خرید و فروش برند تجاری قیمت مناسب

برند آماده کنسروجات ، خرید برند اماده غذایی

الو برند بزرگترین مرکز خرید و فروش برند در تهران ، خرید و فروش برند تجاری قیمت مناسب ، نام تجاری مواد غذایی ، برند آماده محصولات غذایی ، برند فروشی محصولات آرایشی ، برند فروشی لوازم خانگی ، برند فروشی در تمام طبقات را فقط از مجموعه ما بخواهید…..09121721462

تاریخچۀ برند لویی ویتون (LV)
آغاز
الو برند بزرگترین مرکز خرید و فروش برند در تهران ، خرید و فروش برند تجاری قیمت مناسب ، نام تجاری مواد غذایی ، برند آماده محصولات غذایی ، برند فروشی محصولات آرایشی ، برند فروشی لوازم خانگی ، برند فروشی در تمام طبقات را فقط از مجموعه ما بخواهید…..09121721462 در سال 1854، لویی ویتون، رویای خلق خانۀ مدی را در سر می­ پروراند که چهرۀ اکسسوری ­ها را برای همیشه متحول کند. تلاش او برای ساختن چمدان­ هایی که می ­شد آنها را روی هم انبار کرد، به خلق خط منحصربه ­فردی از سری چمدان های فشن منتهی شد که حتی امروزه هم یکی از پرطرفدارترین و مورد ­توجه ­ترین برند­های دنیا به شمار می آید.
الو برند بزرگترین مرکز خرید و فروش برند در تهران ، خرید و فروش برند تجاری قیمت مناسب ، نام تجاری مواد غذایی ، برند آماده محصولات غذایی ، برند فروشی محصولات آرایشی ، برند فروشی لوازم خانگی ، برند فروشی در تمام طبقات را فقط از مجموعه ما بخواهید…..09121721462 برند لویی ویتون که در پاریس فرانسه تاسیس شد، به زودی جایگاه خودش را در بازار اکسسوری­ های زنانه پیدا کرد. بلافاصله بعد از تاسیس، چندین برند چمدان دیگر، از سبک و طراحی ­های کیف ­های لوئیس ویتون تقلید کردند. لوئی ویتون برای مقابله با این رقبای نه ­چندان قدر، الگوی کانواس دامیِر را در سال 1888معرفی کرد که حاوی لوگویی با عنوان «مارک ال. ویتون دیپوزی»، به معنی «برند تجاری ثبت­ شدۀ لوئی ویتون» بود.
بعد از مرگ خودِ لویی ویتون در سال 1892، پسرش جورج ویتون، تلاش کرد تا کمپانی پدر را به یک شرکت سهامی جهانی تبدیل کند. در سال 1896، برند لویی ویتون، نشانۀ مونوگرام نمادین خودش را راه­ اندازی کرد و حق انحصاری جهانی آن را به ثبت رساند تا به این ترتیب، از تقلید­ها جلوگیری کند (و موفق هم بود).
جورج در این دوران به ایالات متحده نیز سفر، و کیف­ ها و اکسسوری ­هایی که برندش برای ارائه به امریکایی­­­ ها داشت را تبلیغ کرد. در سال 1913، ساختمان جدیدی به خیابان شانزه ­لیزۀ پاریس اضافه شد:” ساختمان لویی ویتون!” این برند در آن دوران توانسته بود دسترسی خود به دنیا را با کمک فروشگاه­ هایش در نیویورک، واشنگتون، بمبئی، لندن ، بوینس آیرس و اسکندریه، گسترش بدهد.
پیشرفت ­ها

الو برند بزرگترین مرکز خرید و فروش برند در تهران ، خرید و فروش برند تجاری قیمت مناسب ، نام تجاری مواد غذایی ، برند آماده محصولات غذایی ، برند فروشی محصولات آرایشی ، برند فروشی لوازم خانگی ، برند فروشی در تمام طبقات را فقط از مجموعه ما بخواهید…..09121721462

در طول چندین و چند سال، برند لویی ویتون کاملا وارد دنیای اکسسوری ­های زنانه شد و انواع و اقسام طرح­ ها را در پیشنهادهای خود به خانم­ های شیک­ پوش و همپا با مد روز ارائه داد. کیف نمادینِ کیپال، در سال 1930 به بازار معرفی شد.
کیف نئو (که در اصل برای حمل و نقل بطری طراحی شده بود) و کیف اسپیدی که در سال 1932 معرفی شدند، هنوز هم در قلب طرفداران فشن و مد روز جای دارند و هر روزه تعداد فراوانی از آن ها در فروشگاه ­های مختلفِ لویی ویتون در سرتاسر دنیا به فروش می رسد.
در نیمۀ دوم قرن بیستم، یعنی بین سال­های 1945 تا 2000، لویی ویتون شاهد گسترش خط محصولات خود در انواع دسته ­ها بود. آن ها در کنار کیف ­های مسافرتی و چمدان ­ها، شروع به ساختن کیف ­های دستیِ کوچک زنانه و کیف ­های پول مردانه هم کردند


. آن ها پارچۀ کانواس مونوگرام خود را نونما کردند تا برای استفاده در کیف ­های دستی، کیف پول و کیف رودوشی نیز مناسب باشد. عواید سالانۀ آن ها شاهد افزایش ­های چشمگیری بود و لویی ویتون به یک برند معروف تبدیل شد که در دنیای کیف و اکسسوری­ های زنانه، حکمرانی می­ کرد.
سال 1987 ، مرحلۀ مهم دیگری در عمر برند لویی ویتون بود. در این زمان، برند­های لویی ویتون، موئت اند شندون و هِنِسی، ادغام شدند تا کالاهای لوکسی را با نام LVMH به بازار مد عرضه کنند. چند سال بعد از این اتفاق، لویی ویتون مالک 130 فروشگاه در سرتاسر دنیا بود که انواع کالاهای مد، به خصوص کیف ­های زنانه را با بالاترین کیفیت به مردم عرضه می­کردند.
گسترش محصولات لویی ویتون
البته موفقیت ­های لویی ویتون به همین جا ختم نمی شود و به پایان نمی­ رسد. ساخت کیف،­ تنها حوزه ­ای نبود که این برند می­ خواست از آنِ خود کند؛ از این رو ، در سال 1997، مارک جیکوب، به عنوان مدیر هنریِ این برند منصوب شد. یک سال طول کشید تا جیکوب توانست اولین خط «پرتا پورتر» پوشاک زنانه و مردانۀ لویی ویتون را راه ­اندازی کند. مجموعه پوشاک این برند، طیف بسیار وسیعی از انواع لباس ­های زنانه و مردانه را ارائه می­ داد.
لویی ویتون باز هم دست از ابتکار و نوآوری برنداشت. این برند، قرن بیستم را با راه­ اندازی اولین فروشگاه خود در قارۀ افریقا، کشور مغرب، شهر مراکش، به پایان برد. آن ها در این دوره، خط مینی مونوگرام را نیز به جهان مد معرفی کردند.
در همین راستا، لویی ویتون اولین قطعۀ جواهر– یک گردنبند سحرآمیز که به دست خود مارک جیکوب طراحی شده بود- خود را نیز در سال 2001 معرفی کرد؛ در واقع، اولین دهۀ قرن 21 شاهد چندین محصول جدید و جالب از سوی برند لویی ویتون بود. آن ها مجموعه ساعت تامبور را در سال 2002 معرفی کردند و پس از آن، در سال 2003، به سراغ انواع کیف­ های دستی و اکسسوری ­های کانوار مونوگرام رنگارنگ رفتند.
مغز متفکر این مجموعۀ خاص از محصولات، تاکاشی موراکامی و مارک جیکوب بودند که همان مونوگرام استاندارد را روی زمینه­ های سفید یا سیاه، اما با 33 رنگ متفاوت، چاپ می­کردند. آن ها مجموعه ساعت اسپیدی و کانواس دامیر گرافیتی را نیز روانۀ بازار ساختند.
لویی ویتون، تنوع محصولات و فروشگاه­ های خود را به سرعت گسترش داد و اثر خودش را در قاره­ های امریکای شمالی، امریکای جنوبی، اروپا و آسیا، بر جا گذاشت. شانگهای، خوش ­شانس بود که اولین فروشگاه جهانی لویی ویتون را در سال 2004 دریافت کرد. در طول یک سال، آن ها فروشگاه خیابان شانزه ­لیزه در پاریس را نیز به کلی بازسازی کردند.
برند لویی ویتون، از کیف­ های دستی کوچک زنانه گرفته تا کیف ­های رسمی و اداری مردانه، از چکمه ­های زنانه گرفته تا انواع چمدان ­های بزرگ و کوچک و با کاربری ­های متفاوت، از لباس ­های زیبای زنانه گرفته تا کیف ­های لویی ویتون مونوگرامیِ خاص و یک خط انحصاری برای تولید ساعت، و هر آن چیزی که از مد و اکسسوری به ذهنتان برسد را به شما ارائه می ­کند. این برند، به پشتوانۀ 163 سال میراث باارزشی که با خود دارد، بی شک سزاوار این است که جایی در میان مجموعه اکسسوری ­های لوکس شما داشته باشد.
خلاصه ای از مهم ترین ویژگی های لویی ویتون
در خصوص هر برند و نام تجاری پر آوازه ای ، ویژگی ها و حقایقی وجود دارد که شاید بسیاری از افراد از آن آگاه نباشند و دانستن آن برایشان جالب باشد. لویی ویتون یکی از آن برندهاست که ویژگی های منحصری دارد که دانستن آن ها خالی از لطف نیست. در پس تمام لحظه ها و گذرهای این برند شهره و پر طرفدار، خصوصیات پیش رو بسیار برجسته است. در ادامه، به 10 مورد از این حقایق که شاید هیچ گاه در خصوص این برند به گوشتان نخورده است، اشاره خواهیم کرد:
1- لوئیس ویتون، اولین فروشگاه خود را در سال 1854 افتتاح کرد و بعد از نمایشگاه جهانی که در سال 1892 برگزار شد، تهیه کیف های دستی را آغاز کرد.
2- کلیه کیف های دستی لوییس ویتون، دست ساز هستند و جالب است بدانید که ساخت یک کیف دستی، تا یک هفته نیز به طول می انجامد.
3- یکی از رازهای این برند که شاید برایتان جالب باشد این است که شما هرگز لوئی ویتون را با تخفیف نخواهید یافت و این برند هرگز تولیدات خود را به حراج نمی گذارد!
4- یک مورد بسیار جالب دیگر در خصوص این کمپانی اینکه، در انتهای هر فصل ، حتی اگر هیچ یک از محصولات LV فروخته نشود ، همۀ آن ها به فرانسه بازگردانده می شوند و به منظور حفظ ارزش و اعتبار نام تجاری کالا، پاره یا سوزانده می شوند.
5- کیف های لوئیس ویتون، ضد آب و ضد حریق هستند و یکی از دلایل گران بودن این برند نیز وجود همین ویژگی هاست؛ به همین دلیل، کیف های بازگردانده شده به کمپانی اصلی در فرانسه، در صورت ضد حریق بودن، بریده می شوند.
6- یکی از رازهای شنیدنی این برند این است که مدل آلمای این کمپانی، در اصل به سفارش کوکو شنل و برای خود او طراحی شده بود و پس از آن و در سال های بعد، در طیف وسیع تری تولید شد.
7- چرم برنزۀ ( قهوه ای مایل به زرد) استفاده شده در کنار مونوگرام این برند، کاملا طبیعی بوده و حاوی هیچ مواد و رنگ آمیزی شیمیایی نیست؛ به همین دلیل، به مرور زمان تیره می شود.
8- لویی ویتون ، بنیان گذار این برند مشهور در دنیا، زمانی جعبه ساز مخصوص همسر ناپلئون بناپارت بود و لوازم سفر ملکه را بسته بندی می کرد.
9- لوئیس ویتون کار خود را به عنوان سازنده چمدان های بزرگ، در 16 سالگی آغاز کرد.
10- طراحی خاص لوگو و طرح چهارخانه دورنگ به عنوان پس زمینه، سیاستی برای ممانعت از کپی اثر بود الو برند بزرگترین مرکز خرید و فروش برند در تهران ، خرید و فروش برند تجاری قیمت مناسب ، نام تجاری مواد غذایی ، برند آماده محصولات غذایی ، برند فروشی محصولات آرایشی ، برند فروشی لوازم خانگی ، برند فروشی در تمام طبقات را فقط از مجموعه ما بخواهید…..09121721462

واردات برندهای پوشاک تغییر مسیر میدهد
همزمان با توافق سه‌جانبه «گمرک»، «وزارت صنعت، معدن و تجارت» و «تولیدکنندگان داخلی پوشاک»، ریل واردات برندها به کشور تغییر کرد.
آمارهای رسمی حاکی از این است که پوشاک از جمله کالاهایی است که بیشترین فراوانی قاچاق را در سال‌های اخیر به خود اختصاص داده است. در این میان، با توجه به پیاده‌سازی سامانه جامع امور گمرکی و پنجره واحد تجارت فرامرزی، مسوولان دولتی با هدف کاهش قاچاق پوشاک خارجی و حمایت از تولیدکنندگان داخلی، هشت برنامه جدید را در دستور کار قرار دادند. در اولین قدم وزارت صنعت، معدن و تجارت مکلف شده پس از ثبت برند انواع پوشاک توسط نمایندگی رسمی، نسبت به ثبت سفارش کالا اقدام کند. به اعتقاد کارشناسان، این تصمیم به عملیات شناسایی برندهای رسمی از تقلبی نیز کمک خواهد کرد؛ چراکه از حدود ۲۰۰ نمایندگی برند خارجی شناسایی‌شده در سراسر کشور، تنها یک چهارم آنها اقدامات مربوط به ثبت برند را انجام داده‌اند. به گزارش دنیای اقتصاد، مطابق با توافق جدید ضدقاچاق، از تبلیغات شرکت‌های فاقد نمایندگی نیز جلوگیری به عمل می‌آید. انجام حسابرسی پس از ترخیص با هدف تطابق حجم کالا با حقوق و عوارض گمرکی، اجرایی کردن طرح شماره بارکد و شناسه کالا به‌منظور شفافیت در واردات و درج قیمت رسمی ارائه‌شده از شرکت مادر روی کالا، از جمله برنامه‌های توافق شده است.

