درباره الو برند

موسسه ثبتی و حقوقی اندیشه برتر به شماره ثبت 40239 مجموعه هلدینگ مهیس که امور برند از قبیل واگذاری برندبه صورت کاملا تخصصی و فروش برند ، برند آماده ، خرید برند آماده را از طریق الوبرند تحت عنوان نام تجاری الو برند ، با بهره گیری بیش از15 سال تجربه در زمینه ی امور ثبتی و حقوقی الخصوص ثبت برند تجاری فروش برند ، برند آماده ، خرید برند آماده به صورت کاملا تخصصی و توسط برترین وکلا دادگستری به مشتریان خود خدمات ارائه مینماید الو برند جهت سهولت در اموربرندینگ مشتریان با دارا بودن برترین برندهای آماده ، آماده خدمات رسانی میباشد . لازم به ذکر است مناسبترین قیمتها برندآماده فقط مختص الوبرند میباشد . الوبرند از سال 1383 تاکنون بیش از هزاران علامت تجاری ثبت شده در خصوص اصناف مختلف به وسیله کادری مجرب از طریق برترین وکلا پایه یک دادگستری به ثبت رسانده است . واگذاری برند آماده بدون واسطه موجب شده تا شما عزیزان با مناسبترین هزینه برند مورد نظر خود را تهیه نمایید . لازم به ذکر است برخی از موسسات ثبت صرفا به عنوان واسطه علامت تجاری را با مبلغ گزاف به شما متقاضیان علائم تجاری به فروش میرسانند در صورتی که برندآماده مجموعه الوبرند بدون هیچ گونه واسطه برای موکلین خود خدمات ارائه میدهد که این خود سبب شده شما عزیزان بدون هیچ گونه هزینه اضافه بر سازمان از خدمات مجموعه الوبرند بهرمند شوید .

دیده شده بسیاری از موکلین ماه های طولانی فرآیند ثبت اظهارنامه رو از طریق مجموعه های ثبتی انجام داده اند و با اخطار علامت تجاری خود مواجه گردیده اند لذا زمان بسیاری از این عزیزان سوخت گردیده مبنی براین برترین و موثرترین راه تهیه خرید برند آماده میباشد .

موسسه ثبتی حقوقی الوبرند به صورت هلدینگ تخصصا برای هر اموری به صورت کاملا مجزا تیم حرفه ای مجزا متشکل شده ، الو برند در هلدینگ مهیس فقط برای ثبت تخصصی برند و انتقال برند فروش برند ، برند آماده ، خرید برند آماده متشکل شده . لذا شما عزیزان با خیال راحت میتوانید امور ثبتی خود را به ما بسپارید

خرید برند آماده ، فروش برند آماده تخصص الو برند است .

لازم به ذکر است اگر شما موکلین در انتخاب اسمی که قابل ثبت باشد قادر به گزینش نام نباشید مشاورین مجموعه الو برند میتوانند نام هایی مشابه آنچه که مورد پذیرش شما میباشد را گزینش نمایند و به شما اعلام نمایند و این سبب شده که برندی که از طریق کارشناسان ثبتی ما ارجاع داده شود به ندرت با اخطار مواجه شود .

در صورتی که قبلا اظهارنامه ثبت انجام داده باشینو برند شما با اخطار مواجه شده باشد باز هم کارشناسان و وکلاثبتی الوبرند میتوانند مشاوره ای موثربرای شما عزیزان ارایه نمایند تا سبب شود برند تجاری شما موکلین الوبرند منجر به آگهی شود .

شما متقاضیان ثبت برند یا فروش برند میتوانید تنها با ارسال پیامک به شماره 09121721462 از مشاوره ی کارشناسان الوبرند بهره مند شوید.

فروش برند ، برند آماده ، خرید برند آماده
الو برند، مرکز خرید برند ، فروش برند به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی