الو برند مرکز فروش برند تجاری در ایران ثبت برند تجاری واگذاری برند خرید برند آماده لبنیات خرید برند تجاری آرایشی - اداره مالکیت معنوی - مرکز خرید و فروش برند خرید برند تجاری آماده فرست رویال www.alo-brand.com

اگر به دنبال خریداری برند آماده ، فروش برند اماده ، خرید برند فروشی ، فروش نام برند ، برند فروشی مواد غذایی ، برند صنایع غذایی هستین کافیه با مشاوران الو برند در تماس باشید ...

اگر به دنبال خریداری برند آماده ، فروش برند اماده ، خرید برند فروشی ، فروش نام برند ، برند فروشی مواد غذایی ، برند صنایع غذایی هستین کافیه با مشاوران الو برند در تماس باشید …

با گذشت زمان، تولیدکنندگان بیشتر به این نتیجه می‌رسیدند که تبلیغ می‌تواند کمک شایانی به درآمد کند؛ یعنی راهی که سریع، معادله عرضه و تقاضا را به نفع تقاضا بالا می‌برد. المان‌های زیادی در تبلیغات وجود داشت که می‌توانست مشتری را به خرید محصول مورد نظر قانع کند.
در ابتدا بسیاری از این المان‌ها در موسیقی‌های خاص، استفاده از رنگ‌ها و تصویرسازی خلاصه می‌شد اما رفته رفته تبلیغات پای خود را فراتر از آنچه که بود،‌ گذاشت و به کلیپ‌ها و نماهنگ‌هایی رسید که حالا دیگر جنبه سمعی و بصری برای بیننده ایجاد می‌کردند. شعرهایی که با آن‌ها میکس می‌شد و مخاطب را وادار می‌داشت تا آن را ملکه ذهن خود کند.

وقتی عکاسی جای تصویرسازی را گرفت

اگر به دنبال خریداری برند آماده ، فروش برند اماده ، خرید برند فروشی ، فروش نام برند ، برند فروشی مواد غذایی ، برند صنایع غذایی هستین کافیه با مشاوران الو برند در تماس باشید …به تدریج عکاسی و طراحی پوسترهای تبلیغاتی با هزینه‌ای معقول‌تر می‌رفت که جایگزین تبلیغات تلویزیونی شود. پوسترهایی که می‌توانست مولفه‌های آزادتری نسبت به تبلیغات تلویزیونی داشته باشد. حضور برندهایی که با چهره‌های معروف تزیین می‌شدند و بار تبلیغاتی را بالا می‌بردند.
اما در دهه حاضر تبلیغات نوین شده‌اند، همانطور که البرت لاسکر به عنوان پدر تبلیغات نوین می‌گوید: «تبلیغات عبارت است از فروشنده در پشت دستگاه چاپ». در این دوره دیگر تبلیغات تنها به تجارت محدود نمی‌شود بلکه یک «هنر تجاری» است، هنر تجاری‌ای که همراه با کاربری و مصارف تجاری پیش می‌رود. مثل پوسترسازی برای تبلیغ، طراحی بسته‌بندی، طراحی برای کاغذدیواری، تصویرسازی برای تقویم و مجله و… .

سلبریتی‌ها وارد می‌شوند

اگر به دنبال خریداری برند آماده ، فروش برند اماده ، خرید برند فروشی ، فروش نام برند ، برند فروشی مواد غذایی ، برند صنایع غذایی هستین کافیه با مشاوران الو برند در تماس باشید … از آنجا که تولیدکننده در تولید حریص است و اگر فروش نداشته باشد از تولیدش کاسته می‌شود، برای فروش هر چه بیشتر خود هر روز به دنبال راه جدید تبلیغاتی است و حالا دیگر از سلبریتی‌ها، برای بالا بردن فروش استفاده می‌کند. با اینکه هزینه زیادی را هم برای این کار متحمل می‌شود اما چهره یک هنرمند و یا یک ورزشکار، فروش محصول او را تضمین می‌کند. البته با این نگاه که این روند با فاصله زیادی از کشورهای دیگر در ایران رایج شد.
اگر به دنبال خریداری برند آماده ، فروش برند اماده ، خرید برند فروشی ، فروش نام برند ، برند فروشی مواد غذایی ، برند صنایع غذایی هستین کافیه با مشاوران الو برند در تماس باشید …همه ما تبلیغات برندهای خارجی با حضور ستاره‌های دنیای سینما و ورزش را به خاطر داریم؛ مثلا تبلیغ «روغن موتور کاسترول» با حضور دیوید بکهام، یا تبلیغ «نایک» با حضور کریس رونالدو، یا تبلیغات «پپسی» و «آدیداس» با حضور لیونل مسی و حتی تبلیغ «ژیلت» با حضور راجر فدرر تنیسور مشهور جهان. با این حال در کشور ما هرگز قوانین و ضوابط مشخصی در زمینه حضور چهره‌های هنری و ورزشی در تبلیغات وجود نداشته است؛ درست است که در دو دهه گذشته این راهکار در ایران هم داشت تبدیل به روندی راجع می‌شد اما مدتی بعد به دلایلی این کار برای سلبریتی‌ها ممنوع شد، تا جایی که موجبات نزدیک شدن چهره‌های سرشناس ایرانی به تبلیغات شبکه‌های ماهواره‌ای را فراهم آورد و شاید به همین خاطر بود که بالاخره دستور لغو این ممنوعیت صادر گردید. لغو ممنوعیتی که راه را برای خیلی از سلبریتی‌ها باز کرد و برای آن‌ها یک منبع درآمد دیگر محسوب شد.