الو برند بزرگترین مرکز خرید و فروش برند در تهران ، خرید و فروش برند تجاری قیمت مناسب ، نام تجاری مواد غذایی ، برند آماده محصولات غذایی ، برند فروشی محصولات آرایشی ، برند فروشی لوازم خانگی ، برند فروشی در تمام طبقات را فقط از مجموعه ما بخواهید…..09121721462

ساماندهی ورود برندهای پوشاک از زمان ثبت سفارش تا ترخیص از گمرک کلید خورد. براساس توافق سه‌جانبه میان گمرک، وزارت صنعت، معدن و تجارت و تولیدکنندگان پوشاک هشت برنامه حمایتی از تولیدکنندگان پوشاک در دستور کار قرار گرفت که در این‌خصوص می‌توان به حسابرسی برندهای معروف پوشاک و اجرای شماره بارکد و شناسه‌کالا اشاره کرد. تغییر ریل واردات برندها در حالی در دستور کار قرار گرفته که پیش از این ورود کالاهای مشابه تولید داخل مانند پوشاک، کیف، کفش، میوه و خشکبار و اقلامی از این قبیل به‌صورت ملوانی و گذرمرزی نیز در راستای حمایت از واحدهای تولیدی ممنوع شده بود.

استقرار کارشناسان گمرک در مبادی ورودی مناطق آزاد کشور از دیگر موافقت‌نامه‌هایی است که در راستای نظارت بر روند ورود کالا درنظر گرفته شده است، پیش از این گمرک تنها در مبادی خروجی مناطق آزاد مستقر بود و نظارتی بر واردات کالا از مبادی ورودی این مناطق صورت نمی‌گرفت. براساس آمار اعلام شده از سوی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سال ۹۴ بیشترین فراوانی قاچاق به پوشاک، مواد غذایی، گوشی تلفن‌همراه، شمش طلا و انواع لوازم‌خانگی اختصاص داشته است.
براساس آمار اعلام‌شده ۴۱ درصد از حجم قاچاق به این بخش اختصاص داشته است. با توجه به آمار مذکور ارزش قاچاق «پوشاک» در سال ۹۴ برابر با ۲ میلیارد و ۳۶۸ میلیون دلار بوده است و در این سال براساس کشفیات صورت‌گرفته بیش از ۹ میلیون و ۹۰۰هزار ثوب (واحد شمارش لباس دوخته) پوشاک قاچاق کشف شده است. در سال ۹۵ مقدار کشفیات البسه بیش از ۵/ ۸ میلیون ثوب ثبت شده است.
هشت برنامه حمایتی
با توجه به دستورالعمل تدوین‌شده گمرک با هدف حمایت از تولید ملی حسابرسی پس از ترخیص را درباره برخی برندها اجرایی می‌کند تا مشخص شود پوشاک موجود در بازار برخی برندهای معروف آیا پس از طی تشریفات کامل گمرکی وارد کشور شده یا بدون پرداخت حقوق و عوارض گمرکی و با دور زدن قانون وارد شده‌اند تا در نخستین فرصت نسبت به جریمه‌های سنگین این برندها اقدام شود. از سوی دیگر براساس این گزارش، وزارت صنعت، معدن و تجارت مکلف شده است تنها پس از ثبت برند انواع پوشاک از سوی نمایندگی نسبت به ثبت‌سفارش اقدام کند.
کارشناسان معتقدند طرح این موضوع در صورتی امکان‌پذیر خواهد بود که هماهنگی با برندهای مرجع صورت گیرد و امتیاز ثبت سفارش فقط به نمایندگان رسمی اختصاص یابد. از سوی دیگر امتیاز ثبت سفارش باید برای متقاضیانی صادر شود که از شرکت مادر مجوز داشته باشند. یکی دیگر از برنامه‌های حمایتی گمرک جلوگیری از نصب تابلوهای تبلیغاتی برای شرکت‌هایی است که نمایندگی ندارند که می‌تواند در کاهش سوءاستفاده از برندهای معروف پوشاک موثر باشد.
همچنین براساس این دستورالعمل برندهای وارداتی ملزم به درج شماره بارکد GTIN (شناسه کالای بین‌المللی) و شناسه کالا برای شفافیت هر چه بیشتر واردات پوشاک خواهد شد و نمایندگی‌ها مکلف به ثبت قیمت رسمی ارائه شده از شرکت مادر که صحت آن به تایید مقام‌های صلاحیت‌دار کشور مبدأ (اتاق بازرگانی) و رایزن جمهوری اسلامی ایران در کشور مبدا رسیده باشد، هستند و به هنگام اخذ گواهی ثبت نمایندگی از مرکز اصناف (قبل از واردات کالا) باید شناسه لازم را در سامانه TSC اخذ و به گمرک اجرایی ارائه کنند.
پیش‌بینی درج قیمت براساس لیست اصلی شرکت مادر در حالی مطرح شده که در حال حاضر بسیاری از برندهای موجود در کشور با قیمت‌های متفاوت از شرکت مادر در کشور عرضه می‌شوند و این امر پیش‌بینی درج قیمت را با شائبه‌هایی مواجه می‌کند. در این خصوص
‌محمد مهدی رئیس زاده دبیر انجمن نساجی با اشاره به اینکه از زمان اجرای طرح ارائه لیست شرکت مادر الزامی است می‌گوید: دوگانگی قیمت‌ها به دلیل تقلبی بودن برخی برند‌ها در کشور است چرا که در دوران تحریم امکان اخذ نمایندگی از سوی شرکت‌های مادر وجود نداشت. از سوی دیگر در حال حاضر برخی از تولیدات براساس سفارش صورت می‌گیرد که این امر تفاوت قیمت را به همراه داشته است. براساس دستورالعمل تدوین شده ثبت سفارش پوشاک باید به نام دارنده گواهی فعالیت نمایندگی صورت گیرد و در هنگام اظهار پوشاک به گمرک مشخصات کالای وارداتی و نشان تجاری پوشاک ثبت شود.
همچنین براساس این دستورالعمل واردکنندگان ملزم شده‌اند ارزش انواع پوشاک با برندهای مربوط باید در سامانه TSC گمرک ایران برمبنای هر ثوب تعیین و اعلام شود. براساس دستورالعمل مذکور کلیه واردکنندگان پنج گروه کالایی (پوشاک، کفش، منسوجات خانگی، پارچه و اجزای پوشاک) باید براساس مدت زمان درنظر گرفته شده نسبت به تهیه شناسنامه، اخذ یا ثبت شناسه کالاهای وارداتی خود اقدام کنند.
براساس زمانبندی صورت گرفته گروه کالایی پوشاک و کفش حداکثر تا ۳۱ اردیبهشت سال جاری مهلت دارند تا نسبت به اخذ شناسه کالا اقدام کنند و حداکثر مهلت پیش‌بینی شده برای نصب شناسه کالا برای این دو گروه نیز تا ۳۱ تیر سال جاری در نظر گرفته شده است. سه گروه کفش، ‌منسوجات خانگی، پارچه و اجزای پوشاک نیز برای اخذ شناسه کالا تا ۳۱ تیرماه مهلت دارند و برای نصب شناسه نیز برای این گروه تا ۳۱ شهریور ماه زمان تعیین شده است. از سوی دیگر براساس زمانبندی در نظر گرفته شده مهلت لازم برای اخذ و نصب شناسه کالا برای تولیدکنندگان داخلی نیز در گروه‌های فوق چهار ماه پس از تاریخ‌های در نظر گرفته شده برای برندهای وارداتی خواهد بود. این گزارش حاکی است با توجه به پیاده‌سازی سامانه جامع امور گمرکی و پنجره واحد تجارت فرامرزی در گمرک انتظار می‌رود با همکاری و هماهنگی بیشتر سازمان‌ها و نهادهای مسوول روند کاهش قاچاق پوشاک خارجی و حمایت از تولیدکنندگان داخلی سرعت بیشتری به خود بگیرد. گمرک ایران پیش از این نیز در بخشنامه‌های جداگانه‌ای ورود پوشاک از محل رویه‌های ملوانی، گذرمرزی یا با درخواست سازمان‌ها و یا در پوشش مصوبه‌های کار ویژه مرز را ممنوع اعلام کرده بود.
همچنین گمرک ایران در بخشنامه دیگری به گمرک‌های سراسرکشور اعلام کرد تا در مبادی ورودی مناطق آزاد مستقر و پس از اقدام‌های لازم نسبت به ارزشگذاری کالاهای وارده به مناطق آزاد اقدام و بر اساس ارزش اعلامی گمرک وفق مقررات مناطق آزاد نسبت به اخذ عوارض اقدام کنند که یکی از محورهای اصلی این بخشنامه پوشاک است. از سوی دیگر براساس موافقتنامه تجارت ترجیحی پوشاک وارداتی از ترکیه تنها به‌صورت تجاری و بدون اعمال هر گونه تخفیف منطقه و رعایت شرایط عمومی صادرات و واردات کشور و سایر مقررات و بخشنامه‌های مربوطه و نیز داشتن گواهی مبدا و همچنین حمل مستقیم از ترکیه، پس از انجام تشریفات گمرکی نسبت به ترخیص پوشاک اقدام شود.
پوشاک در رده هفت صنعت استراتژیک
صنعت نساجی و پوشاک جزو هفت صنعت استراتژیک (خودرو، فولاد، نساجی و پوشاک، سیمان، تایر و تیوب، لوازم خانگی و کاشی و سرامیک) در کشور محسوب می‌شود که براساس برنامه راهبردی وزارت صنعت، معدن و تجارت در افق ۱۴۰۴ دستیابی به جایگاه سوم صنعت نساجی در منطقه و رسیدن به رتبه پنجاهم جهان با تکیه بر رقابت‌پذیری، نوسازی و سرمایه‌گذاری همراه با توسعه فناوری و ارتقای بهره‌وری عوامل تولید برای آن پیش‌بینی شده است. برنامه حمایتی برای واحدهای تولید پوشاک در حالی صورت گرفته که در این صنعت استراتژیک در سال‌های گذشته همواره با چالش‌های بسیاری از جمله ورود پوشاک به‌صورت قاچاق مواجه بوده، چالشی که برای عبور از آن سال گذشته ثبت برند‌های وارداتی را وزارت صنعت،معدن و تجارت به‌عنوان متولی این بخش در دستور کار قرار داد و حال در راستای تحقق اهداف پیش‌بینی شده در برنامه راهبردی برنامه‌های حمایتی جدید در دستور کار قرار گرفته است. براساس آمار اعلام شده از سوی وزارت صنعت،معدن و تجارت و در زمان تدوین برنامه راهبردی در مجموع بالغ بر ۹‌هزار و ۸۱۸ واحد صنعتی با اخذ پروانه بهره برداری در صنایع نساجی و پوشاک در کشور فعال بوده‌اند که این تعداد ۱۱ درصد از کل بنگاه‌های فعال صنعتی کشور را تشکیل می‌دهد، آماری که نشان دهنده سهم بالای واحدهای نساجی و پوشاک در بنگاه‌های صنعتی کشور است.
زارا یکی از شرکت‌های مطرح دنیای مد است که هرساله تعداد زیادی از محصولات آن در ایران به فروش می‌رسد. در این نوشتار قصد داریم تا تاریخچه برند زارا را به اختصار بیان کنیم.
شاید نام برند زارا به گوش شما هم خورده باشد. زمانی که در مورد عطر و ادکلن، یا لباس صحبت می‌کنیم، زارا حرف‌های شنیدنی برای گفتن دارد. زارا از آن دسته شرکت‌هایی است که علی رقم اینکه زمان زیادی از فعالیتش نمی‌گذرد توانسته خود را به برندهای چندصد ساله برساند. در این نوشتار عطر لیلیوم قصد داریم تا شما را با تاریخچه زارا، برندی که اصالت را برای خود ساخت صحبت کنیم.
تاریخچه برند Zara و محصولات آن
زارا یک برند اسپانیایی است که در سال ۱۹۴۱ توسط آمانسیو اورتگا تاسیس شد. برند زارا در واقع یکی از اصلی ترین برندهای گروه ایندیتکس است که در معرفی آنها باید بگوییم این گروه یک سری فروشگاه‌های زنجیره‌ای هستند و شامل برندهای دیگری مانند ماسیمو دوتی، برشکا و… هم می‌شوند. نام برند زارا در ابتدا برگرفته از فیلم زوربا به همین نام انتخاب شده بود ولی از بدشانسی اورتگا، در نزدیکی او فروشگاهی به همین نام وجود داشت و با مراجعه صاحب آن فروشگاه آنها مجبور به تغییر نام شدند، اما بخاطر اینکه قالب سردر مغازه را سفارش داده بودند در نهایت زارا انتخاب شد.
برند زارا در ابتدا تنها یک مغازه آن هم برای تولید پوشاک ارزان قیمت بود ولی بعد از اینکه فروشگاه اول با استقبال مواجه شده و موفقیت مورد نیاز را کسب کرد، آنها در سراسر اسپانیا فروشگاه‌های زارا را افتتاح کردند و این به نوعی آغاز فصل جدیدی در تاریخچه برند زارا محسوب می‌شود. برند زارا از سال ۱۹۸۰ وارد بازار جهانی شده و به مرور شعبه‌های خود در سراسر جهان را افتتاح کرد. اما بخش مهم تولیدات این برند شامل عطر و ادکلن می‌شود. تاریخچه زارا در حیطه عطر از سال ۱۹۹۹ شروع شد و برند زارا تولید عطر را در این سال آغاز کرد.
تاریخچه زارا مملو از طراحان و ایده پردازان است، چون تیم مدیریتی این شرکت معتقد است که از گروه طراحان استفاده کند و همین هم باعث تسریع در روند تولید محصولات و همینطور افزایش کیفیت آن شده است. اکنون نزدیک به بیست سال از اولین تولید عطر زارا گذشته و این برند نزدیک به ۴۰۰ مدل عطر تولید و به بازار عرضه کرده است. الو برند بزرگترین مرکز خرید و فروش برند در تهران ، خرید و فروش برند تجاری قیمت مناسب ، نام تجاری مواد غذایی ، برند آماده محصولات غذایی ، برند فروشی محصولات آرایشی ، برند فروشی لوازم خانگی ، برند فروشی در تمام طبقات را فقط از مجموعه ما بخواهید…..09121721462

مؤسس برند زارا
آمانسیو اورتگا که اکنون یک میلیاردر و بازرگان است، در سال ۱۹۳۶ در اسپانیا متولد شد. او به خاطر شغل پدرش که یک کارگر راه‌آهن بود، در سن ۱۴ سالگی مجبور شد مدرسه را ترک کرده و به کرونا برود. خیلی زود یک کار در مغازه لباس فروشی زنانه پیدا کرد و در سال ۱۹۷۲ موفق به افتتاح یک فروشگاه لباس زیر زنانه فروشی شد. اما این آغاز راه پیشرفت او بوده و در سال ۱۹۷۵ توانست به همراه همسر خود اولین شعبه فروشگاه زارا را افتتاح کند. شاید باورش سخت باشد اما او بعنوان ششمین فرد ثروتمند جهان شناخته شده و بیش از ۷۰ میلیارد دلار دارایی دارد.


