برند تجاری ثبت شده آماده

الوبرند بزرگترین و معتبرترین مرکز خرید و فروش برند در ایران ، ثبت برند تجاری در هر کالا و خدمات  ، ثبت برند لاتین ، ثبت شرکت تخصصی ، ثبت برند لبنیات ، ثبت برند تخصصی ، برند فروشی ایرانی ، برند واگذاری نام تجاری ، برند تجاری ثبت شده آماده جهت تهیه برند تجاری کافیست با مشاوران مجموعه در ارتباط باشید .....

یک برند خوب باید بتواند هم از نظر ذهنی و هم از نظر دیداری و شنیداری ویژگی محصول یا خدمت مربوطه را در قلب و ذهن افراد تداعی کند. وقتی ما هیچ اِلِمان یا نامی برای تداعی کردن ویژگی‌ها خود نداشته باشیم، نباید انتظار این را هم داشته باشیم که افراد جذب محصولات، خدمات یا تخصص ما شوند.

الوبرند بزرگترین و معتبرترین مرکز خرید و فروش برند در ایران ، ثبت برند تجاری در هر کالا و خدمات ، ثبت برند لاتین ، ثبت شرکت تخصصی ، ثبت برند لبنیات ، ثبت برند تخصصی ، برند فروشی ایرانی ، برند واگذاری نام تجاری ، برند تجاری ثبت شده آماده جهت تهیه برند تجاری کافیست با مشاوران مجموعه در ارتباط باشید …..

ثبت و فروش برند پوشاک در تهران

هر تولید‌کننده‌ و بازرگانی که محصول خود را به بازار عرضه می‌کند، طبق قانون می‌تواند برند خود را در اداره‌ی ثبت شرکت‌ها و علائم و اختراعات به ثبت رساند. برند یا نشان تجاری، همان چیزی است که به وسیله آن، محصول یا خدمتی خاص، از سایر محصولات و خدمات مشابه متمایز می‌شود. ثبت برند مجموعه‌ اقداماتی است که در نهایت باعث می‌شود تا فرد مالکیت محصولات و خدمات خود را در اختیار داشته باشد. امروزه یکی از بزرگترین تجارت‌ها مربوط به حوزه پوشاک می‌باشد و ثبت برند لباس نیز یکی از مواردی است که این روزها توجه صاحبین این نوع کسب و کارها را به خود جلب کرده است.الوبرند بزرگترین و معتبرترین مرکز خرید و فروش برند در ایران ، ثبت برند تجاری در هر کالا و خدمات ، ثبت برند لاتین ، ثبت شرکت تخصصی ، ثبت برند لبنیات ، ثبت برند تخصصی ، برند فروشی ایرانی ، برند واگذاری نام تجاری ، برند تجاری ثبت شده آماده جهت تهیه برند تجاری کافیست با مشاوران مجموعه در ارتباط باشید …..

اهمیت ثبت برند برای کسب و کار

ثبت برند تجاری برای صاحبین کسب و کار‌ها، در حقیقت نوعی سرمایه‌گذاری برای جلب اطمینان و رضایت مشتری محسوب می‌شود. یکی از ویژگی مهم آن این است که افراد می‌توانند تمامی تبلیغات و استراتژی‌های بازاریابی خود را بر اساس آن پیش ببرند و مشتریان و مخاطبان نیز با دیدن آن‌ها، برند را به یاد آورند. متاسفانه در ایران برخی کسب و کارها به ثبت برند و نشان تجاری خود اهمیتی نمی‌دهند، الوبرند بزرگترین و معتبرترین مرکز خرید و فروش برند در ایران ، ثبت برند تجاری در هر کالا و خدمات ، ثبت برند لاتین ، ثبت شرکت تخصصی ، ثبت برند لبنیات ، ثبت برند تخصصی ، برند فروشی ایرانی ، برند واگذاری نام تجاری ، برند تجاری ثبت شده آماده جهت تهیه برند تجاری کافیست با مشاوران مجموعه در ارتباط باشید …..به همین دلیل همواره در معرض خطر از دست دادن مالکیت برند خود و تصاحب آن توسط فرد و یا کسب و کار دیگری هستند. در ماده 2 قانون ثبت علائم و اختراعات در این‌باره قید شده است: «حق استعمال انحصاری برند، فقط برای کسی شناخته خواهد شد که علامت خود را به ثبت برساند». ثبت برند در نهایت باعث افزایش مشتریان و فروش بیشتر می‌شود؛ با داشتن برند، مخاطب و مشتری را از سردرگمی‌های احتمالی دور می‌کنید و مشتری‌های محصول شما می‌توانند به راحتی برند و نشان تجاری شما را پیدا کرده و از آن خرید کنند و نسبت به آن وفادار بمانند؛ این تنها یکی از دلایلی است که نشان‌دهنده‌ی ضرورت ثبت برند و نشان تجاری است.الوبرند بزرگترین و معتبرترین مرکز خرید و فروش برند در ایران ، ثبت برند تجاری در هر کالا و خدمات ، ثبت برند لاتین ، ثبت شرکت تخصصی ، ثبت برند لبنیات ، ثبت برند تخصصی ، برند فروشی ایرانی ، برند واگذاری نام تجاری ، برند تجاری ثبت شده آماده جهت تهیه برند تجاری کافیست با مشاوران مجموعه در ارتباط باشید …..

مزایای ثبت برند پوشاک

یکی از با ارزش‌ترین و پرمصرف‌ترین بازارهای دنیا، بازار پوشاک و لباس است؛ همه‌ی افراد یک جامعه در هر گروه سنی که قرار بگیرند، مجبور به استفاده از پوشاک هستند. تعدادی از مزایای ثبت برند پوشاک عبارتند از:الوبرند بزرگترین و معتبرترین مرکز خرید و فروش برند در ایران ، ثبت برند تجاری در هر کالا و خدمات ، ثبت برند لاتین ، ثبت شرکت تخصصی ، ثبت برند لبنیات ، ثبت برند تخصصی ، برند فروشی ایرانی ، برند واگذاری نام تجاری ، برند تجاری ثبت شده آماده جهت تهیه برند تجاری کافیست با مشاوران مجموعه در ارتباط باشید …..

فروش بهتر کالا و خدمات

کسب اعتبار به واسطه‌ی برند

جلوگیری از کپی‌برداری، سرقت طرح و ایده و سوءاستفاده‌های احتمالی

ارتقای شرکت و کسب و کار

کسب محبوبیت و رضایت در بازارالوبرند بزرگترین و معتبرترین مرکز خرید و فروش برند در ایران ، ثبت برند تجاری در هر کالا و خدمات ، ثبت برند لاتین ، ثبت شرکت تخصصی ، ثبت برند لبنیات ، ثبت برند تخصصی ، برند فروشی ایرانی ، برند واگذاری نام تجاری ، برند تجاری ثبت شده آماده جهت تهیه برند تجاری کافیست با مشاوران مجموعه در ارتباط باشید …..

دریافت علامت مخصوص ® بالای نام تجاری و داشتن اعتبار بین‌المللی

ارتباط با کشورهای خارجیالوبرند بزرگترین و معتبرترین مرکز خرید و فروش برند در ایران ، ثبت برند تجاری در هر کالا و خدمات ، ثبت برند لاتین ، ثبت شرکت تخصصی ، ثبت برند لبنیات ، ثبت برند تخصصی ، برند فروشی ایرانی ، برند واگذاری نام تجاری ، برند تجاری ثبت شده آماده جهت تهیه برند تجاری کافیست با مشاوران مجموعه در ارتباط باشید …..

مراحل ثبت برند پوشاک

روش اول، استفاده از سامانه‌های هوشمند ثبت برند، بدون نیاز به مراجعه حضوری است که این روش آسان‌تری است و افراد می‌توانند با کمترین زحمت، مراحل ثبت برند خود را برون‌سپاری کنند.الوبرند بزرگترین و معتبرترین مرکز خرید و فروش برند در ایران ، ثبت برند تجاری در هر کالا و خدمات ، ثبت برند لاتین ، ثبت شرکت تخصصی ، ثبت برند لبنیات ، ثبت برند تخصصی ، برند فروشی ایرانی ، برند واگذاری نام تجاری ، برند تجاری ثبت شده آماده جهت تهیه برند تجاری کافیست با مشاوران مجموعه در ارتباط باشید …..

روش دوم، مراجعه به وب‌سایت مرکز مالکیت معنوی قوه قضائیه و طی کردن مراحل آن است. این روش در مقایسه با روش اول، زمان‌بر است. این مرحله شامل مراحل زیر می‌شود:

تکمیل مشخصات مالک برند

الوبرند بزرگترین و معتبرترین مرکز خرید و فروش برند در ایران ، ثبت برند تجاری در هر کالا و خدمات ، ثبت برند لاتین ، ثبت شرکت تخصصی ، ثبت برند لبنیات ، ثبت برند تخصصی ، برند فروشی ایرانی ، برند واگذاری نام تجاری ، برند تجاری ثبت شده آماده جهت تهیه برند تجاری کافیست با مشاوران مجموعه در ارتباط باشید …..آپلود مدارک مورد نیاز

تایید اطلاعات و مدارک بارگذاری شده

پرداخت هزینه ثبت برند

بعد از انجام تمام این مراحل، شماره اظهارنامه و رمز به شماره تلفن همراه شما ارسال خواهد شد. اگر برند تایید شود، نسخه نهایی برای امضا ارسال می‌شود و در آخر شما باید یک نسخه برابر با اصل را به این اداره ببرید.الوبرند بزرگترین و معتبرترین مرکز خرید و فروش برند در ایران ، ثبت برند تجاری در هر کالا و خدمات ، ثبت برند لاتین ، ثبت شرکت تخصصی ، ثبت برند لبنیات ، ثبت برند تخصصی ، برند فروشی ایرانی ، برند واگذاری نام تجاری ، برند تجاری ثبت شده آماده جهت تهیه برند تجاری کافیست با مشاوران مجموعه در ارتباط باشید …..

شرایط ثبت برند پوشاک

برای ثبت برند در ایران و همینطور کشورهای دیگر، قوانین خاصی طراحی شده و اجرا می‌شوند، که سازمان‌های ذی‌ربط با توجه به این قوانین، درخواست ثبت یک برند را تایید و یا رد می‌کنند.

اولین و مهم‌ترین شرط ثبت برند لباس در ایران، داشتن کسب و کار قانونی در این زمینه است. چه شخص باشید و چه شرکت، باید مجوزی در خصوص فعالیت خود داشته باشید. رعایت موازین اخلاقی، شرعی و انسانی در طراحی برند لباس از اهمیتالوبرند بزرگترین و معتبرترین مرکز خرید و فروش برند در ایران ، ثبت برند تجاری در هر کالا و خدمات ، ثبت برند لاتین ، ثبت شرکت تخصصی ، ثبت برند لبنیات ، ثبت برند تخصصی ، برند فروشی ایرانی ، برند واگذاری نام تجاری ، برند تجاری ثبت شده آماده جهت تهیه برند تجاری کافیست با مشاوران مجموعه در ارتباط باشید ….. بسیار زیادی برخوردار است. نام برند باید قانونی و قابل ثبت باشد، علامت‌های تجاری که شبیه به نام‌های معتبر و مطرح هستند و کپی‌برداری محسوب می‌شوند، ثبت نمی‌شوند. علامتی قابل ثبت است که جدید و مبتکرانه باشد و برای مصرف‌کننده ایجاد گمراهی نکند، اگر برند باعث گمراه شدن مشتری شود و اشاره به موضوعی داشته باشد که در پوشاکی تولید‌شده وجود نداشته باشد، ثبت برند انجام نمی‌شود.

قانون ثبت علائم که در سال 1377 به تصویب رسیده است، ثبت علائم زیر را ممنوع اعلام کرده است:

علائم رسمی، دولتی و مملکتی مانند پرچم ایران، علائم مربوط به وزارتخانه‌ها، هلال احمر، علائم نیرو‌های مسلح و …

علائمی که قبلا خود و یا مشابه آن ثبت شده است.

علائمی که با نظم و انظباط اجتماعی و عفت عمومی مغایرند.

علائمی با اسم و عبارت عمومی، که دولت استفاده از آن‌ها را به عنوان نشان تجاری منع کرده است.

الوبرند بزرگترین و معتبرترین مرکز خرید و فروش برند در ایران ، ثبت برند تجاری در هر کالا و خدمات ، ثبت برند لاتین ، ثبت شرکت تخصصی ، ثبت برند لبنیات ، ثبت برند تخصصی ، برند فروشی ایرانی ، برند واگذاری نام تجاری ، برند تجاری ثبت شده آماده جهت تهیه برند تجاری کافیست با مشاوران مجموعه در ارتباط باشید …..مدارک لازم برای ثبت برند پوشاک

مدارک لازم برای ثبت برند لباس برای اشخاص حقیقی عبارتند از:

عکس کارت ملی و شناسنامه

مجوز فعالیت در صنف مربوطه

وکالت‌نامه وکیل برای اقدامات اداری و …

ارائه کارت بازرگانی در صورت وجود حروف لاتین

برای اشخاص حقوقی عبارتند از:

روزنامه رسمی تاسیس شرکت

روزنامه آخرین تغییرات شرکتالوبرند بزرگترین و معتبرترین مرکز خرید و فروش برند در ایران ، ثبت برند تجاری در هر کالا و خدمات ، ثبت برند لاتین ، ثبت شرکت تخصصی ، ثبت برند لبنیات ، ثبت برند تخصصی ، برند فروشی ایرانی ، برند واگذاری نام تجاری ، برند تجاری ثبت شده آماده جهت تهیه برند تجاری کافیست با مشاوران مجموعه در ارتباط باشید …..