مشتری‌ اعتماد می‌کند؛ اما …

اگر به دنبال خریداری برند آماده ، فروش برند اماده ، خرید برند فروشی ، فروش نام برند ، برند فروشی مواد غذایی ، برند صنایع غذایی هستین کافیه با مشاوران الو برند در تماس باشید …تصاویر بازیگران و چهره‌های مشهور بین‌المللی معمولا به دلیل همین چهره بودن و البته محبوبیتی که در میان عامه مردم کسب کرده‌اند و حس اطمینانی که نسبت به آن‌ها در جامعه وجود دارد در سراسر دنیا برای امور تبلیغات تلویزیونی، مجلات، بیلبوردها مورد استفاده قرار می‌گیرد. عمده مردم با نگاه به این تصاویر و اطمینان از اینکه بازیگر یا چهره مورد علاقه آن‌ها محصول با کیفیت را تبلیغ می‌کند با اشتیاق بیشتری محصول مورد نظر خود را تهیه می‌کنند.
امروزه با توجه به اینکه فروش بالاتر تنها هدف برندها است و رقابت در میان برندها هر روز شدیدتر می‌شود اما استفاده از چهره‌های تبلیغاتی محبوب آن چنان هم تضمین کننده کیفیت بالای آن‌ها نیست و فقط شیوه‌ای در جهت فروش بیشتر است، با این حال این شیوه تبلیغاتی همچنان بسیار پرطرفدار است.
بر اساس این گزارش نگاهی می‌اندازیم به سلبریتی‌های تبلیغ کننده که احتمالا با نگاهی به دیوارهای شهر، نام آنها را به خاطر خواهید آورد.

جمشید مشایخی

اگر به دنبال خریداری برند آماده ، فروش برند اماده ، خرید برند فروشی ، فروش نام برند ، برند فروشی مواد غذایی ، برند صنایع غذایی هستین کافیه با مشاوران الو برند در تماس باشید …درست سال ۸۲ بود که اولین تصاویر از چهره هنرمندان روی بیلبوردها رفت. در آن سال تصویری از جمشید مشایخی را در پوسترها و بیلبوردهای تبلیغاتی می‌دیدیم که یک برند کولر گازی را تبلیغ می‌کرد. کاری که شاید از نگاه خیلی از هم نسل‌های او وجهه هنری‌اش را زیر سوال می‌برد اما همین بس که اقدام او، راه را برای هنرمندان دیگر در این کار باز کرد.

محمدرضا گلزار

در سال‌های نه چندان دور، نام محمدرضا گلزار برای تضمین فروش هر فیلمی کفایت می‌کرد. اما هرگز، سینما تنها دغدغه این بازیگر نبود. گلزار همیشه یک چهره ایده‌آل برای تبلیغات کمپانی‌ها بوده است که سال‌ها قبل برای چند کمپانی ایرانی تبلیغ کرد اما حالا دیگر او تنها سفیر برندهای خارجی است. «گام باتلر» بیشترین همکاری تبلیغاتی را با او انجام می‌دهد. یک شرکت دارویی که تصویر بازیگر شناخته شده ایرانی را به شعارهای تبلیغاتی انگلیسی‌اش می‌چسباند.
پیش از این محمدرضا گلزار را در تبلیغات برند «ایکات» می‌دیدیم. تبلیغات او در بیلبوردهای شهری جزو اولین سلبریتی‌هایی بود که وارد این عرصه شدند. همچنین گلزار چهره تبلیغاتی نوشابه انرژی زای «هایپ» و برند “G.U.M” نیز محسوب می‌شود.

بهرام رادان

در آخرین روزهای قبل از ممنوعیت تبلیغ برای بازیگرها، تصویر بهرام رادان روی بیلبوردهای بزرگ تهران دیده می‌شد و حالا که این ممنوعیت برطرف شده، او بار دیگر به چهره اول یک برند تبدیل شده است.
رادان قراردادی را با نوین چرم به امضا رسانده و تابلوهای تبلیغاتی این تولیدی لباس چرم با حضور رادان چه در فروشگاه‌های این برند و چه در بیلبوردهای سطح شهر به وضوح دیده می‌شوند. رادان در حال حاضر مرد اول تبلیغاتی سلبریتی‌ها است. چهره‌ای جذاب روی بنرهایی که از مردم می‌خواهد ست بپوشند و جایزه بگیرند. همکاری آقای بازیگر با نوین چرم به همین جا خلاصه نمی‌شود. او یکی از مدل های عکس در ژورنال این تولیدی نیز هست و در چند تیزر نوین چرم نیز بازی کرده است.

