خرید برند اماده توتون

الوبرند مرکز خرید و فروش برند آماده ، برند آماده محصولات آرایشی ، شوینده ، سلولزی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مواد شوینده ، خرید برند آماده محصولات شوینده ، خرید برند اماده مواد غذایی ، خرید برند اماده توتون ، خریدبرند سیگار، برند آماده توتون ، برند آماده فروشی مواد غذایی ، فروش علامت تجاری ، برند فروشی قیمت مناسب را از مجموعه الو برند بخواهید .......

الوبرند مرکز خرید و فروش برند آماده ، برند آماده محصولات آرایشی ، شوینده ، سلولزی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مواد شوینده ، خرید برند آماده محصولات شوینده ، خرید برند اماده مواد غذایی ، خرید برند اماده توتون ، خریدبرند سیگار، برند آماده توتون ، برند آماده فروشی مواد غذایی ، فروش علامت تجاری ، برند فروشی قیمت مناسب را از مجموعه الو برند بخواهید …….

مایندست خود را تغییر دهید تا بتوانید عملکرد بهتری در محیط کاری خود داشته باشید. ایران مدیر به دنبال بهترین راه‌هاست تا به مغزمان یاری دهد که هنگام کار بهتر عمل کند. در این مقاله با انجام پژوهش‌های روان‌شناسی و مصاحبه با رهبران حوزه، نشان می‌دهیم روان‌شناسی چگونه به شما کمک می‌کند بر موانع محیط کار چیرگی یابید و در حرفه‌تان بدرخشید. اندکی تغییر مایندست می‌تواند تغییر زیادی ایجاد کند.تا اندازه‌ای راست می‌گویید؛ آن‌ها خوش‌اقبال‌ و بااستعداد هستند، ولی شرط می‌بندم که هرگز فکر نمی‌کنید بتوان سطح موفقیت آن‌ها را با استفاده از راهبردهای خاصی به دست آورد.الوبرند مرکز خرید و فروش برند آماده ، برند آماده محصولات آرایشی ، شوینده ، سلولزی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مواد شوینده ، خرید برند آماده محصولات شوینده ، خرید برند اماده مواد غذایی ، خرید برند اماده توتون ، خریدبرند سیگار، برند آماده توتون ، برند آماده فروشی مواد غذایی ، فروش علامت تجاری ، برند فروشی قیمت مناسب را از مجموعه الو برند بخواهید …….
البته، اگر شد چه؟! اگر به‌جای اشاره به ژنتیک یا شرایط مساعد، دربارۀ مایندستی بپرسیم که این ستاره‌ها را به اوج برد، چه می‌شود؟ درست است که تنها مایندست (ذهنیت) نیست (تیلور سوئیفت نمی‌تواند فقط به خودش تلقین کند خوانندۀ خوبی است؛ مهارتش باید ذاتی باشد)، ولی فقط مهارت هم نیست. اگر مهارت به‌تنهایی بود، بسیاری از خوانندگان با استعدادی مشابه او، جهانی می‌شدند.
بی‌شک چیز دیگری در اینجا مؤثر است و اگر بتوانیم به همان مایندست «برنده»‌ای دست یابیم که سبب می‌شود قهرمانان، قهرمان شوند، شاید راهبردهایی بیابیم تا هنگام کار عملکرد بهتری داشته باشیم.الوبرند مرکز خرید و فروش برند آماده ، برند آماده محصولات آرایشی ، شوینده ، سلولزی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مواد شوینده ، خرید برند آماده محصولات شوینده ، خرید برند اماده مواد غذایی ، خرید برند اماده توتون ، خریدبرند سیگار، برند آماده توتون ، برند آماده فروشی مواد غذایی ، فروش علامت تجاری ، برند فروشی قیمت مناسب را از مجموعه الو برند بخواهید …….
به‌منظور واکاوی این نظریه، با یکی از سخنرانان حرفه‌ای به نام سیمون هزلدین (Simon Hazeldine)، صحبت کردیم. او مشاورِ حوزه‌های رهبری، عملکرد فروش و عصب‌شناسی کاربردی و نویسندۀ موفق پنج کتاب است، ازجمله این کتاب: «برندۀ درونی: تاکتیک‌های روان‌شناسی عملکرد که به شما مزیت نامنصفانه می‌دهند».
هزلدین که کارشناسی‌ارشد روان‌شناسی دارد، در مورد عنصرهای اصلی افراد «برنده» در هر صنعتی صحبت کرده است؛ اینکه پرسنل چطور می‌توانند از روان‌شناسی عملکرد بهره بگیرند تا در نقش‌هایشان بهتر کار کنند (یا دنبال نقش تازه‌ای بگردند) و یا اینکه چطور محیطی را به دست آورند بتوانید در آن به بهترینِ خودِ حرفه‌ای‌شان برسند.
عنصرهای اصلی افراد برنده
چهار عنصر در فرد برنده هست که هزلدین بدان‌ها اشاره می‌کند:
• سطح بالای اعتماد به نفس و باور به خود
• واضح‌بودن هدف
• توانایی مسئولیت‌پذیری شخصی (نه سرزنش شرایط یا سایرین) به‌خاطر موفقیت‌ها و شکست‌ها
• سطح بالای تاب‌آوری و تمایل به استفاده از فنون مدیریت ذهن در موقعیت‌های چالشی


از هزلدین پرسیدم به نظر او کارکنان پیش از همه باید کدام عنصر را داشته باشند تا در نقش‌شان بهتر کار کنند؟ گفت: «چیزی که نخست باید حل شود، وضوح هدف است. مرور گستردۀ بیش از ۱۰۰ تحقیق روان‌شناسی دربارۀ هدف‌گذاری به این نتیجه رسید که اثر سودمند هدف‌گذاری بر عملکردِ در تکلیف، یکی از استوارترین و تکرارپذیرترین یافته‌های روان‌شناسی است».
بی‌شک پشت این نکته حقیقتی است. جست‌وجوی عبارتِ «عملکرد در تکلیف و هدف‌گذاری» در گوگل، تحقیق‌ها و نظریه‌های روان‌شناسی بسیاری را نشان می‌دهد که بسیاری به دهه‌های ۴۰ و ۵۰ میلادی بازمی‌گردند. آن زمان مفهوم «هدف‌گذاری» در حال یافتنِ اعتباری چشمگیر در حوزۀ علم بود.
تحقیقی که منتو، کلین و لوکه (Mento, Klein, & Locke) (1992) انجام دادند، برای ۱۱۴ دانشجوی درس‌های کسب‌وکار در دورۀ کارشناسی، سه هدف را با سطح‌های مختلف (از آسان تا مشکل) تعیین کرد. گروه چهارمی هم بود که به آن‌ها گفتند: «حداکثر تلاش‌تان را بکنید». سپس از هر شرکت‌کننده خواسته شد کاربردهای اشیای معمول (چهار، هفت یا دوازده کاربرد) را در یک دقیقه فهرست کنند. جالب بود که با افزایش سختی هدف، عملکرد در تکلیف افزایش یافت که احتمالاً شبیه رخدادی است که برای شما رخ می‌دهد؛ یعنی زمانی که هدف‌های مشخص و سختی را در رسیدن وضع کرده‌اید که وقتی به آن‌ها برسید، شاید به شما توانایی دهد به ارتقای مدنظرتان دست یابید.اما رخدادِ جالب‌تر از همه برای گروهی که به آن گفته شد «حداکثر تلاش‌تان را بکنید»، رخ داد. این گروه در مقایسه با گروهی که هدف‌های مشخص و سختی داشت، فوق‌العاده ضعیف‌تر کار کرد. به گفتۀ لوکه و لاثام (Locke & Latham) (2002): «وقتی افراد می‌کوشند حداکثر تلاش‌شان را بکنند، این‌ کار را انجام نمی‌دهند. هدف‌هایی با حداکثر تلاش، ارجاع خارجی ندارند، بنابراین نامتعارف تعریف می‌شوند. این امر گستره‌ای از سطوح قابل‌قبولی از عملکرد را به وجود می‌آورد که وقتی سطح هدف مشخص باشد، وجود ندارد».منتو، کلین و لوکه در تحقیقات خود نشان می‌دهند هدف‌گذاری به‌خودی‌خود تنها عنصر مهم افراد «برنده» نیست. هدف‌ها باید راهبردی، مشخص و از نظر شخصی قابل‌توجه باشند.
در جایگاه کارمند، شاید گام نخست شما در راه عملکرد بهتر، انتخاب هدف‌های مشخص‌تر و مشکل‌تر باشد. به جای اینکه بگویید: «می‌خواهم کارزار ویدئویی جذابی ایجاد کنم»، شاید بشود هدف‌تان را به این صورت ریز کنید: «می‌خواهم کارزار ویدئویی‌ای ایجاد کنم که صد هزار بازدید جذب کند و نرخ تبدیل پنج درصد داشته باشد».
هزلدین نشان می‌دهد هدف‌گذاری‌تان باید به سه پرسش مهم پاسخ دهد:
۱) چرا می‌خواهید به هدف‌تان برسید؟
۲) هدف‌تان چیست؟ (هرچه مشخص‌تر و واضح‌تر باشد، بیشتر احتمال دارد به آن برسید)
۳) چطور می‌خواهید به هدف‌تان برسید؟
انجمن آموزش و توسعۀ امریکا تحقیقی انجام داد و دریافت افرادی که به شخص دیگری متعهدند، ۶۵ درصد بیشتر امکان دارد که هدف‌هایشان را کامل کنند. برای اطمینان بیشتر از اینکه در هدف‌گذاری و رسیدن به هدف‌های محیط کارتان موفق می‌شوید، بیان هدف‌ها برای مدیر یا مربی (Mentor) امر مهمی است.
چگونه در کار با استفاده از مایندست به اوج عملکرد برسید؟
تاکنون هدف‌گذاری و سایر عنصرهای ضروری برای افراد برنده را بررسی کرده‌ایم. حال ببینیم چطور باید از دیگر جنبه‌های روان‌شناسی عملکرد بهره بگیرید تا به سطوح بالاتر موفقیت در محیط کار برسید.
از هزلدین سوال شد که آیا باید از روان‌شناسی عملکرد استفاده کنیم تا در نقش‌های کنونی‌مان که می‌خواهیم در آن‌ها بدرخشیم، یاری‌گر ما باشد، یا اینکه از آن به‌صورت ابزاری استفاده کنیم که کمک می‌کند مسیر کاری‌ای را برگزینیم که در آن موفق‌ترین خواهیم بود؟ به‌طور خلاصه، جواب او هر دو مورد بود: «روان‌شناسی عملکرد می‌تواند کمک کند افراد با استاندارد بالاتری عمل کنند و در هر موقعیت یا نقشی، بیشترین استفاده را از ظرفیت‌شان ببرند». البته اگر افراد به شکل عمیق‌تری به نقاط قوت، علایق و شور درونی‌شان توجه کنند، امکان دارد نقشی را برگزینند که برای آن مناسب‌ترند».
شتاب‌گرفتن موفقیت با برگزیدن نقشی هماهنگ با نقاط قوت‌تان
بی‌شک چنین امری منطقی است. الون ماسک (Elon Musk) در نقشش می‌درخشد چون با قوت‌هایش همخوانی دارد. شاید با استفاده از روش‌های شناختی مشابه، در هر جای دیگری به موفقیت برسید ولی احتمالا ًبه موفقیتی با این اندازه دست نخواهید یافت.
اگر به نقش‌تان علاقه‌مند نیستید مشکل است بتوانید در اوج عملکردتان کار کنید. هرچه قدر برای انجام نقش‌تان پُرحرارت باشید و با نقاط قوت‌ شما همخوانی داشته باشد، باز هم دچار اضطراب و احساسات منفی دیگری در محیط کار می‌شوید که شما را از اینکه هر زمان در اوج باشید، باز می‌دارد.
خوشبختانه هزلدین بیان می‌کند: «روان‌شناسی عملکرد همچنین می‌تواند موجب قوی‌ترشدنِ سطح تاب‌آوری یا استحکام ذهنی افراد شود تا از آن‌ها در برخورد با اضطراب‌های محیط کار امروزی پشتیبانی کند. تکنیک‌های مدیریت اضطراب که قهرمانان نخبه به‌طور گسترده‌ای از آن‌ها بهره می‌برند تا با فشار مسابقه روبه‌رو شوند، به افراد امکان تغییر و کنترل روش فکری و احساسی‌شان را می‌دهد و بی‌شک در محیط کار نیز قابل‌استفاده هستند».
برخی از تکنیک‌های مدیریت اضطراب که به‌منظور بهترکردنِ عملکرد افراد و کمک به کنترل و کاهش احساسات منفی استفاده می‌شوند، عبارتند از:
• تفکر مثبت یا گفت‌وگوی مثبت با خود
• بازخوانی ذهنی موقعیت پیش از عملکرد واقعی (که در آن موفقیت را تصور می‌کنید)
• تمرین اعتمادبه‌نفس پیش از رویداد و در حین آن
فرض کنیم پیش از ارائۀ مهمی دربارۀ بازاریابی، مضطرب هستید؛ همان‌طور که بازیکن NFL (لیگ ملی فوتبال امریکا) پیش از بازی بزرگش اضطراب پیدا می‌کند. می‌توانید از تفکر مثبت یا گفت‌وگوی مثبت با خود بهره بگیرید تا مایندست بااعتمادبه‌نفسی ایجاد کنید. برای مثال، هرچند ممکن است احمقانه یا غیرطبیعی به نظر برسد، شاید پیش از ارائه به این فکر کنید که «قوی‌ام؛ شجاعم؛ می‌دانم چه کار می‌کنم؛ باهوشم»؛ یا هر عبارت انگیزشی دیگری. شاید لازم باشد کمی تمرین کنید تا ببینید کدام روش برایتان مناسب‌تر به نظر می‌رسد.
توجه کنید لازم نیست از گفت‌وگوی با خودی استفاده کنید که ناصادقانه به نظر می‌رسد. اگر به خود بگویید «راحتم» ولی این‌طور نباشد، تاکتیک مؤثری نخواهد بود. در مقابل، جای «راحت» را با «برانگیخته» عوض کنید تا به اضطرابی که دارید نام مناسبی داده باشید.
راهبرد دیگری که می‌توانید درباره علل اضطراب در محیط کار استفاده کنید، تصویرسازی است؛ یعنی ایجاد تصویری مشخص و جزئی از قرارگرفتن در محیطی آرام و راحت. حتی می‌توانید این تصویرسازی ابتدایی را با تکنیک‌های بدنی در حالِ راحتی ترکیب کنید، مثل زمانی که ماساژ می‌گیرید یا یوگا تمرین می‌کنید.
پیش از ارائۀ کاری مهم، همان صحنه‌ای را تصور کنید که در محیط راحت تمرین کرده‌اید. این تاکتیک می‌تواند به سه شیوه به شما کمک کند: نخست، سبب پرت‌شدن حواس از لحظۀ حال می‌شود؛ دوم، تصور صحنۀ آرام می‌تواند به ناخودآگاهتان یادآوری کند راحت‌شدن اشکالی ندارد؛ سوم، صحنه‌ها می‌توانند محرکی برای بدن‌تان شوند و همان حسی را به خاطر آورند که وقتی نخستین‌بار آن را تصور کردید، داشتید. برای مثال، اگر معمولاً در یوگا که بدن‌تان راحت است، صحنه‌ای را متصور می‌شوید و بعد در ارائه آن را تصویرسازی می‌کنید، بدن‌تان یاد می‌گیرد در احساسی قرار گیرد که حین یوگا داشت.
چه اصولی را برای برند شدن در نظر بگیریمالوبرند مرکز خرید و فروش برند آماده ، برند آماده محصولات آرایشی ، شوینده ، سلولزی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مواد شوینده ، خرید برند آماده محصولات شوینده ، خرید برند اماده مواد غذایی ، خرید برند اماده توتون ، خریدبرند سیگار، برند آماده توتون ، برند آماده فروشی مواد غذایی ، فروش علامت تجاری ، برند فروشی قیمت مناسب را از مجموعه الو برند بخواهید …….

١- نامی که برای برند یا محصول مان انتخاب می کنیم، باید نامی منحصر به فرد و به یاد ماندنی تر باشد مثلا می توان نام خانوادگی را روی محصول قرار داد البته انتخاب نام خانوادگی برای برند هم منوط به این است که نامی مناسب و درخور بیان باشد و اثر گذاری مطلوب روی مشتریان داشته باشد.

در انتخاب نام برند دقت کنید که بنیاد و شالوده ارتباط با مشتری حفظ شود، به طوری که نام برند، مشتری را از فضای تجاری ما دور نکند.

نامی برای برند انتخاب کنیم که همیشه در اذهان باقی بماند، قابلیت تلفظ برای همگان داشته باشد، از لحاظ صوت و معنی دلنشین باشد و اهداف ما در خصوص تولید و پخش محصول در واژه و نام برند مستتر باشد.

٢- انتخاب نشان تجاری یا لوگو از اهمیتی همانند نام برند برخوردار است که بسیار مهم و قابل توجه است. لوگوی خوب معرف یک محصول خوب است. انتخاب یک لوگوی خوب به ما کمک می کند که به مشتری بگوییم ما چه کسی هستیم و قرار است چه محصولی را به مشتری ارائه و چه نیازهایی را از او برطرف کنیم.

لوگو باید شفاف باشد یعنی وقتی مشتری لوگوی محصول ما را می بیند، باید برایش نیت و پیام ما از تولید محصول قابل فهم باشد.

لوگو باید به نحوی طراحی شود که اگر قرار است در رسانه های همگانی برای معرفی و تبلیغ بیشتر درج کنیم، قابلیت ایجاد در اندازه ها و ابعاد مختلف را داشته باشد.

٣- دیگر زمان این گذشته است که تولیدکنندگان محصولات خود را تولید کنند و هیچ توجهی به نظرات مصرف کنندگان و مخاطبان نداشته باشند. در عصر حاضر باید به برقراری روابط پایدار با مشتریان بیندیشید، نیازهای مشتریان را در حد توانایی و امکانات خود برآورده کنید، برای ایجاد ارتباطی موثر و دو سویه با مشتریان به ایجاد یک سایت اینترنتی یا کانال اقدام کنید و به راحتی از نظرات مصرف کنندگان از طریق این سایت یا کانال مطلع شوید.

٤-صداقت را سرلوحه کارتان قرار دهید. در معرفی محصول و تبلیغات از اغراق بپرهیزید و به مشتری وعده هایی ندهید که خارج از توان تان است. اجازه دهید مشتری صداقت شما را ببیند و به شما اعتماد کند.

٥- از توجه به رقیبان غافل نشویم، رقیبان کارمان را شناسایی کنیم و موقعیت آنها را بسنجیم.

گاهی لازم است برای برد و پیشرفت بیشتر با رقیبان از موضع قدرت و مقابله حذر کنیم و به همکاری با آنها بپردازیم و این مختص زمانی است که وضعیت موجود بازار به نفع ما نیست.

الوبرند مرکز خرید و فروش برند آماده ، برند آماده محصولات آرایشی ، شوینده ، سلولزی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مواد شوینده ، خرید برند آماده محصولات شوینده ، خرید برند اماده مواد غذایی ، خرید برند اماده توتون ، خریدبرند سیگار، برند آماده توتون ، برند آماده فروشی مواد غذایی ، فروش علامت تجاری ، برند فروشی قیمت مناسب را از مجموعه الو برند بخواهید …….

٦- شناخت مشتریان هم بسیار حائز اهمیت است. هر گروه از مشتریان ممکن است شرایط، ویژگی ها و طرز تفکر خاصی داشته باشند که باید نحوه عرضه محصول مان برای هر یک از این گروه ها اختصاصی باشد.

الوبرند مرکز خرید و فروش برند آماده ، برند آماده محصولات آرایشی ، شوینده ، سلولزی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مواد شوینده ، خرید برند آماده محصولات شوینده ، خرید برند اماده مواد غذایی ، خرید برند اماده توتون ، خریدبرند سیگار، برند آماده توتون ، برند آماده فروشی مواد غذایی ، فروش علامت تجاری ، برند فروشی قیمت مناسب را از مجموعه الو برند بخواهید …….

٧- بسته بندی محصول بسیار مهم است. بسته بندی با توجه به هریک از گروه های مصرف کننده و نیز زمان مناسبتی استفاده از محصول باید متغیر و متفاوت باشد.

مزیت های برندسازی چیست؟

اگر یک شرکت یا کارخانه برای نشان تجاری خود بتواند برندسازی انجام دهد و برند شرکت در ذهن مردم و مخاطبان ماندگار شود، مزیت های فراوانی خواهد داشت. مهم ترین آن این است که شرکت مشتریان وفادار خود را پیدا می کند و همین مشتریان برای شرکت نماد تبلیغات خواهند شد.

6مزیت عمده برند سازی

الوبرند مرکز خرید و فروش برند آماده ، برند آماده محصولات آرایشی ، شوینده ، سلولزی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مواد شوینده ، خرید برند آماده محصولات شوینده ، خرید برند اماده مواد غذایی ، خرید برند اماده توتون ، خریدبرند سیگار، برند آماده توتون ، برند آماده فروشی مواد غذایی ، فروش علامت تجاری ، برند فروشی قیمت مناسب را از مجموعه الو برند بخواهید …….

1 – تایید و افزایش اعتبار شرکت به طوری که داشتن یک نام تجاری که برند سازی شده، خود دلیل اعتبار برای شرکت است.

2- برند باعث تایید بیشتر توسط مشتریان خواهد شد و فروش بیشتر محصولات را در برخواهد داشت.

3 – افزایش تعداد مشتریان وفادار

4 – یک برند قوی، پتانسیل بازگشت مشتریان ناراضی را خواهد داشت

5 – باعث ایجاد شناخت در بین مشتریان شده و ارتباط حتی عاطفی بین شرکت و محصولات با مشتریان برقرار خواهد شد

6 – پیام و شعار شرکت به خوبی در بین مخاطبان انتقال خواهد یافت.

الوبرند مرکز خرید و فروش برند آماده ، برند آماده محصولات آرایشی ، شوینده ، سلولزی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مواد شوینده ، خرید برند آماده محصولات شوینده ، خرید برند اماده مواد غذایی ، خرید برند اماده توتون ، خریدبرند سیگار، برند آماده توتون ، برند آماده فروشی مواد غذایی ، فروش علامت تجاری ، برند فروشی قیمت مناسب را از مجموعه الو برند بخواهید …….

با وجود فضای رقابتی که بین شرکت ها و صنعت های مختلف است، داشتن یک برند موفق و نمونه بیش از هر چیزی مورد توجه کارفرمایان است. هر شرکتی از استراتژی های خاص خود برای رسیدن به موفقیت استفاده می کند.

کیفیت محصولات و خدمات برای داشتن یک برند خوب لازم است. برند نام یک محصول، خدمات، ایده و… را برای مصرف کنندگان تداعی می کند. برندی که بتواند نیاز مصرف کنندگان را برآورده کند یک برند موفق خواهد بود.

ویژگی های کلی که مخصوص یک برند موفق است، شامل موارد زیر است:

الوبرند مرکز خرید و فروش برند آماده ، برند آماده محصولات آرایشی ، شوینده ، سلولزی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مواد شوینده ، خرید برند آماده محصولات شوینده ، خرید برند اماده مواد غذایی ، خرید برند اماده توتون ، خریدبرند سیگار، برند آماده توتون ، برند آماده فروشی مواد غذایی ، فروش علامت تجاری ، برند فروشی قیمت مناسب را از مجموعه الو برند بخواهید …….

1 – شناخت مصرف کنندگان

2 – منحصر به فرد بودن

3 – انگیزه و اشتیاق

4 – ثبات و پایداری

5 – ایجاد فضای رقابتی

6 – شناخته شدن

7 – مدیریت صحیح

1 – شناخت مصرف کنندگان

یک برند خوب از مصرف کنندگان و بازار هدف شناخت کافی دارد و نحوه ارتباط با مصرف کنندگان و شناخت آنها را می داند. هر برندی یکسری مشتریان دائمی و همیشگی دارد، بنابراین حفظ و نگهداری این مشتریان هم از دیگر اهداف برندهای موفق است. تلاش برای شناخت مصرف کننده و برطرف کردن نیازهای آنها در تولید یک محصول خوب از ویژگی های یک برند موفق است.

الوبرند مرکز خرید و فروش برند آماده ، برند آماده محصولات آرایشی ، شوینده ، سلولزی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مواد شوینده ، خرید برند آماده محصولات شوینده ، خرید برند اماده مواد غذایی ، خرید برند اماده توتون ، خریدبرند سیگار، برند آماده توتون ، برند آماده فروشی مواد غذایی ، فروش علامت تجاری ، برند فروشی قیمت مناسب را از مجموعه الو برند بخواهید …….

2 – منحصر به فرد بودن

داشتن یک برند یعنی ایجاد یک نام تجاری منحصر به فرد و متفاوت از دیگر برندها مثلا برند اپل یک برند شناخته شده در سراسر جهان است که با تولید محصولاتی با خلاقیت بالا منحصر به فرد است. برای منحصر به فرد بودن باید خدماتی را ارائه دهید که در عین جذابیت برای مصرف کننده دارای یک ویژگی خوب، متفاوت و جدید باشد.

3- انگیزه و اشتیاق

الوبرند مرکز خرید و فروش برند آماده ، برند آماده محصولات آرایشی ، شوینده ، سلولزی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مواد شوینده ، خرید برند آماده محصولات شوینده ، خرید برند اماده مواد غذایی ، خرید برند اماده توتون ، خریدبرند سیگار، برند آماده توتون ، برند آماده فروشی مواد غذایی ، فروش علامت تجاری ، برند فروشی قیمت مناسب را از مجموعه الو برند بخواهید …….

شاید بتوان بدون انگیزه و اشتیاق کافی یک برند را برای مدت کوتاهی ایجاد کرد اما گسترش و پیشرفت این برند بدون انگیزه کافی امکان پذیر نیست مثلا اگر افراد موفقی مثل استیو جابز را در نظر بگیرید. آنچه باعث موفقیت روزافزون وی شده بود، انگیزه و علاقه ای بود که به برند و تجارت خود داشت.

4- ثبات و پایداری در کیفیت

الوبرند مرکز خرید و فروش برند آماده ، برند آماده محصولات آرایشی ، شوینده ، سلولزی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مواد شوینده ، خرید برند آماده محصولات شوینده ، خرید برند اماده مواد غذایی ، خرید برند اماده توتون ، خریدبرند سیگار، برند آماده توتون ، برند آماده فروشی مواد غذایی ، فروش علامت تجاری ، برند فروشی قیمت مناسب را از مجموعه الو برند بخواهید …….

پایداری در کیفیت، محصولات و خدماتی که ارائه می دهیم باعث می شود که مشتریان دائمی افزایش یابند. وقتی یک مشتری به شرکت یا برند شما مراجعه می کند تا محصولات مورد نظرش را خریداری کند، اگر کیفیت و مرغوبیت همیشگی را در کالای مورد نظر نبیند، قطعا برند دیگری را برای خرید انتخاب خواهد کرد بنابراین چون فضای رقابتی بین برندها وجود دارد، هر چقدر این کیفیت دائمی و همیشگی باشد، مشتریان بیشتری هم وجود خواهند داشت.

5- ایجاد فضای رقابتی

الوبرند مرکز خرید و فروش برند آماده ، برند آماده محصولات آرایشی ، شوینده ، سلولزی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مواد شوینده ، خرید برند آماده محصولات شوینده ، خرید برند اماده مواد غذایی ، خرید برند اماده توتون ، خریدبرند سیگار، برند آماده توتون ، برند آماده فروشی مواد غذایی ، فروش علامت تجاری ، برند فروشی قیمت مناسب را از مجموعه الو برند بخواهید …….