معرفی عطرهای برند زارا
در ادامه قصد داریم تا شما را با چند مورد از محصولات پرفروش و با کیفیت برند زارا آشنا کنیم.
عطر زاراZara Night Pour Homme
یکی از عطرهای مردانه و خنک زارا پورهوم است که می‌توانیم آن را در دسته عطرهای ماندگار قرار دهیم. این ادوپرفیوم در سال ۲۰۱۷ برای اولین بار طراحی و وارد بازار شد. نت‌های برجسته این ادوپرفیوم که خود را به رخ می‌کشند، ترنج و لیمو هستند.
عطر زاراTiveden
یکی دیگر از محصولات برند زارا ادوپرفیوم تیودن است. عطری شرقی، شیرین و گرم که می‌تواند جزو بهترین انتخاب‌ها برای فصول پاییز، زمستان و بهار باشد. مهم‌ترین نت این عطر صندل سفید است. تیودن را می‌توان یک اثر الهام گرفته از طبیعت دانست که در بسته بندی و ترکیبات آن به خوبی این موضوع احساس می‌شود. برای خرید این عطر از فروشگاه می‌توانید از این لینک استفاده کنید
عطر زاراRose Elixir
محصولات برند زارا برای بانوان معمولا از کیفیت خاصی برخوردار هستند و طراحی‌هایی که برای آنها انجام شده منحصر به فرد هستند. یکی از این عطرها ادوپرفیوم زنانه اکسیر است. این عطر گرم و شیرین در بسته بندی‌های ۱۰۰ میلی لیتری طراحی و ساخته شده است. مهم‌ترین عناصر تشکیل دهنده این عطر زعفران و گل رز هستند. برای تهیه این عطر می‌توانید از این لینک استفاده کنید. زارا نمونه یک کارآفرینی موفق است که توانسته به نسبت قیمت محصولات خود کیفیت بالاتری را عرضه کند. از مهم‌ترین سیاست‌های برند زارا این بوده که تا حد امکان از تبلیغات پرهیز کرده و هزینه تبلیغات را صرف ایجاد شعبات جدید و یا کیفیت مواد خود کرده‌اند، همین موضوع باعث شده تا زارا بتواند خیلی زود گسترش پیدا کرده و محصولات خود را در بیش از ۷۰ کشور جهان به فروش برساند. بسیاری از مشتریان پس از تهیه عطر و ادکلن‌های زارا متوجه این اختلاف بالای کیفیت می‌شوند.
موضوع بسیار حساس در برند سازی ، برندهای مد بازار مسلمانان است . در طول چند سال گذشته برندهای عمومی به قدرت بازار مد لباس‌های پوشیده پی برده‌اند. این بستر متنوع، جهانی و بسیار دانا از مشتریان تمایل به خرید لباس محافظه‌کارانه با برند مد معتبر را دارند. بخش اعظمی از این خواسته در میان مشتریان مسلمان وجود دارد، گروه رو به رشد از زنان به دنبال برندهایی هستند که خواسته‌های فرهنگی و مد آن‌ها را درک کند.
داستان برند شما چیست ؟ بسته بندی محصول شما ، معرف برند شماست ؟ چگونه در بازار چیز به یاد ماندنی ایجاد می‌کنید- چیزی که مشتری آن را بشناسد و اعتماد داشته باشد؟ یک پاسخ بسته بندی است. بسته بندی اولین چیزی است که در قفسه متوجه آن می‌شوید یا وقتی که در منزل شما تحویل داده می‌شود. هر چه بیشتر به آن اتکا کنند، احتمال بیشتری دارد که مشتریان محصول را بخرند و به دیگران پیشنهاد دهند.
برندهای مد بازار مسلمانان
در طول چند سال گذشته برندهای عمومی به قدرت بازار مد لباس‌های پوشیده پی برده‌اند. این بستر متنوع، جهانی و بسیار دانا از مشتریان تمایل به خرید لباس محافظه‌کارانه با برند مد معتبر را دارند.
بخش اعظمی از این خواسته در میان مشتریان مسلمان وجود دارد، گروه رو به رشد از زنان به دنبال برندهایی هستند که خواسته‌های فرهنگی و مد آن‌ها را درک کنند. در مواجهه با آن، این یک بازی هوشمندانه برای هر برندی است که به بازار جهانی مسلمانان لباس می‌فروشد. بازار پوشاک مسلمانان دارای ارزش ۲۷۰ میلیارد دلاری (۲۰۷ میلیارد پوند) است و بر اساس گزارش موسسه اقتصاد جهان اسلام سال ۱۹/۲۰۱۸ توسط تامسون رویترز به ۳۶۰ میلیارد دلار (۲۷۵ میلیارد پوند) تا ۲۰۲۳ افزایش خواهد یافت.
بهتر است بگوییم که آگاهی مشتری لباس پوشیده رو به رشد است. در سومین هفته مد لباس پوشیده لندن در سال ۲۰۱۹ که بیش از ۶۰ برند جهانی در آن شرکت کرده‌اند. متخصص مد لباس پوشیده لندن Aab که در پایتخت فروشگاه دارد و در امتیازات دبنهامز در خاورمیانه ظاهر شده است مشاهده کرده است که فروشش ۸۰% نسبت به سال قبل افزایش یافته است.
نت اِ پورتر اکنون اصلاح مد لباس پوشیده را انجام می‌دهد، در حالی که برندهایی نظیر زارا، مانگو و DKNY همگی مجموعه پوشش رمضان را ایجاد کرده‌اند. در اکتبر ۲۰۱۷، مارکز و اسپنسر بعد از اینکه مد لباس پوشیده به عبارت جستجو رایج تبدیل شد، ایده تصحیح آنلاین لباس پوشیده را معرفی کردند که در آن مشتریان به دنبال لباس‌ها، آستین و گردن بلندتر بودند.
در انتهای بازار طراحی لباس، Dolce & Gabbana مدی را در سال ۲۰۱۶ با انتشار مجموعه عبا و حجاب گلدوزی شده ایجاد کردند. یک سال بعد، نایک با مجموعه لباس‌های ورزشی برای محجبه‌ها دردسترس بود، درحالی که Eagle آمریکایی پوشش حجاب جین (denim) را که توسط حلیمه آدن طراحی شده بود آغاز کرد که اولین پوشش حجاب‌دار بود که پوشش ستاره ووگ بریتانیا شد.
انتظارات مصرف کنندگان مد لباس پوشیده
اما، علی‌رغم علاقه برندهای عمومی و اندازه غیرقابل انکار بازار، مشتریان مد لباس پوشیده هنوز احساس ناامیدی می‌کنند. بر اساس تحلیل ۵۰۰ مشتری مد مسلمان توسط آژانس خلاقیت یکپارچه ODD 86% زنان مسلمان اعتقاد دارند که توسط برندهای مد معمولی نادیده گرفته شده‌اند
خرده‌فروشان باید کارهای بیشتری برای تضمین اینکه مجموعه‌ها به خوبی دریافت شوند انجام دهند، اگرچه ۶۳% پاسخ‌دهندگان احساس می‌کنند که مجموعه‌های لباس پوشیده از برندهای معمولی تمایل دارند که لباس فرهنگی مناسب به جای نیازهای مد آن‌ها ارائه دهند. این نگرش توسط وبلاگ‌نویس برجسته مد لباس پوشیده دینا تورکیا به اشتراک گذاشته شده است که استراتژی پشت افتتاح مجموعه LTD لباس پوشیده H&M را یادآوری می‌کند که در زمان رمضان سال گذشته انتشار یافت.
در ویدیوهای یوتیوب، تورکیا اشاره کرده است که تقارن با رمضان به این معنی است که مجموعه LTD (با قیمت در حدود ۴۴ پوند تا ۹۴ پوند) به شدت از نمادهای مسلمانان مرسوم الهام گرفته است که خریداران لباس پوشیده می‌تواند به هر طریقی آن را بخرند. او همچنین اشاره کرده است که ایده آن بود که استفاده کنندگان از لباس پوشیده احساس کنند که در نظر گرفته شده‌اند، اما در واقع اثر آن منع بیشتر این مشتریان با ایجاد دسته‌بندی خاص بود که در کیفیت با مجموعه عادی قابل مقایسه نبود.
اول مد
درک چگونگی برطرف کردن تفاوت‌های ظاهری مشتری مسلمان درحالی که برای مجموعه گسترده خریداران لباس پوشیده جذاب باشد چیزی است که خرده‌فروش آنلاین دبی یعنی “مودیست” به شدت بر آن تمرکز کرده است.
“مودیست” به عنوان یک فروشگاه تجارت الکترونیک لوکس مد، طراحی شده برای زنان از همه اشکال، اندازه‌ و ژانرهای لباس پوشیده هرگز به صورت انحصاری برای بازار مسلمانان کار نکرده است.
این برند در سال ۲۰۱۶ آغاز به کار کرده و در حال حاضر ۱۸۰ برند شامل لایور دارد که یک مد الگوی پیشرو خانگی شامل لباس های زنانه بلند، کاپشن، شلوار و پیراهن‌ها با جزئیات طراحی ظریف برای لباس‌های پوشیده شده است. این برند دارای مشتریان قابل توجهی در کشورهای حوزه خلیج است و در اروپا و آمریکا محبوبیت دارد.
با تفکر در مورد برندهای عمومی، PR و مدیر بازاریابی دیما ایاد فکر می‌کند که آن‌ها با درک نکردن قدرت جهانی مشتری لباس پوشیده فرصت را از دست داده‌اند و به جای این که درک بهتری از آنچه که این زن‌ها می‌خواهند و نیازهایشان به دست بیاورند، آن را برای خودشان بغرنج کرده‌اند.
در حالی که طراحی لباس‌های مد دارای شهرتی برای مشتریان مد لباس پوشیده است، مدانیسا به دنبال ارائه لباسی است که مقرون به صرفه و مد روز باشد. وب‌سایت، برند شخصی را با برندهای توسعه یافته عمدتا توسط طراحان زن در سراسر جهان ترکیب کرده است. مدانیسا با بیش از ۱۰۰ تاثیرگذار جهانی همکاری دارد، همانند دینا تورکیا که به عنوان وابسته کار می‌کند.
داستان برند و بسته بندی محصول
داستان برند شما چیست ؟ بسته بندی محصول شما ، معرف برند شماست ؟ چرا کسب و کار خود را شروع کرده‌اید؟ کاملاً مطمئن هستید که می‌خواهید محصول خود را بفروشید یا کاملاً به خدمات خود اهمیت قائل هستید.
بگذارید صادق باشیم: همگی می‌خواهیم تفاوت ایجاد کنیم و می‌‌خواهیم به دلیل انتقال تجربیات استثنائی شناخته شویم. بدون اعتبار مثبت ساخته شده بر بازخورد حقیقی از مشتریان راضی، از به رسمیت شناخته شدن محلی یا جهانی باید خداحافظی کنید. احتمالاً متوجه شده‌اید که برندهای بزرگ‌تر تمایل به انجام این موضوع دارند. می‌بینید که لوگو قرمز و سفید که فوراً کوکاکولا را به یاد می‌آورد یا آن پس‌زمینه آبی و نوشته زرد رنگ یادآور IKEA است. حتی، آن برندهای میلیون دلاری نیز باید از جایی شروع کنند. چگونه روی زمین چیز به یاد ماندنی ایجاد می‌کنید- چیزی که مشتری آن را بشناسد و اعتماد داشته باشد؟
رنگ مشتری را جذب می‌کند
بدون رنگ، بوم خالی است. اگر محصول در وهله اول توجه مشتری را جلب نکند دو بار به محصول شما نگاه نخواهد کرد.
به احساسی که می‌خواهید اشخاص از محصول شما داشته باشد فکر کنید. آیا باید احساس لذت در آن‌ها داشته باشند، مانند آبجو دارای تصاویر و رنگ با ویژگی‌های غیر قابل انتظار و عجیب؟ آیا باید به‌گونه‌ای باشد که آن‌ها احساس مراقبت و اهمیت کنند، مانند محصولات مرتبط با سلامت؟ فهرستی از احساسی که می‌‌خواهید مشتری از محصول شما داشته باشد آماده کنید و راهی برای پیاده‌سازی آن‌ها در بسته بندی بیابید.
تطبیق احساس با رنگ‌ها آسان است : آبی‌های آرامش‌بخش، زردهای روشن، قرمزهای احساسی. مشتری بسته به آنچه که نگاه می‌کنند می‌تواند به رنگ مشخصی جذب شود. رنگ‌ها همچنین می‌تواند در رساندن هویت برند خود کمک کند.
مخاطب شما چه کسانی هستند؟
در هر نوع بازاریابی ، باید مشتری در ذهن در همه مراحل و فرایندها باشد. چه کسی محصول شما را خواهد خرید و چه بسته بندی با آن مخاطب بیشترین تطبیق را دارد؟ در مورد رنگ‌ها، شکل‌ها، اندازه و حتی نوشته در هر بسته بندی محصول خاص فکر کنید.
مشتریان اغلب نوشته روی محصول را برای تقویت تصمیم خرید در ذهنشان می‌خوانند. برای مثال، مخاطبان جوان رنگ‌های روشن‌تر و چشم‌نواز را با شکل‌های عجیب و با قلم تو پر دوست دارند. مخاطبان مسن‌تر که محصولات لوکس می‌خرند، بیشتر ترجیح به رنگ‌های مشکی و طلایی دارند که با فونت‌های زیبا و زبان پیچیده ترکیب شده دارند. همگی این‌ها مربوط به شناخت مخاطب خود هست. وقتی که این کار را انجام دهید باقی کار آسان‌تر خواهد بود.
جعبه‌های تحویلفرقی نمی‌کند اندازه کسب و کار شما چقدر است، فقط مهم این هست که بسته بندی‌های عالی در قفسه‌ داشته باشید. وقتی مشتری خرید آنلاین می‌کند، باید همان احساس هیجان را برای دریافت جعبه داشته باشند که برای محصول داخل جعبه دارد.
بسته به اندازه کسب و کار شما، ممکن است نیاز به جعبه سفارش دسته‌ای برای تحویل محصولتان داشته باشید. کسب و کارها اغلب برای پاسخگویی به تقاضای مشتری نیاز به کمک اضافی دارند. ماشین‌آلات جعبه‌سازی BCS می‌تواند به تولید جعبه با کیفیت و محکم که تأثیرگذار است کمک کننده باشد.
به فکر آراسته کردن جعبه‌های خود با تمبرهای برند شده سفارشی، نوارها و برچسب‌های تحویل در کنار اضافه کردن حفاظت بیشتر به محصول خود در داخل هر جعبه باشید. در مورد هدایای رایگان، پوشش و کوپن‌های تخفیف به عنوان راهی برای تشویق به تکرار خرید مشتریان خود فکر کنید.
شرح مختصر محصول
داستان برند شما مهم است. در واقع بسیار اهمیت دارد که بسیاری از کسب و کارها فضایی را روی بسته بندی برای نوشتن توضیحات کم در چگونگی شروع کسب و کارشان ایجاد می‌کنند. شرکت‌های دیگر در مورد ارزش‌هایشان می‌نویسند همانند لوش و رویکرد طبیعی و سازگار با محیط آن‌ها.
ممکن است در رابطه با مثال‌های دیگر از برندهایی که این کار را به خوبی انجام داده‌اند فکر کنید که به این معنی است که آن‌ها این کار را به درستی انجام داده‌اند. توجه و تلاش در این رابطه زمانی که مشتریان داستان شما را به یاد بیاورند و آن را با قلبشان قبول کنند جبران می‌شود. خریداران از یک طراحی جذاب با یک شرح مختصر الهام‌بخش بیش از یک توصیف شسته‌ورفته قدردانی می‌کنند. فراموش نکنید که اغلب، بسته بندی یک محصول آن را می‌فروشد نه محصول داخل آن.
داستان برند Pepe Jeans ، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان محصولات جین دنیا الو برند بزرگترین مرکز خرید و فروش برند در تهران ، خرید و فروش برند تجاری قیمت مناسب ، نام تجاری مواد غذایی ، برند آماده محصولات غذایی ، برند فروشی محصولات آرایشی ، برند فروشی لوازم خانگی ، برند فروشی در تمام طبقات را فقط از مجموعه ما بخواهید…..09121721462

