فروش برند آماده 50 میلیونی

الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ - فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایران

الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایران

چگونه برندمان ساخته میشود ؟

اگر شما یک کسب و کار دارید و یا به تازگی میخواهید کسب و کاری راه اندازی کنید بناید اهمیت برندمارکتینگ را دست کم بگیرید و باید برای برندسازی و برندمارکتینگ خود تلاش کنید ، تلاشی مداوم در طول بازه ی زمانی نسبت مناسب چراکه یک شبه هیچ برندی شکل گرفته نشده است ، پس زمان را همیشه حق خود بدانید و به کسب و کارتان فرصت مناسب بدهید.الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایران

چگونه برندمان را بسازیم؟

1- هدف خود را مشخص کنید
پیش از شروع هر فعالتی باید هدفتان را از نحوه ی شکل گیری در ذهن مخاطب تعیین کنید و مشخص کنید که با چه هدفی قرار است مشتریان ، شما را بشناسند . نقشی از یک الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایرانشرکت معتبر در ذهنشان شکل بگیرد ، یا نقشی از یک شرکت با محصولات با کیفیت ، یا یک شرکت با اهداف انسان دوستانه .

شما باید در این مرحله تعیین کنید که هدفتان از برندمارکتینگ چیست و دوست دارید مشتریانتان به چه دیدی به شما نگاه کنند.

2- شناخت مخاطبان
در این مرحله حتما به شناخت مناسبی از مخاطبان خود دست یابید و بدانید که مشتریان هدف شما دارای چه خصوصیات و روحیاتی هستند که با قدرت بتوانید روی مخاطبان خود کار کنید. نداشتن شناخت کافی از مشتریان باعث می شود که تمام زحماتی که برای برندمارکتینگ می‌خواهید بکشید از بین برود و عملا نتوانید روی مشتریاالوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایرانن خود به خوبی تمرکز کنید

3- یک پیام برای خود انتخاب کنید
برای کمپین تبلیغاتی خود حتما یک پیامی را انتخاب کنید که با آن پیام اهدافتان را به گوش مخاطبانتان برسانید. مثلا اگر هدفتان عرضه ی اولیه ی محصولاتتان است ، پیامی در این مورد تهیه کنید تا مخاطبان از هدف برند شما مطلع شوند. ممکن است شما هدفی غیر از فروش داشته باشید ، مثلا کمپینی جهت خدمات برند خود راه اندازی کرده اید پس باید روی پیام خدماتی خود کار کنید ، یا موارد دیگر.

داشتن پیام برای شما علاالوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایرانوه بر انتقال آن به مخاطب باعث می شود که هدف برای خودتان هم روشن تر و مسیر هموار تر شود.

4- شخصیت سازی کنید
شخصیت برند شما از روی لوگو و رنگ سازمانی شما متمایز می شود ، جوری برای خود لوگو (نشان تجاری) تهیه کنید که در بین مشتری ها به یاد بمانید و مشتری هرکجای جهان علامت تجاری شما را ببیند یاد محصولات شما بیافتد. رنگ سازمانی هم از اهمیت خاصی برخوردار است و مانند لوگو عمل می کند ، رنگی را انتخاب کنید که با روحیه ی کاری شما برابری داشته باشد ، مثلا اگر در حوزه ی سلامت کار میکنید از رنگ های سلامت محور مانند سبز و آبی استفاده کنید یا اگر در حوزه ی فروش الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایرانمواد غذایی فعالیت دارید از رنگ های شاد و اشتها آور مانند رنگ های قرمز و زرد استفاده کنید.

روی کار خود روانشناسی داشته باشید تا در تم رنگی و لوگوی خودتان بهترین بازخورد را بگیرید، شخصیت برند شما از روی هویت بصری شما به مخاطب عرضه می شود پس این بخش از کار برندمارکتینگ را دست کم نگیرید.

5- گسترش روابط انتقال
وقتی که کمپین خود را با برنامه ریزی آماده کردید حالا زمان این رسیده است که اهداف خود را به مخاطبان عرضه کنید. روش های معرفی خود را حدالامکان گسترش دهید ، شبکه هالوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایرانای اجتماعی ، سایت شخصی ، تبلیغ اثر گذار در دیگر سایت ها ، تراکت های محلی ، بیلبورد های خیابانی ، تبلیغات تلوزیونی و …

هرچه برند شما بیشتر در چشم مردم باشد ، مردم با اطمینان بیشتری از شما خرید خواهند کرد. تا جایی که میتوانید برای این کار بودجه ی مناسب در نظر بگیرید.

6- بازریابی محتوا
جمله ایی در بین محتوا نویسان و سئوکاران موجود است ” محتوا پادشاه است” ما همچنان به این جمله معتقد هستیم و این جمله را قبول داریم که محتوا بخش اعظمی از فعالیت الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایرانبرندمارکتینگ است بخصوص فعالیت در حوزه ی شبکه های اجتماعی.

شما برای بهتر دیده شدن مخصوصا در اوایل کار باید همیشه این را در برنامه ی کاری خود قرار دهید که تولید محتوا یک امری جدا نشدنی از کار شماست . شما با تولید مطابی مفید و مخاطب پسند می توانید برند خودتان را در بین افرادی که مطالب شما را پیگیری میکنند جا بیاندازید ، اگر مطالب فید و مبثت نوشته شده باشند چیزی نمیگذرد که مطاب شما به سرعت باورنکردنی در شبکه های مجازی و سایت ها گسترش پیدا میکند و باعث میشود که مخاطبان بیشتری برند شما را بشناسند.

آموختیم که برند و برندسازی یک لوگو یا نشان تجاری ، یک شعار ، یک سایت و یک صفحه در شبکه ی مجازی نیست بلکه برند هویت کاری شماست که به این وسیله ها میتواند معرفی شود و ارائه ی محصول و خدمات کند. شما در برندمارکتینگ باید هویت خودتان را هرچه بهتر به مشتری عرضه کنید تا برای همیشه در ذهن آنان قرارالوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایران گیرید.

برای برند شدن باید برنامه داشته باشید و با استراتژی حرکتبازاریابی شخصی سازی شده یک استراتژی بازاریابی است که بر روی هدف قرار دادن افراد خلاق در حوزه بازاریابی تمرکز دارد. این روش همچنین بر روی ارسال پیام های منحصر به فرد به مشتریان حال حاضر یا مشتریان آینده کار می کند. این کارها با کمک تحلیل داده و تکنولوژی دیجیتال انجام می‌گیرد. بازاریابی شخصی‌سازی را همچنین با نام بازاریابی فرد به فرد (تک به تک) نیز می‌شناسند. همانطور که از نامش پیداست، این استراتژی برای رفع نیاز افراد به صورت فردی به کار گرفته می‌شود. بازاریابی شخصی‌سازی متمرکزترین نوع بازاریابی هدف‌دار است و بر خلاف بازاریابی شخصی‌سازی، بازالوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایراناریابی انبوه برای دست‌یابی به افراد یک جغرافیا یا منطقه طراحی شده است.

بازاریابی شخصی سازی شده چطور کار می‌کند؟
برای اجرای موفق بازاریابی شخصی سازی شده، یک شرکت باید تا جایی که می‌تواند درباره مشتری کنونی یا مشتری ای که دوست دارد داشته باشد اطلاعات الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایرانکسب کند. خوشبختانه امروزه دریای عظیمی از اطلاعات فردی می‌توان پیدا کرد. این اطلاعات باید بعد از جمع‌آوری تحلیل شوند تا با استفاده از آن‌ها بتوان پیام‌های شخصی سازی شده، تخفیف‌ها و توصیه‌ها را به افراد ارائه کرد. این تحلیل‌ها رفتار کاربر، علایق و بسیاری موارد دیگر را مشخص می‌کند. رسانه دیجیتالی یکی از بهترین فضاها برای بازاریابی شخصی سازی شده است و در زمینه تبلیغات بسیار محبوب است.الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایرانبازاریابی شخصی سازی شده چطور کار می‌کند؟
برای اجرای موفق بازاریابی شخصی سازی شده، یک شرکت باید تا جایی که می‌تواند درباره مشتری کنونی یا مشتری ای که دوست دارد داشته باشد اطلاعات کسب کند. خوشبختانه امروزه دریای عظیمی از اطلاعات فردی می‌توان پیدا کرد. این اطلاعات باید بعد از جمع‌آوری تحلیل الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایرانشوند تا با استفاده از آن‌ها بتوان پیام‌های شخصی سازی شده، تخفیف‌ها و توصیه‌ها را به افراد ارائه کرد. این تحلیل‌ها رفتار کاربر، علایق و بسیاری موارد دیگر را مشخص می‌کند. رسانه دیجیتالی یکی از بهترین فضاها برای بازاریابی شخصی سازی شده است و در زمینه تبلیغات بسیار محبوب است.

یکی دیگر از روش‌های کسب اطلاعات، استفاده از ابزارهایی است که برای وبسایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی به کار گرفته می‌شود. این اطلاعات کمک می‌کنند تا بازاریاب بتواند تبلیغات را تا حد ممکن برای اشخاص شخصی سازی کند و آن را در سایت و شبکه‌‌های اجتماعی فردی نمایش بدهد. این تبلیغات حتی می‌توانند در تلویزیون نیز دیده شوالوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایرانند.

چهار قدم اصلی برای اجرای بازاریابی شخصی سازی شده وجود دارد: شناسایی، مشخص کردن یا تمییز دادن، واکنش و شخصی سازی.

شناسایی: این مرحله زمانی است که جمع‌آوری اطلاعات انجام می‌گیرد؛ اطلاعاتی نظیر جنسیت، سن و موقعیت مکانی.
مشخص کردن/تمییز دادن: این مرحله زمانی رخ می‌دهد که تحلیل اطلاعات انجام می‌شود و شرکت‌ها کاربران خود را در بخش‌های مشخصی دسته‌بندی می‌کنند.
واکنش: این مرحله جایی است که ارتباط اولیه از طریق کانال‌های مورد علاقه افراد با آن‌ها برقرار می‌شود.
شخصی سازی: این مرحله زمانی اتفاق می‌افتد که شخصی سازی انجام می‌شود و یک شرکت معامله را نهایی می‌کند.
نمونه‌هایی از بازاریابی شخصی سازی شده
بسیاری از افراد از آمازون خرید کرده‌اند. شاید تا به حال دقت نکرده باشید ولی در زمان خرید از این فروشگاه آنلاین، محصولاتی مشابه چیزی که در حال خرید آن هستید یا محصولاتی بر اساس خریدهای قبلی که انجام داده‌اید به شما نمایش داده می‌شود. این یک نمونه از بازاریابی شخصی سازی شده است. آمازون تک تک افرادی که در سایت جستجو می‌کنند یا خریدی انجام می‌دهند را ردیابی می‌کند تا بتواند در آینده محصولات دیگری را بر اساس علایق و سابقه جستجو به آن‌ها پیشنهاد دهد. آمازون همچنین زمانی که یک شخص مشغول مطالعه و بازدید یک محصول است، محصول مشابه آن را نمایش می‌دهد. این محتوای نمایش داده شده برای هر کاربر منحصر به فرد است و به خریداران در انتخاب درست کمک می‌کند. این کار همچنین به فروشندگان و سرمایه‌گذاران کمک می‌کند تا با استفاده از توصیه‌های شخصی سازی شده، فروش را افزایش دهند.

یکی دیگر از نمونه‌های بازاریابی شخصی سازی شده ایمیل‌هایی است که به طور مستقیم برای اشخاص ارسال می‌شود. به احتمال زیاد با این مورد زیاد برخورد داشته‌اید! این استراتژی شرکت‌ها را قادر می‌سازد تا با مصرف کننده در سطح شخصی ارتباط برقرار کنند و از این ارتباط برای افزایش فروش بهره ببرند. این ایمیل‌ها همچنین ممکن است در زمان مشخصی از روز (که با توجه به تعامل‌های قبلی مشخص می‌شود) ارسال شوند. لازم به ذکر است که شخصی سازی کردن اسامی افراد یکی از پایه‌االوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایرانی ترین روش‌های این نوع بازاریابی است.

مزایای بازاریابی شخصی سازی شده
مزیت بزرگ بازاریابی شخصی سازی شده این است که این روش به شرکت اجازه می‌دهد تا به طور مستقیم با مشتری فعلی یا مشتری آینده ارتباط برقرار کند و با استفاده از اطلاعات فردی، نرخ تبدیل و نرخ تعامل را بالا ببرد. این نوع تبلیغاتِ هدف‌دار میزان نرخ تبدیل را بالا می‌برند و همچنین یک مسیر فروش بسیار عالی است. بر اساس گزارش Experian، ایمیل‌های دریافتی که شخصی سازی شده بوده‌اند 29% بیشتر میزان باز شدن داشته‌اند. همچنین 41% نرخ کلیک بیشتری نسبت به باقی ایمیل‌هایی که شخصی‌سازی نشده بوده‌اند داشته‌اند. شرکت‌هایی که از بازاریابی شخصی سازی شده استفاده می‌کنند معمولا 19% فروش بیشتری دارند.الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایران

بازاریابی شخصی سازی شده نه تنها فروش را افزایش می‌دهد بلکه مشتریان را خوشحال‌تر می‌کند. با محتوا و تبلیغاتی که برای یک فرد شخصی سازی شده است، آن فرد احساس نزدیکی بیشتری با شرکت می‌کند و همین مورد به طور مستقیم بر روی پولی که مشتری هزینه می‌کند تأثیر می‌گذارد. تحقیقات نشان می‌دهد برای سه چهارم مشتریان، ایمیلی که به آن‌‌ها ارتباطی ندارد خسته‌کننده و عذاب‌آور است. در ادامه این افراد کم‌تر میل به تعامل با برند را دارند و این بر روی میزان خریدشان تأثیر می‌گذارد.

چالش‌های بازاریابی شخصی سازی شده
با توجه به وضعیت و اندازه هر کسب و کار، استفاده از روش بازاریابی شخصی سازی شده می‌تواند قیمت متفاوتی داشته باشد. برای مثال اگر یک فروشگاه کوچک محلی بخواهد هر کدام از مشتریان را با استفاده از یک آگهی شخصی سازی شده بر اساس نیازها و خواسته‌های آن‌ها هدف قرار دهد، باید راهی برای به دست آوردن اطلاعات الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایرانخریدهای قبلی و پیش‌بینی خریدهای آینده پیدا کند. این کار می‌تواند هزینه بسیار بالایی داشته باشد.

با این حال، اگر از برنامه وفاداری خاصی در این موارد استفاده شود کار ساده‌تر خواهد شد. چرا که با کمک گرفتن از کدها و کارت‌های تخفیف، مشتریان به سادگی ردیابی می‌شوند. اگر یک مشتری هر هفته موز می‌خرد، پس یک کد یا کارت تخفیف می‌تواند پاداش خوبی برای وفاداری او به فروشگاه باشد.

بهترین رویکردهای بازاریابی شخصی سازی شده
برای تضمین بهترین نتایج در استفاده از بازاریابی شخصی سازی شده، نیاز است تا از تمام منابع ممکن اطلاعات کسب کنید. شبکه اجتماعی یک منبع اطلاعات عالی محسوب می‌شود؛ چه اطلاعات فردی و چه اطلاعات تیمی. همچنین بازاریابی ایمیلی نیز همین شرایط را دارد. یکی از مهم‌ترین قوانینی که در بازاریابی شخصی سازی شده باید الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایرانحفظ شود، حفاظت از اطلاعات شخصی و مهم افراد است. این کار می‌تواند اعتماد و اعتبار شما را افزایش دهد.

اتوماتیک کردن فرآیندهای جمع‌آوری و شخصی سازی اطلاعات در هر زمانی که ممکن باشد می‌تواند هزینه‌ها را کاهش دهد و در انرژی صرفه‌جویی کند. خالی کردن زمان افرادی که در الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایرانتیم فروش و بازاریابی کار می‌کنند می‌تواند موثر باشد چرا که این افراد می‌توانند بر روی افزایش نرخ تبدیل کار کنند.

دلایل اهمیت برندسازی
تقریباً تمامی کسب‌وکارها (حتی کسب‌وکارهای محلی و کوچک) به اهمیت بازاریابی و تبلیغات پی برده‌اند اما وقتی صحبت از برندینگ و برندسازی می‌شود، احساس می‌کنند که صرف کردن وقت، انرژی و پول در این حوزه تاثیر چندانی ندارد در حالی که امروزه هزاران برند در اطراف ما دائماً در حال بازاریابی و تبلیغات هستند. اگر می‌خواهید تبلیغات و بازاریابی شما نتیجه‌بخش باشد، در ابتدا باید تعیین کنید که برند شما چیست و چه تفاوتی نسبت به سایر برندها دارد؛ یعنی همان چیزی که تحت عنوالوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایرانان برندینگ و برندسازی می‌شناسیم.

در ادامه به معرفی ۹ دلیلی که بخاطر آنها باید برندسازی را شروع کنید، می‌پردازیم:الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایراندر ادامه به معرفی ۹ دلیلی که بخاطر آنها باید برندسازی را شروع کنید، می‌پردازیم:

1) آگاهی مشتری
امروزه مصرف‌کنندگان در معرض گزینه‌های زیادی هستند. همانطور که در بالا اشاره کردیم، مصرف‌کننده‌ي امروز هر لحظه در معرض بازاریابی و تبلیغات برندهایی است که در رساالوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایراننه‌های اجتماعی، تبلیغات تلویزیونی و… در تلاشند تا حضور خود را در ذهن مصرف‌کنندگان دائمی کنند.

از این رو، یکی از مزایای برندسازی و برندینگ این است که اگر برندسازی به درستی انجام شود، آگاهی مشتری از شما و محصولات شما در سطح بالایی قرار خواهد گرفت و جایگاه برند شما در ذهن مشتری با تبلیغات مختلف سایر رقبا به خطر نمی‌افتد.

2) وفاداری مشتری
هنگامی که مصرف‌کننده از خرید یک محصول یا خدمت با برند شما راضی باشد و خدمات پس از فروش خوبی را هم تجربه کند، مطمئن باشید که برای خرید مجدد به شما مراجعه خواهد کرد و هنگامی که همان مصرف‌کننده تبلیغات تجاری برند شما را در بنرهای تبلیغاتی، تبلیغات تلویزیونی و یا در رسانه‌های اجتماعی مشاهده کند؛ این ارتباط باعث می‌شود تا برند شما را به یاد آورد و از تصمیم خرید خود نوعی احساس رضایت و اطمینان بیشتری کسب کند که این موضوع نهایتاً باعث می‌شالوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایرانود که این مشتری نسبت به برند شما وفادار شود.

3) تمایز محصول
برندهای بسیاری در بازار وجود دارند که کالای مشابه شما را به مشتریان و بازار هدف مشترک ارائه می‌دهند اما در این بین، عوامل منحصربفردی نیز وجود دارند که یک محصول را از محصولات دیگر متمایز می‌کنند و آگاهی دادن به مشتریان در مورد این تمایزات از طریق کمپین‌ها و ابزارهای مختلف بازاریابی بسیار حائز اهمیت است. اگر این تمالوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایرانایزات بتواند مشکلات مصرف‌کنندگان را راحت‌تر یا سریع‌تر حل کند، مطمئناً فروش و سود شرکت شما افزایش خواهد رفت.

4) مزیت رقابتی
الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایرانهمانطور که قبل‌تر بحث شد، برندسازی باید با رقابت سختی که در بین رقبای موجود در بازار وجود دارد مواجه شود ، در شرایطی که محصولات و خدمات موجود در بازار کم و بیش مشابه به هم هستند. یکی از مزایای برندسازی این است که کمک می‌کند تا از طریق بازاریابی و تبلیغات هویت برجسته‌ای را در بازار و ذهن مصرف‌کنندگان ایجاد نمائید ؛این اتفاق باعث می‌شود تا محصولات یا خدمات شما از یک برتری و رقابت نسبتی در بازار برخوردار شود.الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایران4) مزیت رقابتی
همانطور که قبل‌تر بحث شد، برندسازی باید با رقابت سختی که در بین رقبای موجود در بازار وجود دارد مواجه شود ، در شرایطی که محصولات و خدمات موجود در بازار کم و بیش مشابه به هم هستند. یکی از مزایای برندسازی این است که کمک می‌کند تا از طریق بازاریابی و تبلیغاتالوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایران هویت برجسته‌ای را در بازار و ذهن مصرف‌کنندگان ایجاد نمائید ؛این اتفاق باعث می‌شود تا محصولات یا خدمات شما از یک برتری و رقابت نسبتی در بازار برخوردار شود.

5) معرفی محصولات و خدمات جدید
هنگامی که برند شما با انجام اقدامات صحیح برندینگ، اهدافی نظیر وفاداری مشتری و سود بیشتر را با فروش یک گروه خاص از محصولات یا خدمات به پایان رساند، برند شما می‌تواند خط جدید محصولات و خدمات را معرفی کند؛ زیرا دیگر به واسطه برندسازی که قبلا انجام دادید، دارای یک میراث قوی متشکل از محصولات باکیفیت و بهتالوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایرانرین سطح خدمات مشتری هستید و حضورتان در ذهن و قلب مشتریان وفادارتان دائمی شده است!

6) جذب سرمایه گذاران
از جمله مزایای برندسازی، قدرت جذب سرمایه گذاران است؛ زیرا هزینه‌های مورد نیاز شرکت برای سرمایه گذاران از کمترین ریسک برخوردار است؛ به این دلیل که برند شما توانسته در بازار مملو از محصولات و خدمات مشابه، به بهترین نحو خواسته‌های مصرف‌کنندگان را برآورده کند و برند شما دارای سرمایه عظیمی از مشتریان وفادار است کهالوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایران اعتماد و اطمینان به برند شما را در ذهن سرمایه گذاران القا می‌کند.

7) به تصویر کشیدن کیفیت
برندینگ و برندسازی به شرکت شما کمک می‌کند تا برنامه‌های فروش منحصربفرد و عوامل متمایزکننده‌ای از جمله کیفیت را به نمایش بگذارید که برند شما را از سایر رقبا در به تصویر کشیدن یک برند باکیفیت در بازار متمایز می‌کند.

8) جذب بهترین نیروی کار
الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایرانهر برند موفق به نیروی کار بااستعداد و حرفه‌ای نیاز دارد که به آن در دستیابی به اهداف تجاری کمک کنند و این یک حقیقت است که همه‌ی ما آرزو داریم برای بهترین برندها کار کنیم؛ پس هنگامی که یک شرکت به واسطه برندینگ صحیح به اهداف تجاری خود رسید، می‌تواند بهترین استعدادها را بعنوان نیروی کار جذب کند.الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایران8) جذب بهترین نیروی کار
هر برند موفق به نیروی کار بااستعداد و حرفه‌ای نیاز دارد که به آن در دستیابی به اهداف تجاری کمک کنند و این یک حقیقت است که همه‌ی ما آرزو داریم برای بهترین برندها کار کنیم؛ پس هنگامی که یک شرکت به واسطه برندینگ صحیح به اهداف تجاری خود رسید، می‌تواندالوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایران بهترین استعدادها را بعنوان نیروی کار جذب کند.

9) رهبر بازار شوید
برندسازی و برندینگ نه تنها به شرکت در جذب مشتری وفادار، سرمایه گذاران ثروتمند و معرفی محصولات و خدمات جدید کمک می‌کند؛ بلکه همچنین با ایجاد نوآوری‌های جدید در جنبه‌های تجاری مختلف از جمله تولید، بازاریابی، تبلیغات و… به برند کمک می‌کند تا به یک رهبر بازار تبدیل شود؛ درست مثل اتفاقی که برای کمپانی اپل افتاد!الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایران

فروش برند تجاری مواد غذایی
مواد غذایی جزو نیازهای اولیه انسان هستند. این مواد عمدتاً منشأ گیاهی و حیوانی دارند و نیازهای حیاتی انسان را تامین می‌کنند. انواع ویتامین‌ها، پروتئین‌ها و مواد مغذی ضروری از راه تغذیه به بدن انسان می‌رسند. کسب‌وکارهای فراوانی در سراسر دنیا به نحوی با این حوزه سروکار دارند. انواع خوردنی‌ها و نوشیدنی‌هایی که در جهان تولید و مصرف می‌شوند در این دسته‌بندی می‌گنجند. همچنین باید به خدمات حمل‌ونقل، نگهداری و بسته‌بندی نیز اشاره کرد. نان، آب، برنج، لبنیات، چای، حبوبات، گوشت، میوه‌ها و سبزی‌ها مهم‌ترین مواد غذایی مصرفی در ایران هستند.

مزایای ثبت برند مواد غذایی آماده
اگر در زمینه تولید و فراوری مواد غذایی فعالیت می کنید، ثبت برند به کسب و کار شما کمک می کند تا دیده شوید و رشد کنید. در واقع باید گفت بدون برند سازی نمی توان میان رقبالوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایرانای قدرتمند، پر و بال گرفت و به جایگاهی رسید.

به طور مثال اگر خود شما به یک فروشگاه بروید و بخواهید یک بطری شیر تهیه کنید، آیا محصول بدون نام و برند را تهیه می کنید؟ به احتمال زیاد به این الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایرانمحصول اعتماد نخواهید کرد و از آنجایی که سلامت خود و خانواده تان برای شما اهمیت دارد، به سراغ محصولی می روید که برای یک برند شناخته شده باشد. از طرفی دیگر، تمامی مواد غذایی که برند آنها ثبت شده است از نظر سلامت و کیفیت، مورد تایید وزارت بهداشت هستند.الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایرانبه طور مثال اگر خود شما به یک فروشگاه بروید و بخواهید یک بطری شیر تهیه کنید، آیا محصول بدون نام و برند را تهیه می کنید؟ به احتمال زیاد به این محصول اعتماد نخواهید کرد و از آنجایی که سلامت خود و خانواده تان برای شما اهمیت دارد، به سراغ محصولی می روید که برای یک برند شناخته شده باشد. از طرفی دیگر، تمامی مواد غذایی که برند آنها ثبت شده است از نظر سلامت و کیفیت، مورد تایید وزارت بهداشت هستند.

دلیل اهمیت ثبت برند مواد غذایی خانگی
این روز ها به دلیل زیاد شدن کسب و کارهای خانگی که مشغول تولید مواد غذایی هستند، ثبت برند در این حوزه بسیار پر متقاضی شده است و پیدا کردن نام برندی که قبلا ثبت نشده باشد و مجوز لازم را از سازمان غذا و دارو بگیرد نیز مشکلات خاص خودش را دارد. برند مواد غذایی یا همان نام تجاری، نوعی طرح، نشانه، علامت یا لوگویی االوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایرانست که با آن محصولات خود را به مردم معرفی می کنید تا از محصولات سایر برند ها متمایز شوید.الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایران

انواع مواد غذایی مانند تنقلات، کنسرو، نوشیدنی، دسر و … جزو گروه های مختلف مواد غذایی هستند که شما می توانید وارد یکی از این زمینه ها شوید و بعدها، با تولید محصولات غذایی در زمینه های دیگر، کار خود را گسترش دهید. این روش، در روند رشد برند بسیار موثر است و با گذشت زمان، محصولات بیشتری از برند شما در بازار تقاضا پیدا می کنند.

ثبت کردن برند برای مواد غذایی که تولید می کنید، می تواند مزایای بسیاری را برای مجموعه تولیدی شما به همراه داشته باشد که شناخته شدن توسط مشتریان، تنها یک مزیت است.مزیت دیگر صنعت مواد غذایی این است که می توان محصولات غذایی را به شکل های مختلف فراوری و عرضه کرد. برای نمونه، حبوبات را به دو شکل خام و کنسرو شده می توان به بازار وارد کرد یا میوه ها را می توان به شکل های خام یا درست کردن مربا، کمپوت، میوه خشک، لواشک، آبمیوه و … به بازار عرضه الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایرانکرد.

طبقه بندی برند مواد غذایی

طبقه ۲۹
الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایرانگوشت قرمزالوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایرانبرند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایرانطبقه ۲۹
گوشت قرمز

ماهیالوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایرانماهی

گوشت ماکیان و شکار

عصاره‌ های گوشت

میوه ‌های منجمد شده، کنسروی، پخته شده

سبزیجات پخته شدهالوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایران

سبزیجات خنک شده

سبزیجات منجمد شده

سبزیجات کنسریالوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایران

انواع ژله

مرباجات

کمپوت‌ ها

تخم مرغالوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایرانتخم مرغ

شیر و محصولات لبنیالوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایران

روغن ‌ها و چربی ‌های خوراکی

طبقه ۳۰
قهوهالوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایران

چای

کاکائوالوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایران

برنج

پیوکا و سایکوز (نشاستهالوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایران، نیوک و نشاسته ساگو)

آرد و فرآورده‌‌های ساخته شده از غلات مثل نان و شیرینی

یخ‌ های خوراکیالوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایران

عسل

ملاسالوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایرانملاس

شکرالوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایرانشکر

مخمر

پودر شیرینی پزی

نمک

خردل

ادویه

سرکه

انواع سس (چاشنی ‌ها)الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایران

یخ و بستنی

طبقه ۳۱
غلات، محصولات کشاورزی، باغداری و جنگلی که در طبقات دیگر قرار ندارند.

حیوانات زندهالوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایران

میوه و سبزیجات تازه

بذرها

گیاهان طبیعی و گل‌ ها

مواد غذایی مخصوص حیالوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایرانوانات

مالت (جوانه جو)

طبقه ۳۲
ماءالشعیر

آب ‌های معدنی و گازدارالوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایران

نوشابه‌ های غیرالکلی

آبمیوه

نوشابه‌ های میوه ‌ایالوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایرانفروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایراننوشابه‌ های میوه ‌ای

شربت‌

طبقه ۳۹
شامل حمل و نقل، بسته بندی، انبار سازی کالاها و …

طبقه ۴۳
خدمات مربوط به عرضه اغذیه، نوشیدنی و …

هزینه و قیمت برند مواد غذایی چقدر است؟
هزینه ثبت برند مواد غذایی از دقدقه هایی می باشد که متقاضیان ثبت برند دارند، از آنجایی که هر طبقه شامل موارد متعددی محصول و خدمت است، با توجه به این که در خصوص کدام محصول یا خدمت می خواهید به ثبت برند غذایی اقدام نمایید و همچنین از آنجا که هزینه های روزنامه رسمی و هزینه های قانونی هر روز رو به افزایش است هزینه تقریبی که شما بابت ثبت برند می توانید پرداخت نمایید مبلغ ۴ میلیون تومان می باشد.جهت استعلام قیمت های ثبتی بهتر است با کارشناالوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایرانسان ما در ارتباط باشید.

مراحل ثبت برند مواد غذایی
برای انجام و ثبت برند مواد غذایی شما می توانید به دو روش عمل نمایید. روش اول بسیار ساده بوده و شما می توانید با سپردن امور ثبت برند خود به میهن برند، از کمترین حضور در ادارات برخوردار شوید ضمن اینکه مراحل ثبت به طور منظم و راحت انجام می گردد و در کمترین زمان ممکن برند محصولات شما ثبت خواهد شد. اما در روش دالوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایرانوم با مشخص نمودن برند و لوگو تجاری خود می توانید مراحل ذیل را انجام دهید

در این گام در نحوه ثبت برند بسته بندی مواد غذایی، داشتن یک اسم مناسب است که این اسم و لوگو باید توسط متخصص با در نظر داشتن زمینه فعالیت صورت گیرد و تابع قوانینالوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایران تجاری جمهوری اسلامی ایران باشد.

1- ابتدا باید مطمئن شوید که نامی که انتخاب کرده اید قبلا ثبت نشده باشد. به همین منطور باید از سایت اداره مالکیت معنوی استعلام بگیرید. الته الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایراناستعلام برند را می توانید به طور رایگان به همکاران ما واگذار کنید تا برای شما استعلام گرفته و احتمال ثبت شدن یا نشدن آن را به شما اطلاع دهند.الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایران1- ابتدا باید مطمئن شوید که نامی که انتخاب کرده اید قبلا ثبت نشده باشد. به همین منطور باید از سایت اداره مالکیت معنوی استعلام بگیرید. الته استعلام برند را می توانید به طور رایگان به همکاران ما واگذار کنید تا برای شما استعلام گرفته و احتمال ثبت شدن یا نشدن آن را به شما اطلاع دهند.