مهران مدیری

درست در روزهایی که حضور بازیگرها در تبلیغ‌های شهر جدی شده بود و همه برندها برای جلب چهره‌های شناخته شده از هم سبقت می‌گرفتند؛ چای عرفان به سراغ مهران مدیری رفت و با او قرارداد امضا کرد.
گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد این قرارداد وجود داشت و پاپاراتزی‌ها (عکاسان مدلینگ) مبلغ آن را ۱۰۰ میلیون تومان عنوان می‌کردند که در آن مقطع زمانی، مبلغی باورنکردنی محسوب می‌شد و به مراتب بیش از دستمزد بازی و کارگردانی مدیری در سریال‌های ۹۰ قسمتی‌اش بود.

حمید گودرزی

همه ما در شهر تهران با تبلیغات گروه مبلمان «آیسا» برخورد کردیم، حمید گودرزی از دیگر چهره‌هایی است که برای تبلیغ این برند از مبلمان انتخاب شده بود.

رضا یزدانی

علاقمندان این خواننده پرکار پاپ، در همه این سال‌ها او را فقط در لباس‌های چرم دیده‌اند. شاید باورکردنی نباشد اما رضا یزدانی هیچ وقت بدون لباس، مچ بند، کفش و به طور کلی تولیدات چرم، هیچ کنسرتی برگزار نکرده است. یزدانی از چند سال قبل با نوین چرم قرارداد امضا کرده و تبدیل به مدل تبلیغاتی این برند شده است. با این وجود او در مصاحبه‌های اخیرش دست روی این نکته گذاشته که این قرارداد دلیل اصرارش به پوشیدن لباس‌های چرم نیست و او از مدت‌ها قبل به چرم پوشیدن علاقه زیادی داشته است؛ پوششی که با استایل کارهای او نیز هم‌خوانی دارد.

پوریا پورسرخ

«مون بلان»؛ این کمپانی لوکس در تولید نوشت افزارهای خاص، جواهرات، عینک‌های آفتابی و محصولات چرمی در دنیا کم نظیر است. این برند در همه کشورهای دنیا، تبلیغات خاص خودش را دارد و در ایران نیز پوریا پورسرخ اصلی‌ترین سفیر آنها به شمار می‌رود.
پورسرخ به همراه تعداد دیگری از ستاره‌ها در مراسم افتتاحیه یکی از مراکز این برند در تهران نیز حضور فعالی داشت.

اگر به دنبال خریداری برند آماده ، فروش برند اماده ، خرید برند فروشی ، فروش نام برند ، برند فروشی مواد غذایی ، برند صنایع غذایی هستین کافیه با مشاوران الو برند در تماس باشید …

امیرعلی دانایی

حتما یادتان می‌آید چند سال پیش عکس تعداد چشمگیری از بیلبوردهای شهری به پسر جوانی با دندان‌های سفید و لبخندی ملیح اختصاص یافته بود که بینندگان را به استفاده از مسواک «رویال» دعوت می‌کرد. آن جوان که بعدها با سریال «کلاه پهلوی» به همگان معرفی شد کسی نبود جز امیرعلی دانایی که به عنوان یک مدل ایرانی فعالیت می‌کرد.

اگر به دنبال خریداری برند آماده ، فروش برند اماده ، خرید برند فروشی ، فروش نام برند ، برند فروشی مواد غذایی ، برند صنایع غذایی هستین کافیه با مشاوران الو برند در تماس باشید …
دانایی پیش از حضور در تبلیغ رویال، زمانی که ۱۸ ساله بود، به عنوان مدل با برند «کاسیو» همکاری می‌کرده و بعدها هم بعد از چند سال دوری از وطن سر از بیلبوردهای «ایکات» درآورد. او در یکی از گفتگوهایش گفته بود همیشه دوست داشته در تبلیغات حضور داشته باشد و سر از همه بیلبوردها دربیاورد. این اتفاق برای دانایی با مسواک «رویال» افتاد؛ تبلیغی که رکورد در ایران را با ۱۲۰ بیلبورد از جنوب تا شمال کشور شکست که فقط ۴۳ بیلبورد در تهران داشت.

رضا کیانیان

رضا کیانیان، بازیگر مطرح سینما، تلویزیون و تئاتر، برای نخستین بار پای به عرصه تبلیغات گذاشت و همکاری خود را با یکی از برندهای مطرح در حوزه تولید دمنوش‌های گیاهی با عنوان «نیوشا» آغاز کرد.
رضا کیانیان، از حامیان جدی محیط زیست در کشور، با پیشینه‌ای قابل توجه در عرصه‌های هنری، اجتماعی و فرهنگی، در میان مردم به عنوان چهره‌ای خاص شناخته می‌شود و در سالیان اخیر نیز با راه‌اندازی کمپین نجات دریاچه ارومیه، توجه افکار عمومی و بین‌المللی را به بحران حال حاضر این دریاچه جلب کرده است.
از شعارهای موجود در تبلیغات اینگونه نظر می‌رسد که آنها با توجه با ایرانی و گیاهی بودن محصولات، موفق به جلب نظر رضا کیانیان در جهت همکاری گردیده‌اند.
کیانیان از حامیان سرسخت تولید ملی نیز شناخته می‌شود و همواره بر اهمیت حمایت از تولیدکنندگان بخش خصوصی داخلی تاکید کرده است و از این جهت به نظر می‌رسد با قبول مشارکت با این شرکت، سعی در تشویق و تقویت تولید ملی نیز داشته است.