داستان برند Pepe Jeans توسط سه برادر از شهر لندن شروع می‌شود که با پشتکار خود، این برند بزرگ محصولات جین را به جهانیان معرفی می‌کنند.
شکل‌گیری برند Pepe Jeans به سال ۱۹۷۳ برمی‌گردد؛ زمانی که نیتین شاه به همراه دو برادر خود آرون و میلان لباس‌ جین می‌فروخت. آن‌ها برای شروع کار خود، روزهای شنبه دکه کوچکی در خیابان پورتوبلو در غرب شهر لندن اجاره کردند و مشغول فروش محصولات دنیم شدند.
خیابان پورتوبلو یکی از خیابان‌های معروف شهر لندن است که در غرب این شهر قرار دارد. این خیابان قدمتی ۲۷۷ ساله دارد و طول آن نزدیک به یک کیلومتر است. این خیابان دارای تعداد زیادی فروشگاه است. تعداد زیاد فروشگاه‌ها باعث شده است نام این خیابان با پسوند بازار خیابانی (Road Market) ادا شود. از ابتدای بهره‌برداری خیابان پورتوبلو، این خیابان محل فروش لباس و پوشاک بوده است. در چند سال اخیر بزرگ‌ترین برندهای پوشاک و لباس در این خیابان تاریخی شعبه‌ای تأسیس و آن را تبدیل به یکی از خیابان‌های ویژه فروش لباس کرده‌اند.


پس از مدت کوتاهی، به دلیل کیفیت خوب و طراحی جذاب لباس‌ها، محصولاتشان مورد توجه مردم قرار گرفت. این سه برادر پس از مدتی به خیابان کیمگز رود نقل مکان کردند و انباری به وسعت ۲۵ هزار متر مربع خریدند و با ایجاد کارگاهی در آن محل، خط تولید محصولات خود را گسترش دادند. آن‌ها نام «Saint Tropez Trading Company‌» را برای محصولات جین خود برگزیدند؛ اما یک روز یکی از برادرها که در کافه‌ای مشغول خوردن هات‌ داگ بود، به این فکر افتاد که نام برند خود را کوتاه کند و یک اسم دوبخشی را به‌عنوان نام اصلی برند خود قرار دهد؛ پس نام Pepe‌ را برای لباس‌های جین خود انتخاب کرد و برند Pepe Jeans متولد شد.
سال ۱۹۸۰ برای برند Pepe Jeans نقطه عطف شروع فعالیت‌های جدی این برند محسوب می‌شود. در این سال، فروشگاه Pepe Jeans در شهر لندن به یک رقیب جدی برای تولیدکنندگان بزرگ پوشاک بریتانیا تبدیل شد و با گسترش فروشگاه‌های خود در دیگر شهرهای بریتانیا، برند Pepe Jeans توانست رتبه اول تولید محصولات جین در این کشور را تصاحب کند. الو برند بزرگترین مرکز خرید و فروش برند در تهران ، خرید و فروش برند تجاری قیمت مناسب ، نام تجاری مواد غذایی ، برند آماده محصولات غذایی ، برند فروشی محصولات آرایشی ، برند فروشی لوازم خانگی ، برند فروشی در تمام طبقات را فقط از مجموعه ما بخواهید…..09121721462

فروشگاه Pepe Jeans در شهر لندن به یک رقیب جدی برای تولیدکنندگان بزرگ پوشاک بریتانیا تبدیل شد
برند Pepe Jeans در سال ۱۹۸۳ تصمیم گرفت محصولات جین خود را به‌صورت جهانی نیز عرضه کند. آن‌ها کشور ایرلند را به‌عنوان اولین هدف انتخاب کردند و دو سال بعد، عرضه جهانی محصولات خود را در قاره اروپا و ایالات متحده آمریکا گسترش دادند. پس از موفقیت در عرضه جهانی، طراحان این برند تصمیم گرفتند طراحی‌های لباس‌های خود را نسبت به دیگر شرکت‌ها متمایز کنند. آن‌ها لباس‌های خود را با طراحی اختصاصی برند Pepe Jeans در فروشگاه‌های مختلف در سراسر جهان عرضه کردند. بیشتر طراحان لباس‌های Pepe Jeans بریتانیایی هستند؛ اما این شرکت برای تعامل با دیگر کشورها، طراحان دیگری از کشورهای مختلف جهان استخدام کرد که یکی از مشهورترین آن‌ها اندی وارهول، هنرمند آمریکایی است.

الو برند بزرگترین مرکز خرید و فروش برند در تهران ، خرید و فروش برند تجاری قیمت مناسب ، نام تجاری مواد غذایی ، برند آماده محصولات غذایی ، برند فروشی محصولات آرایشی ، برند فروشی لوازم خانگی ، برند فروشی در تمام طبقات را فقط از مجموعه ما بخواهید…..09121721462

برند Pepe Jeans یکی از شرکت‌هایی است که به‌سرعت توانسته در صنعت مد و لباس پیشرفت قابل توجهی داشته باشد و خود را به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین عرضه‌کننده‌های لباس جین در سطح جهان معرفی کند. آمار منتشرشده از فعالیت‌های ۴۴ ساله این شرکت، نشان می‌دهد که ارزش آن‌ها همچنان در حال رشد است. این برند بریتانیایی تاکنون در ۵ قاره و بیش از ۶۵ کشور مختلف فروشگاه اختصاصی تأسیس کرده است و بیش از ۶۵۰۰ خرده‌فروش، پوشاک Pepe Jeans را برای فروش در مغازه‌های خود قرار داده‌اند. برند Pepe Jeans باعث رشد فروش ۳۱۰ خرده‌فروش در سراسر جهان شده است و تعداد ۲۲۰۰ نفر برای این برند مشغول به کار هستند. بیش از ۵۰ طراح لباس و طراح گرافیکی برای برند Pepe Jeans کار می‌کنند و به طراحی لباس‌های مختلفی برای فروش‌های فصلی فروشگاه‌های آن اشتغال دارند. مردم در یک سال ۱۰ میلیون لباس از فروشگاه‌های مختلف Pepe Jeans خریداری می‌کنند و در این مدت، ۳ بار انبارهای بزرگ این برند پر و خالی می‌شوند. برند Pepe Jeans توانسته است در قاره‌‌های آسیا و اروپا سه مرکز نگهداری از لباس تجهیز کند که این مورد، بزرگی این برند را بیش از پیش نشان می‌دهد.

الو برند بزرگترین مرکز خرید و فروش برند در تهران ، خرید و فروش برند تجاری قیمت مناسب ، نام تجاری مواد غذایی ، برند آماده محصولات غذایی ، برند فروشی محصولات آرایشی ، برند فروشی لوازم خانگی ، برند فروشی در تمام طبقات را فقط از مجموعه ما بخواهید…..09121721462

طراحان Pepe Jeans تصمیم گرفتند طراحی‌های لباس‌های خود را نسبت به دیگر شرکت‌ها متمایز کنند
محصولات Pepe Jeans به دو بخش په‌په جینز لندن و په‌په جینز جونیور می‌شوند. بخش په‌په جینز لندن شامل لباس‌های جین و چرم زنانه و مردانه بزرگ‌سال می‌شود؛ این بخش بر کیفیت عالی و مناسب پارچه‌، ویژگی‌های منحصربه‌فرد و مطابق مد روز با قیمت‌گذاری مناسب تمرکز دارد. بخش په‌په جینز لندن در برگیرنده‌ی پوشاک متنوع مانند کاپشن چرم، لباس‌های مجلسی زنانه، شلوارهای جین مردانه و زنانه، کفش و عینک در قالب ۷۳ مجموعه‌ی مختلف است. بخش په‌په جینز جونیور مربوط به کودکان و نوجوانان است و لباس‌های مخصوص دختران و پسران در سنین مختلف را همراه لوازم جانبی مخصوص رده سنی سن کودکان و نوجوانان عرضه می‌کند.

الو برند بزرگترین مرکز خرید و فروش برند در تهران ، خرید و فروش برند تجاری قیمت مناسب ، نام تجاری مواد غذایی ، برند آماده محصولات غذایی ، برند فروشی محصولات آرایشی ، برند فروشی لوازم خانگی ، برند فروشی در تمام طبقات را فقط از مجموعه ما بخواهید…..09121721462

همان‌طور که قبلا اشاره شد، برند Pepe Jeans دارای طراحان مخصوصی برای لباس‌های فصلی است. این طراحان دو سری لباس برای هر فصل طراحی می‌کنند. اولین سری «پیش‌مجموعه فصلی» (Pre-collection) نام دارد و هدف آن، عرضه‌ی لباس‌های جدید پیش از آغاز هر فصل است که مشتری‌ها می‌توانند این لباس‌ها را پیش‌خرید کنند. این سری لباس‌ در طول فصل نیز در دسترس خریداران قرار دارد. دومین سری «مجموعه پاسخ سریع» (Quick Response Collection) نام دارد که طراحان با توجه به بازخورد مخاطبان نسبت به لباس‌های خریداری‌شده، دوباره لباس‌های جدیدی برای هر فصل طراحی و عرضه می‌کنند.
محصولات Pepe Jeans به دو بخش په‌په جینز لندن و په‌په جینز جونیور تقسیم می‌شود


برند Pepe Jeans در سال ۱۹۹۱ بروس وبر، عکاس معروف آمریکایی، را برای عکاسی به اولین و بزرگ‌ترین کمپین تبلیغاتی این شرکت دعوت کرد. بروس وبر در طول این کمپین تبلیغاتی توانست با عکاسی ماهرانه خود تعداد زیادی از مانکن‌ها و لباس‌های جدید Pepe Jeans را به دنیای مد و لباس معرفی کند. این شرکت این رویه تبلیغاتی را همراه دیگر عکاسان بزرگ تاکنون ادامه داده و از بازیکنان فوتبال نظیر کریستیانو رونالدو و فرناندو تورس به‌عنوان مانکن لباس‌های خود استفاده کرده است. الو برند بزرگترین مرکز خرید و فروش برند در تهران ، خرید و فروش برند تجاری قیمت مناسب ، نام تجاری مواد غذایی ، برند آماده محصولات غذایی ، برند فروشی محصولات آرایشی ، برند فروشی لوازم خانگی ، برند فروشی در تمام طبقات را فقط از مجموعه ما بخواهید…..09121721462

برند Pepe Jeans مدتی به‌عنوان اسپانسر تیم رنو در سری مسابقات اتومبیل‌رانی فرمول ۱ انتخاب شد و فرناندو آلونسو، قهرمان مسابقات فرمول ۱ را به‌عنوان سفیر خود برگزید. آلونسو به مدت دو سال در رویدادهای مختلف برای تبلیغ برند Pepe Jeans شرکت می‌کرد. پس از آن، این شرکت به‌عنوان اسپانسر تیم ردبول انتخاب شد و مارک وبر و سباستین فتل، رانندگان این تیم را به‌عنوان سفیران جدید خود منصوب کرد.اکنون در رتبه‌بندی باارزش‌ترین برندهای صنعت مد و لباس در رتبه پنجم قرار دارد و به‌عنوان هفتمین برند محبوب در این صنعت انتخاب شده است. Pepe Jeans با شعار «موفقیت ما بر اساس صداقت با مشتریان است» مسیر خود را ادامه می‌دهد و در تلاش است تا نگاه مثبت مردم نسبت به این برند بریتانیایی را حفظ کند