2- تهیه مدارک گفته شده در بالا، بعد از اینکه متوجه شدیم این برند قبلا ثبت نشده است.الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایران2- تهیه مدارک گفته شده در بالا، بعد از اینکه متوجه شدیم این برند قبلا ثبت نشده است.الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایران

3- ثبت اظهارنامه ثبت برند در سامانه که تا نهایی شدن تایید برند و اخذ گواهی ده ساله حدودا 50 روز به بالا گاها تا 90 روز زما ن می برد.

لازم به ذکر است که این زمان به دلیل حجم زیاد پرونده ها و مدت زمان مورد نیاز 30 روزه درج آگهی در روزنامه رسمی می باشد.

مدارک لازم برای ثبت برندالوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایران آماده مواد غذایی خانگی و کارخانه ای

مدارک لازم برای ثبت نام برند توسط اشخاص حقیقی
کپی برابر اصل شناسنامه الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایرانو کارت ملی شخص

کپی برابر اصل کارت بازرگالوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایرانانی یا کارت عضویت اتاق بازرگانی (اگر برند انتخابی لاتین است)

کپی برابر اصل مجوز فعالیت (پروانه بهره برداری، جواز تاسیس، پروانه ساخت یا گواهی فعالیت صادر شده از نهادهای نظارتی و حاکمیتی دولتی)

۱۰ نمونه از برند در ابعاد ۶ در ۶ سانتی مترالوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایران

مدارک لازم برای ثبت نام برند توسط اشخاص حقوقی
کپی روزنامه رسمی ثبت شرکت

کپی آخرین روزنامه رسمی تغییرات شرکت اگر موجود است

کپی برابر اصل شناسنامه و کارت ملی اشخاص دارای حق امضاء در شرکتالوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایرانتومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایرانکپی برابر اصل شناسنامه و کارت ملی اشخاص دارای حق امضاء در شرکت

کپی برابر اصل مجوز فعالیالوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایرانت (پروانه بهره برداری، جواز تاسیس، پروانه ساخت یا گواهی فعالیت صادر شده از نهادهای نظارتی و حاکمیتی دولتی)

کپی برابر اصل کارت بازرگالوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایرانانی یا کارت عضویت اتاق بازرگانی (اگر برند انتخابی لاتین است)

۱۰ نمونه از برند در ابعاد ۶ در ۶ سانتی مترالوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایران

وقتی نام یک محصول، شخص یا سازمان را می‌شنویم، چه حسی به ما دست می‌دهد؟ ویژگی‌ها، مفاهیم و تداعی که از آن برند در ذهن ما وجود دارند چیستند؟ هویت برند (Brand Identity)، مفهوم پیچیده‌ای است. چرا که با پیچیدگی‌های ذهن انسان سر و کار دارد.

وقتی صحبت از هزینه طراحی برند می‌شود، قرار است سرمایه خود را صرف چه چیزی کنیم؟ هزینه‌ای که برای طراحی برند پرداخت می‌شود، قرار است در نهایت منجر به چه شود؟ اگر از کسی بخواهید برای شما یک برند طراحی کند، صرفاً به طراحی لوگو، شعار و تصویر سازی فکر می‌کند و اگر خیلی هوشمند باشد به داستان سرایی در مورد مالوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایرانحصول شما؟

خب اینها غلط نیستند. اما واقعاً این چیزی نیست که به آن برند بگوئیم. این اشتباهی است که بسیاری از ما دچار آن هستیم.

هویت برند (Brand Identity)
از بحث قضاوت که بگذریم، قطعاً در زندگی اجتماعی خود با آدم‌هایی روبرو شده‌ایم که دائماً سعی در تقلید از رفتار دیگران دارند و به گونه‌ای به دنباله‌روی رفتار دیگران تمایل دارند. این دسته از انسان‌ها، از خصائل و ویژگی‌هایی که منحصراً به آنها اختصاص داده شوند بهره‌مند نبوده و احتمالاً در بسیاری از جمع‌ها، از نگاه دیگران آدم‌های حوصله‌‌ سر‌بری خواهند بود. چرا که هویت این افراد در گرو تقلیدی است که از دیگران می‌کنند و ذات انسان اینگونه است که چیزی که اصالت نداشته باشد را دوست ندارد. همانگونه هویت هر انسانی، منحصر بفرد و مختص اوست و به ویژگی‌ها، خلق و خو، روحیات و نگرش‌ها و سایر خصوصیات اخلاقی، اجتماعی، زیستی، روحی و روانی او بستگی دارد، برندها نیز دارای هویت منحصر بفردی می‌باشند. هویت برند (Brand Identity) چیزیست که باعث می‌شود برندها از یکدیگرالوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایران متمایز شوند.الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایران

وقتی انسانی به دنیا می‌آید، با احتساب محل تولد، سال تولد، خانواده‌ای که در آن به دنیا آمده باشد و عوامل محیطی دیگر، هویتی از خود ندارد. بجزء یک نام که روز اول برایش انتخاب کرده باشند، ویژگی منحصر بفرد دیگری در خود برای احراز هویت نداشته باشد. هویت انسان و هر چیز دیگری، از بدو تولد او، شروع به شکل‌گیری کرده و در طول مسیر زندگی و رشد خود، به ایجاد هویت خود می‌پردازد. برندها نیز از این قاعده مستثنی نیستند. اما اجازه دهید ببینیم دقیق‌ترین تعریفی که از هویت برند وجود دارد چیست؟

برند چیست؟
برند یا مارک، یک عبارت، نام یا نشان، نماد و هر چیز دیگری می‌تواند باشد. برند در عمل مشخص کننده این است که خدمات یا محصولی خاص، چگونه از سایر محصولات متمایز می‌شود.

به گفته اسکات کوک، بنیانگذار شرکت اینتویت، برند چیزی نیست که ما به مشتری می‌گوئیم؛ بلکه برند چیزی است که مشتری‌ها درباره ما به هم می‌گویند. با این تفاسیر، میتوان ایالوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایراننگونه نتیجه گرفت که برند، در ذهن مشتری شکل می‌گیرد.

برند آماده چیست ؟

برند آماده همان برندی است که قبلا ثبت شده است. استفاده از برند ثبت شده زمانی کاربردی می باشد که شما حداقل یکبار اقدام به ثبت برند خود کرده باشید و با مشکلاتی که بر سر ثبت یک برند می باشد، کاملا آشنا باشید. ثبت یک برند علاوه بر اینکه زمان بر می باشد، اگر با اصول آن آشنا نباشیم، نمی توانیم برند دلخواه مان را ثبت کنیم. بسیاری از افراد برای جلوگیری از صرف وقت، اقدام به خرید برندهایی می نمایند که قبلا ثبت شده است. این کار دقیقا مثل خرید یک کالای درست شده می باشد تا ساختن یک کالا. یعنی زمانی که شما تصمیم به داشتن یک کالا می کنید، یا می توانید آن را بدون دردسر از جایی که آن کالا را برای فروش گذاشته است بخرید، یا آن کالا را تولید نمایید. ساختن یک کالا چون مواد اولیه و دستگاه های مخصوص تولید می خواهد زمان بر و هزینه بر می باشد و چه بسا نتیجه مطلوب را ندهد و یا با انجام تمام مشقات و سختی ها، کالا تولید نشود. برای همین، اشخاصی که در کار خود حرفه ای هستند، تصمیم به خرید یک برند می نمایند. بنابراین خرید برند در مشاغل حرفه ای یک امر رایج می باشد و برای همین موضوع است که یک برند آماده تقریبا گران می باشد. یکی از دلایلی که باعث این قیمت زیاد می شود، ارزشمند بودن خرید یک برند ثبت شده می باشد.

شناخته شدن در بازار توسط ثبت برند
برندینگ و ثبت برند به شما کمک می‌کند تا در ذهن مشتریان خود جا بگیرید. وقتی کسی به دنبال یک محصول یا خدمات خاصی است، احتمالاً به نام شما اولین گزینه‌ای خواهد بود که به ذهنش می‌آید. این به شما امکان می‌دهد تا بازار را به خوبی اشغال کنید بنابراین اگر به دنبال ثبت برند هستید می توانید همین الان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

۲. افزایش اعتماد مشتریان
یک برند قوی به مشتریان اعتماد بیشتری به شما می‌دهد. زمانی که مشتریان به برند شما اعتماد دارند، آنها بیشترین احتمال را دارند که از محصولات یا خدمات شما استفاده کنند. اعتماد مشتریان می‌تواند به افزایش وفاداری آنها نسبت به کسب و کار شما منجر شود.

۳. تفکر درازمدت
برندینگ به شما کمک می‌کند تا به تفکر درازمدت و استراتژیک دست یابید. شما نیاز دارید تا برند خود را برای آینده بسازید و از طریق ارتقاء آن به رشد کسب و کار خود بپردازید.

اهمیت ثبت شرکت و شناخته‌شدن بصری
ثبت شرکت یکی از اجزای مهم برندینگ است که به شما کمک می‌کند تا به طور بصری تشخیص داده شوید. از طریق ثبت شرکت در تبریز مشتریان به شما اعتماد بیشتری خواهند داشت. زیرا یک کسب و کار بر پایه اصول درست را مشاهده می کنند.

استفاده از رسانه‌های اجتماعی
رسانه‌های اجتماعی ابزاری قدرتمند برای ارتقاء برند شما هستند. با استفاده مناسب از پلتفرم‌های اجتماعی، می‌توانید با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید و محتوای ارزشمندی ارائه دهید.

اهمیت تجربه مشتری
تجربه مشتری از جمله عواملی است که برند شما را تعیین می‌کند. وقتی مشتریان تجربه مثبتی از کسب و کار شما داشته باشند، احتمالاً به دیگران نیز از شما توصیه می‌کنند. بنابراین، توجه به تجربه مشتریان از اهمیت بسیاری برخوردار است.

بهینه‌سازی و توسعه برند
برندینگ یک فرآیند مداوم است که نیازمند بهینه‌سازی و توسعه مداوم برند شماست. برای این منظور، می‌توانید از روش‌های مختلفی مانند تبلیغات در اینترنت، بهبود سئو، و تولید محتوای ارزشمند استفاده کنید.

نقش محتوا در برندینگ
محتوا نقش مهمی در برندینگ ایفا می‌کند. با ارائه محتوای ارزشمند و مرتبط با صنعت خود، می‌توانید به عنوان یک افزونه به برند خود ارتقاء دهید. همچنین، محتوا به شما امکان می‌دهد تا به مشتریان خود آموزش دهید و ارتباط نزدیک‌تری با آنها برقرار کنید.

چرا باید به برند خود اهمیت دهیم؟
برند شما نشان‌دهنده هویت و ارزش‌های کسب و کار شماست. به عنوان یک کسب و کار، شناخته شدن و اعتماد مشتریان امری بسیار اساسی است. اهمیت برندینگ در تعیین موقعیت شما در بازار و رشد کسب و کار شما بی‌پایان است.

آیا برندینگ تنها برای کسب و کارهای بزرگ اهمیت دارد؟
خیر، برندینگ برای همه کسب و کارها اهمیت دارد. حتی کسب و کارهای کوچک نیز می‌توانند از برندینگ بهره‌برداری کنند تا بازار خود را گسترش دهند و مشتریان جدید جلب کنند.

آیا برندینگ تنها به معنای لوگو و طراحی است؟
نه، برندینگ بیش از این است. این شامل شناخته شدن در بازار، تجربه مشتری، محتوا، و ارتباط با مشتریان نیز می‌شود. طراحی لوگو تنها یک جزء از برندینگ است.

چگونه می‌توانم برند کسب و کار خود را بهبود دهم؟
برای بهبود برند کسب و کار خود، ابتدا باید شناخت کاملی از بازار و مشتریان خود داشته باشید. سپس می‌توانید استراتژی‌های مختلفی مانند بهبود لوگو، تولید محتوا، و استفاده از رسانه‌های اجتماعی را اجرا کنید.

ستون مارتین شرکت خودروسازی بریتانیایی است، که در زمینه‌ی مهندسی، طراحی و ساخت خودروهای اسپورت فعالیت می‌کند. تاریخچه استون مارتین، پر از مشکلات و همراه با فراز و فرودهای فراوان بوده است. با این حال، تلاش‌های آن باعث شده که به عنوان یکی از خودروسازان برتر جهانی شناخته شود.

تاریخچه تاسیس
تاریخ استون مارتین با تلاش‌های لیونل مارتین و رابرت بمفورد، که در سال ۱۹۱۳ شرکت بمفورد اند مارتین (Bamford & Martin) را تاسیس کردند، شروع شد. این دو نفر با همکاری هم، خودروهای ساخت سینگر (Singer) را در محوطه‌ای در لندن به فروش می‌رساندند. فعالیت آن‌ها در این محل با سرویس خودروهای جی‌دبلیوکی (GWK) و کالتروپ (Calthorpe) ادامه یافت.

پس از این‌که مارتین در مسابقه‌ی اتومبیل‌رانی استون هیل (Aston Hill) شرکت کرد، این دو نفر تصمیم به ساخت خودروی مستقل گرفتند تا بتوانند رقابت بهتری در این مسابقات داشته باشند. مارتین در سال ۱۹۱۴ برای اولین بار موفق شد با خودروی سینگر، برنده رقابت‌های استون هیل شود. نخستین خودرویی که تحت عنوان استون مارتین تولید شد، توسط مارتین طراحی شده بود. این خودرو از قرار دادن پیشرانه چهار سیلندر کاونتری سیمپلکس (Coventry-Simplex) روی شاسی ایزوتا فراسچینی (Isotta-Fraschini) مدل ۱۹۰۸ تشکیل شده بود این دو نفر مالکیت مناطقی را در هنیکر میوز (Henniker Mews) واقع در کنزینگتون (Kensington) بدست آوردند و موفق شدند اولین خودروی استون مارتین خود را در مارس ۱۹۱۵ (مطابق با اسفند ماه ۱۲۹۳ شمسی) تولید کنند. آن‌ها زمان زیادی برای انتخاب نام اولین خودروی خود صرف کردند و سرانجام نام “استون مارتین” مورد پسند واقع شد. نام “استون” از استون هیلز و “مارتین” از نام یکی از بنیانگذاران شرکت گرفته شده است.پس از تصمیم‌گیری برای انتخاب نام خودرو، شرکت تصمیم گرفت که تولید انبوه آن را آغاز کند، اما با شروع جنگ جهانی اول، آنها نتوانستند ایده خود را عملی کنند. در زمان گسترش جنگ جهانی اول، مارتین به نیروی دریایی پیوست، بمفورد نیز به ارتش سلطنتی بریتانیا ملحق شد. تمام تجهیزات کارخانه نیز به یک شرکت هواپیماسازی انگلیسی به نام ساپ‌ویت (Sopwith) فروخته شد.

پس از جنگ، مارتین و رابرت تصمیم گرفتند شرکت را مجددا تاسیس و طراحی محصولات خود را نوسازی کنند. شرکت دوباره در جاده آبینگدان (Abingdon road) کنزینگتون فعالیت خود را از سر گرفت و خودروی جدیدی طراحی کرد. با این حال، بمفورد در سال ۱۹۲۰ و به دلایل نامشخص این شرکت را ترک کرد. بنابراین، مارتین مجبور بود از منابع مختلف برای تامین مالی استفاده کند. در ادامه این برند با سرمایه‌گذاری بوروفسکی (Zborowski) راننده و مهندس انگلیسی مجددا احیا شد و از سال ۱۹۲۲ در مسابقات و رکوردگیری‌های مختلف شرکت می‌کرد. تا سال ۱۹۲۲، این شرکت به خوبی کار می‌کرد و حتی در گرندپری (جایزه بزرگ) فرانسه نیز شرکت کرد و موفق به ثبت رکورد سرعت و استقامت در این مسابقات شد. متاسفانه دوران موفقیت طولانی نبود و این شرکت در سال ۱۹۲۴ ورشکست شد.در همان سال، چارنوود، همراه با بیل رونویک و آگوستوس برتلری، این شرکت را خریداری کردند و آن را به “استون مارتین موتورز” تغییر نام دادند، اما دوباره در سال ۱۹۲۵ با شکست مواجه شدند. یک سال بعد، کارخانه بسته شد و این باعث شد که مارتین نیز شرکت را ترک کند. با این وجود، رونویک و برتلی در این شرکت باقی ماندند و تصمیم گرفتند دوباره شهرت استون مارتین را احیا کنند.

بحران‌های تاریخی و ورود دنیای سینما با جیمز باند
بازه زمانی بین سال‌های ۱۹۳۰ تا ۱۹۶۰، دوران موفقی برای استون مارتین نبود؛ این شرکت حتی تحت مدیریت آگوستوس و بیل به سرعت با مشکلات مالی مواجه شد. بنابراین ل. پیدو برون مدیریت شرکت را به دست گرفت، و سپس آن را در سال ۱۹۳۲ به علت مشکلات مالی به آرتور سادرلند واگذار کرد. در این زمان، استون مارتین موتورز تصمیم به تولید خودروهای جاده‌ای گرفت. در سال ۱۹۳۶ استون مارتین روی خودروهای جاده‌ای تمرکز کرد؛ ولی شروع جنگ جهانی دوم تنها مجال تولید ۷۰۰ خودرو را به آن داد و در خلال جنگ مجبور به ساخت قطعات هواپیما شد.

همانند بسیاری از شرکت‌های اروپایی، دهه‌های ۱۹۳۰ و ۱۹۴۰ دوران سختی برای استون مارتین بود. این شرکت چندین بار تغییر مالکیت خود را تجربه کرد، اما در سال ۱۹۳۷ موفق شد آمار تولید ۱۴۰ خودرو را ثبت کند که بیشترین میزان تولید سالانه از زمان آغاز فعالیت‌های استون مارتین بود.با این حال، با توجه به جنگ جهانی دوم استون مارتین کار را متوقف کرد و سپس مجبور شد با مشکلات مالی دست و پنجه نرم کند. در سال ۱۹۴۷، دیوید براون مالکیت این شرکت را برعهده گرفت و خودروهای متعددی را برای احیای این شرکت تولید کرد. جنگ جهانی دوم شرایط تولید را برای استون مارتین دشوارتر کرد و خرید این شرکت به همراه لاگوندا توسط دیوید براون، به نوعی موجب احیای آن شد. در دوران مالکیت براون، تمامی خودروهای تولیدی استون مارتین حروف اول نام و نام خانوادگی مالک خود یعنی DB را حمل می‌کردند. در سال ۱۹۴۹، دو نمونه اولیه DB2 وارد مسابقات لمانز شدند و در سال ۱۹۵۰ تولید این مدل آغاز شد. در سال ۱۹۵۰، استون مارتین سری DB خود را معرفی کرد و تا سال ۱۹۵۸ چند مدل معروف از جمله DB Mark II روانه بازار شد. در سال ۱۹۵۱، نام استون مارتین DB2 در تاریخ مسابقات لمانز و خودروهای اسپرت با کسب جایگاه‌های اول تا سوم در کلاس خود به جاودانگی رسید.خودروی DB4 در سال ۱۹۵۸ از خط تولید استون مارتین خارج شد و یکی از بهترین سال‌های حیات این برند بریتانیایی را رقم زد. این خودرو در چندین مسابقه به پیروزی دست یافت و موجب شد مدل‌های بیش‌تری توسط استون مارتین روانه بازار شوند. یکی از مهم‌ترین اتفاقات آن دوران، حضور استون مارتین DB5 در دو فیلم جیمز باند با بازی شون کانری بود.

تکامل DB و احیای برند
تمام خودروهایی که استون مارتین در دهه ۱۹۵۰ تولید کرد، باعث احیای نام و نشان آن در بریتانیا شد. بنابراین به زودی توانست رشد قابل توجهی به دست آورد. در سال ۱۹۶۳، استون مارتین مدل مشهور DB5 را معرفی کرد و در طول دهه ۶۰ با خودروهای DBS و DB6 به تولید محصولات در کلاس گرند تور ادامه داد. در سال‌های بین ۱۹۵۴ تا ۱۹۶۵، تادیک ماریک، بیش‌تر پیشرانه‌های استون مارتین را طراحی کرد.

حتی فیلم‌های جیمز باند نیز توانایی نجات استون مارتین به واسطه بحران سوخت در سال‌های ۱۹۷۰ و ارائه مقررات ایمنی جدید را نداشتند. دیوید براون مجبور شد تا شرکت استون مارتین را در سال ۱۹۷۲ به فروش برساند. در سال ۱۹۷۵، تولید این شرکت به پایین‌ترین میزان خود برابر با ۲۱ دستگاه در سال رسید.

موفقیت استون مارتین در سال‌های قبل دیری نپایید و این شرکت باز هم با مشکلات مالی مواجه شد. در دهه‌ی ۷۰ میلادی این شرکت نتوانست فرصتی برای تکرار رشد دهه گذشته پیدا کند و در سال ۱۹۷۲ با تغییر جدیدی مواجه شد. در آن سال استون مارتین به شرکت دیگری فروخته شد و سه سال بعد نیز به دلیل بدهی ۱.۰۵ میلیون دلاری، تغییر مالکیت را تجربه کرد.

در این زمان، استون مارتین استراتژی موفقی را برای احیا به کار گرفت، که منجر به استخدام بیش از ۳۶۰ کارمند جدید شد. در سال ۱۹۷۷، صاحبان جدید این شرکت را به سمت ساخت خودروهای گرند تور و نوسازی خط تولید سوق دادند. بنابراین ونتیج V8 در سال ۱۹۷۷ و خودروی روباز ولانته در سال ۱۹۷۸ روانه بازار شدند. ارائه مدل‌های V8 ولانته و ونتیج تداوم فعالیت‌های استون مارتین تا دهه ۱۹۸۰ را امکان‌پذیر کردند.

تحول‌های سازمانی و ورود فورد
در دهه ۸۰ میلادی، استون مارتین تصمیم گرفت که شرکت محبوب MG را خریداری کند و قصد داشت خودروی جدیدی با ویژگی‌های نوآورانه و طرح‌های جدید برای معرفی یک نسخه به‌روز شده از مدل معروف MGB طراحی کند. با این حال، این تصمیم هرگز عملی نشد و به دلیل بحران اقتصادی دهه ۸۰، بار دیگر به شکست انجامید.

در اواخر دهه ۸۰، فورد موفق به خرید ۷۵ درصد سهام استون مارتین شد. علاوه بر فورد، پیس پترولیوم (Pace Petroleum) و ویکتور گانتلت نیز باقیمانده سهام این شرکت را خریداری کردند. در دهه ۹۰ خودروی استون مارتین ویراژ (Virage) به مرحله تولید رسید و سه سال بعد، فورد موتور ۱۰۰ درصد سهام این شرکت را تصاحب کرد. شاید بتوان دوران مدیریت فورد را به عنوان موفق‌ترین دوران استون مارتین نامگذاری کرد.

در واقع، استون مارتین چند مدل معروف را در زمان مالکیت فورد معرفی کرد. برخی از بهترین خودروهای این دوران شامل DB7 ولانته، V8 ونتیج لمانز، DB7 ونتیج، V12 ونتیج، نسخه محدود DB7 زاگاتو ، DB9، استون مارتین V12 ونکوئیش S و DB9 ولانته می‌شود. تا سال ۲۰۰۵، استون مارتین حتی به مسابقه و رقابت‌های سرعت نیز بازگشت.از سال ۱۹۹۴ تا ۲۰۰۷ استون مارتین بخشی از شرکت خودروسازی فورد بود، که در سال ۲۰۰۰ به عنوان بخشی از گروه اتوموتیو پرمیر محسوب می‌شد. در سال ۲۰۰۷ این شرکت به قیمتی معادل ۴۷۹ میلیون یورو به وسیله‌ی یک کنسرسیوم مشارکتی خریداری شد. این کنسرسیوم توسط دیوید ریچاردز مدیریت می‌شد. شرکت‌های کویتی الدار و سرمایه‌گذاری ادیم، همراه با بازرگان آمریکایی، جان سندرز در این کنسرسیوم سرمایه‌گذاری کردند. شرکت فورد نیز با سرمایه ۷۷ میلیون دلار، مالکیت ۱۰ درصدی خود در شرکت استون مارتین را حفظ کرد.

تحت مالکیت فورد، استون مارتین DB7 معرفی شد. این خودرو نسبت به مدل‌های سال‌های ۱۹۸۰ از پیشرفت قابل توجهی برخوردار بود و تا سال ۲۰۰۱، پنج هزار دستگاه از آن وارد بازار شد. در همین سال استون مارتین مدل V12 ونکوئیش را معرفی کرد که در فیلم جیمز باند به نام “روز دیگر بمیر” با بازی پیرس برازنان حضور یافت. در سال ۲۰۰۳، استون مارتین ساختمان مرکزی خود را از نیوپورت پگنل به گیدون منتقل کرد. این شرکت اعلام کرد که با مدل DBR9 به مسابقات اتومبیل‌رانی باز خواهد گشت و با معرفی مدل‌های DB9 و V8 ونتیج، طراحی خودروهای خیابانی خود را نیز بهبود بخشید.

در سال ۲۰۰۸، خودروی استون مارتین DBS در فیلم دیگر جیمز باند به نام “ذره‌ای آرامش” با بازی دنیل کریگ حضور یافت. سال ۲۰۰۹ یکی از فعال‌ترین دوران استون مارتین بود که با معرفی مدل‌های V12 ونکوئیش و DBS ولانته همراه بود. همچنین مدل رپید در نمایشگاه خودرو فرانکفورت رونمایی شد و خبرهایی مبنی بر احیای برند لاگوندا نیز وجود داشت. اما یکی از شاهکارهای مهندسی استون مارتین، معرفی مدل وان-77 در سال ۲۰۰۹ بود که نیرومندترین خودروی تنفس طبیعی جهان بود.

در سال ۲۰۱۰، استون مارتین خودرویی با طراحی کاملا متفاوت نسبت به نمونه‌های تولیدی خود به نام سیگنت معرفی کرد که در کلاس خودروهای کامپکت قرار می‌گرفت. معرفی خودروی لوکس و چهاردر استون مارتین رپید در سال ۲۰۱۱، دامنه محصولات این شرکت را کامل کرد. استون مارتین در سال ۲۰۱۳، صد سالگی خود را جشن گرفت.

وضعیت کنونی برند استون مارتین
در حال حاضر، استون مارتین متعلق به ۶ سازمان مختلف است که سهام این شرکت را در اختیار دارند. صرف‌نظر از روزهای دشوار همراه با مشکلات مالی، استون مارتین اکنون شرایط خوبی دارد و در حال حاضر درآمد خالص این خودروساز به بیش از ۴۷۴.۳ میلیون پوند (۶۰۵ میلیون دلار) می‌رسد. در حال حاضر این شرکت دارای بیش از ۱۲۵۰ کارمند در سراسر جهان است. علاوه بر این، خودروساز بریتانیایی مالکیت دو برند استون مارتین ریسینگ و لاگوندا (Lagonda) را نیز در اختیار دارد.

لیست انواع مدل‌های خودرو در استون مارتین
اگر چه آغاز مسیر برای استون مارتین کمی ناخوشایند بود، اما آنها موفق به ایجاد برندی مستقل و ارزشمند شدند. استون مارتین حتی پس از سال‌ها قرار گرفتن در معرض بحران مالی، در حال حاضر یکی از بهترین تولیدکنندگان خودروهای لوکس و عملکرد بالا در جهان به شمار می‌رود. انواع مدل‌های کنونی استون مارتین به شرح زیر است:

استون مارتین ویراژ
استون مارتین ونکوئیش
استون مارتین رپید
استون مارتین رپید S
استون مارتین DB9
استون مارتین DB9 ولانته
استون مارتین نسخه DB9 کربن
استون مارتین ونکوئیش ولانته
استون مارتین ونکوئیش نسخه کربن
استون مارتین V8 ونتیج
استون مارتین V12 ونتیج S
استون مارتین V12 ونتیج S رودستر
استون مارتین V8 راننده ونتیج
استون مارتین V8 ونتیج S رودستر
استون مارتین ونتیج N430

علاوه بر این، استون مارتین در حال تلاش برای عرضه شاسی‌بلند تمام برقی لاگوندا است؛ اما اطلاعات چندانی در مورد آن وجود ندارد. استون مارتین همزمان با عرضه محصولات خودرویی، در زمینه تولید تاکسی پرنده نیز با رولزرویس همکاری می‌کند. این خودروی پرنده طرحی برای آینده است و فعلا در مرحله مفهومی قرار دارد.

در واقع، برند آن چیزی است که در قالب تداعیات، احساسات، نوع نگرش و مزیت‌ها در ذهن مصرف کننده ایجاد می‌شود. مزایایی که برند ایجاد می‌کند، تعیین کننده تصمیمی است که الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایرانمشتری درباره خریدن یا نخریدن محصول خواهد گرفت.

هویت برند چیست؟
تصوری که از هر کدام از ما در ذهن دیگران وجود دارد، شامل نام، چهره و خصوصیات ظاهری، خصائل اخلاقی، دستاوردها، اتفاقات زندگی و تجربه‌های ما و چیزهای دیگری از این قبیل می‌باشد.

این چیزیست که بعنوان هویت هر فرد شناخته می‌شود. حال برندها نیز با این مفهوم سر و کار دارند. نام برند، خصوصیات ظاهری و تصویری که از برند در ذهن ساخته است، خاطراتی که با آن برند داریم، داستان‌هایی که در پشت پرده برند اتفاق افتاده است، انتظارات ما از برند و مواردی از این دست، ساختار هویت

برند آماده چیست ؟

برند آماده همان برندی است که قبلا ثبت شده است. استفاده از برند ثبت شده زمانی کاربردی می باشد که شما حداقل یکبار اقدام به ثبت برند خود کرده باشید و با مشکلاتی که بر سر ثبت یک برند می باشد، کاملا آشنا باشید. ثبت یک برند علاوه بر اینکه زمان بر می باشد، اگر با اصول آن آشنا نباشیم، نمی توانیم برند دلخواه مان را ثبت کنیم. بسیاری از افراد برای جلوگیری از صرف وقت، اقدام به خرید برندهایی می نمایند که قبلا ثبت شده است. این کار دقیقا مثل خرید یک کالای درست شده می باشد تا ساختن یک کالا. یعنی زمانی که شما تصمیم به داشتن یک کالا می کنید، یا می توانید آن را بدون دردسر از جایی که آن کالا را برای فروش گذاشته است بخرید، یا آن کالا را تولید نمایید. ساختن یک کالا چون مواد اولیه و دستگاه های مخصوص تولید می خواهد زمان بر و هزینه بر می باشد و چه بسا نتیجه مطلوب را ندهد و یا با انجام تمام مشقات و سختی ها، کالا تولید نشود. برای همین، اشخاصی که در کار خود حرفه ای هستند، تصمیم به خرید یک برند می نمایند. بنابراین خرید برند در مشاغل حرفه ای یک امر رایج می باشد و برای همین موضوع است که یک برند آماده تقریبا گران می باشد. یکی از دلایلی که باعث این قیمت زیاد می شود، ارزشمند بودن خرید یک برند ثبت شده می باشد.

شناخته شدن در بازار توسط ثبت برند
برندینگ و ثبت برند به شما کمک می‌کند تا در ذهن مشتریان خود جا بگیرید. وقتی کسی به دنبال یک محصول یا خدمات خاصی است، احتمالاً به نام شما اولین گزینه‌ای خواهد بود که به ذهنش می‌آید. این به شما امکان می‌دهد تا بازار را به خوبی اشغال کنید بنابراین اگر به دنبال ثبت برند هستید می توانید همین الان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

۲. افزایش اعتماد مشتریان
یک برند قوی به مشتریان اعتماد بیشتری به شما می‌دهد. زمانی که مشتریان به برند شما اعتماد دارند، آنها بیشترین احتمال را دارند که از محصولات یا خدمات شما استفاده کنند. اعتماد مشتریان می‌تواند به افزایش وفاداری آنها نسبت به کسب و کار شما منجر شود.

۳. تفکر درازمدت
برندینگ به شما کمک می‌کند تا به تفکر درازمدت و استراتژیک دست یابید. شما نیاز دارید تا برند خود را برای آینده بسازید و از طریق ارتقاء آن به رشد کسب و کار خود بپردازید.