یک برند خوب باید دارای یک تیم کاری فعال باشد که ویژگی اصلی این سیستم ایجاد فضای رقابتی و بهبود خدمات یک برند نسبت به دیگر برندهاست. یک برند خوب هیچ گاه در انتظار رسیدن مشتریان نیست، بلکه خود به دنبال مشتریان رفته و از راه های مختلفی که در بازاریابی وجود دارد برای جذب مشتری تلاش می کند. یک برند خوب تلاش می کند چیزی بیش از آنچه را مشتریان انتظار دارند در اختیارشان قرار دهد.

6 – شناخته شدن

شناخته شدن یک برند زمانی است که یک نام تجاری از راه های مختلفی برای شناساندن خود به مشتریان استفاده می کند. معمولا برندهای بزرگ شناخته شده هستند، چون این برندها به دلیل محبوبیت، قدمت و داشتن محصولات خوب تقریبا برای تمام مشتریان شناخته شده هستند. این برندها از تبلیغات فراوان استفاده می کنند حتی خیلی از آنها برندهای بین المللی هستند.

الوبرند مرکز خرید و فروش برند آماده ، برند آماده محصولات آرایشی ، شوینده ، سلولزی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مواد شوینده ، خرید برند آماده محصولات شوینده ، خرید برند اماده مواد غذایی ، خرید برند اماده توتون ، خریدبرند سیگار، برند آماده توتون ، برند آماده فروشی مواد غذایی ، فروش علامت تجاری ، برند فروشی قیمت مناسب را از مجموعه الو برند بخواهید …….

7 – مدیریت صحیح

در پس هر برند موفقی یک مدیریت صحیح وجود دارد. یک برند موفق از ابتدا استراتژی ها و تکنیک های نوینی برای مدیریت سیستم کاری خود استفاده می کند. مدیریت خوب باید با ایجاد یک تیم کاری موفق بتواند به اهدافش رسیده و در راه کسب موفقیت قدم بردارد.

انجام چه اقداماتی جهت حفظ موفقیت و بهبود برندینگ موثر هستند؟

الوبرند مرکز خرید و فروش برند آماده ، برند آماده محصولات آرایشی ، شوینده ، سلولزی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مواد شوینده ، خرید برند آماده محصولات شوینده ، خرید برند اماده مواد غذایی ، خرید برند اماده توتون ، خریدبرند سیگار، برند آماده توتون ، برند آماده فروشی مواد غذایی ، فروش علامت تجاری ، برند فروشی قیمت مناسب را از مجموعه الو برند بخواهید …….

برای حفظ موفقیت در برندینگ باید نیازها و خواسته های مشتریان را با مقتضیات زمان به خوبی شناسایی و استراتژی برند و شرکت را در هر زمان متناسب با آن برنامه ریزی کرد.

برندینگ با تجربیات و برداشت های قبلی مشتریان از بازار در ارتباط خواهد بود و در کنار جذب عده ای، مشخصا بخشی از مشتریان را دور خواهد کرد ولی برندینگ موفق باید جهت بازگشت مشتریان از دست رفته نیز تلاش کند. این کار تنها در سایه تحقیقات میدانی درست، بررسی عملکرد و رضایت مشتریان و تعیین استراتژی تبلیغاتی صحیح امکان پذیر است، در عمل، مدیریت برند پایه و اساس مناسبی را برای بازاریابی و ارتباطات ایجاد خواهد کرد که عدم توجه به آن ممکن است باعث عقب افتادن از رقبا شود.

بازسازی و بهبود برندینگ، مرحله ای حساس و مهم در تاریخ هر تجارتی خواهد بود و کوچک ترین اشتباه ممکن است موجب از دست رفتن مشتریان کنونی شود، ولی در نقطه مقابل، برندینگ حرفه ای و مشاوره با متخصصان امر می تواند تجارت را متحول کرده و مشتریان را تا چندین برابر افزایش دهد.
یک برند قابل تشخیص و دوست داشتنی یکی از با ارزش‌ترین دارایی است که یک شرکت در اختیار دارد درواقع برندینگ یا برندسازی بخش مهمی از فرآیند رشد و توسعه کسب‌وکارها به شمار می‌رود. تمام سازمان‌ها به دنبال ایجاد رابطه‌ای احساسی و پایدار با مشتریان خود هستند تا از طریق آن بتوانند به جایگاه مناسب در بازار دست یابند اما به یاد داشته باشید که برند سازی بسیار بیشتر از یک آرم (لوگو) جالب یا یک تبلیغ خوب است.
بنابراین برای داشتن موقعیت رقابتی مناسب، شما نیاز به یک برند یا نام تجاری خوب و آشنایی با فرآیند ایجاد آن یعنی برندینگ دارید. قبل از اینکه به برندینگ چیست و اهمیت آن و چگونگی برند سازی بپردازم، بیایید به اصول اولیه بازگردیم:
برند چیست؟
برند درواقع واژه، طرح، نماد یا هر ویژگی دیگری است که تصویری متمایز از محصولات شما نسبت به محصولات رقبا می‌سازد یا مجموعه‌ای از ویژگی‌هایی است که یک سازمان را از سازمان دیگر متمایز می‌کند. به زبان ساده برند قولی است که به مشتریانتان می‌دهید و به آن‌ها می‌گویید که انتظار چه نوع محصولات و خدماتی را از شما داشته باشند.
موسس آمازون، جف بزوس، حتی بهتر می‌گوید: «برند شما همان چیزی است که دیگران وقتی در اتاق نیستید، درباره شما می‌گویند.»
بنابراین برند فقط ویژگی جسمی نیست بلکه احساساتی را که مصرف‌کنندگان نسبت به شرکت یا محصول دارند نیز می‌باشد. این ترکیب از نشانه‌های جسمی و عاطفی هنگامی ایجاد می‌شود که در معرض نام، لوگو، هویت بصری یا حتی پیام ابلاغ شده قرار گیرد.
محصولی را می‌توان توسط سایر افراد یک بازار به راحتی کپی کرد، اما یک برند همیشه بی‌نظیر خواهد بود. به عنوان مثال ، Pepsi و Coca-Cola بسیار شبیه به هم هستند، اما به دلایلی، برخی از افراد بیشتر با Coca-Cola و برخی دیگر با Pepsi ارتباط دارند.
به طور خلاصه، یک برند احساسات شخص در مورد یک محصول یا شرکت خاص است. هر فرد نسخه خاص خود را ایجاد می‌کند و برخی از برندها به دلیل احساس مصرف‌کننده نسبت به آن‌ها، محبوبیت خود را افزایش یا کاهش می‌دهند.
برندینگ چیست؟
در پاسخ به سوال برندینگ چیست باید بگوییم که فرآیند ایجاد نام یا تصویری منحصربه‌فرد از یک محصول در ذهن مشتریان است. هنگام برندینگ یا برندسازی، شما به کمی زمان، کمی تحقیق و درکی عمیق از نحوه عملکرد خود نیاز دارید تا برندی به‌یادماندنی با پیامی قوی داشته باشید.
برند سازی قطعاً یک فرایند تکرارشونده است. با این حال، تلاش مداوم منجر به ایجاد روابط طولانی مدت و ارتباط با قلب مشتریان خواهد شد. این می‌تواند منجر به افزایش مداوم در فروش، پروژه‌های بیشتر، مراجعه به کلمات و حمایت از محصولات یا خدمات شما شود.
اکنون، داشتن برند موفق و برندسازی ساده است؟ حقیقت این است: برندینگ یک شبه اتفاق نمی‌افتد … یا حتی در چند ماه.
اهمیت برندینگ یا برندسازی
نام تجاری یا برند شما احتمالاً یکی از مهمترین دارایی‌های سازمانتان است. این به سازمان شما هویت می‌بخشد، کسب و کار شما را به یاد ماندنی می‌کند، مصرف‌کنندگان را ترغیب به خرید از شما می‌کند، از بازاریابی و تبلیغات پشتیبانی می‌کند و باعث افتخار کارمندانتان می‌شود.
حال چگونه برند سازی کنید؟
برندسازی یک فرآیند پیچیده است که نیاز به برنامه‌ریزی دقیق و رویکرد حساب شده دارد. هنگام ساختن یک برند قدرتمند چیزهای زیادی باید در نظر بگیرید که به برخی از آن‌ها در زیر اشاره کردیم:

الوبرند مرکز خرید و فروش برند آماده ، برند آماده محصولات آرایشی ، شوینده ، سلولزی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مواد شوینده ، خرید برند آماده محصولات شوینده ، خرید برند اماده مواد غذایی ، خرید برند اماده توتون ، خریدبرند سیگار، برند آماده توتون ، برند آماده فروشی مواد غذایی ، فروش علامت تجاری ، برند فروشی قیمت مناسب را از مجموعه الو برند بخواهید …….

۱٫ ابتدا بازار هدف خود را مشخص کنید
ابتدا در مورد شناخت مشتریان هدف خود فکر کنید و آن‌ها را درک کنید. برای برقراری ارتباط موثر، باید عناصر مؤثر بر مشتریان هدف خود را شناسایی کرده و روی اعمال نفوذ آن‌ها تمرکز کنید. به همین دلیل، پیام و تصویر شما باید برای بخش خاصی از جامعه منحصربه‌فرد باشد. تلاش برای جذب همه افراد کار بیهوده‌ای است.
با یک یا دو گروه از مشتریان کلیدی شروع کنید و به‌آرامی ازآنجا رشد کنید. در مورد این گروه‌ها منتقدانه فکر کنید، آن‌ها چه کسانی هستند؟ چه نیازی دارند؟ چه می‌خواهند؟ چگونه عمل می‌کنند؟ آن‌ها چه دوست دارند؟ چه چیزی باعث ایجاد انگیزه و جذب آن‌ها می‌شود؟ و چگونه می‌خواهید با آن‌ها صحبت کنید؟

۲٫ مخاطب مورد نظر خود را تعیین کنید
پایه و اساس ایجاد برندینگ تعیین مخاطب مورد نظر است که روی آن تمرکز خواهید کرد. شما نمی‌توانید همه را خوشحال کنید، بنابراین یاد بگیرید که بهترین برند سازی ممکن را برای مجموعه خاصی از کاربران ایجاد کنید. سعی نکنید همه را خوشحال کنید. این غیرممکن است. نگران نباشید؛ خودتان باشید؛ حتی اگر این بدان معنا باشد که چیزهایی را بگویید که هیچ‌کس دیگری نخواهد گفت. به یاد داشته باشید، کار شما کسب رضایت همه نیست. شما در کسب‌وکاری هستید که باید آن را توسعه دهید، نه این‌که همه را خوشنود کنید.
هنگام برندینگ، این نکته را به خاطر بسپارید که دقیقاً به چه کسی می‌خواهید برسید. رسالت و پیام خود را متناسب با نیازهای دقیق آن‌ها تنظیم کنید. رفتارهای دقیق و سبک زندگی مصرف‌کنندگان خود را بفهمید.

الوبرند مرکز خرید و فروش برند آماده ، برند آماده محصولات آرایشی ، شوینده ، سلولزی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مواد شوینده ، خرید برند آماده محصولات شوینده ، خرید برند اماده مواد غذایی ، خرید برند اماده توتون ، خریدبرند سیگار، برند آماده توتون ، برند آماده فروشی مواد غذایی ، فروش علامت تجاری ، برند فروشی قیمت مناسب را از مجموعه الو برند بخواهید …….

۳٫ در برندینگ باید هدف داشته باشید و ارزش خلق کنید
هدف پشت برند خود را کشف کنید. هر برند موفق پشت سر خود هدف قدرتمندی دارد. چهار سؤال وجود دارد که باید هنگام تعیین هدف از برند خود بپرسید:
• چرا وجود دارید؟
• چه چیزی شما را متمایز می‌کند؟
• چه مشکلی را حل می‌کنید؟
• چرا مردم باید مراقبت کنند؟
شما از این ایده‌ها برای آگاهی از برند خود، از طریق شعار (tagline)، نام، صدا، پیام‌، داستان‌ها، تصاویر و موارد دیگر استفاده خواهید کرد.
مطالعات نشان می‌دهد که ۵۰٪ از مصرف‌کنندگان در سراسر جهان می‌گویند که در حال حاضر براساس ارزش و تأثیر نام برند یک شرکت خریداری می‌کنند. بنابراین باید بسیار تلاش کنید تا بتوانید برندینگ خود را از دیگران متمایز کنید.
سیمون سینک (Simon Sinek) متخصص رهبری، الگوی تأثیرگذاری را با نام «دایره طلایی» بیان کرده است که می‌تواند در شناسایی هدف پشت هر کاری در کسب و کار یا زندگی کمک کند. ۳ قسمت از دایره طلایی به صورت زیر تعریف می‌شوند:
• چه چیزی (What): محصولات یا خدماتی که به مشتریان خود ارائه می‌دهید
• چگونه (How): چیزهایی که شما را از رقابت متمایز می‌کند
• چرا (Why): دلیل اشتیاق و دلیل وجود شما
به طور کلی شما باید به آنچه انجام می‌دهید، ارزش ایجاد کنید. لازم نیست شرکت اپل باشید تا محصول شگفت‌انگیزی تولید کنید. برای خلق ارزش ابتدا این سؤالات را از خود بپرسید:
• چه چیزی محصولات، خدمات و شرکت شما را از رقبا متمایز می‌کند؟
• چه ارزشي را ارائه می‌دهید و آن ارزش چقدر با آنچه توسط رقباي شما ارائه می‌شود، متفاوت است؟
• این مزایا چگونه بر احساسات مشتریان شما تأثیر می‌گذارد؟
• آیا نام تجاری من با نحوه بازاریابی‌ من هماهنگ است؟

الوبرند مرکز خرید و فروش برند آماده ، برند آماده محصولات آرایشی ، شوینده ، سلولزی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مواد شوینده ، خرید برند آماده محصولات شوینده ، خرید برند اماده مواد غذایی ، خرید برند اماده توتون ، خریدبرند سیگار، برند آماده توتون ، برند آماده فروشی مواد غذایی ، فروش علامت تجاری ، برند فروشی قیمت مناسب را از مجموعه الو برند بخواهید …….

۴٫ برندینگ را با تحقیق، همراه کنید
هرگز نباید دقیقاً از آنچه برندهای بزرگ در صنعت شما انجام می‌دهند تقلید کنید اما، باید از آنچه که آن‌ها به خوبی انجام می‌دهند آگاه باشید. شروع به یادگیری از رقبایتان کنید. شما فقط با مطالعه و تحقیق درباره کسب‌وکارهای صنعت خود می‌توانید بیاموزید. لوگوهای آن‌ها چطور است؟ تفاوت آن‌ها از یکدیگر
چیست؟ چگونه با مشتری برخورد می‌کنند؟ مهم است که شما از ویژگی‌های آنان کپی نکنید، بلکه به انگیزه‌های پشت این انتخاب‌ها نگاه کنید.

۵٫ ویژگی منحصربه‌فرد خود را مشخص کنید
همیشه برندهایی با بودجه‌های بزرگتر و منابع بیشتری برای فرماندهی صنعت شما وجود دارند اما توجه داشته باشید که محصولات، خدمات و مزایای شما فقط متعلق به خودتان هستند. ویژگی خاص خود را که برند شما را متفاوت می‌کند، مشخص کنید. به‌عنوان‌مثال، اگر قیمت‌های پایین‌تری از رقبای خود ارائه می‌دهید، می‌توانید این نکته را بر روی نام برند خود تأکید کنید. در غیر این صورت، راهی پیدا کنید که خودتان را خاص کنید.
برای مثال اپل فقط یک شرکت کامپیوتری نیست. یکی از خصوصیات اصلی آن، طراحی تمیز است و یک مزیت مهم سهولت استفاده از ابزارهای اپل است. از بسته‌بندی‌های منحصربه‌فرد گرفته تا رویدادهای خبری آن‌ها، اپل همیشه به مشتریان یادآوری می‌کند که می‌توان محصولاتشان را در خارج از جعبه (قالب دستگاه) استفاده کرد.
آیا شعار برندسازی اپل در سال‌های ۱۹۹۷-۲۰۰۲ را به خاطر دارید؟ «متفاوت فکر کنید». این مفهوم امروزه همچنان ادامه دارد.

الوبرند مرکز خرید و فروش برند آماده ، برند آماده محصولات آرایشی ، شوینده ، سلولزی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مواد شوینده ، خرید برند آماده محصولات شوینده ، خرید برند اماده مواد غذایی ، خرید برند اماده توتون ، خریدبرند سیگار، برند آماده توتون ، برند آماده فروشی مواد غذایی ، فروش علامت تجاری ، برند فروشی قیمت مناسب را از مجموعه الو برند بخواهید …….

۶٫ صدای منحصربه‌فرد برند خود را تشکیل دهید
صدای (voice) شما در برندینگ به رسالت، مخاطبان و صنعت شرکت شما بستگی دارد. صدای برندتان همان نحوه ارتباط شما با مشتریان و نحوه پاسخ آن‌ها به شما است. صدای برند می‌تواند:
• حرفه‌ای
• دوستانه
• رسمی
• معتبر
• فنی
• تبلیغاتی
• محاوره‌ای
• آموزنده (حاوی اطلاعات مفید)
در نهایت، شما می‌خواهید صدای برند خود را به گونه‌ای انتخاب کنید که معقول باشد و با مشتریان هدفتان سازگار باشد. خواهید دید که اگر صدای برند صحیح را بیابید و استفاده کنید، قوی‌ترین شانس ارتباط با مصرف‌کنندگان را دارید. این امر به ویژه هنگام انتشار مقالات وبلاگ یا پست‌های رسانه‌های اجتماعی بسیار مهم است. حفظ صدای سازگار به شما کمک می‌کند تا تصویر برند شما در کانال‌های مختلف به همان روش شناخته شود.

الوبرند مرکز خرید و فروش برند آماده ، برند آماده محصولات آرایشی ، شوینده ، سلولزی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مواد شوینده ، خرید برند آماده محصولات شوینده ، خرید برند اماده مواد غذایی ، خرید برند اماده توتون ، خریدبرند سیگار، برند آماده توتون ، برند آماده فروشی مواد غذایی ، فروش علامت تجاری ، برند فروشی قیمت مناسب را از مجموعه الو برند بخواهید …….

۷٫ برند خود را مانند یک شخص تعریف کنید
هنگامی‌که اطلاعات مشتریان را جمع‌آوری کردید، تلاش کنید برند خود را به‌عنوان یک فرد تعریف کنید. اگر شرکت شما یک فرد باشد، چه نوع شخصی است؟ مرد یا زن؟ پیر یا جوان؟ کدام نوع لباس را انتخاب می‌کند؟ چطور صحبت می‌کند؟
آیا شما خوشحال خواهید شد که آن را ببینید اگر به‌عنوان یک غریبه به شما نزدیک شود؟ غذاها و فیلم‌های موردعلاقه آن چیست؟ چه لحنی از صدا برای این مخاطب مناسب خواهد بود؟ کدام نوع زبان بیشترین تأثیر را خواهد داشت؟ چه تصاویری توجه آن‌ها را به خود جلب می‌کند؟ پاسخ به این سؤالات ممکن است هرگز برای مشتریان مطرح نشود، اما این سؤالات به شما کمک می‌کند تا بهتر و دقیق‌تر برندینگ یا برندسازی کنید.

۸٫ یک داستان برند و پیام بسازید
هنگام برندینگ، به طور دقیق بگویید که شما چه کسی هستید؟ از صدایی (لحن) که برای برند خود انتخاب کرده‌اید استفاده کنید. پیام شما باید کاملاً با برند شما همراه باشد و به صورت مداوم منتقل شود. این بخش از فرایند برند سازی فراتر از لوگو و شعار شما می‌باشد و جنبه‌های کلیدی را تعریف می‌کند:
• تو کی هستی؟
• چه چیزی ارائه می‌دهی؟
• چرا مردم باید به تو توجه کنند؟
یک داستان تجاری فرصتی برای برقراری ارتباط در سطح انسانی است و با مصرف‌کنندگان خود ارتباط عاطفی مستقیمی برقرار می‌کند. این بدان معنی است که زبانی که شما استفاده می‌کنید باید احساسی و قابل درک باشد. آن را ساده و واضح بیان کنید. در هنگام ایجاد یک داستان برند، آنچه محصول شما می‌تواند انجام دهد را بیان نکنید بلکه چرا برای مشتری مهم است را بگویید.

الوبرند مرکز خرید و فروش برند آماده ، برند آماده محصولات آرایشی ، شوینده ، سلولزی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مواد شوینده ، خرید برند آماده محصولات شوینده ، خرید برند اماده مواد غذایی ، خرید برند اماده توتون ، خریدبرند سیگار، برند آماده توتون ، برند آماده فروشی مواد غذایی ، فروش علامت تجاری ، برند فروشی قیمت مناسب را از مجموعه الو برند بخواهید …….

۹٫ لوگو (logo) و شعار (tagline) تجاری ایجاد کنید
وقتی در مورد چگونگی ساختن یک برند فکر می‌کنید، احتمالاً تصاویر اولین چیزی است که به ذهنتان می‌آید. در این مرحله ممکن است کمی نیاز به خلاقیت داشته باشید.
لوگو در همه مواردی که مربوط به شغل شما است ظاهر خواهد شد و به هویت شما، کارت تلفن و به رسمیت شناختن وعده‌های شما تبدیل خواهد شد. بنابراین باید برای ایجاد چیزی استثنایی برای تقویت هویت بصری کسب و کار خودتان، زمان و پول خرج کنید.
آیا در برندینگ کسب و کارتان نیاز به کمک دارید؟ یک طراح حرفه‌ای یا آژانس را برای طراحی لوگو و هویت برندتان استخدام کنید تا به شما در برجسته کردن برند کمک کند. تخصص آن‌ها به شما اطمینان می‌دهد که یک برند بی‌نظیر و منحصربه‌فرد برای کسب و کار خود به دست ‌آورید. یک طراح همچنین می‌تواند دستورالعمل‌های برند را تهیه کند تا با برنامه‌های آینده شما از نظر لوگو و پالت رنگی یا فونت سازگاری داشته باشد. یک راهنمای سبک برندینگ قوی موارد زیر را شامل می‌شود:
• اندازه و نحوه قرار دادن لوگو
• پالت رنگ
• تایپوگرافی و فونت
• نمادنگاری
• عکس/سبک تصویر
• عناصر وب
با یک طراح حرفه‌ای یا آژانس خلاق و با تجربه برند سازی و طراحی هویت کار کنید تا به شما در برندینگ کمک کند.

الوبرند مرکز خرید و فروش برند آماده ، برند آماده محصولات آرایشی ، شوینده ، سلولزی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مواد شوینده ، خرید برند آماده محصولات شوینده ، خرید برند اماده مواد غذایی ، خرید برند اماده توتون ، خریدبرند سیگار، برند آماده توتون ، برند آماده فروشی مواد غذایی ، فروش علامت تجاری ، برند فروشی قیمت مناسب را از مجموعه الو برند بخواهید …….

۱۰٫ برند خود را در هر جنبه‌ای از کسب و کار خود ادغام کنید
برند شما باید در هر آنچه مشتریتان قادر به دیدن، خواندن و شنیدن است قابل مشاهده و انعکاس باشد. برای مثال اگر مشتری وارد مطبتان شود یا مشتری وارد فروشگاه شما شود، نام برندتان باید در محیط نمایش داده شود. هر چیزی که ملموس باشد – از کارت ویزیت گرفته تا تبلیغات، بسته‌بندی محصول – نیاز به لوگوی برند شما دارد.
در هر پلتفرم دیجیتال، اطمینان حاصل کنید که برندتان در همه جا یکسان است. از راهنمای سبک برند خود برای ایجاد سازگاری با تصاویری مانند استفاده از رنگ و لوگو، فونت، عکاسی و غیره استفاده کنید.
وب‌سایت مهمترین ابزار برای بازاریابی برند شما است. وقتی وب‌سایت خود را طراحی می‌کنید: صدا (لحن)، پیام و شخصیت خود را در محتوا وارد کنید. همچنین در رسانه‌های اجتماعی نیز باید این قوانین را رعایت کنید.
ویدیو را فراموش نکنید! یوتیوب(YouTube)، فیسبوک (Facebook)، اینستاگرام (Instagram) و تلگرام همه سیستم عامل‌هایی هستند که باید با صدای برند و شخصیت منحصربه‌فرد شما محتوا را اجرا کنند.
برای کسانی که به پادکست علاقه دارند، به موضوعی پایبند باشید که از پیام، ارزش و صدای برند شما پشتیبانی کند.

الوبرند مرکز خرید و فروش برند آماده ، برند آماده محصولات آرایشی ، شوینده ، سلولزی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مواد شوینده ، خرید برند آماده محصولات شوینده ، خرید برند اماده مواد غذایی ، خرید برند اماده توتون ، خریدبرند سیگار، برند آماده توتون ، برند آماده فروشی مواد غذایی ، فروش علامت تجاری ، برند فروشی قیمت مناسب را از مجموعه الو برند بخواهید …….

۱۱٫ با برند خود به همه‌چیزهایی که می‌خواهید برسید
برند شما باید بخش بزرگی از همه‌چیز شما باشد و با زندگی شما عجین شود. این نه‌تنها باید در لباس‌های شما بلکه در هر کاری که با دوستان و همکاران کسب‌وکار خود انجام می‌دهید، بروز کند درواقع شما (و کارمندان خود) بهترین طرفداران بازاریابی برند خود هستید.
هیچ کس برند شما را بهتر از خودتان نمی‌داند، بنابراین گسترش این کلمه بر عهده شماست. هنگام استخدام کارمندان، اطمینان حاصل کنید که آن‌ها فرهنگی متناسب با رسالت، چشم‌انداز و ارزش‌های برند شما دارند. کارمندان را تشویق کنید تا یک برند شخصی ایجاد کنند که با فرایند برندگذاری شرکت شما همسو باشد و این باعث تقویت هر چه بیشتر می‌شود.
مشتریان وفادار خود را ترغیب کنید که نظرات را ارسال کنند یا مطالب خود را به اشتراک بگذارند.

الوبرند مرکز خرید و فروش برند آماده ، برند آماده محصولات آرایشی ، شوینده ، سلولزی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مواد شوینده ، خرید برند آماده محصولات شوینده ، خرید برند اماده مواد غذایی ، خرید برند اماده توتون ، خریدبرند سیگار، برند آماده توتون ، برند آماده فروشی مواد غذایی ، فروش علامت تجاری ، برند فروشی قیمت مناسب را از مجموعه الو برند بخواهید …….

۱۲٫ مشتریان را از برند خود آگاه کنید
بعد از اینکه درک کردید برندینگ چیست می‌توانید با استفاده از تکنیک‌های متفاوت بازاریابی، آگاهی به
برند را گسترش دهید:

الوبرند مرکز خرید و فروش برند آماده ، برند آماده محصولات آرایشی ، شوینده ، سلولزی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مواد شوینده ، خرید برند آماده محصولات شوینده ، خرید برند اماده مواد غذایی ، خرید برند اماده توتون ، خریدبرند سیگار، برند آماده توتون ، برند آماده فروشی مواد غذایی ، فروش علامت تجاری ، برند فروشی قیمت مناسب را از مجموعه الو برند بخواهید …….

