خرید برند توتون ، برند آماده دخانیات

الوبرند مرکز تجاری خرید و فروش برند ، خرید برند توتون ، برند آماده دخانیات ، برند سیگار آماده انتقال ، برند فروشی توتون ، خرید برند دخانیات ، برند آماده سیگار ، قیمت برند آماده دخانیات ، قیمت برند سیگار ، قیمت فروش برند دخانیات و سیگار ، نحوه خرید برند سیگار ، نحوه خرید برند توتون ، نحوه خرید برند دخانیات را از مجموعه هلدینگ الوبرند بخواهید ..........

الوبرند مرکز تجاری خرید و فروش برند ، خرید برند توتون ، برند آماده دخانیات ، برند سیگار آماده انتقال ، برند فروشی توتون ، خرید برند دخانیات ، برند آماده سیگار ، قیمت برند آماده دخانیات ، قیمت برند سیگار ، قیمت فروش برند دخانیات و سیگار ، نحوه خرید برند سیگار ، نحوه خرید برند توتون ، نحوه خرید برند دخانیات را از مجموعه هلدینگ الوبرند بخواهید ………..

برندسازی چیست؟ اگر تعریف «برند» را در گوگل جست‌وجو کنید، فقط در صفحه‌ی اول نتایج سی یا چهل تعریف متفاوت پیدا می‌کنید. کج‌ فهمی‌های مربوط به تعریف برند آن‌قدر زیاد هستند که شاید بهتر باشد توضیح بدهیم که برند چه چیزهایی نیست: برند لوگو نیست. برند اسم نیست. برند نشان تجاری، نماد یا آهنگ تبلیغاتی نیست. بله، این موارد روی برند تأثیر می‌گذارند، ولی برند شامل همه‌ی این موارد و حتی بیشتر از اینهاست.
نگاهی به برند مارلبروالوبرند مرکز تجاری خرید و فروش برند ، خرید برند توتون ، برند آماده دخانیات ، برند سیگار آماده انتقال ، برند فروشی توتون ، خرید برند دخانیات ، برند آماده سیگار ، قیمت برند آماده دخانیات ، قیمت برند سیگار ، قیمت فروش برند دخانیات و سیگار ، نحوه خرید برند سیگار ، نحوه خرید برند توتون ، نحوه خرید برند دخانیات را از مجموعه هلدینگ الوبرند بخواهید ……….
تحلیل برند مارلبرو از این لحاظ حائز اهمیت است که از نظر بسیاری از کارشناسان و تحلیل گران کسب و کار مالبورو بهترین برند تجاری سیگار در جهان است. باهم با نگاهی به تاریخچه ی چگونگی شکل گیری برند ، تحلیل برند مارلبرو را شروع میکنیم. نام برند مالبرو از یک خیابان در لندن گرفته شده بود که کارخانه بریتانیایی ساخت سیگار مالبرو در آنجا مستقر بود .فیلیپ موریس برند مارلبورو را در سال 1908 با نام تجاری “Marlborough” به معنای “مورد علاقه خانم ها” به عنوان یک سیگار زنانه و با شعار “ملایم مثل ماه مه” از مالک بیریتانیایی آن خریداری کرد . در آن سال ها جامعه ی آمریکا دستخوش تغییراتی شده بود و بانوان به دنبال احیای حقوق زنانه شان ، با بروز دادن رفتارهای مردانه پرداخته بودند، پس در واقع سیگار کشیدن به عنوان یک رفتار مردانه در حال رشد بود و زنان آمریکایی برای بروز رفتارهای مردانه به سیگار علاقه ی زیادی نشان می دادند. و البته که فیلیپ موریس باهوش نیز به راحتی این موضوع را درک و شناخته بود .الوبرند مرکز تجاری خرید و فروش برند ، خرید برند توتون ، برند آماده دخانیات ، برند سیگار آماده انتقال ، برند فروشی توتون ، خرید برند دخانیات ، برند آماده سیگار ، قیمت برند آماده دخانیات ، قیمت برند سیگار ، قیمت فروش برند دخانیات و سیگار ، نحوه خرید برند سیگار ، نحوه خرید برند توتون ، نحوه خرید برند دخانیات را از مجموعه هلدینگ الوبرند بخواهید ……….

برندینگ برند مالبرو در سال 1924 پس آنکه فیلیپ موریس شکست و زیان های زیادی از برند Marlborough متحمل شد شروع شد . فیلیپ موریس در آن سال تصمیم انجام به تحقیقات وسیعی از بازار ، شناخت دلایل شکست برند ، ری برندینگ و طراحی کمپین های فروش گرفت و برای این کار با لئو برنت دست به همکاری داد.
این همکاری موجب نتایج شگفت آوری چون فروش چند صد برابری و کسب بخش زیادی از سهم بازار برند مارلبرو در سال های بعد شد بطوریکه که نتایج آن ها تا کنون قابل مشاهده است ( از سال 1972 تا کنون بهترین فروشنده ی سیگار در جهان برند مارلبرو می باشد).
پس از بررسی نتایج تحقیات بازار لئو برنت متوجه شد که باید تغییرات اساسی در برند ایجاد کند و به جز نام برند به تغییر اساسی در تمامی بخش های برند پرداخت .الوبرند مرکز تجاری خرید و فروش برند ، خرید برند توتون ، برند آماده دخانیات ، برند سیگار آماده انتقال ، برند فروشی توتون ، خرید برند دخانیات ، برند آماده سیگار ، قیمت برند آماده دخانیات ، قیمت برند سیگار ، قیمت فروش برند دخانیات و سیگار ، نحوه خرید برند سیگار ، نحوه خرید برند توتون ، نحوه خرید برند دخانیات را از مجموعه هلدینگ الوبرند بخواهید ……….
نتایج تحقیقات بازار برند مارلبرو او را متوجه ساخت که برند مارلبرو برای نفوذ در بازار زنان میبایست برندی کاملا مردانه با قدرت انتقال مردانگی باشد ، چیزی که زنان کاملا این روزها به آن نیاز دارند. نتایج اصلی تحقیقات بازار ، مارلبرو را متوجه ساخت که داشتن استقلال و قدرت اصلی ترین دلیل کشیدن سیگار در جامعه ی بانوان است ، عدم استقبال از محصولات سابق مالبرو بخاطر انتقال حس ضعف و خفیف بودن آن بوده است . موضوعی که بانوان آمریکایی را در آن سالها بشدت آزار می داد.
پس لئو برنت و همکارانش به افزودن خصوصیات اخلاقی مردانه در برند مالبرو پرداختند . ویژگی هایی که کاملا از دل نتایج بازار به دست می آمد و کاملا منطبق بر خواسته ی مخاطبان بود.
نتیجه ی این تحقیقات طراحی مدلی با جوهره ی قدرت و استقلال ، فواید و ویژگی های مردانه بود .
استفاده از مثلث در بسته بندی لوگوتایپ مشکی با فونتی قوی و ماهیچه ای از اولین تغییرات بود . طعم قوی توتون که کاملا برگرفته از سلیقه ی مردانه است ، سرزمین مارلبرویی ، 7 کابوی معروف مارلبرو که 7 تن از برترین مردان و قدرتمند ترین مردان سینمای هالیود قرن بیستم بودند نیز از دیگر تغییرات بودند .الوبرند مرکز تجاری خرید و فروش برند ، خرید برند توتون ، برند آماده دخانیات ، برند سیگار آماده انتقال ، برند فروشی توتون ، خرید برند دخانیات ، برند آماده سیگار ، قیمت برند آماده دخانیات ، قیمت برند سیگار ، قیمت فروش برند دخانیات و سیگار ، نحوه خرید برند سیگار ، نحوه خرید برند توتون ، نحوه خرید برند دخانیات را از مجموعه هلدینگ الوبرند بخواهید ……….
مارلبرو پرفروش ترین مارک سیگار در جهان از سال 1972 است. مارلبرو که هم اکنون توسط شرکت فیلیپ موریس ایالات متحده آمریکا (شاخه ای از آلتریا) در آمریکا و متعلق به فیلیپ موریس بین المللی (اکنون جدا از آلتریا) در خارج از ایالات متحده است تولید می شود{در سال ۲۰۰۲ سهامداران شرکت فیلیپ موریس تصمیم به تعویض نام شرکت به Altria Group گرفتند}. ریچموند، ویرجینیا محل بزرگترین کارخانه تولید سیگار مارلبرو است.

تاریخچه
در سال 1846، فیلیپ موریس، تنباکو فروش بریتانیایی، یک مغازه در خیابان باند در لندن افتتاح کرد و به فروش سیگار پرداخت. پس از مرگ در اثر سرطان در سال 1873، زن بیوه خود مارگارت و برادرش لئوپولد تجارت را ادامه دادند، آن را گسترش دادند و کارخانه ای را در خیابان گریت مارلبرو(Great Marlborough street) لندن افتتاح کردند.الوبرند مرکز تجاری خرید و فروش برند ، خرید برند ، برند آماده دخانیات ، برند سیگار آماده انتقال ، برند فروشی توتون ، خرید برند دخانیات ، برند آماده سیگار ، قیمت برند آماده دخانیات ، قیمت برند سیگار ، قیمت فروش برند دخانیات و سیگار ، نحوه خرید برند سیگار ، نحوه خرید برند توتون ، نحوه خرید برند دخانیات را از مجموعه هلدینگ الوبرند بخواهید ……….
فیلیپ موریس در سال 1902 یک شعبه نیویورک افتتاح کرد تا سیگارهای خود را بفروشد. برند “Marlborough” به معنای ” مورد علاقه ی خانم ها” در سال 1908 به عنوان سیگار زنانه در ایالات متحده ثبت شد، اگرچه تا سال 1923 هیچ سیگار با این نام به بازار عرضه نشد و همچنان با برند قبلی خود به فروش ادامه می دادند.
شکل گیری
در آن سال ها بانوان به دنبال احیای حقوق زنانه ی خود بودند.یکی از راه هایی که پیش گرفتند، پرداختن به کارهای مردانه مثل سیگار کشیدن بود. فیلیپ موریس ، با شعار “Mild as may” (ملایم همچون ماه می) محصول مارلبرو با امضای Mae West برای خانم‌ها تبلیغ کرد. سر قرمز رنگ این مارلبرو در این زمان آن بود که رژ لب خانم‌ها که حین کشیدن روی سیگارها به جا می‌ماند را مخفی می‌کرد و آن را “نکات زیبایی برای حفظ کاغذ از لب های شما” نامید.الوبرند مرکز تجاری خرید و فروش برند ، خرید برند توتون ، برند آماده دخانیات ، برند سیگار آماده انتقال ، برند فروشی توتون ، خرید برند دخانیات ، برند آماده سیگار ، قیمت برند آماده دخانیات ، قیمت برند سیگار ، قیمت فروش برند دخانیات و سیگار ، نحوه خرید برند سیگار ، نحوه خرید برند توتون ، نحوه خرید برند دخانیات را از مجموعه هلدینگ الوبرند بخواهید ……….

سیگار مارلبرو و داستان شگفت‌انگیز از برندی برای زنان
فرقی نمی‌کند؛ جمع‌های روشنفکری، میهمانی‌های دوستانه، دورهمی‌های گاه و بی‌گاه، کافه‌های دنج یا گوشه‌ای از حیاط دانشگاه. بالاخره یک روز در کنار یک دوست یا همکار یا حتی در جست‌وجویی به‌دنبال ارزشمندترین برندهای جهان، با این نام روبه‌رو می‌شوید: سیگار مارلبرو. برندی که نزدیک به یک قرن پیش با هدف جذب زنان به دنیای دخانیات متولد شد و امروز در جمع بزرگ‌ترین‌ها در کنار غول‌های فناوری و صنعت قرار دارد. فرزند شرکت باسابقه‌ فیلیپ موریس که امروز حتی پدر خود را هم پشت سر گذاشته است. چه داستانی در پشت شکل‌گیری این برند مشهور است که مضر بودن محصولات آن را از چشم ما پنهان می‌کند؟الوبرند مرکز تجاری خرید و فروش برند ، خرید برند توتون ، برند آماده دخانیات ، برند سیگار آماده انتقال ، برند فروشی توتون ، خرید برند دخانیات ، برند آماده سیگار ، قیمت برند آماده دخانیات ، قیمت برند سیگار ، قیمت فروش برند دخانیات و سیگار ، نحوه خرید برند سیگار ، نحوه خرید برند توتون ، نحوه خرید برند دخانیات را از مجموعه هلدینگ الوبرند بخواهید ……….

کمتر کسی است که نداند مارلبرو به ایالات متحده تعلق دارد. برندی آمریکایی که در تمامی محتوای بازاریابی خود هم آمریکایی بودن را فریاد می‌زند. مارلبرو تحت مالکیت فیلیپ موریس قرار دارد که فعالیتش را از سال ۱۸۴۷ در صنعت دخانیات شروع کرد. اگرچه سیگار مارلبرو در کارخانه‌های متعددی در جهان ساخته می‌شود، اما کارخانه مرکزی در ریچموند ویرجینیا قرار دارد. نام مارلبرو از نام خیابانی در لندن گرفته شد که کارخانه فیلیپ موریس در آن قرار داشت. البته کلمه Marlborough از سال ۱۸۸۵ توسط فیلیپ موریس استفاده می‌شد.

سیگار مارلبرو از سال ۱۹۷۲ لقب پرفروش‌ترین سیگار جهان را یدک می‌کشد. این برند محبوب تنها در ایالات متحده بیش از ۴۰ درصد از سهم بازار را در اختیار دارد. برند مارلبرو در بسیاری از دسته‌‌بندی‌های مرتبط به برترین برندهای جهان جای دارد. یکی از معتبرترین رتبه‌بندی‌ها که توسط فوربز انجام می‌شود، مارلبرو را در رتبه ۲۳ و بالاتر از غول‌هایی همچون پپسی و گوچی و هرمس و نسکافه و بسیاری دیگر قرار می‌دهد. نکته جالب‌توجه اینکه در رتبه‌بندی برترین‌های فوربز، هیچ برند دخانیات دیگری حضور ندارد.
مارلبرو، برندی زنانهالوبرند مرکز تجاری خرید و فروش برند ، خرید برند ، برند آماده دخانیات ، برند سیگار آماده انتقال ، برند فروشی توتون ، خرید برند دخانیات ، برند آماده سیگار ، قیمت برند آماده دخانیات ، قیمت برند سیگار ، قیمت فروش برند دخانیات و سیگار ، نحوه خرید برند سیگار ، نحوه خرید برند توتون ، نحوه خرید برند دخانیات را از مجموعه هلدینگ الوبرند بخواهید ……….
سیگار مارلبرو برای دهه‌ها با نمادی مردانه شناخته می‌شد. «مرد مارلبرو» نماد برند بود که یک کابوی، با تمامی مشخصات یک آمریکایی را به نمایش می‌گذاشت. مارلبرو با انتخاب این مرد تلاش می‌کرد تا هرچه بیشتر خود را مردانه و آمریکایی نشان دهد. دو نمادی که با تمام بحث و جدل‌ها پیرامون انسانی و منطقی بودنشان، بسیاری را به خود جلب می‌کنند. مدیران مارلبرو تلاش می‌کردند تا برند خود را نمادی از استقلال و اعتماد به نفس نشان دهند.
باوجود نماد مردانه‌ای که از میانه قرن بیستم برای مارلبرو طراحی شد، این برند ابتدا زنانه بود. فیلیپ موریس در سال ۱۹۲۴ برند مارلبرو را به‌عنوان سیگاری مخصوص زنان به بازار معرفی کرد. در آن سال‌ها، سیگار کشیدن زنان نوعی هنجارشکنی اجتماعی بود، اما بسیاری از تولیدکننده‌های دخانیات می‌دانستند که بازار زنان سیگاری، بازاری دست‌نخورده و ناب است.

کل فعالان صنعت تنباکو و دخانیات در دهه ۱۹۲۰ به‌دنبال راهی برای جذب زنان به‌سمت خود بودند. درواقع آن‌ها می‌دانستند که نیمی از مشتریان بالقوه خود را نادیده گرفته‌اند و برای کسب بیشتر سهم در بازار، زنان بهترین گزینه‌های موجود هستند.
تا پایان دهه ۱۹۲۰، سیگار کشیدن زنان به‌عنوان نمادی از فمینیسم محسوب می‌شد. زنانی که به‌دنبال آزادی‌های بیشتر و حقوق برابر بودند، حتی در سیگار کشیدن نیز شرایط برابر را دنبال می‌کردند. به‌هرحال مارلبرو در ابتدا هنوز نتوانسته بود اهداف زنان سیگاری فمینیست را برآورده کند. تبلیغات برند در سال‌های ابتدایی هنوز روی کلیشه‌های جنسی استوار بود. در برخی تبلیغات، زنان ثروتمندی دیده می‌شدند که حتی در سیگار کشیدن نگران خراب شدن رژ لب بودند. در تبلیغاتی دیگر، زنان خانه‌داری حضور داشتند که به‌دنبال همان برند سیگار شوهرشان بودند. این تصاویر به هیچ‌وجه برای زنان فعال جنبش فمینیسم که سیگار کشیدن را نمادی بر آزادی‌های مدنی می‌دیدند، جذاب نبود. البته داستان در سال‌های بعد برای فیلیپ موریس و مارلبرو تغییر کرد.

الوبرند مرکز تجاری خرید و فروش برند ، خرید برند توتون ، برند آماده دخانیات ، برند سیگار آماده انتقال ، برند فروشی توتون ، خرید برند دخانیات ، برند آماده سیگار ، قیمت برند آماده دخانیات ، قیمت برند سیگار ، قیمت فروش برند دخانیات و سیگار ، نحوه خرید برند سیگار ، نحوه خرید برند توتون ، نحوه خرید برند دخانیات را از مجموعه هلدینگ الوبرند بخواهید ……….برند
استفاده مجدد از مارلبرو به عنوان سیگار مردانه توسط لئو برنت (Leo burnett) شیکاگویی و تیمش انجام شد. تبلیغ پیشنهادی، ارائه ی مجموعه ای از چهره های مردانه بود: کاپیتان دریا، وزنه برداران، کارگران ساختمانی و غیره. آنها یک ایده ی تبلیغاتی “گاوچران” نیز داشتند که قرار بود در سری اول تبلیغات استفاده شود در حالی که فیلیپ موریس نگران و مخالف این موضوع بود. سرانجام آنها چراغ سبز را از فیلیپ موریس گرفتند. بازار مارلبرو از کمتر از یک درصد به چهارمین برند پرفروش رسید. این فیلیپ موریس را متقاعد کرد که ترکیب چهره های مردانه را کنار بگذارد و با گاوچران ادامه دهد که بعدها به عنوان مرد مارلبرو معروف می شود.
بخشی از افزایش بازار فروش مارلبرو در توانایی تولید سیگارهای ملایمتر، معطرتر و شیرین تر با افزودن آمونیاک به تنباکو بود. در اواخر دهه 1960، مارلبرو “Longhorn 100” معرفی شد. آنها سیگار با طعم کامل(Full flavor) بودند (یعنی Light نبودند). در سال 1972، مارلبرو به پرفروش ترین برند تنباکو در جهان تبدیل شد.

الوبرند مرکز تجاری خرید و فروش برند ، خرید برند توتون ، برند آماده دخانیات ، برند سیگار آماده انتقال ، برند فروشی توتون ، خرید برند دخانیات ، برند آماده سیگار ، قیمت برند آماده دخانیات ، قیمت برند سیگار ، قیمت فروش برند دخانیات و سیگار ، نحوه خرید برند سیگار ، نحوه خرید برند توتون ، نحوه خرید برند دخانیات را از مجموعه هلدینگ الوبرند بخواهید ……….معرفی انواع برند
1 – برند محصول (product brand )
روزانه میلیون ها نفر در سطح جهان کالاهای مصرفی خریداری می کنند. این کالاها جز لاینفک زندگی روزانه ی ما هستند و در هر لحظه با آنها در ارتباط هستیم . برند محصول چیزی است که ما به وضوح در تمامی کالاهای مصرفی روزانه میبینیم و برای مشتریان به محض دیدن آن یک سری احساسات و خاطرات خوب تداعی می شود که همین ترغیب کننده ی خرید مجدد برند است . برند محصول رایج ترین و ساده ترین نوع برند در بازار امروز است که کوکاکولا یکی از رایج ترین آنهاست .
2- برند خدمات ( service brand )
این نوع برند تا حدودی شبیه برند محصول است اما با این تفاوت که مانند محصولات قابل لمس نیست . ارزش آن بیشتر قابل ادراک است که همین امر توسعه و گسترش برند خدمات را کمی دشوارتر کرده است . اینکه اینگونه برندها به صورت حسی گسترش پیدا کنند و مانند برند محصول قابل لمس و ارتباط باشند دشوار است اما بازاریابان برای این نوع برند ها استراتژی هایی در نظر میگیرند که انتظارات مشتریان برآورده شده و حتی گاها مبالغی هم به صورت سالیانه و ماهانه برای استفاده از خدمات برند مورد نظرشان پرداخت می کنند . برند خدمات در ارتباط مستقیم با سبک زندگی افراد است و بیشتر در فضای وب دیده می شود .الوبرند مرکز تجاری خرید و فروش برند ، خرید برند توتون ، برند آماده دخانیات ، برند سیگار آماده انتقال ، برند فروشی توتون ، خرید برند دخانیات ، برند آماده سیگار ، قیمت برند آماده دخانیات ، قیمت برند سیگار ، قیمت فروش برند دخانیات و سیگار ، نحوه خرید برند سیگار ، نحوه خرید برند توتون ، نحوه خرید برند دخانیات را از مجموعه هلدینگ الوبرند بخواهید ……….
3- برند شخصی (personal brand )
از این نوع برند به عنوان برند فردی هم یاد می شود . نوعی از برندسازی است که مختص افراد می باشد . در حقیقت نام و شخصیت شخص به عنوان خود برند مطرح می شود . شخص با معرفی محاسن ، توانایی ها ، استعدادها ، قابلیت ها و ظرفیت های خود از طریق رسانه های مختلف از جمله دنیای مجازی برای خود بازاریابی کرده و موقعیت های شغلی جدید ایجاد می کند و در یک کلام دیده می شود . بازاریابی فقط مختص کالاها و خدمات نیست و هر شخصی می تواند به صورت منحصر به فرد خود را بازاریابی کند . هنرپیشه ها ، خواننده ها و ورزشکاران مثال بارز این نوع برند هستند .
4 – برند خصوصی ( private brand )الوبرند مرکز تجاری خرید و فروش برند ، خرید برند ، برند آماده دخانیات ، برند سیگار آماده انتقال ، برند فروشی توتون ، خرید برند دخانیات ، برند آماده سیگار ، قیمت برند آماده دخانیات ، قیمت برند سیگار ، قیمت فروش برند دخانیات و سیگار ، نحوه خرید برند سیگار ، نحوه خرید برند توتون ، نحوه خرید برند دخانیات را از مجموعه هلدینگ الوبرند بخواهید ……….
از این نوع برند با نام اتیکت یا برچسب خصوصی هم یاد می شود . اینگونه برندها بیشتر مبتنی بر ارزش هستند . تمرکز محصولات این برند ها بر سر قیمت است . یکی از مزایای اصلی این نوع برند پتانسیل بالای آن برای مقرون به صرفه بودن در بازار است که می تواند باعث ارزشمند تر شدن و جذاب تر شدن برند گردد . حس وفاداری مشتری در اینگونه برند ها سریع تر برانگیخته می شود .
5 – برند عمومی ( public brand )
از آن با نام برندسازی دولتی هم یاد می شود . در حقیقت تمامی برند های مربوط به خدمات عمومی ارائه شده توسط دولت را در بر می گیرد البته لازم به ذکر است که این گونه نهاد ها قبل از اینکه به برند احتیاج داشته باشند به توسعه ی نمادی اطمینان بخش نیاز دارند تا از برندهای بخش خصوصی قابل تمایز باشند. مثال بارز آن برند گوگل است که با اینکه به بخش خصوصی وابسته است ولی تمامی زندگی ما را تحت شعاع قرار داده است .
6 – برند شرکتی ( corporate brand )الوبرند مرکز تجاری خرید و فروش برند ، خرید برند توتون ، برند آماده دخانیات ، برند سیگار آماده انتقال ، برند فروشی توتون ، خرید برند دخانیات ، برند آماده سیگار ، قیمت برند آماده دخانیات ، قیمت برند سیگار ، قیمت فروش برند دخانیات و سیگار ، نحوه خرید برند سیگار ، نحوه خرید برند توتون ، نحوه خرید برند دخانیات را از مجموعه هلدینگ الوبرند بخواهید ……….
جزء معتبرترین انواع برند است که از آن به عنوان برند سازمانی هم یاد می شود . یکی از بهترین تعاریفی که می توان برای آن ارائه داد نظریه ی دیوید آکر است که می گوید : برند شرکتی آرمانی را تعریف می کند که متولی پیشنهاد یا خدمتی است که مشتریان آن را خواهند خرید و از آن استفاده خواهند کرد . برند شرکتی یک نوع حس اطمینان و اعتماد قوی برای مشتریان خود به وجود می آورد که حس وفاداری مشتری را به برند دو چندان می کند و همین امر ارزش برند را بالا برده و زمینه ی خرید های مجدد را ایجاد می کند .الوبرند مرکز تجاری خرید و فروش برند ، خرید برند توتون ، برند آماده دخانیات ، برند سیگار آماده انتقال ، برند فروشی توتون ، خرید برند دخانیات ، برند آماده سیگار ، قیمت برند آماده دخانیات ، قیمت برند سیگار ، قیمت فروش برند دخانیات و سیگار ، نحوه خرید برند سیگار ، نحوه خرید برند توتون ، نحوه خرید برند دخانیات را از مجموعه هلدینگ الوبرند بخواهید ……….
7 – برند عوامل سازنده ( ingredient brand )
این برند در واقع به صورت مستقل کاربردی ندارد بلکه در رابطه با اجزای دیگر معنی پیدا می کند و خود را نشان می دهد . در حقیقت از این نوع برند ها برای ساخت محصولات دیگر استفاده می کنند و به آن محصولات ارزش می بخشند . مشتریان معمولا این نوع برند ها را به تنهایی نمی خرند بلکه محصولاتی میخرند که از این برندها داخلشان استفاده شده باشد . مثال بارز آن برند اینتل در لب تاپ هاست .
8 – برند جامع ( generic brand )
اگر بخواهم به صورت کوتاه و خلاصه این نوع برند را برایتان تعریف کنم زمانی که تمایز و رقابتی وجود نداشته باشد برخی برندها که پیشرو و خالق اولین ها هستند به مرور زمان وارد زبان عامیانه ی افراد جامعه می گردند و نام برند به جای نام محصول می نشیند . مثال بارز آن برند کلنکس است که هنوز هم بسیاری از افراد به جای واژه ی دستمال کاغذی از آن استفاده می کنند . نکته ی مهم این است که این نوع برند بیشتر برای محصولات مصرفی و بهداشتی خانگی کاربرد دارد . البته لازم به ذکر است که نام های تجاری وجود دارند که فاقد برند و لوگوی خاصی هستند ولی توضیحات کارکردی دارند که ارزش برندی برای آنها متصور نیست . این برند ها هم در دسته ی برند جامع قرار می گیرند .الوبرند مرکز تجاری خرید و فروش برند ، خرید برند توتون ، برند آماده دخانیات ، برند سیگار آماده انتقال ، برند فروشی توتون ، خرید برند دخانیات ، برند آماده سیگار ، قیمت برند آماده دخانیات ، قیمت برند سیگار ، قیمت فروش برند دخانیات و سیگار ، نحوه خرید برند سیگار ، نحوه خرید برند توتون ، نحوه خرید برند دخانیات را از مجموعه هلدینگ الوبرند بخواهید ……….
9 – برندهای پاک و بی عیب ( clean slate brand )
این برند به نام های تجاری غیر استاندارد هم مشهور است . اینگونه برندها تابع هیچ کدام از اصول و قوانین برندینگ و استراتژی های مربوط به برند سازی نیستند و از هیچ کدام پیروی نمی کنند بلکه صرفا پاسخگوی نیازهای دوره ای و موقت مشتریان بوده و خواسته ها و تمایلات آنها را به صورت گذرا پاسخ می دهد .
10 – برند جهانی ( global brand )الوبرند مرکز تجاری خرید و فروش برند ، خرید برند توتون ، برند آماده دخانیات ، برند سیگار آماده انتقال ، برند فروشی توتون ، خرید برند دخانیات ، برند آماده سیگار ، قیمت برند آماده دخانیات ، قیمت برند سیگار ، قیمت فروش برند دخانیات و سیگار ، نحوه خرید برند سیگار ، نحوه خرید برند توتون ، نحوه خرید برند دخانیات را از مجموعه هلدینگ الوبرند بخواهید ……….
برند جهانی یا نام های تجاری بزرگ . از انواع برندها هستند که به راحتی قابل شناسایی و استفاده هستند و در تمامی سطح دنیا شناخته شده و پراکنده اند . نکته ی اصلی این نوع برند این است که به نام های داخلی خود وجهه های برون مرزی و جهانی می بخشند و بازاریابی آنها به گونه ای است که بر پایه ی آشنایی ، ثبات و دسترسی آسان و ارزان پایه ریزی شده است . اینگونه برندها هنگام ورود به کشورها و قومیت های مختلف ، سلایق و انتظارات عموم آن جامعه را در نظر می گیرند و برای ورود به بازار آنها خود را به نحو هوشمندانه با آنها تطابق می دهند .
11 – برند مکان ( place brand )
از این برند با عنوان برند شهر و برند مقصد هم یاد می شود . نوعی نام تجاری است که بیشتر برای مناطق خاص و به خصوص کاربرد دارد و بومیان منطقه آن را خلق می کنند تا از این طریق جاذبه های توریستی و گردشگری شهر و کشور خود را به دیگران معرفی کنند و فرصت های سرمایه گذاری و کسب و کار منطقه ی خود را بیان می دارند . یکی از فاکتورهای موفقیت اینگونه برند ها این موضوع است که متولیان و بومیان منطقه در قبال کسانی که به عنوان گردشگر و مهمان به آن منطقه سفر کرده اند حس مسولیت قوی دارند و همین باعث تعامل و جاذبه ی بیشتر برای گردشگران و منطقه ی مذکور می شود .الوبرند مرکز تجاری خرید و فروش برند ، خرید برند توتون ، برند آماده ، برند سیگار آماده انتقال ، برند فروشی توتون ، خرید برند دخانیات ، برند آماده سیگار ، قیمت برند آماده دخانیات ، قیمت برند سیگار ، قیمت فروش برند دخانیات و سیگار ، نحوه خرید برند سیگار ، نحوه خرید برند توتون ، نحوه خرید برند دخانیات را از مجموعه هلدینگ الوبرند بخواهید ……….
12 – برند سرمایه گذار ( investor brand )
این نوع برند برای برندهای بازار سهام و بورس و کلیه ی شرکت های فعال در حوزه ی سرمایه گذاری و مالی مورد استفاده قرار می گیرد . این نوع شرکت ها در وهله ی اول باید قیمت سهام خود را منعطف کرده و مطالعه و درک آگاهانه ای از ارزش سهام خود در میان مشتریان داشته باشند . از آنجا که این برندها مختص نهادهای سرمایه گذاری و بورس هستند برای برندینگ شدن آنها باید استراتژی های متفاوت و منحصر به فردی در نظر گرفت .
13 – برند سلبریتی ها یا اشخاص مشهور ( celebrity brand )
این برند مختص افراد مشهور دنیاست و ترکیبی از توانایی ها و محتواهای ارسالی آنها در شبکه های اجتماعی می باشد . این قضیه بیشتر ازین بابت حایز اهمیت است که سلبریتی ها از این طریق رو به فراموشی نروند . در حقیقت اگر سلبریتی ها برنامه ای برای برندینگ خود و به دنبال آن بازاریابی شان نداشته باشند وجه تمایزی هم با دیگر افراد نخواهند داشت . آنها هر لحظه باید از طرق مختلف در رسانه های جهانی دیده شوند . مانند : جوایز ، گواهی نامه ها ، نقش سفیر برند و موضوعات مختلف بودن ، برندهای وابسته به مکان و موضوعات بین المللی و انواع فستیوال ها .الوبرند مرکز تجاری خرید و فروش برند ، خرید برند توتون ، برند آماده دخانیات ، برند سیگار آماده انتقال ، برند فروشی توتون ، خرید برند دخانیات ، برند آماده سیگار ، قیمت برند آماده دخانیات ، قیمت برند سیگار ، قیمت فروش برند دخانیات و سیگار ، نحوه خرید برند سیگار ، نحوه خرید برند توتون ، نحوه خرید برند دخانیات را از مجموعه هلدینگ الوبرند بخواهید ……….
14 – برند ملی ( nation brand )
این نوع برند مختص به مکان و نواحی های مخصوص دنیاست که بر اساس یک سری ویژ گی ها و به خصوص آداب و رسوم مردم آن منطقه شکل گرفته است . بیشتر برای ایجاد شهرت در زمینه های خاص برای کشورهای مختلف است . مانند نظم برای آلمانی ها .
15 – برند چالشگر ( challenger brand )
این برند ها معمولا در بازارهای مخصوص و منحصر به فردی فعالیت خود را آغاز می کنند و معمولا در بدو فعالیت برندهای معتبر را به چالش می کشند . معمولا استراتژی هایی برای این نوع برند در نظر گرفته می شود که در جایگاهی قرار بگیرد که بتواند چالش های متنوع را در زمینه های مختلف ایجاد کند تا بتواند با برندهای بزرگ که سلطه گر بازار هستند به رقابت بپردازد .الوبرند مرکز تجاری خرید و فروش برند ، خرید برند توتون ، برند آماده دخانیات ، برند سیگار آماده انتقال ، برند فروشی توتون ، خرید برند دخانیات ، برند آماده سیگار ، قیمت برند آماده دخانیات ، قیمت برند سیگار ، قیمت فروش برند دخانیات و سیگار ، نحوه خرید برند سیگار ، نحوه خرید برند توتون ، نحوه خرید برند دخانیات را از مجموعه هلدینگ الوبرند بخواهید ……….
16 – برندهای غیرانتفاعی ( NGO )
برندهای غیرانتفاعی بیشتر به سمت ماموریتهای اجتماعی رو می آورند و جنبه ی مالی آنها مد نظر نیست . بیشتر به نهادهای عام المنفعه و خدمات اجتماعی تعلق دارد و برای مخاطبان ارزشی ورای ارزش های مالی در بر دارد.
17 – برند اخلاقی ( ethical brand )
برندهای اخلاقی به دو روش مورد استفاده قرار می گیرند . اول اینکه توضیحی از چگونگی کارکرد محصولات ،توصیف تکنیک ها و فناوری به کار رفته در محصول ، تعهدات مربوط به حوزه ی امنیت کار و مسائل مربوط به محیط زیست ارائه می دهند و دوم آنکه محدوده ی حداقلی که در رابطه با کیفیت ، مشتریان به دنبال آن هستند تعیین می کنند و با توجه به همین دورنما استراتژی های برندینگ خود را ترسیم می کنند و قابل اجرا می نمایند .
18 – برند عملگرا ( activist brab )الوبرند مرکز تجاری خرید و فروش برند ، خرید برند توتون ، برند آماده دخانیات ، برند سیگار آماده انتقال ، برند فروشی توتون ، خرید برند دخانیات ، برند آماده سیگار ، قیمت برند آماده دخانیات ، قیمت برند سیگار ، قیمت فروش برند دخانیات و سیگار ، نحوه خرید برند سیگار ، نحوه خرید برند توتون ، نحوه خرید برند دخانیات را از مجموعه هلدینگ الوبرند بخواهید ……….
از آن با نام برند هدف گرا هم یاد می شود . این دسته از برند ها به صورت دقیق تمایزات خود را با سایر برند ها در ذهن مشتریان مشخص می کنند .
19 – برند دینی یا آیینی ( cult brand )
این نام تجاری جامعه ای از حامیان متعصب و سرسخت خود را دارد و اغلب در جنگ با رقیبان هستند تا رتبه و جایگاه بهتری را کسب کنند . اما جنگ نرم . این برند ها به داشته های خود اکتفا می کنند و صادقانه و درست پیش می روند . این برندها بیشتر ترجیح می دهند هوادار و دنبال کننده داشته باشند تا مشتری و همین امر باعث شده که مردم بیشتر به سوی آنها کشیده می شوند تا رقبا .
20 – برند کارفرما ( employer brand )الوبرند مرکز تجاری خرید و فروش برند ، خرید برند توتون ، برند آماده دخانیات ، برند سیگار آماده انتقال ، برند فروشی توتون ، خرید برند دخانیات ، برند آماده سیگار ، قیمت برند آماده دخانیات ، قیمت برند سیگار ، قیمت فروش برند دخانیات و سیگار ، نحوه خرید برند سیگار ، نحوه خرید برند توتون ، نحوه خرید برند دخانیات را از مجموعه هلدینگ الوبرند بخواهید ……….
این برندها توانایی بالایی برای جذب کارمندان با قابلیت و استعداد بالا در محدوده بازار جهانی دارند و با ارزش پیشنهادی کارکنان رابطه ی تنگاتنگ دارد . این برند ها برای فرایند استخدام ارزش و اهمیت بالایی قائل هستند . این امر به این موضوع باز می گردد که کارکنان منابع انسانی وسواس فکری بیشتری نسبت به کارکنان حوزه ی برندینگ و مارکتینگ به خرج می دهند و توجه بیشتری به نیازهای افراد و مشکلات پیش رو دارند ولی در حال حاضر کارهای بسیاری باید انجام بشود تا پتانسیل اصلی این نوع برند به درستی ادراک شود .
21 – برند لوکس ( luxury brand )الوبرند مرکز تجاری خرید و فروش برند ، خرید برند توتون ، برند آماده دخانیات ، برند سیگار آماده انتقال ، برند فروشی توتون ، خرید برند دخانیات ، برند آماده سیگار ، قیمت برند آماده دخانیات ، قیمت برند سیگار ، قیمت فروش برند دخانیات و سیگار ، نحوه خرید برند سیگار ، نحوه خرید برند توتون ، نحوه خرید برند دخانیات را از مجموعه هلدینگ الوبرند بخواهید ……….
نوعی از نام های تجاری هستند که پرستیژ اجتماعی بالایی دارند و نوعی از سبک زندگی را به مصرف کنندگان ارائه می دهند . مصرف کنندگان این نوع برندها برای قیمت محصولات اهمیتی قائل نیستند و به دلیل صرف اطمینان و اعتماد و ویژگی های انحصاری برند آن را خریداری می کنند .وجه تمایز اصلی این برند ها هم به قیمت های نجومی محصولات باز میگردد .مصرف کنندگان این برندها طیف محدودی از افراد جامعه را شامل می شوند و به دلیل اینکه به صورت مستقیم با تمایلات و نیازها و تفکرات این دسته از مصرف کنندگان خاص در ارتباط تنگاتنگ هستند در عملکرد خود باید بسیار دقت کنند .