اهمیت ثبت شرکت و شناخته‌شدن بصری
ثبت شرکت یکی از اجزای مهم برندینگ است که به شما کمک می‌کند تا به طور بصری تشخیص داده شوید. از طریق ثبت شرکت در تبریز مشتریان به شما اعتماد بیشتری خواهند داشت. زیرا یک کسب و کار بر پایه اصول درست را مشاهده می کنند.

استفاده از رسانه‌های اجتماعی
رسانه‌های اجتماعی ابزاری قدرتمند برای ارتقاء برند شما هستند. با استفاده مناسب از پلتفرم‌های اجتماعی، می‌توانید با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید و محتوای ارزشمندی ارائه دهید.

اهمیت تجربه مشتری
تجربه مشتری از جمله عواملی است که برند شما را تعیین می‌کند. وقتی مشتریان تجربه مثبتی از کسب و کار شما داشته باشند، احتمالاً به دیگران نیز از شما توصیه می‌کنند. بنابراین، توجه به تجربه مشتریان از اهمیت بسیاری برخوردار است.

بهینه‌سازی و توسعه برند
برندینگ یک فرآیند مداوم است که نیازمند بهینه‌سازی و توسعه مداوم برند شماست. برای این منظور، می‌توانید از روش‌های مختلفی مانند تبلیغات در اینترنت، بهبود سئو، و تولید محتوای ارزشمند استفاده کنید.

نقش محتوا در برندینگ
محتوا نقش مهمی در برندینگ ایفا می‌کند. با ارائه محتوای ارزشمند و مرتبط با صنعت خود، می‌توانید به عنوان یک افزونه به برند خود ارتقاء دهید. همچنین، محتوا به شما امکان می‌دهد تا به مشتریان خود آموزش دهید و ارتباط نزدیک‌تری با آنها برقرار کنید.

چرا باید به برند خود اهمیت دهیم؟
برند شما نشان‌دهنده هویت و ارزش‌های کسب و کار شماست. به عنوان یک کسب و کار، شناخته شدن و اعتماد مشتریان امری بسیار اساسی است. اهمیت برندینگ در تعیین موقعیت شما در بازار و رشد کسب و کار شما بی‌پایان است.

آیا برندینگ تنها برای کسب و کارهای بزرگ اهمیت دارد؟
خیر، برندینگ برای همه کسب و کارها اهمیت دارد. حتی کسب و کارهای کوچک نیز می‌توانند از برندینگ بهره‌برداری کنند تا بازار خود را گسترش دهند و مشتریان جدید جلب کنند.

آیا برندینگ تنها به معنای لوگو و طراحی است؟
نه، برندینگ بیش از این است. این شامل شناخته شدن در بازار، تجربه مشتری، محتوا، و ارتباط با مشتریان نیز می‌شود. طراحی لوگو تنها یک جزء از برندینگ است.

چگونه می‌توانم برند کسب و کار خود را بهبود دهم؟
برای بهبود برند کسب و کار خود، ابتدا باید شناخت کاملی از بازار و مشتریان خود داشته باشید. سپس می‌توانید استراتژی‌های مختلفی مانند بهبود لوگو، تولید محتوا، و استفاده از رسانه‌های اجتماعی را اجرا کنید.

ستون مارتین شرکت خودروسازی بریتانیایی است، که در زمینه‌ی مهندسی، طراحی و ساخت خودروهای اسپورت فعالیت می‌کند. تاریخچه استون مارتین، پر از مشکلات و همراه با فراز و فرودهای فراوان بوده است. با این حال، تلاش‌های آن باعث شده که به عنوان یکی از خودروسازان برتر جهانی شناخته شود.

تاریخچه تاسیس
تاریخ استون مارتین با تلاش‌های لیونل مارتین و رابرت بمفورد، که در سال ۱۹۱۳ شرکت بمفورد اند مارتین (Bamford & Martin) را تاسیس کردند، شروع شد. این دو نفر با همکاری هم، خودروهای ساخت سینگر (Singer) را در محوطه‌ای در لندن به فروش می‌رساندند. فعالیت آن‌ها در این محل با سرویس خودروهای جی‌دبلیوکی (GWK) و کالتروپ (Calthorpe) ادامه یافت.

پس از این‌که مارتین در مسابقه‌ی اتومبیل‌رانی استون هیل (Aston Hill) شرکت کرد، این دو نفر تصمیم به ساخت خودروی مستقل گرفتند تا بتوانند رقابت بهتری در این مسابقات داشته باشند. مارتین در سال ۱۹۱۴ برای اولین بار موفق شد با خودروی سینگر، برنده رقابت‌های استون هیل شود. نخستین خودرویی که تحت عنوان استون مارتین تولید شد، توسط مارتین طراحی شده بود. این خودرو از قرار دادن پیشرانه چهار سیلندر کاونتری سیمپلکس (Coventry-Simplex) روی شاسی ایزوتا فراسچینی (Isotta-Fraschini) مدل ۱۹۰۸ تشکیل شده بود این دو نفر مالکیت مناطقی را در هنیکر میوز (Henniker Mews) واقع در کنزینگتون (Kensington) بدست آوردند و موفق شدند اولین خودروی استون مارتین خود را در مارس ۱۹۱۵ (مطابق با اسفند ماه ۱۲۹۳ شمسی) تولید کنند. آن‌ها زمان زیادی برای انتخاب نام اولین خودروی خود صرف کردند و سرانجام نام “استون مارتین” مورد پسند واقع شد. نام “استون” از استون هیلز و “مارتین” از نام یکی از بنیانگذاران شرکت گرفته شده است.پس از تصمیم‌گیری برای انتخاب نام خودرو، شرکت تصمیم گرفت که تولید انبوه آن را آغاز کند، اما با شروع جنگ جهانی اول، آنها نتوانستند ایده خود را عملی کنند. در زمان گسترش جنگ جهانی اول، مارتین به نیروی دریایی پیوست، بمفورد نیز به ارتش سلطنتی بریتانیا ملحق شد. تمام تجهیزات کارخانه نیز به یک شرکت هواپیماسازی انگلیسی به نام ساپ‌ویت (Sopwith) فروخته شد.

پس از جنگ، مارتین و رابرت تصمیم گرفتند شرکت را مجددا تاسیس و طراحی محصولات خود را نوسازی کنند. شرکت دوباره در جاده آبینگدان (Abingdon road) کنزینگتون فعالیت خود را از سر گرفت و خودروی جدیدی طراحی کرد. با این حال، بمفورد در سال ۱۹۲۰ و به دلایل نامشخص این شرکت را ترک کرد. بنابراین، مارتین مجبور بود از منابع مختلف برای تامین مالی استفاده کند. در ادامه این برند با سرمایه‌گذاری بوروفسکی (Zborowski) راننده و مهندس انگلیسی مجددا احیا شد و از سال ۱۹۲۲ در مسابقات و رکوردگیری‌های مختلف شرکت می‌کرد. تا سال ۱۹۲۲، این شرکت به خوبی کار می‌کرد و حتی در گرندپری (جایزه بزرگ) فرانسه نیز شرکت کرد و موفق به ثبت رکورد سرعت و استقامت در این مسابقات شد. متاسفانه دوران موفقیت طولانی نبود و این شرکت در سال ۱۹۲۴ ورشکست شد.در همان سال، چارنوود، همراه با بیل رونویک و آگوستوس برتلری، این شرکت را خریداری کردند و آن را به “استون مارتین موتورز” تغییر نام دادند، اما دوباره در سال ۱۹۲۵ با شکست مواجه شدند. یک سال بعد، کارخانه بسته شد و این باعث شد که مارتین نیز شرکت را ترک کند. با این وجود، رونویک و برتلی در این شرکت باقی ماندند و تصمیم گرفتند دوباره شهرت استون مارتین را احیا کنند.

بحران‌های تاریخی و ورود دنیای سینما با جیمز باند
بازه زمانی بین سال‌های ۱۹۳۰ تا ۱۹۶۰، دوران موفقی برای استون مارتین نبود؛ این شرکت حتی تحت مدیریت آگوستوس و بیل به سرعت با مشکلات مالی مواجه شد. بنابراین ل. پیدو برون مدیریت شرکت را به دست گرفت، و سپس آن را در سال ۱۹۳۲ به علت مشکلات مالی به آرتور سادرلند واگذار کرد. در این زمان، استون مارتین موتورز تصمیم به تولید خودروهای جاده‌ای گرفت. در سال ۱۹۳۶ استون مارتین روی خودروهای جاده‌ای تمرکز کرد؛ ولی شروع جنگ جهانی دوم تنها مجال تولید ۷۰۰ خودرو را به آن داد و در خلال جنگ مجبور به ساخت قطعات هواپیما شد.

همانند بسیاری از شرکت‌های اروپایی، دهه‌های ۱۹۳۰ و ۱۹۴۰ دوران سختی برای استون مارتین بود. این شرکت چندین بار تغییر مالکیت خود را تجربه کرد، اما در سال ۱۹۳۷ موفق شد آمار تولید ۱۴۰ خودرو را ثبت کند که بیشترین میزان تولید سالانه از زمان آغاز فعالیت‌های استون مارتین بود.با این حال، با توجه به جنگ جهانی دوم استون مارتین کار را متوقف کرد و سپس مجبور شد با مشکلات مالی دست و پنجه نرم کند. در سال ۱۹۴۷، دیوید براون مالکیت این شرکت را برعهده گرفت و خودروهای متعددی را برای احیای این شرکت تولید کرد. جنگ جهانی دوم شرایط تولید را برای استون مارتین دشوارتر کرد و خرید این شرکت به همراه لاگوندا توسط دیوید براون، به نوعی موجب احیای آن شد. در دوران مالکیت براون، تمامی خودروهای تولیدی استون مارتین حروف اول نام و نام خانوادگی مالک خود یعنی DB را حمل می‌کردند. در سال ۱۹۴۹، دو نمونه اولیه DB2 وارد مسابقات لمانز شدند و در سال ۱۹۵۰ تولید این مدل آغاز شد. در سال ۱۹۵۰، استون مارتین سری DB خود را معرفی کرد و تا سال ۱۹۵۸ چند مدل معروف از جمله DB Mark II روانه بازار شد. در سال ۱۹۵۱، نام استون مارتین DB2 در تاریخ مسابقات لمانز و خودروهای اسپرت با کسب جایگاه‌های اول تا سوم در کلاس خود به جاودانگی رسید.خودروی DB4 در سال ۱۹۵۸ از خط تولید استون مارتین خارج شد و یکی از بهترین سال‌های حیات این برند بریتانیایی را رقم زد. این خودرو در چندین مسابقه به پیروزی دست یافت و موجب شد مدل‌های بیش‌تری توسط استون مارتین روانه بازار شوند. یکی از مهم‌ترین اتفاقات آن دوران، حضور استون مارتین DB5 در دو فیلم جیمز باند با بازی شون کانری بود.

تکامل DB و احیای برند
تمام خودروهایی که استون مارتین در دهه ۱۹۵۰ تولید کرد، باعث احیای نام و نشان آن در بریتانیا شد. بنابراین به زودی توانست رشد قابل توجهی به دست آورد. در سال ۱۹۶۳، استون مارتین مدل مشهور DB5 را معرفی کرد و در طول دهه ۶۰ با خودروهای DBS و DB6 به تولید محصولات در کلاس گرند تور ادامه داد. در سال‌های بین ۱۹۵۴ تا ۱۹۶۵، تادیک ماریک، بیش‌تر پیشرانه‌های استون مارتین را طراحی کرد.

حتی فیلم‌های جیمز باند نیز توانایی نجات استون مارتین به واسطه بحران سوخت در سال‌های ۱۹۷۰ و ارائه مقررات ایمنی جدید را نداشتند. دیوید براون مجبور شد تا شرکت استون مارتین را در سال ۱۹۷۲ به فروش برساند. در سال ۱۹۷۵، تولید این شرکت به پایین‌ترین میزان خود برابر با ۲۱ دستگاه در سال رسید.

موفقیت استون مارتین در سال‌های قبل دیری نپایید و این شرکت باز هم با مشکلات مالی مواجه شد. در دهه‌ی ۷۰ میلادی این شرکت نتوانست فرصتی برای تکرار رشد دهه گذشته پیدا کند و در سال ۱۹۷۲ با تغییر جدیدی مواجه شد. در آن سال استون مارتین به شرکت دیگری فروخته شد و سه سال بعد نیز به دلیل بدهی ۱.۰۵ میلیون دلاری، تغییر مالکیت را تجربه کرد.

در این زمان، استون مارتین استراتژی موفقی را برای احیا به کار گرفت، که منجر به استخدام بیش از ۳۶۰ کارمند جدید شد. در سال ۱۹۷۷، صاحبان جدید این شرکت را به سمت ساخت خودروهای گرند تور و نوسازی خط تولید سوق دادند. بنابراین ونتیج V8 در سال ۱۹۷۷ و خودروی روباز ولانته در سال ۱۹۷۸ روانه بازار شدند. ارائه مدل‌های V8 ولانته و ونتیج تداوم فعالیت‌های استون مارتین تا دهه ۱۹۸۰ را امکان‌پذیر کردند.

تحول‌های سازمانی و ورود فورد
در دهه ۸۰ میلادی، استون مارتین تصمیم گرفت که شرکت محبوب MG را خریداری کند و قصد داشت خودروی جدیدی با ویژگی‌های نوآورانه و طرح‌های جدید برای معرفی یک نسخه به‌روز شده از مدل معروف MGB طراحی کند. با این حال، این تصمیم هرگز عملی نشد و به دلیل بحران اقتصادی دهه ۸۰، بار دیگر به شکست انجامید.

در اواخر دهه ۸۰، فورد موفق به خرید ۷۵ درصد سهام استون مارتین شد. علاوه بر فورد، پیس پترولیوم (Pace Petroleum) و ویکتور گانتلت نیز باقیمانده سهام این شرکت را خریداری کردند. در دهه ۹۰ خودروی استون مارتین ویراژ (Virage) به مرحله تولید رسید و سه سال بعد، فورد موتور ۱۰۰ درصد سهام این شرکت را تصاحب کرد. شاید بتوان دوران مدیریت فورد را به عنوان موفق‌ترین دوران استون مارتین نامگذاری کرد.

در واقع، استون مارتین چند مدل معروف را در زمان مالکیت فورد معرفی کرد. برخی از بهترین خودروهای این دوران شامل DB7 ولانته، V8 ونتیج لمانز، DB7 ونتیج، V12 ونتیج، نسخه محدود DB7 زاگاتو ، DB9، استون مارتین V12 ونکوئیش S و DB9 ولانته می‌شود. تا سال ۲۰۰۵، استون مارتین حتی به مسابقه و رقابت‌های سرعت نیز بازگشت.از سال ۱۹۹۴ تا ۲۰۰۷ استون مارتین بخشی از شرکت خودروسازی فورد بود، که در سال ۲۰۰۰ به عنوان بخشی از گروه اتوموتیو پرمیر محسوب می‌شد. در سال ۲۰۰۷ این شرکت به قیمتی معادل ۴۷۹ میلیون یورو به وسیله‌ی یک کنسرسیوم مشارکتی خریداری شد. این کنسرسیوم توسط دیوید ریچاردز مدیریت می‌شد. شرکت‌های کویتی الدار و سرمایه‌گذاری ادیم، همراه با بازرگان آمریکایی، جان سندرز در این کنسرسیوم سرمایه‌گذاری کردند. شرکت فورد نیز با سرمایه ۷۷ میلیون دلار، مالکیت ۱۰ درصدی خود در شرکت استون مارتین را حفظ کرد.

تحت مالکیت فورد، استون مارتین DB7 معرفی شد. این خودرو نسبت به مدل‌های سال‌های ۱۹۸۰ از پیشرفت قابل توجهی برخوردار بود و تا سال ۲۰۰۱، پنج هزار دستگاه از آن وارد بازار شد. در همین سال استون مارتین مدل V12 ونکوئیش را معرفی کرد که در فیلم جیمز باند به نام “روز دیگر بمیر” با بازی پیرس برازنان حضور یافت. در سال ۲۰۰۳، استون مارتین ساختمان مرکزی خود را از نیوپورت پگنل به گیدون منتقل کرد. این شرکت اعلام کرد که با مدل DBR9 به مسابقات اتومبیل‌رانی باز خواهد گشت و با معرفی مدل‌های DB9 و V8 ونتیج، طراحی خودروهای خیابانی خود را نیز بهبود بخشید.

در سال ۲۰۰۸، خودروی استون مارتین DBS در فیلم دیگر جیمز باند به نام “ذره‌ای آرامش” با بازی دنیل کریگ حضور یافت. سال ۲۰۰۹ یکی از فعال‌ترین دوران استون مارتین بود که با معرفی مدل‌های V12 ونکوئیش و DBS ولانته همراه بود. همچنین مدل رپید در نمایشگاه خودرو فرانکفورت رونمایی شد و خبرهایی مبنی بر احیای برند لاگوندا نیز وجود داشت. اما یکی از شاهکارهای مهندسی استون مارتین، معرفی مدل وان-77 در سال ۲۰۰۹ بود که نیرومندترین خودروی تنفس طبیعی جهان بود.

در سال ۲۰۱۰، استون مارتین خودرویی با طراحی کاملا متفاوت نسبت به نمونه‌های تولیدی خود به نام سیگنت معرفی کرد که در کلاس خودروهای کامپکت قرار می‌گرفت. معرفی خودروی لوکس و چهاردر استون مارتین رپید در سال ۲۰۱۱، دامنه محصولات این شرکت را کامل کرد. استون مارتین در سال ۲۰۱۳، صد سالگی خود را جشن گرفت.

وضعیت کنونی برند استون مارتین
در حال حاضر، استون مارتین متعلق به ۶ سازمان مختلف است که سهام این شرکت را در اختیار دارند. صرف‌نظر از روزهای دشوار همراه با مشکلات مالی، استون مارتین اکنون شرایط خوبی دارد و در حال حاضر درآمد خالص این خودروساز به بیش از ۴۷۴.۳ میلیون پوند (۶۰۵ میلیون دلار) می‌رسد. در حال حاضر این شرکت دارای بیش از ۱۲۵۰ کارمند در سراسر جهان است. علاوه بر این، خودروساز بریتانیایی مالکیت دو برند استون مارتین ریسینگ و لاگوندا (Lagonda) را نیز در اختیار دارد.

لیست انواع مدل‌های خودرو در استون مارتین
اگر چه آغاز مسیر برای استون مارتین کمی ناخوشایند بود، اما آنها موفق به ایجاد برندی مستقل و ارزشمند شدند. استون مارتین حتی پس از سال‌ها قرار گرفتن در معرض بحران مالی، در حال حاضر یکی از بهترین تولیدکنندگان خودروهای لوکس و عملکرد بالا در جهان به شمار می‌رود. انواع مدل‌های کنونی استون مارتین به شرح زیر است:

استون مارتین ویراژ
استون مارتین ونکوئیش
استون مارتین رپید
استون مارتین رپید S
استون مارتین DB9
استون مارتین DB9 ولانته
استون مارتین نسخه DB9 کربن
استون مارتین ونکوئیش ولانته
استون مارتین ونکوئیش نسخه کربن
استون مارتین V8 ونتیج
استون مارتین V12 ونتیج S
استون مارتین V12 ونتیج S رودستر
استون مارتین V8 راننده ونتیج
استون مارتین V8 ونتیج S رودستر
استون مارتین ونتیج N430

علاوه بر این، استون مارتین در حال تلاش برای عرضه شاسی‌بلند تمام برقی لاگوندا است؛ اما اطلاعات چندانی در مورد آن وجود ندارد. استون مارتین همزمان با عرضه محصولات خودرویی، در زمینه تولید تاکسی پرنده نیز با رولزرویس همکاری می‌کند. این خودروی پرنده طرحی برای آینده است و فعلا در مرحله مفهومی قرار دارد.

یک برند را شکل می‌دهندالوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایران.

در کل می‌توان گفت که هویت برند شامل تمام اجزایی است که برند، آنها را شامل می‌شود. هویت برند، لازم است که مضمون پیامی را جهت انتقال به مخاطبان خود داشته باشد.

طراحی برند، صرف ایجاد عواطف انسانی می‌شود.
داستان جالبی درباره برند هارلی دیویدسون وجود دارد. زمانی مدیر این شرکت با مدیر هوندا در نمایشگاهی روبروی هم قرار گرفتند. در آن زمان، مدیر هوندا با آب‌وتاب شروع به تعریف و تمجید از توان موتورهای تولیدی خود کرد و از مشخصات و مختصات موتور و وزن آن گفت.

بعد از آنکه مدیر هارلی دیویدسون به صحبت‌های مدیر هوندا گوش داد گفت: صحبت‌های شما صحیح است. اما تا کنون ندیده‌ام که کسی لوگوی هوندا را الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایرانروی بازوی خود خالکوبی کرده باشد!الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایرانبعد از آنکه مدیر هارلی دیویدسون به صحبت‌های مدیر هوندا گوش داد گفت: صحبت‌های شما صحیح است. اما تا کنون ندیده‌ام که کسی لوگوی هوندا را روی بازوی خود خالکوبی کرده باشد!

برند آماده چیست ؟

برند آماده همان برندی است که قبلا ثبت شده است. استفاده از برند ثبت شده زمانی کاربردی می باشد که شما حداقل یکبار اقدام به ثبت برند خود کرده باشید و با مشکلاتی که بر سر ثبت یک برند می باشد، کاملا آشنا باشید. ثبت یک برند علاوه بر اینکه زمان بر می باشد، اگر با اصول آن آشنا نباشیم، نمی توانیم برند دلخواه مان را ثبت کنیم. بسیاری از افراد برای جلوگیری از صرف وقت، اقدام به خرید برندهایی می نمایند که قبلا ثبت شده است. این کار دقیقا مثل خرید یک کالای درست شده می باشد تا ساختن یک کالا. یعنی زمانی که شما تصمیم به داشتن یک کالا می کنید، یا می توانید آن را بدون دردسر از جایی که آن کالا را برای فروش گذاشته است بخرید، یا آن کالا را تولید نمایید. ساختن یک کالا چون مواد اولیه و دستگاه های مخصوص تولید می خواهد زمان بر و هزینه بر می باشد و چه بسا نتیجه مطلوب را ندهد و یا با انجام تمام مشقات و سختی ها، کالا تولید نشود. برای همین، اشخاصی که در کار خود حرفه ای هستند، تصمیم به خرید یک برند می نمایند. بنابراین خرید برند در مشاغل حرفه ای یک امر رایج می باشد و برای همین موضوع است که یک برند آماده تقریبا گران می باشد. یکی از دلایلی که باعث این قیمت زیاد می شود، ارزشمند بودن خرید یک برند ثبت شده می باشد.

شناخته شدن در بازار توسط ثبت برند
برندینگ و ثبت برند به شما کمک می‌کند تا در ذهن مشتریان خود جا بگیرید. وقتی کسی به دنبال یک محصول یا خدمات خاصی است، احتمالاً به نام شما اولین گزینه‌ای خواهد بود که به ذهنش می‌آید. این به شما امکان می‌دهد تا بازار را به خوبی اشغال کنید بنابراین اگر به دنبال ثبت برند هستید می توانید همین الان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

۲. افزایش اعتماد مشتریان
یک برند قوی به مشتریان اعتماد بیشتری به شما می‌دهد. زمانی که مشتریان به برند شما اعتماد دارند، آنها بیشترین احتمال را دارند که از محصولات یا خدمات شما استفاده کنند. اعتماد مشتریان می‌تواند به افزایش وفاداری آنها نسبت به کسب و کار شما منجر شود.

۳. تفکر درازمدت
برندینگ به شما کمک می‌کند تا به تفکر درازمدت و استراتژیک دست یابید. شما نیاز دارید تا برند خود را برای آینده بسازید و از طریق ارتقاء آن به رشد کسب و کار خود بپردازید.

اهمیت ثبت شرکت و شناخته‌شدن بصری
ثبت شرکت یکی از اجزای مهم برندینگ است که به شما کمک می‌کند تا به طور بصری تشخیص داده شوید. از طریق ثبت شرکت در تبریز مشتریان به شما اعتماد بیشتری خواهند داشت. زیرا یک کسب و کار بر پایه اصول درست را مشاهده می کنند.

استفاده از رسانه‌های اجتماعی
رسانه‌های اجتماعی ابزاری قدرتمند برای ارتقاء برند شما هستند. با استفاده مناسب از پلتفرم‌های اجتماعی، می‌توانید با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید و محتوای ارزشمندی ارائه دهید.

اهمیت تجربه مشتری
تجربه مشتری از جمله عواملی است که برند شما را تعیین می‌کند. وقتی مشتریان تجربه مثبتی از کسب و کار شما داشته باشند، احتمالاً به دیگران نیز از شما توصیه می‌کنند. بنابراین، توجه به تجربه مشتریان از اهمیت بسیاری برخوردار است.

بهینه‌سازی و توسعه برند
برندینگ یک فرآیند مداوم است که نیازمند بهینه‌سازی و توسعه مداوم برند شماست. برای این منظور، می‌توانید از روش‌های مختلفی مانند تبلیغات در اینترنت، بهبود سئو، و تولید محتوای ارزشمند استفاده کنید.

نقش محتوا در برندینگ
محتوا نقش مهمی در برندینگ ایفا می‌کند. با ارائه محتوای ارزشمند و مرتبط با صنعت خود، می‌توانید به عنوان یک افزونه به برند خود ارتقاء دهید. همچنین، محتوا به شما امکان می‌دهد تا به مشتریان خود آموزش دهید و ارتباط نزدیک‌تری با آنها برقرار کنید.

چرا باید به برند خود اهمیت دهیم؟
برند شما نشان‌دهنده هویت و ارزش‌های کسب و کار شماست. به عنوان یک کسب و کار، شناخته شدن و اعتماد مشتریان امری بسیار اساسی است. اهمیت برندینگ در تعیین موقعیت شما در بازار و رشد کسب و کار شما بی‌پایان است.

آیا برندینگ تنها برای کسب و کارهای بزرگ اهمیت دارد؟
خیر، برندینگ برای همه کسب و کارها اهمیت دارد. حتی کسب و کارهای کوچک نیز می‌توانند از برندینگ بهره‌برداری کنند تا بازار خود را گسترش دهند و مشتریان جدید جلب کنند.

آیا برندینگ تنها به معنای لوگو و طراحی است؟
نه، برندینگ بیش از این است. این شامل شناخته شدن در بازار، تجربه مشتری، محتوا، و ارتباط با مشتریان نیز می‌شود. طراحی لوگو تنها یک جزء از برندینگ است.

چگونه می‌توانم برند کسب و کار خود را بهبود دهم؟
برای بهبود برند کسب و کار خود، ابتدا باید شناخت کاملی از بازار و مشتریان خود داشته باشید. سپس می‌توانید استراتژی‌های مختلفی مانند بهبود لوگو، تولید محتوا، و استفاده از رسانه‌های اجتماعی را اجرا کنید.

ستون مارتین شرکت خودروسازی بریتانیایی است، که در زمینه‌ی مهندسی، طراحی و ساخت خودروهای اسپورت فعالیت می‌کند. تاریخچه استون مارتین، پر از مشکلات و همراه با فراز و فرودهای فراوان بوده است. با این حال، تلاش‌های آن باعث شده که به عنوان یکی از خودروسازان برتر جهانی شناخته شود.

تاریخچه تاسیس
تاریخ استون مارتین با تلاش‌های لیونل مارتین و رابرت بمفورد، که در سال ۱۹۱۳ شرکت بمفورد اند مارتین (Bamford & Martin) را تاسیس کردند، شروع شد. این دو نفر با همکاری هم، خودروهای ساخت سینگر (Singer) را در محوطه‌ای در لندن به فروش می‌رساندند. فعالیت آن‌ها در این محل با سرویس خودروهای جی‌دبلیوکی (GWK) و کالتروپ (Calthorpe) ادامه یافت.

پس از این‌که مارتین در مسابقه‌ی اتومبیل‌رانی استون هیل (Aston Hill) شرکت کرد، این دو نفر تصمیم به ساخت خودروی مستقل گرفتند تا بتوانند رقابت بهتری در این مسابقات داشته باشند. مارتین در سال ۱۹۱۴ برای اولین بار موفق شد با خودروی سینگر، برنده رقابت‌های استون هیل شود. نخستین خودرویی که تحت عنوان استون مارتین تولید شد، توسط مارتین طراحی شده بود. این خودرو از قرار دادن پیشرانه چهار سیلندر کاونتری سیمپلکس (Coventry-Simplex) روی شاسی ایزوتا فراسچینی (Isotta-Fraschini) مدل ۱۹۰۸ تشکیل شده بود این دو نفر مالکیت مناطقی را در هنیکر میوز (Henniker Mews) واقع در کنزینگتون (Kensington) بدست آوردند و موفق شدند اولین خودروی استون مارتین خود را در مارس ۱۹۱۵ (مطابق با اسفند ماه ۱۲۹۳ شمسی) تولید کنند. آن‌ها زمان زیادی برای انتخاب نام اولین خودروی خود صرف کردند و سرانجام نام “استون مارتین” مورد پسند واقع شد. نام “استون” از استون هیلز و “مارتین” از نام یکی از بنیانگذاران شرکت گرفته شده است.پس از تصمیم‌گیری برای انتخاب نام خودرو، شرکت تصمیم گرفت که تولید انبوه آن را آغاز کند، اما با شروع جنگ جهانی اول، آنها نتوانستند ایده خود را عملی کنند. در زمان گسترش جنگ جهانی اول، مارتین به نیروی دریایی پیوست، بمفورد نیز به ارتش سلطنتی بریتانیا ملحق شد. تمام تجهیزات کارخانه نیز به یک شرکت هواپیماسازی انگلیسی به نام ساپ‌ویت (Sopwith) فروخته شد.

پس از جنگ، مارتین و رابرت تصمیم گرفتند شرکت را مجددا تاسیس و طراحی محصولات خود را نوسازی کنند. شرکت دوباره در جاده آبینگدان (Abingdon road) کنزینگتون فعالیت خود را از سر گرفت و خودروی جدیدی طراحی کرد. با این حال، بمفورد در سال ۱۹۲۰ و به دلایل نامشخص این شرکت را ترک کرد. بنابراین، مارتین مجبور بود از منابع مختلف برای تامین مالی استفاده کند. در ادامه این برند با سرمایه‌گذاری بوروفسکی (Zborowski) راننده و مهندس انگلیسی مجددا احیا شد و از سال ۱۹۲۲ در مسابقات و رکوردگیری‌های مختلف شرکت می‌کرد. تا سال ۱۹۲۲، این شرکت به خوبی کار می‌کرد و حتی در گرندپری (جایزه بزرگ) فرانسه نیز شرکت کرد و موفق به ثبت رکورد سرعت و استقامت در این مسابقات شد. متاسفانه دوران موفقیت طولانی نبود و این شرکت در سال ۱۹۲۴ ورشکست شد.در همان سال، چارنوود، همراه با بیل رونویک و آگوستوس برتلری، این شرکت را خریداری کردند و آن را به “استون مارتین موتورز” تغییر نام دادند، اما دوباره در سال ۱۹۲۵ با شکست مواجه شدند. یک سال بعد، کارخانه بسته شد و این باعث شد که مارتین نیز شرکت را ترک کند. با این وجود، رونویک و برتلی در این شرکت باقی ماندند و تصمیم گرفتند دوباره شهرت استون مارتین را احیا کنند.

بحران‌های تاریخی و ورود دنیای سینما با جیمز باند
بازه زمانی بین سال‌های ۱۹۳۰ تا ۱۹۶۰، دوران موفقی برای استون مارتین نبود؛ این شرکت حتی تحت مدیریت آگوستوس و بیل به سرعت با مشکلات مالی مواجه شد. بنابراین ل. پیدو برون مدیریت شرکت را به دست گرفت، و سپس آن را در سال ۱۹۳۲ به علت مشکلات مالی به آرتور سادرلند واگذار کرد. در این زمان، استون مارتین موتورز تصمیم به تولید خودروهای جاده‌ای گرفت. در سال ۱۹۳۶ استون مارتین روی خودروهای جاده‌ای تمرکز کرد؛ ولی شروع جنگ جهانی دوم تنها مجال تولید ۷۰۰ خودرو را به آن داد و در خلال جنگ مجبور به ساخت قطعات هواپیما شد.