بنیامین بهادری

بعد از معروف شدن آلبوم «بنیامین ۸۵»، این خواننده پیشنهادهای زیادی برای انجام کارهای تصویری داشت اما همیشه در مقابل آن‌ها مقاومت کرد و علاوه بر ویدئو نساختن، کنسرت نیز برگزار نکرد. در آن مقطع زمانی، شبکه‌های اجتماعی نیز به گستردگی امروز نبودند و اساسا مردم شانس زیادی برای تماشای تصویر سلبریتی محبوبشان نداشتند. شاید به همین خاطر بود که تبلیغات شهری بنیامین، برای برند لوازم خانگی «بیم»، با استقبال گسترده‌ای رو به رو شد.
«دنیا دیگه مثل تو نداره» بخشی از آهنگ معروف بنیامین بهادری به عنوان جمله تبلیغاتی برند «بیم» در نظر گرفته شد.

بهاره رهنما

بهاره رهنما که چندی قبل به عنوان مدل یک برند مانتو در فضای مجازی مطرح شده بود، همکاری‌اش با برند «این لی» را آغاز کرد. البته این بازیگر با چند برند دیگر در زمینه لباس، طلا هم همکاری می‌کند.

اگر به دنبال خریداری برند آماده ، فروش برند اماده ، خرید برند فروشی ، فروش نام برند ، برند فروشی مواد غذایی ، برند صنایع غذایی هستین کافیه با مشاوران الو برند در تماس باشید …

ایرج نوذری

آنهایی که مخاطب پر و پا قرص برنامه‌های تلویزیونی بودند حتما مسابقه «ستاره‌ها» با اجرای ایرج نوذری را به خاطر می‌آورند؛ مسابقه‌ای که پای نوذری را هم به عنوان یک بازیگر خوش چهره و خوش استایل به تبلیغات باز کرد و او را در لیست چهره‌هایی قرار داد که یک برند را تبلیغ می‌کنند.
عکس نوذری برای تبلیغ فرش «ستاره کویر یزد» روی بیلبوردها رفت و به دلیل اینکه او در آن سال‌ها همزمان اجرای مسابقه ستاره‌ها را نیز برعهده داشت، توجه افراد بیشتری را نسبت به برندی که او تبلیغ‌اش می‌کرد جذب کرد.

اگر به دنبال خریداری برند آماده ، فروش برند اماده ، خرید برند فروشی ، فروش نام برند ، برند فروشی مواد غذایی ، برند صنایع غذایی هستین کافیه با مشاوران الو برند در تماس باشید …

سیروان خسروی

«صدای سکوت رساتر است». اینکه تصویر یک خواننده را در کنار جمله‌ای شبیه این تماشا کنیم، در نگاه اول کمی عجیب به نظر می‌رسد اما در دنیای تبلیغات، غیرممکن معمولا آخرین کلمه‌ای است که باید به آن فکر کرد.
سیروان خسروی از مدتی قبل با کمپانی تولید اسپری «اکس» همکاری تجاری دارد. آن‌ها از این خواننده پرمخاطب ایرانی در پس‌زمینه پوسترهای سیاه تبلیغاتی‌شان استفاده می‌کنند اما این تنها زمینه ارتباط کاری این برند با سیروان نیست.
«اکس» در یک وب سایت جداگانه سوالاتی در مورد سیروان از طرفداران او می‌پرسد و قرار است بخشی از بلیت‌های کنسرت او را به مخاطبانی که پاسخ درست می‌دهند، هدیه کند.

الیکا عبدالرزاقی و امین زندگانی

تنها برنامه‌های تلویزیونی نیستند که به دعوت از این زوج علاقه دارند. آن‌ها برای برندها نیز هدف خوشایندی تلقی می‌شوند. امین زندگانی و الیکا عبدالرزاقی، روی پوستر تبلیغاتی افتتاحیه «ریباک» پالادیوم حضور داشتند تا جمعیت بیشتری را به افتتاحیه این فروشگاه بکشانند. آن‌ها روز افتتاح نیز با لباس‌های تولیدی کمپانی مشهور ریباک در کنار مردم حاضر شدند و با بسیاری از آنها عکس گرفتند. این شاید سرآغاز برنامه‌های تبلیغاتی آن‌ها برای آینده باشد. زوجی که می‌توانند فرصت دیده شدن را به هر برندی بدهند.