• وب‌سایت
وب‌سایت شما مهمترین ابزار بازاریابی است که برای رشد و توسعه کسب و کار و برندینگ در اختیار دارید. این مکان جایی است که مصرف‌کنندگان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شغل شما به آن مراجعه می‌کنند و در صورت آماده شدن اقدام به عمل (CTA) و خرید می‌کنند. نه تنها تجربه کاربر برای تبدیل باید استثنایی باشد، بلکه پیام شما نیز باید داستان برند شما را بازگو کند.
مهم است که هنگام راه‌اندازی وب‌سایت باید از همه موارد مناسب استفاده کنید، از ثبت نام دامنه گرفته تا میزبانی وب، سیستم صحیح مدیریت محتوا و … . از همه مهمتر اینکه وب‌سایت شما باید سریع بارگذاری شود (سرعت لود وب‌سایت زیاد باشد) و سازگار با موبایل باشد.
اکثر فعالیت‌های بازاریابی برند شما باعث می‌شوند ترافیک به وب‌سایتتان بازگردد. گذشته از یک رابط کاربری حرفه‌ای و زیبا، محتوای شما باید باکیفیت و قانع‌کننده باشد.• سئو (SEO) و بازاریابی محتوا
یکی از موثرترین راه‌های طولانی مدت برای افزایش آگاهی از برند و ایجاد ترافیک ارگانیک مربوط به وب‌سایت، بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO) و محتوای مناسب است.
روش‌های زیادی برای دستیابی به موقعیت در نتایج موتور جستجو وجود دارد. یک استراتژی تعریف شده برای بازاریابی با محتوا به شما کمک می‌کند تا با مخاطب هدف خود ارتباط برقرار کنید و از طریق سفر مشتری خود از آن‌ها پشتیبانی کنید که ایجاد اعتماد به برند می‌شود تا در نهایت منجر به خرید شود. از همه مهمتر، بخش اصلی تلاش SEO و انتشار مطالب شما همیشه وبلاگ وب‌سایت شما خواهد بود. هنگام ساختن وبلاگ برای برندینگ باید در نظر بگیرید:

الوبرند مرکز خرید و فروش برند آماده ، برند آماده محصولات آرایشی ، شوینده ، سلولزی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مواد شوینده ، خرید برند آماده محصولات شوینده ، خرید برند اماده مواد غذایی ، خرید برند اماده توتون ، خریدبرند سیگار، برند آماده توتون ، برند آماده فروشی مواد غذایی ، فروش علامت تجاری ، برند فروشی قیمت مناسب را از مجموعه الو برند بخواهید …….

کدام محتوا با مخاطب هدف شما هم‌خوانی خواهد داشت؟
چگونه محتوا در نتایج جستجوی ارگانیک پیدا می‌شود؟
زمانبندی مناسب انتشار چه موقع است؟
برنامه تبلیغ مطالب چیست؟

توجه داشته باشید که محتوای برند همچنین می‌تواند به عنوان اینفوگرافیک، ویدئو، پادکست، مطالعات موردی، عکس‌ها و موارد دیگر وجود داشته باشد.
• رسانه‌های اجتماعی
مصرف‌کنندگان اغلب از رسانه‌های اجتماعی مانند: لینکدین، فیس‌بوک، توییتر و یا اینستاگرام برای تصمیم‌گیری در مورد خرید از یک برند استفاده می‌کنند.
چگونه برند شما می‌تواند از طریق رسانه‌های اجتماعی به بهترین نحو آموزش، ارتباط و تعامل با مشتریان داشته باشد؟
هر برندی باید از طریق ارسال مطالب مرتبط و با کیفیت بالا به طور مداوم در تمام شبکه‌های اجتماعی ابتدا اعتماد مشتری را جلب ‌کند سپس وفاداری خود را ثابت ‌کند و در نهایت از محصولات و خدمات برند تجاری خود دفاع می‌کند.
• تبلیغات
ایجاد یک کمپین تبلیغاتی موفق برای برند شما مجموعه‌ای از چالش‌های منحصربه‌فرد را به همراه دارد. عناصر متعددی وجود دارد که به اثربخشی کلی تبلیغات کمک می‌کند. یک کمپین تبلیغاتی با درآمد بالا به شدت به موارد زیر متکی است:
• اهداف تبلیغات
• مخاطب هدف
• ردیابی عملکرد دقیق
• کپی و طراحی خلاقانه و قانع‌کننده
جذابیت تبلیغات برای برندینگ این است که می‌تواند نتایج کوتاه مدت سریع داشته باشد.
علاووه برموارد بالا تاکتیک‌های زیادی برای ایجاد آگاهی از برند وجود دارد مانند: ایمیل مارکتینگ، همکاری با کسب و کارهای محلی، ساخت پادکست و … که با قرار دادن تمام این مؤلفه‌ها با یک استراتژی و اجرای مداوم، مشتی است که هر کسب و کار جدید برای ایجاد برند موفق نیاز دارد.

الوبرند مرکز خرید و فروش برند آماده ، برند آماده محصولات آرایشی ، شوینده ، سلولزی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مواد شوینده ، خرید برند آماده محصولات شوینده ، خرید برند اماده مواد غذایی ، خرید برند اماده توتون ، خریدبرند سیگار، برند آماده توتون ، برند آماده فروشی مواد غذایی ، فروش علامت تجاری ، برند فروشی قیمت مناسب را از مجموعه الو برند بخواهید …….

آگاهی از برند و تصویر ذهنی برند چگونه صورت می‌گیرد؟ هر چه مصرف‌کنندگان بیشتر از برند شما آگاه باشند، منفعت بیشتری از آن‌ها خواهید برد.
هنگامی که مصرف‌کنندگان گزینه‌های بسیار زیادی در اینترنت دارند و فقط به اندازه یک کلیک با آن‌ها فاصله دارید، این امر که مشتریان از کسب‌وکار شما آگاه باشند، بسیار حیاتی و حائز اهمیت می‌شود.
اگر تصویر ذهنی برند شما برای مشتری‌تان درخشان شده باشد، آن‌ها هر دفعه در این بازار رقابتی شما را انتخاب می‌کنند. به همین دلیل است که باید میزان سنجش آگاهی از برند را به خوبی درک و به صورت آنلاین آن را ارزیابی کنید.
دراین مقاله ایران مدیر می‌خوانید که سنجش آگاهی از برند بُعدی است که از طریق آن مشتریان قادر به شناخت کسب‌وکار شما می‌شوند و به یادشان می‌مانید. تحقیقات نشان می‌دهد که به‌طور متوسط ۵ الی ۷ خاطره از برند شما لازم است تا در یاد مشتری ماندگار شوید. اگرچه برای بهبود و افزایش میزان آگاهی برند باید بدانید که چگونه این آگاهی را اندازه‌گیری نمایید.
نحوه سنجش آگاهی از برند
خوشبختانه چندین روش زیر به شما کمک می‌کند تا میزان آگاهی از برندتان را ارزیابی کنید:

الوبرند مرکز خرید و فروش برند آماده ، برند آماده محصولات آرایشی ، شوینده ، سلولزی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مواد شوینده ، خرید برند آماده محصولات شوینده ، خرید برند اماده مواد غذایی ، خرید برند اماده توتون ، خریدبرند سیگار، برند آماده توتون ، برند آماده فروشی مواد غذایی ، فروش علامت تجاری ، برند فروشی قیمت مناسب را از مجموعه الو برند بخواهید …….

 فرم‌های نظرسنجی مشتری ایجاد کنید
 به تجزیه و تحلیل وب‌سایت نگاه کنید
از ابزارهای شنود اجتماعی بهره ببرید
 به داده‌های حجم جست‌وجو نگاه کنید
 در سایت‌های انتقادکننده، برند خود را بیابید.

در این‌جا چندین ویژگی مختص سنجش آگاهی از برند آورده شده است:
۱. برای سنجش آگاهی از برند فرم‌های نظرسنجی آنلاین ایجاد کنید
یک راه‌حل ساده برای برآورد میزان آگاهی برند، ایجاد نظرسنجی‌های آنلاین است. برای به‌دست آوردن حقیقی‌ترین آمار می‌توانید این تاکتیک را به ۲ روش انجام دهید:

 ایجاد نظرسنجی از مشتری
 نظرسنجی تصادفی گروهی از افراد

فرستادن فرم نظرسنجی که پرسش: «چگونه با برند آشنا شدید؟» را شامل باشد، بینشی دقیق از نحوه سنجش آگاهی از برند به شما می‌دهد. به عنوان مثال: آیا اکثر مشتریان شما از طریق پست‌های وبلاگ‌تان با شما آشنا شدند؟ یا شاید آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی درباره‌ برندتان مطلع شدند؟
دریافت این بینش‌های والا به شما در تعیین کردن نکاتی از قبیل این‌که: کاربران در کجا به صورت آنلاین درباره شما صحبت می‌کنند و چگونه به بهترین نتیجه در رابطه با هدف مخاطب خود می‌رسید، کمک شایانی می‌کند.
سنجش آگاهی از برند آنلاین فقط قدم اول است، قدم بعدی این است که کاری کنید تا مشتریان آن فرم را پر کنند، که می‌تواند بسیار چالش‌برانگیز باشد. اطمینان حاصل کنید که فرم نظرسنجی‌تان به قدر کافی ساده باشد که کاربران به سرعت آن را تکمیل کنند و به مقدار کافی جذاب باشد تا آن‌ها علاقه‌شان را از دست ندهند. با کوتاه و مختصر نگه‌داشتن فرم‌ها می‌توانید آن‌ها را جذاب و گیرا کنید یا فرم‌های خود را حاوی تصاویر، ایموجی‌ها یا مکالمه‌ای کنید.
علاوه بر سنجش آگاهی از برند کاربران موجود، بسیار حائز اهمیت است که میزان آشنایی کاربران تصادفی آنلاین با برندتان را ارزیابی کنید؛ بنابراین یک نظرسنجی آنلاین ایجاد کنید که شامل این پرسش باشد: «شما با شرکت XYZ چقدر آشنایی دارید؟»، با ارزیابی آنلاین تصادفی از افراد، می‌توانید بیاموزید که چند نفر برند شما را به یاد خواهند آورد.
۲. به تجزیه و تحلیل وب‌سایت بنگرید
در مرحله بعد می‌توانید با استفاده از ابزارهای رایگان مانند google Analytics ، وب‌سایت خود را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید. استفاده از این ابزار می‌تواند در ابتدا گیج‌کننده باشد، اما نگران نباشید، چرا که برای ارزیابی سنجش آگاهی از برند باید فقط روی چند بخش تمرکز کنید.
بخش کانال‌ها بهترین مکان برای ارزیابی میزان آگاهی برند در ابزار google analytics است. در این بخش از google analytics، لیستی از کانال مختلف به شما نشان داده می‌شود. موردی که بخواهید روی آن تمرکز کنید «direct» است.
«کانال direct» به‌طور عمده تعداد افرادی است که آدرس سایت شما را در نوار آدرس تایپ کردند یا از نشانک‌ها استفاده کردند تا به‌طور مستقیم به سایت شما وارد شوند. در این‌جا می‌توانید ترافیک مستقیم سایت خود را با گذشت زمان کنترل کنید تا ارزیابی کنید که، آیا میزان تصویر ذهنی برندتان در حال بهبود است یا خیر.
هم‌چنین می‌توانید به منابع اصلی ترافیک خود نگاهی بیندازید و در این حالت متوجه می‌شوید دیگران چگونه برند شما را پیدا کردند. ابتدا به قسمت acquisition بروید، سپس به all traffic و در آخر به sources/meduim رفته و روی آن کلیک کنید. از آن‌جا می‌توانید به منابع اصلی ترافیک برتر وب‌سایت خود نگاهی بیندازید. اگر متوجه شدید که بالاترین منبع ترافیکی شما سیستم عامل رسانه‌های اجتماعی هستند، نشان‌گر آن است که کمپین‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی‌تان برای افزایش آگاهی برند شما تلاش می‌کنند.
۳. از ابزارهای شنود اجتماعی بهره ببرید
مردم دوست دارند که به صورت آنلاین در مورد برندهایی که دوست دارند صحبت کنند، هم‌چنین گاهی راجع به برندهایی که زیاد هم دوست ندارند؛ بنابراین چه راهی بهتر از این برای فهمیدن آن‌که مردم درباره برندتان به صورت آنلاین در شبکه‌های اجتماعی صحبت می‌کنند یا نه؟ با نظارت بر مکالمه‌هایی که مردم راجع به برندتان در شبکه‌های اجتماعی دارند می‌توانید نظراتی بی‌طرفانه، بی‌پرده و رُک دریافت کنید.
جست‌وجویی ساده در توییتر، اینستاگرام یا دیگر شبکه‌های اجتماعی راهی ساده برای سنجش آگاهی از برند شماست. نام برند خود را در نوار جست‌وجو تایپ کنید و ببینید چه چیزهایی را برای‌تان می‌آورد. نباید خود را محدود به ذکر نام کامل و درست برندتان بکنید، بلکه باید نام برندتان را با غلط‌های املایی رایج نیز جست‌وجو کنید و این روش را هم‌چنین برای محصولات و ویژگی‌های خاص نیز انجام دهید.
هم‌چنین می‌توانید با استفاده از ابزارهای شنود اجتماعی، روی مسائل عمیق‌تر شوید؛ ابزارهایی مثل awario این کار را انجام می‌دهد. لحظه‌ای وب را رصد می‌کند و به محض برخورد با کلمات کلیدی‌تان آن مکالمه را مستقیم به صندوق ورودی شما ارسال می‌کند، بنابراین هرگز مکالمه را از دست نخواهید داد.
از دیگر امکانات این ابزار، جست‌وجوی کلمات کلیدی‌تان به هر زبانی است. هم‌چنین می‌تواند پست‌های مرتبط به درخواست کالایی مشابه کالای شما را ردیابی کند و حتی پست‌هایی که در مورد شکایت از رقیبان‌تان است را هم جمع‌آوری می‌کند.
۴. در سنجش آگاهی از برند به داده‌های حجم جست‌وجو نگاه کنید
هم‌چنین می‌توانید برای سنجش میزان آگاهی از برندتان، دریابید که برند شما چه مقدار به صورت آنلاین جست‌وجو می‌شود. ممکن است این امر دشوار به‌نظر برسد، اما به لطف ابزارهایی مانندgoogle trends ،planner و google keyword این امر به آسانی انجام می‌پذیرد.
با استفاده از google trends می‌توانید کلمات کلیدی همانند نام تجاری‌تان را وارد برنامه کنید و به صورت آنلاین و به مرور زمان سنجش آگاهی از برند خود را عملی کنید تا متوجه شوید حجم جست‌وجو در حال افزایش است یا کاهش.
هم‌چنین می‌توانید براساس منطقه، علاقه به برندتان را بررسی کنید (به عنوان مثال، کدام کشورها از کسب‌وکارتان بیشتر آگاه هستند.) همین‌طور مباحث و سؤالات مربوط به آن.
برای به‌دست آوردن حجم دقیق جست‌وجوی کلمات کلیدی مدنظرتان با استفاده از google keyword planner , باید کمپینی پولی راه بیندازید، در غیر این‌صورت دامنه‌های ساده بین ۱۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰۰ را نشان خواهد داد.
۵. برندتان را در سایت‌های منتقدان پیدا کنید
مشتریان دوست دارند نظرات‌شان را در سایت‌هایی نظیر google و yelp و صفحات زرد به اشتراک بگذارند. این‌ها سایت‌هایی هستند که کاربران برای کسب اطلاعات درباره شما به آن‌ها رجوع می‌کنند؛ به عنوان مثال قبل از امتحان رستورانی جدید، نظرات راجع به آن را در این سایت‌ها جست‌وجو می‌کنید، درست است؟ اگر نظرات خوبی راجع به رستوران درج شده باشد شما میزی را رزرو خواهید کرد. اگر نظرات خوبی نداشته باشد احتمالاً از صرف غذا در آن رستوران صرف‌نظر خواهید کرد.
بیشتر مردم قبل از خرید، نظرات شرکت‌های مختلف را بررسی می‌کنند. در حقیقت ۹۷ درصد مردم نظرات مربوط به کسب‌وکارهای محل خودشان را می‌خوانند. پس اگر می‌خواهید بدانید که مردم درباره برندتان چه می‌گویند، بسیار مهم است که بر گفته‌های کاربران روی سایت‌های نقادانه راجع به برند خود، نظارت داشته باشید.
با خواندن نظرات کاربران و مشتریان می‌توانید ایده جدیدی در خصوص بهبود تجارت خود کسب کنید، پس نظرات منفی را نیز مورد توجه قرار دهید. در این صورت ممکن است متوجه شوید که جنبه‌هایی از کارتان دچار نقصان است. با گوش دادن به نظرات و عملی کردن راه‌حل‌ها نیز می‌توانید آن نظرات منفی را جبران کنید.
با استفاده از این نکات برای سنجش میزان آگاهی برند خود می‌توانید متوجه شوید که مشتریان به چه میزان با تجارت شما آشنا هستند و آن را چگونه می‌بینند. حتماً هنگام برنامه‌ریزی برای کمپین‌های بازاریابی محتوا، این یافته‌ها را در نظر بگیرید. در آن صورت قادر خواهید بود میزان بیشتری آگاهی از برند خود کسب کنید، هدایت را به دست خواهید گرفت و از رقبا پیشی می‌گیرید.
سنجش آگاهی از برند برای رشد کسب‌وکار کوچک‌تان
آیا می‌خواهید مشتریان‌تان را ترغیب کنید تا به کسب‌وکار کوچک‌تان علاقه‌مند شوند؟ در این‌جا چند تا از بهترین روش‌ها برای درخواست بازخورد مشتری را مطرح کرده‌ایم، هم‌چنین این‌که چگونه با نظرات مختلف کنار بیایید.
نظرات مثبت کاربران، بخش کثیری از رشد یک کسب‌و‌کار کوچک است. در بررسی اخیر ویستا پرست از هزار صاحب مشاغل کوچک در ایالات متحده، ۶۶ درصد آن‌ها گفتند که روش تبلیغاتی دهان‌به‌دهان بهترین روش تبلیغاتی و آگاهی از برند است. در دنیای دیجیتال امروزه، نظرات نوعی جدید از تبلیغات دهانی است که می‌تواند تبلیغ محصولات و خدمات شما باشد.
سکوهای نظراتی نظیر yelp ,google و facebook می‌توانند به عنوان موتورهای جست‌وجوگری عمل کنند که به افراد نزدیک شما کمک می‌کند تا برند شما را بشناسند. هنگامی که کاربران از yelp برای پیدا کردن برندهای محلی استفاده می‌کنند، میانگین امتیازتان براساس تعداد نظرات، در رتبه‌بندی شرکت شما تأثیر به‌سزایی می‌گذارد.
هنگامی که مشتریان زمان‌شان را برای نوشتن نظری مثبت می‌گذارند، این اطمینان را به شما می‌دهند که شرکتی معتبر و قابل اعتماد هستید. آن اعتماد باارزش است. تقریبا نیمی (۴۹٪) از ۱۰۰۰ مصرف‌کننده ایالات متحده در نظرسنجی ویستا پرینت در فوریه ۲۰۱۹ اظهار داشتند که «شهرت»، عامل اصلی تصمیم‌گیری آن‌ها برای خرج کردن پول‌شان در کمپانی کوچک است.
این کسب‌وکار هوشمند آن است که نظرات مشتریان را شامل شود. از کسانی که تجربه‌ای مثبت با شما داشتند درخواست نظر کنید، اما چگونه تجارتی کوچک می‌تواند تعداد نظرات مثبت دریافتی‌اش را افزایش دهد؟
هنر پرسش
گاهی جوابی بدیهی، بهترین پاسخ است. اگر به نظرات احتیاج دارید چرا مستقیم درخواست نکنید؟ با سوال کردن از مشتریان فعلی و معمولی خود شروع کنید. از قدرت سؤال پرسیدن شوکه خواهید شد؛ «اگر از بودن در فروشگاه ما لذت می‌برید، آیا نمی‌خواهید درباره آن بنویسید؟» قطعاً دلیلی وجود دارد که مشتریان فعلی‌تان مرتباً به شما رجوع می‌کنند، اگر نمی‌توانید به راحتی این کار را انجام دهید این بهترین روش برای تمرین است.
برای بعضی از دارندگان مشاغل کوچک، درخواست از مشتریان برای نظرسنجی آن‌ها ترسناک است. ممکن است به مانند تحمیل یا حتی دعوت برای بازخوردی منفی باشد، اما مگان هینز و مگان بارفیلد، صاحبان بوتیک کودک LGBTQ+ و HELLOPRIDE دریافتند که ارائه مقداری خدمات اضافی به مشتریان، روشی مؤثر است و آن‌ها را به نوشتن نظر ترغیب می‌کند.
کادوهای دست‌ساز کودکانه hellopride هدیه محبوب است، بنابراین همیشه این کادوها با هر سفارش آنلاین شامل دو کارت‌پستال بودند؛ یکی از طرف خریدار برای گیرنده هدیه و دیگری یک کارت تشکر از پیش آماده شده. این واقعاً حسن‌نیت‌تان را نشان می‌دهد. دادن کارت‌پستال اضافی، با بیان این‌که: «ما واقعاً از خرید شما قدردانی می‌کنیم، به ما اطلاع دهید اگر مورد طبع شما واقع شده است.»، باعث می‌شود تا این بررسی به روندی طبیعی برای ادامه ارتباط تبدیل شود.
مکالمات پس از فروش می‌توانند فرصتی فوق‌العاده برای رضایت سنجی مشتریان و سنجش آگاهی از برند باشند، از آن‌ها بخواهید به صورت آنلاین حمایت‌شان را نشان دهند.
هم‌چنین لحظه‌ای طبیعی برای بررسی ا‌ست، چرا که چنین لحظه‌ای سرویس ‌محور است. اگر مدت زیادی است که نظراتی از مشتریان خود دریافت نکرده‌اید، برای اطمینان از رضایت آن‌ها ایمیلی ارسال کرده و پیگیری کنید. اگر از آخرین تعامل‌تان احساس صمیمیت و رضایت گرفتید یک یادآوری مختصر کافی است تا بررسی لازم صورت گیرد.
هم‌چنین برای پاسخ‌هایی کم‌تر از سطح توقع‌تان نیز آماده باشید. ممکن است متوجه شوید دلیلی که دیگر بازخوردی ارسال نمی‌کنند یک مشکل خاص باشد. این به شما فرصتی می‌دهد تا خدماتی در سطح عالی ارائه دهید.
وقتی که درخواست نظر می‌کنید، با فراخوانی روشن به اقدام، این عمل را تا حد ممکن یکپارچه کنید، که می‌تواند یک آدرس مستقیم هدایت‌شونده به yelp یا google review باشد، فرم یا فقط دعوت کتبی به عنوان: «به ما بگویید چه فکر می‌کنید؟» باشد. هرچه این کار برای کاربران ساده‌تر باشد، نظرهای بیشتری نیز دریافت خواهید کرد.
۶٫ با مشتریان خود معاشرت کنید
تماس با مشتریان از طریق شبکه‌های اجتماعی بعضاً آسان‌تر از درخواست از آن‌ها برای نظردهی در yelp و google و یا وب‌سایت شماست. هم‌چنین می‌تواند به تعداد بازدیدکنندگان آنلاین بیشتر، یک رسانه اجتماعی بزرگ‌تر با دنبال‌کنندگان بیشتر و در نهایت به بازدیدهای بیشتر منجر شود.
در بررسی از مصرف‌کنندگان ویستا پلاست، ۴۱ درصد اظهار داشتند احتمال آشنایی با کسب‌وکار محلی در شبکه‌های اجتماعی بیشتر است. اثر گلوله برفی با بررسی رسانه‌های اجتماعی اظهار می‌دارد که: مشتریانی که ببینند دیگران درباره برند شما نظراتی می‌دهند احتمالاً خودشان هم شروع به نظر دادن می‌کنند.
برای «کارلا لایز»، بنیان‌گذار کارت‌های تبریک و هدایای «کارلاسو» در هیوستن، شبکه های اجتماعی جدید کلید اصلی جذب مشتری هستند. وی می‌خواهد رابطه‌اش با مشتری مانند مکالمه باشد که هر دو طرف به یکدیگر گوش می‌دهند.
چگونه کسب‌وکارهای کوچک به روشی موفقیت‌آمیز این مکالمه اجتماعی را شروع می‌کنند؟ لایلز برای افزایش دنبال‌کنندگان اجتماعی‌اش و ساخت تصویر ذهنی برند، علائم تجاری و کارت‌پستال‌های شخصی‌سازی‌شده‌اش را در مغازه خود و رویدادها قرار می‌داد و به روشی خاص مشتریان را ترغیب می‌کرد تا وی را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنند. سفارش یادداشت تشکری ارسال می‌کرد که به روشی سریع و جذاب، یعنی عکس سلفی، مشتری را ترغیب به نظر دادن می‌کرد.
هنگام مواجهه با نظرات عالی چه باید کرد
اگر موفق شده‌اید کتابخانه چشم‌گیر از نظرات و بررسی‌های عالی را گردآوری کنید، به شما تبریک می‌گویم! در این مرحله وقت آن رسیده است که چندین روش غیرمتعارف در استفاده از آن‌ها به کار ببرید و پایه بررسی‌های مشتریان‌تان را بسازید.
نظراتی که به صورت آنلاین ثبت می‌شوند صرفاً باید در رسانه‌هایی نظیر yelp یا حتی سایت خود شما ماندگار شوند. نظرات خوب و سازنده در حالت چاپ شده عالی به نظر می‌رسند. وقتی لیندا هیل مدیرعامل «بوتیک نشر بلا کتاب»، کنفرانسی یا نمایشگاهی برگزار می‌کند، یک نشانه که سفارشی چاپ شده با نظرات طرفداران و منتقدان کتاب جفت می‌کند؛ کوچک است اما همین توصیه‌های شخصی باعث می‌شوند مخاطبان، کتاب مورد علاقه بعدی خود را راحت‌تر پیدا کنند.
در بازارهای popup و سازندگان، مالکان شرکتhellopride دوست دارند تا با آویزان کردن کارت‌پستال‌های رنگارنگ نظرات مشتریان از کالاهای خاص، آن‌ها را معرفی کنند. نظرات معتبر از مشتریان واقعی، به محصول اعتباری آنی می‌بخشد و خریداران دیگر نیازی به تحقیقات گسترده برای خرید محصول ندارند.
نکته دیگری درباره بسته‌بندی است؛ چه در مغازه و چه در نمایشگاه یا تبلیغات آنلاین، نحوه ارائه محصول می‌تواند نکات زیادی را درباره برند شما ارائه دهد. در اغلب موارد، بسته‌بندی صرفاً روشی برای محافظت و حمل محصول است، اما بسته‌بندی فرصتی عالی ا‌ست تا تجربه به یاد ماندنی در ذهن مشتری ایجاد کنید‌. شما می‌توانید از نقدها بر روی برچسب‌ها استفاده کنید تا سخنان مشتریان خود را مستقیماً بر روی بسته‌بندی محصول‌تان قرار دهید.

الوبرند مرکز خرید و فروش برند آماده ، برند آماده محصولات آرایشی ، شوینده ، سلولزی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مواد شوینده ، خرید برند آماده محصولات شوینده ، خرید برند اماده مواد غذایی ، خرید برند اماده توتون ، خریدبرند سیگار، برند آماده توتون ، برند آماده فروشی مواد غذایی ، فروش علامت تجاری ، برند فروشی قیمت مناسب را از مجموعه الو برند بخواهید …….