همانند بسیاری از شرکت‌های اروپایی، دهه‌های ۱۹۳۰ و ۱۹۴۰ دوران سختی برای استون مارتین بود. این شرکت چندین بار تغییر مالکیت خود را تجربه کرد، اما در سال ۱۹۳۷ موفق شد آمار تولید ۱۴۰ خودرو را ثبت کند که بیشترین میزان تولید سالانه از زمان آغاز فعالیت‌های استون مارتین بود.با این حال، با توجه به جنگ جهانی دوم استون مارتین کار را متوقف کرد و سپس مجبور شد با مشکلات مالی دست و پنجه نرم کند. در سال ۱۹۴۷، دیوید براون مالکیت این شرکت را برعهده گرفت و خودروهای متعددی را برای احیای این شرکت تولید کرد. جنگ جهانی دوم شرایط تولید را برای استون مارتین دشوارتر کرد و خرید این شرکت به همراه لاگوندا توسط دیوید براون، به نوعی موجب احیای آن شد. در دوران مالکیت براون، تمامی خودروهای تولیدی استون مارتین حروف اول نام و نام خانوادگی مالک خود یعنی DB را حمل می‌کردند. در سال ۱۹۴۹، دو نمونه اولیه DB2 وارد مسابقات لمانز شدند و در سال ۱۹۵۰ تولید این مدل آغاز شد. در سال ۱۹۵۰، استون مارتین سری DB خود را معرفی کرد و تا سال ۱۹۵۸ چند مدل معروف از جمله DB Mark II روانه بازار شد. در سال ۱۹۵۱، نام استون مارتین DB2 در تاریخ مسابقات لمانز و خودروهای اسپرت با کسب جایگاه‌های اول تا سوم در کلاس خود به جاودانگی رسید.خودروی DB4 در سال ۱۹۵۸ از خط تولید استون مارتین خارج شد و یکی از بهترین سال‌های حیات این برند بریتانیایی را رقم زد. این خودرو در چندین مسابقه به پیروزی دست یافت و موجب شد مدل‌های بیش‌تری توسط استون مارتین روانه بازار شوند. یکی از مهم‌ترین اتفاقات آن دوران، حضور استون مارتین DB5 در دو فیلم جیمز باند با بازی شون کانری بود.

تکامل DB و احیای برند
تمام خودروهایی که استون مارتین در دهه ۱۹۵۰ تولید کرد، باعث احیای نام و نشان آن در بریتانیا شد. بنابراین به زودی توانست رشد قابل توجهی به دست آورد. در سال ۱۹۶۳، استون مارتین مدل مشهور DB5 را معرفی کرد و در طول دهه ۶۰ با خودروهای DBS و DB6 به تولید محصولات در کلاس گرند تور ادامه داد. در سال‌های بین ۱۹۵۴ تا ۱۹۶۵، تادیک ماریک، بیش‌تر پیشرانه‌های استون مارتین را طراحی کرد.

حتی فیلم‌های جیمز باند نیز توانایی نجات استون مارتین به واسطه بحران سوخت در سال‌های ۱۹۷۰ و ارائه مقررات ایمنی جدید را نداشتند. دیوید براون مجبور شد تا شرکت استون مارتین را در سال ۱۹۷۲ به فروش برساند. در سال ۱۹۷۵، تولید این شرکت به پایین‌ترین میزان خود برابر با ۲۱ دستگاه در سال رسید.

موفقیت استون مارتین در سال‌های قبل دیری نپایید و این شرکت باز هم با مشکلات مالی مواجه شد. در دهه‌ی ۷۰ میلادی این شرکت نتوانست فرصتی برای تکرار رشد دهه گذشته پیدا کند و در سال ۱۹۷۲ با تغییر جدیدی مواجه شد. در آن سال استون مارتین به شرکت دیگری فروخته شد و سه سال بعد نیز به دلیل بدهی ۱.۰۵ میلیون دلاری، تغییر مالکیت را تجربه کرد.

در این زمان، استون مارتین استراتژی موفقی را برای احیا به کار گرفت، که منجر به استخدام بیش از ۳۶۰ کارمند جدید شد. در سال ۱۹۷۷، صاحبان جدید این شرکت را به سمت ساخت خودروهای گرند تور و نوسازی خط تولید سوق دادند. بنابراین ونتیج V8 در سال ۱۹۷۷ و خودروی روباز ولانته در سال ۱۹۷۸ روانه بازار شدند. ارائه مدل‌های V8 ولانته و ونتیج تداوم فعالیت‌های استون مارتین تا دهه ۱۹۸۰ را امکان‌پذیر کردند.

تحول‌های سازمانی و ورود فورد
در دهه ۸۰ میلادی، استون مارتین تصمیم گرفت که شرکت محبوب MG را خریداری کند و قصد داشت خودروی جدیدی با ویژگی‌های نوآورانه و طرح‌های جدید برای معرفی یک نسخه به‌روز شده از مدل معروف MGB طراحی کند. با این حال، این تصمیم هرگز عملی نشد و به دلیل بحران اقتصادی دهه ۸۰، بار دیگر به شکست انجامید.

در اواخر دهه ۸۰، فورد موفق به خرید ۷۵ درصد سهام استون مارتین شد. علاوه بر فورد، پیس پترولیوم (Pace Petroleum) و ویکتور گانتلت نیز باقیمانده سهام این شرکت را خریداری کردند. در دهه ۹۰ خودروی استون مارتین ویراژ (Virage) به مرحله تولید رسید و سه سال بعد، فورد موتور ۱۰۰ درصد سهام این شرکت را تصاحب کرد. شاید بتوان دوران مدیریت فورد را به عنوان موفق‌ترین دوران استون مارتین نامگذاری کرد.

در واقع، استون مارتین چند مدل معروف را در زمان مالکیت فورد معرفی کرد. برخی از بهترین خودروهای این دوران شامل DB7 ولانته، V8 ونتیج لمانز، DB7 ونتیج، V12 ونتیج، نسخه محدود DB7 زاگاتو ، DB9، استون مارتین V12 ونکوئیش S و DB9 ولانته می‌شود. تا سال ۲۰۰۵، استون مارتین حتی به مسابقه و رقابت‌های سرعت نیز بازگشت.از سال ۱۹۹۴ تا ۲۰۰۷ استون مارتین بخشی از شرکت خودروسازی فورد بود، که در سال ۲۰۰۰ به عنوان بخشی از گروه اتوموتیو پرمیر محسوب می‌شد. در سال ۲۰۰۷ این شرکت به قیمتی معادل ۴۷۹ میلیون یورو به وسیله‌ی یک کنسرسیوم مشارکتی خریداری شد. این کنسرسیوم توسط دیوید ریچاردز مدیریت می‌شد. شرکت‌های کویتی الدار و سرمایه‌گذاری ادیم، همراه با بازرگان آمریکایی، جان سندرز در این کنسرسیوم سرمایه‌گذاری کردند. شرکت فورد نیز با سرمایه ۷۷ میلیون دلار، مالکیت ۱۰ درصدی خود در شرکت استون مارتین را حفظ کرد.

تحت مالکیت فورد، استون مارتین DB7 معرفی شد. این خودرو نسبت به مدل‌های سال‌های ۱۹۸۰ از پیشرفت قابل توجهی برخوردار بود و تا سال ۲۰۰۱، پنج هزار دستگاه از آن وارد بازار شد. در همین سال استون مارتین مدل V12 ونکوئیش را معرفی کرد که در فیلم جیمز باند به نام “روز دیگر بمیر” با بازی پیرس برازنان حضور یافت. در سال ۲۰۰۳، استون مارتین ساختمان مرکزی خود را از نیوپورت پگنل به گیدون منتقل کرد. این شرکت اعلام کرد که با مدل DBR9 به مسابقات اتومبیل‌رانی باز خواهد گشت و با معرفی مدل‌های DB9 و V8 ونتیج، طراحی خودروهای خیابانی خود را نیز بهبود بخشید.

در سال ۲۰۰۸، خودروی استون مارتین DBS در فیلم دیگر جیمز باند به نام “ذره‌ای آرامش” با بازی دنیل کریگ حضور یافت. سال ۲۰۰۹ یکی از فعال‌ترین دوران استون مارتین بود که با معرفی مدل‌های V12 ونکوئیش و DBS ولانته همراه بود. همچنین مدل رپید در نمایشگاه خودرو فرانکفورت رونمایی شد و خبرهایی مبنی بر احیای برند لاگوندا نیز وجود داشت. اما یکی از شاهکارهای مهندسی استون مارتین، معرفی مدل وان-77 در سال ۲۰۰۹ بود که نیرومندترین خودروی تنفس طبیعی جهان بود.

در سال ۲۰۱۰، استون مارتین خودرویی با طراحی کاملا متفاوت نسبت به نمونه‌های تولیدی خود به نام سیگنت معرفی کرد که در کلاس خودروهای کامپکت قرار می‌گرفت. معرفی خودروی لوکس و چهاردر استون مارتین رپید در سال ۲۰۱۱، دامنه محصولات این شرکت را کامل کرد. استون مارتین در سال ۲۰۱۳، صد سالگی خود را جشن گرفت.

وضعیت کنونی برند استون مارتین
در حال حاضر، استون مارتین متعلق به ۶ سازمان مختلف است که سهام این شرکت را در اختیار دارند. صرف‌نظر از روزهای دشوار همراه با مشکلات مالی، استون مارتین اکنون شرایط خوبی دارد و در حال حاضر درآمد خالص این خودروساز به بیش از ۴۷۴.۳ میلیون پوند (۶۰۵ میلیون دلار) می‌رسد. در حال حاضر این شرکت دارای بیش از ۱۲۵۰ کارمند در سراسر جهان است. علاوه بر این، خودروساز بریتانیایی مالکیت دو برند استون مارتین ریسینگ و لاگوندا (Lagonda) را نیز در اختیار دارد.

لیست انواع مدل‌های خودرو در استون مارتین
اگر چه آغاز مسیر برای استون مارتین کمی ناخوشایند بود، اما آنها موفق به ایجاد برندی مستقل و ارزشمند شدند. استون مارتین حتی پس از سال‌ها قرار گرفتن در معرض بحران مالی، در حال حاضر یکی از بهترین تولیدکنندگان خودروهای لوکس و عملکرد بالا در جهان به شمار می‌رود. انواع مدل‌های کنونی استون مارتین به شرح زیر است:

استون مارتین ویراژ
استون مارتین ونکوئیش
استون مارتین رپید
استون مارتین رپید S
استون مارتین DB9
استون مارتین DB9 ولانته
استون مارتین نسخه DB9 کربن
استون مارتین ونکوئیش ولانته
استون مارتین ونکوئیش نسخه کربن
استون مارتین V8 ونتیج
استون مارتین V12 ونتیج S
استون مارتین V12 ونتیج S رودستر
استون مارتین V8 راننده ونتیج
استون مارتین V8 ونتیج S رودستر
استون مارتین ونتیج N430

علاوه بر این، استون مارتین در حال تلاش برای عرضه شاسی‌بلند تمام برقی لاگوندا است؛ اما اطلاعات چندانی در مورد آن وجود ندارد. استون مارتین همزمان با عرضه محصولات خودرویی، در زمینه تولید تاکسی پرنده نیز با رولزرویس همکاری می‌کند. این خودروی پرنده طرحی برای آینده است و فعلا در مرحله مفهومی قرار دارد.

این داستان، به نوعی اهمیت هویت برند و ایجاد حس وفاداری در مشتریان را به خوبی نشان می‌دهد. استفاده از گردن‌بند و دست‌بند برندها، خالکوبی برند روی بدن، قرار دادن نمادی از بالوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایرانرند در بک‌گراند موبایل و …، همگی نشان دهنده حسی است که برند توانسته است در مشتری‌های خود ایجاد کند.

درک برند، چون آمیخته شده به عواطف انسانی است امری دشوار می‌باشد. برندی می‌تواند بیشترین موفقیت را از آن خود کند که بتواند حس وفاداری را در جامعه ایجاد کند. میزان الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایرانوفاداری مشتریان به برند به عوامل مختلفی وابسته است. از جمله:الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایران

میزان به کار گیری محصول توسط مشتری.
میزان ارزشمندی محصول در ذهن مشتری.
میزان اعتماد مشتری به برند.
میزان رضایت مشتری.
می‌بینیم که بخش عمده‌ای از فعالیت برند، در ذهن مشتری انجام می‌شود. پس به گونه‌ای می‌توان اینگونه برداشت کرد که برند و برندسازی، قبل از اینکه فعالیتی واقعی باشد، به ایجاد انتزاعات در ذهن و باورپذیری آن وابسته است.

برند آماده چیست ؟

برند آماده همان برندی است که قبلا ثبت شده است. استفاده از برند ثبت شده زمانی کاربردی می باشد که شما حداقل یکبار اقدام به ثبت برند خود کرده باشید و با مشکلاتی که بر سر ثبت یک برند می باشد، کاملا آشنا باشید. ثبت یک برند علاوه بر اینکه زمان بر می باشد، اگر با اصول آن آشنا نباشیم، نمی توانیم برند دلخواه مان را ثبت کنیم. بسیاری از افراد برای جلوگیری از صرف وقت، اقدام به خرید برندهایی می نمایند که قبلا ثبت شده است. این کار دقیقا مثل خرید یک کالای درست شده می باشد تا ساختن یک کالا. یعنی زمانی که شما تصمیم به داشتن یک کالا می کنید، یا می توانید آن را بدون دردسر از جایی که آن کالا را برای فروش گذاشته است بخرید، یا آن کالا را تولید نمایید. ساختن یک کالا چون مواد اولیه و دستگاه های مخصوص تولید می خواهد زمان بر و هزینه بر می باشد و چه بسا نتیجه مطلوب را ندهد و یا با انجام تمام مشقات و سختی ها، کالا تولید نشود. برای همین، اشخاصی که در کار خود حرفه ای هستند، تصمیم به خرید یک برند می نمایند. بنابراین خرید برند در مشاغل حرفه ای یک امر رایج می باشد و برای همین موضوع است که یک برند آماده تقریبا گران می باشد. یکی از دلایلی که باعث این قیمت زیاد می شود، ارزشمند بودن خرید یک برند ثبت شده می باشد.

شناخته شدن در بازار توسط ثبت برند
برندینگ و ثبت برند به شما کمک می‌کند تا در ذهن مشتریان خود جا بگیرید. وقتی کسی به دنبال یک محصول یا خدمات خاصی است، احتمالاً به نام شما اولین گزینه‌ای خواهد بود که به ذهنش می‌آید. این به شما امکان می‌دهد تا بازار را به خوبی اشغال کنید بنابراین اگر به دنبال ثبت برند هستید می توانید همین الان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

۲. افزایش اعتماد مشتریان
یک برند قوی به مشتریان اعتماد بیشتری به شما می‌دهد. زمانی که مشتریان به برند شما اعتماد دارند، آنها بیشترین احتمال را دارند که از محصولات یا خدمات شما استفاده کنند. اعتماد مشتریان می‌تواند به افزایش وفاداری آنها نسبت به کسب و کار شما منجر شود.

۳. تفکر درازمدت
برندینگ به شما کمک می‌کند تا به تفکر درازمدت و استراتژیک دست یابید. شما نیاز دارید تا برند خود را برای آینده بسازید و از طریق ارتقاء آن به رشد کسب و کار خود بپردازید.

اهمیت ثبت شرکت و شناخته‌شدن بصری
ثبت شرکت یکی از اجزای مهم برندینگ است که به شما کمک می‌کند تا به طور بصری تشخیص داده شوید. از طریق ثبت شرکت در تبریز مشتریان به شما اعتماد بیشتری خواهند داشت. زیرا یک کسب و کار بر پایه اصول درست را مشاهده می کنند.

استفاده از رسانه‌های اجتماعی
رسانه‌های اجتماعی ابزاری قدرتمند برای ارتقاء برند شما هستند. با استفاده مناسب از پلتفرم‌های اجتماعی، می‌توانید با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید و محتوای ارزشمندی ارائه دهید.

اهمیت تجربه مشتری
تجربه مشتری از جمله عواملی است که برند شما را تعیین می‌کند. وقتی مشتریان تجربه مثبتی از کسب و کار شما داشته باشند، احتمالاً به دیگران نیز از شما توصیه می‌کنند. بنابراین، توجه به تجربه مشتریان از اهمیت بسیاری برخوردار است.

بهینه‌سازی و توسعه برند
برندینگ یک فرآیند مداوم است که نیازمند بهینه‌سازی و توسعه مداوم برند شماست. برای این منظور، می‌توانید از روش‌های مختلفی مانند تبلیغات در اینترنت، بهبود سئو، و تولید محتوای ارزشمند استفاده کنید.

نقش محتوا در برندینگ
محتوا نقش مهمی در برندینگ ایفا می‌کند. با ارائه محتوای ارزشمند و مرتبط با صنعت خود، می‌توانید به عنوان یک افزونه به برند خود ارتقاء دهید. همچنین، محتوا به شما امکان می‌دهد تا به مشتریان خود آموزش دهید و ارتباط نزدیک‌تری با آنها برقرار کنید.

چرا باید به برند خود اهمیت دهیم؟
برند شما نشان‌دهنده هویت و ارزش‌های کسب و کار شماست. به عنوان یک کسب و کار، شناخته شدن و اعتماد مشتریان امری بسیار اساسی است. اهمیت برندینگ در تعیین موقعیت شما در بازار و رشد کسب و کار شما بی‌پایان است.

آیا برندینگ تنها برای کسب و کارهای بزرگ اهمیت دارد؟
خیر، برندینگ برای همه کسب و کارها اهمیت دارد. حتی کسب و کارهای کوچک نیز می‌توانند از برندینگ بهره‌برداری کنند تا بازار خود را گسترش دهند و مشتریان جدید جلب کنند.

آیا برندینگ تنها به معنای لوگو و طراحی است؟
نه، برندینگ بیش از این است. این شامل شناخته شدن در بازار، تجربه مشتری، محتوا، و ارتباط با مشتریان نیز می‌شود. طراحی لوگو تنها یک جزء از برندینگ است.

چگونه می‌توانم برند کسب و کار خود را بهبود دهم؟
برای بهبود برند کسب و کار خود، ابتدا باید شناخت کاملی از بازار و مشتریان خود داشته باشید. سپس می‌توانید استراتژی‌های مختلفی مانند بهبود لوگو، تولید محتوا، و استفاده از رسانه‌های اجتماعی را اجرا کنید.

ستون مارتین شرکت خودروسازی بریتانیایی است، که در زمینه‌ی مهندسی، طراحی و ساخت خودروهای اسپورت فعالیت می‌کند. تاریخچه استون مارتین، پر از مشکلات و همراه با فراز و فرودهای فراوان بوده است. با این حال، تلاش‌های آن باعث شده که به عنوان یکی از خودروسازان برتر جهانی شناخته شود.

تاریخچه تاسیس
تاریخ استون مارتین با تلاش‌های لیونل مارتین و رابرت بمفورد، که در سال ۱۹۱۳ شرکت بمفورد اند مارتین (Bamford & Martin) را تاسیس کردند، شروع شد. این دو نفر با همکاری هم، خودروهای ساخت سینگر (Singer) را در محوطه‌ای در لندن به فروش می‌رساندند. فعالیت آن‌ها در این محل با سرویس خودروهای جی‌دبلیوکی (GWK) و کالتروپ (Calthorpe) ادامه یافت.

پس از این‌که مارتین در مسابقه‌ی اتومبیل‌رانی استون هیل (Aston Hill) شرکت کرد، این دو نفر تصمیم به ساخت خودروی مستقل گرفتند تا بتوانند رقابت بهتری در این مسابقات داشته باشند. مارتین در سال ۱۹۱۴ برای اولین بار موفق شد با خودروی سینگر، برنده رقابت‌های استون هیل شود. نخستین خودرویی که تحت عنوان استون مارتین تولید شد، توسط مارتین طراحی شده بود. این خودرو از قرار دادن پیشرانه چهار سیلندر کاونتری سیمپلکس (Coventry-Simplex) روی شاسی ایزوتا فراسچینی (Isotta-Fraschini) مدل ۱۹۰۸ تشکیل شده بود این دو نفر مالکیت مناطقی را در هنیکر میوز (Henniker Mews) واقع در کنزینگتون (Kensington) بدست آوردند و موفق شدند اولین خودروی استون مارتین خود را در مارس ۱۹۱۵ (مطابق با اسفند ماه ۱۲۹۳ شمسی) تولید کنند. آن‌ها زمان زیادی برای انتخاب نام اولین خودروی خود صرف کردند و سرانجام نام “استون مارتین” مورد پسند واقع شد. نام “استون” از استون هیلز و “مارتین” از نام یکی از بنیانگذاران شرکت گرفته شده است.پس از تصمیم‌گیری برای انتخاب نام خودرو، شرکت تصمیم گرفت که تولید انبوه آن را آغاز کند، اما با شروع جنگ جهانی اول، آنها نتوانستند ایده خود را عملی کنند. در زمان گسترش جنگ جهانی اول، مارتین به نیروی دریایی پیوست، بمفورد نیز به ارتش سلطنتی بریتانیا ملحق شد. تمام تجهیزات کارخانه نیز به یک شرکت هواپیماسازی انگلیسی به نام ساپ‌ویت (Sopwith) فروخته شد.

پس از جنگ، مارتین و رابرت تصمیم گرفتند شرکت را مجددا تاسیس و طراحی محصولات خود را نوسازی کنند. شرکت دوباره در جاده آبینگدان (Abingdon road) کنزینگتون فعالیت خود را از سر گرفت و خودروی جدیدی طراحی کرد. با این حال، بمفورد در سال ۱۹۲۰ و به دلایل نامشخص این شرکت را ترک کرد. بنابراین، مارتین مجبور بود از منابع مختلف برای تامین مالی استفاده کند. در ادامه این برند با سرمایه‌گذاری بوروفسکی (Zborowski) راننده و مهندس انگلیسی مجددا احیا شد و از سال ۱۹۲۲ در مسابقات و رکوردگیری‌های مختلف شرکت می‌کرد. تا سال ۱۹۲۲، این شرکت به خوبی کار می‌کرد و حتی در گرندپری (جایزه بزرگ) فرانسه نیز شرکت کرد و موفق به ثبت رکورد سرعت و استقامت در این مسابقات شد. متاسفانه دوران موفقیت طولانی نبود و این شرکت در سال ۱۹۲۴ ورشکست شد.در همان سال، چارنوود، همراه با بیل رونویک و آگوستوس برتلری، این شرکت را خریداری کردند و آن را به “استون مارتین موتورز” تغییر نام دادند، اما دوباره در سال ۱۹۲۵ با شکست مواجه شدند. یک سال بعد، کارخانه بسته شد و این باعث شد که مارتین نیز شرکت را ترک کند. با این وجود، رونویک و برتلی در این شرکت باقی ماندند و تصمیم گرفتند دوباره شهرت استون مارتین را احیا کنند.

بحران‌های تاریخی و ورود دنیای سینما با جیمز باند
بازه زمانی بین سال‌های ۱۹۳۰ تا ۱۹۶۰، دوران موفقی برای استون مارتین نبود؛ این شرکت حتی تحت مدیریت آگوستوس و بیل به سرعت با مشکلات مالی مواجه شد. بنابراین ل. پیدو برون مدیریت شرکت را به دست گرفت، و سپس آن را در سال ۱۹۳۲ به علت مشکلات مالی به آرتور سادرلند واگذار کرد. در این زمان، استون مارتین موتورز تصمیم به تولید خودروهای جاده‌ای گرفت. در سال ۱۹۳۶ استون مارتین روی خودروهای جاده‌ای تمرکز کرد؛ ولی شروع جنگ جهانی دوم تنها مجال تولید ۷۰۰ خودرو را به آن داد و در خلال جنگ مجبور به ساخت قطعات هواپیما شد.

همانند بسیاری از شرکت‌های اروپایی، دهه‌های ۱۹۳۰ و ۱۹۴۰ دوران سختی برای استون مارتین بود. این شرکت چندین بار تغییر مالکیت خود را تجربه کرد، اما در سال ۱۹۳۷ موفق شد آمار تولید ۱۴۰ خودرو را ثبت کند که بیشترین میزان تولید سالانه از زمان آغاز فعالیت‌های استون مارتین بود.با این حال، با توجه به جنگ جهانی دوم استون مارتین کار را متوقف کرد و سپس مجبور شد با مشکلات مالی دست و پنجه نرم کند. در سال ۱۹۴۷، دیوید براون مالکیت این شرکت را برعهده گرفت و خودروهای متعددی را برای احیای این شرکت تولید کرد. جنگ جهانی دوم شرایط تولید را برای استون مارتین دشوارتر کرد و خرید این شرکت به همراه لاگوندا توسط دیوید براون، به نوعی موجب احیای آن شد. در دوران مالکیت براون، تمامی خودروهای تولیدی استون مارتین حروف اول نام و نام خانوادگی مالک خود یعنی DB را حمل می‌کردند. در سال ۱۹۴۹، دو نمونه اولیه DB2 وارد مسابقات لمانز شدند و در سال ۱۹۵۰ تولید این مدل آغاز شد. در سال ۱۹۵۰، استون مارتین سری DB خود را معرفی کرد و تا سال ۱۹۵۸ چند مدل معروف از جمله DB Mark II روانه بازار شد. در سال ۱۹۵۱، نام استون مارتین DB2 در تاریخ مسابقات لمانز و خودروهای اسپرت با کسب جایگاه‌های اول تا سوم در کلاس خود به جاودانگی رسید.خودروی DB4 در سال ۱۹۵۸ از خط تولید استون مارتین خارج شد و یکی از بهترین سال‌های حیات این برند بریتانیایی را رقم زد. این خودرو در چندین مسابقه به پیروزی دست یافت و موجب شد مدل‌های بیش‌تری توسط استون مارتین روانه بازار شوند. یکی از مهم‌ترین اتفاقات آن دوران، حضور استون مارتین DB5 در دو فیلم جیمز باند با بازی شون کانری بود.

تکامل DB و احیای برند
تمام خودروهایی که استون مارتین در دهه ۱۹۵۰ تولید کرد، باعث احیای نام و نشان آن در بریتانیا شد. بنابراین به زودی توانست رشد قابل توجهی به دست آورد. در سال ۱۹۶۳، استون مارتین مدل مشهور DB5 را معرفی کرد و در طول دهه ۶۰ با خودروهای DBS و DB6 به تولید محصولات در کلاس گرند تور ادامه داد. در سال‌های بین ۱۹۵۴ تا ۱۹۶۵، تادیک ماریک، بیش‌تر پیشرانه‌های استون مارتین را طراحی کرد.

حتی فیلم‌های جیمز باند نیز توانایی نجات استون مارتین به واسطه بحران سوخت در سال‌های ۱۹۷۰ و ارائه مقررات ایمنی جدید را نداشتند. دیوید براون مجبور شد تا شرکت استون مارتین را در سال ۱۹۷۲ به فروش برساند. در سال ۱۹۷۵، تولید این شرکت به پایین‌ترین میزان خود برابر با ۲۱ دستگاه در سال رسید.

موفقیت استون مارتین در سال‌های قبل دیری نپایید و این شرکت باز هم با مشکلات مالی مواجه شد. در دهه‌ی ۷۰ میلادی این شرکت نتوانست فرصتی برای تکرار رشد دهه گذشته پیدا کند و در سال ۱۹۷۲ با تغییر جدیدی مواجه شد. در آن سال استون مارتین به شرکت دیگری فروخته شد و سه سال بعد نیز به دلیل بدهی ۱.۰۵ میلیون دلاری، تغییر مالکیت را تجربه کرد.

در این زمان، استون مارتین استراتژی موفقی را برای احیا به کار گرفت، که منجر به استخدام بیش از ۳۶۰ کارمند جدید شد. در سال ۱۹۷۷، صاحبان جدید این شرکت را به سمت ساخت خودروهای گرند تور و نوسازی خط تولید سوق دادند. بنابراین ونتیج V8 در سال ۱۹۷۷ و خودروی روباز ولانته در سال ۱۹۷۸ روانه بازار شدند. ارائه مدل‌های V8 ولانته و ونتیج تداوم فعالیت‌های استون مارتین تا دهه ۱۹۸۰ را امکان‌پذیر کردند.

تحول‌های سازمانی و ورود فورد
در دهه ۸۰ میلادی، استون مارتین تصمیم گرفت که شرکت محبوب MG را خریداری کند و قصد داشت خودروی جدیدی با ویژگی‌های نوآورانه و طرح‌های جدید برای معرفی یک نسخه به‌روز شده از مدل معروف MGB طراحی کند. با این حال، این تصمیم هرگز عملی نشد و به دلیل بحران اقتصادی دهه ۸۰، بار دیگر به شکست انجامید.

در اواخر دهه ۸۰، فورد موفق به خرید ۷۵ درصد سهام استون مارتین شد. علاوه بر فورد، پیس پترولیوم (Pace Petroleum) و ویکتور گانتلت نیز باقیمانده سهام این شرکت را خریداری کردند. در دهه ۹۰ خودروی استون مارتین ویراژ (Virage) به مرحله تولید رسید و سه سال بعد، فورد موتور ۱۰۰ درصد سهام این شرکت را تصاحب کرد. شاید بتوان دوران مدیریت فورد را به عنوان موفق‌ترین دوران استون مارتین نامگذاری کرد.

در واقع، استون مارتین چند مدل معروف را در زمان مالکیت فورد معرفی کرد. برخی از بهترین خودروهای این دوران شامل DB7 ولانته، V8 ونتیج لمانز، DB7 ونتیج، V12 ونتیج، نسخه محدود DB7 زاگاتو ، DB9، استون مارتین V12 ونکوئیش S و DB9 ولانته می‌شود. تا سال ۲۰۰۵، استون مارتین حتی به مسابقه و رقابت‌های سرعت نیز بازگشت.از سال ۱۹۹۴ تا ۲۰۰۷ استون مارتین بخشی از شرکت خودروسازی فورد بود، که در سال ۲۰۰۰ به عنوان بخشی از گروه اتوموتیو پرمیر محسوب می‌شد. در سال ۲۰۰۷ این شرکت به قیمتی معادل ۴۷۹ میلیون یورو به وسیله‌ی یک کنسرسیوم مشارکتی خریداری شد. این کنسرسیوم توسط دیوید ریچاردز مدیریت می‌شد. شرکت‌های کویتی الدار و سرمایه‌گذاری ادیم، همراه با بازرگان آمریکایی، جان سندرز در این کنسرسیوم سرمایه‌گذاری کردند. شرکت فورد نیز با سرمایه ۷۷ میلیون دلار، مالکیت ۱۰ درصدی خود در شرکت استون مارتین را حفظ کرد.

تحت مالکیت فورد، استون مارتین DB7 معرفی شد. این خودرو نسبت به مدل‌های سال‌های ۱۹۸۰ از پیشرفت قابل توجهی برخوردار بود و تا سال ۲۰۰۱، پنج هزار دستگاه از آن وارد بازار شد. در همین سال استون مارتین مدل V12 ونکوئیش را معرفی کرد که در فیلم جیمز باند به نام “روز دیگر بمیر” با بازی پیرس برازنان حضور یافت. در سال ۲۰۰۳، استون مارتین ساختمان مرکزی خود را از نیوپورت پگنل به گیدون منتقل کرد. این شرکت اعلام کرد که با مدل DBR9 به مسابقات اتومبیل‌رانی باز خواهد گشت و با معرفی مدل‌های DB9 و V8 ونتیج، طراحی خودروهای خیابانی خود را نیز بهبود بخشید.

در سال ۲۰۰۸، خودروی استون مارتین DBS در فیلم دیگر جیمز باند به نام “ذره‌ای آرامش” با بازی دنیل کریگ حضور یافت. سال ۲۰۰۹ یکی از فعال‌ترین دوران استون مارتین بود که با معرفی مدل‌های V12 ونکوئیش و DBS ولانته همراه بود. همچنین مدل رپید در نمایشگاه خودرو فرانکفورت رونمایی شد و خبرهایی مبنی بر احیای برند لاگوندا نیز وجود داشت. اما یکی از شاهکارهای مهندسی استون مارتین، معرفی مدل وان-77 در سال ۲۰۰۹ بود که نیرومندترین خودروی تنفس طبیعی جهان بود.