اگر به دنبال خریداری برند آماده ، فروش برند اماده ، خرید برند فروشی ، فروش نام برند ، برند فروشی مواد غذایی ، برند صنایع غذایی هستین کافیه با مشاوران الو برند در تماس باشید …

بهنوش بختیاری

چندی پیش بهنوش بختیاری نیز مدل تبلیغات یکی از معروف‌ترین برندهای ایرانی شد. کیف و کفش «پاندورا»، برندی است که بختیاری در عکس‌های تبلیغاتی آن حضور دارد. وی پس از انتشار عکسی از شغل جدیدش، متن زیر را در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت: «مشغولیتی که حالمو خوب کرده و افتخار می‌کنم که از برند ایرانی و تولید داخلی کشورم حمایت می‌کنم. انشاالله در سال جدید در همه شهرستان‌ها نمایندگی خواهیم داشت.»

مهناز افشار

برندهای خارجی با توجه به اینکه امکان پخش تیزر تبلیغاتی بین‌المللی خود را در کشور ما ندارند و از تصاویر مدل‌های خارجی بدون حجاب هم نمی‌توان بر روی بیلبوردها استفاده کرد از ستارگان محبوب داخلی برای تبلیغ محصولات خود بهره می‌گیرند. مهناز افشار را که پیش از این در بسیاری از بیلبوردهای ساعت «شانزلیزه» سوئیسی دیده‌ایم، این بار با حضور دخترش در تبلیغ پوشک بچه «پمپرز» بازی کرده است.

اگر به دنبال خریداری برند آماده ، فروش برند اماده ، خرید برند فروشی ، فروش نام برند ، برند فروشی مواد غذایی ، برند صنایع غذایی هستین کافیه با مشاوران الو برند در تماس باشید …

اگر می‌خواهید نسل جوان را جذب کنید، باید ثابت کنید قابل‌اعتماد هستید.

جوانان امروز شرکت‌ها را باور ندارند؛ به همین علت بسیاری از تلاش‌ها و حرکت‌های بازاریابی که برای جذب آن‌ها صورت می‌گیرد با شکست مواجه می‌شود. آن‌ها از کجا باید بدانند که شما یک شرکت بزرگِ دیگر نیستید که از پایین آمدن قیمت نفت یا از جنگ‌های تمام‌نشدنی در گوشه و کنار دنیا  سود می‌برد یا اینکه به دنبال ترفندی برای بالا بردن هزینه‌های بهداشت و سلامت نیستید؟ یا اینکه یک شرکت دیگر نیستید که هزینه‌های میلیون دلاری‌اش به محیط‌زیست آسیب می‌زند؟
اگر شما نمی‌دانید بسیاری از شرکت‌ها مسئول اصلی صدمات جبران‌ناپذیری هستند که کره‌ی زمین با آن مواجه است، چطور می‌خواهید با بازاریابی مدرن خود نسل جوان را جذب کنید؟
نسل جوان امروز، تحصیل‌کرده‌ترین و کاراترین نسل همیشه‌ی تاریخ است؛ اما به لحاظ مالی پیشرفت نمی‌کند. به نظر می‌آید این نسل درنهایت موفق می‌شود همان‌قدر کسب درآمد کند که پدرانشان سه دهه پیش پول درمی‌آوردند. از طرفی اجاره‌های سرسام‌آور باعث شده است هفتاد درصد این نسل به کمک مالی والدینشان وابسته باشند. بسیاری از مشاغل موجود در بازار حتی به جوانانی که تحصیلات بالایی دارند، شغل‌های رده پایین و دستمزد کمی پیشنهاد می‌کنند. متأسفانه این روند در شرکت‌های بزرگ هم دیده می‌شود.
بنابراین اگر شما یک برند معروف با استراتژی‌های بازاریابی ضربه ناپذیر هستید، لازم نیست انتظار داشته باشید جوانان هم به شما اهمیت بدهند! اولویت‌های نسل جوان عدالت اجتماعی و کیفیت زندگی هستند، همان مسائلی که شرکت‌های بزرگ روزبه‌روز از آن‌ها دورتر می‌شوند.

بازاریابان دلسرد می‌شوند

در یک سال گذشته، اغلب تلاش‌های متخصصین بازاریابی برای جذب تعامل نسل جوان در کمپین‌های معرفی کالا و خدمات بی‌نتیجه مانده است. شرکت‌های معروف، بازاریابی محتوای خود را سه برابر کرده‌اند به این امید که شبکه‌های اجتماعی بتوانند نظر این نسل را جلب کنند؛ ولی به نظر می‌آید توجه آن‌ها به همین راحتی دست‌یافتنی نیست.
جالب این‌که انگار هیچ خط پایانی برای این انفعال وجود ندارد. پیش‌بینی می‌شود نسل جوان همچنان در برابر تلاش‌های بازاریابی آتی بی‌تفاوت باقی بماند. تنها ۲.۱۱ درصد محتوایی که به‌منظور بازاریابی در فیس‌بوک به اشتراک گذاشته می‌شود بازخورد مثبت می‌بیند و البته فیس‌بوک از پولی که بابت این تبلیغات کسب می‌کند به‌هیچ‌وجه ناراضی نیست. با چنین چشم‌انداز تاریکی، چطور یک شرکت می‌تواند به اهداف خود دست پیدا کند؟

