اقدام به انتشار فیلم آموزش مدیریت تبلیغات و برند کرده که لینک آن در ادامه آورده شده است.

نحوه برند سازیالوبرند بزرگترین مرکز فروش برند مواد غذایی ، خرید برند ، واگذاری برند تجاری ، خرید برند فروشی ، فروش برند لاتین ، برند فروشی محصولات لبنیات ، برند برای خرید مواد غذایی ، برند برای خرید لوازم بهداشتی ، برند برای خرید لوازم آرایشی ، برند برای فروش لوازم خانگی ، برند برای فروش لوازم بهداشتی ساختمان ، خرید برند لاتین مواد آرایشی شوینده بهداشتی ، جهت ارتباط با مشاوران الوبرند برندمیتوانید در هر ساعات شبانه روز با الو برند د رارتباط باشید .
در ادامه با نحوه ایجاد نام تجاری آشنا می‌شویم. برای بازسازی برند نیز همین مراحل را طی می‌کنیم. برای ایجاد یک نام تجاری قوی باید موارد زیادی را در نظر داشت. برندسازی یک فرآیند تکراری است، بنابراین ممکن است هر مرحله را در حین ساختن برند با بارش فکری، تکرار کنید. ابتدا مراحل را به طور خلاصه نام می‌بریم، سپس به صورت تفصیلی آن‌ها را توضیح می‌دهیم.

مخاطبان هدف خود را مشخص کنید.
بیانیه ماموریت خود را تنظیم کنید.
ارزش‌ها، ویژگی‌ها و مزیت‌های خود را تعریف کنید.
هویت بصری خود را ایجاد کنید.
صدای برند خود را پیدا کنید.
از نام تجاری خود استفاده کنید.

مشخص کردن مخاطب هدف
برندینگ باعث آگاهی، شناخت و اعتماد مخاطبان می‌شود و در نهایت برای شرکت سودآوری به همراه دارد. حال بیایید یک قدم به عقب برگردیم. منظور از مشتریان، هر مصرف‌کننده‌ای نیست بلکه مخاطبان هدف را در نظر داریم. اگر نام تجاری شما با احساس مخاطبان همراه نشود، باعث ایجاد آگاهی، شناخت، اعتماد و سودآوری نخواهد شد. در اینجا از تحقیقات بازار هدف کمک می‌گیریم.
ابتدا باید مشخص کنید نام تجاری شما چه گروهی از افراد را هدف گرفته است. محصولات و خمات شما مختص چه کسانی است و چرا از ابتدا کسب‌وکار خود را ایجاد کردید. آن‌چه در مورد بازار هدف و پرسونای مخاطب خود یاد می‌گیرید، بر تصمیمات برندینگ شما تاثیر دارد.

تعریف ارزش، ویژگی‌ها و مزیت‌ها
احتمالا کسب‌وکارهای زیادی در حوزه تخصصی شما وجود دارند. قبل از رقابت با آن‌ها ابتدا روی خودتان متمرکز شوید. ویژگی منحصربه‌فرد شما چیست که سایر کسب‌وکارها آن را ندارند. برند شما باید نشان‌دهنده عناصری باشد که تنها متعلق به شما هستند و باید شامل ارزش‌ها‌، ویژگی‌ها و مزیت‌هایی باشد که کسب‌وکار شما را منحصربه‌فرد می‌کند.
فهرستی تهیه کنید و موارد متمایز کننده شما از سایرین را در آن بنویسید. منظور ویژگی‌های محصولات شما نیستند. در مورد نقش محصولات و خدمات در بهبود زندگی افراد صحبت کنید.
برای مثال، «Alani Nu» یک شرکت تغذیه‌ای است که افراد ویتامین و سایر مکمل‌های تغذیه‌ای از آن سفارش می‌دهند. مشتریان به برند آن اعتماد دارند و به آن احترام می‌گذارند. این شرکت در وب‌سایت خود به صورت شفاف و ساده به ارزش‌ها و مزیت‌های خود به عنوان بخشی از برند، اشاره کرده است. برجسته کردن این موارد باعث می‌شود افراد راحت‌تر به محصولات آن‌ها اعتماد کنند و آن‌ها را نسبت به رقبا برگزینند.
متن تصویر زیر به طور خلاصه بیان می‌کند، ما به خود مفتخریم که تمام آن‌چه به دنبال آن هستید را در محصولات خود قرار داده‌ایم و تمام مواد اضافی و غیرضروری را فیلتر کرده‌ایم. همان‌طور که هر روز بیشتر خانم‌ها سلامت خود را جدی می‌گیرند، به دنبال شرکت‌هایی هستند که بتوانند به آن‌ها اعتماد کنند. ما می‌خواهیم آن شرکت باشیم. مواد تشکیل دهنده محصولاتمان را محدود و با توجه به نیاز بانوان آن‌ها را متعادل کرده‌ایم همچنین در مورد تعدادی از مواد تشکیل دهنده مکمل‌ها پیش‌رو بازار هستیم.الوبرند بزرگترین مرکز فروش برند مواد غذایی ، خرید برند ، واگذاری برند تجاری ، خرید برند فروشی ، فروش برند لاتین ، برند فروشی محصولات لبنیات ، برند برای خرید مواد غذایی ، برند برای خرید لوازم بهداشتی ، برند برای خرید لوازم آرایشی ، برند برای فروش لوازم خانگی ، برند برای فروش لوازم بهداشتی ساختمان ، خرید برند لاتین مواد آرایشی شوینده بهداشتی ، جهت ارتباط با مشاوران الوبرند برندمیتوانید در هر ساعات شبانه روز با الو برند د رارتباط باشید .

ایجاد هویت بصری
تا اینجا مخاطبان هدف، بیانیه ماموریت و مزیت‌های خود را مشخص کرده‌اید. اکنون زمان ایجاد هویت بصری است. «هویت بصری برند» (Brand Visual Identity) شامل لوگو، پالت رنگ، فونت یا تایپوگرافی، آیکون‌گرافی و سایر اجزای گرافیکی می‌شود.
همان‌طور که این عناصر را می‌سازید، یک دستورالعمل یا «برند بوک» (Brand Book) تهیه کنید. این راهنما نحوه استفاده از دارایی‌های بصری را کنترل می‌کند. یک شخص باتجربه برای طراحی لوگو و هویت بصری استخدام یا با چند قالب آماده شروع کنید.

صدای برند
در ادامه مراحل برندسازی به بخش شنیداری نام تجاری خود بپردازید. اگر قرار بود با برند خود مکالمه یا نامه‌نگاری داشته باشید، لحن و صدای آن چگونه بود.
نحوه ارتباط شما با بازار هدف بخشی از برندسازی محسوب می‌شود. باید «صدای برند» (Brand Voice) خود را تعریف کنید که با مخاطبان ارتباط برقرار کند. در غیر این صورت آن‌ها به نام تجاری شما توجهی نمی‌کنند. بنابراین به مرحله اول بازگردید و مخاطب خود را بیشتر بشناسید.
لحن نوشتن شما در کمپین‌های تبلیغاتی، کپشن شبکه‌های اجتماعی، پست‌های بلاگ و داستان برند باید یکسان باشد. اجازه دهید مخاطبان با برند شما بیشتر آشنا شوند و صدا و لحن برند شما را تشخیص دهند. بهتر است لحن و نوشتار سرگرم کننده‌ای داشته باشید تا مخاطبان منتظر مطالب جدید شما در شبکه‌های اجتماعی و ایمیل باشند.
برای مثال، MailChimp برندی است که همواره با یک لحن ثابت و شفاف صحبت می‌کند. افراد از کار با رابط کاربری آن لذت می‌برند. مطالب وب، ایمیل‌ها و کپشن‌های شبکه‌های اجتماعی، همه از یک صدای برند پیروی می‌کنند. این مطالب سرگرم کننده، صمیمی و دوستانه هستند. برای مثال، تصویر زیر نمونه‌ای از پست اینستاگرام MailChimp است.الوبرند بزرگترین مرکز فروش برند مواد غذایی ، خرید برند ، واگذاری برند تجاری ، خرید برند فروشی ، فروش برند لاتین ، برند فروشی محصولات لبنیات ، برند برای خرید مواد غذایی ، برند برای خرید لوازم بهداشتی ، برند برای خرید لوازم آرایشی ، برند برای فروش لوازم خانگی ، برند برای فروش لوازم بهداشتی ساختمان ، خرید برند لاتین مواد آرایشی شوینده بهداشتی ، جهت ارتباط با مشاوران الوبرند برندمیتوانید در هر ساعات شبانه روز با الو برند د رارتباط باشید .

به کارگیری نام تجاری
زمانی‌که برندسازی یا بازسازی نام تجاری خود را انجام دادید، آن را به تمام کسب‌وکار خود سرایت دهید. دقت داشته باشید عناصر نام تجاری شما، در مکان‌های حضور مشتریان، نمایش داده شوند. برای به کارگیری نام تجاری خود به موارد زیر نیاز دارید.

وب‌سایت
شبکه‌های اجتماعی
بسته‌بندی
تبلیغات
فروش و خدمات مشتریان

وب‌سایت
از لوگو، پالت رنگ و تایپوگرافی خود در سراسر سایت استفاده کنید. از چیزی جز دارایی‌های از پیش تعیین شده در راهنمای برند خود استفاده نکنید. وب‌سایت شما بخش عمده‌ای از هویت کسب‌کار شماست و باید نشان‌دهنده نام تجاری شما باشد. همچنین، تمام مطالب وب، دکمه‌های فراخوانی به اقدام (CTAها) و توضیحات محصولات باید صدای برند را منعکس کند.