در سال ۲۰۱۰، استون مارتین خودرویی با طراحی کاملا متفاوت نسبت به نمونه‌های تولیدی خود به نام سیگنت معرفی کرد که در کلاس خودروهای کامپکت قرار می‌گرفت. معرفی خودروی لوکس و چهاردر استون مارتین رپید در سال ۲۰۱۱، دامنه محصولات این شرکت را کامل کرد. استون مارتین در سال ۲۰۱۳، صد سالگی خود را جشن گرفت.

وضعیت کنونی برند استون مارتین
در حال حاضر، استون مارتین متعلق به ۶ سازمان مختلف است که سهام این شرکت را در اختیار دارند. صرف‌نظر از روزهای دشوار همراه با مشکلات مالی، استون مارتین اکنون شرایط خوبی دارد و در حال حاضر درآمد خالص این خودروساز به بیش از ۴۷۴.۳ میلیون پوند (۶۰۵ میلیون دلار) می‌رسد. در حال حاضر این شرکت دارای بیش از ۱۲۵۰ کارمند در سراسر جهان است. علاوه بر این، خودروساز بریتانیایی مالکیت دو برند استون مارتین ریسینگ و لاگوندا (Lagonda) را نیز در اختیار دارد.

لیست انواع مدل‌های خودرو در استون مارتین
اگر چه آغاز مسیر برای استون مارتین کمی ناخوشایند بود، اما آنها موفق به ایجاد برندی مستقل و ارزشمند شدند. استون مارتین حتی پس از سال‌ها قرار گرفتن در معرض بحران مالی، در حال حاضر یکی از بهترین تولیدکنندگان خودروهای لوکس و عملکرد بالا در جهان به شمار می‌رود. انواع مدل‌های کنونی استون مارتین به شرح زیر است:

استون مارتین ویراژ
استون مارتین ونکوئیش
استون مارتین رپید
استون مارتین رپید S
استون مارتین DB9
استون مارتین DB9 ولانته
استون مارتین نسخه DB9 کربن
استون مارتین ونکوئیش ولانته
استون مارتین ونکوئیش نسخه کربن
استون مارتین V8 ونتیج
استون مارتین V12 ونتیج S
استون مارتین V12 ونتیج S رودستر
استون مارتین V8 راننده ونتیج
استون مارتین V8 ونتیج S رودستر
استون مارتین ونتیج N430

علاوه بر این، استون مارتین در حال تلاش برای عرضه شاسی‌بلند تمام برقی لاگوندا است؛ اما اطلاعات چندانی در مورد آن وجود ندارد. استون مارتین همزمان با عرضه محصولات خودرویی، در زمینه تولید تاکسی پرنده نیز با رولزرویس همکاری می‌کند. این خودروی پرنده طرحی برای آینده است و فعلا در مرحله مفهومی قرار دارد.

حال در می‌یابیم که طراحی برند، سرمایه‌ای است که بعدها توسط مشتریان حفظ شده و به مرور زمان موجب سرازیر شدن ثروت و چند برابر شدن این سرمایه خواهد شد. کافیست که روند طراحی برند به صورت حرفه‌ای و اصولی انجام شود.

قدرت برند و ویژگی‌های برند خوب
قدرت برند و برندسازی بسیار زیاد است. به گونه‌ای که حرفه‌ای‌های طراحی برند، قادرند به گونه‌ای عمل کنند که مشتری نسبت به آن، احساس مالکیت پیدا کند. برند حرفه‌ای قادر بهالوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایران ایجاد یک ارزش و اعتبار اجتماعی است.

به بیان بهتر می‌توان گفت، برند، مانند یک هویت واقعی است که در بین اعضای جامعه به زندگی خود ادامه می‌دهد. حال بقای این برند، متکی به این عامل است که تا چه حد بتواند حس وفاداری و مالکیت را در افراد ایجاد کند. تا زمانیکه یک برند در اذهان جامعه جریان داشته باشد، آن برند زنده است. مرگ برند زمانی اتفاق می‌افتد که نام و خاطره آن از ذهن بیشتر اعضای جامعه پاک شود!

برند آماده چیست ؟

برند آماده همان برندی است که قبلا ثبت شده است. استفاده از برند ثبت شده زمانی کاربردی می باشد که شما حداقل یکبار اقدام به ثبت برند خود کرده باشید و با مشکلاتی که بر سر ثبت یک برند می باشد، کاملا آشنا باشید. ثبت یک برند علاوه بر اینکه زمان بر می باشد، اگر با اصول آن آشنا نباشیم، نمی توانیم برند دلخواه مان را ثبت کنیم. بسیاری از افراد برای جلوگیری از صرف وقت، اقدام به خرید برندهایی می نمایند که قبلا ثبت شده است. این کار دقیقا مثل خرید یک کالای درست شده می باشد تا ساختن یک کالا. یعنی زمانی که شما تصمیم به داشتن یک کالا می کنید، یا می توانید آن را بدون دردسر از جایی که آن کالا را برای فروش گذاشته است بخرید، یا آن کالا را تولید نمایید. ساختن یک کالا چون مواد اولیه و دستگاه های مخصوص تولید می خواهد زمان بر و هزینه بر می باشد و چه بسا نتیجه مطلوب را ندهد و یا با انجام تمام مشقات و سختی ها، کالا تولید نشود. برای همین، اشخاصی که در کار خود حرفه ای هستند، تصمیم به خرید یک برند می نمایند. بنابراین خرید برند در مشاغل حرفه ای یک امر رایج می باشد و برای همین موضوع است که یک برند آماده تقریبا گران می باشد. یکی از دلایلی که باعث این قیمت زیاد می شود، ارزشمند بودن خرید یک برند ثبت شده می باشد.

شناخته شدن در بازار توسط ثبت برند
برندینگ و ثبت برند به شما کمک می‌کند تا در ذهن مشتریان خود جا بگیرید. وقتی کسی به دنبال یک محصول یا خدمات خاصی است، احتمالاً به نام شما اولین گزینه‌ای خواهد بود که به ذهنش می‌آید. این به شما امکان می‌دهد تا بازار را به خوبی اشغال کنید بنابراین اگر به دنبال ثبت برند هستید می توانید همین الان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

۲. افزایش اعتماد مشتریان
یک برند قوی به مشتریان اعتماد بیشتری به شما می‌دهد. زمانی که مشتریان به برند شما اعتماد دارند، آنها بیشترین احتمال را دارند که از محصولات یا خدمات شما استفاده کنند. اعتماد مشتریان می‌تواند به افزایش وفاداری آنها نسبت به کسب و کار شما منجر شود.

۳. تفکر درازمدت
برندینگ به شما کمک می‌کند تا به تفکر درازمدت و استراتژیک دست یابید. شما نیاز دارید تا برند خود را برای آینده بسازید و از طریق ارتقاء آن به رشد کسب و کار خود بپردازید.

اهمیت ثبت شرکت و شناخته‌شدن بصری
ثبت شرکت یکی از اجزای مهم برندینگ است که به شما کمک می‌کند تا به طور بصری تشخیص داده شوید. از طریق ثبت شرکت در تبریز مشتریان به شما اعتماد بیشتری خواهند داشت. زیرا یک کسب و کار بر پایه اصول درست را مشاهده می کنند.

استفاده از رسانه‌های اجتماعی
رسانه‌های اجتماعی ابزاری قدرتمند برای ارتقاء برند شما هستند. با استفاده مناسب از پلتفرم‌های اجتماعی، می‌توانید با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید و محتوای ارزشمندی ارائه دهید.

اهمیت تجربه مشتری
تجربه مشتری از جمله عواملی است که برند شما را تعیین می‌کند. وقتی مشتریان تجربه مثبتی از کسب و کار شما داشته باشند، احتمالاً به دیگران نیز از شما توصیه می‌کنند. بنابراین، توجه به تجربه مشتریان از اهمیت بسیاری برخوردار است.

بهینه‌سازی و توسعه برند
برندینگ یک فرآیند مداوم است که نیازمند بهینه‌سازی و توسعه مداوم برند شماست. برای این منظور، می‌توانید از روش‌های مختلفی مانند تبلیغات در اینترنت، بهبود سئو، و تولید محتوای ارزشمند استفاده کنید.

نقش محتوا در برندینگ
محتوا نقش مهمی در برندینگ ایفا می‌کند. با ارائه محتوای ارزشمند و مرتبط با صنعت خود، می‌توانید به عنوان یک افزونه به برند خود ارتقاء دهید. همچنین، محتوا به شما امکان می‌دهد تا به مشتریان خود آموزش دهید و ارتباط نزدیک‌تری با آنها برقرار کنید.

چرا باید به برند خود اهمیت دهیم؟
برند شما نشان‌دهنده هویت و ارزش‌های کسب و کار شماست. به عنوان یک کسب و کار، شناخته شدن و اعتماد مشتریان امری بسیار اساسی است. اهمیت برندینگ در تعیین موقعیت شما در بازار و رشد کسب و کار شما بی‌پایان است.

آیا برندینگ تنها برای کسب و کارهای بزرگ اهمیت دارد؟
خیر، برندینگ برای همه کسب و کارها اهمیت دارد. حتی کسب و کارهای کوچک نیز می‌توانند از برندینگ بهره‌برداری کنند تا بازار خود را گسترش دهند و مشتریان جدید جلب کنند.

آیا برندینگ تنها به معنای لوگو و طراحی است؟
نه، برندینگ بیش از این است. این شامل شناخته شدن در بازار، تجربه مشتری، محتوا، و ارتباط با مشتریان نیز می‌شود. طراحی لوگو تنها یک جزء از برندینگ است.

چگونه می‌توانم برند کسب و کار خود را بهبود دهم؟
برای بهبود برند کسب و کار خود، ابتدا باید شناخت کاملی از بازار و مشتریان خود داشته باشید. سپس می‌توانید استراتژی‌های مختلفی مانند بهبود لوگو، تولید محتوا، و استفاده از رسانه‌های اجتماعی را اجرا کنید.

ستون مارتین شرکت خودروسازی بریتانیایی است، که در زمینه‌ی مهندسی، طراحی و ساخت خودروهای اسپورت فعالیت می‌کند. تاریخچه استون مارتین، پر از مشکلات و همراه با فراز و فرودهای فراوان بوده است. با این حال، تلاش‌های آن باعث شده که به عنوان یکی از خودروسازان برتر جهانی شناخته شود.

تاریخچه تاسیس
تاریخ استون مارتین با تلاش‌های لیونل مارتین و رابرت بمفورد، که در سال ۱۹۱۳ شرکت بمفورد اند مارتین (Bamford & Martin) را تاسیس کردند، شروع شد. این دو نفر با همکاری هم، خودروهای ساخت سینگر (Singer) را در محوطه‌ای در لندن به فروش می‌رساندند. فعالیت آن‌ها در این محل با سرویس خودروهای جی‌دبلیوکی (GWK) و کالتروپ (Calthorpe) ادامه یافت.

پس از این‌که مارتین در مسابقه‌ی اتومبیل‌رانی استون هیل (Aston Hill) شرکت کرد، این دو نفر تصمیم به ساخت خودروی مستقل گرفتند تا بتوانند رقابت بهتری در این مسابقات داشته باشند. مارتین در سال ۱۹۱۴ برای اولین بار موفق شد با خودروی سینگر، برنده رقابت‌های استون هیل شود. نخستین خودرویی که تحت عنوان استون مارتین تولید شد، توسط مارتین طراحی شده بود. این خودرو از قرار دادن پیشرانه چهار سیلندر کاونتری سیمپلکس (Coventry-Simplex) روی شاسی ایزوتا فراسچینی (Isotta-Fraschini) مدل ۱۹۰۸ تشکیل شده بود این دو نفر مالکیت مناطقی را در هنیکر میوز (Henniker Mews) واقع در کنزینگتون (Kensington) بدست آوردند و موفق شدند اولین خودروی استون مارتین خود را در مارس ۱۹۱۵ (مطابق با اسفند ماه ۱۲۹۳ شمسی) تولید کنند. آن‌ها زمان زیادی برای انتخاب نام اولین خودروی خود صرف کردند و سرانجام نام “استون مارتین” مورد پسند واقع شد. نام “استون” از استون هیلز و “مارتین” از نام یکی از بنیانگذاران شرکت گرفته شده است.پس از تصمیم‌گیری برای انتخاب نام خودرو، شرکت تصمیم گرفت که تولید انبوه آن را آغاز کند، اما با شروع جنگ جهانی اول، آنها نتوانستند ایده خود را عملی کنند. در زمان گسترش جنگ جهانی اول، مارتین به نیروی دریایی پیوست، بمفورد نیز به ارتش سلطنتی بریتانیا ملحق شد. تمام تجهیزات کارخانه نیز به یک شرکت هواپیماسازی انگلیسی به نام ساپ‌ویت (Sopwith) فروخته شد.

پس از جنگ، مارتین و رابرت تصمیم گرفتند شرکت را مجددا تاسیس و طراحی محصولات خود را نوسازی کنند. شرکت دوباره در جاده آبینگدان (Abingdon road) کنزینگتون فعالیت خود را از سر گرفت و خودروی جدیدی طراحی کرد. با این حال، بمفورد در سال ۱۹۲۰ و به دلایل نامشخص این شرکت را ترک کرد. بنابراین، مارتین مجبور بود از منابع مختلف برای تامین مالی استفاده کند. در ادامه این برند با سرمایه‌گذاری بوروفسکی (Zborowski) راننده و مهندس انگلیسی مجددا احیا شد و از سال ۱۹۲۲ در مسابقات و رکوردگیری‌های مختلف شرکت می‌کرد. تا سال ۱۹۲۲، این شرکت به خوبی کار می‌کرد و حتی در گرندپری (جایزه بزرگ) فرانسه نیز شرکت کرد و موفق به ثبت رکورد سرعت و استقامت در این مسابقات شد. متاسفانه دوران موفقیت طولانی نبود و این شرکت در سال ۱۹۲۴ ورشکست شد.در همان سال، چارنوود، همراه با بیل رونویک و آگوستوس برتلری، این شرکت را خریداری کردند و آن را به “استون مارتین موتورز” تغییر نام دادند، اما دوباره در سال ۱۹۲۵ با شکست مواجه شدند. یک سال بعد، کارخانه بسته شد و این باعث شد که مارتین نیز شرکت را ترک کند. با این وجود، رونویک و برتلی در این شرکت باقی ماندند و تصمیم گرفتند دوباره شهرت استون مارتین را احیا کنند.

بحران‌های تاریخی و ورود دنیای سینما با جیمز باند
بازه زمانی بین سال‌های ۱۹۳۰ تا ۱۹۶۰، دوران موفقی برای استون مارتین نبود؛ این شرکت حتی تحت مدیریت آگوستوس و بیل به سرعت با مشکلات مالی مواجه شد. بنابراین ل. پیدو برون مدیریت شرکت را به دست گرفت، و سپس آن را در سال ۱۹۳۲ به علت مشکلات مالی به آرتور سادرلند واگذار کرد. در این زمان، استون مارتین موتورز تصمیم به تولید خودروهای جاده‌ای گرفت. در سال ۱۹۳۶ استون مارتین روی خودروهای جاده‌ای تمرکز کرد؛ ولی شروع جنگ جهانی دوم تنها مجال تولید ۷۰۰ خودرو را به آن داد و در خلال جنگ مجبور به ساخت قطعات هواپیما شد.

همانند بسیاری از شرکت‌های اروپایی، دهه‌های ۱۹۳۰ و ۱۹۴۰ دوران سختی برای استون مارتین بود. این شرکت چندین بار تغییر مالکیت خود را تجربه کرد، اما در سال ۱۹۳۷ موفق شد آمار تولید ۱۴۰ خودرو را ثبت کند که بیشترین میزان تولید سالانه از زمان آغاز فعالیت‌های استون مارتین بود.با این حال، با توجه به جنگ جهانی دوم استون مارتین کار را متوقف کرد و سپس مجبور شد با مشکلات مالی دست و پنجه نرم کند. در سال ۱۹۴۷، دیوید براون مالکیت این شرکت را برعهده گرفت و خودروهای متعددی را برای احیای این شرکت تولید کرد. جنگ جهانی دوم شرایط تولید را برای استون مارتین دشوارتر کرد و خرید این شرکت به همراه لاگوندا توسط دیوید براون، به نوعی موجب احیای آن شد. در دوران مالکیت براون، تمامی خودروهای تولیدی استون مارتین حروف اول نام و نام خانوادگی مالک خود یعنی DB را حمل می‌کردند. در سال ۱۹۴۹، دو نمونه اولیه DB2 وارد مسابقات لمانز شدند و در سال ۱۹۵۰ تولید این مدل آغاز شد. در سال ۱۹۵۰، استون مارتین سری DB خود را معرفی کرد و تا سال ۱۹۵۸ چند مدل معروف از جمله DB Mark II روانه بازار شد. در سال ۱۹۵۱، نام استون مارتین DB2 در تاریخ مسابقات لمانز و خودروهای اسپرت با کسب جایگاه‌های اول تا سوم در کلاس خود به جاودانگی رسید.خودروی DB4 در سال ۱۹۵۸ از خط تولید استون مارتین خارج شد و یکی از بهترین سال‌های حیات این برند بریتانیایی را رقم زد. این خودرو در چندین مسابقه به پیروزی دست یافت و موجب شد مدل‌های بیش‌تری توسط استون مارتین روانه بازار شوند. یکی از مهم‌ترین اتفاقات آن دوران، حضور استون مارتین DB5 در دو فیلم جیمز باند با بازی شون کانری بود.

تکامل DB و احیای برند
تمام خودروهایی که استون مارتین در دهه ۱۹۵۰ تولید کرد، باعث احیای نام و نشان آن در بریتانیا شد. بنابراین به زودی توانست رشد قابل توجهی به دست آورد. در سال ۱۹۶۳، استون مارتین مدل مشهور DB5 را معرفی کرد و در طول دهه ۶۰ با خودروهای DBS و DB6 به تولید محصولات در کلاس گرند تور ادامه داد. در سال‌های بین ۱۹۵۴ تا ۱۹۶۵، تادیک ماریک، بیش‌تر پیشرانه‌های استون مارتین را طراحی کرد.

حتی فیلم‌های جیمز باند نیز توانایی نجات استون مارتین به واسطه بحران سوخت در سال‌های ۱۹۷۰ و ارائه مقررات ایمنی جدید را نداشتند. دیوید براون مجبور شد تا شرکت استون مارتین را در سال ۱۹۷۲ به فروش برساند. در سال ۱۹۷۵، تولید این شرکت به پایین‌ترین میزان خود برابر با ۲۱ دستگاه در سال رسید.

موفقیت استون مارتین در سال‌های قبل دیری نپایید و این شرکت باز هم با مشکلات مالی مواجه شد. در دهه‌ی ۷۰ میلادی این شرکت نتوانست فرصتی برای تکرار رشد دهه گذشته پیدا کند و در سال ۱۹۷۲ با تغییر جدیدی مواجه شد. در آن سال استون مارتین به شرکت دیگری فروخته شد و سه سال بعد نیز به دلیل بدهی ۱.۰۵ میلیون دلاری، تغییر مالکیت را تجربه کرد.

در این زمان، استون مارتین استراتژی موفقی را برای احیا به کار گرفت، که منجر به استخدام بیش از ۳۶۰ کارمند جدید شد. در سال ۱۹۷۷، صاحبان جدید این شرکت را به سمت ساخت خودروهای گرند تور و نوسازی خط تولید سوق دادند. بنابراین ونتیج V8 در سال ۱۹۷۷ و خودروی روباز ولانته در سال ۱۹۷۸ روانه بازار شدند. ارائه مدل‌های V8 ولانته و ونتیج تداوم فعالیت‌های استون مارتین تا دهه ۱۹۸۰ را امکان‌پذیر کردند.

تحول‌های سازمانی و ورود فورد
در دهه ۸۰ میلادی، استون مارتین تصمیم گرفت که شرکت محبوب MG را خریداری کند و قصد داشت خودروی جدیدی با ویژگی‌های نوآورانه و طرح‌های جدید برای معرفی یک نسخه به‌روز شده از مدل معروف MGB طراحی کند. با این حال، این تصمیم هرگز عملی نشد و به دلیل بحران اقتصادی دهه ۸۰، بار دیگر به شکست انجامید.

در اواخر دهه ۸۰، فورد موفق به خرید ۷۵ درصد سهام استون مارتین شد. علاوه بر فورد، پیس پترولیوم (Pace Petroleum) و ویکتور گانتلت نیز باقیمانده سهام این شرکت را خریداری کردند. در دهه ۹۰ خودروی استون مارتین ویراژ (Virage) به مرحله تولید رسید و سه سال بعد، فورد موتور ۱۰۰ درصد سهام این شرکت را تصاحب کرد. شاید بتوان دوران مدیریت فورد را به عنوان موفق‌ترین دوران استون مارتین نامگذاری کرد.

در واقع، استون مارتین چند مدل معروف را در زمان مالکیت فورد معرفی کرد. برخی از بهترین خودروهای این دوران شامل DB7 ولانته، V8 ونتیج لمانز، DB7 ونتیج، V12 ونتیج، نسخه محدود DB7 زاگاتو ، DB9، استون مارتین V12 ونکوئیش S و DB9 ولانته می‌شود. تا سال ۲۰۰۵، استون مارتین حتی به مسابقه و رقابت‌های سرعت نیز بازگشت.از سال ۱۹۹۴ تا ۲۰۰۷ استون مارتین بخشی از شرکت خودروسازی فورد بود، که در سال ۲۰۰۰ به عنوان بخشی از گروه اتوموتیو پرمیر محسوب می‌شد. در سال ۲۰۰۷ این شرکت به قیمتی معادل ۴۷۹ میلیون یورو به وسیله‌ی یک کنسرسیوم مشارکتی خریداری شد. این کنسرسیوم توسط دیوید ریچاردز مدیریت می‌شد. شرکت‌های کویتی الدار و سرمایه‌گذاری ادیم، همراه با بازرگان آمریکایی، جان سندرز در این کنسرسیوم سرمایه‌گذاری کردند. شرکت فورد نیز با سرمایه ۷۷ میلیون دلار، مالکیت ۱۰ درصدی خود در شرکت استون مارتین را حفظ کرد.

تحت مالکیت فورد، استون مارتین DB7 معرفی شد. این خودرو نسبت به مدل‌های سال‌های ۱۹۸۰ از پیشرفت قابل توجهی برخوردار بود و تا سال ۲۰۰۱، پنج هزار دستگاه از آن وارد بازار شد. در همین سال استون مارتین مدل V12 ونکوئیش را معرفی کرد که در فیلم جیمز باند به نام “روز دیگر بمیر” با بازی پیرس برازنان حضور یافت. در سال ۲۰۰۳، استون مارتین ساختمان مرکزی خود را از نیوپورت پگنل به گیدون منتقل کرد. این شرکت اعلام کرد که با مدل DBR9 به مسابقات اتومبیل‌رانی باز خواهد گشت و با معرفی مدل‌های DB9 و V8 ونتیج، طراحی خودروهای خیابانی خود را نیز بهبود بخشید.

در سال ۲۰۰۸، خودروی استون مارتین DBS در فیلم دیگر جیمز باند به نام “ذره‌ای آرامش” با بازی دنیل کریگ حضور یافت. سال ۲۰۰۹ یکی از فعال‌ترین دوران استون مارتین بود که با معرفی مدل‌های V12 ونکوئیش و DBS ولانته همراه بود. همچنین مدل رپید در نمایشگاه خودرو فرانکفورت رونمایی شد و خبرهایی مبنی بر احیای برند لاگوندا نیز وجود داشت. اما یکی از شاهکارهای مهندسی استون مارتین، معرفی مدل وان-77 در سال ۲۰۰۹ بود که نیرومندترین خودروی تنفس طبیعی جهان بود.

در سال ۲۰۱۰، استون مارتین خودرویی با طراحی کاملا متفاوت نسبت به نمونه‌های تولیدی خود به نام سیگنت معرفی کرد که در کلاس خودروهای کامپکت قرار می‌گرفت. معرفی خودروی لوکس و چهاردر استون مارتین رپید در سال ۲۰۱۱، دامنه محصولات این شرکت را کامل کرد. استون مارتین در سال ۲۰۱۳، صد سالگی خود را جشن گرفت.

وضعیت کنونی برند استون مارتین
در حال حاضر، استون مارتین متعلق به ۶ سازمان مختلف است که سهام این شرکت را در اختیار دارند. صرف‌نظر از روزهای دشوار همراه با مشکلات مالی، استون مارتین اکنون شرایط خوبی دارد و در حال حاضر درآمد خالص این خودروساز به بیش از ۴۷۴.۳ میلیون پوند (۶۰۵ میلیون دلار) می‌رسد. در حال حاضر این شرکت دارای بیش از ۱۲۵۰ کارمند در سراسر جهان است. علاوه بر این، خودروساز بریتانیایی مالکیت دو برند استون مارتین ریسینگ و لاگوندا (Lagonda) را نیز در اختیار دارد.

لیست انواع مدل‌های خودرو در استون مارتین
اگر چه آغاز مسیر برای استون مارتین کمی ناخوشایند بود، اما آنها موفق به ایجاد برندی مستقل و ارزشمند شدند. استون مارتین حتی پس از سال‌ها قرار گرفتن در معرض بحران مالی، در حال حاضر یکی از بهترین تولیدکنندگان خودروهای لوکس و عملکرد بالا در جهان به شمار می‌رود. انواع مدل‌های کنونی استون مارتین به شرح زیر است:

استون مارتین ویراژ
استون مارتین ونکوئیش
استون مارتین رپید
استون مارتین رپید S
استون مارتین DB9
استون مارتین DB9 ولانته
استون مارتین نسخه DB9 کربن
استون مارتین ونکوئیش ولانته
استون مارتین ونکوئیش نسخه کربن
استون مارتین V8 ونتیج
استون مارتین V12 ونتیج S
استون مارتین V12 ونتیج S رودستر
استون مارتین V8 راننده ونتیج
استون مارتین V8 ونتیج S رودستر
استون مارتین ونتیج N430

علاوه بر این، استون مارتین در حال تلاش برای عرضه شاسی‌بلند تمام برقی لاگوندا است؛ اما اطلاعات چندانی در مورد آن وجود ندارد. استون مارتین همزمان با عرضه محصولات خودرویی، در زمینه تولید تاکسی پرنده نیز با رولزرویس همکاری می‌کند. این خودروی پرنده طرحی برای آینده است و فعلا در مرحله مفهومی قرار دارد.

یک برند خوب و قدرتمند دارای ویژگی‌های منحصربفردی می‌باشد. این ویژگی‌ها شامل تناسب، اعتبار، الهام‌بخش بودن، جذابیت، منحصر بفرد بودن و جایگاه مناسب می‌باشد. چیزی که از برند در ذهن مشتری جریان دارد نیز به موارد مختلفی اشاره می‌کند.

از قبیل مبدع و مبدا محصول، میزان ریسک ناشی از خرید محصول، اعتمادپذیر بودن و کیفیت. نکته مهم دیگری که در مورد برند وجود دارد، این است که تقریباً در تمام موارد، مصرف کننده محصول، بدون اینکه آگاه باشد، سعی در استفاده از محصول جهت ابزار وجود خود و اظهار شخصیت دارد.الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایراناز قبیل مبدع و مبدا محصول، میزان ریسک ناشی از خرید محصول، اعتمادپذیر بودن و کیفیت. نکته مهم دیگری که در مورد برند وجود دارد، این است که تقریباً در تمام موارد، مصرف کننده محصول، بدون اینکه آگاه باشد، سعی در استفاده از محصول جهت ابزار وجود خود و اظهار شخصیت دارد.

منشور هویت برند و نقش آن در طراحی برند
هویت برند از ترکیب عوامل مختلفی شکل می‌گیرد. این عوامل که به منشور هویت مشهور هستند، در ترکیب با یکدیگر می‌توانند موفقیت یک برند را تضمین کنند. این مفهوم برای اولین بار توسط جین نوئل کاپفرر مطرح شد.

۱. جنبه فیزیکی:
شامل ویژگی‌ها و خواص جسمی و ظاهری برند است که در مواقعی که مشتری با آن برند روبرو می‌شود، می‌تواند به خوبی آنها را لمس کرده و یا در ذهن خود مجسم کند. لوگو، رنگ‌بندالوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایرانی، تصویرسازی و … از جمله آنها هستند.

۲. شخصیت برند:
مثل شخصیت انسان عمل می‌کند. شاد، پر انرژی، ورزشکار، خلاق، هنرمند یا هر چیز دیگری. شخصیت برند در واقع ویژگی‌هایی از برند را تعیین می‌کند که شکل

برند آماده چیست ؟

برند آماده همان برندی است که قبلا ثبت شده است. استفاده از برند ثبت شده زمانی کاربردی می باشد که شما حداقل یکبار اقدام به ثبت برند خود کرده باشید و با مشکلاتی که بر سر ثبت یک برند می باشد، کاملا آشنا باشید. ثبت یک برند علاوه بر اینکه زمان بر می باشد، اگر با اصول آن آشنا نباشیم، نمی توانیم برند دلخواه مان را ثبت کنیم. بسیاری از افراد برای جلوگیری از صرف وقت، اقدام به خرید برندهایی می نمایند که قبلا ثبت شده است. این کار دقیقا مثل خرید یک کالای درست شده می باشد تا ساختن یک کالا. یعنی زمانی که شما تصمیم به داشتن یک کالا می کنید، یا می توانید آن را بدون دردسر از جایی که آن کالا را برای فروش گذاشته است بخرید، یا آن کالا را تولید نمایید. ساختن یک کالا چون مواد اولیه و دستگاه های مخصوص تولید می خواهد زمان بر و هزینه بر می باشد و چه بسا نتیجه مطلوب را ندهد و یا با انجام تمام مشقات و سختی ها، کالا تولید نشود. برای همین، اشخاصی که در کار خود حرفه ای هستند، تصمیم به خرید یک برند می نمایند. بنابراین خرید برند در مشاغل حرفه ای یک امر رایج می باشد و برای همین موضوع است که یک برند آماده تقریبا گران می باشد. یکی از دلایلی که باعث این قیمت زیاد می شود، ارزشمند بودن خرید یک برند ثبت شده می باشد.

شناخته شدن در بازار توسط ثبت برند
برندینگ و ثبت برند به شما کمک می‌کند تا در ذهن مشتریان خود جا بگیرید. وقتی کسی به دنبال یک محصول یا خدمات خاصی است، احتمالاً به نام شما اولین گزینه‌ای خواهد بود که به ذهنش می‌آید. این به شما امکان می‌دهد تا بازار را به خوبی اشغال کنید بنابراین اگر به دنبال ثبت برند هستید می توانید همین الان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

۲. افزایش اعتماد مشتریان
یک برند قوی به مشتریان اعتماد بیشتری به شما می‌دهد. زمانی که مشتریان به برند شما اعتماد دارند، آنها بیشترین احتمال را دارند که از محصولات یا خدمات شما استفاده کنند. اعتماد مشتریان می‌تواند به افزایش وفاداری آنها نسبت به کسب و کار شما منجر شود.

۳. تفکر درازمدت
برندینگ به شما کمک می‌کند تا به تفکر درازمدت و استراتژیک دست یابید. شما نیاز دارید تا برند خود را برای آینده بسازید و از طریق ارتقاء آن به رشد کسب و کار خود بپردازید.

اهمیت ثبت شرکت و شناخته‌شدن بصری
ثبت شرکت یکی از اجزای مهم برندینگ است که به شما کمک می‌کند تا به طور بصری تشخیص داده شوید. از طریق ثبت شرکت در تبریز مشتریان به شما اعتماد بیشتری خواهند داشت. زیرا یک کسب و کار بر پایه اصول درست را مشاهده می کنند.

استفاده از رسانه‌های اجتماعی
رسانه‌های اجتماعی ابزاری قدرتمند برای ارتقاء برند شما هستند. با استفاده مناسب از پلتفرم‌های اجتماعی، می‌توانید با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید و محتوای ارزشمندی ارائه دهید.