مجوز فعالیت در عرصه لباس و پوشاک

ارائه کارت بازرگانی در صورت وجود حروف لاتین و این به عنوان مجوز فعالیت کفایت می‌کند.

ارائه یک کد پستی معتبر و آدرس ایمیل و خط تلفن همراه به نام خود متقاضی

در صورتی ثبت لوگو به همراه برند، تحویل لوگو برند به ابعاد 10*10 فایل Jpeg

ارائه توصیفی مختصر در مورد لوگو و اعلام طیف رنگ‌های به کار رفته در آن

الوبرند بزرگترین و معتبرترین مرکز خرید و فروش برند در ایران ، ثبت برند تجاری در هر کالا و خدمات ، ثبت برند لاتین ، ثبت شرکت تخصصی ، ثبت برند لبنیات ، ثبت برند تخصصی ، برند فروشی ایرانی ، برند واگذاری نام تجاری ، برند تجاری ثبت شده آماده جهت تهیه برند تجاری کافیست با مشاوران مجموعه در ارتباط باشید …..قیمت و هزینه ثبت برند پوشاک

هزینه ثبت برند به تعداد محصولات، مجوزهای لازم و طبقات درخواستی بستگی داشته و این مبلغ برای ثبت برند لاتین با هزینه ثبت برند فارسی تفاوتی ندارد. طبقه، در واقع نوع خدمات و یا کالاهایی است که هر شخص حقیقی یا حقوقی برای برند خود در نظر می‌گیرد. در حالت کلی، هزینه ثبت برند لباس را می‌توان به دو مرحله قبل از تایید اظهارنامه و بعد از تایید اظهارنامه تفکیک نمود:

مدت‌زمان ثبت برند لباس

به دلیل پیگیری‌های حقوقی و قانونی حوزه ثبت برند، از نظر زمانی باید بازه‌ی 2 الی 3 ماه تا نهایی شدن پروسه را در نظر گرفت. هر کدام از مراحل ثبت برند، از مراحل تهیه مدارک و بررسی آن‌ها توسط سازمان مربوطه، نیازمند صرف مدت زمان خاصی است و باید منتظر تایید برند ماند.الوبرند بزرگترین و معتبرترین مرکز خرید و فروش برند در ایران ، ثبت برند تجاری در هر کالا و خدمات ، ثبت برند لاتین ، ثبت شرکت تخصصی ، ثبت برند لبنیات ، ثبت برند تخصصی ، برند فروشی ایرانی ، برند واگذاری نام تجاری ، برند تجاری ثبت شده آماده جهت تهیه برند تجاری کافیست با مشاوران مجموعه در ارتباط باشید …..

سخن پایانی

به طور کلی، در ثبت برند لباس، اگر به مواردی مثل: هزینه، مدارک مورد نیاز، مدت‌زمان و نتیجه دقت لازم را داشته باشید، الوبرند بزرگترین و معتبرترین مرکز خرید و فروش برند در ایران ، ثبت برند تجاری در هر کالا و خدمات ، ثبت برند لاتین ، ثبت شرکت تخصصی ، ثبت برند لبنیات ، ثبت برند تخصصی ، برند فروشی ایرانی ، برند واگذاری نام تجاری ، برند تجاری ثبت شده آماده جهت تهیه برند تجاری کافیست با مشاوران مجموعه در ارتباط باشید …..الوبرند بزرگترین و معتبرترین مرکز خرید و فروش برند در ایران ، ثبت برند تجاری در هر کالا و خدمات ، ثبت برند لاتین ، ثبت شرکت تخصصی ، ثبت برند لبنیات ، ثبت برند تخصصی ، برند فروشی ایرانی ، برند واگذاری نام تجاری ، برند تجاری ثبت شده آماده جهت تهیه برند تجاری کافیست با مشاوران مجموعه در ارتباط باشید …..می‌توانید برند خود را بدون مشکل و در سریع‌ترین زمان ثبت کنید. در صورت ثبت برند لباس، محصول شما دارای شخصیت و شناسنامه شده و از سایر برندها متفاوت می‌شود و هیچ فرد حقیقی و حقوقی حق ندارد که از آن استفاده کند. فراموش نکنید که این موضوع، دارای نکات مهم حقوقی متعددی است که ممکن است برای متقاضیان مشکلاتی بیافریند. در صورتی که در زمینه ثبت برند لباس به مشاوره احتیاج دارید، می‌توانید با مشاورین مجرب کارمنتو در ارتباط باشید و از تجارب ایشان بهره بگیریداهمیت ثبت برند جوراب مردانه و زنانه

پوشاک به عنوان یکی از نیازهای اصلی و اولیه هر فردی در جوامع مختلف از گذشته تاکنون مورد توجه بوده است و افراد همواره سعی می‌کنند تا مدلها و طرحهای جدیدی را داشته باشند تا از این طریق بتوانند پوشش مناسب تری برای شخصیت اجتماعی و شخصیت خانوادگی خود داشته باشند.الوبرند بزرگترین و معتبرترین مرکز خرید و فروش برند در ایران ، ثبت برند تجاری در هر کالا و خدمات ، ثبت برند لاتین ، ثبت شرکت تخصصی ، ثبت برند لبنیات ، ثبت برند تخصصی ، برند فروشی ایرانی ، برند واگذاری نام تجاری ، برند تجاری ثبت شده آماده جهت تهیه برند تجاری کافیست با مشاوران مجموعه در ارتباط باشید …..

اهمیت استفاده از پوشلک باعث شده است تا کسب و کارهای مختلفی در سراسر جهان به سراغ تولید انواع پوشاک باجنس و طرح های مختلف بروند.

در قسمت های مختلف کشورمان نیز تولیدی و کارخانجات مختلف سعی کردند تا با تولید پوشاک در طرح‌ها و اجناس مختلف بتوانند سهم بازار را به دست گرفته و نیاز های عمومی کل مردم که به پوشاک نیاز دارند را برطرف کنند.الوبرند بزرگترین و معتبرترین مرکز خرید و فروش برند در ایران ، ثبت برند تجاری در هر کالا و خدمات ، ثبت برند لاتین ، ثبت شرکت تخصصی ، ثبت برند لبنیات ، ثبت برند تخصصی ، برند فروشی ایرانی ، برند واگذاری نام تجاری ، برند تجاری ثبت شده آماده جهت تهیه برند تجاری کافیست با مشاوران مجموعه در ارتباط باشید …..

قطعاً یکی از نیازهای اصلی ما برای داشتن پوشاک استفاده از جوراب است که برای مردانه و زنانه بودن آن نیز طرح های مختلفی ارائه می شود.

با توجه به تغییراتی که نوع ظاهر بشر در سال های گذشته برای استفاده از جوراب و دیگر پوشاک برای پوشش داشته است می‌توانیم بگوییم که نیاز به استفاده از جوراب هایی که بتواند در کنار زیبایی کیفیت بسیار بالایی نیز داشته باشد برای همه افراد جامعه وجود داشته است.الوبرند بزرگترین و معتبرترین مرکز خرید و فروش برند در ایران ، ثبت برند تجاری در هر کالا و خدمات ، ثبت برند لاتین ، ثبت شرکت تخصصی ، ثبت برند لبنیات ، ثبت برند تخصصی ، برند فروشی ایرانی ، برند واگذاری نام تجاری ، برند تجاری ثبت شده آماده جهت تهیه برند تجاری کافیست با مشاوران مجموعه در ارتباط باشید …..

کیفیت بالا قطعا می تواند نقش بسیار مهمی در استفاده از تولیدات یک کارخانه در زمینه جوراب مردانه و زنانه داشته باشد.

به همین دلیل است که شرکت ها و کسب و کارهای مختلفی وارد این عرصه شدند تا با استفاده از کیفیت و طراحی مناسبی که در زمینه جوراب زنانه و مردانه ارائه می کنند بتوانند سهم بازار را به دست بگیرند.

همین رقابت شدید باعث شده است تا بسیاری از کسب و کارها برای افزایش محبوبیت تولیدات خود و همچنین جلوگیری از فرصت سوء استفاده برای رقبا از برند آنها به سوی ثبت برند جوراب مردانه و زنانه بروند.

به همین دلیل کسب و کارهایی که قصد دارند در این زمینه رشد داشته باشند و پس از محبوبیت در بین مشتریان بتوانند از علامت تجاری و لوگوی خود به صورت قانونی برای تبلیغات و همچنین مارکتینگ استفاده کنند به سراغ دانستن شرایط ثبت برند جوراب مردانه و زنانه می‌روند و با توجه به این شرایط نسبت به ثبت برند خود اقدام می کنند.الوبرند بزرگترین و معتبرترین مرکز خرید و فروش برند در ایران ، ثبت برند تجاری در هر کالا و خدمات ، ثبت برند لاتین ، ثبت شرکت تخصصی ، ثبت برند لبنیات ، ثبت برند تخصصی ، برند فروشی ایرانی ، برند واگذاری نام تجاری ، برند تجاری ثبت شده آماده جهت تهیه برند تجاری کافیست با مشاوران مجموعه در ارتباط باشید …..

در ادامه مطلب قصد داریم به شما بگوییم که برای اینکه برند خود در زمینه جوراب مردانه و زنانه را ثبت کنید چه شرایطی در نظر گرفته شده است تا شما بعد از رعایت کردن این شرایط به چه مدارک و مراحل نیاز دارید تا بتوانید در سریع ترین زمان ممکن برند خود را به صورت کاملا قانونی به ثبت برسانید و از مزایای بسیار زیادی که دارد استفاده کنید.
شرایط ثبت برند جوراب مردانه و زنانه

برای این که بتوانید مراحل ثبت برند جوراب مردانه و زنانه را به راحتی انجام دهید و البته هیچ گونه مشکل و دغدغه ای برای رد کردن ثبت برند خود توسط مراجع ذیصلاح نداشته باشید باید تمامی شرایط ثبت برند جوراب مردانه و زنانه را که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم به صورت کاملا دقیق و قانونی رعایت نمایید.الوبرند بزرگترین و معتبرترین مرکز خرید و فروش برند در ایران ، ثبت برند تجاری در هر کالا و خدمات ، ثبت برند لاتین ، ثبت شرکت تخصصی ، ثبت برند لبنیات ، ثبت برند تخصصی ، برند فروشی ایرانی ، برند واگذاری نام تجاری ، برند تجاری ثبت شده آماده جهت تهیه برند تجاری کافیست با مشاوران مجموعه در ارتباط باشید …..

اولین و مهم ترین مواردی که باید در شرایط ثبت برند جوراب مردانه و زنانه به آن توجه کنید این است که برند شما به هیچ عنوان نباید با برندهای ثبت شده قبلی توسط رقبای شما یا توسط دیگران را در سطح جامعه شباهتی داشته باشد.

این یعنی شما باید حتماً قبل از ثبت برند خود استعلام های لازم را برای استفاده از نام آن برند و یا لوگوی تجاری خود بگیرید و دقت داشته باشید که در ثبت برند خود از خلاقیت و ابتکار و نوآوری استفاده کنید که علاوه بر اینکه بتواند به بهترین شکل ممکن خدمات و تولیدات شما را به مشتری معرفی نماید اسم خلاقانه و مبتکرانه داشته باشد که به راحتی در ذهن مشتری باقی بماند.الوبرند بزرگترین و معتبرترین مرکز خرید و فروش برند در ایران ، ثبت برند تجاری در هر کالا و خدمات ، ثبت برند لاتین ، ثبت شرکت تخصصی ، ثبت برند لبنیات ، ثبت برند تخصصی ، برند فروشی ایرانی ، برند واگذاری نام تجاری ، برند تجاری ثبت شده آماده جهت تهیه برند تجاری کافیست با مشاوران مجموعه در ارتباط باشید …..

در صورتی که برند مورد نظر شما قبلا به ثبت رسیده باشد یا شباهتی که با برندهای دیگر داشته باشد در همان گام اول رد خواهد شد.

دومین موردی که باید در مورد شرایط ثبت برند جوراب مردانه و زنانه در نظر داشته باشید این است که به نام و لوگوی تجاری شما باید به بهترین شکل ممکن بتوانند مفهوم خدمات و تولید کالای شما را به مشتری برساند. در صورتی که به نام و لوگوی تجاری که به مراجع مختلف معرفی می کنید برای مشتری ابهام داشته باشد و آن را دچار شک و ابهام می کند می تواند مشکلاتی برای مراحل بعدی ثبت برند شما به وجود بیاید و قطعاً باید تغییراتی را در برند خود به وجود بیاورید.