شبکه‌های اجتماعی
اهمیت نام تجاری در شبکه‌های اجتماعی بسیار زیاد است. تصویر پروفایل، کاور و سایر تصاویر باید منعکس کننده نام تجاری شما باشند. قرار دادن لوگو به عنوان تصویر پروفایل به کاربران در تشخیص کسب‌وکار شما کمک می‌کند. همانند وب‌سایت، دقت کنید اطلاعات پروفایل، پست‌ها و کپشن‌ها صدای برند را منعکس کند.

بسته‌بندی
اگر محصول فیزیکی دارید، کالای شما ملموس‌ترین راه برای تعامل مشتریان با نام تجاری شماست. به همین دلیل، طراحی بسته‌بندی باید نشان‌دهنده طرح، رنگ، اندازه و احساس نام تجاری شما باشد.الوبرند بزرگترین مرکز فروش برند مواد غذایی ، خرید برند ، واگذاری برند تجاری ، خرید برند فروشی ، فروش برند لاتین ، برند فروشی محصولات لبنیات ، برند برای خرید مواد غذایی ، برند برای خرید لوازم بهداشتی ، برند برای خرید لوازم آرایشی ، برند برای فروش لوازم خانگی ، برند برای فروش لوازم بهداشتی ساختمان ، خرید برند لاتین مواد آرایشی شوینده بهداشتی ، جهت ارتباط با مشاوران الوبرند برندمیتوانید در هر ساعات شبانه روز با الو برند د رارتباط باشید .

تبلیغات
تبلیغات هدفمند آنلاین و آفلاین برای آگاهی از نام تجاری و معرفی شما به مشتریان مورد استفاده قرار می‌گیرد. بنابراین باید عناصر برند را منعکس کنند. در واقع برندینگ شما باید فرآیند تولید تبلیغات را ساده‌تر کند. با استفاده از برند بوک می‌دانید نمایش تبلیغ باید چگونه باشد و چه محتوایی برای آن نوشته شود.

هویت برند چیست ؟
همان‌طور که هویت هر فرد، او را منحصربه‌فرد می‌کند، «هویت برند» (Brand Identity)، کسب‌وکار شما را از بقیه شرکت‌ها متمایز می‌کند. طراحی هویت برند سبب شکل دادن به کسب‌وکار می‌شود.الوبرند بزرگترین مرکز فروش برند مواد غذایی ، خرید برند ، واگذاری برند تجاری ، خرید برند فروشی ، فروش برند لاتین ، برند فروشی محصولات لبنیات ، برند برای خرید مواد غذایی ، برند برای خرید لوازم بهداشتی ، برند برای خرید لوازم آرایشی ، برند برای فروش لوازم خانگی ، برند برای فروش لوازم بهداشتی ساختمان ، خرید برند لاتین مواد آرایشی شوینده بهداشتی ، جهت ارتباط با مشاوران الوبرند برندمیتوانید در هر ساعات شبانه روز با الو برند د رارتباط باشید .
مجموعه عناصری که شرکت برای شکل دادن تصویر مناسب از خود ایجاد می‌کند، هویت برند نام دارد. با وجود این‌که هویت برند با تصویر برند و برندینگ متفاوت است، اما گاهی به جای یکدیگر به کار می‌روند.
واژه برندینگ به فعالیت‌های بازاریابی برای ایجاد یک نام تجاری متمایز اشاره دارد. نام تجاری، درک افراد از شرکت و کسب‌و کار است. در مورد هویت برند با یک مثال عمیق‌تر می‌شویم.
فرض کنید یک دانش‌آموز دبیرستانی هستید. علاقه دارید دوستانتان شما را اجتماعی تلقی کنند و با شما به کافه بیایند. اما نمی‌توانید آن‌ها را مجبور به داشتن چنین تصویری از خود کنید. برای ایجاد این برند به انجام کارهایی نیاز است.
باید کانال‌های یوتیوب مناسب را تماشا کنید، روی رشته ورزشی خود متمرکز شوید و سایر کارهایی را انجام دهید که تصویر مورد نظر شما را ایجاد می‌کند. این اقدامات برندسازی شما هستند.
همواره دقت می‌کنید که چطور به نظر می‌رسید. برای خرید آخرین مدل یک کفش که همه در آرزوی آن هستند، پول پس‌انداز می‌کنید. مدل موی خود را عوض می‌کنید و برای پیوستن به یک تیم محبوب بسکتبال تلاش می‌کنید.الوبرند بزرگترین مرکز فروش برند مواد غذایی ، خرید برند ، واگذاری برند تجاری ، خرید برند فروشی ، فروش برند لاتین ، برند فروشی محصولات لبنیات ، برند برای خرید مواد غذایی ، برند برای خرید لوازم بهداشتی ، برند برای خرید لوازم آرایشی ، برند برای فروش لوازم خانگی ، برند برای فروش لوازم بهداشتی ساختمان ، خرید برند لاتین مواد آرایشی شوینده بهداشتی ، جهت ارتباط با مشاوران الوبرند برندمیتوانید در هر ساعات شبانه روز با الو برند د رارتباط باشید .
این عناصر ملموس یعنی کفش، مدل مو و عضویت در تیم، هویت برند هستند.
هویت برند چیزی است که باعث می‌شود برای مشتریان خود قابل تشخیص باشید. مخاطبان، هویت برند را با محصولات و خدمات مرتبط می‌کنند. هویت چیزی است که ارتباط بین شما و مشتریانتان را ایجاد می‌کند، باعث وفاداری مشتریان می‌شود و درک مخاطبان از کسب‌وکار شما را شکل می‌دهد.

توسعه هویت برند
قبل از این مرحله باید بیانیه ماموریت خود را تنظیم کرده باشید. همچنین، ارزش‌ها، مزیت‌های کسب‌وکار و صدای برند را نیز مشخص کرده‌اید. این عوامل نام تجاری شما را تشکیل می‌دهند. سپس به ایجاد هویت برند می‌پردازیم. اگر در موارد تعریف و شناسایی موارد قبلی با مشکل مواجه شده‌اید، با یک جلسه طوفان فکری آن را حل کنید و سوالات زیر را بپرسید.

چرا این کسب‌وکار را راه‌اندازی کردیم؟
چه باورها و ارزش‌هایی برای ما به عنوان شرکت اهمیت دارد؟
چه کاری را بهتر از بقیه انجام می‌دهیم؟
چه چیزی ما را منحصربه‌فرد کرده است؟
اگر می‌خواستیم برند خود را در سه کلمه توصیف کنیم، آن سه کلمه چه بود؟
سه کلمه‌ای که می‌خواهیم توسط مشتریان با آن توصیف شویم، چیست؟

المان‌هایی که برای شرکت خود طراحی می‌کنید، عناصر قابل لمسی هستند که برداشت افراد از نام تجاری شما را شکل می‌دهند. این عناصر مواردی همچون وب‌سایت، کارت ویزیت، لوگو، شبکه‌های اجتماعی، بسته‌بندی، لباس فرم و غیره را شامل می‌شوند. به بیان دیگر تثبیت طراحی شما مساوی است با تثبیت هویت برند شما و در نتیجه ایجاد یک کسب‌وکار موفق که نشان‌دهده شخصیت شما به عنوان یک نام تجاری است.
نحوه ایجاد یک هویت برند قوی
ابتدا باید از مشخص کردن موارد پایه شروع کنید. این موارد را در زیر مطرح کرده‌ایم.

فونت و تایپوگرافی
پالت رنگ

الوبرند بزرگترین مرکز فروش برند مواد غذایی ، خرید برند ، واگذاری برند تجاری ، خرید برند فروشی ، فروش برند لاتین ، برند فروشی محصولات لبنیات ، برند برای خرید مواد غذایی ، برند برای خرید لوازم بهداشتی ، برند برای خرید لوازم آرایشی ، برند برای فروش لوازم خانگی ، برند برای فروش لوازم بهداشتی ساختمان ، خرید برند لاتین مواد آرایشی شوینده بهداشتی ، جهت ارتباط با مشاوران الوبرند برندمیتوانید در هر ساعات شبانه روز با الو برند د رارتباط باشید .