هویتی تازه برای مارلبرو، آماده شدن برای قرن جدید

الوبرند مرکز تجاری خرید و فروش برند ، خرید برند توتون ، برند آماده دخانیات ، برند سیگار آماده انتقال ، برند فروشی توتون ، خرید برند دخانیات ، برند آماده سیگار ، قیمت برند آماده دخانیات ، قیمت برند سیگار ، قیمت فروش برند دخانیات و سیگار ، نحوه خرید برند سیگار ، نحوه خرید برند توتون ، نحوه خرید برند دخانیات را از مجموعه هلدینگ الوبرند بخواهید ……….
در سال ۱۹۹۲، خبر مرگ یکی از بازیگران کمپین تبلیغاتی مرد مارلبرو، تهدیدی جدی برای برند آمریکایی شد. وین مک‌لارن اولین مردی بود که در تبلیغات مارلبرو حاضر شد و بر اثر بیماری مرتبط با کشیدن سیگار، از دنیا رفت. در سال‌های بعد، چهار بازیگر دیگر نیز بر اثر سرطان ریه مردند. یکی از آن‌ها دیوید مک‌لین بود که همسرش بعدا شکایتی را علیه فیلیپ موریس ترتیب داد. اگرچه آن شکایت به جایی نرسید، اما مارلبرو در آستانه قرن ۲۱ با لقب «قاتل کابوی» بدنام شد.
باوجود تمامی تلاش‌هایی که فیلیپ موریس و دیگر شرکت‌های فعال در صنعت دخانیات انجام دادند، با ورود به قرن ۲۱ آگاهی مردم نسبت به خطرآفرینی سیگارها افزایش یافته بود. ازطرفی دولت ایالات متحده استفاده از هرگونه عبارت شبیه به لایت و اولترا لایت و مدیوم که ادعایی بر کم‌خطر بودن سیگار هستند را در سال ۲۰۰۶ ممنوع کرد. باز هم شرکت‌ها راهکاری برای تبلیغ محصولات خود پیدا کردند. به‌عنوان مثال مارلبرو سیگارهای لایت خود را با رنگ‌بندی بسته طلایی به بازار عرضه کرد.
تبلیغات مرد مارلبرو در قرن حاضر دیگر جایی در بازاریابی برند آمریکایی ندارند. درواقع تبلیغات دخانیات دیگر ‌آن‌طور که باید و شاید مرسوم نیست و در بسیاری از نقاط جهان ممنوع اعلام شده است. البته مارلبرو و بسیاری از برندهای دیگر صنعت دخانیات، همیشه راهی برای نشان دادن خود به مخاطب پیدا می‌کنند. آن‌ها حتی با شرکت‌های تولید سیگار الکترونیکی نیز همکاری دارند و تبلیغات را به‌صورت نامحسوس انجام می‌دهند. اسپانسرینگ مسابقه‌های ورزشی هم از راه‌های دیگر تبلیغات برند مارلبرو محسوب می‌شود که درحال‌حاضر بیش از همه در مسابقه‌های فرمول یک و در همکاری با فراری رخ می‌دهد.

قاچاق کالا یکی از مهم‌ترین معضلات اقتصاد ایران محسوب می‌شود. معضلی که در همه بخش‌های اقتصادی کشور و بخصوص در زمینه تولید و اشتغال اثرات منفی بسیاری دارد.الوبرند مرکز تجاری خرید و فروش برند ، خرید برند توتون ، برند آماده دخانیات ، برند سیگار آماده انتقال ، برند فروشی توتون ، خرید برند دخانیات ، برند آماده سیگار ، قیمت برند آماده دخانیات ، قیمت برند سیگار ، قیمت فروش برند دخانیات و سیگار ، نحوه خرید برند سیگار ، نحوه خرید برند توتون ، نحوه خرید برند دخانیات را از مجموعه هلدینگ الوبرند بخواهید ……….

آمار سال ۹۲ نشان می‌دهد که میزان واردات کالاهای قاچاق به بازار کشورمان حدود ۲۵ میلیارد دلار بود و این امر نفس کشیدن برای واحدهای تولیدی را بشدت سخت کرده بود. شاید بتوان گفت یکی از دلایلی که باعث شد اقتصاد ایران دچار رکود شود و از سویی بیش از ۷ هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی ازگردونه تولید خارج شوند همین اتفاق بود.از سویی در آن زمان در واردات هم در حال رکورد زنی بودیم به نحوی که میزان واردات از رقم ۶۳ میلیارد دلار هم عبور کرد.اما از سال ۹۳ این روند عکس شده است به گونه‌ای که روند کالاهای قاچاق از سال ۹۴ سیر نزولی خود را طی کرد و به حدود ۱۵ میلیارد دلار رسید. حال پیش‌بینی حکایت از آن دارد که میزان قاچاق در سال گذشته به حدود ۱۲ میلیارد دلار رسیده است.

۱۳ میلیارد دلار کاهش ظرف ۳ سالالوبرند مرکز تجاری خرید و فروش برند ، خرید برند توتون ، برند آماده دخانیات ، برند سیگار آماده انتقال ، برند فروشی توتون ، خرید برند دخانیات ، برند آماده سیگار ، قیمت برند آماده دخانیات ، قیمت برند سیگار ، قیمت فروش برند دخانیات و سیگار ، نحوه خرید برند سیگار ، نحوه خرید برند توتون ، نحوه خرید برند دخانیات را از مجموعه هلدینگ الوبرند بخواهید ……….
قاسم خورشیدی سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز درباره قاچاق کالا و روندی که این موضوع سال گذشته طی کرده است، گفت: برآورد حجم قاچاق، سالانه است و بر اساس آمار پایه کشوری چون تولید، واردات، صادرات و سرانه مصرف و تقاضا تعیین می‌شود. وقتی این متغیرها مشخص شود می‌توان آمار دقیق قاچاق کالا را استخراج کرد. با اقدام های صورت گرفته از سوی دولت کشفیات کالاهای قاچاق رشد قابل توجهی داشته است.به گونه‌ای که میزان کشفیات سال گذشته در مقایسه با سال ۹۴ حدود ۲۰۰ درصد بیشتر شده است. همچنین ارزش مالی کشفیات در سال مورد اشاره از ۵هزار میلیارد تومان به ۱۴ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان رسیده است.
وی با بیان اینکه نسبت کشفیات قاچاق به کل حجم قاچاق در سال تغییرات زیادی داشته است افزود: در سال ۹۲ (اواخر فعالیت دولت احمدی‌نژاد) نسبت کشفیات کمتر از یک درصد بود.سال ۹۳ با هدف حمایت از تولید داخلی این درصد به ۳ رسید. سال ۹۴ نیز حدود ۱۰ درصد کالاهای قاچاق را کشف و شناسایی کردیم و سال گذشته این رقم به ۳۲ درصد رسید که بسیار قابل توجه است.
با روی کار آمدن دولت یازدهم و کاهش میزان واردات پیش‌بینی می‌شد درآمدهای گمرک هم با کاهش چشمگیری همراه شود، اما این اتفاق نیفتاد و نه تنها درآمدهای گمرکی کاهش پیدا نکرد بلکه افزایش چشمگیری یافت. خورشیدی خاطرنشان کرد: درآمدهای گمرکی در سال ۹۲ حدود ۷هزار میلیارد تومان بود اما این رقم در سال ۹۵ به ۱۸ هزار میلیارد تومان رسیده است. درآمدهای گمرکی در حالی رشد داشته که حقوق ورودی گمرک مسیر کاهشی داشته است. سال ۹۲ میانگین تعرفه واردات ۲۷ درصد بود و در دولت یازدهم این رقم به ۲/۱۹ درصد رسیده است. با این تفاسیر درآمدهای گمرکی ۱۵۰ درصد افزایش یافته است. تمام این اتفاق‌ها در شرایطی است که میزان قاچاق کالا از مبادی رسمی کشور کاهش داشته است.الوبرند مرکز تجاری خرید و فروش برند ، خرید برند توتون ، برند آماده دخانیات ، برند سیگار آماده انتقال ، برند فروشی توتون ، خرید برند دخانیات ، برند آماده سیگار ، قیمت برند آماده دخانیات ، قیمت برند سیگار ، قیمت فروش برند دخانیات و سیگار ، نحوه خرید برند سیگار ، نحوه خرید برند توتون ، نحوه خرید برند دخانیات را از مجموعه هلدینگ الوبرند بخواهید ……….

درآمدهای دولت از محل واردات کالا در حالی طی سه سال گذشته بیش از ۱۵۰ درصد افزایش یافته که در همین دوره زمانی کشور شاهد کاهش ۴۰درصدی واردات بوده است. وی در ادامه گفت‌و‌گوی خود به آماری اشاره کرد که بسیار قابل تأمل است.وی گفت: افزایش درآمدهای گمرکی در شرایطی به دست آمده است که سال ۹۲ میزان واردات کالا به کشور ۶۳ میلیارد دلار بود و این رقم در سال گذشته به حدود ۴۳میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلار رسیده است.
سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با استناد به آمار واردات و میزان درآمدهای گمرک گفت که میزان قاچاق کالا بین ۱۵ تا ۲۰ درصد کاهش یافته است.با این تفاسیر میزان قاچاق کالا از ۵/۱۵ میلیارد دلار در سال ۹۴ به حدود ۱۲ الی ۱۳ میلیارد دلار در سال گذشته رسیده است.تا اواسط اردیبهشت ماه عدد دقیق حجم قاچاق مشخص می‌شود.الوبرند مرکز تجاری خرید و فروش برند ، خرید برند توتون ، برند آماده دخانیات ، برند سیگار آماده انتقال ، برند فروشی توتون ، خرید برند دخانیات ، برند آماده سیگار ، قیمت برند آماده دخانیات ، قیمت برند سیگار ، قیمت فروش برند دخانیات و سیگار ، نحوه خرید برند سیگار ، نحوه خرید برند توتون ، نحوه خرید برند دخانیات را از مجموعه هلدینگ الوبرند بخواهید ……….
سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز به تأثیر‌گذاری کاهش حجم قاچاق کالا در بازار هم اشاره کرد و گفت: در شش ماهه اول سال ۹۵، بیش از ۴۰ درصد تقاضا برای خرید پوشاک ایرانی بیشتر شده است و این نشان می‌دهد جلوگیری از واردات پوشاک قاچاق به بازار و سایر حمایت‌های دولت می‌تواند تأثیر مضاعفی بر تولیدکنندگان بگذارد. لوازم خانگی، قطعات یدکی خودرو، دارو، مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی و سایر اقلام نیز چنین شرایطی را دارند. به‌عنوان مثال در باتری خودرو ۵۰ درصد رشد تولید حاصل شده است.در مورد دخانیات نیز میزان تولید از ۲۰ میلیارد نخ در سال ۹۲ به ۴۵ میلیارد نخ در سال ۹۵ رسیده است.
مردم نسبت به خرید کالاهای ایرانی مشتاق شدندالوبرند مرکز تجاری خرید و فروش برند ، خرید برند توتون ، برند آماده دخانیات ، برند سیگار آماده انتقال ، برند فروشی توتون ، خرید برند دخانیات ، برند آماده سیگار ، قیمت برند آماده دخانیات ، قیمت برند سیگار ، قیمت فروش برند دخانیات و سیگار ، نحوه خرید برند سیگار ، نحوه خرید برند توتون ، نحوه خرید برند دخانیات را از مجموعه هلدینگ الوبرند بخواهید ……….
علی فاضلی رئیس اتاق اصناف هم با تأیید رونق تولید داخلی گفت: خوشبختانه در تمام حوزه‌ها مانند پوشاک، کیف و کفش و… رشد تولید داشته‌ایم و مردم نسبت به خرید کالاهای ایرانی مشتاق شدند.البته هنوز اعداد به دست آمده رضایت بخش نیست اما در مقایسه با سال‌های گذشته شاهد تحول بسیار خوبی هستیم.
وی ادامه داد: طی دو سال اخیر حدود ۱۸۰ برند پوشاک شکل گرفته است که هر کدام آنها توانستند بازاری را که در اختیار محصولات وارداتی بوده است بگیرد و این نشان می‌دهد در آینده‌ای نزدیک با رشد محصولات کیفی بازار بدرستی هدایت شود.علت رونق تولید و فعال‌شدن برندهای جدید را می‌توان در چهار موضوع مراودات بین‌المللی، پرداخت تسهیلات به واحدهای صنعتی، باز شدن زمینه فعالیت واحدهای صنفی و کنترل قاچاق عنوان کرد. وی گفت: در فروش فوق‌العاده حدود ۲۳ درصد و در نمایشگاه بهاره میزان فروش ۱۸ درصد بیشتر شد. لذا این موضوع گویای آن است که بازار رونق دارد و دیگر مانند گذشته محصولات بی‌کیفیت چینی یکه‌تاز بازار ایران نیست.
قاچاق کالا یکی از مهم‌ترین معضلات اقتصاد ایران محسوب می‌شود. معضلی که در همه بخش‌های اقتصادی کشور و بخصوص در زمینه تولید و اشتغال اثرات منفی بسیاری دارد.
آمار سال ۹۲ نشان می‌دهد که میزان واردات کالاهای قاچاق به بازار کشورمان حدود ۲۵ میلیارد دلار بود و این امر نفس کشیدن برای واحدهای تولیدی را بشدت سخت کرده بود. شاید بتوان گفت یکی از دلایلی که باعث شد اقتصاد ایران دچار رکود شود و از سویی بیش از ۷ هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی ازگردونه تولید خارج شوند همین اتفاق بود.از سویی در آن زمان در واردات هم در حال رکورد زنی بودیم به نحوی که میزان واردات از رقم ۶۳ میلیارد دلار هم عبور کرد.اما از سال ۹۳ این روند عکس شده است به گونه‌ای که روند کالاهای قاچاق از سال ۹۴ سیر نزولی خود را طی کرد و به حدود ۱۵ میلیارد دلار رسید. حال پیش‌بینی حکایت از آن دارد که میزان قاچاق در سال گذشته به حدود ۱۲ میلیارد دلار رسیده است.الوبرند مرکز تجاری خرید و فروش برند ، خرید برند توتون ، برند آماده دخانیات ، برند سیگار آماده انتقال ، برند فروشی توتون ، خرید برند دخانیات ، برند آماده سیگار ، قیمت برند آماده دخانیات ، قیمت برند سیگار ، قیمت فروش برند دخانیات و سیگار ، نحوه خرید برند سیگار ، نحوه خرید برند توتون ، نحوه خرید برند دخانیات را از مجموعه هلدینگ الوبرند بخواهید ……….درآمدهای دولت از محل واردات کالا در حالی طی سه سال گذشته بیش از ۱۵۰ درصد افزایش یافته که در همین دوره زمانی کشور شاهد کاهش ۴۰درصدی واردات بوده است. وی در ادامه گفت‌و‌گوی خود به آماری اشاره کرد که بسیار قابل تأمل است.وی گفت: افزایش درآمدهای گمرکی در شرایطی به دست آمده است که سال ۹۲ میزان واردات کالا به کشور ۶۳ میلیارد دلار بود و این رقم در سال گذشته به حدود ۴۳میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلار رسیده است.
سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با استناد به آمار واردات و میزان درآمدهای گمرک گفت که میزان قاچاق کالا بین ۱۵ تا ۲۰ درصد کاهش یافته است.با این تفاسیر میزان قاچاق کالا از ۵/۱۵ میلیارد دلار در سال ۹۴ به حدود ۱۲ الی ۱۳ میلیارد دلار در سال گذشته رسیده است.تا اواسط اردیبهشت ماه عدد دقیق حجم قاچاق مشخص می‌شود.
سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز به تأثیر‌گذاری کاهش حجم قاچاق کالا در بازار هم اشاره کرد و گفت: در شش ماهه اول سال ۹۵، بیش از ۴۰ درصد تقاضا برای خرید پوشاک ایرانی بیشتر شده است و این نشان می‌دهد جلوگیری از واردات پوشاک قاچاق به بازار و سایر حمایت‌های دولت می‌تواند تأثیر مضاعفی بر تولیدکنندگان بگذارد. لوازم خانگی، قطعات یدکی خودرو، دارو، مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی و سایر اقلام نیز چنین شرایطی را دارند. به‌عنوان مثال در باتری خودرو ۵۰ درصد رشد تولید حاصل شده است.در مورد دخانیات نیز میزان تولید از ۲۰ میلیارد نخ در سال ۹۲ به ۴۵ میلیارد نخ در سال ۹۵ رسیده است.
مردم نسبت به خرید کالاهای ایرانی مشتاق شدند
علی فاضلی رئیس اتاق اصناف هم با تأیید رونق تولید داخلی گفت: خوشبختانه در تمام حوزه‌ها مانند پوشاک، کیف و کفش و… رشد تولید داشته‌ایم و مردم نسبت به خرید کالاهای ایرانی مشتاق شدند.البته هنوز اعداد به دست آمده رضایت بخش نیست اما در مقایسه با سال‌های گذشته شاهد تحول بسیار خوبی هستیم.
وی ادامه داد: طی دو سال اخیر حدود ۱۸۰ برند پوشاک شکل گرالوبرند مرکز تجاری خرید و فروش برند ، خرید برند توتون ، برند آماده دخانیات ، برند سیگار آماده انتقال ، برند فروشی توتون ، خرید برند دخانیات ، برند آماده سیگار ، قیمت برند آماده دخانیات ، قیمت برند سیگار ، قیمت فروش برند دخانیات و سیگار ، نحوه خرید برند سیگار ، نحوه خرید برند توتون ، نحوه خرید برند دخانیات را از مجموعه هلدینگ الوبرند بخواهید ……….فته است که هر کدام آنها توانستند بازاری را که در اختیار محصولات وارداتی بوده است بگیرد و این نشان می‌دهد در آینده‌ای نزدیک با رشد محصولات کیفی بازار بدرستی هدایت شود.علت رونق تولید و فعال‌شدن برندهای جدید را می‌توان در چهار موضوع مراودات بین‌المللی، پرداخت تسهیلات به واحدهای صنعتی، باز شدن زمینه فعالیت واحدهای صنفی و کنترل قاچاق عنوان کرد. وی گفت: در فروش فوق‌العاده حدود ۲۳ درصد و در نمایشگاه بهاره میزان فروش ۱۸ درصد بیشتر شد. لذا این موضوع گویای آن است که بازار رونق دارد و دیگر مانند گذشته محصولات بی‌کیفیت چینی یکه‌تاز بازار ایران نیست.
قاچاق کالا یکی از مهم‌ترین معضلات اقتصاد ایران محسوب می‌شود. معضلی که در همه بخش‌های اقتصادی کشور و بخصوص در زمینه تولید و اشتغال اثرات منفی بسیاری دارد.
آمار سال ۹۲ نشان می‌دهد که میزان واردات کالاهای قاچاق به بازار کشورمان حدود ۲۵ میلیارد دلار بود و این امر نفس کشیدن برای واحدهای تولیدی را بشدت سخت کرده بود. شاید بتوان گفت یکی از دلایلی که باعث شد اقتصاد ایران دچار رکود شود و از سویی بیش از ۷ هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی ازگردونه تولید خارج شوند همین اتفاق بود.از سویی در آن زمان در واردات هم در حال رکورد زنی بودیم به نحوی که میزان واردات از رقم ۶۳ میلیارد دلار هم عبور کرد.اما از سال ۹۳ این روند عکس شده است به گونه‌ای که روند کالاهای قاچاق از سال ۹۴ سیر نزولی خود را طی کرد و به حدود ۱۵ میلیارد دلار رسید. حال پیش‌بینی حکایت از آن دارد که میزان قاچاق در سال گذشته به حدود ۱۲ میلیارد دلار رسیده است.الوبرند مرکز تجاری خرید و فروش برند ، خرید برند توتون ، برند آماده دخانیات ، برند سیگار آماده انتقال ، برند فروشی توتون ، خرید برند دخانیات ، برند آماده سیگار ، قیمت برند آماده دخانیات ، قیمت برند سیگار ، قیمت فروش برند دخانیات و سیگار ، نحوه خرید برند سیگار ، نحوه خرید برند توتون ، نحوه خرید برند دخانیات را از مجموعه هلدینگ الوبرند بخواهید ……….

۱۳ میلیارد دلار کاهش ظرف ۳ سالالوبرند مرکز تجاری خرید و فروش برند ، خرید برند توتون ، برند آماده دخانیات ، برند سیگار آماده انتقال ، برند فروشی توتون ، خرید برند دخانیات ، برند آماده سیگار ، قیمت برند آماده دخانیات ، قیمت برند سیگار ، قیمت فروش برند دخانیات و سیگار ، نحوه خرید برند سیگار ، نحوه خرید برند توتون ، نحوه خرید برند دخانیات را از مجموعه هلدینگ الوبرند بخواهید ……….
قاسم خورشیدی سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز درباره قاچاق کالا و روندی که این موضوع سال گذشته طی کرده است، گفت: برآورد حجم قاچاق، سالانه است و بر اساس آمار پایه کشوری چون تولید، واردات، صادرات و سرانه مصرف و تقاضا تعیین می‌شود. وقتی این متغیرها مشخص شود می‌توان آمار دقیق قاچاق کالا را استخراج کرد. با اقدام های صورت گرفته از سوی دولت کشفیات کالاهای قاچاق رشد قابل توجهی داشته است.به گونه‌ای که میزان کشفیات سال گذشته در مقایسه با سال ۹۴ حدود ۲۰۰ درصد بیشتر شده است. همچنین ارزش مالی کشفیات در سال مورد اشاره از ۵هزار میلیارد تومان به ۱۴ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان رسیده است.
وی با بیان اینکه نسبت کشفیات قاچاق به کل حجم قاچاق در سال تغییرات زیادی داشته است افزود: در سال ۹۲ (اواخر فعالیت دولت احمدی‌نژاد) نسبت کشفیات کمتر از یک درصد بود.سال ۹۳ با هدف حمایت از تولید داخلی این درصد به ۳ رسید. سال ۹۴ نیز حدود ۱۰ درصد کالاهای قاچاق را کشف و شناسایی کردیم و سال گذشته این رقم به ۳۲ درصد رسید که بسیار قابل توجه است.الوبرند مرکز تجاری خرید و فروش برند ، خرید برند توتون ، برند آماده دخانیات ، برند سیگار آماده انتقال ، برند فروشی توتون ، خرید برند دخانیات ، برند آماده سیگار ، قیمت برند آماده دخانیات ، قیمت برند سیگار ، قیمت فروش برند دخانیات و سیگار ، نحوه خرید برند سیگار ، نحوه خرید برند توتون ، نحوه خرید برند دخانیات را از مجموعه هلدینگ الوبرند بخواهید ……….
با روی کار آمدن دولت یازدهم و کاهش میزان واردات پیش‌بینی می‌شد درآمدهای گمرک هم با کاهش چشمگیری همراه شود، اما این اتفاق نیفتاد و نه تنها درآمدهای گمرکی کاهش پیدا نکرد بلکه افزایش چشمگیری یافت. خورشیدی خاطرنشان کرد: درآمدهای گمرکی در سال ۹۲ حدود ۷هزار میلیارد تومان بود اما این رقم در سال ۹۵ به ۱۸ هزار میلیارد تومان رسیده است. درآمدهای گمرکی در حالی رشد داشته که حقوق ورودی گمرک مسیر کاهشی داشته است. سال ۹۲ میانگین تعرفه واردات ۲۷ درصد بود و در دولت یازدهم این رقم به ۲/۱۹ درصد رسیده است. با این تفاسیر درآمدهای گمرکی ۱۵۰ درصد افزایش یافته است. تمام این اتفاق‌ها در شرایطی است که میزان قاچاق کالا از مبادی رسمی کشور کاهش داشته است.الوبرند مرکز تجاری خرید و فروش برند ، خرید برند توتون ، برند آماده دخانیات ، برند سیگار آماده انتقال ، برند فروشی توتون ، خرید برند دخانیات ، برند آماده سیگار ، قیمت برند آماده دخانیات ، قیمت برند سیگار ، قیمت فروش برند دخانیات و سیگار ، نحوه خرید برند سیگار ، نحوه خرید برند توتون ، نحوه خرید برند دخانیات را از مجموعه هلدینگ الوبرند بخواهید ……….

درآمدهای دولت از محل واردات کالا در حالی طی سه سال گذشته بیش از ۱۵۰ درصد افزایش یافته که در همین دوره زمانی کشور شاهد کاهش ۴۰درصدی واردات بوده است. وی در ادامه گفت‌و‌گوی خود به آماری اشاره کرد که بسیار قابل تأمل است.وی گفت: افزایش درآمدهای گمرکی در شرایطی به دست آمده است که سال ۹۲ میزان واردات کالا به کشور ۶۳ میلیارد دلار بود و این رقم در سال گذشته به حدود ۴۳میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلار رسیده است.
سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با استناد به آمار واردات و میزان درآمدهای گمرک گفت که میزان قاچاق کالا بین ۱۵ تا ۲۰ درصد کاهش یافته است.با این تفاسیر میزان قاچاق کالا از ۵/۱۵ میلیارد دلار در سال ۹۴ به حدود ۱۲ الی ۱۳ میلیارد دلار در سال گذشته رسیده است.تا اواسط اردیبهشت ماه عدد دقیق حجم قاچاق مشخص می‌شود.
سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز به تأثیر‌گذاری کاهش حجم قاچاق الوبرند مرکز تجاری خرید و فروش برند ، خرید برند توتون ، برند آماده دخانیات ، برند سیگار آماده انتقال ، برند فروشی توتون ، خرید برند دخانیات ، برند آماده سیگار ، قیمت برند آماده دخانیات ، قیمت برند سیگار ، قیمت فروش برند دخانیات و سیگار ، نحوه خرید برند سیگار ، نحوه خرید برند توتون ، نحوه خرید برند دخانیات را از مجموعه هلدینگ الوبرند بخواهید ……….کالا در بازار هم اشاره کرد و گفت: در شش ماهه اول سال ۹۵، بیش از ۴۰ درصد تقاضا برای خرید پوشاک ایرانی بیشتر شده است و این نشان می‌دهد جلوگیری از واردات پوشاک قاچاق به بازار و سایر حمایت‌های دولت می‌تواند تأثیر مضاعفی بر تولیدکنندگان بگذارد. لوازم خانگی، قطعات یدکی خودرو، دارو، مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی و سایر اقلام نیز چنین شرایطی را دارند. به‌عنوان مثال در باتری خودرو ۵۰ درصد رشد تولید حاصل شده است.در مورد دخانیات نیز میزان تولید از ۲۰ میلیارد نخ در سال ۹۲ به ۴۵ میلیارد نخ در سال ۹۵ رسیده است.
مردم نسبت به خرید کالاهای ایرانی مشتاق شدند
علی فاضلی رئیس اتاق اصناف هم با تأیید رونق تولید داخلی گفت: خوشبختانه در تمام حوزه‌ها مانند پوشاک، کیف و کفش و… رشد تولید داشته‌ایم و مردم نسبت به خرید کالاهای ایرانی مشتاق شدند.البته هنوز اعداد به دست آمده رضایت بخش نیست اما در مقایسه با سال‌های گذشته شاهد تحول بسیار خوبی هستیم.
وی ادامه داد: طی دو سال اخیر حدود ۱۸۰ برند پوشاک شکل گرفته است که هر کدام آنها توانستند بازاری را که در اختیار محصولات وارداتی بوده است بگیرد و این نشان می‌دهد در آینده‌ای نزدیک با رشد محصولات کیفی بازار بدرستی هدایت شود.علت رونق تولید و فعال‌شدن برندهای جدید را می‌توان در چهار موضوع مراودات بین‌المللی، پرداخت تسهیلات به واحدهای صنعتی، باز شدن زمینه فعالیت واحدهای صنفی و کنترل قاچاق عنوان کرد. وی گفت: در فروش فوق‌العاده حدود ۲۳ درصد و در نمایشگاه بهاره میزان فروش ۱۸ درصد بیشتر شد. لذا این موضوع گویای آن است که بازار رونق دارد و دیگر مانند گذشته محصولات بی‌کیفیت چینی یکه‌تاز بازار ایران نیست.الوبرند مرکز تجاری خرید و فروش برند ، خرید برند توتون ، برند آماده دخانیات ، برند سیگار آماده انتقال ، برند فروشی توتون ، خرید برند دخانیات ، برند آماده سیگار ، قیمت برند آماده دخانیات ، قیمت برند سیگار ، قیمت فروش برند دخانیات و سیگار ، نحوه خرید برند سیگار ، نحوه خرید برند توتون ، نحوه خرید برند دخانیات را از مجموعه هلدینگ الوبرند بخواهید ……….
برای اینکه موضوع اجزا برند درست درک شود و برای کاربرد و استفاده عملی نیز فهمیده شود، هر سه لایه را با یک مثال توضیح می دهیم. مثال ما درباره یکی از پدیده های برندسازی است که با یک استراتژی مناسب توانست جایگاه خود را در ذهن بازار بهبود بخشد و رقبا را در زمینه فروش پشت سر بگذارد. این برند کسی نیست جز مارلبورو.
فیلیپ موریس مالک یک کارخانه سیگار سازی در لندن در سال ۱۹۰۲ شعبه نویورک کارخانه اش را به منظور فروش انواع سیگار از جمله مارلبورو تاسیس کرد. در سال ۱۹۲۴ م. آنها مارلبورو را با شعار «ملایم همچون ماه می[۱]‌» به عنوان سیگاری زنانه معرفی می‌کردند. این مارک تا جنگ جهانی دوم به همین منوال به فروش خود ادامه داد ولی بعد از آن به طور موقت در پی ورشکستگی کارخانه از بازار برچیده شد.الوبرند مرکز تجاری خرید و فروش برند ، خرید برند توتون ، برند آماده دخانیات ، برند سیگار آماده انتقال ، برند فروشی توتون ، خرید برند دخانیات ، برند آماده سیگار ، قیمت برند آماده دخانیات ، قیمت برند سیگار ، قیمت فروش برند دخانیات و سیگار ، نحوه خرید برند سیگار ، نحوه خرید برند توتون ، نحوه خرید برند دخانیات را از مجموعه هلدینگ الوبرند بخواهید ……….

در دهه ۱۹۵۰ مجله Reader’s Digest سری مقالاتی درباره سیگار و رابطه آن با سرطان ریه منتشر کرد. فیلیپ موریس و سایر شرکت‌های دخانیات با توجه به این گزارش به ساخت سیگارهای فیلتردار اقدام کردند. بدین ترتیب مارلبوروی ته ‌فیلتردار در سال ۱۹۵۵ به بازار معرفی شد.
در اوایل دهه ۶۰ فیلیپ موریس تصمیم به جایگاه سازی مجدد در بازار گرفت. آنها با استخدام یک شرکت تبلیغاتی در شیکاگو که لئو برنت[۲] در آن کار می کرد، تصویر عمومی شیک و زنانه مارلبورو (ملایم همچون ماه می) را تبدیل به کابوهایی تنومند با عنوان مردان مارلبورو (Marlboro Men) کرد.الوبرند مرکز تجاری خرید و فروش برند ، خرید برند توتون ، برند آماده دخانیات ، برند سیگار آماده انتقال ، برند فروشی توتون ، خرید برند دخانیات ، برند آماده سیگار ، قیمت برند آماده دخانیات ، قیمت برند سیگار ، قیمت فروش برند دخانیات و سیگار ، نحوه خرید برند سیگار ، نحوه خرید برند توتون ، نحوه خرید برند دخانیات را از مجموعه هلدینگ الوبرند بخواهید ……….
استفاده از فیلم مشهور هفت مرد خشن برای تبلیغات مارلبورو (با بازی جمعی از برترین بازیگران مرد هالیوود)، در این ذهنیت سازی بسیار موثر بود. فیلیپ موریس به سرعت سهم بزرگی از بازار را در دست گرفت. حاصل فعالیتهای تبلیغاتی وی افزایش ۵۰۰۰ درصدی فروش در عرض ۸ ماه بود!
شهرت مارلبورو در خوش طعم بودن، مخصوص مردان آزاد بودن و قوی بودن آن، به سرعت آن را به عنوان سیگار شماره ۱ بازار تبدیل کرد. این کار چگونه صورت گرفت؟
هسته مرکزی برند مارلبورو، چیزی نبود جز قدرت و استقلال که با ایده درخشان لئو برنت در غالب یک کابوی آزاد و قدرتمند به عنوان ویژگی بیرونی برند به نمایش درآمد. فوائد برند در بعد فیزیکی طعم قوی آن و در بعد احساسی، حس آزادی و شخصیت قدرتمند بود که برند وعده داده بود.