اهمیت تجربه مشتری
تجربه مشتری از جمله عواملی است که برند شما را تعیین می‌کند. وقتی مشتریان تجربه مثبتی از کسب و کار شما داشته باشند، احتمالاً به دیگران نیز از شما توصیه می‌کنند. بنابراین، توجه به تجربه مشتریان از اهمیت بسیاری برخوردار است.

بهینه‌سازی و توسعه برند
برندینگ یک فرآیند مداوم است که نیازمند بهینه‌سازی و توسعه مداوم برند شماست. برای این منظور، می‌توانید از روش‌های مختلفی مانند تبلیغات در اینترنت، بهبود سئو، و تولید محتوای ارزشمند استفاده کنید.

نقش محتوا در برندینگ
محتوا نقش مهمی در برندینگ ایفا می‌کند. با ارائه محتوای ارزشمند و مرتبط با صنعت خود، می‌توانید به عنوان یک افزونه به برند خود ارتقاء دهید. همچنین، محتوا به شما امکان می‌دهد تا به مشتریان خود آموزش دهید و ارتباط نزدیک‌تری با آنها برقرار کنید.

چرا باید به برند خود اهمیت دهیم؟
برند شما نشان‌دهنده هویت و ارزش‌های کسب و کار شماست. به عنوان یک کسب و کار، شناخته شدن و اعتماد مشتریان امری بسیار اساسی است. اهمیت برندینگ در تعیین موقعیت شما در بازار و رشد کسب و کار شما بی‌پایان است.

آیا برندینگ تنها برای کسب و کارهای بزرگ اهمیت دارد؟
خیر، برندینگ برای همه کسب و کارها اهمیت دارد. حتی کسب و کارهای کوچک نیز می‌توانند از برندینگ بهره‌برداری کنند تا بازار خود را گسترش دهند و مشتریان جدید جلب کنند.

آیا برندینگ تنها به معنای لوگو و طراحی است؟
نه، برندینگ بیش از این است. این شامل شناخته شدن در بازار، تجربه مشتری، محتوا، و ارتباط با مشتریان نیز می‌شود. طراحی لوگو تنها یک جزء از برندینگ است.

چگونه می‌توانم برند کسب و کار خود را بهبود دهم؟
برای بهبود برند کسب و کار خود، ابتدا باید شناخت کاملی از بازار و مشتریان خود داشته باشید. سپس می‌توانید استراتژی‌های مختلفی مانند بهبود لوگو، تولید محتوا، و استفاده از رسانه‌های اجتماعی را اجرا کنید.

ستون مارتین شرکت خودروسازی بریتانیایی است، که در زمینه‌ی مهندسی، طراحی و ساخت خودروهای اسپورت فعالیت می‌کند. تاریخچه استون مارتین، پر از مشکلات و همراه با فراز و فرودهای فراوان بوده است. با این حال، تلاش‌های آن باعث شده که به عنوان یکی از خودروسازان برتر جهانی شناخته شود.

تاریخچه تاسیس
تاریخ استون مارتین با تلاش‌های لیونل مارتین و رابرت بمفورد، که در سال ۱۹۱۳ شرکت بمفورد اند مارتین (Bamford & Martin) را تاسیس کردند، شروع شد. این دو نفر با همکاری هم، خودروهای ساخت سینگر (Singer) را در محوطه‌ای در لندن به فروش می‌رساندند. فعالیت آن‌ها در این محل با سرویس خودروهای جی‌دبلیوکی (GWK) و کالتروپ (Calthorpe) ادامه یافت.

پس از این‌که مارتین در مسابقه‌ی اتومبیل‌رانی استون هیل (Aston Hill) شرکت کرد، این دو نفر تصمیم به ساخت خودروی مستقل گرفتند تا بتوانند رقابت بهتری در این مسابقات داشته باشند. مارتین در سال ۱۹۱۴ برای اولین بار موفق شد با خودروی سینگر، برنده رقابت‌های استون هیل شود. نخستین خودرویی که تحت عنوان استون مارتین تولید شد، توسط مارتین طراحی شده بود. این خودرو از قرار دادن پیشرانه چهار سیلندر کاونتری سیمپلکس (Coventry-Simplex) روی شاسی ایزوتا فراسچینی (Isotta-Fraschini) مدل ۱۹۰۸ تشکیل شده بود این دو نفر مالکیت مناطقی را در هنیکر میوز (Henniker Mews) واقع در کنزینگتون (Kensington) بدست آوردند و موفق شدند اولین خودروی استون مارتین خود را در مارس ۱۹۱۵ (مطابق با اسفند ماه ۱۲۹۳ شمسی) تولید کنند. آن‌ها زمان زیادی برای انتخاب نام اولین خودروی خود صرف کردند و سرانجام نام “استون مارتین” مورد پسند واقع شد. نام “استون” از استون هیلز و “مارتین” از نام یکی از بنیانگذاران شرکت گرفته شده است.پس از تصمیم‌گیری برای انتخاب نام خودرو، شرکت تصمیم گرفت که تولید انبوه آن را آغاز کند، اما با شروع جنگ جهانی اول، آنها نتوانستند ایده خود را عملی کنند. در زمان گسترش جنگ جهانی اول، مارتین به نیروی دریایی پیوست، بمفورد نیز به ارتش سلطنتی بریتانیا ملحق شد. تمام تجهیزات کارخانه نیز به یک شرکت هواپیماسازی انگلیسی به نام ساپ‌ویت (Sopwith) فروخته شد.

پس از جنگ، مارتین و رابرت تصمیم گرفتند شرکت را مجددا تاسیس و طراحی محصولات خود را نوسازی کنند. شرکت دوباره در جاده آبینگدان (Abingdon road) کنزینگتون فعالیت خود را از سر گرفت و خودروی جدیدی طراحی کرد. با این حال، بمفورد در سال ۱۹۲۰ و به دلایل نامشخص این شرکت را ترک کرد. بنابراین، مارتین مجبور بود از منابع مختلف برای تامین مالی استفاده کند. در ادامه این برند با سرمایه‌گذاری بوروفسکی (Zborowski) راننده و مهندس انگلیسی مجددا احیا شد و از سال ۱۹۲۲ در مسابقات و رکوردگیری‌های مختلف شرکت می‌کرد. تا سال ۱۹۲۲، این شرکت به خوبی کار می‌کرد و حتی در گرندپری (جایزه بزرگ) فرانسه نیز شرکت کرد و موفق به ثبت رکورد سرعت و استقامت در این مسابقات شد. متاسفانه دوران موفقیت طولانی نبود و این شرکت در سال ۱۹۲۴ ورشکست شد.در همان سال، چارنوود، همراه با بیل رونویک و آگوستوس برتلری، این شرکت را خریداری کردند و آن را به “استون مارتین موتورز” تغییر نام دادند، اما دوباره در سال ۱۹۲۵ با شکست مواجه شدند. یک سال بعد، کارخانه بسته شد و این باعث شد که مارتین نیز شرکت را ترک کند. با این وجود، رونویک و برتلی در این شرکت باقی ماندند و تصمیم گرفتند دوباره شهرت استون مارتین را احیا کنند.

بحران‌های تاریخی و ورود دنیای سینما با جیمز باند
بازه زمانی بین سال‌های ۱۹۳۰ تا ۱۹۶۰، دوران موفقی برای استون مارتین نبود؛ این شرکت حتی تحت مدیریت آگوستوس و بیل به سرعت با مشکلات مالی مواجه شد. بنابراین ل. پیدو برون مدیریت شرکت را به دست گرفت، و سپس آن را در سال ۱۹۳۲ به علت مشکلات مالی به آرتور سادرلند واگذار کرد. در این زمان، استون مارتین موتورز تصمیم به تولید خودروهای جاده‌ای گرفت. در سال ۱۹۳۶ استون مارتین روی خودروهای جاده‌ای تمرکز کرد؛ ولی شروع جنگ جهانی دوم تنها مجال تولید ۷۰۰ خودرو را به آن داد و در خلال جنگ مجبور به ساخت قطعات هواپیما شد.

همانند بسیاری از شرکت‌های اروپایی، دهه‌های ۱۹۳۰ و ۱۹۴۰ دوران سختی برای استون مارتین بود. این شرکت چندین بار تغییر مالکیت خود را تجربه کرد، اما در سال ۱۹۳۷ موفق شد آمار تولید ۱۴۰ خودرو را ثبت کند که بیشترین میزان تولید سالانه از زمان آغاز فعالیت‌های استون مارتین بود.با این حال، با توجه به جنگ جهانی دوم استون مارتین کار را متوقف کرد و سپس مجبور شد با مشکلات مالی دست و پنجه نرم کند. در سال ۱۹۴۷، دیوید براون مالکیت این شرکت را برعهده گرفت و خودروهای متعددی را برای احیای این شرکت تولید کرد. جنگ جهانی دوم شرایط تولید را برای استون مارتین دشوارتر کرد و خرید این شرکت به همراه لاگوندا توسط دیوید براون، به نوعی موجب احیای آن شد. در دوران مالکیت براون، تمامی خودروهای تولیدی استون مارتین حروف اول نام و نام خانوادگی مالک خود یعنی DB را حمل می‌کردند. در سال ۱۹۴۹، دو نمونه اولیه DB2 وارد مسابقات لمانز شدند و در سال ۱۹۵۰ تولید این مدل آغاز شد. در سال ۱۹۵۰، استون مارتین سری DB خود را معرفی کرد و تا سال ۱۹۵۸ چند مدل معروف از جمله DB Mark II روانه بازار شد. در سال ۱۹۵۱، نام استون مارتین DB2 در تاریخ مسابقات لمانز و خودروهای اسپرت با کسب جایگاه‌های اول تا سوم در کلاس خود به جاودانگی رسید.خودروی DB4 در سال ۱۹۵۸ از خط تولید استون مارتین خارج شد و یکی از بهترین سال‌های حیات این برند بریتانیایی را رقم زد. این خودرو در چندین مسابقه به پیروزی دست یافت و موجب شد مدل‌های بیش‌تری توسط استون مارتین روانه بازار شوند. یکی از مهم‌ترین اتفاقات آن دوران، حضور استون مارتین DB5 در دو فیلم جیمز باند با بازی شون کانری بود.

تکامل DB و احیای برند
تمام خودروهایی که استون مارتین در دهه ۱۹۵۰ تولید کرد، باعث احیای نام و نشان آن در بریتانیا شد. بنابراین به زودی توانست رشد قابل توجهی به دست آورد. در سال ۱۹۶۳، استون مارتین مدل مشهور DB5 را معرفی کرد و در طول دهه ۶۰ با خودروهای DBS و DB6 به تولید محصولات در کلاس گرند تور ادامه داد. در سال‌های بین ۱۹۵۴ تا ۱۹۶۵، تادیک ماریک، بیش‌تر پیشرانه‌های استون مارتین را طراحی کرد.

حتی فیلم‌های جیمز باند نیز توانایی نجات استون مارتین به واسطه بحران سوخت در سال‌های ۱۹۷۰ و ارائه مقررات ایمنی جدید را نداشتند. دیوید براون مجبور شد تا شرکت استون مارتین را در سال ۱۹۷۲ به فروش برساند. در سال ۱۹۷۵، تولید این شرکت به پایین‌ترین میزان خود برابر با ۲۱ دستگاه در سال رسید.

موفقیت استون مارتین در سال‌های قبل دیری نپایید و این شرکت باز هم با مشکلات مالی مواجه شد. در دهه‌ی ۷۰ میلادی این شرکت نتوانست فرصتی برای تکرار رشد دهه گذشته پیدا کند و در سال ۱۹۷۲ با تغییر جدیدی مواجه شد. در آن سال استون مارتین به شرکت دیگری فروخته شد و سه سال بعد نیز به دلیل بدهی ۱.۰۵ میلیون دلاری، تغییر مالکیت را تجربه کرد.

در این زمان، استون مارتین استراتژی موفقی را برای احیا به کار گرفت، که منجر به استخدام بیش از ۳۶۰ کارمند جدید شد. در سال ۱۹۷۷، صاحبان جدید این شرکت را به سمت ساخت خودروهای گرند تور و نوسازی خط تولید سوق دادند. بنابراین ونتیج V8 در سال ۱۹۷۷ و خودروی روباز ولانته در سال ۱۹۷۸ روانه بازار شدند. ارائه مدل‌های V8 ولانته و ونتیج تداوم فعالیت‌های استون مارتین تا دهه ۱۹۸۰ را امکان‌پذیر کردند.

تحول‌های سازمانی و ورود فورد
در دهه ۸۰ میلادی، استون مارتین تصمیم گرفت که شرکت محبوب MG را خریداری کند و قصد داشت خودروی جدیدی با ویژگی‌های نوآورانه و طرح‌های جدید برای معرفی یک نسخه به‌روز شده از مدل معروف MGB طراحی کند. با این حال، این تصمیم هرگز عملی نشد و به دلیل بحران اقتصادی دهه ۸۰، بار دیگر به شکست انجامید.

در اواخر دهه ۸۰، فورد موفق به خرید ۷۵ درصد سهام استون مارتین شد. علاوه بر فورد، پیس پترولیوم (Pace Petroleum) و ویکتور گانتلت نیز باقیمانده سهام این شرکت را خریداری کردند. در دهه ۹۰ خودروی استون مارتین ویراژ (Virage) به مرحله تولید رسید و سه سال بعد، فورد موتور ۱۰۰ درصد سهام این شرکت را تصاحب کرد. شاید بتوان دوران مدیریت فورد را به عنوان موفق‌ترین دوران استون مارتین نامگذاری کرد.

در واقع، استون مارتین چند مدل معروف را در زمان مالکیت فورد معرفی کرد. برخی از بهترین خودروهای این دوران شامل DB7 ولانته، V8 ونتیج لمانز، DB7 ونتیج، V12 ونتیج، نسخه محدود DB7 زاگاتو ، DB9، استون مارتین V12 ونکوئیش S و DB9 ولانته می‌شود. تا سال ۲۰۰۵، استون مارتین حتی به مسابقه و رقابت‌های سرعت نیز بازگشت.از سال ۱۹۹۴ تا ۲۰۰۷ استون مارتین بخشی از شرکت خودروسازی فورد بود، که در سال ۲۰۰۰ به عنوان بخشی از گروه اتوموتیو پرمیر محسوب می‌شد. در سال ۲۰۰۷ این شرکت به قیمتی معادل ۴۷۹ میلیون یورو به وسیله‌ی یک کنسرسیوم مشارکتی خریداری شد. این کنسرسیوم توسط دیوید ریچاردز مدیریت می‌شد. شرکت‌های کویتی الدار و سرمایه‌گذاری ادیم، همراه با بازرگان آمریکایی، جان سندرز در این کنسرسیوم سرمایه‌گذاری کردند. شرکت فورد نیز با سرمایه ۷۷ میلیون دلار، مالکیت ۱۰ درصدی خود در شرکت استون مارتین را حفظ کرد.

تحت مالکیت فورد، استون مارتین DB7 معرفی شد. این خودرو نسبت به مدل‌های سال‌های ۱۹۸۰ از پیشرفت قابل توجهی برخوردار بود و تا سال ۲۰۰۱، پنج هزار دستگاه از آن وارد بازار شد. در همین سال استون مارتین مدل V12 ونکوئیش را معرفی کرد که در فیلم جیمز باند به نام “روز دیگر بمیر” با بازی پیرس برازنان حضور یافت. در سال ۲۰۰۳، استون مارتین ساختمان مرکزی خود را از نیوپورت پگنل به گیدون منتقل کرد. این شرکت اعلام کرد که با مدل DBR9 به مسابقات اتومبیل‌رانی باز خواهد گشت و با معرفی مدل‌های DB9 و V8 ونتیج، طراحی خودروهای خیابانی خود را نیز بهبود بخشید.

در سال ۲۰۰۸، خودروی استون مارتین DBS در فیلم دیگر جیمز باند به نام “ذره‌ای آرامش” با بازی دنیل کریگ حضور یافت. سال ۲۰۰۹ یکی از فعال‌ترین دوران استون مارتین بود که با معرفی مدل‌های V12 ونکوئیش و DBS ولانته همراه بود. همچنین مدل رپید در نمایشگاه خودرو فرانکفورت رونمایی شد و خبرهایی مبنی بر احیای برند لاگوندا نیز وجود داشت. اما یکی از شاهکارهای مهندسی استون مارتین، معرفی مدل وان-77 در سال ۲۰۰۹ بود که نیرومندترین خودروی تنفس طبیعی جهان بود.

در سال ۲۰۱۰، استون مارتین خودرویی با طراحی کاملا متفاوت نسبت به نمونه‌های تولیدی خود به نام سیگنت معرفی کرد که در کلاس خودروهای کامپکت قرار می‌گرفت. معرفی خودروی لوکس و چهاردر استون مارتین رپید در سال ۲۰۱۱، دامنه محصولات این شرکت را کامل کرد. استون مارتین در سال ۲۰۱۳، صد سالگی خود را جشن گرفت.

وضعیت کنونی برند استون مارتین
در حال حاضر، استون مارتین متعلق به ۶ سازمان مختلف است که سهام این شرکت را در اختیار دارند. صرف‌نظر از روزهای دشوار همراه با مشکلات مالی، استون مارتین اکنون شرایط خوبی دارد و در حال حاضر درآمد خالص این خودروساز به بیش از ۴۷۴.۳ میلیون پوند (۶۰۵ میلیون دلار) می‌رسد. در حال حاضر این شرکت دارای بیش از ۱۲۵۰ کارمند در سراسر جهان است. علاوه بر این، خودروساز بریتانیایی مالکیت دو برند استون مارتین ریسینگ و لاگوندا (Lagonda) را نیز در اختیار دارد.

لیست انواع مدل‌های خودرو در استون مارتین
اگر چه آغاز مسیر برای استون مارتین کمی ناخوشایند بود، اما آنها موفق به ایجاد برندی مستقل و ارزشمند شدند. استون مارتین حتی پس از سال‌ها قرار گرفتن در معرض بحران مالی، در حال حاضر یکی از بهترین تولیدکنندگان خودروهای لوکس و عملکرد بالا در جهان به شمار می‌رود. انواع مدل‌های کنونی استون مارتین به شرح زیر است:

استون مارتین ویراژ
استون مارتین ونکوئیش
استون مارتین رپید
استون مارتین رپید S
استون مارتین DB9
استون مارتین DB9 ولانته
استون مارتین نسخه DB9 کربن
استون مارتین ونکوئیش ولانته
استون مارتین ونکوئیش نسخه کربن
استون مارتین V8 ونتیج
استون مارتین V12 ونتیج S
استون مارتین V12 ونتیج S رودستر
استون مارتین V8 راننده ونتیج
استون مارتین V8 ونتیج S رودستر
استون مارتین ونتیج N430

علاوه بر این، استون مارتین در حال تلاش برای عرضه شاسی‌بلند تمام برقی لاگوندا است؛ اما اطلاعات چندانی در مورد آن وجود ندارد. استون مارتین همزمان با عرضه محصولات خودرویی، در زمینه تولید تاکسی پرنده نیز با رولزرویس همکاری می‌کند. این خودروی پرنده طرحی برای آینده است و فعلا در مرحله مفهومی قرار دارد.

دهنده ارتباط برند و محیط بیرون می‌باشد.

۳. فرهنگ برند:
الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایراننوع رفتاری است که برند، با توجه به ارزش‌ها و اصولی که برای خود تعیین کرده است، از خود به نمایش می‌گذارد. مثلاً برندی که شعاری چون “با حیوانات دوست باشیم” را برای خود تعیین کرده است، نشان دهنده اصول رفتاری او در ترویج گیاهخواری و حمایت از حیوانات است.الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایران۳. فرهنگ برند:
نوع رفتاری است که برند، با توجه به ارزش‌ها و اصولی که برای خود تعیین کرده است، از خود به نمایش می‌گذارد. مثلاً برندی که شعاری چون “با حیوانات دوست باشیم” را برای خود تعیین کرده است، نشان دهنده اصول رفتاری او در ترویج گیاهخواری و حمایت از حیوانات است.

برند آماده چیست ؟الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایران

برند آماده چیست ؟

برند آماده همان برندی است که قبلا ثبت شده است. استفاده از برند ثبت شده زمانی کاربردی می باشد که شما حداقل یکبار اقدام به ثبت برند خود کرده باشید و با مشکلاتی که بر سر ثبت یک برند می باشد، کاملا آشنا باشید. ثبت یک برند علاوه بر اینکه زمان بر می باشد، اگر با اصول آن آشنا نباشیم، نمی توانیم برند دلخواه مان را ثبت کنیم. بسیاری از افراد برای جلوگیری از صرف وقت، اقدام به خرید برندهایی می نمایند که قبلا ثبت شده است. این کار دقیقا مثل خرید یک کالای درست شده می باشد تا ساختن یک کالا. یعنی زمانی که شما تصمیم به داشتن یک کالا می کنید، یا می توانید آن را بدون دردسر از جایی که آن کالا را برای فروش گذاشته است بخرید، یا آن کالا را تولید نمایید. ساختن یک کالا چون مواد اولیه و دستگاه های مخصوص تولید می خواهد زمان بر و هزینه بر می باشد و چه بسا نتیجه مطلوب را ندهد و یا با انجام تمام مشقات و سختی ها، کالا تولید نشود. برای همین، اشخاصی که در کار خود حرفه ای هستند، تصمیم به خرید یک برند می نمایند. بنابراین خرید برند در مشاغل حرفه ای یک امر رایج می باشد و برای همین موضوع است که یک برند آماده تقریبا گران می باشد. یکی از دلایلی که باعث این قیمت زیاد می شود، ارزشمند بودن خرید یک برند ثبت شده می باشد.

شناخته شدن در بازار توسط ثبت برند
برندینگ و ثبت برند به شما کمک می‌کند تا در ذهن مشتریان خود جا بگیرید. وقتی کسی به دنبال یک محصول یا خدمات خاصی است، احتمالاً به نام شما اولین گزینه‌ای خواهد بود که به ذهنش می‌آید. این به شما امکان می‌دهد تا بازار را به خوبی اشغال کنید بنابراین اگر به دنبال ثبت برند هستید می توانید همین الان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

۲. افزایش اعتماد مشتریان
یک برند قوی به مشتریان اعتماد بیشتری به شما می‌دهد. زمانی که مشتریان به برند شما اعتماد دارند، آنها بیشترین احتمال را دارند که از محصولات یا خدمات شما استفاده کنند. اعتماد مشتریان می‌تواند به افزایش وفاداری آنها نسبت به کسب و کار شما منجر شود.

۳. تفکر درازمدت
برندینگ به شما کمک می‌کند تا به تفکر درازمدت و استراتژیک دست یابید. شما نیاز دارید تا برند خود را برای آینده بسازید و از طریق ارتقاء آن به رشد کسب و کار خود بپردازید.

اهمیت ثبت شرکت و شناخته‌شدن بصری
ثبت شرکت یکی از اجزای مهم برندینگ است که به شما کمک می‌کند تا به طور بصری تشخیص داده شوید. از طریق ثبت شرکت در تبریز مشتریان به شما اعتماد بیشتری خواهند داشت. زیرا یک کسب و کار بر پایه اصول درست را مشاهده می کنند.

استفاده از رسانه‌های اجتماعی
رسانه‌های اجتماعی ابزاری قدرتمند برای ارتقاء برند شما هستند. با استفاده مناسب از پلتفرم‌های اجتماعی، می‌توانید با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید و محتوای ارزشمندی ارائه دهید.

اهمیت تجربه مشتری
تجربه مشتری از جمله عواملی است که برند شما را تعیین می‌کند. وقتی مشتریان تجربه مثبتی از کسب و کار شما داشته باشند، احتمالاً به دیگران نیز از شما توصیه می‌کنند. بنابراین، توجه به تجربه مشتریان از اهمیت بسیاری برخوردار است.

بهینه‌سازی و توسعه برند
برندینگ یک فرآیند مداوم است که نیازمند بهینه‌سازی و توسعه مداوم برند شماست. برای این منظور، می‌توانید از روش‌های مختلفی مانند تبلیغات در اینترنت، بهبود سئو، و تولید محتوای ارزشمند استفاده کنید.

نقش محتوا در برندینگ
محتوا نقش مهمی در برندینگ ایفا می‌کند. با ارائه محتوای ارزشمند و مرتبط با صنعت خود، می‌توانید به عنوان یک افزونه به برند خود ارتقاء دهید. همچنین، محتوا به شما امکان می‌دهد تا به مشتریان خود آموزش دهید و ارتباط نزدیک‌تری با آنها برقرار کنید.

چرا باید به برند خود اهمیت دهیم؟
برند شما نشان‌دهنده هویت و ارزش‌های کسب و کار شماست. به عنوان یک کسب و کار، شناخته شدن و اعتماد مشتریان امری بسیار اساسی است. اهمیت برندینگ در تعیین موقعیت شما در بازار و رشد کسب و کار شما بی‌پایان است.

آیا برندینگ تنها برای کسب و کارهای بزرگ اهمیت دارد؟
خیر، برندینگ برای همه کسب و کارها اهمیت دارد. حتی کسب و کارهای کوچک نیز می‌توانند از برندینگ بهره‌برداری کنند تا بازار خود را گسترش دهند و مشتریان جدید جلب کنند.

آیا برندینگ تنها به معنای لوگو و طراحی است؟
نه، برندینگ بیش از این است. این شامل شناخته شدن در بازار، تجربه مشتری، محتوا، و ارتباط با مشتریان نیز می‌شود. طراحی لوگو تنها یک جزء از برندینگ است.

چگونه می‌توانم برند کسب و کار خود را بهبود دهم؟
برای بهبود برند کسب و کار خود، ابتدا باید شناخت کاملی از بازار و مشتریان خود داشته باشید. سپس می‌توانید استراتژی‌های مختلفی مانند بهبود لوگو، تولید محتوا، و استفاده از رسانه‌های اجتماعی را اجرا کنید.

ستون مارتین شرکت خودروسازی بریتانیایی است، که در زمینه‌ی مهندسی، طراحی و ساخت خودروهای اسپورت فعالیت می‌کند. تاریخچه استون مارتین، پر از مشکلات و همراه با فراز و فرودهای فراوان بوده است. با این حال، تلاش‌های آن باعث شده که به عنوان یکی از خودروسازان برتر جهانی شناخته شود.

تاریخچه تاسیس
تاریخ استون مارتین با تلاش‌های لیونل مارتین و رابرت بمفورد، که در سال ۱۹۱۳ شرکت بمفورد اند مارتین (Bamford & Martin) را تاسیس کردند، شروع شد. این دو نفر با همکاری هم، خودروهای ساخت سینگر (Singer) را در محوطه‌ای در لندن به فروش می‌رساندند. فعالیت آن‌ها در این محل با سرویس خودروهای جی‌دبلیوکی (GWK) و کالتروپ (Calthorpe) ادامه یافت.

پس از این‌که مارتین در مسابقه‌ی اتومبیل‌رانی استون هیل (Aston Hill) شرکت کرد، این دو نفر تصمیم به ساخت خودروی مستقل گرفتند تا بتوانند رقابت بهتری در این مسابقات داشته باشند. مارتین در سال ۱۹۱۴ برای اولین بار موفق شد با خودروی سینگر، برنده رقابت‌های استون هیل شود. نخستین خودرویی که تحت عنوان استون مارتین تولید شد، توسط مارتین طراحی شده بود. این خودرو از قرار دادن پیشرانه چهار سیلندر کاونتری سیمپلکس (Coventry-Simplex) روی شاسی ایزوتا فراسچینی (Isotta-Fraschini) مدل ۱۹۰۸ تشکیل شده بود این دو نفر مالکیت مناطقی را در هنیکر میوز (Henniker Mews) واقع در کنزینگتون (Kensington) بدست آوردند و موفق شدند اولین خودروی استون مارتین خود را در مارس ۱۹۱۵ (مطابق با اسفند ماه ۱۲۹۳ شمسی) تولید کنند. آن‌ها زمان زیادی برای انتخاب نام اولین خودروی خود صرف کردند و سرانجام نام “استون مارتین” مورد پسند واقع شد. نام “استون” از استون هیلز و “مارتین” از نام یکی از بنیانگذاران شرکت گرفته شده است.پس از تصمیم‌گیری برای انتخاب نام خودرو، شرکت تصمیم گرفت که تولید انبوه آن را آغاز کند، اما با شروع جنگ جهانی اول، آنها نتوانستند ایده خود را عملی کنند. در زمان گسترش جنگ جهانی اول، مارتین به نیروی دریایی پیوست، بمفورد نیز به ارتش سلطنتی بریتانیا ملحق شد. تمام تجهیزات کارخانه نیز به یک شرکت هواپیماسازی انگلیسی به نام ساپ‌ویت (Sopwith) فروخته شد.

پس از جنگ، مارتین و رابرت تصمیم گرفتند شرکت را مجددا تاسیس و طراحی محصولات خود را نوسازی کنند. شرکت دوباره در جاده آبینگدان (Abingdon road) کنزینگتون فعالیت خود را از سر گرفت و خودروی جدیدی طراحی کرد. با این حال، بمفورد در سال ۱۹۲۰ و به دلایل نامشخص این شرکت را ترک کرد. بنابراین، مارتین مجبور بود از منابع مختلف برای تامین مالی استفاده کند. در ادامه این برند با سرمایه‌گذاری بوروفسکی (Zborowski) راننده و مهندس انگلیسی مجددا احیا شد و از سال ۱۹۲۲ در مسابقات و رکوردگیری‌های مختلف شرکت می‌کرد. تا سال ۱۹۲۲، این شرکت به خوبی کار می‌کرد و حتی در گرندپری (جایزه بزرگ) فرانسه نیز شرکت کرد و موفق به ثبت رکورد سرعت و استقامت در این مسابقات شد. متاسفانه دوران موفقیت طولانی نبود و این شرکت در سال ۱۹۲۴ ورشکست شد.در همان سال، چارنوود، همراه با بیل رونویک و آگوستوس برتلری، این شرکت را خریداری کردند و آن را به “استون مارتین موتورز” تغییر نام دادند، اما دوباره در سال ۱۹۲۵ با شکست مواجه شدند. یک سال بعد، کارخانه بسته شد و این باعث شد که مارتین نیز شرکت را ترک کند. با این وجود، رونویک و برتلی در این شرکت باقی ماندند و تصمیم گرفتند دوباره شهرت استون مارتین را احیا کنند.

بحران‌های تاریخی و ورود دنیای سینما با جیمز باند
بازه زمانی بین سال‌های ۱۹۳۰ تا ۱۹۶۰، دوران موفقی برای استون مارتین نبود؛ این شرکت حتی تحت مدیریت آگوستوس و بیل به سرعت با مشکلات مالی مواجه شد. بنابراین ل. پیدو برون مدیریت شرکت را به دست گرفت، و سپس آن را در سال ۱۹۳۲ به علت مشکلات مالی به آرتور سادرلند واگذار کرد. در این زمان، استون مارتین موتورز تصمیم به تولید خودروهای جاده‌ای گرفت. در سال ۱۹۳۶ استون مارتین روی خودروهای جاده‌ای تمرکز کرد؛ ولی شروع جنگ جهانی دوم تنها مجال تولید ۷۰۰ خودرو را به آن داد و در خلال جنگ مجبور به ساخت قطعات هواپیما شد.

همانند بسیاری از شرکت‌های اروپایی، دهه‌های ۱۹۳۰ و ۱۹۴۰ دوران سختی برای استون مارتین بود. این شرکت چندین بار تغییر مالکیت خود را تجربه کرد، اما در سال ۱۹۳۷ موفق شد آمار تولید ۱۴۰ خودرو را ثبت کند که بیشترین میزان تولید سالانه از زمان آغاز فعالیت‌های استون مارتین بود.با این حال، با توجه به جنگ جهانی دوم استون مارتین کار را متوقف کرد و سپس مجبور شد با مشکلات مالی دست و پنجه نرم کند. در سال ۱۹۴۷، دیوید براون مالکیت این شرکت را برعهده گرفت و خودروهای متعددی را برای احیای این شرکت تولید کرد. جنگ جهانی دوم شرایط تولید را برای استون مارتین دشوارتر کرد و خرید این شرکت به همراه لاگوندا توسط دیوید براون، به نوعی موجب احیای آن شد. در دوران مالکیت براون، تمامی خودروهای تولیدی استون مارتین حروف اول نام و نام خانوادگی مالک خود یعنی DB را حمل می‌کردند. در سال ۱۹۴۹، دو نمونه اولیه DB2 وارد مسابقات لمانز شدند و در سال ۱۹۵۰ تولید این مدل آغاز شد. در سال ۱۹۵۰، استون مارتین سری DB خود را معرفی کرد و تا سال ۱۹۵۸ چند مدل معروف از جمله DB Mark II روانه بازار شد. در سال ۱۹۵۱، نام استون مارتین DB2 در تاریخ مسابقات لمانز و خودروهای اسپرت با کسب جایگاه‌های اول تا سوم در کلاس خود به جاودانگی رسید.خودروی DB4 در سال ۱۹۵۸ از خط تولید استون مارتین خارج شد و یکی از بهترین سال‌های حیات این برند بریتانیایی را رقم زد. این خودرو در چندین مسابقه به پیروزی دست یافت و موجب شد مدل‌های بیش‌تری توسط استون مارتین روانه بازار شوند. یکی از مهم‌ترین اتفاقات آن دوران، حضور استون مارتین DB5 در دو فیلم جیمز باند با بازی شون کانری بود.