فرم و شکل

برندسازی شخصی چیست ؟
برند شخصی نحوه معرفی خودتان است. مجموعه‌ای از مهارت‌ها، تجربیات و ویژگی‌های شخصیتی است که می‌خواهید افراد شما را با آن‌ها بشناسند. برند شخصی داستان شماست و رفتار، نگرش و کلمات گفته و نگفته شما را منعکس می‌کند.
از برندسازی شخصی برای متمایز کردن خود از دیگران استفاده می‌کنیم. اگر ارتقای برندسازی شخصی را به خوبی انجام دهید، می‌توانید آن را با کسب‌وکار خود پیوند دهید و باعث حداکثر شدن موفقیت برندینگ شرکتی خود شوید.
از نظر حرفه‌ای برند شخصی تصویری است که مردم از شما می‌بینند. این تصویر می‌تواند ترکیبی از نگاه افراد به شما در زندگی واقعی، نمایش رسانه‌ها از شما و تصویری باشد که افراد از اطلاعات آنلاین در مورد شما به دست می‌آورند.الوبرند بزرگترین مرکز فروش برند مواد غذایی ، خرید برند ، واگذاری برند تجاری ، خرید برند فروشی ، فروش برند لاتین ، برند فروشی محصولات لبنیات ، برند برای خرید مواد غذایی ، برند برای خرید لوازم بهداشتی ، برند برای خرید لوازم آرایشی ، برند برای فروش لوازم خانگی ، برند برای فروش لوازم بهداشتی ساختمان ، خرید برند لاتین مواد آرایشی شوینده بهداشتی ، جهت ارتباط با مشاوران الوبرند برندمیتوانید در هر ساعات شبانه روز با الو برند د رارتباط باشید .
برخی برند شخصی خود را نادیده می‌گیرند و اجازه می‌دهند به صورت بی‌نظم و خارج از کنترل آن‌ها توسعه یابد. برخی دیگر کنترل آن را به دست می‌گیرند و برند شخصی‌ خود را توسعه می‌دهند. قبل از ایجاد اینترنت، کارت ویزیت همان برند شما بود. اگر در رسانه‌ها و تبلیغات حضور نداشتید، افراد کمی نام شما را شنیده بودند. در دنیای بسیار عمومی امروز که در مورد هر اقدام کوچکی به تفصیل در شبکه‌های اجتماعی بحث می‌شود، نمی‌توان ناشناس باقی ماند. امروزه استفاده از کارت‌های ویزیت آنلاین برای معرفی کسب‌وکار پیشنهاد می‌شود که از میان آن‌ها می‌توان به سرویس «بهلینک» اشاره کرد.
ثبت برند
برای جلوگیری از کپی‌کاری و سوءاستفاده‌های احتمالی از نام و اعتبار شرکت شما، ثبت نام تجاری حائز اهمیت است. ثبت برند با ثبت شرکت تفاوت دارد. در ایران برای ثبت شرکت باید یک عبارت سه‌کلمه‌ای انتخاب کنید اما نام تجاری شما می‌تواند یک کلمه باشد.
برای ثبت برند ابتدا باید از قابلیت ثبت آن مطلع شوید. یعنی آن نام تجاری توسط دیگران ثبت نشده باشد. حتی مشابه هم نباشد به طوری‌که افراد را به اشتباه بیاندازد. پس از این‌که نام تجاری خود را انتخاب کردید و از قابلیت ثبت آن مطمئن شدید، باید مدارک خود را تکمیل کنید. سپس باید در وب‌سایت مرکز مالکیت معنوی ثبت‌نام و جهت تائید حساب کاربری خود، گواهی امضا را از دفاتر اسناد رسمی دریافت کنید. فهرست مدارک مورد نیاز برای ثبت نام تجاری در زیر آمده است.
مدارک لازم برای ثبت علامت تجاری شخص حقیقی

شناسنامه و کارت ملی
گواهی امضا از دفترخانه اسناد رسمی
مجوز فعالیت
کارت بازرگانی (برای ثبت نام تجاری انگلیسی)

مدارک لازم برای ثبت علامت تجاری شخص حقوقی

شناسنامه و کارت ملی مدیرعامل
آگهی تاسیس شرکت
مدارک نماینده قانونی (درصورتی‌که وکیل یا نماینده رسمی شرکت، کار ثبت علامت تجاری را انجام دهد)

الوبرند بزرگترین مرکز فروش برند مواد غذایی ، خرید برند ، واگذاری برند تجاری ، خرید برند فروشی ، فروش برند لاتین ، برند فروشی محصولات لبنیات ، برند برای خرید مواد غذایی ، برند برای خرید لوازم بهداشتی ، برند برای خرید لوازم آرایشی ، برند برای فروش لوازم خانگی ، برند برای فروش لوازم بهداشتی ساختمان ، خرید برند لاتین مواد آرایشی شوینده بهداشتی ، جهت ارتباط با مشاوران الوبرند برندمیتوانید در هر ساعات شبانه روز با الو برند د رارتباط باشید .

کارت بازرگانی (برای ثبت نام تجاری انگلیسی)

روند ثبت برند مواد غذایی به چه صورت است؟

برند مواد غذایی و جایگاه آن در صنعت
ثبت برند مواد غذایی در طول همه دوران، مواد غذایی نیاز اصلی انسان‌ها بوده
و با گذشت زمان همواره از سوی فعالان تجاری و اقتصادی به عنوان بازاری کارآمد و مناسب برای تجارت شناخته شده است.
با توجه به این نیاز هر روزه و نقش مهم آن در حفظ سلامت،
مردم به دنبال برند های مواد غذایی معتبر و با کیفیت هستند چون به سلامتی خود و خانواده شان اهمیت می دهند.
برند های مواد غذایی شامل زیرشاخه‌های متعددی هستند و لیستی طولانی را شامل می‌شوند.
همه مواد خوراکی آماده و غیرآماده در لیست برندهای مواد غذایی جای می‌گیرند
که تنواع زیادی دارند.الوبرند بزرگترین مرکز فروش برند مواد غذایی ، خرید برند ، واگذاری برند تجاری ، خرید برند فروشی ، فروش برند لاتین ، برند فروشی محصولات لبنیات ، برند برای خرید مواد غذایی ، برند برای خرید لوازم بهداشتی ، برند برای خرید لوازم آرایشی ، برند برای فروش لوازم خانگی ، برند برای فروش لوازم بهداشتی ساختمان ، خرید برند لاتین مواد آرایشی شوینده بهداشتی ، جهت ارتباط با مشاوران الوبرند برندمیتوانید در هر ساعات شبانه روز با الو برند د رارتباط باشید .
مانند انواع غذاهای آماده، انواع دسر ها، نوشیدنی ها، تولیدات صنعتی مانند بیسکویت و پفک و … و همه به نوعی برند غذایی محسوب می شوند.
به همین دلیل شرکت ها و کارخانجات فعال در حوزه غذایی کشور اغلب به ثبت یک برند و یا علامت تجاری بسنده نمی کنند
و با توسعه فعالیت های خود و تعریف طبقات برند خود هر روز برندی جدید برای خانواده جدید خود در بازار معرفی می کنند
و اهداف و استراتژی های تبلیغاتی و بازاریابی خود را بر نشان تجاری مواد غذایی جدید استوار می کنند.
یک کارخانه تولیدی در حوزه مواد غذایی عملیات ثبت برند مواد غذایی را برای گروه‌های مختلف غذایی انجام می‌دهد.
مثلاً یک برند برای خانواده محصولات غذایی نانی، یک برند برای خانواده غذایی تنقلات و آجیل ها، یک برند برای نوشیدنی ها و غیره.
به همین دلیل می توان گفت که نقش ثبت برند و علامت های تجاری در صنایع تولید مواد غذایی برای افزایش اعتبار و وجهه شرکت‌های مواد غذایی بسیار حائز اهمیت است.
ثبت برند مواد غذایی در واقع به غیر از همراه داشتن مزیت های رسمی برند های مطرح موجود در بازار (مانند ایجاد تمایز و استفاده کاربری برای تبلیغات و بازار یابی)
به عنوان فاکتوری برای طبقه بندی و تقسیم محصولات غذایی، بازاریابان، بازارها و … مورد استفاده قرار می گیرد.
با ذکر تمامی این موارد باید توجه داشت که ضرورت ثبت برند مواد غذایی فقط همین‌ها نیست.الوبرند بزرگترین مرکز فروش برند مواد غذایی ، خرید برند ، واگذاری برند تجاری ، خرید برند فروشی ، فروش برند لاتین ، برند فروشی محصولات لبنیات ، برند برای خرید مواد غذایی ، برند برای خرید لوازم بهداشتی ، برند برای خرید لوازم آرایشی ، برند برای فروش لوازم خانگی ، برند برای فروش لوازم بهداشتی ساختمان ، خرید برند لاتین مواد آرایشی شوینده بهداشتی ، جهت ارتباط با مشاوران الوبرند برندمیتوانید در هر ساعات شبانه روز با الو برند د رارتباط باشید .
به دلیل ارتباط تنگاتنگ مواد غذایی با سلامت انسان ها، شرکت‌های مواد غذایی ملزم هستند که برند خود را به ثبت برسانند.
هیچ کارخانه مواد غذایی بدون داشتن برند به عنوان شناسنامه محصولات خود نمی تواند در بازار اقدام به فروش بکنند .
بنابر این شرکت های مواد غذایی ضمن دریافت مجوز ثبت شرکت مواد غذایی از سازمان غذا و دارو و اتحادیه صنایع غذایی ایران
و تعیین نفراتی به عنوان مدیر فنی شرکت که دارای شرایط قانونی باشد باید برند غذایی هم داشته باشند.
کار یک مسئول فنی در شرکتهای مواد غذایی، کنترل و نظارت بر تولید مواد غذایی است
و به همین منظور وی باید تحصیلات مرتبط با موضوع تولید را در حداقل پایه کارشناسی داشته باشد.
این فرد باید با تایید سازمان غذا و دارو منتصب شده باشد و پروانه مسئولیت فنی را هم اخذ کرده باشد.