بگذارید مشتریان به‌جای شما حرف بزنند

برای شروع فرض می‌کنیم شما یک برند عالی هستید که تلاش می‌کنید تغییرات مثبتی در جهان اتفاق بیفتد. شما تلاش می‌کنید خدمات مفید را بدون آسیب زدن به محیط‌ زیست به مشتریان خود ارائه کنید. ولی شاید بهتر است به‌جای اینکه مدام از خودتان تعریف کنید، بگذارید نسل جوان شرح‌ حال خودش را بگوید. این همان ایده‌ای است که تحت عنوان «محتوای تولیدشده توسط کاربر (UGC)» تعریف می‌شود و یکی از معدود استراتژی‌های بازاریابی است که در تعامل با نسل جوان موفق عمل می‌کند.

اگر به دنبال خریداری برند آماده ، فروش برند اماده ، خرید برند فروشی ، فروش نام برند ، برند فروشی مواد غذایی ، برند صنایع غذایی هستین کافیه با مشاوران الو برند در تماس باشید …
به‌عنوان یک مثال خوب می‌توان از بخش مد و لباس شرکت باربری (Burberry) نام برد که از مصرف‌کنندگان خواست عکس‌های خود را با لباس‌های این برند، با هر سبکی که دوست دارند و در هر محیطی که می‌پسندند؛ آپلود کنند. درواقع این شرکت به‌جای اینکه سبک خاصی برای مصرف پیشنهاد بدهد، از سلایق شخصی جوانان استقبال کرد و نتیجه این بود که تا پایان فصل، شاهد افزایش ۵۰ درصدی  فروش خود بود. این کمپین و موارد مشابه آن، خوب جواب می‌گیرند؛ چون جوانان مشتاق به اشتراک‌گذاری نظرات و تجربیات خود هستند. احتمال اینکه یک جوان لباسی را پس از دیدن پست دوستش خریداری کند، ۶۸ درصد بیشتر از تبلیغات عادی است و UGC می‌تواند این رقم را تا ۸۴ درصد بالا ببرد.

اگر به دنبال خریداری برند آماده ، فروش برند اماده ، خرید برند فروشی ، فروش نام برند ، برند فروشی مواد غذایی ، برند صنایع غذایی هستین کافیه با مشاوران الو برند در تماس باشید …

جوانان به نظرات دیگر مصرف‌کنندگان اعتماد دارند و بر این باورند که دیگران هم به صداقت آن‌ها ایمان‌ دارند. مرور دیدگاه‌های ویرایش نشده مصرف‌کنندگان عادی (حتی با غلط‌های تایپی و املایی) برای آن‌ها معتبرتر از هر توصیف دیگری است. پس با ارائه توضیحات جزئی و آماری وقت خود را هدر ندهید.
استراتژی شما باید بازتاب نظرات مصرف‌کنندگان باشد. حتی برندهای معروف جهانی مثل استارباکس، کوکاکولاو اپل با به‌کارگیری UCGG فروش خود را تضمین‌شده‌تر می‌بینند و البته انتشار و نمایش محتوای تولیدی کاربران برای شرکت‌های تخصصی کوچک، به همان خوبی بازدهی دارد. نظرات و دیدگاه‌های مصرف‌کنندگان را به نقطه کانونی تبلیغات خود تبدیل کنید و در رسانه‌های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.
یک مثال عالی از نتایج مثبت این روش، مک‌دونالد بود که از مصرف‌کنندگان خواست با محصولات این شرکت عکس سلفی بگیرند و بعد نمایشگاهی برای به تصویر کشیدن این عکس‌ها برپا کرد. این برند با به اشتراک‌گذاری عکس‌های شخصی مصرف‌کنندگان، احساس نوستالژیک تولیدات پیشین خود و روند بهبودی خدماتش را تا به امروز نشان داد و توانست با استفاده از UCG و پرداخت هزینه‌ی مناسب به شبکه‌های دیجیتال خود، ثروتی قابل‌توجه از افزایش فروش به دست آورد.

اگر به دنبال خریداری برند آماده ، فروش برند اماده ، خرید برند فروشی ، فروش نام برند ، برند فروشی مواد غذایی ، برند صنایع غذایی هستین کافیه با مشاوران الو برند در تماس باشید …
به یاد داشته باشید این نسل قبل بود که برای خرید کردن به فروشگاه می‌رفت. نسل جدید ترجیح می‌دهد بیشتر خریدهای خود را آنلاین انجام دهد؛ پس تجربیات مصرف‌کنندگان را به تصویر بکشید و بگذارید خود آن‌ها کار بازاریابی شما را انجام دهند. اگر آن‌ها محصولات شما را دوست داشته باشند، از به اشتراک‌گذاری علاقه‌ی خود لذت هم می‌برند. اگر شما اعتماد نسل جوان را با خود همراه کنید، آن‌ها هم به برند تجاری شما وفادار می‌مانند.