تکامل DB و احیای برند
تمام خودروهایی که استون مارتین در دهه ۱۹۵۰ تولید کرد، باعث احیای نام و نشان آن در بریتانیا شد. بنابراین به زودی توانست رشد قابل توجهی به دست آورد. در سال ۱۹۶۳، استون مارتین مدل مشهور DB5 را معرفی کرد و در طول دهه ۶۰ با خودروهای DBS و DB6 به تولید محصولات در کلاس گرند تور ادامه داد. در سال‌های بین ۱۹۵۴ تا ۱۹۶۵، تادیک ماریک، بیش‌تر پیشرانه‌های استون مارتین را طراحی کرد.

حتی فیلم‌های جیمز باند نیز توانایی نجات استون مارتین به واسطه بحران سوخت در سال‌های ۱۹۷۰ و ارائه مقررات ایمنی جدید را نداشتند. دیوید براون مجبور شد تا شرکت استون مارتین را در سال ۱۹۷۲ به فروش برساند. در سال ۱۹۷۵، تولید این شرکت به پایین‌ترین میزان خود برابر با ۲۱ دستگاه در سال رسید.

موفقیت استون مارتین در سال‌های قبل دیری نپایید و این شرکت باز هم با مشکلات مالی مواجه شد. در دهه‌ی ۷۰ میلادی این شرکت نتوانست فرصتی برای تکرار رشد دهه گذشته پیدا کند و در سال ۱۹۷۲ با تغییر جدیدی مواجه شد. در آن سال استون مارتین به شرکت دیگری فروخته شد و سه سال بعد نیز به دلیل بدهی ۱.۰۵ میلیون دلاری، تغییر مالکیت را تجربه کرد.

در این زمان، استون مارتین استراتژی موفقی را برای احیا به کار گرفت، که منجر به استخدام بیش از ۳۶۰ کارمند جدید شد. در سال ۱۹۷۷، صاحبان جدید این شرکت را به سمت ساخت خودروهای گرند تور و نوسازی خط تولید سوق دادند. بنابراین ونتیج V8 در سال ۱۹۷۷ و خودروی روباز ولانته در سال ۱۹۷۸ روانه بازار شدند. ارائه مدل‌های V8 ولانته و ونتیج تداوم فعالیت‌های استون مارتین تا دهه ۱۹۸۰ را امکان‌پذیر کردند.

تحول‌های سازمانی و ورود فورد
در دهه ۸۰ میلادی، استون مارتین تصمیم گرفت که شرکت محبوب MG را خریداری کند و قصد داشت خودروی جدیدی با ویژگی‌های نوآورانه و طرح‌های جدید برای معرفی یک نسخه به‌روز شده از مدل معروف MGB طراحی کند. با این حال، این تصمیم هرگز عملی نشد و به دلیل بحران اقتصادی دهه ۸۰، بار دیگر به شکست انجامید.

در اواخر دهه ۸۰، فورد موفق به خرید ۷۵ درصد سهام استون مارتین شد. علاوه بر فورد، پیس پترولیوم (Pace Petroleum) و ویکتور گانتلت نیز باقیمانده سهام این شرکت را خریداری کردند. در دهه ۹۰ خودروی استون مارتین ویراژ (Virage) به مرحله تولید رسید و سه سال بعد، فورد موتور ۱۰۰ درصد سهام این شرکت را تصاحب کرد. شاید بتوان دوران مدیریت فورد را به عنوان موفق‌ترین دوران استون مارتین نامگذاری کرد.

در واقع، استون مارتین چند مدل معروف را در زمان مالکیت فورد معرفی کرد. برخی از بهترین خودروهای این دوران شامل DB7 ولانته، V8 ونتیج لمانز، DB7 ونتیج، V12 ونتیج، نسخه محدود DB7 زاگاتو ، DB9، استون مارتین V12 ونکوئیش S و DB9 ولانته می‌شود. تا سال ۲۰۰۵، استون مارتین حتی به مسابقه و رقابت‌های سرعت نیز بازگشت.از سال ۱۹۹۴ تا ۲۰۰۷ استون مارتین بخشی از شرکت خودروسازی فورد بود، که در سال ۲۰۰۰ به عنوان بخشی از گروه اتوموتیو پرمیر محسوب می‌شد. در سال ۲۰۰۷ این شرکت به قیمتی معادل ۴۷۹ میلیون یورو به وسیله‌ی یک کنسرسیوم مشارکتی خریداری شد. این کنسرسیوم توسط دیوید ریچاردز مدیریت می‌شد. شرکت‌های کویتی الدار و سرمایه‌گذاری ادیم، همراه با بازرگان آمریکایی، جان سندرز در این کنسرسیوم سرمایه‌گذاری کردند. شرکت فورد نیز با سرمایه ۷۷ میلیون دلار، مالکیت ۱۰ درصدی خود در شرکت استون مارتین را حفظ کرد.

تحت مالکیت فورد، استون مارتین DB7 معرفی شد. این خودرو نسبت به مدل‌های سال‌های ۱۹۸۰ از پیشرفت قابل توجهی برخوردار بود و تا سال ۲۰۰۱، پنج هزار دستگاه از آن وارد بازار شد. در همین سال استون مارتین مدل V12 ونکوئیش را معرفی کرد که در فیلم جیمز باند به نام “روز دیگر بمیر” با بازی پیرس برازنان حضور یافت. در سال ۲۰۰۳، استون مارتین ساختمان مرکزی خود را از نیوپورت پگنل به گیدون منتقل کرد. این شرکت اعلام کرد که با مدل DBR9 به مسابقات اتومبیل‌رانی باز خواهد گشت و با معرفی مدل‌های DB9 و V8 ونتیج، طراحی خودروهای خیابانی خود را نیز بهبود بخشید.

در سال ۲۰۰۸، خودروی استون مارتین DBS در فیلم دیگر جیمز باند به نام “ذره‌ای آرامش” با بازی دنیل کریگ حضور یافت. سال ۲۰۰۹ یکی از فعال‌ترین دوران استون مارتین بود که با معرفی مدل‌های V12 ونکوئیش و DBS ولانته همراه بود. همچنین مدل رپید در نمایشگاه خودرو فرانکفورت رونمایی شد و خبرهایی مبنی بر احیای برند لاگوندا نیز وجود داشت. اما یکی از شاهکارهای مهندسی استون مارتین، معرفی مدل وان-77 در سال ۲۰۰۹ بود که نیرومندترین خودروی تنفس طبیعی جهان بود.

در سال ۲۰۱۰، استون مارتین خودرویی با طراحی کاملا متفاوت نسبت به نمونه‌های تولیدی خود به نام سیگنت معرفی کرد که در کلاس خودروهای کامپکت قرار می‌گرفت. معرفی خودروی لوکس و چهاردر استون مارتین رپید در سال ۲۰۱۱، دامنه محصولات این شرکت را کامل کرد. استون مارتین در سال ۲۰۱۳، صد سالگی خود را جشن گرفت.

وضعیت کنونی برند استون مارتین
در حال حاضر، استون مارتین متعلق به ۶ سازمان مختلف است که سهام این شرکت را در اختیار دارند. صرف‌نظر از روزهای دشوار همراه با مشکلات مالی، استون مارتین اکنون شرایط خوبی دارد و در حال حاضر درآمد خالص این خودروساز به بیش از ۴۷۴.۳ میلیون پوند (۶۰۵ میلیون دلار) می‌رسد. در حال حاضر این شرکت دارای بیش از ۱۲۵۰ کارمند در سراسر جهان است. علاوه بر این، خودروساز بریتانیایی مالکیت دو برند استون مارتین ریسینگ و لاگوندا (Lagonda) را نیز در اختیار دارد.

لیست انواع مدل‌های خودرو در استون مارتین
اگر چه آغاز مسیر برای استون مارتین کمی ناخوشایند بود، اما آنها موفق به ایجاد برندی مستقل و ارزشمند شدند. استون مارتین حتی پس از سال‌ها قرار گرفتن در معرض بحران مالی، در حال حاضر یکی از بهترین تولیدکنندگان خودروهای لوکس و عملکرد بالا در جهان به شمار می‌رود. انواع مدل‌های کنونی استون مارتین به شرح زیر است:

استون مارتین ویراژ
استون مارتین ونکوئیش
استون مارتین رپید
استون مارتین رپید S
استون مارتین DB9
استون مارتین DB9 ولانته
استون مارتین نسخه DB9 کربن
استون مارتین ونکوئیش ولانته
استون مارتین ونکوئیش نسخه کربن
استون مارتین V8 ونتیج
استون مارتین V12 ونتیج S
استون مارتین V12 ونتیج S رودستر
استون مارتین V8 راننده ونتیج
استون مارتین V8 ونتیج S رودستر
استون مارتین ونتیج N430

علاوه بر این، استون مارتین در حال تلاش برای عرضه شاسی‌بلند تمام برقی لاگوندا است؛ اما اطلاعات چندانی در مورد آن وجود ندارد. استون مارتین همزمان با عرضه محصولات خودرویی، در زمینه تولید تاکسی پرنده نیز با رولزرویس همکاری می‌کند. این خودروی پرنده طرحی برای آینده است و فعلا در مرحله مفهومی قرار دارد.

برند آماده همان برندی است که قبلا ثبت شده است. استفاده از برند ثبت شده زمانی کاربردی می باشد که شما حداقل یکبار اقدام به ثبت برند خود کرده باشید و با مشکلاتی که بر سر ثبت یک برند می باشد، کاملا آشنا باشید. ثبت یک برند علاوه بر اینکه زمان بر می باشد، اگر با اصول آن آشنا نباشیم، نمی توانیم برند دلخواه مان را ثبت کنیم. بسیاری از افراد برای جلوگیری از صرف وقت، اقدام به خرید برندهایی می نمایند که قبلا ثبت شده است. این کار دقیقا مثل خرید یک کالای درست شده می باشد تا ساختن یک کالا. یعنی زمانی که شما تصمیم به داشتن یک کالا می کنید، یا می توانید آن را بدون دردسر از جایی که آن کالا را برای فروش گذاشته است بخرید، یا آن کالا را تولید نمایید. ساختن یک کالا چون مواد اولیه و دستگاه های مخصوص تولید می خواهد زمان بر و هزینه بر می باشد و چه بسا نتیجه مطلوب را ندهد و یا با انجام تمام مشقات و سختی ها، کالا تولید نشود. برای همین، اشخاصی که در کار خود حرفه ای هستند، تصمیم به خرید یک برند می نمایند. بنابراین خرید برند در مشاغل حرفه ای یک امر رایج می باشد و برای همین موضوع است که یک برند آماده تقریبا گران می باشد. یکی از دلایلی که باعث این قیمت زیاد می شود، ارزشمند بودن خرید یک برند ثبت شده می باشد.

شناخته شدن در بازار توسط ثبت برند
برندینگ و ثبت برند به شما کمک می‌کند تا در ذهن مشتریان خود جا بگیرید. وقتی کسی به دنبال یک محصول یا خدمات خاصی است، احتمالاً به نام شما اولین گزینه‌ای خواهد بود که به ذهنش می‌آید. این به شما امکان می‌دهد تا بازار را به خوبی اشغال کنید بنابراین اگر به دنبال ثبت برند هستید می توانید همین الان با کارشناسان الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایرانما

برند آماده چیست ؟

برند آماده همان برندی است که قبلا ثبت شده است. استفاده از برند ثبت شده زمانی کاربردی می باشد که شما حداقل یکبار اقدام به ثبت برند خود کرده باشید و با مشکلاتی که بر سر ثبت یک برند می باشد، کاملا آشنا باشید. ثبت یک برند علاوه بر اینکه زمان بر می باشد، اگر با اصول آن آشنا نباشیم، نمی توانیم برند دلخواه مان را ثبت کنیم. بسیاری از افراد برای جلوگیری از صرف وقت، اقدام به خرید برندهایی می نمایند که قبلا ثبت شده است. این کار دقیقا مثل خرید یک کالای درست شده می باشد تا ساختن یک کالا. یعنی زمانی که شما تصمیم به داشتن یک کالا می کنید، یا می توانید آن را بدون دردسر از جایی که آن کالا را برای فروش گذاشته است بخرید، یا آن کالا را تولید نمایید. ساختن یک کالا چون مواد اولیه و دستگاه های مخصوص تولید می خواهد زمان بر و هزینه بر می باشد و چه بسا نتیجه مطلوب را ندهد و یا با انجام تمام مشقات و سختی ها، کالا تولید نشود. برای همین، اشخاصی که در کار خود حرفه ای هستند، تصمیم به خرید یک برند می نمایند. بنابراین خرید برند در مشاغل حرفه ای یک امر رایج می باشد و برای همین موضوع است که یک برند آماده تقریبا گران می باشد. یکی از دلایلی که باعث این قیمت زیاد می شود، ارزشمند بودن خرید یک برند ثبت شده می باشد.

شناخته شدن در بازار توسط ثبت برند
برندینگ و ثبت برند به شما کمک می‌کند تا در ذهن مشتریان خود جا بگیرید. وقتی کسی به دنبال یک محصول یا خدمات خاصی است، احتمالاً به نام شما اولین گزینه‌ای خواهد بود که به ذهنش می‌آید. این به شما امکان می‌دهد تا بازار را به خوبی اشغال کنید بنابراین اگر به دنبال ثبت برند هستید می توانید همین الان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

۲. افزایش اعتماد مشتریان
یک برند قوی به مشتریان اعتماد بیشتری به شما می‌دهد. زمانی که مشتریان به برند شما اعتماد دارند، آنها بیشترین احتمال را دارند که از محصولات یا خدمات شما استفاده کنند. اعتماد مشتریان می‌تواند به افزایش وفاداری آنها نسبت به کسب و کار شما منجر شود.

۳. تفکر درازمدت
برندینگ به شما کمک می‌کند تا به تفکر درازمدت و استراتژیک دست یابید. شما نیاز دارید تا برند خود را برای آینده بسازید و از طریق ارتقاء آن به رشد کسب و کار خود بپردازید.

اهمیت ثبت شرکت و شناخته‌شدن بصری
ثبت شرکت یکی از اجزای مهم برندینگ است که به شما کمک می‌کند تا به طور بصری تشخیص داده شوید. از طریق ثبت شرکت در تبریز مشتریان به شما اعتماد بیشتری خواهند داشت. زیرا یک کسب و کار بر پایه اصول درست را مشاهده می کنند.

استفاده از رسانه‌های اجتماعی
رسانه‌های اجتماعی ابزاری قدرتمند برای ارتقاء برند شما هستند. با استفاده مناسب از پلتفرم‌های اجتماعی، می‌توانید با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید و محتوای ارزشمندی ارائه دهید.

اهمیت تجربه مشتری
تجربه مشتری از جمله عواملی است که برند شما را تعیین می‌کند. وقتی مشتریان تجربه مثبتی از کسب و کار شما داشته باشند، احتمالاً به دیگران نیز از شما توصیه می‌کنند. بنابراین، توجه به تجربه مشتریان از اهمیت بسیاری برخوردار است.

بهینه‌سازی و توسعه برند
برندینگ یک فرآیند مداوم است که نیازمند بهینه‌سازی و توسعه مداوم برند شماست. برای این منظور، می‌توانید از روش‌های مختلفی مانند تبلیغات در اینترنت، بهبود سئو، و تولید محتوای ارزشمند استفاده کنید.

نقش محتوا در برندینگ
محتوا نقش مهمی در برندینگ ایفا می‌کند. با ارائه محتوای ارزشمند و مرتبط با صنعت خود، می‌توانید به عنوان یک افزونه به برند خود ارتقاء دهید. همچنین، محتوا به شما امکان می‌دهد تا به مشتریان خود آموزش دهید و ارتباط نزدیک‌تری با آنها برقرار کنید.

چرا باید به برند خود اهمیت دهیم؟
برند شما نشان‌دهنده هویت و ارزش‌های کسب و کار شماست. به عنوان یک کسب و کار، شناخته شدن و اعتماد مشتریان امری بسیار اساسی است. اهمیت برندینگ در تعیین موقعیت شما در بازار و رشد کسب و کار شما بی‌پایان است.

آیا برندینگ تنها برای کسب و کارهای بزرگ اهمیت دارد؟
خیر، برندینگ برای همه کسب و کارها اهمیت دارد. حتی کسب و کارهای کوچک نیز می‌توانند از برندینگ بهره‌برداری کنند تا بازار خود را گسترش دهند و مشتریان جدید جلب کنند.

آیا برندینگ تنها به معنای لوگو و طراحی است؟
نه، برندینگ بیش از این است. این شامل شناخته شدن در بازار، تجربه مشتری، محتوا، و ارتباط با مشتریان نیز می‌شود. طراحی لوگو تنها یک جزء از برندینگ است.

چگونه می‌توانم برند کسب و کار خود را بهبود دهم؟
برای بهبود برند کسب و کار خود، ابتدا باید شناخت کاملی از بازار و مشتریان خود داشته باشید. سپس می‌توانید استراتژی‌های مختلفی مانند بهبود لوگو، تولید محتوا، و استفاده از رسانه‌های اجتماعی را اجرا کنید.

ستون مارتین شرکت خودروسازی بریتانیایی است، که در زمینه‌ی مهندسی، طراحی و ساخت خودروهای اسپورت فعالیت می‌کند. تاریخچه استون مارتین، پر از مشکلات و همراه با فراز و فرودهای فراوان بوده است. با این حال، تلاش‌های آن باعث شده که به عنوان یکی از خودروسازان برتر جهانی شناخته شود.

تاریخچه تاسیس
تاریخ استون مارتین با تلاش‌های لیونل مارتین و رابرت بمفورد، که در سال ۱۹۱۳ شرکت بمفورد اند مارتین (Bamford & Martin) را تاسیس کردند، شروع شد. این دو نفر با همکاری هم، خودروهای ساخت سینگر (Singer) را در محوطه‌ای در لندن به فروش می‌رساندند. فعالیت آن‌ها در این محل با سرویس خودروهای جی‌دبلیوکی (GWK) و کالتروپ (Calthorpe) ادامه یافت.

پس از این‌که مارتین در مسابقه‌ی اتومبیل‌رانی استون هیل (Aston Hill) شرکت کرد، این دو نفر تصمیم به ساخت خودروی مستقل گرفتند تا بتوانند رقابت بهتری در این مسابقات داشته باشند. مارتین در سال ۱۹۱۴ برای اولین بار موفق شد با خودروی سینگر، برنده رقابت‌های استون هیل شود. نخستین خودرویی که تحت عنوان استون مارتین تولید شد، توسط مارتین طراحی شده بود. این خودرو از قرار دادن پیشرانه چهار سیلندر کاونتری سیمپلکس (Coventry-Simplex) روی شاسی ایزوتا فراسچینی (Isotta-Fraschini) مدل ۱۹۰۸ تشکیل شده بود این دو نفر مالکیت مناطقی را در هنیکر میوز (Henniker Mews) واقع در کنزینگتون (Kensington) بدست آوردند و موفق شدند اولین خودروی استون مارتین خود را در مارس ۱۹۱۵ (مطابق با اسفند ماه ۱۲۹۳ شمسی) تولید کنند. آن‌ها زمان زیادی برای انتخاب نام اولین خودروی خود صرف کردند و سرانجام نام “استون مارتین” مورد پسند واقع شد. نام “استون” از استون هیلز و “مارتین” از نام یکی از بنیانگذاران شرکت گرفته شده است.پس از تصمیم‌گیری برای انتخاب نام خودرو، شرکت تصمیم گرفت که تولید انبوه آن را آغاز کند، اما با شروع جنگ جهانی اول، آنها نتوانستند ایده خود را عملی کنند. در زمان گسترش جنگ جهانی اول، مارتین به نیروی دریایی پیوست، بمفورد نیز به ارتش سلطنتی بریتانیا ملحق شد. تمام تجهیزات کارخانه نیز به یک شرکت هواپیماسازی انگلیسی به نام ساپ‌ویت (Sopwith) فروخته شد.

پس از جنگ، مارتین و رابرت تصمیم گرفتند شرکت را مجددا تاسیس و طراحی محصولات خود را نوسازی کنند. شرکت دوباره در جاده آبینگدان (Abingdon road) کنزینگتون فعالیت خود را از سر گرفت و خودروی جدیدی طراحی کرد. با این حال، بمفورد در سال ۱۹۲۰ و به دلایل نامشخص این شرکت را ترک کرد. بنابراین، مارتین مجبور بود از منابع مختلف برای تامین مالی استفاده کند. در ادامه این برند با سرمایه‌گذاری بوروفسکی (Zborowski) راننده و مهندس انگلیسی مجددا احیا شد و از سال ۱۹۲۲ در مسابقات و رکوردگیری‌های مختلف شرکت می‌کرد. تا سال ۱۹۲۲، این شرکت به خوبی کار می‌کرد و حتی در گرندپری (جایزه بزرگ) فرانسه نیز شرکت کرد و موفق به ثبت رکورد سرعت و استقامت در این مسابقات شد. متاسفانه دوران موفقیت طولانی نبود و این شرکت در سال ۱۹۲۴ ورشکست شد.در همان سال، چارنوود، همراه با بیل رونویک و آگوستوس برتلری، این شرکت را خریداری کردند و آن را به “استون مارتین موتورز” تغییر نام دادند، اما دوباره در سال ۱۹۲۵ با شکست مواجه شدند. یک سال بعد، کارخانه بسته شد و این باعث شد که مارتین نیز شرکت را ترک کند. با این وجود، رونویک و برتلی در این شرکت باقی ماندند و تصمیم گرفتند دوباره شهرت استون مارتین را احیا کنند.

بحران‌های تاریخی و ورود دنیای سینما با جیمز باند
بازه زمانی بین سال‌های ۱۹۳۰ تا ۱۹۶۰، دوران موفقی برای استون مارتین نبود؛ این شرکت حتی تحت مدیریت آگوستوس و بیل به سرعت با مشکلات مالی مواجه شد. بنابراین ل. پیدو برون مدیریت شرکت را به دست گرفت، و سپس آن را در سال ۱۹۳۲ به علت مشکلات مالی به آرتور سادرلند واگذار کرد. در این زمان، استون مارتین موتورز تصمیم به تولید خودروهای جاده‌ای گرفت. در سال ۱۹۳۶ استون مارتین روی خودروهای جاده‌ای تمرکز کرد؛ ولی شروع جنگ جهانی دوم تنها مجال تولید ۷۰۰ خودرو را به آن داد و در خلال جنگ مجبور به ساخت قطعات هواپیما شد.

همانند بسیاری از شرکت‌های اروپایی، دهه‌های ۱۹۳۰ و ۱۹۴۰ دوران سختی برای استون مارتین بود. این شرکت چندین بار تغییر مالکیت خود را تجربه کرد، اما در سال ۱۹۳۷ موفق شد آمار تولید ۱۴۰ خودرو را ثبت کند که بیشترین میزان تولید سالانه از زمان آغاز فعالیت‌های استون مارتین بود.با این حال، با توجه به جنگ جهانی دوم استون مارتین کار را متوقف کرد و سپس مجبور شد با مشکلات مالی دست و پنجه نرم کند. در سال ۱۹۴۷، دیوید براون مالکیت این شرکت را برعهده گرفت و خودروهای متعددی را برای احیای این شرکت تولید کرد. جنگ جهانی دوم شرایط تولید را برای استون مارتین دشوارتر کرد و خرید این شرکت به همراه لاگوندا توسط دیوید براون، به نوعی موجب احیای آن شد. در دوران مالکیت براون، تمامی خودروهای تولیدی استون مارتین حروف اول نام و نام خانوادگی مالک خود یعنی DB را حمل می‌کردند. در سال ۱۹۴۹، دو نمونه اولیه DB2 وارد مسابقات لمانز شدند و در سال ۱۹۵۰ تولید این مدل آغاز شد. در سال ۱۹۵۰، استون مارتین سری DB خود را معرفی کرد و تا سال ۱۹۵۸ چند مدل معروف از جمله DB Mark II روانه بازار شد. در سال ۱۹۵۱، نام استون مارتین DB2 در تاریخ مسابقات لمانز و خودروهای اسپرت با کسب جایگاه‌های اول تا سوم در کلاس خود به جاودانگی رسید.خودروی DB4 در سال ۱۹۵۸ از خط تولید استون مارتین خارج شد و یکی از بهترین سال‌های حیات این برند بریتانیایی را رقم زد. این خودرو در چندین مسابقه به پیروزی دست یافت و موجب شد مدل‌های بیش‌تری توسط استون مارتین روانه بازار شوند. یکی از مهم‌ترین اتفاقات آن دوران، حضور استون مارتین DB5 در دو فیلم جیمز باند با بازی شون کانری بود.

تکامل DB و احیای برند
تمام خودروهایی که استون مارتین در دهه ۱۹۵۰ تولید کرد، باعث احیای نام و نشان آن در بریتانیا شد. بنابراین به زودی توانست رشد قابل توجهی به دست آورد. در سال ۱۹۶۳، استون مارتین مدل مشهور DB5 را معرفی کرد و در طول دهه ۶۰ با خودروهای DBS و DB6 به تولید محصولات در کلاس گرند تور ادامه داد. در سال‌های بین ۱۹۵۴ تا ۱۹۶۵، تادیک ماریک، بیش‌تر پیشرانه‌های استون مارتین را طراحی کرد.

حتی فیلم‌های جیمز باند نیز توانایی نجات استون مارتین به واسطه بحران سوخت در سال‌های ۱۹۷۰ و ارائه مقررات ایمنی جدید را نداشتند. دیوید براون مجبور شد تا شرکت استون مارتین را در سال ۱۹۷۲ به فروش برساند. در سال ۱۹۷۵، تولید این شرکت به پایین‌ترین میزان خود برابر با ۲۱ دستگاه در سال رسید.

موفقیت استون مارتین در سال‌های قبل دیری نپایید و این شرکت باز هم با مشکلات مالی مواجه شد. در دهه‌ی ۷۰ میلادی این شرکت نتوانست فرصتی برای تکرار رشد دهه گذشته پیدا کند و در سال ۱۹۷۲ با تغییر جدیدی مواجه شد. در آن سال استون مارتین به شرکت دیگری فروخته شد و سه سال بعد نیز به دلیل بدهی ۱.۰۵ میلیون دلاری، تغییر مالکیت را تجربه کرد.

در این زمان، استون مارتین استراتژی موفقی را برای احیا به کار گرفت، که منجر به استخدام بیش از ۳۶۰ کارمند جدید شد. در سال ۱۹۷۷، صاحبان جدید این شرکت را به سمت ساخت خودروهای گرند تور و نوسازی خط تولید سوق دادند. بنابراین ونتیج V8 در سال ۱۹۷۷ و خودروی روباز ولانته در سال ۱۹۷۸ روانه بازار شدند. ارائه مدل‌های V8 ولانته و ونتیج تداوم فعالیت‌های استون مارتین تا دهه ۱۹۸۰ را امکان‌پذیر کردند.

تحول‌های سازمانی و ورود فورد
در دهه ۸۰ میلادی، استون مارتین تصمیم گرفت که شرکت محبوب MG را خریداری کند و قصد داشت خودروی جدیدی با ویژگی‌های نوآورانه و طرح‌های جدید برای معرفی یک نسخه به‌روز شده از مدل معروف MGB طراحی کند. با این حال، این تصمیم هرگز عملی نشد و به دلیل بحران اقتصادی دهه ۸۰، بار دیگر به شکست انجامید.

در اواخر دهه ۸۰، فورد موفق به خرید ۷۵ درصد سهام استون مارتین شد. علاوه بر فورد، پیس پترولیوم (Pace Petroleum) و ویکتور گانتلت نیز باقیمانده سهام این شرکت را خریداری کردند. در دهه ۹۰ خودروی استون مارتین ویراژ (Virage) به مرحله تولید رسید و سه سال بعد، فورد موتور ۱۰۰ درصد سهام این شرکت را تصاحب کرد. شاید بتوان دوران مدیریت فورد را به عنوان موفق‌ترین دوران استون مارتین نامگذاری کرد.

در واقع، استون مارتین چند مدل معروف را در زمان مالکیت فورد معرفی کرد. برخی از بهترین خودروهای این دوران شامل DB7 ولانته، V8 ونتیج لمانز، DB7 ونتیج، V12 ونتیج، نسخه محدود DB7 زاگاتو ، DB9، استون مارتین V12 ونکوئیش S و DB9 ولانته می‌شود. تا سال ۲۰۰۵، استون مارتین حتی به مسابقه و رقابت‌های سرعت نیز بازگشت.از سال ۱۹۹۴ تا ۲۰۰۷ استون مارتین بخشی از شرکت خودروسازی فورد بود، که در سال ۲۰۰۰ به عنوان بخشی از گروه اتوموتیو پرمیر محسوب می‌شد. در سال ۲۰۰۷ این شرکت به قیمتی معادل ۴۷۹ میلیون یورو به وسیله‌ی یک کنسرسیوم مشارکتی خریداری شد. این کنسرسیوم توسط دیوید ریچاردز مدیریت می‌شد. شرکت‌های کویتی الدار و سرمایه‌گذاری ادیم، همراه با بازرگان آمریکایی، جان سندرز در این کنسرسیوم سرمایه‌گذاری کردند. شرکت فورد نیز با سرمایه ۷۷ میلیون دلار، مالکیت ۱۰ درصدی خود در شرکت استون مارتین را حفظ کرد.

تحت مالکیت فورد، استون مارتین DB7 معرفی شد. این خودرو نسبت به مدل‌های سال‌های ۱۹۸۰ از پیشرفت قابل توجهی برخوردار بود و تا سال ۲۰۰۱، پنج هزار دستگاه از آن وارد بازار شد. در همین سال استون مارتین مدل V12 ونکوئیش را معرفی کرد که در فیلم جیمز باند به نام “روز دیگر بمیر” با بازی پیرس برازنان حضور یافت. در سال ۲۰۰۳، استون مارتین ساختمان مرکزی خود را از نیوپورت پگنل به گیدون منتقل کرد. این شرکت اعلام کرد که با مدل DBR9 به مسابقات اتومبیل‌رانی باز خواهد گشت و با معرفی مدل‌های DB9 و V8 ونتیج، طراحی خودروهای خیابانی خود را نیز بهبود بخشید.

در سال ۲۰۰۸، خودروی استون مارتین DBS در فیلم دیگر جیمز باند به نام “ذره‌ای آرامش” با بازی دنیل کریگ حضور یافت. سال ۲۰۰۹ یکی از فعال‌ترین دوران استون مارتین بود که با معرفی مدل‌های V12 ونکوئیش و DBS ولانته همراه بود. همچنین مدل رپید در نمایشگاه خودرو فرانکفورت رونمایی شد و خبرهایی مبنی بر احیای برند لاگوندا نیز وجود داشت. اما یکی از شاهکارهای مهندسی استون مارتین، معرفی مدل وان-77 در سال ۲۰۰۹ بود که نیرومندترین خودروی تنفس طبیعی جهان بود.

در سال ۲۰۱۰، استون مارتین خودرویی با طراحی کاملا متفاوت نسبت به نمونه‌های تولیدی خود به نام سیگنت معرفی کرد که در کلاس خودروهای کامپکت قرار می‌گرفت. معرفی خودروی لوکس و چهاردر استون مارتین رپید در سال ۲۰۱۱، دامنه محصولات این شرکت را کامل کرد. استون مارتین در سال ۲۰۱۳، صد سالگی خود را جشن گرفت.