برند کارفرما چیست؟ در سالیان گذشته، فارغ‌التحصیلان جوری تربیت‌شده‌اند تا کارفرمایان احتمالی را تحت تأثیر قرار دهند و به‌خوبی می‌دانند که صلاحیت‌های آن‌ها، فقط در این حد است که نامشان را وارد لیست انتظار برای مصاحبه کنند.
در سال ۲۰۰۵ با فارغ‌التحصیل‌شدن از مطالعات رسانه‌ای در انگلستان، ۷۰۰۰۰ دانش‌آموز به جویندگان کار پیوستند و هرکدام، در یک صنعت به‌شدت رقابتی به دنبال برند کارفرما، در تلاش بودند کارفرمایان را به استخدام خود ترغیب کنند. ایران مدیر در این مقاله برند کارفرما و تأثیر آن در جذب نیروی بهتر را بررسی می‌کند.
وعده‌ای برای یک برند جدید
امروزه، جای رهبری سازمان و افراد جویای کار نسبت به گذشته عوض‌شده است. با توجه به راهنمایی دربارۀ برندسازی کارفرمایان توسط موسسه کارمندان و توسعه (CIDP) و به این دلیل که «شرکت‌ها در تلاش هستند تا برای سازمانشان افراد مستعد را جذب و استخدام کنند و این مشارکت را حفظ کنند.» افراد جویای کار با دست باز‌تری امکان انتخاب محل شروع کارشان را دارند.
حالا همه‌چیز برعکس شده است. شرکت‌ها دیگر دلیل تمایل کارمندان به کار در شرکتشان را نمی‌پرسند، بلکه خودشان دلایلی ارائه می‌دهند تا اشخاص را برای استخدام، قانع کنند و برتری خود را نسبت به شرکت‌های رقیب نشان دهند. اینجاست که برند کارفرما خود را به رخ می‌کشد.
برند کارفرما چیست؟
«یک برند کارفرما، مجموعه‌ای از ویژگی‌ها و کیفیت‌های غالباً نامحسوس است که سازمان را متمایز می‌کند، نوعی تجربۀ خاص را وعده می‌دهد و به دنبال کسانی است که در آن فرهنگ، بهترین رشد و عملکرد را داشته باشند.»الوبرند مرکز خرید و فروش برند آماده ، برند آماده محصولات آرایشی ، شوینده ، سلولزی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مواد شوینده ، خرید برند آماده محصولات شوینده ، خرید برند اماده مواد غذایی ، خرید برند اماده توتون ، خریدبرند سیگار، برند آماده توتون ، برند آماده فروشی مواد غذایی ، فروش علامت تجاری ، برند فروشی قیمت مناسب را از مجموعه الو برند بخواهید …….
چه چیزی شرکت شما را برای افراد مستعد بهترین خواهد کرد و شما چه خواهید کرد تا آن‌ها از محیط کارشان و برند کارفرما ی شما احساس رضایت کنند و ادامه دهند؟
این‌ها سؤالات مهمی هستند که هر شرکتی لازم است پاسخ آن را بداند (مخصوصاً آن شرکت‌هایی که در کشورهای درحال‌توسعه هستند) اما آمارها، اطلاعات جالبی ارائه کرده‌اند.
در سال ۲۰۰۷، رابرت هف (Robert Half) متوجه شد دوسوم کسب‌‌‌وکارهای سراسر دنیا، استراتژی مؤثری برای جذب و حفظ نیروهایی با عملکرد خوب در اختیار ندارند.
رابرت هف فهمید که انگلستان بهتر از دیگر کشورها عمل کرده است؛ بدین طریق که ۴۴% شرکت‌های انگلستان، متوجه اهمیت برندینگ کارفرما هستند و ۶۹% از شرکت‌های با بیش از ۲۰۰ کارمند، در مقایسه با تنها ۲۳% شرکت‌‌های با کمتر از ۵۰ کارمند، یک استراتژی رسمی برای برندسازی دارند.
مدیرعامل دیوید جونز (David Jones) گفته است: «در بازار امروزی که کارجویان ماهر چنین مهره‌های باارزشی هستند، لازم است کارفرماها نسبت به وجهۀ شرکتشان و آنچه از خود به نمایش می‌گذارند محتاط باشند؛ چه درون شرکت به کارکنان خود و چه خارج از شرکت».
افراد جویای کار اکنون می‌توانند خودشان انتخاب کنند که برای چه کسی کار کنند و قبل از تصمیم‌گیری برای کار در آن شرکت، با آداب و رفتار سازمانی، وجهۀ شرکت و ارزش‌های آن سازمان آشنایی بیشتری پیدا کنند.الوبرند مرکز خرید و فروش برند آماده ، برند آماده محصولات آرایشی ، شوینده ، سلولزی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مواد شوینده ، خرید برند آماده محصولات شوینده ، خرید برند اماده مواد غذایی ، خرید برند اماده توتون ، خریدبرند سیگار، برند آماده توتون ، برند آماده فروشی مواد غذایی ، فروش علامت تجاری ، برند فروشی قیمت مناسب را از مجموعه الو برند بخواهید …….
با توجه به این‌که افراد جویای کار می‌توانند محل کار خود را انتخاب کنند، اکنون داشتن استراتژی
برند کارفرما مهم‌تر از همیشه است. یک استراتژی که به شما کمک کند وجهۀ شرکتتان دقیقاً همان‌طور که می‌خواهید باشد و کارکنان آینده، متقاعد شوند شرکت شما همانی است که باید انتخابش کنند.
این نکته را نیز باید در نظر داشته باشید که درست مانند هر وجهه و شهرتی، برند کارفرما و برندینگ کسب‌‌‌وکار شما از قبل وجود داشته است و مردم افکاری راجع به این‌که شما که هستید، چه می‌کنید و خواهان چه هستید، در ذهن دارند.
منطقی است که برنامه‌ای در این زمینه نیز وجود داشته باشد تا مطمئن شوید تصورات خارجی نسبت به شرکت شما، مثبت و سازنده هستند و دیگران شرکت شما را شرکتی قَدَر می‌بینند.
تغییر اولویت‌های برند کارفرماالوبرند مرکز خرید و فروش برند آماده ، برند آماده محصولات آرایشی ، شوینده ، سلولزی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مواد شوینده ، خرید برند آماده محصولات شوینده ، خرید برند اماده مواد غذایی ، خرید برند اماده توتون ، خریدبرند سیگار، برند آماده توتون ، برند آماده فروشی مواد غذایی ، فروش علامت تجاری ، برند فروشی قیمت مناسب را از مجموعه الو برند بخواهید …….
سال گذشته، سایت شغل یابی Glassdoor، ۲۵ شرکت برتر در انگلستان را با توجه به نظرات کارمندان و بازخوردهایی که در طول ۱۲ ماه داده بودند، لیست کرد. در صدر این لیست، همان‌طور که قابل پیش‌بینی است، شرکت گوگل قرار داشت و علت آن «فرهنگ خوشایند» آن و سطح اعتمادش به کارمندان خود بود.
یکی از کارمندان گوگل گفته بود: «من نسبت به پروژه‌هایی که باید روی آن‌ها کار کنم و روش انجام کارهایم حق انتخاب دارم. توانایی این را دارم که تغییراتی ایجاد کنم که تأثیر بزرگی بر تیم خواهند داشت».
همچنین گفته شد دستمزد کارمندان دیگر عامل اصلی رضایت آن‌ها از کار نیست، بلکه اکنون تأکید بیشتر بر عواملی ازجمله معنی، ارزش و هدف وجود دارد.
کارکنان می‌خواهند احساس کنند که کارشان باعث ایجاد مشارکت شده و تأثیر مثبتی در اهداف کلی شرکت داشته است. آن‌ها می‌خواهند بدانند نقشی که در راستای پیشبرد شرکت ایفا می‌کنند، اساسی و ارزشمند است.
گوگل با اعتماد به کارمندان خود، پیام مهمی رسانده است:ما به تو ایمان‌داریم و می‌دانیم که بهترین عملکرد را خواهی داشت.
مهم‌تر از همه این است که برند کارفرما باعث می‌شود افراد احساس کنند که لایق هستند و این آن‌ها هستند که باید موفقیت را به دست آورند.
دومین شرکت در لیست ۲۵ شرکت برتر، غول خرده‌فروشی، جان لوئیس (John Lewis) است. یک کارمند در آبردین اسکاتلند، سطح دستمزدشان در این شرکت را ستود و گفت که پاداش زیادی برایشان در نظر گرفته‌شده است. کارکنان دیگر نیز به طرح پاداش سالیانه و فرهنگ مشارکتی اشاره کردند.
سومین رتبه برای شرکت مایکروسافت (Microsoft) بود و دلیل آن، ماهیت رقابتی شرکت و ساعات کاری منعطف ذکر شد. شرکت اکسنتر (Accenture) با داشتن دستمزد خوب، فرصت‌های ارتباط و کارکنان فوق‌العاده، رتبۀ چهارم لیست را به خود اختصاص داد.
در رده پنجم این لیست، جگوار لند روور (Jaguar Land Rover) قرار داشت که به گفتۀ کارمندانش، در کشف پتانسیل افراد و کمک به آن‌ها برای حرفه‌ای شدن در کار خود، بسیار عالی عمل کرده است.
گفتنی است درحالی‌که دیگر پول «شرط‌لازم‌وکافی» برای رضایت شغلی نیست، پیشنهاد دستمزد خوب موردی است که هنگام جذب بهترین افراد باید آن را در نظر بگیرید. درنهایت، ملاحظات مالی برای انتخاب شغل فارغ‌التحصیلان یا تغییر شغل کارمندان هنگام بررسی شرکت‌ها، بسیار مهم است؛ بنابراین، خوب است هنگام تدوین استراتژی برند کارفرما، این نکته را به خاطر بسپارید.
سایر عوامل مؤثر در برند کارفرما
جای تعجبی ندارد که بادرا جی. ایچ. آراچیچ (Bhadra J. H. Arachchige) و آلن رابرتسن (Alan Roberson)، در مقالۀ خود به نام شناسایی عوامل تعیین‌کننده برای برندینگ کارفرما، اظهار داشتند که دانشجویان مایلند از طرف مدیریتالوبرند مرکز خرید و فروش برند آماده ، برند آماده محصولات آرایشی ، شوینده ، سلولزی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مواد شوینده ، خرید برند آماده محصولات شوینده ، خرید برند اماده مواد غذایی ، خرید برند اماده توتون ، خریدبرند سیگار، برند آماده توتون ، برند آماده فروشی مواد غذایی ، فروش علامت تجاری ، برند فروشی قیمت مناسب را از مجموعه الو برند بخواهید …….
در مقابل، عواملی مانند کار کردن برای یک شرکت شناخته‌شده و نوع خدمات یا محصولی که شرکت ارائه می‌دهد، به نسبت کار کردن در یک محیط هیجان‌انگیز، از جذابیت کمتری برخوردار است.
طی مکالماتی که با دانشجویان کالج‌های اسکاتلند داشته‌ام، به نظر می‌رسد آنچه افراد جوان در کارفرمای آینده می‌جویند، کمابیش عواملی جهانی هستند: آن‌ها خواهان احترام‌ و قدردانی هستند؛ چرا که تلاش‌های یک کارمند از درون او نشئت می‌گیرد.
اگر کارمندان احساس کنند که مدیریت برای کارشان ارزش قائل است، خودشان نیز پیش خودشان احساس می‌کنند باارزش هستند. عزت‌نفس آن‌ها زیاد می‌شود و اعتمادبه‌نفسشان بالا می‌رود.
درنتیجه، به نظر می‌رسد دانشجویان به کارفرمایی که از آن‌ها قدردانی می‌کند، احساس وفاداری بیشتری دارند و این باعث می‌شود احتمال ماندن آن‌ها و رشد‌شان همراه با شرکت، بالا برود.
یکی از کارمندان شبکه موبایل ثری (Three) در انگلستان، با توجه به این‎که چگونه کارفرمایان باید با کارکنان خود رفتار کنند، حق مطلب را ادا کرد: «مدیریت، به‌جای نگاه از بالابه‌پایین، با شما مثل فردی در موضع برابر رفتار خواهد کرد. اتفاقات سرگرم‌کنندۀ زیادی در دفتر و رویدادهای خارج از دفتر خواهد افتاد». ثری، در لیست ۲۵ شرکت برتر برای کار، رتبۀ هفتم را به خود اختصاص داده است.الوبرند مرکز خرید و فروش برند آماده ، برند آماده محصولات آرایشی ، شوینده ، سلولزی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مواد شوینده ، خرید برند آماده محصولات شوینده ، خرید برند اماده مواد غذایی ، خرید برند اماده توتون ، خریدبرند سیگار، برند آماده توتون ، برند آماده فروشی مواد غذایی ، فروش علامت تجاری ، برند فروشی قیمت مناسب را از مجموعه الو برند بخواهید …….
اشتیاق پشت منطق در برند کارفرما
به نظر می‌رسد پیام ساده‌ای وجود دارد: شرکت‌هایی که روی کارمندان خود سرمایه‌گذاری می‌کنند، افرادی را پرورش می‌دهند که روی کار خود سرمایه‌گذاری می‌کنند.
هنگامی‌که به یاد داشته باشید که کارمندان تعیین‌کنندگان واقعی درجه موفقیت شرکت هستند، برای کارفرمایان بدیهی می‌شود که برند کارفرما می‌تواند بهترین استعداد را به خود جلب و استعدادهای موجود در شرکت را حفظ کند. در دنیایی که هرروز بیش‌ازپیش رقابتی می‌شود، شرکت‌ها باید به دنبال این باشند که خود را تاحدممکن جذاب نشان بدهند.
بزرگ‌ترین‌های دنیای کسب‌‌‌وکار، عمیقاً بر برندینگ کارفرما سرمایه‎گذاری می‌کنند و به همین دلیل، اهمیت یک استراتژی آن‌قدر زیاد است که قابل‌گفتن نیست. به‌طورمتوسط در طول زندگی‌مان، ۷۰۰۰۰ ساعت را درحال کار هستیم. (بله من هم از این عدد متعجب شدم!)
اعضای جنریشن – وای (Generation-Y)، در عین این‌که مخالف جهت‌گیری به سمت اهداف خود نیستند، ترجیح می‌دهند پیشرفت در کار را قربانی ایجاد تعادل بین زندگی شخصی و کار کنند.
در نسل‌های گذشته، اشتغال جایگاه بالاتری داشت و راز داشتن یک زندگی شاد و طولانی، داشتن شغلی خوب و امن بود؛ اما امروزه، فارغ‌التحصیلان در آمریکا لحظه‌ای هم درنگ نمی‌کنند تا کاری را که از انجام آن لذت نمی‌برند، ترک کنند و به مسافرتی جاده‌ای بروند.
در همین حین، بسیاری از والدین در انگلستان که ۳۰ سال از بهترین روزهای زندگی‌شان را کارکرده‌اند، به فرزندانشان می‌گویند خوشحال بودن، از هر چیزی مهم‌تر است. همان‌طور که مادر خود من گاه‌و‌بیگاه می‌گفت: «تو زمان زیادی را به کار کردن اختصاص داده‌ای. اگر هر صبح خودت را ببینی که با بی‌میلی سرکار می‌روی، زمان زیادی تلف خواهد شد».
در انگلستان، فرهنگ به‌گونه‌ای است که فارغ‌التحصیلان جوان از زیرسوال‌بردن اعتبار و نحوۀ انجام کارها واهمه‌ای ندارند و این یکی از دلایلی است که شرکت‌ها در انگلستان، به سمت برندینگ کارفرما سوق داده‌شده‌اند.
تیم‌های منابع انسانی متوجه شده‌اند اگرچه توازن قدرت به‌طور کامل از کارفرما به کارمند جابه‌جا نشده‌، بااین‌وجود تغییر قابل‌ملاحظه‌ای شکل‌گرفته است. هر شرکتی که به دنبال جذب و حفظ بهترین کارمندان باشد، باید بداند که به نفعشان است اطمینان حاصل کنند که علایق کارمندان به‌خوبی موردتوجه قرارگرفته است.
کارمندان خوب را به‌سختی می‌توان یافت، چه برسد به کارمندانی که بی‌نظیر باشند! اگر رئیس یک شرکت هستید و هنوز استراتژی برندینگ کارفرمایی برای خود دست‌وپا نکرده‌اید، وقت خوبی برای شروع است، مخصوصاً اگر چشم‌انداز کلی شما، شامل پیشتازی در این رقابت شود.
استراتژی‌های برند کارفرما
هنگامی‌که از مدیریت اعتماد کالج کینگ ان ایچ اس (King’s Collede NHS – National Health Service) خواسته شد فرایند استراتژی برندینگ خود را شرح دهد، اظهار داشت:
«مراحل اولیۀ این پروژه این بود که به‌جایی که در آن لحظه قرار داشتیم نگاه کنیم، دربارۀ سبک‌های ممکن، مشاورۀ حرفه‌ای بگیریم، محدودیت‌ها را در نظر گرفته و بازخوردهای طیف وسیعی از کارکنان را بپذیریم، به‌عنوان مبانی اولیه، دانشی درزمینۀ مدیریت پیدا کنیم و سپس، هنگام توسعۀ برند، برای توسعۀ آینده، برنامه‌ریزی و استراتژی داشته باشیم.»
آنا اسپیرمن (Anne Spearman)، مشاور استراتژی استخدام، هنگام بحث دربارۀ برندینگ کارفرمای کتابخانه بریتانیا، کاملاً از دیدگاه‌های منفی عده‌ای آگاه بود و البته این نکته را هم در نظر داشت که کتابخانه بریتانیا، کارفرمایی مناسب و پویا بود.
این کتابخانه از طریق «درک بهتر، بازاریابی مؤثر و حمایت از کارکنان حاضر و ذی‌نفعان»، درگیر استراتژی بلندمدتی برای به چالش کشیدن و ایجاد تغییر در آن دیدگاه‌های منفی است.
اسپیرمن دربارۀ نتایج پیاده‌سازی یک برنامۀ برندینگ مؤثر، نظر واضحی داده است: «تیم منابع انسانی، یک پیشنهاد رفاه در سطح جهانی ارائه داده که به حفظ کارکنان در تمامی سطوح کمک می‌کند و بُعد جدیدی را برای حمایت از کارمندان حاضر و رضایتشان فراهم می‌کند.»
توسعۀ سازمان، هرروز بیشتر از قبل، به‌عنوان بخشی از پیام «مکانی بی‌نظیر برای کار کردن» دیده می‌شود و همۀ اعضای کارکنان، دسترسی گسترده‌ای به فرصت‌های توسعه و آموزش و برنامه‌ریزی شخصی دارند. چنین فعالیت‌هایی، این پیام را در ایجاد و حفظ اعتبار کارفرمایان تقویت می‌کنند.

الوبرند مرکز خرید و فروش برند آماده ، برند آماده محصولات آرایشی ، شوینده ، سلولزی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مواد شوینده ، خرید برند آماده محصولات شوینده ، خرید برند اماده مواد غذایی ، خرید برند اماده توتون ، خریدبرند سیگار، برند آماده توتون ، برند آماده فروشی مواد غذایی ، فروش علامت تجاری ، برند فروشی قیمت مناسب را از مجموعه الو برند بخواهید …….

برند تجاری ریبوک (Reebok brand) در سال ۱۹۵۸ توسط دو نوه بنیان‌گذار کفش‌دوزی ایجاد شد و نام آن را با الهام از یک غزال آفریقایی، “ریبوک” نامیدند که نهایتا با کمپانی “فاستر و پسران” ادغام گردید. “جو” و “جف” فاستر این نام را در لغت‌نامه‌ای پیدا کردند که “جو فاستر” در دوران نوجوانی در یک مسابقه برنده شده بود. این دیکشنری نسخه‌ جنوب آفریقایی بود که تلفظ آن با تلفظ انگلیسی تفاوت داشت.

در سال ۱۹۸۱، مجموع فروش علامت تجاری ریبوک به ۵٫۱ میلیون دلار رسید. نقطه عطف فروش این شرکت زمانی بود که یک سال بعد، نشان تجاری ریبوک اولین کفش ورزشی طراحی شده برای بانوان را عرضه کرد که به نام کفش‌های “فری استایل” معروف شد. در سال‌ ۱۹۸۶ میزان فروش به طور غیرمنتظره‌ای به بیش از سه برابر افزایش و به ۹۱۹ میلیون دلار رسید. میزان فروش در سال ۱۹۸۷ به ۴٫۱ میلیارد دلار و در سال ۱۹۹۱ به ۷٫۲ میلیارد دلار بالغ گردید و برند تجاری ریباک به عنوان بهترین و نوآورترین شرکت سازنده وسایل ورزشی در جهان شناخته شد.
در سال ۱۹۸۷ ارزش سهام نام تجاری ریبوک در صنعت کفش‌های ورزشی به لحاظ فروش ۴٫۱ میلیارد دلار از رقیب اصلی‌ خود یعنی “نایک” بالاتر رفت، ولی پس از مدتی سرعت رشد فروش لوازم ورزشی ریبوک کم شد و در سال ۱۹۹۰ فروش شرکت نایک نسبت به ریبوک افزایش یافت.

الوبرند مرکز خرید و فروش برند آماده ، برند آماده محصولات آرایشی ، شوینده ، سلولزی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مواد شوینده ، خرید برند آماده محصولات شوینده ، خرید برند اماده مواد غذایی ، خرید برند اماده توتون ، خریدبرند سیگار، برند آماده توتون ، برند آماده فروشی مواد غذایی ، فروش علامت تجاری ، برند فروشی قیمت مناسب را از مجموعه الو برند بخواهید …….

در این زمان ناگهان برند تجاری ریبوک شروع به از دست دادن تدریجی موقعیت خود در بازار کرد و باعث نگرانی سهامداران ریبوک شد. قسمتی از جابه‌جایی موقعیت رقابتی برند ریبوک و افت فروش این برند به دلیل سرمایه‌گذاری سنگین شرکت لوازم ورزشی نایک (Nike Company) در تبلیغات و استفاده از ستاره‌های ورزشی گران قیمت بود.
“پل فایرمن” توزیع کننده لوازم ورزشی ریبوک در آمریکای ‌شمالی برای بازگرداندن موقعیت برند ریبوک، ابتدا از بخش بسکتبال آغاز کرد. در آن زمان، مایکل جردن در بسکتبال بازنشسته شده بود و در غیاب مایکل جردن که در فروش کفش‌های نایک تاثیر زیادی داشت، ریبوک برای تبلیغات خود از ستاره معروفی به نام شکیل اونیل استفاده کرد و قراردادی را با او امضا کرد که باعث افزایش چشمگیر فروش این شرکت در آن سال‌ها شد.

در جریان مسابقات NBA در سال ۱۹۹۴ نام تجاری ریبوک به عرضه کفش‌های طرح جدید و بدون بند و قابل شارژ به وسیله گاز کربنیک پرداخت. قیمت این کفش‌ها ۱۳۰ دلار بود که بسیار معقول تعیین شد و فایرمن انتظار داشت که با این نوآوری سهم بازار خود را در طول سه سال تا ۱۰ درصد افزایش دهد.
برند تجاری ریبوک همچنین در ژانویه ۱۹۹۳ کفش‌های بنددار مخصوص را برای ورزشکاران دبیرستانی عرضه کرد. همچنین در سال ۱۹۹۴ با ۱۲ نوع کفش و انتظار فروش۱۰۰ میلیون دلار وارد بازار‌ هاکی شد.فایرمن پیش‌بینی کرد که با افزایش میزان فروش، درآمد آن‌ها سه برابر شود، ولی تلاش‌های گسترده او برای نوسازی شرکت برای مقابله با شرکت نایک و نیل به پیشگامی ‌در بازار با اقبال مواجه نشد و پاره‌ای مشکلات در رابطه با قیمت بالای محصولات ریبوک ظاهر گردید.

الوبرند مرکز خرید و فروش برند آماده ، برند آماده محصولات آرایشی ، شوینده ، سلولزی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مواد شوینده ، خرید برند آماده محصولات شوینده ، خرید برند اماده مواد غذایی ، خرید برند اماده توتون ، خریدبرند سیگار، برند آماده توتون ، برند آماده فروشی مواد غذایی ، فروش علامت تجاری ، برند فروشی قیمت مناسب را از مجموعه الو برند بخواهید …….

در شش ماه اول سال ۱۹۹۳، فروش کفش‌های بسکتبال به رغم تبلیغات زیادی که انجام شد ۲۰ درصد کاهش یافت. در سال ۱۹۹۵ هزینه‌های عملیاتی شرکت افزایش یافت و برند ریبوک پذیرفت که بخشی از افزایش هزینه‌ها ناشی از عقد قرارداد با ستارگان ورزشی و پرداخت پاره‌ای از هزینه‌های مسابقات است؛ بنابراین برخلاف چهار سال قبل و به جای ۴۰۰ نفر، ریبوک با ۳۰۰۰ ورزشکار برای پوشیدن کفش‌های ریبوک در جریان المپیک ۱۹۹۶ آتلانتا قرارداد منعقد کرد. از طرف دیگر با مسئولان سان‌فرانسیسکو و فدراسیون‌های تیم‌ها و ستارگان بسکتبال برای پوشیدن کفش ریبوک قراردادهای جداگانه‌ای بست.وینس ویلیامز ستاره تنیس در سال ۲۰۰۰ میلادی قراردادی با برند ریبوک امضا کرد و در المپیک و ویمبلدون همان سال از کفش‌های ریبوک استفاده کرد. امروزه تیم ملی هاکی آمریکا نیز با ریبوک قرارداد دارد.

الوبرند مرکز خرید و فروش برند آماده ، برند آماده محصولات آرایشی ، شوینده ، سلولزی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مواد شوینده ، خرید برند آماده محصولات شوینده ، خرید برند اماده مواد غذایی ، خرید برند اماده توتون ، خریدبرند سیگار، برند آماده توتون ، برند آماده فروشی مواد غذایی ، فروش علامت تجاری ، برند فروشی قیمت مناسب را از مجموعه الو برند بخواهید …….

شرکت لوازم ورزشی آدیداس (Adidas Company) در اواخر سال ۲۰۰۵ میلادی اقدام به خرید برند تجاری ریبوک کرد. مدیران آدیداس پس از خرید علامت تجاری ریبوک نام این شرکت تجاری را تغییر ندادند و فقط تکنولوژی آدیداس را در خطوط ساخت محصولات علامت تجاری ریبوک جایگزین کردند، زیرا نمی‌خواستند با این اقدام بازار فروش خود را از دست بدهند.
ادغام آدیداس با ریبوک در ژانویه سال ۲۰۰۶ را می‌توان فصل جدیدی در تاریخ ریبوک دانست. ادغام این دو برند مطرح با یکدیگر به آن ها این فرصت را می‌داد که با ایجاد ویژگی‌های مکمل در این دو برند، به بازار گسترده‌تری دست یابند و توانایی ارائه محصولات متنوع‌تری را به بازار داشته باشند، تا سال ۱۹۹۵ برند ر‌یبوک با فروش ۲۲۸ میلیون دلاری در رده سوم بزرگ‌ترین فروشندگان کفش‌های ورزشی قرار گرفت. دو سال بعد فروش کفش‌های نایک به ۷۵۰ میلیون دلار افزایش یافت، ولی ریبوک ۱۲۲ میلیون دلار به‌دست آورد.
در سال ۲۰۱۳ میلادی لوگوی برند تجاری ریبوک پس از ۱۲۰ سال تغییر کرد و به مثلث تبدیل شد. شرکت ریبوک امروزه یکی از زیر مجموعه‌های شرکت آلمانی آدیداس است. دفتر مرکزی این شرکت در شهر کانتون ایالت ماساچوست کشور آمریکا قرار دارد و در شهرهای متعدد جهان دارای شعبه و فروشگاه می‌باشد.

مایندست خود را تغییر دهید تا بتوانید عملکرد بهتری در محیط کاری خود داشته باشید. ایران مدیر به دنبال بهترین راه‌هاست تا به مغزمان یاری دهد که هنگام کار بهتر عمل کند. در این مقاله با انجام پژوهش‌های روان‌شناسی و مصاحبه با رهبران حوزه، نشان می‌دهیم روان‌شناسی چگونه به شما کمک می‌کند بر موانع محیط کار چیرگی یابید و در حرفه‌تان بدرخشید. اندکی تغییر مایندست می‌تواند تغییر زیادی ایجاد کند.تا اندازه‌ای راست می‌گویید؛ آن‌ها خوش‌اقبال‌ و بااستعداد هستند، ولی شرط می‌بندم که هرگز فکر نمی‌کنید بتوان سطح موفقیت آن‌ها را با استفاده از راهبردهای خاصی به دست آورد.

الوبرند مرکز خرید و فروش برند آماده ، برند آماده محصولات آرایشی ، شوینده ، سلولزی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مواد شوینده ، خرید برند آماده محصولات شوینده ، خرید برند اماده مواد غذایی ، خرید برند اماده توتون ، خریدبرند سیگار، برند آماده توتون ، برند آماده فروشی مواد غذایی ، فروش علامت تجاری ، برند فروشی قیمت مناسب را از مجموعه الو برند بخواهید …….
البته، اگر شد چه؟! اگر به‌جای اشاره به ژنتیک یا شرایط مساعد، دربارۀ مایندستی بپرسیم که این ستاره‌ها را به اوج برد، چه می‌شود؟ درست است که تنها مایندست (ذهنیت) نیست (تیلور سوئیفت نمی‌تواند فقط به خودش تلقین کند خوانندۀ خوبی است؛ مهارتش باید ذاتی باشد)، ولی فقط مهارت هم نیست. اگر مهارت به‌تنهایی بود، بسیاری از خوانندگان با استعدادی مشابه او، جهانی می‌شدند.
بی‌شک چیز دیگری در اینجا مؤثر است و اگر بتوانیم به همان مایندست «برنده»‌ای دست یابیم که سبب می‌شود قهرمانان، قهرمان شوند، شاید راهبردهایی بیابیم تا هنگام کار عملکرد بهتری داشته باشیم.
به‌منظور واکاوی این نظریه، با یکی از سخنرانان حرفه‌ای به نام سیمون هزلدین (Simon Hazeldine)، صحبت کردیم. او مشاورِ حوزه‌های رهبری، عملکرد فروش و عصب‌شناسی کاربردی و نویسندۀ موفق پنج کتاب است، ازجمله این کتاب: «برندۀ درونی: تاکتیک‌های روان‌شناسی عملکرد که به شما مزیت نامنصفانه می‌دهند».
هزلدین که کارشناسی‌ارشد روان‌شناسی دارد، در مورد عنصرهای اصلی افراد «برنده» در هر صنعتی صحبت کرده است؛ اینکه پرسنل چطور می‌توانند از روان‌شناسی عملکرد بهره بگیرند تا در نقش‌هایشان بهتر کار کنند (یا دنبال نقش تازه‌ای بگردند) و یا اینکه چطور محیطی را به دست آورند بتوانید در آن به بهترینِ خودِ حرفه‌ای‌شان برسند.
عنصرهای اصلی افراد برنده
چهار عنصر در فرد برنده هست که هزلدین بدان‌ها اشاره می‌کند:


• سطح بالای اعتماد به نفس و باور به خود
• واضح‌بودن هدف
• توانایی مسئولیت‌پذیری شخصی (نه سرزنش شرایط یا سایرین) به‌خاطر موفقیت‌ها و شکست‌ها
• سطح بالای تاب‌آوری و تمایل به استفاده از فنون مدیریت ذهن در موقعیت‌های چالشی
از هزلدین پرسیدم به نظر او کارکنان پیش از همه باید کدام عنصر را داشته باشند تا در نقش‌شان بهتر کار کنند؟ گفت: «چیزی که نخست باید حل شود، وضوح هدف است. مرور گستردۀ بیش از ۱۰۰ تحقیق روان‌شناسی دربارۀ هدف‌گذاری به این نتیجه رسید که اثر سودمند هدف‌گذاری بر عملکردِ در تکلیف، یکی از استوارترین و تکرارپذیرترین یافته‌های روان‌شناسی است».
بی‌شک پشت این نکته حقیقتی است. جست‌وجوی عبارتِ «عملکرد در تکلیف و هدف‌گذاری» در گوگل، تحقیق‌ها و نظریه‌های روان‌شناسی بسیاری را نشان می‌دهد که بسیاری به دهه‌های ۴۰ و ۵۰ میلادی بازمی‌گردند. آن زمان مفهوم «هدف‌گذاری» در حال یافتنِ اعتباری چشمگیر در حوزۀ علم بود.
تحقیقی که منتو، کلین و لوکه (Mento, Klein, & Locke) (1992) انجام دادند، برای ۱۱۴ دانشجوی درس‌های کسب‌وکار در دورۀ کارشناسی، سه هدف را با سطح‌های مختلف (از آسان تا مشکل) تعیین کرد. گروه چهارمی هم بود که به آن‌ها گفتند: «حداکثر تلاش‌تان را بکنید». سپس از هر شرکت‌کننده خواسته شد کاربردهای اشیای معمول (چهار، هفت یا دوازده کاربرد) را در یک دقیقه فهرست کنند. جالب بود که با افزایش سختی هدف، عملکرد در تکلیف افزایش یافت که احتمالاً شبیه رخدادی است که برای شما رخ می‌دهد؛ یعنی زمانی که هدف‌های مشخص و سختی را در رسیدن وضع کرده‌اید که وقتی به آن‌ها برسید، شاید به شما توانایی دهد به ارتقای مدنظرتان دست یابید.اما رخدادِ جالب‌تر از همه برای گروهی که به آن گفته شد «حداکثر تلاش‌تان را بکنید»، رخ داد. این گروه در مقایسه با گروهی که هدف‌های مشخص و سختی داشت، فوق‌العاده ضعیف‌تر کار کرد. به گفتۀ لوکه و لاثام (Locke & Latham) (2002): «وقتی افراد می‌کوشند حداکثر تلاش‌شان را بکنند، این‌ کار را انجام نمی‌دهند. هدف‌هایی با حداکثر تلاش، ارجاع خارجی ندارند، بنابراین نامتعارف تعریف می‌شوند. این امر گستره‌ای از سطوح قابل‌قبولی از عملکرد را به وجود می‌آورد که وقتی سطح هدف مشخص باشد، وجود ندارد».منتو، کلین و لوکه در تحقیقات خود نشان می‌دهند هدف‌گذاری به‌خودی‌خود تنها عنصر مهم افراد «برنده» نیست. هدف‌ها باید راهبردی، مشخص و از نظر شخصی قابل‌توجه باشند.
در جایگاه کارمند، شاید گام نخست شما در راه عملکرد بهتر، انتخاب هدف‌های مشخص‌تر و مشکل‌تر باشد. به جای اینکه بگویید: «می‌خواهم کارزار ویدئویی جذابی ایجاد کنم»، شاید بشود هدف‌تان را به این صورت ریز کنید: «می‌خواهم کارزار ویدئویی‌ای ایجاد کنم که صد هزار بازدید جذب کند و نرخ تبدیل پنج درصد داشته باشد».
هزلدین نشان می‌دهد هدف‌گذاری‌تان باید به سه پرسش مهم پاسخ دهد:
۱) چرا می‌خواهید به هدف‌تان برسید؟
۲) هدف‌تان چیست؟ (هرچه مشخص‌تر و واضح‌تر باشد، بیشتر احتمال دارد به آن برسید)
۳) چطور می‌خواهید به هدف‌تان برسید؟
انجمن آموزش و توسعۀ امریکا تحقیقی انجام داد و دریافت افرادی که به شخص دیگری متعهدند، ۶۵ درصد بیشتر امکان دارد که هدف‌هایشان را کامل کنند. برای اطمینان بیشتر از اینکه در هدف‌گذاری و رسیدن به هدف‌های محیط کارتان موفق می‌شوید، بیان هدف‌ها برای مدیر یا مربی (Mentor) امر مهمی است.
چگونه در کار با استفاده از مایندست به اوج عملکرد برسید؟
تاکنون هدف‌گذاری و سایر عنصرهای ضروری برای افراد برنده را بررسی کرده‌ایم. حال ببینیم چطور باید از دیگر جنبه‌های روان‌شناسی عملکرد بهره بگیرید تا به سطوح بالاتر موفقیت در محیط کار برسید.
از هزلدین سوال شد که آیا باید از روان‌شناسی عملکرد استفاده کنیم تا در نقش‌های کنونی‌مان که می‌خواهیم در آن‌ها بدرخشیم، یاری‌گر ما باشد، یا اینکه از آن به‌صورت ابزاری استفاده کنیم که کمک می‌کند مسیر کاری‌ای را برگزینیم که در آن موفق‌ترین خواهیم بود؟ به‌طور خلاصه، جواب او هر دو مورد بود: «روان‌شناسی عملکرد می‌تواند کمک کند افراد با استاندارد بالاتری عمل کنند و در هر موقعیت یا نقشی، بیشترین استفاده را از ظرفیت‌شان ببرند». البته اگر افراد به شکل عمیق‌تری به نقاط قوت، علایق و شور درونی‌شان توجه کنند، امکان دارد نقشی را برگزینند که برای آن مناسب‌ترند».
شتاب‌گرفتن موفقیت با برگزیدن نقشی هماهنگ با نقاط قوت‌تان
بی‌شک چنین امری منطقی است. الون ماسک (Elon Musk) در نقشش می‌درخشد چون با قوت‌هایش همخوانی دارد. شاید با استفاده از روش‌های شناختی مشابه، در هر جای دیگری به موفقیت برسید ولی احتمالا ًبه موفقیتی با این اندازه دست نخواهید یافت.
اگر به نقش‌تان علاقه‌مند نیستید مشکل است بتوانید در اوج عملکردتان کار کنید. هرچه قدر برای انجام نقش‌تان پُرحرارت باشید و با نقاط قوت‌ شما همخوانی داشته باشد، باز هم دچار اضطراب و احساسات منفی دیگری در محیط کار می‌شوید که شما را از اینکه هر زمان در اوج باشید، باز می‌دارد.
خوشبختانه هزلدین بیان می‌کند: «روان‌شناسی عملکرد همچنین می‌تواند موجب قوی‌ترشدنِ سطح تاب‌آوری یا استحکام ذهنی افراد شود تا از آن‌ها در برخورد با اضطراب‌های محیط کار امروزی پشتیبانی کند. تکنیک‌های مدیریت اضطراب که قهرمانان نخبه به‌طور گسترده‌ای از آن‌ها بهره می‌برند تا با فشار مسابقه روبه‌رو شوند، به افراد امکان تغییر و کنترل روش فکری و احساسی‌شان را می‌دهد و بی‌شک در محیط کار نیز قابل‌استفاده هستند».
برخی از تکنیک‌های مدیریت اضطراب که به‌منظور بهترکردنِ عملکرد افراد و کمک به کنترل و کاهش احساسات منفی استفاده می‌شوند، عبارتند از:
• تفکر مثبت یا گفت‌وگوی مثبت با خود
• بازخوانی ذهنی موقعیت پیش از عملکرد واقعی (که در آن موفقیت را تصور می‌کنید)
• تمرین اعتمادبه‌نفس پیش از رویداد و در حین آن
فرض کنیم پیش از ارائۀ مهمی دربارۀ بازاریابی، مضطرب هستید؛ همان‌طور که بازیکن NFL (لیگ ملی فوتبال امریکا) پیش از بازی بزرگش اضطراب پیدا می‌کند. می‌توانید از تفکر مثبت یا گفت‌وگوی مثبت با خود بهره بگیرید تا مایندست بااعتمادبه‌نفسی ایجاد کنید. برای مثال، هرچند ممکن است احمقانه یا غیرطبیعی به نظر برسد، شاید پیش از ارائه به این فکر کنید که «قوی‌ام؛ شجاعم؛ می‌دانم چه کار می‌کنم؛ باهوشم»؛ یا هر عبارت انگیزشی دیگری. شاید لازم باشد کمی تمرین کنید تا ببینید کدام روش برایتان مناسب‌تر به نظر می‌رسد.الوبرند مرکز خرید و فروش برند آماده ، برند آماده محصولات آرایشی ، شوینده ، سلولزی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مواد شوینده ، خرید برند آماده محصولات شوینده ، خرید برند اماده مواد غذایی ، خرید برند اماده توتون ، خریدبرند سیگار، برند آماده توتون ، برند آماده فروشی مواد غذایی ، فروش علامت تجاری ، برند فروشی قیمت مناسب را از مجموعه الو برند بخواهید …….
توجه کنید لازم نیست از گفت‌وگوی با خودی استفاده کنید که ناصادقانه به نظر می‌رسد. اگر به خود بگویید «راحتم» ولی این‌طور نباشد، تاکتیک مؤثری نخواهد بود. در مقابل، جای «راحت» را با «برانگیخته» عوض کنید تا به اضطرابی که دارید نام مناسبی داده باشید.
راهبرد دیگری که می‌توانید درباره علل اضطراب در محیط کار استفاده کنید، تصویرسازی است؛ یعنی ایجاد تصویری مشخص و جزئی از قرارگرفتن در محیطی آرام و راحت. حتی می‌توانید این تصویرسازی ابتدایی را با تکنیک‌های بدنی در حالِ راحتی ترکیب کنید، مثل زمانی که ماساژ می‌گیرید یا یوگا تمرین می‌کنید.
پیش از ارائۀ کاری مهم، همان صحنه‌ای را تصور کنید که در محیط راحت تمرین کرده‌اید. این تاکتیک می‌تواند به سه شیوه به شما کمک کند: نخست، سبب پرت‌شدن حواس از لحظۀ حال می‌شود؛ دوم، تصور صحنۀ آرام می‌تواند به ناخودآگاهتان یادآوری کند راحت‌شدن اشکالی ندارد؛ سوم، صحنه‌ها می‌توانند محرکی برای بدن‌تان شوند و همان حسی را به خاطر آورند که وقتی نخستین‌بار آن را تصور کردید، داشتید. برای مثال، اگر معمولاً در یوگا که بدن‌تان راحت است، صحنه‌ای را متصور می‌شوید و بعد در ارائه آن را تصویرسازی می‌کنید، بدن‌تان یاد می‌گیرد در احساسی قرار گیرد که حین یوگا داشت.
چه اصولی را برای برند شدن در نظر بگیریمالوبرند مرکز خرید و فروش برند آماده ، برند آماده محصولات آرایشی ، شوینده ، سلولزی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مواد شوینده ، خرید برند آماده محصولات شوینده ، خرید برند اماده مواد غذایی ، خرید برند اماده توتون ، خریدبرند سیگار، برند آماده توتون ، برند آماده فروشی مواد غذایی ، فروش علامت تجاری ، برند فروشی قیمت مناسب را از مجموعه الو برند بخواهید …….الوبرند مرکز خرید و فروش برند آماده ، برند آماده محصولات آرایشی ، شوینده ، سلولزی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مواد شوینده ، خرید برند آماده محصولات شوینده ، خرید برند اماده مواد غذایی ، خرید برند اماده توتون ، خریدبرند سیگار، برند آماده توتون ، برند آماده فروشی مواد غذایی ، فروش علامت تجاری ، برند فروشی قیمت مناسب را از مجموعه الو برند بخواهید …….

١- نامی که برای برند یا محصول مان انتخاب می کنیم، باید نامی منحصر به فرد و به یاد ماندنی تر باشد مثلا می توان نام خانوادگی را روی محصول قرار داد البته انتخاب نام خانوادگی برای برند هم منوط به این است که نامی مناسب و درخور بیان باشد و اثر گذاری مطلوب روی مشتریان داشته باشد.

در انتخاب نام برند دقت کنید که بنیاد و شالوده ارتباط با مشتری حفظ شود، به طوری که نام برند، مشتری را از فضای تجاری ما دور نکند.

نامی برای برند انتخاب کنیم که همیشه در اذهان باقی بماند، قابلیت تلفظ برای همگان داشته باشد، از لحاظ صوت و معنی دلنشین باشد و اهداف ما در خصوص تولید و پخش محصول در واژه و نام برند مستتر باشد.

٢- انتخاب نشان تجاری یا لوگو از اهمیتی همانند نام برند برخوردار است که بسیار مهم و قابل توجه است. لوگوی خوب معرف یک محصول خوب است. انتخاب یک لوگوی خوب به ما کمک می کند که به مشتری بگوییم ما چه کسی هستیم و قرار است چه محصولی را به مشتری ارائه و چه نیازهایی را از او برطرف کنیم.

لوگو باید شفاف باشد یعنی وقتی مشتری لوگوی محصول ما را می بیند، باید برایش نیت و پیام ما از تولید محصول قابل فهم باشد.

لوگو باید به نحوی طراحی شود که اگر قرار است در رسانه های همگانی برای معرفی و تبلیغ بیشتر درج کنیم، قابلیت ایجاد در اندازه ها و ابعاد مختلف را داشته باشد.

٣- دیگر زمان این گذشته است که تولیدکنندگان محصولات خود را تولید کنند و هیچ توجهی به نظرات مصرف کنندگان و مخاطبان نداشته باشند. در عصر حاضر باید به برقراری روابط پایدار با مشتریان بیندیشید، نیازهای مشتریان را در حد توانایی و امکانات خود برآورده کنید، برای ایجاد ارتباطی موثر و دو سویه با مشتریان به ایجاد یک سایت اینترنتی یا کانال اقدام کنید و به راحتی از نظرات مصرف کنندگان از طریق این سایت یا کانال مطلع شوید.

الوبرند مرکز خرید و فروش برند آماده ، برند آماده محصولات آرایشی ، شوینده ، سلولزی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مواد شوینده ، خرید برند آماده محصولات شوینده ، خرید برند اماده مواد غذایی ، خرید برند اماده توتون ، خریدبرند سیگار، برند آماده توتون ، برند آماده فروشی مواد غذایی ، فروش علامت تجاری ، برند فروشی قیمت مناسب را از مجموعه الو برند بخواهید …….

٤-صداقت را سرلوحه کارتان قرار دهید. در معرفی محصول و تبلیغات از اغراق بپرهیزید و به مشتری وعده هایی ندهید که خارج از توان تان است. اجازه دهید مشتری صداقت شما را ببیند و به شما اعتماد کند.

٥- از توجه به رقیبان غافل نشویم، رقیبان کارمان را شناسایی کنیم و موقعیت آنها را بسنجیم.

گاهی لازم است برای برد و پیشرفت بیشتر با رقیبان از موضع قدرت و مقابله حذر کنیم و به همکاری با آنها بپردازیم و این مختص زمانی است که وضعیت موجود بازار به نفع ما نیست.

الوبرند مرکز خرید و فروش برند آماده ، برند آماده محصولات آرایشی ، شوینده ، سلولزی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مواد شوینده ، خرید برند آماده محصولات شوینده ، خرید برند اماده مواد غذایی ، خرید برند اماده توتون ، خریدبرند سیگار، برند آماده توتون ، برند آماده فروشی مواد غذایی ، فروش علامت تجاری ، برند فروشی قیمت مناسب را از مجموعه الو برند بخواهید …….

٦- شناخت مشتریان هم بسیار حائز اهمیت است. هر گروه از مشتریان ممکن است شرایط، ویژگی ها و طرز تفکر خاصی داشته باشند که باید نحوه عرضه محصول مان برای هر یک از این گروه ها اختصاصی باشد.

٧- بسته بندی محصول بسیار مهم است. بسته بندی با توجه به هریک از گروه های مصرف کننده و نیز زمان مناسبتی استفاده از محصول باید متغیر و متفاوت باشد.

مزیت های برندسازی چیست؟

اگر یک شرکت یا کارخانه برای نشان تجاری خود بتواند برندسازی انجام دهد و برند شرکت در ذهن مردم و مخاطبان ماندگار شود، مزیت های فراوانی خواهد داشت. مهم ترین آن این است که شرکت مشتریان وفادار خود را پیدا می کند و همین مشتریان برای شرکت نماد تبلیغات خواهند شد.

6مزیت عمده برند سازی

الوبرند مرکز خرید و فروش برند آماده ، برند آماده محصولات آرایشی ، شوینده ، سلولزی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مواد شوینده ، خرید برند آماده محصولات شوینده ، خرید برند اماده مواد غذایی ، خرید برند اماده توتون ، خریدبرند سیگار، برند آماده توتون ، برند آماده فروشی مواد غذایی ، فروش علامت تجاری ، برند فروشی قیمت مناسب را از مجموعه الو برند بخواهید …….

1 – تایید و افزایش اعتبار شرکت به طوری که داشتن یک نام تجاری که برند سازی شده، خود دلیل اعتبار برای شرکت است.

2- برند باعث تایید بیشتر توسط مشتریان خواهد شد و فروش بیشتر محصولات را در برخواهد داشت.

3 – افزایش تعداد مشتریان وفادار

4 – یک برند قوی، پتانسیل بازگشت مشتریان ناراضی را خواهد داشت

5 – باعث ایجاد شناخت در بین مشتریان شده و ارتباط حتی عاطفی بین شرکت و محصولات با مشتریان برقرار خواهد شد

6 – پیام و شعار شرکت به خوبی در بین مخاطبان انتقال خواهد یافت.

ویژگی های یک برند موفق

با وجود فضای رقابتی که بین شرکت ها و صنعت های مختلف است، داشتن یک برند موفق و نمونه بیش از هر چیزی مورد توجه کارفرمایان است. هر شرکتی از استراتژی های خاص خود برای رسیدن به موفقیت استفاده می کند.

کیفیت محصولات و خدمات برای داشتن یک برند خوب لازم است. برند نام یک محصول، خدمات، ایده و… را برای مصرف کنندگان تداعی می کند. برندی که بتواند نیاز مصرف کنندگان را برآورده کند یک برند موفق خواهد بود.

ویژگی های کلی که مخصوص یک برند موفق است، شامل موارد زیر است:

الوبرند مرکز خرید و فروش برند آماده ، برند آماده محصولات آرایشی ، شوینده ، سلولزی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مواد شوینده ، خرید برند آماده محصولات شوینده ، خرید برند اماده مواد غذایی ، خرید برند اماده توتون ، خریدبرند سیگار، برند آماده توتون ، برند آماده فروشی مواد غذایی ، فروش علامت تجاری ، برند فروشی قیمت مناسب را از مجموعه الو برند بخواهید …….

1 – شناخت مصرف کنندگان

2 – منحصر به فرد بودن

3 – انگیزه و اشتیاق

4 – ثبات و پایداری

5 – ایجاد فضای رقابتی

6 – شناخته شدن

7 – مدیریت صحیح

1 – شناخت مصرف کنندگان

الوبرند مرکز خرید و فروش برند آماده ، برند آماده محصولات آرایشی ، شوینده ، سلولزی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مواد شوینده ، خرید برند آماده محصولات شوینده ، خرید برند اماده مواد غذایی ، خرید برند اماده توتون ، خریدبرند سیگار، برند آماده توتون ، برند آماده فروشی مواد غذایی ، فروش علامت تجاری ، برند فروشی قیمت مناسب را از مجموعه الو برند بخواهید …….یک برند خوب از مصرف کنندگان و بازار هدف شناخت کافی دارد و نحوه ارتباط با مصرف کنندگان و شناخت آنها را می داند. هر برندی یکسری مشتریان دائمی و همیشگی دارد، بنابراین حفظ و نگهداری این مشتریان هم از دیگر اهداف برندهای موفق است. تلاش برای شناخت مصرف کننده و برطرف کردن نیازهای آنها در تولید یک محصول خوب از ویژگی های یک برند موفق است.

2 – منحصر به فرد بودن

داشتن یک برند یعنی ایجاد یک نام تجاری منحصر به فرد و متفاوت از دیگر برندها مثلا برند اپل یک برند شناخته شده در سراسر جهان است که با تولید محصولاتی با خلاقیت بالا منحصر به فرد است. برای منحصر به فرد بودن باید خدماتی را ارائه دهید که در عین جذابیت برای مصرف کننده دارای یک ویژگی خوب، متفاوت و جدید باشد.

3- انگیزه و اشتیاق

شاید بتوان بدون انگیزه و اشتیاق کافی یک برند را برای مدت کوتاهی ایجاد کرد اما گسترش و پیشرفت این برند بدون انگیزه کافی امکان پذیر نیست مثلا اگر افراد موفقی مثل استیو جابز را در نظر بگیرید. آنچه باعث موفقیت روزافزون وی شده بود، انگیزه و علاقه ای بود که به برند و تجارت خود داشت.

4- ثبات و پایداری در کیفیت

پایداری در کیفیت، محصولات و خدماتی که ارائه می دهیم باعث می شود که مشتریان دائمی افزایش یابند. وقتی یک مشتری به شرکت یا برند شما مراجعه می کند تا محصولات مورد نظرش را خریداری کند، اگر کیفیت و مرغوبیت همیشگی را در کالای مورد نظر نبیند، قطعا برند دیگری را برای خرید انتخاب خواهد کرد بنابراین چون فضای رقابتی بین برندها وجود دارد، هر چقدر این کیفیت دائمی و همیشگی باشد، مشتریان بیشتری هم وجود خواهند داشت.

5- ایجاد فضای رقابتی

یک برند خوب باید دارای یک تیم کاری فعال باشد که ویژگی اصلی این سیستم ایجاد فضای رقابتی و بهبود خدمات یک برند نسبت به دیگر برندهاست. یک برند خوب هیچ گاه در انتظار رسیدن مشتریان نیست، بلکه خود به دنبال مشتریان رفته و از راه های مختلفی که در بازاریابی وجود دارد برای جذب مشتری تلاش می کند. یک برند خوب تلاش می کند چیزی بیش از آنچه را مشتریان انتظار دارند در اختیارشان قرار دهد.

الوبرند مرکز خرید و فروش برند آماده ، برند آماده محصولات آرایشی ، شوینده ، سلولزی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مواد شوینده ، خرید برند آماده محصولات شوینده ، خرید برند اماده مواد غذایی ، خرید برند اماده توتون ، خریدبرند سیگار، برند آماده توتون ، برند آماده فروشی مواد غذایی ، فروش علامت تجاری ، برند فروشی قیمت مناسب را از مجموعه الو برند بخواهید …….

6 – شناخته شدن

شناخته شدن یک برند زمانی است که یک نام تجاری از راه های مختلفی برای شناساندن خود به مشتریان استفاده می کند. معمولا برندهای بزرگ شناخته شده هستند، چون این برندها به دلیل محبوبیت، قدمت و داشتن محصولات خوب تقریبا برای تمام مشتریان شناخته شده هستند. این برندها از تبلیغات فراوان استفاده می کنند حتی خیلی از آنها برندهای بین المللی هستند.

الوبرند مرکز خرید و فروش برند آماده ، برند آماده محصولات آرایشی ، شوینده ، سلولزی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مواد شوینده ، خرید برند آماده محصولات شوینده ، خرید برند اماده مواد غذایی ، خرید برند اماده توتون ، خریدبرند سیگار، برند آماده توتون ، برند آماده فروشی مواد غذایی ، فروش علامت تجاری ، برند فروشی قیمت مناسب را از مجموعه الو برند بخواهید …….

7 – مدیریت صحیح

در پس هر برند موفقی یک مدیریت صحیح وجود دارد. یک برند موفق از ابتدا استراتژی ها و تکنیک های نوینی برای مدیریت سیستم کاری خود استفاده می کند. مدیریت خوب باید با ایجاد یک تیم کاری موفق بتواند به اهدافش رسیده و در راه کسب موفقیت قدم بردارد.

انجام چه اقداماتی جهت حفظ موفقیت و بهبود برندینگ موثر هستند؟

برای حفظ موفقیت در برندینگ باید نیازها و خواسته های مشتریان را با مقتضیات زمان به خوبی شناسایی و استراتژی برند و شرکت را در هر زمان متناسب با آن برنامه ریزی کرد.

برندینگ با تجربیات و برداشت های قبلی مشتریان از بازار در ارتباط خواهد بود و در کنار جذب عده ای، مشخصا بخشی از مشتریان را دور خواهد کرد ولی برندینگ موفق باید جهت بازگشت مشتریان از دست رفته نیز تلاش کند. این کار تنها در سایه تحقیقات میدانی درست، بررسی عملکرد و رضایت مشتریان و تعیین استراتژی تبلیغاتی صحیح امکان پذیر است، در عمل، مدیریت برند پایه و اساس مناسبی را برای بازاریابی و ارتباطات ایجاد خواهد کرد که عدم توجه به آن ممکن است باعث عقب افتادن از رقبا شود.