در به‌کارگیری UCG خلاق عمل کنید

خودتان را به یک هشتگ محدود نکنید. ایده‌های جدیدی پیدا کنید، مثل کاری که کمپانی فاکس با همکاری اسنپ‌چت برای فروش بیشتر فیلم «مردان ایکس: آخرالزمان» انجام داد. آن‌ها ماسک‌های جدیدی از شخصیت‌های اول فیلم را به فیلترهای اسنپ‌چت اضافه کردند تا مردم بتوانند با آن‌ها عکس سلفی بگیرند و با دوستان خود به اشتراک بگذارند. این استراتژی آن‌ها موفق شد تعداد تماشاگران فیلم را به ۲۵۱ میلیون نفر برساند که یک نرخ مشارکت ۸۴ درصدی است.
شما با استفاده از محتوای تولیدی مخاطبان، پول خود را در رویکردهایی خرج می‌کنید که برایتان بازدهی خواهند داشت. جوانان شاید به شرکت‌ها و برندها بی‌اعتماد باشند؛ اما به یکدیگر اعتماد دارند و از به اشتراک‌گذاری تمام تجربه‌های خود لذت می‌برند.

کسب و کارتان را به سبک کمپانی ایکیا متحول کنید!

کمپانی سوئدی ایکیا در زمینه تولید مبلمان و سایر لوازم منزل فعالیت داشته و یکی از بزرگ ترین شرکت های خرده فروشی مبلمان در دنیا به شمار می رود.

این شرکت در سال ۱۹۴۳ توسط اینگوار کامپراد در سوئد تأسیس شد. دفتر مرکزی ایکیا در هلند واقع شده است.

چشم انداز

اگر به دنبال خریداری برند آماده ، فروش برند اماده ، خرید برند فروشی ، فروش نام برند ، برند فروشی مواد غذایی ، برند صنایع غذایی هستین کافیه با مشاوران الو برند در تماس باشید … چشم انداز کمپانی هایی مثل ایکیا، براساس اهدافی که آن کسب وکار در پی دستیابی به آن است، ایجاد می شود. چشم انداز، جایگاه یک کسب کار را مشخص می‎کند و بهترین راه برای رسیدن به موفقیت را نشان می دهد. مدیران ایکیا به دنبال اطمینان خاطر از دسترسی محصولات خود و راحت تر کردن زندگی روزمره مصرف کنندگان‎شان هستند. به گفته آنها، ایکیا سرمایه خود را روی ایجاد فروشگاه‎های جدید و توسعه محصول متمرکز کرده و دائما قیمت‎ها را برای رفاه حال مشتریانش کاهش می‎دهد.

کلیه کسب‎وکارها همچنین بیانیه ماموریتی دارند که چشم انداز آن دستیابی به تمام اهدافی است که آن شرکت در پی آن است. بیانیه ماموریت، آنچه را که یک کسب و کار قصد انجام آن را دارد و نحوه انجام آن را، دربر می‎گیرد. چشم انداز و بیانیه ماموریت، هر دو اهداف کلی شرکت را مشخص می‎کنند.

تولید مبلمان و وسایل خانگی با قیمت‎هایی مناسب، از جمله چشم اندازهای اصلی این کمپانی به شمار می‎رود. توسعه محصول ایکیا براساس تولید محصولاتی است که از لحاظ قیمت به صرفه بوده، طراحی مناسبی داشته و برای همگان در دسترس باشد. هدف ایکیا این است که روز به روز محصولاتی بهتر و اقتصادی‎تر تولید کند.

ارزش ها

اگر به دنبال خریداری برند آماده ، فروش برند اماده ، خرید برند فروشی ، فروش نام برند ، برند فروشی مواد غذایی ، برند صنایع غذایی هستین کافیه با مشاوران الو برند در تماس باشید … داشتن چشم انداز و بیانیه ماموریت اهمیت ویژه‎ای دارد، اما یک کسب و کار به مجموعه‎ای از ارزش‎ها نیز نیازمند است.

ارزش‎ها شامل باورها و قوانینی است که فعالیت‎ها و نحوه اداره یک کسب‎وکار را تحت تأثیر قرار می‎دهد. ارزش‎های ایکیا تمام فعالیت‎های آن را هدایت کرده و بر این باور استوار است که هر فردی ویژگی ارزشمندی در وجود خود برای ارائه دارد. این ارزش‎ها به تثبیت فرهنگ سبر

ازمانی کمک می‎کند. فرهنگ شامل اعتقادات، رفتار‎ها و برنامه‎هایی است که ویژگی‎های یک کمپانی را شامل می‎شود. برای ایکیا، فرهنگ سازمان براساس روحیه کار تیمی ایجاد شده است.