نکته‌ای که باید در نظر داشته باشید این است که برندینگ کردن یک کسب و کار با ثبت برند آن بسیار متفاوت است که شما باید در صورتی که مشتریان و مخاطبان شما به یک اسم برند شما را می‌شناسند حتماً برای ثبت کردن آن به صورت کاملا قانونی اقدام کنید. الوبرند بزرگترین و معتبرترین مرکز خرید و فروش برند در ایران ، ثبت برند تجاری در هر کالا و خدمات ، ثبت برند لاتین ، ثبت شرکت تخصصی ، ثبت برند لبنیات ، ثبت برند تخصصی ، برند فروشی ایرانی ، برند واگذاری نام تجاری ، برند تجاری ثبت شده آماده جهت تهیه برند تجاری کافیست با مشاوران مجموعه در ارتباط باشید …..

در صورتیکه کسب و کار و تولیدات شما به صورت برند در نظر مشتری محبوب هستند اما هنوز برای ثبت برند خود اقدام نکرده‌اند این را در نظر داشته باشید که اگر مشکلاتی از نظر قانونی برای کسب و کار شما به وجود بیاید به دلیل عدم ثبت قانونی برند می توانید از افراد و شرکت‌هایی که باعث ایجاد اختلال در روند رشد کسب و کار شما شدند و البته مشکلاتی را برای تبلیغات شما وجود آوردند شکایت داشته باشید و جلوی استفاده آنها از برند خود را بگیرید.

نکته دیگری که باید در مورد شرایط ثبت برند جوراب مردانه و زنانه در نظر داشته باشید این است که شما برای ثبت کردن برند و لوگو تجاری خود نمی توانید از اسامی مناطق جغرافیایی و یا اسامی مشاهیر استفاده کنید.الوبرند بزرگترین و معتبرترین مرکز خرید و فروش برند در ایران ، ثبت برند تجاری در هر کالا و خدمات ، ثبت برند لاتین ، ثبت شرکت تخصصی ، ثبت برند لبنیات ، ثبت برند تخصصی ، برند فروشی ایرانی ، برند واگذاری نام تجاری ، برند تجاری ثبت شده آماده جهت تهیه برند تجاری کافیست با مشاوران مجموعه در ارتباط باشید …..نکته دیگری که باید در مورد شرایط ثبت برند جوراب مردانه و زنانه در نظر داشته باشید این است که شما برای ثبت کردن برند و لوگو تجاری خود نمی توانید از اسامی مناطق جغرافیایی و یا اسامی مشاهیر استفاده کنید.

در صورتی که قصد دارید صادرات کالای خود به خارج از کشور را نیز انجام دهید باید برند خود به صورت لاتین را نیز به ثبت برسانید و البته برای ثبت صادرات خود باید حتماً از کارت بازرگانی که شرایط مختلفی دارد و در مقالات مختلف پایدار به بررسی آن پرداختیم استفاده کنید.الوبرند بزرگترین و معتبرترین مرکز خرید و فروش برند در ایران ، ثبت برند تجاری در هر کالا و خدمات ، ثبت برند لاتین ، ثبت شرکت تخصصی ، ثبت برند لبنیات ، ثبت برند تخصصی ، برند فروشی ایرانی ، برند واگذاری نام تجاری ، برند تجاری ثبت شده آماده جهت تهیه برند تجاری کافیست با مشاوران مجموعه در ارتباط باشید …..

مورد مهم دیگری که باید در مورد شرایط ثبت برند جوراب مردانه و زنانه در نظر داشته باشید این است که نمی توانید از اعداد به صورت ارقام برای ثبت کردن برند خود استفاده کنید و حتماً باید حروف در ثبت کردن برند به کار برود و البته نکته مهم دیگری که باید در نظر داشته باشید این است که برند شما باید به صورت چند سیلابی به ثبت برسد.الوبرند بزرگترین و معتبرترین مرکز خرید و فروش برند در ایران ، ثبت برند تجاری در هر کالا و خدمات ، ثبت برند لاتین ، ثبت شرکت تخصصی ، ثبت برند لبنیات ، ثبت برند تخصصی ، برند فروشی ایرانی ، برند واگذاری نام تجاری ، برند تجاری ثبت شده آماده جهت تهیه برند تجاری کافیست با مشاوران مجموعه در ارتباط باشید …..

جدیدترین شرایط ثبت برند در زمینه های مختلف در مقالات مختلفی که پایدار ثبت به شما ارائه می دهد مورد بررسی قرار می گیرد تا شما با مطالعه مطالب بتوانید شرایط ثبت برند در زمینه کاری خود را متوجه شده و با مشکلات و دغدغه‌های کمتری به سوی ثبت کردن برند و لوگو تجاری خود بروید.
مدارک ثبت برند جوراب مردانه و زنانه

بعد از آگاهی از شرایط ثبت برند جوراب مردانه و زنانه شما باید مدارک مورد نیاز را از طریق روشهای مختلف در اختیار مراجع ذیصلاح قرار بدهید تا بعد از مطالعه و بررسی کسب و کار شما و مطالعه مدارک و اطلاعاتی که در اختیار آنها قرار می دهید و البته شرایط ثبت برند جوراب مردانه و زنانه، برند و لوگوی تجاری شما به ثبت برسد. برای ثبت برند در این زمینه و برای اشخاص حقیقی و حقوقی مدارک مختلفی در نظر گرفته شده است.الوبرند بزرگترین و معتبرترین مرکز خرید و فروش برند در ایران ، ثبت برند تجاری در هر کالا و خدمات ، ثبت برند لاتین ، ثبت شرکت تخصصی ، ثبت برند لبنیات ، ثبت برند تخصصی ، برند فروشی ایرانی ، برند واگذاری نام تجاری ، برند تجاری ثبت شده آماده جهت تهیه برند تجاری کافیست با مشاوران مجموعه در ارتباط باشید …..

اگر قصد دارید به صورت حقیقی برند جوراب مردانه و زنانه را به ثبت برسانید باید تصویر شناسنامه و کارت ملی خود و همچنین کپی مجوز فعالیت که می‌تواند جواز تاسیس و پروانه بهره برداری و همچنین پروانه ساخت یا جواز کسب یا کارت بازرگانی و یا هرگونه فعالیت صادره از طرف نهادهای قانونی باشد را در اختیار مراجعه برای ثبت برند وجود دارند بگذارید.

الوبرند بزرگترین و معتبرترین مرکز خرید و فروش برند در ایران ، ثبت برند تجاری در هر کالا و خدمات ، ثبت برند لاتین ، ثبت شرکت تخصصی ، ثبت برند لبنیات ، ثبت برند تخصصی ، برند فروشی ایرانی ، برند واگذاری نام تجاری ، برند تجاری ثبت شده آماده جهت تهیه برند تجاری کافیست با مشاوران مجموعه در ارتباط باشید …..در صورتی که قصد دارید به صورت حقیقی برند خود را برای صادرات نیز ثبت کنید باید کارت بازرگانی را نیز همراه مدارک خود را در اختیار این مراجع قرار دهید تا پس از بررسی‌های لازم کارهای ثبت برند شما در مراحل بعدی انجام شود.

در صورتی که قصد داشته باشید برند خود را به صورت حقوقی به ثبت رسانید علاوه بر کپی شناسنامه و کارت ملی باید حتماً روز نامه رسمی آخرین تغییرات شرکت به همراه کارت بازرگانی و کپی آن را نیز ارائه کنید.

علاوه بر این باید از من مجوز فعالیت که می‌تواند جواز تاسیس و پروانه بهره‌برداری و هرگونه گواهی فعالیت از طرف نهادهای قانونی باشد و نیز در اختیار نهادهایی که برای ثبت برند معرفی شدن قرار دهید.
شرایط ثبت برند جوراب مردانه و زنانه به صورت آنلاین

میهن برند به عنوان اولین سامانه رسمی ثبت برند و امور حقوقی به صورت کاملاً آنلاین سعی کرده است تا با استخدام یک تیم حقوقی با تجربه و کاملاً حرفه‌ای تمامی امور مربوط به ثبت برند جوراب مردانه و زنانه و یا ثبت شرکت برای همه کسب و کارها را به صورت کاملا آنلاین انجام دهد.الوبرند بزرگترین و معتبرترین مرکز خرید و فروش برند در ایران ، ثبت برند تجاری در هر کالا و خدمات ، ثبت برند لاتین ، ثبت شرکت تخصصی ، ثبت برند لبنیات ، ثبت برند تخصصی ، برند فروشی ایرانی ، برند واگذاری نام تجاری ، برند تجاری ثبت شده آماده جهت تهیه برند تجاری کافیست با مشاوران مجموعه در ارتباط باشید …..

ثبت شدن یک برند به صورت کاملا آنلاین علاوه بر مزایای زیادی که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم می‌تواند باعث مدیریت بهتر شما نسبت به هزینه ها و همچنین زمان شود.

نکته و سوال مهمی که در مورد شرایط ثبت برند جوراب به صورت آنلاین به وجود می‌آید این است که چرا باید به یک موسسه حقوقی اعتماد کرده و تمامی امور مربوط به ثبت برند را به این افراد بسپاریم؟

اولین و مهمترین دلیلی که باید به خدمات آنلاین پایدار ثبت در زمینه ثبت برند پوشاک و جوراب مردانه و زنانه اعتماد کنید این است که این موسسه از افراد متخصص و با تجربه در این زمینه استفاده می‌کند که درصد ردشدن برند شما در مراحل ثبت را به شدت کاهش می دهد.

اعتماد به یک تیم حقوقی متخصص باعث می شود تا شما با استفاده از مشاوره رایگان این افراد بتوانید بهترین نام و اسم را برای به نام و لوگوی تجاری خود انتخاب کرده و این موضوع در واقع نصف راه عملیات ثبت برند جوراب مردانه و زنانه است و همین امر باعث می‌شود تا شما در بقیه مراحل مشکلات کمتری برای ثبت برند خود داشته باشید.الوبرند بزرگترین و معتبرترین مرکز خرید و فروش برند در ایران ، ثبت برند تجاری در هر کالا و خدمات ، ثبت برند لاتین ، ثبت شرکت تخصصی ، ثبت برند لبنیات ، ثبت برند تخصصی ، برند فروشی ایرانی ، برند واگذاری نام تجاری ، برند تجاری ثبت شده آماده جهت تهیه برند تجاری کافیست با مشاوران مجموعه در ارتباط باشید …..

علاوه بر این تمامی مدارک و اطلاعات حقوقی و شرکتی شما قبل از اینکه برای مراجع ذی‌صلاح ارسال شود توسط متخصصین این مرکز مورد بررسی قرار می‌گیرد و در صورتی که مشکل و یا کمبودی در هر کدام از مدارک وجود داشته باشد برای برطرف شدن آن اقدام خواهد شد تا در مراحل و شرایط ثبت برند جوراب مردانه و زنانه مشکلی به وجود نیاید.

برند مواد غذایی

کسانی که در عرصه تولید و بسته بندی فعالیت دارند، واقف هستند که در سالهای اخیر گرایش به ثبت برند مواد غذایی بسیار بالا رفته است. دلیل مهم آن منافعی است که اکثر کارهای خدماتی در حوزه غذا و بسته بندی برای صاحبان خود ایجاد می کنند.

با توجه به این که در دنیای امروز، نهادهای مختلفی فعال هستند و بزرگترین آنها مربوط به فعالیتهای خدماتی می شود و از سوی دیگر برندهای بزرگ جهان به واسطه بسته بندی مفید اجناس خود، به یک اسطوره تبدیل شده اند، اهمیت ثبت برند و بسته بندی آنها به وضوح آشکار می شود.الوبرند بزرگترین و معتبرترین مرکز خرید و فروش برند در ایران ، ثبت برند تجاری در هر کالا و خدمات ، ثبت برند لاتین ، ثبت شرکت تخصصی ، ثبت برند لبنیات ، ثبت برند تخصصی ، برند فروشی ایرانی ، برند واگذاری نام تجاری ، برند تجاری ثبت شده آماده جهت تهیه برند تجاری کافیست با مشاوران مجموعه در ارتباط باشید …..

مواد غذایی از اهم کالاهایی هستند که هرگز مردم از آن چشم پوشی نمی کنند. افراد شاید به دلیلهای مختلف از خرید و سفارش لباس چشم بپوشند اما حداقل خوراک روزانه خود را ترک نخواهند کرد.الوبرند بزرگترین و معتبرترین مرکز خرید و فروش برند در ایران ، ثبت برند تجاری در هر کالا و خدمات ، ثبت برند لاتین ، ثبت شرکت تخصصی ، ثبت برند لبنیات ، ثبت برند تخصصی ، برند فروشی ایرانی ، برند واگذاری نام تجاری ، برند تجاری ثبت شده آماده جهت تهیه برند تجاری کافیست با مشاوران مجموعه در ارتباط باشید …..

حوزه مواد غذایی تنوع بسیاری دارد. بخش اعظم آن تولید است. اما در کنار تولید، بسته بندی محصولات، انبار و دپو کردن آنها، ارسال مرسولات برای مشتری، تبلیغات و مهمتر از همه برندسازی محصول، خود را نمایان می سازد.

یعنی در کنار یک اقدام در حوزه مواد غذایی، گستره عظیمی از خدمات و مشاغل شکل می گیرند و یک کمپانی ایجاد می شود. حال این کمپانی باید خود را به صورت یکتا معرفی کند. این یکتایی همان برندسازی است.

طبقات ثبت برند مواد غذایی

برای ثبت، طبقه بندی هایی برای انواع محصول و خدمت در نظر گرفته شده است که لازم استعلام برند مربوطه و پیگیری ها برای ثبت برند در طبقه خاص خود صورت پذیرد.