بازسازی و بهبود برندینگ، مرحله ای حساس و مهم در تاریخ هر تجارتی خواهد بود و کوچک ترین اشتباه ممکن است موجب از دست رفتن مشتریان کنونی شود، ولی در نقطه مقابل، برندینگ حرفه ای و مشاوره با متخصصان امر می تواند تجارت را متحول کرده و مشتریان را تا چندین برابر افزایش دهد.
یک برند قابل تشخیص و دوست داشتنی یکی از با ارزش‌ترین دارایی است که یک شرکت در اختیار دارد درواقع برندینگ یا برندسازی بخش مهمی از فرآیند رشد و توسعه کسب‌وکارها به شمار می‌رود. تمام سازمان‌ها به دنبال ایجاد رابطه‌ای احساسی و پایدار با مشتریان خود هستند تا از طریق آن بتوانند به جایگاه مناسب در بازار دست یابند اما به یاد داشته باشید که برند سازی بسیار بیشتر از یک آرم (لوگو) جالب یا یک تبلیغ خوب است.
بنابراین برای داشتن موقعیت رقابتی مناسب، شما نیاز به یک برند یا نام تجاری خوب و آشنایی با فرآیند ایجاد آن یعنی برندینگ دارید. قبل از اینکه به برندینگ چیست و اهمیت آن و چگونگی برند سازی بپردازم، بیایید به اصول اولیه بازگردیم:
برند چیست؟
برند درواقع واژه، طرح، نماد یا هر ویژگی دیگری است که تصویری متمایز از محصولات شما نسبت به محصولات رقبا می‌سازد یا مجموعه‌ای از ویژگی‌هایی است که یک سازمان را از سازمان دیگر متمایز می‌کند. به زبان ساده برند قولی است که به مشتریانتان می‌دهید و به آن‌ها می‌گویید که انتظار چه نوع محصولات و خدماتی را از شما داشته باشند.


موسس آمازون، جف بزوس، حتی بهتر می‌گوید: «برند شما همان چیزی است که دیگران وقتی در اتاق نیستید، درباره شما می‌گویند.»
بنابراین برند فقط ویژگی جسمی نیست بلکه احساساتی را که مصرف‌کنندگان نسبت به شرکت یا محصول دارند نیز می‌باشد. این ترکیب از نشانه‌های جسمی و عاطفی هنگامی ایجاد می‌شود که در معرض نام، لوگو، هویت بصری یا حتی پیام ابلاغ شده قرار گیرد.
محصولی را می‌توان توسط سایر افراد یک بازار به راحتی کپی کرد، اما یک برند همیشه بی‌نظیر خواهد بود. به عنوان مثال ، Pepsi و Coca-Cola بسیار شبیه به هم هستند، اما به دلایلی، برخی از افراد بیشتر با Coca-Cola و برخی دیگر با Pepsi ارتباط دارند.
به طور خلاصه، یک برند احساسات شخص در مورد یک محصول یا شرکت خاص است. هر فرد نسخه خاص خود را ایجاد می‌کند و برخی از برندها به دلیل احساس مصرف‌کننده نسبت به آن‌ها، محبوبیت خود را افزایش یا کاهش می‌دهند.
برندینگ چیست؟
در پاسخ به سوال برندینگ چیست باید بگوییم که فرآیند ایجاد نام یا تصویری منحصربه‌فرد از یک محصول در ذهن مشتریان است. هنگام برندینگ یا برندسازی، شما به کمی زمان، کمی تحقیق و درکی عمیق از نحوه عملکرد خود نیاز دارید تا برندی به‌یادماندنی با پیامی قوی داشته باشید.
برند سازی قطعاً یک فرایند تکرارشونده است. با این حال، تلاش مداوم منجر به ایجاد روابط طولانی مدت و ارتباط با قلب مشتریان خواهد شد. این می‌تواند منجر به افزایش مداوم در فروش، پروژه‌های بیشتر، مراجعه به کلمات و حمایت از محصولات یا خدمات شما شود.
اکنون، داشتن برند موفق و برندسازی ساده است؟ حقیقت این است: برندینگ یک شبه اتفاق نمی‌افتد … یا حتی در چند ماه.
اهمیت برندینگ یا برندسازی
نام تجاری یا برند شما احتمالاً یکی از مهمترین دارایی‌های سازمانتان است. این به سازمان شما هویت می‌بخشد، کسب و کار شما را به یاد ماندنی می‌کند، مصرف‌کنندگان را ترغیب به خرید از شما می‌کند، از بازاریابی و تبلیغات پشتیبانی می‌کند و باعث افتخار کارمندانتان می‌شود.
حال چگونه برند سازی کنید؟
برندسازی یک فرآیند پیچیده است که نیاز به برنامه‌ریزی دقیق و رویکرد حساب شده دارد. هنگام ساختن یک برند قدرتمند چیزهای زیادی باید در نظر بگیرید که به برخی از آن‌ها در زیر اشاره کردیم:الوبرند مرکز خرید و فروش برند آماده ، برند آماده محصولات آرایشی ، شوینده ، سلولزی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مواد شوینده ، خرید برند آماده محصولات شوینده ، خرید برند اماده مواد غذایی ، خرید برند اماده توتون ، خریدبرند سیگار، برند آماده توتون ، برند آماده فروشی مواد غذایی ، فروش علامت تجاری ، برند فروشی قیمت مناسب را از مجموعه الو برند بخواهید …….

۱٫ ابتدا بازار هدف خود را مشخص کنید
ابتدا در مورد شناخت مشتریان هدف خود فکر کنید و آن‌ها را درک کنید. برای برقراری ارتباط موثر، باید عناصر مؤثر بر مشتریان هدف خود را شناسایی کرده و روی اعمال نفوذ آن‌ها تمرکز کنید. به همین دلیل، پیام و تصویر شما باید برای بخش خاصی از جامعه منحصربه‌فرد باشد. تلاش برای جذب همه افراد کار بیهوده‌ای است.
با یک یا دو گروه از مشتریان کلیدی شروع کنید و به‌آرامی ازآنجا رشد کنید. در مورد این گروه‌ها منتقدانه فکر کنید، آن‌ها چه کسانی هستند؟ چه نیازی دارند؟ چه می‌خواهند؟ چگونه عمل می‌کنند؟ آن‌ها چه دوست دارند؟ چه چیزی باعث ایجاد انگیزه و جذب آن‌ها می‌شود؟ و چگونه می‌خواهید با آن‌ها صحبت کنید؟

الوبرند مرکز خرید و فروش برند آماده ، برند آماده محصولات آرایشی ، شوینده ، سلولزی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مواد شوینده ، خرید برند آماده محصولات شوینده ، خرید برند اماده مواد غذایی ، خرید برند اماده توتون ، خریدبرند سیگار، برند آماده توتون ، برند آماده فروشی مواد غذایی ، فروش علامت تجاری ، برند فروشی قیمت مناسب را از مجموعه الو برند بخواهید …….

۲٫ مخاطب مورد نظر خود را تعیین کنید
پایه و اساس ایجاد برندینگ تعیین مخاطب مورد نظر است که روی آن تمرکز خواهید کرد. شما نمی‌توانید همه را خوشحال کنید، بنابراین یاد بگیرید که بهترین برند سازی ممکن را برای مجموعه خاصی از کاربران ایجاد کنید. سعی نکنید همه را خوشحال کنید. این غیرممکن است. نگران نباشید؛ خودتان باشید؛ حتی اگر این بدان معنا باشد که چیزهایی را بگویید که هیچ‌کس دیگری نخواهد گفت. به یاد داشته باشید، کار شما کسب رضایت همه نیست. شما در کسب‌وکاری هستید که باید آن را توسعه دهید، نه این‌که همه را خوشنود کنید.
هنگام برندینگ، این نکته را به خاطر بسپارید که دقیقاً به چه کسی می‌خواهید برسید. رسالت و پیام خود را متناسب با نیازهای دقیق آن‌ها تنظیم کنید. رفتارهای دقیق و سبک زندگی مصرف‌کنندگان خود را بفهمید.

۳٫ در برندینگ باید هدف داشته باشید و ارزش خلق کنید
هدف پشت برند خود را کشف کنید. هر برند موفق پشت سر خود هدف قدرتمندی دارد. چهار سؤال وجود دارد که باید هنگام تعیین هدف از برند خود بپرسید:
• چرا وجود دارید؟
• چه چیزی شما را متمایز می‌کند؟
• چه مشکلی را حل می‌کنید؟


• چرا مردم باید مراقبت کنند؟
شما از این ایده‌ها برای آگاهی از برند خود، از طریق شعار (tagline)، نام، صدا، پیام‌، داستان‌ها، تصاویر و موارد دیگر استفاده خواهید کرد.
مطالعات نشان می‌دهد که ۵۰٪ از مصرف‌کنندگان در سراسر جهان می‌گویند که در حال حاضر براساس ارزش و تأثیر نام برند یک شرکت خریداری می‌کنند. بنابراین باید بسیار تلاش کنید تا بتوانید برندینگ خود را از دیگران متمایز کنید.
سیمون سینک (Simon Sinek) متخصص رهبری، الگوی تأثیرگذاری را با نام «دایره طلایی» بیان کرده است که می‌تواند در شناسایی هدف پشت هر کاری در کسب و کار یا زندگی کمک کند. ۳ قسمت از دایره طلایی به صورت زیر تعریف می‌شوند:
• چه چیزی (What): محصولات یا خدماتی که به مشتریان خود ارائه می‌دهید
• چگونه (How): چیزهایی که شما را از رقابت متمایز می‌کند
• چرا (Why): دلیل اشتیاق و دلیل وجود شما
به طور کلی شما باید به آنچه انجام می‌دهید، ارزش ایجاد کنید. لازم نیست شرکت اپل باشید تا محصول شگفت‌انگیزی تولید کنید. برای خلق ارزش ابتدا این سؤالات را از خود بپرسید:
• چه چیزی محصولات، خدمات و شرکت شما را از رقبا متمایز می‌کند؟
• چه ارزشي را ارائه می‌دهید و آن ارزش چقدر با آنچه توسط رقباي شما ارائه می‌شود، متفاوت است؟
• این مزایا چگونه بر احساسات مشتریان شما تأثیر می‌گذارد؟
• آیا نام تجاری من با نحوه بازاریابی‌ من هماهنگ است؟الوبرند مرکز خرید و فروش برند آماده ، برند آماده محصولات آرایشی ، شوینده ، سلولزی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مواد شوینده ، خرید برند آماده محصولات شوینده ، خرید برند اماده مواد غذایی ، خرید برند اماده توتون ، خریدبرند سیگار، برند آماده توتون ، برند آماده فروشی مواد غذایی ، فروش علامت تجاری ، برند فروشی قیمت مناسب را از مجموعه الو برند بخواهید …….

۴٫ برندینگ را با تحقیق، همراه کنید
هرگز نباید دقیقاً از آنچه برندهای بزرگ در صنعت شما انجام می‌دهند تقلید کنید اما، باید از آنچه که آن‌ها به خوبی انجام می‌دهند آگاه باشید. شروع به یادگیری از رقبایتان کنید. شما فقط با مطالعه و تحقیق درباره کسب‌وکارهای صنعت خود می‌توانید بیاموزید. لوگوهای آن‌ها چطور است؟ تفاوت آن‌ها از یکدیگر
چیست؟ چگونه با مشتری برخورد می‌کنند؟ مهم است که شما از ویژگی‌های آنان کپی نکنید، بلکه به انگیزه‌های پشت این انتخاب‌ها نگاه کنید.

۵٫ ویژگی منحصربه‌فرد خود را مشخص کنید
همیشه برندهایی با بودجه‌های بزرگتر و منابع بیشتری برای فرماندهی صنعت شما وجود دارند اما توجه داشته باشید که محصولات، خدمات و مزایای شما فقط متعلق به خودتان هستند. ویژگی خاص خود را که برند شما را متفاوت می‌کند، مشخص کنید. به‌عنوان‌مثال، اگر قیمت‌های پایین‌تری از رقبای خود ارائه می‌دهید، می‌توانید این نکته را بر روی نام برند خود تأکید کنید. در غیر این صورت، راهی پیدا کنید که خودتان را خاص کنید.
برای مثال اپل فقط یک شرکت کامپیوتری نیست. یکی از خصوصیات اصلی آن، طراحی تمیز است و یک مزیت مهم سهولت استفاده از ابزارهای اپل است. از بسته‌بندی‌های منحصربه‌فرد گرفته تا رویدادهای خبری آن‌ها، اپل همیشه به مشتریان یادآوری می‌کند که می‌توان محصولاتشان را در خارج از جعبه (قالب دستگاه) استفاده کرد.
آیا شعار برندسازی اپل در سال‌های ۱۹۹۷-۲۰۰۲ را به خاطر دارید؟ «متفاوت فکر کنید». این مفهوم امروزه همچنان ادامه دارد.

۶٫ صدای منحصربه‌فرد برند خود را تشکیل دهید
صدای (voice) شما در برندینگ به رسالت، مخاطبان و صنعت شرکت شما بستگی دارد. صدای برندتان همان نحوه ارتباط شما با مشتریان و نحوه پاسخ آن‌ها به شما است. صدای برند می‌تواند:
• حرفه‌ای


• دوستانه
• رسمی
• معتبر
• فنی
• تبلیغاتی
• محاوره‌ای
• آموزنده (حاوی اطلاعات مفید)
در نهایت، شما می‌خواهید صدای برند خود را به گونه‌ای انتخاب کنید که معقول باشد و با مشتریان هدفتان سازگار باشد. خواهید دید که اگر صدای برند صحیح را بیابید و استفاده کنید، قوی‌ترین شانس ارتباط با مصرف‌کنندگان را دارید. این امر به ویژه هنگام انتشار مقالات وبلاگ یا پست‌های رسانه‌های اجتماعی بسیار مهم است. حفظ صدای سازگار به شما کمک می‌کند تا تصویر برند شما در کانال‌های مختلف به همان روش شناخته شود.الوبرند مرکز خرید و فروش برند آماده ، برند آماده محصولات آرایشی ، شوینده ، سلولزی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مواد شوینده ، خرید برند آماده محصولات شوینده ، خرید برند اماده مواد غذایی ، خرید برند اماده توتون ، خریدبرند سیگار، برند آماده توتون ، برند آماده فروشی مواد غذایی ، فروش علامت تجاری ، برند فروشی قیمت مناسب را از مجموعه الو برند بخواهید …….

۷٫ برند خود را مانند یک شخص تعریف کنید
هنگامی‌که اطلاعات مشتریان را جمع‌آوری کردید، تلاش کنید برند خود را به‌عنوان یک فرد تعریف کنید. اگر شرکت شما یک فرد باشد، چه نوع شخصی است؟ مرد یا زن؟ پیر یا جوان؟ کدام نوع لباس را انتخاب می‌کند؟ چطور صحبت می‌کند؟
آیا شما خوشحال خواهید شد که آن را ببینید اگر به‌عنوان یک غریبه به شما نزدیک شود؟ غذاها و فیلم‌های موردعلاقه آن چیست؟ چه لحنی از صدا برای این مخاطب مناسب خواهد بود؟ کدام نوع زبان بیشترین تأثیر را خواهد داشت؟ چه تصاویری توجه آن‌ها را به خود جلب می‌کند؟ پاسخ به این سؤالات ممکن است هرگز برای مشتریان مطرح نشود، اما این سؤالات به شما کمک می‌کند تا بهتر و دقیق‌تر برندینگ یا برندسازی کنید.

۸٫ یک داستان برند و پیام بسازید
هنگام برندینگ، به طور دقیق بگویید که شما چه کسی هستید؟ از صدایی (لحن) که برای برند خود انتخاب کرده‌اید استفاده کنید. پیام شما باید کاملاً با برند شما همراه باشد و به صورت مداوم منتقل شود. این بخش از فرایند برند سازی فراتر از لوگو و شعار شما می‌باشد و جنبه‌های کلیدی را تعریف می‌کند:
• تو کی هستی؟
• چه چیزی ارائه می‌دهی؟
• چرا مردم باید به تو توجه کنند؟


یک داستان تجاری فرصتی برای برقراری ارتباط در سطح انسانی است و با مصرف‌کنندگان خود ارتباط عاطفی مستقیمی برقرار می‌کند. این بدان معنی است که زبانی که شما استفاده می‌کنید باید احساسی و قابل درک باشد. آن را ساده و واضح بیان کنید. در هنگام ایجاد یک داستان برند، آنچه محصول شما می‌تواند انجام دهد را بیان نکنید بلکه چرا برای مشتری مهم است را بگویید.الوبرند مرکز خرید و فروش برند آماده ، برند آماده محصولات آرایشی ، شوینده ، سلولزی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مواد شوینده ، خرید برند آماده محصولات شوینده ، خرید برند اماده مواد غذایی ، خرید برند اماده توتون ، خریدبرند سیگار، برند آماده توتون ، برند آماده فروشی مواد غذایی ، فروش علامت تجاری ، برند فروشی قیمت مناسب را از مجموعه الو برند بخواهید …….

۹٫ لوگو (logo) و شعار (tagline) تجاری ایجاد کنید
وقتی در مورد چگونگی ساختن یک برند فکر می‌کنید، احتمالاً تصاویر اولین چیزی است که به ذهنتان می‌آید. در این مرحله ممکن است کمی نیاز به خلاقیت داشته باشید.
لوگو در همه مواردی که مربوط به شغل شما است ظاهر خواهد شد و به هویت شما، کارت تلفن و به رسمیت شناختن وعده‌های شما تبدیل خواهد شد. بنابراین باید برای ایجاد چیزی استثنایی برای تقویت هویت بصری کسب و کار خودتان، زمان و پول خرج کنید.
آیا در برندینگ کسب و کارتان نیاز به کمک دارید؟ یک طراح حرفه‌ای یا آژانس را برای طراحی لوگو و هویت برندتان استخدام کنید تا به شما در برجسته کردن برند کمک کند. تخصص آن‌ها به شما اطمینان می‌دهد که یک برند بی‌نظیر و منحصربه‌فرد برای کسب و کار خود به دست ‌آورید. یک طراح همچنین می‌تواند دستورالعمل‌های برند را تهیه کند تا با برنامه‌های آینده شما از نظر لوگو و پالت رنگی یا فونت سازگاری داشته باشد. یک راهنمای سبک برندینگ قوی موارد زیر را شامل می‌شود:
• اندازه و نحوه قرار دادن لوگو


• پالت رنگ
• تایپوگرافی و فونت
• نمادنگاری
• عکس/سبک تصویر
• عناصر وب
با یک طراح حرفه‌ای یا آژانس خلاق و با تجربه برند سازی و طراحی هویت کار کنید تا به شما در برندینگ کمک کند.الوبرند مرکز خرید و فروش برند آماده ، برند آماده محصولات آرایشی ، شوینده ، سلولزی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مواد شوینده ، خرید برند آماده محصولات شوینده ، خرید برند اماده مواد غذایی ، خرید برند اماده توتون ، خریدبرند سیگار، برند آماده توتون ، برند آماده فروشی مواد غذایی ، فروش علامت تجاری ، برند فروشی قیمت مناسب را از مجموعه الو برند بخواهید …….

۱۰٫ برند خود را در هر جنبه‌ای از کسب و کار خود ادغام کنید
برند شما باید در هر آنچه مشتریتان قادر به دیدن، خواندن و شنیدن است قابل مشاهده و انعکاس باشد. برای مثال اگر مشتری وارد مطبتان شود یا مشتری وارد فروشگاه شما شود، نام برندتان باید در محیط نمایش داده شود. هر چیزی که ملموس باشد – از کارت ویزیت گرفته تا تبلیغات، بسته‌بندی محصول – نیاز به لوگوی برند شما دارد.
در هر پلتفرم دیجیتال، اطمینان حاصل کنید که برندتان در همه جا یکسان است. از راهنمای سبک برند خود برای ایجاد سازگاری با تصاویری مانند استفاده از رنگ و لوگو، فونت، عکاسی و غیره استفاده کنید.
وب‌سایت مهمترین ابزار برای بازاریابی برند شما است. وقتی وب‌سایت خود را طراحی می‌کنید: صدا (لحن)، پیام و شخصیت خود را در محتوا وارد کنید. همچنین در رسانه‌های اجتماعی نیز باید این قوانین را رعایت کنید.
ویدیو را فراموش نکنید! یوتیوب(YouTube)، فیسبوک (Facebook)، اینستاگرام (Instagram) و تلگرام همه سیستم عامل‌هایی هستند که باید با صدای برند و شخصیت منحصربه‌فرد شما محتوا را اجرا کنند.
برای کسانی که به پادکست علاقه دارند، به موضوعی پایبند باشید که از پیام، ارزش و صدای برند شما پشتیبانی کند.

۱۱٫ با برند خود به همه‌چیزهایی که می‌خواهید برسید
برند شما باید بخش بزرگی از همه‌چیز شما باشد و با زندگی شما عجین شود. این نه‌تنها باید در لباس‌های شما بلکه در هر کاری که با دوستان و همکاران کسب‌وکار خود انجام می‌دهید، بروز کند درواقع شما (و کارمندان خود) بهترین طرفداران بازاریابی برند خود هستید.
هیچ کس برند شما را بهتر از خودتان نمی‌داند، بنابراین گسترش این کلمه بر عهده شماست. هنگام استخدام کارمندان، اطمینان حاصل کنید که آن‌ها فرهنگی متناسب با رسالت، چشم‌انداز و ارزش‌های برند شما دارند. کارمندان را تشویق کنید تا یک برند شخصی ایجاد کنند که با فرایند برندگذاری شرکت شما همسو باشد و این باعث تقویت هر چه بیشتر می‌شود.
مشتریان وفادار خود را ترغیب کنید که نظرات را ارسال کنند یا مطالب خود را به اشتراک بگذارند.

۱۲٫ مشتریان را از برند خود آگاه کنید
بعد از اینکه درک کردید برندینگ چیست می‌توانید با استفاده از تکنیک‌های متفاوت بازاریابی، آگاهی به
برند را گسترش دهید:

• وب‌سایتالوبرند مرکز خرید و فروش برند آماده ، برند آماده محصولات آرایشی ، شوینده ، سلولزی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مواد شوینده ، خرید برند آماده محصولات شوینده ، خرید برند اماده مواد غذایی ، خرید برند اماده توتون ، خریدبرند سیگار، برند آماده توتون ، برند آماده فروشی مواد غذایی ، فروش علامت تجاری ، برند فروشی قیمت مناسب را از مجموعه الو برند بخواهید …….
وب‌سایت شما مهمترین ابزار بازاریابی است که برای رشد و توسعه کسب و کار و برندینگ در اختیار دارید. این مکان جایی است که مصرف‌کنندگان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شغل شما به آن مراجعه می‌کنند و در صورت آماده شدن اقدام به عمل (CTA) و خرید می‌کنند. نه تنها تجربه کاربر برای تبدیل باید استثنایی باشد، بلکه پیام شما نیز باید داستان برند شما را بازگو کند.الوبرند مرکز خرید و فروش برند آماده ، برند آماده محصولات آرایشی ، شوینده ، سلولزی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مواد شوینده ، خرید برند آماده محصولات شوینده ، خرید برند اماده مواد غذایی ، خرید برند اماده توتون ، خریدبرند سیگار، برند آماده توتون ، برند آماده فروشی مواد غذایی ، فروش علامت تجاری ، برند فروشی قیمت مناسب را از مجموعه الو برند بخواهید …….
مهم است که هنگام راه‌اندازی وب‌سایت باید از همه موارد مناسب استفاده کنید، از ثبت نام دامنه گرفته تا میزبانی وب، سیستم صحیح مدیریت محتوا و … . از همه مهمتر اینکه وب‌سایت شما باید سریع بارگذاری شود (سرعت لود وب‌سایت زیاد باشد) و سازگار با موبایل باشد.
اکثر فعالیت‌های بازاریابی برند شما باعث می‌شوند ترافیک به وب‌سایتتان بازگردد. گذشته از یک رابط کاربری حرفه‌ای و زیبا، محتوای شما باید باکیفیت و قانع‌کننده باشد.• سئو (SEO) و بازاریابی محتوا


یکی از موثرترین راه‌های طولانی مدت برای افزایش آگاهی از برند و ایجاد ترافیک ارگانیک مربوط به وب‌سایت، بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO) و محتوای مناسب است.
روش‌های زیادی برای دستیابی به موقعیت در نتایج موتور جستجو وجود دارد. یک استراتژی تعریف شده برای بازاریابی با محتوا به شما کمک می‌کند تا با مخاطب هدف خود ارتباط برقرار کنید و از طریق سفر مشتری خود از آن‌ها پشتیبانی کنید که ایجاد اعتماد به برند می‌شود تا در نهایت منجر به خرید شود. از همه مهمتر، بخش اصلی تلاش SEO و انتشار مطالب شما همیشه وبلاگ وب‌سایت شما خواهد بود. هنگام ساختن وبلاگ برای برندینگ باید در نظر بگیرید:الوبرند مرکز خرید و فروش برند آماده ، برند آماده محصولات آرایشی ، شوینده ، سلولزی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مواد شوینده ، خرید برند آماده محصولات شوینده ، خرید برند اماده مواد غذایی ، خرید برند اماده توتون ، خریدبرند سیگار، برند آماده توتون ، برند آماده فروشی مواد غذایی ، فروش علامت تجاری ، برند فروشی قیمت مناسب را از مجموعه الو برند بخواهید …….

کدام محتوا با مخاطب هدف شما هم‌خوانی خواهد داشت؟
چگونه محتوا در نتایج جستجوی ارگانیک پیدا می‌شود؟
زمانبندی مناسب انتشار چه موقع است؟
برنامه تبلیغ مطالب چیست؟

توجه داشته باشید که محتوای برند همچنین می‌تواند به عنوان اینفوگرافیک، ویدئو، پادکست، مطالعات موردی، عکس‌ها و موارد دیگر وجود داشته باشد.
• رسانه‌های اجتماعی
مصرف‌کنندگان اغلب از رسانه‌های اجتماعی مانند: لینکدین، فیس‌بوک، توییتر و یا اینستاگرام برای تصمیم‌گیری در مورد خرید از یک برند استفاده می‌کنند.
چگونه برند شما می‌تواند از طریق رسانه‌های اجتماعی به بهترین نحو آموزش، ارتباط و تعامل با مشتریان داشته باشد؟
هر برندی باید از طریق ارسال مطالب مرتبط و با کیفیت بالا به طور مداوم در تمام شبکه‌های اجتماعی ابتدا اعتماد مشتری را جلب ‌کند سپس وفاداری خود را ثابت ‌کند و در نهایت از محصولات و خدمات برند تجاری خود دفاع می‌کند.
• تبلیغات
ایجاد یک کمپین تبلیغاتی موفق برای برند شما مجموعه‌ای از چالش‌های منحصربه‌فرد را به همراه دارد. عناصر متعددی وجود دارد که به اثربخشی کلی تبلیغات کمک می‌کند. یک کمپین تبلیغاتی با درآمد بالا به شدت به موارد زیر متکی است:
• اهداف تبلیغات

الوبرند مرکز خرید و فروش برند آماده ، برند آماده محصولات آرایشی ، شوینده ، سلولزی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مواد شوینده ، خرید برند آماده محصولات شوینده ، خرید برند اماده مواد غذایی ، خرید برند اماده توتون ، خریدبرند سیگار، برند آماده توتون ، برند آماده فروشی مواد غذایی ، فروش علامت تجاری ، برند فروشی قیمت مناسب را از مجموعه الو برند بخواهید …….
• مخاطب هدف
• ردیابی عملکرد دقیق
• کپی و طراحی خلاقانه و قانع‌کننده
جذابیت تبلیغات برای برندینگ این است که می‌تواند نتایج کوتاه مدت سریع داشته باشد.
علاووه برموارد بالا تاکتیک‌های زیادی برای ایجاد آگاهی از برند وجود دارد مانند: ایمیل مارکتینگ، همکاری با کسب و کارهای محلی، ساخت پادکست و … که با قرار دادن تمام این مؤلفه‌ها با یک استراتژی و اجرای مداوم، مشتی است که هر کسب و کار جدید برای ایجاد برند موفق نیاز دارد.الوبرند مرکز خرید و فروش برند آماده ، برند آماده محصولات آرایشی ، شوینده ، سلولزی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مواد شوینده ، خرید برند آماده محصولات شوینده ، خرید برند اماده مواد غذایی ، خرید برند اماده توتون ، خریدبرند سیگار، برند آماده توتون ، برند آماده فروشی مواد غذایی ، فروش علامت تجاری ، برند فروشی قیمت مناسب را از مجموعه الو برند بخواهید …….