ویژگی های بیرونی برند ترکیبی از هویتهای بصری برند مانند کابوی آزاد و قدرتمند، پاکت قرمز و سفید معروف آن، فیلتر قهوه ای بلند، گرافیک ویژه برای نوشتن نام برند به اضافه نمادهای مردانگی و اهمیت دادن به فعالیتهای ورزشی بود که وعده برند را به نمایش می گذاشت.
الوبرند مرکز تجاری خرید و فروش برند ، خرید برند توتون ، برند آماده دخانیات ، برند سیگار آماده انتقال ، برند فروشی توتون ، خرید برند دخانیات ، برند آماده سیگار ، قیمت برند آماده دخانیات ، قیمت برند سیگار ، قیمت فروش برند دخانیات و سیگار ، نحوه خرید برند سیگار ، نحوه خرید برند توتون ، نحوه خرید برند دخانیات را از مجموعه هلدینگ الوبرند بخواهید ……….Normal 0 false false false EN-CA X-NONE AR-SA
این گونه است که برندسازی از محصولی که در ذهن انسانها پایه های منفی دارد، احساسی مثبت می آفریند تا جائی که با نصب لوگوتایپ آن روی کلاه یا لباسهایشان حس مردانگی و قدرت می کنند. شاید دانش برندسازی، همان هنر کیمیاگری و دانش تبدیل مس به طلا بود که بشر سالیان دراز به دنبال آموختن آن بود.
یک نمونه فرضی
برای درک عملی موضوع، فرض کنید می خواهیم برای یک کارآفرین برندسازی کنیم. هدف کارآفرین ما ایجاد رستورانهای زنجیره ای با موضوع غذاهای سالم و گیاهی است. ببینیم برای ساخت برند آن چه تحلیلهای باید انجام دهیم تا اجزائ برند و وجوه تمایز آن را بیابیم. نمونه مارلبورو برای دادن ایده روشنتری در بالا موجود است. فقط قبل از شروع دقت کنید که انسانها به یک محصول جدید، هر چقدر وعده های زیبا هم که دهد با شبهه نزدیک می شوند.
بیانیه ماموریت (Mission ) سالادها و غذاهای گیاهی سالمی که زیر نظر متخصص تغذیه تولید می کنیم، با هدف حفظ و ارتقا سلامتی مصرف کنندگان تولید می شود. مقدار کالری و دیگر مشخصات هر غذا برای مصرف کننده مشخص می شود و در محیطی سالم، تمیز و سرسبز برای مشتریان ارائه می شود. همچنین برای کسانی که از منزل خود غذا را سفارش می دهند، سرویس رایگان موجود است.
نام فرضی برند: سلامت بانو
شعار فرضی برند: غذای سالم، زندگی سالمترالوبرند مرکز تجاری خرید و فروش برند ، خرید برند توتون ، برند آماده دخانیات ، برند سیگار آماده انتقال ، برند فروشی توتون ، خرید برند دخانیات ، برند آماده سیگار ، قیمت برند آماده دخانیات ، قیمت برند سیگار ، قیمت فروش برند دخانیات و سیگار ، نحوه خرید برند سیگار ، نحوه خرید برند توتون ، نحوه خرید برند دخانیات را از مجموعه هلدینگ الوبرند بخواهید ……….
آیا نام و شعار بهتری برای این تجارت در نظر دارید؟ پیشنهادهای شما چه ویژگیهای مثبت تری دارد؟
اجزا برند
اصل و یا هسته برند: اغذیه سالم، سالادهای متنوع و غذاهای گیاهی سالم، سبک و لذیذ
فوائد برند: احساس سلامت و سبکی به مصرف کننده(پیوند احساسی)، قابل اعتماد بودن، هویت ظاهری شیک و لوکس یک برند پرستیژدار(برگرفته از هویتهای بصری مانند مکان، لوگو و ظاهر کارکنان)، استفاده از سالادهای سنتی ایرانی با روش تهیه و ارائه مدرن.

ویژگی های برند(برند در بیرون خود را چگونه معرفی می کند): تنوع غذاها و سالادهای سالم ارائه شده، مکان و سرویس عالی، نوآوری با ارائه سالادها و غذاهای سالم جدید، ایجاد هویت ملی با ارائه غذاهای سالم و گیاهی ایرانی، سالادهای ایرانی، مسئولیت اجتماعی با شرکت در فعالیتهای فرهنگی درباره اصلاح فرهنگ غذای خانواده ها، شرکت در انجمنهای حمایت از بیماران قلبی و غیره، حامی برنامه های آموزشی در جهت اصلاح فرهنگ غذای سالم، زندگی سالم.
تمام موارد بالا، فرضی است. حالا فرض کنید شما با استفاده از روش های تحقیقات میدانی و کتابخانه ای، مشتریان احتمالی این برند را مشخص می کنید. بعد می توانید برای این برند لوگو، فونت مخصوص نگارش نام و یا هر هویت بصری دیگر خلق کنید.
می توانید سایت اینترنتی و برنامه های ارتباطی دیگر برایش در نظر بگیرید. برنامه های ارتباطات بازاریابی یکپارچه مانند تبلیغات در رسانه های مختلف و برنامه های ترویج فروش، اقلام تبلیغاتی و برنامه های روابط عمومی.
و حالا سوال اصلی:
فرض کنید مانند بسیاری از شرکت های تبلیغاتی ایرانی این کارها را یعنی طراحی اجزا برند، طراحی هویت برند و طراحی برنامه ارتباطات بازاریابی مانند تبلیغات و غیره را انجام دادید. هویت برند ساخته شده و از طریق تبلیغات و دیگر روشهای ارتباطات بازاریابی به مخاطب منتقل شده است.الوبرند مرکز تجاری خرید و فروش برند ، خرید برند توتون ، برند آماده دخانیات ، برند سیگار آماده انتقال ، برند فروشی توتون ، خرید برند دخانیات ، برند آماده سیگار ، قیمت برند آماده دخانیات ، قیمت برند سیگار ، قیمت فروش برند دخانیات و سیگار ، نحوه خرید برند سیگار ، نحوه خرید برند توتون ، نحوه خرید برند دخانیات را از مجموعه هلدینگ الوبرند بخواهید ……….ویژگی های برند(برند در بیرون خود را چگونه معرفی می کند): تنوع غذاها و سالادهای سالم ارائه شده، مکان و سرویس عالی، نوآوری با ارائه سالادها و غذاهای سالم جدید، ایجاد هویت ملی با ارائه غذاهای سالم و گیاهی ایرانی، سالادهای ایرانی، مسئولیت اجتماعی با شرکت در فعالیتهای فرهنگی درباره اصلاح فرهنگ غذای خانواده ها، شرکت در انجمنهای حمایت از بیماران قلبی و غیره، حامی برنامه های آموزشی در جهت اصلاح فرهنگ غذای سالم، زندگی سالم.
تمام موارد بالا، فرضی است. حالا فرض کنید شما با استفاده از روش های تحقیقات میدانی و کتابخانه ای، مشتریان احتمالی این برند را مشخص می کنید. بعد می توانید برای این برند لوگو، فونت مخصوص نگارش نام و یا هر هویت بصری دیگر خلق کنید.الوبرند مرکز تجاری خرید و فروش برند ، خرید برند توتون ، برند آماده دخانیات ، برند سیگار آماده انتقال ، برند فروشی توتون ، خرید برند دخانیات ، برند آماده سیگار ، قیمت برند آماده دخانیات ، قیمت برند سیگار ، قیمت فروش برند دخانیات و سیگار ، نحوه خرید برند سیگار ، نحوه خرید برند توتون ، نحوه خرید برند دخانیات را از مجموعه هلدینگ الوبرند بخواهید ……….
می توانید سایت اینترنتی و برنامه های ارتباطی دیگر برایش در نظر بگیرید. برنامه های ارتباطات بازاریابی یکپارچه مانند تبلیغات در رسانه های مختلف و برنامه های ترویج فروش، اقلام تبلیغاتی و برنامه های روابط عمومی.
و حالا سوال اصلی:
فرض کنید مانند بسیاری از شرکت های تبلیغاتی ایرانی این کارها را یعنی طراحی اجزا برند، طراحی هویت برند و طراحی برنامه ارتباطات بازاریابی مانند تبلیغات و غیره را انجام دادید. هویت برند ساخته شده و از طریق تبلیغات و دیگر روشهای ارتباطات بازاریابی به مخاطب منتقل شده است.

( در مورد طراحی هویت های بصری برند مالبرو بهتر است بدانید که طراحی قرمز و سفید جعبه ی مالبرو توسط فرانک جیانینیتو انجام شد . در سال 1963 لئوبرنت تصمیم به خلق مرد مالبرویی که نمادهایی چون استقلال ، آزادی ، مردانگی ، سرکشی و آمریکایی بودن است را گرفت برای خلق این نماد از کابوی استفاده کرد ، زیرا کابوی نماد اصلی آزادی بدون مرز و استقلال در آمریکا بود و برای معرفی مردان مالبرویی از 7 تن از برترین بازیگران هالیوود در فیلم هفتِ مغناطیسی استفاده کرد . این فیلم به کارگردانی جان استارگس و استارینگ یول برینر ساخته شد. )الوبرند مرکز تجاری خرید و فروش برند ، خرید برند توتون ، برند آماده دخانیات ، برند سیگار آماده انتقال ، برند فروشی توتون ، خرید برند دخانیات ، برند آماده سیگار ، قیمت برند آماده دخانیات ، قیمت برند سیگار ، قیمت فروش برند دخانیات و سیگار ، نحوه خرید برند سیگار ، نحوه خرید برند توتون ، نحوه خرید برند دخانیات را از مجموعه هلدینگ الوبرند بخواهید ……….
در سال 1950 پزشکان سیگار را دلیل اصلی سرطان ریه معرفی کردند و سیگارهای فیلتر دار سیگارهایی امن برای جلوگیری از سرطان ریه آن روزها فقط مخصوص بانوان معرفی شده بود ، ایم موضوع کم کم باعث بوجود آمدن دغدغه هایی در میان مردان شده بود ، استفاده از سیگارهای فیلتر دار مارلبرو در فیلم سرزمین مارلبرویی به خلق فرهنگی مردانه در استفاده از سیگارهای فیلتردار میان مردان شد و استفاده از فیلتر در سیگار را دیگر مختص بانوان ندانستند.
در امتداد عملیات مدیریت برند خلق شده توسط لئو برنت ، در تمامی تبلیغات مارلبرو جوهره ی اصلی خلق برند یعنی استقلال و قدرت کاملا حفظ میشود ، حتی در عملیات اسپانسری نیز ، مارلبرو با ورود به ورزش ها و عملیاتی که به قدرت بخشیدن برند کمک می کنند حضور می یابد .
مدل تحلیل برند کاپفرر یکی از مدل های شناخته شده ی جهان در مبحث تحلیل برند است که برای تحلیل وضعیت برند از آن معمولا استفاده می شود . ما در اینجا به کمک مدل کاپفرر به تحلیل وضعیت برند مارلبرو پرداختیم . این مدل از 4 وضعیت برند را تحلیل می کند که بسیار حائز اهمیت است . از نظر وضعیت داخلی برند ( آنچه برند قادر به مدیریت مستقیم آن است ) وضعیت خارجی برند ( بازخور عملکرد برند ) رفتاری که برند انتظار دارد مخاطبان از عملکرد برند دریافت کنند و رفتاری که مخاطبان در اثر عملیات تبلیغات و نقاط ارتباط برند دریافت می کنند.الوبرند مرکز تجاری خرید و فروش برند ، خرید برند ، برند آماده دخانیات ، برند سیگار آماده انتقال ، برند فروشی توتون ، خرید برند دخانیات ، برند آماده سیگار ، قیمت برند آماده دخانیات ، قیمت برند سیگار ، قیمت فروش برند دخانیات و سیگار ، نحوه خرید برند سیگار ، نحوه خرید برند توتون ، نحوه خرید برند دخانیات را از مجموعه هلدینگ الوبرند بخواهید ……….
آنچه از وضعیت کنونی مارلبرو طبق اسناد رسمی کشور آمریکا در دست است ، تا سال 2017 مارلبرو همواره بیش از 43% از فروش سیگار را در آمریکا داشته است ، اما در سال 2017 با حضور بیش از 10 رقیب از بزرگترین رقبای مارلبرو در بازار آمریکا و عملکرد بهینه ی آنها ، آمار حجم فروش مارلبرو 5 درصد کاهش یافت ، دلیل اصلی این کاهش بازار افزایش مالیات های وضع شده توسط دولت معرفی شده است که باعث کاهش خرید سیگار مارلبرو در میان دانشجویان و کالج ها شد . ناگفته نماند که این تغییرات در خارج از ایالات متحده آمریکا حدود 4 درصد بوده است.
برند مالبرو براساس مدل کاپفررالوبرند مرکز تجاری خرید و فروش برند ، خرید برند توتون ، برند آماده دخانیات ، برند سیگار آماده انتقال ، برند فروشی توتون ، خرید برند دخانیات ، برند آماده سیگار ، قیمت برند آماده دخانیات ، قیمت برند سیگار ، قیمت فروش برند دخانیات و سیگار ، نحوه خرید برند سیگار ، نحوه خرید برند توتون ، نحوه خرید برند دخانیات را از مجموعه هلدینگ الوبرند بخواهید ……….
انعکاس برند مالبرو
کابوی آمریکایی ، خشن و زمخت ، ماجراجو
ارتباطات برند مالبرو
کابوی آمریکایی ، خشن و زمخت ، ماجراجو ، بخشی از یک جامعه مردانه
تداعیات برند مالبرو
قرمز مالبرویی – بسته بندی – لوگوی قوی با فونت کلاسیک مردانه
شخصیت برند مالبرو
زمخت و خشن ، مردانه و قدرتمند ، فرد گرایی ، استقلال ، آزادی ،
فرهنگ برند مالبرو
فرهنگ آمریکایی ، سرزمین مالبرویی ( کابوهای افراطی ) ، اسپانسری مسابقات F1
تصویر برند مالبرو
روح آزاد ، استقلالالوبرند مرکز تجاری خرید و فروش برند ، خرید برند توتون ، برند آماده دخانیات ، برند سیگار آماده انتقال ، برند فروشی توتون ، خرید برند دخانیات ، برند آماده سیگار ، قیمت برند آماده دخانیات ، قیمت برند سیگار ، قیمت فروش برند دخانیات و سیگار ، نحوه خرید برند سیگار ، نحوه خرید برند توتون ، نحوه خرید برند دخانیات را از مجموعه هلدینگ الوبرند بخواهید ……….

برای درک مفهوم برند باید اول به این نکته برسیم که جایگاه برند شما در بخش بازاریابی، تیم روابط عمومی یا دفتر مدیر عامل نیست. برند فقط در ذهن مشتریان وجود دارد. به‌عبارتِ ساده‌تر برند حاصل‌ِجمع تمام برداشت‌های مشتری نسبت به شما، شرکت و محصولاتِ شماست.
در پس هرکدام از این روابط، داستانی برای مشتریان‌تان وجود دارد. اگر مشتری باور داشته باشد که محصول‌تان جدید و خلاقانه است، این ویژگی‌ها به‌عنوان بخشی از برند شما در ذهن مشتری حک می‌شود. اگر بسته‌بندی زیبایی دارید، تصویر شما در ذهن مشتری باکلاس و سطح بالا خواهد بود. اگر طراحی شما با استفاده از برنامه MS Paint انجام شده باشد، کار شما بی‌کلاس و مبتدی به نظر می‌آید.
تمامی این ارتباطات مشتری (با شما، شرکت‌تان و محصول‌تان) را به شکل فِلِش تصور کنید که هرکدام از آنها به یک پیام اشاره دارد. برای مثال محصول شما (که یک ارتباط مهم است) ممکن است حامل این پیام باشد که شرکت شما خلاق است. یک فلش دیگر – تبلیغات چاپ شده بسیار زیبای شما– ممکن است پیامش این باشد که شما سطح بالا و باکلاس هستید.
ولی اگر یکی از فلش‌ها –مثلا خدمات مشتریان– بی‌ادب باشد و الوبرند مرکز تجاری خرید و فروش برند ، خرید برند توتون ، برند آماده دخانیات ، برند سیگار آماده انتقال ، برند فروشی توتون ، خرید برند دخانیات ، برند آماده سیگار ، قیمت برند آماده دخانیات ، قیمت برند سیگار ، قیمت فروش برند دخانیات و سیگار ، نحوه خرید برند سیگار ، نحوه خرید برند توتون ، نحوه خرید برند دخانیات را از مجموعه هلدینگ الوبرند بخواهید ……….برخورد بدی با مشتریان داشته باشد چه؟ اگر مدیرعامل شوخی نامناسبی کرد و در رسانه‌ها پخش شد چه؟ همه‌ی این موارد ارتباطاتی هستند که شما با مشتریان برقرار می‌کنید، و هرکدام روی دیدگاه آنها در مورد شرکت شما تأثیر می‌گذارند.
همه‌ی این «فلش‌های» ارتباطی پیام‌های متفاوتی دارند، و اگر پیام برند شما واضح نباشد، مشتری نمی‌داند شرکت شما را دوست داشته باشد یا نه، در این صورت مشتری ممکن است کار با شما را ادامه بدهد یا به سراغ شرکت رقیب برود. برای مدیریت برند و برندسازی اول باید یک پیام برای برند خود انتخاب کنید و بعد کاری کنید همه‌ی ارتباطات شرکت به سمت این پیام باشد. مثلا شرکت دیزنی را در نظر بگیرید. چند سال پیش این شرکت تصمیم گرفت که پیام برند آنها «تفریحات خانوادگی جادویی» باشد. حالا آنها تلاش می‌کنند که تمامی ارتباطات‌شان در تمام سطوح شرکت به این سمت باشد. مثال‌های واضح این امر شهربازی‌ها و فیلم‌های آنهاست. در شهربازی‌های دیزنی بازیگران (که «گروه بازیگری» نامیده می‌شوند) لباس‌های شخصیت‌هایی مثل سیندرلا، جک گنجیشکه، و میکی موس را می‌پوشند.
ولی این برند روی تمام فروشگاه‌های دیزنی در سرتاسر کشور هم تأثیر می‌گذارد: هر روز صبح وقتی که فروشگاه باز می‌شود، گروه بازیگران کودکانی را انتخاب می‌کنند تا طی مراسمی درهای فروشگاه را با کلید یادگاری باز کنند. این گروه بازیگران حتی وقتی خدمات مشتریان را انجام می‌دهند هم پیام برند «تفریحات خانوادگی جادویی» را می‌رسانند به‌طوری که همیشه خندان و مشتاق هستند، پای تلفن وقت می‌گذارند و یادی از تجربه‌های گذشته می‌کنند، همیشه مشتاق‌اند به تجربیات مشتریان گوش کنند یا از خاطرات خود بگویند. هر کاری که می‌کنند، هرکدام از این فلش‌ها، به سمت تفریحات خانوادگی جادویی نشانه رفته.
والمارت هم مثال جالبی است، چون که پیام برند آنها بعدها تبدیل به شعارشان شد: «پس‌انداز کن، زندگی بهتری داشته باش». بله، آنها همیشه تلاش می‌کنند پایین‌ترین قیمت‌ها را داشته باشند، والمارت نخستین فروشگاهی بود که برخی نسخه‌های دارویی را با قیمت ۴ دلار یعنی با قیمت خیلی کمتر، و معمولا بدون هیچ سودی، تحویل مشتری می‌داد. آنها هر کاری از دست‌شان بربیاید می‌کنند تا مشتریان بتوانند با پول‌شان بیشترین خرید را انجام بدهند. خیریه‌ی این شرکت سالیانه بیش از یک میلیارد دلار به نیازمندان کمک می‌کند.
هر پیام برندی که انتخاب می‌کنید، کاری کنید که نظرات مشتریان – همان فلش‌های شما – همه به همان سو اشاره کنند. ضرب المثل قدیمی بازاریابی را به‌خاطر داشته باشید که می‌گوید «تبلیغ نداشتن از تبلیغ بد داشتن بهتر است». با سفیر برند بودن – یعنی با فرستادن پیام‌های هدف‌دار و ثابت مشتریان‌تان شما را می‌شناسند و می‌فهمند چه کارهایی برای آنها انجام می‌دهید.الوبرند مرکز تجاری خرید و فروش برند ، خرید برند توتون ، برند آماده دخانیات ، برند سیگار آماده انتقال ، برند فروشی توتون ، خرید برند دخانیات ، برند آماده سیگار ، قیمت برند آماده دخانیات ، قیمت برند سیگار ، قیمت فروش برند دخانیات و سیگار ، نحوه خرید برند سیگار ، نحوه خرید برند توتون ، نحوه خرید برند دخانیات را از مجموعه هلدینگ الوبرند بخواهید ……….برای درک مفهوم برند باید اول به این نکته برسیم که جایگاه برند شما در بخش بازاریابی، تیم روابط عمومی یا دفتر مدیر عامل نیست. برند فقط در ذهن مشتریان وجود دارد. به‌عبارتِ ساده‌تر برند حاصل‌ِجمع تمام برداشت‌های مشتری نسبت به شما، شرکت و محصولاتِ شماست.
در پس هرکدام از این روابط، داستانی برای مشتریان‌تان وجود دارد. اگر مشتری باور داشته باشد که محصول‌تان جدید و خلاقانه است، این ویژگی‌ها به‌عنوان بخشی از برند شما در ذهن مشتری حک می‌شود. اگر بسته‌بندی زیبایی دارید، تصویر شما در ذهن مشتری باکلاس و سطح بالا خواهد بود. اگر طراحی شما با استفاده از برنامه MS Paint انجام شده باشد، کار شما بی‌کلاس و مبتدی به نظر می‌آید.
تمامی این ارتباطات مشتری (با شما، شرکت‌تان و محصول‌تان) را به شکل فِلِش تصور کنید که هرکدام از آنها به یک پیام اشاره دارد. برای مثال محصول شما (که یک ارتباط مهم است) ممکن است حامل این پیام باشد که شرکت شما خلاق است. یک فلش دیگر – تبلیغات چاپ شده بسیار زیبای شما– ممکن است پیامش این باشد که شما سطح بالا و باکلاس هستید.الوبرند مرکز تجاری خرید و فروش برند ، خرید برند توتون ، برند آماده دخانیات ، برند سیگار آماده انتقال ، برند فروشی توتون ، خرید برند دخانیات ، برند آماده سیگار ، قیمت برند آماده دخانیات ، قیمت برند سیگار ، قیمت فروش برند دخانیات و سیگار ، نحوه خرید برند سیگار ، نحوه خرید برند توتون ، نحوه خرید برند دخانیات را از مجموعه هلدینگ الوبرند بخواهید ……….
ولی اگر یکی از فلش‌ها –مثلا خدمات مشتریان– بی‌ادب باشد و برخورد بدی با مشتریان داشته باشد چه؟ اگر مدیرعامل شوخی نامناسبی کرد و در رسانه‌ها پخش شد چه؟ همه‌ی این موارد ارتباطاتی هستند که شما با مشتریان برقرار می‌کنید، و هرکدام روی دیدگاه آنها در مورد شرکت شما تأثیر می‌گذارند.
همه‌ی این «فلش‌های» ارتباطی پیام‌های متفاوتی دارند، و اگر پیام برند شما واضح نباشد، مشتری نمی‌داند شرکت شما را دوست داشته باشد یا نه، در این صورت مشتری ممکن است کار با شما را ادامه بدهد یا به سراغ شرکت رقیب برود. برای مدیریت برند و برندسازی اول باید یک پیام برای برند خود انتخاب کنید و بعد کاری کنید همه‌ی ارتباطات شرکت به سمت این پیام باشد. مثلا شرکت دیزنی را در نظر بگیرید. چند سال پیش این شرکت تصمیم گرفت که پیام برند آنها «تفریحات خانوادگی جادویی» باشد. حالا آنها تلاش می‌کنند که تمامی ارتباطات‌شان در تمام سطوح شرکت به این سمت باشد. مثال‌های واضح این امر شهربازی‌ها و فیلم‌های آنهاست. در شهربازی‌های دیزنی بازیگران (که «گروه بازیگری» نامیده می‌شوند) لباس‌های شخصیت‌هایی مثل سیندرلا، جک گنجیشکه، و میکی موس را می‌پوشند.الوبرند مرکز تجاری خرید و فروش برند ، خرید برند توتون ، برند آماده دخانیات ، برند سیگار آماده انتقال ، برند فروشی توتون ، خرید برند دخانیات ، برند آماده سیگار ، قیمت برند آماده دخانیات ، قیمت برند سیگار ، قیمت فروش برند دخانیات و سیگار ، نحوه خرید برند سیگار ، نحوه خرید برند توتون ، نحوه خرید برند دخانیات را از مجموعه هلدینگ الوبرند بخواهید ……….
ولی این برند روی تمام فروشگاه‌های دیزنی در سرتاسر کشور هم تأثیر می‌گذارد: هر روز صبح وقتی که فروشگاه باز می‌شود، گروه بازیگران کودکانی را انتخاب می‌کنند تا طی مراسمی درهای فروشگاه را با کلید یادگاری باز کنند. این گروه بازیگران حتی وقتی خدمات مشتریان را انجام می‌دهند هم پیام برند «تفریحات خانوادگی جادویی» را می‌رسانند به‌طوری که همیشه خندان و مشتاق هستند، پای تلفن وقت می‌گذارند و یادی از تجربه‌های گذشته می‌کنند، همیشه مشتاق‌اند به تجربیات مشتریان گوش کنند یا از خاطرات خود بگویند. هر کاری که می‌کنند، هرکدام از این فلش‌ها، به سمت تفریحات خانوادگی جادویی نشانه رفته.
والمارت هم مثال جالبی است، چون که پیام برند آنها بعدها تبدیل به شعارشان شد: «پس‌انداز کن، زندگی بهتری داشته باش». بله، آنها همیشه تلاش می‌کنند پایین‌ترین قیمت‌ها را داشته باشند، والمارت نخستین فروشگاهی بود که برخی نسخه‌های دارویی را با قیمت ۴ دلار یعنی با قیمت خیلی کمتر، و معمولا بدون هیچ سودی، تحویل مشتری می‌داد. آنها هر کاری از دست‌شان بربیاید می‌کنند تا مشتریان بتوانند با پول‌شان بیشترین خرید را انجام بدهند. خیریه‌ی این شرکت سالیانه بیش از یک میلیارد دلار به نیازمندان کمک می‌کند.
هر پیام برندی که انتخاب می‌کنید، کاری کنید که نظرات مشتریان – همان فلش‌های شما – همه به همان سو اشاره کنند. ضرب المثل قدیمی بازاریابی را به‌خاطر داشته باشید که می‌گوید «تبلیغ نداشتن از تبلیغ بد داشتن بهتر است». با سفیر برند بودن – یعنی با فرستادن پیام‌های هدف‌دار و ثابت مشتریان‌تان شما را می‌شناسند و می‌فهمند چه کارهایی برای آنها انجام می‌دهید.الوبرند مرکز تجاری خرید و فروش برند ، خرید برند توتون ، برند آماده دخانیات ، برند سیگار آماده انتقال ، برند فروشی توتون ، خرید برند دخانیات ، برند آماده سیگار ، قیمت برند آماده دخانیات ، قیمت برند سیگار ، قیمت فروش برند دخانیات و سیگار ، نحوه خرید برند سیگار ، نحوه خرید برند توتون ، نحوه خرید برند دخانیات را از مجموعه هلدینگ الوبرند بخواهید ……….

اهمیت برندسازی
در سال ۱۹۷۵ بازاریاب‌های شرکت پپسی حرکتی را شروع کردند که بعدها تبدیل به افسانه‌ای در دنیای تبلیغات شد. این حرکت در واقع اولین ضربه در جنگ پپسی و کوکاکولا بود. تجربه‌ی پپسی ساده و مؤثر بود، آنها دکه‌هایی را در پاساژ‌ها، سوپرمارکت‌ها، ورزشگاه‌ها و نمایشگاه‌ها برپا کردند که در آنها شرکت کنندگان کمی نوشابه از دو لیوان نامعلوم می‌خوردند و باید می‌گفتند که کدام نوشابه بهتر است. انتخاب همیشه واضح بود: مشتریان پپسی را بیشتر دوست داشتند. همه‌جا و با همه‌جور آدمی، پپسی برنده بود.
ولی این باعث ایجاد تناقض شد: کوکاکولا در بازار به پپسی غلبه پیدا کرده بود. حتی همین حالا، که چهل سال گذشته، کوکاکولا بزرگ‌ترین سهم در بازار نوشیدنی‌های گازدار را دارد، هفده درصد. کوکاکولای رژیمی با نه درصد رتبه‌ی دوم را دارد. و پپسی –که طعم آن را همه دوست داشتند– با هشت درصد مقام سوم را دارد.
تاحالا خیلی‌ها تلاش کرده‌اند این ناهماهنگی را توضیح بدهند. در سال ۲۰۰۵ مالکوم گلدول (Malcolm Gladwell) در کتاب خود با نام چشم برهم زدن، گفت که دلیل این پدیده، چشیدن مقادیر کم است: اینکه وقتی فقط کمی از نوشیدنی را می‌خوری طعم شیرین‌تر، مثل پپسی، بهتر است. ولی تحقیقات هیچ‌وقت این ادعا را تأیید نکرده‌اند، البته تحقیقات زیادی هم برای مقایسه‌ی طعم‌ها انجام نشده است.
پس دلیل چیست؟ یک استاد محقق در دانشکده‌ی پزشکی بیلور تصمیم گرفت که این ادعاها را واقعا آزمایش کند تا بفهمد دلیل این انتخاب مصرف‌کنندگان از نظر فیزیولوژیکی چیست. او شرکت‌کنندگان را در دستگاه fMRI گذاشت که با بررسی جریان خون از یک منطقه‌ی مغز به منطقه‌ی دیگر آن، فعالیت‌های مغزی را آزمایش می‌کند.
او از شرکت‌کنند‌گان خواست در حال اسکن مغزی نوشابه بنوشند. این‌بار هم پپسی مورد علاقه‌ی مردم بود. در این حالت پوسته‌ی قدامی مغز در اسکن روشن شد یعنی بخشی که سیستم پاداش را در مغز ایجاد می‌کند. به عبارت دیگر مغز شرکت‌کنندگان می‌گفت «خوشم میاد، این منو خوشحال می‌کنه».
ولی در مرحله‌ی بعدی آزمایش، محققات یکی از بخش‌های اصلی آزمایش را تغییر دادند: این بار به شرکت‌کنندگان گفتند که چه چیزی را می‌نوشند. همه‌چیز تغییر کرد. این بار بخش مربوط به سیستم پاداش مغر روشن نشد: در عوض قشر مخ روشن شد، بخش سطح بالای تصمیم‌گیری. وقتی مردم این را می‌نوشیدند، «مغزشان طعم را بررسی نمی‌کرد، بلکه خاطرات و تجربیات را بررسی می‌کرد». و وقتی این بخش سطح بالای شناختی مغز در حال کار کردن بود، کوکاکولا با اختلاف از پپسی پیشی می‌گرفت.
محققان به این نتیجه رسیدند که این تأثیر برندسازی است. وقتی مشتری تجربه‌ی قبلی از یک محصول یا شرکت دارد، این تجربه، ارزیابی مغز را از سؤال ساده‌ای مثل «کدام خوشمزه‌تر است؟» تغییر می‌دهد. کوکاکولا سابقه‌ی درخشانی از بازایابی موفق دارد. مجموعه‌داران، تبلیغات و بطری‌های قدیمی مربوط به سال‌های ۱۸۸۰را می‌خرند. مردم لباس‌هایی را می‌پوشند که روی آنها آرم معروف کوکاکولا حک شده است. حتی یک موزه کوکاکولا در آتلانتا وجود دارد که توریست‌ها ۱۶ دلار می‌پردازند تا ببینند کوکاکولا چه عظمتی دارد. و وقتی در مغازه می‌خواهند یکی را انتخاب کنند همه‌ی این موارد تأثیر خود را می‌گذارند.
قدرتِ داشتنِ یک استراتژیِ مدیریتِ برندِ خوب، اینجا خودش را نشان می‌دهد. کوکاکولا بیشتر از یک قرن سابقه دارد، و عشق به این برند از نسلی به نسل دیگر منتقل شده. با وجود اینکه تازه نگه داشتن این سابقه واقعا مشکل است، ولی می‌توانیم ببینیم که چرا برندسازی این‌قدر اهمیت دارد.الوبرند مرکز تجاری خرید و فروش برند ، خرید برند توتون ، برند آماده دخانیات ، برند سیگار آماده انتقال ، برند فروشی توتون ، خرید برند دخانیات ، برند آماده سیگار ، قیمت برند آماده دخانیات ، قیمت برند سیگار ، قیمت فروش برند دخانیات و سیگار ، نحوه خرید برند سیگار ، نحوه خرید برند توتون ، نحوه خرید برند دخانیات را از مجموعه هلدینگ الوبرند بخواهید ……….اهمیت برندسازی
در سال ۱۹۷۵ بازاریاب‌های شرکت پپسی حرکتی را شروع کردند که بعدها تبدیل به افسانه‌ای در دنیای تبلیغات شد. این حرکت در واقع اولین ضربه در جنگ پپسی و کوکاکولا بود. تجربه‌ی پپسی ساده و مؤثر بود، آنها دکه‌هایی را در پاساژ‌ها، سوپرمارکت‌ها، ورزشگاه‌ها و نمایشگاه‌ها برپا کردند که در آنها شرکت کنندگان کمی نوشابه از دو لیوان نامعلوم می‌خوردند و باید می‌گفتند که کدام نوشابه بهتر است. انتخاب همیشه واضح بود: مشتریان پپسی را بیشتر دوست داشتند. همه‌جا و با همه‌جور آدمی، پپسی برنده بود.
ولی این باعث ایجاد تناقض شد: کوکاکولا در بازار به پپسی غلبه پیدا کرده بود. حتی همین حالا، که چهل سال گذشته، کوکاکولا بزرگ‌ترین سهم در بازار نوشیدنی‌های گازدار را دارد، هفده درصد. کوکاکولای رژیمی با نه درصد رتبه‌ی دوم را دارد. و پپسی –که طعم آن را همه دوست داشتند– با هشت درصد مقام سوم را دارد.
تاحالا خیلی‌ها تلاش کرده‌اند این ناهماهنگی را توضیح بدهند. در سال ۲۰۰۵ مالکوم گلدول (Malcolm Gladwell) در کتاب خود با نام چشم برهم زدن، گفت که دلیل این پدیده، چشیدن مقادیر کم است: اینکه وقتی فقط کمی از نوشیدنی را می‌خوری طعم شیرین‌تر، مثل پپسی، بهتر است. ولی تحقیقات هیچ‌وقت این ادعا را تأیید نکرده‌اند، البته تحقیقات زیادی هم برای مقایسه‌ی طعم‌ها انجام نشده است.
پس دلیل چیست؟ یک استاد محقق در دانشکده‌ی پزشکی بیلور تصمیم گرفت که این ادعاها را واقعا آزمایش کند تا بفهمد دلیل این انتخاب مصرف‌کنندگان از نظر فیزیولوژیکی چیست. او شرکت‌کنندگان را در دستگاه fMRI گذاشت که با بررسی جریان خون از یک منطقه‌ی مغز به منطقه‌ی دیگر آن، فعالیت‌های مغزی را آزمایش می‌کند.
او از شرکت‌کنند‌گان خواست در حال اسکن مغزی نوشابه بنوشند. این‌بار هم پپسی مورد علاقه‌ی مردم بود. در این حالت پوسته‌ی قدامی مغز در اسکن روشن شد یعنی بخشی که سیستم پاداش را در مغز ایجاد می‌کند. به عبارت دیگر مغز شرکت‌کنندگان می‌گفت «خوشم میاد، این منو خوشحال می‌کنه».
ولی در مرحله‌ی بعدی آزمایش، محققات یکی از بخش‌های اصلی آزمایش را تغییر دادند: این بار به شرکت‌کنندگان گفتند که چه چیزی را می‌نوشند. همه‌چیز تغییر کرد. این بار بخش مربوط به سیستم پاداش مغر روشن نشد: در عوض قشر مخ روشن شد، بخش سطح بالای تصمیم‌گیری. وقتی مردم این را می‌نوشیدند، «مغزشان طعم را بررسی نمی‌کرد، بلکه خاطرات و تجربیات را بررسی می‌کرد». و وقتی این بخش سطح بالای شناختی مغز در حال کار کردن بود، کوکاکولا با اختلاف از پپسی پیشی می‌گرفت.
محققان به این نتیجه رسیدند که این تأثیر برندسازی است. وقتی مشتری تجربه‌ی قبلی از یک محصول یا شرکت دارد، این تجربه، ارزیابی مغز را از سؤال ساده‌ای مثل «کدام خوشمزه‌تر است؟» تغییر می‌دهد. کوکاکولا سابقه‌ی درخشانی از بازایابی موفق دارد. مجموعه‌داران، تبلیغات و بطری‌های قدیمی مربوط به سال‌های ۱۸۸۰را می‌خرند. مردم لباس‌هایی را می‌پوشند که روی آنها آرم معروف کوکاکولا حک شده است. حتی یک موزه کوکاکولا در آتلانتا وجود دارد که توریست‌ها ۱۶ دلار می‌پردازند تا ببینند کوکاکولا چه عظمتی دارد. و وقتی در مغازه می‌خواهند یکی را انتخاب کنند همه‌ی این موارد تأثیر خود را می‌گذارند.
قدرتِ داشتنِ یک استراتژیِ مدیریتِ برندِ خوب، اینجا خودش را نشان می‌دهد. کوکاکولا بیشتر از یک قرن سابقه دارد، و عشق به این برند از نسلی به نسل دیگر منتقل شده. با وجود اینکه تازه نگه داشتن این سابقه واقعا مشکل است، ولی می‌توانیم ببینیم که چرا برندسازی این‌قدر اهمیت دارد.الوبرند مرکز تجاری خرید و فروش برند ، خرید برند توتون ، برند آماده دخانیات ، برند سیگار آماده انتقال ، برند فروشی توتون ، خرید برند دخانیات ، برند آماده سیگار ، قیمت برند آماده دخانیات ، قیمت برند سیگار ، قیمت فروش برند دخانیات و سیگار ، نحوه خرید برند سیگار ، نحوه خرید برند توتون ، نحوه خرید برند دخانیات را از مجموعه هلدینگ الوبرند بخواهید ……….

