خرید برند آماده

بزرگترین مرکز خرید برند آماده ، واگذاری برند تجاری ، برند آماده مواد غذایی ، فروش برند آرایشی ، خرید برند آرایشی ، فروش برند بهداشتی غذایی ، خرید و فروش برند تجاری در تهران ، کافیست با مشاوران الو برند در تماس باشید ....

بزرگترین مرکز خرید برند آماده ، واگذاری برند تجاری ، برند آماده مواد غذایی ، فروش برند آرایشی ، خرید برند آرایشی ، فروش برند بهداشتی غذایی ، خرید و فروش برند تجاری در تهران ، کافیست با مشاوران الو برند در تماس باشید …..ویژگی های رهبران در دوره چهارم انقلاب صنعتی بسیار با‌اهمیت و در موفقیت کسب‌و‌کار نقش پررنگی دارد. همچنین با روی کار آمدن نسل چهارم انقلاب صنعتی، صاحبان تجارت، با پی‌بردن به نیازهای جدید در کسب وکار به دنبال مدل‌های کسب و کار نوینی هستند تا بتوانند روند تجارت خود را بهبود بخشیده، منابع خود را به بهترین شکل ممکن مورد استفاده قرار داده و در طراحی کار پویا در نظر گرفته شده و حفظ کنند.

بزرگترین مرکز خرید برند آماده ، واگذاری برند تجاری ، برند آماده مواد غذایی ، فروش برند آرایشی ، خرید برند آرایشی ، فروش برند بهداشتی غذایی ، خرید و فروش برند تجاری در تهران ، کافیست با مشاوران الو برند در تماس باشید ….
امروزه انواع کسب و کار در جستجوی نیروی کاری هستند که آینده تجاری شرکت را تضمین کند. اما تکلیف مدیران شرکت چیست؟ آن‌ها چطور می‌توانند تغییرات جدید در دنیای تجارت را رهبری کنند، وقتی نیروی کار و تجهیزات لازم برای مواجه با آینده‌ای نامشخص را در اختیار ندارند؟

بزرگترین مرکز خرید برند آماده ، واگذاری برند تجاری ، برند آماده مواد غذایی ، فروش برند آرایشی ، خرید برند آرایشی ، فروش برند بهداشتی غذایی ، خرید و فروش برند تجاری در تهران ، کافیست با مشاوران الو برند در تماس باشید ….
خوشبختانه مسئولان آموزشی در انواع کسب و کار به این نیاز پی‌برده‌اند و دوره‌های آموزشی را برای ارتقا مهارت‌‌‌ها و ویژگی های رهبران سطح شرکت راه‌اندازی کرده‌اند که این مسئله، مدیران را برای مواجهه با رویدادهای آتی در تجارت شرکت آماده می‌کند. یکی از بهترین برنامه‌های آموزشی در این حوزه، برنامه «توانایی رهبری آکسفورد ۴٫۰» ( Axford Leadership ) است که یک مجموعه آموزشی اجرایی به شمار می‌آید.
این مجموعه که برنامه‌هایی ارزنده و کلاس‌هایی حرفه‌ای را در خود جای داده است توسط دانشکده تجارت سعید ( Said Business School ) در دانشگاه آکسفورد و با همکاری کی پینتر (K-Pintar) گردآورنده مالزیایی در زمینه آموزش‌های رهبری در جهت افزایش و بهبود ویژگی های رهبران طراحی شده است.

اعتبارسازی کنید

بزرگترین مرکز خرید برند آماده ، واگذاری برند تجاری ، برند آماده مواد غذایی ، فروش برند آرایشی ، خرید برند آرایشی ، فروش برند بهداشتی غذایی ، خرید و فروش برند تجاری در تهران ، کافیست با مشاوران الو برند در تماس باشید …. اعتبار در به‌وجود آوردن اعتماد میان ذی‌نفعان و سهام‌داران یک شرکت نقش کلیدی دارد. اعتماد ذی‌نفعان زمانی جلب خواهد شد که اقدامات رهبر با سخنانش هم‌خوانی داشته باشد. رهبر باید الگویی از تطابق حرف و عمل برای دیگران باشد.
با این حال با فشاری که کنار آمدن با چالش‌های جدید تجاری بر رهبر وارد می‌کند، ممکن است اعتبار او به خطر بیافتد، چرا که چشم امید همه افراد برای حل همه مسائل به او است.
چنین اتفاقی می‌تواند فاجعه‌بار باشد، همانطور که برای تراویس کلانیک (Travis Kalanick) مدیرعامل اجرایی شرکت Uber عصف بار بود. شرکت او به دلایل مشکلات اخلاقی متعدد شدیدا زیر ذره‌بین قرار گرفت.
به گفته هسلاپ، هدف نقش مهمی ایفا می‌کند. راه‌حلی که به رهبران توصیه می‌شود این است همواره اهداف خود را به خاطر داشته باشند و این اهداف را با اهداف سازمان انطباق دهند.
داشتن هدف به‌عنوان یکی از ویژگی های رهبران ، نقش راهنما را برای رهبری سازمان ایفا خواهد کرد و جلوی تردیدهای احتمالی را می‌گیرد.

رویکردی قابل انعطاف را اتخاذ کنید

بزرگترین مرکز خرید برند آماده ، واگذاری برند تجاری ، برند آماده مواد غذایی ، فروش برند آرایشی ، خرید برند آرایشی ، فروش برند بهداشتی غذایی ، خرید و فروش برند تجاری در تهران ، کافیست با مشاوران الو برند در تماس باشید …. هسلاپ در ادامه این سوال را مطرح می‌کند که « آیا رویکرد شما در دنیای ارتباطات هم کارایی دارد؟»
در دنیای امروز، تکنولوژی‌های دیجیتال، ارتباطات جهانی را ممکن کرده و تا حدودی انتخاب رویکردهای تجاری در سازمان‌ها را با چالش روبه‌رو کرده‌اند.
رهبران در دنیای امروز باید سناریوی احتمالی را برای آینده پیش‌بینی کنند و راه‌کارهای مناسب با آن را در نظر بگیرند. رهبر تمام مدت باید اهداف خود را نیز به خاطر داشته باشد و این اهداف را در رویکرد‌های جدید بگنجاند.
هسلاپ می‌گوید: «رویکرد آکسفورد برای مقابله با تغییرات تجاری در آینده برای شرکت‌ها بسیار مشخص است و به سازمان‌ها کمک می‌کند تا براساس دلایل و عوامل موجود، احتمالات ممکن را در نظر بگیرند و نه بر اساس حدس و گمان. در نتیجه، آکسفورد به سازمان‌ها و شرکت‌ها امکان می‌دهد که احتمالات متفاوتی را نیز در نظر داشته باشند.»
وی در ادامه به رهبران توصیه می‌کند: «با تقویت تفکری که از گزینه‌های بیشتری استقبال کند، در رهبری موفق‌تر خواهند بود، چرا که تنوع افکار به‌عنوان یکی از ویژگی های رهبران در این بخش بسیار ارزشمند است.»

بزرگترین مرکز خرید برند آماده ، واگذاری برند تجاری ، برند آماده مواد غذایی ، فروش برند آرایشی ، خرید برند آرایشی ، فروش برند بهداشتی غذایی ، خرید و فروش برند تجاری در تهران ، کافیست با مشاوران الو برند در تماس باشید ….

نیروی انسانی را در آغوش بگیرید (استفاده بهینه از عامل انسانی)

بزرگترین مرکز خرید برند آماده ، واگذاری برند تجاری ، برند آماده مواد غذایی ، فروش برند آرایشی ، خرید برند آرایشی ، فروش برند بهداشتی غذایی ، خرید و فروش برند تجاری در تهران ، کافیست با مشاوران الو برند در تماس باشید …. مدیرعاملان اجرایی برخی مواقع بر اساس حس غریزی، دانش و تجربیات گذشته خود اقدام به تصمیم‌گیری می‌کنند. اما با روی کار آمدن سناریو‌های جدید، زمانی که مدیرعاملان اجرایی از تصمیم خود مطمئن نیستند و یا دچار تردید شده‌اند و یا دانش لازم برای اتخاذ تصمیم در مورد سناریو جدید را در اختیار ندارند، باید در عین تواضع و فروتنی از دیگران کمک بگیرند.
رهبران موفق برای کنترل تردیدهای خود به دنبال تایید هم‌ترازان با تجربه خود می‌روند و تا جایی که می‌توانند اطلاعات جمع‌آوری می‌کنند و به تحلیل آن‌ها می‌پردازند و با سهامداران، اعضای هیئت‌مدیره و مشاوران خارج از سازمان به گفتگو می‌پردازند.
برای یک رهبر، وجود افراد قابل اعتمادی که نقش وکیل مدافع او را ایفا می‌کنند بسیار سودمند خواهد بود چراکه این افراد تحت عنوان عوامل انسانی رویکردهایی را در اختیار رهبران می‌گذارند که شاید از چشمان او دور مانده باشند.

بزرگترین مرکز خرید برند آماده ، واگذاری برند تجاری ، برند آماده مواد غذایی ، فروش برند آرایشی ، خرید برند آرایشی ، فروش برند بهداشتی غذایی ، خرید و فروش برند تجاری در تهران ، کافیست با مشاوران الو برند در تماس باشید ….

مدیرعاملان اجرایی در دنیای امروز پاسخگوی نیازهای متفاوت ذی‌نفعان و سهام‌داران زیادی هستند که هر یک تقاضاهای متفاوتی از مدیرعامل اجرایی دارند. مدیرعامل اجرایی باید با در نظر داشتن تقاضاهای این افراد و همین‌طور اهداف بلندمدت تجارت، در عین‌حال سود، مسئولیت اجتماعی و قاطعیت و تواضع خود را نیز حفظ کند.بزرگترین مرکز خرید برند آماده ، واگذاری برند تجاری ، برند آماده مواد غذایی ، فروش برند آرایشی ، خرید برند آرایشی ، فروش برند بهداشتی غذایی ، خرید و فروش برند تجاری در تهران ، کافیست با مشاوران الو برند در تماس باشید ….
رهبران با معضل انتخاب میان “درست” و “درست‌تر ” روبه‌رو هستند! چرا که باید در تصمیم‌گیری منافع ذی‌نفعان و اهداف شرکت را در نظر بگیرند.
بر اساس گزارش‌های مدیرعاملان اجرایی، یک مدیرعامل اجرایی باید از این ۴ خصوصیت برخوردار باشد: صبر، تردید، واقع‌گرایی، عزم راسخ. همان‌طور که در نکته قبلی هم اشاره کردیم، تردید، در مواقعی که رهبر با یک موضوع ناشناخته مواجه می‌شود بسیار خصوصیت خوبی به شمار می‌آید. اما برای چیره شدن بر این تردید، او به صبر زیادی هم نیاز خواهد داشت.
از این گذشته با این وجود که خوش‌بینی در تصمیم‌گیری حائز اهمیت است اما رهبر باید واقع‌بین باشد و سناریو‌های مختلف را درک کند. این ویژگی به‌عنوان یکی از ویژگی های رهبران کمک می‌کند که با عزمی راسخ تصمیمات جدید را اتخاذ کند.

ویژگی های رهبران تحت عنوان افزایش هوشمندی برای تغییر

بزرگترین مرکز خرید برند آماده ، واگذاری برند تجاری ، برند آماده مواد غذایی ، فروش برند آرایشی ، خرید برند آرایشی ، فروش برند بهداشتی غذایی ، خرید و فروش برند تجاری در تهران ، کافیست با مشاوران الو برند در تماس باشید ….به گفته هسلاپ با افزایش سرعت تغییرات، عموما مشغولیت رهبران بیش از پیش افزایش می‌یابد و همین امر باعث می‌شود تمرکز روی سناریوهایی که به توجه بیشتری نیاز دارند به مراتب دشوارتر شود.
درست است که برای یک رهبر اطلاع داشتن از روند تغییرات بسیار اهمیت دارد اما او باید اهمیت این تغییرات را در نظر بگیرد و زمان خود را به تناسب اهمیت این تغییرات مدیریت کند.
این مشکل تنها از یک راه، حل می‌شود و آن اینکه دورنمایی از تغییرات در مسیر تجارت شرکت در اختیار رهبر قرار داده شود تا او بتواند تاثیر این تغییرات تجاری در کسب وکار سازمان خود را به دقت مورد مطالعه قرار دهد.
در گزارش فوق، به این نکته نیز اشاره شده است که یکی از ویژگی های رهبران داشتن نگرشی چند بعدی است زیرا تغییرات را بر حسب اهمیت اولویت‌بندی کرده و انرژی خود را برای مواجه با تغییرات اساسی به کار ببرند.بزرگترین مرکز خرید برند آماده ، واگذاری برند تجاری ، برند آماده مواد غذایی ، فروش برند آرایشی ، خرید برند آرایشی ، فروش برند بهداشتی غذایی ، خرید و فروش برند تجاری در تهران ، کافیست با مشاوران الو برند در تماس باشید ….
برخورداری از حس «هشدار زود هنگام» و یا «هوش درک تغییر» برای رهبران بسیار سودمند خواهد بود. منظور از هوش درک تغییر، این است که رهبر قادر باشد تاثیر تغییرات بر یکدیگر را بسنجد و حرکت بعدی را پیش‌بینی کند. مانند سنگی که پس از افتادن از بلندای کوه با سرنوشت‌های متفاوتی روبه‌رو خواهد شد. اگر رهبر از چنین هوشی برخوردار باشد در مواجهه با تغییرات، عملکرد بهتری از خود نشان خواهد داد.
مطمئنا همه افراد به سادگی نمی‌توانند چنین رویکردی را در خود تقویت کنند، بنابراین رهبرانی که فاقد چنین خصوصیاتی هستند باید اولویت‌های خود را تغییر دهند و برخی از وظایف را به دیگران واگذار کنند.

سرمایه‌گذاری برای توسعه سطح شرکت

بزرگترین مرکز خرید برند آماده ، واگذاری برند تجاری ، برند آماده مواد غذایی ، فروش برند آرایشی ، خرید برند آرایشی ، فروش برند بهداشتی غذایی ، خرید و فروش برند تجاری در تهران ، کافیست با مشاوران الو برند در تماس باشید …. بر اساس گزارش مدیران عامل اجرایی، قابلیت‌هایی که تا اینجا بدان اشاره کردیم به سادگی در یک فرد به‌وجود نمی‌آیند و رهبر برای دست‌یابی به این قابلیت‌ها به تجربه‌اندوزی نیاز خواهد داشت.
اگرچه با سرعت بروز تغییرات در دنیای تجاری امروز، مدیرعاملان اجرایی فرصت کافی برای تجربه‌اندوزی را در اختیار ندارند.
اینجاست که اهمیت آموزش‌های کارآمد در حوزه رهبری مشخص می‌شود.
به گفته مدیرعامل اجرایی K-Printer، هدف آموزش‌های لازم برای مدیران اجرایی این است که دانش مورد نیاز و راهکارهایی برای مقابله با چالش‌ها در اختیار مدیران قرار داده شود تا از فرصت‌های انقلاب صنعتی چهارم به بهترین نحو استفاده کنند.
در دنیای تجاری امروز توانایی یادگیری یک مهارت جدید و موفقیت در حل چالش‌های محیط کار، خود یک سرمایه به حساب می‌آید.
برنامه آموزش سرمایه «توانایی رهبری آکسفورد ۴٫۰» ( Oxford Leadership ) با هدف افزایش قابلیت‌ها و مهارت‌هایی برای برآورده کردن نیازهای تجاری مالزیایی‌ها، در دست‌یابی به رشد اقتصادی در انقلاب تجاری نسل چهارم طراحی شده است.

آموزش آکسفورد برای سرمایه‌گذاری در سطح شرکت شامل سه عنصر اصلی می‌شود

۱- سرمایه گذاری خرد تا کلان تصاعدی که در آزمایشگاه‌های آکسفورد تدریس می‌شود

بزرگترین مرکز خرید برند آماده ، واگذاری برند تجاری ، برند آماده مواد غذایی ، فروش برند آرایشی ، خرید برند آرایشی ، فروش برند بهداشتی غذایی ، خرید و فروش برند تجاری در تهران ، کافیست با مشاوران الو برند در تماس باشید ….

. برای رهبران ارشد فعال در جذب سرمایه‌های خرد و کلان · محل برگزاری در دانشگاه آکسفورد · با شرکت و به اتمام رساندن این دوره عضوی از تجارت آکسفورد خواهید شد

۲- برنامه «توانایی رهبری آکسفورد ۴٫۰»

بزرگترین مرکز خرید برند آماده ، واگذاری برند تجاری ، برند آماده مواد غذایی ، فروش برند آرایشی ، خرید برند آرایشی ، فروش برند بهداشتی غذایی ، خرید و فروش برند تجاری در تهران ، کافیست با مشاوران الو برند در تماس باشید ….

· برای رهبران ارشد که در شرکت‌های بزرگ و شرکت‌های چند ملیتی مشغول به فعالیت هستند
· محل برگزاری در دانشگاه آکسفورد
· با شرکت و به اتمام رساندن این دوره عضوی از تجارت آکسفورد خواهید شد

۳- مجموعه ای از دوره‌های آموزشی ارشد با محوریت موضوعات کلیدی

· برای رهبران ارشد
· از اساتید دانشکده Saïd Business از دانشگاه آکسفورد برای برگزاری جلسات در مالزی دعوت به‌عمل آمده است.
صندوق توسعه حوزه منابع انسانی با آگاهی از این حقیقت که آموزش مدیران اجرایی آموزش ارزان قیمتی نخواهد بود در پرداخت مالیات، مشارکت کرده است تا برای ارتقای نیروی کار مالزی مشارکت کرده و ویژگی های رهبران را ارتقاء داده باشد.
یکی از مسئولان برگزاری برنامه «توانایی رهبری آکسفورد ۴٫۰» ( Oxford Leadership ) می‌گوید: «کسانی که مالیات مناسبی را پرداخت می‌کنند می‌توانند از این مالیات برای شرکت در این برنامه آموزشی استفاده کنند.»

نگهداری مشتری شامل چه مواردی است؟ همان‌طور که می‌دانید اکنون دیگر مهم‌ترین عامل کسب‌وکار و رشد درآمد، جذب مشتری تازه نیست، بلکه نگهداری مشتری است که از قبل داشته‌اید.
تحقیقات باین (Bain) نشان داد افزایش نگهداری مشتری تنها به میزانِ پنج درصد می‌تواند سود را به میزان ۹۵-۲۵ درصد افزایش دهد. هنگامی که در بازاریابی ، جذب مشتری تازه می‌تواند بین ۵ تا ۲۵ برابر گران‌تر از حفظ مشتری موجود باشد، پس سرمایه‌گذاری زمان و منابع برای حفظ مشتری فعلی بسیار ضروری‌تر است.

بزرگترین مرکز خرید برند آماده ، واگذاری برند تجاری ، برند آماده مواد غذایی ، فروش برند آرایشی ، خرید برند آرایشی ، فروش برند بهداشتی غذایی ، خرید و فروش برند تجاری در تهران ، کافیست با مشاوران الو برند در تماس باشید ….

محاسبۀ ساده‌ای است. ابتدا مدت زمانِ مدنظر برای اندازه‌‌گیری را تعیین کنید. این بازه می‌تواند یک سال، یک فصل، یک ماه و غیره باشد.
در مرحله بعد، تعداد کل مشتریانی را که در ابتدای دورۀ زمانی داشته‌اید، محاسبه کنید. این‌ها مشتریانی هستند که در گذشته از شما خریداری کرده‌اند و با برند شما آشنایی دارند. سپس تعداد کل مشتریانی را که در پایان دورۀ زمانی داشتید، محاسبه کنید.بزرگترین مرکز خرید برند آماده ، واگذاری برند تجاری ، برند آماده مواد غذایی ، فروش برند آرایشی ، خرید برند آرایشی ، فروش برند بهداشتی غذایی ، خرید و فروش برند تجاری در تهران ، کافیست با مشاوران الو برند در تماس باشید ….
برای به‌دست‌آوردن نرخ حفظ مشتری و نگهداری مشتریان ، این شماره را بر شمارۀ آغازین تقسیم می‌کنیم، اما ابتدا باید مشتریان جدید به‌دست‌آمده در این مدت را حساب کنیم؛ بنابراین، تعداد مشتری‌های تازه را از تعداد مشتریانی که در پایان دوره زمانی داشته‌ایم، کم می‌کنیم.
حال بیایید تعداد کل مشتریان در پایان دوره را به تعداد مشتریانی که در ابتدای کار داشتیم، تقسیم کنیم. نتیجه را در ۱۰۰ درصد ضرب می‌کنیم تا نرخ حفظ مشتری به دست آید.بزرگترین مرکز خرید برند آماده ، واگذاری برند تجاری ، برند آماده مواد غذایی ، فروش برند آرایشی ، خرید برند آرایشی ، فروش برند بهداشتی غذایی ، خرید و فروش برند تجاری در تهران ، کافیست با مشاوران الو برند در تماس باشید ….
برای مثال، اگر در ابتدای سال ۱۰۰ مشتری داشتید و ۲۰ مشتری جدید به دست آورده‌اید، اما ۱۰ مشتری را تا پایان سال از دست داده‌اید، میزان حفظ مشتری شما ۹۰ درصد خواهد بود که نگهداری مشتری را موفق نشان می‌دهد.
هنگامی که نرخ حفظ مشتری و نگهداری مشتری خود را می‌دانید، برای تعیین مطابقت در دلایل ترک انواع مشتری‌ها، باید حسابرسی از مشتریان گمشده را در نظر بگیرید. آیا می‌توانید پرسش‌های بیشتری را به روند فروش بیافزایید یا نسبت به شخصیت خریدارتان تجدید‌نظر کنید تا بهتر بتوانید ویژگی‌های مشتریان وفادار و بازگشت آنان را بازتاب دهید؟
بزرگترین مرکز خرید برند آماده ، واگذاری برند تجاری ، برند آماده مواد غذایی ، فروش برند آرایشی ، خرید برند آرایشی ، فروش برند بهداشتی غذایی ، خرید و فروش برند تجاری در تهران ، کافیست با مشاوران الو برند در تماس باشید …. درحالی‌که این مفاهیم در‌هم‌تنیده هستند، تمایز مهمی نیز دارند. نگهداری مشتری کاملاً متفاوت از وفاداری مشتری است. بیایید تفاوت‌های این دو را در بخش زیر بررسی کنیم.

وفاداری مشتری در مقابل نگهداری مشتری

بزرگترین مرکز خرید برند آماده ، واگذاری برند تجاری ، برند آماده مواد غذایی ، فروش برند آرایشی ، خرید برند آرایشی ، فروش برند بهداشتی غذایی ، خرید و فروش برند تجاری در تهران ، کافیست با مشاوران الو برند در تماس باشید ….برخلاف نگهداری مشتری ، وفاداری مشتری میزان رضایت مشتریان از تجربۀ نام تجاری‌تان را نشان می‌دهد و احتمال دارد بتوانند آن تجربه را با دیگران نیز به اشتراک بگذارند. این امر با تجزیه‌وتحلیل رضایت مشتری و ارتباط آن با فروش مداوم شما، یک قدم دیگر در حفظ مشتری خواهد بود.
اندازه‌‌گیری وفاداری مشتریان بسیار مهم است زیرا نشان می‌دهد چقدر از تجربۀ خرید خود خوشحال هستند.اینکه مشتریان شما به خریدشان ادامه می‌دهند، لزوماً به معنای داشتن کالای عالی نیست. شاید محصول شما تاریخ انقضای کوتاهی داشته باشد، تمام‌وقت کار نکند، یا مشتریان هنوز رقیب بهتری پیدا نکرده‌اند. در‌هر‌حال، اندازه‌‌گیری وفاداری مشتری علاوه بر حفظ مشتری، تصویر کاملی از رضایت وی ارائه می‌دهد.بزرگترین مرکز خرید برند آماده ، واگذاری برند تجاری ، برند آماده مواد غذایی ، فروش برند آرایشی ، خرید برند آرایشی ، فروش برند بهداشتی غذایی ، خرید و فروش برند تجاری در تهران ، کافیست با مشاوران الو برند در تماس باشید ….
همچنین وفاداری مشتری فرصت‌هایی را برای افزایش فروش و فروش جانبی فراهم می‌کند، زیرا مشتریان وفادار با‌ارزش‌ترین دارایی شرکت هستند.
آن‌ها نسبت به سایر مشتریان خرید بیشتری می‌کنند و از نزدیک، با ارزش برند شما آشنا می‌شوند. با شناسایی مشتریان وفادار، تیم شما می‌تواند کمپین‌های سفارشی را طراحی کند که به‌طور خاص نیازها و اهداف آن‌ها را هدف قرار می‌دهد.
اکنون که پایه‌ای اساسی در حفظ و وفاداری و خدمات رسانی به مشتریان و نگهداری مشتری ایجاد کرده‌ایم، ببینیم که چگونه می‌توان این موارد را بهبود بخشید.بزرگترین مرکز خرید برند آماده ، واگذاری برند تجاری ، برند آماده مواد غذایی ، فروش برند آرایشی ، خرید برند آرایشی ، فروش برند بهداشتی غذایی ، خرید و فروش برند تجاری در تهران ، کافیست با مشاوران الو برند در تماس باشید ….
چگونه می‌توان مشتریان را حفظ کرد؟

 در طول فرایند فروش با نگهداری مشتری ، بر مطالعات موردی تمرکز کنید

۱٫ در طول فرایند فروش با نگهداری مشتری ، بر مطالعات موردی تمرکز کنید

بزرگترین مرکز خرید برند آماده ، واگذاری برند تجاری ، برند آماده مواد غذایی ، فروش برند آرایشی ، خرید برند آرایشی ، فروش برند بهداشتی غذایی ، خرید و فروش برند تجاری در تهران ، کافیست با مشاوران الو برند در تماس باشید …. بخش قابل‌توجهی از فرایند فروش باید بر تعیینِ مناسب‌بودن محصول یا خدمات شما از منظر روابط و شیوۀ همکاری‌تان متمرکز شود.
مطالعاتی را به اشتراک بگذارید که دقیق نشان می‌دهد چگونه محصول یا خدمات شما به سایر مشتریان کمک کرده است و اینکه آن‌ها در مورد همکاری با تیم‌تان چه احساسی دارند. همچنین می‌توانید توضیحات مشتریان پیشین را به اشتراک بگذارید.
تصمیم‌‌گیری برای خرید بزرگ، شبیه تحقیق است تا بدانید پیش از خرید چگونه است. اگر مشتری این موضوع را درک کند، احتمالاً انتظارها را به‌درستی تنظیم کرده و از تجربه‌‌اش خوشحال‌تر خواهد بود.