آگاهی از برند و تصویر ذهنی برند چگونه صورت می‌گیرد؟ هر چه مصرف‌کنندگان بیشتر از برند شما آگاه باشند، منفعت بیشتری از آن‌ها خواهید برد.
هنگامی که مصرف‌کنندگان گزینه‌های بسیار زیادی در اینترنت دارند و فقط به اندازه یک کلیک با آن‌ها فاصله دارید، این امر که مشتریان از کسب‌وکار شما آگاه باشند، بسیار حیاتی و حائز اهمیت می‌شود.
اگر تصویر ذهنی برند شما برای مشتری‌تان درخشان شده باشد، آن‌ها هر دفعه در این بازار رقابتی شما را انتخاب می‌کنند. به همین دلیل است که باید میزان سنجش آگاهی از برند را به خوبی درک و به صورت آنلاین آن را ارزیابی کنید.
دراین مقاله ایران مدیر می‌خوانید که سنجش آگاهی از برند بُعدی است که از طریق آن مشتریان قادر به شناخت کسب‌وکار شما می‌شوند و به یادشان می‌مانید. تحقیقات نشان می‌دهد که به‌طور متوسط ۵ الی ۷ خاطره از برند شما لازم است تا در یاد مشتری ماندگار شوید. اگرچه برای بهبود و افزایش میزان آگاهی برند باید بدانید که چگونه این آگاهی را اندازه‌گیری نمایید.
نحوه سنجش آگاهی از برند
خوشبختانه چندین روش زیر به شما کمک می‌کند تا میزان آگاهی از برندتان را ارزیابی کنید:

الوبرند مرکز خرید و فروش برند آماده ، برند آماده محصولات آرایشی ، شوینده ، سلولزی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مواد شوینده ، خرید برند آماده محصولات شوینده ، خرید برند اماده مواد غذایی ، خرید برند اماده توتون ، خریدبرند سیگار، برند آماده توتون ، برند آماده فروشی مواد غذایی ، فروش علامت تجاری ، برند فروشی قیمت مناسب را از مجموعه الو برند بخواهید …….

 فرم‌های نظرسنجی مشتری ایجاد کنید
 به تجزیه و تحلیل وب‌سایت نگاه کنید
از ابزارهای شنود اجتماعی بهره ببرید
 به داده‌های حجم جست‌وجو نگاه کنید
 در سایت‌های انتقادکننده، برند خود را بیابید.

در این‌جا چندین ویژگی مختص سنجش آگاهی از برند آورده شده است:
۱. برای سنجش آگاهی از برند فرم‌های نظرسنجی آنلاین ایجاد کنید
یک راه‌حل ساده برای برآورد میزان آگاهی برند، ایجاد نظرسنجی‌های آنلاین است. برای به‌دست آوردن حقیقی‌ترین آمار می‌توانید این تاکتیک را به ۲ روش انجام دهید:

 ایجاد نظرسنجی از مشتری
 نظرسنجی تصادفی گروهی از افراد

فرستادن فرم نظرسنجی که پرسش: «چگونه با برند آشنا شدید؟» را شامل باشد، بینشی دقیق از نحوه سنجش آگاهی از برند به شما می‌دهد. به عنوان مثال: آیا اکثر مشتریان شما از طریق پست‌های وبلاگ‌تان با شما آشنا شدند؟ یا شاید آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی درباره‌ برندتان مطلع شدند؟

الوبرند مرکز خرید و فروش برند آماده ، برند آماده محصولات آرایشی ، شوینده ، سلولزی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مواد شوینده ، خرید برند آماده محصولات شوینده ، خرید برند اماده مواد غذایی ، خرید برند اماده توتون ، خریدبرند سیگار، برند آماده توتون ، برند آماده فروشی مواد غذایی ، فروش علامت تجاری ، برند فروشی قیمت مناسب را از مجموعه الو برند بخواهید …….
دریافت این بینش‌های والا به شما در تعیین کردن نکاتی از قبیل این‌که: کاربران در کجا به صورت آنلاین درباره شما صحبت می‌کنند و چگونه به بهترین نتیجه در رابطه با هدف مخاطب خود می‌رسید، کمک شایانی می‌کند.
سنجش آگاهی از برند آنلاین فقط قدم اول است، قدم بعدی این است که کاری کنید تا مشتریان آن فرم را پر کنند، که می‌تواند بسیار چالش‌برانگیز باشد. اطمینان حاصل کنید که فرم نظرسنجی‌تان به قدر کافی ساده باشد که کاربران به سرعت آن را تکمیل کنند و به مقدار کافی جذاب باشد تا آن‌ها علاقه‌شان را از دست ندهند. با کوتاه و مختصر نگه‌داشتن فرم‌ها می‌توانید آن‌ها را جذاب و گیرا کنید یا فرم‌های خود را حاوی تصاویر، ایموجی‌ها یا مکالمه‌ای کنید.
علاوه بر سنجش آگاهی از برند کاربران موجود، بسیار حائز اهمیت است که میزان آشنایی کاربران تصادفی آنلاین با برندتان را ارزیابی کنید؛ بنابراین یک نظرسنجی آنلاین ایجاد کنید که شامل این پرسش باشد: «شما با شرکت XYZ چقدر آشنایی دارید؟»، با ارزیابی آنلاین تصادفی از افراد، می‌توانید بیاموزید که چند نفر برند شما را به یاد خواهند آورد.
۲. به تجزیه و تحلیل وب‌سایت بنگرید
در مرحله بعد می‌توانید با استفاده از ابزارهای رایگان مانند google Analytics ، وب‌سایت خود را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید. استفاده از این ابزار می‌تواند در ابتدا گیج‌کننده باشد، اما نگران نباشید، چرا که برای ارزیابی سنجش آگاهی از برند باید فقط روی چند بخش تمرکز کنید.
بخش کانال‌ها بهترین مکان برای ارزیابی میزان آگاهی برند در ابزار google analytics است. در این بخش از google analytics، لیستی از کانال مختلف به شما نشان داده می‌شود. موردی که بخواهید روی آن تمرکز کنید «direct» است.
«کانال direct» به‌طور عمده تعداد افرادی است که آدرس سایت شما را در نوار آدرس تایپ کردند یا از نشانک‌ها استفاده کردند تا به‌طور مستقیم به سایت شما وارد شوند. در این‌جا می‌توانید ترافیک مستقیم سایت خود را با گذشت زمان کنترل کنید تا ارزیابی کنید که، آیا میزان تصویر ذهنی برندتان در حال بهبود است یا خیر.
هم‌چنین می‌توانید به منابع اصلی ترافیک خود نگاهی بیندازید و در این حالت متوجه می‌شوید دیگران چگونه برند شما را پیدا کردند. ابتدا به قسمت acquisition بروید، سپس به all traffic و در آخر به sources/meduim رفته و روی آن کلیک کنید. از آن‌جا می‌توانید به منابع اصلی ترافیک برتر وب‌سایت خود نگاهی بیندازید. اگر متوجه شدید که بالاترین منبع ترافیکی شما سیستم عامل رسانه‌های اجتماعی هستند، نشان‌گر آن است که کمپین‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی‌تان برای افزایش آگاهی برند شما تلاش می‌کنند.
۳. از ابزارهای شنود اجتماعی بهره ببرید
مردم دوست دارند که به صورت آنلاین در مورد برندهایی که دوست دارند صحبت کنند، هم‌چنین گاهی راجع به برندهایی که زیاد هم دوست ندارند؛ بنابراین چه راهی بهتر از این برای فهمیدن آن‌که مردم درباره برندتان به صورت آنلاین در شبکه‌های اجتماعی صحبت می‌کنند یا نه؟ با نظارت بر مکالمه‌هایی که مردم راجع به برندتان در شبکه‌های اجتماعی دارند می‌توانید نظراتی بی‌طرفانه، بی‌پرده و رُک دریافت کنید.الوبرند مرکز خرید و فروش برند آماده ، برند آماده محصولات آرایشی ، شوینده ، سلولزی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مواد شوینده ، خرید برند آماده محصولات شوینده ، خرید برند اماده مواد غذایی ، خرید برند اماده توتون ، خریدبرند سیگار، برند آماده توتون ، برند آماده فروشی مواد غذایی ، فروش علامت تجاری ، برند فروشی قیمت مناسب را از مجموعه الو برند بخواهید …….
جست‌وجویی ساده در توییتر، اینستاگرام یا دیگر شبکه‌های اجتماعی راهی ساده برای سنجش آگاهی از برند شماست. نام برند خود را در نوار جست‌وجو تایپ کنید و ببینید چه چیزهایی را برای‌تان می‌آورد. نباید خود را محدود به ذکر نام کامل و درست برندتان بکنید، بلکه باید نام برندتان را با غلط‌های املایی رایج نیز جست‌وجو کنید و این روش را هم‌چنین برای محصولات و ویژگی‌های خاص نیز انجام دهید.
هم‌چنین می‌توانید با استفاده از ابزارهای شنود اجتماعی، روی مسائل عمیق‌تر شوید؛ ابزارهایی مثل awario این کار را انجام می‌دهد. لحظه‌ای وب را رصد می‌کند و به محض برخورد با کلمات کلیدی‌تان آن مکالمه را مستقیم به صندوق ورودی شما ارسال می‌کند، بنابراین هرگز مکالمه را از دست نخواهید داد.
از دیگر امکانات این ابزار، جست‌وجوی کلمات کلیدی‌تان به هر زبانی است. هم‌چنین می‌تواند پست‌های مرتبط به درخواست کالایی مشابه کالای شما را ردیابی کند و حتی پست‌هایی که در مورد شکایت از رقیبان‌تان است را هم جمع‌آوری می‌کند.
۴. در سنجش آگاهی از برند به داده‌های حجم جست‌وجو نگاه کنید
هم‌چنین می‌توانید برای سنجش میزان آگاهی از برندتان، دریابید که برند شما چه مقدار به صورت آنلاین جست‌وجو می‌شود. ممکن است این امر دشوار به‌نظر برسد، اما به لطف ابزارهایی مانندgoogle trends ،planner و google keyword این امر به آسانی انجام می‌پذیرد.الوبرند مرکز خرید و فروش برند آماده ، برند آماده محصولات آرایشی ، شوینده ، سلولزی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مواد شوینده ، خرید برند آماده محصولات شوینده ، خرید برند اماده مواد غذایی ، خرید برند اماده توتون ، خریدبرند سیگار، برند آماده توتون ، برند آماده فروشی مواد غذایی ، فروش علامت تجاری ، برند فروشی قیمت مناسب را از مجموعه الو برند بخواهید …….
با استفاده از google trends می‌توانید کلمات کلیدی همانند نام تجاری‌تان را وارد برنامه کنید و به صورت آنلاین و به مرور زمان سنجش آگاهی از برند خود را عملی کنید تا متوجه شوید حجم جست‌وجو در حال افزایش است یا کاهش.
هم‌چنین می‌توانید براساس منطقه، علاقه به برندتان را بررسی کنید (به عنوان مثال، کدام کشورها از کسب‌وکارتان بیشتر آگاه هستند.) همین‌طور مباحث و سؤالات مربوط به آن.
برای به‌دست آوردن حجم دقیق جست‌وجوی کلمات کلیدی مدنظرتان با استفاده از google keyword planner , باید کمپینی پولی راه بیندازید، در غیر این‌صورت دامنه‌های ساده بین ۱۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰۰ را نشان خواهد داد.
۵. برندتان را در سایت‌های منتقدان پیدا کنید
مشتریان دوست دارند نظرات‌شان را در سایت‌هایی نظیر google و yelp و صفحات زرد به اشتراک بگذارند. این‌ها سایت‌هایی هستند که کاربران برای کسب اطلاعات درباره شما به آن‌ها رجوع می‌کنند؛ به عنوان مثال قبل از امتحان رستورانی جدید، نظرات راجع به آن را در این سایت‌ها جست‌وجو می‌کنید، درست است؟ اگر نظرات خوبی راجع به رستوران درج شده باشد شما میزی را رزرو خواهید کرد. اگر نظرات خوبی نداشته باشد احتمالاً از صرف غذا در آن رستوران صرف‌نظر خواهید کرد.الوبرند مرکز خرید و فروش برند آماده ، برند آماده محصولات آرایشی ، شوینده ، سلولزی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مواد شوینده ، خرید برند آماده محصولات شوینده ، خرید برند اماده مواد غذایی ، خرید برند اماده توتون ، خریدبرند سیگار، برند آماده توتون ، برند آماده فروشی مواد غذایی ، فروش علامت تجاری ، برند فروشی قیمت مناسب را از مجموعه الو برند بخواهید …….
بیشتر مردم قبل از خرید، نظرات شرکت‌های مختلف را بررسی می‌کنند. در حقیقت ۹۷ درصد مردم نظرات مربوط به کسب‌وکارهای محل خودشان را می‌خوانند. پس اگر می‌خواهید بدانید که مردم درباره برندتان چه می‌گویند، بسیار مهم است که بر گفته‌های کاربران روی سایت‌های نقادانه راجع به برند خود، نظارت داشته باشید.
با خواندن نظرات کاربران و مشتریان می‌توانید ایده جدیدی در خصوص بهبود تجارت خود کسب کنید، پس نظرات منفی را نیز مورد توجه قرار دهید. در این صورت ممکن است متوجه شوید که جنبه‌هایی از کارتان دچار نقصان است. با گوش دادن به نظرات و عملی کردن راه‌حل‌ها نیز می‌توانید آن نظرات منفی را جبران کنید.
با استفاده از این نکات برای سنجش میزان آگاهی برند خود می‌توانید متوجه شوید که مشتریان به چه میزان با تجارت شما آشنا هستند و آن را چگونه می‌بینند. حتماً هنگام برنامه‌ریزی برای کمپین‌های بازاریابی محتوا، این یافته‌ها را در نظر بگیرید. در آن صورت قادر خواهید بود میزان بیشتری آگاهی از برند خود کسب کنید، هدایت را به دست خواهید گرفت و از رقبا پیشی می‌گیرید.
سنجش آگاهی از برند برای رشد کسب‌وکار کوچک‌تان
آیا می‌خواهید مشتریان‌تان را ترغیب کنید تا به کسب‌وکار کوچک‌تان علاقه‌مند شوند؟ در این‌جا چند تا از بهترین روش‌ها برای درخواست بازخورد مشتری را مطرح کرده‌ایم، هم‌چنین این‌که چگونه با نظرات مختلف کنار بیایید.
نظرات مثبت کاربران، بخش کثیری از رشد یک کسب‌و‌کار کوچک است. در بررسی اخیر ویستا پرست از هزار صاحب مشاغل کوچک در ایالات متحده، ۶۶ درصد آن‌ها گفتند که روش تبلیغاتی دهان‌به‌دهان بهترین روش تبلیغاتی و آگاهی از برند است. در دنیای دیجیتال امروزه، نظرات نوعی جدید از تبلیغات دهانی است که می‌تواند تبلیغ محصولات و خدمات شما باشد.الوبرند مرکز خرید و فروش برند آماده ، برند آماده محصولات آرایشی ، شوینده ، سلولزی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مواد شوینده ، خرید برند آماده محصولات شوینده ، خرید برند اماده مواد غذایی ، خرید برند اماده توتون ، خریدبرند سیگار، برند آماده توتون ، برند آماده فروشی مواد غذایی ، فروش علامت تجاری ، برند فروشی قیمت مناسب را از مجموعه الو برند بخواهید …….
سکوهای نظراتی نظیر yelp ,google و facebook می‌توانند به عنوان موتورهای جست‌وجوگری عمل کنند که به افراد نزدیک شما کمک می‌کند تا برند شما را بشناسند. هنگامی که کاربران از yelp برای پیدا کردن برندهای محلی استفاده می‌کنند، میانگین امتیازتان براساس تعداد نظرات، در رتبه‌بندی شرکت شما تأثیر به‌سزایی می‌گذارد.
هنگامی که مشتریان زمان‌شان را برای نوشتن نظری مثبت می‌گذارند، این اطمینان را به شما می‌دهند که شرکتی معتبر و قابل اعتماد هستید. آن اعتماد باارزش است. تقریبا نیمی (۴۹٪) از ۱۰۰۰ مصرف‌کننده ایالات متحده در نظرسنجی ویستا پرینت در فوریه ۲۰۱۹ اظهار داشتند که «شهرت»، عامل اصلی تصمیم‌گیری آن‌ها برای خرج کردن پول‌شان در کمپانی کوچک است.
این کسب‌وکار هوشمند آن است که نظرات مشتریان را شامل شود. از کسانی که تجربه‌ای مثبت با شما داشتند درخواست نظر کنید، اما چگونه تجارتی کوچک می‌تواند تعداد نظرات مثبت دریافتی‌اش را افزایش دهد؟
هنر پرسشالوبرند مرکز خرید و فروش برند آماده ، برند آماده محصولات آرایشی ، شوینده ، سلولزی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مواد شوینده ، خرید برند آماده محصولات شوینده ، خرید برند اماده مواد غذایی ، خرید برند اماده توتون ، خریدبرند سیگار، برند آماده توتون ، برند آماده فروشی مواد غذایی ، فروش علامت تجاری ، برند فروشی قیمت مناسب را از مجموعه الو برند بخواهید …….
گاهی جوابی بدیهی، بهترین پاسخ است. اگر به نظرات احتیاج دارید چرا مستقیم درخواست نکنید؟ با سوال کردن از مشتریان فعلی و معمولی خود شروع کنید. از قدرت سؤال پرسیدن شوکه خواهید شد؛ «اگر از بودن در فروشگاه ما لذت می‌برید، آیا نمی‌خواهید درباره آن بنویسید؟» قطعاً دلیلی وجود دارد که مشتریان فعلی‌تان مرتباً به شما رجوع می‌کنند، اگر نمی‌توانید به راحتی این کار را انجام دهید این بهترین روش برای تمرین است.
برای بعضی از دارندگان مشاغل کوچک، درخواست از مشتریان برای نظرسنجی آن‌ها ترسناک است. ممکن است به مانند تحمیل یا حتی دعوت برای بازخوردی منفی باشد، اما مگان هینز و مگان بارفیلد، صاحبان بوتیک کودک LGBTQ+ و HELLOPRIDE دریافتند که ارائه مقداری خدمات اضافی به مشتریان، روشی مؤثر است و آن‌ها را به نوشتن نظر ترغیب می‌کند.
کادوهای دست‌ساز کودکانه hellopride هدیه محبوب است، بنابراین همیشه این کادوها با هر سفارش آنلاین شامل دو کارت‌پستال بودند؛ یکی از طرف خریدار برای گیرنده هدیه و دیگری یک کارت تشکر از پیش آماده شده. این واقعاً حسن‌نیت‌تان را نشان می‌دهد. دادن کارت‌پستال اضافی، با بیان این‌که: «ما واقعاً از خرید شما قدردانی می‌کنیم، به ما اطلاع دهید اگر مورد طبع شما واقع شده است.»، باعث می‌شود تا این بررسی به روندی طبیعی برای ادامه ارتباط تبدیل شود.
مکالمات پس از فروش می‌توانند فرصتی فوق‌العاده برای رضایت سنجی مشتریان و سنجش آگاهی از برند باشند، از آن‌ها بخواهید به صورت آنلاین حمایت‌شان را نشان دهند.الوبرند مرکز خرید و فروش برند آماده ، برند آماده محصولات آرایشی ، شوینده ، سلولزی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مواد شوینده ، خرید برند آماده محصولات شوینده ، خرید برند اماده مواد غذایی ، خرید برند اماده توتون ، خریدبرند سیگار، برند آماده توتون ، برند آماده فروشی مواد غذایی ، فروش علامت تجاری ، برند فروشی قیمت مناسب را از مجموعه الو برند بخواهید …….
هم‌چنین لحظه‌ای طبیعی برای بررسی ا‌ست، چرا که چنین لحظه‌ای سرویس ‌محور است. اگر مدت زیادی است که نظراتی از مشتریان خود دریافت نکرده‌اید، برای اطمینان از رضایت آن‌ها ایمیلی ارسال کرده و پیگیری کنید. اگر از آخرین تعامل‌تان احساس صمیمیت و رضایت گرفتید یک یادآوری مختصر کافی است تا بررسی لازم صورت گیرد.
هم‌چنین برای پاسخ‌هایی کم‌تر از سطح توقع‌تان نیز آماده باشید. ممکن است متوجه شوید دلیلی که دیگر بازخوردی ارسال نمی‌کنند یک مشکل خاص باشد. این به شما فرصتی می‌دهد تا خدماتی در سطح عالی ارائه دهید.
وقتی که درخواست نظر می‌کنید، با فراخوانی روشن به اقدام، این عمل را تا حد ممکن یکپارچه کنید، که می‌تواند یک آدرس مستقیم هدایت‌شونده به yelp یا google review باشد، فرم یا فقط دعوت کتبی به عنوان: «به ما بگویید چه فکر می‌کنید؟» باشد. هرچه این کار برای کاربران ساده‌تر باشد، نظرهای بیشتری نیز دریافت خواهید کرد.
۶٫ با مشتریان خود معاشرت کنیدالوبرند مرکز خرید و فروش برند آماده ، برند آماده محصولات آرایشی ، شوینده ، سلولزی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مواد شوینده ، خرید برند آماده محصولات شوینده ، خرید برند اماده مواد غذایی ، خرید برند اماده توتون ، خریدبرند سیگار، برند آماده توتون ، برند آماده فروشی مواد غذایی ، فروش علامت تجاری ، برند فروشی قیمت مناسب را از مجموعه الو برند بخواهید …….
تماس با مشتریان از طریق شبکه‌های اجتماعی بعضاً آسان‌تر از درخواست از آن‌ها برای نظردهی در yelp و google و یا وب‌سایت شماست. هم‌چنین می‌تواند به تعداد بازدیدکنندگان آنلاین بیشتر، یک رسانه اجتماعی بزرگ‌تر با دنبال‌کنندگان بیشتر و در نهایت به بازدیدهای بیشتر منجر شود.
در بررسی از مصرف‌کنندگان ویستا پلاست، ۴۱ درصد اظهار داشتند احتمال آشنایی با کسب‌وکار محلی در شبکه‌های اجتماعی بیشتر است. اثر گلوله برفی با بررسی رسانه‌های اجتماعی اظهار می‌دارد که: مشتریانی که ببینند دیگران درباره برند شما نظراتی می‌دهند احتمالاً خودشان هم شروع به نظر دادن می‌کنند.
برای «کارلا لایز»، بنیان‌گذار کارت‌های تبریک و هدایای «کارلاسو» در هیوستن، شبکه های اجتماعی جدید کلید اصلی جذب مشتری هستند. وی می‌خواهد رابطه‌اش با مشتری مانند مکالمه باشد که هر دو طرف به یکدیگر گوش می‌دهند.الوبرند مرکز خرید و فروش برند آماده ، برند آماده محصولات آرایشی ، شوینده ، سلولزی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مواد شوینده ، خرید برند آماده محصولات شوینده ، خرید برند اماده مواد غذایی ، خرید برند اماده توتون ، خریدبرند سیگار، برند آماده توتون ، برند آماده فروشی مواد غذایی ، فروش علامت تجاری ، برند فروشی قیمت مناسب را از مجموعه الو برند بخواهید …….
چگونه کسب‌وکارهای کوچک به روشی موفقیت‌آمیز این مکالمه اجتماعی را شروع می‌کنند؟ لایلز برای افزایش دنبال‌کنندگان اجتماعی‌اش و ساخت تصویر ذهنی برند، علائم تجاری و کارت‌پستال‌های شخصی‌سازی‌شده‌اش را در مغازه خود و رویدادها قرار می‌داد و به روشی خاص مشتریان را ترغیب می‌کرد تا وی را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنند. سفارش یادداشت تشکری ارسال می‌کرد که به روشی سریع و جذاب، یعنی عکس سلفی، مشتری را ترغیب به نظر دادن می‌کرد.
هنگام مواجهه با نظرات عالی چه باید کرد
اگر موفق شده‌اید کتابخانه چشم‌گیر از نظرات و بررسی‌های عالی را گردآوری کنید، به شما تبریک می‌گویم! در این مرحله وقت آن رسیده است که چندین روش غیرمتعارف در استفاده از آن‌ها به کار ببرید و پایه بررسی‌های مشتریان‌تان را بسازید.
نظراتی که به صورت آنلاین ثبت می‌شوند صرفاً باید در رسانه‌هایی نظیر yelp یا حتی سایت خود شما ماندگار شوند. نظرات خوب و سازنده در حالت چاپ شده عالی به نظر می‌رسند. وقتی لیندا هیل مدیرعامل «بوتیک نشر بلا کتاب»، کنفرانسی یا نمایشگاهی برگزار می‌کند، یک نشانه که سفارشی چاپ شده با نظرات طرفداران و منتقدان کتاب جفت می‌کند؛ کوچک است اما همین توصیه‌های شخصی باعث می‌شوند مخاطبان، کتاب مورد علاقه بعدی خود را راحت‌تر پیدا کنند.
در بازارهای popup و سازندگان، مالکان شرکتhellopride دوست دارند تا با آویزان کردن کارت‌پستال‌های رنگارنگ نظرات مشتریان از کالاهای خاص، آن‌ها را معرفی کنند. نظرات معتبر از مشتریان واقعی، به محصول اعتباری آنی می‌بخشد و خریداران دیگر نیازی به تحقیقات گسترده برای خرید محصول ندارند.
نکته دیگری درباره بسته‌بندی است؛ چه در مغازه و چه در نمایشگاه یا تبلیغات آنلاین، نحوه ارائه محصول می‌تواند نکات زیادی را درباره برند شما ارائه دهد. در اغلب موارد، بسته‌بندی صرفاً روشی برای محافظت و حمل محصول است، اما بسته‌بندی فرصتی عالی ا‌ست تا تجربه به یاد ماندنی در ذهن مشتری ایجاد کنید‌. شما می‌توانید از نقدها بر روی برچسب‌ها استفاده کنید تا سخنان مشتریان خود را مستقیماً بر روی بسته‌بندی محصول‌تان قرار دهید.الوبرند مرکز خرید و فروش برند آماده ، برند آماده محصولات آرایشی ، شوینده ، سلولزی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مواد شوینده ، خرید برند آماده محصولات شوینده ، خرید برند اماده مواد غذایی ، خرید برند اماده توتون ، خریدبرند سیگار، برند آماده توتون ، برند آماده فروشی مواد غذایی ، فروش علامت تجاری ، برند فروشی قیمت مناسب را از مجموعه الو برند بخواهید …….