حوزه مواد غذایی و بسته بندی در طبقات زیر تعریف شده اند که با آنها آشنا می شویم. در مجموع باید گفت که برای کالا، محصولات و خدمات، 45 طبقه در نظر گرفته شده است که جهت ثبت باید لوگوی مربوط در یک طبقه معرفی گردد.

طبقه 29- در این طبقه برندهای انواع گوشت قرمز، سفید، دریایی و ملحقات آنها، انواع محصولات مرتبط با میوه ها، سبزیجات و کنسروها، انواع ژله، مربا، کمپوت، محصولات لبنی و روغنی جهت ثبت و استعلام قرار می گیرند.
طبقه 30 – این طبقه مختص برند محصولات چای، قهوه، برنج، انواع فرآورده های تولیدی از غلات و ملحقات مرتبط بهالوبرند بزرگترین و معتبرترین مرکز خرید و فروش برند در ایران ، ثبت برند تجاری در هر کالا و خدمات  ، ثبت برند لاتین ، ثبت شرکت تخصصی ، ثبت برند لبنیات ، ثبت برند تخصصی ، برند فروشی ایرانی ، برند واگذاری نام تجاری ، برند تجاری ثبت شده آماده جهت تهیه برند تجاری کافیست با مشاوران مجموعه در ارتباط باشید ..... آنها، انواع مواد مرتبط با شیرینی جات و ادویه ها می باشد.
طبقه 31 – برند انواع غلات و محصولات کشاورزی، باغی و جنگلی، حیوانات، بذرها، گیاهان و گلها در این طبقه قرار می گیرند.
طبقه 32 – برند انواع نوشیدنی، آبهای گازدار، آب میوه و شربتها در این طبقه بررسی می شوند.

دو طبقه دیگر نیز که به برندهای خدمات حوزه غذایی و عمومی اشاره دارند، طبقه 39 و 43 می باشند که در زمینه برندهای حمل و نقل و انبارداری و بسته بندی و عرضه مواد غذایی اشاره دارد.الوبرند بزرگترین و معتبرترین مرکز خرید و فروش برند در ایران ، ثبت برند تجاری در هر کالا و خدمات ، ثبت برند لاتین ، ثبت شرکت تخصصی ، ثبت برند لبنیات ، ثبت برند تخصصی ، برند فروشی ایرانی ، برند واگذاری نام تجاری ، برند تجاری ثبت شده آماده جهت تهیه برند تجاری کافیست با مشاوران مجموعه در ارتباط باشید …..

مراحل ثبت برند مواد غذایی

طبقات فوق به این جهت معرفی شد تا برندها بتوانند به راحتی لوگوی خود را در یک طبقه خاص که بیشترین تطابق با فعالیت آنها دارد، معرفی نمایند. این موضوع به این دلیل صورت می پذیرد که با معرفی لوگو در طبقه ای خاص، استعلامی انجام می شود که به دنبال آن مشخص می گردد که آیا لوگوی معرفی شده، مشابهی داشته است یاخیر؟

در صورت عدم تشابه لوگوی معرفی شده، می توان گام های بعدی ثبت برند مواد غذایی را دنبال کرد. لذا پس از استعلام و دریافت عدم تشابه، باید مدارکی آماده ساخت و این مدارک جهت ثبت برند مواد غذایی مورد نظر اهمیت می یابد. این مدارک عبارتند از:الوبرند بزرگترین و معتبرترین مرکز خرید و فروش برند در ایران ، ثبت برند تجاری در هر کالا و خدمات ، ثبت برند لاتین ، ثبت شرکت تخصصی ، ثبت برند لبنیات ، ثبت برند تخصصی ، برند فروشی ایرانی ، برند واگذاری نام تجاری ، برند تجاری ثبت شده آماده جهت تهیه برند تجاری کافیست با مشاوران مجموعه در ارتباط باشید …..

تصویر شناسنامه و کارت ملی
گواهی امضا از دفتر اسناد رسمی جهت تایید حساب کاربری
مجوز فعالیت در حوزه مورد نظر ( پروانه بهره برداری یا جواز کسب یا جواز تاسیس و یا ارائه اساسنامه شرکت برای برند های شرکتی )
کپی برابر اصل کارت بازرگانی یا کارت عضویت اتاق بازرگانی در صورتی که برند شما لاتین باشد.
10 نمونه از برند و لوگوی مربوطه در ابعاد 6×6 سانتی متر
در صورتی که مدارک مربوط به شخص حقوقی باشد، کپی روزنامه رسمی ثبت شرکت و آخرین تغییرات شرکت نیز به همراه تمام موارد فوق باید ضمیمه شود.

زمانی که مرحله استعلام و جمع آوری و ارائه مدارک تکمیل شد، باید به صورت آنلاین به ثبت اظهارنامه برند خود مبادرت ورزید. البته برخی اوقات جهت تکمیل هر نوع اظهارنامه ای بهتر است تا متخصص آن حوزه در کنارمان باشد. همواره کاری که برای دفعه اول به آن اقدام می کنیم، کمی دشوار است و باید از تجربه افراد در این خصوص بهره برد.

پس از تکمیل و ارسال الکترونیکی اظهارنامه، پرونده برای بررسی بیشتر به 3 کارشناس خبره این حوزه ارجاع می شود. تایید این سه کارشناس باعث خواهد شد تا پرونده به رئیس اداره علائم تجاری ارجاع شده و با تایید این مقام مسئول، تایید نهایی از طریق پیامک به شما اعلام خواهد شد.الوبرند بزرگترین و معتبرترین مرکز خرید و فروش برند در ایران ، ثبت برند تجاری در هر کالا و خدمات ، ثبت برند لاتین ، ثبت شرکت تخصصی ، ثبت برند لبنیات ، ثبت برند تخصصی ، برند فروشی ایرانی ، برند واگذاری نام تجاری ، برند تجاری ثبت شده آماده جهت تهیه برند تجاری کافیست با مشاوران مجموعه در ارتباط باشید …..

بعد از این مرحله تمامی اقدامات حضوری است. با رجوع به اداره مالکیت معنوی ثبت اسناد و تشکیل پرونده، برند را معرفی و با پرداخت هزینه، برند خود را در دو نوبت به فاصله زمانی یکماه از یکدیگر به نشر عمومی می رسانید تا به لحاظ قانونی، لوگو و برند شما به عنوان یک برند یکتا شناخته شده و از هر نوع کلاهبرداری و تقلب از طریق برند شما، در مجامع قانونی قابل دفاع باشد.

الوبرند بزرگترین و معتبرترین مرکز خرید و فروش برند در ایران ، ثبت برند تجاری در هر کالا و خدمات ، ثبت برند لاتین ، ثبت شرکت تخصصی ، ثبت برند لبنیات ، ثبت برند تخصصی ، برند فروشی ایرانی ، برند واگذاری نام تجاری ، برند تجاری ثبت شده آماده جهت تهیه برند تجاری کافیست با مشاوران مجموعه در ارتباط باشید …..مدارک لازم برای ثبت برند مواد غذایی

شرکت های ثبت شده مواد غذایی باید برای ثبت برند مواد غذایی خود ابتدا پروانه تاسیس را دریافت نموده باشند. پروانه تاسیس سندی است که پس از ثبت شرکت مواد غذایی و صدور پروانه بهره برداری شرکت توسط معاونت غذا و دارو دانشگاه صادر شده باشد. همچنین دارای مسئول فنی با شرایط فوق الذکر باشند . در غیر اینصورت نمی توانند برای ثبت برند اقدام کنند.
اما مدارک لازم برای ثبت برند مواد غذایی به تفکیک اشخاص حقیقی و حقوقی متناسب با زیر می باشد:

یک نسخه کپی از آگهی تاسیس، هر نوع تغییرات مانند تغییر نام، آدرس و تغییر مدیر عامل و همچنین آگهی روزنامه رسمی درباره تاسیس به همراه درج تغییرات
یک نسخه کپی از مجوز های شرکت شامل پروانه بهره برداری و جواز تاسیس
کپی کارت بازرگانی به نام شرکت یا مدیر عامل شرکت
کپی شناسنامه و کارت ملی مدیر عامل شرکت
ارائه یک نمونه از علامت تجاری مورد تقاضاد در ابعاد ۱۰*۱۰
الوبرند بزرگترین و معتبرترین مرکز خرید و فروش برند در ایران ، ثبت برند تجاری در هر کالا و خدمات  ، ثبت برند لاتین ، ثبت شرکت تخصصی ، ثبت برند لبنیات ، ثبت برند تخصصی ، برند فروشی ایرانی ، برند واگذاری نام تجاری ، برند تجاری ثبت شده آماده جهت تهیه برند تجاری کافیست با مشاوران مجموعه در ارتباط باشید .....
مهر شرکت
وکالتنامه وکیل در صورتیکه وکیل فرایند ثبت برند را دنبال کند

برای اشخاص حقیقی

الوبرند بزرگترین و معتبرترین مرکز خرید و فروش برند در ایران ، ثبت برند تجاری در هر کالا و خدمات  ، ثبت برند لاتین ، ثبت شرکت تخصصی ، ثبت برند لبنیات ، ثبت برند تخصصی ، برند فروشی ایرانی ، برند واگذاری نام تجاری ، برند تجاری ثبت شده آماده جهت تهیه برند تجاری کافیست با مشاوران مجموعه در ارتباط باشید .....
کپی شناسنامه و کارت ملی متقاضی
کپی جواز کسب و یا هرگونه مجوز فعالیت
کپی کارت بازرگانی به نام متقاضی
یک نمونه از علامت تجاری مورد درخواست در ابعاد ۱۰*۱۰
وکالتنامه وکیل در صورتیکه وکیل فرایند ثبت برند را دنبال کند.

برند خشکبار

ایران یکی از تولیدکنندگان خشکبار در خاورمیانه می باشد. ثبت برند خشکبار از گروه برندهایی است که مزیت فراوانی دارد. دلیل آن وجود فعالان قابل توجه در این عرصه و صادرات است.اقسام گوناگون خشکبار در سرتاسر ایران قابلیت تولید دارند و این بسیار مهم است. پس ما با تولید کنندگان زیادی روبرو هستیم. اما چند درصد این تولید کنندگان به دنبال فروش حرفه ای هستند؟ چند درصد تولید کنندگان به دنبال صادرات می باشند؟بخش قابل توجهی از خشکبار کشورهای خاورمیانه توسط ایران تولید می شود.حتی کشورهای اروپایی وجود دارند که بازار هدف برخی برند های خوشکبار می باشند.الوبرند بزرگترین و معتبرترین مرکز خرید و فروش برند در ایران ، ثبت برند تجاری در هر کالا و خدمات ، ثبت برند لاتین ، ثبت شرکت تخصصی ، ثبت برند لبنیات ، ثبت برند تخصصی ، برند فروشی ایرانی ، برند واگذاری نام تجاری ، برند تجاری ثبت شده آماده جهت تهیه برند تجاری کافیست با مشاوران مجموعه در ارتباط باشید …..

مزایای ثبت برند آجیل و خشکبار

با ثبت برند آجیل و خشکبار خود می توانید از دزدیده شدن و یا هر نوع سوء استفاده ای از طرح خود جلوگیری کنید.

الوبرند بزرگترین و معتبرترین مرکز خرید و فروش برند در ایران ، ثبت برند تجاری در هر کالا و خدمات ، ثبت برند لاتین ، ثبت شرکت تخصصی ، ثبت برند لبنیات ، ثبت برند تخصصی ، برند فروشی ایرانی ، برند واگذاری نام تجاری ، برند تجاری ثبت شده آماده جهت تهیه برند تجاری کافیست با مشاوران مجموعه در ارتباط باشید …..ارزش و اعتبار شرکت یا کسب کار شما چند برابر افزایش خواهد یافت.

منحصربه فرد خود می توانید در بازاریابی های بین المللی و همینطور گفتگوهای تجاری خود را عنوان یک کسب و کار دارای برنامه های طولانی مدت معرفی کنید و به مرور شناخته شده و معروف گردید.

اعتماد مشتری ها نسبت به محصولات شما بالا خواهد رفت و همین امر سبب افزایش مشتری برای شما و کسب کارتان خواهد بود.

به راحتی می توانید از امتیازاتی همچون دریافت وام نیز استفاده نمایید.

همچنین سبب تشویق دیگر شرکت ها برای سرمایه گذاری بر روی کیفیت محصولات شما خواهد شد.

داشتن مجوز یکی از مهم ترین مدارک جهت موافقت نامه های گرفتن نمایندگی نیز می باشد.

یکی دیگر از مزایا بالا رفتن میزان تبلیغات با توجه به برند ثبت شده است.الوبرند بزرگترین و معتبرترین مرکز خرید و فروش برند در ایران ، ثبت برند تجاری در هر کالا و خدمات ، ثبت برند لاتین ، ثبت شرکت تخصصی ، ثبت برند لبنیات ، ثبت برند تخصصی ، برند فروشی ایرانی ، برند واگذاری نام تجاری ، برند تجاری ثبت شده آماده جهت تهیه برند تجاری کافیست با مشاوران مجموعه در ارتباط باشید …..

با داشتن یک برند انحصاری می توانید به راحتی محصولات خود را به سایر کشورها صادر نمایید.