برند فقط در ‌ذهن مشتریان وجود دارد. برند درواقع حاصلِ‌جمع تمام تجربیات مشتری در ارتباط با محصول و شرکت شماست.
هر ارتباط پیامی می‌فرستد ، به عنوان مدیر برند باید کاری کنید که تمام این پیام‌ها به سمت استراتژی برند شما اشاره کنند.
برندسازی صحیح کاری می‌کند که محصول شما چیزی فراتر از ماهیت فیزیکی و ویژگی‌های آن باشد. تصمیم‌گیریِ مردم برای خرید یک محصول، صرفا بر پایه‌ی مشخصاتِ ظاهریِ آن صورت نمی‌گیرد.
آیا ایده دارید اما نمی‌دانید برای عملی کردن ایده‌ها چه کاری باید انجام دهید؟ همه‌ی ما در طول زندگی خود حداقل یکبار ایده‌ای به ذهنمان رسیده که آن را بهترین راهکار برای بهبود وضعیت خود یا جهان می‌دانیم. در هر حوزه‌ای که باشد هیچ فرقی ندارد. اما همینکه آن را برای افراد متخصص آن حوزه مطرح کنیم، متوجه می‌شویم نه تنها یک ایده‌ی واقعی نبوده بلکه بدون پرداختن به جزئیات شکل گرفته و مشخص می‌شود که بنیه شروع را هم ندارد چه رسد که عملی شود!
هستند کسانی که بدون داشتن تجربه، تخصص و شناخت از پیرامون، خروجی های ذهنی خود را ایده نامگذاری کرده و در انتظار عملی شدن و پولسازی سریع‌اند، اما اینچنین نیست! زیرا دلایل بسیاری وجود دارد که بتوان یک ایده را شناسایی، برای تحقق‌اش برنامه‌ریزی، برای واقعی شدنش مشورت و در انتها عملی کرد.

الوبرند مرکز تجاری خرید و فروش برند ، خرید برند توتون ، برند آماده دخانیات ، برند سیگار آماده انتقال ، برند فروشی توتون ، خرید برند دخانیات ، برند آماده سیگار ، قیمت برند آماده دخانیات ، قیمت برند سیگار ، قیمت فروش برند دخانیات و سیگار ، نحوه خرید برند سیگار ، نحوه خرید برند توتون ، نحوه خرید برند دخانیات را از مجموعه هلدینگ الوبرند بخواهید ……….چگونه ایده هایمان را عملی کنیم؟
اندیشیدن به یک ایده تنها یک آغاز است، اما آنچه در این زمینه اهمیت دارد اجرا یا عملی‌کردن همان ایده است. تا به‌حال چند بار تمام ایده‌هایتان را فقط در ذهنتان نگه داشتید و هرگز آن‌ها را به واقعیت تبدیل نکرده‌اید؟ آیا زمان آن نرسیده که ایده‌های ذهنتان را به واقعیت تبدیل کنید؟ در اینجا 12 راه معرفی خواهیم کرد که به شما کمک می‌کند در این مسیر یک تجربه خوب داشته باشید!

  1. همه‌ی خروجی‌های ذهنمان نمی‌توانند ایده باشند
    صرف اینکه تنها خودمان خروجی‌های ذهنمان را ایده بدانیم قطعا درست نیست. یک خروجی زمانی ایده نام می‌گیرد که طرحی برای بهبود وضعیت در یک حوزه باشد. حتی اگر در آن حوزه ایده‌ای مانند ایده شما شروع شده و به سرانجام نرسیده باشد. در اینصورت راهکار شما متناسب با شرایط و تجزیه و تحلیل وضع موجود، باید بگونه‌ای اتفاق بیافتد که در انتها بتوان آن ایده را عملی کرد.
  2. ایده یکتا نیست
    همزمان ممکن است چندین نفر ایده شما را در ذهن خود داشته باشند. این به معنی یکتا نبودن ایده است. هرکدام که بستر مناسب را برای عملی کردن آن آماده کرد می‌تواند ایده را عملی کند. پس باید برای به سرانجام رساندن ایده‌های خود تلاش کنید.
  3. چرخ را از ابتدا اختراع نکنیم
    اگر در یک حوزه مشکل کوچکی وجود داشته باشد؛ تنها کافیست برای رفع آن، مشکل را بیان کنیم. نیاز به اختراع دوباره چرخ و ایده برای زیر و رو کردن آن حوزه نیست!
  4. افراد متخصص در آن حوزه را به عنوان گروه مشورتی خود انتخاب کنیم
    هر فردی که در حوزه‌ی تخصصی خود فعالیت می‌کند می‌تواند بهترین گزینه برای مشورت باشد. زیرا آن فرد می‌تواند در شناخت زوایای پنهان و جزئیات بسیار کمک کننده باشد. مشاوران خبره نقش اصلی را در سرانجام رسیدن یک ایده ایفا می‌کنند! بدین صورت یک دید کلی و خارج از گود به مسئله نخواهیم داشت.
  5. تجزیه و تحلیل کنیم اگر ایده در زمان مناسبی اجرا نشود!
    اگر مکان مناسبی برایش انتخاب نشده باشد.
    اگر هزینه‌کردها مناسب و متناسب با ایده صورت نگیرد.
    اگر تیم قوی و حرفه‌ای وجود نداشته باشد.
    اگر مدیریت خوبی بر روی تیم وجود نداشته باشد.
    اگر بخوبی مشورت صورت نگرفته باشد و یا با فرد درستی مشورت نشده باشد!
    و….

الوبرند مرکز تجاری خرید و فروش برند ، خرید برند توتون ، برند آماده دخانیات ، برند سیگار آماده انتقال ، برند فروشی توتون ، خرید برند دخانیات ، برند آماده سیگار ، قیمت برند آماده دخانیات ، قیمت برند سیگار ، قیمت فروش برند دخانیات و سیگار ، نحوه خرید برند سیگار ، نحوه خرید برند توتون ، نحوه خرید برند دخانیات را از مجموعه هلدینگ الوبرند بخواهید ……….یکی از مهمترین نکاتی که بسیاری از ما به فراموشی می‌سپاریم، تجزیه و تحلیل درست از محیط اطرافمان پس از نهایی شدن ایده‌هایمان است. موارد بسیاری در به سرانجام رسیدن یک ایده و یا شکست آن وجود دارد. مانند: زمانشناسی، هزینه‌کرد، تیم حرفه‌ای، مشورت درست و غیره. اگر در هرکدام از این موارد سهل انگاری شود به معنای شکست در اجرای ایده خواهد بود. این در حالیست که اگر شناخت مناسبی از پیرامون خود داشته باشیم هریک از موارد بالا سکوی پرشی برای اجرایی شدن ایده‌هایمان می‌گردد.

  1. همه چیز پول نیست!
    شکی نیست که بیشتر افراد ایده‌های خود را برای کسب درآمد بیشتر عملی می‌کنند! اما باید دانست که همه چیز پول نیست! بدانید که اگر ایده شما برمبنای پول شکل گرفته، نه برای حل یک مشکل یا ایجاد یک خدمت؛ در دراز مدت باید با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم کنید.
  2. انتخاب شریک فداکار
    وجود شریکی که در تمام مشکلات پشت شما باشد بهترین اتفاقیست که می‌تواند در اجرای یک ایده بیافتد. یادمان باشد که همیشه بهترین دوست نمی‌تواند بهترین شریک باشد! اگر چنین فکر می کنید وقتش رسیده تا تجدیدنظر کنید. بارزترین نکاتی که باید برای انتخاب شریک خوب در نظر گرفت موارد زیر می‌باشد: معتمد؛
    متخصص؛
    آگاه و باتجریه؛
    مقتدر؛
    روحیه بالا؛
    محترم.الوبرند مرکز تجاری خرید و فروش برند ، خرید برند ، برند آماده دخانیات ، برند سیگار آماده انتقال ، برند فروشی توتون ، خرید برند دخانیات ، برند آماده سیگار ، قیمت برند آماده دخانیات ، قیمت برند سیگار ، قیمت فروش برند دخانیات و سیگار ، نحوه خرید برند سیگار ، نحوه خرید برند توتون ، نحوه خرید برند دخانیات را از مجموعه هلدینگ الوبرند بخواهید ……….
  3. مدیری قاطع و انعطاف‌پذیر باشیم
    اگر مدیریت ایده را خودتان برعهده گرفتید در عین قاطع بودن انعطاف پذیر هم باشید! شاید با خود بگویید چطور می‌شود هم قاطع بود و هم انعطاف پذیر؟!
    بسیار ساده است کافیست در هنگام گرفتن تصمیم های سخت و مهم از پیشنهادات گروه استفاده کرده و در زمان مناسب و بدون ترس آن را عملی کنید. قاطع بودن به معنی خودرای و خودخواه بودن نیست بلکه به معنی اعمال نظر گروهی در قالب یک دستور بدون ترس و استرس است.
  4. به خودمان ایمان داشته باشید
    فکر نمی‌کنم این مورد نیاز به توضیح داشته باشد!
  5. شکست در ایده را نقطه شروع کار خود قرار دهیم
    اگر ایده شما بکر بوده و موفق به عملی کردن آن نشدید در مرحله اول باید به آن امید داشته باشید! تجزیه و تحلیل کنید، مشورت کنید، راهکار خود را تغییر دهید و یا گروه بهتری بسازید تا بتوانید به بهترین نحو ممکن آن را اجرا کنید. شکست در انجام کاری بزرگ بهترین شروع برای شماست.
  6. صبور باشید
    درک کنید که هیچ چیزی یک روزه ساخته نمی‌شود. باروخ هرزفلد، بنیان‌گذار شرکت زنوفون، یک کسب‌وکار خدماتی مربوط به ارتباطات و مخابرات، که بدون تبلیغات از شبکه‌سازی اجتماعی برای رسیدن به سی هزار مشتری استفاده کرد
  7. کسب‌وکار شما باید همان چیزی باشد که به آن اشتیاق دارید
    اگر در پی تحقق بخشیدن به ایده‌ای درباره کسب‌وکار هستید، تنها به این اتکا کنید که کسب‌وکار مورد نظر شما اصلی‌ترین چیزی است که تاکنون انجام داده‌اید. مطمئن شوید که می‌خواهید درباره ایده‌تان، درباره کسب‌وکارتان، حسابی فکر کنید و متمرکز شوید: تمام روز و حتی هر روز تمام سال.الوبرند مرکز تجاری خرید و فروش برند ، خرید برند توتون ، برند آماده ، برند سیگار آماده انتقال ، برند فروشی توتون ، خرید برند دخانیات ، برند آماده سیگار ، قیمت برند آماده دخانیات ، قیمت برند سیگار ، قیمت فروش برند دخانیات و سیگار ، نحوه خرید برند سیگار ، نحوه خرید برند توتون ، نحوه خرید برند دخانیات را از مجموعه هلدینگ الوبرند بخواهید ……….همه چیز پول نیست!
    شکی نیست که بیشتر افراد ایده‌های خود را برای کسب درآمد بیشتر عملی می‌کنند! اما باید دانست که همه چیز پول نیست! بدانید که اگر ایده شما برمبنای پول شکل گرفته، نه برای حل یک مشکل یا ایجاد یک خدمت؛ در دراز مدت باید با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم کنید.
  8. انتخاب شریک فداکار
    وجود شریکی که در تمام مشکلات پشت شما باشد بهترین اتفاقیست که می‌تواند در اجرای یک ایده بیافتد. یادمان باشد که همیشه بهترین دوست نمی‌تواند بهترین شریک باشد! اگر چنین فکر می کنید وقتش رسیده تا تجدیدنظر کنید. بارزترین نکاتی که باید برای انتخاب شریک خوب در نظر گرفت موارد زیر می‌باشد: معتمد؛
    متخصص؛
    آگاه و باتجریه؛
    مقتدر؛
    روحیه بالا؛
    محترم.
  9. مدیری قاطع و انعطاف‌پذیر باشیم
    اگر مدیریت ایده را خودتان برعهده گرفتید در عین قاطع بودن انعطاف پذیر هم باشید! شاید با خود بگویید چطور می‌شود هم قاطع بود و هم انعطاف پذیر؟!
    بسیار ساده است کافیست در هنگام گرفتن تصمیم های سخت و مهم از پیشنهادات گروه استفاده کرده و در زمان مناسب و بدون ترس آن را عملی کنید. قاطع بودن به معنی خودرای و خودخواه بودن نیست بلکه به معنی اعمال نظر گروهی در قالب یک دستور بدون ترس و استرس است.
  10. به خودمان ایمان داشته باشید
    فکر نمی‌کنم این مورد نیاز به توضیح داشته باشد!الوبرند مرکز تجاری خرید و فروش برند ، خرید برند توتون ، برند آماده دخانیات ، برند سیگار آماده انتقال ، برند فروشی توتون ، خرید برند دخانیات ، برند آماده سیگار ، قیمت برند آماده دخانیات ، قیمت برند سیگار ، قیمت فروش برند دخانیات و سیگار ، نحوه خرید برند سیگار ، نحوه خرید برند توتون ، نحوه خرید برند دخانیات را از مجموعه هلدینگ الوبرند بخواهید ……….v
  11. شکست در ایده را نقطه شروع کار خود قرار دهیم
    اگر ایده شما بکر بوده و موفق به عملی کردن آن نشدید در مرحله اول باید به آن امید داشته باشید! تجزیه و تحلیل کنید، مشورت کنید، راهکار خود را تغییر دهید و یا گروه بهتری بسازید تا بتوانید به بهترین نحو ممکن آن را اجرا کنید. شکست در انجام کاری بزرگ بهترین شروع برای شماست.
  12. صبور باشید
    درک کنید که هیچ چیزی یک روزه ساخته نمی‌شود. باروخ هرزفلد، بنیان‌گذار شرکت زنوفون، یک کسب‌وکار خدماتی مربوط به ارتباطات و مخابرات، که بدون تبلیغات از شبکه‌سازی اجتماعی برای رسیدن به سی هزار مشتری استفاده کرد
  13. کسب‌وکار شما باید همان چیزی باشد که به آن اشتیاق دارید
    اگر در پی تحقق بخشیدن به ایده‌ای درباره کسب‌وکار هستید، تنها به این اتکا کنید که کسب‌وکار مورد نظر شما اصلی‌ترین چیزی است که تاکنون انجام داده‌اید. مطمئن شوید که می‌خواهید درباره ایده‌تان، درباره کسب‌وکارتان، حسابی فکر کنید و متمرکز شوید: تمام روز و حتی هر روز تمام سال.

سوالات متداول درباره عملی کردن ایده ها
در ادامه به چند سوال شایع درباره پیاده سازی ایده ها پاسخ داده‌ایم که شاید سوال شما هم باشد.
ایده دارم اما سرمایه ندارم. چکار کنم؟
معمولا یکی از مراحل دشوار عملی کردن یک ایده سرمایه گذاری اولیه است. با داشتن سرمایه دیگر مشکلی بابت شروع کار وجود نخواهد داشت. اما به علت مشکلات کشور در این برهه این نوع سرمایه‌گذاری‌ها به ندرت انجام می‌شود زیرا ریسک بالایی دارد. مگر اینکه ایده از پشتیبانی فکری و انسانی خوبی برخوردار باشد تا بازگشت سرمایه اولیه به سرعت اتفاق بیافتد. البته در این مورد باید ایده خود را با فرد سرمایه‌گذار در میان بگذارید که بازهم به علت نبود قوانین درست و حسابی اگر ایده دزدیده شود کاری از دستان برنمی‌آید! این نوع مشکلات برای افرادی که سرمایه اولیه ندارند بسیار اتفاق افتاده است.
در صورت نبود سرمایه گذار شخصی، پیشنهاد این است:
اگر ایده خوبی دارید که کمتر کسی آن را پیاده کرده باشد آن را در پارک علم و فناوری استان خود ثبت کنید و مراحل را تا انتها ادامه دهید (ثبت ایده تا مصاحبه حضوری برای توجیه طرح) تا اگر مورد قبول قرار گرفت سرمایه اولیه برای شما تایید می‌شود.
ایده دارم اما تخصص ندارم، چکار کنم؟
بهترین راه مشورت با متخصصین آن حوزه و سپردن ایده به آنها با مدیریت شماست! و راه سخت کسب تخصص و تجربه با مطالعه و کار در آن حوزه. البته خوبی روش سخت این است که می‌توانید ایده را خودتان اجرایی کنید و همزمان آن را مدیریت کنید. و در صورت گسترش از متخصصان دیگر نیز استفاده کنید.
چطور ایده خود را ثبت کنم؟الوبرند مرکز تجاری خرید و فروش برند ، خرید برند توتون ، برند آماده دخانیات ، برند سیگار آماده انتقال ، برند فروشی توتون ، خرید برند دخانیات ، برند آماده سیگار ، قیمت برند آماده دخانیات ، قیمت برند سیگار ، قیمت فروش برند دخانیات و سیگار ، نحوه خرید برند سیگار ، نحوه خرید برند توتون ، نحوه خرید برند دخانیات را از مجموعه هلدینگ الوبرند بخواهید ……….
ایده یک مفهوم یا یک اثر ذهنی است. یک ایده برای اینکه بتواند به عنوان اختراع ثبت شود باید سه شرط اصلی داشته باشد:

جدید بودن در سطح دنیا؛
دانش نو آوری (ارایه راه‌حل تکنیکی جهت رفع مشکل موجود در صنعت مربوطه) و ابتکار؛
احراز قابلیت ساخت و اجرا.

لذا باید طرح‌های موجود را بررسی کرده و در صورتی که با طرح شما تفاوتی داشته باشد و یا اینکه مشکلی از طرح‌های قبلی را حل کرده باشید قابلیت ثبت را دارد وگرنه به علت نقض قانون اول اختراع (جدید بودن در سطح دنیا) قابلیت ثبت به عنوان اختراع را ندارد.

در زمان‌های آزاد ایده‌های زیادی به ذهنم میرسه اما نمیدونم چکار کنم؟v
ایده‌ها را یادداشت کنید! با نوشتن تمام ایده در دفترچه یادداشت‌تان شروع کنید؛ این اولین گام برای ایجاد ایده‌هاست. هنگامی که ایده‌های موجود در ذهن‌‌تان را می‌نویسید، آنچه را که واقعاً ممکن است، می‌توانید ببینیم. دیدن چیزهایی که مقابل‌تان نوشته شده است، شما را قادر می‌سازد بتوانید آنچه می‌خواهید با آن شروع کنید را انتخاب کنید.

الوبرند مرکز تجاری خرید و فروش برند ، خرید برند توتون ، برند آماده دخانیات ، برند سیگار آماده انتقال ، برند فروشی توتون ، خرید برند دخانیات ، برند آماده سیگار ، قیمت برند آماده دخانیات ، قیمت برند سیگار ، قیمت فروش برند دخانیات و سیگار ، نحوه خرید برند سیگار ، نحوه خرید برند توتون ، نحوه خرید برند دخانیات را از مجموعه هلدینگ الوبرند بخواهید ……….برندها کاربردهای متنوعی برای کسب‌وکارها، محصولات و افراد در چشم‌اندازِ پویای بازاریابی امروز دارند؛ جایی که در آن اطلاع‌رسانی و انتشار پیام، دیگر به نهادهای رسانه‌ای محدود نمی‌شود. هر مصرف‌کننده‌ای از طریق استفاده از رسانه‌های اجتماعی می‌تواند ناشر برند محبوب خودش باشد و آن را ترویج دهد.
برندها بر سر زمان و توجه (دو منبع کمیاب) با هم رقابت می‌کنند تا بر حجم عظیم تبلیغات غلبه کنند و با مخاطب (یا مخاطبان) رابطه برقرار کنند. یک برند به‌خودی‌خود یک استراتژی بازاریابی نیست. در این مقاله، تعاریف برندینگ را از زبان بازاریاب‌ها و رهبران دنیای تصویر نقل می‌کنیم تا شما را با آنچه برندسازی به‌همراه دارد، بیشتر آشنا کنیم.

29v تعریف برندینگ
۱. انجمن بازاریابی امریکا برند را این‌گونه تعریف می‌کند: «یک نام، اصطلاح، طرح، نماد یا هر مشخصه‌ی دیگری که محصول یا خدمت یک فروشنده را از محصول و خدمت فروشندگان دیگر متمایز می‌کند. اصطلاح حقوقی برند «نام بازرگانی» است. یک برند می‌تواند معرف یک کالا، مجموعه‌ای از کالاها یا تمام کالاهای یک فروشنده باشد. اگر از برند برای یک شرکت استفاده شود، اصطلاح کاربردی آن «نام تجاری» است.

۲. برند هویتِ شناخته‌ شده‌ی یک شرکت در خصوص محصولات و خدماتی است که ارائه می‌کند، افرون بر این، ماهیت آن چیزی است که شرکت به لحاظ خدمات و دیگر نگرانی‌های احساسی و نامحسوس مصرف‌کننده، طرفدار آن است. برندینگ زمانی اتفاق می‌افتد که یک فرد یا شرکت با پیام‌های توصیفی و اثرگذار و اظهارات نامحسوس یا آشکار چیزی را معرفی کند که شرکت یا فرد مظهر آن است. برای نمونه، آیا برند مقرون‌به‌صرفه‌ترین است، آیا مظهر خدمات برتر است، آیا تأمین‌کننده‌ی خدمات یا محصولات x، y و z است و به لحاظ زیست‌محیطی قابل‌ اعتماد است؟ هر پیام در برانگیختن احساس مخاطب، حساب‌ شده است و خلاصه‌ای از اصول اعتقادی فرد یا شرکت را در اختیار او قرار می‌دهد. «دونا آنتونوچی»الوبرند مرکز تجاری خرید و فروش برند ، خرید برند توتون ، برند آماده دخانیات ، برند سیگار آماده انتقال ، برند فروشی توتون ، خرید برند دخانیات ، برند آماده سیگار ، قیمت برند آماده دخانیات ، قیمت برند سیگار ، قیمت فروش برند دخانیات و سیگار ، نحوه خرید برند سیگار ، نحوه خرید برند توتون ، نحوه خرید برند دخانیات را از مجموعه هلدینگ الوبرند بخواهید ……….

۳. برندینگ هنرِ همسوکردنِ چیزی که می‌خواهید مردم درباره‌ی شما فکر کنند با چیزی که مردم واقعا درباره‌ی شرکت شما فکر می‌کنند است و بالعکس. «جِی بِر»

۴. برند، ماهیتِ داستان منحصربه‌فردِ خود شخص است. این موضوع هم برای برندینگ شخصی و هم برای برندینگ کسب‌و‌کار صدق می‌کند. مهم، یافتن «خودِ» منحصربه‌فرد و اصیل‌تان است و اگر آن را پیدا نکنید، برند شما فقط یک ظاهرِ ساختگی خواهد داشت. قدرت یک لوگوی قوی در هویت برند به این است که یک تصویر ساده بتواند بی‌درنگ بیانگر پیام یک برند و موضوع آن باشد.
برخی از برندهای بزرگ قادرند این کار را بدون کلمات و فقط با نماد انجام بدهند و این آرزوی همه‌ی برندها است.این ویژگی، درست نمایانگر ماهیت پیام به ابتدایی‌ترین شکل آن است. عده‌ی کمی از عهده‌ی این کار برمی‌آیند. لوگوها بسیار مهم هستند، اما تنها جزئی از چیزی هستند که یک برند قوی را خلق می‌کند. لوگوها باید از استراتژی کلی‌تر برند پشتیبانی کنند که آن نیز از یک داستان برند بزرگ‌تر پشتیبانی می‌کند. «پل بایدِرمَن»الوبرند مرکز تجاری خرید و فروش برند ، خرید برند توتون ، برند آماده دخانیات ، برند سیگار آماده انتقال ، برند فروشی توتون ، خرید برند دخانیات ، برند آماده سیگار ، قیمت برند آماده دخانیات ، قیمت برند سیگار ، قیمت فروش برند دخانیات و سیگار ، نحوه خرید برند سیگار ، نحوه خرید برند توتون ، نحوه خرید برند دخانیات را از مجموعه هلدینگ الوبرند بخواهید ……….

۵. برند دلیلِ انتخاب است. «شِریل بِرجیس»

۶. نماد برند، مانند چیزی‌ست که یک تصویر ذهنی از هویت برند را به‌جای می‌گذارد. «لِئو بِرنِت»

۷. برندسازی چیزی بیش از یک نام و نماد است. برند به‌وسیله‌ی افراد، تصاویر، فرهنگ، سبک، ادراک، کلمات، پیام‌ها، روابط عمومی، عقاید، رسانه‌های خبری و به‌ویژه رسانه‌های اجتماعی خلق می‌شود و متأثر از آنها است. درست مانند نوزادی که متولد می‌شود و نامی برایش انتخاب می‌کنند، برند نیز به پرورش، حمایت، رشد و توجه مداوم نیاز دارد تا بتواند شکوفا شود.
برخی از برندها چرخه‌ی زندگی دارند و درست مانند ما پیر می‌شوند. اما برندهای جاودانه‌ای هم وجود دارند که هرگز نمی‌میرند، بلکه دوباره متولد یا دوباره‌ ابداع می‌شوند. در این بین، عمر برخی از برندها کوتاه است، اما زندگی قدرتمندی دارند؛ به‌گونه‌ای که از خود یک میراث نمادین به‌جای می‌گذارند. «لیسا بایِر»

۸. برندینگ خلاصه‌ای از مأموریت، اهداف و روحیه‌ی جمعی یک شرکت است که با در نظر‌گرفتن عقاید شرکت و اصول زیبایی‌شناسی بیان می‌شود. «مارگی کلِیمان»
۹. برندها پیام‌های بازاریابی مختصری هستند که سبب ایجاد پیوندهای عاطفی با مصرف‌کنندگان می‌شوند. آنها شامل عناصر محسوس و نامحسوس هستند، عناصر نامحسوس با وعده‌ی خاص، شخصیت و موقعیت برند ارتباط دارند و عناصر محسوس نشانه‌های قابل شناسایی از قبیل لوگو، گرافیک، رنگ و صدا دارند. یک برند از طریق شخصیت خود به‌گونه‌ای نزد مشتریان صاحب ارزش می‌شود که سبب تمایز و برتری آن نسبت به محصولات مشابه دیگر می‌شود. داستانِ برند با ظرافت با ادراک مردم می‌آمیزد و همواره به مصرف‌کنندگان این احساس امنیت را می‌دهد که می‌دانند برای چه چیزی، پول پرداخت می‌کنند. در دنیایی که هر فردی یک هویت رسانه‌ای دارد، برند شما در تملک مشتریانتان است (همان‌طور که همیشه بوده است). «هایدی کوهِن»الوبرند مرکز تجاری خرید و فروش برند ، خرید برند توتون ، برند آماده دخانیات ، برند سیگار آماده انتقال ، برند فروشی توتون ، خرید برند دخانیات ، برند آماده سیگار ، قیمت برند آماده دخانیات ، قیمت برند سیگار ، قیمت فروش برند دخانیات و سیگار ، نحوه خرید برند سیگار ، نحوه خرید برند توتون ، نحوه خرید برند دخانیات را از مجموعه هلدینگ الوبرند بخواهید ……….

۱۰. برندینگ از نظر من هویت محصولات یا خدمات است. مردم از نام، لوگو، طراحی یا ترکیبی از همه‌ی اینها برای شناسایی چیزی که در آستانه‌ی خریدش هستند، استفاده می‌کنند. یک برند خوب باید پیام واضحی برساند، قابل‌اعتبار باشد، با مشتریان رابطه‌ی عاطفی برقرار کند، به خریدار انگیزه‌ی خرید بدهد و سبب ایجاد حس وفاداری در مصرف‌کننده شود. «گینی دیتریک»

۱۱. برندسازی جمع‌ِ جزئی از تمام «تجربیاتی» است که مشتریان شما با کسب‌وکار شما دارند. برای داشتن یک برند موفق باید اصول «ایوان پاولوف» را درک کنید که من و برادرم جِفری در کتاب «Waiting For Your Cat to Bark» معرفی کرده‌ایم. برای مؤثر واقع‌شدن برندینگ باید ثبات، تکرار و تکیه‌گاه را رعایت کنید.
نکته: کتاب «Waiting for Your Cat to Bark» چگونگیِ تضعیف سودمندی مدل‌های رایج بازاریابیِ انبوه توسط رسانه‌های در حال ظهور را بررسی می‌کند.
ثبات: «پاولوف» هرگز بدونِ به صدا درآوردن زنگ، غذا نیاورد و هرگز بدون آوردن غذا، زنگ را به صدا درنیاورد.الوبرند مرکز تجاری خرید و فروش برند ، خرید برند توتون ، برند آماده دخانیات ، برند سیگار آماده انتقال ، برند فروشی توتون ، خرید برند دخانیات ، برند آماده سیگار ، قیمت برند آماده دخانیات ، قیمت برند سیگار ، قیمت فروش برند دخانیات و سیگار ، نحوه خرید برند سیگار ، نحوه خرید برند توتون ، نحوه خرید برند دخانیات را از مجموعه هلدینگ الوبرند بخواهید ……….
تکرار: زنگ هر روز چندین بار به صدا درمی‌آمد.
تکیه‌گاه: پاولوف این آزمایش را با چیزی درآمیخت که سگ را احساساتی می‌کرد. تکرار و ثبات تنها زمانی برندینگ را خلق می‌کنند که پیام‌شان به یک تکیه‌گاه عاطفی وابسته باشد. این سخت‌ترین و ضروری‌ترین عنصری است که باید اصلاح شود.
با وجود این، به یاد داشته باشید که «پاولوف» تجربه‌ی آسانی‌تری داشت، چون سگ‌ها را انتخاب کرده بود که بهتر از هر حیوان دیگری، از صاحب‌شان حرف‌شنوی دارند. مشتریان امروزی بیشتر شبیه گربه هستند و به‌راحتی نمی‌توان آنها را ترغیب کرد. «برایان آیزِنبِرگ»

۱۲. در دنیای اجتماعی و مشتری‌ سالار امروز، بازاریاب‌ها ممکن است پول‌شان را صرف خلق یک برند کنند، اما مالک آن نخواهند شد. «شارلین لی» و «جاش بِرنوف» در کتاب تأثیرگذار خود به‌نام «Groundswell» می‌گویند: «برند شما چیزی است که مشتریان شما می‌گویند».
این گفته به آن معناست که شاید یک برند رابطه‌ی بین مصرف‌کننده و محصول باشد، اما شما به‌عنوان یک بازاریاب، باید با مصرف‌کنندگان رابطه برقرار کنید و درخصوص برندی که خلق کرده‌اید، تداعی‌های مثبت ایجاد کنید. هرچه این رابطه عمیق‌تر باشد، ارزش برند بیشتر خواهد شد. «نِیل فاینستاین»الوبرند مرکز تجاری خرید و فروش برند ، خرید برند توتون ، برند آماده دخانیات ، برند سیگار آماده انتقال ، برند فروشی توتون ، خرید برند دخانیات ، برند آماده سیگار ، قیمت برند آماده دخانیات ، قیمت برند سیگار ، قیمت فروش برند دخانیات و سیگار ، نحوه خرید برند سیگار ، نحوه خرید برند توتون ، نحوه خرید برند دخانیات را از مجموعه هلدینگ الوبرند بخواهید ……….

۱۳. برندینگ را می‌توان به دو دسته‌ی قدیم و جدید تقسیم کرد:
برندینگ قدیم: جارچی‌ها پیام‌های تبلیغاتی را با صدای بلند برای مردمی می‌خواندند که تمایلی به شنیدن آن تبلیغات نداشتند.
برندینگ جدید: ۱) صاحبان مشاغل با فروتنی به آنچه مصرف‌کنندگان در تعریف برند آنها به دیگران می‌گویند، گوش می‌دهند. این مصرف‌کنندگان یا مشتریان در عمل (با خرید مجدد از شما) نیز از گفته‌هایشان درباره‌ی برند شما حمایت می‌کنند. ۲) صاحبان مشاغل نوآوری‌های مناسب را با هم ادغام می‌کنند تا محصولاتشان همچنان وفاداری مشتریان و تبلیغات زبانی آنها را جذب کند. «دکتر آگوستین فو»

۱۴. برند، برآیندی از نحوه‌ی برداشت یک فرد از یک سازمان خاص است. برندینگ درباره‌ی شکل‌گیری آن برداشت است. «اَشلی فریدلاین»

۱۵. برندینگ یک فرایند در جریان است که گذشته و حال شرکت شما را بررسی می‌کند و سپس یک شخصیت منسجم را برای شرکت و محصولات آن خلق می‌کند. ما تحلیل SWOT (نقاط قوت، نقاط ضعف، فرصت‌ها، خطرات) را انجام می‌دهیم و تمام مزایایی را بررسی می‌کنیم (واقعی و عاطفی) که محصولات یا خدمات برای مشتریان دارند.
ما عوامل مهمی را مرور می‌کنیم که محرک رشد و پیشرفت، قیمت گذاری، فرهنگ سازمانی و نقش‌آفرینان مهم بودند و به کمک همین نقش‌آفرینان مهم، همین‌طور رئیس شرکت و خدمات مشتری به جوابِ «شما که هستید» می‌رسیم. پس از آن، پیام برند را می‌سازیم. این یک فرایند شگفت‌انگیز است. «لویس گِلِر»

۱۶الوبرند مرکز تجاری خرید و فروش برند ، خرید برند توتون ، برند آماده دخانیات ، برند سیگار آماده انتقال ، برند فروشی توتون ، خرید برند دخانیات ، برند آماده سیگار ، قیمت برند آماده دخانیات ، قیمت برند سیگار ، قیمت فروش برند دخانیات و سیگار ، نحوه خرید برند سیگار ، نحوه خرید برند توتون ، نحوه خرید برند دخانیات را از مجموعه هلدینگ الوبرند بخواهید ……….. برند مجموعه‌ای از انتظارات،‌ خاطرات، داستان‌ها و روابط است که روی‌هم‌رفته، تصمیم یک مصرف‌کننده را برای انتخاب یک محصول توجیه می‌کند. اگر مصرف‌کننده (فرقی نمی‌کند کسب‌وکار، خریدار، رأی‌دهنده یا اهداکننده باشد) نخواهد اضافه بر مبلغ استاندارد بپردازد، اگر نخواهد برند شما را انتخاب کند یا برای شما تبلیغ کند، در این صورت برند شما برای آن مشتری هیچ ارزشی ندارد. «سِث گادین»

۱۷. برند تصویری است که مردم از شرکت یا محصول شما در ذهن‌شان دارند. این تصور مردم از شما است که برند شما را می‌سازد یا به نقل از «زی فرانک»: «احساسی که مردم پس از تجربه‌ی یک محصول، خدمت یا شرکت (حتی به‌صورت غیرمستقیم) پیدا می‌کنند، هویت برند شما را می‌سازد. درست مانند ردی که از تماس آهن سرخِ داغ با ران گوساله به‌ جا می‌ماند». «آن هَندلی»

۱۸. توجه منبع کمیابی است. برندینگ تجربه‌ای است که بازاریاب‌ها برای جلب آن توجه خلق می‌کنند. «جِفری هارمون»

۱۹. برندینگ نماینده‌ی سازمان شما و به‌عبارتی شخصیت سازمان شما است. برندینگ معرف شماست و شما را از دیگران متمایز می‌کند. «دِیو کِرپِن»

۲۰. برند یک نام، اصطلاح، نشانه، نماد، طرح یا ترکیبی از همه‌ی آنها است که هدفش کمک به شناسایی کالاها و خدمات یک فروشنده یا گروهی از فروشندگان و تمایز قائل‌شدن میان آنها و رقبایشان است. «فیلیپ کاتلِر»الوبرند مرکز تجاری خرید و فروش برند ، خرید برند توتون ، برند آماده ، برند سیگار آماده انتقال ، برند فروشی توتون ، خرید برند دخانیات ، برند آماده سیگار ، قیمت برند آماده ، قیمت برند سیگار ، قیمت فروش برند دخانیات و سیگار ، نحوه خرید برند سیگار ، نحوه خرید برند توتون ، نحوه خرید برند دخانیات را از مجموعه هلدینگ الوبرند بخواهید ……….

۲۱. «دان زاهورسکی»، گاوپرور پیرِ محله‌ی ما است. او دهه‌ها در کسب‌ و کار ثبت‌ شده‌ی خودش به‌ نام گاو اَنگِس مشغول به کار است، حتی از زمانی که پدر من کوچک بوده. اگر همراه «دان» به چراگاه بروید، او می‌تواند اصل‌ و نسب هر گاوی را به شما بگوید. «شماره اون برچسب چیه؟ ۰۲۸۲؟ او یکی دیگه از پسرای دامینِیتوره. مادرش واقعا گاو خوبی بود. پدرشم قهرمان بزرگی بود و دیگر اطلاعات لازم در خصوص آن گاو».
او تمام عمرش را صرف پرورش بهترین گاوهای اَنگِس کرده است. او گاوهای نری را که به مردم فروخته بود، اما از نحوه‌ی رفتارشان راضی نبود، باز از آنها خریده بود. او هرگز به برندهای تجاری، به تجربیات احساسی یا به لوگوها فکر نکرده است، اما به اعتبار و خدماتی که برای خریدارانش ارائه می‌کند، اهمیت زیادی می‌دهد. او نشان DZ را به کفل راست گاوهای نر داغ می‌زند. همه‌ی مردم این نواحی برند او را می‌شناسند. خود «دان» را هم می‌شناسند.
آنها می‌دانند برند DZ یعنی یک گاو نر معرکه. درسی که می‌توان از زندگی «دان» گرفت، این است: «برند، گاو نر را ارزشمند نمی‌کند. این اعتبار و شهرت «دان» است که گاوهای نرش را ارزشمند می‌کند. برند فقط راهی برای نشان‌دادن ارزش کنونی گاوهای اوست. «بِکی مَک‌کرِی»

۲۲. برند، آگاهی معنادار از یک محصول، یک خدمت یا حتی خودتان است (خواه خوب، بد یا بی‌تفاوت باشید). بازاریاب‌ها می‌خواهند مردم بر اساس چیزی که تصور می‌کنند که می‌شنوند، می‌بینند، می‌بویند، می‌چشند و به‌طورکلی احساس می‌کنند، برندی را از برندهای دیگر تشخیص بدهند و آن را باور کنند. «جاش موریتس»الوبرند مرکز تجاری خرید و فروش برند ، خرید برند توتون ، برند آماده دخانیات ، برند سیگار آماده انتقال ، برند فروشی توتون ، خرید برند دخانیات ، برند آماده سیگار ، قیمت برند آماده دخانیات ، قیمت برند سیگار ، قیمت فروش برند دخانیات و سیگار ، نحوه خرید برند سیگار ، نحوه خرید برند توتون ، نحوه خرید برند دخانیات را از مجموعه هلدینگ الوبرند بخواهید ……….

۲۳. برند «مجموعِ نامحسوسی از ویژگی‌های یک محصول است: نام، بسته‌بندی، قیمت، تاریخ، اعتبار و نحوه‌ی تبلیغات آن.» «دیوید آگلوی»

۲۴. برندینگ شخصیت تعریف‌شده‌ی یک محصول، خدمت، شرکت، سازمان یا فرد است. بسیاری از افراد «لوگو» را با فرایند برندینگ اشتباه می‌گیرند؛ درصورتی‌که یک لوگوی خوب مصداقی از یک هویت تعریف‌شده برای فعالیت اقتصادی است، درست مانند یک پرچم یا سرود ملی که نماد یک کشور است. شخصیت برندی که خوب طراحی شده باشد می‌تواند در هر چیزی دیده شود، از خدمات مشتری گرفته تا محصولاتی که یک شرکت ممکن است عرضه کند.
تصور اشتباه دیگر درباره‌ی برندها این است که باید منعکس‌کننده‌ی یک کیفیت باشند و این گفته شاید در مورد برندی که درباره‌ی کیفیت است (مثلا لوگوی شانل که ایده‌ی لوکس‌بودن را در ذهن تداعی می‌کند) درست باشد، اما از طرف دیگر، لوگوی یک مغازه‌ی سمساری می‌تواند خوب طراحی شده باشد، اما مغایر با اهداف برند باشد، چون ظاهرش به‌گونه‌ای است که بسیار گران به‌نظر می‌رسد.
درست مانند هنرمندی که صدایش را پیدا می‌کند، هدف فرایند برندینگ هم باید این باشد که همیشه به‌گونه‌ای مختصر نشان بدهد تلاش شما منحصربه‌فرد است و سپس آن پیام را برای هر وسیله‌ و ابزاری به کار بگیرد. «مایکل پینتو»

۲۵. برند یک ایده‌ یا مفهوم شگفت در ذهن یک مشتری است که شما صاحب آن هستید. «اَل رایز»الوبرند مرکز تجاری خرید و فروش برند ، خرید برند توتون ، برند آماده دخانیات ، برند سیگار آماده انتقال ، برند فروشی توتون ، خرید برند دخانیات ، برند آماده سیگار ، قیمت برند آماده دخانیات ، قیمت برند سیگار ، قیمت فروش برند دخانیات و سیگار ، نحوه خرید برند سیگار ، نحوه خرید برند توتون ، نحوه خرید برند دخانیات را از مجموعه هلدینگ الوبرند بخواهید ……….

۲۶. «برندینگ» کاری است که بازاریاب‌های تنبل و ناکارآمد برای پرکردن زمان و مشغول به نظر رسیدن، انجام می‌دهند. «دیوید میرمان اسکات»

۲۷. برندینگ موفق، کاری است که انجام می‌دهید، نه چیزی که می‌گویید یا نشان می‌دهید. برای داشتن یک برندینگ موفق باید دائما برای مشتریانتان تجربیات مثبت بسازید. برندینگ، حاصل عمل‌کردن به وعده‌هایتان است؛ حاصل جلب اعتماد مشتریان به اینکه برند شما نهایت تلاشش را می‌کند تا آنچه را که آنها می‌خواهند یا از شما انتظار دارند، برآورده کنید. این اعتماد منجر به انتخاب دوباره‌ی برند شما از سوی آنها می‌شود.
برندهای موفق هرگز وجود مشتریان خود را مسلم فرض نمی‌کنند. آنها هرگز فراموش نمی‌کنند که مهمترین چیز برای مشتریان، محصول یا خدمتی است که برند برای عرضه به آنها دارد؛ فراموش نمی‌کنند که مشتریان دچار تردید می‌شوند و باید توجه و اعتماد آنها را جلب کنند.
مشتریان بسته به محصول یا خدمت شما شامل یکی از گروه‌های زیر می‌شوند: مصرف‌کنندگان، مسئولان تدارکات، کارمندان، شرکا، همکاران، سرمایه‌گذاران، اهداکنندگان، تحلیل‌گران، منتقدان، اتحادیه‌ها، رسانه‌ها، رأی‌دهندگان و غیره. لوگو و طرح موضوع، برند نیستند. لوگو مظهرِ برند است. طرح موضوع، اگر ارزشی داشته باشد، به‌صورت منحصربه‌فرد و به‌یاد ماندنی وعده‌ی برند را بیان می‌کند. بیشتر طرح موضوعات موفق به این هدف منجر نمی‌شوند. «جیم سیگل»

۲۸. تبلیغات عمومی مانند شخصیت «سیرانو» (Cyrano) است، به زیر پنجره‌ی شما می‌آید و شروع به آواز‌خواندن می‌کند. مردم به مرور زمان به آن عادت می‌کنند و سپس نادیده‌اش می‌گیرند. اما اگر روکسان (Roxane) واکنش نشان بدهد، رابطه برقرار می‌شود. رابطه‌ی برند را یک پله بالاتر در نظر می‌گیریم. تبلیغات به دیالوگی تبدیل می‌شود که دعوت‌نامه‌ای به یک رابطه‌ است.» «لِستِر واندِرمَن»الوبرند مرکز تجاری خرید و فروش برند ، خرید برند توتون ، برند آماده دخانیات ، برند سیگار آماده انتقال ، برند فروشی توتون ، خرید برند دخانیات ، برند آماده سیگار ، قیمت برند آماده دخانیات ، قیمت برند سیگار ، قیمت فروش برند دخانیات و سیگار ، نحوه خرید برند سیگار ، نحوه خرید برند توتون ، نحوه خرید برند دخانیات را از مجموعه هلدینگ الوبرند بخواهید ……….

۲۹. «یک برند در اصل محفظه‌ای برای تجربه‌ی کامل مشتری از یک محصول یا شرکت است.» «سِرگیو زیمان»

با اینکه تعاریف بازاریاب‌ها از برندسازی در ظاهر متفاوت است، اما اهمیت خلق برند به‌عنوان یک ابزار بازاریابی رقابتی بین آنها مشترک است. در جامعه‌ی امروز که ابزار و‌ سیستم رسانه‌های اجتماعیِ در حال تکامل در استفاده از اطلاعات بی‌‌تفاوت شده‌اند، برندها قادر به حفظ قدرت‌شان هستند، زیرا پیام مختصر آنها بر جو انباشته از خبر کنونی غلبه می‌کند. خلاصه‌ی کلام این است که مشتریان آینده‌ی شما تداعی‌های قوی و مثبتی از برند دارند که با دیدگاه‌شان یکی کرده‌اند.
برندینگ جهانی
برندینگ جهانی یا داشتن یک نام تجاری بزرگ جهانی برای خیلی از کسب و کارها می تواند مثل ناجی عمل کند . زیرا تحریم های اقتصادی ، سختگیری های ارتباطی و اجرایی در عمل ، رقبای نوظهور و … از جمله عواملی است که بر برندهای بین المللی اثرگذار نیستند ، در کنار این عوامل داشتن یک بازار خوب بین المللی در حالیکه شاید بازار داخلی کشش بالایی برای محصول را نداشته باشد و یا کسب و کار در داخل کشور اصلا بازاری نداشته باشد از جمله عوامل دیگری است که سرمایه گذاری برای خلق یک برند بین المللی را توجیح می کند و آن را به یک راه حل کارا تبدیل می کند.الوبرند مرکز تجاری خرید و فروش برند ، خرید برند توتون ، برند آماده دخانیات ، برند سیگار آماده انتقال ، برند فروشی توتون ، خرید برند دخانیات ، برند آماده سیگار ، قیمت برند آماده دخانیات ، قیمت برند سیگار ، قیمت فروش برند دخانیات و سیگار ، نحوه خرید برند سیگار ، نحوه خرید برند توتون ، نحوه خرید برند دخانیات را از مجموعه هلدینگ الوبرند بخواهید ……….

حدود سال 1980 ( 1345 ) تنها تعداد انگشت شماری برند بزرگ و جهانی وجود داشت که به اندازه کافی امکان ارائه ی محصولات خدمات و یا راه حل به مشتریانش در سراسر جهان ( و حتی گاها کشورش ) را داشته باشد . فروش جهانی در سراسر جهان نیازمند تیم فروش و بازاریابی گسترده بود، و یک بودجه بی پایان برای ترویج و معرفی ، ملات و آجر فروشگاه و مدیریت آن . در نتیجه، کسب و کار به طور متوسط محدود به فروش به طور خاص در منطقه محلی خود بود.
اما حال حاضر ما ، زمانه و امکانات تغییر کرده است .
ورود اینترنت، تجارت الکترونیک و رسانه های موانع ورود و کشف بازارهای جدید را از سر راه برداشته است . بطوریکه حتی کوچکترین نام های تجاری هم می توانند با مصرف کنندگان و مشتریانشان در سراسر جهان ارتباط برقرار کند البته اگر آنها راهی برای ارائه نتایج به مشتریان خود داشته باشند. این موضوع باعث شده که بازار رقابتی شدیدی بین کسب وکارهای مختلف ایجاد شود و حضور برند ، برندینگ یا داشتن یک مشاور برند در عرصه ی بین الملل اهمیت یابد .
مانند هر کمپین مهم دیگر برندینگ ، یک استراتژی جهانی نیاز است تا کنترل، تمرکز و برنامه ریزی دقیقی برای برند شما صورت پذیرد و در اینجاست که برندینگ جهانی ( و یا برندینگ بین المللی ) ظاهر می شوند.
در برندینگ جهانی ، عوامل ساختاری برند تا حدی دستخوش تغییراتی خواهند شد و این یعنی ابزارهای خلق برند – از جمله هویت های بصری ( لوگو ، رنگ و … ) ، شخصیت برند ، معماری برند و … ) تحت تاثیر عوامل مختلف منجر به رسیدن به نتایجی متفاوت خواهند شد .
برندینگ جهانی نمونه های موفق بین المللی زیادی دارد از جمله کوکاکولا و نایک و در برندهای داخلی برند سحرخیز هم از جمله نمونه های موفقی است که نباید در حوزه ی برندینگ جهانی او را نادیده گرفت .الوبرند مرکز تجاری خرید و فروش برند ، خرید برند توتون ، برند آماده دخانیات ، برند سیگار آماده انتقال ، برند فروشی توتون ، خرید برند دخانیات ، برند آماده سیگار ، قیمت برند آماده دخانیات ، قیمت برند سیگار ، قیمت فروش برند دخانیات و سیگار ، نحوه خرید برند سیگار ، نحوه خرید برند توتون ، نحوه خرید برند دخانیات را از مجموعه هلدینگ الوبرند بخواهید ……….
با بالا رفتن قدرت برند در سطح جهانی، شرکت ها باید بصورت همزمان ، نسبت به جمع آوری و تحلیل داده ها، سازگار کردن برند با جامعه ی هدف بصورت تخصصی و طراحی ، نظارت و کنترل استراتژی های خود اقدام کنند .

در مورد برندینگ جهانی از ابتدا باید به مشابه برندینگ قلب و روح برای برند خلق شود و این روح در قالب کلمات مناسب ، تصاویر و آوایی لطیف ، سازگاری و منحصر به فرد به مخاطب منتقل شود . در انجام این کار، باید انعطاف پذیری برند ، استراتژی های برندینگ و مخاطبان لحاظ شده باشد زیرا حتی کوچکترین تفاوت در تنظیمات، عادات و فرهنگ های مختلف مصرف کنندگان مختلف می تواند موفقیت جهانی برند را متزلزل کند یا برند نابود شود.
در برندینگ جهانی در نظر داشتن چنین انعطاف پذیری، یک نگاه کلیدی این است که چگونه موقعیت فعلی محصول در یک بازار خاص ممکن است بر آینده پیشنهادات شرکت تأثیر بگذارد. اینجاست که موضوع موقعیت یابی اهمیت فراوانی می یابد و اگر موقعیت یابی محصول در بازارهای مختلف به طور قابل توجهی متمایز و یا یکسان با سایرین باشد، هزینه ها را افزایش می دهد ، پروسه ی اجرایی را طولانی تر می کند و می تواند گاها مشکلات عملیاتی ایجاد کند.
الگوها ، الگوریتم ها و موارد متفاوتی برای جهانی کردن یک برند وجود دارد . در مورد B2B Branding ، برندینگ خدمات و personal branding این پروسه ها در مقایسه با برندینگ خدمات زمانبر تر و سخت تر است و این موضوع باعث می شود در اجرای برندینگ جهانی دقیق تر و حساس تر عمل شود.
در سراسر دنیا برندینگ جهانی و برندینگ بین المللی جایگاه والا و ارزشمندی را به خود اختصاص داده اند اما متاسفانه در ایران ، این نیاز جدی نادیده گرفته شده است و خیلی از آن یاد نمی شود . البته شاید یکی از دلایل آن عدم باور افراد به مبحث مهم و حساس برندینگ است .الوبرند مرکز تجاری خرید و فروش برند ، خرید برند توتون ، برند آماده دخانیات ، برند سیگار آماده انتقال ، برند فروشی توتون ، خرید برند دخانیات ، برند آماده سیگار ، قیمت برند آماده دخانیات ، قیمت برند سیگار ، قیمت فروش برند دخانیات و سیگار ، نحوه خرید برند سیگار ، نحوه خرید برند توتون ، نحوه خرید برند دخانیات را از مجموعه هلدینگ الوبرند بخواهید ……….
یادمان باشد برندینگ جهانی با داشتن یک موقعیت جهانی برای برند بسیار متفاوت است و برای تمامی کسب و کارها با موقعیت جهانی برندینگ جهانی راه حل نیست ، اما آنچه قابل تامل است برندینگ بین المللی و برندینگ جهانی یک راه حل کارا برای افزایش اعتبار و عمر برند و ارتقای بهره وری کیفیت برندینگ .
لازم به ذکر میدانیم ، یادآور شویم در مورد برندینگ جهانی و برندینگ بین الملل مواردی وجود دارد که شاید برخی از مرجع های علمی مفاهیم این دو پروسه را بصورت تخصصی از یکدیگر مجزا می کند ولی بصورت عمومی و در نظر کلی نتیجه ی نهایی برندینگ بین المللی و برندینگ جهانی معرفی کسب و کار شما به افرادی خارج از مرزهای جغرافیایی شماست .الوبرند مرکز تجاری خرید و فروش برند ، خرید برند توتون ، برند آماده دخانیات ، برند سیگار آماده انتقال ، برند فروشی توتون ، خرید برند دخانیات ، برند آماده سیگار ، قیمت برند آماده دخانیات ، قیمت برند سیگار ، قیمت فروش برند دخانیات و سیگار ، نحوه خرید برند سیگار ، نحوه خرید برند توتون ، نحوه خرید برند دخانیات را از مجموعه هلدینگ الوبرند بخواهید ……….

داستان موفقیت برند مارلبرو
به روایت مجله ی فوربس در تاریخ ماه می سال 2018 ؛ برند مارلبرو 22 امین برند ارزشمند جهان شناخته شده است.
ارزش برند مارلبرو : 26.6 میلیارد دلار
نوع کمپانی : کمپانی سیگار سازیالوبرند مرکز تجاری خرید و فروش برند ، خرید برند توتون ، برند آماده دخانیات ، برند سیگار آماده انتقال ، برند فروشی توتون ، خرید برند دخانیات ، برند آماده سیگار ، قیمت برند آماده دخانیات ، قیمت برند سیگار ، قیمت فروش برند دخانیات و سیگار ، نحوه خرید برند سیگار ، نحوه خرید برند توتون ، نحوه خرید برند دخانیات را از مجموعه هلدینگ الوبرند بخواهید ……….
کشور سازنده : آمریکا
تحلیل برند مارلبرو از این لحاظ حائز اهمیت است که از نظر بسیاری از کارشناسان و تحلیل گران کسب و کار مالبورو بهترین برند تجاری سیگار در جهان است. باهم با نگاهی به تاریخچه ی چگونگی شکل گیری برند ، تحلیل برند مارلبرو را شروع میکنیم.
نام برند مالبرو از یک خیابان در لندن گرفته شده بود که کارخانه بریتانیایی ساخت سیگار مالبرو در آنجا مستقر بود .فیلیپ موریس برند مارلبورو را در سال 1908 با نام تجاری “Marlborough” به معنای “مورد علاقه خانمها” به عنوان یک سیگار زنانه و با شعار “ملایم مثل ماه مه” از مالک بیریتانیایی آن خریداری کرد . در آن سال ها جامعه ی آمریکا دستخوش تغییراتی شده بود و بانوان به دنبال احیای حقوق زنانه شان ، با بروز دادن رفتارهای مردانه پرداخته بودند، پس در واقع سیگار کشیدن به عنوان یک رفتار مردانه در حال رشد بود و زنان آمریکایی برای بروز رفتارهای مردانه به سیگار علاقه ی زیادی نشان می دادند. و البته که فیلیپ موریس باهوش نیز به راحتی این موضوع را درک و شناخته بود .

برندینگ برند مالبرو در سال 1924 پس آنکه فیلیپ موریس شکست و زیان های زیادی از برند Marlborough متحمل شد شروع شد . فیلیپ موریس در آن سال تصمیم انجام به تحقیقات وسیعی از بازار ، شناخت دلایل شکست برند ، ری برندینگ و طراحی کمپین های فروش گرفت و برای این کار با لئو برنت دست به همکاری داد.
این همکاری موجب نتایج شگفت آوری چون فروش چند صد برابری و کسب بخش زیادی از سهم بازار برند مارلبرو در سال های بعد شد بطوریکه که نتایج آن ها تا کنون قابل مشاهده است ( از سال 1972 تا کنون بهترین فروشنده ی سیگار در جهان برند مارلبرو می باشد)
پس از بررسی نتایج تحقیات بازار لئو برنت متوجه شد که باید تغییرات اساسی در برند ایجاد کند و به جز نام برند به تغییر اساسی در تمامی بخش های برند پرداخت .الوبرند مرکز تجاری خرید و فروش برند ، خرید برند توتون ، برند آماده دخانیات ، برند سیگار آماده انتقال ، برند فروشی توتون ، خرید برند دخانیات ، برند آماده سیگار ، قیمت برند آماده دخانیات ، قیمت برند سیگار ، قیمت فروش برند دخانیات و سیگار ، نحوه خرید برند سیگار ، نحوه خرید برند توتون ، نحوه خرید برند دخانیات را از مجموعه هلدینگ الوبرند بخواهید ……….
نتایج تحقیقات بازار برند مارلبرو او را متوجه ساخت که برند مارلبرو برای نفوذ در بازار زنان میبایست برندی کاملا مردانه با قدرت انتقال مردانگی باشد ، چیزی که زنان کاملا این روزها به آن نیاز دارند. نتایج اصلی تحقیقات بازار ، مارلبرو را متوجه ساخت که داشتن استقلال و قدرت اصلی ترین دلیل کشیدن سیگار در جامعه ی بانوان است ، عدم استقبال از محصولات سابق مالبرو بخاطر انتقال حس ضعف و خفیف بودن آن بوده است . موضوعی که بانوان آمریکایی را در آن سالها بشدت آزار می داد.
پس لئو برنت و همکارانش به افزودن خصوصیات اخلاقی مردانه در برند مالبرو پرداختند . ویژگی هایی که کاملا از دل نتایج بازار به دست می آمد و کاملا منطبق بر خواسته ی مخاطبان بود.الوبرند مرکز تجاری خرید و فروش برند ، خرید برند توتون ، برند آماده دخانیات ، برند سیگار آماده انتقال ، برند فروشی توتون ، خرید برند دخانیات ، برند آماده سیگار ، قیمت برند آماده دخانیات ، قیمت برند سیگار ، قیمت فروش برند دخانیات و سیگار ، نحوه خرید برند سیگار ، نحوه خرید برند توتون ، نحوه خرید برند دخانیات را از مجموعه هلدینگ الوبرند بخواهید ……….
نتیجه ی این تحقیقات طراحی مدلی با جوهره ی قدرت و استقلال ، فواید و ویژگی های مردانه بود .
استفاده از مثلث در بسته بندی لوگوتایپ مشکی با فونتی قوی و ماهیچه ای از اولین تغییرات بود . طعم قوی توتون که کاملا برگرفته از سلیقه ی مردانه است ، سرزمین مارلبرویی ، 7 کابوی معروف مارلبرو که 7 تن از برترین مردان و قدرتمند ترین مردان سینمای هالیود قرن بیستم بودند نیز از دیگر تغییرات بودند .

( در مورد طراحی هویت های بصری برند مالبرو بهتر است بدانید که طراحی قرمز و سفید جعبه ی مالبرو توسط فرانک جیانینیتو انجام شد . در سال 1963 لئوبرنت تصمیم به خلق مرد مالبرویی که نمادهایی چون استقلال ، آزادی ، مردانگی ، سرکشی و آمریکایی بودن است را گرفت برای خلق این نماد از کابوی استفاده کرد ، زیرا کابوی نماد اصلی آزادی بدون مرز و استقلال در آمریکا بود و برای معرفی مردان مالبرویی از 7 تن از برترین بازیگران هالیوود در فیلم هفتِ مغناطیسی استفاده کرد . این فیلم به کارگردانی جان استارگس و استارینگ یول برینر ساخته شد. )الوبرند مرکز تجاری خرید و فروش برند ، خرید برند توتون ، برند آماده دخانیات ، برند سیگار آماده انتقال ، برند فروشی توتون ، خرید برند دخانیات ، برند آماده سیگار ، قیمت برند آماده دخانیات ، قیمت برند سیگار ، قیمت فروش برند دخانیات و سیگار ، نحوه خرید برند سیگار ، نحوه خرید برند توتون ، نحوه خرید برند دخانیات را از مجموعه هلدینگ الوبرند بخواهید ……….
در سال 1950 پزشکان سیگار را دلیل اصلی سرطان ریه معرفی کردند و سیگارهای فیلتر دار سیگارهایی امن برای جلوگیری از سرطان ریه آن روزها فقط مخصوص بانوان معرفی شده بود ، ایم موضوع کم کم باعث بوجود آمدن دغدغه هایی در میان مردان شده بود ، استفاده از سیگارهای فیلتر دار مارلبرو در فیلم سرزمین مارلبرویی به خلق فرهنگی مردانه در استفاده از سیگارهای فیلتردار میان مردان شد و استفاده از فیلتر در سیگار را دیگر مختص بانوان ندانستند.
در امتداد عملیات مدیریت برند خلق شده توسط لئو برنت ، در تمامی تبلیغات مارلبرو جوهره ی اصلی خلق برند یعنی استقلال و قدرت کاملا حفظ میشود ، حتی در عملیات اسپانسری نیز ، مارلبرو با ورود به ورزش ها و عملیاتی که به قدرت بخشیدن برند کمک می کنند حضور می یابد .
مدل تحلیل برند کاپفرر یکی از مدل های شناخته شده ی جهان در مبحث تحلیل برند است که برای تحلیل وضعیت برند از آن معمولا استفاده می شود . ما در اینجا به کمک مدل کاپفرر به تحلیل وضعیت برند مارلبرو پرداختیم . این مدل از 4 وضعیت برند را تحلیل می کند که بسیار حائز اهمیت است . از نظر وضعیت داخلی برند ( آنچه برند قادر به مدیریت مستقیم آن است ) وضعیت خارجی برند ( بازخور عملکرد برند ) رفتاری که برند انتظار دارد مخاطبان از عملکرد برند دریافت کنند و رفتاری که مخاطبان در اثر عملیات تبلیغات و نقاط ارتباط برند دریافت می کنند.الوبرند مرکز تجاری خرید و فروش برند ، خرید برند توتون ، برند آماده دخانیات ، برند سیگار آماده انتقال ، برند فروشی توتون ، خرید برند دخانیات ، برند آماده سیگار ، قیمت برند آماده دخانیات ، قیمت برند سیگار ، قیمت فروش برند دخانیات و سیگار ، نحوه خرید برند سیگار ، نحوه خرید برند توتون ، نحوه خرید برند دخانیات را از مجموعه هلدینگ الوبرند بخواهید ……….
آنچه از وضعیت کنونی مارلبرو طبق اسناد رسمی کشور آمریکا در دست است ، تا سال 2017 مارلبرو همواره بیش از 43% از فروش سیگار را در آمریکا داشته است ، اما در سال 2017 با حضور بیش از 10 رقیب از بزرگترین رقبای مارلبرو در بازار آمریکا و عملکرد بهینه ی آنها ، آمار حجم فروش مارلبرو 5 درصد کاهش یافت ، دلیل اصلی این کاهش بازار افزایش مالیات های وضع شده توسط دولت معرفی شده است که باعث کاهش خرید سیگار مارلبرو در میان دانشجویان و کالج ها شد . ناگفته نماند که این تغییرات در خارج از ایالات متحده آمریکا حدود 4 درصد بوده است. ویژگی های مهم ثبت برند در کشور گرجستان
گرجستان کشوری با ویژگی‌های بسیار کشوری است در قفقاز اوراسیا. پایتخت گرجستان و همزمان بزرگترین شهر آن تفلیس می‌باشد. این کشور با جمعیتی در حدود ۳٫۷۲نفر می‌باشد که طریقه حکومت آن نیمه‌ریاستی است. بدین صورت که به‌شکل دموکراسی نیابتی اداره می‌شود.الوبرند مرکز تجاری خرید و فروش برند ، خرید برند توتون ، برند آماده دخانیات ، برند سیگار آماده انتقال ، برند فروشی توتون ، خرید برند دخانیات ، برند آماده سیگار ، قیمت برند آماده دخانیات ، قیمت برند سیگار ، قیمت فروش برند دخانیات و سیگار ، نحوه خرید برند سیگار ، نحوه خرید برند توتون ، نحوه خرید برند دخانیات را از مجموعه هلدینگ الوبرند بخواهید ……….
گرجستان یکی از کشورهایی است که در دو قاره آسیا و اروپا واقع شده و همین مسئله باعث شده که مقامات تفلیس برای وارد شدن گرجستان در اتحادیه اروپا تلاش‌های زیادی را انجام دهند.