افراد برای اینکه کارهای خود را سریع و راحت انجام دهند از ماشین استفاده می کند. اولین وسیله ی نقلیه ای که بدون نیروی حیوان و یا انسان به حرکت در آمد ساخت فردیناند فربیست می باشد. می توانیم بگوییم که اگر خودروها را از زندگی روزمره حذف کنیم شاید تمدن بشری دیگر به شکل کنونی وجود نداشته باشد. الو برند بزرگترین مرکز خرید و فروش برند در تهران ، خرید و فروش برند تجاری قیمت مناسب ، نام تجاری مواد غذایی ، برند آماده محصولات غذایی ، برند فروشی محصولات آرایشی ، برند فروشی لوازم خانگی ، برند فروشی در تمام طبقات را فقط از مجموعه ما بخواهید…..09121721462

حال افراد برای خودرویی که تولید می کنند می توانند برند خود را ثبت نمایند. می توانید کلیه ی اطلاعات نحوه ثبت برند را با مطالعه این مقاله دریافت نمایید.
همانطور که در مقاله های قبل هم به آن اشاره کردیم یکی از مهم ترین دارایی هر شرکت داشتن برندی موفق است طبق آماری که گرفته شده است ۵۹ درصد افراد محصولات برندی خریداری می کنند که از آن شناخت کاملی داشته باشند بنابراین با داشتن برندی خوب می توانید در حوزه کسب و کارتان پیشرفت کنید بنابراین برندینگ چیزی فراتر از یک لوگوی شیک و یا تبلیغات مناسب است.
مفاهیم نام تجاری و یا برند عبارتند از:ویژگی های یک برند موفق

الو برند بزرگترین مرکز خرید و فروش برند در تهران ، خرید و فروش برند تجاری قیمت مناسب ، نام تجاری مواد غذایی ، برند آماده محصولات غذایی ، برند فروشی محصولات آرایشی ، برند فروشی لوازم خانگی ، برند فروشی در تمام طبقات را فقط از مجموعه ما بخواهید…..09121721462

ثبت برند ماشین می تواند حقیقی و یا حقوقی باشد که برای هر یک ابتدا مدارک زیر را تهیه نمایید:
مدارک لازم برای اشخاص حقیقی و حقوقی

پس از تهیه مدارک مربوطه باید مراحل زیر را انجام دهید تا برندتان به ثبت برسد:

ثبت برند و چگونگی ثبت برند سوهان

ثبت برند یکی از مهمترین اقدامات اولیه بعد از ثبت شرکت است که سهامداران و سرمایه داران شرکت باید نسبت به آن اقدام کنند به همین دلیل در این مقاله به الزامات ثبت برند و دلیل اینکه چرا باید برند خود را ثبت برسانیم می پردازیم.

الو برند بزرگترین مرکز خرید و فروش برند در تهران ، خرید و فروش برند تجاری قیمت مناسب ، نام تجاری مواد غذایی ، برند آماده محصولات غذایی ، برند فروشی محصولات آرایشی ، برند فروشی لوازم خانگی ، برند فروشی در تمام طبقات را فقط از مجموعه ما بخواهید…..09121721462

عوامل موثر در توسعه بازار و برندینگ عبارت است از:
۱٫تنوع و افزایش محصولات
۲٫نام تجاری شرکت
۳٫وجود و ثبت برند برای محصول
۴٫برندسازی بهینه
۵٫بازاریابی و استفاده از روش های متنوع در تبلیغات و بازاریابی
۶٫توجه به خواست و نظر مشتریان و برآورده کردن نیاز های مشتری با توجه به گذر زمان
ثبت چه برندهایی الزامی است؟


با توجه به تمام مواردی که گفته شد قانون تجارت ثبت برند را برای شرکت ها الزامی نکرده و آن ها می توانند بنابر دلخواه و درخواست خود برندشان را به ثبت برسانند. چنانچه فعالیت تجاری جزو موارد زیر باشد طبق ماده ۵ که در سال ۱۳۲۸ شمسی توسط مجلس به تصویب رسید ثبت برند برای آن الزامی است.
این موارد عبارتند از:
۱٫مواردی که استعمال داروهای اختصاصی باشد زیرا این داروها جنبه درمانی دارند و طبق نسخه پزشک مصرف می شوند.
۲٫مواد غذایی و خوراکی هایی که در ظروف و بسته بندی با طرح و شکل های مخصوصی استفاده می شوند مانند کنسرو ها، چای های بسته بندی شدده، شکلات و آبنبات ها، شیرینی و ترشیجات، پنیر، کره و روغن، لواشک ها بسته بندی شده و غیره
۳٫لوازم آرایشی. زیرا لوازم آرایشی و بهداشتی به دلیل کاربردی که دارند مستقیما با پوست ارتباط دارند و استعمال آن خارجی است. مانند انواع صابون های بهداشتی – درمانی، صابون های پاک کننده ، کرم های آرایشی، انواع خمیرهای آرایشی، پدرهای شستشو، عطر و محلول های خشبو، انواع ادکلن و پماد ها و غیره
۴٫آب های معدنی و یا نوشیدنی های گازدار، انواع آب میوه های طبیعی و غیرطبیعی که در بطری و ظروف مخصوصی تهیه می شوند.
شما با ثبت برند می توانید از مزایای آن نیز بهره مند شوید. برخی از مهمترین این مزایا عبارتند از:
•استفاده از تسهیلات دولتی مانند دریافت وام با کارمزد پایین و بازپرداخت طولانی مدت.
•تبلیغات و بازاریابی موثر بدون ثبت برند نمی توانید بازاریابی موثری داشته باشید زیرا محصولات برای تبلیغات باید دارای نامی مشخص باشند تا بتوان از طریق آن به معرفی محصول و امتیازات آن پرداخت.
•با ثبت برند از سوء استفاده افراد سود جو و متقلب جلوگیری می کنید.
•برند موجب معرفی و باقی ماندن برند شما در ذهن مشتری می شود.
•برند باعث می شود تولید کننده برای تولید محصول با کیفیت خود نیز رغبت بیشتری پیدا کند.
•برندینگ باعث رقابت مفید با رقبا در بازار های تجاری می شود.
مهمترین نکته این است که بسیاری از فعالیت های تجاری برای شروع و تاسیسشان نیاز به اخذ مجوز دارند که شما می توانید با برندینگ نسبت به اخذ مجوز اقدام کنید.
نحوه ثبت برند
ثبت برند حقیقی
۱٫ارائه مدارک شناسایی متقاضی و صاحب رستوران مانند کارت ملی و شناسنامه
۲٫ارائه گواهی سوء پیشینه معتبر برای متقاضی ثبت برند
۳٫ارائه مجوز های دریافت شده
۴٫ارائه پروانه بهره برداری
۵٫ارائه نمونه برند مورد تقاضا در ابعاد ۱۰ در ۱۰
۶٫برند دو بعدی و یا سه بعدی باشد باید از چند جهت تصاویری گرفته شده و یا ماکتی از آن را ارائه کنید.
۷٫چنانچه امور توسط نماینده و وکیل تام الاختیار صورت می گیرد ارائه برگه مشخص کننده وکالت الزامی است.
ثبت برند به صورت حقوقی
۱٫ارائه مدارک شناسایی از مدیران عامل و رئیس هیئت مدیره مانند اصل کارت ملی و کپی تمام صفحات شناسنامه
۲٫شخصیت حقوقی رستوران مانند اساسنامه، شرکتنامه، اقرارنامه و اظهارنامه مالیاتی که به تائید رسیده باشد و امضای مسئولین در آن درج شده باشد.
۳٫ارائه گواهی سوء پیشینه معتبر از مدیران عامل و رئیس هیئت مدیره
۴٫ارائه کارت بازرگانی در صورتی که علامت مورد تقاضا دارای حروف لاتین و یا انگلیسی باشد.
۵٫ارائه روزنامه های رسمی از تاسیس و تغییرات شخصیت حقوقی رستوران
۶٫ارائه مجوزهای دریافت شده
۷٫ارائه پروانه بهره برداری
۸٫ارائه نمونه برند مورد تقاضا در ابعاد ۱۰ در ۱۰
۹٫برند دو بعدی و یا سه بعدی باشد باید از چند جهت تصاویری گرفته شده و یا ماکتی از آن را ارائه کنید.
۱۰٫چنانچه امور توسط نماینده و وکیل تام الاختیار صورت می گیرد ارائه برگه مشخص کننده وکالت الزامی است.
ثبت برند خود را می توانید به صورت شخصی طبق مراحل ذکر شده در سایت رسمی ثبت برند انجام داده و یا از طریق شرکت های ثبتی که در این زمینه به صورت تخصصی فعالیت می کنند انجام دهید.
برندینگ نوعی مالکیت کامل و انحصاری در زمینه فعالیت و خدماتی است که توسط شرکت شما ارائه می شود. با ثبت برند، شرکت شما دارای حق امتیاز می شود و سهام شرکت با ارزش تر خواهد شد. و هر زمان هر شخص حقیقی و یا حقوقی از نام شما کپی برداری کرد می توانید از طریق مراجع قانونی شکایت کرده و موارد سوء استفاده را پیگیری کنید.
برند دارای اعتبار و تاریخی انقضا است که بعد از مدت تعیین شده توسط قانون که از زمان ثبت اظهارنامه ۱۰ سال است باید برند تان را تمدید کنید که به این منظور زمانی ۶ ماهه به متقاضی داده ی شود تا نسبت به تمدید اقدام کند و چنانچه از این زمان بگذرد باید هزینه های به منظور پرداخت جریمه را نیز پرداخت کنید. الو برند بزرگترین مرکز خرید و فروش برند در تهران ، خرید و فروش برند تجاری قیمت مناسب ، نام تجاری مواد غذایی ، برند آماده محصولات غذایی ، برند فروشی محصولات آرایشی ، برند فروشی لوازم خانگی ، برند فروشی در تمام طبقات را فقط از مجموعه ما بخواهید…..09121721462

چگونگی ثبت برند سوهان
ثبت برند سوهان : یکی از گونه های شیرینی ایران سوهان نام دارد که به شکل ها و انواع گوناگونی وارد بازار می شود، در گذشته سوهان به شیوه سنتی با دست پخت می شد ولی حال با پیشرفت تکنولوژی این شیرینی با کمک دستگاه ها و قالب گیری های بخصوصی پخته می شود که معروف ترین سوهان مربوط به سوهان قم می باشد. مواد تشکیل دهنده آن زعفران، پسته، جوانه گندم و هل می باشد که یک منبع خوب برای تامین انرژی به حساب می آید و از ارزش غذایی بالایی برخوردار است بنابراین بیشتر افراد برای تامین انرژیشان از سوهان استفاده می کنند. بطور کلی سوهان بیش از ۱۰۰ سال، قدمت دارد که به نوعی نماد استان قم می باشد و افرادی که برای زیارت به این شهر می روند سوهان را بعنوان سوغاتی خریداری می کنند. بنابراین نمایندگان در صدد این هستند که برند سوهان قم را ثبت جهانی کنند.

الو برند بزرگترین مرکز خرید و فروش برند در تهران ، خرید و فروش برند تجاری قیمت مناسب ، نام تجاری مواد غذایی ، برند آماده محصولات غذایی ، برند فروشی محصولات آرایشی ، برند فروشی لوازم خانگی ، برند فروشی در تمام طبقات را فقط از مجموعه ما بخواهید…..09121721462

طرز تهیه سوهان
ابتدا دو آرد جوانه گندم و سفید را با یکدیگر مخلوط می کنند سپس آن را تفت می دهند تا بوی خامی آن از بین برود، حال شکر و گلاب را به آن اضافه خواهند کرد سپس پس از مخلوط کردن آن کره را به آن اضافه می کنند و پس از جوش آمدن مواد بادکا و عسل را به آن اضافه می کنند حال زیر اجاق را کم نموده تا مواد به رنگ خرمایی در آید سپس بر روی کاغذ فویلی مواد را ریخته و آن را صاف می کنند و خلال و پسته را به آن اضافه می کنند.
با توجه به استقبال فراوان افراد از سوهان، باعث شده است که متقاضیان برای شروع فعالیت تجاری، شرکت تولید سوهان تاسیس نماید که برای پیشرفت در این زمینه باید برندی را برای شناساندن محصول خود به ثبت برسانند.