برند شما و محصولات شرکت شما به راحتی از محصولات دیگر شرکت ها قابل تشخیص می باشد.

یک ویژگی غیر قابل دزدی و کپی در مقابل دیگر شرکت های رقیب خواهید داشت.

مراحل ثبت برند آجیل و خشکبار

1.جمع آوری تمام مدرک ها و فایل های مورد نیاز

2.ایجاد یک حساب کاربری در سایت مرکز مالکیت

3.تهیه تقاضانامه و فرستادن الکترونیکی جهت معاونتالوبرند بزرگترین و معتبرترین مرکز خرید و فروش برند در ایران ، ثبت برند تجاری در هر کالا و خدمات ، ثبت برند لاتین ، ثبت شرکت تخصصی ، ثبت برند لبنیات ، ثبت برند تخصصی ، برند فروشی ایرانی ، برند واگذاری نام تجاری ، برند تجاری ثبت شده آماده جهت تهیه برند تجاری کافیست با مشاوران مجموعه در ارتباط باشید …..

4.در این مرحله پس از تحقیق و بررسی از طرف کارشناس های مربوطه، ممکن است با جواب های زیر روبرو شوید:

-در صورت کامل و بدون نقص بودن: تایید مدارک و رفتن به مرحله بعد

-دریافت پیامی در خصوص رد شدن تقاضای شما با دلایل قانونی

-دریافت پیام با عنوان رفع نواقص که باید در مدت زمان یک ماهه انجام گردد.

5.تایید مدارک مربوطه از طریق کارشناسان و رفتن به مراحل انتشار تاسیس برند در روزنامه و درخواست که شامل هزینه های چاپ و انتشار می گردد.

6.چنانچه هیچ موردی در خصوص اعتراض به رد مورد نظر پیدا نشد باید اقدام به تشکیل پرونده نمایید. این بخش از کار به صورت حضوری و همراه با پرداخت هزینه ثبت برند می باشد.الوبرند بزرگترین و معتبرترین مرکز خرید و فروش برند در ایران ، ثبت برند تجاری در هر کالا و خدمات ، ثبت برند لاتین ، ثبت شرکت تخصصی ، ثبت برند لبنیات ، ثبت برند تخصصی ، برند فروشی ایرانی ، برند واگذاری نام تجاری ، برند تجاری ثبت شده آماده جهت تهیه برند تجاری کافیست با مشاوران مجموعه در ارتباط باشید …..

7.پس از انجام مراحل ذکر شده ضروری است که اخبار تاسیس برند در روزنامه انتشار شود.

8 . آخرین مرحله گرفتن سند برند می باشد که شامل مشخصات کامل برند و همینطور مشخصات شخص مالک است.

آنچه درباره این محصول باید بدانیمالوبرند بزرگترین و معتبرترین مرکز خرید و فروش برند در ایران ، ثبت برند تجاری در هر کالا و خدمات ، ثبت برند لاتین ، ثبت شرکت تخصصی ، ثبت برند لبنیات ، ثبت برند تخصصی ، برند فروشی ایرانی ، برند واگذاری نام تجاری ، برند تجاری ثبت شده آماده جهت تهیه برند تجاری کافیست با مشاوران مجموعه در ارتباط باشید …..

آجیل و خشکبار یا مشوه خشک را به میوه های خشک و همینطور بعضی از مغزدانه هایی همچون بادام، فندق، گردو، زردآلو و … می گویند.در واقع می توان گفت که ایران بزرگترین تولید کننده آجیل و خشکبار در خاورمیانه به شمار می رود. ثبت برند آجیل و خشکبار از دسته برندهایی می باشد که فواید بسیار زیادی برای تولید کنندگان این عرصه دارد. کشور ما این قابلیت را دارد که انواع گوناگون آجیل الوبرند بزرگترین و معتبرترین مرکز خرید و فروش برند در ایران ، ثبت برند تجاری در هر کالا و خدمات ، ثبت برند لاتین ، ثبت شرکت تخصصی ، ثبت برند لبنیات ، ثبت برند تخصصی ، برند فروشی ایرانی ، برند واگذاری نام تجاری ، برند تجاری ثبت شده آماده جهت تهیه برند تجاری کافیست با مشاوران مجموعه در ارتباط باشید …..و خشکبار را در تمام مناطق تولید نماید که این موضوع بسیار مهم می باشد. اما باید دید که چه تعداد از این تولید کنندگان به دنبال پیشرفت و ایجاد کسب و کار حرفه ای هستند؟ آیا قصد صادر کردن محصولاتشان را دارند؟

لازم به ذکر است که بخش بسیار زیادی از آجیل و خشکبار کشورهای خاورمیانه از طریق کشور ما تولید می گردد. ثبت برند آجیل و خشکبار کاری است که شما می توانید با پایین ترین هزینه ها به بالاترین نتیجه به بهترین شکل ممکن برسید. مصرف آجیل و خشکبار در کشور ما در جشن ها مراسم های گوناگون بسیار رواج دارد. پس می توان گفت که تولید کنندگان در بازارهای داخلی نیز بسیار پرفروش می باشد.الوبرند بزرگترین و معتبرترین مرکز خرید و فروش برند در ایران ، ثبت برند تجاری در هر کالا و خدمات ، ثبت برند لاتین ، ثبت شرکت تخصصی ، ثبت برند لبنیات ، ثبت برند تخصصی ، برند فروشی ایرانی ، برند واگذاری نام تجاری ، برند تجاری ثبت شده آماده جهت تهیه برند تجاری کافیست با مشاوران مجموعه در ارتباط باشید …..

معرفی چند برند آجیل و خشکبار
1.فروش برند آماده واگذاری موروث
2.فروش برند آماده شوکت انتخابی تک
3.فروش برند آماده واگذاری ، برقع

امروزه برای هر کسب و کاری نیاز به برند هست میهن برند در این مورد به شما کمک میکند که بهترین برند با بهترین نام را داشته باشید.میهن برند با سال ها تجربه در زمینه ثبت برند،فروش برند،استعلام برند و بهره گیری از وکلای برجسته پایه یک دادگستری و متخصصان زبده در این امر و همچنین برخورداری از بالاترین سطح دانش از مسائل روز ثبتی، در خدمت شما عزیزان باشد.هدف میهن برند این است که در راستای خرید و فروش برند به شما کمک کند تا بهترین نام را برای کسب و کار خود داشته باشید.شما میتوانید انواع برندهای تجاری و برند های آماده را در میهن برند پیدا کنید الوبرند بزرگترین و معتبرترین مرکز خرید و فروش برند در ایران ، ثبت برند تجاری در هر کالا و خدمات ، ثبت برند لاتین ، ثبت شرکت تخصصی ، ثبت برند لبنیات ، ثبت برند تخصصی ، برند فروشی ایرانی ، برند واگذاری نام تجاری ، برند تجاری ثبت شده آماده جهت تهیه برند تجاری کافیست با مشاوران مجموعه در ارتباط باشید …..

فقط کافیت بر روی برند کلیک کنید.

مدارک مورد نیاز برای ثبت برند آجیل و خشکبار

مدارک ثبت برند برای اشخاص حقیقی:

ارائه یک برگ که شامل توضیحاتی راجب به طرح و نام برند انتخاب شده می باشد.

ارائه تصویر کارت بازرگانی در شرایطی که حروف لاتین باشد.

الوبرند بزرگترین و معتبرترین مرکز خرید و فروش برند در ایران ، ثبت برند تجاری در هر کالا و خدمات ، ثبت برند لاتین ، ثبت شرکت تخصصی ، ثبت برند لبنیات ، ثبت برند تخصصی ، برند فروشی ایرانی ، برند واگذاری نام تجاری ، برند تجاری ثبت شده آماده جهت تهیه برند تجاری کافیست با مشاوران مجموعه در ارتباط باشید …..ارائه مجوز یا پروانه کسب و کار

کپی شناسنامه و کارت ملی شخص حقیقی

ارائه 10 طراح از برند مورد نظر جهت ثبت در سایز 8 در 8

مدارک ثبت برند براس اشخاص حقوقی:

در دست داشتن مجوز کسب و کار

ارائه دادن تمامی مدرک های مربوط به شرکت و آگهی انتشار تاسیس در روزنامه

ارائه کپی کارت ملی و شناسنامهالوبرند بزرگترین و معتبرترین مرکز خرید و فروش برند در ایران ، ثبت برند تجاری در هر کالا و خدمات ، ثبت برند لاتین ، ثبت شرکت تخصصی ، ثبت برند لبنیات ، ثبت برند تخصصی ، برند فروشی ایرانی ، برند واگذاری نام تجاری ، برند تجاری ثبت شده آماده جهت تهیه برند تجاری کافیست با مشاوران مجموعه در ارتباط باشید …..

ارائه توضیحات جهت انتخاب و طراحی برند مورد نظر

طراحی و داشتن 10 تصویر از برند انتخابی جهت ثبت در سایزهای 8 در 8

ارائه مدارکی مضمون بر داشتن فعالیت در کسب و کار مربوطه

ارائه رسید پرداخت هزینه های مربوط به ثبت، انتشار در روزنامه، هزینه اظهارنامه های حقیقی یا حقوقی که بر اساس فرانک سوئیس محاسبه می گردد.چگونه برند لوازم آرایشی بزنیم ؟

چگونه برند لوازم آرایشی بزنیم، اولین سوالی است که متقاضیان ثالوبرند بزرگترین و معتبرترین مرکز خرید و فروش برند در ایران ، ثبت برند تجاری در هر کالا و خدمات ، ثبت برند لاتین ، ثبت شرکت تخصصی ، ثبت برند لبنیات ، ثبت برند تخصصی ، برند فروشی ایرانی ، برند واگذاری نام تجاری ، برند تجاری ثبت شده آماده جهت تهیه برند تجاری کافیست با مشاوران مجموعه در ارتباط باشید …..

بت برند لوازم آرایشی از ما می پرسند.لازم است در حوزه لوازم آرایشی فعالیتی داشته باشید مثل توزیع و فروش اینترنتی یا ….. شما باید اصولا مجوز فعالیت در این حوزه را از مراجع مرتبط دریافت نمایید.پس از آنکه نام برند خود را با مشورت و راهنمایی کارشناس ثبت برند انتخاب نمودید باید اظهارنامه ای همراه با مدارک لازم به اداره ثبت مالکیت فکری ارسال نمایید.برای اینکه بتوانید به سوال چگونه برند لوازم آرایشی بزنیم را پاسخ دهید، لازم است بدانید پس از طی چند ماه بررسی و پیگیری اداری سند مالکیت شما صادر خواهد شد. صدور سند به معنی ثبت برند شما می باشد.الوبرند بزرگترین و معتبرترین مرکز خرید و فروش برند در ایران ، ثبت برند تجاری در هر کالا و خدمات ، ثبت برند لاتین ، ثبت شرکت تخصصی ، ثبت برند لبنیات ، ثبت برند تخصصی ، برند فروشی ایرانی ، برند واگذاری نام تجاری ، برند تجاری ثبت شده آماده جهت تهیه برند تجاری کافیست با مشاوران مجموعه در ارتباط باشید …..

ثبت برند لوازم آرایشی

برند های لوازم آرایشی یکی از قدرتمند ترین برند ها از منظرهای گوناگون می باشند.بعضی از برند های لوازم آرایشی ارزشی بالای چند ملییارد دلار دارند.برند های لوازم آرایشی وجود دارند که ترکیب های خود را به عنوان اختراع به ثبت رسانده اند و مجموعه ای اقسام مالکیت فکری را دارا می باشند.

لوازم آرایشی و بهداشتی همواره مورد استفاده قرار گرفته و همواره متقاضی دارد.سود آور است. کافی است محصول با کیفیت تولیید نمایید و برندینگ محصول خود را علمی پیش ببرید.اصولا تولیید کنندگان این محصولات باید مجوز ها و استاندارد های بالایی را رعایت نمایند.این استانداردها موجب می شود تا خریداران برند موجود را یک برند معتبر از جانب مراجع صالح تلقی نمایند.الوبرند بزرگترین و معتبرترین مرکز خرید و فروش برند در ایران ، ثبت برند تجاری در هر کالا و خدمات ، ثبت برند لاتین ، ثبت شرکت تخصصی ، ثبت برند لبنیات ، ثبت برند تخصصی ، برند فروشی ایرانی ، برند واگذاری نام تجاری ، برند تجاری ثبت شده آماده جهت تهیه برند تجاری کافیست با مشاوران مجموعه در ارتباط باشید …..

ثبت برند تضمینی لوازم آرایشی

ثبت برند تضمینی برای تولید لوازم آرایشی بهداشتی با داشتن سه وسیله امکان پذیر است:

۱) استعلام نامهای پیشنهادی قبل از ارسال اظهارنامه برند

۲) تنظیم اظهارنامه اصولی با مهارت و تجربه

۳) پیگیری مدام و مکاتبه با کارشناسان و پاسخ گویی دقیق به آنها

یکی از ضرب المثل های بسیار مناسب در ثبت برند تضمینی آن است که خشت اول چون نهاد معمار کج تا ثریا دیوار کج می می رود!اگر انتخاب برند مورد نظر و استعلام آن دقیق و حرفه ای انجام شود شانس بالایی در تایید و ثبت برند خواهید داشت.الوبرند بزرگترین و معتبرترین مرکز خرید و فروش برند در ایران ، ثبت برند تجاری در هر کالا و خدمات ، ثبت برند لاتین ، ثبت شرکت تخصصی ، ثبت برند لبنیات ، ثبت برند تخصصی ، برند فروشی ایرانی ، برند واگذاری نام تجاری ، برند تجاری ثبت شده آماده جهت تهیه برند تجاری کافیست با مشاوران مجموعه در ارتباط باشید …..

مراحل ثبت برند لوازم آرایشی

دغدغه ی بسیاری از متقاضیان ثبت برند مراحل ثبت برند لوازم آرایشی بهداشتی می باشد.چرا که با دانستن مراحل ثبت، در می یابیم چقدر زمان می برد تا ثبت برند ما نهایی شود.در مرحله اول اظهارنامه ثبت برند تهیه و ارسال می شود.در صورتی که کارشناس علامت تجاری مورد نظر را تایید نماید وارد مرحله تشکیل پرونده خواهیم شد و سپس پیگیری های اداری را نزد مرکز مالکیت معنوی تا صدور سند ثبت برند به پایان می رسانیم.دقت نمایید دو روزنامه رسمی در مراحل ثبت برند منتشر می شود که روزنامه دوم برای آگهی ثبت است.شما به مجوز بهره برداری یا جواز تاسیس برای احداث الوبرند بزرگترین و معتبرترین مرکز خرید و فروش برند در ایران ، ثبت برند تجاری در هر کالا و خدمات ، ثبت برند لاتین ، ثبت شرکت تخصصی ، ثبت برند لبنیات ، ثبت برند تخصصی ، برند فروشی ایرانی ، برند واگذاری نام تجاری ، برند تجاری ثبت شده آماده جهت تهیه برند تجاری کافیست با مشاوران مجموعه در ارتباط باشید …..کارخانه تولید لوازم آرایشی با مجوزهای صادره از وزارت بهداشت نیاز دارید.

چگونه لوازم آرایشی تولید کنیم؟

یکی از مهم ترین متقاضیان ثبت برند لوازم آاریشی تولید کنندگان هستند. گاهی افرادی هستند که تولید کننده نیستند اما به دنبال آن هستند که بدانند چگونه لوازم آرایشی تولید کنیم؟برخی افراد صرفا دارای برند هستند و امر تولید را به دست دیگران می سپارند.در واقع روبرو هستیم با برندهایی که مالکان آن تولید کننده هستند و یا تنها برند دارند و تولید کننده شخص دیگری است.شما به مجوز بهره برداری یا جواز تاسیس برای احداث کارخانه تولید لوازم آرایشی با مجوزهای صادره از وزارت بهداشت نیاز دارید.

مدارک لازم برای ثبت برند لوازم آرایشی

متقاضی شخص حقیقی باشد :الوبرند بزرگترین و معتبرترین مرکز خرید و فروش برند در ایران ، ثبت برند تجاری در هر کالا و خدمات ، ثبت برند لاتین ، ثبت شرکت تخصصی ، ثبت برند لبنیات ، ثبت برند تخصصی ، برند فروشی ایرانی ، برند واگذاری نام تجاری ، برند تجاری ثبت شده آماده جهت تهیه برند تجاری کافیست با مشاوران مجموعه در ارتباط باشید …..

مدارک هویتی شخص متقاضی ( کارت ملی و شناسنامه)

نشانی اقامتگاه و کد پستی

آدرس الکترونیکی متقاضی

وکالت نامه وکیل دادگستری

شماره تماس

تصویر علامت تجاری ( نوشتاری یا لوگو )

لیست از پیش تعیین شده ی کالا و خدمات مدنظر

مجوز صادره از مرجع صالح جهت فعالیت (جواز تاسیس، جواز کسب، جواز بهره برداری و…)

متقاضی شخص حقوقی باشد :

روزنامه رسمی تاسیس شرکت

روزنامه رسمی آخرین تغییرات شرکت

تصویر مدارک هویتی مدیرعاملالوبرند بزرگترین و معتبرترین مرکز خرید و فروش برند در ایران ، ثبت برند تجاری در هر کالا و خدمات ، ثبت برند لاتین ، ثبت شرکت تخصصی ، ثبت برند لبنیات ، ثبت برند تخصصی ، برند فروشی ایرانی ، برند واگذاری نام تجاری ، برند تجاری ثبت شده آماده جهت تهیه برند تجاری کافیست با مشاوران مجموعه در ارتباط باشید …..

تصویر لوگو و یا علامت و برند در اندازه مشخص

مجوز فعالیت شرکت در موضوعی که قصد ثبت برند راجع به آن را دارند.

تعیین طبقات بین المللی کالا و خدمات مدنظر که قصد ثبت برند در آن را دارند.

معرفی چند نمونه از برند های آماده فروش لوازم آرایشی و بهداشتیالوبرند بزرگترین و معتبرترین مرکز خرید و فروش برند در ایران ، ثبت برند تجاری در هر کالا و خدمات ، ثبت برند لاتین ، ثبت شرکت تخصصی ، ثبت برند لبنیات ، ثبت برند تخصصی ، برند فروشی ایرانی ، برند واگذاری نام تجاری ، برند تجاری ثبت شده آماده جهت تهیه برند تجاری کافیست با مشاوران مجموعه در ارتباط باشید …..
1.فروش‌برند‌كارا ميكاپ
2.فروش برند پرتي سان
3.برند بليمو، فروش برند آماده
4.فروش برند بگ رکس Begrex

میهن برند مفتخر است با سال‌ها تجربه در زمینه‌ خدمات ثبت شرکت و ثبت برند و بهره گیری از وکلای برجسته پایه یک دادگستری و متخصصان زبده در این امر و همچنین برخورداری از بالاترین سطح دانش از مسائل روز ثبتی، در خدمت شما عزیزان باشد.

طبقه بندی برند آرایشی و بهداشتی

طبقه 3: مواد نگهداری ناخن ها، براق کننده ناخن ، مواد زدودن لاک ناخن الوبرند بزرگترین و معتبرترین مرکز خرید و فروش برند در ایران ، ثبت برند تجاری در هر کالا و خدمات ، ثبت برند لاتین ، ثبت شرکت تخصصی ، ثبت برند لبنیات ، ثبت برند تخصصی ، برند فروشی ایرانی ، برند واگذاری نام تجاری ، برند تجاری ثبت شده آماده جهت تهیه برند تجاری کافیست با مشاوران مجموعه در ارتباط باشید ….. الوبرند بزرگترین و معتبرترین مرکز خرید و فروش برند در ایران ، ثبت برند تجاری در هر کالا و خدمات ، ثبت برند لاتین ، ثبت شرکت تخصصی ، ثبت برند لبنیات ، ثبت برند تخصصی ، برند فروشی ایرانی ، برند واگذاری نام تجاری ، برند تجاری ثبت شده آماده جهت تهیه برند تجاری کافیست با مشاوران مجموعه در ارتباط باشید …..، ژل ماساژ غیر از مصارف طبی، کرم های مخصوص شانه کردن مو، ترکیبات آرایشی گیاهی، کرم ژل مرطوب کننده پوست، مایع شیشه پاک کن، اسپری موس سر، کرم ضد لک، تقویت کننده ناخن، ژل شستشوی صورت، کرم های معطر، کرم مخصوص ترک پا، مایع لباسشوئی، اسپری مو، پاک کننده آرایش صورت، کرم حالت دهنده موی سر، سایه مدادی، کرم ضد آفتاب کودک، کرم ماساژ، کرم اصلاح، کرم پا، کرم نرم کننده پا، کرم لایه بردار، انواع نرم کننده بدن، انواع کرم بدن، کرم ضد آفتاب، کرم ضد تعریق بدن، اسپری بدن، کرم ویتامینه، کرم سفت کننده بدن، کرم دست و صورت، کرم سفت کننده صورت، کرم دور چشم، کرم ضد ترک بدن، پد لاک پاک کن، اسپری خوشبو کننده بدن، ژل شستشوی دست و پوست، کرمهای موبر، حالت دهنده مو، کرم بچه، سایه ابرو، ژل موی سر، مواد کاشت ناخن، قرص لباسشوئی، شیشه شور، سرم های آرایشی (پوست ، مو)، مایع دستشوئی، مایع ظرفشوئی، پودر لباسشوئی، کرم های مرطوب کننده، مواد دکلره (اکسیدان)، سایه چشم، نرم کننده موی سر، ریمل، اسپری زیر بغل، دئودرانت، کرم صورت، کرم ضد چروک، کرم گریم، پاک کننده ها، الوبرند بزرگترین و معتبرترین مرکز خرید و فروش برند در ایران ، ثبت برند تجاری در هر کالا و خدمات ، ثبت برند لاتین ، ثبت شرکت تخصصی ، ثبت برند لبنیات ، ثبت برند تخصصی ، برند فروشی ایرانی ، برند واگذاری نام تجاری ، برند تجاری ثبت شده آماده جهت تهیه برند تجاری کافیست با مشاوران مجموعه در ارتباط باشید ….. پودر دکلره، سرم کریستال، ژل موبر، کرم موبر، چسب ناخن، کرم های گیاهی، پودر ظرفشویی، قرص ماشین ظرفشویی، مایع نرم کننده الیاف، مایع نرم کننده البسه، کرم جوان کننده مو، کرم جوان کننده پوست، شامپو نرم کننده مو، کرم ضد پیری، کرم های آبرسان پوست، قرص سفید کننده لباس، اسپری دئودرانت، ژل لکه بر، ترکیبات آرایشی برای حمام، مایع توالت شوی، ترکیبات مراقبت از ناخن، ترکیبات آرایشی برای مژه، خط چشم مایع، ژل بعد از اصلاح، کرم بعد از اصلاح، ژل آرایشی برای پوست صورت و بدن، محلولهای تمیزکننده، حلالهای لاک ناخن، ترکیبات خوشبو کننده هوا، کرم سفید کننده پوست، لاک پاک کن، عطر حمام (آمیزه الکل و مواد معطر که به آب وان حمام و یا بدن میزنند)، پدهای آرایشی، نرم کننده البسه و پارچه(برای مصارف رختشوئی)، صابون، کرم روشن کننده پوست، مواد آرایشی برای مراقبت از پوست، مواد تمیز کننده، انواع شامپو، پماد برای مصرف آرایشی، شیر پاک کن برای مصارف آرایشی، مواد تمیز کننده دندان ( خمیر دندان )، مواد آرایشی ابرو، ادکلن، کرم پودر، کرم های سفید کننده پوست، کرم های آرایشی، لوسیون مو، رنگ مو، رژگونه، عطریات، نرم کننده های پارچه برای مصارف رختشویی، خط چشم و ابرو، پودر پیرایش صورت، مواد پیرایش صورت، لوسیون ها جهت مصارف آرایشی، انواع رژلب، مواد پاک کردن لاک، مدادهای آرایشی، ناخن مصنوعی، ماده براق کننده ناخنها، لاک ناخن الوبرند بزرگترین و معتبرترین مرکز خرید و فروش برند در ایران ، ثبت برند تجاری در هر کالا و خدمات ، ثبت برند لاتین ، ثبت شرکت تخصصی ، ثبت برند لبنیات ، ثبت برند تخصصی ، برند فروشی ایرانی ، برند واگذاری نام تجاری ، برند تجاری ثبت شده آماده جهت تهیه برند تجاری کافیست با مشاوران مجموعه در ارتباط باشید …..

طبقه 5: مواد ضدعفونی برای مقاصد بهداشتی، صابون ضدعفونی کننده، ضد عفونی کننده ها، پد جاذب رطوبت (مورد مصرف اقلام بهداشتی زنانه و انواع پوشک)، پد بهداشتی بانوان، ژل بهداشتی بانوان، خوشبو کننده هوا، محلول ضد عفونی کننده فلاش تانک، قرص ضد عفونی کننده فلاش تانک، پمادهای گیاهی، مایع ضد عفونی کننده سطوح، ژل بهداشتی آقایان

طبقه 10: گوش پاک کن

طبقه 16: روکش توالت فرنگی(سلولزی)، دستمال مرطوب کننده سلولزی، دستمال جذب روغن

طبقه 21: صافی هائیکه از فلزات قیمتی نباشند، صافی های چائی که از فلزات قیمتی نباشند

طبقه 35: صادرات، فروشالوبرند بزرگترین و معتبرترین مرکز خرید و فروش برند در ایران ، ثبت برند تجاری در هر کالا و خدمات ، ثبت برند لاتین ، ثبت شرکت تخصصی ، ثبت برند لبنیات ، ثبت برند تخصصی ، برند فروشی ایرانی ، برند واگذاری نام تجاری ، برند تجاری ثبت شده آماده جهت تهیه برند تجاری کافیست با مشاوران مجموعه در ارتباط باشید …..

طبقه 39: بسته بندی کالاها، نگهداری کالاها، تحویل کالا، حمل و نقل کالاهابرند چیست؟

در پاسخ به سوال برند چیست می‌توانیم بگوییم که: برند به نام، اِلِمان یا طرحی گفته می‌شود که معرف یک کسب‌ و کار مشخص در سطح گسترده است. برای مثال می‌توانیم به شکل برند شرکت اپل اشاره کنیم. سیب گاز زده شده نماد شرکت بزرگ و لاکچری اپل است که جایگاه برتری در تولید تلفن‌های همراه در جهان دارد.

هر خدمت یا محصولی برای اینکه در ذهن مردم باقی بماند، نیاز به یک نام و شکل مشخص دارد. برند می‌تواند فقط شامل نام باشد؛ اما معمولاً برندها در کنار نام، یک شکل یا لوگوی خاص هم دارند.الوبرند بزرگترین و معتبرترین مرکز خرید و فروش برند در ایران ، ثبت برند تجاری در هر کالا و خدمات ، ثبت برند لاتین ، ثبت شرکت تخصصی ، ثبت برند لبنیات ، ثبت برند تخصصی ، برند فروشی ایرانی ، برند واگذاری نام تجاری ، برند تجاری ثبت شده آماده جهت تهیه برند تجاری کافیست با مشاوران مجموعه در ارتباط باشید …..

لوگو هم بخشی از نام برند است. هرچقدر نام تجاری بهتری برای کسب‌وکار، محصولات یا خدمات خود انتخاب کنیم، بهتر می‌توانیم در ذهن مردم بمانیم. بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که وجود برند ضروری است.

در سال‌های اخیر دوره‌های متعددی با عنوان «برندسازی یا برندینگ» در سطح کشور برگزار شده‌اند. در این دوره‌ها، افراد یاد می‌گیرند تا یک برند خاص و خلاقانه برای فعالیت خود انتخاب کنند. در ادامه به بررسی سایر جنبه‌های برندینگ می‌پردازیم تا این مفهوم بیشتر برای شما جا بیفتد.

چرا باید برند داشته باشیم؟

الوبرند بزرگترین و معتبرترین مرکز خرید و فروش برند در ایران ، ثبت برند تجاری در هر کالا و خدمات ، ثبت برند لاتین ، ثبت شرکت تخصصی ، ثبت برند لبنیات ، ثبت برند تخصصی ، برند فروشی ایرانی ، برند واگذاری نام تجاری ، برند تجاری ثبت شده آماده جهت تهیه برند تجاری کافیست با مشاوران مجموعه در ارتباط باشید …..ممکن است بپرسید که دلایل داشتن برند چیست؟ ما در عصر حاضر بیشتر از گذشته به برندسازی نیاز داریم. دلیل این موضوع به تخصصی شدن کسب وکارها برمی‌گردد.

در گذشته مردم معمولاً ‌در یک فروشگاه می‌توانستند اکثر اقلام موردنیاز خود را پیدا کنند، اما امروزه تقریباً ۸۰ درصد فروشگاه‌ها تنها یک یا چند محصول خاص می‌فروشند و تنها فروشگاه‌های زنجیره‌ای هستند که تعداد اقلام بالایی برای فروش دارند.

وقتی برای محصولات و خدمات خاص خود نام تجاری در نظر نگیریم، نمی‌توانیم مخاطبین هدفمان را به سمت خود بکشیم. اگر نام مشخصی داشته باشیم، افراد برای پیدا کردن ما پیگیر آن نام شده و در نهایت به ما می‌رسند.

بنابراین در پی تعریف برند چیست باید ویژگی‌های یک برند خوب را بشناسیم تا بتوانیم به اهداف کاری خود دست پیدا کنیم. یک برند می‌تواند معرف جنبه‌های زیر باشد:الوبرند بزرگترین و معتبرترین مرکز خرید و فروش برند در ایران ، ثبت برند تجاری در هر کالا و خدمات ، ثبت برند لاتین ، ثبت شرکت تخصصی ، ثبت برند لبنیات ، ثبت برند تخصصی ، برند فروشی ایرانی ، برند واگذاری نام تجاری ، برند تجاری ثبت شده آماده جهت تهیه برند تجاری کافیست با مشاوران مجموعه در ارتباط باشید …..

جنبه ذهنی یا Conceptual
جنبه بصری یا Visual
جنبه شنیداری یا Verbal

یک برند خوب باید بتواند هم از نظر ذهنی و هم از نظر دیداری و شنیداری ویژگی محصول یا خدمت مربوطه را در قلب و ذهن افراد تداعی کند. وقتی ما هیچ اِلِمان یا نامی برای تداعی کردن ویژگی‌ها خود نداشته باشیم، نباید انتظار این را هم داشته باشیم که افراد جذب محصولات، خدمات یا تخصص ما شوند.
یکی از مهم‌ترین اهداف نام برند می‌تواند ایجاد یک پیام واضح در ذهن مشتری باشد. دیگر هدف برندسازی، جلوگیری از مورد سوءاستفاده قرار گرفتن خدمات یا محصولات خاص توسط سایر افراد است؛
به این‌صورت که مردم برند خاصی را با کیفیت خاصی می‌شناسند و اگر کسی بخواهند همان محصول را بی‌کیفیت عرضه کند، چون برند قبلاً ثبت شده است، نمی‌تواند همان را ثبت کند، بنابراین باید برند خود را داشته باشد.
برندسازی چه مراحلی دارد؟

پس از بررسی اینکه برند چیست و چرا باید برند داشته باشیم، باید بدانیم که برندسازی چه مراحلی دارد؛ چراکه تا با مراحل کاری آشنا نباشیم، نمی‌توانیم آن را به انجام برسانیم. پس از اینکه فعالیت گسترده یا خاص خود را مشخص کردیم، باید برای آن یک اسم انتخاب کنیم.الوبرند بزرگترین و معتبرترین مرکز خرید و فروش برند در ایران ، ثبت برند تجاری در هر کالا و خدمات ، ثبت برند لاتین ، ثبت شرکت تخصصی ، ثبت برند لبنیات ، ثبت برند تخصصی ، برند فروشی ایرانی ، برند واگذاری نام تجاری ، برند تجاری ثبت شده آماده جهت تهیه برند تجاری کافیست با مشاوران مجموعه در ارتباط باشید …..

پس ار انتخاب نام تجاری فعالیت‌مان بهتر است در پی یافتن یک آیکون، لوگو یا طرح اختصاصی باشیم. پس از اینکه نام و طرح تجاری خود را نیز مشخص کردیم، آن‌گاه باید آن را ثبت کنیم. پس از ثبت هم نوبت به معرفی برند و شروع فعالیت می‌گردد.

البته تا زمانیکه از انجام فعالیت خود اطمینان کسب‌ نکرده‌اید، برندسازی نکنید. برخی افراد بدون اینکه برای انجام کاری مصمم باشند، تمام مراحل برندسازی را طی می‌کنند و بعد متوجه می‌شوند که انجام آن کار برای آن‌ها مناسب نیست و فعالیت مربوطه را انجام نمی‌دهند.

برندسازی تنها زمانی باید انجام شود که تمام مراحل کاری ما مشخص بوده و ۱۰۰ درصد مطمئن باشیم که آن را انجام می‌دهیم. در ادامه به تعریف ثبت برند چیست و چگونگی ثبت برند نیز خواهیم پرداخت.الوبرند بزرگترین و معتبرترین مرکز خرید و فروش برند در ایران ، ثبت برند تجاری در هر کالا و خدمات ، ثبت برند لاتین ، ثبت شرکت تخصصی ، ثبت برند لبنیات ، ثبت برند تخصصی ، برند فروشی ایرانی ، برند واگذاری نام تجاری ، برند تجاری ثبت شده آماده جهت تهیه برند تجاری کافیست با مشاوران مجموعه در ارتباط باشید …..

۶ ویژگی حیاتی اسم برند کدام‌ها هستند؟

تا به اینجا فهمیدیم که برند چیست و چه مراحلی هم دارد. همانطور گفتیم که مشخص کردن اسم برند، اولین مرحله برندسازی است. اما انتخاب اسم برند باید چگونه انجام شود؟ آیا هر اسمی که دوست داشته باشیم را می‌توانیم برای نام برند خود انتخاب کنیم؟

البته که می‌توانیم اما بهتر است قبل از انتخاب نام مورد علاقه خود، شش ویژگی حیاتی اسم یک برند را بدانیم تا بتوانیم انتخاب درستی داشته باشیم. این شش ویژگی به قرار زیر هستند:

الوبرند بزرگترین و معتبرترین مرکز خرید و فروش برند در ایران ، ثبت برند تجاری در هر کالا و خدمات  ، ثبت برند لاتین ، ثبت شرکت تخصصی ، ثبت برند لبنیات ، ثبت برند تخصصی ، برند فروشی ایرانی ، برند واگذاری نام تجاری ، برند تجاری ثبت شده آماده جهت تهیه برند تجاری کافیست با مشاوران مجموعه در ارتباط باشید .....
باید در ذهن بماند

نامی که برای برند خود انتخاب می‌کنیم باید طوری باشد که اگر کسی یکبار آن را می‌شنود در ذهنش بماند. به‌ همین خاطر انتخاب نام‌های پیچیده و تخصصی برای برندها توصیه نمی‌شود.

باید ساده باشد

گاهی نام‌های پیچیده و خاص هم در ذهن مردم می‌مانند اما هرچقدر نام تجاری ما ساده‌تر باشد، هم امکان به‌خاطر سپاری آن راحت‌تر است و هم حس بهتری را در ما ایجاد می‌کند. ساده بودن برای انتخاب نام برند توسط تمام اساتید برندینگ جهانی توصیه می‌شود. بنابراین ریسک نکنید و نام‌های پیچیده را کنار بگذارید. نام‌های ساده از هر نظر بهترند.

باید به فعالیت ما مربوط باشد

این گزینه ضروری نیست اما بهتر است آن را در نظر داشته باشیم. اگر نامی که برای فعالیت خود انتخاب می‌کنیم به آن مربوط باشد، راحت‌تر در ذهن می‌ماند. مثلاً برای برندسازی فعالیت‌های آموزشی می‌توان از پسوندهای آموز و بیاموز استفاده کنیم تا تداعی کننده آموزش باشند. برای فعالیت‌های مربوط به زیبایی می‌توان از پسوندهای بیوتی، ماه، ماهرخ و ….. استفاده کنیم که تداعی کننده زیبایی باشند.

باید متمایز باشد

اگر نامی که برای برند خود انتخاب می‌کنیم، تکراری یا نزدیک به نام برند دیگری باشد، ممکن است با برندهای دیگر اشتباه گرفته شود و این اصلاً خوب نیست. اگر نام که انتخاب می‌کنیم، منحصر به فرد یا کمیاب باشد، بهتر ما را معرفی خواهد کرد. متمایز بودن یکی از ویژگی‌های برندسازی است. الوبرند بزرگترین و معتبرترین مرکز خرید و فروش برند در ایران ، ثبت برند تجاری در هر کالا و خدمات ، ثبت برند لاتین ، ثبت شرکت تخصصی ، ثبت برند لبنیات ، ثبت برند تخصصی ، برند فروشی ایرانی ، برند واگذاری نام تجاری ، برند تجاری ثبت شده آماده جهت تهیه برند تجاری کافیست با مشاوران مجموعه در ارتباط باشید …..

البته این نکته را به یاد داشته باشید که وقتی شما یک نام مشابه برندهای مشهور برای فعالیت خود انتخاب می‌کنید، ممکن است اشتباه گرفتن برندها به نفع شما تمام شود اما این یک ریسک بزرگ است؛ چون وقتی افراد متوجه شوند که شما نامتان را به این علت شبیه به برندهای مشهور انتخاب کرده‌اید، از برند شما متنفر خواهند شد.

باید معنی خوبی داشته باشد

کلمات قدرت‌های پنهانی در خود دارند. اگر نامی که انتخاب می‌کنید معنی خوبی نداشته باشد، مردم هم حس خوبی به آن پیدا نمی‌کنند. الوبرند بزرگترین و معتبرترین مرکز خرید و فروش برند در ایران ، ثبت برند تجاری در هر کالا و خدمات ، ثبت برند لاتین ، ثبت شرکت تخصصی ، ثبت برند لبنیات ، ثبت برند تخصصی ، برند فروشی ایرانی ، برند واگذاری نام تجاری ، برند تجاری ثبت شده آماده جهت تهیه برند تجاری کافیست با مشاوران مجموعه در ارتباط باشید …..وقتی حس خوبی نسبت به چیزی نداشته باشی، نمی‌توانی به طرف آن بروی. بنابراین طبیعی است که مردم به سراغ نام‌های بد نمی‌روند و ترجیح می‌دهند به برندهای خوش‌نام‌تر مراجعه کنند.

نام خوب در پس‌زمینه می‌تواند باعث رونق کسب ‌و کار شما نیز شود. مثلاً تصور کنید نام یک برند مواد غذایی «برکت» یا «رزق» باشد. وقتی چنین نامی انتخاب شود، معنی خوب آن‌ها می‌تواند به بخش‌های مهم کسب‌وکار شما وارد شده و تاثیر مثبتی بگذارد.

باید قابل ثبت باشد

گاهی افراد نام های واقعاً خوبی برای فعالیت و برندسازی خود انتخاب می‌کنند اما در آخر متوجه می‌شوند که این نام توسط فرد یا شرکت الوبرند بزرگترین و معتبرترین مرکز خرید و فروش برند در ایران ، ثبت برند تجاری در هر کالا و خدمات ، ثبت برند لاتین ، ثبت شرکت تخصصی ، ثبت برند لبنیات ، ثبت برند تخصصی ، برند فروشی ایرانی ، برند واگذاری نام تجاری ، برند تجاری ثبت شده آماده جهت تهیه برند تجاری کافیست با مشاوران مجموعه در ارتباط باشید …..دیگری قبلاً ثبت شده است.