۲٫ انتظارات را خیلی زود ایجاد کنید

بزرگترین مرکز خرید برند آماده ، واگذاری برند تجاری ، برند آماده مواد غذایی ، فروش برند آرایشی ، خرید برند آرایشی ، فروش برند بهداشتی غذایی ، خرید و فروش برند تجاری در تهران ، کافیست با مشاوران الو برند در تماس باشید ….اگر انتظارات را تعیین نکرده و ارتباط روشنی با این موارد برقرار نکنید، مشتریان به‌سرعت ناراحت می‌شوند. شاید چنین فکر کنند که شما می‌توانید بلافاصله به نتیجه برسید، درحالی‌که در واقعیت، این نتایج تنها پس از ماه‌ها سرمایه‌گذاری روی زمان و منابع مشاهده می‌شوند.
درک این دیدگاه‌ها و برقراری ارتباط در راستای اهداف، و آنچه در خریدها و شیوۀ ارتباطی‌تان وجود دارد، برای برآورده‌شدن انتظارات ضروری است و سبب می‌شود مشتریان از روابط طولانی راضی‌تر باشند.

۳٫ به‌طور منظم نتایج نگهداری مشتری را ارائه دهید

اگر محصول یا خدمات شما نتایج و نرخ بازگشت سرمایه (ROI) را نشان می‌دهد، احتمالاً مشتریان به خریدشان ادامه خواهند داد. اگر مشتری دریابد که محصول شما روی اهداف و نتایج او اثر گذاشته است، سرگردانی و یا رفتن‌اش بسیار دشوار خواهد بود.بزرگترین مرکز خرید برند آماده ، واگذاری برند تجاری ، برند آماده مواد غذایی ، فروش برند آرایشی ، خرید برند آرایشی ، فروش برند بهداشتی غذایی ، خرید و فروش برند تجاری در تهران ، کافیست با مشاوران الو برند در تماس باشید ….
برای ردیابی و گزارش‌دهی دربارۀ معیارهایی که برای مشتری مهم است، به سیستمی مرتبط با اهداف‌تان نیاز دارید. نسبت به ارائه نتایج شفاف باشید زیرا فرصت‌هایی برای پیشرفت در ماه‌های پیش رو، ایجاد می‌کند.

۴٫ نقشه راهی برای ایجاد روابط آینده ترسیم کنید

بزرگترین مرکز خرید برند آماده ، واگذاری برند تجاری ، برند آماده مواد غذایی ، فروش برند آرایشی ، خرید برند آرایشی ، فروش برند بهداشتی غذایی ، خرید و فروش برند تجاری در تهران ، کافیست با مشاوران الو برند در تماس باشید …. بسیاری رابطۀ مدیر موفق مشتری با مشتری (CSM) را با قرار ملاقات مقایسه می‌کنند که چندان دور از واقع نیست و به‌ویژه هنگامی که چرخۀ زندگی را در نظر می‌گیرید، صادق است. گاهی مشتری می‌خواهد بداند «برنامه» برای آینده چگونه است.
تمایل به دانستن اینکه به سمت «مرحله بعدی» حرکت می‌کنید، می‌تواند در روابط تجاری نیز اِعمال شود. CSM‌ها باید به‌طور منظم نقشه راه ارتباطی را ایجاد و در آن تجدیدنظر کنند. برای رسیدن به نقاط عطف و اهداف تازه، گام‌بردارید. هر دو طرف باید در مرحله فعلی و بعدی روابط مشتاقانه منتظر بمانند.

۵٫ موفقیت‌های مشترک را در نگهداری مشتری یادآوری کنید

بزرگترین مرکز خرید برند آماده ، واگذاری برند تجاری ، برند آماده مواد غذایی ، فروش برند آرایشی ، خرید برند آرایشی ، فروش برند بهداشتی غذایی ، خرید و فروش برند تجاری در تهران ، کافیست با مشاوران الو برند در تماس باشید ….براساس تحقیقات، مردم وقایع منفی را زنده‌تر از وقایع مثبت به یاد می‌آورند. حتی اگر به‌طورکلی رویدادهای مثبت بیشتری رخ دهد، ممکن است وقایع بد ماندگار‌ترین خاطره‌ها باشند؛ بنابر‌این CSM‌ها باید بدانند که چگونه تجارب بهتر و به‌یاد‌ماندنی‌تری را در مورد وقایع مثبت و موفق ایجاد کنند.
وقتی اتفاقی منفی رخ می‌دهد ـ مثل قطع محصول یا از‌دست‌رفتنِ هدف ـ شما بیش از حد با مشتری ارتباط برقرار می‌کنید، در مورد راه‌حل‌ها بحث و یا عذرخواهی می‌کنید، اما وقتی اتفاقی عالی رخ می‌دهد، چه اندازه بر این رویداد تأکید دارید؟

۶٫ بازخورد بخواهید و از اطلاعات مربوط با آن بهره ببرید

بزرگترین مرکز خرید برند آماده ، واگذاری برند تجاری ، برند آماده مواد غذایی ، فروش برند آرایشی ، خرید برند آرایشی ، فروش برند بهداشتی غذایی ، خرید و فروش برند تجاری در تهران ، کافیست با مشاوران الو برند در تماس باشید ….می‌توانید بدون درک از ریزش مشتریان، حفظ مشتری را بهبود بخشید. با دانستنِ دلایل و علائم مرتبط و برخورد فعالانه با مسائل، می‌توان از خستگی مشتری کاست و از مشکلات بعدی پیشگیری کرد.
از مشتری بخواهید بازخورد منظمی از کل تیم به‌ویژه تصمیم‌گیرندگان، به شما بدهد. شناسایی و رسیدگی این موضوعات به شما کمک می‌کند تا مشتریان ترک‌تان نکنند. استفاده از نظرسنجی مشتری در ایمیل، یا هر رویه منظم دیگری پس از انجام معامله، کمک می‌کند تا روندها را شناسایی کرده و فعالانه مشکلات را حل کنید؛ پیش از اینکه مشتریان به خاطر رقبا ترک‌تان کنند.

۷٫ سوابق ارتباطی و مشکلات گذشته را به یاد داشته باشید

ثبات باعث ایجاد اعتماد‌به‌نفس در مشتریان می‌شود. آن‌ها می‌دانند که باید انتظار چه چیزی را داشته باشند و برای انجام کار به شما اعتماد می‌کنند؛ وگرنه بسیاری از تعامل‌ها جای تعجب دارند و در واقعیت، هیچ‌کس پیچیدگی‌های یک محیط تجاری را دوست ندارد.
فرایندهایی را برای معارفه و معاشرت مشتریان تازه و مکالمه‌های تلفنی و جلسه‌ها ایجاد کنید. وب‌سایت و کانال‌های اجتماعی خود را سازگار کنید تا مشتریان بتوانند از راه‌های مختلف کمک‌های مورد نیازشان را دریافت کنند. همچنین برنامه‌ای را برای بررسی‌های بعدی و نقاط عطف آینده برنامه‌ریزی کنید تا هر دو به اهداف یکسان و مسئولیت‌های مشترک توجه داشته باشید.
هریک از این فعالیت‌ها سبب می‌شود کارایی بیشتری داشته باشید و مشتری نیز بینش خود را نسبت به آنچه باید انجام شود و اینکه چه زمانی باید آن را درک کند، بالا ببرد. وقتی می‌توانید نتایج عالی پروژه را به اشتراک بگذارید، می‌توانید شاهد شگفتی‌ها باشید.۸٫ به تجربۀ مشتری در نگهداری مشتری به‌دقت توجه کنید
فرهنگ، رهبری و شیوه‌های کاری شرکت همگی در حفظ و نگهداری مشتری کمک می‌کند، اما راه دیگرِ جلو‌گیری از اختلال در تغییرات پرسنل، استفاده از سیستم مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM است.
می‌توانید یادداشت‌برداری از جلسه‌ها و تماس‌های تلفنی، مسائل مربوط به جریان کاری، ترجیحات شخصی مشتریان و غیره را ذخیره کنید. با داشتنِ یادداشت‌های مفصل و تاریخچۀ کاملی از رابطه، در واقع یک مدیر حساب جدید یا نقطه تماس با مشتری آماده می‌تواند شبیه یک شریک تجاری واقعی برای شما باشد.

8٫ برای افزایش وفاداری از مقابله‌به‌مثل استفاده کنید

مقابله‌به‌مثل ساختاری اجتماعی است که در نتیجۀ افزایش وفاداری رونق می‌یابد. رفتار مهربانانه سبب ایجاد احساس تعهد در کسی می‌شود که به‌طور غریزی می‌خواهد مهربانی را جبران کند. دو نوع مقابله‌به‌مثل وجود دارد:  مدل سورپرایزی که مقابله‌به‌مثل در آن هدیه یا حرکتی غافلگیر‌کننده است؛ مانندِ زمانی که شما بدون اطلاع قبلی برای مشتری‌تان یک کوله‌پشتی هدیه یا بلیط رایگان ارسال می‌کنید.

بزرگترین مرکز خرید برند آماده ، واگذاری برند تجاری ، برند آماده مواد غذایی ، فروش برند آرایشی ، خرید برند آرایشی ، فروش برند بهداشتی غذایی ، خرید و فروش برند تجاری در تهران ، کافیست با مشاوران الو برند در تماس باشید ….
مقابله‌به‌مثل ترومپت وقتی انجام می‌شود که شخصی کار مفیدی انجام داده و طوری نشان می‌دهد که گویی فراتر از آن بوده است؛ البته بدان معنا نیست که شما می‌توانید همۀ کارهای عالی را که در گزارش ماهانه انجام می‌دهید، مستند کنید، بلکه باید برای مشتری آشکار شود آنچه انجام می‌دهید خارج از محدودۀ عادی روابط کاری است. نمونه‌ای از این امر در نگهداری مشتری ، دسترسی سریع وی به یک محصول یا ویژگی جدید است.

9٫ در ابزارهای خدمات به مشتری سرمایه‌گذاری کنید

بزرگترین مرکز خرید برند آماده ، واگذاری برند تجاری ، برند آماده مواد غذایی ، فروش برند آرایشی ، خرید برند آرایشی ، فروش برند بهداشتی غذایی ، خرید و فروش برند تجاری در تهران ، کافیست با مشاوران الو برند در تماس باشید ….اگر می‌خواهید تجربۀ خوشایندی را برای مشتری ایجاد کنید، تیم شما باید برای انجام این کار مجهز باشد. دراختیارداشتنِ ابزار مناسب نه‌تنها راحتی را برای کار‌مندان بلکه برای مشتریان نیز ایجاد می‌کند.
برای مثال، نرم‌افزار مدیریت دانش می‌تواند تیم‌های شما را در حین مشکلات فوری یا پیچیدۀ مشتری یاری کنید. اگر نمایندۀ فروش نیاز به تماس با نمایندۀ خدمات داشته باشد، می‌تواند با استفاده از نرم‌افزار، آن‌ها پینگ کرده و در زمان واقعی ارتباط برقرار کند. دیگر لازم نیست برای رفع مشکل جزئی، مشتری را به حالت تعلیق درآورده یا جلسۀ اضافی ترتیب دهید. این سبب می‌شود تیم شما زیرک‌تر باشد و مشتریان را در طول تجربۀ خرید، خوشحال کند.

کسب و کار ناب استارتاپی چگونه باید باشد؟

بزرگترین مرکز خرید برند آماده ، واگذاری برند تجاری ، برند آماده مواد غذایی ، فروش برند آرایشی ، خرید برند آرایشی ، فروش برند بهداشتی غذایی ، خرید و فروش برند تجاری در تهران ، کافیست با مشاوران الو برند در تماس باشید …. وقتی فردی می‌فهمد که من استاد کارآفرینی هستم، یا می‌خواهد که به صحبت‌های او گوش دهم، یا با نگاه متعجبی می‌گوید: «من فکر می‌کردم که کارآفرینی فقط به خلاقیت افراد بستگی دارد، چطور می‌توانید کارآفرین بودن را به کسی آموزش دهید؟» درنتیجه، سؤال‌های بسیاری از من درباره شغلم شده، اما سؤال اصلی این است؟ چه چیزی منجر به موفقیت مؤسسان می‌شود؟ خوشبختانه، من دانش بسیاری در این زمینه دارم که می‌خواهم آن را با شما به اشتراک بگذارم.
ایران مدیر در این مقاله به بررسی درست و غلط های روش نوپای لین (نوپای ناب) در استراتژی کسب و کارهای استارتاپی می‌پردازد.

مرحله اول در کسب و کار ناب ، ظهور روش راه‌اندازی ناب

بزرگترین مرکز خرید برند آماده ، واگذاری برند تجاری ، برند آماده مواد غذایی ، فروش برند آرایشی ، خرید برند آرایشی ، فروش برند بهداشتی غذایی ، خرید و فروش برند تجاری در تهران ، کافیست با مشاوران الو برند در تماس باشید ….پیشگامان آن استیو بلنک و اریک رایس بودند که به‌خوبی عمل کردند. به‌طور خلاصه، متد لین پیشنهاد می‌کند که استارت آپ ها برای موفقیت، مغرضانه عمل کنند. کارآفرین های موفق باید با درک ریسک‌های کسب‌وکار خود با استفاده از یک مدل موفق کسب‌وکار شروع کنند که به مدیرانی نیاز دارد تا به‌خوبی روی «ارزش‌های کار» و «مشتریان هدف» را به‌طور دقیق مشخص کنند؛ و پس از آن، خیلی سریع نمونه محصولات را با قیمت ارزان تولید کنند.
اگر پس از عرضه نمونه محصولات به بازار، بررسی‌ها نشان دادند که روش آن‌ها درست بوده است که عالی! اما اگر نه آن‌ها باید بر اساس بازخوردهایی که از MPV دریافت کرده‌اند، محصولات را مجدداً طراحی کنند. درواقع لازم است تا تغییراتی در محصول ایجاد کنند یا بازار هدف خود را تغییر دهند. آن‌ها باید این کار را ادامه دهند تا اینکه محصولی متناسب با نیازهای بازار تولید کنند که به یک کسب و کار ناب تبدیل شوند.

روش «لین» در سیلیکون ولی مورد هدف قرار گرفت، چرا که شرکت‌های نوپا این رویکرد جدید را پذیرفته‌اند.
همچنین ثابت شد که آموزش این روش نسبتاً آسان است، این موضوع سبب شد که در تمامی کلاس‌های آموزشی کارآفرینی تدریس شود؛ اما روش لین تنها تغییر بزرگ در استراتژی استارتاپ‌ها طی ۱۰ سال گذشته نبود زیرا وقوع انقلاب دیگری در راه بود. دانشگاهیان با دستیابی به داده‌های بیشتر، تکنیک‌های پیشرفته‌تر برای تجزیه‌وتحلیل رویکردهای جدید شروع به رمزگشایی کد موفقیت استارتاپ‌ها کرده‌اند. آنچه درگذشته متعارف بود اکنون زیر سؤال می‌رود. (آیا باتجربه‌ترها همیشه کارآفرینان موفق‌تری هستند؟ یا جوانان هم می‌توانند موفق باشند؟)
ما چیزهای ارزشمندی در مورد روش لین (نوپای ناب) یاد گرفته‌ایم. شواهد حاکی از آن است که روش لین برای راه‌اندازی هر شغلی توسط استارتاپ‌ها جواب می‌دهد. طی بررسی که توسط یک گروه از دانشگاهیان ایتالیایی بر روی ۱۱۶ استارتاپ انجام شد، به نیمی از آن‌ها آموزش داده شد که چگونه ایده‌های خود را ارزیابی کنند و آن‌ها را اجرا و آزمایش کنند «روش لین» و به نیمی دیگر روش‌های قدیمی آموزش داده شد. گروه‌هایی که به روش لین عمل می‌کردند خیلی بهتر بودند – بازدهی بیشتر، اجتناب از مشکلات و درنهایت درآمد بالاتر.

باوجود اینکه به نظر می‌رسد روش لین در موفقیت استارتاپ‌ها به‌عنوان یک کسب و کار ناب نقش اساسی دارد، اما بررسی‌های دیگر نشان می‌دهند که برخی از جنبه‌های آن می‌توانند برای کسب‌وکارها مضر نیز باشند.در یک مقاله جدید، گروهی از محققان معایب این روش را مطرح کردند:

۱. به گفته استیو جابز: «این وظیفه مشتری نیست که به کسب‌وکارها بگویند چه می‌خواهند.» تمرکز بر گرفتن بازخورد سریع از مشتریان در مورد محصولات، باعث می‌شود که گسترش محصولات فقط با توجه به نیازهای امروزی مشتریان صورت گیرد و تلاشی برای دیدن نیازهای آینده صورت نپذیرد. از سوی دیگر، برخی مطالعات، نشان می‌دهند که چنین بررسی‌هایی برای مشتریان جذابیت ندارد، نظرسنجی درباره محصولات جدید با رویکرد متفاوت، سخت‌تر از نظرسنجی در مورد محصولات قدیمی است.بزرگترین مرکز خرید برند آماده ، واگذاری برند تجاری ، برند آماده مواد غذایی ، فروش برند آرایشی ، خرید برند آرایشی ، فروش برند بهداشتی غذایی ، خرید و فروش برند تجاری در تهران ، کافیست با مشاوران الو برند در تماس باشید ….

۲. روش لین تمرکز شما را به آنچه در ابتدای کار ضروری است جلب می‌کند، اما هیچ نقشه راهی برای رسیدن به یک کسب و کار ناب در وضعیت مطلوب موردنظر شما را ارائه نمی‌دهد. علاوه بر این، بینشی واقعی مرتبط با ایده خاص شما را توضیح نمی‌دهد. با مشاهده جهان شروع کنید و از مشاهدات خود برای ایده گرفتن در مورد اینکه چطور می‌توانید دنیا را با آن تغییر دهید، استفاده کنید.

بنابراین، چگونه می‌توانیم از جنبه‌های خوب «لین» بدون گرفتاری در معایب آن، بهره بگیریم؟ مقاله دیگری، یک مسیر را پیشنهاد می‌کند. جاشوا گانز، آرین و اسکات استرن در مورد این استراتژی تحقیق می‌کنند و روشی جدید و کارآمدتر را برای شروع کسب‌وکارها پیشنهاد می‌کنند که با این سؤال شروع می‌شود: چرا شرکت شما قصد برنده شدن دارد؟
و نتایج مناسبی برای انجام این کار پیشنهاد می‌شود. این برنامه پتانسیل پیشرفت را با بازگشت قدرت انتخاب به بنیان‌گذاران، به‌جای مشتریان، افزایش می‌دهد.

تبلیغات در سایت زمانی که در کنار مقالات جعلی منتشر می‌شوند، اعتبار برند به خطر می‌افتد. رشد و گسترش اخبار جعلی در اینترنت، این روزها بسیار دردسر‌ساز شده‌‌است. به گفته آمار، در سال ۲۰۱۷، دو سوم مردم آمریکا اخبار خود را از رسانه‌های اجتماعی به‌‌‌‌دست آورده‌‌‌اند. در این میان، با توجه به این که اینترنت جای رسانه‌‌‌‌های سنتی را در نشر اخبار گرفته‌‌‌‌، نگرانی از رواج اخبار جعلی(مقالات جعلی ولی به ظاهر معتبری که توسط گروه‌های سیاسی افراطی یا وبسایت‌‌‌‌های شایعه پراکن منتشر می‌شوند) رو به افزایش است.بزرگترین مرکز خرید برند آماده ، واگذاری برند تجاری ، برند آماده مواد غذایی ، فروش برند آرایشی ، خرید برند آرایشی ، فروش برند بهداشتی غذایی ، خرید و فروش برند تجاری در تهران ، کافیست با مشاوران الو برند در تماس باشید ….
این مسئله برای برخی جوامع و رسانه‌‌‌‌های سنتی نگران کننده است، اما در این میان،  نگرانی متولیان کسب و کارها از همه بیشتر است. سایت‌‌‌‌هایی که اطلاعاتی نادرست در اختیار مخاطبان قرار می‌‌‌‌دهند، اغلب برای افزایش اعتبار مقالات خود از بنر تبلیغاتی داغ روز در کنار مقالات خود استفاده می‌‌‌‌کنند. این تاکتیک، کاملاً عملی است؛ زیرا بسیاری از برندهای معروف، از پلتفرم‌های خودکار و شخص ثالث برای تبلیغات در سایت استفاده می‌‌‌‌کنند. در نتیجه، بازاریابان، بر نحوه تنظیم تبلیغات در سایت کنترل چندانی ندارند. پس ممکن است تبلیغات برند آن‌ها در کنار محتواهای جعلی قرار بگیرد. این اطالاعات نه تنها ارزش‌‌‌‌های شرکت مربوطه را منعکس نمی‌‌‌‌کنند، بلکه با آن در تعارضند. به همین دلیل، شرکت‌‌‌‌ها باید به این مسئله دقت کنند که تکثیر اخبار جعلی می‌‌‌‌تواند اقدامات بازاریابی آن‌ها را به باد دهد.بزرگترین مرکز خرید برند آماده ، واگذاری برند تجاری ، برند آماده مواد غذایی ، فروش برند آرایشی ، خرید برند آرایشی ، فروش برند بهداشتی غذایی ، خرید و فروش برند تجاری در تهران ، کافیست با مشاوران الو برند در تماس باشید ….

با توجه به نوپدید بودن موضوع اخبار‌‌‌‌جعلی‌‌‌‌، هنوز اطلاعات زیادی درباره آن در دست نیست. به تازگی محققان در پژوهشی به این نتیجه رسیده‌‌‌‌اند که بازاریابی برندها در اینترنت، با قرار‌‌‌‌گرفتن تبلیغات در کنار مقالات و اخبار جعلی، خدشه‌‌‌‌دار خواهد‌‌‌‌شد. در نتیجه، مشتریان تمایل چندانی به حمایت از برند مربوط، بازدید از سایت یا تبلیغات دهان به دهان آن نخواهند‌‌‌‌داشت. باید گفت در جهانی که تبلیغات اینترنتی پایه و اساس بسیاری از استراتژی‌‌‌‌های بازاریابی است، این موضوع همچون یک زنگ خطر خواهد بود.