نام تجاری یا برند چیست؟
نام تجاری یا برند ترکیبی از نام، سمبل، نشانه، طرح، شعار، علامت یا ترکیبی از آنهاست که موجب شناسایی محصول، تمایز آن از سایر محصولات و انتقال یک مفهوم یا احساس به مخاطب می شود.
به موجب تبصره ۱ قانون ثبت علایم تجاری و اختراعات مصوب اول تیرماه ۱۳۱۰ ثبت علامت در ایران اختیاری است مگر در مواردی که دولت آن را الزامی قرار دهد ولی ماده ۲ اضافه می کند که «حق استعمال انحصاری علامت تجاری فقط برای کسی شناخته خواهد شد که علامت خود را به ثبت رسانیده باشد.». در واقع داشتن علامت تجاری اختیاری است مگر در مواردی که دولت آن را الزامی قرار دهد. ثبت
علامت تجاری اجباری نیست اما ثبت، باعث تامین حمایت از آن خواهد شد. به عبارت دیگر و اگر بنا باشد از منظر حقوقی به آن نگاه کنیم، ثبت علائم تجاری مطابق قانون و آیین نامه آن اجباری نیست. یعنی اگر کسی علامتی برای کالای خود انتخاب کرد و استعمال نمود و آن را به ثبت نرسانید وی را الزام نمی کنند.
همان‌طور که ذکر کردیم ثبت برند تجاری برای بعضی از موارد مطابق با قانون الزامی است. این موارد عبارتند از:الوبرند بزرگترین مرکز فروش برند مواد غذایی ، خرید برند ، واگذاری برند تجاری ، خرید برند فروشی ، فروش برند لاتین ، برند فروشی محصولات لبنیات ، برند برای خرید مواد غذایی ، برند برای خرید لوازم بهداشتی ، برند برای خرید لوازم آرایشی ، برند برای فروش لوازم خانگی ، برند برای فروش لوازم بهداشتی ساختمان ، خرید برند لاتین مواد آرایشی شوینده بهداشتی ، جهت ارتباط با مشاوران الوبرند برندمیتوانید در هر ساعات شبانه روز با الو برند د رارتباط باشید .

داروهای اختصاصی ( اسپسالیته ) مورد استعمال طبی یا بیطاری که با نسخه پرشک یا بدون آن مصرف می شود
طبق تبصره ماده ۵ آیین نامه داروهای اختصاصی ( اسپسیالیته ) عبارتست از تمام اجناس دارویی یا طبی که برای استعمال داخلی یا خارجی انسان یا حیوانات اهلی به کار می رود و نام و ترکیب و تعریف آن ها غیر از چیزی است که اسم معمولی این اجناس در کوکس ها یا در اصطلاحات دارویی به تصدیق وزارت بهداری باشد یا فرمول حقیقی آن در روی برچسب نوشته نشده باشد و در بسته یا پاکت یا جعبه یا بطری به فروش برسد.

مواد غذایی که در لفاف و یا ظروف و به اسم مشخصی باشند مانند کنسرو مواد غذایی، آردهای مخصوص ، چای های مختلف ، کاکائو ، شکلات ، آب نبات ، پنیر ، شیر ، مربا ، ترشی ، کره و روغن های مختلف و غیره.

آب های معدنی یا گازدار، شربی ، آب های میوه و انواع نوشابه ها که در تحت اسم و ظروف مشخصی به معرض فروش گذارده می شود.

لوازم آرایش و وجاهت که برای استعمال مستقیم بر روی بدن انسان به کار می رود. مانند صابون، خمیر ، محلول ، عطریات و ادوکلن و غیره.

موارد فوق الذکر چه در داخل ایران تولید شده باشند چه خارج از آن، باید تحت برند ثبت شده مشخصی که بر روی برچسب محصول وجود دارد در معرض فروش قرار گیرد و همچنین باید ثبت علامت صنعتی یا تجاری آن انجام شده باشد و نکات زیر روی بسته‎بندی آنها ذکر شوند:
الف) اسم تجاری و نشانی سازنده جنس با قید کشور مبدا
ب) شماره ثبت در ایران
ج) شماره و تاریخ مجوز وزارت بهداشت برای تولید یا فروش اجناسالوبرند بزرگترین مرکز فروش برند مواد غذایی ، خرید برند ، واگذاری برند تجاری ، خرید برند فروشی ، فروش برند لاتین ، برند فروشی محصولات لبنیات ، برند برای خرید مواد غذایی ، برند برای خرید لوازم بهداشتی ، برند برای خرید لوازم آرایشی ، برند برای فروش لوازم خانگی ، برند برای فروش لوازم بهداشتی ساختمان ، خرید برند لاتین مواد آرایشی شوینده بهداشتی ، جهت ارتباط با مشاوران الوبرند برندمیتوانید در هر ساعات شبانه روز با الو برند د رارتباط باشید .

لازم به توضیح است، کلیه کسانی که در ایران دارای موسسات تجاری یا صنعتی یا فلاحتی هستند اعم از اتباع داخله یا خارجه می توانند در ایران علامت تجاری اختیار نموده و آن را به ثبت برسانند ولی ثبت علامت موسسات خارج از ایران منوط به این است که مملکتی که موسسه آن ها در آن جا واقع شده به موجب عهدنامه یا قوانین داخلی خود از علایم تجاری ایران حمایت کند. یعنی شرط قبولی تقاضای ثبت از طرف اتباع خارجی معامله متقابله است و کشور متبوع متقاضی ثبت نیر باید ثبت علایم متعلق به اتباع ایران را قبول کند.
ثبت علایم تجاری و اختراعات در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی در تهران که یکی از ادارات ثبت است انجام می گیرد. ماده ۶ قانون ثبت علایم تجاری اداره ثبت علایم را شعبه مخصوصی از دفتر دادگاه شهرستان تهران می شمارد و به این ترتیب اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی قادر است تصمیماتی راجع به قبول یا رد علایم به عنوان شعبه دادگاه شهرستان اتخاذ کند.

از آنجایی که ثبت برند مواد غذایی به طور مستقیم با در نظر گرفتن سلامت مردم سرو کار دارد، محصولات غذایی حتماً باید از نظر بهداشتی تایید شوند و این تاییدیه را معمولاً وزارت بهداشت معاونت غذا و دارو صادر می کند. البته ممکن است مواد غذایی جز محصولات کشاوزی باشند که در این صورت از جهاد کشاورزی نیز می توان این تاییدیه را گرفت مانند ثبت برند حبوبات ، خشکبار ، پسته، زعفران، ثبت برند چای یا برنج . به علاوه تولیدکنندگان مواد پروتئینی و محصولات گوشتی نیز باید جهت ثبت برند از سازمان دامپروی کشور اخذ مجوز یا موافقت اصولی انجام دهند. به طور کلی ، چنانچه بخواهید برای ثبت هر نوع برندی اقدام کنید نیاز به مجوز از ارگان های مرتبط دارید و برای مواد غذایی نیز این مورد باید رعایت شود و بدون جواز ثبت برند مواد غذایی انجام نمی شود.
چگونگی ثبت برند مواد غذاییالوبرند بزرگترین مرکز فروش برند مواد غذایی ، خرید برند ، واگذاری برند تجاری ، خرید برند فروشی ، فروش برند لاتین ، برند فروشی محصولات لبنیات ، برند برای خرید مواد غذایی ، برند برای خرید لوازم بهداشتی ، برند برای خرید لوازم آرایشی ، برند برای فروش لوازم خانگی ، برند برای فروش لوازم بهداشتی ساختمان ، خرید برند لاتین مواد آرایشی شوینده بهداشتی ، جهت ارتباط با مشاوران الوبرند برندمیتوانید در هر ساعات شبانه روز با الو برند د رارتباط باشید .
روند ثبت برند مواد غذایی در طبقه شغلی ۳۵ انجام می شود. پیش از ثبت برند مواد غذایی جدید، باید در این طبقه استعلام صورت بگیرد تا مشخص شود که آیا پیش از این این برند یا برند مشابه آن را ثبت کرده است یا خیر. اگر پاسخ منفی بود، متقاضی می‌تواند برای ثبت برند مواد غذایی جدید جدید اقدام کند. در صورتی که برند مشابه قبلاً ثبت شده باشد، وی باید نام تجاری را انتخاب کند. برند مواد غذایی می تواند به شکل یک اسم یا به شکل و فرم خاص یا با علامت تجاری مواد غذایی ثبت شود. در هر صورت برای ثبت نام تجاری مواد غذایی یا ثبت لوگوی مواد غذایی باید نمونه ای از برند حتماً مورد استعلام قرار گرفته و برای اداره مالکیت فرستاده شود . پس از ۳۵ تا ۴۰ روز کاری در صورت تایید اولیه برند ، آن برند یا ثبت علامت تجاری مواد غذایی نزد اداره مالکیت تضمین شده و محفوظ باقی می‌ماند و بعد از آن لازم است که سایر مراحل طی شود.الوبرند بزرگترین مرکز فروش برند مواد غذایی ، خرید برند ، واگذاری برند تجاری ، خرید برند فروشی ، فروش برند لاتین ، برند فروشی محصولات لبنیات ، برند برای خرید مواد غذایی ، برند برای خرید لوازم بهداشتی ، برند برای خرید لوازم آرایشی ، برند برای فروش لوازم خانگی ، برند برای فروش لوازم بهداشتی ساختمان ، خرید برند لاتین مواد آرایشی شوینده بهداشتی ، جهت ارتباط با مشاوران الوبرند برندمیتوانید در هر ساعات شبانه روز با الو برند د رارتباط باشید .
نحوه ثبت برند مواد غذایی
ثبت برند مواد غذایی یکی از الزامات قانونی و حقوقی در عرصه صنعت مواد غذایی است. در واقع شرکت هایی که در اساسنامه خود موضوع تولید و توزیع و یا خدمات مرتبط با مواد غذایی را انتخاب کرده اند نه تنها باید از سازمان غذا و دارو مجوز فعالیت دریافت نمایند تا فعالیت آنها رسمی و قانونی باشد بلکه در هنگام فعالیت نیز باید برند و یا علامت تجاری مشخص و ثبت شده داشته باشند. تولید مواد غذایی و فروش و پخش مواد غذایی صنعتی پر درآمد و همیشگی بوده و هست و به دلیل تقاضای بالا جهت خرید محصولات غذایی تعداد تولیدکنندگان و عرضه کنندگان محصولات غذایی بیشتر از هر صنعت دیگری می باشد، از این رو تقاضا برای ثبت علامت تجاری مواد غذایی در طبقات مختلف زیاد بوده و تعداد علامات تجاری ثبت شده در این صنعت به دلیل تراکم محصول بالا بسیار زیاد و بعضا ثبت علامت تجاری یا برند مواد غذایی برای بعضی از متقاضیان کار بسیار سختی می باشد. از ابتدایی ترین و ضروری ترین نیاز انسان ها مواد غذایی است و همین امر موجب شده که بازار مربوط به مواد غذایی پر رونق تر و فعال تر از سایر نیاز ها باشد.