یکی از راه‎هایی که ایکیا به کمک آن نیازهای مشتریان خود را درک می‎کند، بررسی منازل است. سالانه چندین خانه به وسیله این کمپانی بازدید می‎شود تا از این طریق، ایده‎های لازم برای ساخت محصولات، طبق نیاز مصرف‎کنندگان را به دست آورند.
این ایده‎ها مستقیما طی مراحل ساخت محصولات، مورد استفاده قرار می‎گیرد. به عقیده موسس این کمپانی، ملاقات با مردم در منازل‎شان، بهترین راه درک نیازها، رویاها و شرایط زندگی آنها است.

ایکیا بر این باور است که کار کردن در کنار هم مفید بوده و همکاران مشکلاتی را که به نظر غیرقابل حل می‎آیند برطرف خواهند کرد. برای مثال، از همان مراحل اولیه طراحی، تولید‎کنندگان و طراحان شامل تیم تکنیسین‎ها و کارشناسان هستند. این همکاری‎ها و درکنار هم بودن‎ها کمک می‎کند تا این کمپانی، به تولید محصولات مقرون به صرفه ادامه داده و از به روز‎ترین روش‎ها برای تولیدات خود بهره ببرد.

از جمله ارزش‎های ایکیا به این موارد می توان اشاره کرد:

آگاهی از قیمت: توجه به این ارزش، برای پایین نگه داشتن قیمت‎ها لازم است.

اگر به دنبال خریداری برند آماده ، فروش برند اماده ، خرید برند فروشی ، فروش نام برند ، برند فروشی مواد غذایی ، برند صنایع غذایی هستین کافیه با مشاوران الو برند در تماس باشید … در کنار هم بودن: این ارزش به احترام متقابل بین کارکنان، مصرف‎کنندگان و تأمین کنندگان تأکید دارد. ایکیا مستقیما با تأمین کنندگان و داخل کارخانه ها، همکاری می‎کند.

این کار کمپانی را قادر می‎سازد تا بهترین، مقرون به صرفه‎ترین و خلاقانه‎ترین روش‎ها را برای پیاده‎سازی ایده‎های طراحی محصول ارائه دهد. به عقیده آنها، این کار به ایکیا اجازه می‎دهد تا در زمینه طراحی، بسته‎بندی و پخش، هوشمندانه‎تر عمل کند.

ارزش‎های ایکیا، این شرکت را در کلیه فعالیت‎هایش هدایت کرده و این امکان را به آنها می‎دهد تا استانداردهای بالای خود را حفظ و موفق عمل کنند.

ماموریت

ماموریت یک کمپانی براساس چشم‎انداز و ارزش‎های آن ایجاد می‎شود. ماموریت ایکیا بر توسعه بلند مدت شرکت تأکید دارد که از طریق سرمایه‎گذاری‎های آتی این شرکت حاصل شده و برای کارکنان، مصرف‎کنندگان و تأمین ‎کنندگان ایکیا سودمند خواهد بود. ایکیا بخش عظیمی از سود خود را برای ایجاد فروشگاه‎های جدید و توسعه محصول و کاهش قیمت‎ها، دوباره سرمایه‎گذاری می‎کند. ماموریت ایکیا بر تولید محصولات تجملی و گران‎قیمت بنا نشده، بلکه تولید محصولاتی است که برای عموم قابل دسترس و استفاده باشد.

استراتژی

اگر به دنبال خریداری برند آماده ، فروش برند اماده ، خرید برند فروشی ، فروش نام برند ، برند فروشی مواد غذایی ، برند صنایع غذایی هستین کافیه با مشاوران الو برند در تماس باشید … استراتژی ایکیا همیشه بر طراحی و تولید محصولاتی تأکید داشته که با نیاز روزانه مصرف کنندگان مطابقت داشته و از لحاظ قیمت، زیبایی و اطمینان مناسب باشد. از سال ۲۰۱۶، در تمامی وسایل روشنایی این شرکت، از لامپ های ال. ای. دی استفاده شده که حدود ۲۰ سال قابل استفاده بوده و ۸۵ درصد کمتر از لامپ های معمولی، انرژی مصرف می‎کنند. از سوی دیگر، این کمپانی مصرف‎کنندگان خود را تشویق می‎کند تا از وسایلی استفاده کنند که مصرف انرژی کمتری داشته و قابل بازیافت نیز باشند. استــراتــژی‎هــای ایکیا روی کارکنانش نیز تأکید دارد.

برای مثال، هدف این کمپانی این است که نیمی از تیم مدیران خود را از میان زنان انتخاب کند.

طبق برآورد‎ها، تا سال ۲۰۲۰، بیش از ۵۰۰ نفر در بنیاد ایکیا عضو خواهند شد. این بنیاد، سازمان خیریه‎ای است که سالانه چندین میلیون یورو، جدا از سود این کمپانی را برای فعالیت‎های بشردوستانه هزینه می‎کند. این بنیاد به سازمان‎هایی که برای جلوگیری از کار اجباری کودکان در کشورهایی مثل هند و پاکستان تشکیل شده‎اند، کمک می‎کند.

مقالات

خریداری برند آمادهخریدبرندفروش نام برند

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!