محققین در تحقیق خود، دو منبع جدید را بررسی کردند: یکی از این منابع، نشریه‌ای است که نزد سه نسل انفجار جمعیت، نسلx (دهه ۵۰) و نسل y (دهه ۶۰ و ۷۰) شناخته شده و دارای اعتبار بود. دیگری سایت مشهوری بود که‌‌‌‌ نزد هیچ‌‌‌‌کدام از این سه نسل مقبولیت نداشت. به شرکت‌کنندگان این پژوهش، یک صفحه وب داده شد که در بالای آن، لوگوی یکی از دو منبع یادشده به همراه یک خبر واقعی یا جعلی قرار‌‌‌‌داشت. گفتنی است که داستان‌‌‌‌های جعلی در سایت‌‌‌‌های مشهور ظاهر می‌‌‌‌شدند. محققان از این مقالات استفاده کردند تا این پژوهش حتی الامکان کاربردی و شبیه واقعیت باشد.در نهایت، یک تبلیغ واقعی برای دو شرکت اتومبیل‌‌‌‌سازی، یکی مشهور و دیگری به نسبت گمنام، منتشر شد و درست مانند سایت‌‌‌‌های واقعی دیگر، در کنار اخبار سایت قرار‌‌‌‌گرفت. دلیل این کار، افشای این حقیقت بود که بسیاری از برندهای معروف و خوش‌‌‌‌نام، از تاثیر اخبار جعلی غافل هستند.بزرگترین مرکز خرید برند آماده ، واگذاری برند تجاری ، برند آماده مواد غذایی ، فروش برند آرایشی ، خرید برند آرایشی ، فروش برند بهداشتی غذایی ، خرید و فروش برند تجاری در تهران ، کافیست با مشاوران الو برند در تماس باشید ….
محققین به این نتیجه رسیدند که وجود یک محتوای واقعی، تاثیری در نظر مخاطبان نسبت به تبلیغ برندی که در کنار آن قرار دارد نخواهد داشت. این امر حاکی از این حقیقت بود که در دنیای اخبار واقعی نیز هیچ رابطه درونی میان محتوای یک مقاله و اعتبار درک شده برندی که در کنار آن معرفی می‌‌‌‌شود وجود ندارد،
بزرگترین مرکز خرید برند آماده ، واگذاری برند تجاری ، برند آماده مواد غذایی ، فروش برند آرایشی ، خرید برند آرایشی ، فروش برند بهداشتی غذایی ، خرید و فروش برند تجاری در تهران ، کافیست با مشاوران الو برند در تماس باشید ….اما اخبار جعلی، تاثیری بسیار منفی بر رویکرد خوانندگان، خواه این وب‌‌‌‌سایت یک وب‌‌‌‌سایت معتبر باشد یا خیر، خواهند داشت. وقتی خوانندگان، مقاله‌‌‌‌ای نامعتبر را می‌‌‌‌دیدند‌‌‌‌، بی‌‌‌‌درنگ همین دیدگاه را در مورد برند مربوطه اجرا می‌‌‌‌کردند.

بزرگترین مرکز خرید برند آماده ، واگذاری برند تجاری ، برند آماده مواد غذایی ، فروش برند آرایشی ، خرید برند آرایشی ، فروش برند بهداشتی غذایی ، خرید و فروش برند تجاری در تهران ، کافیست با مشاوران الو برند در تماس باشید ….در نتیجه، برای خرید محصولات آن برند،  به بازدید از سایت یا بازگویی نام آن تمایل کمتری داشتند. جالب اینجاست که این شرایط، صرف نظر از دیدگاه افراد در زمینه اعتبار سایت، پیش از مواجهه با مقالات خبری رخ می داد؛ یعنی تنها یک محتوا کافی بود تا دیدگاه آنها را از این رو به آن رو کند و برند، اعتبارش را از دست بدهد. همچنین خوش‌‌‌‌نامی یا در مسیر خوشنامی بودن برند، هرگز اهمیتی پیدا نمی‌‌‌‌کرد. این موضوع نشان می‌‌‌‌دهد که تاثیر منفی اخبار و محتوای جعلی می‌‌‌‌تواند شرکت‌‌‌‌ها را در هر جایگاهی از شهرت و اعتبار، هدف قرار دهد.
پژوهشگران،  در آزمایشی، توانایی افراد را در تشخیص فریب بررسی کردند. آنها  به این نتیجه رسیدند که اخبار جعلی به قدری نیرنگ آمیز هستند که می‌‌‌‌توانند بر درک افراد از برند‌‌‌‌ها، صرف‌‌‌‌نظر از میل ذاتی آنها به نادیده گرفتن اخبار جعلی، تاثیر بگذارند.
به دلیل این که نگرش افراد نسبت به یک برند بدون توجه به منبع اخبار جعلی تغییر می‌‌‌‌کند،  توصیه پژوهشگران به مدیران بازاریابی، نظارت دقیق بر محتوای وبسایت‌‌‌‌هایی است که تبلیغات در سایت آنها انجام می‌دهند.بزرگترین مرکز خرید برند آماده ، واگذاری برند تجاری ، برند آماده مواد غذایی ، فروش برند آرایشی ، خرید برند آرایشی ، فروش برند بهداشتی غذایی ، خرید و فروش برند تجاری در تهران ، کافیست با مشاوران الو برند در تماس باشید ….در نتیجه، برای خرید محصولات آن برند،  به بازدید از سایت یا بازگویی نام آن تمایل کمتری داشتند. جالب اینجاست که این شرایط، صرف نظر از دیدگاه افراد در زمینه اعتبار سایت، پیش از مواجهه با مقالات خبری رخ می داد؛ یعنی تنها یک محتوا کافی بود تا دیدگاه آنها را از این رو به آن رو کند و برند، اعتبارش را از دست بدهد. همچنین خوش‌‌‌‌نامی یا در مسیر خوشنامی بودن برند، هرگز اهمیتی پیدا نمی‌‌‌‌کرد. این موضوع نشان می‌‌‌‌دهد که تاثیر منفی اخبار و محتوای جعلی می‌‌‌‌تواند شرکت‌‌‌‌ها را در هر جایگاهی از شهرت و اعتبار، هدف قرار دهد.
پژوهشگران،  در آزمایشی، توانایی افراد را در تشخیص فریب بررسی کردند. آنها  به این نتیجه رسیدند که اخبار جعلی به قدری نیرنگ آمیز هستند که می‌‌‌‌توانند بر درک افراد از برند‌‌‌‌ها، صرف‌‌‌‌نظر از میل ذاتی آنها به نادیده گرفتن اخبار جعلی، تاثیر بگذارند.
به دلیل این که نگرش افراد نسبت به یک برند بدون توجه به منبع اخبار جعلی تغییر می‌‌‌‌کند،  توصیه پژوهشگران به مدیران بازاریابی، نظارت دقیق بر محتوای وبسایت‌‌‌‌هایی است که تبلیغات در سایت آنها انجام می‌دهند.

هرچند برخی رسانه‌‌‌‌های اجتماعی اخیراً قول داده‌‌‌‌اند تا با سازمان‌‌‌‌های مستقل راستی‌آزمایی همکاری کنند، اما خطر شیوع اخبار جعلی همچنان شرکت‌‌‌‌ها را تهدید می‌‌‌‌کند.
سال ۲۰۱۷، نخستین سالی بود که شرکت‌‌‌‌ها بالغ بر ۲۰۰میلیارد دلار در عرصه تبلیغات اینترنتی هزینه کردند که بیش ازهزینه تبلیغ در رسانه‌‌‌‌های سنتی بود. همچنین رأی‌‌‌‌گیری گالپ در سال ۲۰۱۶ نشان‌‌‌‌ داد که اعتماد مردم به توانایی رسانه در ارائه اطلاعات دقیق هرگز تا این اندازه کم نبوده است؛ به‌‌‌‌گونه‌‌‌‌ای که تنها یک سوم مردم آمریکا به رسانه‌‌‌‌ها اعتماد نشان دادند.بزرگترین مرکز خرید برند آماده ، واگذاری برند تجاری ، برند آماده مواد غذایی ، فروش برند آرایشی ، خرید برند آرایشی ، فروش برند بهداشتی غذایی ، خرید و فروش برند تجاری در تهران ، کافیست با مشاوران الو برند در تماس باشید ….
این دو روند باعث می‌‌‌‌شود تبلیغات در سایت و اخبار جعلی بیش از پیش با هم در تقابل قرار‌‌‌‌گیرند. این امر نه‌‌‌‌ تنها بربازاریابی، بلکه بر اعتبار شرکت‌‌‌‌ها نیز اثرگذار خواهد بود.
شما تبلیغات کسب و کار خود را در کدام رسانه‌‌‌‌ها انجام می‌‌‌‌دهید؟  آیا از معتبر بودن آن رسانه‌‌‌‌ها خاطرجمع هستید؟ بزرگترین مرکز خرید برند آماده ، واگذاری برند تجاری ، برند آماده مواد غذایی ، فروش برند آرایشی ، خرید برند آرایشی ، فروش برند بهداشتی غذایی ، خرید و فروش برند تجاری در تهران ، کافیست با مشاوران الو برند در تماس باشید ….

صبر کافی و سخت کوشی برای قرار گرفتن در مسیر درست لازمه این کار است. فارغ از فعالیتی که امسال قصد شروع آن را دارید ، این هشت نکته پیش از شروع کار به شما کمک شایانی می کنند.
این هشت نکته پیش از شروع کار به شما کمک شایانی می کنند که عبارت اند از :
۱. در مورد وضعیت مالی خود واقع بین باشید.بزرگترین مرکز خرید برند آماده ، واگذاری برند تجاری ، برند آماده مواد غذایی ، فروش برند آرایشی ، خرید برند آرایشی ، فروش برند بهداشتی غذایی ، خرید و فروش برند تجاری در تهران ، کافیست با مشاوران الو برند در تماس باشید ….
در مورد جایگاه فعلی خود در زندگی بیاندیشید. آیا شما توانایی تامین هزینه های شخصی و کسب و کار خود را دارید؟ آیا پس اندازی دارید که تا پیش از رسیدن به سوددهی بتوانید حقوق کارمندان تان را بپردازید؟
بسته به نوع کسب و کارتان ، بین ۶ هفته تا ۶ سال ممکن است طول بکشد تا به سوددهی برسید. با مشاهده موارد مشابه و بررسی پیش بینی کنید که چه زمانی از نقطه سر به سر خارج شده و پس از صرف هزینه ها می توانید پس انداز انجام دهید. دقت داشته باشید که معمولا پروژه ها در مدت بیشتری از زمانی که انتظار داریم به نتیجه می رسند و هزینه ای بیش از چیزی که انتظار داشتیم خواهند داشت.
معمولا بهترین حالت برای استارت یک کسب و کار جدید ، داشتن یک کسب و کار جانبی است که تا زمانی که کسب و کار اصلی به نتیجه می رسد ، پاسخگوی هزینه های شما باشد.

۲. برای انتخاب نام و برند خود دقت و زمان کافی اختصاص دهید.
انتخاب یک نام مناسب برای کسب و کار ، نقطه شروع استارتاپ و برند شما است. قبل از نهایی کردن نام انتخابی تان، مطمئن شوید که نام دامنه (Domain) مناسب آن موجود و قانونا برای ثبت و استفاده آزاد باشد.
ابتدا در دیتابیس های رسمی برای نام مورد نظرتان جستجو کنید تا مطمئن شوید که پیش از شما ، شخص یا شرکت دیگری در شهرهای دیگر (یا اگر فعالیت شما بین المللی است در کشوری دیگر) از این نام استفاده نکرده باشد. سپس همین روند را برای نشان تجاری انجام دهید.
۳. یک بار دیگر ایده کسب و کارتان را تحلیل و بررسی کنید.
چه مشکلی را می خواهید حل کنید؟ زندگی چه کسانی در نتیجه کسب و کار شما بهبود می یابد؟ در مراحل اولیه روند انجام کار ، بررسی کنید که از دید مشتری نهایی ، کسب و کار شما چه کاری انجام می دهد. مطمئن شوید که یک بازار واقعی وجود دارد و تنها در تصورات شما نیست ، مدل کسب و کار (business model) و ارزش گذاری درست در مورد کسب وکارتان (value proposition) انجام داده اید و تنها به این خاطر که رییس خودتان باشید یک استارتاپ را راه اندازی نکنید.
بزرگترین مرکز خرید برند آماده ، واگذاری برند تجاری ، برند آماده مواد غذایی ، فروش برند آرایشی ، خرید برند آرایشی ، فروش برند بهداشتی غذایی ، خرید و فروش برند تجاری در تهران ، کافیست با مشاوران الو برند در تماس باشید ….در گام نخست نیاز نیست تا یک سند صحافی شده ۱۰۰ صفحه ای مرتب به عنوان مدل کسب و کار تهیه کنید. اما رئوس مطالب باید به اندازه کافی جزییات داشته باشند تا بتواند ضعف های طرح را پیش از شروع مشخص کند.
۴. شبکه سازی ، شبکه سازی و باز هم شبکه سازی.
هر شخصی که ملاقات می کنید به طور بالقوه می تواند مشتری ، همکار ، مشاور یا مشوق کار شما باشد. با درخواست های ملاقات با افراد حرفه ای حیطه کاری خود، استارت یک رابطه را بزنید و در کنار آن با افراد دیگری که تجربیات موفق و حتی ناموفقی در راه اندازی کسب و کار خود داشته اند قرار ملاقات تنظیم کنید. پیشنهاد صرف یک قهوه در محیطی آرام و با کلاس کاری مناسب و یا حتی یک تماس تلفنی در زمانی از پیش تنظیم شده می تواند گزینه مناسبی باشد.
خجالت را کنار بگذارید ، در عین حال که به اوقات و برنامه های افراد احترام می گذارید ، ترسی از این نداشته باشید که با آنها قرار ملاقات بگذارید. در ملاقات ها به آنها این اجازه را بدهید تا در مورد چیزی که علاقه دارند حرف بزنند، حتما صورتحساب را شما حساب کنید و پس از قرار ملاقات نیز با ارسال یک پیغام برای آن فرد، از وقتی که برای شما قرار داده است تشکر کنید.
۵. کسب و کارتان را از زوایای مختلف واکاوی کنید و شرحی از آن بنویسید.بزرگترین مرکز خرید برند آماده ، واگذاری برند تجاری ، برند آماده مواد غذایی ، فروش برند آرایشی ، خرید برند آرایشی ، فروش برند بهداشتی غذایی ، خرید و فروش برند تجاری در تهران ، کافیست با مشاوران الو برند در تماس باشید ….
بیانیه آسانسوری به معنی عبارتی است که به شکل خلاصه بتواند یک حرفه ، محصول ، خدمات ، سازمان یا رویداد و ارزش پیشنهادی آن را شرح دهد.
نفس نامگذاری آن به «بیانیه آسانسوری» بر این سناریو استوار است که شما بدون برنامه ریزی قبلی با شخصی مهم در آسانسور روبرو شده اید. اگر بتوانید در زمان کوتاهی حدود ۳۰ ثانیه تا دو دقیقه که در آسانسور به سر می برید بیانیه آسانسوری خوبی داشته باشید، در انتها به شما این فرصت داده می شود که صحبت هایتان را ادامه دهید ، کارت ویزیت رد و بدل کنید و یا یک قرار ملاقات برنامه ریزی کنید.
هدف از بیان این عبارت رسیدن به این نکته بود که ما باید از قبل خود را برای موقعیت های اینچنینی آماده کنیم. باید سوالاتی که ممکن است از ما پرسیده شود را از پیش برای خود طراحی کرده و برای آنها پاسخ های مختصر و مفید داشته باشیم. ضمن اینکه برای هر سوال نیز بهتر است چند پاسخ داشته باشیم که در شرایط مختلف و برای افراد مختلف ، پاسخ مناسب مورد استفاده قرار بگیرد . چند نکته را در نظر داشته باشید ، یکی اینکه مدت زمانی که در اختیار دارید ممکن است حدود ۱۵ ثانیه یا حداکثر ۵ دقیقه (برای مثال در یک مهمانی) باشد. دوم اینکه درست است که پاسخ های خود را از پیش طراحی کرده اید اما حرفی که می زنید نباید مصنوعی و از پیش طراحی شده به نظر برسد. کاملا طبیعی برخورد کنید و بنا به موقعیت ، لحن مناسب را انتخاب کنید.
۶. درباره نوع شرکت تصمیم گیری کنید.
اینجا مرحله ای است که باید تصمیم بگیرید مدیر مالک و همه کاره کسب و کارتان باشید و یا شرکت سهامی و مسئولیت محدود تشکیل دهید. یک شرکت شخصی ، ساده ترین حالت یک شرکت تجاری است ، اما به شما امکان جداسازی بین دارایی های خود و کسب و کارتان را نمی دهد. در حالی که در یک شرکت مسئولیت محدود یا شرکت سهامی ، حساب های شما جدا از حساب شرکت است.
تصمیم هوشمندانه ای که می توانید در همان ابتدا بگیرید ، ترتیب دادن یک قرار ملاقات با یک حسابرس یا کارشناس مالیاتی است که به شما در مورد نوع شرکت مناسب مشاوره بدهد. پس از این که در مورد نوع شرکت تصمیم گرفتید ، می توانید بر همان اساس به دنبال ملزومات بعدی از جمله تامین سرمایه ، شرکا ، سرمایه گذاران ، تاسیس شرکت و سایر مراحل اداری باشید.
۷. اسناد کاری خود را از همان ابتدا به شکلی مرتب نگه داری کنید.
زمانی که نام و چارچوب کلی کسب و کارتان شکل گرفت ، نوبت به افتتاح یک حساب شرکتی می رسد. داشتن یک حساب شرکتی برای نقل و انتقالات حاصل از قراردادها امری حیاتی و غیرقابل اجتناب است. در این مرحله در عین حال که تمرکز شما بر روی ایجاد محصول/خدمت است باید اسناد مالی خود را نیز به دقت نگهداری و هر گونه هزینه ای که انجام می دهید را یادداشت کنید. با یک کارشناس مالیات مشورت کنید تا به شکل قانونی از حداکثر تخفیف های مالیاتی بهره مند شوید.
۸. مفهوم موفقیت برای شما چیست ؟
در مسیر کارآفرینی شما ، این مرحله بسیار مهم است. افراد مختلف ارزش ها و اولویت بندی های متفاوتی دارند. یکی ممکن است به دنبال دست یافتن به یک تعادل بین کار و زندگی باشد که در آن هم لذت زندگی و هم جدیت کاری در نظر گرفته شود. دیگری ممکن است به دنبال عواید مالی زیاد و بازنشسته شدن زودتر باشد.
کمی زمان بگذارید و در این مورد فکر کنید. این که موفقیت از نظر شما چه تعریفی دارد. سپس به راهی که می توانید از طریق آن به موفقیت دست پیدا کنید بیاندیشید.

پرداختن به سرگرمی و لذت بردن از اوقات فراغت، کار خوب و مناسبی است؛ اما کل وقت‌تان را با یک سری کارهای نامربوط هدر دادن و اسم‌اش را کار کردن گذاشتن، مسئله‌ی دیگری است. وبلاگ‌نویسی، وب‌گردی و غیره…؛ از وقت تلف کردن در مسائلی که هیچ اهمیتی ندارند دست بردارید و به کارهای مهم تمرکز کنید.

سرویس سبک زندگی فردا: تعریف رفتار سمی چیست؟ این رفتارها چه لطمه ای به شما وارد می کنند و چرا باید ترک شوند؟ تصمیم گرفته‌ام مطلب جدیدی بنویسم. البته اشتباه نکنید، در این مطلب نمی‌خواهم منشور یا قطعنامه یا چیزی شبیه این‌ها از خودم صادر کنم. فقط قصد دارم شما را با ۱۰ رفتار سمی آشنا کنم که بهتر است همین امروز آن‌ها را ترک کنید. در ادامه این مطلب را به نقل از بازده بخوانید.

از شما می‌خواهم چند لحظه بایستید و به همه‌ی پول و زمانی فکر کنید که صرف چیزهایی کردید که مطلقا و ابدا هیچ نفعی برای‌تان نداشتند.
اگر با خودتان صادق باشید، حتما خودتان هم از این‌که چه‌قدر برای لذت‌های آنی و لحظه‌ای وقت صرف کرده‌اید، تعجب می‌کنید؛ و این کارها جز این‌که از انجام کارهای واقعا مهم منحرف‌‌تان کردند‌، هیچ نتیجه‌ی واقعی برای‌تان نداشتند؛ منظورم از کارهای واقعا مهم، پیشرفت در حرفه‌تان، توسعه‌ی کسب‌وکارتان و لذت بردن از زندگی در کنار خانواده و دوستان‌تان است.
چرا آن رفتارها را رفتار سمی می‌گوییم؟ زیرا، اگر زندگی‌تان را در عیش و نوش و وقت‌گذرانی سپری کنید، روزی بیدار می‌شوید و می‌فهمید به دلیل انتخاب‌های نامناسب‌تان به هیچ جایی نرسیدید؛ و از من به شما نصیحت: این حقیقت فوق‌العاده تلخ است.
نهایتِ کاری که باید انجام دهید این است: دست از تخریب خود بردارید. همین؛ از این راحت‌تر هم می‌شود؟ اگر دقیقا نمی‌دانید منظورم از یک رفتار سمی چیست، در ادامه به ۱۰ نمونه از آنها اشاره می‌کنم:
۱. همه کاره و هیچ کاره هستید

هر کسی این روزها برای خودش هزاران کار کوچک و بزرگ دارد. هر کسی که از جایی یک یا دو مطلب می‌آموزد برای خودش یک کارآفرین، سرمایه‌گذار و متخصص می‌شود. هر کسی مدیرعامل جایی می‌شود و انواع و اقسام مسئولیت‌ها را به عهده می‌گیرد. علایق‌تان را کشف کنید –آن‌چه در آن توانایی دارید – و همه‌ی تمرکزتان را به کار بگیرید که فقط در آن چیزِ خاص پیشرفت کنید و به کارهای دیگر کاری نداشته باشید. تا وقتی آن چیز را پیدا نکردید دست از کار نکشید.

بزرگترین مرکز خرید برند آماده ، واگذاری برند تجاری ، برند آماده مواد غذایی ، فروش برند آرایشی ، خرید برند آرایشی ، فروش برند بهداشتی غذایی ، خرید و فروش برند تجاری در تهران ، کافیست با مشاوران الو برند در تماس باشید ….

۲. همیشه محتاج الهام گرفتن هستید

از کتاب‌ها، مطالب اینترنتی یا نقل‌قول‌ها نمی‌توانید الهام بگیرد؛ الهامات فقط از درون خودتان سرچشمه می‌گیرند. اگر از کارتان هیچ الهام و انگیزه‌ای نمی‌گیرید، حتما مسیر شغلی نادرستی را در پیش گرفته‌اید.
۳. با ناامیدی به دنبال توجه هستید و نام این کار را برندسازی شخصی می‌گذارید

این‌که دن شوبل نام کتاب برندسازی شخصی‌اش را من.نسخه‌ی دوم گذاشت، دلیل بسیار جالبی دارد. زیرا تمام کتاب در مورد همین عنوان بود. من، من، من. حقیقت این است که اغلب کارهایی که به صورت برخط انجام می‌دهیم در خدمت یک هدف هستند: جلب توجه و احساسِ مهم بودن. متاسفانه این ویژگی به صورت قابل ملاحظه‌ای مخرب است.
۴. خود را محق می‌دانید

وقتی اعتقاد دارید شایسته‌ی چیزهایی هستید که هرگز کاری در موردشان انجام نداده‌اید یا به داشته‌های دیگران حسادت می‌کنید، این یعنی که خودتان را برای همه چیز محقّ می‌دانید. همین‌طور به این معنی است که نفس‌تان با واقعیت هماهنگیِ درستی ندارد. هم‌چنین می‌توان نام‌اش را تفکر جادویی یا پوچ هم گذاشت. این تفکر یا رفتار سمی و بچگانه است. بزرگ شوید و با جهان واقعی رو به رو شوید.
۵. یک قل دو قل بازی می‌کنید و اسم‌اش را کار کردن می‌گذارید

پرداختن به سرگرمی و لذت بردن از اوقات فراغت، کار خوب و مناسبی است؛ اما کل وقت‌تان را با یک سری کارهای نامربوط هدر دادن و اسم‌اش را کار کردن گذاشتن، مسئله‌ی دیگری است. وبلاگ‌نویسی، وب‌گردی و غیره…؛ از وقت تلف کردن در مسائلی که هیچ اهمیتی ندارند دست بردارید و به کارهای مهم تمرکز کنید. و دیگر یک قل دو قل بازی نکنید و به کارتان برسید.

بزرگترین مرکز خرید برند آماده ، واگذاری برند تجاری ، برند آماده مواد غذایی ، فروش برند آرایشی ، خرید برند آرایشی ، فروش برند بهداشتی غذایی ، خرید و فروش برند تجاری در تهران ، کافیست با مشاوران الو برند در تماس باشید ….