گرجستان و ویژگی‌های مهم
دین مردم بومی گرجستان، گرجی مسیحی ارتدکس و پیرو کلیسای ارتدکس گرجی هستند. زبان رسمی آنها گرجی می‌باشد و با الفبای رسمی پرجی نوشته می‌شود. این الفبا یکی از چهارده الفبای موجود در جهان می‌باشد. در کشور گرجستان از نظر آب‌و‌هوایی می‌توان گفت هر چهار فصل در آن دیده می‌شود.
گرجستان تا قبل از فروپاشی شوروی سابق در سال ۱۹۹۱به دلیل دارا بودن از آب‌وهوای مناسب، کشاورزی پیشرفته، معادن، بهره‌برداری از صنعت گردرشگری از ثروتمندترین مناطق شوروی به‌شمار می‌رفت.
صنعت در گرجستان
در کشور گرجستان کشت مرکبات و چای رونق خاصی دارد. طبق آماریکه در سال ۲۰۰۵میلادی کسب شد، از مجموع کل نیروی کار این کشور ۴۷٫۲درصد در بخش کشاورزی به فعالیت مشغول بودند.
شاخه اصلی اقتصاد گرجستان را صنعت آن میسازد. در بین محصولات صنعتی در گرجستان به ترتیب، صنایع غذایی۴۰درصد، صنایع سبک ۲۰٫۸درصد، ماشین‌سازی و صنایع فلزی ۱۳٫۸درصد از حجم تولید صنعتی را به خود اختصصای داده‌اند.الوبرند مرکز تجاری خرید و فروش برند ، خرید برند توتون ، برند آماده دخانیات ، برند سیگار آماده انتقال ، برند فروشی توتون ، خرید برند دخانیات ، برند آماده سیگار ، قیمت برند آماده دخانیات ، قیمت برند سیگار ، قیمت فروش برند دخانیات و سیگار ، نحوه خرید برند سیگار ، نحوه خرید برند توتون ، نحوه خرید برند دخانیات را از مجموعه هلدینگ الوبرند بخواهید ……….
در ادامه باید گفت موسسات صنعتی تولید مصنوعات چوبی، تولید ظروف بلوری و شیشه‌ای و مصنوعات سرامیک از دیگر رشته‌های فعالیت صنعتی گرجستان می‌باشد.
لازم به ذکر است در گرجستان صنایع سبک گسترش زیادی را داشته است. در بعضی از شهرهای گرجستان موسسات تولیدی کالاهای مصرفی مانند پارچه‌های پشمی، ابریشمی و نخی، تولید لباس، کفش، تریکو و لوازم خزاری و موسسات صنایع غذایی مانند چای خشک‌کنی، شراب سازی، تولید کمپوت و کنسرو، تولید ادکلن و عطر، توتون، شیرینی، گوشت و شیر به فعالیت‌های اقتصادی مشغول می‌باشند.
در کشور گرجستان معادن زیادی از قبیل زغال‌سنگ، منگنز، خاک نسوز، فلزات آهنی باریت، مرمر، عقیق، آرسنیک، سنگ آهن، مولبیدان، تنگستن و جیوه وجود دارد. باید گفت بزرگترین معدن منگنز جهان در گرجستان قرار دارد.
در کنار تمام موارد ذکر شده صنعت گردشگری یکی از بخش‌های مهم خدمات در گرجستان می‎‌باشد که نقش بسیار مهمی در اقتصاد این کشور دارا می‌باشد. این صنعت حتی در زمانیکه این کشور تنها بخشی از شوروری سابق بود از رونق مناسبی برخودار بوده است.
گرجستان از آن دسته از مقاصدی می‌باشد که برای گردشگران ایرانی برنامه‌های ویژه ای را تدارک دیده است. توریسم و گردشگری در بخش خدمات و در نتیجه رشد اقتصاد این کشور نقش مهمی را برعهده دارد.

الوبرند مرکز تجاری خرید و فروش برند ، خرید برند توتون ، برند آماده دخانیات ، برند سیگار آماده انتقال ، برند فروشی توتون ، خرید برند دخانیات ، برند آماده سیگار ، قیمت برند آماده دخانیات ، قیمت برند سیگار ، قیمت فروش برند دخانیات و سیگار ، نحوه خرید برند سیگار ، نحوه خرید برند توتون ، نحوه خرید برند دخانیات را از مجموعه هلدینگ الوبرند بخواهید ……….چرا ثبت برند در گرجستان؟
با توجه به تمام نکاتی‌که در بالاتر عنوان کرده ایم، کشور گرجستان می‌تواند محلی درست و مناسب برای سرمایه‌گذاری فعالین اقتصادی‌ و تاجرانی‌که به دنبال رشد روزافزون هستند باشد.

سهولت در راه‌اندازی کسب‌وکار، راحتی قوانین برای ایجاد کسب‌وکار، فساد حداقلی، پایین بودن هزینه‌های زندگی و حاشیه امن سرمایه‌گذاری، دلایل بزرگ و مهمی براثبات این ادعا می‌باشد.
همانطور که شماهم مانند ما میدانید برند و علامت تجاری برای هرکسب و کاری که خواهان پیشرفت اقتصادی و معرفی خود بعنوان یک فعال تجاری-خدماتی امری بسیار ضروری می‌باشد. برند تجاری به شما به‌عنوان یک فعال تجاری یا خدماتی، دیسیپلین و شخصیت و وجه بالای کاری می‌دهد و باعث می‌شود تا شما خودتان باعث نمایش، معرفی و تبلیغ کار خود شوید.
بنابراین وجود برند یک الزام برای کسب‌وکارهایی‌که اهداف بزرگی را دنبال می‌کنند می‌باشد. حال شما به‌عنوان یک شخصیت حقیقی یا حقوقی که علاقه‌مند به فعالیت اقتصادی یا خدماتی در گرجستان هستید خواهان ثبت برند در گرجستان هستید. ما تلاش می‌کنیم تا راه‌های ثبت برند در گرجستان را برای شما شرح داده و توضیح دهیم چگونه می‌توانید در کشور دیگری علامت تجاری خود را ثبت کنید.برای اطلاع از نحوه ثبت برند در گرجستان، در ادامه ما را همراهی کنید.

نحوه ثبت برند در گرجستان

الوبرند مرکز تجاری خرید و فروش برند ، خرید برند توتون ، برند آماده ، برند سیگار آماده انتقال ، برند فروشی توتون ، خرید برند دخانیات ، برند آماده سیگار ، قیمت برند آماده دخانیات ، قیمت برند سیگار ، قیمت فروش برند دخانیات و سیگار ، نحوه خرید برند سیگار ، نحوه خرید برند توتون ، نحوه خرید برند دخانیات را از مجموعه هلدینگ الوبرند بخواهید ……….
باید توجه داشته باید برای درخواست ثبت بین‌المللی علامت تجاری و ثبت برند در گرجستان ابتدا موظف هستید برند مورد نظر در کشور مبدا به ثبت برسد. ثبت داخلی برند در کشور مبدا پیش‌نیاز ثبت بین‌المللی برند در کشورهای عضو سیستم مادرید می‌باشد. کشور گرجستان‌هم جزء سیستم مادرید می‎باشد.
برای ثبت بین‌المللی برند تنها باید از طریق اداره مالکیت صنعتی اقدام کنید. اولین مرحله این کار، کامل کردن فرم اظهارنامه علامت تجاری نزد اداره مالکیت صنعتی که امور ثبت علائم تجاری را برعهده دارد، است.
این فرم درخواست باید شامل مشخصات و جزئیات برند مورد نظر مانند رنگ، فرم و دیگر مشخصات علامت تجاری باشند. از دیگر مشخصات این فرم، لیست کالاها یا خدمات مربوط طبق طبقه‌بندی بین‌المللی علائم تجاری می‌باشد که برند درخواستی آن‌ها را در برمیگیرد.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت بین‌المللی برند تجاری(سیستم مادرید)

الوبرند مرکز تجاری خرید و فروش برند ، خرید برند توتون ، برند آماده دخانیات ، برند سیگار آماده انتقال ، برند فروشی توتون ، خرید برند دخانیات ، برند آماده سیگار ، قیمت برند آماده دخانیات ، قیمت برند سیگار ، قیمت فروش برند دخانیات و سیگار ، نحوه خرید برند سیگار ، نحوه خرید برند توتون ، نحوه خرید برند دخانیات را از مجموعه هلدینگ الوبرند بخواهید ……….

ارائه‌ معرفی‌نامه بر روی سربرگ شرکت همراه با امضای مدیران و دارندگان حق امضا و مهر شرکت برای اشخاص حقوقی و در صورت مراجعه وکیل رسمی ارائه، ارائه وکالت‌نامه دادگستری.تعریف برند

برند یک شیوه و روش است که یک شرکت، یک سازمان یا یک فرد از طریق تجربه آن توسط دیگران به آن رسیده است. کمی سخت شد! ما برندها را به عنوان یک محصول قابل لمس یا حتی یک کالای قابل نگهداری قبول نداریم و حتی چیزی نیست که در اثر یک معامله به فرد دیگری منتقل شود.
از آنجایی که این تعریف نامحسوس است، تعریف کردن برندها و درک آنها، همانند یک ماهی است. احتمالاً شما هم مثل من موافق هستید که مهمترین مشخصه تعریف و معرفی یک ماهی، محیطی که در آن زندگی می‌کند. ماهی‌ها در آب زندگی می‌کنند و این چیزی است که این ماهی را به ماهی تبدیل کرده است.الوبرند مرکز تجاری خرید و فروش برند ، خرید برند توتون ، برند آماده دخانیات ، برند سیگار آماده انتقال ، برند فروشی توتون ، خرید برند دخانیات ، برند آماده سیگار ، قیمت برند آماده دخانیات ، قیمت برند سیگار ، قیمت فروش برند دخانیات و سیگار ، نحوه خرید برند سیگار ، نحوه خرید برند توتون ، نحوه خرید برند دخانیات را از مجموعه هلدینگ الوبرند بخواهید ……….
این همان معیار اساسی برای برندهاست که به آنها هویت می‌بخشد. با این وضعیت می‌توانیم محل قرارگیری برندها را قابل لمس‌تر ببینیم. در واقع برندها در ذهن مردم شکل می‌گیرند و ذهن جایی است که مردم تجربیات مختلف را حفظ می‌کنند.
این مردم ممکن است کارکنان، سرمایه‌گذاران، رسانه‌ها و شاید مهمتر از همه مصرف‌کنندگان باشند.

فواید برند سازی در کسب و کار مجازی
اولین سوالی که در ذهن بسیاری از افراد جامعه پیش می آید این است که برندینگ یا برند سازی چیست و چه فوایدی دارد؟
برند می تواند نشان دهنده نماد یک سازمان باشد که با مشتریان مورد نظر ارتباط مناسبی برقرار کند و بیانگر ارزش‌ها و خدمات آن باشد و بتواند این شرکت و یا سازمان را نسبت به رقبا متمایز سازد.
در واقع شما با این کار هویت شرکت خود را برای دیگران آشکار می سازید و می‌توانید نیازهای مشتریان را به طور خاص برآورده سازید.
با توجه به این مسئله که امروزه رقابت های بسیاری در کسب و کار های مجازی در عرصه های جهانی و منطقه‌ای وجود دارد، ضرورت داشتن یک برند امری بسیار اجتناب ناپذیر است و در صورتی که مراحل برندسازی را به درستی اجرا نکنید و از بین رفتن کسب و کار خود در مدت زمانی اندک روبرو خواهید شد.
مزایا و فواید برند سازی بسیار فراوان است برای نمونه می توان به موارد زیر اشاره کرد:الوبرند مرکز تجاری خرید و فروش برند ، خرید برند توتون ، برند آماده دخانیات ، برند سیگار آماده انتقال ، برند فروشی توتون ، خرید برند دخانیات ، برند آماده سیگار ، قیمت برند آماده دخانیات ، قیمت برند سیگار ، قیمت فروش برند دخانیات و سیگار ، نحوه خرید برند سیگار ، نحوه خرید برند توتون ، نحوه خرید برند دخانیات را از مجموعه هلدینگ الوبرند بخواهید ……….

منحصر به فرد شدن در میان رقبا
اجتناب از سرمایه گذاری های نابجای شرکت مورد نظر
کاهش فعالیت های بی هدف
افزایش سودآوری
جذب مشتریان وفادار
و…….
الوبرند مرکز تجاری خرید و فروش برند ، خرید برند توتون ، برند آماده دخانیات ، برند سیگار آماده انتقال ، برند فروشی توتون ، خرید برند دخانیات ، برند آماده سیگار ، قیمت برند آماده دخانیات ، قیمت برند سیگار ، قیمت فروش برند دخانیات و سیگار ، نحوه خرید برند سیگار ، نحوه خرید برند توتون ، نحوه خرید برند دخانیات را از مجموعه هلدینگ الوبرند بخواهید ..........

اجزای ساخت برند
معماری برند :

معماری برند یکی از ابزارهای استراتژیک و مهم برند است که رابطه‌ی بین برند مادر (parent brand) و زیربرندهای خانواده‌ی آن را تعریف و بررسی می‌کند. وظیفه‌ی برند مادر، تأیید همه‌ی این زیربرندهاست. معماری برند نشان می‌دهد چگونه یک زیربرند باید با برند اصلی (masterbrand) ارتباط بسیار نزدیک داشته باشد. معماری برند ساختار برندها در درون نهاد سازمان هاست. روشی است که در آن برندها درون پروتفولیوی شرکت به یکدیگر مرتبط و از یکدیگر منفک هستند. معماری باید معرف گروه های برندگذاری در درون سازمان باشد؛ چگونه برند و زیر برندهای شرکت به یکدیگر مرتبط و از یکدیگر پشتیبانی می کنند؛ چگونه زیربرندها هدف اصلی برند شرکت را منعکس می کنند.الوبرند مرکز تجاری خرید و فروش برند ، خرید برند توتون ، برند آماده دخانیات ، برند سیگار آماده انتقال ، برند فروشی توتون ، خرید برند دخانیات ، برند آماده سیگار ، قیمت برند آماده دخانیات ، قیمت برند سیگار ، قیمت فروش برند دخانیات و سیگار ، نحوه خرید برند سیگار ، نحوه خرید برند توتون ، نحوه خرید برند دخانیات را از مجموعه هلدینگ الوبرند بخواهید ……….

توسعه برند :

توسعه برند یک استراتژی بازاریابی است که در آن شرکت محصولی با یک تصویر خوب را که از نام برند بهره میبرد اما در طبقه محصولی متفاوتی است بازاریابی می کند. سازمان ها از این استراتژی برای افزایش و اهرم سازی ارزش ویژه برند استفاده می کنند. توسعه پذیری یک برند به این امر بستگی دارد که تا چه حد تداعیات مشتریان از ارزش ها و اهداف برند قوی است. در دهه ۱۹۹۰ در حدود ۸۱ درصد از محصولات جدید با معرفی برندهای جدید از سیاست توسعه برند استفاده کردند. اگرچه مزایای قابل توجهی در استراتژی های توسعه برند وجود دارد، با این حال این استراتژی از ریسک تخریب تصویر برند در نزد مشتریان برخوردار است. تنها یک انتخاب نادرست و ضعیف می تواند ارزش ویژه برند شما را به کلی کاهش دهد.

الوبرند مرکز تجاری خرید و فروش برند ، خرید برند توتون ، برند آماده دخانیات ، برند سیگار آماده انتقال ، برند فروشی توتون ، خرید برند دخانیات ، برند آماده سیگار ، قیمت برند آماده دخانیات ، قیمت برند سیگار ، قیمت فروش برند دخانیات و سیگار ، نحوه خرید برند سیگار ، نحوه خرید برند توتون ، نحوه خرید برند دخانیات را از مجموعه هلدینگ الوبرند بخواهید ……….نام گذاری محصول و انتخاب برند :

تکنیکی است که در آن سازمان در خصوص انتخاب نام محصولات خود اندیشیده و براساس دستاوردهای تحقیقات بازار بهترین و مناسبترین نام را با هدف تاثیرگذاری بر مشتریان هدف خود انتخاب میکند. مفهوم نام گذاری محصول بسیار شبیه فرایند تصمیم گیری برای نام شرکت و سازمان است. نام گذاری بخش حیاتی فرآیند مدیریت برند است و دربرگیرنده کلیه فعالیت های بازاریابی است که تصویر برند – از جمله جایگاه سازی، طرح و نشان ، بسته بندی و سایر ویژگیهای محصول – را تحت تاثیر قرار می دهد. فرایند نام گذاری محصول ممکن است ماه ها به طول انجامد. برخی از گام های کلیدی این فرایند عبارتند از:

• مشخص کردن اهداف برندگذاری

• توسعه نام محصول

• ارزیابی نام ها ازطریق بررسی بازار هدف و گروه های کانون

• انتخاب نام نهایی محصول و درنهایت ثبت حقوق مالکیت برند

هویت برند :

الوبرند مرکز تجاری خرید و فروش برند ، خرید برند توتون ، برند آماده ، برند سیگار آماده انتقال ، برند فروشی توتون ، خرید برند دخانیات ، برند آماده سیگار ، قیمت برند آماده دخانیات ، قیمت برند سیگار ، قیمت فروش برند دخانیات و سیگار ، نحوه خرید برند سیگار ، نحوه خرید برند توتون ، نحوه خرید برند دخانیات را از مجموعه هلدینگ الوبرند بخواهید ……….

هویت برند همان جوهره برند است. مهمترین و منحصربفردترین خصوصیات برند، در هویت برند نمایان می شود. پرفسور جان کاپفرر معتقد است «داشتن یک هویت، یعنی بودن شما، همانطور که هستید؛ تبعیت از طرح ثابت ولی فردی خودتان». هویت برند، تعیین‌کننده فردیت، آرمانها و اهداف، ارزشها و علائم شناسایی برند است. از دیدگاه کاپفرر، تفاوت هویت و تصویر در این است که هویت، آن چیزی است که شما هستید؛در حالیکه تصویر، برداشتی است که مصرف‌کننده طی ارتباط با شما، از شما استنباط می‌کند. بخشی از هویت برند در جلوه‌های ظاهری آن، نظیر رنگ و طرح برند، نمود پیدا می کند. گرچه تعیین هویت بصری و ظاهری برند، یک گام ضروری و اولیه به شمار می آید، ولی تمام ابعاد هویت را پوشش نمی‌دهد. جوهر اصلی برند آن چیزی است که قرار است درآینده تصویر شده و در ذهن مشتری نقش بندد. ظاهر آراسته و آنچه که به چشم می‌آید، بیان هویت یک برند است. انتخاب نماد، مستلزم تعریف روشنی از معنای برند است. برند برای آن که قدرتمند باشد، وظیفه دارد نسبت به هویت خود وفادار بماند. برای هویت برند، ابعاد مختلفی در نظر گرفته شده است. این ابعاد شامل اجزای ظاهری و گرافیکی برند، شخصیت برند، ارتباط برند با مخاطبین، فرهنگ، کیفیت و سایر عوامل است. یکی از مهمترین عوامل تشکیل دهنده تصویر، هویت برند است. تلاش برایی تقلید باعث می شود تا مدیران، هویت برند خود را فراموش کرده و همرنگ جماعت شوند. با فرصت طلبی و عامه پسندی، برند جوهر اصلی خود را از دست می دهد و باعث می شود تا برند تبدیل به ظاهر بزک کرده ای باشد که هیچ معنایی ندارد. هویت می‌تواند بیانگر کیفیت برند باشد. برای مثال، Kraft برای سالها، به عنوان عرضه‌کننده محصولات غذایی باکیفیت شناخته شده است و هویت برند آن بر پایه کیفیت و شاخص های کیفی محصول شکل گرفته است.الوبرند مرکز تجاری خرید و فروش برند ، خرید برند توتون ، برند آماده دخانیات ، برند سیگار آماده انتقال ، برند فروشی توتون ، خرید برند دخانیات ، برند آماده سیگار ، قیمت برند آماده دخانیات ، قیمت برند سیگار ، قیمت فروش برند دخانیات و سیگار ، نحوه خرید برند سیگار ، نحوه خرید برند توتون ، نحوه خرید برند دخانیات را از مجموعه هلدینگ الوبرند بخواهید ……….

تصویر برند :

تصویر برند پدیده ساده ادراک است که تحت تأثیر فعالیتهای شرکت قرار می گیرد. پرفسور کوین کلر، دانشمند و نظریه‌پرداز برجسته حوزه مدیریت برند، تصویر برند را ادراک مصرف‌کننده در مورد برند می‌داند که توسط تداعیات برند موجود در حافظه، بازتاب می یابد. تصویر برند مجموعه ادراکاتی است که در ذهن مصرف‌کننده وجود دارد. به بیان دیگر ادراک مصرف‌کننده از ویژگیهای برجسته محصول. تصویرذهنی مصرف‌کننده از تمام مجموعه برند است که توسط شرکت ایجاد شده است. مشتری، تصویری را از ترکیب تمام علائم ارسالی توسط نام تجاری شامل نام، علائم ظاهری، محصولات، تبلیغات، پیامها و اطلاعیه‌های رسمی و غیره، در ذهن خود شکل می دهد. این ادراکات را می‌توان با نشانگرهای مناسب از ذهن مصرف‌کننده فراخواند. ثابت شده است که تصویر مثبت برند، ریسک ادراک شده مصرف کننده در مورد برند را کاهش داده و سطح رضایت و وفاداری مصرف‌کننده را افزایش می‌دهد. همچنین، برندی که تصویر مناسبی در ذهن مصرف کننده دارد، فرایند جایگاه‌سازی را ساده‌تر طی می‌کند. زیرا، برندی که تصویر قوی و مثبت دارد، راحت‌تر در ذهن مشتری نقش می بندد.

شخصیت برند :

شخصیت برند، ویژگیهای انسانی است که به برند نسبت داده می‌‌شود. این ویژگیها، بخشی از هویت برند را تشکیل می‌دهند. پرفسور دیوید آکر، عقیده دارد ” برندها با تعریف شخصیت انسانی خود، وعده‌ای را به مصرف‌کنندگان می‌دهند”. این ویژگیها نیز مانند تصویر در اثر فعالیتهای سازمان در ذهن مصرف‌کننده ایجاد می‌شود. این شخصیت، مبنایی است که ارتباطات برند با مصرف‌کنندگان براساس آن شکل می‌گیرد. آنچه مسلم است تمامی برندها شخصیت دارند. در صورتی که سازمانها این شخصیت را طراحی نکنند، در اثر فعالیتهای آنها، به مرور این شخصیت در ذهن مصرف‌کننده شکل خواهد گرفت. در مورد اجزای شخصیت برند تحقیقات زیادی توسط دانشمندان مختلف، انجام گرفته است. مبنای این تحقیقات را مطالعات روانشناسی در مورد شخصیت انسان تشکیل می‌دهد. یکی از معروف‌ترین و پرکاربردترین این تحقیقات،‌ متعلق به جنیفر آکر است. او پنج ویژگی کلی را شامل، صمیمیت، هیجان، شایستگی، دلفریبی و خشونت، معرفی کرده است. هریک از این ابعاد، دارای زیرمجموعه‌هایی است. مطالعات صورت گرفته در مورد برندها نیز بیانگر این است که برندها دارای شخصیت هستند. برای مثال، پپسی به عنوان یک برند هیجان‌انگیز، BMW یک برند کامل و دلفریب و کوکا، یک برند صمیمی شناخته می‌شوند.

اساسنامه برند یا پلتفرم برندالوبرند مرکز تجاری خرید و فروش برند ، خرید برند توتون ، برند آماده دخانیات ، برند سیگار آماده انتقال ، برند فروشی توتون ، خرید برند دخانیات ، برند آماده سیگار ، قیمت برند آماده دخانیات ، قیمت برند سیگار ، قیمت فروش برند دخانیات و سیگار ، نحوه خرید برند سیگار ، نحوه خرید برند توتون ، نحوه خرید برند دخانیات را از مجموعه هلدینگ الوبرند بخواهید ……….

توسعه برند یک فرآیند است؛ از یک جنبه توسط چشم انداز و هدف سازمان پیش برده می شود و بر اساس تعریفی روشن از ارزش ها و اصول اساسی ساخته می شود. این فرآیند نیاز به ارزیابی بازار فعلی و چشم انداز رقابتی، تعریف جایگاه دلخواه برند در بازار خودش و ایجاد اساس و پایه برند دارد تا راهنمایی برای تجسم شخصیت برند باشد.

اساسنامه یا پلتفرم برند brand platform یک سند زنده است که پایه ای برای هویت سازمان ایجاد کرده و پیام رسانی و ارائه بصری را انجام می دهد. علاوه بر این، به عنوان چارچوبی برای ارتباطات داخلی و خارجی سازمان و نیز به عنوان راهنمایی برای چگونگی اجرای عملیات داخلی، عمل می کند.

برای به دست آوردن پلتفرم برند باید اطلاعات داخلی و خارجی موجود را جمع آوری کنیم تا فاصله موجود بین ادراک فعلی مخاطبان از برند و ادراک مورد نظر شرکت از برند را شناسایی کنیم. فرصت های رشد و توسعه برند را بررسی کنیم و استراتژی هایی که مشکل را حل می کنند، در نظر بگیریم. سپس تمام اطلاعات به دست آمده را در چارچوبی که شامل اسناد موارد اساسی برند می شود، خلاصه کنید که شامل ویژگی های برند، مخاطبان هدف، مزیت رقابتی و جایگاه برند می شود.

یادآوری برند

الوبرند مرکز تجاری خرید و فروش برند ، خرید برند توتون ، برند آماده دخانیات ، برند سیگار آماده انتقال ، برند فروشی توتون ، خرید برند دخانیات ، برند آماده سیگار ، قیمت برند آماده دخانیات ، قیمت برند سیگار ، قیمت فروش برند دخانیات و سیگار ، نحوه خرید برند سیگار ، نحوه خرید برند توتون ، نحوه خرید برند دخانیات را از مجموعه هلدینگ الوبرند بخواهید ……….Brand Recall

وقتی به یک نیاز خاص یا یک محصول خاص فکر می‌کنید، کدام برند به ذهن شما می‌آید؟ به برندی که به صورت بلامنازع رتبه نخست را در فهرست یادآوری مشتریان از آن خود کند، Top of The Mind Brand یا برترین برند در ذهن مشتری گفته می‌شود. شاید بتوان گفت که در میان خودکارهای روزمره مورد استفاده در خانه و محل کار در ایران، «بیک» عنوان برترین برند در ذهن مشتری را از آن خود کند. یادآوری برند به دو دسته تقسیم می گردد؛ یادآوری عمدی و یادآوری غیر عمد.

ارزش پیشنهادی برند Brand Value Proposition

درباره وعده های یک برند صحبت میکند در واقع ارزشی هستش که یک برند به ما وعده می‌دهد. به عبارتی هر مشتری همیشه با پذیرفتن ریسکی از شما خرید می‌کند و یک ترازو در ذهن وی شکل می‌گیرد. هرگاه این کفه ترازو دارای تعادل باشد یا این که به نفع مشتری سنگین‌تر باشد،‌ ریسک خرید برای مشتری پایین آمده و به شما پول پرداخت خواهد کرد. در غیر این‌ صورت خریدی انجام نخواهد شد.

ارزش پیشنهادی برای برند، دیجی کالا با شعار: تعویض کالا تا ۷ روز توانست اعتماد بسیار زیادی را در این بازار بی اعتمادی ایران کسب کند.

هواداری برندالوبرند مرکز تجاری خرید و فروش برند ، خرید برند توتون ، برند آماده دخانیات ، برند سیگار آماده انتقال ، برند فروشی توتون ، خرید برند دخانیات ، برند آماده سیگار ، قیمت برند آماده دخانیات ، قیمت برند سیگار ، قیمت فروش برند دخانیات و سیگار ، نحوه خرید برند سیگار ، نحوه خرید برند توتون ، نحوه خرید برند دخانیات را از مجموعه هلدینگ الوبرند بخواهید ……….

هر برندی طرفدارانی می خواهد. افرادی که فعالانه به ترویج برند شما می پردازند، 50٪ موثرتر از مشتریانی هستند که به طور متوسط در تضمین فروش های جدید به شما کمک می کنند. واکنش مشتری است در قبال نام و نشان تجاری که آن را به شکلی در رفتار مشتری تجربه می کنیم. یکی از سرمایه های هر شرکت یا کسب وکاری، مشتریان وفادار به آن شرکت نسبت به خدمات و محصولات آن است.

عصاره برند یا Brand Essence

یکی از واژه‌های فراگیر در حوزه برند و برندسازی است. بر اساس توضیحات تیلده هدینگ و شارلوت نودیتزن در کتاب Brand Management، مفهوم هویت برند و عصاره برند تقریباً مورد اتفاق نظر تمام دانشگاهیان و محققانی است که در حوزه برند و برندسازی مطلب نوشته اند.

برای لغت عصاره برند از DNA و هسته Kernel هم استفاده شده است. عصاره برند یک «ایده» یا یک «جمله» است که قلب و روح برند را بیان می‌کند. برای اینکه برند زنده بماند و شیره‌ی جان آن از دست نرود، اگر همه چیز هم تغییر می‌کند، عصاره برند نباید تغییر کند. هیچ حرکتی در بازاریابی و تبلیغات، نباید این عصاره را تغییر داده یا تضعیف کند.

لغت عصاره برند توسط دیوید آکر به کار برده شده است. کوین کلر در کتاب مدیریت استراتژیک برند خود،‌ برای عصاره برند از لغت «مانترا» یا «ورد برند» استفاده می‌کند. کاپفرر در کتاب خود، واژه‌ی Kernel یا هسته را ترجیح می‌دهد. اما به هر حال مفهوم یکی است. اگر همه چیز هم در مورد یک برند تغییر کند، چیزی باید باشد که ثابت بماند!