به منظور سهولت در انتخاب علامت تجاری متناسب با مواد غذایی مختلف، این مواد به دسته‌بندی‌های مشخص تقسیم شده‌اند. جهت ثبت برند مواد غذایی ابتدا باید بدانید که مواد غذایی به چه دسته‌هایی تقسیم می شوند:

شیر و لبنیات
گوشت و حبوبات
گروه میوه ها و سبزیجات
گروه نان غلات

در همین راستا، ده مورد از مغذی‌ترین مواد غذایی هم به شرح زیر هستند:
سبزیجات، میوه ها، غلات کامل (سبوس دار)، حبوبات (نخود فرنگی و لوبیای خشک)، محصولات لبنی کم چرب، مواد غذایی دریایی، آجیل ها و مغز ها، شیرین کننده های طبیعی، گوشت قرمز بدون چربی و گوشت طیور، نوشیدنی های سالم.

مدارک لازم برای ثبت برند مواد غذاییالوبرند بزرگترین مرکز فروش برند مواد غذایی ، خرید برند ، واگذاری برند تجاری ، خرید برند فروشی ، فروش برند لاتین ، برند فروشی محصولات لبنیات ، برند برای خرید مواد غذایی ، برند برای خرید لوازم بهداشتی ، برند برای خرید لوازم آرایشی ، برند برای فروش لوازم خانگی ، برند برای فروش لوازم بهداشتی ساختمان ، خرید برند لاتین مواد آرایشی شوینده بهداشتی ، جهت ارتباط با مشاوران الوبرند برندمیتوانید در هر ساعات شبانه روز با الو برند د رارتباط باشید .
شرکت های ثبت شده مواد غذایی باید برای ثبت برند مواد غذایی خود ابتدا پروانه تاسیس را دریافت نموده باشند. پروانه تاسیس سندی است که پس از ثبت شرکت مواد غذایی و صدور پروانه بهره برداری شرکت توسط معاونت غذا و دارو دانشگاه صادر شده باشد. همچنین دارای مسئول فنی با شرایط فوق الذکر باشند . در غیر اینصورت نمی توانند برای ثبت برند اقدام کنند.
اما مدارک لازم برای ثبت برند مواد غذایی به تفکیک اشخاص حقیقی و حقوقی متناسب با زیر می باشد:

یک نسخه کپی از آگهی تاسیس، هر نوع تغییرات مانند تغییر نام، آدرس و تغییر مدیر عامل و همچنین آگهی روزنامه رسمی درباره تاسیس به همراه درج تغییرات
یک نسخه کپی از مجوز های شرکت شامل پروانه بهره برداری و جواز تاسیس
کپی کارت بازرگانی به نام شرکت یا مدیر عامل شرکت
کپی شناسنامه و کارت ملی مدیر عامل شرکت
ارائه یک نمونه از علامت تجاری مورد تقاضاد در ابعاد ۱۰*۱۰
مهر شرکت

الوبرند بزرگترین مرکز فروش برند مواد غذایی ، خرید برند ، واگذاری برند تجاری ، خرید برند فروشی ، فروش برند لاتین ، برند فروشی محصولات لبنیات ، برند برای خرید مواد غذایی ، برند برای خرید لوازم بهداشتی ، برند برای خرید لوازم آرایشی ، برند برای فروش لوازم خانگی ، برند برای فروش لوازم بهداشتی ساختمان ، خرید برند لاتین مواد آرایشی شوینده بهداشتی ، جهت ارتباط با مشاوران الوبرند برندمیتوانید در هر ساعات شبانه روز با الو برند د رارتباط باشید .
وکالتنامه وکیل در صورتیکه وکیل فرایند ثبت برند را دنبال کند

برای اشخاص حقیقی

کپی شناسنامه و کارت ملی متقاضی
کپی جواز کسب و یا هرگونه مجوز فعالیت

الوبرند بزرگترین مرکز فروش برند مواد غذایی ، خرید برند ، واگذاری برند تجاری ، خرید برند فروشی ، فروش برند لاتین ، برند فروشی محصولات لبنیات ، برند برای خرید مواد غذایی ، برند برای خرید لوازم بهداشتی ، برند برای خرید لوازم آرایشی ، برند برای فروش لوازم خانگی ، برند برای فروش لوازم بهداشتی ساختمان ، خرید برند لاتین مواد آرایشی شوینده بهداشتی ، جهت ارتباط با مشاوران الوبرند برندمیتوانید در هر ساعات شبانه روز با الو برند د رارتباط باشید .
کپی کارت بازرگانی به نام متقاضی
یک نمونه از علامت تجاری مورد درخواست در ابعاد ۱۰*۱۰
وکالتنامه وکیل در صورتیکه وکیل فرایند ثبت برند را دنبال کند.

مراحل ثبت برند مواد غذایی
همانگونه که قبلا گفته شد برای ثبت برند مواد غذایی الزاما باید شرکت ها اقدام نمایند. یعنی شناسایی تولید کننده مواد غذایی در بازار توسط بازرسان بهداشت ضرورت دارد چون موضوع سلامت عمومی در میان است و تنها با احراز شرایط مربوطه و شناخته شده بودن تولید کننده مواد غذایی امکان ثبت برند یا علامت تجاری مواد غذایی وجود خواهد داشت. به همین دلیل علاقمندان به فعالیت در حوزه مواد غذایی باید پس از کسب مجوزهای لازم و ثبت شرکت خود قبل از آغاز هر گونه تبلیغات و بازاریابی محصولات با استفاده از نشان تجاری، باید آن را به ثبت برسانند. بنابراین اولین قدم برای ثبت علامت تجاری مواد غذایی داشتن یک طرح منحصر به فرد و با طراحی مختص تولید کننده مواد غذایی می باشد. طرحی که نه تنها توانایی ایجاد تمایز بین محصولات و خدمات شرکت را داشته باشد بلکه تابع قوانین تجاری جمهوری اسلامی ایران، آئین نامه های اداره ثبت مالکیت معنوی به عنوان متولی ثبت برند در ایران و همچنین مقررات و دستورالعمل های سازمان جهانی ثبت برند WIPO باشد.
بعضی از شرایط لازم برای یک برند مواد غذایی قابل قبول به این صورت هستند: عدم کپی برداری و یا استفاده از ترکیبات موازی با سایر برند ها، عدم استفاده از علائم فریبنده ، داشتن قابلیت معرفی محصول، عدم استفاده از برخی از حروف و نشانه ها و بسیاری از مواردی دیگر که باید در طرح برند در نظر گرفته شود.
طرحی که مورد تایید باشد باید توسط شخص متقاضی، نماینده قانونی او یا وکیل حقوقی شرکت در سایت اداره مالکیت معنوی، ثبت شده و در ادامه درخواست ثبت برند مواد غذایی ارائه شود. این درخواست نیازمند ارائه مدارک لازم می باشد که یکی از این مدارک اظهارنامه ثبت برند مواد غذایی است که باید به خوبی تنظیم شود. مدارک باید در سایت بارگذاری شوند تا کارشناسان اداره مالکیت معنوی آنها را بررسی و ایراد نظر کنند.الوبرند بزرگترین مرکز فروش برند مواد غذایی ، خرید برند ، واگذاری برند تجاری ، خرید برند فروشی ، فروش برند لاتین ، برند فروشی محصولات لبنیات ، برند برای خرید مواد غذایی ، برند برای خرید لوازم بهداشتی ، برند برای خرید لوازم آرایشی ، برند برای فروش لوازم خانگی ، برند برای فروش لوازم بهداشتی ساختمان ، خرید برند لاتین مواد آرایشی شوینده بهداشتی ، جهت ارتباط با مشاوران الوبرند برندمیتوانید در هر ساعات شبانه روز با الو برند د رارتباط باشید .
طرح هایی که تایید می شوند باید در خود اداره مالکیت معنوی تشکیل پرونده داده شود. این اداره در تهران قرار دارد و شعبه دیگری ندارد. سپس باید هزینه ثبت برند مواد غذایی پرداخت شود و مراحل ثبت در خود اداره به پایان برسد. آگهی اول و دوم برند با هزینه متقاضی در اداره مالکیت معنوی تهیه می شود و در روزنامه رسمی و یک روزنامه کثیرالانتشار چاپ خواهد شد که باید اصل این روزنامه ها نگهداری شود.
پس از طی این مراحل گواهینامه ثبت برند مواد غذایی به نام فردی که برای اولین بار این برند را تقاضا داده صادر می شود. در صورتیکه کسی به ثبت این برند اعتراض داشته باشد می‌تواند مراتب اعتراض و شکایت خود را در زمان انتشار آگهی این برند اعلام نماید. البته پس از گذشت این زمان و با داشتن وکیل و طرح ادعا با مدارک لازم نیز می توان برای ابطال حق ثبت اقدام کرد.
برند های مواد غذایی بهتر است با دیدگاه تجارت جهانی به ثبت برسند. مواد غذایی بیشترین برند را در ایران و جهان به ثبت می رسانند و بازار بهتری نسبت به همه انواع تولیدات دیگر دارند و شرایط صادراتی آنها راحت تر است. به همین دلیل شرکت ها پس از کسب توفیقاتی غالبا به دنبال انجام صادرات و واردات و یا ثبت برند خود در کشور های دیگر هستند. به همین دلیل داشتن نماد های لاتین در برند هم پیشنهاد می شود. اگر مایلید طرحی را ثبت کنید که در آن علائم لاتین وجود داد باید در مدارک خود کارت بازرگانی را هم اضافه کنید. اگر هم خواهان ثبت برند خود در سایر کشور ها هستید بهتر است از ابتدا روند ثبت بین المللی برند مواد غذایی را با پرداخت هزینه یک باره آغاز کنید. ثبت برند به صورت بین المللی با استفاده از قوانین بین المللی مندرج در توافقنامه مادرید و در شرکت ثبت جهانی برندالوبرند بزرگترین مرکز فروش برند مواد غذایی ، خرید برند ، واگذاری برند تجاری ، خرید برند فروشی ، فروش برند لاتین ، برند فروشی محصولات لبنیات ، برند برای خرید مواد غذایی ، برند برای خرید لوازم بهداشتی ، برند برای خرید لوازم آرایشی ، برند برای فروش لوازم خانگی ، برند برای فروش لوازم بهداشتی ساختمان ، خرید برند لاتین مواد آرایشی شوینده بهداشتی ، جهت ارتباط با مشاوران الوبرند برندمیتوانید در هر ساعات شبانه روز با الو برند د رارتباط باشید .
WIPO انجام می شود. برای این کار ابتدا شما الزاما باید برند را در داخل کشور خود و بر اساس قوانین ثبت مالکیت معنوی ایران به ثبت رسانده باشید و سپس با ارسال تقاضانامه ای برند خود را بصورت جهانی به ثبت برسانید.
با ثبت برند مواد غذایی بصورت لاتین و بین المللی شهرت و اعتبار برندتان هم افزایش خواهد یافت. برند ها شناسه محصولات شما هستند و در صورت موفقیت در معرفی برند خود فروش و رشد بیشتری را در شرکت به دست خواهید آورد که این کار با استفاده از طرحی قوی و همه جانبه از برند ممکن است.

جیانی ورساچه دوم دسامبر سال ۱۹۴۶ به دنیا اومده. محل تولدش شهر رجیو کالابریای ایتالیاست . جیانی یکی از طراحانی بوده که به طور ذاتی استعداد ویژه‌ای در دوخت و طراحی‌لباس‌های خاص داشته. جالبه بدونید که معلم اون در دوخت ودوز مادرش بوده و اولین کارش طراحی لباسی بوده که در مزون مادرش به فروش رسیده. از مادرش نکات بسیار مهمی را در خصوص هنر خیاطی آموخت. جیانی در سن ۲۵ سالگی برای آموزش بیشتر هنر طراحی به پایتخت ایتالیا یعنی شهر میلان رفت. ( البته بعضی­‌ها میگن که برای یادگیری هنر معماری به این شهر سفر کرده.)الوبرند بزرگترین مرکز فروش برند مواد غذایی ، خرید برند ، واگذاری برند تجاری ، خرید برند فروشی ، فروش برند لاتین ، برند فروشی محصولات لبنیات ، برند برای خرید مواد غذایی ، برند برای خرید لوازم بهداشتی ، برند برای خرید لوازم آرایشی ، برند برای فروش لوازم خانگی ، برند برای فروش لوازم بهداشتی ساختمان ، خرید برند لاتین مواد آرایشی شوینده بهداشتی ، جهت ارتباط با مشاوران الوبرند برندمیتوانید در هر ساعات شبانه روز با الو برند د رارتباط باشید .الوبرند بزرگترین مرکز فروش برند مواد غذایی ، خرید برند ، واگذاری برند تجاری ، خرید برند فروشی ، فروش برند لاتین ، برند فروشی محصولات لبنیات ، برند برای خرید مواد غذایی ، برند برای خرید لوازم بهداشتی ، برند برای خرید لوازم آرایشی ، برند برای فروش لوازم خانگی ، برند برای فروش لوازم بهداشتی ساختمان ، خرید برند لاتین مواد آرایشی شوینده بهداشتی ، جهت ارتباط با مشاوران الوبرند برندمیتوانید در هر ساعات شبانه روز با الو برند د رارتباط باشید .
اولین موفقیتش را زمانی مطرح کرد که طرح‌­هایی برای کلکسیون فیورنتینا (fiorentina)، که یک کمپانی ایتالیایی در سال ۱۹۷۲ بود، فرستاد. همچنین اون اولین مجموعه لباس‌های چرمشو در سال ۱۹۷۵ میلادی به نمایش گذاشت. جیانی ورساچه طراح افراد مشهور و خانواده سلطنتی از جمله پرنسس دیانا بود که تونست سر زندگی و هنرو به صنعت مد و پوشاک بیاره.
چگونه ورساچه ورساچه شد؟
اولین خانه مد در سال ۱۹۷۸ تاسیس شد و سیر پیشرفت این برند به حدی چشم‌گیر بود که خبر از آینده روشن برند محبوب تولید پوشاک را می ­داد. در همان سال‌ها بود که موفقیت‌­های زیادی نصیبش در زمینه لباس گردید، به­طوری که علاوه بر جوایز متعددی که برای این برند در نظر گرفته شده بود، مردم هم در سراسر جهان شیفته این برند و محصولاتش شده بودند.
باید گفت که با مرگ جیانی در سال ۱۹۹۷ خواهرش، دوناتلا مدیریت این شرکت را بر عهده گرفت و توانست موفقیت‌های جیانی را ادامه دهد.
جهانی شدن ورساچه
برند ورساچه بعد از مشاهده استقبال بسیار خوب مردم از محصولات­‌اش و گرفتن سود بیشتر از بازار، فعالیت خودش را علاوه بر حوزه تولید پوشاک، به حوزه تولید عطر و ادکلن گسترش داد. ورساچه در این حوزه بسیار موفق بود و بعد از مدت کوتاهی توانست به یکی از بهترین تولید کنندگان عطر و ادکلن در سطح جهانی تبدیل شود.
همانطور که اشاره کردیم، برند ورساچه یک برند لوکس و فاخر هست که همین موضوع سبب شده تا خانواده‌های سلطنتی برخی از کالکشن‌های خودشان را از این برند انتخاب کنند. در این بین افراد سلطنتی نظیر پرنسس دایانا و پرنسس کارولین مشتری‌های ثابت ورساچه بوده و کالکشن‌های شخصی از این برند داشتند.الوبرند بزرگترین مرکز فروش برند مواد غذایی ، خرید برند ، واگذاری برند تجاری ، خرید برند فروشی ، فروش برند لاتین ، برند فروشی محصولات لبنیات ، برند برای خرید مواد غذایی ، برند برای خرید لوازم بهداشتی ، برند برای خرید لوازم آرایشی ، برند برای فروش لوازم خانگی ، برند برای فروش لوازم بهداشتی ساختمان ، خرید برند لاتین مواد آرایشی شوینده بهداشتی ، جهت ارتباط با مشاوران الوبرند برندمیتوانید در هر ساعات شبانه روز با الو برند د رارتباط باشید .
برخی از این کالکشن‌ها بعدها در موزه ویکتوریا لندن به نمایش گذاشته شد.
سال ۲۰۰۶ ورساچه در همکاری با لامبورگینی اقدام به ساخت لامبورگینی موسیه لاگو مدل LP640 VERSACE نمود. در این همکاری طراحی بخش داخلی خودرو به ورساچه سپرده شد. حاشیه لوگوی ورساچه به عنوان نماد آن‌ها در این طراحی به وضوح به چشم می‌خورد. تنها ۱۰ عدد از این ماشین طراحی و در سال ۲۰۰۸ در رنگ‌های سفید و مشکی عرضه شد.این شرکت با آگوستا وستلند یک شرکت تولید بالگرد در ایتالیا برای ساخت بالگرد مجلل مدل «AW109 Grand Versace VIP» همکاری نمود. ورساچه طراحی چرم داخلی این بالگرد و همچنین طراحی (هنری) خارجی آن را بر عهده گرفت. لوگوی این شرکت همانند لامبورگینی در بخش‌های مختلف محصول جدید ثبت شده‌بود.
در سال ۲۰۱۵ ورساچه و دیگر غول عرضه مد H & M دست به دست هم داده و مجموعه‌ای با مشارکت همدیگر تولید کردند که در فروشگاه‌های H & M به فروش رسید. این مشارکت سود فراونی برای ورساچه به ارمغان آورد. در همین سال ورساچه و شرکت چینی مایند گروپ (Mind Group)اقدام به ساخت برج و اقامتگاه مجلل «Versace Residencies» کردند.
لباس جنگلی جنیفر لوپز که محصول کمپانی ورساچه است همیشه و همه جا یادآور اوست. زمانی که جنیفر در سال ۲۰۰۰ این لباس را در مراسم گرمی پوشید، جستجوی بالای کاربران در گوگل برای دیدن این لباس بر تن او، موجب شد که گوگل سرویس ایمیج خود را راه اندازی کند.
ماجرای لوگوی رمزآلود ورساچه چیست؟الوبرند بزرگترین مرکز فروش برند مواد غذایی ، خرید برند ، واگذاری برند تجاری ، خرید برند فروشی ، فروش برند لاتین ، برند فروشی محصولات لبنیات ، برند برای خرید مواد غذایی ، برند برای خرید لوازم بهداشتی ، برند برای خرید لوازم آرایشی ، برند برای فروش لوازم خانگی ، برند برای فروش لوازم بهداشتی ساختمان ، خرید برند لاتین مواد آرایشی شوینده بهداشتی ، جهت ارتباط با مشاوران الوبرند برندمیتوانید در هر ساعات شبانه روز با الو برند د رارتباط باشید .
گفته می شود که تصویر درج شده با خط سفید روی این لوگو مربوط به الهه یونانی به نام “مدوسا”می باشد. مدوسا مربوط به یکی از افسانه‌های یونانی می باشد که اگر به چشمان کسی نگاه کند، آن فرد تبدیل به سنگ خواهد شد.
همچنین روایت جالبی در خصوص انتخاب این لوگو نقل می شود که جیانی ورساچه و خواهرش در دوران کودکی برای بازی به بناهای به جای مانده از روم باستان رفته و در آن جا چهره‌ی الهه مدوسا که روی یکی از ساختمان‌ها درج شده بوده، توجه او را جلب می کند و در سال‌های آینده برای انتخاب لوگوی برند‌ خود، از این تصویر استفاده می کند. در واقع جیانی مدوسا را به این علت انتخاب کرد که مدوسا افراد را مجبور میکرد تا عاشق‌اش شوند و راه بازگشتی برای آنها وجود نداشت.
ورساچه پس از جیانیالوبرند بزرگترین مرکز فروش برند مواد غذایی ، خرید برند ، واگذاری برند تجاری ، خرید برند فروشی ، فروش برند لاتین ، برند فروشی محصولات لبنیات ، برند برای خرید مواد غذایی ، برند برای خرید لوازم بهداشتی ، برند برای خرید لوازم آرایشی ، برند برای فروش لوازم خانگی ، برند برای فروش لوازم بهداشتی ساختمان ، خرید برند لاتین مواد آرایشی شوینده بهداشتی ، جهت ارتباط با مشاوران الوبرند برندمیتوانید در هر ساعات شبانه روز با الو برند د رارتباط باشید .
جیانی در سال ۱۹۹۷ زمانی که از ورزش صبحگاهی بازمی گشت، در میامی فلوریدا مورد اصابت گلوله یک قاتل سریالی که ۵ نفر دیگر را کشته بود قرار گرفت و در حالی که تنها ۵۰ سال داشت درگذشت و این میراث را برای خواهر، برادر و خواهرزاده اش به ارث گذاشت.
پلیس فلوریدا اعلام کرده هیچ وقت انگیزه این قاتل را از قتل جیانی ورساچه متوجه نشده و به دلیل اینکه این قاتل ۸ روز بعد توسط همان تفنگ خود را در قایقش کشته بود، همه رمز و رموز سر به مهر باقی ماند.
بخش دیگری از تاریخ برند ورساچه که مربوط به دوران پس از مرگ جیانی ورساچه می باشد درسال ۲۰۰۹ رخ داد. در این سال مدیریت برند ورساچه که دوناتلا ورساچه بود، کریستوفر کین (Christopher Kane) را مسئول خط تولید این برند کرد. این اهدای مسئولیت به کریستوفر کین باعث شد تحول بزرگی در این برند به وجود بیاید. اولین اقدام کریستوفر کین، استخدام و به کارگرفتن طراحان جدید بود و خط تولید آتیلر را نیز پس از مدتی راه اندازی کرد.
امروزه درخط تولید محصول‌های ورساچه فرقی ندارد که آن محصول تولیدی وسایل خانه باشد یا عطر، پوشاک یا مبلمان، ورساچه در همه این‌ها دارای سبک خاص خود می باشد و حرفی برای گفتن دارد.
یکی از کشورهای پرمصرف لوازم آرایشی و بهداشتی است که قطعا این موضوع گردش مالی بسیاری هم در امر تجارت و صادرات و واردات برای کشور دارد. با ثبت برند صاحبان این نوع کسب‌وکار میتوانند با انحصاری کردن برندشان در بازار رقابت‌ها وارد شوند.
ثبت برند لوازم آرایشی مخصوصا اگر محصولات از کیفیت بالایی هم برخوردار باشند باعث می‌شود تا محصول به راحتی در بازار شناخته شود که این موضوع مهم‌ترین نکته در ارائۀ محصول است.

فواید ثبت برند محصولات آرایشی و بهداشتی :
درست است که ثبت برند برای برخی محصولات اختیاری است اما ثبت برند برای محصولات آرایشی و بهداشتی به جهت تماس با پوست و مو طبق مصوبه اردیبهشت ماه سال ۱۳۲۸ ا الزامی است.
با ثبت برند محصول می‌توان علاوه بر افزایش درآمد ناشی از توزیع و فروش محصولات و همینطور افزایش عرضه و تقاضای محصول، جایگاه آن را از نظر کیفی در بازار اقتصادی تثبیت کرد. ثبت برند و علامت تجاری فواید بسیاری برای صاحبان سرمایه دارد که از جملۀ آن‌ها می‌توان به نکات زیر اشاره کرد:
فواید :الوبرند بزرگترین مرکز فروش برند مواد غذایی ، خرید برند ، واگذاری برند تجاری ، خرید برند فروشی ، فروش برند لاتین ، برند فروشی محصولات لبنیات ، برند برای خرید مواد غذایی ، برند برای خرید لوازم بهداشتی ، برند برای خرید لوازم آرایشی ، برند برای فروش لوازم خانگی ، برند برای فروش لوازم بهداشتی ساختمان ، خرید برند لاتین مواد آرایشی شوینده بهداشتی ، جهت ارتباط با مشاوران الوبرند برندمیتوانید در هر ساعات شبانه روز با الو برند د رارتباط باشید .

مشخص و تثبیت شدن جایگاه محصول در بازار اقتصادی
معرفی کالا به متقاضیان
رقابت کالای تولید شده با دیگر کالاهای همسان
ارائۀ محصول در بازار اقتصاد داخلی و خارجی
استفاده از حق قانونی برند تنها در اختیار مالک قرار می‌گیرد
تبلیغات گسترده در ارائه محصول
ارتقا کیفیت محصول
عرضه و تقاضای کالای شناخته شده راحت تر می‌شود
محبوبیت محصول و شرکت تولید کننده در بازار کسب
جلب اعتماد مشتریان
نشان تجاری کالا را از دیگر محصولات همسان متمایز می‌کند
دریافت مجوز شعب و نمایندگی‌های متعدد و …

مراحل ثبت برند لوازم آرایشی و بهداشتی :

استعلام برند مورد نظر

اگر مشابه نامی که برای برند انتخاب کرده‌اید قبلا در همان طبقه مورد نظرتان ثبت شده باشد، امکان ثبت این برند وجود ندارد.

مدارک مورد نیاز

در ادامۀ این مقاله به تمام مدارک مورد نیاز اشاره خواهد شد اما از طریق لینک زیر هم می‌توانید در این‌بار آگاهی بیشتری به دست آوریدالوبرند بزرگترین مرکز فروش برند مواد غذایی ، خرید برند ، واگذاری برند تجاری ، خرید برند فروشی ، فروش برند لاتین ، برند فروشی محصولات لبنیات ، برند برای خرید مواد غذایی ، برند برای خرید لوازم بهداشتی ، برند برای خرید لوازم آرایشی ، برند برای فروش لوازم خانگی ، برند برای فروش لوازم بهداشتی ساختمان ، خرید برند لاتین مواد آرایشی شوینده بهداشتی ، جهت ارتباط با مشاوران الوبرند برندمیتوانید در هر ساعات شبانه روز با الو برند د رارتباط باشید .

ثبت اظهارنامه برند مورد نظر

برای تکمیل اظهارنامه رعایت نکاتی ضروری است که در غیر این صورت ممکن است به دردسر بیفتید
برای آگاهی از شیوۀ صحیح ثبت اظهارنامه کلیک کنید……


الوبرند بزرگترین مرکز فروش برند مواد غذایی ، خرید برند ، واگذاری برند تجاری ، خرید برند فروشی ، فروش برند لاتین ، برند فروشی محصولات لبنیات ، برند برای خرید مواد غذایی ، برند برای خرید لوازم بهداشتی ، برند برای خرید لوازم آرایشی ، برند برای فروش لوازم خانگی ، برند برای فروش لوازم بهداشتی ساختمان ، خرید برند لاتین مواد آرایشی شوینده بهداشتی ، جهت ارتباط با مشاوران الوبرند برندمیتوانید در هر ساعات شبانه روز با الو برند د رارتباط باشید .
بررسی کارشناسان

پس از تمام این مراحل سه کارشناس درخواست شما را بررسی می‌کنند و در نهایت رئیس اداره ثبت علائم تجاری درخواستتان را بررسی می‌کند و چنانچه ثبت برند مورد نظرتان از نظر این افراد بلامانع باشد، این موضوع در سامانه به اطلاع شما خواهد رسید.
بعد از تایید برند نوبت به مراجعه حضوری به اداره مالکیت معنوی و تشکیل پرونده فیزیکی برند مورد نظر می‌رسد، باید هزینۀ حق‌الثبت برند و همینطور دو نوبت آگهی رسمی در روزنامه پرداخت شود. که البته مرحله دوم پرداخت هزینۀ روزنامۀ رسمی، 30 روز پس از انتشار روزنامه رسمی مرحله اول است.
مدارک مورد نیاز ثبت برند لوازم آرایشی و بهداشتی :
الف) مدارک مورد نیاز برای ثبت برند اشخاص حقیقی:

کپی برابر اصل شناسنامه و کارت ملی متقاضی
کپی برابر اصل کارت بازرگانی در صورت لاتین بودن برندالوبرند بزرگترین مرکز فروش برند مواد غذایی ، خرید برند ، واگذاری برند تجاری ، خرید برند فروشی ، فروش برند لاتین ، برند فروشی محصولات لبنیات ، برند برای خرید مواد غذایی ، برند برای خرید لوازم بهداشتی ، برند برای خرید لوازم آرایشی ، برند برای فروش لوازم خانگی ، برند برای فروش لوازم بهداشتی ساختمان ، خرید برند لاتین مواد آرایشی شوینده بهداشتی ، جهت ارتباط با مشاوران الوبرند برندمیتوانید در هر ساعات شبانه روز با الو برند د رارتباط باشید .
کپی برابر اصل مجوز فعالیتجواز تاسیس، پروانه بهره برداری،پروانه ساخت یا هرگونه گواهی فعالیت صادره از نهادهای نظارتی و حاکمیتی دولتی
10 نمونه از برند در ابعاد ۶ در ۶ سانتی متر

ب) مدارک مورد نیاز برای ثبت برند اشخاص حقوقی:

کپی روزنامه رسمی تاسیس شرکت
کپی آخرین روزنامه رسمی تغییرات شرکت (در صورت وجود)
کپی برابر اصل شناسنامه و کارت ملی کسانی که دارای حق امضاء در شرکت هستند
کپی برابر اصل مجوز فعالیتجواز تاسیس، پروانه بهره برداری،پروانه ساخت یا هرگونه گواهی فعالیت صادره از نهادهای نظارتی و حاکمیتی دولتی
کپی برابر اصل کارت بازرگانی در صورت لاتین بودن برند
10 نمونه از برند در ابعاد ۶ در ۶ سانتی متر

زیر گروه های برند لوازم آرایشی و بهداشتی :
پیش از انتخاب نام تجاری و یا ثبت برند باید نوع کالای خود را مشخص کنید. با توجه به این موضوع که محصولات آرایشی و بهداشتی در طبقات گوناگونی قرار می‌گیرند، داشتن اطلاعات کافی در این زمینه ضروری است . برای آگاهی بیشتر در این مورد می‌توانید به لینک زیر متصل شوید…

طبقه1

مواد شیمیائی مورد استفاده در صنعت، علوم و عکاسی و همچنین در کشاورزی، باغبانی و جنگلبانی، رزین های مصنوعی پردازش نشده، پلاستیک های پردازش نشده، کودهای گیاهی، ترکیبات اطفاءحریق، مواد آبکاری و لحیم کاری، مواد شیمیائی برای نگهداری مواد غذائی، مواد دباغی، چسب های مورد استفاده در صنعت.

طبقه۳

سفید کننده‌ها و سایر مواد برای استفاده در شست‌شو و ترکیبات مخصوص تمیز کردن، براق کردن، رنگ زدائی، لکه گیری و صیقل دادن و سائیدن، صابون ها، عطریات ، دندان شویه ها و خمیر دندان ها ، روغن های با اسانس، مواد آرایشی و لوسیون های مخصوص مو،الوبرند بزرگترین مرکز فروش برند مواد غذایی ، خرید برند ، واگذاری برند تجاری ، خرید برند فروشی ، فروش برند لاتین ، برند فروشی محصولات لبنیات ، برند برای خرید مواد غذایی ، برند برای خرید لوازم بهداشتی ، برند برای خرید لوازم آرایشی ، برند برای فروش لوازم خانگی ، برند برای فروش لوازم بهداشتی ساختمان ، خرید برند لاتین مواد آرایشی شوینده بهداشتی ، جهت ارتباط با مشاوران الوبرند برندمیتوانید در هر ساعات شبانه روز با الو برند د رارتباط باشید .

طبقه۵

خوشبو کننده هوا ، ضد عفونی کننده ها ، محلول های نگهدارنده لنز چشم ، مواد داروئی و دامپزشکی، ترکیبات بهداشتی برای اهداف پزشکی،برای مواد رژیمی و تغذیه ای، برای استفاده در مصارف پزشکی یا دامپزشکی،
غذای کودکان، مواد مخصوص پرکردن دندان، موم دندان سازی، ترکیبات برای نابود سازی حشرات موذی، قارچ کش ها، علف کش ها، مکمل های رژیمی و تغذیه ای برای انسان و حیوانات، انواع گچ برای مصارف پزشکی، لوازم زخم بندی (پانسمان)،الوبرند بزرگترین مرکز فروش برند مواد غذایی ، خرید برند ، واگذاری برند تجاری ، خرید برند فروشی ، فروش برند لاتین ، برند فروشی محصولات لبنیات ، برند برای خرید مواد غذایی ، برند برای خرید لوازم بهداشتی ، برند برای خرید لوازم آرایشی ، برند برای فروش لوازم خانگی ، برند برای فروش لوازم بهداشتی ساختمان ، خرید برند لاتین مواد آرایشی شوینده بهداشتی ، جهت ارتباط با مشاوران الوبرند برندمیتوانید در هر ساعات شبانه روز با الو برند د رارتباط باشید .

طبقه۸

ابزار های آرایشی (برقی و غیر برقی) ، قیچی ها ، موچین ها ، ابزار آلات و وسایل دستی (با کارکرد دستی)، تیغ ها ،کارد و قاشق و چنگال، اسلحه کمری،

طبقه۱۰

کاندوم ، دستگاه ها و وسایل جراحی، پزشکی، دست و پای مصنوعی، چشم و دندان مصنوعی، اقلام ارتوپدی، مواد مخصوص بخیه زنی، دندان سازی و دامپزشکی،

طبقه۱۱

دستگاه های مخصوص روشنائی، گرمایشی، مولد بخار، آشپزی (طبخ)، تبرید(سردکننده)، خشک کن، تهویه، تأمین و ذخیره آب و اهداف و مصارف بهداشتی

طبقه۱۶

دستمال های کاغذی و پارچه ای ، کاغذ، مقوا و کالاهای ساخته شده از آنها که در طبقه های دیگر ذکر نشدند، لوازم نقاشی، قلم موهای نقاشی، ماشین های تحریر، ملزومات دفتری (به استثناء مبلمان)،
لوازم آموزشی و تدریسی (به استثناء دستگاه ها)، لوازم پلاستیکی برای بسته بندی (که در سایر طبقات ذکر نشده باشند)، حروف چاپ، کلیشه های چاپ ،کار چاپ شده، لوازم صحافی، عکس، لوازم التحریر، چسب ها برای مصارف تحریری یا خانگی،

طبقه۲۰

آئینه ها و قاب های عکس،کالاهای ساخته شده (که در طبقات دیگر ذکر نشده اند) از چوب، چوب پنبه، نی، بامبو، حصیر، شاخ، استخوان، عاج، استخوان آرواره نهنگ، صدف، کهربا، پوسته داخلی مروارید ساز، صدف مروارید، پیپ ها و چپق‌های کف دریائی و جایگزین های این مواد یا ساخته شده از پلاستیکالوبرند بزرگترین مرکز فروش برند مواد غذایی ، خرید برند ، واگذاری برند تجاری ، خرید برند فروشی ، فروش برند لاتین ، برند فروشی محصولات لبنیات ، برند برای خرید مواد غذایی ، برند برای خرید لوازم بهداشتی ، برند برای خرید لوازم آرایشی ، برند برای فروش لوازم خانگی ، برند برای فروش لوازم بهداشتی ساختمان ، خرید برند لاتین مواد آرایشی شوینده بهداشتی ، جهت ارتباط با مشاوران الوبرند برندمیتوانید در هر ساعات شبانه روز با الو برند د رارتباط باشید .

طبقه۲۱

مسواک ، شانه و اسفنج ها، برس ها (غیر از قلم موها)، مواد مخصوص ساخت برس، وسایل برای نظافت و تمیزکاری، ظروف خانگی یا وسایل آشپزخانه و ظروف، سیم ظرفشوئی، شیشه هائی که بر روی آنها کار نشده یا نیمه ساخته اند

طبقه۴۴

مراقبت بهداشتی و زیبائی برای انسان ها و حیوانات ، خدمات پزشکی ، خدمات دامپزشکی، خدمات کشاورزی، باغبانی و جنگلداری ، سالن های زیبایی

الوبرند بزرگترین مرکز فروش برند مواد غذایی ، خرید برند ، واگذاری برند تجاری ، خرید برند فروشی ، فروش برند لاتین ، برند فروشی محصولات لبنیات ، برند برای خرید مواد غذایی ، برند برای خرید لوازم بهداشتی ، برند برای خرید لوازم آرایشی ، برند برای فروش لوازم خانگی ، برند برای فروش لوازم بهداشتی ساختمان ، خرید برند لاتین مواد آرایشی شوینده بهداشتی ، جهت ارتباط با مشاوران الوبرند برندمیتوانید در هر ساعات شبانه روز با الو برند د رارتباط باشید .