برند کارفرما چیست؟ در سالیان گذشته، فارغ‌التحصیلان جوری تربیت‌شده‌اند تا کارفرمایان احتمالی را تحت تأثیر قرار دهند و به‌خوبی می‌دانند که صلاحیت‌های آن‌ها، فقط در این حد است که نامشان را وارد لیست انتظار برای مصاحبه کنند.
در سال ۲۰۰۵ با فارغ‌التحصیل‌شدن از مطالعات رسانه‌ای در انگلستان، ۷۰۰۰۰ دانش‌آموز به جویندگان کار پیوستند و هرکدام، در یک صنعت به‌شدت رقابتی به دنبال برند کارفرما، در تلاش بودند کارفرمایان را به استخدام خود ترغیب کنند. ایران مدیر در این مقاله برند کارفرما و تأثیر آن در جذب نیروی بهتر را بررسی می‌کند.
وعده‌ای برای یک برند جدید
امروزه، جای رهبری سازمان و افراد جویای کار نسبت به گذشته عوض‌شده است. با توجه به راهنمایی دربارۀ برندسازی کارفرمایان توسط موسسه کارمندان و توسعه (CIDP) و به این دلیل که «شرکت‌ها در تلاش هستند تا برای سازمانشان افراد مستعد را جذب و استخدام کنند و این مشارکت را حفظ کنند.» افراد جویای کار با دست باز‌تری امکان انتخاب محل شروع کارشان را دارند.
حالا همه‌چیز برعکس شده است. شرکت‌ها دیگر دلیل تمایل کارمندان به کار در شرکتشان را نمی‌پرسند، بلکه خودشان دلایلی ارائه می‌دهند تا اشخاص را برای استخدام، قانع کنند و برتری خود را نسبت به شرکت‌های رقیب نشان دهند. اینجاست که برند کارفرما خود را به رخ می‌کشد.

الوبرند مرکز خرید و فروش برند آماده ، برند آماده محصولات آرایشی ، شوینده ، سلولزی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مواد شوینده ، خرید برند آماده محصولات شوینده ، خرید برند اماده مواد غذایی ، خرید برند اماده توتون ، خریدبرند سیگار، برند آماده توتون ، برند آماده فروشی مواد غذایی ، فروش علامت تجاری ، برند فروشی قیمت مناسب را از مجموعه الو برند بخواهید …….
برند کارفرما چیست؟
«یک برند کارفرما، مجموعه‌ای از ویژگی‌ها و کیفیت‌های غالباً نامحسوس است که سازمان را متمایز می‌کند، نوعی تجربۀ خاص را وعده می‌دهد و به دنبال کسانی است که در آن فرهنگ، بهترین رشد و عملکرد را داشته باشند.»
چه چیزی شرکت شما را برای افراد مستعد بهترین خواهد کرد و شما چه خواهید کرد تا آن‌ها از محیط کارشان و برند کارفرما ی شما احساس رضایت کنند و ادامه دهند؟
این‌ها سؤالات مهمی هستند که هر شرکتی لازم است پاسخ آن را بداند (مخصوصاً آن شرکت‌هایی که در کشورهای درحال‌توسعه هستند) اما آمارها، اطلاعات جالبی ارائه کرده‌اند.
در سال ۲۰۰۷، رابرت هف (Robert Half) متوجه شد دوسوم کسب‌‌‌وکارهای سراسر دنیا، استراتژی مؤثری برای جذب و حفظ نیروهایی با عملکرد خوب در اختیار ندارند.
رابرت هف فهمید که انگلستان بهتر از دیگر کشورها عمل کرده است؛ بدین طریق که ۴۴% شرکت‌های انگلستان، متوجه اهمیت برندینگ کارفرما هستند و ۶۹% از شرکت‌های با بیش از ۲۰۰ کارمند، در مقایسه با تنها ۲۳% شرکت‌‌های با کمتر از ۵۰ کارمند، یک استراتژی رسمی برای برندسازی دارند.
مدیرعامل دیوید جونز (David Jones) گفته است: «در بازار امروزی که کارجویان ماهر چنین مهره‌های باارزشی هستند، لازم است کارفرماها نسبت به وجهۀ شرکتشان و آنچه از خود به نمایش می‌گذارند محتاط باشند؛ چه درون شرکت به کارکنان خود و چه خارج از شرکت».
افراد جویای کار اکنون می‌توانند خودشان انتخاب کنند که برای چه کسی کار کنند و قبل از تصمیم‌گیری برای کار در آن شرکت، با آداب و رفتار سازمانی، وجهۀ شرکت و ارزش‌های آن سازمان آشنایی بیشتری پیدا کنند.
با توجه به این‌که افراد جویای کار می‌توانند محل کار خود را انتخاب کنند، اکنون داشتن استراتژی
برند کارفرما مهم‌تر از همیشه است. یک استراتژی که به شما کمک کند وجهۀ شرکتتان دقیقاً همان‌طور که می‌خواهید باشد و کارکنان آینده، متقاعد شوند شرکت شما همانی است که باید انتخابش کنند.
این نکته را نیز باید در نظر داشته باشید که درست مانند هر وجهه و شهرتی، برند کارفرما و برندینگ کسب‌‌‌وکار شما از قبل وجود داشته است و مردم افکاری راجع به این‌که شما که هستید، چه می‌کنید و خواهان چه هستید، در ذهن دارند.
منطقی است که برنامه‌ای در این زمینه نیز وجود داشته باشد تا مطمئن شوید تصورات خارجی نسبت به شرکت شما، مثبت و سازنده هستند و دیگران شرکت شما را شرکتی قَدَر می‌بینند.

الوبرند مرکز خرید و فروش برند آماده ، برند آماده محصولات آرایشی ، شوینده ، سلولزی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مواد شوینده ، خرید برند آماده محصولات شوینده ، خرید برند اماده مواد غذایی ، خرید برند اماده توتون ، خریدبرند سیگار، برند آماده توتون ، برند آماده فروشی مواد غذایی ، فروش علامت تجاری ، برند فروشی قیمت مناسب را از مجموعه الو برند بخواهید …….
تغییر اولویت‌های برند کارفرما
سال گذشته، سایت شغل یابی Glassdoor، ۲۵ شرکت برتر در انگلستان را با توجه به نظرات کارمندان و بازخوردهایی که در طول ۱۲ ماه داده بودند، لیست کرد. در صدر این لیست، همان‌طور که قابل پیش‌بینی است، شرکت گوگل قرار داشت و علت آن «فرهنگ خوشایند» آن و سطح اعتمادش به کارمندان خود بود.
یکی از کارمندان گوگل گفته بود: «من نسبت به پروژه‌هایی که باید روی آن‌ها کار کنم و روش انجام کارهایم حق انتخاب دارم. توانایی این را دارم که تغییراتی ایجاد کنم که تأثیر بزرگی بر تیم خواهند داشت».
همچنین گفته شد دستمزد کارمندان دیگر عامل اصلی رضایت آن‌ها از کار نیست، بلکه اکنون تأکید بیشتر بر عواملی ازجمله معنی، ارزش و هدف وجود دارد.
کارکنان می‌خواهند احساس کنند که کارشان باعث ایجاد مشارکت شده و تأثیر مثبتی در اهداف کلی شرکت داشته است. آن‌ها می‌خواهند بدانند نقشی که در راستای پیشبرد شرکت ایفا می‌کنند، اساسی و ارزشمند است.
گوگل با اعتماد به کارمندان خود، پیام مهمی رسانده است:ما به تو ایمان‌داریم و می‌دانیم که بهترین عملکرد را خواهی داشت.
مهم‌تر از همه این است که برند کارفرما باعث می‌شود افراد احساس کنند که لایق هستند و این آن‌ها هستند که باید موفقیت را به دست آورند.
دومین شرکت در لیست ۲۵ شرکت برتر، غول خرده‌فروشی، جان لوئیس (John Lewis) است. یک کارمند در آبردین اسکاتلند، سطح دستمزدشان در این شرکت را ستود و گفت که پاداش زیادی برایشان در نظر گرفته‌شده است. کارکنان دیگر نیز به طرح پاداش سالیانه و فرهنگ مشارکتی اشاره کردند.الوبرند مرکز خرید و فروش برند آماده ، برند آماده محصولات آرایشی ، شوینده ، سلولزی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مواد شوینده ، خرید برند آماده محصولات شوینده ، خرید برند اماده مواد غذایی ، خرید برند اماده توتون ، خریدبرند سیگار، برند آماده توتون ، برند آماده فروشی مواد غذایی ، فروش علامت تجاری ، برند فروشی قیمت مناسب را از مجموعه الو برند بخواهید …….
سومین رتبه برای شرکت مایکروسافت (Microsoft) بود و دلیل آن، ماهیت رقابتی شرکت و ساعات کاری منعطف ذکر شد. شرکت اکسنتر (Accenture) با داشتن دستمزد خوب، فرصت‌های ارتباط و کارکنان فوق‌العاده، رتبۀ چهارم لیست را به خود اختصاص داد.
در رده پنجم این لیست، جگوار لند روور (Jaguar Land Rover) قرار داشت که به گفتۀ کارمندانش، در کشف پتانسیل افراد و کمک به آن‌ها برای حرفه‌ای شدن در کار خود، بسیار عالی عمل کرده است.
گفتنی است درحالی‌که دیگر پول «شرط‌لازم‌وکافی» برای رضایت شغلی نیست، پیشنهاد دستمزد خوب موردی است که هنگام جذب بهترین افراد باید آن را در نظر بگیرید. درنهایت، ملاحظات مالی برای انتخاب شغل فارغ‌التحصیلان یا تغییر شغل کارمندان هنگام بررسی شرکت‌ها، بسیار مهم است؛ بنابراین، خوب است هنگام تدوین استراتژی برند کارفرما، این نکته را به خاطر بسپارید.
سایر عوامل مؤثر در برند کارفرما
جای تعجبی ندارد که بادرا جی. ایچ. آراچیچ (Bhadra J. H. Arachchige) و آلن رابرتسن (Alan Roberson)، در مقالۀ خود به نام شناسایی عوامل تعیین‌کننده برای برندینگ کارفرما، اظهار داشتند که دانشجویان مایلند از طرف مدیریت قدردانی شوند، محیط کاری‌شان سرگرم‌کننده باشد و بتوانند نسبت به کاری که انجام می‌دهند و کسی که برایش کار می‌کنند، احساس خوبی داشته باشند.
در مقابل، عواملی مانند کار کردن برای یک شرکت شناخته‌شده و نوع خدمات یا محصولی که شرکت ارائه می‌دهد، به نسبت کار کردن در یک محیط هیجان‌انگیز، از جذابیت کمتری برخوردار است.
طی مکالماتی که با دانشجویان کالج‌های اسکاتلند داشته‌ام، به نظر می‌رسد آنچه افراد جوان در کارفرمای آینده می‌جویند، کمابیش عواملی جهانی هستند: آن‌ها خواهان احترام‌ و قدردانی هستند؛ چرا که تلاش‌های یک کارمند از درون او نشئت می‌گیرد.
اگر کارمندان احساس کنند که مدیریت برای کارشان ارزش قائل است، خودشان نیز پیش خودشان احساس می‌کنند باارزش هستند. عزت‌نفس آن‌ها زیاد می‌شود و اعتمادبه‌نفسشان بالا می‌رود.الوبرند مرکز خرید و فروش برند آماده ، برند آماده محصولات آرایشی ، شوینده ، سلولزی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مواد شوینده ، خرید برند آماده محصولات شوینده ، خرید برند اماده مواد غذایی ، خرید برند اماده توتون ، خریدبرند سیگار، برند آماده توتون ، برند آماده فروشی مواد غذایی ، فروش علامت تجاری ، برند فروشی قیمت مناسب را از مجموعه الو برند بخواهید …….
درنتیجه، به نظر می‌رسد دانشجویان به کارفرمایی که از آن‌ها قدردانی می‌کند، احساس وفاداری بیشتری دارند و این باعث می‌شود احتمال ماندن آن‌ها و رشد‌شان همراه با شرکت، بالا برود.
یکی از کارمندان شبکه موبایل ثری (Three) در انگلستان، با توجه به این‎که چگونه کارفرمایان باید با کارکنان خود رفتار کنند، حق مطلب را ادا کرد: «مدیریت، به‌جای نگاه از بالابه‌پایین، با شما مثل فردی در موضع برابر رفتار خواهد کرد. اتفاقات سرگرم‌کنندۀ زیادی در دفتر و رویدادهای خارج از دفتر خواهد افتاد». ثری، در لیست ۲۵ شرکت برتر برای کار، رتبۀ هفتم را به خود اختصاص داده است.
اشتیاق پشت منطق در برند کارفرما
به نظر می‌رسد پیام ساده‌ای وجود دارد: شرکت‌هایی که روی کارمندان خود سرمایه‌گذاری می‌کنند، افرادی را پرورش می‌دهند که روی کار خود سرمایه‌گذاری می‌کنند.
هنگامی‌که به یاد داشته باشید که کارمندان تعیین‌کنندگان واقعی درجه موفقیت شرکت هستند، برای کارفرمایان بدیهی می‌شود که برند کارفرما می‌تواند بهترین استعداد را به خود جلب و استعدادهای موجود در شرکت را حفظ کند. در دنیایی که هرروز بیش‌ازپیش رقابتی می‌شود، شرکت‌ها باید به دنبال این باشند که خود را تاحدممکن جذاب نشان بدهند.الوبرند مرکز خرید و فروش برند آماده ، برند آماده محصولات آرایشی ، شوینده ، سلولزی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مواد شوینده ، خرید برند آماده محصولات شوینده ، خرید برند اماده مواد غذایی ، خرید برند اماده توتون ، خریدبرند سیگار، برند آماده توتون ، برند آماده فروشی مواد غذایی ، فروش علامت تجاری ، برند فروشی قیمت مناسب را از مجموعه الو برند بخواهید …….
بزرگ‌ترین‌های دنیای کسب‌‌‌وکار، عمیقاً بر برندینگ کارفرما سرمایه‎گذاری می‌کنند و به همین دلیل، اهمیت یک استراتژی آن‌قدر زیاد است که قابل‌گفتن نیست. به‌طورمتوسط در طول زندگی‌مان، ۷۰۰۰۰ ساعت را درحال کار هستیم. (بله من هم از این عدد متعجب شدم!)
اعضای جنریشن – وای (Generation-Y)، در عین این‌که مخالف جهت‌گیری به سمت اهداف خود نیستند، ترجیح می‌دهند پیشرفت در کار را قربانی ایجاد تعادل بین زندگی شخصی و کار کنند.
در نسل‌های گذشته، اشتغال جایگاه بالاتری داشت و راز داشتن یک زندگی شاد و طولانی، داشتن شغلی خوب و امن بود؛ اما امروزه، فارغ‌التحصیلان در آمریکا لحظه‌ای هم درنگ نمی‌کنند تا کاری را که از انجام آن لذت نمی‌برند، ترک کنند و به مسافرتی جاده‌ای بروند.
در همین حین، بسیاری از والدین در انگلستان که ۳۰ سال از بهترین روزهای زندگی‌شان را کارکرده‌اند، به فرزندانشان می‌گویند خوشحال بودن، از هر چیزی مهم‌تر است. همان‌طور که مادر خود من گاه‌و‌بیگاه می‌گفت: «تو زمان زیادی را به کار کردن اختصاص داده‌ای. اگر هر صبح خودت را ببینی که با بی‌میلی سرکار می‌روی، زمان زیادی تلف خواهد شد».الوبرند مرکز خرید و فروش برند آماده ، برند آماده محصولات آرایشی ، شوینده ، سلولزی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مواد شوینده ، خرید برند آماده محصولات شوینده ، خرید برند اماده مواد غذایی ، خرید برند اماده توتون ، خریدبرند سیگار، برند آماده توتون ، برند آماده فروشی مواد غذایی ، فروش علامت تجاری ، برند فروشی قیمت مناسب را از مجموعه الو برند بخواهید …….
در انگلستان، فرهنگ به‌گونه‌ای است که فارغ‌التحصیلان جوان از زیرسوال‌بردن اعتبار و نحوۀ انجام کارها واهمه‌ای ندارند و این یکی از دلایلی است که شرکت‌ها در انگلستان، به سمت برندینگ کارفرما سوق داده‌شده‌اند.
تیم‌های منابع انسانی متوجه شده‌اند اگرچه توازن قدرت به‌طور کامل از کارفرما به کارمند جابه‌جا نشده‌، بااین‌وجود تغییر قابل‌ملاحظه‌ای شکل‌گرفته است. هر شرکتی که به دنبال جذب و حفظ بهترین کارمندان باشد، باید بداند که به نفعشان است اطمینان حاصل کنند که علایق کارمندان به‌خوبی موردتوجه قرارگرفته است.
کارمندان خوب را به‌سختی می‌توان یافت، چه برسد به کارمندانی که بی‌نظیر باشند! اگر رئیس یک شرکت هستید و هنوز استراتژی برندینگ کارفرمایی برای خود دست‌وپا نکرده‌اید، وقت خوبی برای شروع است، مخصوصاً اگر چشم‌انداز کلی شما، شامل پیشتازی در این رقابت شود.
استراتژی‌های برند کارفرما
هنگامی‌که از مدیریت اعتماد کالج کینگ ان ایچ اس (King’s Collede NHS – National Health Service) خواسته شد فرایند استراتژی برندینگ خود را شرح دهد، اظهار داشت:
«مراحل اولیۀ این پروژه این بود که به‌جایی که در آن لحظه قرار داشتیم نگاه کنیم، دربارۀ سبک‌های ممکن، مشاورۀ حرفه‌ای بگیریم، محدودیت‌ها را در نظر گرفته و بازخوردهای طیف وسیعی از کارکنان را بپذیریم، به‌عنوان مبانی اولیه، دانشی درزمینۀ مدیریت پیدا کنیم و سپس، هنگام توسعۀ برند، برای توسعۀ آینده، برنامه‌ریزی و استراتژی داشته باشیم.»
آنا اسپیرمن (Anne Spearman)، مشاور استراتژی استخدام، هنگام بحث دربارۀ برندینگ کارفرمای کتابخانه بریتانیا، کاملاً از دیدگاه‌های منفی عده‌ای آگاه بود و البته این نکته را هم در نظر داشت که کتابخانه بریتانیا، کارفرمایی مناسب و پویا بود.
این کتابخانه از طریق «درک بهتر، بازاریابی مؤثر و حمایت از کارکنان حاضر و ذی‌نفعان»، درگیر استراتژی بلندمدتی برای به چالش کشیدن و ایجاد تغییر در آن دیدگاه‌های منفی است.
اسپیرمن دربارۀ نتایج پیاده‌سازی یک برنامۀ برندینگ مؤثر، نظر واضحی داده است: «تیم منابع انسانی، یک پیشنهاد رفاه در سطح جهانی ارائه داده که به حفظ کارکنان در تمامی سطوح کمک می‌کند و بُعد جدیدی را برای حمایت از کارمندان حاضر و رضایتشان فراهم می‌کند.»
توسعۀ سازمان، هرروز بیشتر از قبل، به‌عنوان بخشی از پیام «مکانی بی‌نظیر برای کار کردن» دیده می‌شود و همۀ اعضای کارکنان، دسترسی گسترده‌ای به فرصت‌های توسعه و آموزش و برنامه‌ریزی شخصی دارند. چنین فعالیت‌هایی، این پیام را در ایجاد و حفظ اعتبار کارفرمایان تقویت می‌کنند.الوبرند مرکز خرید و فروش برند آماده ، برند آماده محصولات آرایشی ، شوینده ، سلولزی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مواد شوینده ، خرید برند آماده محصولات شوینده ، خرید برند اماده مواد غذایی ، خرید برند اماده توتون ، خریدبرند سیگار، برند آماده توتون ، برند آماده فروشی مواد غذایی ، فروش علامت تجاری ، برند فروشی قیمت مناسب را از مجموعه الو برند بخواهید …….

برند تجاری ریبوک (Reebok brand) در سال ۱۹۵۸ توسط دو نوه بنیان‌گذار کفش‌دوزی ایجاد شد و نام آن را با الهام از یک غزال آفریقایی، “ریبوک” نامیدند که نهایتا با کمپانی “فاستر و پسران” ادغام گردید. “جو” و “جف” فاستر این نام را در لغت‌نامه‌ای پیدا کردند که “جو فاستر” در دوران نوجوانی در یک مسابقه برنده شده بود. این دیکشنری نسخه‌ جنوب آفریقایی بود که تلفظ آن با تلفظ انگلیسی تفاوت داشت.

در سال ۱۹۸۱، مجموع فروش علامت تجاری ریبوک به ۵٫۱ میلیون دلار رسید. نقطه عطف فروش این شرکت زمانی بود که یک سال بعد، نشان تجاری ریبوک اولین کفش ورزشی طراحی شده برای بانوان را عرضه کرد که به نام کفش‌های “فری استایل” معروف شد. در سال‌ ۱۹۸۶ میزان فروش به طور غیرمنتظره‌ای به بیش از سه برابر افزایش و به ۹۱۹ میلیون دلار رسید. میزان فروش در سال ۱۹۸۷ به ۴٫۱ میلیارد دلار و در سال ۱۹۹۱ به ۷٫۲ میلیارد دلار بالغ گردید و برند تجاری ریباک به عنوان بهترین و نوآورترین شرکت سازنده وسایل ورزشی در جهان شناخته شد.
در سال ۱۹۸۷ ارزش سهام نام تجاری ریبوک در صنعت کفش‌های ورزشی به لحاظ فروش ۴٫۱ میلیارد دلار از رقیب اصلی‌ خود یعنی “نایک” بالاتر رفت، ولی پس از مدتی سرعت رشد فروش لوازم ورزشی ریبوک کم شد و در سال ۱۹۹۰ فروش شرکت نایک نسبت به ریبوک افزایش یافت.

در این زمان ناگهان برند تجاری ریبوک شروع به از دست دادن تدریجی موقعیت خود در بازار کرد و باعث نگرانی سهامداران ریبوک شد. قسمتی از جابه‌جایی موقعیت رقابتی برند ریبوک و افت فروش این برند به دلیل سرمایه‌گذاری سنگین شرکت لوازم ورزشی نایک (Nike Company) در تبلیغات و استفاده از ستاره‌های ورزشی گران قیمت بود.
“پل فایرمن” توزیع کننده لوازم ورزشی ریبوک در آمریکای ‌شمالی برای بازگرداندن موقعیت برند ریبوک، ابتدا از بخش بسکتبال آغاز کرد. در آن زمان، مایکل جردن در بسکتبال بازنشسته شده بود و در غیاب مایکل جردن که در فروش کفش‌های نایک تاثیر زیادی داشت، ریبوک برای تبلیغات خود از ستاره معروفی به نام شکیل اونیل استفاده کرد و قراردادی را با او امضا کرد که باعث افزایش چشمگیر فروش این شرکت در آن سال‌ها شد.

الوبرند مرکز خرید و فروش برند آماده ، برند آماده محصولات آرایشی ، شوینده ، سلولزی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مواد شوینده ، خرید برند آماده محصولات شوینده ، خرید برند اماده مواد غذایی ، خرید برند اماده توتون ، خریدبرند سیگار، برند آماده توتون ، برند آماده فروشی مواد غذایی ، فروش علامت تجاری ، برند فروشی قیمت مناسب را از مجموعه الو برند بخواهید …….

در جریان مسابقات NBA در سال ۱۹۹۴ نام تجاری ریبوک به عرضه کفش‌های طرح جدید و بدون بند و قابل شارژ به وسیله گاز کربنیک پرداخت. قیمت این کفش‌ها ۱۳۰ دلار بود که بسیار معقول تعیین شد و فایرمن انتظار داشت که با این نوآوری سهم بازار خود را در طول سه سال تا ۱۰ درصد افزایش دهد.
برند تجاری ریبوک همچنین در ژانویه ۱۹۹۳ کفش‌های بنددار مخصوص را برای ورزشکاران دبیرستانی عرضه کرد. همچنین در سال ۱۹۹۴ با ۱۲ نوع کفش و انتظار فروش۱۰۰ میلیون دلار وارد بازار‌ هاکی شد.فایرمن پیش‌بینی کرد که با افزایش میزان فروش، درآمد آن‌ها سه برابر شود، ولی تلاش‌های گسترده او برای نوسازی شرکت برای مقابله با شرکت نایک و نیل به پیشگامی ‌در بازار با اقبال مواجه نشد و پاره‌ای مشکلات در رابطه با قیمت بالای محصولات ریبوک ظاهر گردید.

در شش ماه اول سال ۱۹۹۳، فروش کفش‌های بسکتبال به رغم تبلیغات زیادی که انجام شد ۲۰ درصد کاهش یافت. در سال ۱۹۹۵ هزینه‌های عملیاتی شرکت افزایش یافت و برند ریبوک پذیرفت که بخشی از افزایش هزینه‌ها ناشی از عقد قرارداد با ستارگان ورزشی و پرداخت پاره‌ای از هزینه‌های مسابقات است؛ بنابراین برخلاف چهار سال قبل و به جای ۴۰۰ نفر، ریبوک با ۳۰۰۰ ورزشکار برای پوشیدن کفش‌های ریبوک در جریان المپیک ۱۹۹۶ آتلانتا قرارداد منعقد کرد. از طرف دیگر با مسئولان سان‌فرانسیسکو و فدراسیون‌های تیم‌ها و ستارگان بسکتبال برای پوشیدن کفش ریبوک قراردادهای جداگانه‌ای بست.وینس ویلیامز ستاره تنیس در سال ۲۰۰۰ میلادی قراردادی با برند ریبوک امضا کرد و در المپیک و ویمبلدون همان سال از کفش‌های ریبوک استفاده کرد. امروزه تیم ملی هاکی آمریکا نیز با ریبوک قرارداد دارد.

الوبرند مرکز خرید و فروش برند آماده ، برند آماده محصولات آرایشی ، شوینده ، سلولزی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مواد شوینده ، خرید برند آماده محصولات شوینده ، خرید برند اماده مواد غذایی ، خرید برند اماده توتون ، خریدبرند سیگار، برند آماده توتون ، برند آماده فروشی مواد غذایی ، فروش علامت تجاری ، برند فروشی قیمت مناسب را از مجموعه الو برند بخواهید …….

شرکت لوازم ورزشی آدیداس (Adidas Company) در اواخر سال ۲۰۰۵ میلادی اقدام به خرید برند تجاری ریبوک کرد. مدیران آدیداس پس از خرید علامت تجاری ریبوک نام این شرکت تجاری را تغییر ندادند و فقط تکنولوژی آدیداس را در خطوط ساخت محصولات علامت تجاری ریبوک جایگزین کردند، زیرا نمی‌خواستند با این اقدام بازار فروش خود را از دست بدهند.
ادغام آدیداس با ریبوک در ژانویه سال ۲۰۰۶ را می‌توان فصل جدیدی در تاریخ ریبوک دانست. ادغام این دو برند مطرح با یکدیگر به آن ها این فرصت را می‌داد که با ایجاد ویژگی‌های مکمل در این دو برند، به بازار گسترده‌تری دست یابند و توانایی ارائه محصولات متنوع‌تری را به بازار داشته باشند، تا سال ۱۹۹۵ برند ر‌یبوک با فروش ۲۲۸ میلیون دلاری در رده سوم بزرگ‌ترین فروشندگان کفش‌های ورزشی قرار گرفت. دو سال بعد فروش کفش‌های نایک به ۷۵۰ میلیون دلار افزایش یافت، ولی ریبوک ۱۲۲ میلیون دلار به‌دست آورد.
در سال ۲۰۱۳ میلادی لوگوی برند تجاری ریبوک پس از ۱۲۰ سال تغییر کرد و به مثلث تبدیل شد. شرکت ریبوک امروزه یکی از زیر مجموعه‌های شرکت آلمانی آدیداس است. دفتر مرکزی این شرکت در شهر کانتون ایالت ماساچوست کشور آمریکا قرار دارد و در شهرهای متعدد جهان دارای شعبه و فروشگاه می‌باشد.

الوبرند مرکز خرید و فروش برند آماده ، برند آماده محصولات آرایشی ، شوینده ، سلولزی ، برند فروشی مواد آرایشی ، برند فروشی مواد شوینده ، خرید برند آماده محصولات شوینده ، خرید برند اماده مواد غذایی ، خرید برند اماده توتون ، خریدبرند سیگار، برند آماده توتون ، برند آماده فروشی مواد غذایی ، فروش علامت تجاری ، برند فروشی قیمت مناسب را از مجموعه الو برند بخواهید …….