الوبرند مرکز تجاری خرید و فروش برند ، خرید برند توتون ، برند آماده ، برند سیگار آماده انتقال ، برند فروشی توتون ، خرید برند دخانیات ، برند آماده سیگار ، قیمت برند آماده دخانیات ، قیمت برند سیگار ، قیمت فروش برند دخانیات و سیگار ، نحوه خرید برند سیگار ، نحوه خرید برند توتون ، نحوه خرید برند دخانیات را از مجموعه هلدینگ الوبرند بخواهید ……….معرفی انواع برند
1 – برند محصول (product brand )
روزانه میلیون ها نفر در سطح جهان کالاهای مصرفی خریداری می کنند. این کالاها جز لاینفک زندگی روزانه ی ما هستند و در هر لحظه با آنها در ارتباط هستیم . برند محصول چیزی است که ما به وضوح در تمامی کالاهای مصرفی روزانه میبینیم و برای مشتریان به محض دیدن آن یک سری احساسات و خاطرات خوب تداعی می شود که همین ترغیب کننده ی خرید مجدد برند است . برند محصول رایج ترین و ساده ترین نوع برند در بازار امروز است که کوکاکولا یکی از رایج ترین آنهاست .
2- برند خدمات ( service brand )
این نوع برند تا حدودی شبیه برند محصول است اما با این تفاوت که مانند محصولات قابل لمس نیست . ارزش آن بیشتر قابل ادراک است که همین امر توسعه و گسترش برند خدمات را کمی دشوارتر کرده است . اینکه اینگونه برندها به صورت حسی گسترش پیدا کنند و مانند برند محصول قابل لمس و ارتباط باشند دشوار است اما بازاریابان برای این نوع برند ها استراتژی هایی در نظر میگیرند که انتظارات مشتریان برآورده شده و حتی گاها مبالغی هم به صورت سالیانه و ماهانه برای استفاده از خدمات برند مورد نظرشان پرداخت می کنند . برند خدمات در ارتباط مستقیم با سبک زندگی افراد است و بیشتر در فضای وب دیده می شود .الوبرند مرکز تجاری خرید و فروش برند ، خرید برند توتون ، برند آماده دخانیات ، برند سیگار آماده انتقال ، برند فروشی توتون ، خرید برند دخانیات ، برند آماده سیگار ، قیمت برند آماده دخانیات ، قیمت برند سیگار ، قیمت فروش برند دخانیات و سیگار ، نحوه خرید برند سیگار ، نحوه خرید برند توتون ، نحوه خرید برند دخانیات را از مجموعه هلدینگ الوبرند بخواهید ……….
3- برند شخصی (personal brand )
از این نوع برند به عنوان برند فردی هم یاد می شود . نوعی از برندسازی است که مختص افراد می باشد . در حقیقت نام و شخصیت شخص به عنوان خود برند مطرح می شود . شخص با معرفی محاسن ، توانایی ها ، استعدادها ، قابلیت ها و ظرفیت های خود از طریق رسانه های مختلف از جمله دنیای مجازی برای خود بازاریابی کرده و موقعیت های شغلی جدید ایجاد می کند و در یک کلام دیده می شود . بازاریابی فقط مختص کالاها و خدمات نیست و هر شخصی می تواند به صورت منحصر به فرد خود را بازاریابی کند . هنرپیشه ها ، خواننده ها و ورزشکاران مثال بارز این نوع برند هستند .
4 – برند خصوصی ( private brand )الوبرند مرکز تجاری خرید و فروش برند ، خرید برند توتون ، برند آماده دخانیات ، برند سیگار آماده انتقال ، برند فروشی توتون ، خرید برند دخانیات ، برند آماده سیگار ، قیمت برند آماده دخانیات ، قیمت برند سیگار ، قیمت فروش برند دخانیات و سیگار ، نحوه خرید برند سیگار ، نحوه خرید برند توتون ، نحوه خرید برند دخانیات را از مجموعه هلدینگ الوبرند بخواهید ……….
از این نوع برند با نام اتیکت یا برچسب خصوصی هم یاد می شود . اینگونه برندها بیشتر مبتنی بر ارزش هستند . تمرکز محصولات این برند ها بر سر قیمت است . یکی از مزایای اصلی این نوع برند پتانسیل بالای آن برای مقرون به صرفه بودن در بازار است که می تواند باعث ارزشمند تر شدن و جذاب تر شدن برند گردد . حس وفاداری مشتری در اینگونه برند ها سریع تر برانگیخته می شود .
5 – برند عمومی ( public brand )
از آن با نام برندسازی دولتی هم یاد می شود . در حقیقت تمامی برند های مربوط به خدمات عمومی ارائه شده توسط دولت را در بر می گیرد البته لازم به ذکر است که این گونه نهاد ها قبل از اینکه به برند احتیاج داشته باشند به توسعه ی نمادی اطمینان بخش نیاز دارند تا از برندهای بخش خصوصی قابل تمایز باشند. مثال بارز آن برند گوگل است که با اینکه به بخش خصوصی وابسته است ولی تمامی زندگی ما را تحت شعاع قرار داده است .
6 – برند شرکتی ( corporate brand )الوبرند مرکز تجاری خرید و فروش برند ، خرید برند توتون ، برند آماده دخانیات ، برند سیگار آماده انتقال ، برند فروشی توتون ، خرید برند دخانیات ، برند آماده سیگار ، قیمت برند آماده دخانیات ، قیمت برند سیگار ، قیمت فروش برند دخانیات و سیگار ، نحوه خرید برند سیگار ، نحوه خرید برند توتون ، نحوه خرید برند دخانیات را از مجموعه هلدینگ الوبرند بخواهید ……….
جزء معتبرترین انواع برند است که از آن به عنوان برند سازمانی هم یاد می شود . یکی از بهترین تعاریفی که می توان برای آن ارائه داد نظریه ی دیوید آکر است که می گوید : برند شرکتی آرمانی را تعریف می کند که متولی پیشنهاد یا خدمتی است که مشتریان آن را خواهند خرید و از آن استفاده خواهند کرد . برند شرکتی یک نوع حس اطمینان و اعتماد قوی برای مشتریان خود به وجود می آورد که حس وفاداری مشتری را به برند دو چندان می کند و همین امر ارزش برند را بالا برده و زمینه ی خرید های مجدد را ایجاد می کند .الوبرند مرکز تجاری خرید و فروش برند ، خرید برند توتون ، برند آماده دخانیات ، برند سیگار آماده انتقال ، برند فروشی توتون ، خرید برند دخانیات ، برند آماده سیگار ، قیمت برند آماده دخانیات ، قیمت برند سیگار ، قیمت فروش برند دخانیات و سیگار ، نحوه خرید برند سیگار ، نحوه خرید برند توتون ، نحوه خرید برند دخانیات را از مجموعه هلدینگ الوبرند بخواهید ……….
7 – برند عوامل سازنده ( ingredient brand )
این برند در واقع به صورت مستقل کاربردی ندارد بلکه در رابطه با اجزای دیگر معنی پیدا می کند و خود را نشان می دهد . در حقیقت از این نوع برند ها برای ساخت محصولات دیگر استفاده می کنند و به آن محصولات ارزش می بخشند . مشتریان معمولا این نوع برند ها را به تنهایی نمی خرند بلکه محصولاتی میخرند که از این برندها داخلشان استفاده شده باشد . مثال بارز آن برند اینتل در لب تاپ هاست .
8 – برند جامع ( generic brand )
اگر بخواهم به صورت کوتاه و خلاصه این نوع برند را برایتان تعریف کنم زمانی که تمایز و رقابتی وجود نداشته باشد برخی برندها که پیشرو و خالق اولین ها هستند به مرور زمان وارد زبان عامیانه ی افراد جامعه می گردند و نام برند به جای نام محصول می نشیند . مثال بارز آن برند کلنکس است که هنوز هم بسیاری از افراد به جای واژه ی دستمال کاغذی از آن استفاده می کنند . نکته ی مهم این است که این نوع برند بیشتر برای محصولات مصرفی و بهداشتی خانگی کاربرد دارد . البته لازم به ذکر است که نام های تجاری وجود دارند که فاقد برند و لوگوی خاصی هستند ولی توضیحات کارکردی دارند که ارزش برندی برای آنها متصور نیست . این برند ها هم در دسته ی برند جامع قرار می گیرند .الوبرند مرکز تجاری خرید و فروش برند ، خرید برند توتون ، برند آماده دخانیات ، برند سیگار آماده انتقال ، برند فروشی توتون ، خرید برند دخانیات ، برند آماده سیگار ، قیمت برند آماده دخانیات ، قیمت برند سیگار ، قیمت فروش برند دخانیات و سیگار ، نحوه خرید برند سیگار ، نحوه خرید برند توتون ، نحوه خرید برند دخانیات را از مجموعه هلدینگ الوبرند بخواهید ……….
9 – برندهای پاک و بی عیب ( clean slate brand )
این برند به نام های تجاری غیر استاندارد هم مشهور است . اینگونه برندها تابع هیچ کدام از اصول و قوانین برندینگ و استراتژی های مربوط به برند سازی نیستند و از هیچ کدام پیروی نمی کنند بلکه صرفا پاسخگوی نیازهای دوره ای و موقت مشتریان بوده و خواسته ها و تمایلات آنها را به صورت گذرا پاسخ می دهد .
10 – برند جهانی ( global brand )الوبرند مرکز تجاری خرید و فروش برند ، خرید برند توتون ، برند آماده دخانیات ، برند سیگار آماده انتقال ، برند فروشی توتون ، خرید برند دخانیات ، برند آماده سیگار ، قیمت برند آماده دخانیات ، قیمت برند سیگار ، قیمت فروش برند دخانیات و سیگار ، نحوه خرید برند سیگار ، نحوه خرید برند توتون ، نحوه خرید برند دخانیات را از مجموعه هلدینگ الوبرند بخواهید ……….
برند جهانی یا نام های تجاری بزرگ . از انواع برندها هستند که به راحتی قابل شناسایی و استفاده هستند و در تمامی سطح دنیا شناخته شده و پراکنده اند . نکته ی اصلی این نوع برند این است که به نام های داخلی خود وجهه های برون مرزی و جهانی می بخشند و بازاریابی آنها به گونه ای است که بر پایه ی آشنایی ، ثبات و دسترسی آسان و ارزان پایه ریزی شده است . اینگونه برندها هنگام ورود به کشورها و قومیت های مختلف ، سلایق و انتظارات عموم آن جامعه را در نظر می گیرند و برای ورود به بازار آنها خود را به نحو هوشمندانه با آنها تطابق می دهند .
11 – برند مکان ( place brand )
از این برند با عنوان برند شهر و برند مقصد هم یاد می شود . نوعی نام تجاری است که بیشتر برای مناطق خاص و به خصوص کاربرد دارد و بومیان منطقه آن را خلق می کنند تا از این طریق جاذبه های توریستی و گردشگری شهر و کشور خود را به دیگران معرفی کنند و فرصت های سرمایه گذاری و کسب و کار منطقه ی خود را بیان می دارند . یکی از فاکتورهای موفقیت اینگونه برند ها این موضوع است که متولیان و بومیان منطقه در قبال کسانی که به عنوان گردشگر و مهمان به آن منطقه سفر کرده اند حس مسولیت قوی دارند و همین باعث تعامل و جاذبه ی بیشتر برای گردشگران و منطقه ی مذکور می شود .الوبرند مرکز تجاری خرید و فروش برند ، خرید برند توتون ، برند آماده دخانیات ، برند سیگار آماده انتقال ، برند فروشی توتون ، خرید برند دخانیات ، برند آماده سیگار ، قیمت برند آماده دخانیات ، قیمت برند سیگار ، قیمت فروش برند دخانیات و سیگار ، نحوه خرید برند سیگار ، نحوه خرید برند توتون ، نحوه خرید برند دخانیات را از مجموعه هلدینگ الوبرند بخواهید ……….
12 – برند سرمایه گذار ( investor brand )
این نوع برند برای برندهای بازار سهام و بورس و کلیه ی شرکت های فعال در حوزه ی سرمایه گذاری و مالی مورد استفاده قرار می گیرد . این نوع شرکت ها در وهله ی اول باید قیمت سهام خود را منعطف کرده و مطالعه و درک آگاهانه ای از ارزش سهام خود در میان مشتریان داشته باشند . از آنجا که این برندها مختص نهادهای سرمایه گذاری و بورس هستند برای برندینگ شدن آنها باید استراتژی های متفاوت و منحصر به فردی در نظر گرفت .
13 – برند سلبریتی ها یا اشخاص مشهور ( celebrity brand )
این برند مختص افراد مشهور دنیاست و ترکیبی از توانایی ها و محتواهای ارسالی آنها در شبکه های اجتماعی می باشد . این قضیه بیشتر ازین بابت حایز اهمیت است که سلبریتی ها از این طریق رو به فراموشی نروند . در حقیقت اگر سلبریتی ها برنامه ای برای برندینگ خود و به دنبال آن بازاریابی شان نداشته باشند وجه تمایزی هم با دیگر افراد نخواهند داشت . آنها هر لحظه باید از طرق مختلف در رسانه های جهانی دیده شوند . مانند : جوایز ، گواهی نامه ها ، نقش سفیر برند و موضوعات مختلف بودن ، برندهای وابسته به مکان و موضوعات بین المللی و انواع فستیوال ها .الوبرند مرکز تجاری خرید و فروش برند ، خرید برند توتون ، برند آماده دخانیات ، برند سیگار آماده انتقال ، برند فروشی توتون ، خرید برند دخانیات ، برند آماده سیگار ، قیمت برند آماده دخانیات ، قیمت برند سیگار ، قیمت فروش برند دخانیات و سیگار ، نحوه خرید برند سیگار ، نحوه خرید برند توتون ، نحوه خرید برند دخانیات را از مجموعه هلدینگ الوبرند بخواهید ……….
14 – برند ملی ( nation brand )
این نوع برند مختص به مکان و نواحی های مخصوص دنیاست که بر اساس یک سری ویژ گی ها و به خصوص آداب و رسوم مردم آن منطقه شکل گرفته است . بیشتر برای ایجاد شهرت در زمینه های خاص برای کشورهای مختلف است . مانند نظم برای آلمانی ها .
15 – برند چالشگر ( challenger brand )
این برند ها معمولا در بازارهای مخصوص و منحصر به فردی فعالیت خود را آغاز می کنند و معمولا در بدو فعالیت برندهای معتبر را به چالش می کشند . معمولا استراتژی هایی برای این نوع برند در نظر گرفته می شود که در جایگاهی قرار بگیرد که بتواند چالش های متنوع را در زمینه های مختلف ایجاد کند تا بتواند با برندهای بزرگ که سلطه گر بازار هستند به رقابت بپردازد .الوبرند مرکز تجاری خرید و فروش برند ، خرید برند توتون ، برند آماده دخانیات ، برند سیگار آماده انتقال ، برند فروشی توتون ، خرید برند دخانیات ، برند آماده سیگار ، قیمت برند آماده دخانیات ، قیمت برند سیگار ، قیمت فروش برند دخانیات و سیگار ، نحوه خرید برند سیگار ، نحوه خرید برند توتون ، نحوه خرید برند دخانیات را از مجموعه هلدینگ الوبرند بخواهید ……….
16 – برندهای غیرانتفاعی ( NGO )
برندهای غیرانتفاعی بیشتر به سمت ماموریتهای اجتماعی رو می آورند و جنبه ی مالی آنها مد نظر نیست . بیشتر به نهادهای عام المنفعه و خدمات اجتماعی تعلق دارد و برای مخاطبان ارزشی ورای ارزش های مالی در بر دارد.
17 – برند اخلاقی ( ethical brand )
برندهای اخلاقی به دو روش مورد استفاده قرار می گیرند . اول اینکه توضیحی از چگونگی کارکرد محصولات ،توصیف تکنیک ها و فناوری به کار رفته در محصول ، تعهدات مربوط به حوزه ی امنیت کار و مسائل مربوط به محیط زیست ارائه می دهند و دوم آنکه محدوده ی حداقلی که در رابطه با کیفیت ، مشتریان به دنبال آن هستند تعیین می کنند و با توجه به همین دورنما استراتژی های برندینگ خود را ترسیم می کنند و قابل اجرا می نمایند .
18 – برند عملگرا ( activist brab )الوبرند مرکز تجاری خرید و فروش برند ، خرید برند توتون ، برند آماده دخانیات ، برند سیگار آماده انتقال ، برند فروشی توتون ، خرید برند دخانیات ، برند آماده سیگار ، قیمت برند آماده دخانیات ، قیمت برند سیگار ، قیمت فروش برند دخانیات و سیگار ، نحوه خرید برند سیگار ، نحوه خرید برند توتون ، نحوه خرید برند دخانیات را از مجموعه هلدینگ الوبرند بخواهید ……….
از آن با نام برند هدف گرا هم یاد می شود . این دسته از برند ها به صورت دقیق تمایزات خود را با سایر برند ها در ذهن مشتریان مشخص می کنند .
19 – برند دینی یا آیینی ( cult brand )
این نام تجاری جامعه ای از حامیان متعصب و سرسخت خود را دارد و اغلب در جنگ با رقیبان هستند تا رتبه و جایگاه بهتری را کسب کنند . اما جنگ نرم . این برند ها به داشته های خود اکتفا می کنند و صادقانه و درست پیش می روند . این برندها بیشتر ترجیح می دهند هوادار و دنبال کننده داشته باشند تا مشتری و همین امر باعث شده که مردم بیشتر به سوی آنها کشیده می شوند تا رقبا .
20 – برند کارفرما ( employer brand )الوبرند مرکز تجاری خرید و فروش برند ، خرید برند توتون ، برند آماده دخانیات ، برند سیگار آماده انتقال ، برند فروشی توتون ، خرید برند دخانیات ، برند آماده سیگار ، قیمت برند آماده دخانیات ، قیمت برند سیگار ، قیمت فروش برند دخانیات و سیگار ، نحوه خرید برند سیگار ، نحوه خرید برند توتون ، نحوه خرید برند دخانیات را از مجموعه هلدینگ الوبرند بخواهید ……….
این برندها توانایی بالایی برای جذب کارمندان با قابلیت و استعداد بالا در محدوده بازار جهانی دارند و با ارزش پیشنهادی کارکنان رابطه ی تنگاتنگ دارد . این برند ها برای فرایند استخدام ارزش و اهمیت بالایی قائل هستند . این امر به این موضوع باز می گردد که کارکنان منابع انسانی وسواس فکری بیشتری نسبت به کارکنان حوزه ی برندینگ و مارکتینگ به خرج می دهند و توجه بیشتری به نیازهای افراد و مشکلات پیش رو دارند ولی در حال حاضر کارهای بسیاری باید انجام بشود تا پتانسیل اصلی این نوع برند به درستی ادراک شود .
21 – برند لوکس ( luxury brand )الوبرند مرکز تجاری خرید و فروش برند ، خرید برند توتون ، برند آماده ، برند سیگار آماده انتقال ، برند فروشی توتون ، خرید برند دخانیات ، برند آماده سیگار ، قیمت برند آماده دخانیات ، قیمت برند سیگار ، قیمت فروش برند دخانیات و سیگار ، نحوه خرید برند سیگار ، نحوه خرید برند توتون ، نحوه خرید برند دخانیات را از مجموعه هلدینگ الوبرند بخواهید ……….
نوعی از نام های تجاری هستند که پرستیژ اجتماعی بالایی دارند و نوعی از سبک زندگی را به مصرف کنندگان ارائه می دهند . مصرف کنندگان این نوع برندها برای قیمت محصولات اهمیتی قائل نیستند و به دلیل صرف اطمینان و اعتماد و ویژگی های انحصاری برند آن را خریداری می کنند .وجه تمایز اصلی این برند ها هم به قیمت های نجومی محصولات باز میگردد .مصرف کنندگان این برندها طیف محدودی از افراد جامعه را شامل می شوند و به دلیل اینکه به صورت مستقیم با تمایلات و نیازها و تفکرات این دسته از مصرف کنندگان خاص در ارتباط تنگاتنگ هستند در عملکرد خود باید بسیار دقت کنند .

چرا در برندینگ سرمایه گذاری کنیم؟
یکی از فاکتورهای بسیار مهم و اساسی در ارتقاء یک سیستم، کسب اعتبار از طریق تبلیغات می باشد. برندینگ فرآیندی است که در آن با استفاده از تفکر خلاقانه در ارائه یک محصول، مخاطب از هدف ایجاد برند مطلع می شود.
تردیدی که بعضی از کمپانی ها برای سرمایه گذاری دربرندینگ دارند در موضوع ادارک خلاصه می شود. ایجاد تناسب دقیق بین برندینگ موفق و بازگشت سرمایه اتفاقی مشکل است و در واقعیت امکان قیمت گذاری روی ارزش یک برند در حال پیشرفت، وجود ندارد.
با این وجود آیا سرمایه گذاری در برندینگ عاقلانه است؟ در پاسخ باید گفت کلمه مهم در این قسمت سرمایه گذاری است. بسیاری از کمپانی ها، برندینگ را به عنوان یک بودجه برای بخش بازاریابی خود در نظر می گیرند، در حالی که اگر به درستی بررسی کنید متوجه می شوید، یک برندینگ دقیق و کامل چگونه بر رفتار خریدران تاثیر می گذارد. بنابراین یک استراتژی بلند مدت در زمان فعالیت کمپانی است که می تواند سرمایه قابل توجهی را بازگرداند. در زیر به برخی از موارد بازگشت سرمایه در زمینه برندینگ خواهیم پرداخت.الوبرند مرکز تجاری خرید و فروش برند ، خرید برند توتون ، برند آماده دخانیات ، برند سیگار آماده انتقال ، برند فروشی توتون ، خرید برند دخانیات ، برند آماده سیگار ، قیمت برند آماده دخانیات ، قیمت برند سیگار ، قیمت فروش برند دخانیات و سیگار ، نحوه خرید برند سیگار ، نحوه خرید برند توتون ، نحوه خرید برند دخانیات را از مجموعه هلدینگ الوبرند بخواهید ……….چرا در برندینگ سرمایه گذاری کنیم؟
یکی از فاکتورهای بسیار مهم و اساسی در ارتقاء یک سیستم، کسب اعتبار از طریق تبلیغات می باشد. برندینگ فرآیندی است که در آن با استفاده از تفکر خلاقانه در ارائه یک محصول، مخاطب از هدف ایجاد برند مطلع می شود.
تردیدی که بعضی از کمپانی ها برای سرمایه گذاری دربرندینگ دارند در موضوع ادارک خلاصه می شود. ایجاد تناسب دقیق بین برندینگ موفق و بازگشت سرمایه اتفاقی مشکل است و در واقعیت امکان قیمت گذاری روی ارزش یک برند در حال پیشرفت، وجود ندارد.
با این وجود آیا سرمایه گذاری در برندینگ عاقلانه است؟ در پاسخ باید گفت کلمه مهم در این قسمت سرمایه گذاری است. بسیاری از کمپانی ها، برندینگ را به عنوان یک بودجه برای بخش بازاریابی خود در نظر می گیرند، در حالی که اگر به درستی بررسی کنید متوجه می شوید، یک برندینگ دقیق و کامل چگونه بر رفتار خریدران تاثیر می گذارد. بنابراین یک استراتژی بلند مدت در زمان فعالیت کمپانی است که می تواند سرمایه قابل توجهی را بازگرداند. در زیر به برخی از موارد بازگشت سرمایه در زمینه برندینگ خواهیم پرداخت.الوبرند مرکز تجاری خرید و فروش برند ، خرید برند توتون ، برند آماده ، برند سیگار آماده انتقال ، برند فروشی توتون ، خرید برند دخانیات ، برند آماده سیگار ، قیمت برند آماده دخانیات ، قیمت برند سیگار ، قیمت فروش برند دخانیات و سیگار ، نحوه خرید برند سیگار ، نحوه خرید برند توتون ، نحوه خرید برند دخانیات را از مجموعه هلدینگ الوبرند بخواهید ……….

درآمدهای دولت از محل واردات کالا در حالی طی سه سال گذشته بیش از ۱۵۰ درصد افزایش یافته که در همین دوره زمانی کشور شاهد کاهش ۴۰درصدی واردات بوده است. وی در ادامه گفت‌و‌گوی خود به آماری اشاره کرد که بسیار قابل تأمل است.وی گفت: افزایش درآمدهای گمرکی در شرایطی به دست آمده است که سال ۹۲ میزان واردات کالا به کشور ۶۳ میلیارد دلار بود و این رقم در سال گذشته به حدود ۴۳میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلار رسیده است.
سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با استناد به آمار واردات و میزان درآمدهای گمرک گفت که میزان قاچاق کالا بین ۱۵ تا ۲۰ درصد کاهش یافته است.با این تفاسیر میزان قاچاق کالا از ۵/۱۵ میلیارد دلار در سال ۹۴ به حدود ۱۲ الی ۱۳ میلیارد دلار در سال گذشته رسیده است.تا اواسط اردیبهشت ماه عدد دقیق حجم قاچاق مشخص می‌شود.الوبرند مرکز تجاری خرید و فروش برند ، خرید برند توتون ، برند آماده دخانیات ، برند سیگار آماده انتقال ، برند فروشی توتون ، خرید برند دخانیات ، برند آماده سیگار ، قیمت برند آماده دخانیات ، قیمت برند سیگار ، قیمت فروش برند دخانیات و سیگار ، نحوه خرید برند سیگار ، نحوه خرید برند توتون ، نحوه خرید برند دخانیات را از مجموعه هلدینگ الوبرند بخواهید ……….
سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز به تأثیر‌گذاری کاهش حجم قاچاق کالا در بازار هم اشاره کرد و گفت: در شش ماهه اول سال ۹۵، بیش از ۴۰ درصد تقاضا برای خرید پوشاک ایرانی بیشتر شده است و این نشان می‌دهد جلوگیری از واردات پوشاک قاچاق به بازار و سایر حمایت‌های دولت می‌تواند تأثیر مضاعفی بر تولیدکنندگان بگذارد. لوازم خانگی، قطعات یدکی خودرو، دارو، مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی و سایر اقلام نیز چنین شرایطی را دارند. به‌عنوان مثال در باتری خودرو ۵۰ درصد رشد تولید حاصل شده است.در مورد دخانیات نیز میزان تولید از ۲۰ میلیارد نخ در سال ۹۲ به ۴۵ میلیارد نخ در سال ۹۵ رسیده است.
مردم نسبت به خرید کالاهای ایرانی مشتاق شدندالوبرند مرکز تجاری خرید و فروش برند ، خرید برند توتون ، برند آماده دخانیات ، برند سیگار آماده انتقال ، برند فروشی توتون ، خرید برند دخانیات ، برند آماده سیگار ، قیمت برند آماده دخانیات ، قیمت برند سیگار ، قیمت فروش برند دخانیات و سیگار ، نحوه خرید برند سیگار ، نحوه خرید برند توتون ، نحوه خرید برند دخانیات را از مجموعه هلدینگ الوبرند بخواهید ……….
علی فاضلی رئیس اتاق اصناف هم با تأیید رونق تولید داخلی گفت: خوشبختانه در تمام حوزه‌ها مانند پوشاک، کیف و کفش و… رشد تولید داشته‌ایم و مردم نسبت به خرید کالاهای ایرانی مشتاق شدند.البته هنوز اعداد به دست آمده رضایت بخش نیست اما در مقایسه با سال‌های گذشته شاهد تحول بسیار خوبی هستیم.
وی ادامه داد: طی دو سال اخیر حدود ۱۸۰ برند پوشاک شکل گرفته است که هر کدام آنها توانستند بازاری را که در اختیار محصولات وارداتی بوده است بگیرد و این نشان می‌دهد در آینده‌ای نزدیک با رشد محصولات کیفی بازار بدرستی هدایت شود.علت رونق تولید و فعال‌شدن برندهای جدید را می‌توان در چهار موضوع مراودات بین‌المللی، پرداخت تسهیلات به واحدهای صنعتی، باز شدن زمینه فعالیت واحدهای صنفی و کنترل قاچاق عنوان کرد. وی گفت: در فروش فوق‌العاده حدود ۲۳ درصد و در نمایشگاه بهاره میزان فروش ۱۸ درصد بیشتر شد. لذا این موضوع گویای آن است که بازار رونق دارد و دیگر مانند گذشته محصولات بی‌کیفیت چینی یکه‌تاز بازار ایران نیست.
قاچاق کالا یکی از مهم‌ترین معضلات اقتصاد ایران محسوب می‌شود. معضلی که در همه بخش‌های اقتصادی کشور و بخصوص در زمینه تولید و اشتغال اثرات منفی بسیاری دارد.
آمار سال ۹۲ نشان می‌دهد که میزان واردات کالاهای قاچاق به بازار کشورمان حدود ۲۵ میلیارد دلار بود و این امر نفس کشیدن برای واحدهای تولیدی را بشدت سخت کرده بود. شاید بتوان گفت یکی از دلایلی که باعث شد اقتصاد ایران دچار رکود شود و از سویی بیش از ۷ هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی ازگردونه تولید خارج شوند همین اتفاق بود.از سویی در آن زمان در واردات هم در حال رکورد زنی بودیم به نحوی که میزان واردات از رقم ۶۳ میلیارد دلار هم عبور کرد.اما از سال ۹۳ این روند عکس شده است به گونه‌ای که روند کالاهای قاچاق از سال ۹۴ سیر نزولی خود را طی کرد و به حدود ۱۵ میلیارد دلار رسید. حال پیش‌بینی حکایت از آن دارد که میزان قاچاق در سال گذشته به حدود ۱۲ میلیارد دلار رسیده است.الوبرند مرکز تجاری خرید و فروش برند ، خرید برند توتون ، برند آماده ، برند سیگار آماده انتقال ، برند فروشی توتون ، خرید برند دخانیات ، برند آماده سیگار ، قیمت برند آماده دخانیات ، قیمت برند سیگار ، قیمت فروش برند دخانیات و سیگار ، نحوه خرید برند سیگار ، نحوه خرید برند توتون ، نحوه خرید برند دخانیات را از مجموعه هلدینگ الوبرند بخواهید ……….درآمدهای دولت از محل واردات کالا در حالی طی سه سال گذشته بیش از ۱۵۰ درصد افزایش یافته که در همین دوره زمانی کشور شاهد کاهش ۴۰درصدی واردات بوده است. وی در ادامه گفت‌و‌گوی خود به آماری اشاره کرد که بسیار قابل تأمل است.وی گفت: افزایش درآمدهای گمرکی در شرایطی به دست آمده است که سال ۹۲ میزان واردات کالا به کشور ۶۳ میلیارد دلار بود و این رقم در سال گذشته به حدود ۴۳میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلار رسیده است.


سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با استناد به آمار واردات و میزان درآمدهای گمرک گفت که میزان قاچاق کالا بین ۱۵ تا ۲۰ درصد کاهش یافته است.با این تفاسیر میزان قاچاق کالا از ۵/۱۵ میلیارد دلار در سال ۹۴ به حدود ۱۲ الی ۱۳ میلیارد دلار در سال گذشته رسیده است.تا اواسط اردیبهشت ماه عدد دقیق حجم قاچاق مشخص می‌شود.
سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز به تأثیر‌گذاری کاهش حجم قاچاق کالا در بازار هم اشاره کرد و گفت: در شش ماهه اول سال ۹۵، بیش از ۴۰ درصد تقاضا برای خرید پوشاک ایرانی بیشتر شده است و این نشان می‌دهد جلوگیری از واردات پوشاک قاچاق به بازار و سایر حمایت‌های دولت می‌تواند تأثیر مضاعفی بر تولیدکنندگان بگذارد. لوازم خانگی، قطعات یدکی خودرو، دارو، مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی و سایر اقلام نیز چنین شرایطی را دارند. به‌عنوان مثال در باتری خودرو ۵۰ درصد رشد تولید حاصل شده است.در مورد دخانیات نیز میزان تولید از ۲۰ میلیارد نخ در سال ۹۲ به ۴۵ میلیارد نخ در سال ۹۵ رسیده است.
مردم نسبت به خرید کالاهای ایرانی مشتاق شدند
علی فاضلی رئیس اتاق اصناف هم با تأیید رونق تولید داخلی گفت: خوشبختانه در تمام حوزه‌ها مانند پوشاک، کیف و کفش و… رشد تولید داشته‌ایم و مردم نسبت به خرید کالاهای ایرانی مشتاق شدند.البته هنوز اعداد به دست آمده رضایت بخش نیست اما در مقایسه با سال‌های گذشته شاهد تحول بسیار خوبی هستیم.
وی ادامه داد: طی دو سال اخیر حدود ۱۸۰ برند پوشاک شکل گرالوبرند مرکز تجاری خرید و فروش برند ، خرید برند توتون ، برند آماده دخانیات ، برند سیگار آماده انتقال ، برند فروشی توتون ، خرید برند دخانیات ، برند آماده سیگار ، قیمت برند آماده دخانیات ، قیمت برند سیگار ، قیمت فروش برند دخانیات و سیگار ، نحوه خرید برند سیگار ، نحوه خرید برند توتون ، نحوه خرید برند دخانیات را از مجموعه هلدینگ الوبرند بخواهید ……….فته است که هر کدام آنها توانستند بازاری را که در اختیار محصولات وارداتی بوده است بگیرد و این نشان می‌دهد در آینده‌ای نزدیک با رشد محصولات کیفی بازار بدرستی هدایت شود.علت رونق تولید و فعال‌شدن برندهای جدید را می‌توان در چهار موضوع مراودات بین‌المللی، پرداخت تسهیلات به واحدهای صنعتی، باز شدن زمینه فعالیت واحدهای صنفی و کنترل قاچاق عنوان کرد. وی گفت: در فروش فوق‌العاده حدود ۲۳ درصد و در نمایشگاه بهاره میزان فروش ۱۸ درصد بیشتر شد. لذا این موضوع گویای آن است که بازار رونق دارد و دیگر مانند گذشته محصولات بی‌کیفیت چینی یکه‌تاز بازار ایران نیست.
قاچاق کالا یکی از مهم‌ترین معضلات اقتصاد ایران محسوب می‌شود. معضلی که در همه بخش‌های اقتصادی کشور و بخصوص در زمینه تولید و اشتغال اثرات منفی بسیاری دارد.
آمار سال ۹۲ نشان می‌دهد که میزان واردات کالاهای قاچاق به بازار کشورمان حدود ۲۵ میلیارد دلار بود و این امر نفس کشیدن برای واحدهای تولیدی را بشدت سخت کرده بود. شاید بتوان گفت یکی از دلایلی که باعث شد اقتصاد ایران دچار رکود شود و از سویی بیش از ۷ هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی ازگردونه تولید خارج شوند همین اتفاق بود.از سویی در آن زمان در واردات هم در حال رکورد زنی بودیم به نحوی که میزان واردات از رقم ۶۳ میلیارد دلار هم عبور کرد.اما از سال ۹۳ این روند عکس شده است به گونه‌ای که روند کالاهای قاچاق از سال ۹۴ سیر نزولی خود را طی کرد و به حدود ۱۵ میلیارد دلار رسید. حال پیش‌بینی حکایت از آن دارد که میزان قاچاق در سال گذشته به حدود ۱۲ میلیارد دلار رسیده است.الوبرند مرکز تجاری خرید و فروش برند ، خرید برند توتون ، برند آماده دخانیات ، برند سیگار آماده انتقال ، برند فروشی توتون ، خرید برند دخانیات ، برند آماده سیگار ، قیمت برند آماده دخانیات ، قیمت برند سیگار ، قیمت فروش برند دخانیات و سیگار ، نحوه خرید برند سیگار ، نحوه خرید برند توتون ، نحوه خرید برند دخانیات را از مجموعه هلدینگ الوبرند بخواهید ……….

29 تعریف برندینگ
۱. انجمن بازاریابی امریکا برند را این‌گونه تعریف می‌کند: «یک نام، اصطلاح، طرح، نماد یا هر مشخصه‌ی دیگری که محصول یا خدمت یک فروشنده را از محصول و خدمت فروشندگان دیگر متمایز می‌کند. اصطلاح حقوقی برند «نام بازرگانی» است. یک برند می‌تواند معرف یک کالا، مجموعه‌ای از کالاها یا تمام کالاهای یک فروشنده باشد. اگر از برند برای یک شرکت استفاده شود، اصطلاح کاربردی آن «نام تجاری» است.

۲. برند هویتِ شناخته‌ شده‌ی یک شرکت در خصوص محصولات و خدماتی است که ارائه می‌کند، افرون بر این، ماهیت آن چیزی است که شرکت به لحاظ خدمات و دیگر نگرانی‌های احساسی و نامحسوس مصرف‌کننده، طرفدار آن است. برندینگ زمانی اتفاق می‌افتد که یک فرد یا شرکت با پیام‌های توصیفی و اثرگذار و اظهارات نامحسوس یا آشکار چیزی را معرفی کند که شرکت یا فرد مظهر آن است. برای نمونه، آیا برند مقرون‌به‌صرفه‌ترین است، آیا مظهر خدمات برتر است، آیا تأمین‌کننده‌ی خدمات یا محصولات x، y و z است و به لحاظ زیست‌محیطی قابل‌ اعتماد است؟ هر پیام در برانگیختن احساس مخاطب، حساب‌ شده است و خلاصه‌ای از اصول اعتقادی فرد یا شرکت را در اختیار او قرار می‌دهد. «دونا آنتونوچی»

۳. برندینگ هنرِ همسوکردنِ چیزی که می‌خواهید مردم درباره‌ی شما فکر کنند با چیزی که مردم واقعا درباره‌ی شرکت شما فکر می‌کنند است و بالعکس. «جِی بِر»

۴. برند، ماهیتِ داستان منحصربه‌فردِ خود شخص است. این موضوع هم برای برندینگ شخصی و هم برای برندینگ کسب‌و‌کار صدق می‌کند. مهم، یافتن «خودِ» منحصربه‌فرد و اصیل‌تان است و اگر آن را پیدا نکنید، برند شما فقط یک ظاهرِ ساختگی خواهد داشت. قدرت یک لوگوی قوی در هویت برند به این است که یک تصویر ساده بتواند بی‌درنگ بیانگر پیام یک برند و موضوع آن باشد.
برخی از برندهای بزرگ قادرند این کار را بدون کلمات و فقط با نماد انجام بدهند و این آرزوی همه‌ی برندها است.این ویژگی، درست نمایانگر ماهیت پیام به ابتدایی‌ترین شکل آن است. عده‌ی کمی از عهده‌ی این کار برمی‌آیند. لوگوها بسیار مهم هستند، اما تنها جزئی از چیزی هستند که یک برند قوی را خلق می‌کند. لوگوها باید از استراتژی کلی‌تر برند پشتیبانی کنند که آن نیز از یک داستان برند بزرگ‌تر پشتیبانی می‌کند. «پل بایدِرمَن»

۵. برند دلیلِ انتخاب است. «شِریل بِرجیس»

۶. نماد برند، مانند چیزی‌ست که یک تصویر ذهنی از هویت برند را به‌جای می‌گذارد. «لِئو بِرنِت»

۷. برندسازی چیزی بیش از یک نام و نماد است. برند به‌وسیله‌ی افراد، تصاویر، فرهنگ، سبک، ادراک، کلمات، پیام‌ها، روابط عمومی، عقاید، رسانه‌های خبری و به‌ویژه رسانه‌های اجتماعی خلق می‌شود و متأثر از آنها است. درست مانند نوزادی که متولد می‌شود و نامی برایش انتخاب می‌کنند، برند نیز به پرورش، حمایت، رشد و توجه مداوم نیاز دارد تا بتواند شکوفا شود.
برخی از برندها چرخه‌ی زندگی دارند و درست مانند ما پیر می‌شوند. اما برندهای جاودانه‌ای هم وجود دارند که هرگز نمی‌میرند، بلکه دوباره متولد یا دوباره‌ ابداع می‌شوند. در این بین، عمر برخی از برندها کوتاه است، اما زندگی قدرتمندی دارند؛ به‌گونه‌ای که از خود یک میراث نمادین به‌جای می‌گذارند. «لیسا بایِر»

۸. برندینگ خلاصه‌ای از مأموریت، اهداف و روحیه‌ی جمعی یک شرکت است که با در نظر‌گرفتن عقاید شرکت و اصول زیبایی‌شناسی بیان می‌شود. «مارگی کلِیمان»
۹. برندها پیام‌های بازاریابی مختصری هستند که سبب ایجاد پیوندهای عاطفی با مصرف‌کنندگان می‌شوند. آنها شامل عناصر محسوس و نامحسوس هستند، عناصر نامحسوس با وعده‌ی خاص، شخصیت و موقعیت برند ارتباط دارند و عناصر محسوس نشانه‌های قابل شناسایی از قبیل لوگو، گرافیک، رنگ و صدا دارند. یک برند از طریق شخصیت خود به‌گونه‌ای نزد مشتریان صاحب ارزش می‌شود که سبب تمایز و برتری آن نسبت به محصولات مشابه دیگر می‌شود. داستانِ برند با ظرافت با ادراک مردم می‌آمیزد و همواره به مصرف‌کنندگان این احساس امنیت را می‌دهد که می‌دانند برای چه چیزی، پول پرداخت می‌کنند. در دنیایی که هر فردی یک هویت رسانه‌ای دارد، برند شما در تملک مشتریانتان است (همان‌طور که همیشه بوده است). «هایدی کوهِن»الوبرند مرکز تجاری خرید و فروش برند ، خرید برند توتون ، برند آماده دخانیات ، برند سیگار آماده انتقال ، برند فروشی توتون ، خرید برند دخانیات ، برند آماده سیگار ، قیمت برند آماده دخانیات ، قیمت برند سیگار ، قیمت فروش برند دخانیات و سیگار ، نحوه خرید برند سیگار ، نحوه خرید برند توتون ، نحوه خرید برند دخانیات را از مجموعه هلدینگ الوبرند بخواهید ……….

۱۰. برندینگ از نظر من هویت محصولات یا خدمات است. مردم از نام، لوگو، طراحی یا ترکیبی از همه‌ی اینها برای شناسایی چیزی که در آستانه‌ی خریدش هستند، استفاده می‌کنند. یک برند خوب باید پیام واضحی برساند، قابل‌اعتبار باشد، با مشتریان رابطه‌ی عاطفی برقرار کند، به خریدار انگیزه‌ی خرید بدهد و سبب ایجاد حس وفاداری در مصرف‌کننده شود. «گینی دیتریک»

۱۱. برندسازی جمع‌ِ جزئی از تمام «تجربیاتی» است که مشتریان شما با کسب‌وکار شما دارند. برای داشتن یک برند موفق باید اصول «ایوان پاولوف» را درک کنید که من و برادرم جِفری در کتاب «Waiting For Your Cat to Bark» معرفی کرده‌ایم. برای مؤثر واقع‌شدن برندینگ باید ثبات، تکرار و تکیه‌گاه را رعایت کنید.
نکته: کتاب «Waiting for Your Cat to Bark» چگونگیِ تضعیف سودمندی مدل‌های رایج بازاریابیِ انبوه توسط رسانه‌های در حال ظهور را بررسی می‌کند.
ثبات: «پاولوف» هرگز بدونِ به صدا درآوردن زنگ، غذا نیاورد و هرگز بدون آوردن غذا، زنگ را به صدا درنیاورد.
تکرار: زنگ هر روز چندین بار به صدا درمی‌آمد.
تکیه‌گاه: پاولوف این آزمایش را با چیزی درآمیخت که سگ را احساساتی می‌کرد. تکرار و ثبات تنها زمانی برندینگ را خلق می‌کنند که پیام‌شان به یک تکیه‌گاه عاطفی وابسته باشد. این سخت‌ترین و ضروری‌ترین عنصری است که باید اصلاح شود.
با وجود این، به یاد داشته باشید که «پاولوف» تجربه‌ی آسانی‌تری داشت، چون سگ‌ها را انتخاب کرده بود که بهتر از هر حیوان دیگری، از صاحب‌شان حرف‌شنوی دارند. مشتریان امروزی بیشتر شبیه گربه هستند و به‌راحتی نمی‌توان آنها را ترغیب کرد. «برایان آیزِنبِرگ»

۱۲. در دنیای اجتماعی و مشتری‌ سالار امروز، بازاریاب‌ها ممکن است پول‌شان را صرف خلق یک برند کنند، اما مالک آن نخواهند شد. «شارلین لی» و «جاش بِرنوف» در کتاب تأثیرگذار خود به‌نام «Groundswell» می‌گویند: «برند شما چیزی است که مشتریان شما می‌گویند».
این گفته به آن معناست که شاید یک برند رابطه‌ی بین مصرف‌کننده و محصول باشد، اما شما به‌عنوان یک بازاریاب، باید با مصرف‌کنندگان رابطه برقرار کنید و درخصوص برندی که خلق کرده‌اید، تداعی‌های مثبت ایجاد کنید. هرچه این رابطه عمیق‌تر باشد، ارزش برند بیشتر خواهد شد. «نِیل فاینستاین»

۱۳. برندینگ را می‌توان به دو دسته‌ی قدیم و جدید تقسیم کرد:
برندینگ قدیم: جارچی‌ها پیام‌های تبلیغاتی را با صدای بلند برای مردمی می‌خواندند که تمایلی به شنیدن آن تبلیغات نداشتند.
برندینگ جدید: ۱) صاحبان مشاغل با فروتنی به آنچه مصرف‌کنندگان در تعریف برند آنها به دیگران می‌گویند، گوش می‌دهند. این مصرف‌کنندگان یا مشتریان در عمل (با خرید مجدد از شما) نیز از گفته‌هایشان درباره‌ی برند شما حمایت می‌کنند. ۲) صاحبان مشاغل نوآوری‌های مناسب را با هم ادغام می‌کنند تا محصولاتشان همچنان وفاداری مشتریان و تبلیغات زبانی آنها را جذب کند. «دکتر آگوستین فو»

۱۴. برند، برآیندی از نحوه‌ی برداشت یک فرد از یک سازمان خاص است. برندینگ درباره‌ی شکل‌گیری آن برداشت است. «اَشلی فریدلاین»

۱۵. برندینگ یک فرایند در جریان است که گذشته و حال شرکت شما را بررسی می‌کند و سپس یک شخصیت منسجم را برای شرکت و محصولات آن خلق می‌کند. ما تحلیل SWOT (نقاط قوت، نقاط ضعف، فرصت‌ها، خطرات) را انجام می‌دهیم و تمام مزایایی را بررسی می‌کنیم (واقعی و عاطفی) که محصولات یا خدمات برای مشتریان دارند.
ما عوامل مهمی را مرور می‌کنیم که محرک رشد و پیشرفت، قیمت گذاری، فرهنگ سازمانی و نقش‌آفرینان مهم بودند و به کمک همین نقش‌آفرینان مهم، همین‌طور رئیس شرکت و خدمات مشتری به جوابِ «شما که هستید» می‌رسیم. پس از آن، پیام برند را می‌سازیم. این یک فرایند شگفت‌انگیز است. «لویس گِلِر»

۱۶. برند مجموعه‌ای از انتظارات،‌ خاطرات، داستان‌ها و روابط است که روی‌هم‌رفته، تصمیم یک مصرف‌کننده را برای انتخاب یک محصول توجیه می‌کند. اگر مصرف‌کننده (فرقی نمی‌کند کسب‌وکار، خریدار، رأی‌دهنده یا اهداکننده باشد) نخواهد اضافه بر مبلغ استاندارد بپردازد، اگر نخواهد برند شما را انتخاب کند یا برای شما تبلیغ کند، در این صورت برند شما برای آن مشتری هیچ ارزشی ندارد. «سِث گادین»

۱۷. برند تصویری است که مردم از شرکت یا محصول شما در ذهن‌شان دارند. این تصور مردم از شما است که برند شما را می‌سازد یا به نقل از «زی فرانک»: «احساسی که مردم پس از تجربه‌ی یک محصول، خدمت یا شرکت (حتی به‌صورت غیرمستقیم) پیدا می‌کنند، هویت برند شما را می‌سازد. درست مانند ردی که از تماس آهن سرخِ داغ با ران گوساله به‌ جا می‌ماند». «آن هَندلی»

۱۸. توجه منبع کمیابی است. برندینگ تجربه‌ای است که بازاریاب‌ها برای جلب آن توجه خلق می‌کنند. «جِفری هارمون»

۱۹. برندینگ نماینده‌ی سازمان شما و به‌عبارتی شخصیت سازمان شما است. برندینگ معرف شماست و شما را از دیگران متمایز می‌کند. «دِیو کِرپِن»

۲۰. برند یک نام، اصطلاح، نشانه، نماد، طرح یا ترکیبی از همه‌ی آنها است که هدفش کمک به شناسایی کالاها و خدمات یک فروشنده یا گروهی از فروشندگان و تمایز قائل‌شدن میان آنها و رقبایشان است. «فیلیپ کاتلِر»

۲۱. «دان زاهورسکی»، گاوپرور پیرِ محله‌ی ما است. او دهه‌ها در کسب‌ و کار ثبت‌ شده‌ی خودش به‌ نام گاو اَنگِس مشغول به کار است، حتی از زمانی که پدر من کوچک بوده. اگر همراه «دان» به چراگاه بروید، او می‌تواند اصل‌ و نسب هر گاوی را به شما بگوید. «شماره اون برچسب چیه؟ ۰۲۸۲؟ او یکی دیگه از پسرای دامینِیتوره. مادرش واقعا گاو خوبی بود. پدرشم قهرمان بزرگی بود و دیگر اطلاعات لازم در خصوص آن گاو».
او تمام عمرش را صرف پرورش بهترین گاوهای اَنگِس کرده است. او گاوهای نری را که به مردم فروخته بود، اما از نحوه‌ی رفتارشان راضی نبود، باز از آنها خریده بود. او هرگز به برندهای تجاری، به تجربیات احساسی یا به لوگوها فکر نکرده است، اما به اعتبار و خدماتی که برای خریدارانش ارائه می‌کند، اهمیت زیادی می‌دهد. او نشان DZ را به کفل راست گاوهای نر داغ می‌زند. همه‌ی مردم این نواحی برند او را می‌شناسند. خود «دان» را هم می‌شناسند.
آنها می‌دانند برند DZ یعنی یک گاو نر معرکه. درسی که می‌توان از زندگی «دان» گرفت، این است: «برند، گاو نر را ارزشمند نمی‌کند. این اعتبار و شهرت «دان» است که گاوهای نرش را ارزشمند می‌کند. برند فقط راهی برای نشان‌دادن ارزش کنونی گاوهای اوست. «بِکی مَک‌کرِی»

۲۲. برند، آگاهی معنادار از یک محصول، یک خدمت یا حتی خودتان است (خواه خوب، بد یا بی‌تفاوت باشید). بازاریاب‌ها می‌خواهند مردم بر اساس چیزی که تصور می‌کنند که می‌شنوند، می‌بینند، می‌بویند، می‌چشند و به‌طورکلی احساس می‌کنند، برندی را از برندهای دیگر تشخیص بدهند و آن را باور کنند. «جاش موریتس»

۲۳. برند «مجموعِ نامحسوسی از ویژگی‌های یک محصول است: نام، بسته‌بندی، قیمت، تاریخ، اعتبار و نحوه‌ی تبلیغات آن.» «دیوید آگلوی»

۲۴. برندینگ شخصیت تعریف‌شده‌ی یک محصول، خدمت، شرکت، سازمان یا فرد است. بسیاری از افراد «لوگو» را با فرایند برندینگ اشتباه می‌گیرند؛ درصورتی‌که یک لوگوی خوب مصداقی از یک هویت تعریف‌شده برای فعالیت اقتصادی است، درست مانند یک پرچم یا سرود ملی که نماد یک کشور است. شخصیت برندی که خوب طراحی شده باشد می‌تواند در هر چیزی دیده شود، از خدمات مشتری گرفته تا محصولاتی که یک شرکت ممکن است عرضه کند.
تصور اشتباه دیگر درباره‌ی برندها این است که باید منعکس‌کننده‌ی یک کیفیت باشند و این گفته شاید در مورد برندی که درباره‌ی کیفیت است (مثلا لوگوی شانل که ایده‌ی لوکس‌بودن را در ذهن تداعی می‌کند) درست باشد، اما از طرف دیگر، لوگوی یک مغازه‌ی سمساری می‌تواند خوب طراحی شده باشد، اما مغایر با اهداف برند باشد، چون ظاهرش به‌گونه‌ای است که بسیار گران به‌نظر می‌رسد.
درست مانند هنرمندی که صدایش را پیدا می‌کند، هدف فرایند برندینگ هم باید این باشد که همیشه به‌گونه‌ای مختصر نشان بدهد تلاش شما منحصربه‌فرد است و سپس آن پیام را برای هر وسیله‌ و ابزاری به کار بگیرد. «مایکل پینتو»

۲۵. برند یک ایده‌ یا مفهوم شگفت در ذهن یک مشتری است که شما صاحب آن هستید. «اَل رایز»

۲۶. «برندینگ» کاری است که بازاریاب‌های تنبل و ناکارآمد برای پرکردن زمان و مشغول به نظر رسیدن، انجام می‌دهند. «دیوید میرمان اسکات»

۲۷. برندینگ موفق، کاری است که انجام می‌دهید، نه چیزی که می‌گویید یا نشان می‌دهید. برای داشتن یک برندینگ موفق باید دائما برای مشتریانتان تجربیات مثبت بسازید. برندینگ، حاصل عمل‌کردن به وعده‌هایتان است؛ حاصل جلب اعتماد مشتریان به اینکه برند شما نهایت تلاشش را می‌کند تا آنچه را که آنها می‌خواهند یا از شما انتظار دارند، برآورده کنید. این اعتماد منجر به انتخاب دوباره‌ی برند شما از سوی آنها می‌شود.
برندهای موفق هرگز وجود مشتریان خود را مسلم فرض نمی‌کنند. آنها هرگز فراموش نمی‌کنند که مهمترین چیز برای مشتریان، محصول یا خدمتی است که برند برای عرضه به آنها دارد؛ فراموش نمی‌کنند که مشتریان دچار تردید می‌شوند و باید توجه و اعتماد آنها را جلب کنند.
مشتریان بسته به محصول یا خدمت شما شامل یکی از گروه‌های زیر می‌شوند: مصرف‌کنندگان، مسئولان تدارکات، کارمندان، شرکا، همکاران، سرمایه‌گذاران، اهداکنندگان، تحلیل‌گران، منتقدان، اتحادیه‌ها، رسانه‌ها، رأی‌دهندگان و غیره. لوگو و طرح موضوع، برند نیستند. لوگو مظهرِ برند است. طرح موضوع، اگر ارزشی داشته باشد، به‌صورت منحصربه‌فرد و به‌یاد ماندنی وعده‌ی برند را بیان می‌کند. بیشتر طرح موضوعات موفق به این هدف منجر نمی‌شوند. «جیم سیگل»

۲۸. تبلیغات عمومی مانند شخصیت «سیرانو» (Cyrano) است، به زیر پنجره‌ی شما می‌آید و شروع به آواز‌خواندن می‌کند. مردم به مرور زمان به آن عادت می‌کنند و سپس نادیده‌اش می‌گیرند. اما اگر روکسان (Roxane) واکنش نشان بدهد، رابطه برقرار می‌شود. رابطه‌ی برند را یک پله بالاتر در نظر می‌گیریم. تبلیغات به دیالوگی تبدیل می‌شود که دعوت‌نامه‌ای به یک رابطه‌ است.» «لِستِر واندِرمَن»

۲۹. «یک برند در اصل محفظه‌ای برای تجربه‌ی کامل مشتری از یک محصول یا شرکت است.» «سِرگیو زیمان»

با اینکه تعاریف بازاریاب‌ها از برندسازی در ظاهر متفاوت است، اما اهمیت خلق برند به‌عنوان یک ابزار بازاریابی رقابتی بین آنها مشترک است. در جامعه‌ی امروز که ابزار و‌ سیستم رسانه‌های اجتماعیِ در حال تکامل در استفاده از اطلاعات بی‌‌تفاوت شده‌اند، برندها قادر به حفظ قدرت‌شان هستند، زیرا پیام مختصر آنها بر جو انباشته از خبر کنونی غلبه می‌کند. خلاصه‌ی کلام این است که مشتریان آینده‌ی شما تداعی‌های قوی و مثبتی از برند دارند که با دیدگاه‌شان یکی کرده‌اند.

الوبرند مرکز تجاری خرید و فروش برند ، خرید برند توتون ، برند آماده دخانیات ، برند سیگار آماده انتقال ، برند فروشی توتون ، خرید برند دخانیات ، برند آماده سیگار ، قیمت برند آماده دخانیات ، قیمت برند سیگار ، قیمت فروش برند دخانیات و سیگار ، نحوه خرید برند سیگار ، نحوه خرید برند توتون ، نحوه خرید برند دخانیات را از مجموعه هلدینگ الوبرند بخواهید ……….

29 تعریف برندینگ
۱. انجمن بازاریابی امریکا برند را این‌گونه تعریف می‌کند: «یک نام، اصطلاح، طرح، نماد یا هر مشخصه‌ی دیگری که محصول یا خدمت یک فروشنده را از محصول و خدمت فروشندگان دیگر متمایز می‌کند. اصطلاح حقوقی برند «نام بازرگانی» است. یک برند می‌تواند معرف یک کالا، مجموعه‌ای از کالاها یا تمام کالاهای یک فروشنده باشد. اگر از برند برای یک شرکت استفاده شود، اصطلاح کاربردی آن «نام تجاری» است.

۲. برند هویتِ شناخته‌ شده‌ی یک شرکت در خصوص محصولات و خدماتی است که ارائه می‌کند، افرون بر این، ماهیت آن چیزی است که شرکت به لحاظ خدمات و دیگر نگرانی‌های احساسی و نامحسوس مصرف‌کننده، طرفدار آن است. برندینگ زمانی اتفاق می‌افتد که یک فرد یا شرکت با پیام‌های توصیفی و اثرگذار و اظهارات نامحسوس یا آشکار چیزی را معرفی کند که شرکت یا فرد مظهر آن است. برای نمونه، آیا برند مقرون‌به‌صرفه‌ترین است، آیا مظهر خدمات برتر است، آیا تأمین‌کننده‌ی خدمات یا محصولات x، y و z است و به لحاظ زیست‌محیطی قابل‌ اعتماد است؟ هر پیام در برانگیختن احساس مخاطب، حساب‌ شده است و خلاصه‌ای از اصول اعتقادی فرد یا شرکت را در اختیار او قرار می‌دهد. «دونا آنتونوچی»

۳. برندینگ هنرِ همسوکردنِ چیزی که می‌خواهید مردم درباره‌ی شما فکر کنند با چیزی که مردم واقعا درباره‌ی شرکت شما فکر می‌کنند است و بالعکس. «جِی بِر»

۴. برند، ماهیتِ داستان منحصربه‌فردِ خود شخص است. این موضوع هم برای برندینگ شخصی و هم برای برندینگ کسب‌و‌کار صدق می‌کند. مهم، یافتن «خودِ» منحصربه‌فرد و اصیل‌تان است و اگر آن را پیدا نکنید، برند شما فقط یک ظاهرِ ساختگی خواهد داشت. قدرت یک لوگوی قوی در هویت برند به این است که یک تصویر ساده بتواند بی‌درنگ بیانگر پیام یک برند و موضوع آن باشد.
برخی از برندهای بزرگ قادرند این کار را بدون کلمات و فقط با نماد انجام بدهند و این آرزوی همه‌ی برندها است.این ویژگی، درست نمایانگر ماهیت پیام به ابتدایی‌ترین شکل آن است. عده‌ی کمی از عهده‌ی این کار برمی‌آیند. لوگوها بسیار مهم هستند، اما تنها جزئی از چیزی هستند که یک برند قوی را خلق می‌کند. لوگوها باید از استراتژی کلی‌تر برند پشتیبانی کنند که آن نیز از یک داستان برند بزرگ‌تر پشتیبانی می‌کند. «پل بایدِرمَن»

۵. برند دلیلِ انتخاب است. «شِریل بِرجیس»

۶. نماد برند، مانند چیزی‌ست که یک تصویر ذهنی از هویت برند را به‌جای می‌گذارد. «لِئو بِرنِت»

۷. برندسازی چیزی بیش از یک نام و نماد است. برند به‌وسیله‌ی افراد، تصاویر، فرهنگ، سبک، ادراک، کلمات، پیام‌ها، روابط عمومی، عقاید، رسانه‌های خبری و به‌ویژه رسانه‌های اجتماعی خلق می‌شود و متأثر از آنها است. درست مانند نوزادی که متولد می‌شود و نامی برایش انتخاب می‌کنند، برند نیز به پرورش، حمایت، رشد و توجه مداوم نیاز دارد تا بتواند شکوفا شود.
برخی از برندها چرخه‌ی زندگی دارند و درست مانند ما پیر می‌شوند. اما برندهای جاودانه‌ای هم وجود دارند که هرگز نمی‌میرند، بلکه دوباره متولد یا دوباره‌ ابداع می‌شوند. در این بین، عمر برخی از برندها کوتاه است، اما زندگی قدرتمندی دارند؛ به‌گونه‌ای که از خود یک میراث نمادین به‌جای می‌گذارند. «لیسا بایِر»

۸. برندینگ خلاصه‌ای از مأموریت، اهداف و روحیه‌ی جمعی یک شرکت است که با در نظر‌گرفتن عقاید شرکت و اصول زیبایی‌شناسی بیان می‌شود. «مارگی کلِیمان»
۹. برندها پیام‌های بازاریابی مختصری هستند که سبب ایجاد پیوندهای عاطفی با مصرف‌کنندگان می‌شوند. آنها شامل عناصر محسوس و نامحسوس هستند، عناصر نامحسوس با وعده‌ی خاص، شخصیت و موقعیت برند ارتباط دارند و عناصر محسوس نشانه‌های قابل شناسایی از قبیل لوگو، گرافیک، رنگ و صدا دارند. یک برند از طریق شخصیت خود به‌گونه‌ای نزد مشتریان صاحب ارزش می‌شود که سبب تمایز و برتری آن نسبت به محصولات مشابه دیگر می‌شود. داستانِ برند با ظرافت با ادراک مردم می‌آمیزد و همواره به مصرف‌کنندگان این احساس امنیت را می‌دهد که می‌دانند برای چه چیزی، پول پرداخت می‌کنند. در دنیایی که هر فردی یک هویت رسانه‌ای دارد، برند شما در تملک مشتریانتان است (همان‌طور که همیشه بوده است). «هایدی کوهِن»

۱۰. برندینگ از نظر من هویت محصولات یا خدمات است. مردم از نام، لوگو، طراحی یا ترکیبی از همه‌ی اینها برای شناسایی چیزی که در آستانه‌ی خریدش هستند، استفاده می‌کنند. یک برند خوب باید پیام واضحی برساند، قابل‌اعتبار باشد، با مشتریان رابطه‌ی عاطفی برقرار کند، به خریدار انگیزه‌ی خرید بدهد و سبب ایجاد حس وفاداری در مصرف‌کننده شود. «گینی دیتریک»

۱۱. برندسازی جمع‌ِ جزئی از تمام «تجربیاتی» است که مشتریان شما با کسب‌وکار شما دارند. برای داشتن یک برند موفق باید اصول «ایوان پاولوف» را درک کنید که من و برادرم جِفری در کتاب «Waiting For Your Cat to Bark» معرفی کرده‌ایم. برای مؤثر واقع‌شدن برندینگ باید ثبات، تکرار و تکیه‌گاه را رعایت کنید.
نکته: کتاب «Waiting for Your Cat to Bark» چگونگیِ تضعیف سودمندی مدل‌های رایج بازاریابیِ انبوه توسط رسانه‌های در حال ظهور را بررسی می‌کند.
ثبات: «پاولوف» هرگز بدونِ به صدا درآوردن زنگ، غذا نیاورد و هرگز بدون آوردن غذا، زنگ را به صدا درنیاورد.
تکرار: زنگ هر روز چندین بار به صدا درمی‌آمد.
تکیه‌گاه: پاولوف این آزمایش را با چیزی درآمیخت که سگ را احساساتی می‌کرد. تکرار و ثبات تنها زمانی برندینگ را خلق می‌کنند که پیام‌شان به یک تکیه‌گاه عاطفی وابسته باشد. این سخت‌ترین و ضروری‌ترین عنصری است که باید اصلاح شود.
با وجود این، به یاد داشته باشید که «پاولوف» تجربه‌ی آسانی‌تری داشت، چون سگ‌ها را انتخاب کرده بود که بهتر از هر حیوان دیگری، از صاحب‌شان حرف‌شنوی دارند. مشتریان امروزی بیشتر شبیه گربه هستند و به‌راحتی نمی‌توان آنها را ترغیب کرد. «برایان آیزِنبِرگ»

۱۲. در دنیای اجتماعی و مشتری‌ سالار امروز، بازاریاب‌ها ممکن است پول‌شان را صرف خلق یک برند کنند، اما مالک آن نخواهند شد. «شارلین لی» و «جاش بِرنوف» در کتاب تأثیرگذار خود به‌نام «Groundswell» می‌گویند: «برند شما چیزی است که مشتریان شما می‌گویند».
این گفته به آن معناست که شاید یک برند رابطه‌ی بین مصرف‌کننده و محصول باشد، اما شما به‌عنوان یک بازاریاب، باید با مصرف‌کنندگان رابطه برقرار کنید و درخصوص برندی که خلق کرده‌اید، تداعی‌های مثبت ایجاد کنید. هرچه این رابطه عمیق‌تر باشد، ارزش برند بیشتر خواهد شد. «نِیل فاینستاین»

۱۳. برندینگ را می‌توان به دو دسته‌ی قدیم و جدید تقسیم کرد:
برندینگ قدیم: جارچی‌ها پیام‌های تبلیغاتی را با صدای بلند برای مردمی می‌خواندند که تمایلی به شنیدن آن تبلیغات نداشتند.
برندینگ جدید: ۱) صاحبان مشاغل با فروتنی به آنچه مصرف‌کنندگان در تعریف برند آنها به دیگران می‌گویند، گوش می‌دهند. این مصرف‌کنندگان یا مشتریان در عمل (با خرید مجدد از شما) نیز از گفته‌هایشان درباره‌ی برند شما حمایت می‌کنند. ۲) صاحبان مشاغل نوآوری‌های مناسب را با هم ادغام می‌کنند تا محصولاتشان همچنان وفاداری مشتریان و تبلیغات زبانی آنها را جذب کند. «دکتر آگوستین فو»

۱۴. برند، برآیندی از نحوه‌ی برداشت یک فرد از یک سازمان خاص است. برندینگ درباره‌ی شکل‌گیری آن برداشت است. «اَشلی فریدلاین»

۱۵. برندینگ یک فرایند در جریان است که گذشته و حال شرکت شما را بررسی می‌کند و سپس یک شخصیت منسجم را برای شرکت و محصولات آن خلق می‌کند. ما تحلیل SWOT (نقاط قوت، نقاط ضعف، فرصت‌ها، خطرات) را انجام می‌دهیم و تمام مزایایی را بررسی می‌کنیم (واقعی و عاطفی) که محصولات یا خدمات برای مشتریان دارند.
ما عوامل مهمی را مرور می‌کنیم که محرک رشد و پیشرفت، قیمت گذاری، فرهنگ سازمانی و نقش‌آفرینان مهم بودند و به کمک همین نقش‌آفرینان مهم، همین‌طور رئیس شرکت و خدمات مشتری به جوابِ «شما که هستید» می‌رسیم. پس از آن، پیام برند را می‌سازیم. این یک فرایند شگفت‌انگیز است. «لویس گِلِر»

۱۶. برند مجموعه‌ای از انتظارات،‌ خاطرات، داستان‌ها و روابط است که روی‌هم‌رفته، تصمیم یک مصرف‌کننده را برای انتخاب یک محصول توجیه می‌کند. اگر مصرف‌کننده (فرقی نمی‌کند کسب‌وکار، خریدار، رأی‌دهنده یا اهداکننده باشد) نخواهد اضافه بر مبلغ استاندارد بپردازد، اگر نخواهد برند شما را انتخاب کند یا برای شما تبلیغ کند، در این صورت برند شما برای آن مشتری هیچ ارزشی ندارد. «سِث گادین»

۱۷. برند تصویری است که مردم از شرکت یا محصول شما در ذهن‌شان دارند. این تصور مردم از شما است که برند شما را می‌سازد یا به نقل از «زی فرانک»: «احساسی که مردم پس از تجربه‌ی یک محصول، خدمت یا شرکت (حتی به‌صورت غیرمستقیم) پیدا می‌کنند، هویت برند شما را می‌سازد. درست مانند ردی که از تماس آهن سرخِ داغ با ران گوساله به‌ جا می‌ماند». «آن هَندلی»

۱۸. توجه منبع کمیابی است. برندینگ تجربه‌ای است که بازاریاب‌ها برای جلب آن توجه خلق می‌کنند. «جِفری هارمون»

۱۹. برندینگ نماینده‌ی سازمان شما و به‌عبارتی شخصیت سازمان شما است. برندینگ معرف شماست و شما را از دیگران متمایز می‌کند. «دِیو کِرپِن»

۲۰. برند یک نام، اصطلاح، نشانه، نماد، طرح یا ترکیبی از همه‌ی آنها است که هدفش کمک به شناسایی کالاها و خدمات یک فروشنده یا گروهی از فروشندگان و تمایز قائل‌شدن میان آنها و رقبایشان است. «فیلیپ کاتلِر»

۲۱. «دان زاهورسکی»، گاوپرور پیرِ محله‌ی ما است. او دهه‌ها در کسب‌ و کار ثبت‌ شده‌ی خودش به‌ نام گاو اَنگِس مشغول به کار است، حتی از زمانی که پدر من کوچک بوده. اگر همراه «دان» به چراگاه بروید، او می‌تواند اصل‌ و نسب هر گاوی را به شما بگوید. «شماره اون برچسب چیه؟ ۰۲۸۲؟ او یکی دیگه از پسرای دامینِیتوره. مادرش واقعا گاو خوبی بود. پدرشم قهرمان بزرگی بود و دیگر اطلاعات لازم در خصوص آن گاو».
او تمام عمرش را صرف پرورش بهترین گاوهای اَنگِس کرده است. او گاوهای نری را که به مردم فروخته بود، اما از نحوه‌ی رفتارشان راضی نبود، باز از آنها خریده بود. او هرگز به برندهای تجاری، به تجربیات احساسی یا به لوگوها فکر نکرده است، اما به اعتبار و خدماتی که برای خریدارانش ارائه می‌کند، اهمیت زیادی می‌دهد. او نشان DZ را به کفل راست گاوهای نر داغ می‌زند. همه‌ی مردم این نواحی برند او را می‌شناسند. خود «دان» را هم می‌شناسند.
آنها می‌دانند برند DZ یعنی یک گاو نر معرکه. درسی که می‌توان از زندگی «دان» گرفت، این است: «برند، گاو نر را ارزشمند نمی‌کند. این اعتبار و شهرت «دان» است که گاوهای نرش را ارزشمند می‌کند. برند فقط راهی برای نشان‌دادن ارزش کنونی گاوهای اوست. «بِکی مَک‌کرِی»

۲۲. برند، آگاهی معنادار از یک محصول، یک خدمت یا حتی خودتان است (خواه خوب، بد یا بی‌تفاوت باشید). بازاریاب‌ها می‌خواهند مردم بر اساس چیزی که تصور می‌کنند که می‌شنوند، می‌بینند، می‌بویند، می‌چشند و به‌طورکلی احساس می‌کنند، برندی را از برندهای دیگر تشخیص بدهند و آن را باور کنند. «جاش موریتس»

۲۳. برند «مجموعِ نامحسوسی از ویژگی‌های یک محصول است: نام، بسته‌بندی، قیمت، تاریخ، اعتبار و نحوه‌ی تبلیغات آن.» «دیوید آگلوی»

۲۴. برندینگ شخصیت تعریف‌شده‌ی یک محصول، خدمت، شرکت، سازمان یا فرد است. بسیاری از افراد «لوگو» را با فرایند برندینگ اشتباه می‌گیرند؛ درصورتی‌که یک لوگوی خوب مصداقی از یک هویت تعریف‌شده برای فعالیت اقتصادی است، درست مانند یک پرچم یا سرود ملی که نماد یک کشور است. شخصیت برندی که خوب طراحی شده باشد می‌تواند در هر چیزی دیده شود، از خدمات مشتری گرفته تا محصولاتی که یک شرکت ممکن است عرضه کند.
تصور اشتباه دیگر درباره‌ی برندها این است که باید منعکس‌کننده‌ی یک کیفیت باشند و این گفته شاید در مورد برندی که درباره‌ی کیفیت است (مثلا لوگوی شانل که ایده‌ی لوکس‌بودن را در ذهن تداعی می‌کند) درست باشد، اما از طرف دیگر، لوگوی یک مغازه‌ی سمساری می‌تواند خوب طراحی شده باشد، اما مغایر با اهداف برند باشد، چون ظاهرش به‌گونه‌ای است که بسیار گران به‌نظر می‌رسد.
درست مانند هنرمندی که صدایش را پیدا می‌کند، هدف فرایند برندینگ هم باید این باشد که همیشه به‌گونه‌ای مختصر نشان بدهد تلاش شما منحصربه‌فرد است و سپس آن پیام را برای هر وسیله‌ و ابزاری به کار بگیرد. «مایکل پینتو»

۲۵. برند یک ایده‌ یا مفهوم شگفت در ذهن یک مشتری است که شما صاحب آن هستید. «اَل رایز»

۲۶. «برندینگ» کاری است که بازاریاب‌های تنبل و ناکارآمد برای پرکردن زمان و مشغول به نظر رسیدن، انجام می‌دهند. «دیوید میرمان اسکات»

۲۷. برندینگ موفق، کاری است که انجام می‌دهید، نه چیزی که می‌گویید یا نشان می‌دهید. برای داشتن یک برندینگ موفق باید دائما برای مشتریانتان تجربیات مثبت بسازید. برندینگ، حاصل عمل‌کردن به وعده‌هایتان است؛ حاصل جلب اعتماد مشتریان به اینکه برند شما نهایت تلاشش را می‌کند تا آنچه را که آنها می‌خواهند یا از شما انتظار دارند، برآورده کنید. این اعتماد منجر به انتخاب دوباره‌ی برند شما از سوی آنها می‌شود.
برندهای موفق هرگز وجود مشتریان خود را مسلم فرض نمی‌کنند. آنها هرگز فراموش نمی‌کنند که مهمترین چیز برای مشتریان، محصول یا خدمتی است که برند برای عرضه به آنها دارد؛ فراموش نمی‌کنند که مشتریان دچار تردید می‌شوند و باید توجه و اعتماد آنها را جلب کنند.
مشتریان بسته به محصول یا خدمت شما شامل یکی از گروه‌های زیر می‌شوند: مصرف‌کنندگان، مسئولان تدارکات، کارمندان، شرکا، همکاران، سرمایه‌گذاران، اهداکنندگان، تحلیل‌گران، منتقدان، اتحادیه‌ها، رسانه‌ها، رأی‌دهندگان و غیره. لوگو و طرح موضوع، برند نیستند. لوگو مظهرِ برند است. طرح موضوع، اگر ارزشی داشته باشد، به‌صورت منحصربه‌فرد و به‌یاد ماندنی وعده‌ی برند را بیان می‌کند. بیشتر طرح موضوعات موفق به این هدف منجر نمی‌شوند. «جیم سیگل»

۲۸. تبلیغات عمومی مانند شخصیت «سیرانو» (Cyrano) است، به زیر پنجره‌ی شما می‌آید و شروع به آواز‌خواندن می‌کند. مردم به مرور زمان به آن عادت می‌کنند و سپس نادیده‌اش می‌گیرند. اما اگر روکسان (Roxane) واکنش نشان بدهد، رابطه برقرار می‌شود. رابطه‌ی برند را یک پله بالاتر در نظر می‌گیریم. تبلیغات به دیالوگی تبدیل می‌شود که دعوت‌نامه‌ای به یک رابطه‌ است.» «لِستِر واندِرمَن»

۲۹. «یک برند در اصل محفظه‌ای برای تجربه‌ی کامل مشتری از یک محصول یا شرکت است.» «سِرگیو زیمان»

با اینکه تعاریف بازاریاب‌ها از برندسازی در ظاهر متفاوت است، اما اهمیت خلق برند به‌عنوان یک ابزار بازاریابی رقابتی بین آنها مشترک است. در جامعه‌ی امروز که ابزار و‌ سیستم رسانه‌های اجتماعیِ در حال تکامل در استفاده از اطلاعات بی‌‌تفاوت شده‌اند، برندها قادر به حفظ قدرت‌شان هستند، زیرا پیام مختصر آنها بر جو انباشته از خبر کنونی غلبه می‌کند. خلاصه‌ی کلام این است که مشتریان آینده‌ی شما تداعی‌های قوی و مثبتی از برند دارند که با دیدگاه‌شان یکی کرده‌اند.