وضعیت کنونی برند استون مارتین
در حال حاضر، استون مارتین متعلق به ۶ سازمان مختلف است که سهام این شرکت را در اختیار دارند. صرف‌نظر از روزهای دشوار همراه با مشکلات مالی، استون مارتین اکنون شرایط خوبی دارد و در حال حاضر درآمد خالص این خودروساز به بیش از ۴۷۴.۳ میلیون پوند (۶۰۵ میلیون دلار) می‌رسد. در حال حاضر این شرکت دارای بیش از ۱۲۵۰ کارمند در سراسر جهان است. علاوه بر این، خودروساز بریتانیایی مالکیت دو برند استون مارتین ریسینگ و لاگوندا (Lagonda) را نیز در اختیار دارد.

لیست انواع مدل‌های خودرو در استون مارتین
اگر چه آغاز مسیر برای استون مارتین کمی ناخوشایند بود، اما آنها موفق به ایجاد برندی مستقل و ارزشمند شدند. استون مارتین حتی پس از سال‌ها قرار گرفتن در معرض بحران مالی، در حال حاضر یکی از بهترین تولیدکنندگان خودروهای لوکس و عملکرد بالا در جهان به شمار می‌رود. انواع مدل‌های کنونی استون مارتین به شرح زیر است:

استون مارتین ویراژ
استون مارتین ونکوئیش
استون مارتین رپید
استون مارتین رپید S
استون مارتین DB9
استون مارتین DB9 ولانته
استون مارتین نسخه DB9 کربن
استون مارتین ونکوئیش ولانته
استون مارتین ونکوئیش نسخه کربن
استون مارتین V8 ونتیج
استون مارتین V12 ونتیج S
استون مارتین V12 ونتیج S رودستر
استون مارتین V8 راننده ونتیج
استون مارتین V8 ونتیج S رودستر
استون مارتین ونتیج N430

علاوه بر این، استون مارتین در حال تلاش برای عرضه شاسی‌بلند تمام برقی لاگوندا است؛ اما اطلاعات چندانی در مورد آن وجود ندارد. استون مارتین همزمان با عرضه محصولات خودرویی، در زمینه تولید تاکسی پرنده نیز با رولزرویس همکاری می‌کند. این خودروی پرنده طرحی برای آینده است و فعلا در مرحله مفهومی قرار دارد.

تماس بگیرید.

۲. افزایش اعتماد مشتریان
یک برند قوی به مشتریان اعتماد بیشتری به شما می‌دهد. زمانی که مشتریان به برند شما اعتماد دارند، آنها بیشترین احتمال را دارند که از محصولات یا خدمات شما استفاده کننالوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایراند. اعتماد مشتریان می‌تواند به افزایش وفاداری آنها نسبت به کسب و کار شما منجر شود.

۳. تفکر درازمدت
برندینگ به شما کمک می‌کند تا به تفکر درازمدت و استراتژیک دست یابید. شما نیاز دارید تا برند خود را برای آینده بسازید و از طریق ارتقاء آن به رشد کسب و کار خود بپردازید.الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایران

اهمیت ثبت شرکت و شناخته‌شدن بصری
ثبت شرکت یکی از اجزای مهم برندینگ است که به شما کمک می‌کند تا به طور بصری تشخیص داده شوید. از طریق ثبت شرکت در تبریز مشتریان به شما اعتماد بیشتری خواهند داشت. زیرا یک کسب و کار بر پایه اصول درست را مشاهده می کنند.

استفاده از رسانه‌های اجتماعی
رسانه‌های اجتماعی ابزاری قدرتمند برای ارتقاء برند شما هستند. با استفاده مناسب از پلتفرم‌های اجتماعی، می‌توانید با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید و محتوای ارزشمندی ارائه دالوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایرانهید.

اهمیت تجربه مشتری
تجربه مشتری از جمله عواملی است که برند شما را تعیین می‌کند. وقتی مشتریان تجربه مثبتی از کسب و کار شما داشته باشند، احتمالاً به دیگران نیز از شما توصیه می‌کنند. بنابراین، توجه به تجربه مشتریان از اهمیت بسیاری برخوردار است.الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایراناهمیت تجربه مشتری
الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایرانتجربه مشتری از جمله عواملی است که برند شما را تعیین می‌کند. وقتی مشتریان تجربه مثبتی از کسب و کار شما داشته باشند، احتمالاً به دیگران نیز از شماالوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایران توصیه می‌کنند. بنابراین، توجه به تجربه مشتریان از اهمیت بسیاری برخوردار است.

بهینه‌سازی و توسعه برند
برندینگ یک فرآیند مداوم است که نیازمند بهینه‌سازی و توسعه مداوم برند شماست. برای این منظور، می‌توانید از روش‌های مختلفی مانند تبلیغات در الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایراناینترنت، بهبود سئو، و تولید محتوای ارزشمند استفاده کنید.الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایرانبهینه‌سازی و توسعه برند
برندینگ یک فرآیند مداوم است که نیازمند بهینه‌سازی و توسعه مداوم برند شماست. برای این منظور، می‌توانید از روش‌های مختلفی مانند تبلیغات در اینترنت، بهبود سئو، و تولید محتوای ارزشمند استفاده کنید.

نقش محتوا در برندینگ
محتوا نقش مهمی در برندینگ ایفا می‌کند. با ارائه محتوای ارزشمند و مرتبط با صنعت خود، می‌توانید به عنوان یک افزونه به برند خود ارتقاء دهید. همچنین، محتوا به شما امکان می‌دالوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایرانهد تا به مشتریان خود آموزش دهید و ارتباط نزدیک‌تری با آنها برقرار کنید.

چرا باید به برند خود اهمیت دهیم؟
برند شما نشان‌دهنده هویت و ارزش‌های کسب و کار شماست. به عنوان یک کسب و کار، شناخته شدن و اعتماد مشتریان امری بسیار اساسی است. اهمیت برندینگ در تعیین موقعیالوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایرانت شما در بازار و رشد کسب و کار شما بی‌پایان است.

آیا برندینگ تنها برای کسب و کارهای بزرگ اهمیت دارد؟
خیر، برندینگ برای همه کسب و کارها اهمیت دارد. حتی کسب و کارهای کوچک نیز می‌توانند از برندینگ بهره‌برداری کنند تا بازار خود را گسترش دهند و مشتریان جدید جلب کننالوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایراند.

آیا برندینگ تنها به معنای لوگو و طراحی است؟
نه، برندینگ بیش از این است. این شامل شناخته شدن در بازار، تجربه مشتری، محتوا، و ارتباط با مشتریان نیز می‌شود. طراحی لوگو تنها یک جزء از برندینگ است.

چگونه می‌توانم برند کسب و کار خود را بهبود دهم؟
برای بهبود برند کسب و کار خود، ابتدا باید شناخت کاملی از بازار و مشتریان خود داشته باشید. سپس می‌توانید استراتژی‌های مختلفی مانند بهبود لوگو، تولید محتوا، و استفاده االوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایرانز رسانه‌های اجتماعی را اجرا کنید.

ستون مارتین شرکت خودروسازی بریتانیایی است، که در زمینه‌ی مهندسی، طراحی و ساخت خودروهای اسپورت فعالیت می‌کند. تاریخچه استون مارتین، پر از مشکلات و همراه با فراز و فرودهای فراوان بوده است. با این حال، تلاش‌های آن باعث شده که به عنوان یکی از خودروسازان برتر جهانی شناخته شود.

تاریخچه تاسیس
تاریخ استون مارتین با تلاش‌های لیونل مارتین و رابرت بمفورد، که در سال ۱۹۱۳ شرکت بمفورد اند مارتین (Bamford & Martin) را تاسیس کردند، شروع شد. این دو نفر با همکاری هم، خودروهای ساخت سینگر (Singer) را در محوطه‌ای در لندن به فروش می‌رساندند. فعالیت آن‌ها در این محل با سرویس خودروهای جی‌دبلیوکی (GWK) و کالتروپ (Calthorpe) ادامه یافت.

پس از این‌که مارتین در مسابقه‌ی اتومبیل‌رانی استون هیل (Aston Hill) شرکت کرد، این دو نفر تصمیم به ساخت خودروی مستقل گرفتند تا بتوانند رقابت بهتری در این مسابقات داشته باشند. مارتین در سال ۱۹۱۴ برای اولین بار موفق شد با خودروی سینگر، برنده رقابت‌های استون هیل شود. نخستین خودرویی که تحت عنوان استون مارتین تولید شد، توسط مارتین طراحی شده بود. این خودرو از قرار دادن پیشرانه چهار سیلندر کاونتری سیمپلکس (Coventry-Simplex) روی شاسی ایزوتا فراسچینی (Isotta-Fraschini) مدل ۱۹۰۸ تشکیل شده بود این دو نفر مالکیت مناطقی را در هنیکر میوز (Henniker Mews) واقع در کنزینگتون (Kensington) بدست آوردند و موفق شدند اولین خودروی استون مارتین خود را در مارس ۱۹۱۵ (مطابق با اسفند ماه ۱۲۹۳ شمسی) تولید کنند. آن‌ها زمان زیادی برای انتخاب نام اولین خودروی خود صرف کردند و سرانجام نام “استون مارتین” مورد پسند واقع شد. نام “استون” از استون هیلز و “مارتین” از نام یکی از بنیانگذاران شرکت گرفته شده است.پس از تصمیم‌گیری برای انتخاب نام خودرو، شرکت تصمیم گرفت که تولید انبوه آن را آغاز کند، اما با شروع جنگ جهانی اول، آنها نتوانستند ایده خود را عملی کنند. در زمان گسترش جنگ جهانی اول، مارتین به نیروی دریایی پیوست، بمفورد نیز به ارتش سلطنتی بریتانیا ملحق شد. تمام تجهیزات کارخانه نیز به یک شرکت هواپیماسازی انگلیسی به نام ساپ‌ویت (Sopwith) فروخته شد.

پس از جنگ، مارتین و رابرت تصمیم گرفتند شرکت را مجددا تاسیس و طراحی محصولات خود را نوسازی کنند. شرکت دوباره در جاده آبینگدان (Abingdon road) کنزینگتون فعالیت خود را از سر گرفت و خودروی جدیدی طراحی کرد. با این حال، بمفورد در سال ۱۹۲۰ و به دلایل نامشخص این شرکت را ترک کرد. بنابراین، مارتین مجبور بود از منابع مختلف برای تامین مالی استفاده کند. در ادامه این برند با سرمایه‌گذاری بوروفسکی (Zborowski) راننده و مهندس انگلیسی مجددا احیا شد و از سال ۱۹۲۲ در مسابقات و رکوردگیری‌های مختلف شرکت می‌کرد. تا سال ۱۹۲۲، این شرکت به خوبی کار می‌کرد و حتی در گرندپری (جایزه بزرگ) فرانسه نیز شرکت کرد و موفق به ثبت رکورد سرعت و استقامت در این مسابقات شد. متاسفانه دوران موفقیت طولانی نبود و این شرکت در سال ۱۹۲۴ ورشکست شد.در همان سال، چارنوود، همراه با بیل رونویک و آگوستوس برتلری، این شرکت را خریداری کردند و آن را به “استون مارتین موتورز” تغییر نام دادند، اما دوباره در سال ۱۹۲۵ با شکست مواجه شدند. یک سال بعد، کارخانه بسته شد و این باعث شد که مارتین نیز شرکت را ترک کند. با این وجود، رونویک و برتلی در این شرکت باقی ماندند و تصمیم گرفتند دوباره شهرت استون مارتین را احیا کنند.الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایرانپس از جنگ، مارتین و رابرت تصمیم گرفتند شرکت را مجددا تاسیس و طراحی محصولات خود را نوسازی کنند. شرکت دوباره در جاده آبینگدان (Abingdon road) کنزینگتون فعالیت خود را از سر گرفت و خودروی جدیدی طراحی کرد. با این حال، بمفورد در سال ۱۹۲۰ و به دلایل نامشخص این شرکت را ترک کرد. بنابراین، مارتین مجبور بود از منابع مختلف برای تامین مالی استفاده کند. در ادامه این برند با سرمایه‌گذاری بوروفسکی (Zborowski) راننده و مهندس انگلیسی مجددا احیا شد و از سال ۱۹۲۲ در مسابقات و رکوردگیری‌های مختلف شرکت می‌کرد. تا سال ۱۹۲۲، این شرکت به خوبی کار می‌کرد و حتی در گرندپری (جایزه بزرگ) فرانسه نیز شرکت کرد و موفق به ثبت رکورد سرعت و استقامت در این مسابقات شد. متاسفانه دوران موفقیت طولانی نبود و این شرکت در سال ۱۹۲۴ ورشکست شد.در همان سال، چارنوود، همراه با بیل رونویک و آگوستوس برتلری، این شرکت را خریداری کردند و آن را به “استون مارتین موتورز” تغییر نام دادند، اما دوباره در سال ۱۹۲۵ با شکست مواجه شدند. یک سال بعد، کارخانه بسته شد و این باعث شد که مارتین نیز شرکت را ترک کند. با این وجود، رونویک و برتلی در این شرکت باقی ماندند و تصمیم گرفتند دوباره شهرت استون مارتین را احیا کنند.

بحران‌های تاریخی و ورود دنیای سینما با جیمز باند
بازه زمانی بین سال‌های ۱۹۳۰ تا ۱۹۶۰، دوران موفقی برای استون مارتین نبود؛ این شرکت حتی تحت مدیریت آگوستوس و بیل به سرعت با مشکلات مالی مواجه شد. بنابراین ل. پیدو برون مدیریت شرکت را به دست گرفت، و سپس آن را در سال ۱۹۳۲ به علت مشکلات مالی به آرتور سادرلند واگذار کرد. در این زمان، استون مارتین موتورز تصمیم به تولید خودروهای جاده‌ای گرفت. در سال ۱۹۳۶ استون مارتین روی خودروهای جاده‌ای تمرکز کرد؛ ولی شروع جنگ جهانی دوم تنها مجال تولید ۷۰۰ خودرو را به آن داد و در خلال جنگ مجبور به ساخت قطعات هواپیما شد.الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایران

همانند بسیاری از شرکت‌های اروپایی، دهه‌های ۱۹۳۰ و ۱۹۴۰ دوران سختی برای استون مارتین بود. این شرکت چندین بار تغییر مالکیت خود را تجربه کرد، اما در سال ۱۹۳۷ موفق شد آمار تولید ۱۴۰ خودرو را ثبت کند که بیشترین میزان تولید سالانه از زمان آغاز فعالیت‌های استون مارتین بود.با این حال، با توجه به جنگ جهانی دوم استون مارتین کار را متوقف کرد و سپس مجبور شد با مشکلات مالی دست و پنجه نرم کند. در سال ۱۹۴۷، دیوید براون مالکیت این شرکت را برعهده گرفت و خودروهای متعددی را برای احیای این شرکت تولید کرد. جنگ جهانی دوم شرایط تولید را برای استون مارتین دشوارتر کرد و خرید این شرکت به همراه لاگوندا توسط دیوید براون، به نوعی موجب احیای آن شد. در دوران مالکیت براون، تمامی خودروهای تولیدی استون مارتین حروف اول نام و نام خانوادگی مالک خود یعنی DB را حمل می‌کردند. در سال ۱۹۴۹، دو نمونه اولیه DB2 وارد مسابقات لمانز شدند و در سال ۱۹۵۰ تولید این مدل آغاز شد. در سال ۱۹۵۰، استون مارتین سری DB خود را معرفی کرد و تا سال ۱۹۵۸ چند مدل معروف از جمله DB Mark II روانه بازار شد. در سال ۱۹۵۱، نام استون مارتین DB2 در تاریخ مسابقات لمانز و خودروهای اسپرت با کسب جایگاه‌های اول تا سوم در کلاس خود به جاودانگی رسید.خودروی DB4 در سال ۱۹۵۸ از خط تولید استون مارتین خارج شد و یکی از بهترین سال‌های حیات این برند بریتانیایی را رقم زد. این خودرو در چندین مسابقه به پیروزی دست یافت و موجب شد مدل‌های بیش‌تری توسط استون مارتین روانه بازار شوند. یکی از مهم‌ترین اتفاقات آن دوران، حضور استون مارتین DB5 در دو فیلم جیمز باند با بازی شون کانری بود.

تکامل DB و احیای برند
تمام خودروهایی که استون مارتین در دهه ۱۹۵۰ تولید کرد، باعث احیای نام و نشان آن در بریتانیا شد. بنابراین به زودی توانست رشد قابل توجهی به دست آورد. در سال ۱۹۶۳، استون مارتین مدل مشهور DB5 را معرفی کرد و در طول دهه ۶۰ با خودروهای DBS و DB6 به تولید محصولات در کلاس گرند تور ادامه داد. در سال‌های بین ۱۹۵۴ تا الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایران۱۹۶۵، تادیک ماریک، بیش‌تر پیشرانه‌های استون مارتین را طراحی کرد.

حتی فیلم‌های جیمز باند نیز توانایی نجات استون مارتین به واسطه بحران سوخت در سال‌های ۱۹۷۰ و ارائه مقررات ایمنی جدید را نداشتند. دیوید براون مجبور شد تا شرکت استون مارتین را در سال ۱۹۷۲ به فروش برساند. در سال ۱۹۷۵، تولید این شرکت به پایین‌ترین میزان خود برابر با ۲۱ دستگاه در سال رسید.

موفقیت استون مارتین در سال‌های قبل دیری نپایید و این شرکت باز هم با مشکلات مالی مواجه شد. در دهه‌ی ۷۰ میلادی این شرکت نتوانست فرصتی برای تکرار رشد دهه گذشته پیدا کند و در سال ۱۹۷۲ با تغییر جدیدی مواجه شد. در آن سال استون مارتین به شرکت دیگری فروخته شد و سه سال بعد نیز به دلیل بدهی ۱.۰۵ میلیون الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایراندلاری، تغییر مالکیت را تجربه کرد.

در این زمان، استون مارتین استراتژی موفقی را برای احیا به کار گرفت، که منجر به استخدام بیش از ۳۶۰ کارمند جدید شد. در سال ۱۹۷۷، صاحبان جدید این الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایرانشرکت را به سمت ساخت خودروهای گرند تور و نوسازی خط تولید سوق دادند. بنابراین ونتیج V8 در سال ۱۹۷۷ و خودروی روباز ولانته در سال ۱۹۷۸ روانه بازار شدند. ارائه مدل‌های V8 ولانته و ونتیج تداوم فعالیت‌های استون مارتین تا دهه ۱۹۸۰ را امکان‌پذیر کردند.الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایراندر این زمان، استون مارتین استراتژی موفقی را برای احیا به کار گرفت، که منجر به استخدام بیش از ۳۶۰ کارمند جدید شد. در سال ۱۹۷۷، صاحبان جدید این شرکت را به سمت ساخت خودروهای گرند تور و نوسازی خط تولید سوق دادند. بنابراین ونتیج V8 در سال ۱۹۷۷ و خودروی روباز ولانته در سال ۱۹۷۸ روانه بازار شدند. ارائه مدل‌های V8 ولانته و ونتیج تداوم فعالیت‌های استون مارتین تا دهه ۱۹۸۰ را امکان‌پذیر کردند.

تحول‌های سازمانی و ورود فورد
در دهه ۸۰ میلادی، استون مارتین تصمیم گرفت که شرکت محبوب MG را خریداری کند و قصد داشت خودروی جدیدی با ویژگی‌های نوآورانه و طرح‌های جدید برای معرفی یک نسخه به‌روز شده از مدل معروف MGB طراحی کند. با این حال، این تصمیم هرگز عملی نشد و به دلیل بحران اقتصادی دهه ۸۰، بار دیگر به شکست انجامید.الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایران

در اواخر دهه ۸۰، فورد موفق به خرید ۷۵ درصد سهام استون مارتین شد. علاوه بر فورد، پیس پترولیوم (Pace Petroleum) و ویکتور گانتلت نیز باقیمانده سهام این شرکت را خریداری کردند. در دهه ۹۰ خودروی استون مارتین ویراژ (Virage) به مرحله تولید رسید و سه سال بعد، فورد موتور ۱۰۰ درصد سهام این شرکت را تصاحب کرد. شاید بتوان دوران مدیریت فورد را به عنوان موفق‌ترین دوران استون مارتین نامگذاری کرد.

در واقع، استون مارتین چند مدل معروف را در زمان مالکیت فورد معرفی کرد. برخی از بهترین خودروهای این دوران شامل DB7 ولانته، V8 ونتیج لمانز، DB7 ونتیج، V12 ونتیج، نسخه محدود DB7 زاگاتو ، DB9، استون مارتین V12 ونکوئیش S و DB9 ولانته می‌شود. تا سال ۲۰۰۵، استون مارتین حتی به مسابقه و رقابت‌های سرعت نیز بازگشت.از سال ۱۹۹۴ تا ۲۰۰۷ استون مارتین بخشی از شرکت خودروسازی فورد بود، که در سال ۲۰۰۰ به عنوان بخشی از گروه اتوموتیو پرمیر محسوب می‌شد. در سال ۲۰۰۷ این شرکت به قیمتی معادل ۴۷۹ میلیون یورو به وسیله‌ی یک کنسرسیوم مشارکتی خریداری شد. این کنسرسیوم توسط دیوید ریچاردز مدیریت می‌شد. شرکت‌های کویتی الدار و سرمایه‌گذاری ادیم، همراه با بازرگان آمریکایی، جان سندرز در این کنسرسیوم سرمایه‌گذاری کردند. شرکت فورد نیز با سرمایهالوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایران ۷۷ میلیون دلار، مالکیت ۱۰ درصدی خود در شرکت استون مارتین را حفظ کرد.

تحت مالکیت فورد، استون مارتین DB7 معرفی شد. این خودرو نسبت به مدل‌های سال‌های ۱۹۸۰ از پیشرفت قابل توجهی برخوردار بود و تا سال ۲۰۰۱، پنج هزار دستگاه از آن وارد بازار شد. در همین سال استون مارتین مدل V12 ونکوئیش را معرفی کرد که در فیلم جیمز باند به نام “روز دیگر بمیر” با بازی پیرس برازنان حضور یافت. در سال ۲۰۰۳، استون مارتین ساختمان مرکزی خود را از نیوپورت پگنل به گیدون منتقل کرد. این شرکت اعلام کرد که با مدل DBR9 به مسابقات اتومبیل‌رانی باز خواهد گشت و با معرفی مدل‌های DB9 و V8 ونتیج، طراحی خودروهای خیابانی خود را نیز بهبود بخشید.الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایرانتحت مالکیت فورد، استون مارتین DB7 معرفی شد. این خودرو نسبت به مدل‌های سال‌های ۱۹۸۰ از پیشرفت قابل توجهی برخوردار بود و تا سال ۲۰۰۱، پنج هزار دستگاه از آن وارد بازار شد. در همین سال استون مارتین مدل V12 ونکوئیش را معرفی کرد که در فیلم جیمز باند به نام “روز دیگر بمیر” با بازی پیرس برازنان حضور یافت. در سال ۲۰۰۳، استون مارتین ساختمان مرکزی خود را از نیوپورت پگنل به گیدون منتقل کرد. این شرکت اعلام کرد که با مدل DBR9 به مسابقات اتومبیل‌رانی باز خواهد گشت و با معرفی مدل‌های DB9 و V8 ونتیج، طراحی خودروهای خیابانی خود را نیز بهبود بخشید.

در سال ۲۰۰۸، خودروی استون مارتین DBS در فیلم دیگر جیمز باند به نام “ذره‌ای آرامش” با بازی دنیل کریگ حضور یافت. سال ۲۰۰۹ یکی از فعال‌ترین دوران الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایراناستون مارتین بود که با معرفی مدل‌های V12 ونکوئیش و DBS ولانته همراه بود. همچنین مدل رپید در نمایشگاه خودرو فرانکفورت رونمایی شد و خبرهایی مبنی بر احیای برند لاگوندا نیز وجود داشت. اما یکی از شاهکارهای مهندسی استون مارتین، معرفی مدل وان-77 در سال ۲۰۰۹ بود که نیرومندترین خودروی تنفس طبیعی جهان بود.الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایراندر سال ۲۰۰۸، خودروی استون مارتین DBS در فیلم دیگر جیمز باند به نام “ذره‌ای آرامش” با بازی دنیل کریگ حضور یافت. سال ۲۰۰۹ یکی از فعال‌ترین دوران استون مارتین بود که با معرفی مدل‌های V12 ونکوئیش و DBS ولانته همراه بود. همچنین مدل رپید در نمایشگاه خودرو فرانکفورت رونمایی شد و خبرهایی مبنی بر احیای برند لاگوندا نیز وجود داشت. اما یکی از شاهکارهای مهندسی استون مارتین، معرفی مدل وان-77 در سال ۲۰۰۹ بود که نیرومندترین خودروی تنفس طبیعی جهان بود.

در سال ۲۰۱۰، استون مارتین خودرویی با طراحی کاملا متفاوت نسبت به نمونه‌های تولیدی خود به نام سیگنت معرفی کرد که در کلاس خودروهای کامپکت قرار می‌گرفت. معرفی خودروی لوکس و چهاردر استون مارتین رپید در سال ۲۰۱۱، دامنه محصولات این شرکت را کامل کرد. استون مارتین در سال ۲۰۱۳، صد سالگی خود را جشن گرفت.الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایران

وضعیت کنونی برند استون مارتین
در حال حاضر، استون مارتین متعلق به ۶ سازمان مختلف است که سهام این شرکت را در اختیار دارند. صرف‌نظر از روزهای دشوار همراه با مشکلات مالی، استون مارتین اکنون شرایط خوبی دارد و در حال حاضر درآمد خالص این خودروساز به بیش از ۴۷۴.۳ میلیون پوند (۶۰۵ میلیون دلار) می‌رسد. در حال حاضر این شرکت دارای بیش از ۱۲۵۰ کارمند در سراسر جهان است. علاوه بر این، خودروساز بریتانیایی مالکیت دو برند استون مارتین ریسینگ و لاگوندا (Lagonda) را نیز در اختیار دارد.

لیست انواع مدل‌های خودرو در استون مارتین
الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایراناگر چه آغاز مسیر برای استون مارتین کمی ناخوشایند بود، اما آنها موفق به ایجاد برندی مستقل و ارزشمند شدند. استون مارتین حتی پس از سال‌ها قرار گرفتن در معرض بحران مالی، در حال حاضر یکی از بهترین تولیدکنندگان خودروهای لوکس و عملکرد بالا در جهان به شمار می‌رود. انواع مدل‌های کنونی استون مارتین به شرح زیر است:الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایرانلیست انواع مدل‌های خودرو در استون مارتین
اگر چه آغاز مسیر برای استون مارتین کمی ناخوشایند بود، اما آنها موفق به ایجاد برندی مستقل و ارزشمند شدند. استون مارتین حتی پس از سال‌ها قرار گرفتن در معرض بحران مالی، در حال حاضر یکی از بهترین تولیدکنندگان خودروهای لوکس و عملکرد بالا در جهان به شمار می‌رود. انواع مدل‌های کنونی استون مارتین به شرح زیر است:الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایران

استون مارتین ویراژ
استون مارتین ونکوئیش
استون مارتین رپید
استون مارتین رپید S
استون مارتین DB9
استون مارتین DB9 ولانته
استون مارتین نسخه DB9 کربن
استون مارتین ونکوئیش ولانته
استون مارتین ونکوئیش نسخه کربن
استون مارتین V8 ونتیج
استون مارتین V12 ونتیج S
استون مارتین V12 ونتیج S رودستر
استون مارتین V8 راننده ونتیج
استون مارتین V8 ونتیج S رودستر
استون مارتین ونتیج N430

علاوه بر این، استون مارتین در حال تلاش برای عرضه شاسی‌بلند تمام برقی لاگوندا است؛ اما اطلاعات چندانی در مورد آن وجود ندارد. استون مارتین همزمان با الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایرانعرضه محصولات خودرویی، در زمینه تولید تاکسی پرنده نیز با رولزرویس همکاری می‌کند. این خودروی پرنده طرحی برای آینده است و فعلا در مرحله مفهومی قرار دارد.الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایرانعلاوه بر این، استون مارتین در حال تلاش برای عرضه شاسی‌بلند تمام برقی لاگوندا است؛ اما اطلاعات چندانی در مورد آن وجود ندارد. استون مارتین همزمان با عرضه محصولات خودرویی، در زمینه تولید تاکسی پرنده نیز با رولزرویس همکاری می‌کند. این خودروی پرنده طرحی برای آینده است و فعلا در مرحله مفهومی قرار دارد.

الوبرند بزرگترین سایت در خصوص خرید و فروش برند،واگذاری برند،برند آماده خشکبار و حبوبات، برند آماده برای فروش برند مواد غذایی،فروش برند مواد الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایرانشستشو، فروش برند مواد ضد عفونی ، فروش برند خوراکی و …. جهت ارتباط با مجموعه الوبرند با مشاوران مجموعه الوبرند در 24 ساعت از شبانه روز میتوانید در ارتباط باشید.الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایرانالوبرند بزرگترین سایت در خصوص خرید و فروش برند،واگذاری برند،برند آماده خشکبار و حبوبات، برند آماده برای فروش برند مواد غذایی،فروش برند مواد شستشو، فروش برند مواد ضد عفونی ، فروش برند خوراکی و …. جهت ارتباط با مجموعه الوبرند با مشاوران مجموعه الوبرند در 24 ساعت از شبانه روز میتوانید در ارتباط باشید.

۴. ارتباط برند:
نمایانگر ارتباطی است که برند با مخاطبان خود دارد و همینطور نحوه ارائه خدماتی که از طرف برند به مشتریان ارائه می‌گردد.الوبرند مرکز تخصصی ثبت و الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایرانفروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایران۴. ارتباط برند:
نمایانگر ارتباطی است که برند با مخاطبان خود دارد و همینطور نحوه ارائه خدماتی که از طرف برند به مشتریان ارائه می‌گردد.

۵. بازخورد مصرف کننده:‌
این عامل نشان دهنده نوع شخصیت افرادی است که بیشترین خرید را از آن برند دارند. بعنوان مثال، تیپ شخصیتی بیشتر افرادی که دوربین‌های GoPro را خریداری می‌کنند، از جنسالوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایران افراد ورزش‌کار، ماجراجو‌،‌ طبیعت گرد و اهل ریسک و خطر می‌باشد.

۶. خودپنداری:
این بخش از منشور هویت برند، نشان می‌دهد که مشتری‌ها در مواجه با برندی خاص، چه تصوری از خودشان ایجاد می‌کنند. برای نمونه‌، ‌کسی که از محصولات آدیداس استفاده می‌کندالوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایران، خود را فردی ورزشکار می‌داند.

هر کدام از موارد بالا، بخشی از مراحل طراحی هویت برند را شامل می‌شوند. طراحی هویت برند، چهار بخش عمده را در بر می‌گیرد. هویت استراتژیک برند، هویت مفهومی برند، هویت بصری برند و هویت کلامی برند. شناسایی، طراحی و تکمیل هر کدام از این موارد، در تعیین اینکه هویت برند چگونه شکل خواهد گرفت حائز اهمیت می‌باشند. دالوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایرانر بخش‌های بعدی این مطلب به راهکارهایی که در این زمینه وجود دارد خواهیم پرداخت.

میهن برند بزرگترین سایت در خصوص خرید و فروش برند،واگذاری برند،برند آماده خشکبار و حبوبات، برند آماده برای فروش برند مواد غذایی،فروش برند مواد شستشو، فروش برند مواد ضد عفونی ، فروش برند خوراکی و …. جهت ارتباط با مجموعه الوبرند با مشاوران مجموعه hgالوبرند در 24 ساعت از شبانه روز میتوانید در ارتباط باشید.الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایرانالوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند با کمترین مبالغ – فروش برند با 50 میلیون تومان ، خرید برند 50 میلیونی در هر کالا و خدمات ، فروش برند آماده 50 میلیونی ، برند فروشی مواد غذایی ارزان ، فروش برند ارزان 40 میلیونی ، برند آماده مواد آرایشی ؛ فروش برند ارزان در ایران