ثبت برند آماده

الو برند بزرگترین مجموعه خریداری برند در تهران ، اگر به دنبال برند آماده برای خرید ، یا فروش برند ، برند آماده برای فروش ، نام تجاری آماده ؛ برند فروشی ، فروش برند اماده ، برند آماده مواد غذایی ، برند فروشی لوازم بهداشتی ، برند فروشی لوازم خانگی ، برند آماده فروش کاشی و سرامیک هستید با مجموعه الو برند در ارتباط باشید ......

بزرگترین مرکز خرید و فروش برند در تهران ، خرید برند آماده ، ثبت برند آماده ، برند فروشی مواد غذایی ، برند فروشی مواد آرایشی ، ثبت تضینی برند ، برند فروشی لاتین ، برند اماده فروش ، برند آماده خرید ، نام تجاری آماده ، جهت ارتباط با مجموعه با شماره 09121721462 در ارتباط باشید …

بهبود فروش و بازاریابی برای فروش
بهبود فروش یکی از مهم‌ترین بخش‌های بازاریابی می‌باشد به‌طوری‌که اگر بازاریابی درست انجام شود می‌تواند سود مطلوبی برای درآمد کسب‌وکار شما داشته باشد. بااین‌حال، کوچک‌ترین اشتباه همانند این است که پول خود را آتش زده باشید. ازآنجایی‌که صاحبان کسب‌وکارهای کوچک باید به‌صورت تمام‌وقت، کل نیازهای کسب‌وکار خود را برطرف کنند، ممکن است که برای شما دشوار باشد تا همه اتفاقاتی را که به فروش و یا بازاریابی مرتبط می‌شود، مدیریت کنید. اگر یک فروشنده عادی هم نباشید، این کار به‌شدت سخت‌تر هم می‌شود؛ اما نگران نباشید، نکات زیر برای بازاریابی و شروع کار شما می‌تواند به شما کمک کند که فروش بیشتری داشته باشید، وضعیت بازار را بهتر کنید و پول کمتری بپردازید بزرگترین مرکز خرید و فروش برند در تهران ، خرید برند آماده ، ثبت برند آماده ، برند فروشی مواد غذایی ، برند فروشی مواد آرایشی ، ثبت تضینی برند ، برند فروشی لاتین ، برند اماده فروش ، برند آماده خرید ، نام تجاری آماده ، جهت ارتباط با مجموعه با شماره 09121721462 در ارتباط باشید …


۱٫ منفعت بفروشید؛ نه مقایسه
این‌که چگونه خود را به بازار عرضه کنید و سهم بازار را به دست بگیرید در گرو این است که خصوصیتی را برجسته کنید تا شما را از رقبا متمایز می‌کند. سه راه عمده برای این کار وجود دارد.
• هزینه (شما می‌دانید که چگونه یک قیمت، ارزش بیشتری از رقابت دارد)
• کیفیت (بسیار مهم است)
• ترکیبی از آن‌ها (باعث می‌شود که شما ارزش بیشتری داشته باشید)

بزرگترین مرکز خرید و فروش برند در تهران ، خرید برند آماده ، ثبت برند آماده ، برند فروشی مواد غذایی ، برند فروشی مواد آرایشی ، ثبت تضینی برند ، برند فروشی لاتین ، برند اماده فروش ، برند آماده خرید ، نام تجاری آماده ، جهت ارتباط با مجموعه با شماره 09121721462 در ارتباط باشید …


اما نحوه رسیدن به فروش با نحوه رسیدن به بازار بسیار متفاوت است. احتمال دارد به کسی بگویید که شما یک محصول یا خدماتی ارائه می‌دهید که ارزان‌تر و مؤثرتر از کسب‌وکارهای دیگر است، اما هیچ‌وقت در این مورد حرفی نمی‌زنید که چگونه می‌توانید زندگی بهتری برای مشتریان خود به ارمغان ‌آورید.
۲٫ برای بهبود فروش به مشتری خود گوش دهید
گوش دادن بسیار سخت‌تر از چیزی است که به نظر می‌رسد. سعی کنید به‌جای صحبت کردن، وقت خود را بر روی گوش دادن بگذارید؛ و فقط بجای اینکه منتظر شوید تا به هدف خود برسید، برای رسیدن به آن تلاش کنید. در مورد پاسخ دادن زیاد فکر نکنید، بیشتر به چیزهایی که گفته می‌شود فکر کنید. درحالی‌که شما برای بهبود فروش محصول و یا یک سرویس توسط برند خود تلاش می‌کنید، اغلب در هنگام فروش، گوش دادن نادیده گرفته می‌شود. باید برای جذب مشتری حسابی به آن‌ها گوش بدهید.


منطق سام والتون خرده‌فروش مشهور titan، این گونه بود که یک خرده‌فروش بزرگ اگر در یک شهر با جمعیت کمی قرار داشته باشد شکست خواهد خورد. به‌بیان‌دیگر اگر شما قصد دارید که کالاهای انبوهی را به مردم بدهید، به جمعیت زیادی از مردم احتیاج دارید.
اما والتون اکثر مشتریان خود را می‌شناخت، زیرا همیشه به حرف‌های آن‌ها گوش می‌داد. او کاملاً آگاه بود افرادی که در مناطق روستایی و حومه زندگی می‌کردند، اغلب جنس‌های بیشتری را خریداری می‌کنند، زیرا خانواده‌های پرجمعیتی داشتند یا اینکه به کالاهای بیشتری برای حفظ و نگه‌داری از کسب‌وکارهای کوچک خود نیاز داشتند. والتون به مشتریان خود گوش می‌داد و نتیجه این گوش دادن، این بود که او به بزرگ‌ترین و قدرتمندترین خرده‌فروش در جهان تبدیل‌شده است. مشتری ممکن است که بر اساس منطق حرف نزند، اما بازهم به آن‌ها گوش بدهید. بزرگترین مرکز خرید و فروش برند در تهران ، خرید برند آماده ، ثبت برند آماده ، برند فروشی مواد غذایی ، برند فروشی مواد آرایشی ، ثبت تضینی برند ، برند فروشی لاتین ، برند اماده فروش ، برند آماده خرید ، نام تجاری آماده ، جهت ارتباط با مجموعه با شماره 09121721462 در ارتباط باشید …


۳٫ حل کردن مشکل
یک فروشنده بزرگ مشکلات مشتریان خود را حل می‌کند. این مشکل می‌تواند بزرگ و یا کوچک باشد، اما پیدا کردن مشکل و حل کردن آن، بخش بزرگی از فرایند بهبود فروش محسوب می‌شود. این مورد به گزینه “برای بهبود فروش به مشتری خود گوش دهید” متصل می‌شود. اگر به‌طور صحیح گوش بدهید، می‌توانید میان سخنان مشتریان مشکلات آن‌ها را نیز پیدا کنید. این می‌تواند بسیار متفاوت‌تر از چیزی باشد که شما فکر می‌کنید؛ اما اگر بتوانید آن را حل کنید، به یک قهرمان تبدیل خواهید شد.


۴٫ ملاقات مشتریان یا انجام دادن کاری فراتر از انتظارات آن‌ها
آیا تابه‌حال از یک فرد یا شرکت خرید کرده‌اید که پس از خریداری شما نه‌تنها با شما ملاقات کند، بلکه انتظارات شما را هم برآورده کرده باشد؟ آیا چنین تجربه‌ای را به یاد می‌آورید؟ این اتفاق واقعاً عالی است و به‌احتمال‌زیاد آن را برای چند نفر دیگر هم توضیح داده‌اید.
۵٫ قبل از اینکه محصول شما آماده باشد، بازار خود را آماده کنید
بعضی از شرکت‌ها پیش از انجام هرگونه بازاریابی یا آگاهی، صبر می‌کنند تا محصولشان کامل شود. این کار می‌تواند یک اشتباه بزرگ باشد. بسیاری از شرکت‌ها انتظار دارند که محصول خود را به‌محض آماده شدن به فروش برسانند؛ اما هیچ‌کس در مورد بازار شما هیچ اطلاعی ندارد، پس تا قبل از این‌که یک کمپین بازاریابی برای آگاهی از برند خود برای مشتریان بالقوه ایجاد نکنید، هیچ‌گونه تقاضایی از طرف مشتریان برای خرید محصول شما صورت نمی‌گیرد.
بهتر است که یک کمپین تبلیغاتی ایجاد کنید، حتی اگر یک کمپین کوچک باشد. اجازه دهید که مشتریان بالقوه شما اطلاع داشته باشند که چه محصولی در حال آمدن است. قبل از این‌که محصول وارد شود، مزایای آن را برای همه اطلاع‌رسانی کنید. به‌این‌ترتیب، زمانی که محصول شما آماده شود، مشتری هم دارید.
۶٫ گسترده‌تر فکر کنید بزرگترین مرکز خرید و فروش برند در تهران ، خرید برند آماده ، ثبت برند آماده ، برند فروشی مواد غذایی ، برند فروشی مواد آرایشی ، ثبت تضینی برند ، برند فروشی لاتین ، برند اماده فروش ، برند آماده خرید ، نام تجاری آماده ، جهت ارتباط با مجموعه با شماره 09121721462 در ارتباط باشید …


چشم‌اندازهای بازاریابی در طول زمان تغییر چشم‌گیری کرده‌اند. در اوایل، موتورهای جستجو یا سیستم‌عامل‌های اجتماعی وجود نداشت و همان‌طور که می‌دانیم اینترنت هم وجود نداشت؛ اما در عصر حاضر، شرکت‌های تازه تأسیس می‌توانند از تکنیک‌های بازاریابی آنلاین که خلاق و مؤثر هستند، برای بهبود فروش استفاده کنند. به‌عنوان‌مثال می‌توانید از بازاریابی ویدئویی آنلاین، رسانه‌های اجتماعی، مسابقات، بازاریابی محتوا، رهبری تفکر و موارد دیگر استفاده کنید.
۷٫ تست کردن سریع و سرسری باعث شکست شما می‌شود


بازاریابی و تبلیغاتی که نتوانید آن را اندازه بگیرید، یک بازاریابی شکست‌خورده است. احتمال دارد که پول زیادی را صرف انجام برخی از تبلیغات کرده باشید و ممکن است که در همان زمان فروش، تبلیغات زیادی را انجام داده باشید؛ اما چگونه می‌توانید اطمینان حاصل کنید که آنچه در تبلیغات صرف کرده‌اید منجر به بهبود فروش شود؟ و اصلاً احتمال دارد که اتفاق دیگری بیافتد. احتمال دارد که یک محصول عادی و فصلی به مدت یک ماه برای شما به فروش برسد.
اگر قصد داريد زمان و پول را به کمپين بازاريابی اختصاص دهيد، مطمئن شويد که می‌توانید نتايج را اندازه‌گیری کنيد. راه‌هایی را برای پیگیری اتفاقاتی که در هر کمپین بازاریابی می‌افتد، پیدا کنید. هم‌چنین، انواع مختلفی از کمپین‌های بازاریابی را در دسته‌های مجزا و کوچک اجرا کنید. این کار به شما این امکان را می‌دهد که کانال‌های بازاریابی را مقایسه کنید و ببینید کدام یک بهترین عملکرد را برای بهبود فروش دارد. اخراج کردن کسانی که هیچ کاری برای شما انجام نمی‌دهند، باعث می‌شود کسانی که برای شما کار می‌کنند مفیدتر واقع شوند.
۸٫ از زوایای مختلف تبلیغ کنید


همان‌طور که در بالا ذکر شد، آزمایش کردن کانال‌های بازاریابی چندگانه و ایده‌ها برای اینکه بهترین کار را ببینید، بسیار مفید است. هنگامی‌که یک مشتری صدای شما را در رادیو می‌شنود یا اسم شرکتتان را در یک نتیجه جستجو می‌بیند و سپس وبلاگتان را مطالعه می‌کند، برند شما را به‌طور کامل به‌عنوان یک موجودیت می‌پذیرد و به شرکتتان اعتماد می‌کند. احتمال دارد که بلافاصله احتیاجی به محصول شما نداشته باشند، اما درصورتی‌که نیاز داشته باشند، شما اولین انتخاب آن‌ها محسوب می‌شوید.
۹٫ همیشه زمان برای روابط عمومی (PR: public relation) هست
وقتی‌که تبلیغات سنتی انجام می‌دهید، محصولات بازاریابی خود را به فروش می‌رسانید؛ اما هنگامی‌که عمل PR را انجام می‌دهید یا اینکه عضو مطبوعات و یا رسانه‌ای هستید که بحثی را در مورد صنعت شما پوشش می‌دهند، برند شما به‌طور کامل تائید شده است.
بعضی از افراد آن را یک اعتبار ساختگی می‌دانند؛ اما اگر شرکت شما در مطبوعات و رسانه‌های معتبر برجسته شده باشد، زمانی که مشتریان نام این رسانه را در کنار نام شرکت شما مشاهده می‌کنند، اعتبار و اعتماد کاملی ایجاد می‌شود. روابط عمومی خوب و مفید می‌تواند برای اعتبار و آگاهی از برند شما بسیار مفید باشد.
۱۰٫ جایی برای صحبت کردن با مشتریان در مورد خود اختصاص دهید بزرگترین مرکز خرید و فروش برند در تهران ، خرید برند آماده ، ثبت برند آماده ، برند فروشی مواد غذایی ، برند فروشی مواد آرایشی ، ثبت تضینی برند ، برند فروشی لاتین ، برند اماده فروش ، برند آماده خرید ، نام تجاری آماده ، جهت ارتباط با مجموعه با شماره 09121721462 در ارتباط باشید …


خوب یا بد، می‌خواهید نظر مشتریانتان را بدانید. اگر یک محل برای آن‌ها تهیه نکنید که شکایات و نظرات خود را به شما بگویند، این‌طور به نظر می‌رسد که برای افکار و عقاید آن‌ها اهمیتی قائل نیستید. به یاد داشته باشید که اگر یک مشتری به سمت شما بیاید و از دستتان ناراحت باشد، این یک فرصت عالی برای شما است که به‌طور عمومی نشان دهید که مایل هستید اشتباه خود را جبران کنید که در این صورت مشتری احساس ارزشمند بودن خواهد کرد.
با ارائه یک محل در سایت خود برای این نوع مبادلات، شما می‌توانید مسائل خود را حل کرده و کنترل بیشتری بر روی آن‌ها داشته باشید. اگر چنین کاری نکنید، مشتری شما شکایات خود را به یک سایت دیگر می‌برد و از شما شکایت می‌کند در این صورت هیچ‌وقت به مشکلات خود پی‌ نخواهید برد و قادر به برطرف کردن این مشکلات هم نخواهید بود.
۱۱٫ مشتاقیم که مشتریان را دوباره ببینیم
وفادار باشید و به پاداش دادن علاقه نشان بدهید. توصیفات کلامی از مشتریانی که طرفدار برند شما هستند، می‌تواند بهتر از تیم‌های فروش برای شرکت مفید باشد؛ بنابراین به‌طور مداوم با پیشنهاد کردن قیمت‌های مناسب، پشتیبانی کردن از مشتریان و به‌روزرسانی کردن نرم‌افزارها به‌طور خودکار، به آن‌ها پاداش دهید.
بخشی از موفقیت یک برند شامل راهنمایی‌های بالا است؛ بنابراین ایران مدیر پیشنهاد می‌دهد که با دنبال کردن این راهنمایی‌ها و توانمندی‌سازی کارکنان خود برای انجام کارهای مشابه، یک فروشنده بزرگ برای کسب‌وکار خود باشید و ایده‌های خود را با کاربران ایران مدیر به اشتراک بگذارید.
رابطه با مشتری چه تاثیری در کسب‌و‌کار دارد ؟ سخت‌ترین چیز در مورد قدرت اعتماد این است که بسیار سخت ساخته می‌شود و به‌سادگی از بین می‌رود. اساس ایجاد اعتماد، تأکید بر شباهت بین خودتان و دیگران است.(تامِس جی. واتسون)
ایجاد رابطه با مشتری در هنگامی‌که ایمان و اعتمادشان را به شما معطوف داشته‌اند، روند پیچیده‌ای است و مشتریان هنگام خرید محصولات و خدمات، انتخاب‌های بسیاری را در اختیاردارند.

بزرگترین مرکز خرید و فروش برند در تهران ، خرید برند آماده ، ثبت برند آماده ، برند فروشی مواد غذایی ، برند فروشی مواد آرایشی ، ثبت تضینی برند ، برند فروشی لاتین ، برند اماده فروش ، برند آماده خرید ، نام تجاری آماده ، جهت ارتباط با مجموعه با شماره 09121721462 در ارتباط باشید …


به یاد داشته باشید آن‌ها به دلیلی شما را انتخاب کرده‌اند. ممکن است پیشنهادهای مربوط به محصول یا خدمات شما عالی باشد، ولی در پایان مشتری باید نسبت به خرید کردن از شما حس خوبی داشته باشد.
رابطه با مشتری و ناتوانی در تنظیم انتظارها
هیچ‌چیز بیشتر از اینکه هر دو طرف فکر کنند دیگری قرار است کار طرف مقابل را انجام دهد، به روابط آسیب نمی‌زند. در چنین شرایطی ممکن است هر دو طرف اشتباه کنند. بیایید یک‌لحظه خود را به‌جای مشتری بگذاریم.
آن‌ها به دلیل پیام‌های بازاریابی وب‌سایت شما یا تبلیغاتتان از شما خرید کرده‌اند یا اینکه با حقه‌های فروشندگانتان فریب‌خورده‌اند؛ یا اینکه وقتی شما توضیح مختصری از کارایی محصولتان بیان کرده‌اید، واقعاً هیجان‌زده شده‌اند و کل لوازم آن را خریده‌اند.
در این لحظه خریدار فکر می‌کند نتیجه هر چیزی تا اینجا دقیقاً همانند نتیجه باقی رابطه‌ها خواهد بود. متأسفانه آن‌ها در بسیاری موارد اشتباه می‌کنند.
بیشتر سازمان‌ها در رابطه با مشتری نمی‌توانند روندی ایجاد کنند تا اطمینان یابند انتظارهای واضحی برای آنچه به‌منظور پیشبرد روابط کسب‌و‌کار نیاز است، تنظیم‌شده است.
به‌تازگی یکی از مراجعینم به من شکایت کرد که مشتریانش شرکت را شبیه کالا می‌بینند و ظاهراً نمی‌فهمند که ارائه خدماتی به این بزرگی بر اساس فعالیت‌های مبتنی بر مشتریان تا چه اندازه دشوار است. به نظر وی، شرکت در صورتی می‌توانست خدمات بسیار بهتری ارائه دهد که فهم متقابلی از مشکلات طرفین درک می‌شد.