ثبت برند سوهان
مدارک مربوط به اشخاص حقیقی:
ارائه کپی و اصل شناسنامه و کارت ملی، ارائه تصویری از برند در ابعاد ۶ در ۶ به تعداد ۱۲ عدد، زمانیکه این تصاویر سه بعدی و یا بیشتر باشد باید از ۶ جهات عکس گرفته شده و در یک قالب ارائه داده شود توجه نمایید که در برگه ای جدا از طرح ارائه شده باید توضیحی نیز بدهید، ارائه مجوز، پروانه بهره برداری و یا پروانه کسب که نشان دهنده ارائه خدمات از سوی اداره ثبت علائم تجاری باشد، در صورتی که امور توسط شخص دیگر پیگیری شود ارائه وکالتنامه با امضا الزامی است، اگر در برند انتخابی شما از کلمات لاتین و یا فینگیلیش استفاده کرده اید ارائه کارت بازرگانی الزامی می باشد.
مدارک مربوط به اشخاص حقوقی:
ارائه مدارک هویتی همچون کپی و اصل شناسنامه و کارت ملی، ارائه مهر شرکت، ارائه آخرین تغییرات هیئت مدیره بر روی روزنامه رسمی، ارائه تصویری از برند در ابعاد ۶ در ۶ به تعداد ۱۲ عدد، زمانیکه این تصاویر سه بعدی و یا بیشتر باشد باید از ۶ جهات عکس گرفته شده و در یک قالب ارائه داده شود توجه نمایید که در برگه ای جدا از طرح ارائه شده باید توضیحی نیز بدهید، ارائه کپی و اصل مجوز، پروانه بهره برداری و یا پروانه کسب (اگر مجوزی بنام شرکت وجود نداشته باشد و شرکت مدیرعامل و هیئت مدیره بصورت شخصی داشته باشد این امر برای ثبت قابل قبول خواهد بود.)، ارائه آگهی تاسیس با توجه به آخرین تغییرات آن، ارائه وکالتنامه با امضا به همراه مهر شرکت (زمانی که امور توسط شخص دیگری انجام شود.)، اگر در برند انتخابی شما از کلمات لاتین و یا فینگیلیش استفاده کرده اید ارائه کارت بازرگانی الزامی است. الو برند بزرگترین مرکز خرید و فروش برند در تهران ، خرید و فروش برند تجاری قیمت مناسب ، نام تجاری مواد غذایی ، برند آماده محصولات غذایی ، برند فروشی محصولات آرایشی ، برند فروشی لوازم خانگی ، برند فروشی در تمام طبقات را فقط از مجموعه ما بخواهید…..09121721462

چگونه بعد از ایجاد انحراف در برند بتوانیم آن را به مسیر اصلی برگردانیم؟
دنیای برندسازی دارای مسائل و چالش های بسیار زیادی است. امروزه برندها برای موفقیت در دنیای کسب و کار نیازمند آگاهی دقیق از سلیقه مشتریان، تعامل نزدیک با آنها و از همه مهم تر ارائه محصولی دارای مزیت مشخص هستند.

نکته مهم در اینجا ماهیت طبیعی بروز چالش ها در حوزه برندسازی است. هیچ برندی از مواجهه با مشکلات و چالش های مختلف در امان نیست بنابراین به جای تلاش برای پیشگیری کامل بروز چالش ها باید راهکارهای رفع شان را نیز فرا بگیریم. یکی از مشکلات اصلی شرکت ها در فرآیند برندسازی انحراف از مسیر اصلی برند است. به این ترتیب ادامه فعالیت برند موردنظر با مشکلات بسیار زیادی مواجه می شود. امروزه این مشکل جلوه ای عمومی به خود گرفته است بنابراین بررسی آن اهمیت بسیار زیادی خواهد داشت.

موسسه Branding Strategy Insider به طور ویژه در زمینه کمک به کارآفرینان و شرکت ها برای مدیریت برند و برندسازی بهینه فعالیت دارد. پاسخگویی به پرسش های کاربردی افراد بخشی از استراتژی های مهم در این موسسه محسوب می شود. در راستای این استراتژی برخی از مقالات تحلیلی به بررسی پرسش های کاربردی و عمیق کارآفرینان اختصاص می یابد. در این مقاله ما پرسشی از سوی جاناتان، یکی از مدیران اجرایی شرکتی در بوستون، را پیرامون انحراف برندش از اهداف و مسیر اصلی اش مورد بررسی قرار خواهیم داد. نخست اجازه دهید پرسش اصلی جاناتان را بررسی کنیم: «برند ما در طول چند ماه گذشته ارتباط معنادارش با بازار هدف را از دست داده است. من به عنوان مدیر اجرایی شرکت در طول چند هفته گذشته زمان زیادی به بررسی این موضوع اختصاص داده ام. همچنین کمک فراوانی نیز از کارشناس های حرفه ای می گیریم، با این حال هنوز تغییری در روند نامناسب شرکت مان حاصل نشده است. چگونه امکان تغییر انحراف برندمان و بازگشت به مسیر اصلی وجود دارد؟»

الو برند بزرگترین مرکز خرید و فروش برند در تهران ، خرید و فروش برند تجاری قیمت مناسب ، نام تجاری مواد غذایی ، برند آماده محصولات غذایی ، برند فروشی محصولات آرایشی ، برند فروشی لوازم خانگی ، برند فروشی در تمام طبقات را فقط از مجموعه ما بخواهید…..09121721462

بدون تردید پرسش جاناتان به اندازه کافی واضح و روشن است. به همین خاطر نیازی به توضیح بیشتر در رابطه با آن نیست. مارک دی سوما، کارشناس برندسازی و استاد دانشکده کسب و کار دانشگاه هاروارد، به عنوان کارشناس در کنار من برای بررسی راهکارهای پاسخگویی به این پرسش حضور دارد. به عقیده مارک گام نخست شناسایی انحراف برندمان از مسیر اصلی است. متاسفانه بسیاری از برندها در عمل هیچ گاه متوجه انحراف برندشان نمی شوند. این امر به خاطر ماهیت طولانی مدت انحراف از هدف اصلی است. وقتی تغییرات در برندمان به کندی روی می دهد، احساس خطر نسبت به آن دشوار خواهد شد. بهترین راهکار در اینجا مقایسه مداوم اهداف و وضعیت برندمان با سال های قبل است. بدون شک در ابتدا ما با اهداف اصلی و مرتبط با بازار هدف گام به عرصه کسب و کار گذاشته ایم. هر تغییری که در اینجا روی می دهد، در گذر زمان بروز خواهد کرد. بنابراین با شناسایی نقاط انحراف برندمان امکان بازگشت به مسیر اصلی به شیوه ای مناسب وجود خواهد داشت.

الو برند بزرگترین مرکز خرید و فروش برند در تهران ، خرید و فروش برند تجاری قیمت مناسب ، نام تجاری مواد غذایی ، برند آماده محصولات غذایی ، برند فروشی محصولات آرایشی ، برند فروشی لوازم خانگی ، برند فروشی در تمام طبقات را فقط از مجموعه ما بخواهید…..09121721462

پس از شناخت نقاط انحراف باید نسبت به بازگشت دوباره به مسیر اصلی فکر کرد. این گام به طور معمول دغدغه اصلی اغلب کارآفرینان را شکل می دهد. به این ترتیب ما باید برنامه ای دقیق برای بازگشت به مسیر اصلی برندمان داشته باشیم. در ادامه ۱۰ تکنیک و راهکار مناسب برای بازگشت به مسیر اصلی برندمان مورد بررسی قرار خواهد گرفت.


۱- تامل پیرامون برند و محصولات مان با شیوه های تازه الو برند بزرگترین مرکز خرید و فروش برند در تهران ، خرید و فروش برند تجاری قیمت مناسب ، نام تجاری مواد غذایی ، برند آماده محصولات غذایی ، برند فروشی محصولات آرایشی ، برند فروشی لوازم خانگی ، برند فروشی در تمام طبقات را فقط از مجموعه ما بخواهید…..09121721462

الگوی تامل ما پیرامون برندمان نقش مهمی در تغییرات آتی دارد. هر شرکتی مجموعه انتظارات و اهدافی برای برندش ترسیم می کند. برنامه دستیابی به این اهداف و انتظارات باید به گونه ای دقیق ترسیم شود. نکته مهم در اینجا عدم ارزیابی مداوم میزان دستیابی ما به هدف است. به این ترتیب هیچ معیار مشخصی برای تعیین دقیق و به موقع میزان انحراف برندمان از مسیر اصلی وجود ندارد. در چنین وضعیتی انحراف کامل از مسیر برند امری طبیعی خواهد بود.

وقتی برند ما از مسیر خود منحرف می شود، ضرورت تامل پیرامون ماهیت آن و محصولاتش دوچندان خواهد شد. هدف اصلی در اینجا بازتعریف اهداف و انتظارات مان از برند است. گام بعدی نگاه متفاوت به محصولات برندمان براساس بازتعریف موردنظر است. یکی از نمونه های مطلوب در زمینه تغییر دیدگاه به محصول مربوط به برند «فونترا» است. این برند در آغاز تولید کننده شیر بود. پس از گذشت چند سال با افزایش تقاضا برای محصولات جانبی شیر نوع نگاه این برند به محصولاتش تغییر کرد. به این ترتیب به جای تولید شیر به سراغ تولید بستنی و سایر لبنیات رفت. فونترا از آن زمان تا به حال تغییرات بسیار زیادی را تجربه کرده است. نکته مهم در تمام این تغییرات نگاه متفاوت به محصولات هر چند سال یک بار است.


۲- بازتعریف مخاطب هدف برندمان الو برند بزرگترین مرکز خرید و فروش برند در تهران ، خرید و فروش برند تجاری قیمت مناسب ، نام تجاری مواد غذایی ، برند آماده محصولات غذایی ، برند فروشی محصولات آرایشی ، برند فروشی لوازم خانگی ، برند فروشی در تمام طبقات را فقط از مجموعه ما بخواهید…..09121721462

هر برندی به منظور جلب نظر دامنه ای مشخص از مشتریان اقدام به فعالیت در بازار می کند. این امر از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. هیچ برندی توانایی جلب نظر تمام مشتریان را ندارد. به همین خاطر برای افزایش دقت و هدفمندی هزینه های برندسازی باید مخاطب هدف مشخصی را تعریف کرد. این عمل به افزایش دقت و نتیجه بخشی سرمایه گذاری های برندها کمک می کند.

الو برند بزرگترین مرکز خرید و فروش برند در تهران ، خرید و فروش برند تجاری قیمت مناسب ، نام تجاری مواد غذایی ، برند آماده محصولات غذایی ، برند فروشی محصولات آرایشی ، برند فروشی لوازم خانگی ، برند فروشی در تمام طبقات را فقط از مجموعه ما بخواهید…..09121721462

بهترین نمونه در زمینه بازتعریف مخاطب هدف مربوط به برند استارباکس است. این برند در ابتدا فقط در زمینه تولید قهوه فعالیت داشت. نکته مهم در اینجا تغییر نگرش استارباکس نسبت به برند و مخاطب هدفش بود. به این ترتیب مخاطب کاملا تازه ای به عنوان مخاطب هدف این برند مدنظر قرار گرفت. بدون تردید تغییر نگاه و توجه ما به مخاطب هدف در فرآیند بازتعریف آنها موجب ضرورت تولید محصولاتی متفاوت می شود. استارباکس از زمان بازتعریف مخاطب هدف برندش اقدام به تولید محصولات بسیار متنوع تری کرده است. این امر موجب افزایش شهرت جهانی استارباکس و کسب سود فراوان شده است. استارباکس تا پیش از این فقط در زمینه تولید قهوه فعالیت داشت، اما اکنون انواع نوشیدنی های مرتبط با قهوه را به طور کامل تولید می کند.

پس از اینکه استارباکس بازتعریف تازه ای از مخاطب هدفش ارائه کرد، به سراغ شناخت ویژگی های منحصر به فرد هر کدام از مشتریانش در کشورهای مختلف رفت. این امر به آنها امکان جلب نظر مخاطب جهانی به شیوه ای تاثیرگذار را داد، بنابراین استارباکس در طول زمانی کوتاه، به نوعی رکوردشکنی در حوزه کسب و کار، موفق به کسب رتبه نخست کافی شاپ در سطح جهان شد.


۳- تغییر نمای ظاهری برند الو برند بزرگترین مرکز خرید و فروش برند در تهران ، خرید و فروش برند تجاری قیمت مناسب ، نام تجاری مواد غذایی ، برند آماده محصولات غذایی ، برند فروشی محصولات آرایشی ، برند فروشی لوازم خانگی ، برند فروشی در تمام طبقات را فقط از مجموعه ما بخواهید…..09121721462

نمای ظاهری برند مهم ترین المان بصری آن محسوب می شود. مخاطب هدف در برخورد نخست با برند ما به لوگو، شعار تبلیغاتی و ماهیت کمپین های بازاریابی توجه می کند. بنابراین باید جلوه ای جذاب از برندمان در معرض دید مشتریان قرار دهیم. ایراد بسیاری از برندها عدم تغییر جلوه ظاهری شان در طول زمان است. به این ترتیب با گذشت زمان و تغییر سلیقه مشتریان در عمل هیچ واکنشی از سوی برند موردنظر صورت نمی گیرد. این امر به تدریج برند ما را کهنه و قدیمی خواهد کرد. وقتی مشتریان ذهنیت «برند قدیمی» درباره ما داشته باشند، جلب نظر آنها مشکل خواهد بود.

الو برند بزرگترین مرکز خرید و فروش برند در تهران ، خرید و فروش برند تجاری قیمت مناسب ، نام تجاری مواد غذایی ، برند آماده محصولات غذایی ، برند فروشی محصولات آرایشی ، برند فروشی لوازم خانگی ، برند فروشی در تمام طبقات را فقط از مجموعه ما بخواهید…..09121721462

نکته بعد در مورد جلوه ظاهری برند مربوط به نحوه بسته بندی محصولات است. خلاقیت مداوم در بسته بندی محصولات موجب ایجاد هیجان می شود. مشتریان همیشه نسبت به محصولات جدید توجه ویژه ای دارند. با ایجاد ظاهری تازه برای محصولات برند امکان جلب نظر بیشتر مشتریان به محصولات مان فراهم می شود. این تکنیک از مدت ها پیش در دنیای برندسازی رواج داشته است، اما در طول دو دهه اخیر کمتر به آن توجه شده است.
۴- فرمول بندی پیشنهادمان به شیوه های مختلف

هر برند در حوزه کسب و کار پیشنهاد خاصی برای مشتریان دارد. افراد با مقایسه پیشنهادهای برندها اقدام به تصمیم گیری در مورد فرآیند خرید می کنند. نکته مهم در اینجا ضرورت ارائه پیشنهاد برندمان به شیوه های مختلف است. صنعت تولید آب معدنی یکی از بهترین نمونه ها در اینجاست. این صنعت در طول زمان به خوبی با نیازهای تازه مشتریان هماهنگ شده است. در طول دو دهه اخیر با بهبود کیفیت آب آشامیدنی در بسیاری از کشورها صنعت تولید آب معدنی با بحران جدی مواجه شد. راهکار برندهای معتبر در این حوزه تولید آب معدنی همراه با ویتامین های مشخص بود. به این ترتیب افراد مختلف با خرید نسل جدید آب معدنی ها علاوه بر رفع تشنگی امکان بهره مندی از ویتامین های موردنیاز بدن شان را نیز داشتند. همین خلاقیت های کوچک در عمل تاثیر بسیار زیادی بر روی سرنوشت برندها دارد. اگر ما بدون تغییر حوزه فعالیت برندمان به دنبال کسب موفقیت باشیم، در نهایت با شکست مواجه خواهیم شد.
۵- نام گذاری خلاقانه و تاثیر آن بر روی مشتریان

الو برند بزرگترین مرکز خرید و فروش برند در تهران ، خرید و فروش برند تجاری قیمت مناسب ، نام تجاری مواد غذایی ، برند آماده محصولات غذایی ، برند فروشی محصولات آرایشی ، برند فروشی لوازم خانگی ، برند فروشی در تمام طبقات را فقط از مجموعه ما بخواهید…..09121721462

صنعت تولید گوشت گوزن در بسیاری از کشورهای دنیا رواج دارد. حوزه اسکاندیناوی شهرت بسیار زیادی در این زمینه دارد. زمانی که برندهای نیوزیلندی در راستای پرورش گوزن و فروش گوشت آن در بازارهای جهانی اقدام به همکاری نزدیک کردند، اهمیت ایجاد تفاوت میان گوشت گوزن های نیوزیلند با سایر نقاط جهان اهمیت یافت. انتخاب نام «کرنوا» برای گوشت گوزن تولید نیوزیلند گامی مهم در این راستا محسوب می شود. به این ترتیب گوشت تولیدی نیوزیلند به طور مشخص از سایر کشورها متمایز شد. در گام بعدی برندهای همکار تحت این نام تجاری اقدام به تولید گوشت باکیفیت کردند. به این ترتیب به سرعت تقاضای جهانی برای گوشت برند کرنوا افزایش یافت.