اگر یک نام برند قبلاً ثبت شد باشد، دیگر نمی‌توان برای بار دوم آن را ثبت کرد، مگر اینکه پسوند یا پیشوند خاصی داشته باشد. بنابراین در مرحله نخست، به‌جای یک نام، چند نام خوب را در نظر بگیرید تا اگر یکی یا چندتای آن‌ها قابل ثبت نبود، گزینه‌های دیگری داشته باشید.الوبرند بزرگترین و معتبرترین مرکز خرید و فروش برند در ایران ، ثبت برند تجاری در هر کالا و خدمات ، ثبت برند لاتین ، ثبت شرکت تخصصی ، ثبت برند لبنیات ، ثبت برند تخصصی ، برند فروشی ایرانی ، برند واگذاری نام تجاری ، برند تجاری ثبت شده آماده جهت تهیه برند تجاری کافیست با مشاوران مجموعه در ارتباط باشید …..

گاهی افراد چنان درگیر انتخاب نام برند می‌شوند که فعالیت‌های دیگر خود را از یاد می‌برند. انتخاب نام برند اگرچه بسیار مهم است اما با در نظر گرفتن شش ویژگی فوق در نهایت می‌توان نام خوش‌معنی و ساده‌ای را انتخاب کرد.

درگیر شدن و به خرج دادن وسواس بیش از حد می‌تواند بقیه فعالیت‌های مفید ما را مختل کند. پس زیاد حساس نشوید و همینکه به نام ساده با معنی خوب رسیدید (حتی در صورت غیر مرتبط بودن با فعالیت) آن را برگزینید. البته گاهی مشورت با سایر افراد هم می‌تواند در انتخاب یک اسم مناسب بسیار کمک‌کننده باشد.
انواع برند کدام‌ها هستند؟الوبرند بزرگترین و معتبرترین مرکز خرید و فروش برند در ایران ، ثبت برند تجاری در هر کالا و خدمات ، ثبت برند لاتین ، ثبت شرکت تخصصی ، ثبت برند لبنیات ، ثبت برند تخصصی ، برند فروشی ایرانی ، برند واگذاری نام تجاری ، برند تجاری ثبت شده آماده جهت تهیه برند تجاری کافیست با مشاوران مجموعه در ارتباط باشید …..

برندها در انواع مختلفی طبقه‌بندی شده‌اند که این طبقه‌بندی به قرار زیر است:

برندهای کالا

برند کردن یک محصول یا کالای خاص شامل گروه برندینگ کالا یا محصول خواهد بود. چه این محصولات توسط شما تولید شوند و چه آن‌ها را از جای دیگری وارد کنید، شما باید آن محصول یا کالا را به یک برند تبدیل کنید تا بتوانید آن را معرفی کنید.

برندهای شخصی

اگر برندی که می‌خواهید ثبت کنید مربوط به خودتان باشد، در گروه برندهای شخصی قرار می‌گیرد. اگر شما تخصص خاصی دارید که می‌خواهید آن را به دیگران ارائه دهید مانند آموزش یک حرفه خاص یا تدریس، اگر ورزشکار هستید یا اگر در هر زمینه‌ای می‌خواهید خودتان را مورد توجه قرار دهید، باید برندسازی شخصی یا پرسنال ‌برندینگ انجام دهید.الوبرند بزرگترین و معتبرترین مرکز خرید و فروش برند در ایران ، ثبت برند تجاری در هر کالا و خدمات ، ثبت برند لاتین ، ثبت شرکت تخصصی ، ثبت برند لبنیات ، ثبت برند تخصصی ، برند فروشی ایرانی ، برند واگذاری نام تجاری ، برند تجاری ثبت شده آماده جهت تهیه برند تجاری کافیست با مشاوران مجموعه در ارتباط باشید …..

برندهای شرکتی

وقتی شما می‌خواهید یک شرکت ایجاد کنید، در کنار ثبت آن شرکت باید برند شرکتی خود را نیز به ثبت برسانید. ثبت برند شرکتی می‌تواند کل افراد شرکت‌تان را به صورت یکپارچه به سمت یک هدف مشخص سوق دهد. (توجه به شش ویژگی انتخاب اسم برند در ثبت برندهای شرکتی باید براساس هدف جامع شرکت تعیین شود)الوبرند بزرگترین و معتبرترین مرکز خرید و فروش برند در ایران ، ثبت برند تجاری در هر کالا و خدمات ، ثبت برند لاتین ، ثبت شرکت تخصصی ، ثبت برند لبنیات ، ثبت برند تخصصی ، برند فروشی ایرانی ، برند واگذاری نام تجاری ، برند تجاری ثبت شده آماده جهت تهیه برند تجاری کافیست با مشاوران مجموعه در ارتباط باشید …..

برندهای جغرافیایی

معمولاً برندهای جغرافیایی برای بناها در نظر گرفته می‌شوند؛ مثلاً وقتی پاساژي ساخته می‌شود، براساس اهداف تجاری آن مکان، برندهای مکانی یا جغرافیایی برای آن در نظر گرفته می‌شود. مثلاً پاساژ واقع در تهران را با برند «تهران‌مال» نام گذاری کنند.

الوبرند بزرگترین و معتبرترین مرکز خرید و فروش برند در ایران ، ثبت برند تجاری در هر کالا و خدمات  ، ثبت برند لاتین ، ثبت شرکت تخصصی ، ثبت برند لبنیات ، ثبت برند تخصصی ، برند فروشی ایرانی ، برند واگذاری نام تجاری ، برند تجاری ثبت شده آماده جهت تهیه برند تجاری کافیست با مشاوران مجموعه در ارتباط باشید .....برندهای عمومی

این نوع برند معمولاً برای مراسمات حکومتی در نظر گرفته می‌شود که در آن سعی می‌شود حس اعتماد مردم برانگیخته شود. مثلاً برند‌های مربوط به وزارتخانه‌ها نمادهای خاصی به‌صورت عمومی و مردمی دارند.

برندهای فرهنگی

مراسمات فرهنگی می‌توانند تحت برندهای فرهنگی هم ثبت شوند. برندهای فرهنگی یا اخلاقی می‌توانند تداعی کننده فعالیت‌های فرهنگی یا اخلاقی خاصی در ذهن مردم باشند.

برندهای مذهبی

مساجد، کلیساها، معابد و دیگر مکان‌ها یا مراسمات مقدس می‌توانند تحت عنوان برندهای مذهبی قرار بگیرند.

برندهای ملی

برندهای ملی به ویژگی‌های اصلی و ملی کشورهای خاص مربوط می‌شود. مثلاً همین‌که کشور آلمان را به نظم یا کشور چین را به تولیدات انبوه تشبیه می‌کنند، نوعی برندسازی ملی است.

برندهای جهانی

وقتی یک فعالیت یا تولید خاص در سطح جهانی ارائه شود، باید نام یا طرحی انتخاب شود که برای همه مردم جهان قابل درک باشد و تنها مختص یک خطه یا کشور خاص نباشد.الوبرند بزرگترین و معتبرترین مرکز خرید و فروش برند در ایران ، ثبت برند تجاری در هر کالا و خدمات ، ثبت برند لاتین ، ثبت شرکت تخصصی ، ثبت برند لبنیات ، ثبت برند تخصصی ، برند فروشی ایرانی ، برند واگذاری نام تجاری ، برند تجاری ثبت شده آماده جهت تهیه برند تجاری کافیست با مشاوران مجموعه در ارتباط باشید …..

چطور برند خود را ثبت کنیم؟

پس از شناخت انواع برند، حالا می‌خواهیم بدانیم ثبت برند چیست و چگونه می‌توانیم آن را انجام دهیم. گفته می‌شود که روند ثبت برند کمی زمان‌بر و اذیت‌کننده است؛ اما شما برای اینکه دچار اذیت یا سختی ثبت برند نشوید می‌توانید قبل از ثبت برندتان با افراد متخصص در این زمینه مشورت کنید و پس از آن به سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مراجعه کنید.الوبرند بزرگترین و معتبرترین مرکز خرید و فروش برند در ایران ، ثبت برند تجاری در هر کالا و خدمات ، ثبت برند لاتین ، ثبت شرکت تخصصی ، ثبت برند لبنیات ، ثبت برند تخصصی ، برند فروشی ایرانی ، برند واگذاری نام تجاری ، برند تجاری ثبت شده آماده جهت تهیه برند تجاری کافیست با مشاوران مجموعه در ارتباط باشید …..

آن‌گاه می‌بیند که ثبت برند شما به‌راحتی انجام می‌شود. مواد ۵۷۶ تا ۵۸۲ قانون تجارت ایران، مربوط به ثبت برند و نام تجاری در ایران است. در فصل مربوط به «اسم تجارتی» کتاب قانون تجارت ایران، کلیه مفاد و قوانین مربوط به ثبت یک اسم تجاری عنوان شده است.الوبرند بزرگترین و معتبرترین مرکز خرید و فروش برند در ایران ، ثبت برند تجاری در هر کالا و خدمات ، ثبت برند لاتین ، ثبت شرکت تخصصی ، ثبت برند لبنیات ، ثبت برند تخصصی ، برند فروشی ایرانی ، برند واگذاری نام تجاری ، برند تجاری ثبت شده آماده جهت تهیه برند تجاری کافیست با مشاوران مجموعه در ارتباط باشید ….. مراحل ثبت اسم تجاری شامل مراحل زیر است:

تحویل اظهارنامه ثبت نام و علامت تجاری به اداره ثبت علائم تجاری
مدارک لازم برای اشخاص حقیقی که می‌خواهند برند ثبت کنند شامل کپی شناسنامه، کپی کارت‌ملی، کپی مجوز فعالیت، پروانه‌ی بهره‌برداری، پروانه‌ی ساخت، جواز کسب یا کارت بازرگانی و یا هرگونه گواهی فعالیت صادره از نهادهای نظارتی و حاکمیتی دولتی است.
مدارک لازم برای اشخاص حقوقی که می‌خواهند برند ثبت کنند شامل کپی شناسنامه، کپی کارت‌ملی، کپی روزنامه‌ی تاسیس و آخرین تغییرات شرکت، کپی مجوز فعالیت شامل جواز تاسیس، پروانه‌ی بهره‌برداری، پروانه‌ی ساخت، جواز کسب یا کارت بازرگانی و یا هر گونه گواهی الوبرند بزرگترین و معتبرترین مرکز خرید و فروش برند در ایران ، ثبت برند تجاری در هر کالا و خدمات  ، ثبت برند لاتین ، ثبت شرکت تخصصی ، ثبت برند لبنیات ، ثبت برند تخصصی ، برند فروشی ایرانی ، برند واگذاری نام تجاری ، برند تجاری ثبت شده آماده جهت تهیه برند تجاری کافیست با مشاوران مجموعه در ارتباط باشید ..... فعالیت صادره از نهادهای نظارتی و حاکمیتی دولتی باشد.
در صورتی که نشان تجاری شما شامل حروف لاتین باشد لازم است ابتدا اقدام به دریافت کارت بازرگانی کنید و سپس کپی آن را نیز همراه سایر مدارک تحویل دهید.
بررسی نام برند و اشکال‌گیری آن توسط نهاد مربوطه و انجام اصلاحات لازم
الوبرند بزرگترین و معتبرترین مرکز خرید و فروش برند در ایران ، ثبت برند تجاری در هر کالا و خدمات  ، ثبت برند لاتین ، ثبت شرکت تخصصی ، ثبت برند لبنیات ، ثبت برند تخصصی ، برند فروشی ایرانی ، برند واگذاری نام تجاری ، برند تجاری ثبت شده آماده جهت تهیه برند تجاری کافیست با مشاوران مجموعه در ارتباط باشید .....ترتیب یک آگهی تقاضا برای ثبت برند
اگر شکایتی از طرف فرد حقیقی یا حقوقی مبنی برای تکراری بودن نام برند وجود نداشته باشد، برند ثبت می‌شود. (۳۱ روز زمان برای این ادعا در نظر گرفته می‌شود)
ثبت هر بند تجاری به مدت ۱۰ سال اعتبار خواهد داشت و پس از این مدت باید تمدید اعتبار شود.
در کل روند ثبت یک برند چند ماه زمان می‌برد و باید صبورانه مراحل مربوطه را طی کنید.
برای ثبت برندهای جهانی یا بین‌المللی باید ابتدا برند را در کشور مبدأ ثبت کرده و سپس براساس معاهده مادرید نیز آن را به ثبت برسانید تا علاوه بر ایران در ۸۵ کشور دیگر جزو این معاهده هم اعتبار داشته باشد.الوبرند بزرگترین و معتبرترین مرکز خرید و فروش برند در ایران ، ثبت برند تجاری در هر کالا و خدمات  ، ثبت برند لاتین ، ثبت شرکت تخصصی ، ثبت برند لبنیات ، ثبت برند تخصصی ، برند فروشی ایرانی ، برند واگذاری نام تجاری ، برند تجاری ثبت شده آماده جهت تهیه برند تجاری کافیست با مشاوران مجموعه در ارتباط باشید .....