از او پرسیدم آیا کارت امتیازی مشتریان دارد و آیا شرکت انتظارها را طوری تنظیم کرده است تا بتواند به‌صورت فصلی طبق نظر مشتریان، بازبینی‌هایی را در کارش انجام دهد؟ پاسخ منفی بود.
این موضوع یکی از نخستین چیزهایی بود که تصمیم گرفتم با آن به مراجعینم کمک کنم، چرا‌که می‌دانستم لازم است دو طرف در رابطه‌ای تجاری، انتظارهای متقابل را بازتولید کنند.
مشتریان از شما می‌خواهند انتظارهایشان را برآورده سازید و یا فراتر از آن‌ها بروید. چنین چیزی تا هنگامی‌که ندانید آن انتظارها چه هستند، امکان‌پذیر نخواهد بود.
۱٫ در رابطه با مشتری انتظارهای آنان را یادداشت کنید
پیشرفت خودتان را بر اساس آن انتظارها ارزیابی کنید. اجازه دهید مشتری بداند عملکرد شما چگونه بوده است. درنهایت، مهم‌ترین کار آن است که بگذارید مشتری‌ها بدانند برای کمک به شما در جهت عملکرد بهتر، چه کاری می‌توانند انجام دهند.
این روندها را اجرا کنید. در این صورت به‌احتمال‌زیاد می‌توانید رابطه با مشتری را محکم کنید که برای ایجاد آن‌ها به‌سختی کوشیده‌اید.
۲٫ بیش‌ازاندازه امیدوار‌کننده و به‌ندرت قابل‌تحمل نباشید
شخصیت همانند درخت است و شهرت همانند سایه. سایه چیزی است که ما در موردش فکر می‌کنیم و واقعیت، همان درخت است.(آبراهام لینکلن)
من در بیشتر دوران کاری‌ام نقش رهبری رابطه با مشتری را بر عهده داشته‌ام. می‌توانم بگویم بیش‌ازاندازه امیدوارکننده بودن قول‌ها و به‌ندرت قابل تحویل بودن آن‌ها می‌تواند موجب مشکلات بسیار جدی برای شرکت‌ها شود. چه در بخش خدمات درمانی، خدمات مالی، منابع انسانی فعالیت کنید و چه در مشاورة مدیریتی، این موضوع صحت دارد.
من مثال بهتری از این مبحث در صنعت نرم‌افزار نیافتم. درخواست‌های بسیار زیادی وجود دارد که مشتری ممکن است برای بالابردن سطح کارایی یا اِعمال اصلاحاتی در نرم‌افزار، از سازمانی درخواست کمک کند. من شنیده‌ام که سازمانی چندین بار گفته است می‌خواهد کارهایی را برای رفع مشکلات مربوط به خرابی وب‌سایت انجام دهد، ولی نتوانسته است به همة این قول‌ها عمل کند.
همچنین در مورد قول‌هایی در زمینه کاهش زمان طبیعی بارگیری شنیده‌ام که می‌خواهند از این راه، «فروش» و یا «نگهداری» مشتری را امکان‌پذیر کنند. آن‌ها این کار را هم نمی‌توانند انجام دهند.
نقطه پایانی هنگامی است که بیش‌ازحد امیدوارکننده بودن و به‌ندرت قابل تحویل بودن این قول‌ها اتفاق می‌افتد و موجب از‌بین‌رفتنِ اعتمادی خواهد شد که مشتری به برند (علامت تجاری) شما دارد. اعتمادی که مشتری به شما دارد درخت شماست. درخت شخصیت شماست. امیدوارکننده بودن زیاد و کاستی قابلِ‌تحویل‌بودن، موجب تخریب شخصیت شما می‌شود.
این کار را انجام ندهید!
در اظهارنظرهایتان در رابطه با مشتری متعادل و در طرح‌ریزی‌هایتان محافظه‌کار باشید، سپس در پشت‌صحنه بکوشید فراتر ازآنچه مشتریان می‌اندیشند که ممکن است شما انجام دهید، حرکت کنید. آنان به همین دلیل به شما علاقه پیدا می‌کنند.
۳٫ مکالمه‌های اجتناب‌ناپذیر را نادیده بگیرید
آغاز رابطه با مشتری هایی که می‌دانیم از محصولات یا خدمات ما راضی نبوده‌اند، می‌تواند از دشوارترین کارها باشد. هنگامی‌که انجام کاری لازم و ضروری است، «تمام‌قد» وارد آن کار شوید! به یاد دارم یکی از اعضای تیمم از ورود به مکالمه‌هایی که بار احساسی زیادی داشت، به‌قدری می‌ترسید که این تماس‌ها را به من انتقال می‌داد تا آن‌ها را کنترل کنم.
آیا من از رابطه با مشتری های عصبانی لذت می‌برم؟ بی‌شک خیر، ولی این مکالمه‌ها را فرصتی برای شنیدن، یکدلی و نمایشِ اهمیت دادن واقعی به گفته‌های آنان می‌بینم. هنگامی‌که در شرایط دشوار، با مشتریانمان مواجه می‌شویم، ارزش و احتراممان را نشان می‌دهیم. در شرایط دشوار است که روابط برای مدت طولانی تقویت می‌شوند.
هنگامی‌که سازمان شما نمی‌تواند انتظارات را برآورده سازد، ارتباطاتِ ناگزیر با مشتریان را نادیده نگیرید و از آن‌ها نهراسید. شهامت داشته باشید. به آنان نشان دهید این آمادگی را دارید که به قول‌هایی که برندتان داده است، عمل می‌کنید؛ مهم نیست چقدر دشوار باشد! در این حالت است که احترام و فهم متقابل به وجود می‌آید.
۴٫ نیازهای خود را نسبت به مشتریان در اولویت قرار دهید
افراد تا هنگامی که ندانند شما تا چه اندازه به آن‌ها توجه نشان می‌دهید، اهمیتی نمی‌دهند که چقدر می‌دانید.(تئودور روزولت)
این گفته هنگام رابطه با مشتری صحت دارد. مشتریان انسان هستند. آن‌ها دقیقاً می‌توانند عدم صمیمیت را تشخیص دهند و هنگامی‌که نیاز‌های خودتان را نسبت به آنان در اولویت قرار دهید، خواهند فهمید. هنگامی‌که تنها به فکر خودتان باشید، آن‌ها متوجه این موضوع خواهند شد. با نشان‌دادن کدرهایی که در سازمانتان در اولویت هستند و آنچه می‌خواهید برای نگهداری از کسب‌و‌کارشان انجام دهید، به آنان نشان دهید برایتان اهمیت دارند. بزرگترین مرکز خرید و فروش برند در تهران ، خرید برند آماده ، ثبت برند آماده ، برند فروشی مواد غذایی ، برند فروشی مواد آرایشی ، ثبت تضینی برند ، برند فروشی لاتین ، برند اماده فروش ، برند آماده خرید ، نام تجاری آماده ، جهت ارتباط با مجموعه با شماره 09121721462 در ارتباط باشید … بزرگترین مرکز خرید و فروش برند در تهران ، خرید برند آماده ، ثبت برند آماده ، برند فروشی مواد غذایی ، برند فروشی مواد آرایشی ، ثبت تضینی برند ، برند فروشی لاتین ، برند اماده فروش ، برند آماده خرید ، نام تجاری آماده ، جهت ارتباط با مجموعه با شماره 09121721462 در ارتباط باشید … بزرگترین مرکز خرید و فروش برند در تهران ، خرید برند آماده ، ثبت برند آماده ، برند فروشی مواد غذایی ، برند فروشی مواد آرایشی ، ثبت تضینی برند ، برند فروشی لاتین ، برند اماده فروش ، برند آماده خرید ، نام تجاری آماده ، جهت ارتباط با مجموعه با شماره 09121721462 در ارتباط باشید … بزرگترین مرکز خرید و فروش برند در تهران ، خرید برند آماده ، ثبت برند آماده ، برند فروشی مواد غذایی ، برند فروشی مواد آرایشی ، ثبت تضینی برند ، برند فروشی لاتین ، برند اماده فروش ، برند آماده خرید ، نام تجاری آماده ، جهت ارتباط با مجموعه با شماره 09121721462 در ارتباط باشید …

بزرگترین مرکز خرید و فروش برند در تهران ، خرید برند آماده ، ثبت برند آماده ، برند فروشی مواد غذایی ، برند فروشی مواد آرایشی ، ثبت تضینی برند ، برند فروشی لاتین ، برند اماده فروش ، برند آماده خرید ، نام تجاری آماده ، جهت ارتباط با مجموعه با شماره 09121721462 در ارتباط باشید …

اجازه دهید بدانند آن‌ها برای شما تنها عدد یا گزارش‌ها و صورت‌حساب‌های سود و زیان نیستند. بی‌شک آن‌ها صورت‌حساب‌های شما را پرداخت خواهند کرد، ولی باید بگذارید متوجه شوند که ارتباط شما با آن‌ها چیزی فراتر از این موارد است. اگر چنین ارتباطی برایتان اهمیت نداشته باشد، به شما اطمینان می‌دهم مشتریان بسیار کمتری نسبت به سازمان‌هایی خواهید داشت که افراد نسبت به آن‌ها وفادار بوده‌اند.

بازخورد مشتریان راهی عالی برای تعیین نقاط قوت و ضعف محصولات و خدمات مدیران کسب و کار است. بازخورد دریافتی باید راهنمای برنامه‌های آینده تمرینات و استراتژی‌های توسعه محصول باشد.


درک راه‌های صحیح استفاده از بازخورد مشتریان حیاتی است هرچند بازخورد مثبت یا منفی باشد. هنگامی‌که شرکت‌های مشهور بازخورد منفی دریافت می‌کنند برای حل کردن آن و افزایش وفاداری مشتریان و نام برند خوب خود دردسرهای زیادی را متحمل می‌شوند. هنگامی‌که شرکت‌ها بازخورد مثبت می‌گیرند گاهی اوقات در دیدن موقعیت برای استفاده از آن شکست می‌خورند و مکرراً در بهره بردن از بازخورد برای ایجاد رابطه با مشتریان جدید ضعیف عمل می‌کنند. بازخورد مثبت یک سرمایه قدرتمند برای هر تجارتی است که نباید از آن غافل شد.
بهره بردن مؤثر از بازخورد مثبت، به شما در استفاده از این اهرم ساده ولی مهم، در کسب اعتماد مشتری کمک خواهد کرد.
چگونه بازخوردهای مثبت و خاص بیشتری کسب کنیم
گونه‌هایی از بازخورد مشتریان مانند نظرات آنلاین از سمت شما تقریباً به تلاشی نیاز ندارند. نظرات مثبت ممکن است مفید باشند اما مختصر هستند. درحالی‌که داشتن این‌گونه بازخوردها عالی است، اما نوعی از بازخورد مثبت که خصوصاً برای بازاریابی و پیام‌رسانی به مشتریان مفید می‌باشد به تلاش بیشتری برای جمع‌آوری نیاز دارد.


در اینجا سه استراتژی برای بهبود کیفیت و عمق بازخورد دریافتی از مشتری وجود دارد:
۱٫ سؤالات پرسش‌نامه را طوری توسعه دهید که عمیق‌تر باشند
هدف از بررسی‌های مشتری جمع‌آوری اطلاعات هدفمند است. هر دو نوع سؤالات رتبه محور و باز را خصوصاً برای اینکه چرا افراد محصولات و یا خدمات شما را انتخاب می‌کنند بپرسید. سؤالات چندگزینه‌ای یا سامانه‌های رتبه‌بندی می‌توانند فرضیات شما را منعکس کنند درحالی‌که سؤالات پاسخ آزاد می‌توانند نظرات شگفت‌انگیزی را ارائه دهند که حتی به فکر خود شما هم نرسیده است. به‌صورت ایده‌آل باید قادر باشید از هر دو نوع داده‌های قابل اندازه‌گیری مانند اینکه چند تا از مشتریانتان شما را توصیه می‌کنند و داده‌های ذهنی مانند مشکلات خاصی که مشتریان را به دنبال شما کشانده است و اینکه چگونه به آن‌ها کمک کردید، استفاده کنید.


۲٫ از مشتریان برای صحبت از تجربیاتشان دعوت کنید
معمولاً مردم از تعریف کردن داستان‌هایشان لذت می‌برند و مکالمات با مشتریان که احتمالاً برای پخش بعدی ضبط‌ شده است به شما اجازه یادگیری جزئیات تازه و غیرمنتظره را می‌دهد. در همین حین که مشتریان از تجربیات خود با محصولات و خدمات شما می‌گویند داستان‌ها آشکار می‌شوند. (ممکن است متوجه عکس-العمل‌های ملایمی شوید که حتی خود مشتریان هم متوجه آن نیستند.) شرکت‌های بزرگ مایل هستند که بر روی گروه‌های تمرکز مشتریان سرمایه‌گذاری کنند زیرا آن‌ها به‌صورت اجتناب‌ناپذیری اطلاعات جدیدی راجع به اینکه چرا مشتریان آن‌ها را انتخاب کرده‌اند و اینکه چگونه از محصولات و خدمات استفاده می‌کنند به دست می‌آورند که این اطلاعات بر روی کیفیت بازاریابی محصولات شرکت و همین‌طور تغییرات آتی و یا بهبودهایی که نیاز است بر روی محصولات انجام شود تأثیر گذارند.
۳٫ مشخص کنید چه چیزی مشتری را مبهوت کرده است
هنگامی‌که مشتری یک تجربه فوق‌العاده داشته است، عناصری که او را خوشنود کرده را مشخص کنید. به‌طور مثال، اگر فردی می‌گوید از وعده غذایی لذت برده است از بخش موردعلاقه او سؤال کنید. امکان دارد این قسمت خود غذا باشد یا ممکن است فضای رستوران و یا پاسخگویی مستخدمین عنصر مورد رضایت بوده باشد. پرسیدن این‌گونه سؤالات پیگیرانه به شما در تشخیص جنبه‌هایی که کسب و کار شما را نسبت به دیگران برجسته می‌کند کمک خواهد کرد.
تبدیل بازخورد مشتریان به درآمد
هنگامی‌که جزئیات بازخورد مثبت را به دست آوردید، قدم بعدی تبدیل آن نظرات به گزینه‌های عملی برای شرکتتان است. این تلاش صرفاً به معنی بهبود وب‌سایت با استفاده از قرار دادن نقل‌قول‌هایی از مشتریان راضی نیست. هدف‌گزاری کنید تا هم پیام‌رسانی و هم پیشنهادهایتان را توسط بازخورد مشتریان اصلاح کنید.
۱٫ بازخوردی را تفسیر کنید که با تصویر کلی مطابق باشد
نتایج پرسش‌نامه خود را ارزیابی کنید و آماری را که با سلیقه جمعی مطابق است علامت بزنید. به‌طور مثال، به اشتراک گذاشتن این حقیقت که ۹۵ درصد مشتریان شما مفصل کباب‌پز شما را به یک دوست توصیه می‌کنند نشان می‌دهد که افراد کمی از تجارت با شما ناراضی هستند. علاوه بر این نقل‌قول مشخص و با جزئیات از مشتریان را لحاظ کنید که نشان می‌دهد چرا این افراد از کباب‌پز راضی بوده‌اند. این باعث افزایش احتمال این می‌شود که دیگر افراد هم به امتحان کردن آن تمایل پیدا کنند. نقل‌قولی مانند «دنده‌ها دهان را به آب می‌انداختند و گوشت به‌آرامی روی استخوان می‌لغزید.» بسیار بیشتر از «اینجا عالی است.» تاثیرگزار خواهد بود. هرچه بازخورد مشتریان دقیق‌تر باشد قانع‌کننده‌تر خواهد بود و احتمال اینکه بر روی مشتریان آینده شما تأثیر بیشتری بگذارد نیز بیشتر است.
۲٫ پیشنهاد‌های خود را تنظیم کنید
هنگامی‌که شرکت من دریافت، بیشترین قسمتی که مشتریان از آن خشنود هستند این بود که خدمات بر اساس نیازهای مخصوص هر فرد است، راه‌های جدیدی را برای سفارشی کردن بیشتر تجربیات ارائه‌شده توسعه دادیم. بدون این بازخورد دقیق ممکن بود بر روی بهبود محصولی کاملاً غیرمرتبط متمرکز می‌شدیم که احتمالاً مشتریان از آن به‌اندازه مناسب تقدیر نمی‌کردند.
۳٫ داستان بگویید
افراد بسیاری شنیدن داستان را به‌اندازه گفتن آن دوست دارند. داستان‌ها فقط هنگامی مؤثرند که دارای عمق باشند. به‌طور مثال، نقد هتلی که تنها نوشته باشد «اقامت خوبی داشتیم!» بسیار کم توضیح می‌دهد. سعی در جمع‌آوری داستان‌های فرعی هنگام جمع‌آوری توصیفات به‌منظور کمک به خوانندگانی که شخصاً با تجربه مشتری قبلی ارتباط برقرار می‌کنند، داشته باشید.
شاید مهمان هتل برای جشن عروسی دختر خود وارد شهر شده باشد و امکانات و موقعیت مکانی هتل، مهمان را شگفت‌زده کرده است و باعث شده است که فوق‌العاده‌ترین تجربه‌ای باشد که والدین عروس تجربه کرده‌اند. احساسات در داستان مشتری، مهمان را برای اقامت داخل هتل بیشتر از جمله‌ای کلیشه‌ای مانند «شب خوبی داشتیم.» متقاعد می‌کند. شهادت‌های ویدئویی راه‌های متقاعدکننده‌ای برای گفتن داستان‌ها است و همین‌طور که دقیق و با جزئیات بیشتری باشند می‌توانند باعث ایجاد یک رابطه احساسی با مشتریان آتی شوند.
۴٫ از اثبات اجتماعی استفاده کنید
اگر از یک منبع بازخورد مثبت و یا از رأی‌های عمومی جایزه‌ای دریافت کردید، از آن استفاده کنید. لئو مالناتیز که به‌عنوان بهترین پیتزافروشی در شیکاگو شناخته‌شده است، از بازخورد مشتریان برای دیده شدن در سرتاسر مرکز شهر استفاده کرده است. پیتزافروشی جایزه‌های خود را در چندین پلتفرم اعلام می‌کند: لیست جستجوی گوگل، وب‌سایت خود و رسانه‌ها.
مشتریان به دنبال تأییدیه‌های شرکت‌های ثالث هستند تا اثبات کنند که می‌توانند به شما اعتماد کنند، پس اعتبار و مقبولیت خود را توسط به دست آوردن تأیید متخصصان ثالث بسازید. برای رشد کردن در یک بازار رقابتی باید متوجه نقاط قوت شرکت خود باشید و آن‌ها را تقویت کنید. یک روش حیاتی برای بهتر فهمیدن این نقاط قوت، با دقت گوش سپردن به مشتریانتان و استفاده ازآنچه شنیده‌اید برای تقویت استراتژی کسب و کار و پیام بازاریابی‌تان است. هنگامی‌که این کار را انجام دهید، شرکت خود را بهتر برای جذب مشتری جدید و رشد آماده می‌کنید. بزرگترین مرکز خرید و فروش برند در تهران ، خرید برند آماده ، ثبت برند آماده ، برند فروشی مواد غذایی ، برند فروشی مواد آرایشی ، ثبت تضینی برند ، برند فروشی لاتین ، برند اماده فروش ، برند آماده خرید ، نام تجاری آماده ، جهت ارتباط با مجموعه با شماره 09121721462 در ارتباط باشید …

خدمت‌ رسانی به مشتریان یکی از عوامل مهم در کسب‌و‌کارهای دنیای امرزوی است. امروزه پیشنهادهای زیادی به‌عنوان مشتری به ما عرضه می‌شود و ازآنجاکه از تکنولوژی اشباع شده‌ایم، چنان حیرت‌آور نیست که پیچیدگی انتظارهای ما همواره بیشتر می‌شود.
حتی زمانی که به خاطر انبوه مدال‌هایی که در مسابقات بین‌المللی کوالالامپور کسب کردیم، تعطیلات آخر هفته بیشتری دریافت کردیم، اهالی مالزی به‌راحتی به‌دنبال فرصت‌های حراج در مراکز خرید بودند (و احتمالاً خیلی ناگهانی یک آسیاب دانه قهوه شبیه آسیاب شما خریدند)، یک مسافرت سریع جاده‌ای با جای خواب و غذا رزرو کردند و شاید فرصت را غنیمت شمردند تا عضویت خود را در باشگاه به اضافه جلسات رایگان تمرین خصوصی تمدید کنند.
وای! چقدر راحت می‌توان در زمانی کوتاه به پیشنهاد‌های عالی دست یافت. ازآنجاکه بسیار آسان می‌توان محصولات موجود در بازار و نکات مثبت و منفی که سایر مصرف‌کنندگان درباره آن محصول ثبت کرده‌اند، با یکدیگر مقایسه کرد، این امکان فراهم شده است؛ و این یکی از ویژگی‌های انقلاب صنعتی چهارم است: تلاقی و ادغام دنیای واقعی و مجازی (دنیای فیزیکی و دیجیتال).

بزرگترین مرکز خرید و فروش برند در تهران ، خرید برند آماده ، ثبت برند آماده ، برند فروشی مواد غذایی ، برند فروشی مواد آرایشی ، ثبت تضینی برند ، برند فروشی لاتین ، برند اماده فروش ، برند آماده خرید ، نام تجاری آماده ، جهت ارتباط با مجموعه با شماره 09121721462 در ارتباط باشید …


اکنون شرکت‌ها برای به‌روز نگهداشتن پیشنهادها و خدمت‌ رسانی به مشتریان با زمان در کشمکش هستند تا این دو دنیای تلفیق‌شده به نفع آنان عمل کنند؛ نه به ضرر آن‌ها.
به‌خصوص ازآنجاکه «انقلاب صنعتی چهارم مصرف‌کننده را درگیر می‌کند»، بر مبنای گزارشی از انتشارات دانشگاهی Deloitte، تخمین زده شده است که در آینده تقریباً نیمی از ۵۰۰ شرکت عضو شاخص S&P 500 در نتیجه خلاقیت و نوآوری‌ های دیجیتال به شرکت‌های جدیدی تبدیل خواهند شد و بقای شرکت‌ها به این وابسته خواهد بود که بتوانند با گذر زمان و متناسب با آن تغییر کنند.
حتی امروزه خدمت‌ رسانی به مشتریان بر اساس نیازهای متفاوت شخصی‌سازی می‌شود و خرید، پرداخت و دریافت محصول برای مشتریان آسان شده است.
همچنین سیستم ساختاری اعتقادی انسان از توجه به بنگاه‌های رسمی (مانند دولت و بانک‌ها) به سمت خواندن دیدگاه‌های افراد ناشناس جلب شده است (مانند خواندن دیدگاه‌ها در اپلیکیشن‌های Uber، Airbnb،Trip Advisor).
ازآنجاکه همواره مصرف‌کنندگان قوت محصولات را بیان می‌کنند، شرکت‌ها نیز بر مبنای این نظرها و با استفاده از تحلیل داده‌ها، اولویت‌ها و الگوهای خرید را کنترل کرده و از این گونه از نظرها سود می‌برند.

بزرگترین مرکز خرید و فروش برند در تهران ، خرید برند آماده ، ثبت برند آماده ، برند فروشی مواد غذایی ، برند فروشی مواد آرایشی ، ثبت تضینی برند ، برند فروشی لاتین ، برند اماده فروش ، برند آماده خرید ، نام تجاری آماده ، جهت ارتباط با مجموعه با شماره 09121721462 در ارتباط باشید …


آیا تاکنون به این توجه کرده‌اید که چگونه تبلیغات فیسبوک و اینستاگرام همواره بیش‌از‌پیش مشابه جست‌وجوهای آنلاین و خریدهای اخیر شما می‌شود؟ ایران مدیر در این مقاله به بررسی جایگاه خدمات رسانی به مشتریان به‌عنوان یکی از حوزه‌های بازاریابی در دنیای مدرن پرداخته است.
سرعت و کیفیت تحویل محصولات در خدمت‌ رسانی به مشتریان
آنچه درزمینه تحویل محصولات برای شرکت‌ها اهمیت دارد، آن است که بتوانند درزمینه خدمت‌ رسانی به مشتریان پیشرفت کنند، همواره انتظارات مشتریان و کاربران خود را پیش‌بینی کنند و حامیان داخلی برند خود، یعنی مشتریان را حفظ کنند.
فرایند تحویل محصول بر کل «تجربه مشتری» اثرگذار است؛ زیرا تمامی بخش‌هایی که در حوزه خدمت‌ رسانی به مشتریان ، با مشتری در ارتباط هستند، باید اهمیتی که برای مشتری قائل‌اند و میزان همکاری خود را نشان دهند.


مشتریان این دوره همواره در حال مقایسه سرعت پاسخ‌دهی به درخواست‌ها، نظرها و خدمات دریافتی هستند.
دنیای دیجیتال، دنیای «لحظه» و «پویایی» است که در آن مردم و دیدگاه‌ها همواره در حال تغییر هستند. تقریباً مثل داشتن میکروسکوپ ۳۶۰ درجه و دوربین مداربسته‌ای که میزان خدمت رسانی به مشتریان توسط شرکت‌ها را زیر نظر دارد.
برای نمونه، برای اینکه شرکتی در صفحه فیسبوک نشان «پاسخ‌گویی سریع به پیام‌ها» را به دست آورد، باید همیشه و با سرعت به آن‌ها پاسخ دهد. این بدین معناست که باید در صفحه شرکت نسبت‌به هفت روز گذشته نرخ پاسخ و واکنش مشتریان به ۹۰ درصد و سرعت پاسخ به ۱۵ دقیقه به‌ازای هر پیام خصوصی دریافت‌شده رسیده باشد.
این اتفاق کوچکی نیست و لازم است شرکت‌ها طرح خوبی برای فعالیت خود در صفحات اجتماعی داشته و به‌خوبی آن را اجرا کنند تا این آمار به دست آید و به افزایش اعتبار محصولات و خدمات شرکت منجر شود.
در نتیجه، با اینکه نظرها و دیدگاه‎ها به سرعت در حال تغییر است، عجیب است که جامعه حتی نسبت‌ به گذشته ارزش بیشتری برای نمایش جنبه انسانی زندگی قائل است. پاسخ‌های واقعی و غیررباتیک برای مشتریان این دوره ارزشمند است.
این کار را می‌توانید در قالب طنز انجام دهید؛ مانند کاری که Burger Lab در مراسم معرفی برگر جدید خود NasiLemak انجام داد و در ادامه، به بررسی نظرهای مقایسه‌ای و دیدگاه‌ها دربارۀ محصولات پرداخت.
درعین‌حال، برای مصرف‌کننده ارزشمند است که شرکت‌ها و کارمندان آن‌ها صرفاً به‌جای توجه به درآمد و سود خود به خدمت رسانی به مشتریان اهمیت داده و به آن‌ها توجه کنند. مثلاً خرده‌فروشی آنلاین Zappos به‌خاطر کیفیت خدمت‌ رسانی به مشتریان برای مدت طولانی کانون توجه قرار گرفت.
یکی از کارمندان زاپوس به‌عنوان بخشی از وظیفه خود در خدمت‌ رسانی به مشتریان با یکی از مشتریان به نام خانم زاز لامار تماس می‌گیرد تا دلیل تأخیر در عودت تعدادی کفش را جویا شود.


متأسفانه مشخص می‌شود خانم زاز مادر خود را از دست داده و این شرکت در اقدامی تحسین‌برانگیز، نه‌تنها بدون دریافت هزینه، مقدمات برگشت تمامی کفش‌ها که ضرورت داشت، انجام داد، بلکه کاری فراتر از وظیفه خود نیز انجام داد.
اقدام انسان‌دوستانه که زاپوس با فرستادن گل برای ابراز همدردی با مشتری داغ‌دیده خود انجام داد، در فضای مجازی غوغا به پا کرد و علاوه بر نظرهای مثبتی که درباره این کار دهان به دهان چرخید، تعداد زیادی مشتری ثابت و وفادار نیز برای آنان به همراه داشت.
در نتیجه، ادغام دنیای واقعی و مجازی، که از ویژگی‌های انقلاب صنعتی چهارم است، در این کار میسر شد. زاپوس با انجام کاری دور از انتظار برای مشتری خود، علاقه سایر مشتریان را به خود تقویت و برای فرهنگ خدمت‌ رسانی به مشتریان اعتبار زیادی کسب کرد.
کل فرایند تحویل باید متناسب با تجربه مشتری بهبود یابد و مشتریان را ترغیب کند. امروزه مشتریان به خدمات و محصولات ساده و تک‌بعدی علاقه‌مند نیستند.
مشتریان اکنون پیشنهادهای کلی، جامع و یکپارچه را ترجیح می‌دهند که متناسب با نیازهای آن‌ها طراحی شده و خاص باشد.
فرایند های جدید خدمت‌ رسانی به مشتریان
شرکت‌ها برای ایجاد تجربه مشتری باید توانایی درک مشتریان و تفاوت‌های فردی آن‌ها را داشته باشند تا بتوان در ایجاد استراتژی های حفظ مشتری گام برداشت.
در جمع‌آوری، تحلیل و استفاده از اطلاعات مشتریان باید تغییرات لازم صورت گیرد تا بتوان از آن‌ها در جهت تولید محصولات و ارائه خدمات استفاده کرد.
برخی از شرکت‌ها از‌جمله شرکت قهوه استارباکس (Starbucks) و شرکت هتل‌های هایت (Hyatt) پیش از این فرایند عرضه پیشنهادات جدید خود را به گونه طراحی کرده‌اند که شامل فعالیت‌های مشترک با مشتریان نیز می‌شود. برخی از شرکت‌ها نیز در روشی خلاقانه مشتریان خود را متقاعد کرده‌اند تا از طریق کمپین‌ها و رقابت‌های واقعی و مجازی (دیجیتال) به آن‌ها در فرایند عرضه پیشنهادهای جدید کمک کنند.
آنچه بسیاری از شرکت‌ها در آن ضعف دارند، توانایی ادغام فرایندها و سیاست‌هاست. این ادغام باید صورت گیرد تا شرکت‌ها مطمئن شوند کل تجربه مشتری به خوبی سازمان یافته و همه بخش‌ها با یکدیگر هماهنگ هستند و صحیح نیست که مشتری پشت صحنه کار را نبیند و جلوی این تجربه به‌وسیله این روش سنتی که صرفاً بر فعالیت‌های درون‌سازمانی تمرکز دارد، گرفته شود.


کسب مهارت در مدیریت خدمت‌ رسانی به مشتریان ، به کارکنانی که مستقیم با مشتری در ارتباط هستند، محدود نمی‌شود؛ بلکه حتی کارمندانی که نماینده برند نیز هستند، باید صاحب این توانایی باشند. به علاوه تجربه ثابت کرده است کارکنان فعال و باانگیزه همواره تأثیر مثبتی بر تجربه مشتری دارند.
داشتن استعداد مناسب
شرکت‌ها برای ایجاد تغییرات در خدمت‌ رسانی به مشتریان در دوره چهارم انقلاب صنعتی باید به نحوه جذب، پرورش و حفظ کارکنان نیز توجه کنند تا بتوانند به مشتریان خود خدمات خاص، معتبر و فوق‌العاده‌ای ارائه دهند.
جذب و حفظ افرادی که با دنیای دیجیتال آشنا هستند و در اکوسیستم دیجیتالی احساس راحتی می‌کنند، نه‌تنها برای ایجاد تجربه مدنظر ما ضروری است، بلکه این گونه افراد با قراردادن خود به‌جای مشتری به نوآوری و ارائه تجربه‌های جدید نیز کمک می‌کنند.
همچنین کارکنانی که در دنیای دیجیتال مهارت زیادی ندارند، باید ملزم کرد برای اینکه به‌راحتی میان دنیا مجازی و واقعی تغییر وضعیت دهند، مهارت‌های لازم را کسب کنند.
این افزایش مهارت فراتر از مهارت‌های فنی است و در جهت افزایش تمرکز بر مشتریان، شامل توانایی کارکردن روی موضوعات مختلف با افراد گوناگون از طریق ابزارها و سیاست‌های متنوع نیز می‌شود.
توانایی حل مسئله، تفکر طراحی و مهارت‌های برقراری ارتباط از مهارت‌های پایه در دنیای انقلاب صنعتی چهارم محسوب می‌شود.
اختیار دادن به کارکنان برای جلب همکاری آن‌ها
از طرف دیگر، به‌منظور کسب پیروزی‌های سریع، کوچک و حقیقی برای شرکت و کارکنان، مدیران باید برای در اختیار قراردادن سطح مناسبی از قدرت به بخش‌های مختلف شرکت ریسک‌پذیر باشند.
ایجاد ساختارهای سازمانی، شبکه‌های ارتباطی، فضا و سیاست‌های مناسب که کارکنان شما را برای ارائه هرچه بهتر خدمات مشتری و راه‌حل‌های مشتری‌محور آماده می‌کند و از این طریق می‌توانید آن‌ها را به همکاری ترغیب کنید.
این من را یاد گفت‌وگویی می‌اندازد که به‌تازگی با پسر یازده‌ساله خود داشتم.
«نور» و «فانوس سبز» ظاهراً نخستین ابرقهرمان‌های انتشارات داستان‌های کمدی DC بودند که با یکدیگر همکاری کردند.
داستان از آنجا آغاز شد که هر دوی آن‌ها فهمیدند به‌رغم اینکه ابرقهرمان هستند، نمی‌توانند به‌تنهایی دشمن‌ها را شکست دهند.
وقتی از او پرسیدم نور و فانوس سبز چه دلیلی برای همکاری با هم داشتند، گفت: «آن‌ها یک انگیزه مشترک پیدا کردند و آن نجات کودکان بود.»
پس به نظر می‌رسد دنیای داستان‌های کمدی، مانند دنیای واقعی، بر وجود دیدگاه و انگیزه مشترک تأکید دارد تا بتوانیم از طریق همکاری و تلفیق مهارت‌های گوناگون در جهت بهبود جهانی که در آن زندگی می‌کنیم، گام برداریم.
همان طور که همکار و مشاور فرهنگی شرکت من، یوسف تان همواره می‌گوید: «انگیزه باید همیشه قوی‌تر و بزرگ‌تر از بهایی باشد که برای انجام کاری می‌پردازیم.»
یادگیری در سازمان قطعاً باعث بهبود باارزش‌ترین منابع هر شرکت؛ یعنی کسب‌وکار و کارمندان آن می‌شود. شما هر رو‌ز به‌عنوان مالک کارآفرین شرکت‌های کوچک تا متوسط، با نگرانی‌های بی‌شماری برای بقای کسب‌وکارتان دست و پنجه نرم می‌کنید. مطمئناً، می‌دانید که مقوله آموزش و توسعه کارمندان برای هر سازمانی جزو مسائل مهم آن سازمان بشمار می‌آید.
اما چطور تغییر توجه‌تان به ساختارمند شدن سیستم یادگیری در سازمان که برای تمام کارمندتان دست‌یافتنی است معقول به‌نظر می‌رسد؟ خصوصاً از آنجاییکه شما احتمالاً موضوعات تنش‌آور دیگری هم دارید، این موضوع مطرح می‌شود که آیا تاکنون رضایت کارمندان ارشدتان را برآورده کرده‌اید؟ بزرگترین مرکز خرید و فروش برند در تهران ، خرید برند آماده ، ثبت برند آماده ، برند فروشی مواد غذایی ، برند فروشی مواد آرایشی ، ثبت تضینی برند ، برند فروشی لاتین ، برند اماده فروش ، برند آماده خرید ، نام تجاری آماده ، جهت ارتباط با مجموعه با شماره 09121721462 در ارتباط باشید … بزرگترین مرکز خرید و فروش برند در تهران ، خرید برند آماده ، ثبت برند آماده ، برند فروشی مواد غذایی ، برند فروشی مواد آرایشی ، ثبت تضینی برند ، برند فروشی لاتین ، برند اماده فروش ، برند آماده خرید ، نام تجاری آماده ، جهت ارتباط با مجموعه با شماره 09121721462 در ارتباط باشید … بزرگترین مرکز خرید و فروش برند در تهران ، خرید برند آماده ، ثبت برند آماده ، برند فروشی مواد غذایی ، برند فروشی مواد آرایشی ، ثبت تضینی برند ، برند فروشی لاتین ، برند اماده فروش ، برند آماده خرید ، نام تجاری آماده ، جهت ارتباط با مجموعه با شماره 09121721462 در ارتباط باشید …

مشکل شما به‌عنوان یک سازمان چیست؟
قبل از تلاش برای یافتن هرگونه راه‌حل، بسیار مهم است که بفهمیم علت اصلی مشکلات چیست. شرکت ممکن است با مسائل و مشکلاتی روبرو شود که با آموزش درست به کارمندانش اعم از آموزش درباره‌ انجام موثر وظایف در سازمان و فکرکردن درباره‌ مسائل مختلف، براحتی قابل ‌حل باشد.
اما گاهی اوقات مشکل می‌تواند چیز دیگری باشد که حتی آموزش کارمندان هم نمی‌تواند کمکی به حل آن بکند. مشکل شاید عیب یا نقصی در ساختار کسب‌وکار، برنامه کسب‌وکار یا فرایندهایی باشد که در محل وجود دارند.
بنابراین، مهیاکردن یادگیری در سازمان می‌تواند به شناسایی و پرداختن بسیاری از نقص‌ها کمک کند، اما اگر شما واقعا مطمئن نباشید که مشکلتان چیست، پس حتی ممکن است ندانید که چه نوع یادگیری لازم است.


تنها پس از بررسی و شناخت کلیه مشکلات در سازمان‌‌تان است که برداشتن گام بعدی و شناسایی مهارت‌های ویژه، دانش و شایستگی‌ها ارزش پیدا کرده و در نتیجه به حل این مشکلات کمک می‌کند.
گروه براندون هال در بررسی خود متوجه شدند که اگرچه شناسایی مهارت‌ها و شایستگی های اصلی سازمان در اطمینان حاصل کردن از پرداخت هزینه‌های یادگیری و توسعه امری مهم و اساسی است، «شرکت‌های معدودی‌ باور دارند که در انجام این کار بسیار موثرند… کمتر از نصف شرکت‌ها با تحقیق می‌گویند که در این کار اثربخشند و تنها چند شرکت منتخب معتقدند که خیلی موثرند».
این بررسی در ادامه اذعان می‌کند که حصول اطمینان از ابتکارهای مؤثر در امر یادگیری و توسعه نیز در بین سازمان‌های دارای عملکرد بالا، عاملی متفاوت و متمایز است.
الان کجا هستید و به کجا می‌خواهید بروید؟
برمبنای آگاهی از وضعیت فعلی سازمان خود، شما در تیم مدیریت شرکت می‌توانید اهداف معناداری را تعیین کنید که کارمندان بتوانند به روشنی آن را درک کنند.
این اهداف حس جهت‌گیری و توجیه را برای ابتکارهای بدست‌آمده در شرکت فراهم می‌کنند.
خیلی نمی‌توانید از خودتان یا کارمندتان انتظار داشته باشید که بدون دستورالعمل خاصی درمورد هدف نهایی به انجام امور ادامه بدهید. ازاین‌حیث، تعیین انتظارات و اهداف معین، شرایط را برای هدایت کلیه فعالیت‌ها فراهم می‌کند ـ از جمله هرگونه یادگیری در سازمان که می‌خواهید برای کارمندان خود بگنجانید.
به نظر شما موفقیت چیست یا شبیه چیست؟


موفقیت از فردی به فرد دیگر متفاوت است. برای اکثر رهبران کسب‌وکار، موفقیت شبیه این است: درآمد و سود قابل‌توجه برای شرکت، داشتن برند بزرگ در بازار، مشتریان وفادار و خوشحال و شاید کارمندان شاد و وفادار که مایلند همه کاری برای شرکت بکنند.
به‌محض‌اینکه بفهمید موفقیت برای سازمان‌تان چه معنایی دارد، می‌توانید اقدامات لازم برای رسیدن به اهداف و موفقیت سازمان‌تان را تنظیم کنید.
برای بدست آوردن تمام موارد فوق، چه باید کرد؟
اول از همه، نیازها و مشکلات خودتان را شناسایی کنید. کار آسانی نیست؛ با‌این‌وجود، چند ساعت (چند روز) را با تیم مدیریت‌تان وقت بگذارید و یک گام به عقب برگردید تا به کلیه مسائلی که شرکت‌تان با آن مواجه است و حتی به عملکردهای خاص داخل شرکت‌تان نگاهی بیندازید، لذا با این کار می‌توانید در وقت و تلاش‌تان در آینده صرفه‌جویی کنید.
بررسی علت اصلی و ریشه‌ مشکلات_ به این معنی که واقعاً علت بوجود آمدن مشکل مشخص شود نه صرفاً بررسی سطحی مشکلات_ به شما این امکان را می‌دهد تا وارد گام بعدی شوید تا بتوانید اهدافتان را تنظیم کنید و برای رسیدن به آن استراتژی را طراحی کنید.
چگونه یادگیری در سازمان به این موارد کمک می‌کند؟
یادگیری در سازمان می‌تواند ازمنظر دست‌یابی به نیروی کار سریع و قرارگرفتن در مسیر اهدافتان نقش بسزایی داشته باشد.
متاسفانه، هیچ سازمانی اعم از بزرگ و کوچک نمی‌توانند از کارمندانی که تازه وارد شرکت شده‌اند این انتظار را داشته باشند که دارای تمام مهارت‌های لازم را باشند. به همین خاطر است که در تمام مراحل استخدامی افراد ارائه فرصت‌های یادگیری ساختارمند امری مهم و ضروری تلقی می‌شود.
اندازه‌گیری بازده سرمایه‌گذاری یادگیری
اندازه‌گیری بازده سرمایه‌گذاری یادگیری یکی از آن موضوعات دشواری است که دهه‌هاست آموزش افراد متخصص و کارآموزان منابع انسانی را مشکل کرده‌است. متاسفانه، شیوه مستقیم و راحتی برای انجام این کار وجود ندارد.
درعین‌حال، داشتن شاخص‌های قابل‌اندازه‌گیری در محل، خواه در مورد آموزش فیزیکی یا آنلاین امکانپذیر است. در این قسمت روی گزینه آنلاین معروف به «یادگیری الکترونیک » متمرکز شوید.
جوش برسین بنیانگذار برسین توسط دلویت اندازه‌گیری‌های مهم یادگیری الکترونیک ازقبیل ثبت‌نام، فعالیت، میزان تکمیل دوره و امتیازات را شناسایی کرده‌است.
ازآنجایی‌که یادگیری آنلاین می‌تواند تمام موارد مذکور را بررسی کند، این نوع یادگیری نشانه‌ از درک و فهم، درگیری، جذب دوره‌ها و تمایل به دیدن آن‌ها را ارائه می‌دهد.
ابزار مفید دیگر، مدل کریک پاتریک است که هم‌اکنون آن را ابزار استاندارد اندازه‌گیری یادگیری در سازمان می‌دانند. این مدل از طریق چهار سطح ارزیابی یادگیری خود، سنجه‌ای نتیجه‌محور را برای ارزیابی اثربخشی برنامه یادگیری الکترونیکی ارائه می‌دهد.
همانطورکه می‌توانید تصور کنید، اندازه‌گیری سطوح ۳ و ۴ ظاهراً سخت‌تر هستند. سطح ۳ تغییر رفتار را در نتیجه آموزش اندازه‌گیری می‌کند. شیوه‌های معمول اندازه‌گیری آن می‌تواند روش مشاهده‌، پیمایش یادگیرنده، بازخورد سرپرستان یا مشتریان باشد که چند ماه پس از آموزش انجام می‌شوند.
تحلیل ۶۰ هزار فرد حرفه‌ای نشان می‌دهد که ۸۵% معتقد بودند آموزش حداقل افزایش متوسطی در مهارت و دانش داشت و ۵۳% شاهد افزایش چشمگیری در بهره‌وری بودند.
یادگیری در سازمان قطعاً باعث بهبود باارزش‌ترین منابع هر شرکت؛ یعنی کسب‌وکار و کارمندان آن می‌شود.
لازم به ذکر نیست، برای اینکه هر ابتکار یادگیری بتواند خوب کار کند، به یک برنامه صحیح، فکر‌شده و برنامه‌ریزی‌شده نیاز دارد که حتماً باید مجهز به ابزار اندازه‌گیری مناسب برای بررسی پیشرفت خود باشد.
با کنار هم گذاشتن این‌ها در مسیر موفقیت قرار بگیرید تا از موفقیت و پیشرفت سازمان خود مطمئن شوید. آیا شما نیز برای سازمان خود این موارد را انجام می‌دهید؟ لطفا نظرات خود را در مورد این موضوع با ما و کاربران ایران مدیر به اشتراک بگذارید. بزرگترین مرکز خرید و فروش برند در تهران ، خرید برند آماده ، ثبت برند آماده ، برند فروشی مواد غذایی ، برند فروشی مواد آرایشی ، ثبت تضینی برند ، برند فروشی لاتین ، برند اماده فروش ، برند آماده خرید ، نام تجاری آماده ، جهت ارتباط با مجموعه با شماره 09121721462 در ارتباط باشید …

میهن برند بزرگترین سایت در خصوص خرید و فروش برند،واگذاری برند،برند آماده خشکبار و حبوبات، برند آماده برای فروش برند مواد غذایی،فروش برند مواد شستشو، فروش برند مواد ضد عفونی ، فروش برند خوراکی و …. جهت ارتباط با مجموعه میهن برند با مشاوران مجموعه میهن برند در 24 ساعت از شبانه روز میتوانید در ارتباط باشید.
فضای کاری نو و مبتکرانه یکی از عوامل موفقیت کسب‌و‌کار هاست. شما محصول محیط خود هستید؛ پس محیطی را برگزینید که به بهترین شیوه شما را رهبری و به سمت هدف‌تان پیش می‌برد. آنچه در پیرامون‌تان هست، به شما در رسیدن به موفقیت کمک می‌کند یا عقب نگه‌تان می‌دارد؟
کپی‌کردن از مفاهیم معروف و رایج در شرکت‌های گوگل، مایکروسافت یا لینکدین لزوماً به بهره‌وری و همکاری بیشتر در میان افراد یک سازمان نمی‌انجامد، زیرا هر شرکتی دارای فرهنگ متفاوتی است و آنچه می‌تواند از این فرهنگ حمایت و آن را تشویق کند، باید متفاوت از سایرین باشد.

کسب و کار خانگی یا کار در خانه با مزایای بسیاری مانند انعطاف‌پذیری، توانایی ایجاد برنامه شخصی خود و حتی رهایی از مالیات همراه است. نادیده گرفتن این مزایا سخت است، اما رشد شغل خانگی شما می‌تواند دشوار باشد.


بااین‌حال، خانگی بودن کسب‌وکارتان به معنی «کوچک ماندن» یا محدود شدن فرصت‌های شما نیست. درواقع، برخی از مشهورترین شرکت‌های جهان مانند شرکت اپل (Apple)، هرشی و فورد (Hershey’s and Ford Motor) و … کسب و کار خودشان را از خانه شروع کردند. علاوه بر این، ۶۹ درصد از کارآفرینان، کسب و کار خود را از خانه‌های خود شروع می‌کنند. بزرگترین مرکز خرید و فروش برند در تهران ، خرید برند آماده ، ثبت برند آماده ، برند فروشی مواد غذایی ، برند فروشی مواد آرایشی ، ثبت تضینی برند ، برند فروشی لاتین ، برند اماده فروش ، برند آماده خرید ، نام تجاری آماده ، جهت ارتباط با مجموعه با شماره 09121721462 در ارتباط باشید …

اگر انگیزه‌های بزرگ دارید و به دنبال روش‌هایی برای تبدیل ایده‌های عالی خود به یک مدل کسب و کار ملموس هستید، به یک برنامه نیاز دارید. ایران مدیر برای اجرای یک کسب و کار خانگی رهنمودهای زیر را به شما توصیه می‌کند.

الو برند بزرگترین مجموعه خریداری برند در تهران ، اگر به دنبال برند آماده برای خرید ، یا فروش برند ، برند آماده برای فروش ، نام تجاری آماده ؛ برند فروشی ، فروش برند اماده ، برند آماده مواد غذایی ، برند فروشی لوازم بهداشتی ، برند فروشی لوازم خانگی ، برند آماده فروش کاشی و سرامیک هستید با مجموعه الو برند در ارتباط باشید ......

۱٫ فضای فیزیکی خود را برای یک کسب و کار خانگی ارزیابی کنید

بزرگترین مرکز خرید و فروش برند در تهران ، خرید برند آماده ، ثبت برند آماده ، برند فروشی مواد غذایی ، برند فروشی مواد آرایشی ، ثبت تضینی برند ، برند فروشی لاتین ، برند اماده فروش ، برند آماده خرید ، نام تجاری آماده ، جهت ارتباط با مجموعه با شماره 09121721462 در ارتباط باشید …

شروع یک شغل خانگی به این معنی نیست که خانه شما یک مکان ایده‌آل است. می‌تواند باشد، اما ممکن است به تنظیماتی نیاز داشته باشید. در مورد فضای زندگی فعلی خود فکر کنید و آن را با مدل کسب و کاری که در ذهن دارید مقایسه کنید.
اگر نیاز دارید تا بتوانید با مشتریان یا کارمندانتان ملاقات کنید، آیا می‌توانید آن را به‌راحتی در خانه خود انجام دهید؟ آیا یافتن شما آسان است؟ آیا فضای کافی برای پارکینگ ماشین‌ها دارید؟
علاوه بر این، منطقه‌بندی و موارد مجاز در محل زندگی فعلی خود را بررسی کنید. آیا مانع اجرای انواع خاصی از شغل خانگی است یا خیر؟ اگر طی این ارزیابی هرگونه مانعی وجود داشت، انتقال به خانه‌ای که برای اجرای یک کسب و کار و درعین‌حال زندگی راحت‌تر مناسب‌تر باشد می‌تواند گام اول خوبی تلقی شود.

۲٫ پیش‌نیازهای اولیه کار در خانه را آماده کنید

بزرگترین مرکز خرید و فروش برند در تهران ، خرید برند آماده ، ثبت برند آماده ، برند فروشی مواد غذایی ، برند فروشی مواد آرایشی ، ثبت تضینی برند ، برند فروشی لاتین ، برند اماده فروش ، برند آماده خرید ، نام تجاری آماده ، جهت ارتباط با مجموعه با شماره 09121721462 در ارتباط باشید …

هنگامی‌که مطمئن شدید خانه شما آماده کسب و کار است، وقت آن است که بر روی فضای دفتر واقعی خود تمرکز کنید. ابتدا مطمئن شوید که برای انجام کسب و کار خود یک قسمت اختصاصی دارید. ممکن است خانه شما مجهز به یک دفتر باشد. اگر نیست، یک قسمت خاص از یک اتاق بزرگ‌تر را در نظر بگیرید، یک گنجه بزرگ یا حتی یک گاراژ را به دفتر کار رؤیایی خودتان تبدیل کنید.
همچنین، در مورد منابع موردنیاز برای انجام کار در خانه فکر کنید. هر چیزی از مبلمان تا لوازم اداری باید در نظر گرفته شود تا بتوانید مدیریت هزینه‌ استارتاپ خود را به دست گرفته و بودجه‌بندی کنید. آنچه لازم دارید را در نظر گرفته و به دنبال راه‌هایی برای صرفه‌جویی باشید. خرید اقساطی و مدت‌دار به صاحبان کسب‌وکارها اجازه می‌دهد تا در بلندمدت مقدار قابل‌توجهی پول ذخیره کند.

در حین انجام کارهای دیگر، برندتان را هم در نظر بگیرید. برندسازی شخصی برای کسب و کار خانگی به‌اندازه شرکت‌های بزرگ اهمیت دارد. به سرمایه‌گذاری در بازاریابی برای تجارتتان و ایجاد یک وب‌سایت در همین راستا فکر کنید. اگر مطمئن نیستید که از کجا شروع کنید، با یک مشاور بازاریابی دیجیتال مشورت کنید.

۳٫ یک برنامه برای کسب و کار خانگی موردنظرتان تنظیم کنید

بزرگترین مرکز خرید و فروش برند در تهران ، خرید برند آماده ، ثبت برند آماده ، برند فروشی مواد غذایی ، برند فروشی مواد آرایشی ، ثبت تضینی برند ، برند فروشی لاتین ، برند اماده فروش ، برند آماده خرید ، نام تجاری آماده ، جهت ارتباط با مجموعه با شماره 09121721462 در ارتباط باشید …

ممکن است در مورد انعطافی که به‌زودی در دستان خود لمس خواهید کرد رؤیاپردازی کنید، اما کسب‌وکار شما باید سودآور باشد و به همین دلیل به یک برنامه منظم نیاز دارد. برای تنظیم برنامه خود، موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • چند ساعت در روز باید کسب‌وکارتان را فعال یا غیرفعال کنید؟
  • برنامه فعلی شما چگونه است؟ چه چیزی را می‌توانید سازمان‌دهی کنید؟ برای برنامه‌ریزی و تعیین استراتژی به چه چیزهایی نیاز دارید؟
  • چه زمانی بهترین عملکردتان را دارید؟ سحرخیز هستید یا مانند یک جغد شب‌زنده‌دار؟ چه زمانی کارایی بیشتری دارید و متمرکزتر هستید؟ (برای اکثر بزرگ‌سالان، پاسخ این سؤال، نزدیک ظهر است؛ برای کار در ساعت‌هایی که کارآمدتر هستید، برنامه‌ریزی کنید.)
  • مشتریان و شرکای کسب‌وکار شما چه زمانی در دسترس هستند؟ ممکن است در نیمه‌شب بهتر کار می‌کنید، اما باید بتوانید در طول ساعات کاری با مشتریان یا شرکای تجاری اصلی خود تماس داشته باشید که این امر می‌تواند دشوار باشد.

هنگامی‌که تمام عوامل مهم ذکرشده در بالا را در نظر گرفتید، یک برنامه واقعی ایجاد کنید. آن را در تقویم خود علامت زده و با خانواده و دوستان خود به اشتراک بگذارید. درک این‌که شما حتی اگر در خانه باشید، واقعاً در حال کار هستید، برای همه مفید است.

۴٫ از همان روز اول به مسائل مالی و مالیاتی توجه کنید

بزرگترین مرکز خرید و فروش برند در تهران ، خرید برند آماده ، ثبت برند آماده ، برند فروشی مواد غذایی ، برند فروشی مواد آرایشی ، ثبت تضینی برند ، برند فروشی لاتین ، برند اماده فروش ، برند آماده خرید ، نام تجاری آماده ، جهت ارتباط با مجموعه با شماره 09121721462 در ارتباط باشید …

اجرای کار در منزل با مزایای مالی و مالیاتی زیادی همراه است. بااین‌حال، هنوز هم جریمه‌هایی برای عدم اجرای قوانین مالیاتی و عدم گزارش میزان درآمد مناسب وجود دارد. برای اجتناب از این موضوع، برای نگهداری مستقیم حساب‌وکتاب خود، از مراحل ابتدایی کسب‌وکارتان، بر نرم‌افزارهای جامع مالی و مالیاتی سرمایه‌گذاری کنید، یا با یک حسابدار مالیاتی کارکنید. اطمینان از مطابقت عملکردتان با مقررات مالیاتی در آینده از کسب‌وکار شما محافظت خواهد کرد.

۵٫ در اداره کسب و کار خانگی با یک وکیل تجاری مشورت کنید

بزرگترین مرکز خرید و فروش برند در تهران ، خرید برند آماده ، ثبت برند آماده ، برند فروشی مواد غذایی ، برند فروشی مواد آرایشی ، ثبت تضینی برند ، برند فروشی لاتین ، برند اماده فروش ، برند آماده خرید ، نام تجاری آماده ، جهت ارتباط با مجموعه با شماره 09121721462 در ارتباط باشید …

در مورد راه اندازی کسب و کار خانگی هم قوانین زیادی وجود دارد. این خصوصاً زمانی صدق می‌کند که شما بخواهید از پیمانکاران استفاده کنید یا کارمندانی استخدام نمایید. یک‌قدم اشتباه می‌تواند کسب ‌و کار شما را خراب کند. یک وکیل تجاری را پیداکرده و از او مشاوره بگیرید. وکیل می‌تواند به شما کمک کند تا:

  • ساختار مناسبی تنظیم و راه‌اندازی کنید و بفهمید کدام نوع شرکت (سهامی خاص، تضامنی و…) برای شما مناسب‌تر است
  • در مورد داشتن پرونده مناسب برای هر کارمند اطمینان خاطر داشته باشید
  • بفهمید آیا به پیمانکار یا کارمند نیاز دارید یا خیر
  • مطمئن شوید که در مسیر قانونی حرکت می‌کنید

۶٫ زندگی شخصی خود را از زندگی کاری خود جدا کنید

بزرگترین مرکز خرید و فروش برند در تهران ، خرید برند آماده ، ثبت برند آماده ، برند فروشی مواد غذایی ، برند فروشی مواد آرایشی ، ثبت تضینی برند ، برند فروشی لاتین ، برند اماده فروش ، برند آماده خرید ، نام تجاری آماده ، جهت ارتباط با مجموعه با شماره 09121721462 در ارتباط باشید …

هنگامی‌که در یک فضای اداری واقعی کار می‌کنید، می‌توانید به‌آسانی کار را در محل کار ترک کنید. می‌توانید بعد از چند ساعت در مورد آن فکر کنید، اما هر چیزی که برای انجام کار به آن نیاز دارید در دفتر شما است. هنگامی‌که در خانه کار می‌کنید، از بین رفتن این مرز بسیار آسان‌ است.
به یاد داشته باشید که یک برنامه زمانی منظم دارید. بعضی کارها ممکن است به‌صورت غیرمنتظره‌ای اتفاق بیفتند، اما زمانی که کار نمی‌کنید سعی کنید از فضای دفتر خود دور بمانید. این برای سلامت روان و شادی و همچنین خانواده شما بسیار مهم است.

۷٫ برای اداره کسب و کار خانگی یک شبکه ایجاد کنید

بزرگترین مرکز خرید و فروش برند در تهران ، خرید برند آماده ، ثبت برند آماده ، برند فروشی مواد غذایی ، برند فروشی مواد آرایشی ، ثبت تضینی برند ، برند فروشی لاتین ، برند اماده فروش ، برند آماده خرید ، نام تجاری آماده ، جهت ارتباط با مجموعه با شماره 09121721462 در ارتباط باشید …

هنگام کار در منزل، احتمالاً بیشتر وقت خود را به‌تنهایی می‌گذرانید. این مسئله می‌تواند منجر به پیامدهای عاطفی و روحی منفی شود؛ به‌ویژه برای کارآفرینانی که در حال رشد هستند.
برای مبارزه با این موضوع، سازمان‌های حرفه‌ای محلی و نزدیک به خانه خود را پیداکرده و با آن‌ها ارتباط برقرار کنید. اگر مناسب بودند، عضو شوید. سعی کنید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد صنعت خود و برقراری ارتباط با افراد در این زمینه در رویدادهای اجتماعی حضور پیدا کنید.
این کار علاوه بر این‌که می‌تواند انرژی اجتماعی‌ لازم برای رشد و شکوفایی شما را فراهم کند، ‌یکی از جنبه‌های مهم ایجاد برندینگ شخصی هم هست و باعث می‌شود که توسط دیگران به رسمیت شناخته شوید.
اجرای یک کسب و کار خانگی چشم‌اندازی هیجان‌انگیز است، اما به زیرساخت‌ها و برنامه‌هایی نیاز دارد. برای اطمینان از این‌که قدم‌های درستی برداشته‌اید و در مسیر پیشرفت حرکت می‌کنید، هفت نکته بالا را در نظر گرفته و اجرا کنید. یادتان باشد، اغلب محصولات و شرکت‌های بزرگ در مکان‌های بسیار کوچک شکل‌گرفته‌اند.


شما چگونه کسب و کار خانگی خود را اداره می‌کنید؟ در هنگام کار در خانه با چه مشکلاتی مواجه هستید؟ لطفاً نظرات و تجربیات خود را با کاربران ایران مدیر به اشتراک بگذارید. بزرگترین مرکز خرید و فروش برند در تهران ، خرید برند آماده ، ثبت برند آماده ، برند فروشی مواد غذایی ، برند فروشی مواد آرایشی ، ثبت تضینی برند ، برند فروشی لاتین ، برند اماده فروش ، برند آماده خرید ، نام تجاری آماده ، جهت ارتباط با مجموعه با شماره 09121721462 در ارتباط باشید …

شروع یک کسب و کار ترکیبی محتاطانه از تصورات و انعطاف‌پذیری است و چگونگی به‌کارگیری این ترکیب تأثیر ماندگاری بر کسب‌ و کار شما خواهد داشت.
راه رسیدن به موفقیت برای بسیاری از شرکت‌ها متفاوت است. فرصت‌ها، مشکلات و تغییراتی وجود دارد که برای تبدیل ایده‌های خود به یک کسب‌وکار موفق باید انجام شوند. بااین‌وجود، آنچه بسیاری از کتاب‌های کسب و کار به شما نمی‌گویند این است که مراحل اولیه شروع یک کسب و کار ، ترکیبی محتاطانه از تصورات و انعطاف‌پذیری است. چگونگی پیاده‌سازی این ترکیب تأثیر ماندگاری بر کسب‌وکار شما خواهد داشت.
این به دلیل آن است که بسیاری از موفقیت‌های بلندمدت شما در مراحل اولیه شرکتتان نهفته است. فرهنگ، تمایز و تعهد مشتری همه از روزهای ابتدایی کسب‌وکار شما ریشه می‌گیرد و با تغییر نیازها طی زمان راه ‌اندازی استارت آپ تا تبدیل ‌شدن آن به یک سازمان بزرگ‌تر، اطمینان حاصل کردن از وقت گذاشتن و دادن اجازه‌ی انعطاف‌پذیری به خود برای تسریع تولیدات خود، رویکردهای اولیه و مهم کسب‌وکارتان را ایجاد می‌کند.

برای شروع یک کسب و کار اولویت‌های خود را بنویسید

این ممکن است پیش‌پاافتاده به نظر برسد، اما اگر قصد دارید که با اولویت به موفقیت‌های خود برسید، باید مجموعه‌ای از اهداف موردنظر خود را مشخص کنید. چیزهایی که دائماً با شما درگیر هستند و رقابت می‌کنند، هیچ‌وقت به شما اجازه نمی‌دهند که اهداف را در ذهن خود نگه‌دارید. آن‌ها را روی یک برگه بنویسید. اطمینان حاصل کنید که اهداف شما مشخص هستند. عمومیت به کار نمی‌آید. برای هر هدف، باید یک سری اقداماتی داشته باشید که به اعتقاد شما، اگر تکمیل شود، حصول اطمینان از رسیدن به هدف را تضمین می‌کند.
در کنار هر اقدام، یک تاریخ تکمیل برنامه‌ریزی شده و نام شخص مسئول را قرار دهید. اقدامات را بر روی تقویم خود به‌صورت (to-dos) قرار دهید و آن‌ها را بعد از تکمیل کردن صفحات گسترده، بررسی کنید. در مورد این‌که فهرست خود را بررسی کنید و تجدیدنظر کنید که بیشتر یاد بگیرید، نگران نباشید.

چه چیزی شما را منحصربه‌فرد می‌کند؟

بزرگترین مرکز خرید و فروش برند در تهران ، خرید برند آماده ، ثبت برند آماده ، برند فروشی مواد غذایی ، برند فروشی مواد آرایشی ، ثبت تضینی برند ، برند فروشی لاتین ، برند اماده فروش ، برند آماده خرید ، نام تجاری آماده ، جهت ارتباط با مجموعه با شماره 09121721462 در ارتباط باشید …

برای شروع یک کسب و کار و به‌عنوان یک شرکت جدید علاوه بر یک چیز خوب باید چیز متفاوتی ارائه کنید. درحالی‌که ضروری است محصولی باکیفیت را به بازار بفرستید، در ابتدای ساختن شرکت خود باید از خودتان سؤال کنید که چه چیزی باعث می‌شود که من برجسته شوم؟
واقعیت این است که به‌عنوان یک تجارت نوپا، مشتریان ریسک می‌کنند که از شما خرید کنند. برای اینکه به‌اندازه کافی انگیزه‌ای برای انتخاب یک رقیب قوی‌تر داشته باشید، باید چیزی متفاوت ارائه دهید و این تفاوت باید به‌گونه‌ای باشد که ارزش را به مشتری به میزان قابل‌توجهی نشان دهد. اهمیت در این است که از ابتدا بر ارزش منحصربه‌فرد محصول خود تمرکز کنید و قابلیت‌هایی را ایجاد کنید که این تمایز را افزایش داده و گسترش دهد.
بنابراین تنها به خوب بودن توجه نکنید و بر متفاوت بودن نیز تمرکز کنید به‌گونه‌ای که مشتریان برای آن اهمیت قائل شوند.

زیرک بودن از راست گفتن مهم‌تر است

بزرگترین مرکز خرید و فروش برند در تهران ، خرید برند آماده ، ثبت برند آماده ، برند فروشی مواد غذایی ، برند فروشی مواد آرایشی ، ثبت تضینی برند ، برند فروشی لاتین ، برند اماده فروش ، برند آماده خرید ، نام تجاری آماده ، جهت ارتباط با مجموعه با شماره 09121721462 در ارتباط باشید …

هنگامی‌که در مورد شرکت‌های موفق جهان می‌شنوید، اغلب در مورد چگونگی پایبند بودن بنیان‌گذاران نسبت به تصورات خود و عدم تردید آن‌ها می‌شنوید. آن‌ها به «توپ بلورین» نگاه کرده، آینده شرکت را دیده و روزبه‌روز برای رسیدن به دیدگاه خود تلاش کردند.
متأسفانه، این داستان بسیاری از کسب‌وکارهایی است که دیگر وجود ندارد. اگر به بازار و مشتریان گوش ندهید و به توسعه ادامه دهید، احتمالاً موفق نمی‌شوید.
اطمینان حاصل کردن از گوش دادن به بازار برای رسیدن به راه‌حل برای موفقیتتان حیاتی بوده و اگر دست به پاسخگویی و تنظیم نزنید، پیشنهادتان خلأ واقعی را در بازار پر نمی‌کند.
در کسب‌وکار – به‌ویژه در مراحل اولیه شروع یک کسب و کار- داشتن یک دیدگاه ضروری است. بااین‌حال، انعطاف‌پذیری و استقبال از ایده‌ های کسب و کار جدید راز طول عمر شرکت است.

روی تلاش‌های خود تمرکز کنید

بزرگترین مرکز خرید و فروش برند در تهران ، خرید برند آماده ، ثبت برند آماده ، برند فروشی مواد غذایی ، برند فروشی مواد آرایشی ، ثبت تضینی برند ، برند فروشی لاتین ، برند اماده فروش ، برند آماده خرید ، نام تجاری آماده ، جهت ارتباط با مجموعه با شماره 09121721462 در ارتباط باشید …

تعداد چیزهایی که روی آن کار می‌کنید را محدود کنید. یک چیز را تمام کنید قبل از این‌که چیز دیگری را شروع کنید. حتی پس از این‌که اولویت‌هایتان را نوشته‌اید، نمی‌توانید به‌طور هم‌زمان روی ۱۷ چیز، کار کنید. اولویت‌های درجه یک را انتخاب کنید و فقط روی آن‌ها تمرکز کنید. بهتر است سه چیز را در خط پایان به‌صورت فشرده بردارید تا این‌که ۳۷ مورد را حرکت دهید تا بخش کوچکی از کار به اتمام برسد.

اولویت‌بندی وظایفی که کسب‌وکار اصلی خود را ایجاد می‌کنند

اول، شما به‌طور واضح نیاز دارید درآمد کسب کنید تا کسب‌وکار پایدار داشته باشید. ما اغلب به صاحبان کسب‌وکار جدید می‌گوییم: «اول، چیزی بفروشید». ثابت کنید که مفهوم، محصول و مدل کسب‌وکار شما کار می‌کند. «شما قصد ندارید برای اولین بار آن را درست کنید»؛ بنابراین، بهترین تلاش خود را ارائه داده و بازخورد را دریافت کنید. تغییرات و پیشرفت را ایجاد کنید.هر بار بهبود دهید. گواهینامه‌ها و رضایت‌نامه‌ها را دریافت کنید، مطالعات موردی را توسعه دهید و برای تجدیدنظر به‌منظور کسب مشتری بیشتر درخواست دهید. بر روی بهبود پیشنهاد‌های محصول و خدمات مشتریان خود تمرکز کنید. این اقدامات به شما بهترین شانس را برای ایجاد یک جریان نقد قابل‌اعتماد می‌دهد.

به مشتریان خود بی اندیشید

همه ما ادعا می‌کنیم که مردم کسب‌وکار شما را می‌سازند. بااین‌حال، در مراحل اولیه شروع یک کسب و کار، نیز می‌توانند آن را بسیار سریع ورشکست کنند.
هنگام پیشرفت سریع قطعاً داشتن دیدگاهی از پایان تونل و هدف خود امری طبیعی است؛ اما فرهنگ دارای میراث پایدار است و تصمیمات اشتباه در استخدام رئیسان اولیه می‌تواند سالیان سال تأثیرات خورنده‌ای داشته باشد. تصمیم‌گیری در استخدام رؤسای اولیه تضمین‌کننده‌ی استخدام افرادی است که فرهنگ موردنظر را رفته‌رفته منعکس می‌کنند. این اقدامات در روزهای اول شرکت شما ضروری است، زیرا موج بعدی از کارکنان، فرمان خود را از کارکنان اولیه شما می‌گیرند.

اجرای روندهای ارتباطی با مشتری

بزرگترین مرکز خرید و فروش برند در تهران ، خرید برند آماده ، ثبت برند آماده ، برند فروشی مواد غذایی ، برند فروشی مواد آرایشی ، ثبت تضینی برند ، برند فروشی لاتین ، برند اماده فروش ، برند آماده خرید ، نام تجاری آماده ، جهت ارتباط با مجموعه با شماره 09121721462 در ارتباط باشید …

در قلب هر شرکت رابطه شما با مشتریانتان قرار می‌گیرد. متمایزکننده‌ها و کیفیت محصولات شما زیربنا هستند، اما اگر مشتری اعتماد به کسب‌وکار شما را از دست بدهد، سریعاً از بین می‌روند. این بیانیه در دوره‌ی ثبت مدل کاری و کاهش هزینه‌های متغیر بیشتر واقعیت دارد.
آنچه در مورد مشتریان شما در حال رخ دادن است، کسب‌وکار همه است. شرکت‌هایی که فکر می‌کنند موفقیت یا عدم آن در جذب مشتری به بخش X تعلق می‌گیرد (معمولاً به موفقیت در جذب مشتری یا دیگر بخش‌های ارائه‌ی خدمات گفته می‌شود) مانع موفقیت خود خواهند شد. با سعی و تلاش برای کسب رضایت مشتری و اعتماد و وفاداری مشتریان به برند، می‌توانید تجربه‌های کسب شده را برای توسعه‌ی بازاریابی، محصولات، فروش بیشتر، خدمات و چیزهای دیگر به کار بگیرید.

زمان صرف شده برای آینده را استفاده کنید

بزرگترین مرکز خرید و فروش برند در تهران ، خرید برند آماده ، ثبت برند آماده ، برند فروشی مواد غذایی ، برند فروشی مواد آرایشی ، ثبت تضینی برند ، برند فروشی لاتین ، برند اماده فروش ، برند آماده خرید ، نام تجاری آماده ، جهت ارتباط با مجموعه با شماره 09121721462 در ارتباط باشید …

درحالی‌که شما بر روی کارهایی تمرکز می‌کنید که امروزه بر کسب‌وکار شما تأثیر می‌گذارند، چشم‌انداز آینده را از دست ندهید. اگر شما موفق هستید و کسب‌وکار شما رشد می‌کند، ممکن است نیاز به استخدام کارمندانی داشته باشید. شما ممکن است نیاز به تلاش‌های بازاریابی اضافی، فضای بزرگ‌تر، تجهیزات تولید یا سرمایه‌گذاری بیشتری داشته باشید. شما ممکن است به کسب مهارت و دانش بیشتر نیاز داشته باشید. صفحه گسترده خود را به اهداف خود برسانید. برخی از اهداف بلندمدت کسب‌وکارتان را شامل شوید. اطمینان حاصل کنید که شما در حال آماده‌سازی برای موفقیت دراز مدت هستید.

به همراه توسعه‌ی شرکت پیشرفت کنید

بزرگترین مرکز خرید و فروش برند در تهران ، خرید برند آماده ، ثبت برند آماده ، برند فروشی مواد غذایی ، برند فروشی مواد آرایشی ، ثبت تضینی برند ، برند فروشی لاتین ، برند اماده فروش ، برند آماده خرید ، نام تجاری آماده ، جهت ارتباط با مجموعه با شماره 09121721462 در ارتباط باشید …

به یاد داشته باشید که به‌عنوان مدیرعامل شرکت با تغییر شرکت، شما نیز باید تغییر کنید. میزان فعالیت شما در مراحل اولیه‌ی شروع کسب و کار باید با پیشرفت شرکت، پرسنل و مشتریان هماهنگ باشد.
همان‌گونه که شرکت شما نیازمند تغییر است شما نیز باید به‌عنوان یک رهبر تغییر کنید. در روزهای اول شروع یک کسب و کار ممکن است وادار شوید در صبح به‌عنوان فروشنده کار کنید، عصر مدیریت محصولات را به عهده بگیرید و غروب به بازاریابی بپردازید؛ اما با توسعه‌ی شرکت به رؤسایی نیاز خواهید داشت که در بخش‌های مختلف بتوانند بدون نظارت مستمر دیدگاه شما را عملی کنند و فرهنگ را تقویت بخشند. حفظ روش کار با توسعه‌ی شرکت از جمعیت ۱۵ نفری به ۱۵۰ نفر نه‌تنها به معنای تلاش کردن فراوان شما است بلکه شیوه‌ای برای عملی کردن روش‌هایی برای تقویت و پیشرفت شرکت شما خواهد بود.
با توسعه‌ی شرکت، افراد و ساختارهای مورد نیاز برای موفقیت نیز تغییر خواهند کرد. انعطاف‌پذیری برای رویارویی با این تغییرات و نه‌ فقط عمل کردن به شیوه‌های قبلی خود راز موفقیت شرکت درحال توسعه است.

وظایف جانبی اضافی را انجام دهید

بزرگترین مرکز خرید و فروش برند در تهران ، خرید برند آماده ، ثبت برند آماده ، برند فروشی مواد غذایی ، برند فروشی مواد آرایشی ، ثبت تضینی برند ، برند فروشی لاتین ، برند اماده فروش ، برند آماده خرید ، نام تجاری آماده ، جهت ارتباط با مجموعه با شماره 09121721462 در ارتباط باشید …

اگر وقت کافی برای تکمیل همه‌چیز در لیست کارهای خود را نداشته باشید، باید وظایفی را که می‌توانید برون‌سپاری کنید. این موارد ممکن است شامل کار اداری یا حسابداری باشد. شاید دیگران بتوانند برخی از تلاش‌های بازاریابی شما را انجام دهند.
اینکه آیا ارزش زمان اضافی شما بیش از جبران هزینه پرداخت دیگران برای انجام وظایف است را تعیین کنید. به یاد داشته باشید، ممکن است زمان زیادی برای حرفه‌ای به‌منظور انجام این وظایف صرف شود و شما را مجبور به انجام اقداماتی کند که کسب‌وکار شما را به سمت جلو حرکت دهد.
شروع یک کسب‌ و کار جدید موفقیت‌آمیز به معنی غلبه بر بسیاری از وظایف رقابتی است، اما اگر شما توصیه‌های بالا را دنبال کرده باشید، شما باید قادر به انتخاب مؤثر بیشتر از زمان و تلاش خود باشید.
هیچ استراتژی طلایی برای شروع یک کسب ‌و کار موفق وجود ندارد. بااین‌وجود به‌ندرت می‌توان کسب‌وکاری را یافت که مجزا نباشد یا برخلاف نیازهای بازار عمل کند و به موفقیت نرسد. وقتی را صرف تشکیل گروهی مناسب کنید و به ارائه‌ی خدمات ویژه و پاسخگویی به نیاز مشتری بپردازید تا با موفقیت متوالی روبرو شوید.
شما برای شروع یک کسب و کار از موارد بالا برای رسیدن به موفقیت استفاده می‌کنید؟ علاوه بر موارد بالا پیشنهاد دیگری در این زمینه دارید؟ لطفاً نظرات خود را با ما و کاربران ایران مدیر به اشتراک بگذارید؟

بزرگترین مرکز خرید و فروش برند در تهران ، خرید برند آماده ، ثبت برند آماده ، برند فروشی مواد غذایی ، برند فروشی مواد آرایشی ، ثبت تضینی برند ، برند فروشی لاتین ، برند اماده فروش ، برند آماده خرید ، نام تجاری آماده ، جهت ارتباط با مجموعه با شماره 09121721462 در ارتباط باشید …


برنامه مشتریان وفادار نیاز اصلی هر کسب‌وکاری است زیرا افزایش وفاداری مشتریان باعث افزایش سهم بازار و سود شرکت‌ها در بلندمدت و بهبود موقعیت رقابتی شرکت می‌شود؛ بنابراین ایجاد روابط پایدار و جلب اعتماد مشتری از اهمیت بالایی برخوردار است، زیرا مصرف‌کنندگان در جایی خرید می‌کنند که به آن کسب‌وکار اعتماد کافی داشته باشند؛ اما چگونه می‌توان مشتریان خود را به مشتریان وفادار تبدیل کرد؟


هدف برنامه مشتریان وفادار، پاداش دادن به مشتریانی است که به‌صورت مداوم از شرکت خرید کرده و پول زیادی را صرف محصولات و خدمات شرکت می‌کنند. این برنامه‌ها باعث ایجاد تعهدی دو طرفه بین شرکت و مشتریان می‌شود و عادت‌های خرید مشتریان را نیز تغییر می‌دهد.
شما باید خدماتی را به مشتریان هدف ارائه دهید که دیگران از آن محروم هستند یا به آن دسترسی ندارند. برای مثال داشتن دسترسی خصوصی به برخی از محصولات یا یک شب اقامت رایگان در هتل.
یکی از تحقیقات مشهور در بازاریابی، پژوهش آقای ریچهلد است که نشان می‌دهد حفظ و نگهداری مشتریان به‌مراتب آسان‌تر و کم‌هزینه‌تر از جذب مشتریان جدید است. حفظ مشتریان فقط و فقط زمانی امکان‌پذیر است که بتوان سطح وفاداری در آن‌ها را بالا برده تا از این طریق مشتریانی داشته باشیم که عاشق کسب‌وکار ما هستند.
بنابراین ایجاد یک برنامه مشتریان وفادار موفق به افزایش وفاداری مشتریانتان کمک خواهد کرد. بزرگترین مرکز خرید و فروش برند در تهران ، خرید برند آماده ، ثبت برند آماده ، برند فروشی مواد غذایی ، برند فروشی مواد آرایشی ، ثبت تضینی برند ، برند فروشی لاتین ، برند اماده فروش ، برند آماده خرید ، نام تجاری آماده ، جهت ارتباط با مجموعه با شماره 09121721462 در ارتباط باشید …

۱٫ برای اینکه در وقت خود صرفه‌جویی کنید، خدمات خود را رها نکنید

با وجود اینکه تخفیف گرفتن نکته مثبتی برای تمام مصرف‌کنندگان است اما شما نباید از بهبود خدماتتان غافل شوید. بهترین مشتریان از شما می‌خواهند که دسترسی سریعی به خدمات و محصولاتتان داشته باشند. ارائه خدمات برتر جایی است که کسب‌وکار کوچک شما می‌تواند از رقبایتان پیشی بگیرد و برتری خود را ثابت کند.

۲٫ ارتباطی مانند یک خیابان دوطرفه برقرار کنید

بزرگترین مرکز خرید و فروش برند در تهران ، خرید برند آماده ، ثبت برند آماده ، برند فروشی مواد غذایی ، برند فروشی مواد آرایشی ، ثبت تضینی برند ، برند فروشی لاتین ، برند اماده فروش ، برند آماده خرید ، نام تجاری آماده ، جهت ارتباط با مجموعه با شماره 09121721462 در ارتباط باشید …

امروزه بسیاری از شرکت‌ها با اضافه کردن ویژگی‌های جدیدی به وب‌سایت خود مانند هوشمند کردن تعامل افراد با وب‌سایت شرکت، سرویس آنلاین مشتری یا قابلیت چت با یک نماینده سعی در نشان دادن تعهد خود به مشتریان دارند.
شما همچنین می‌توانید سایت خود را به‌گونه‌ای طراحی کنید تا روابط خود را با مشتریان افزایش دهید.

۳٫ در برنامه مشتریان وفادار تماس با مشتریان را شخصی کنید

بزرگترین مرکز خرید و فروش برند در تهران ، خرید برند آماده ، ثبت برند آماده ، برند فروشی مواد غذایی ، برند فروشی مواد آرایشی ، ثبت تضینی برند ، برند فروشی لاتین ، برند اماده فروش ، برند آماده خرید ، نام تجاری آماده ، جهت ارتباط با مجموعه با شماره 09121721462 در ارتباط باشید …

آنچه مشتریان واقعاً می‌خواهند، تخفیفات بیشتر و صرفه‌جویی بر اساس پیشنهادات و پاداش‌هایی است که از شرکت‌ها دریافت می‌کنند. همان‌طور که در حال گسترش دادن برنامه مشتریان وفادار خود هستید، بر روی مشارکت عمیق‌تر با مشتریان و تماس فردی با آن‌ها برای تکرار فروش‌های خود، تمرکز کنید. اگر مشتریان ارزش بالایی برای این ارتباط قائل باشند، شما بزرگ‌ترین پاداش را دریافت خواهید کرد.
برندهای بزرگ با داشتن سهم زیادی از بازار و بودجه عظیم بازاریابی و تبلیغات موفق مانع رقابتی بزرگی برای ورود به هر نوع کسب‌وکاری هستند؛ اما یک راه برای رقابت با آن‌ها وجود دارد. جوان فکر کنید!

از جوانی آغاز می‌شود. لذا باید برای جذب و افزایش وفاداری مشتریان جوان به موارد زیر توجه کنید.

۱٫ سطح خود را تعیین کنید


هیچ‌کس با وفاداری نسبت به Nike، Coke و یا Ford به دنیا نیامده است. مسلماً خانواده‌های شما در دوران جوانی و در حال حاضر هم به خاطر تأثیراتی که این برند‌ها روی آن‌ها داشته‌اند، به آن‌ها علاقه‌مند شدند. هنگامی‌که کودکان به سن بلوغ می‌رسند، در حال تلاش برای ایجاد هویت خود هستند که این هویت شامل برند آن‌ها هم می‌شود.
بنابراین وفاداری مشتریان به برند از جوانی آغاز می‌شود. لذا باید برای جذب و افزایش وفاداری مشتریان جوان به موارد زیر توجه کنید.

برای رسیدن به یک عنوان تجاری، باید در آن سطح قرارگرفته باشید. همین امروز روز مناسبی است. برای ارتباط با مخاطبین جوان‌تر، شما باید بتوانید مخاطبان خودتان را درک کنید و با آن‌ها همدردی کنید. تا زمانی که این کار را نکنید، شرکت شما چیزی به‌ جز یک دستیار نیست.

۲٫ جایی باشید که آن‌ها هستند

بزرگترین مرکز خرید و فروش برند در تهران ، خرید برند آماده ، ثبت برند آماده ، برند فروشی مواد غذایی ، برند فروشی مواد آرایشی ، ثبت تضینی برند ، برند فروشی لاتین ، برند اماده فروش ، برند آماده خرید ، نام تجاری آماده ، جهت ارتباط با مجموعه با شماره 09121721462 در ارتباط باشید …

نسل جوان، موبایل دوست و اجتماعی هستند. اگر می‌خواهید به آن‌ها برسید، شرکت شما هم باید با آن‌ها مرتبط باشد. تلویزیون درحالی‌که هنوز یک پورتال تبلیغاتی قدرتمند و به‌طور گسترده‌ای پذیرفته‌شده است، به‌ ندرت می‌تواند پاسخگوی تمام نیازهای کاربران باشد.
سایت‌ها و رسانه‌ های اجتماعی زیادی هرساله در حال ظهور هستند، کسب‌وکار شما باید انعطاف‌پذیر و هوشمند باشد (به همین دلیل است که فیس‌بوک به یک شبکه قدیمی تبدیل‌شده است).

۳٫ وانمود نکنید

بزرگترین مرکز خرید و فروش برند در تهران ، خرید برند آماده ، ثبت برند آماده ، برند فروشی مواد غذایی ، برند فروشی مواد آرایشی ، ثبت تضینی برند ، برند فروشی لاتین ، برند اماده فروش ، برند آماده خرید ، نام تجاری آماده ، جهت ارتباط با مجموعه با شماره 09121721462 در ارتباط باشید …

بدون شک جوانان امروز بیشتر از نسل‌های گذشته آگاه هستند. آن‌ها اطلاعات موردنظر خود را از منابع مختلف به‌صورت روزانه دریافت می‌کنند. سعی کنید که همه‌چیز را بدانید و بر روی آنچه می‌دانید، اثر بگذارید. آن‌ها را درک کنید، بدانید چه نیازها و خواسته‌هایی دارند، سپس استراتژی خود را تنظیم و اصلاح کنید.

۴٫ کارها را به‌خوبی انجام دهید

صرف‌نظر از اینکه به چه اندازه به نسل جوان توجه می‌کنید و نسبت به آن‌ها وفادار هستید، شما هنوز هم نیازمند تولید محصولات منحصربه‌فرد و تجربیات استثنایی هستید. زمانی که شما در این زمینه کم‌کاری کنید، مخاطبانتان را از دست می‌دهید.
برای مثال، اپل، یکی از باارزش‌ترین ، زیرا با نسل جوان که اولین تلفن یا رایانه‌ خود را خریداری می‌کنند، ارتباط بهتری برقرار کرده و محصولات برجسته‌ای را تولید می‌کنند.

۵٫ با دیگران همراه باشید

اگر شما مطمئن نیستید که چگونه با جوانان امروز ارتباط برقرار کنید، زمان بیشتری را برای بازنگری در کسب‌وکار خود اختصاص دهید. شما در خود چه چیزی را دنبال کرده‌اید؟ چه چیزی باعث شده است که برخی از برندها نسبت به برندهای دیگر بیشتر رتقا پیدا کنند؟

وفاداری مشتری ضامن موفقیت و داوم یک تجارت است. به‌عنوان یک کارآفرین یا یک متخصص بازاریابی، یکی از مهم‌ترین کارهایی که می‌توانید بیاموزید، ساختن جامعه‌ای برای هواداران کسب‌وکارتان است، کسانی که هر زمان که نیاز به محصولات یا خدماتی که شما ارائه می‌دهید پیدا کنند شما را انتخاب خواهند کرد.

مرحله اول وفاداری مشتری: مشتریان را تحمل کنید

روزی مدیر یک کسب‌وکار به من گفت: «اینجا جایی عالی برای کار کردن می‌شد اگر مشتریان نبودند.» به زبان دیگر مشتریان مانند آفاتی بودند که سر راه او قرارگرفته بودند، درحالی‌که او کارهای مهم‌تری برای انجام داشت. برای او رنج‌آور بود که به مشتریان اهمیت دهد. من مطمئن هستم که کسانی که مشتری آن کار بودند عدم وجود احساسات را در آنجا احساس می‌کردند.
واقعیت این است که هیچ‌کس به چنین کسب‌وکارهایی مراجعه نخواهد کرد مگر اینکه جای دیگری وجود نداشته باشد. در فضای به‌شدت رقابتی این روزها، معدود شرکت‌هایی پیدا می‌شوند که رقیبی نداشته باشند. درنتیجه این سطح از خدمت‌رسانی فقط در سازمان‌های دولتی وجود دارند.

مرحله دوم وفاداری مشتری: انتظارات مشتریان را برآورده کنید

انتظارات مشتریان پایه‌ای مهم در دنیای کسب‌وکار است. تقریباً تمامی مشتریان درصورتی‌که انتظاراتشان برآورده نشود، از رفتارهایی پیش‌بینی‌شده نسبت به شرکت‌ها استفاده می‌کنند. ناراضی می‌شوند، اعتراض می‌کنند، به‌تمامی دوستانشان این موضوع را اطلاع می‌دهند و دیگر به آنجا مراجعه نخواهند کرد. اگر انتظاراتشان برآورده شود همه‌چیز خوب پیش می‌رود. آن‌ها از خوشحالی پرواز نمی‌کنند ولی راضی هستند.
برای شرکت‌ها، مرحله دوم مدت زیادی طول می‌کشد تا مطمئن شوند که همه مشتریان از خدماتی که ارائه می‌شود رضایت دارند. ازآنجایی‌که هدف اصلی، کاهش تأثیرات منفی مشتریان ناراضی است، معمولاً مجموعه‌ای از قوانین و سیاست‌ها ایجاد می‌شود تا به روش‌های مختلف همه مشتریان راضی شوند. مشکل اصلی اینجا است که مشتری راضی همیشه مشتری وفاداری نیست. آن‌ها مشتری رقبا نیز هستند. به‌عبارت‌دیگر راضی بودن مانند بی‌احساس بودن است. در نتیجه شرکت‌ها در مرحله دوم همواره باید مشغول انجام بازی‌های بازاریابی برای جلب مشتریان باشند.

مرحله سوم وفاداری مشتری: اضافه بر انتظارات مشتریان کار انجام دهید

یکی از کارآفرینان موفق، صاحب یک چوب‌تراشی کوچک در فیلیپین است و باوجود رقبای زیاد کارش را به‌خوبی انجام می‌دهد. او درباره علت موفقیتش می‌گوید: «مشتریان مرا بیشتر از سایر رقبا دوست دارند زیرا من کاری را انجام می‌دهم که مشتریان می‌خواهند؛ من چوب‌های آن‌ها را رایگان حمل می‌کنم. هیچ‌کس دیگری این کار را برایشان انجام نمی‌دهد.»
این چیزی است که مشتریان وفادار می‌سازد: ارائه خدمات، بیشتر از آن چیزی که انتظار دارند. من این را خدمات «خدمات دیوانه کننده» می‌نامم زیرا انتظارات برنامه‌ریزی‌شده مشتریان را نقض می‌کند. زمانی که مشتریان خدماتی فراتر از تصوراتشان دریافت می‌کنند این موضوع را با تمامی دوستانشان در میان می‌گذارند و آن‌ها را درگیر می‌کنند، دوباره رجوع می‌کنند، تبدیل به مدافعان شرکت می‌شوند و اگر رقیبی برای شرکت ببینند احساس گناه می‌کنند.
کارآفرینان موفق به‌خوبی موضوع را درک می‌کنند. آن‌ها قیمت‌هایی عالی، خدمات اضافی رایگان، تعاملات شخصی، سرعت پخش فوق‌العاده، حمایت‌های عالی از مشتریان، ضمانت بازگشت پول و … پیشنهاد می‌دهند. فراتر رفتن از انتظارات مشتریان یک قدم حیاتی برای ساخت جامعه هواداران است.

مرحله چهارم وفاداری مشتری: مشتریان را در کسب‌وکار شریک کنید

راه نهایی برای ایجاد یک قبیله از دنبال کنندگان وفادار، شریک کردن مشتریان در هر زمان ممکن در توسعه واقعی کسب‌وکار است. زمانی که با آن‌ها در مسیری که هم نیازهای شما و هم نیازهای آن‌ها را برآورده می‌کند همکاری می‌کنید، در یک رابطه بلندمدت، به آن‌ها وصل می‌شوید. به عبارتی کوتاه‌تر، آن‌ها باید حس کنند که کارخانه شما کارخانه آن‌ها نیز هست.
در فضای سرد کارخانه خود، گروهی به نام «مشتری به‌عنوان شریک» ایجاد کنید، مشتریان را در پنل‌هایی منظم برای تست کردن محصولات به کارخانه بیاورید و از نظرات آن‌ها در ساخت خط تولید کمک بگیرید تا آن‌ها بتوانند تأثیراتی مستقیم روی جنبه‌های گوناگون کسب‌وکارتان بگذارند. در عوض به آن‌ها پیشنهاد کارت ویژه با تخفیف ۵۰% روی تمام محصولات بدهید. این مشتریان به بزرگ‌ترین مدافعان شما و پایه‌ای برای پایگاه هواداران‌تان تبدیل خواهند شد.

مرحله پنجم وفاداری مشتری: خدماتی دیوانه کننده برای مشتریان ایجاد کنید

زمانی که شما تنها مرجع پاسخگویی به یک نیاز هستید، ایجاد خدمات فوق‌العاده برای مشتریان کار راحتی است. وقتی ماندن در این سطح از خدمات سخت می‌شود که شما دیگر در این زمینه تنها نباشید. کارآفرینان موفق فقط در ابتدای کار خود این نوع خدمات را انجام نمی‌دهند بلکه سیستمی تهیه می‌کنند تا این خدمات را در هنگام رشد کسب‌وکارشان حفظ کنند. به همین دلیل هر مشتری بدون اینکه فکر کند چه کسی به او خدمات ارائه داده است از تجربه‌ای یکسان برخوردار می‌شود. این‌ها کارهایی است که کارآفرینان برای دستیابی به این موضوع انجام می‌دهند:

بزرگترین مرکز خرید و فروش برند در تهران ، خرید برند آماده ، ثبت برند آماده ، برند فروشی مواد غذایی ، برند فروشی مواد آرایشی ، ثبت تضینی برند ، برند فروشی لاتین ، برند اماده فروش ، برند آماده خرید ، نام تجاری آماده ، جهت ارتباط با مجموعه با شماره 09121721462 در ارتباط باشید …

  • آن‌ها افراد محجوبی را استخدام می‌کنند که به مأموریت شرکت باور دارند
  • آن‌ها فرهنگ سازمانی قوی ایجاد می‌کنند که به مشتری به چشم شریک نگاه شود
  • آن‌ها به‌عنوان کارکنان نمونه هدایت می‌شوند و به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند
  • آن‌ها سیاست‌هایی که ممکن است با خدمات عالی تداخل داشته باشند را کنار می‌گذارند
  • آن‌ها به اعضاء اختیار می‌دهند تا بتوانند مشکلات مشتریان را حل کنند
  • آن‌ها بحث‌هایی ثابت درباره مشکلات مشتریان دارند

ابتدا از مشتریانتان بپرسیدید که خدمات عالی ازنظر آن‌ها چگونه خدماتی است. از این طریق می‌توانید به‌طور قابل‌ملاحظه‌ای خدماتی بیش از انتظارات مشتریان ارائه دهید. سپس پوشه‌ای برای این خدمات ایجاد کنید که به طرح کلی نظرات مشتریان را نشان دهد و شما را متعهد به انجام آن‌ها برای هر مشتری کند؛ هر مشتری که شما را حمایت می‌کند. در آخر از این پوشه برای اداره فرآیندهای نیروی انسانی در کارخانه استفاده کنید، یعنی:

  1. اعضایی را استخدام کنید که به‌طور طبیعی مانند آن پوشه رفتار می‌کنند
  2. به همه اعضاء آموزش دهید که آن پوشه را پیاده‌سازی کنند
  3. اعضاء را به‌طور مرتب ارزیابی کنید تا بفهمید چه اندازه آن پوشه را اجرا می‌کنند
  4. بر اساس ارزیابی به آن‌ها پاداش دهید

در نتیجه شاهد سیستمی هستید که مدام درگیر چالش بهترشدن خدمات و فراتر رفتن از انتظارات مشتریان است. خروجی چنین سیستمی داشتن مشتری وفادار است.

فضای‌کاری ماکروکیوسک
در فضای کاری بزرگی که در آن بودیم، مجسمۀ سفیدی از پسربچه‌ای بود که روی چهارپایه ایستاده بود و به سقف اشاره داشت. از داتوک کنی گو (Datuk Kenny Goh) مدیر ارشد اجرایی (مدیر ‌عامل) و بنیان‌گذار ماکروکیوسک پرسیدیم چرا این مجسمه در آنجا قرار دارد؟
او فاش کرد: این قطعه پسربچه‌ای را به تصویر می‌کشد که هر روز به ما می‌گوید، باید جست‌وجو کنیم. ما به‌عمد آن را کنار صفحۀ نمایش گذاشته‌ایم تا در این فضای کاری، همه به این صفحه نگاه کنند.


ماکروکیوسک، فناوری توانمندِ عرصۀ موبایل به خود می‌بالد که توانسته است با اتصالی نیرومند، امکان دسترسی به بازار مشتریان خود با بیش از دو میلیارد کاربر تلفن همراه را برای تعامل‌ها، هشدارها، احراز هویت، امنیت یا پرداخت‌ها فراهم سازد.
در وهلۀ نخست، این شرکت بر راه‌حل‌های تحرک سازمانی (EMS) و خدمات پرداخت تلفن همراه (MPS) متمرکز است. ماکروکیوسک در سراسر آسیا و استرالیا فعالیت‌های فیزیکی دارد و بیش از ۲۰۰۰ مشتری از ۱۸ صنعت مختلف در ۳۷ کشور جهان را راهبری می‌کند.
درست مثل همان مجسمه، به محض بررسی دقیق‌تر فضای کاری درمی‌یابید که جزئیات زیبا و معنا‌دار فراوانی در دیوارها و فضاهای دفتر ماکروکیوسک، در ترویکای کوآلالامپور وجود دارد.
برای مثال، یک هنر دیواری در فضای کاری، دیده می‌شود که ۱۲ کشوری را که ماکروکیوسک در آنجا فعالیت فیزیکی دارد، به تصویر می‌کشد، و یا اینکه به دلیل حضورشان در استرالیا، تخته‌های موج‌‌سواری را به دیوار تکیه داده‌اند. آنچه ما را در این فضای کاری، تحت تأثیر قرار داد، به خاطر دِن (Den) بود که با دو غلاف ساکن و چندین دکورِ جنگ ستارگان و نوار فضایی، احساس دنیای دیگری را به ما بخشید.
این دفتر آبدارخانه‌ای با منوی روزانۀ رایگان دارد و دارای قسمت‌های مجزا با قابلیت فضای بسته برای جلسه‌هاست. این کار به‌سادگی و با کشیدن درب زرد‌رنگِ گاراژ مدرسه‌ای قدیمی انجام می‌شود. کنی توضیح می‌دهد: «از‌آنجا‌که ما جزء مشاغل تجاری هستیم، این در به‌عمد و برای بزرگداشتِ مشاغل دهه ۱۹۶۰ در اینجا قرار داده شده است».
پیش از این، ماکروکیوسک در خارج از فضای کاری کوچک تن‌تن منارا (Menara Tan & Tan) فعالیت می‌کرد. وقتی زمان حرکت فرا رسید، تیم برای طوفان مغزی و رسیدن به آنچه می‌خواستند ماکروکیوسک باشد، گرد هم جمع شدند. کنی به ما می‌گوید:
«ما شرکتی مبتنی‌بر راه‌حل‌ها هستیم. فکر کردیم چرا فلسفۀ محصولات و راه‌‌حل‌هایمان را در فضای کاری خود طرح نمی‌کنیم؟ اگر به هر گوشه‌ای از دفتر نگاه کنید، متوجه می‌شوید با دقتِ زیاد، به شکلی طراحی شده است که عناصر کاربردی، گیرا، مشارکتی، خلاق و نوآورانه را ترکیب کند».
کنی شرح می‌دهد این فضای کاری ، به طرز بی‌مانندی شبیه یک نعل اسب طراحی شده است. در کلِ چیدمان دفتر، یک منطقۀ کاملاً مربع‌شکل وجود ندارد؛ زیرا هر منطقه نامتقارن است. درحالی‌که ممکن است بهینه‌سازی فضا شبیه چالش باشد، ماکروکیوسک موفق شده است تا با کمک طراحان داخلی محلی، بر این چالش غلبه کند. جنبۀ دیگری که بنیان‌گذاران نگاهی به آن داشتند، تمرکز بر فرهنگِ ترکیب‌کردنِ خانواده‌شان در فضای‌کاری بود.
ماکروکیوسک با سه برادر (کنی، هنری‌گو و سی.اس. گو) کار خود را آغاز کرد. «ما می‌خواهیم این خانواده را بزرگ کنیم». کنی با خنده و کنایه می‌گوید: «ممکن است شما اینجا عموها و عمه‌ها را نبینید، اما با هم به عموها و عمه‌ها تبدیل خواهیم شد، زیرا ما با شما رشد خواهیم کرد».
فضای کاری شرکت مایندوَلی (Mindvalley)
دومین فضای کاری که از آن بازدید کردیم، تنها شرکت در آسیا و یکی از چهار شرکت در جهان است که برای ۱۰ سالِ متوالی، برندۀ جایزۀ دموکراتیک‌ترینِ محل کارِ ووردبلو (WorldBlu) شده است و از آن به‌عنوان منبع برتری که شاغلان در حوزه منابع انسانی باید آن را فرا گیرند تا رشد یابند، یاد شده است.
جای تعجب نیست که مایندوَلی به‌سرعت در حوزۀ آموزش آنلاین در حال شناخته‌شدن است. این شرکت که در سال ۲۰۰۳ توسط مدیر‌عامل ویشن لاخیانی (Vishen Lakhiani) آغاز به کار کرده بود، به دلیل فرهنگ فوق‌العاده منحصربه‌فردِ شرکت یعنی نامشخص‌بودن خطوط بین کار و بازی، معروف شده و مورد احترام فراوانی قرار گرفته است.


کتاب ویشن با عنوانِ کد ذهن شگفت‌انگیز (The Code of The Extraordinary Mind)، این نکته را بیان می‌کند که عقاید متعصبانه و قوانین اجتماعی منسوخ ما، همان چیزی است که مردم را از زندگی‌کردن به شکل دلخواه‌شان باز می‌دارد. به همین دلیل، ویشن و تیم او به تمرین ادغام زندگی و کار معتقدند و به تعادل زندگی کاری با هدفِ ایجاد شادی و رشد کارمندان، اعتقادی ندارند.


مایندوَلی یک شرکت تجربه یادگیری است و دانشی را که مدارس از آموزش آن غافلند، ارائه می‌دهد. این شرکت از طریق پلتفرم‌های مختلف خود با نویسندگان، معلمان و کارشناسان برتر کار می‌کند تا در مورد رشد شخصی، سلامتی، اندام متناسب ، معنویت، بهره‌وری، ذهن آگاهی و مانند آن، به سایرین آگاهی دهد.
تاکنون، این شرکت سه میلیون دانش‌آموز، مشترک و دنبال‌کننده در تمام جهان دارد.
طبق گفتۀ ویشن، این شرکت در ابتدا از یک فضای کاری در حد یک واحد آپارتمان کوچک در میدان تایمز نیویورک اداره می‌شد. وقتی در سال ۲۰۰۴ مجبور به بازگشت به مالزی شد، با دو مانع روبه‌رو بود: یکی فرار مغزها از مالزی و دیگری اینکه همۀ مشتری‌‌ها، شرکا و فروشندگان آن‌ها در ایالات متحده بودند.
این مسائل، ویشن و تیمش را تحت فشار قرار داد تا الگوی نوینی ایجاد کنند. ویشن می‌گوید: «می‌خواهیم تا سال ۲۰۲۰، رتبۀ شمارۀ یک جهانِ کار باشیم. بهترین شرکت در جهان، قرار است اینجا در کوآلالامپور باشد».
وی افزود: «به لطف شرکت اقتصاد دیجیتال مالزی (Malaysia Digital Economy Corporation (MDEC))، توانستم استعدادها را از کل جهان گرد هم آورم و تنها به استخدام مالزی‌های محلی محدود نبودم. داشتن نیروی کار باهوش و متنوع یک چیز است، اما ایجاد انگیزه و الهام‌بخشی به تمامی کارکنان برای کار در مسیر مأموریتِ راه‌اندازی مدرسه رشد و انسانیت برای یک میلیارد نفر، کار آسانی نیست.
برای دستیابی به این هدف، شرکت تأکید زیادی بر رشد و شادی کارکنان داشت و این امر در فضای کاری انعکاس یافت».
ویشن می‌گوید: «می‌خواستیم به افرادمان فضای کاری بدهیم که بسیار زیبا باشد. حال، آن‌ها مایل به بازگشت به خانه‌هایشان نیستند زیرا از بودن در دفتر بسیار لذت می‌برند». این دقیقاً همان احساسی بود که ما هنگام ورود به دفتر مرکزی مایندوَلی در کوآلالامپور داشتیم. ننوهای خانگی، اتاق مراقبه، آشپزخانۀ کامل، خانه‌درختی و اتاق شورا، تنها اندکی از ویژگی‌های شگفت‌انگیز این دفتر هستند.
نگاهی به کارکردنِ کارکنان در وسط ِمبلمان الهام‌گرفته از طبیعت و رنگ‌های پُرطراوت، تصور کار در زمین بازی را به فرد می‌دهد. ویشن می‌گوید: «من معتقدم هر شغلی دربارۀ یک ذهنیت است و اگر بخواهم بهترین استفاده را از افرادم ببرم و بخواهم در چهارچوب ذهنی درستی قرار داشته باشند، تنها با قرار‌دادن در بهترین فضای ممکن است که می‌توانم به این هدف دست یابم». بزرگترین مرکز خرید و فروش برند در تهران ، خرید برند آماده ، ثبت برند آماده ، برند فروشی مواد غذایی ، برند فروشی مواد آرایشی ، ثبت تضینی برند ، برند فروشی لاتین ، برند اماده فروش ، برند آماده خرید ، نام تجاری آماده ، جهت ارتباط با مجموعه با شماره 09121721462 در ارتباط باشید … بزرگترین مرکز خرید و فروش برند در تهران ، خرید برند آماده ، ثبت برند آماده ، برند فروشی مواد غذایی ، برند فروشی مواد آرایشی ، ثبت تضینی برند ، برند فروشی لاتین ، برند اماده فروش ، برند آماده خرید ، نام تجاری آماده ، جهت ارتباط با مجموعه با شماره 09121721462 در ارتباط باشید …

آموزش کارآفرینی افراد را کارآفرین نمی‌کند اما به تغییر نگرش‌ آنان کمک زیادی می‌کند. افراد، کارآفرین به دنیا نمی‌آیند بلکه با انجام اقدامات کوچک و پشتکار در طول مسیرشان، تبدیل به کارآفرین می‌شوند. زندگی‌نامه کارآفرینان ایرانی را اگر بخوانید، متوجه می‌شویم که گام‌های کوچک متوالی بوده است که آن‌ها را تبدیل به کارآفرینان موفق در عرصه صنایع ایران نموده است.
بسیاری از کارآفرینان بزرگ ایرانی همچون عباس برزگر (گردشگری)، شاهرخ ظهیری (صنایع مهرام)، سعید و حمید محمدی (دیجی کالا) و … کار خود را با مقیاس کوچک و با بهره‌گیری از نکات کوچک آموخته‌اند.
البته در هر شرایط و محیطی، نکات و دروس خاصی برای کارآفرینی نیاز است، ایران مدیر در این مقاله به نکات طلایی و قابل عمل برای افرادی که به‌تازگی قدم در وادی کارآفرینی گذاشته‌اند، اشاره می‌کند.
ایجاد یک کسب‌وکار موفق و پررونق آسان نیست. اگر چنین ‌بود، همه آن را انجام می‌دادند. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده توسط مدرسه بازرگانی هاروارد:

  • ۲۵ درصد از استارت ‌آپ ها در سال اول شکست خواهند خورد
  • از کسانی که باقی‌مانده‌اند، ۳۶ درصد در سال دوم شکست خواهند خورد
  • از کسانی که باقی‌مانده‌اند، ۴۴ درصد در سال سوم شکست خواهند خورد

آمار و ارقام بالا مربوط به مدرسه هاروارد و فضای کسب‌وکار غرب است و این وضعیت برای کسب‌وکارهای نوپای ایرانی به‌مراتب بدتر است. هنگامی‌که شما به این اعداد نگاه می‌کنید و در مورد آن‌ها فکر می‌کنید، ایده شروع یک کسب‌وکار می‌تواند کمی دلهره‌آور باشد. موضوع حتی دلهره‌تر می‌شود زمانی که وقت خود را برای شروع به سرمایه‌گذاری زمان واقعی و پول خود در ایده‌ای می‌کنید که شما امیدوارید به‌صورت یک‌دفعه موفقیت‌آمیز باشد.
به‌عنوان یک کارآفرین مشتاق، بهترین کاری که می‌توانید برای از بین بردن هرگونه ترس یا نگرانی در مراحل اولیه شروع کسب‌وکار انجام دهید، آموزش خود و یادگیری از افرادی است که قبل از شما به سمت این حرفه آمده‌اند. وقتی‌که زمان ساختن یک کسب‌وکار موفق فراهم می‌شود، دانش واقعاً قدرت است.
نکات بسیار کوچک ولی فوق‌العاده مؤثری وجود دارند که می‌توانند اثربخشی کار شما را به‌شدت افزایش دهند و یک آموزش کارآفرینی موثر تلقی شوند. در اینجا ۸ مورد از این نکات را بیان می‌کنیم:

۱- ریسک کنید

بزرگترین مرکز خرید و فروش برند در تهران ، خرید برند آماده ، ثبت برند آماده ، برند فروشی مواد غذایی ، برند فروشی مواد آرایشی ، ثبت تضینی برند ، برند فروشی لاتین ، برند اماده فروش ، برند آماده خرید ، نام تجاری آماده ، جهت ارتباط با مجموعه با شماره 09121721462 در ارتباط باشید …

کارآفرینی دنیایی است که بدون ریسک وجود ندارد. منظور از ریسک، ریسک حساب‌شده و منطقی است اما شاید برای برخی از شخصیت‌های محتاط و محافظه‌کار، چنین ریسک‌های منطقی، بیش‌ازحد باشند.

۲- بازاریابی ایمیلی را بیاموزید

بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ به شما قدرت مانور بسیاری در دسترسی به مخاطبان به‌صورت هدفمند می‌دهد. نکته بسیار مهم آن است که باید این کار را اصولی و با برنامه پیش برید. بازاریابی ایمیلی ضعیف، تمام تلاش‌های شمارا به پوشه اسپم مخاطبانتان منتقل می‌کند.

۳- دفتری برای یادداشت ایده‌هایتان داشته باشید

ایده‌ها به همان سرعت که به ذهنتان خطور می‌کنند، به همان سرعت هم از خاطرتان می‌روند. دفتری را مخصوص ثبت ایده‌هایتان کنار بگذارید و هر زمان که ایده‌ای به ذهنتان خطور کرد آن را یادداشت کنید.

۴- شبکه‌سازی کنید

افرادی که به دور شما قرار دارند و ارتباطاتتان، دارایی‌های شما محسوب هستند. سعی کنید بر روی شبکه‌سازی تمرکز نمایید و ساعاتی از وقت و زمان خود را به این کار اختصاص دهید. به یاد داشته باشید که درآمد شما، میانگین درآمد ۵ نفر از دوستانی است که بیش‌تر با آن‌ها برخورد دارید. به دنبال جذب همه نباشید، بلکه افرادی را در شبکه ارتباطی خود جذب کنید که می‌توانند به ما کمک کنند و شما هم می‌توانید قدمی مثبت برای آن‌ها بردارید. شبکه‌های اجتماعی و به‌خصوص لینکدین می‌تواند به شما کمک بسیاری کند.

۵- لازم نیست به حرف همه گوش دهید

همان‌طور که در مقاله مهارت تفکر نقادانه بیان شد، درباره صحت حرف‌های دیگران شک کنید و جز آبی بودن رنگ آسمان و گرد بودن کره زمین، همه‌چیز را زیر سؤال ببرید.

۶- بر روی برند شخصی خود کارکنید

بزرگترین مرکز خرید و فروش برند در تهران ، خرید برند آماده ، ثبت برند آماده ، برند فروشی مواد غذایی ، برند فروشی مواد آرایشی ، ثبت تضینی برند ، برند فروشی لاتین ، برند اماده فروش ، برند آماده خرید ، نام تجاری آماده ، جهت ارتباط با مجموعه با شماره 09121721462 در ارتباط باشید …

۷- یادگیری را متوقف نکنید

کارآفرینی یعنی آموختن و حرکت به سمت جلو. به‌عنوان یک کارآفرین هرروز باید مطلب تازه‌ای بیاموزید. سعی کنید یک یا دو وب‌سایت درزمینه آموزش کارآفرینی و مهارت‌های رهبری و کارآفرینانه را شناسایی و به‌جای چرخیدن در فضای مجاری، از آن‌ها بهره ببرید.

۸- یک کار نیمه‌وقت پیدا کنید

اگر هنوز از استارت آپ خود به درآمدی منظم نرسیده‌اید به دنبال یک کار نیمه‌وقت باشید تا فشارهای مالیتان کم شود زیرا این فشارها می‌تواند منجر به کاهش عملکرد ذهن شود. باید در عرصه کسب‌وکارتان قوی باشید شما نباید نگران اجاره ماهانه شرکتتان باشید بلکه باید از یک کار نیمه‌وقت کسب درآمد کنید و در محل کار جدیدتان به دنبال مشتریان بالقوه خود باشید.

بزرگترین مرکز خرید و فروش برند در تهران ، خرید برند آماده ، ثبت برند آماده ، برند فروشی مواد غذایی ، برند فروشی مواد آرایشی ، ثبت تضینی برند ، برند فروشی لاتین ، برند اماده فروش ، برند آماده خرید ، نام تجاری آماده ، جهت ارتباط با مجموعه با شماره 09121721462 در ارتباط باشید …

اطلاعات چشم و گوش شما برای تصمیم‌گیری و ارتباط با محیط محسوب می‌شود. بدون وجود اطلاعات موثق و مرتبط که از تحقیقات بازاریابی به‌دست می‌آیند، عملاً تصمیم‌گیری بر مبنای پیش‌فرض‌های ذهنی و تأثیر نظرات اطرافیان خواهد بود. در چنین شرایطی نیازها و خواسته‌های مشتریانتان مغفول باقی می‌ماند و شما درحالی‌که در خواب خرگوشی به سر می‌برید، ورشکست خواهید شد.
همان‌طور که در مورد شماره ۷ بیان شد؛ اگر می‌خواهید کسب‌وکار یا ایده جدید خود را به سطح بعدی ببرید، باید یاد بگیرید و یادگیری به یک عادت روزانه برای شما تبدیل شود. بهترین روش برای یادگیری کتاب خواندن است. کتب بسیار خوبی در سطح جهانی برای کارآفرینان نوشته‌شده است که بسیاری از آن‌ها به فارسی ترجمه‌شده است. اگر هم‌ زبان انگلیسی شما در حد متوسط و بالاتر است، پس می‌توانید به‌راحتی این کتب را با زبان‌اصلی آن بخوانید. در اینجا ۱۰ مورد از کتب بسیار محبوب درزمینهٔ کارآفرینی معرفی می‌گردند. کتبی که هر کارآفرین تازه کاری باید بخواند.

۱- آموزش کارآفرینی با کتاب: نوپای ناب «The Lean Startup » نوشته اریک ریز

اریک ریز، به خوانندگان چگونگی توسعه سریع تجارت و محصولات را آموزش می‌دهد. این یک کتاب عالی برای خواندن آن‌هم در زمان‌هایی است که احساس می‌کنید مسائل خیلی آهسته پیش می‌روند و یا خیلی طول می‌کشند. این کتاب به زبان فارسی نیز ترجمه‌شده است.

۲- آموزش کارآفرینی با کتاب: چهار مرحله به سمت ظهور و تجلی «The Four Steps To The Epiphany» نوشته استیو بلنک

بزرگترین مرکز خرید و فروش برند در تهران ، خرید برند آماده ، ثبت برند آماده ، برند فروشی مواد غذایی ، برند فروشی مواد آرایشی ، ثبت تضینی برند ، برند فروشی لاتین ، برند اماده فروش ، برند آماده خرید ، نام تجاری آماده ، جهت ارتباط با مجموعه با شماره 09121721462 در ارتباط باشید …

استیو بلانک خوانندگان را با اطلاعات عملی در مورد اینکه چرا برخی از استارت‌آپ‌ها موفق می‌شوند و برخی شکست می‌خورند، آشنا می‌کند. این کتاب از یک وجه شبیه کتاب اول است؛ اینکه هر دو بر موضوعاتی مانند فرضیه تکرار تست تمرکز می‌کنند.

۳- آموزش کارآفرینی با کتاب: کارآفرینی با نام: تجدیدنظر «Rework» توسط جیسون فرید

جیسون فرید به صاحبان کسب‌وکار کمک می‌کند تا آنچه را که در مورد موفقیت کسب‌وکار مهم است، بدانند. او همچنین توصیه‌های عالی در مورد چگونگی افزایش بهره‌وری و نحوه ساخت تیم‌های قوی ارائه می‌دهد. این کتاب در ایران با عنوان بازنگری و دوباره فکر کن به چاپ رسیده است.

۴- تونی هسیه در اثر ارمغان شادی « Delivering Happiness»

تونی هسیه، مدیرعامل شرکت زاپوس، به خوانندگان چگونگی توسعه پشتیبانی فراموش‌نشدنی برای مشتریان و برنامه‌های فرهنگی شرکت را می‌آموزد.

۵- ضربه شدید، ضربه شدید، ضربه شدید، قلاب درست «Jab, Jab, Jab, Right Hook » اثر گری وینچوک

نویسنده کتاب، گری وینچوک، از سبک بدون B.S. خود برای نوشتن استفاده می‌کند که برای آموزش صاحبان کسب‌وکار شناخته‌شده است و چگونگی ارتباط با مشتریان و رقابت را می‌آموزد.

۶- گاو بنفش «Purple Cow» اثر سث گودین

سث گودین به خوانندگان چگونگی توسعه محصولات و خدماتی را آموزش می‌دهد که درواقع ارزش بازاریابی دارند. همچنین به شما آموزش می‌دهد که چگونه از رقابت جدا شوید. در این کتاب نویسنده به شما می‌آموزاند تا محصولاتتان را همچون یک گاو بنفش در میان سایر گاو‌ها متمایز سازید. این کتاب با همین عنوان به فارسی ترجمه و چاپ ‌شده است.

۷- ریچارد برنسون در اثر از دست دادن بکارت من « Losing My Virginity»

کارآفرین سریالی، ریچارد برانسون، به خوانندگان اجازه می‌دهد تا از فلسفه‌ای که برای ساختن شرکت‌ها و محصولات موفق ایجاد کرده است، استفاده کنند.

بزرگترین مرکز خرید و فروش برند در تهران ، خرید برند آماده ، ثبت برند آماده ، برند فروشی مواد غذایی ، برند فروشی مواد آرایشی ، ثبت تضینی برند ، برند فروشی لاتین ، برند اماده فروش ، برند آماده خرید ، نام تجاری آماده ، جهت ارتباط با مجموعه با شماره 09121721462 در ارتباط باشید …

جسیکا لیوینگستون توضیح می‌دهد که چگونه برخی از مدیران موفق و بنیان‌گذاران، کسب‌وکارهایی را ایجاد می‌کنند که همه ما امروز آن‌ها را می‌شناسیم و دوستشان داریم.

۹- آموزش کارآفرینی با کتاب: شروع یک کار مهم «Start Something That Matters» اثر بلیک میکوزکی

مدیرعامل TOMs شرکت تامز، بلیک میکوزکی، به کارفرمایان مشتاق کمک می‌کند تا اهمیت ایجاد تغییر در جهان را در هنگام ایجاد کسب‌وکار و محصولات خود درک کنند. این کتاب دستورالعمل جامعی برای کارآفرینان تازه کار فراهم می‌آورد.

۱۰- کتاب سختی کارهای سخت « The Hard Thing About Hard Things» اثر بن هاروویتز

بن هاروویتز نکات اساسی برای ساخت و راه‌اندازی شرکت‌های نوپا ارائه می‌دهد. او به خوانندگان تعلیم می‌دهد که چگونه با مشکلات بزرگ که بیشتر صاحبان کسب‌وکار در یک‌زمان و یا زمانه‌ای دیگر با آن‌ها درگیر می‌شوند، مقابله کنند. این کتاب آموزش کارآفرینی به زبان فارسی ترجمه و به چاپ رسیده است.

تغییر سازمانی یا انطباق‌پذیری به جای آنکه دلالت ضمنی داشته باشد تحمیل می‌شود و در حقیقت مساله موفقیت و بقا است.
آنچه که از میراث انقلاب صنعتی باقی مانده است، تنها روشی برای تفکر است که سازمان‌های بشری بر‌اساس مفاهیم و راهبردهای جدید به طور قابل پیش بینی‌ای به آن‌ها پاسخ خواهند داد.


به همان اندازه که ممکن است تغییر سازمانی ترسناک به نظر برسد، خطرات عدم توانایی در پیاده‌سازی آن نیز می‌تواند به معنای نابودی آن بخش باشد.
مدیریت تغییر، به‌نظر می‌رسد به طور درونی در زمینه تغییر سازمانی متمرکز شده است، اما در حقیقت با تاثیر از عوامل خارجی مانند محیط کسب و کار دائماً در حال تغییر و تحول است.
الزامات تغییر آنقدر قدرتمند هستند که ضروری است راهکارها به درستی تنظیم و طراحی شوند و در صورت نیاز گاهی لازم است که از اول دوباره مورد بازبینی قرار گیرند. ایجاد مشوق برای مدیریت تغییر سازمانی در یک ظرف و محدوده‌ و چهارچوبی مشخص آسان‌تر است.
همه چیز بر روی کاغذ قابل درک و فهم است. به هر حال، هنگامی که مسائل جدی می‌شوند، درک می‌کنیم که نتایج تغییر دشوارتر بوده و کمتر از آنچه که تصور می‌کردیم قابل پیش‌بینی هستند. به راستی که عنصر بشر نادیده گرفته‌ترین جنبه در این نوع از ابتکارات است. بزرگترین مرکز خرید و فروش برند در تهران ، خرید برند آماده ، ثبت برند آماده ، برند فروشی مواد غذایی ، برند فروشی مواد آرایشی ، ثبت تضینی برند ، برند فروشی لاتین ، برند اماده فروش ، برند آماده خرید ، نام تجاری آماده ، جهت ارتباط با مجموعه با شماره 09121721462 در ارتباط باشید …

دلایل معمول شکست در تغییر سازمانی

۱٫ تمرکز بیش از حد بر نتایج به جای بررسی درست فرآیند

استدلال‌های بسیار کمی در مورد پاسخ به اینکه چرا تغییر در محیط کسب و کار لازم است وجود دارد. کارمندان عالی رتبه تمایل دارند بیشتر به نتایج ایده‌ال ناشی از تغییر توجه کنند، اما آن‌ها درک بسیار کمی از تاثیر اینگونه نتایج بر افرادی که در سازمان کار می‌کنند دارند.
مسیر تغییر مملو از مین‌های انسانی است که مسیر را پر خطر و دشوار می‌کند. تجربه انسان در پیاده‌سازی تغییر اغلب به شکل سرمایه‌گذاری‌های احساسی درآمده است.
لازم است مدیریت تغییر، بر چگونگی اثربخش بودن و اجراء شدن آن تمرکز کند و توجه به حساسیت‌های انسان داشته باشد به همان نسبت که تحت تاثیر قرار می‌گیرد.
تمرکز به روی فرآیندها به جای فشار به دیگران برای نتایج فوری باید تغییر یابد. مدیران نیازمند درک این مسئله هستند که بتوانند تجربه انسان‌ها را درون سازمان مدیریت کنند.

۲٫ ناهماهنگی انگیزشی

مدیریت تغییر سازمانی معمولاً مستلزم تغییر در انتظارات هر دو طرف کارفرمایان و کارمندان است لذا افراد در سازمان تمایل دارند تا تحت مفهوم «قرارداد روانشناسی» قرار بگیرند. مفهوم قرارداد روانشناسی به واسطه نظریه‌پردازان رفتاری و سازمانی، آقایان کریس آرگریس و ادگار شاین که به دهه ۱۹۶۰ بر می‌گردد، معروف شد. در مطالعات آن‌ها مشاهده شد که کارمندان و کارفرمایان، مفهومی ضمنی از آنچه به عنوان سازندگان «قرارداد روانشناسی» انتظار می‌رفت دارند.
کارفرمایان و کارمندان در زمان استخدام تصویر ایده‌الی از آنچه از یکدیگر انتظار می‌رود دارند. این انتظار در طول زمان منجر به تقویت رابطه آن‌ها با یکدیگر می‌شود.
هنگامی که تغییر سازمانی پیاده‌سازی می‌شود، این انتظارات متقابل گرایش به سمت ناهماهنگی پیدا می‌کنند. اهداف کارمندان و انتظارات جدید کارفرمایان با یکدیگر مرتبط نمی‌شوند تا منتج به مذاکره‌ای مجدد برای قرارداد روانشناسی می‌شود.
انگیزه‌های قدیمی برای ارتقای شغلی گاهی اوقات همراه با برخی سرمایه‌گذاری‌های انجام شده در مسیر قدیمی، تغییر می‌کنند. این مسئله باعث ایجاد مقدار زیادی ناامنی و بی اعتمادی نسبت به مدیریت می‌شود.


برای مدیران و رهبران بسیار مهم است تا به سطح کارمندان خود برسند تا بتوانند اعتماد را با اطمینان به اینکه آن‌ها به آینده و مسیر شغلی کارمندان خود اهمیت می‌دهند در سازمان تقویت کنند و در نهایت تعهد برای منافع متقابل کارمندان و کارفرمایان باقی می‌ماند.
در صورتی که انگیزه‌های فردی و نیات شرکت ناهماهنگ باشند، راهی برای کارمند باقی نمی‌ماند جز اینکه مسیر خود را از مسیر در پیش گرفته شده توسط شرکت جدا کنند یا فقط منتظر چتر نجات طلایی (پاداش خاتمه خدمت که با رضایت گرفته می‌شود) بماند. بزرگترین مرکز خرید و فروش برند در تهران ، خرید برند آماده ، ثبت برند آماده ، برند فروشی مواد غذایی ، برند فروشی مواد آرایشی ، ثبت تضینی برند ، برند فروشی لاتین ، برند اماده فروش ، برند آماده خرید ، نام تجاری آماده ، جهت ارتباط با مجموعه با شماره 09121721462 در ارتباط باشید …

۳٫ شناخت تاثیرات تغییر فردی 

تمرکز بر نتایج ایده‌ال نیز تاثیری را که تغییر موجب می‌شود کم اهمیت نشان می‌دهد. رهبران باید درک کنند که پذیرفتن تغییر نیز مستلزم پذیرش، تغییر روشی است که ما به واسطه آن کارها را انجام می‌دهیم.
یک کارمند سال‌ها یا حتی دهه‌ها را سپری می‌کند تا در کاری که انجام می‌دهد ماهر و حرفه‌ای شود و معمولاً با توجه به روش‌های مشابه ارزیابی عملکرد می‌شود و پاداش دریافت می‌کند. حال زمانی که تغییر بدیهی است، سرمایه‌گذاری کردن برای کسب مهارت باعث می‌شود که گاهی افراد برای فرآیندهای جدید و بهبود یافته کنار گذاشته ‌شوند.

بزرگترین مرکز خرید و فروش برند در تهران ، خرید برند آماده ، ثبت برند آماده ، برند فروشی مواد غذایی ، برند فروشی مواد آرایشی ، ثبت تضینی برند ، برند فروشی لاتین ، برند اماده فروش ، برند آماده خرید ، نام تجاری آماده ، جهت ارتباط با مجموعه با شماره 09121721462 در ارتباط باشید …

همچنین تغییرات سریع در صنعت گاهی اوقات شرکت‌ها را مجبور می‌کند تا زنجیره‌های ارزشمند خود را تغییر دهند تا جایی که برخی از فعالیت‌های اصلی آن‌ها می‌تواند به صورت خودکار یا ناخواسته، برون سپاری شود.
برای افرادی که از این فرآیند‌ها به سود خود استفاده می‌کنند، همین اتفاق می‌افتد؛ آن‌ها می‌توانند در جایگاه دیگری استفاده شوند یا اینکه کنار گذاشته شوند. این نوع ترس غالباً در میان کارمندان در شرکت مرسوم است که به واسطه تغییرات بزرگ ساختاری روی می‌دهد.

رهبران به عنوان راه‌حل‌ها

ترس اغلب منجر به وقوع بدترین اتفاقات می‌شود. در این شرایط این وظیفه رهبران است که بطور دقیق میزان ابتکار عمل مدیریت را تغییر دهند و همچنین دقیقاً به کارمندان خود توضیح دهند که این فرآیند تغییر سازمانی چیست. رهبران باید دانش واقعی داشته باشند تا بتوانند دامنه یا میزان مشوق‌های تغییر را برای اعضاء توضیح دهند.

نویسندگان کتاب راهبرد اقیانوس آبی، دبلیو آقایان چان کیم و رِنِه مابُرن، توضیح می‌دهند: ضروری است که فرآیند ترس به درستی مشاهده شود و این مسئله به درستی با عنوان ۳E توضیح داده شود، یعنی:

  • جذب اعضاء (Engagement)
  • توصیف فرآیند (Explanation)
  • شفاف‌سازی انتظارات (Expectation clarity).

این ایده به سادگی در جایی که شما کارکنان را به بحث درمورد ابتکارهای تغییرات راهبردی مشغول می‌کنید، توضیح می‌دهد که چرا و چگونه این کار عملی می‌شود و انتظارات سازندگان این قرارداد روانشناختی را روشن و شفاف می‌کند.
بزرگ‌ترین مانع برای تغییر سازمانی اغلب خود رهبران هستند، اما آن‌ها همچنین می‌توانند بهترین عناصر اصلی در یک ابتکار عمل مدیریت موفقیت آمیز باشند.


قابلیت تغییر مطابق با اصل درب آهنی عمل می‌کند زیرا رهبران می‌توانند به عنوان یک کلاهک یا محدودیت برای تغییر بالقوه عمل کنند و یا برعکس آن‌ها نیز می‌توانند عامل اصلی در تغییر باشند. هنگام نگریستن به اجرای برنامه مدیریت تغییر، هیات مدیره نیز نیاز به شناسایی درست رهبران که حلقه‌های نفوذ درون سازمان را شکل می‌دهند دارد. این محورهای اصلی نیز به عنوان دستگاه‌هایی برای تنظیم محیط رفتار سازمانی خدمت می‌کنند.
ضروری است که سازمان‌ها رهبران را شناسایی کنند، آن‌ها را توسعه دهند و برای آن‌ها سرمایه‌گذاری کنند تا به واسطه آن‌ها به طور اثربخش تغییر سازمانی را پیاده‌سازی نمایند. همچنین، ضروری است که رهبران رویکردی انسانی به سوی تیم خود در ایجاد اطمینان، یکپارچگی و اعتماد برای انتقالی هموارتر داشته باشند.
برای اینکه چگونه مدیریت تغییر را انجام دهید تمرکز کنید، به جای آنکه کورکورانه برای انجام تغییر در سازمان تلاش کنید، تمرکز کنید و دست به کار شوید. همچنین در صورت تمایل می‌توانید نظرات خود را با ما و کاربران ایران مدیر به اشتراک بگذارید. بزرگترین مرکز خرید و فروش برند در تهران ، خرید برند آماده ، ثبت برند آماده ، برند فروشی مواد غذایی ، برند فروشی مواد آرایشی ، ثبت تضینی برند ، برند فروشی لاتین ، برند اماده فروش ، برند آماده خرید ، نام تجاری آماده ، جهت ارتباط با مجموعه با شماره 09121721462 در ارتباط باشید …


منطقه امن ذهنی در روانشناسی یکی از مباحث جذاب و به‌روز در این حوزه است. روانشناسان معتقدند که بزرگ‌ترین مانع برای شکوفا شدن استعدادتان، عدم خروج از منطقه امن است. دلایل زیادی وجود دارد که برخی از افراد هرگز از کل استعدادهای خود آگاه نمی‌شوند و چنانچه با چالش‌هایی روبرو نشوند که آن‌ها را قادر به انجام امور کند، دچار احساس یاس و نومیدی می‌شوند؛ ناامیدی نه‌فقط نسبت به خودشان بلکه نسبت به کل زندگی‌شان.
اما این افراد نه‌تنها برای شکستن موانع پیش رو هیچ تلاشی نمی‌کنند بلکه حرکت به سمتی که منجر به شادی بزرگ‌تری می‌شود نیز بدون امتحان کردن و تجربه اندوختن، به همان صورت دست نخورده باقی می‌ماند.


رایج‌ترین شیوه‌ای که از آن برای دفاع از امنیت شخصی خویش استفاده می‌کنیم (رایج‌ترین حس آسیب‌پذیری که از آن درس می‌آموزیم) این است که از منطقه امن ذهنی خود خارج نشویم. درنتیجه این شیوه، ما دچار زندگی محتاطانه‌ای می‌شویم که هر مسئله‌ای را که ممکن است (حتی به‌طور موقت) حس تعادل ما را برهم زند به حداقل می‌رساند. هرزمانی که حس طرد شدن سر برآورد، برنامه غریزی نجات که درونمان وجود دارد، با صدایی بلند ما را از ترسی که منجر به شکست می‌شود به‌شدت دور نگه می‌دارد. بزرگترین مرکز خرید و فروش برند در تهران ، خرید برند آماده ، ثبت برند آماده ، برند فروشی مواد غذایی ، برند فروشی مواد آرایشی ، ثبت تضینی برند ، برند فروشی لاتین ، برند اماده فروش ، برند آماده خرید ، نام تجاری آماده ، جهت ارتباط با مجموعه با شماره 09121721462 در ارتباط باشید …

بی‌شک خطرات اجتناب‌ناپذیری که در گستره زندگی وجود دارد، می‌تواند باعث نگرانی باشد، همان‌طور که یقیناً تمایل به جسارت، خالی از خطر نیست. بااین‌وجود برای تحمل اضطراب که اغلب باحالتی از عدم اطمینان همراه است، می‌توانید از فرصت‌های مختلفی که بر سر راهتان قرار دارد با استفاده از شجاعت خود عبور کنید. زمان مواجهه با ترسی که جنبه جسمی دارد، حسی از اضطراب در درون شما به وجود می‌آید. برای ایستادگی در برابر تهدیداتی که سابق بر این آن را تجربه کرده‌اید و علائمی را به شما منتقل می‌کند، نیازمند بیشترین شجاعت ممکن هستید.


اگر در برابر این فشارهای جسمی، روحی و احساسی نتوانید مقاومت کنید و آن را نادیده بگیرید، راهی برای حرکت به سمت جلو وجود ندارد و درنتیجه نمی‌توانید با تلاش کافی با چالش‌های خود روبرو شوید. زمانی که متوجه می‌شوید خطری شما را تهدید می‌کند، تمام انرژی و اراده‌ای را که صرف مسائل دیگر کرده‌اید، از دست می‌دهید. از این گذشته صدایی مهیب در درون شما فریاد می‌زند: «آن را انجام نده».
هم‌چنین، تنها زمانی از میزان ظرفیت خویش آگاه می‌شوید که در برخورد با چالش، شجاعانه با آن روبرو بشوید. قسمت آخر این مقاله به ویژگی‌های شخصیتی می‌پردازد که به‌محض رشد یافتن، می‌توانند موفقیت شما را در شکوفا کردن کامل استعدادهای خود تضمین کنند. ویژگی‌هایی که تضمین می‌کنند به‌طور مؤثرتری به آنچه خواست و منظور شما بوده است می‌رسید و از منطقه امن ذهنی خود بیرون می‌آیید. بزرگترین مرکز خرید و فروش برند در تهران ، خرید برند آماده ، ثبت برند آماده ، برند فروشی مواد غذایی ، برند فروشی مواد آرایشی ، ثبت تضینی برند ، برند فروشی لاتین ، برند اماده فروش ، برند آماده خرید ، نام تجاری آماده ، جهت ارتباط با مجموعه با شماره 09121721462 در ارتباط باشید …

دلایل متفاوتی که باعث می‌شود از منطقه امن ذهنی خود بیرون نیایید

چرا شما تاکنون به‌اندازه‌ای به خودتان فشار نیاورده‌اید تا زندگی خود را به حدی که می‌خواستید عملیاتی کنید؟ شما هرچند ناخواسته، خودتان را از درک آنچه در دسترستان بوده است دور کرده‌اید.
همان‌طور که قبلاً گفته شد مهم‌ترین مانع زندگی شما اضطراب است؛ اما این احتمال وجود دارد که این اضطراب، صرف‌نظر از عمقی که شما آن را احساس می‌کنید، بزرگنمایی شده است. به‌عبارت‌دیگر ممکن است درگذشته سعی کرده باشید چیزی بگویید یا کاری انجام دهید که نتیجه‌ای بسیار ناامیدکننده یا آسیب‌زننده در پی داشته است. در حال حاضر اگر شما به طرز ناخودآگاه چالشی را که اکنون با آن روبرو هستید را به وضعیتی ربط دهید که در زمان جوانی (حتی کودکی‌تان) اندک مضراتی را برایتان در پی داشته است، در آن صورت زنگ‌های خطر ذهن شما، روشن می‌شوند.
هر زمان که چیزی را آسیب‌زا (تروما) تلقی کردید، برنامه نجات «دوباره هرگز» به شما تلنگر می‌زند. این برنامه نجات باعث می‌شود شما با وضعیتی روبرو شوید که تنها ازنظر محیطی مانند بحرانی است که درگذشته با آن برخورد کرده‌اید و هشدار می‌دهد که تکرار آنچه درگذشته برای شما ایجاد مشکل کرده است، شما را دوباره تهدید می‌کند. چنین برداشت اشتباهی شما را وادار می‌کند که هر کاری را که در حیطه قدرت شماست، انجام دهید تا به‌سرعت از چالشی که ممکن است گرفتار آن شوید، فرار کنید.


بنابراین ازنظر عقلانی ممکن است شما شروع به قبول مسئولیت کرده باشید ولی ازنظر عاطفی از درون تردید غیرقابل مقاومتی را تجربه می‌کنید که باعث می‌شود چنین فرصتی را از بین ببرید. این گذشته نامعلوم شماست که بیشتر از حال حاضرتان شما را تحت کنترل خود درآورده است و این مسئله می‌تواند شانس شما را برای رشد سالم و همه‌جانبه از بین ببرد.
کدام‌یک از موانع روان‌شناختی دیگری وجود دارد که شما را از شناخت همه استعدادهایتان بازمی‌دارد؟ بی‌تردید اضطراب، حاکم بلامنازع اینجاست و تقریباً با همه عوامل بازدارنده ارتباط دارد؛ بنابراین باید برای خروج از منطقه امن ذهنی به موارد زیر توجه کنید. بزرگترین مرکز خرید و فروش برند در تهران ، خرید برند آماده ، ثبت برند آماده ، برند فروشی مواد غذایی ، برند فروشی مواد آرایشی ، ثبت تضینی برند ، برند فروشی لاتین ، برند اماده فروش ، برند آماده خرید ، نام تجاری آماده ، جهت ارتباط با مجموعه با شماره 09121721462 در ارتباط باشید …

کمال‌گرایی که باعث به تعویق انداختن‌های بی‌پایان می‌شود، باعث رنج شماست

در چنین مواردی، شما نگران این مسئله هستید که مبادا چالش‌های در دسترسی که مفید یا لذت‌بخش هستند، بازده مطلوبی را که از آن انتظار دارید، برایتان به ارمغان نیاورند یا به‌اندازه کافی خوب یا حتی عالی نباشند. به همین دلیل بااحتیاط‌ها و ملاحظات بسیار آزاردهنده و بی‌اعتمادی به خود این چالش را نادیده می‌گیرید و تا زمانی آن را به تعویق می‌اندازید که دیگر فرصتی باقی نمانده باشد.
متأسفانه کمال‌گرایی می‌تواند ناتوانی در تصمیم‌گیری را با خود به همراه داشته باشد و با از بین بردن انگیزه شما، مانع از تلاشتان برای رسیدن به اهدافی باشد که از اهمیت بالایی برخوردارند و در نهایت جلوی خروج شما را از منطقه امن ذهنی می‌گیرد.

شما دچار کمبود حس اعتمادبه‌نفس هستید

اعتماد به نفس چیست ؟ به این معنی است که اعتقاد دارید که در روبرو شدن با چالش‌ها و اموری که قصد پرداختن به آن را دارید بسیار موفق عمل خواهید کرد. بدون این اعتمادبه‌نفس (که در اینجا معادل خودکارآیی تعبیر شده است) شما به‌این‌علت که به موفقیت خود اعتماد ندارید با چالش‌ها روبرو نمی‌شوید. درواقع نگرش «می‌توانم انجام دهم» در شما وجود ندارد.

اگر نسبت به مسئله‌ای نگرشی مثبت نداشته باشید، نمی‌توانید آن را به‌صورت مؤثری پیگیری کنید

شما ممکن است از اینکه بیشتر از ظرفیتتان کاری کنید بترسید. به همین علت از منطقه امن ذهنی خود بیرون نمی‌روید زیرا باعث تشدید حس مزمن شک نسبت به خویشتن است.

ترس از شکست رفتار شما را مدیریت می‌کند

ترس از شکست، با خودکفایی ناکافی همپوشانی دارد. به همین دلیل باعث می‌شود انگیزه شما به حدی کاهش بیابد که تلاشتان را برای رسیدن به آنچه برایتان مهم است کاهش دهید. ترس از شکست بیشتر به کمبود منابع حسی مربوط است که با نتایج منفی محتمل برابری می‌کند. این ترس باعث مهار انگیزه شما برای دادن بهترین موضوع می‌شود.

شما از رد شدن توسط دیگران واهمه دارید

بزرگترین مرکز خرید و فروش برند در تهران ، خرید برند آماده ، ثبت برند آماده ، برند فروشی مواد غذایی ، برند فروشی مواد آرایشی ، ثبت تضینی برند ، برند فروشی لاتین ، برند اماده فروش ، برند آماده خرید ، نام تجاری آماده ، جهت ارتباط با مجموعه با شماره 09121721462 در ارتباط باشید …

اگر تائید دیگران برایتان مهم است، پس بهتر است بدانید که شما نمی‌توانید مسئولیت سازش همراه با تصدیق و قبول خودتان توسط دیگران را بر عهده بگیرید.

حمایت عاطفی دیگران از شما کم است و هنوز نتوانسته‌اید استقلال اعتماد به خود را رشد دهید

بااین‌حال که از شکست می‌ترسید اما می‌توانید ظرفیت تشویقی خود را لبریز کنید. می‌توانید دیگران را از خود دور کنید، یا سرمایه‌گذاری را که از قبل شروع کرده‌اید قطع کنید یا کلاً از انجام آن صرف‌نظر کنید.

شما از حس افسردگی، بدبینی، ضعف یا حس کلی ناامیدی و بیهودگی رنج می‌برید

این پکیج از بیماری‌ها نشان می‌دهد که این امکان وجود دارد شما به خاطر مسائلی که خلق‌وخوی شما را ناآرام می‌کند نتوانید در مقابله با چالش‌ها از جای برخیزید. اگر احساس بی‌تفاوتی، دلسردی یا حتی کمی بیشتر از آن را دارید، به‌وضوح مشخص است که نیروی محرک شما برای پیگیری چالش‌ها به‌اندازه‌ای قوی نخواهد بود که بتوانید به آن ادامه بدهید، چه برسد به اینکه در آن موفق شوید.

کمبود نظم و انضباط درونی و متکی‌به‌خود در شما مشهود است

شاید شما برای رسیدن به خواسته‌های قلبی خودتان دارای اعتمادبه‌نفس باشید اما چنانچه پیگیری کاری نداشته باشید نمی‌توانید به ایده‌هایتان تحقق ببخشید. درنتیجه اگر نتوانید وظایف خود را به‌خوبی انجام دهید، درنهایت انگیزه شما از بین خواهد رفت. اگر پروژه‌ای که به آن اهمیت می‌دهید به تأخیر بیفتد و یا ناتمام رها شود، به‌این‌علت است که شما بیشتر به زندگی به چشم بازی (در مقابل کار) نگاه می‌کنید.
برای اینکه بهترین خودتان شوید چه چیزهایی را باید پرورش دهید؟
نشانه‌هایی از اضطراب می‌تواند به شما این علامت را بدهد که کاری را که در دست انجام دارید متوقف کنید یا حتی به آن فکر نکنید؛ اما این‌که در برابر این پیام‌های تحریک‌آمیز که به شما پاداش‌های فوری را پیشنهاد می‌دهند، مقاومت کنید بسیار ضروری است؛ زیرا اگر به این تماس‌های اجتناب محور توجه کنید، افسردگی‌های ناشی از اضطرابتان به‌سرعت از بین خواهد رفت، هم‌چنین حس آسیب‌پذیری شما افزایش خواهد یافت.
بااین‌وجود پیروی از اصل «بازی ایمن» هزینه بالایی برایتان خواهد داشت زیرا شما را از ادامه دادن به چالشی منع می‌کند که می‌تواند به شما کمک کند تا به بهترین نسخه خودتان یعنی نسخه تحسین پذیرتان، تکامل یابید.

بزرگترین مرکز خرید و فروش برند در تهران ، خرید برند آماده ، ثبت برند آماده ، برند فروشی مواد غذایی ، برند فروشی مواد آرایشی ، ثبت تضینی برند ، برند فروشی لاتین ، برند اماده فروش ، برند آماده خرید ، نام تجاری آماده ، جهت ارتباط با مجموعه با شماره 09121721462 در ارتباط باشید …


نویسنده‌ای که با دیدن چالش‌های جسمی، به‌مثابه کارهای ذهنی به توسعه وظایف پرداخته می‌نویسد:
بدن ما ساخته‌شده است تا با خواسته‎هایی که در درونش به ودیعه گذاشته‌شده است تطبیق یابد و پاسخ دهد. قوی‌ترین نیاز، بیشترین پاسخ را می‌طلبد. ماهیچه‌های جسمی از طریق مقاومت‌های ترقی‌خواهانه ابتدایی به رشد و قوی‌تر شدن ادامه می‌دهند. قاعده کلی بر اساس این تئوری پایه‌ریزی شده است که ماهیچه‌های ما باید درگیر باشند تا قوی‌تر شوند و رشد کنند و اینکه آن‌ها برای غلبه بر مقاومت‌های پیش رو باید به‌تدریج کار کنند.
هر چالش عملکردی که ما را فرامی‌خواند و ما را به‌سختی دعوت می‌کند، محدودیت‌ها، شخصیت و تعهد ما را بررسی می‌کند و ما را برای خداحافظی با منطقه امن ذهنی تشویق می‌کند. بهترین نسخه از خود ما بدون چالش تا زمانی که با چالش روبرو نشده است و ما را به سمت محدودیت‌هایمان سوق نداده است به بلوغ نمی‌رسد. خیلی مهم‌تر از آن چالش، مهارت‌ها و رفتاری است که ما در مقابله با آن رشد می‌دهیم.
جمله آخر این متن می‌تواند به‌عنوان توضیحی برای این جمله مختصر به کار رود: «هیچ‌چیز مانند موفقیت موفق نمی‌شود». برای اینکه فراتر از محدودیت‌هایی باشید که خودساخته‌اید و در بخش قبلی گفته شد، باید خودتان بخواهید که اضطرابتان را در دست بگیرید و به قلمروهای ناشناخته وارد شوید و از منطقه امن ذهنی خارج شوید.
به‌عنوان‌مثال شما با اعتمادبه‌نفس به دنیا نیامده‌اید، بلکه ظرفیت این حس درونی را در خلال معاملات مکرری که خارج از منطقه امن ذهنی خود داشته‌اید توسعه داده‌اید و درنهایت به مفهوم آنچه برایتان ممکن است توسعه می‌دهید. به این طریق شما ازنظر تجربی توانایی خود را برای دسترسی به چیزهایی نشان می‌دهید که قبلاً برایشان تلاش نکرده‌اید. از این گذشته، اگر از اینکه بال بگشایید ممانعت کنید، از کجا متوجه می‌شوید که می‌توانید پرواز کنید؟
قطعاً زمانی هم وجود دارد که شما در مواجهه با چالش باید احتیاط کنید. مشکل اینجاست که شما نمی‌توانید بگویید این احتیاط، صرفاً بهانه‌ای است برای اینکه از طرز فکر دیگران ترسیده‌اید، یا در صورت اینکه موفق نشدید نگران احساس خود هستید. چنانچه این ترس شماست که شما را هدایت می‌کند و با شما صحبت می‌کند، شما نیز باید یاد بگیرید که پاسخ او را قاطعانه بدهید و وضعیت خود را از منظری عینی‌تر و متعادل‌تر ارزیابی کنید.
به یاد داشته باشید که کمی احساس اضطراب اولیه قبل از شروع هر کاری امری طبیعی است؛ اما وقتی حس کردید که این حس شما را تحت‌الشعاع قرار داده است، می‌توانید به خودتان بگویید که این کار به‌سادگی آن چیزی است که در آینده منتظرتان است و با گفتن این جمله به مسیرتان ادامه دهید. کافی است به خود بگویید که این فرصتی برای یادگیری است که نمی‌خواهید از دست بدهید.
خصوصیاتی وجود دارد که اگر در جای اصلی خود قرار بگیرند، به شما در رشد توانایی‌هایتان کمک می‌کنند و باگذشت زمان نه‌تنها عملکرد شما این خصوصیات را قدرت می‌بخشد بلکه به تصویر ذهنیتان تبدیل می‌شود و درنهایت بهترین دوست شما خواهد بود. این خصوصیات عبارتنداز: بزرگترین مرکز خرید و فروش برند در تهران ، خرید برند آماده ، ثبت برند آماده ، برند فروشی مواد غذایی ، برند فروشی مواد آرایشی ، ثبت تضینی برند ، برند فروشی لاتین ، برند اماده فروش ، برند آماده خرید ، نام تجاری آماده ، جهت ارتباط با مجموعه با شماره 09121721462 در ارتباط باشید …

شجاعت داشته باشید و جسور باشید

شما با این ویژگی به دنیا نیامده‌اید، اما این بدان معنی نیست که نمی‌توانید آن را در درون خودتان پرورش دهید. همه این‌ها ابزاری است تا بتوانید خودتان را متقاعد کنید که خطرات منطقی را گردن بگیرید و از چالش‌هایی که ممکن است آزاردهنده باشند رو برنگردانید.
کنجکاو باشید
ترس خود از ناشناخته‌ها را جایگزین این احساس شگفت‌انگیز کنید که چگونه می‌توانید بهترین مواجه خود را با شگفت‌انگیزترین چیزها داشته باشید. به برخوردتان با چالش‌ها به‌عنوان یک ماجرا و نه به‌عنوان یک تهدید نگاه کنید تا بتوانید از منطقه امن ذهنی خارج شوید.

اولویت‌های خود را روشن کنید

بزرگترین مرکز خرید و فروش برند در تهران ، خرید برند آماده ، ثبت برند آماده ، برند فروشی مواد غذایی ، برند فروشی مواد آرایشی ، ثبت تضینی برند ، برند فروشی لاتین ، برند اماده فروش ، برند آماده خرید ، نام تجاری آماده ، جهت ارتباط با مجموعه با شماره 09121721462 در ارتباط باشید …

اگر اهداف نهایی برای شما مهم نباشد، تلاشتان نیز نمی‌تواند شما را به خط پایان برساند. در بعضی مواقع، عزم و اراده شما نیز رشد خواهد کرد؛ بنابراین ابتدا مشخص کنید که دقیقا چه چیزی برای شما مهم است و سپس آن را باقدرت دنبال کنید، قدرتی که همراه با حسی از سرزنده بودن و نشاط است.

با اشتیاقتان خود را هدایت کنید

در ارتباط با موارد فوق، اجازه دهید آنچه دوست دارید رفتارتان را هدایت کند. این همانی است که بیشترین انرژی را به زندگی شما می‌دهد.

ابتکار عمل داشته باشید

تا زمانی که جهت‌گیری شما نسبت به زندگی منفعل باشد، روبرو شدن با چالش‌ها نمی‌تواند اتفاق بیفتند؛ بنابراین هر چالشی را که با آن روبرو می‌شوید، همان‌طور در نظر بگیرید که شما را به سمت شناخت امیدواری‌ها و جاه‌طلبی‌ها سوق می‌دهد.

مقاوم باشید

بزرگترین مرکز خرید و فروش برند در تهران ، خرید برند آماده ، ثبت برند آماده ، برند فروشی مواد غذایی ، برند فروشی مواد آرایشی ، ثبت تضینی برند ، برند فروشی لاتین ، برند اماده فروش ، برند آماده خرید ، نام تجاری آماده ، جهت ارتباط با مجموعه با شماره 09121721462 در ارتباط باشید …

این نکته بسیار مهمی است که از چیزی دست نکشید مگر اینکه مطمئن باشید حداقل در ارتباط با شما دوام نخواهد داشت. گذشته از آن، وقتی مرتکب اشتباه می‌شوید، این مهم است که بتوانید خود را سرپا نگه‌دارید. اگر پشتکار داشته باشید، می‌توانید راهی را کشف کنید تا درهایی را که به رویتان بسته‌شده‌اند را باز کند.

منعطف باشید

ممکن است ابتدای امر فکر کنید که این ویژگی خیلی نمی‌تواند مؤثر باشد، اما آیا می‌توانید به سمت رویکرد دیگری، احتمالاً تولیدی‌تر، بروید؟ آنچه مهم است این است که شجاعتتان را نسبت به آنچه قبلاً امتحان کرده‌اید و غیرقابل‌تحمل بوده است، از دست ندهید.

صبور باشید

به برنامه‌ها و استراتژی‌هایتان زمان بدهید تا رشد کنند. ممکن است برنامه‌هایتان قبل از اینکه به‌خوبی رشد کنند به نحوی باشند که آن‌چنان مطلوب به نظر نرسند و مخالفت شما را برانگیزند. یک ضرب‌المثل معروف می‌گوید: روم در یک روز ساخته نشده است.
نظم درونی را پرورش دهید
وقتی خود را به چیزی متعهد کردید، تصمیم بگیرید که آن را بدون درنظرگرفتن تعارضات و عقب‌افتادگی‌هایی را که انتظارشان را نداشته‌اید، سرلوحه خود قرار دهید. به چیزهایی که ممکن است برایتان جذاب باشد اما با موضوعات هم‌خوانی ندارند و بی‌ربط هستند اجازه ندهید شما را پریشان کنند. انرژی‌تان را برای آنچه مهم‌تر است کنار بگذارید.

با دیگران مشورت کنید، اما مستقل عمل کنید

به‌خوبی به گفته‌های دیگران درباره برنامه‌تان دقت کنید و اگر لازم بود از آن‌ها بخواهید تا مانند یک مربی در کنارتان باشند؛ اما این اجازه را به آن‌ها ندهید که دلسردتان کنند؛ مگر در مواردی که بتوانند شما را متقاعد کنند که زیاده‌روی کرده‌اید. علاوه بر این، در نظر داشته باشید که آن‌ها ممکن است به دلیل حسادت نسبت به شما و موفقیت شما، حس بدی داشته باشند و به همین دلیل شما را از تلاش بیشتر منع کنند.

به بینش خود اعتماد کنید

بزرگترین مرکز خرید و فروش برند در تهران ، خرید برند آماده ، ثبت برند آماده ، برند فروشی مواد غذایی ، برند فروشی مواد آرایشی ، ثبت تضینی برند ، برند فروشی لاتین ، برند اماده فروش ، برند آماده خرید ، نام تجاری آماده ، جهت ارتباط با مجموعه با شماره 09121721462 در ارتباط باشید …

بعضی مواقع نمی‌توانید دقیقا توضیح دهید که چرا کاری را انجام می‌دهید: زیرا فقط این حس شماست که به شما می‌گوید کارتان درست است؛ بنابراین این نگرانی را به خود راه ندهید که نمی‌توانید تمام اطلاعات لازم را درباره موضوعتان بیان کنید. تا زمانی که می‌توانید خلاقانه و با اعتمادبه‌نفس فکر کنید، این فرصتی است که باعث می‌شود در کار خود موفق شوید.

شکست را به‌عنوان گام ضروری به سمت موفقیت نهایی بپذیرید

بزرگترین مرکز خرید و فروش برند در تهران ، خرید برند آماده ، ثبت برند آماده ، برند فروشی مواد غذایی ، برند فروشی مواد آرایشی ، ثبت تضینی برند ، برند فروشی لاتین ، برند اماده فروش ، برند آماده خرید ، نام تجاری آماده ، جهت ارتباط با مجموعه با شماره 09121721462 در ارتباط باشید …

ممکن است مجبور باشید برخی از مسائلی را که کار نمی‌کند حذف کنید؛ بنابراین به‌وسیله شکست‌ها و اشتباهات متناوب ناامید نشوید. دوباره نگرش «می‌توانی انجام دهی» را که کلید نهایی موفقیت در خروج از منطقه امن ذهنی است، در دست بگیرید.

اعتمادبه‌نفس خود را رشد دهید

بزرگترین مرکز خرید و فروش برند در تهران ، خرید برند آماده ، ثبت برند آماده ، برند فروشی مواد غذایی ، برند فروشی مواد آرایشی ، ثبت تضینی برند ، برند فروشی لاتین ، برند اماده فروش ، برند آماده خرید ، نام تجاری آماده ، جهت ارتباط با مجموعه با شماره 09121721462 در ارتباط باشید …

این امری بسیار دشوار است زیرا پرورش اعتمادبه‌نفس (پادزهر نهایی اضطراب و شک به خود) به‌صورت خودکار عمل می‌کند. بااین‌وجود، بد نیست دستاوردهای قبلی حتی شکست‌های قبلی خود را به یاد داشته باشید. اعتمادبه‌نفس شما زمانی کاهش می‌یابد که از قبل خود را برای موانعی که سر راهتان پدیدار می‌شوند، آماده نکرده‌اید