الو برند بزرگترین مرکز خرید و فروش برند در تهران ، خرید و فروش برند تجاری قیمت مناسب ، نام تجاری مواد غذایی ، برند آماده محصولات غذایی ، برند فروشی محصولات آرایشی ، برند فروشی لوازم خانگی ، برند فروشی در تمام طبقات را فقط از مجموعه ما بخواهید…..09121721462

الو برند بزرگترین مرکز خرید و فروش برند در تهران ، خرید و فروش برند تجاری قیمت مناسب ، نام تجاری مواد غذایی ، برند آماده محصولات غذایی ، برند فروشی محصولات آرایشی ، برند فروشی لوازم خانگی ، برند فروشی در تمام طبقات را فقط از مجموعه ما بخواهید.....09121721462

الو برند بزرگترین مرکز خرید و فروش برند در تهران ، خرید و فروش برند تجاری قیمت مناسب ، نام تجاری مواد غذایی ، برند آماده محصولات غذایی ، برند فروشی محصولات آرایشی ، برند فروشی لوازم خانگی ، برند فروشی در تمام طبقات را فقط از مجموعه ما بخواهید…..09121721462 گاهی اوقات برند ما نیازمند انتخاب نامی منحصر به فرد برای محصولاتش است. فقط در این صورت امکان جلب نظر مشتریان به شیوه ای متفاوت وجود دارد. الگوی نام گذاری خلاقانه در سایر کسب و کارها نیز رواج دارد. به عنوان مثال، برند سامسونگ پرچمدارش در حوزه گوشی های هوشمند را گلکسی نام گذاری کرده است. این نوع نام گذاری به برند مورد نظر در راستای جلب نظر مشتریان به شیوه ای متفاوت کمک خواهد کرد. امروزه بسیاری از برندها در حوزه تولید گوشی هوشمند از همین تکنیک استفاده می کنند. از نظر من هیچ مانعی برای استفاده از نام های منحصر به فرد برای برندهای فعال در حوزه های مختلف کسب و کار وجود ندارد. این امر فقط نیازمند اندکی خلاقیت برای یافتن نام مناسب خواهد بود.
۶- بسته بندی محصولات به شیوه ای متفاوت

الو برند بزرگترین مرکز خرید و فروش برند در تهران ، خرید و فروش برند تجاری قیمت مناسب ، نام تجاری مواد غذایی ، برند آماده محصولات غذایی ، برند فروشی محصولات آرایشی ، برند فروشی لوازم خانگی ، برند فروشی در تمام طبقات را فقط از مجموعه ما بخواهید…..09121721462

بسته بندی محصولات اهمیت بسیار زیادی دارد. یکی از نخستین ارزیابی های هر مشتری درباره یک برند براساس نوع بسته بندی محصولات روی می دهد. برندهای ضعیف در زمینه بسته بندی محصولات همیشه با مشکل در راستای فروش محصولات شان مواجه هستند. بنابراین انتخاب طرحی جذاب برای بسته بندی مناسب محصولات اهمیت دارد. خوشبختانه امروزه با توسعه نرم افزارهای طراحی گرافیک انتخاب و خلق طرح های زیبا کار چندان دشواری نیست. افراد با داشتن حداقل مهارت در زمینه کار با نرم افزارها و اندکی سلیقه هنری امکان طراحی بسته بندی های بسیار زیبا و جذاب را خواهند داشت.

الو برند بزرگترین مرکز خرید و فروش برند در تهران ، خرید و فروش برند تجاری قیمت مناسب ، نام تجاری مواد غذایی ، برند آماده محصولات غذایی ، برند فروشی محصولات آرایشی ، برند فروشی لوازم خانگی ، برند فروشی در تمام طبقات را فقط از مجموعه ما بخواهید…..09121721462

صنعت تولید گوشت یکی از کسب و کارهای مهم در زمینه تامین نیازهای مردم محسوب می شود. بسیاری از کارشناس ها در این صنعت اهمیت چندانی برای بسته بندی قائل نیستند. به هر حال هدف اصلی مشتریان تامین گوشت با کیفیت است. گام نخست برای تغییر این دیدگاه درباره بسته بندی محصولات صنعت گوشت از سوی برند آنگوس برداشته شد. این برند با بسته بندی جذاب گوشت ها در ظرف های شیشه ای و پلاستیکی به طور ویژه ای نظر مشتریان را جلب کرد. نتیجه این امر افزایش چشمگیر فروش این برند در مدت زمانی کوتاه بود. آنگوس از آن زمان تا به حال همیشه اهمیت زیادی برای بسته بندی محصولاتش قائل است. همین نکته کوچک موجب ایجاد تفاوت میان این برند و سایر رقبای آن در حوزه تولید گوشت شده است.


۷- توزیع خلاقانه و متفاوت محصولات الو برند بزرگترین مرکز خرید و فروش برند در تهران ، خرید و فروش برند تجاری قیمت مناسب ، نام تجاری مواد غذایی ، برند آماده محصولات غذایی ، برند فروشی محصولات آرایشی ، برند فروشی لوازم خانگی ، برند فروشی در تمام طبقات را فقط از مجموعه ما بخواهید…..09121721462

تغییر کانال و نحوه توزیع محصولات در بازارهای هدف فرصت مناسبی برای جلب توجه دوباره مشتریان محسوب می شود. آی تیونز به خوبی در حوزه موسیقی این کار را انجام داده است. تا پیش از آن تمام آلبوم های موسیقی به صورت سنتی در قالب نوار کاست یا دیسک به فروش می رسید. نوآوری آی تیونز عرضه و فروش آلبوم های مختلف و ترک های موسیقی به صورت آنلاین بود. به این ترتیب کاربران امکان خرید موزیک های مختلف و استفاده از آنها را داشتند. این امر مزیت بسیار مشخصی برای آی تیونز محسوب می شود. درست به همین خاطر از آن زمان تا به حال کمتر برندی توانایی رقابت تاثیرگذار با آی تیونز را یافته است.

الو برند بزرگترین مرکز خرید و فروش برند در تهران ، خرید و فروش برند تجاری قیمت مناسب ، نام تجاری مواد غذایی ، برند آماده محصولات غذایی ، برند فروشی محصولات آرایشی ، برند فروشی لوازم خانگی ، برند فروشی در تمام طبقات را فقط از مجموعه ما بخواهید…..09121721462

با ظهور انواع تبلت و گوشی های هوشمند بازار عرضه الکترونیکی محصولاتی نظیر مجله، کتاب و موسیقی رونق دوچندانی یافت. آی تیونز در این زمینه همچنان برندی خلاق محسوب می شود، اما رقیب اصلی آن در حوزه سایر محصولات فرهنگی الکترونیک گوگل است. گوگل به عنوان غول دنیای آنلاین فعالیت پردامنه ای در زمینه فروش محصولات فرهنگی به صورت آنلاین و در قالب دیجیتال دارد. بدون تردید مطالعه کتاب های مختلف در قالب فایل های الکترونیکی سهولت و لذت دوچندانی دارد. برندهایی نظیر گوگل نیز با بهره برداری مناسب از این موضوع اقدام به کسب سودهای فراوان می کنند.
۸- تعیین خلاقانه قیمت نهایی محصولات

الو برند بزرگترین مرکز خرید و فروش برند در تهران ، خرید و فروش برند تجاری قیمت مناسب ، نام تجاری مواد غذایی ، برند آماده محصولات غذایی ، برند فروشی محصولات آرایشی ، برند فروشی لوازم خانگی ، برند فروشی در تمام طبقات را فقط از مجموعه ما بخواهید…..09121721462

قیمت گذاری محصولات همیشه گامی مهم برای توسعه برند محسوب می شود. بسیاری از محصولات، علی رغم کیفیت بالا، به دلیل قیمت نامناسب هرگز فروش نمی روند. الگوی سنتی قیمت گذاری در اینجا شامل تعیین حاشیه سود اندک برای جلب نظر دامنه وسیع تری از مشتریان است. بدون تردید این شیوه سنتی هنوز هم تا حدودی کاربرد دارد. نکته مهم ضرورت بازاندیشی درباره بنیان های الگوی تعیین قیمت برندمان است. استفاده از شیوه های مدرن تر برای تعیین قیمت باید مدنظر هر برندی باشد.

الو برند بزرگترین مرکز خرید و فروش برند در تهران ، خرید و فروش برند تجاری قیمت مناسب ، نام تجاری مواد غذایی ، برند آماده محصولات غذایی ، برند فروشی محصولات آرایشی ، برند فروشی لوازم خانگی ، برند فروشی در تمام طبقات را فقط از مجموعه ما بخواهید…..09121721462

وقتی از شیوه های نوین برای تعیین قیمت صحبت می کنیم، الگوی بسیار پیچیده ای مدنظرمان نیست. تعیین قیمت سلسله مراتبی براساس کیفیت خدمات یا محصولات برندمان بهترین شیوه برای جلب نظر مشتریان دارای سطح درآمد متفاوت است. صنعت تولید تخم مرغ در این میان مثال بسیار مناسبی محسوب می شود. این صنعت به طور سنتی فقط یک نوع مشخص تخم مرغ روانه بازار می کند. خلاقیت اصلی از سوی انجمن تولید تخم مرغ در انگلستان روی داد. بر این اساس تخم مرغ ها در اندازه های مختلف طبقه بندی می شدند. مشتریان براساس اندازه تخم مرغ ها سطح قیمت متفاوتی پرداخت می کردند. این امر موجب افزایش فروش کلی تخم مرغ ها در انگلستان و افزایش قابل توجه سطح رضایت مشتریان شد.


۹- طراحی داستانی تازه درباره برند و محصولات مان الو برند بزرگترین مرکز خرید و فروش برند در تهران ، خرید و فروش برند تجاری قیمت مناسب ، نام تجاری مواد غذایی ، برند آماده محصولات غذایی ، برند فروشی محصولات آرایشی ، برند فروشی لوازم خانگی ، برند فروشی در تمام طبقات را فقط از مجموعه ما بخواهید…..09121721462

برندها به منظور جلب نظر بهینه مشتریان اقدام به طراحی داستان های جذاب می کنند. همه ما با داستان های برندها در زمینه های مختلف آشنایی داریم. یکی از شعارها و داستان های جذاب در طول سال های اخیر مربوط به برند نایک است. شعار «فقط انجامش بده» نزدیک به سه دهه به عنوان نشانه اصلی نایک شناخته می شود. اغلب مشتریان این برند شعار موردنظر را به خوبی در ذهن دارند. ساختار جذاب این شعار موجب ثباتش در طول سال های اخیر شده است. به این ترتیب کمتر برندی در عمل توانایی رقابت با نایک را یافته است.

بدون شک شعارهای تبلیغاتی و داستان برندها پس از گذشت زمانی قدیمی می شود. نکته مهم در اینجا ریشه یابی دلیل تازگی مداوم شعار برند نایک است. این برند در طول زمان تغییرات اندک و تاثیرگذاری بر روی شعارش اعمال کرده است. ماهیت نخست این شعار برای فروش کفش های مخصوص ورزشکاران دو و میدانی بود. بی تردید چنین شعاری با بازار هدف انحصاری ورزشکاران دو و میدانی مجال چندانی برای فروش جهانی نخواهد داشت. به همین خاطر نایک با توسعه سطح فعالیتش این شعار را در مقیاسی وسیع برای تمام محصولات خود به کار برد. همین نکته کوچک موجب پایداری مثال زدنی شعار نایک در طول زمان شده است.

الو برند بزرگترین مرکز خرید و فروش برند در تهران ، خرید و فروش برند تجاری قیمت مناسب ، نام تجاری مواد غذایی ، برند آماده محصولات غذایی ، برند فروشی محصولات آرایشی ، برند فروشی لوازم خانگی ، برند فروشی در تمام طبقات را فقط از مجموعه ما بخواهید…..09121721462

پروفسور نورمن هالند، روانشناس و استاد برجسته دانشگاه، در مورد تاثیر داستان برندها بر روی مشتریان اظهار نظر جالبی دارد. بر این اساس مشتریان در طول زمان آشنایی خاصی با داستان برندها پیدا می کنند. به این ترتیب داستان موردنظر بخشی از زندگی روزمره آنها می شود. نکته مهم در اینجا تلاش برای تولید داستان های تازه یا بازبینی اساسی داستان های قبلی به


۱۰- تغییر تیم مدیریتی برند الو برند بزرگترین مرکز خرید و فروش برند در تهران ، خرید و فروش برند تجاری قیمت مناسب ، نام تجاری مواد غذایی ، برند آماده محصولات غذایی ، برند فروشی محصولات آرایشی ، برند فروشی لوازم خانگی ، برند فروشی در تمام طبقات را فقط از مجموعه ما بخواهید…..09121721462

برندهایی که از مسیر اصلی شان منحرف می شوند، گاهی اوقات با افراد نامناسبی همکاری دارند. این امر موجب دوری هرچه بیشتر برند موردنظر از اهداف و مسیر اصلی اش خواهد شد. توصیه من در این بخش کاملا مشخص است: تلاش برای یافتن افراد تازه و همکاری با آنها. این امر به معنای قطع همکاری با افراد قبلی است. اگر شما نیز وضعیتی مشابه جاناتان دارید، باید به فکر موقعیت شغلی تان باشید. برخی از برندها به درستی در زمان مواجهه با بحران های طولانی مدت اقدام به تغییر تیم کاری شان می کنند.

الو برند بزرگترین مرکز خرید و فروش برند در تهران ، خرید و فروش برند تجاری قیمت مناسب ، نام تجاری مواد غذایی ، برند آماده محصولات غذایی ، برند فروشی محصولات آرایشی ، برند فروشی لوازم خانگی ، برند فروشی در تمام طبقات را فقط از مجموعه ما بخواهید…..09121721462

همانطور که مشاهده می شود، اغلب فرآیندهای برند ما از طریق بازاندیشی درباره بخش های اصلی قابل بازسازی است. برندسازی در دوران کنونی علاوه بر توجه به نکات سنتی نیازمند بازاندیشی نیز هست بنابراین بررسی دوباره بخش های اصلی برندمان به منظور بازگشت به مسیر اصلی الزامی خواهد بود.

سازمانهای امروزی برای تدوین استراتژی بازاریابی با مشکلات اساسی مواجه شده اند که یکی از اساسی ترین آنها درک نادرست دیدگاه مشتریان و مخاطبان خارجی محصول و خدماتی که ارائه میدهند است. در واقع اگر میخوایم بدانیم که محصول ما مورد قبول مشتری قرار گرفته است، باید خود را در قالب آن مشتری قرار داده و خدمات مان را ارزیابی نماییم.


به بیان دیگر پرسونای مشتری شکاف عمیقی که بین انتظارات و تجربه مشتری و محصول یک سازمان است را از بین خواهد برد. شرکتهایی که در زمینه طراحی سایت فعالیت میکنند در ابتدا از پرسونای کاربران برای تست طراحی سایتهایی که برای مشتریان تولید کرده اند استفاده می کردند. اما در حال حاضر اگر به پرسونای درستی از مخاطبین رسیده باشیم، میتوانیم در قسمتهای مختلفی از کسب و کار، مثل فعالیت های اجرایی، محصول و بازاریابی ایده کاربرد ارزشمندی را از پرسونای مشتری داشته باشیم. الو برند بزرگترین مرکز خرید و فروش برند در تهران ، خرید و فروش برند تجاری قیمت مناسب ، نام تجاری مواد غذایی ، برند آماده محصولات غذایی ، برند فروشی محصولات آرایشی ، برند فروشی لوازم خانگی ، برند فروشی در تمام طبقات را فقط از مجموعه ما بخواهید…..09121721462

پرسونا یک مدل ذهنی از تجسم یک فرد با نام ، گذشته و رویکردی خاص برای انجام دادن کارهایش است.
پرسونا باید به عنوان یک مدل ذهنی دارای جزئیات روانشناختی زیادی باشد تا بتوانیم خودمان را با دقت زیادی در جایگاه کاربر قرار دهیم و از دیدگاه ایشان محصول و خدمات ارائه شده توسط سازمان را دیده و ارزیابی کنیم. این فرایند ممکن است یک رویکرد زمان بر و خسته کننده به نظر بیاید و در واقع همین دیدگاه میتواند باعث توجه نداشتن تعداد زیادی از کسب و کارها به این مساله شود که در نهایت به شکست آنها منتهی خواهد شد.

الو برند بزرگترین مرکز خرید و فروش برند در تهران ، خرید و فروش برند تجاری قیمت مناسب ، نام تجاری مواد غذایی ، برند آماده محصولات غذایی ، برند فروشی محصولات آرایشی ، برند فروشی لوازم خانگی ، برند فروشی در تمام طبقات را فقط از مجموعه ما بخواهید…..09121721462

برای رسیدن به یک پرسونای درست چه کارهایی باید انجام دهیم؟
اگر میخوایم که به پرسونای خوبی از کاربران خود برسیم، می بایست به ذهن آنها نفوذ کنیم و از جایگاه آنها ارزایابی کنیم. امکان دارد ساعت ها زمان ببرد تا این فرایند به نتیجه کاربردی برسد و به سوال های زیادی که ایجاد میشود پاسخ دهد:

الو برند بزرگترین مرکز خرید و فروش برند در تهران ، خرید و فروش برند تجاری قیمت مناسب ، نام تجاری مواد غذایی ، برند آماده محصولات غذایی ، برند فروشی محصولات آرایشی ، برند فروشی لوازم خانگی ، برند فروشی در تمام طبقات را فقط از مجموعه ما بخواهید…..09121721462

اگر پرسونای مشتری و جزئیات آن را بدانیم، به چه چیزی خواهیم رسید؟
با دانستن این جزئیات دو تابع ظهور پیدا خواهد کرد:
تابع اول: این تابع به سازمانهای کمک میکند تا خود را در جایگاه مشتریان قرار دهند و اینگونه بتوانند از رفتار، افکار و احساسات مشتریان درک درستی داشته باشند. البته سازمانهای بسیاری در این تابع دچار مشکل میشود. در واقع تحقق درست این تابع میتواند مشخص کننده میزان موفقیت در فرآیند یک پرسونای خوب باشد.
تابع دوم: برای پی بردن به فرصت های تاکتیکال از دست رفته خدمات، سازمان و محصول خود پی ببرید. با این کار شما میتوانید میزان تطابق نیاز مشتریان را با محصول خود مشخص کنید. این دیدگاه که قبلا در ملاحضات شما لحاظ نمیشد، بسیار ارزشمند است.

الو برند بزرگترین مرکز خرید و فروش برند در تهران ، خرید و فروش برند تجاری قیمت مناسب ، نام تجاری مواد غذایی ، برند آماده محصولات غذایی ، برند فروشی محصولات آرایشی ، برند فروشی لوازم خانگی ، برند فروشی در تمام طبقات را فقط از مجموعه ما بخواهید…..09121721462

کلام آخر; یک پرسونای خوب به شما کمک خواهد کرد تا سوالات بهتری را بپرسید!
اگر یک سوال خوب یه صورت مداوم پرسیده شود، شما را در یک چرخه رشد و موفقیت قرار می دهد. بدین معنی که به شما کمک خواهد کرد تا محصول یا ایده خود را قبل از اینکه نهایی شود تست کنید. البته این سوالات نمی تواند جایگزین تجربه های واقعی یا ارزیابی آن در دنیای واقعی باشد، اما میتواند یکی از ابزارهای کاربردی و بسیار مهم باشد.


طبقه‌بندی علائم تجاری بر اساس نشانه‌ها
با توجه به قوانین جدید ملی کشورهای مختلف که در طبقه‌بندی علائم تجاری به ثبت رسیده است، ملاک‌های طبقه‌بندی علائم در زیر باعث می‌شود بصورت کامل‌تر و دقیق‌تر نسبت به طبقه‌بندی علامت‌های تجاری و ثبت برند خود اقدام کنید.
علامت تجاری
بازار بزرگ امروزه و پیشی گرفتن رقبا از یکدیگر در کنار تلاش برای ماندگاری در نزد مشتریان و مردم، برای ارائه بیشتر خدمات و محصولات برای هرچه بالاتر بردن سود و سرمایه خویش در ذهن هر تاجر، فروشنده و یک مدیر امری طبیعی می‌باشد. بهترین راه، ثبت برند است که در ذهن و خاطره بصری مشتریان حفظ شده و یک کار فوق‌العاده می‌باشد.شما می‌توانید این کار را با طراحی یک علامت و نشانی‌که گویای حرفه و فعالیت شما می‌باشد انجام دهید.
تجربه به ما ثابت کرده است اگر یک برند یا علامت تجاری کاملا درست، زیبا و با تفکر طراحی شود، حتی نسبت به نام آن مجموعه ماندگاری و شهرت بالاتری پیدا خواهد کرد.برای مثال کمپانی اپل که نه تنها امروزه برای بسیاری از مردم جهان شناخته شده است، بلکه بعضا برند آن از اسم شرکت پرآوازه تر می‌باشد.
دراصل علامت تجاری برای معرفی و اشاره به نوع و مدل فعالیت تجاری شما دارد.در طراحی برند می‌توان از اشکال و حروف استفاده نمود.استفاده افراد دیگر از برند شما باعث پیگرد قانونی آن‌ها می‌شود.
اما باید گفت علاماتی وجود دارند که اجازه ثبت به‌عنوان علامت تجاری را نخواهند داشت:
طبق ماده ۳۲ قانون، علامت در موارد زیر قابل ثبت نیست: الو برند بزرگترین مرکز خرید و فروش برند در تهران ، خرید و فروش برند تجاری قیمت مناسب ، نام تجاری مواد غذایی ، برند آماده محصولات غذایی ، برند فروشی محصولات آرایشی ، برند فروشی لوازم خانگی ، برند فروشی در تمام طبقات را فقط از مجموعه ما بخواهید…..09121721462

همانند یا شبیه آن در گذشته ثبت و معروف شده باشد، مشروط براین قضیه‌که عرفاً میان استفاده از علامت و مالک علامت معروف ارتباط وجود داشته و ثبت آن به بلی منافع مالک قبلی لطمه وارد سازد.
همانند همان علامت قبلا به نام مالک دیگری ثبت شده و یا تاریخ ثبت آن مقدم بر تاریخ شما باشد یا حتی دارای حق تقدم برای همان کالا و خدمات می‌باشد و یا خدمات و کالایی‌که به لحاظ ارتباط و شباهت موجب فریب و گمراهی شود.
الف) علائم تجاری نامی یا حرفی
در این مدل از علائم، نشانه‌ای که وظیفه معرفی خدمات یا کالاهارو برعهده دارد مرکب از یک یا چند کلمه می‌یاشد.
این نوع کلمه یا کلمه‌ها از لحاظ صوتی یا آوایی باید به‌ نحوی باشند که قابلیت تفاوت بین خدمات و کالا‌ها را دارا باشند.

ب) علائم تجاری گرافیکی(ترسیمی)


در طبقه بندی علائم، علائمی که در طراحی آنها از تصاویر، نقش‌ها و طرح‌ها تشکیل شده‌اند و از لحاظ بصری با یکدیگر متفاوت می‌باشند علائم تجاری گرافیکی یا ترسیمی نام دارند. الو برند بزرگترین مرکز خرید و فروش برند در تهران ، خرید و فروش برند تجاری قیمت مناسب ، نام تجاری مواد غذایی ، برند آماده محصولات غذایی ، برند فروشی محصولات آرایشی ، برند فروشی لوازم خانگی ، برند فروشی در تمام طبقات را فقط از مجموعه ما بخواهید…..09121721462

ج) علائم تجاری مرکب و درهم آمیخته
این مدل از علائم تجاری از دو یا چند مدل مختلف دیگر نشاُت گرفته شده است.بطور کلی در طبقه‌بندی علائم تجاری، علامت تجاری مرکب از کلمات همراه با آرم‌ها، طرح‌ها و نقش‌ها تشکیل شده اند.

الو برند بزرگترین مرکز خرید و فروش برند در تهران ، خرید و فروش برند تجاری قیمت مناسب ، نام تجاری مواد غذایی ، برند آماده محصولات غذایی ، برند فروشی محصولات آرایشی ، برند فروشی لوازم خانگی ، برند فروشی در تمام طبقات را فقط از مجموعه ما بخواهید…..09121721462

د) علائم تجاری سه‌بعدی
این علائم همانطور که از نام آن مشخص است شامل اشیایی هستند که بصورت سه‌بعدی عرضه و ارائه می‌شوند. مانند بطری‌ها، بسته‌ها و لفاف‌ها.

طبقه‌بندی علائم تجاری بر اساس شهرت
الف) علائم تجاری معمولی در طبقه‌بندی علامت تجاری


همه آن دسته علائمی که معرف محصولات و کالاهای معین در بازار می‌باشند که هنوز به شهرت کافی بین خریداران نرسیده‌اند را، علائم معمولی می‌نامند.
ب) علائم تجاری مشهور در طبقه‌بندی علامت تجاری


به آن دسته از علائمی برای عموم مردم شناخته شده می‌باشد را علائم تجاری مشهور می‌گویند.لازمه اینکه یک کالا یا محصول در عموم مردم شناخته شده باشد و به‌عنوان یک علامت مشهور شناخته شود این نکته می‌باشد کیفیت آن محصول از دید مردم عالی باشد.
ج) علائم تجاری معروف در طبقه‌بندی علامت تجاری
علائم تجاری معروف و علائم تجاری مشهور بسیار شبیه بهم هستند، تنها تفاوت آنها در این می‌باشد که علائم معروف در بخشی از مردم که خدمات و کالاها به‌صورت مستقیم به آنها عرضه می‌شود وجود دارد.
به معنایی دیگر در طبقه بندی علامت تجاری، علائم معروف از علائم مشهور پایین‌تر و از علائم معمولی بالاتر می‌باشد. الو برند بزرگترین مرکز خرید و فروش برند در تهران ، خرید و فروش برند تجاری قیمت مناسب ، نام تجاری مواد غذایی ، برند آماده محصولات غذایی ، برند فروشی محصولات آرایشی ، برند فروشی لوازم خانگی ، برند فروشی در تمام طبقات را فقط از مجموعه ما بخواهید…..09121721462 الو برند بزرگترین مرکز خرید و فروش برند در تهران ، خرید و فروش برند تجاری قیمت مناسب ، نام تجاری مواد غذایی ، برند آماده محصولات غذایی ، برند فروشی محصولات آرایشی ، برند فروشی لوازم خانگی ، برند فروشی در تمام طبقات را فقط از مجموعه ما بخواهید…..09121721462