۶. هر چه می‌بینید می‌خرید

بزرگترین مرکز خرید برند آماده ، واگذاری برند تجاری ، برند آماده مواد غذایی ، فروش برند آرایشی ، خرید برند آرایشی ، فروش برند بهداشتی غذایی ، خرید و فروش برند تجاری در تهران ، کافیست با مشاوران الو برند در تماس باشید ….امروزه همه‌ی افراد مجذوب ابزارهای فناوری، نرم‌افزارها، وسایل و تمرین‌های سلامتی و تناسب اندام و بهره‌وری شده‌اند. خب، که چه؟ هر قدر زمان و پول بیش‌تری صرفِ خرید و جمع‌آوری این قبیل چیزها بکنید، روزبه‌روز بیش‌تر تحت کنترل‌شان در می‌آیید و از طرف دیگر، پول و زمان کم‌تری برای مسائل مهم‌تر برای‌تان می‌ماند. اگر از این مسئله آگاه نباشید، قطعا دچار مشکل می‌شوید.
۷. همیشه دنبال مُدها و کارهای عجیب و غریب هستید

می‌خواهید اسم‌اش را هوش هیجانی بگذارید، یا عادات هفت‌گانه، تمرین‌های ورزشیِ ۴ ساعت در هفته، رژیم جادویی و مکمل‌ها یا برنامه‌های مسخره‌ی صبح‌گاهی، رمزهای موفقیت یا هر چیز دیگری؛ اگر هر کسی بخواهد برای پول‌تان کیسه بدوزد و شما را دنبال خودش بکشاند، بهترین چیزی که نصیب‌تان می‌شود این است: هیچ.
۸. اهداف و انگیزه‌های بی‌ارزشی دارید

اگر واقعا می‌خواهید متفاوت باشید، دنبال مسائل مورد علاقه‌تان بروید و برای این‌که در آن مسائل به شخصیت بزرگی تبدیل شوید، سخت تلاش کنید. اگر به موفقیت برسید، آن‌گاه می‌توانید پول خوبی به‌دست آورید و با استفاده از آن به همه‌ی اهداف و انگیزه‌های‌تان برسید. تا وقتی این کارها را نکرده‌اید، فایده‌ای برای هیچ کسی ندارید، حتی برای خودتان.
۹. با تقلب می‌خواهید به همه چیز برسید

کلیدِ موفقیت در کسب‌وکار، ایجاد روابط قوی و به‌دست آوردن شهرت و اعتبار است؛ کلیدِ به‌دست آوردن اعتبار هم، پایبندی به تعهدات و تحقق اهداف‌تان است. برند شما حاصل فعالیت‌های‌ شما است. اگر کسب‌وکاری را اداره می‌کنید، پس باید بدانید این محصول‌تان است که برندتان را می‌سازد. در دنیای کسب‌وکار تقلب کردن بدترین کاری است که می‌توانید انجام دهید.

بزرگترین مرکز خرید برند آماده ، واگذاری برند تجاری ، برند آماده مواد غذایی ، فروش برند آرایشی ، خرید برند آرایشی ، فروش برند بهداشتی غذایی ، خرید و فروش برند تجاری در تهران ، کافیست با مشاوران الو برند در تماس باشید ….

نامگذاری سال جدید به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال درحالی از سوی مقام معظم رهبری اعلام شد که تولید محصولات باکیفیت در بخش کشاورزی می‌تواند راهکار ویژه‌ای در سرعت بخشیدن به تحقق این شعار باشد. بزرگترین مرکز خرید برند آماده ، واگذاری برند تجاری ، برند آماده مواد غذایی ، فروش برند آرایشی ، خرید برند آرایشی ، فروش برند بهداشتی غذایی ، خرید و فروش برند تجاری در تهران ، کافیست با مشاوران الو برند در تماس باشید ….
به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، در پی بیانات مقام معظم رهبری در سال جدید و نامگذاری سال ۹۶ به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، ایشان توجه به نام اقتصاد مقاومتی را به تنهایی موثر ندانستند و تحقق آن را در پی تقسیم کردن آن به نقاط کلیدی و مهم اعلام کردند.
در این میان رهبر معظم انقلاب اسلامی تمرکز و همت مسئولین را دربخش‌های مختلف اقتصادی برای تحقق شعار سال ۹۶ خواستار شدند.
در این میان حوزه کشاورزی یکی از مهمترین بخش‌ها در تحقق اقتصاد مقاومتی است و نقش اساسی را در خروج از رکود ایفا می‌کند که توجه به آن برای سرعت بخشیدن به شعار سال ۹۶ بسیار کارساز است.
بزرگترین مرکز خرید برند آماده ، واگذاری برند تجاری ، برند آماده مواد غذایی ، فروش برند آرایشی ، خرید برند آرایشی ، فروش برند بهداشتی غذایی ، خرید و فروش برند تجاری در تهران ، کافیست با مشاوران الو برند در تماس باشید ….در همین راستا میر محمد حشمتی عضو هیات علمی دانشگاه در خصوص شعار سال ۹۶ و راهکارهای سرعت بخشیدن به تحقق آن با اهمیت دادن به بخش کشاورزی خاطرنشان کرد: در بخش کشاورزی خلاء بزرگی که احساس می‌شود نبود برند معتبر در تولیدات کشاورزی است که نام ایران را در کشورهای مختلف جهان مطرح کند.
وی افزود: ایران در تولید محصولاتی چون پسته، خرما، زعفران و … پتانسیل بالایی دارد و هرساله درآمد بالایی از صادرات چنین محصولاتی را نصیب کشور می‌کند و این نکته حائز اهمیت است که برندسازی محصولات باعث افزایش مشتری محصولات ایرانی در جهان شده و درآمد ارزی از این طریق را چند برابر خواهد کرد.
بزرگترین مرکز خرید برند آماده ، واگذاری برند تجاری ، برند آماده مواد غذایی ، فروش برند آرایشی ، خرید برند آرایشی ، فروش برند بهداشتی غذایی ، خرید و فروش برند تجاری در تهران ، کافیست با مشاوران الو برند در تماس باشید ….حشمتی با بیان اینکه محصولات کشاورزی تولید شده در داخل کشور خواهان زیادی دارد افزود: کشورهای بزرگ جهان به دنبال محصولات با کیفیت با برند مطرح هستند و محصولات ایرانی از لحاظ کیفیت در درجه مناسبی بوده اما برند مطرحی در جهان ندارند.
عضو هیات علمی دانشگاه، برندسازی محصولات ایرانی را در راستای کسب درآمد بیشتر موثر دانست و گفت: دولت باید از تولیدات داخلی حمایت کند و با کمک به کشاورزان در راستای برندسازی محصولات کشاورزی، درآمد ارزی از این راه‌ را چندبرابر کند.
وی افزود: یکی دیگر از راهکارهای تحقق شعار سال۹۶ که از سوی رهبر معظم انقلاب به آن توجه شده است جلوگیری از واردات محصولاتی است که در داخل کشور تولید می‌شود و این موضوع می‌تواند به تشویق کشاورزان در تولید محصولات کشاورزی باکیفیت کمک بسیاری کند.
حشمتی قاچاق محصولات کشاورزی به کشور را یکی مهمترین دلایل کاهش تولیدات کشاورزی دانست و گفت: با قاچاق محصولات کشاورزی به داخل کشور، کشاورزان برای تولید محصول با کیفیت انگیزه‌ای نخواهند داشت و به بخش کشاورزی لطمه وارد می‌کند.
وی در انتها خاطرنشان کرد: مسئولین برای تولید محصولات کشاورزی باید برنامه‌ریزی درست و جامعی داشته باشند تا کشاورز برای به فروش رساندن محصول خود با مشکل روبرو نشود و با دادن تسهیلات ارزان‌ قیمت از تولید داخل به ویژه در بخش کشاورزی حمایت کند.

رابطه داستان برند و موفقیت برند

بزرگترین مرکز خرید برند آماده ، واگذاری برند تجاری ، برند آماده مواد غذایی ، فروش برند آرایشی ، خرید برند آرایشی ، فروش برند بهداشتی غذایی ، خرید و فروش برند تجاری در تهران ، کافیست با مشاوران الو برند در تماس باشید ….

اگر بخواهیم به این پرسش پاسخ بدهیم باید به چارچوب داستان توجه کنیم. به همین جهت نخست باید به رابطه ای که میان بازاریابی و برند است بپردازیم و پیوندی که میان آن و برند و بازاریابی وجود دارد را بررسی کنیم.
بی گمان بارها دیده اید که کودکان و افراد بزرگسال داستان ها را بهتر از گفتارهای دیگر به یاد می سپارند و بسیار ساده می توانند آن را بازگو کنند. این نشان می دهد که ذهن انسان چه توانایی بالایی دارد. پاسخ تمام این سوالات به نحوه تنظیم چارچوب داستان بستگی دارد.

بیایید در ابتدا به رابطه داستان و روانشناسی نگاهی بیندازیم و درباره پیوند آن با برند و بازاریابی صحبت کنیم. تا به حال دقت کرده اید که کودکان و یا حتی بزرگسالان، داستان ها را بهتر به خاطر می سپارند و به راحتی می توانند آن را بازگو کنند در حالی که ممکن است نوشته یا گفته ای ساده را به راحتی از یاد ببرند.

بزرگترین مرکز خرید برند آماده ، واگذاری برند تجاری ، برند آماده مواد غذایی ، فروش برند آرایشی ، خرید برند آرایشی ، فروش برند بهداشتی غذایی ، خرید و فروش برند تجاری در تهران ، کافیست با مشاوران الو برند در تماس باشید ….
این نشان از توانایی فوق العاده مغز انسان است. ویژگی که مغز انسان دارد این است که توانایی همزاد پنداری را دارد از این رو می تواند با چالش هایی که پیش رو دارد ارتباط برقرار کند تا جایی که خود را به جای او قرار دهد.

رابطه داستان برند و موفقیت آن

بزرگترین مرکز خرید برند آماده ، واگذاری برند تجاری ، برند آماده مواد غذایی ، فروش برند آرایشی ، خرید برند آرایشی ، فروش برند بهداشتی غذایی ، خرید و فروش برند تجاری در تهران ، کافیست با مشاوران الو برند در تماس باشید ….بازگوی آنچه در روز برای بیشتر افراد رخ می دهد با داستان است. این نشان می دهد که می توانیم با به کارگیری این توانایی مغز به ذهن افراد نفوذ کنیم و آن ها را وادار به خرید یک کالا کنیم. اما باید بدانید که این کار باید به صورت اصولی انجام شود تا بتوانیم اثر مثبت آن را ببینیم.
درست است داستان گویی برند چیز تازه ای نیست اما با رشدی فزاینده در بازاریابی محتوا و همچنین رسانه های اجتماعی رو به رو هستیم که خود توانسته فرصت های خوبی را برای بیان برند به عنوان بخشی از فرآیند بازاریابی به صورت مستقیم و غیر مستقیم در صدر کارها قرار می گیرد.
بازاریابان سالهای زیادی است روایت های مربوط به برند را با استفاده از تبلیغات بیان می کنند. البته نوشتن این داستان ها هنری می خواهد که که همه از پس آن بر نمی آیند و به همین دلیل است که اگر به دنبال بهترین راویان هستید پیش از انجام هرکاری به دنبال کسانی باسید که ساختار اصلی این روایت ها را درست درک کرده اند.

تعداد خیلی کمی از مردم می‌توانند به صورت واضح شغل یک مدیر روابط عمومی را توضیح دهند. اگر شما پلیس باشید، مهندس ساختمان و یا کارگر؛ همه راجع به شغل شما تصورات ذهنی یکسانی دارند. اما وقتی که صحبت از روابط عمومی به میان می‌آید، اوضاع کمی پیچیده‌تر می‌شود.

من یا شما به عنوان یک مدیر روابط عمومی باید مدام توضیح دهیم که شغل ما با تبلیغات، شغل ما با بازاریابی، سفارش به روزنامه‌نگاران برای نوشتن داستان و … فرق دارد.
با این‌که بسیاری از افراد روابط عمومی و تبلیغات را یکی می‌دانند، اما آن‌‌ها دو مبحث کاملا متفاوت و مجزا از هم هستند. روابط عمومی برعکس تبلیغات از رسانه‌های پرداختنی کمک نمی‌گیرد، بلکه هدف آن استفاده از رسانه‌های شخصی برای دریافت بیشترین اعتماد و اعتبار مخاطبان است.
براساس تعریفی که در ویکی‌پدیا آمده است:
روابط عمومی مجموعه‌ای از اقدامات و کوشش‌های حساب‌شده‌ای است که هر سازمان برای برقراری ارتباط مؤثر و هدفمند با گروه‌هایی که با سازمان در ارتباطند انجام می‌دهد.
برای درک بیشتر و چگونگی استفاده از این مهارت در ادامه توضیحات و مثال‌های بیشتری را خواهید دید. پنج روش بروز برای استفاده از روابط عمومی را در ادامه بخوانید.بزرگترین مرکز خرید برند آماده ، واگذاری برند تجاری ، برند آماده مواد غذایی ، فروش برند آرایشی ، خرید برند آرایشی ، فروش برند بهداشتی غذایی ، خرید و فروش برند تجاری در تهران ، کافیست با مشاوران الو برند در تماس باشید ….

۱) بهره‌برداری از جدیدترین اخبارهای منتشر شده

در روابط عمومی آن‌چه که بیش از همه چیز اهمیت دارد، توانایی بروز بودن و آشنایی با جدیدترین اخباری است که در حال انتشار است. این اخبار می‌توانند بهترین ایده‌های ترویجی برای شما باشند.بزرگترین مرکز خرید برند آماده ، واگذاری برند تجاری ، برند آماده مواد غذایی ، فروش برند آرایشی ، خرید برند آرایشی ، فروش برند بهداشتی غذایی ، خرید و فروش برند تجاری در تهران ، کافیست با مشاوران الو برند در تماس باشید ….
این اخبار جدید هستند و توجه مردم به شدت متوجه آن‌ها است، به همین دلیل بهترین راهکار برای ترویج محتوای برند شما محسوب می‌شوند.
به عنوان مثال، زمانی‌که جروم دیوید سالینجر نویسنده‌ی معاصر آمریکایی که حتما آوازه‌ی کتاب‌های مشهورش هم‌چون ناتوردشت را شنیده‌اید، درگذشت؛ بسیاری از کسب‌وکارهایی که در حوزه‌ی کتاب فعالیت دارند، نقل‌قول‌هایی از وی منتشر کردند و به مجموعه‌ی کتاب‌های او در سایت خودشان برای خرید لینک دادند.

۲) به شیوه‌ای متفاوت از فریلنسرها کمک بگیرید

بزرگترین مرکز خرید برند آماده ، واگذاری برند تجاری ، برند آماده مواد غذایی ، فروش برند آرایشی ، خرید برند آرایشی ، فروش برند بهداشتی غذایی ، خرید و فروش برند تجاری در تهران ، کافیست با مشاوران الو برند در تماس باشید ….یکی از مشکلات مدیران روابط عمومی این است که نمی‌توانند به اندازه‌ی کافی محتوای جذاب و خاص تولید کنند، ارتباط با فریلنسرها تا اندازه‌ای می‌تواند این مشکل را برطرف کند. اما از آن‌جایی‌که پایگاه‌ داده‌ی مفیدی در رابطه با پیدا کردن فریلنسرها در اختیار نیست، شما می‌توانید از روش‌های نوآورانه بهره بگیرید.
به عنوان مثال، یک تیم گردشگری به دنبال نویسندگانی بود که همراه با تور(با بلیت رایگان) به کشوری مسافرت کند و در مورد آن کشور بنویسد. با این حال، آن‌ها نمی‌توانستند فردی که به اندازه‌ی کافی قوی و علاقه‌مند به شرکت در این تور باشد را پیدا کنند.
بنابراین تصمیم گرفتند که مسابقه‌ای را در توییتر برگزار کنند و کلیه‌ی افرادی را که روزمه‌ای در حوزه‌ی گردشگری دارند و علاقه‌مند به این سفر را به چالش بکشند.
بعد از برگزاری مسابقه آن‌ها ۴۴۸ توییت دریافت کرده بودند و بیش از ۱٫۵میلیون بازدید که خود این ایده هم توانست نقش 
موثری در ترویج برند آن‌ها داشته باشد.

۳) یک شبکه‌ی بزرگ از تاثیرگذاران بسازید

بزرگترین مرکز خرید برند آماده ، واگذاری برند تجاری ، برند آماده مواد غذایی ، فروش برند آرایشی ، خرید برند آرایشی ، فروش برند بهداشتی غذایی ، خرید و فروش برند تجاری در تهران ، کافیست با مشاوران الو برند در تماس باشید …. اگر تاکنون در زمینه‌ی روابط عمومی فعالیت کرده باشید، احتمالا با واژه‌های تاثیرگذاران و بازاریابی تاثیرگذاران آشنایی دارید. اما نمی‌خواهیم تکرار مکررات کنیم و به شما بگوییم که با تاثیرگذاران صنعت خود ارتباط برقرار کنید و از آن‌ها بخواهید تا راجع به شما بنویسند. این کار فوق‌العاده سختی هست و امکان موفقیت در آن به شدت پایین است.
تاثیرگذاران لزوما کسانی نیستند که در صنعت شما شناخته شده باشند، بلکه افرادی هستند که می‌توانند نفوذ زیادی روی ذهن‌ها ایجاد کنند.
به عنوان مثال، شرکت Child’s Play Communications به شیوه‌ای جالب از این ترفند بهره برد. آن‌ها گروهی از مادران را یافتند که اغلب از کودکان صحبت می‌کردند و هم‌چنین دنبال‌کننده‌های زیادی دارند. آن‌ها از این گروه از مادران خواستند تا محصولات این برند را نقد و بررسی کنند با مخاطبان‌شان به اشتراک بگذارند.

۴) رویدادها اصلی‌ترین مکان برای مدیر روابط عمومی هستند

بزرگترین مرکز خرید برند آماده ، واگذاری برند تجاری ، برند آماده مواد غذایی ، فروش برند آرایشی ، خرید برند آرایشی ، فروش برند بهداشتی غذایی ، خرید و فروش برند تجاری در تهران ، کافیست با مشاوران الو برند در تماس باشید ….رویدادها می‌توانند نقش بسیار موثری در ترویج کسب‌وکار شما ایفا کنند. رویدادها پر از افراد پرانرژی و مستعد هستند که به دنبال فرصت‌ها و افکار وارد رویدادها شده‌اند. شما به عنوان مسئول روابط عمومی می‌توانید وارد رویدادها شوید و به ترویج کسب‌وکار خود در رویدادها بپردازید.
قبل از شرکت در رویدادها به حتما کارت ویزیت خود توجه کنید و از ایده‌های خاص برای تهیه‌ی آن کمک بگیرید.

۵) شهرت خود در دنیای دیجیتال را به دنیای واقعی نیز انتقال دهید

زندگی ما به شدت دیجیتالی شده است، اما نباید از پتانسیل محیط واقعی برای ترویج کسب‌وکار خود غافل بمانیم. ما می‌توانیم تمام شهرتی که در دنیای دیجیتال کسب‌ کرده‌ایم را به دنیای واقعی انتقال دهیم.
شرکتی به نام FreedMaxick در این خصوص ایده‌ی جالبی را پیاده‌سازی کرد. آن‌ها بیلبوردی را در سطح شهر پیاده‌سازی کردند که از محتوای صفحه‌ی فیسبوک‌شان تغذیه می‌شد و با انتشار هر پست در فیسبوک‌‌شان، آن بیلبورد نیز تغییر می‌کرد.
فراموش نکنید روابط عمومی جدای از خلاقیت و بروز بودن نیست. اگر مدیر روابط عمومی هستید و یا در تلاش هستید تا وارد این عرصه شوید این موضوع را مدنظر داشته باشید که هیچگاه با شغل راحتی در ارتباط نخواهید بود. اما اگر جزو افرادی هستید که از بودن در چالش‌ها لذت می‌برید، به دنیای روابط عمومی خوش آمده‌اید.

مدیران برندهای معروف چگونه به شکایات مشتریان رسیدگی می کنند؟

بخش خدمات مشتریان شرکت، مسئول رسیدگی به مشکل مشتری‌ها است. شاید باور نکنید؛ اما مدیرعامل شرکت‌های بزرگ مانند استیو جابز شخصا به مشکل برخی مشتری‌ها رسیدگی کرده‌اند.

بزرگترین مرکز خرید برند آماده ، واگذاری برند تجاری ، برند آماده مواد غذایی ، فروش برند آرایشی ، خرید برند آرایشی ، فروش برند بهداشتی غذایی ، خرید و فروش برند تجاری در تهران ، کافیست با مشاوران الو برند در تماس باشید ….آیا تا به حال برایتان پیش آمده است که محصولی از یک برند معتبر خریداری کنید و بعد از آمدن به خانه متوجه شوید که این محصول به درستی کار نمی‌کند؟ در چنین شرایطی احتمالا اولین راهی که بلافاصله به ذهنتان می‌رسد این است که با خدمات پشتیبانی مشتری تماس بگیرید و مشکل را با آن‌ها مطرح کنید. اما اگر نتوانستید پاسخ قانع‌کننده‌ای بگیرید چه کاری انجام می‌دهید؟ آیا به این فکر کرده‌اید که مشکل را مستقیما با مدیرعامل شرکت مطرح کنید؟ این مقاله‌ی زومیت در مورد ۱۱۱ داستان با موقعیتی مشابه این شرایط است. افراد مختلفی در سراسر دنیا بعد از خریداری کردن محصول مورد نظر خود به هر دلیلی از آن راضی نبوده‌اند. آن‌ها بعد از اینکه نتوانستند مشکل خود را از طریق خدمات پشتیبانی حل کنند تصمیم گرفته‌اند که مستقیما با مدیرعامل شرکت صحبت کنند. و در کمال ناباوری و بعد از گذشت چند رو،ز مشاهده کرده‌اند که مدیرعامل یک شرکت چند میلیون دلاری مانند استیو جابز به ایمیلشان پاسخ داده و مشکل آن‌ها را شخصا برطرف کرده است.

۱- استیو جابز، مدیرعامل سابق شرکت اپل

چندین سال پیش ارون بوکر یک مک‌بوک‌ پرو ۱۵ اینچی و یک مانیتور ۲۲ اینچی از شرکت اپل خریداری کرد. در آن زمان خدمات شرکت اپل اعلام کرده بود که اگر شخصی ۲۲ محصول با قیمت مشابه خریداری کند، می‌تواند تخفیف بگیرد. اما بوکر متوجه شد که این تخفیف شامل حال او نمی‌شود. او یک ایمیل مختصر به استیو جابزنوشت و مشکل را برای او توضیح داد و یک پاسخ ۶۶ کلمه‌ای از طرف او دریافت کرد: «ما این مشکل را حل می‌کنیم.»
بوکر روز بعد تماسی از طرف یکی از دستیاران استیو جابز دریافت کرد و به مشکلش رسیدگی شد. سپس در ایمیل دیگری برای استیو جابز نوشت: «مشکل حل شد.»

۲

– برایان موینیهان، مدیرعامل شرکت Bank Of America

کریستین براون بعد از اینکه برای ۲ ماه پشت سر هم فراموش کرد قبض کارت اعتباری‌اش را پرداخت کند، مشاهده کرد که ۱۰۰۰ امتیاز از او کسر شده است. او آدرس ایمیل مدیرعامل این شرکت یعنی برایان موینیهان را پیدا کرد و یک ایمیل شکوه‌آمیز برای او نوشت. ۲ روز بعد از این ماجرا، دستیار مدیرعامل با او تماس گرفت و ۳ روز بعد امتیاز کسرشده از او دوباره به کارت اعتباری‌اش اضافه شد.

۳- آکیو تویودا، مدیرعامل شرکت تویوتا

وبین منزانا مشاهده کرد که داشبورد ماشین تویوتا کمری‌ مدل ۲۰۰۸ که خریداری کرده بود، در زیر آفتاب سوزان فیلیپین آب شده است. با اینکه گارانتی ماشین مدت‌ها پیش تمام شده بود، او نامه‌ای در این رابطه نوشت و آن را مستقیما برای مدیرعامل شرکت تویوتا یعنی آکیو تویودا فکس کرد. او گفت روز بعد تماسی از این شرکت دریافت کرد. مسئولان به او مراجعه کردند، ماشینش را از تحویل گرفتند و با یک داشبود جدید به او تحویل دادند.

۴- مارک فیلدز، مدیرعامل شرکت فورد

ناهاش کولکارنی بعد از خریدن یک فورد موستانگ نو مدل ۲۰۱۵ متوجه شود که ترمزهای آن به خوبی کار نمی‌کنند. او ماشین را به نمایندگی تحویل داد. اما بعد از گذشت یک ماه و عوض شدن بخش‌هایی از آن ماشین و تعمیر شدنش، از پس گرفتن آن‌ اجتناب کرد. او ایمیلی برای مدیرعامل شرکت فورد یعنی مارک فیلدز نوشت و مشکل را برای او توضیح داد. چند روز بعد تماسی از دفتر او دریافت کرد و ماشینش با یک ماشین جدید جایگزین شد.

۵- جان کوم، مدیرعامل واتس اپ

یکی از بامزه‌ترین شکایت‌ها مربوط به شکایت نینا میچانی از شرکت واتس اپ است. او مستقیما به مدیرعامل این شرکت یعنی جان کوم شکایتی نوشت و از پرسید چرا واتس اپ ایموجی گوسفند ندارد! جان کوم مستقیما پاسخ او را داد و نوشت «من از شنیدن این موضوع متعجب شدم» و همچنین به او نشان داد که واتس اپ این ایموجی را دارد.

۶- تیم کوک، مدیرعامل فعلی شرکت اپل

مایک ناتکی که در مرکز پزشکی شرق تگزاس کار می‌کند، گفته است که مدتی پیش پدرش یک لپ‌تاپ از شرکت اپل خریداری کرد که متأسفانه سالم نبود. پدر او با خدمات پس از فروش این شرکت تماس گرفت؛ اما نتوانست پاسخ مناسبی از طرف آن‌ها دریافت کند. بعد از این اتفاق، مایک در ساعت ۵:۳۵ دقیقه‌ی صبح برایتیم کوک ایمیل فرستاد و موضوع را با او درمیان گذاشت. ساعت ۱۰:۵۶۶ دقیقه‌ی روز بعد خانمی از دفتر تیم کوک با آن‌ها تماس گرفت و کامپیوتر جدیدی برای پدرش ارسال شد.

۷- مدیرعامل شرکت Target یا Circuit City

از آنجایی که این ماجرا چندین سال پیش رخ داده است، نقل‌کننده‌ی این داستان یعنی گیل سیلبرمن، از نام شرکت مطمئن نیست. او گفته است چند وقت پیش یک نفر دسته‌چک مربوط به حسابی را که بسته بود، از او دزدید و با آن اجناسی خریداری کرد. بعد از اینکه اقساط اجناس خریداری‌شدهپرداخت نشد مأموران به سراغ گیل رفتند. او به تمام کارمندان این شرکت نامه نوشت و موضوع را برای آن‌ها توضیح داد. آن‌ها به مشکل او رسیدگی کردند و دیگر مأموری برای رسیدگی به این موضوع به او مراجعه نکرد.

۸- مایکل دل، بنیان‌گذار و مدیرعامل شرکت دل

دانشجویی به نام تامی تریتز یک کامپیوتر از شرکت دل به‌صورت آنلاین خریداری کرد؛ اما کالای مورد نظر برایش ارسال نشد. او با خدمات پشتیبانی شرکت تماس گرفت؛ اما هربار مشکل دیگری برایش پیش می‌آمد. تا جایی که همه‌ی پول‌هایش تمام شد و کامپیوترش را هم دریافت نکرد. تامی همان شب ایمیل کوتاه و نه‌چندان خوشایندی برای مایکل دل نوشت و پاسخ سریعی از طرف تیم اجرایی دریافت کرد. پول تامی به همراه ۱۵۶ دلاری که برای حل این مشکل در سایت دل خرج کرده بود به او بازگردانده شد. تامی خودش هم از بازگردانده شدن ۱۵۶ دلار تعجب کرده بود.

بزرگترین مرکز خرید برند آماده ، واگذاری برند تجاری ، برند آماده مواد غذایی ، فروش برند آرایشی ، خرید برند آرایشی ، فروش برند بهداشتی غذایی ، خرید و فروش برند تجاری در تهران ، کافیست با مشاوران الو برند در تماس باشید ….

۹- مدیرعامل شرکت Travelers

مورین المالکی زمانی که در حال حساب کردن خرج‌های ماهیانه‌ی خود بود، متوجه شد که چندین سال است خیلی بیشتر از حد معمول برای بیمه‌ی صاحبان منزل قسط پرداخت می‌کند. او متوجه شد پولی که پرداخت می‌کند، معادل با پول بیمه‌ی خانه‌هایی با متراژ بسیار بالاتر است. شرکت بیمه بعد از مطلع شدن از این موضوع هزینه‌ی اقساط او را کاهش داد؛ اما اعلام کرد که نمی‌تواند هزینه‌ی اضافه را به او پرداخت کند. مورین بعد از شنیدن این پاسخ دنبال آدرس مدیرعامل شرکت گشت و نامه‌ای به او نوشت. بعد از چند مکالمه، شرکت بیمه به او اعلام کرد مبلغ ۱۶۰۰ دلار به او می‌دهد تا از شکایتش صرف نظر کند. او در این باره گفته است که اگر به مدیرعامل مراجعه نمی‌کردم، هرگز نمی‌توانستم پولم را پس بگیرم.

۱۰- میکی درکسلر، مدیرعامل شرکت J. Crew

مایک بیولی ایمیلی شامل کوپن خرید از طرف برند J. Crew دریافت کرد. او برای خرید به یکی از شعبات این فروشگاه مراجعه کرد. کارمندان این فروشگاه نه تنها کوپن او را قبول نکردند بلکه تهمت جعل اسناد به او زدند. او به خانه رفت و ایمیل میکی درکسلر را پیدا کرد و به او شکایت کرد. ۱۵ دقیقه بعد، ایمیلی از طرف درکسلر برای او ارسال شد که گفته بود : «این مشکل از طرف ما بوده است. من از شما معذرت می‌خواهم و با هم در تماس خواهیم بود.»

۱۱- جان تامسون، مدیرعامل شرکت سیمانتک

این داستان از نظر فوریت در رسیدگی کردن به شکایت در مقام اول است. حدود ۱۰ سال پیش شخصی به ناماوفیر بن-ایچیک در سایت Quora نوشت «من بیش از ۱۱ ساعت است که در صف تلفنی خدمات پشتیبانی شرکت سیمانتک منتظر هستم.» شخصی برای کمک کردن به او نام و آدرس ایمیل مدیرعامل شرکت را از گوگل پیدا کرد و در همان سایت به او گفت. اوفیر یک ایمیل یک خطی برای مدیرعامل نوشت و به او گفت «من مشتری هستم که در حال حاضر ۱ ساعت است پشت خط منتظر مانده‌ام.» تنها در عرض چند دقیقه بعد از ارسال این ایمیل، اوفیر در سر صف لیست انتظار قرار گرفت، یکی از مسئولین با او تماس گرفت و مشکلش را حل کرد.

بزرگترین مرکز خرید برند آماده ، واگذاری برند تجاری ، برند آماده مواد غذایی ، فروش برند آرایشی ، خرید برند آرایشی ، فروش برند بهداشتی غذایی ، خرید و فروش برند تجاری در تهران ، کافیست با مشاوران الو برند در تماس باشید ….

این روزها در بسیاری از رزومه‌ها عبارت «رهبری افکار» به چشم می‌خورد، درحالی‌که اغلب جویندگان کار از این مفهوم چیزی نمی‌دانند.

بزرگترین مرکز خرید برند آماده ، واگذاری برند تجاری ، برند آماده مواد غذایی ، فروش برند آرایشی ، خرید برند آرایشی ، فروش برند بهداشتی غذایی ، خرید و فروش برند تجاری در تهران ، کافیست با مشاوران الو برند در تماس باشید ….لورن هاکنسون، نویسنده و کارشناس مدیریت محتوا، در این رابطه می‌گوید: «اینکه در حوزه کاری خود مهارت داشته باشید کافی نیست؛ رهبر افکار کسی است که الگوی دیگران و مورد احترام آنهاست و در حوزه فعالیت خود، پیشرو، پیشتاز و متمایز است.» رهبران افکار کسانی هستند که نوآوری و تحول ایجاد می‌کنند و الگوهای فرهنگی را تغییر می‌دهند. شاید این رهبران از نظر پیشینه فرهنگی و سطح تحصیلات با یکدیگر متفاوت باشند، اما یک وجه اشتراک میان همه آنها وجود دارد: توانایی ایجاد انگیزه، نفوذ و تاثیرگذاری.
رهبران افکار قادرند قواعد بازی را تغییر ‌دهند، صنایع را دستخوش تحولات عظیم کنند و تاریخ را دگرگون کنند. اگر به دنبال موفقیت شغلی هستید و می‌خواهید در حوزه کاریتان مورد تحسین و احترام همگان باشید، به یک رهبر افکار تبدیل شوید.

رهبری افکار چیست؟

از زمانی که غارنشینان، چرخ را اختراع کردند رهبری افکار به شکل‌های مختلف وجود داشته است. تفاوت دوران غارنشینی و عصر دیجیتال این است که این روزها، سازمان‌ها از رهبری افکار به‌عنوان یک استراتژی عملی و کاربردی برای افزایش مهارت‌های رهبری، خلق ایده‌های خلاقانه و پیشی گرفتن از رقبا استفاده می‌کنند. رهبری افکار به تکنولوژی وابسته نیست، بلکه به نوآوری‌ وابسته است. «جرج برنارد شاو»، نمایشنامه‌نویس ایرلندی نقل قولی دارد که بی‌ارتباط با این مقوله نیست: «شما همه چیز را به شکلی که هست می‌بینید و می‌پرسید چرا؟ اما من رویای چیزهایی را در سر دارم که هرگز وجود نداشته‌اند و می‌گویم چرا که نه؟»

مزایای رهبری افکار

یک رهبر افکار، باید همواره گرایش‌های جدید را زیر نظر داشته باشد و از طریق برندسازی، شناسایی چهره‌های بانفوذ عرصه کسب‌وکار و ایجاد شبکه‌های ارتباطی، از این گرایش‌ها به بهترین نحو بهره ببرد. مزایای رهبری افکار از این قرارند:
*مدیریت اعتبار برند
*روابط عمومی «هدف‌گیری‌شده» و کارآمد
*توانایی تعیین جایگاه یک برند
(Brand Positioning) به‌عنوان رهبر صنعت مربوطه
*استفاده از رویکردی موسوم به بازاریابی «خط لوله» برای تبدیل بازدیدکننده به مشتری
*سهیم کردن مشتریان احتمالی در امور مختلفی مثل فروش و استخدام، از طریق شبکه‌های اجتماعی
*بهینه‌سازی موتور جست‌وجو یا SEO (قرار گرفتن وب‌سایت شما در صدر نتیجه‌های جست‌وجو)
*ایجاد محتوای بهتر و هدف‌گیری دقیق‌تر مخاطبان
*متمایز ساختن کسب‌وکارتان از سایر سازمان‌های فعال در همین عرصه
*تقویت استراتژی برندسازی
*افزایش قابلیت سودآوری سازمان از طریق ساده‌سازی و افزایش کارآمدی فرآیندهای داخلی و ارتقای کیفیت کار
افرادی که زمان صرف می‌کنند تا گوش کنند، مشاهده کنند، از دیگران یاد بگیرند و مفروضات را زیر سوال ببرند، بیشترین پتانسیل را دارند که به رهبران افکار تبدیل شوند. رهبری افکار یعنی به جای پیروی از گرایش‌هایی که ایجاد می‌شوند، خودمان دست به‌کار شویم و گرایش‌های جدید خلق کنیم.

بزرگترین مرکز خرید برند آماده ، واگذاری برند تجاری ، برند آماده مواد غذایی ، فروش برند آرایشی ، خرید برند آرایشی ، فروش برند بهداشتی غذایی ، خرید و فروش برند تجاری در تهران ، کافیست با مشاوران الو برند در تماس باشید ….

رهبری افکار چه چیزهایی را شامل نمی‌شود؟

رهبری افکار، کسب تخصص در یک زمینه خاص نیست، حتی اگر در آن زمینه به موفقیت‌های بزرگی دست یافته باشید. رهبری افکار فراتر از مهارت‌های فنی است. یک رهبر افکار از زوایای جدید به حقایق و اعداد و ارقام نگاه می‌کند تا بتواند ایده‌های جدید خلق کند. البته برای شروع می‌توانید در یک زمینه خاص، تخصص کسب کنید، اما رهبری افکار، محدود به شما و موفقیت‌هایتان نیست. رهبران‌افکار، مردم را تشویق می‌کنند تا متفاوت فکر کنند، به بینش‌های جدید دست یابند و از پذیرش ایده‌های خنده‌دار یا نامتعارف نهراسند. رهبران افکار به دنبال شهرت یا محبوبیت نیستند. دغدغه اصلی آنها این است که بتوانند در میان گروهی از صاحبان سهام، ارزش‌آفرینی کنند.

بزرگترین مرکز خرید برند آماده ، واگذاری برند تجاری ، برند آماده مواد غذایی ، فروش برند آرایشی ، خرید برند آرایشی ، فروش برند بهداشتی غذایی ، خرید و فروش برند تجاری در تهران ، کافیست با مشاوران الو برند در تماس باشید ….

رهبران افکار از محتوا به عنوان ابزاری برای تثبیت جایگاه خود استفاده می‌کنند. آنها محتوا را با شرکا، همتایان، مشتریان و کارشناسان عرصه خود به اشتراک می‌گذارند. بعضی از رهبران، هنوز به اهمیت محتوا در عرصه رقابت کسب‌وکارها پی نبرده‌‌اند. تحقیقات اخیر نشان می‌دهد ۷۸ درصد مشتریان به دنبال برقراری ارتباط با افرادی هستند که محتوای مفید تولید می‌کنند. «محتوای مرتبط» یکی از سه عاملی است که نظر مشتریان را نسبت به یک فرد یا برند جلب می‌کند و آنها را ترغیب می‌کند تا آن برند را به اصطلاح «دنبال کنند». تولید محتوای مفید و سنجیده، دارای این مزیت‌ها است:
*محتوای معتبر، اعتبار شما را افزایش می‌دهد.
محتوا به شما کمک می‌کند مشتریان، افراد بانفوذ و تصمیم‌گیرندگان اصلی صنعت خود را هدف‌گیری کنید.
*با استفاده از محتوا می‌توانید تصویری از برند خود در ذهن مشتری ایجاد کنید یا این تصویر را تغییر دهید.
*محتوای مرتبط، رتبه وب‌سایت شما در موتور جست‌وجو را افزایش می‌دهد.
*محتوایی که با دقت انتخاب شده باشد، شما را از سایر کمپین‌های بازاریابی متمایز می‌کند.
*با استفاده از محتوا می‌توانید به عنوان یک کارشناس برای خود اعتبار ایجاد کنید.

بزرگترین مرکز خرید برند آماده ، واگذاری برند تجاری ، برند آماده مواد غذایی ، فروش برند آرایشی ، خرید برند آرایشی ، فروش برند بهداشتی غذایی ، خرید و فروش برند تجاری در تهران ، کافیست با مشاوران الو برند در تماس باشید ….

۱۴ 

گام اساسی تا رهبری افکار

با انتخاب 
بزرگترین مرکز خرید برند آماده ، واگذاری برند تجاری ، برند آماده مواد غذایی ، فروش برند آرایشی ، خرید برند آرایشی ، فروش برند بهداشتی غذایی ، خرید و فروش برند تجاری در تهران ، کافیست با مشاوران الو برند در تماس باشید ….یک استراتژی رهبری افکار می‌توانید به یک رهبر مترقی و انعطاف‌پذیر تبدیل شوید. این موفقیت یک شبه حاصل نمی‌شود و نمی‌توانید برای آن محدوده زمانی تعیین کنید اما برای شروع می‌توانید تفکر خلاق را در خود پرورش دهید، به مقوله بازاریابی از زوایای جدید نگاه کنید، در جریان آخرین تحولات، گرایش‌ها و عوامل تعیین‌کننده بازار قرار بگیرید و محتوایی تهیه کنید که برای مخاطب ارزش‌آفرینی کند.
سفر شما به سوی رهبری افکار از نخستین گام آغاز می‌شود. چهارده گام اساسی در این مسیر از این قرارند:

۱) انتخاب موضوع

برای آنکه به یک رهبر واقعی تبدیل شوید، باید ابتدا زمینه‌ای را که قصد دارید در آن تحول ایجاد کنید، انتخاب کنید سپس قواعد بازی را تغییر دهید. اگر سرنشین یک فضاپیما باشید و تنها راه زنده ماندن شما سیستم‌های پشتیبانی از زندگی مثل ماسک‌های اکسیژن باشند، سرهم‌بندی و تعمیر سهل‌انگارانه قطعات عاقلانه نیست. درست مثل فرآیندهای کسب‌وکار. تنها در صورتی می‌توانید تحول ایجاد کنید که به موضوع مورد نظر خود، اشراف کامل داشته باشید و بتوانید پیامدهای ناشی از تغییرات را پیش‌بینی کنید.

۲) مخاطب خود را بشناسید

یبزرگترین مرکز خرید برند آماده ، واگذاری برند تجاری ، برند آماده مواد غذایی ، فروش برند آرایشی ، خرید برند آرایشی ، فروش برند بهداشتی غذایی ، خرید و فروش برند تجاری در تهران ، کافیست با مشاوران الو برند در تماس باشید ….ک رهبر افکار بیش از آنکه به فکر رفع نیازها و خواسته‌های خودش باشد، به فکر تامین نیازهای مخاطبانش است. باید مخاطبان خود را درک کنید، به صحبت‌های مردم گوش کنید و با آنها همدلی کنید.

۳) کاری کنید مردم احساس هوشمندی کنند

یک ضرب‌المثل قدیمی می‌گوید: «می‌توانی یک اسب را به سمت آب هدایت کنی اما نمی‌توانی وادارش کنی آب بنوشد.» این یعنی می‌توانی روش انجام یک کار را به مردم نشان دهی اما نمی‌توانی آنها را مجبور به انجام آن کار کنی. می‌توانید انسان‌ها را طوری راهنمایی کنید که بر اساس «نفع شخصی» تصمیم بگیرند. وقتی از زوایای جدید به مسائل نگاه می‌کنید، به مردم کمک می‌کنید کارها را با روش خودشان انجام دهند. این باعث می‌شود مردم احساس هوشمندی کنند و چون برای حل مشکلات رایج، چند راه‌حل به آنها نشان می‌دهید، شما را نیز باهوش می‌پندارند. اگر بتوانید ارزش‌آفرینی کنید، مشکلات را حل کنید یا مردم را متقاعد کنید که باورهایشان را تغییر دهند، می‌توانید ادعا کنید که اصول اولیه رهبری افکار را یاد گرفته‌اید.

۴) ایده‌های خود را بذل و بخشش کنید

یکی از بهترین استراتژی‌ها در رهبری افکار، سخاوتمندی است پس در بخشش زمان، ایده‌ها، پول، توصیه‌ها و مهارت‌های خود سخاوتمند باشید. رهبران افکار به جای آنکه برای کسب منافع مالی، ایده‌های خود را بفروشند یا معامله کنند، آنها را با حامیان خود به اشتراک می‌گذارند. یکی از بهترین نمونه‌ها، انجمن نرم‌افزارهای Open Source است. در این انجمن، طراحان و کدنویسان نرم‌افزارهای خود را به صورت رایگان در اختیار جامعه فناوری اطلاعات قرار می‌دهند. رهبران افکار می‌توانند با عضویت در این انجمن برای خود کسب اعتبار کنند و دامنه ارتباطات خود را گسترش دهند. فیس‌بوک سال‌ها پیش از آنکه به درآمدزایی برسد، یک وب‌سایت غیرتجاری بود. اگر ایده‌های جذابی در سر بپرورانید، همیشه فرصت دارید که از این ایده‌ها به درآمد برسید. منافع مالی مهم هستند اما بدون کمک مشتریان، همکاران، صاحبان سهام و سایر کسانی که قرار است تحت تاثیر شما قرار بگیرند، نمی‌توانید به یک رهبر افکار تبدیل شوید. اگر می‌خواهید مخاطبانی پیدا کنید که در نهایت به مشتری تبدیل شوند، باید به آنها ارزش‌های کاربردی ارائه کنید.
۵) خود را به سایر رهبران بشناسانید
جلب نظر مخاطبان، افراد بانفوذ، رسانه‌ها و سایر رهبران افکار، فرآیندی زمان‌بر است اما با پشتکار به نتیجه خواهید رسید. یک شبکه اجتماعی مناسب انتخاب کنید و محتوای جالب و تاثیرگذار تهیه کنید. می‌توانید با درج کامنت‌های هوشمندانه در سایر صفحات، دنبال کردن افراد بانفوذ و برقراری ارتباط با سایر رهبران، به مرور خود را به مخاطبان بشناسانید.

۶) با توجه به محیط و بستر، محتوای با کیفیت ارائه کنید

در مقوله رهبری افکار، ارائه محتوا بسیار مهم است. باید نحوه دسترسی به مخاطبان و ادبیات مورد استفاده خود را بررسی کنید. نمی‌توانید همه مخاطبان را با یک ادبیات یکسان خطاب قرار دهید. طبیعتا نحوه گفت‌وگو با مدیران ارشد، با ادبیاتی که برای گفت‌وگو با کارکنان پشتیبانی به‌کار می‌برید، متفاوت است.

۷) ثابت قدم باشید

برای آنکه به یک رهبر افکار تبدیل شوید، باید به‌طور مستمر تلاش کنید. محتوایی که ارائه می‌کنید باید طبق الگوهای مشخص و ثابت تهیه و ارائه شوند تا مخاطب بتواند محتوای شما را دنبال کند.

۸) به‌طور مرتب کامنت بگذارید

اگر می‌خواهید شما را به‌عنوان یک رهبر افکار بپذیرند، به حساب‌ کاربری سایر رهبران بروید و درباره مطالبی که به اشتراک گذاشته‌اند، نظر بدهید. مهم نیست که با نظر آنها موافقید یا مخالف. مهم این است که گفت‌وگوهای شما ارزشمند باشند. هرگز نگویید که این ایده جواب نمی‌دهد. یک ایده یا راه حل جایگزین ارائه دهید. صرف‌نظر از اینکه ایده‌ای را می‌پسندید یا رد می‌کنید، حضور شما در شبکه‌های اجتماعی، باعث جلب نظر رهبرانی می‌شود که این ایده‌ها را خلق کرده‌اند.

۹) اجتماعی شوید

رهبران افکار همواره در جریان تحولات عرصه کسب‌وکار و گرایش‌های شبکه‌های اجتماعی هستند. استراتژی شما می‌تواند شامل وبلاگ‌نویسی، تولید ویدئو یا توییت کردن باشد. باید همواره با مخاطبان خود در تماس باشید و پست‌ها و نظرات آنها را دنبال کنید.

۱۰) تکنولوژی را بپذیرید

اگر قصد دارید به یک رهبر افکار تبدیل شوید، باید با اپلیکیشن‌ها و آخرین تکنولوژی‌ها آشنا شوید. فراموش نکنید که هر تکنولوژی جدید، تکنولوژی‌های قدیمی‌تر را به سرعت از رده خارج می‌کند. اپلیکیشن‌هایی که من برای بازاریابی محتوا به‌کار می‌برم، عبارت است از:
*ابزار تجزیه و تحلیل گوگل (Google Analytics) برای ارزیابی عملکرد وب‌سایت و محتوا
*ابزار SEMRush برای شناسایی کلیدواژه‌ها، صفحات دارای رتبه بالا و تجزیه و تحلیل دامنه
*اپلیکیشن Slack برای ارسال پیام در کسری از ثانیه از طریق ده‌ها دستگاه به مخاطبان
*ابزار Tweetdeck برای جست‌وجوی افراد تاثیرگذار در کسب‌وکار، زمان‌بندی توییت‌ها، پیگیری هشتگ‌ها و برندهای ذکر شده
(Brand Mentions)
*وب‌سایت توزیع خبر PR Newswire
*اپلیکیشن Grammarly برای تصحیح خطاهای گرامری و ساختاری رایج در متون
*ابزار Outbrain برای ارتقا و بهبود محتوا به صورت هدفمند

۱۱) از حد و مرزها فراتر روید

لازمه هر نوآوری و خلاقیتی، شکستن مرزها و محدودیت‌ها است و لازمه یک استراتژی موفق برای رهبری افکار، داشتن چنین جسارتی است.

۱۲) ترقی، ترقی، ترقی

باید همزمان با بازاریابی، جایگاه خود را نیز ارتقا دهید. زمانی که برای یک ایده بازاریابی می‌کنید، امکان ارتقای جایگاهتان بیشتر از زمانی است که برای یک محصول یا خدمات بازاریابی می‌کنید.

۱۳) اندازه‌گیری کنید

بزرگترین مرکز خرید برند آماده ، واگذاری برند تجاری ، برند آماده مواد غذایی ، فروش برند آرایشی ، خرید برند آرایشی ، فروش برند بهداشتی غذایی ، خرید و فروش برند تجاری در تهران ، کافیست با مشاوران الو برند در تماس باشید …. از آنجا که رهبری افکار، ناملموس است، اندازه‌گیری آن آسان نیست. اما اگر قصد دارید پیام خود را اصلاح و بهینه‌سازی کنید، باید تمام تلاش خود را بکنید. می‌توانید با کمک اپلیکیشن‌ها، تعداد به اشتراک‌گذاری‌ها، کامنت‌ها، بازنشر محتوا و ارجاعات، نتایج را اندازه‌گیری کنید.

۱۴) آماده شوید

همزمان که صاحب اسم و رسم می‌شوید، به مرور با افرادی روبه‌رو می‌شوید که از شما سوال می‌پرسند، درخواست سخنرانی می‌کنند، توصیه می‌خواهند یا می‌خواهند برایشان ستون یا مقاله بنویسید. باید برای چنین مسوولیت‌هایی آماده باشید، چرا که این همان جایگاهی است که یک روز آرزویش را داشتید.

ساختن یا خریدن، انتخاب با شماست

بزرگترین مرکز خرید برند آماده ، واگذاری برند تجاری ، برند آماده مواد غذایی ، فروش برند آرایشی ، خرید برند آرایشی ، فروش برند بهداشتی غذایی ، خرید و فروش برند تجاری در تهران ، کافیست با مشاوران الو برند در تماس باشید …. می‌توانید از مزایای رهبری افکار به یکی از این دو روش بهره‌مند شوید: خریدن یا تولید محتوا:
۱) می‌توانید محتوا را خودتان تولید کنید یا کارشناسانی را استخدام کنید تا مقالات، ویدئوها و پست‌هایی را تولید و به مخاطبان ارائه کنند (استراتژی تولید).
۲) می‌توانید از روش برون‌سپاری استفاده کنید (استراتژی خرید).
صرف‌نظر از اینکه کدام روش را انتخاب می‌کنید، باید بکوشید محتوای تولید شده با افکار، گرایش‌ها و اهداف شما هم‌جهت باشند. همچنین، باید نتایج را اندازه‌گیری کنید تا ببینید محتوای شما تاثیر دلخواهتان را روی مخاطب گذاشته است یا خیر. توسعه کسب‌وکار، دیگر به بازاریابی سنتی وابسته نیست. سازمان‌ها می‌توانند با به‌کارگیری استراتژی رهبری افکار، به مشتریان، صاحبان سهام و افراد با نفوذ دسترسی پیدا کرده و ارزش‌ها، استراتژی‌ها و نتایج تحقیقات خود را در اختیار آنها قرار دهند.

بزرگترین مرکز خرید برند آماده ، واگذاری برند تجاری ، برند آماده مواد غذایی ، فروش برند آرایشی ، خرید برند آرایشی ، فروش برند بهداشتی غذایی ، خرید و فروش برند تجاری در تهران ، کافیست با مشاوران الو برند در تماس باشید ….

چرا شرکت های کوچک باید برند داشته باشند؟

بزرگترین مرکز خرید برند آماده ، واگذاری برند تجاری ، برند آماده مواد غذایی ، فروش برند آرایشی ، خرید برند آرایشی ، فروش برند بهداشتی غذایی ، خرید و فروش برند تجاری در تهران ، کافیست با مشاوران الو برند در تماس باشید …. در این مقاله شما را متقاعد می کنیم که داشتن برند ضروری است، خواه یک نظافنچی،وکیل یا رستوران دار باشید.شاید اولین کاری که باید انجام داد توجه به عبارت است.اگر عبارت اعتبار جایگزین برند شود احتمالا توجه تان را بیشتر جلب می کند. شما به اعتبار داشتن اهمیت می دهید.اینطور نیست؟
تنها چیزی که به آن فکر می کنید برند است.اگر می خواهید موفق شوید نشان تبلیغاتی که انتخاب می کنید باید نوع کسب و کارتان را عنوان کند و جنبه مثبت داشته باشد.البته بسیاری از شرکت های کوچک حتی بدون اینکه به برند فکر کنند غالبا در کارشان موفق هستند.
اما این را در نظر بگیرید که چقدر در صورت داشتن برند موفق تر خواهید بود. تاثیرگذار بودن علامت تجاری و مراحلی که برای از به دست آوردن آن باید انجام داد مواردی هستند که باید در نظر گرفت.اینکار شامل دو قسمت می شود:

بزرگترین مرکز خرید برند آماده ، واگذاری برند تجاری ، برند آماده مواد غذایی ، فروش برند آرایشی ، خرید برند آرایشی ، فروش برند بهداشتی غذایی ، خرید و فروش برند تجاری در تهران ، کافیست با مشاوران الو برند در تماس باشید ….
ابتدا باید تصمیم بگیرید چه چیزی را می خواهید تبلیغ کنید،محصولات منحصر به فردتان چه هستند؟ چه اشخاصی را مد نظر دارید؟ و چگونه میخواهید خودتان را مطرح کنید؟ سپس باید مطمئن شوید که علامت تجاری تمام جنبه های کارتان را شامل می شود. این ها مواردیست که به طور واضح و مرتب باید انجام داد.

شرکت های کوچک بسیاری هستند که در نتیجه پیشرفت علامت تجاری از منافع مالی زیادی برخوردار شده اند.کارشناس و سازنده برند فیونا هایبرزتون با افراد و گروه ها و شرکت های کوچک بسیاری کار کرده است.
او می گوید با استفاده از برند به یک مشاور مدیریت کمک کرده ایم.ما طرح پیشنهادی وی را نوسازی کردیم.در نتیجه تمامی طرح های او در آن سال مورد پسند قرار گرفت.
مارک مکالوک موسس بزرگ بازاریابی میگوید:شما باید علامت تجاری داشته باشید خواه مورد پسندتان باشد یا خیر.بهترین کار این است که آن را پذیرفته و به دنبال راهی برای شناسایی آن به افراد مد نظرتان باشید.مارک چند سال پیش با شرکتی به نام اکس هیلزیشین کار کرده است که تمامی طرح هایش را به فروش رساند و توسط زوجی اداره می شد که به چتربازی علاقه داشتند.

بزرگترین مرکز خرید برند آماده ، واگذاری برند تجاری ، برند آماده مواد غذایی ، فروش برند آرایشی ، خرید برند آرایشی ، فروش برند بهداشتی غذایی ، خرید و فروش برند تجاری در تهران ، کافیست با مشاوران الو برند در تماس باشید ….
زمانی که شرکت باید ارتباط اینترنتی اش را توسعه می داد در بحران قرار گرفت.مارک می گوید:آن شرکت کوچکی بود که رونق چندانی نداشت شرکت نام خوبی داشت که دربردارنده نوع تجارتشان بود اما در ارتباط ناموفق بودند و نمی توانستند هیجان محصولات فروشی خود را نشان دهند.
مارک بروشور، وب سایت شرکت را تغییر داد و هیجانی را که از دست داده بود به آن برگرداند.او می گوید:طرز رفتار بسیار مهم بود در نتیجه شیوه ارتباطی مان را تغییر دادیم.این کار نه تنها باعث افزایش مشتری شد بلکه توجه تولید کنندگان و سرمایه گذاران را به خود جلب کرد.نتیجه آن چه بود؟ مارک فاش کرد که درآمدشان از یک دلار به سه و نیم ملیون دلار رسید و در بازار کار رتبه دوم را به خود اختصاص دادند.
تنها شما نیستید که فکر می کنید به علامت تجاری نیاز ندارید.برایان توماس بازاریاب شیرآلات می گوید بسیاری از صاحبان شرکت های کوچکی که با آنها ملاقات کرده ام فکر می کنند که فقط شرکت های بزرگ به علامت تجاری نیاز دارند و می توانند هزینه آن را بپردازند.اما نام شرکت،شیوه پاسخ گویی به تلفن،جوابی که مشتریان هنگام پرسیدن درمورد شرکت می دهند چیزهایی هستند که به شرکت اعتبار می بخشند .
آنچه موجب کسب و کارتان می شود علامت تجاری است.بنابراین یا می توانید بدون داشتن علامت تجاری به کسب و کار بپردازید یا می توانید از مزایای آن بهره ببرید.یکی از شرکت های کوچکی که از طریق توسعه علامت تجاری خود سود زیادی کرده است گردول است که مربوط به خدمات اینترنتی می باشد.پیتر گردول مدیر عامل شرکت می گوید:من در روزهای بارانی علامت تجاری را نصب میکردم و سپس آن را پایین می آوردم.
هرگز آن را جدی نمی گرفتم.طبیعتا کارمان به واسطه علاقه مندان به تکنولوژی توسعه یافت اما دریافتیم که برای پیشرفت بیشتر باید به صورت گسترده ای تبلیغات کنیم.برایان که درمورد بازاریابی تحقیق می کرد از تصاویر موجود از علامت تجاری شرکت گردول دریافت که صاحبان این شرکت توجهی به آن ندارند و این شرکت نیازمند علامت تجاری جدیدی است.

بزرگترین مرکز خرید برند آماده ، واگذاری برند تجاری ، برند آماده مواد غذایی ، فروش برند آرایشی ، خرید برند آرایشی ، فروش برند بهداشتی غذایی ، خرید و فروش برند تجاری در تهران ، کافیست با مشاوران الو برند در تماس باشید ….
این که بخواهید پول خود را برای یک علامت تجاری بیهوده هزینه کنید واقعا مشکل است. پیتر می گوید:کار سختی است، مثل اینکه بخواهیم چیزی را پایه گذاری کنیم.اما من کاملا اطمینان داشتم که این کار منافع زیادی را به همراه دارد.مدیر بازرگانی جانیور هامفری می گوید:
همان قدر که علامت تجاری شما برای مشتریانتان حائز اهمیت است برای شرکا و تولید کنندگان به خصوص تولید کنندگان مستقل عروسک های بافتتی و دست فروشان خیابانی هم اهمیت دارد. تمام تلاشمان این است که نسبت به رقبایمان قیمت های کمتری را ارائه دهیم.یک علامت تجاری قوی باعث پیشرفت کسب و کار اینترنتی ما می شود و اگر قیمت محصولاتمان از نظر خرده فروشان مناسب باشد تمایل بیشتری برای خرید از ما دارند.
بدون اینکه حتی با ما ملاقات کنند با آنها به توافق می رسیم.بازاریاب مشهور دی بلیک که با شرکت های کوچک زیادی کار کرده است می گوید:برای داشتن علامت تجاری فقط پول کافی نیست بلکه اشتیاق و زمان و فکر نیز لازم است.

بزرگترین مرکز خرید برند آماده ، واگذاری برند تجاری ، برند آماده مواد غذایی ، فروش برند آرایشی ، خرید برند آرایشی ، فروش برند بهداشتی غذایی ، خرید و فروش برند تجاری در تهران ، کافیست با مشاوران الو برند در تماس باشید ….
او اخطار می دهد اما شما با به خطر انداختن خود از علامت تجاریتان غافل می شوید.شرکت ها علامت تجاری خود را ندارند و فقط محافظان آن هستند .پیام این متن کاملا واضح است.اگر کسب و کاری دارید پس باید علامت تجاری هم داشته باشید که باعث پیشرفت کارتان می شود.

آشنایی با یکی از ابزارهای ضروری در ایمیل مارکتینگ

با وجود استراتژی‌های مختلف کمپین ایمیلی، تعداد اندکی از شرکت‌ها از اعتبار سنجی ایمیل برای تضمین صحت آن استفاده می‌کنند. ایمیل‌های نامعتبر به‌مرور لیست تماس شما را پر می‌کنند و زمان و پول شما را هدر می‌دهند. مثل مصداق آب در هاون کوبیدن، ایمیل‌هایی می‌فرستید که به جایی نمی‌رسند. بدون این ابزار ضروری حتی کمپین‌های‌ ایمیلی استادانه نیز محکوم به شکست هستند.

به مشتریانی که به ایمیل‌های شما علاقه دارند اهمیت دهید

بزرگترین مرکز خرید برند آماده ، واگذاری برند تجاری ، برند آماده مواد غذایی ، فروش برند آرایشی ، خرید برند آرایشی ، فروش برند بهداشتی غذایی ، خرید و فروش برند تجاری در تهران ، کافیست با مشاوران الو برند در تماس باشید …. آمار‌های زیادی دلیل سرمایه‌گذاری کلان بازاریابان روی ایمیل‌های تبلیغاتی را مشخص کرده است. برای مثال طبق مطالعات گروه تحقیقاتی رادیکاتی، انتظار می‌رود در پایان سال ۲۰۱۷ تعداد کل حساب‌های ایمیل بیشتر از ۴.۹ میلیارد اکانت باشد. ۵۷ درصد کاربران این ایمیل‌ها زمانی حدود ۱۰ تا ۶۰ دقیقه برای بازدید ایمیل‌های تبلیغاتی در هر هفته صرف می‌کنند.
با در نظر گرفتن همه‌ی این موارد، تعجبی ندارد که ۸۱ درصد بازاریابان B2B از خبرنامه‌های ایمیلی برای بازاریابی محتوایی استفاده می‌کنند. اما وقتی مردم ایمیل‌هایشان را کنار می‌گذارند یا آدرس آن را تغییر می‌دهند چه اتفاقی می‌افتد؟
با کنار گذاشتن ایمیل توسط صاحبانشان، ایمیل‌های غیر معتبر به‌سرعت انباشته می‌شوند. بسیاری از شرکت‌ها به جمع‌آوری آدرس ایمیل در مرحله‌ی خرید مشتریان که اکثرا توسط گوشی‌های همراه انجام می‌شود متکی هستند. اما در وارد کردن آدرس ایمیل توسط گوشی‌های همراه، امکان اشتباهات تایپی بسیار زیاد است و متأسفانه تا زمان بازگشت ایمیل‌های ارسالی، معلوم نخواهند شد.
این اشتباهات شما را در دسترسی به مشتریان اصلی به دردسر خواهد انداخت. یک لیست معتبر ایمیل برای بازگشت سرمایه‌گذاری انجام‌شده روی تبلیغات ایمیلی حیاتی است. بنا به اظهارات بلیزویچ یکی از بنیان‌گذاران سرویس‌های بازاریابی ایمیلی، وب‌مسترها و بازاریابان اینترنتی در هر روز هزاران ایمیل برای مشتریانشان می‌فرستند. تعداد زیاد این ایمیل‌ها اعتبار شما را برای سرویس‌دهندگان ایمیل کاهش می‌دهد و خطر اسپم شناخته شدن دامنه‌ی شما افزایش می‌یابد. وی اهمیت این اعتبار را برای موفق
یت کمپین‌های ایمیلی این‌گونه توضیح می‌دهد که هر چه تعداد ایمیل‌های بیشتری بفرستید، اعتبار شما در نزد سرویس‌دهندگان ایمیل کاهش می‌یابد. اعتبار کمتر به معنای بالا رفتن خطر اسپم و انتقال ایمیل‌های شما به پوشه‌ی اسپم صندوق‌های ایمیل است؛ درنتیجه احتمال دیده شدن آن توسط کاربران کاهش می‌یابد.

درک سودمندی اعتبار سنجی ایمیل‌ها

اعتبارسنجی ایمیل‌ یا صحت‌‌سنجی آن یک راه‌حل بالقوه برای مشکل همه‌گیر ایمیل‌های نادرست یا بی‌هدف است. اعتبارسنجی ایمیل‌ها می‌تواند قدمی برای در ارتباط نگه داشتن شما با مشتریان وفادارتان باشد. در ضمن با درک علاقه‌مندی مشتریان کسب‌و‌کار خود را نیز بهتر جهت‌دهی خواهید کرد.
استفاده از پروسه‌ی تأیید ایمیل شامل تأیید هم‌زمان صحت و اعتبار ایمیل‌ها در حین ثبت‌نام مشتریان، روشی ایده‌آل‌ برای اطمینان از اعتبار ایمیل‌های ثبت‌شده است. ارزش ایمیل‌های معتبر وقتی که هزاران ایمیل تبلیغاتی به مخاطبانتان می‌فرستید مشخص می‌شود.

بزرگترین مرکز خرید برند آماده ، واگذاری برند تجاری ، برند آماده مواد غذایی ، فروش برند آرایشی ، خرید برند آرایشی ، فروش برند بهداشتی غذایی ، خرید و فروش برند تجاری در تهران ، کافیست با مشاوران الو برند در تماس باشید ….

صرفه‌جویی در هزینه و بهبود نرخ بازگشت سرمایه

هر ایمیلی که ارسال می‌شود علاوه بر بالا بردن خطر مسدود شدن توسط سرویس‌دهندگان ایمیل، هزینه‌ای نیز در بر دارد. این موضوع زمانی قابل توجه است که لیست ایمیل شما شامل هزاران و شاید میلیون‌ها کاربر باشد. در این صورت نمی‌توان به‌سادگی از هزینه‌ی تلف‌شده توسط ایمیل‌های غیر معتبر چشم‌پوشی کرد.
با لیست ایمیل هر چه دقیق‌تر و معتبر شده، شاهد نرخ بازگشت سرمایه‌ی بیشتری در برابر هزینه‌ی صرف‌شده خواهید بود. آمار‌های کمپین شما هیچ‌گاه کمتر از حداقل‌های منطقی فرض شده نخواهد بود و مشاهده‌ی نتایج قابل توجه مشوق شما برای سرمایه‌گذاری بیشتر در این حوزه خواهد شد.

آنالیز منطقی نتایج و جهت‌گیری مناسب

بزرگترین مرکز خرید برند آماده ، واگذاری برند تجاری ، برند آماده مواد غذایی ، فروش برند آرایشی ، خرید برند آرایشی ، فروش برند بهداشتی غذایی ، خرید و فروش برند تجاری در تهران ، کافیست با مشاوران الو برند در تماس باشید …. آمار‌های ناشی از لیست ایمیل نامطمئن هرگز نخواهند توانست راهنمای مناسبی برای تعیین استراتژی درست باشند. این اطلاعات برای جهت‌دهی به کسب‌و‌کار و بازگشت سرمایه‌ی تبلیغاتی حیاتی هستند. ایمیل‌های بی‌هدف هیچ نتیجه‌ای جز اتلاف سرمایه نخواهند داشت. از همه بدتر معمولا اکثر شرکت‌ها با محدودیت منابع مواجه هستند. سرمایه‌ای که روی تبلیغات ایمیلی صرف می‌شود از بخش‌های مهم دیگری کسر شده است. نتیجه‌ی دلخوش بودن به تبلیغاتی که راه به جایی نمی‌برند، مانند رفتن به میدان جنگ با اسلحه‌ی خالی است.
یک لیست معتبر ایمیل، کاربران فعال را برای شما متمایز خواهد کرد و شما می‌توانید برای هر گروه ایمیل‌هایی متناسب با فعالیتشان شامل انگیزه دادن به بازگشت یا بروزرسانی خریدهایشان بفرستید.

افزایش اعتبار

اگر نرخ ارسال ایمیل‌های شما بیش از حد باشد و سرویس‌دهندگان ایمیل شروع به مسدود کردن دامنه‌ی شما بکنند اعتبار تجاری شما به ته خط رسیده است. هیچ کسی دوست ندارد برندش به‌عنوان اسپم شناخته شود. بنابراین اعتبار‌سنجی ایمیل می‌تواند در ادامه به بهبود وضعیت شما به‌عنوان برند معتبر، در رابطه با سرویس‌دهندگان ایمیل و اینترنت و همچنین مشتریان هدف کمک کند.
اما با همه‌ی تلاش‌هایی که برای مدیریت درست ایمیل‌ها انجام می‌دهیم، اغلب مشتریان فراموش می‌کنند تغییر آدرس ایمیلشان را به ما اطلاع دهند. بنابراین اعتبار سنجی دور‌ه‌ای ایمیل نیز می‌تواند راه حل مناسبی برای خلاصی از ایمیل‌های بی سروته باشد.
این‌ها دلایلی بود که چرا شما در کمپین‌های بازاریابی ایمیلی برای ماندن در گود مبارزه و درو کردن بسیاری از منافع تبلیغات ایمیلی، به اعتبارسنجی ایمیل نیاز دارید.

چرا شرکت های کوچک نیز نیاز به برندسازی دارند؟

اگر صاحب شرکتی کوچک هستید یا به تنهایی تجارت می کنید احتمالا به داشتن علامت تجاری فکر نکرده اید. در بیشتر موارد شرکت های بزرگ مبالغ زیادی را صرف داشتن یک برند مناسب می کنند در حالی که شرکت های کوچک فقط سعی در کسب درآمد دارند.

اما آن ها در اشتباه هستند.حتی اگر به داشتن نشان تبلیغاتی فکر می کنید،احتمالا آن را جزو کارهای ضروری که برای رضایت مشتریان انجام می دهید نمی دانید.

بزرگترین مرکز خرید برند آماده ، واگذاری برند تجاری ، برند آماده مواد غذایی ، فروش برند آرایشی ، خرید برند آرایشی ، فروش برند بهداشتی غذایی ، خرید و فروش برند تجاری در تهران ، کافیست با مشاوران الو برند در تماس باشید ….

چرا شرکت های کوچک باید برند داشته باشند؟

بزرگترین مرکز خرید برند آماده ، واگذاری برند تجاری ، برند آماده مواد غذایی ، فروش برند آرایشی ، خرید برند آرایشی ، فروش برند بهداشتی غذایی ، خرید و فروش برند تجاری در تهران ، کافیست با مشاوران الو برند در تماس باشید ….در این مقاله شما را متقاعد می کنیم که داشتن برند ضروری است، خواه یک نظافنچی،وکیل یا رستوران دار باشید.شاید اولین کاری که باید انجام داد توجه به عبارت است.اگر عبارت اعتبار جایگزین برند شود احتمالا توجه تان را بیشتر جلب می کند. شما به اعتبار داشتن اهمیت می دهید.اینطور نیست؟
تنها چیزی که به آن فکر می کنید برند است.اگر می خواهید موفق شوید نشان تبلیغاتی که انتخاب می کنید باید نوع کسب و کارتان را عنوان کند و جنبه مثبت داشته باشد.البته بسیاری از شرکت های کوچک حتی بدون اینکه به برند فکر کنند غالبا در کارشان موفق هستند.
اما این را در نظر بگیرید که چقدر در صورت داشتن برند موفق تر خواهید بود. تاثیرگذار بودن علامت تجاری و مراحلی که برای از به دست آوردن آن باید انجام داد مواردی هستند که باید در نظر گرفت.اینکار شامل دو قسمت می شود:
ابتدا باید تصمیم بگیرید چه چیزی را می خواهید تبلیغ کنید،محصولات منحصر به فردتان چه هستند؟ چه اشخاصی را مد نظر دارید؟ و چگونه میخواهید خودتان را مطرح کنید؟ سپس باید مطمئن شوید که علامت تجاری تمام جنبه های کارتان را شامل می شود. این ها مواردیست که به طور واضح و مرتب باید انجام داد.

بزرگترین مرکز خرید برند آماده ، واگذاری برند تجاری ، برند آماده مواد غذایی ، فروش برند آرایشی ، خرید برند آرایشی ، فروش برند بهداشتی غذایی ، خرید و فروش برند تجاری در تهران ، کافیست با مشاوران الو برند در تماس باشید ….شرکت های کوچک بسیاری هستند که در نتیجه پیشرفت علامت تجاری از منافع مالی زیادی برخوردار شده اند.کارشناس و سازنده برند فیونا هایبرزتون با افراد و گروه ها و شرکت های کوچک بسیاری کار کرده است.
او می گوید با استفاده از برند به یک مشاور مدیریت کمک کرده ایم.ما طرح پیشنهادی وی را نوسازی کردیم.در نتیجه تمامی طرح های او در آن سال مورد پسند قرار گرفت.
مارک مکالوک موسس بزرگ بازاریابی میگوید:شما باید علامت تجاری داشته باشید خواه مورد پسندتان باشد یا خیر.بهترین کار این است که آن را پذیرفته و به دنبال راهی برای شناسایی آن به افراد مد نظرتان باشید.مارک چند سال پیش با شرکتی به نام اکس هیلزیشین کار کرده است که تمامی طرح هایش را به فروش رساند و توسط زوجی اداره می شد که به چتربازی علاقه داشتند.
زمانی که شرکت باید ارتباط اینترنتی اش را توسعه می داد در بحران قرار گرفت.مارک می گوید:آن شرکت کوچکی بود که رونق چندانی نداشت شرکت نام خوبی داشت که دربردارنده نوع تجارتشان بود اما در ارتباط ناموفق بودند و نمی توانستند هیجان محصولات فروشی خود را نشان دهند.
مارک بروشور، وب سایت شرکت را تغییر داد و هیجانی را که از دست داده بود به آن برگرداند.او می گوید:طرز رفتار بسیار مهم بود در نتیجه شیوه ارتباطی مان را تغییر دادیم.این کار نه تنها باعث افزایش مشتری شد بلکه توجه تولید کنندگان و سرمایه گذاران را به خود جلب کرد.نتیجه آن چه بود؟ مارک فاش کرد که درآمدشان از یک دلار به سه و نیم ملیون دلار رسید و در بازار کار رتبه دوم را به خود اختصاص دادند.
تنها شما نیستید که فکر می کنید به علامت تجاری نیاز ندارید.برایان توماس بازاریاب شیرآلات می گوید بسیاری از صاحبان شرکت های کوچکی که با آنها ملاقات کرده ام فکر می کنند که فقط شرکت های بزرگ به علامت تجاری نیاز دارند و می توانند هزینه آن را بپردازند.اما نام شرکت،شیوه پاسخ گویی به تلفن،جوابی که مشتریان هنگام پرسیدن درمورد شرکت می دهند چیزهایی هستند که به شرکت اعتبار می بخشند .
آنچه موجب کسب و کارتان می شود علامت تجاری است.بنابراین یا می توانید بدون داشتن علامت تجاری به کسب و کار بپردازید یا می توانید از مزایای آن بهره ببرید.یکی از شرکت های کوچکی که از طریق توسعه علامت تجاری خود سود زیادی کرده است گردول است که مربوط به خدمات اینترنتی می باشد.پیتر گردول مدیر عامل شرکت می گوید:من در روزهای بارانی علامت تجاری را نصب میکردم و سپس آن را پایین می آوردم.
هرگز آن را جدی نمی گرفتم.طبیعتا کارمان به واسطه علاقه مندان به تکنولوژی توسعه یافت اما دریافتیم که برای پیشرفت بیشتر باید به صورت گسترده ای تبلیغات کنیم.برایان که درمورد بازاریابی تحقیق می کرد از تصاویر موجود از علامت تجاری شرکت گردول دریافت که صاحبان این شرکت توجهی به آن ندارند و این شرکت نیازمند علامت تجاری جدیدی است.
این که بخواهید پول خود را برای یک علامت تجاری بیهوده هزینه کنید واقعا مشکل است. پیتر می گوید:کار سختی است، مثل اینکه بخواهیم چیزی را پایه گذاری کنیم.اما من کاملا اطمینان داشتم که این کار منافع زیادی را به همراه دارد.مدیر بازرگانی جانیور هامفری می گوید:
همان قدر که علامت تجاری شما برای مشتریانتان حائز اهمیت است برای شرکا و تولید کنندگان به خصوص تولید کنندگان مستقل عروسک های بافتتی و دست فروشان خیابانی هم اهمیت دارد. تمام تلاشمان این است که نسبت به رقبایمان قیمت های کمتری را ارائه دهیم.یک علامت تجاری قوی باعث پیشرفت کسب و کار اینترنتی ما می شود و اگر قیمت محصولاتمان از نظر خرده فروشان مناسب باشد تمایل بیشتری برای خرید از ما دارند.
بدون اینکه حتی با ما ملاقات کنند با آنها به توافق می رسیم.بازاریاب مشهور دی بلیک که با شرکت های کوچک زیادی کار کرده است می گوید:برای داشتن علامت تجاری فقط پول کافی نیست بلکه اشتیاق و زمان و فکر نیز لازم است.
او اخطار می دهد اما شما با به خطر انداختن خود از علامت تجاریتان غافل می شوید.شرکت ها علامت تجاری خود را ندارند و فقط محافظان آن هستند .پیام این متن کاملا واضح است.اگر کسب و کاری دارید پس باید علامت تجاری هم داشته باشید که باعث پیشرفت کارتان می شود.

آشنایی با یکی از ابزارهای ضروری در ایمیل مارکتینگ

با وجود استراتژی‌های مختلف کمپین ایمیلی، تعداد اندکی از شرکت‌ها از اعتبار سنجی ایمیل برای تضمین صحت آن استفاده می‌کنند. ایمیل‌های نامعتبر به‌مرور لیست تماس شما را پر می‌کنند و زمان و پول شما را هدر می‌دهند. مثل مصداق آب در هاون کوبیدن، ایمیل‌هایی می‌فرستید که به جایی نمی‌رسند. بدون این ابزار ضروری حتی کمپین‌های‌ ایمیلی استادانه نیز محکوم به شکست هستند.

به مشتریانی که به ایمیل‌های شما علاقه دارند اهمیت دهید

بزرگترین مرکز خرید برند آماده ، واگذاری برند تجاری ، برند آماده مواد غذایی ، فروش برند آرایشی ، خرید برند آرایشی ، فروش برند بهداشتی غذایی ، خرید و فروش برند تجاری در تهران ، کافیست با مشاوران الو برند در تماس باشید ….آمار‌های زیادی دلیل سرمایه‌گذاری کلان بازاریابان روی ایمیل‌های تبلیغاتی را مشخص کرده است. برای مثال طبق مطالعات گروه تحقیقاتی رادیکاتی، انتظار می‌رود در پایان سال ۲۰۱۷ تعداد کل حساب‌های ایمیل بیشتر از ۴.۹ میلیارد اکانت باشد. ۵۷ درصد کاربران این ایمیل‌ها زمانی حدود ۱۰ تا ۶۰ دقیقه برای بازدید ایمیل‌های تبلیغاتی در هر هفته صرف می‌کنند.
با در نظر گرفتن همه‌ی این موارد، تعجبی ندارد که ۸۱ درصد بازاریابان B2B از خبرنامه‌های ایمیلی برای بازاریابی محتوایی استفاده می‌کنند. اما وقتی مردم ایمیل‌هایشان را کنار می‌گذارند یا آدرس آن را تغییر می‌دهند چه اتفاقی می‌افتد؟
با کنار گذاشتن ایمیل توسط صاحبانشان، ایمیل‌های غیر معتبر به‌سرعت انباشته می‌شوند. بسیاری از شرکت‌ها به جمع‌آوری آدرس ایمیل در مرحله‌ی خرید مشتریان که اکثرا توسط گوشی‌های همراه انجام می‌شود متکی هستند. اما در وارد کردن آدرس ایمیل توسط گوشی‌های همراه، امکان اشتباهات تایپی بسیار زیاد است و متأسفانه تا زمان بازگشت ایمیل‌های ارسالی، معلوم نخواهند شد.
این اشتباهات شما را در دسترسی به مشتریان اصلی به دردسر خواهد انداخت. یک لیست معتبر ایمیل برای بازگشت سرمایه‌گذاری انجام‌شده روی تبلیغات ایمیلی حیاتی است. بنا به اظهارات بلیزویچ یکی از بنیان‌گذاران سرویس‌های بازاریابی ایمیلی، وب‌مسترها و بازاریابان اینترنتی در هر روز هزاران ایمیل برای مشتریانشان می‌فرستند. تعداد زیاد این ایمیل‌ها اعتبار شما را برای سرویس‌دهندگان ایمیل کاهش می‌دهد و خطر اسپم شناخته شدن دامنه‌ی شما افزایش می‌یابد. وی اهمیت این اعتبار را برای موفق
یت کمپین‌های ایمیلی این‌گونه توضیح می‌دهد که هر چه تعداد ایمیل‌های بیشتری بفرستید، اعتبار شما در نزد سرویس‌دهندگان ایمیل کاهش می‌یابد. اعتبار کمتر به معنای بالا رفتن خطر اسپم و انتقال ایمیل‌های شما به پوشه‌ی اسپم صندوق‌های ایمیل است؛ درنتیجه احتمال دیده شدن آن توسط کاربران کاهش می‌یابد.

درک سودمندی اعتبار سنجی ایمیل‌ها

اعتبارسنجی ایمیل‌ یا صحت‌‌سنجی آن یک راه‌حل بالقوه برای مشکل همه‌گیر ایمیل‌های نادرست یا بی‌هدف است. اعتبارسنجی ایمیل‌ها می‌تواند قدمی برای در ارتباط نگه داشتن شما با مشتریان وفادارتان باشد. در ضمن با درک علاقه‌مندی مشتریان کسب‌و‌کار خود را نیز بهتر جهت‌دهی خواهید کرد.
استفاده از پروسه‌ی تأیید ایمیل شامل تأیید هم‌زمان صحت و اعتبار ایمیل‌ها در حین ثبت‌نام مشتریان، روشی ایده‌آل‌ برای اطمینان از اعتبار ایمیل‌های ثبت‌شده است. ارزش ایمیل‌های معتبر وقتی که هزاران ایمیل تبلیغاتی به مخاطبانتان می‌فرستید مشخص می‌شود.

صرفه‌جویی در هزینه و بهبود نرخ بازگشت سرمایه

هر ایمیلی که ارسال می‌شود علاوه بر بالا بردن خطر مسدود شدن توسط سرویس‌دهندگان ایمیل، هزینه‌ای نیز در بر دارد. این موضوع زمانی قابل توجه است که لیست ایمیل شما شامل هزاران و شاید میلیون‌ها کاربر باشد. در این صورت نمی‌توان به‌سادگی از هزینه‌ی تلف‌شده توسط ایمیل‌های غیر معتبر چشم‌پوشی کرد.
با لیست ایمیل هر چه دقیق‌تر و معتبر شده، شاهد نرخ بازگشت سرمایه‌ی بیشتری در برابر هزینه‌ی صرف‌شده خواهید بود. آمار‌های کمپین شما هیچ‌گاه کمتر از حداقل‌های منطقی فرض شده نخواهد بود و مشاهده‌ی نتایج قابل توجه مشوق شما برای سرمایه‌گذاری بیشتر در این حوزه خواهد شد.

آنالیز منطقی نتایج و جهت‌گیری مناسب

آمار‌های ناشی از لیست ایمیل نامطمئن هرگز نخواهند توانست راهنمای مناسبی برای تعیین استراتژی درست باشند. این اطلاعات برای جهت‌دهی به کسب‌و‌کار و بازگشت سرمایه‌ی تبلیغاتی حیاتی هستند. ایمیل‌های بی‌هدف هیچ نتیجه‌ای جز اتلاف سرمایه نخواهند داشت. از همه بدتر معمولا اکثر شرکت‌ها با محدودیت منابع مواجه هستند. سرمایه‌ای که روی تبلیغات ایمیلی صرف می‌شود از بخش‌های مهم دیگری کسر شده است. نتیجه‌ی دلخوش بودن به تبلیغاتی که راه به جایی نمی‌برند، مانند رفتن به میدان جنگ با اسلحه‌ی خالی است.
یک لیست معتبر ایمیل، کاربران فعال را برای شما متمایز خواهد کرد و شما می‌توانید برای هر گروه ایمیل‌هایی متناسب با فعالیتشان شامل انگیزه دادن به بازگشت یا بروزرسانی خریدهایشان بفرستید.

افزایش اعتبار

اگر نرخ ارسال ایمیل‌های شما بیش از حد باشد و سرویس‌دهندگان ایمیل شروع به مسدود کردن دامنه‌ی شما بکنند اعتبار تجاری شما به ته خط رسیده است. هیچ کسی دوست ندارد برندش به‌عنوان اسپم شناخته شود. بنابراین اعتبار‌سنجی ایمیل می‌تواند در ادامه به بهبود وضعیت شما به‌عنوان برند معتبر، در رابطه با سرویس‌دهندگان ایمیل و اینترنت و همچنین مشتریان هدف کمک کند.
اما با همه‌ی تلاش‌هایی که برای مدیریت درست ایمیل‌ها انجام می‌دهیم، اغلب مشتریان فراموش می‌کنند تغییر آدرس ایمیلشان را به ما اطلاع دهند. بنابراین اعتبار سنجی دور‌ه‌ای ایمیل نیز می‌تواند راه حل مناسبی برای خلاصی از ایمیل‌های بی سروته باشد.
این‌ها دلایلی بود که چرا شما در کمپین‌های بازاریابی ایمیلی برای ماندن در گود مبارزه و درو کردن بسیاری از منافع تبلیغات ایمیلی، به اعتبارسنجی ایمیل نیاز دارید.

چرا شرکت های کوچک نیز نیاز به برندسازی دارند؟

اگر صاحب شرکتی کوچک هستید یا به تنهایی تجارت می کنید احتمالا به داشتن علامت تجاری فکر نکرده اید. در بیشتر موارد شرکت های بزرگ مبالغ زیادی را صرف داشتن یک برند مناسب می کنند در حالی که شرکت های کوچک فقط سعی در کسب درآمد دارند.

اما آن ها در اشتباه هستند.حتی اگر به داشتن نشان تبلیغاتی فکر می کنید،احتمالا آن را جزو کارهای ضروری که برای رضایت مشتریان انجام می دهید نمی دانید.

چرا شرکت های کوچک باید برند داشته باشند؟

در این مقاله شما را متقاعد می کنیم که داشتن برند ضروری است، خواه یک نظافنچی،وکیل یا رستوران دار باشید.شاید اولین کاری که باید انجام داد توجه به عبارت است.اگر عبارت اعتبار جایگزین برند شود احتمالا توجه تان را بیشتر جلب می کند. شما به اعتبار داشتن اهمیت می دهید.اینطور نیست؟
تنها چیزی که به آن فکر می کنید برند است.اگر می خواهید موفق شوید نشان تبلیغاتی که انتخاب می کنید باید نوع کسب و کارتان را عنوان کند و جنبه مثبت داشته باشد.البته بسیاری از شرکت های کوچک حتی بدون اینکه به برند فکر کنند غالبا در کارشان موفق هستند.
اما این را در نظر بگیرید که چقدر در صورت داشتن برند موفق تر خواهید بود. تاثیرگذار بودن علامت تجاری و مراحلی که برای از به دست آوردن آن باید انجام داد مواردی هستند که باید در نظر گرفت.اینکار شامل دو قسمت می شود:
ابتدا باید تصمیم بگیرید چه چیزی را می خواهید تبلیغ کنید،محصولات منحصر به فردتان چه هستند؟ چه اشخاصی را مد نظر دارید؟ و چگونه میخواهید خودتان را مطرح کنید؟ سپس باید مطمئن شوید که علامت تجاری تمام جنبه های کارتان را شامل می شود. این ها مواردیست که به طور واضح و مرتب باید انجام داد.

شرکت های کوچک بسیاری هستند که در نتیجه پیشرفت علامت تجاری از منافع مالی زیادی برخوردار شده اند.کارشناس و سازنده برند فیونا هایبرزتون با افراد و گروه ها و شرکت های کوچک بسیاری کار کرده است.
او می گوید با استفاده از برند به یک مشاور مدیریت کمک کرده ایم.ما طرح پیشنهادی وی را نوسازی کردیم.در نتیجه تمامی طرح های او در آن سال مورد پسند قرار گرفت.

بزرگترین مرکز خرید برند آماده ، واگذاری برند تجاری ، برند آماده مواد غذایی ، فروش برند آرایشی ، خرید برند آرایشی ، فروش برند بهداشتی غذایی ، خرید و فروش برند تجاری در تهران ، کافیست با مشاوران الو برند در تماس باشید ….
مارک مکالوک موسس بزرگ بازاریابی میگوید:شما باید علامت تجاری داشته باشید خواه مورد پسندتان باشد یا خیر.بهترین کار این است که آن را پذیرفته و به دنبال راهی برای شناسایی آن به افراد مد نظرتان باشید.مارک چند سال پیش با شرکتی به نام اکس هیلزیشین کار کرده است که تمامی طرح هایش را به فروش رساند و توسط زوجی اداره می شد که به چتربازی علاقه داشتند.
زمانی که شرکت باید ارتباط اینترنتی اش را توسعه می داد در بحران قرار گرفت.مارک می گوید:آن شرکت کوچکی بود که رونق چندانی نداشت شرکت نام خوبی داشت که دربردارنده نوع تجارتشان بود اما در ارتباط ناموفق بودند و نمی توانستند هیجان محصولات فروشی خود را نشان دهند.
مارک بروشور، وب سایت شرکت را تغییر داد و هیجانی را که از دست داده بود به آن برگرداند.او می گوید:طرز رفتار بسیار مهم بود در نتیجه شیوه ارتباطی مان را تغییر دادیم.این کار نه تنها باعث افزایش مشتری شد بلکه توجه تولید کنندگان و سرمایه گذاران را به خود جلب کرد.نتیجه آن چه بود؟ مارک فاش کرد که درآمدشان از یک دلار به سه و نیم ملیون دلار رسید و در بازار کار رتبه دوم را به خود اختصاص دادند.
تنها شما نیستید که فکر می کنید به علامت تجاری نیاز ندارید.برایان توماس بازاریاب شیرآلات می گوید بسیاری از صاحبان شرکت های کوچکی که با آنها ملاقات کرده ام فکر می کنند که فقط شرکت های بزرگ به علامت تجاری نیاز دارند و می توانند هزینه آن را بپردازند.اما نام شرکت،شیوه پاسخ گویی به تلفن،جوابی که مشتریان هنگام پرسیدن درمورد شرکت می دهند چیزهایی هستند که به شرکت اعتبار می بخشند .
آنچه موجب کسب و کارتان می شود علامت تجاری است.بنابراین یا می توانید بدون داشتن علامت تجاری به کسب و کار بپردازید یا می توانید از مزایای آن بهره ببرید.یکی از شرکت های کوچکی که از طریق توسعه علامت تجاری خود سود زیادی کرده است گردول است که مربوط به خدمات اینترنتی می باشد.پیتر گردول مدیر عامل شرکت می گوید:من در روزهای بارانی علامت تجاری را نصب میکردم و سپس آن را پایین می آوردم.

بزرگترین مرکز خرید برند آماده ، واگذاری برند تجاری ، برند آماده مواد غذایی ، فروش برند آرایشی ، خرید برند آرایشی ، فروش برند بهداشتی غذایی ، خرید و فروش برند تجاری در تهران ، کافیست با مشاوران الو برند در تماس باشید ….
هرگز آن را جدی نمی گرفتم.طبیعتا کارمان به واسطه علاقه مندان به تکنولوژی توسعه یافت اما دریافتیم که برای پیشرفت بیشتر باید به صورت گسترده ای تبلیغات کنیم.برایان که درمورد بازاریابی تحقیق می کرد از تصاویر موجود از علامت تجاری شرکت گردول دریافت که صاحبان این شرکت توجهی به آن ندارند و این شرکت نیازمند علامت تجاری جدیدی است.
این که بخواهید پول خود را برای یک علامت تجاری بیهوده هزینه کنید واقعا مشکل است. پیتر می گوید:کار سختی است، مثل اینکه بخواهیم چیزی را پایه گذاری کنیم.اما من کاملا اطمینان داشتم که این کار منافع زیادی را به همراه دارد.مدیر بازرگانی جانیور هامفری می گوید:

بزرگترین مرکز خرید برند آماده ، واگذاری برند تجاری ، برند آماده مواد غذایی ، فروش برند آرایشی ، خرید برند آرایشی ، فروش برند بهداشتی غذایی ، خرید و فروش برند تجاری در تهران ، کافیست با مشاوران الو برند در تماس باشید ….
همان قدر که علامت تجاری شما برای مشتریانتان حائز اهمیت است برای شرکا و تولید کنندگان به خصوص تولید کنندگان مستقل عروسک های بافتتی و دست فروشان خیابانی هم اهمیت دارد. تمام تلاشمان این است که نسبت به رقبایمان قیمت های کمتری را ارائه دهیم.یک علامت تجاری قوی باعث پیشرفت کسب و کار اینترنتی ما می شود و اگر قیمت محصولاتمان از نظر خرده فروشان مناسب باشد تمایل بیشتری برای خرید از ما دارند.
بدون اینکه حتی با ما ملاقات کنند با آنها به توافق می رسیم.بازاریاب مشهور دی بلیک که با شرکت های کوچک زیادی کار کرده است می گوید:برای داشتن علامت تجاری فقط پول کافی نیست بلکه اشتیاق و زمان و فکر نیز لازم است.

بزرگترین مرکز خرید برند آماده ، واگذاری برند تجاری ، برند آماده مواد غذایی ، فروش برند آرایشی ، خرید برند آرایشی ، فروش برند بهداشتی غذایی ، خرید و فروش برند تجاری در تهران ، کافیست با مشاوران الو برند در تماس باشید ….
او اخطار می دهد اما شما با به خطر انداختن خود از علامت تجاریتان غافل می شوید.شرکت ها علامت تجاری خود را ندارند و فقط محافظان آن هستند .پیام این متن کاملا واضح است.اگر کسب و کاری دارید پس باید علامت تجاری هم داشته باشید که باعث پیشرفت کارتان می شود.

آشنایی با یکی از ابزارهای ضروری در ایمیل مارکتینگ

بزرگترین مرکز خرید برند آماده ، واگذاری برند تجاری ، برند آماده مواد غذایی ، فروش برند آرایشی ، خرید برند آرایشی ، فروش برند بهداشتی غذایی ، خرید و فروش برند تجاری در تهران ، کافیست با مشاوران الو برند در تماس باشید …. با وجود استراتژی‌های مختلف کمپین ایمیلی، تعداد اندکی از شرکت‌ها از اعتبار سنجی ایمیل برای تضمین صحت آن استفاده می‌کنند. ایمیل‌های نامعتبر به‌مرور لیست تماس شما را پر می‌کنند و زمان و پول شما را هدر می‌دهند. مثل مصداق آب در هاون کوبیدن، ایمیل‌هایی می‌فرستید که به جایی نمی‌رسند. بدون این ابزار ضروری حتی کمپین‌های‌ ایمیلی استادانه نیز محکوم به شکست هستند.

به مشتریانی که به ایمیل‌های شما علاقه دارند اهمیت دهید

آمار‌های زیادی دلیل سرمایه‌گذاری کلان بازاریابان روی ایمیل‌های تبلیغاتی را مشخص کرده است. برای مثال طبق مطالعات گروه تحقیقاتی رادیکاتی، انتظار می‌رود در پایان سال ۲۰۱۷ تعداد کل حساب‌های ایمیل بیشتر از ۴.۹ میلیارد اکانت باشد. ۵۷ درصد کاربران این ایمیل‌ها زمانی حدود ۱۰ تا ۶۰ دقیقه برای بازدید ایمیل‌های تبلیغاتی در هر هفته صرف می‌کنند.
با در نظر گرفتن همه‌ی این موارد، تعجبی ندارد که ۸۱ درصد بازاریابان B2B از خبرنامه‌های ایمیلی برای بازاریابی محتوایی استفاده می‌کنند. اما وقتی مردم ایمیل‌هایشان را کنار می‌گذارند یا آدرس آن را تغییر می‌دهند چه اتفاقی می‌افتد؟
با کنار گذاشتن ایمیل توسط صاحبانشان، ایمیل‌های غیر معتبر به‌سرعت انباشته می‌شوند. بسیاری از شرکت‌ها به جمع‌آوری آدرس ایمیل در مرحله‌ی خرید مشتریان که اکثرا توسط گوشی‌های همراه انجام می‌شود متکی هستند. اما در وارد کردن آدرس ایمیل توسط گوشی‌های همراه، امکان اشتباهات تایپی بسیار زیاد است و متأسفانه تا زمان بازگشت ایمیل‌های ارسالی، معلوم نخواهند شد.
این اشتباهات شما را در دسترسی به مشتریان اصلی به دردسر خواهد انداخت. یک لیست معتبر ایمیل برای بازگشت سرمایه‌گذاری انجام‌شده روی تبلیغات ایمیلی حیاتی است. بنا به اظهارات بلیزویچ یکی از بنیان‌گذاران سرویس‌های بازاریابی ایمیلی، وب‌مسترها و بازاریابان اینترنتی در هر روز هزاران ایمیل برای مشتریانشان می‌فرستند. تعداد زیاد این ایمیل‌ها اعتبار شما را برای سرویس‌دهندگان ایمیل کاهش می‌دهد و خطر اسپم شناخته شدن دامنه‌ی شما افزایش می‌یابد. وی اهمیت این اعتبار را برای موفق
یت کمپین‌های ایمیلی این‌گونه توضیح می‌دهد که هر چه تعداد ایمیل‌های بیشتری بفرستید، اعتبار شما در نزد سرویس‌دهندگان ایمیل کاهش می‌یابد. اعتبار کمتر به معنای بالا رفتن خطر اسپم و انتقال ایمیل‌های شما به پوشه‌ی اسپم صندوق‌های ایمیل است؛ درنتیجه احتمال دیده شدن آن توسط کاربران کاهش می‌یابد.

درک سودمندی اعتبار سنجی ایمیل‌ها

اعتبارسنجی ایمیل‌ یا صحت‌‌سنجی آن یک راه‌حل بالقوه برای مشکل همه‌گیر ایمیل‌های نادرست یا بی‌هدف است. اعتبارسنجی ایمیل‌ها می‌تواند قدمی برای در ارتباط نگه داشتن شما با مشتریان وفادارتان باشد. در ضمن با درک علاقه‌مندی مشتریان کسب‌و‌کار خود را نیز بهتر جهت‌دهی خواهید کرد.
استفاده از پروسه‌ی تأیید ایمیل شامل تأیید هم‌زمان صحت و اعتبار ایمیل‌ها در حین ثبت‌نام مشتریان، روشی ایده‌آل‌ برای اطمینان از اعتبار ایمیل‌های ثبت‌شده است. ارزش ایمیل‌های معتبر وقتی که هزاران ایمیل تبلیغاتی به مخاطبانتان می‌فرستید مشخص می‌شود.

صرفه‌جویی در هزینه و بهبود نرخ بازگشت سرمایه

بزرگترین مرکز خرید برند آماده ، واگذاری برند تجاری ، برند آماده مواد غذایی ، فروش برند آرایشی ، خرید برند آرایشی ، فروش برند بهداشتی غذایی ، خرید و فروش برند تجاری در تهران ، کافیست با مشاوران الو برند در تماس باشید ….هر ایمیلی که ارسال می‌شود علاوه بر بالا بردن خطر مسدود شدن توسط سرویس‌دهندگان ایمیل، هزینه‌ای نیز در بر دارد. این موضوع زمانی قابل توجه است که لیست ایمیل شما شامل هزاران و شاید میلیون‌ها کاربر باشد. در این صورت نمی‌توان به‌سادگی از هزینه‌ی تلف‌شده توسط ایمیل‌های غیر معتبر چشم‌پوشی کرد.
با لیست ایمیل هر چه دقیق‌تر و معتبر شده، شاهد نرخ بازگشت سرمایه‌ی بیشتری در برابر هزینه‌ی صرف‌شده خواهید بود. آمار‌های کمپین شما هیچ‌گاه کمتر از حداقل‌های منطقی فرض شده نخواهد بود و مشاهده‌ی نتایج قابل توجه مشوق شما برای سرمایه‌گذاری بیشتر در این حوزه خواهد شد.

آنالیز منطقی نتایج و جهت‌گیری مناسب

بزرگترین مرکز خرید برند آماده ، واگذاری برند تجاری ، برند آماده مواد غذایی ، فروش برند آرایشی ، خرید برند آرایشی ، فروش برند بهداشتی غذایی ، خرید و فروش برند تجاری در تهران ، کافیست با مشاوران الو برند در تماس باشید ….آمار‌های ناشی از لیست ایمیل نامطمئن هرگز نخواهند توانست راهنمای مناسبی برای تعیین استراتژی درست باشند. این اطلاعات برای جهت‌دهی به کسب‌و‌کار و بازگشت سرمایه‌ی تبلیغاتی حیاتی هستند. ایمیل‌های بی‌هدف هیچ نتیجه‌ای جز اتلاف سرمایه نخواهند داشت. از همه بدتر معمولا اکثر شرکت‌ها با محدودیت منابع مواجه هستند. سرمایه‌ای که روی تبلیغات ایمیلی صرف می‌شود از بخش‌های مهم دیگری کسر شده است. نتیجه‌ی دلخوش بودن به تبلیغاتی که راه به جایی نمی‌برند، مانند رفتن به میدان جنگ با اسلحه‌ی خالی است.
یک لیست معتبر ایمیل، کاربران فعال را برای شما متمایز خواهد کرد و شما می‌توانید برای هر گروه ایمیل‌هایی متناسب با فعالیتشان شامل انگیزه دادن به بازگشت یا بروزرسانی خریدهایشان بفرستید.

افزایش اعتبار

اگر نرخ ارسال ایمیل‌های شما بیش از حد باشد و سرویس‌دهندگان ایمیل شروع به مسدود کردن دامنه‌ی شما بکنند اعتبار تجاری شما به ته خط رسیده است. هیچ کسی دوست ندارد برندش به‌عنوان اسپم شناخته شود. بنابراین اعتبار‌سنجی ایمیل می‌تواند در ادامه به بهبود وضعیت شما به‌عنوان برند معتبر، در رابطه با سرویس‌دهندگان ایمیل و اینترنت و همچنین مشتریان هدف کمک کند.
اما با همه‌ی تلاش‌هایی که برای مدیریت درست ایمیل‌ها انجام می‌دهیم، اغلب مشتریان فراموش می‌کنند تغییر آدرس ایمیلشان را به ما اطلاع دهند. بنابراین اعتبار سنجی دور‌ه‌ای ایمیل نیز می‌تواند راه حل مناسبی برای خلاصی از ایمیل‌های بی سروته باشد.
این‌ها دلایلی بود که چرا شما در کمپین‌های بازاریابی ایمیلی برای ماندن در گود مبارزه و درو کردن بسیاری از منافع تبلیغات ایمیلی، به اعتبارسنجی ایمیل نیاز دارید.

داستان برندسازی یک اعتبار به وسعت جهان با نام مسترکارت

مسترکارت یک شرکت بین‌المللی خدمات مالی است که در سال ۱۹۶۶ با همکاری چند بانک بزرگ آمریکایی تشکیل شده است.

بزرگترین مرکز خرید برند آماده ، واگذاری برند تجاری ، برند آماده مواد غذایی ، فروش برند آرایشی ، خرید برند آرایشی ، فروش برند بهداشتی غذایی ، خرید و فروش برند تجاری در تهران ، کافیست با مشاوران الو برند در تماس باشید ….شرکت خدمات مالی مستر کارت با نام کامل Mastercard Incorporation، یک شرکت بین‌المللی خدمات مالی است. دفتر اصلی مدیریت مسترکارت در نیویورک و در منطقه‌ی Purchase واقع است. دفتر مدیریت خدمات بین‌الملل این شرکت نیز در شهر O’Fallon ایالت میزوری واقع است.
فعالیت اصلی مسترکارت در اکثر کشورهای جهان انجام می‌شود. تمرکز این شرکت بر تنظیم فرآیندهای پرداخت بین بانک‌های فروشندگان و بانک‌های ارائه‌دهنده‌ی خدمات کارتی به مشتریان است. کارت‌های مسترکارت به‌طور کلی به ۲ دسته‌ی خرید نقدی (Debit) و اعتباری (Credit) تقسیم می‌شوند.
سهام بخش بین‌المللی مسترکارت با نام Mastercard Worldwide در سال ۲۰۰۶ به‌صورت عمومی عرضه شد و این شرکت به شرکتی از نوع سهامی عام تبدیل شد. پیش از این، این شرکت متشکل از ۲۵۰۰ مؤسسه‌ی مالی بود که تولید، پشتیبانی و ارائه‌ی کارت‌های آن را بر عهده داشتند.
دلیل اصلی تأسیس مسترکارت، رقابت با کارت‌های ارائه‌شده توسط Bank of America تحت عنوانBankAmericard بود که بعدها به Visa تبدیل شد. بانک‌های تأسیس‌‌کننده‌ی مسترکارت عموما در ایالت کالیفرنیا واقع بودند. این شرکت در سال‌های ابتدایی با نام‌های اینتربانک (Interbank) و مسترشارژ (Master Charge) شناخته می‌شد.

تاریخچه

بانک‌هایی که اقدام به تأسیس مسترکارت کردند عبارتند از United California Bank، Wells Fargo،Crocker National Bank و Bank of California. بانک‌های یونایتد کالیفرنیا و کراکر نشنال بعد از مدتی با ولز فارگو ترکیب شدند. بانک کالیفرنیا نیز بعدا به اتحادیه‌ی بانکی کالیفرنیا ملحق شد.
در سال ۱۹۶۶، بانک‌های گفته‌شده، سازمان کارت‌های بین بانکی یا ICA را تأسیس کردند که پس از مدتی به کمک بانک Marine Midland در نیویورک، محصول اصلی یعنی مسترشارژ را عرضه کردند. آن‌ها از عبارت کارت بین بانکی یا The Interbank Card برای این کارت استفاده می‌کردند. در سال ۱۹۶۹، بانک اصلی شهر نیویورک که امروزه با نام Citibank شناخته می‌شود، سرویس کارتی خود را به مسترشارژ ملحق کرد و باعث رونق و محبوبیت بیش از پیش این سرویس شد.
یک سال قبل از آن و در سال ۱۹۶۸، سازمان ICA تفاهم‌نامه‌ای با بانک‌های اروپایی و سازمان Eurocard امضا کرد که دسترسی به بازارهای طرفین را به یکدیگر می‌داد. در پی این تفاهم‌نامه و در سال ۱۹۷۲، کارت‌های بانکی اروپا که با نام Access شناخته می‌شدند به این قرارداد ملحق شدند. در سال ۱۹۷۹ نام مسترشارژ بهMasterCard تغییر کرد. سرانجام در سال ۱۹۹۷، مسترکارت توانست کارت‌های اکسس را به مالکیت خود درآورد و این برند را نیز بازنشسته کند. کارت‌های یوروکارت نیز در سال ۲۰۰۲ به مسترکارت ملحق شدند.

شرکت مسترکارت در سال ۱۲۰۰۶ تصمیم گرفت که فعالیت جهانی بیشتری داشته باشد و به همین دلیل نام خود را از MasterCard International به MasterCard Worldwide تغییر داد. پس از این تغییر، یک دایره‌ی دیگر به دایره‌های لوگوی معروف مسترکارت اضافه شد تا نشان‌دهنده‌ی اهداف جدید این سازمان مالی باشد.
در سال ۲۰۱۰ و با اوج‌گیری تجارت الکترونیک، مسترکارت تصمیم گرفت که نقشی پررنگ در این بازار داشته باشد. این شرکت با خرید DataCash گامی بزرگ در این جهت برداشت. دیتاکش یک سرویس مدیریت پردازش پرداخت و کنترل تقلب و ریسک بود که مرکز آن در انگلستان قرار داشت. آن‌ها در سال‌های بعد سیستم‌های پرداخت بدون تماس با استفاده از موبایل را توسعه دادند و از سال ۲۰۱۲ حضور خود در بازارهای خاور میانه را نیز گسترش دادند. از خریدهای بزرگ مسترکارت در سال‌های بعد، شرکت استرالیایی Pinpointبود. این شرکت در زمینه‌ی مدیریت سیستم‌های پرداخت جوایز وفاداری به مشتریان فعالیت می‌کرد.

فعالیت‌های الحاق و خرید مسترکارت در سال‌های بعد نیز با قدرت پیش رفت. آن‌ها در سال ۲۰۱۴ تفاهم‌نامه‌ای بزرگ با اپل امضا کردند تا قابلیت‌های کیف پول موبایل را به کمک یکدیگر توسعه دهند. از آخرین خریدهای این سازمان بزرگ مالی نیز می‌توان به خرید شرکت Brighterion اشاره کرد. این شرکت سابقه‌ای درخشان در زمینه‌ی یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی دارد.

بزرگترین مرکز خرید برند آماده ، واگذاری برند تجاری ، برند آماده مواد غذایی ، فروش برند آرایشی ، خرید برند آرایشی ، فروش برند بهداشتی غذایی ، خرید و فروش برند تجاری در تهران ، کافیست با مشاوران الو برند در تماس باشید ….
سهام مسترکارت در سال ۲۰۰۶ به‌صورت عمومی عرضه شد. این شرکت که ابتدا به‌صورت مجموعه‌ای از بانک‌ها فعالیت می‌کرد، در این تاریخ ۶۱.۵ میلیون سهم با ارزش هرکدام ۳۹ دلار را به بازار بورس اوراق بهادار عرضه کرد. تا آگوست سال ۲۰۱۶، ارزش مجموع سهام مسترکارت به ۱۰۵.۵ میلیارد دلار رسید.

محصولات و پروژه‌ها

بزرگترین مرکز خرید برند آماده ، واگذاری برند تجاری ، برند آماده مواد غذایی ، فروش برند آرایشی ، خرید برند آرایشی ، فروش برند بهداشتی غذایی ، خرید و فروش برند تجاری در تهران ، کافیست با مشاوران الو برند در تماس باشید ….اکثر مردم مسترکارت را با انواع کارت‌های بانکی می‌شناسند. حال این‌که این سازمان راه‌حل‌های مالی و سیستم‌های پرداخت زیادی را نیز ایجاد کرده و به کمک شرکت‌های جانبی توسعه داده است.

کارت‌های بانکی

بزرگترین مرکز خرید برند آماده ، واگذاری برند تجاری ، برند آماده مواد غذایی ، فروش برند آرایشی ، خرید برند آرایشی ، فروش برند بهداشتی غذایی ، خرید و فروش برند تجاری در تهران ، کافیست با مشاوران الو برند در تماس باشید ….مسترکارت در دوران فعالیت خود همیشه به پیشرفت خدمات پرداخت و انتقال وجه کارتی توجه زیادی کرده است. این سازمان انواع مختلفی از کارت‌ها را ارائه می‌دهد. کارت‌های اعتباری یا Credit، از نمونه‌های پرطرفدار کارت‌های بانکی هستند. در تعریف ساده، این کارت‌ها بسته به اعتبار مشتری در بانک و سابقه‌ی مالی او، به دارنده اجازه می‌دهند که هزینه‌ی محصول یا خدمت خریداری‌شده را مدتی بعد بپردازد.نوع دیگر کارت‌ها، کارت‌های دبیت (Debit) هستند که ساختاری ساده دارند و برای پرداخت هزینه یا دریافت پول نقد در لحظه استفاده می‌شوند. پول خرج شده از این کارت‌ها در همان زمان انجام فرآیند از حساب فرد مورد نظر کسر می‌شود.کارت‌های پیش‌پرداختی یا Prepaid نوع دیگری از خدمات مسترکارت به مشتریان است که به آن‌ها اجازه می‌دهد بدون داشتن حساب بانکی یا اعتبار بانکی از کارت برای خرید یا ذخیره‌ی پول استفاده کنند.

پرداخت بدون تماس

این پروژه ابتدا با نام Paypass معرفی ‌شد و بعدا به Mastercard Contactless تغییر نام داد. محصول این پروژه روشی ساده‌ و بدون نیاز به کشیدن یا وارد کردن کارت بانکی در درگاه پرداخت برای خرید است. شرکت‌های دیگر مانند American Express روش مشابه و با نام ExpressPay دارند. رقیب اصلی مسترکارت یعنی ویزا نیز از همین روش با نام payWave استفاده می‌کند. در حال حاضر این روش پرداخت تنها برای پرداخت‌های تا ۵۰ دلار قابل استفاده است.
مسترکارت پروژه‌ی کانتکت‌لس را در سال ۲۰۰۳ و به‌صورت آزمایشی در اورلاندوی فلوریدا شروع کرد. بیش از ۱۶ هزار مشتری و ۶۰ مرکز فروش در این طرح اولیه مشارکت کردند. این شرکت برای توسعه‌ی ساختار پرداخت‌های موبایل با استفاده از NFC نیز با نوکیا، AT&T و JPMorgan همکاری کرد. در سال ۲۰۱۱، گوگل و مسترکارت پروژه‌ای مشترک با نام Google Wallet شروع کردند. آن‌ها اپلیکیشنی توسعه دادند تا کاربر بتواند با استفاده از آن و بدون نیاز به کارت فیزیکی عملیات ارسال اطلاعات کارت بانکی خود به درگاه پرداخت را انجام دهد. این پروژه بعدا با توسعه‌ی Android pay به بلوغ رسید.

Qkr

این پروژه یک اپلیکیشن پرداخت است که توسط خود تیم مسترکارت توسعه داده شده است. تمرکز اصلی این سیستم پرداخت در مکان‌هایی مانند مسابقات ورزشی و کنسرت‌ها و سینماها است. روش QkR نیازی به سیستم NFC ندارد و با ارتباط اینترنتی کار می‌کند.
کاربران این اپلیکیشن می‌توانند با اسکن بارکد QR مخصوص در محلی که نشسته‌اند، سفارش خود را ثبت و هزینه‌ی آن را از کارت اعتباری خود پرداخت کنند. پس از اتمام عملیات خرید، پرسنل خدماتی مرکز ورزشی یا تفریحی، سفارش را در همان محل به مشتری تحویل می‌دهند. در حال حاضر این سیستم خرید در سینماهای استرالیا استفاده شده است. مسترکارت در حال حاضر در حال انجام تبلیغات و عرضه‌ی این اپلیکیشن و سرویس‌های آن به فروشندگان بزرگ است.

شبکه بانکی Banknet

شبکه‌ی بانکی مورد استفاده‌ی مسترکارت، Banknet نام دارد. این شبکه‌ی ارتباطاتی، تمام عرضه‌کنندگان، مشتریان، درگاه‌های پرداخت و مراکز پردازش عملیات پرداخت را در یک شبکه‌ی مالی به هم متصل می‌کند. مرکز عملیاتی این شبکه در شهر سنت لوئیس ایالت میزوری واقع است و تحت استاندارد بین‌المللی ISO 8583فعالیت می‌کند.
شبکه‌ی مسترکارت ساختاری نقطه به نقطه دارد و هر ۲ نقطه‌ای که درخواست اتصال در آن داشته باشند، به کمک شبکه‌ای از نقطه‌های فعال دیگر به هم متصل می‌شوند. این ساختار در علوم شبکه Peer-To-Peer نام دارد. استفاده از این ساختار شبکه باعث می‌شود که بروز مشکل در یکی از مراکز و نقطه‌ها، ضرری به ساختار کلی و ارتباط دیگر بخش‌ها وارد نکند.
برخلاف مسترکارت، ویزا از شبکه‌ای با ساختار ستاره‌ای بهره می‌برد. در این ساختار، بخش‌های فعال در شبکه به مراکز مشخصی متصل می‌شوند و تمامی فرآیندها در این مراکز صورت می‌گیرد. به عبارتی اگر مرکز پردازش دچار مشکل شود، ارتباط نقاط آن مرکز با هم قطع می‌شود. در نتیجه می‌توان گفت ساختار شبکه‌ای مسترکارت انعطاف‌پذیرتر و امن‌تر است.

مشکلات حقوقی و دعواهای قضایی

شرکت‌های مسترکارت و ویزا با وجود رقابت شدیدی که دارند، در زمینه‌ی رویارویی با سرویس‌دهندگان سنتی خدمات بانکی و حل کردن مشکلات قانونی با هم مشترک هستند. بانک‌ها و فروشندگان در طول تاریخ فعالیت این ۲ سرویس شکایت‌های حقوقی زیادی علیه آن‌ها ارائه کرده‌اند که برخی از آن‌ها با مبالغ بسیار زیادی حل و فصل شده‌اند.
یکی از شاکیان بزرگ این شرکت‌ها، سرویس‌دهندگان درگاه‌های پرداخت یا ATM-ها بوده‌اند. این شرکت‌ها ادعا کرده‌اند که مسترکارت و ویزا با وضع قوانین خاص، اجازه‌ی کاهش قیمت خدمات دستگاه‌های ATM را نمی‌دهند. در شکایت بزرگ دیگری که علیه این ۲ شرکت ارائه‌ شد، آن‌ها به‌منظور اصلاح قیمت خدمات پرداخت با کارت، مجبور به پرداخت ۳ میلیارد دلار جریمه به شاکیان شدند. شاکیان این دعوای حقوقی، فروشندگان بزرگی همچون وال‌مارت، Sears و دیگر شرکت‌های بزرگ آمریکایی بودند.

بزرگترین مرکز خرید برند آماده ، واگذاری برند تجاری ، برند آماده مواد غذایی ، فروش برند آرایشی ، خرید برند آرایشی ، فروش برند بهداشتی غذایی ، خرید و فروش برند تجاری در تهران ، کافیست با مشاوران الو برند در تماس باشید ….
مسترکارت مشکلات و دعواهای حقوقی زیادی در ایالات متحده‌ی آمریکا و همین‌طور اروپا داشته است. یکی از تاریخی‌ترین دعواهای حقوقی علیه این شرکت، در سال ۱۹۹۶ برپا شد که طی آن، ۴ میلیون فروشنده به خاطر مجبور شدن به پذیرش کارت‌های اعتباری و افزایش سهم مسترکارت از پرداخت‌های کارتی به دادگاه فدرالشکایت کردند. نتیجه‌ی این شکایت پرداختی میلیارد دلاری توسط مسترکارت بود که به بزرگ‌ترین پرداخت خسارت تاریخ بدل شد.
از شکایت‌های حقوقی دیگر علیه مسترکارت می‌توان به ادعای American Express اشاره کرد که در نهایت نیز مسترکارت را متهم کرد. طبق ادعای این شرکت، بانک‌هایی که با مسترکارت قرارداد داشتند، نمی‌توانستند با امریکن اکسپرس همکاری کنند و این قانون به‌صورت صریح در قراردادهای مسترکارت ذکر می‌شد.

افزایش قیمت تراکنش‌های مالی برای توریست‌هایی که به اروپا سفر می‌کنند نیز از تخلفات در حال پیگیری مسترکارت است. سازمان‌های حقوقی و مالی اروپایی از سال ۲۰۱۳ پیگیر این اتهام هستند و قصد دارند هزینه‌ای که مسترکارت به خاطر تراکنش‌های مالی از گردشگران دریافت می‌کند، کاهش دهند.
مسترکارت در سال ۲۰۱۰ تمام تراکنش‌ها و پرداخت‌ها به سایت ویکی لیکس (WikiLeaks) را مسدود کرد. این اقدام آن‌ها با اعتراضات گسترده‌ی جهانی روبرو شد و باعث شد گروه هکرهای کلاه‌سفید Anonymousحملات متعددی به وب‌سایت‌های مسترکارت و سرورهای آن‌ها صورت دهند. مدافعان حقوق بشر بر این عقیده هستند که این ممنوعیت‌های ایجادشده می‌تواند در جهت سانسور انتشار اطلاعات باشد. در نتیجه‌ی این اعتراضات، شکایت‌های حقوقی متعددی علیه مسترکارت و ویزا مطرح شده‌اند که در حال پیگیری هستند.
یکی از انتقادات بزرگی که در سال‌های اخیر به مسترکارت وارد شده، تفاهم‌نامه‌ی این شرکت با دولت نیجریه است. طی این توافق که در سال ۲۰۱۴ امضا شد، کارت‌های ملی و شناسایی مردم نیجریه به کارت‌های بانکی و اعتباری تبدیل خواهند شد که لوگوی مسترکارت روی آن‌ها درج شده است. منتقدان بر این باورند که این اقدام شبیه به مهر کردن بدن برده‌های آفریقایی توسط صاحبان آمریکایی آن‌ها است.

بزرگترین مرکز خرید برند آماده ، واگذاری برند تجاری ، برند آماده مواد غذایی ، فروش برند آرایشی ، خرید برند آرایشی ، فروش برند بهداشتی غذایی ، خرید و فروش برند تجاری در تهران ، کافیست با مشاوران الو برند در تماس باشید ….

شبکه تبلیغاتی و وضعیت کنونی برند مسترکارت

بزرگترین مرکز خرید برند آماده ، واگذاری برند تجاری ، برند آماده مواد غذایی ، فروش برند آرایشی ، خرید برند آرایشی ، فروش برند بهداشتی غذایی ، خرید و فروش برند تجاری در تهران ، کافیست با مشاوران الو برند در تماس باشید ….مسترکارت در حال حاضر با شعار رقابتی «بدون قیمت (Priceless)» فعالیت می‌کند. عبارت تبلیغاتی این شرکت نیز به این صورت است: «برخی چیزها را نمی‌توان با پول خرید، برای بقیه‌ی موارد می‌توان از مسترکارت استفاده کرد.» این کمپین تبلیغاتی برای اولین بار در سال ۱۹۹۷ اجرا شد و عنوان Priceless نیز به نام شرکت مسترکارت ثبت شده است. حتی این کمپین تبلیغاتی نیز از گزند شکایت‌های حقوقی در امان نبود. ۴ سال قبل از شروع کمپین مسترکارت، کمپینی تبلیغاتی در کشور پاراگوئه با همین جمله شروع به فعالیت کرده بود. طراح این کمپین که آن را برای شرکت خدمات مالی Bancard طراحی کرده بود، شکایتی علیه مسترکارت ارائه کرد.
مسترکارت در حال حاضر ارزشی تقریبا دوسوم رقیب دیرینه‌ی خود یعنی ویزا کارت دارد؛ اما تلاش‌های گسترده و حضور در بازارهای جدید می‌‌تواند آن‌ها را به کسب مقام برتر در صنعت خدمات مالی امیدوار کند. درآمد اصلی شرکت‌های همچون مسترکارت، درصدی از مبالغ تراکنش کارت‌ها است که از فروشندگان دریافت می‌شود.
مسترکارت به‌عنوان اسپانسر تیم‌های مختلف ورزشی و رویدادهای بزرگ نیز فعالیت می‌کند. جام قهرمانان اروپا، یکی از بزرگ‌ترین این رویدادها است. این شرکت تا سال ۲۰۰۷ به‌عنوان اسپانسر جام جهانی فوتبال نیز فعالیت می‌کرد که پس از یک دعوای حقوقی آن را به رقیب خود یعنی Visa واگذار کرد.