برند آماده خرید قیمت پایین

جهت تهیه برند آماده با شماره 09121721462 در تماس باشید

الوبرند بزرگترین مرکز خرید و فروش برند آماده در تهران ، در هر استان و کشوری که باشید میتونید حتی بدون حضور برند آماده خود را با قیمت بسیار پایین و مناسب تهیه کنید .. برند آماده خرید قیمت پایین  ، خرید برند مواد غذایی ، خرید برند مواد شوینده ، برند آماده نوشیدنی ، برند آماده کنسروجات ، برند آماده شیرینیجات ، برند فروشی کیک و کلوچه ، برند فروشی لبنیات هر برندی در هر کالا و خدماتی را از فقط و فقط از الوبرند بخواهید .....

از علامت تجاری برای ایجاد تفاوت و تمایز بین محصولات مشابه و تولید کننده های مشابه استفاده می شود شرکتها ملزم می شوند که کیفیت محصولاتشان را بالا ببرند تا نام و نشانشان موفق تر و ماندگار تر شود. این علامت ها نوعی، ابزار برای بازاریابی محسوب می شوند. شهرت شرکتها بر اساس آن صورت می گیرد و وجهه شرکت ها بر پایه ی آن ها شکل می گیرد. در صورتی که شرکت بتواند برند سازی موفقی داشته باشد، برند وی جزء دارایی های ارزشمند این شرکت می باشد. شرکتها برای دریافت تسهیلات نیاز به ارائه آرم تجاری خود دارند. در قراردادهای اعطای نمایندگی، این گزینه از مهم ترین ویژگی هایی است که باید قید شود. از برند و آرم تجاری برای دریافت گواهی و نشان استاندارد استفاده می شود

الوبرند بزرگترین مرکز خرید و فروش برند آماده در تهران ، در هر استان و کشوری که باشید میتونید حتی بدون حضور برند آماده خود را با قیمت بسیار پایین و مناسب تهیه کنید .. برند آماده خرید قیمت پایین ، خرید برند مواد غذایی ، خرید برند مواد شوینده ، برند آماده نوشیدنی ، برند آماده کنسروجات ، برند آماده شیرینیجات ، برند فروشی کیک و کلوچه ، برند فروشی لبنیات هر برندی در هر کالا و خدماتی را از فقط و فقط از الوبرند بخواهید …..

ثبت و فروش برند پوشاک در تهرانبرند مواد غذایی

کسانی که در عرصه تولید و بسته بندی فعالیت دارند، واقف هستند که در سالهای اخیر گرایش به ثبت برند مواد غذایی بسیار بالا رفته است. دلیل مهم آن منافعی است که اکثر کارهای خدماتی در حوزه غذا و بسته بندی برای صاحبان خود ایجاد می کنند.الوبرند بزرگترین مرکز خرید و فروش برند آماده در تهران ، در هر استان و کشوری که باشید میتونید حتی بدون حضور برند آماده خود را با قیمت بسیار پایین و مناسب تهیه کنید .. برند آماده خرید قیمت پایین ، خرید برند مواد غذایی ، خرید برند مواد شوینده ، برند آماده نوشیدنی ، برند آماده کنسروجات ، برند آماده شیرینیجات ، برند فروشی کیک و کلوچه ، برند فروشی لبنیات هر برندی در هر کالا و خدماتی را از فقط و فقط از الوبرند بخواهید …..

با توجه به این که در دنیای امروز، نهادهای مختلفی فعال هستند و بزرگترین آنها مربوط به فعالیتهای خدماتی می شود و از سوی دیگر برندهای بزرگ جهان به واسطه بسته بندی مفید اجناس خود، به یک اسطوره تبدیل شده اند، اهمیت ثبت برند و بسته بندی آنها به وضوح آشکار می شود.الوبرند بزرگترین مرکز خرید و فروش برند آماده در تهران ، در هر استان و کشوری که باشید میتونید حتی بدون حضور برند آماده خود را با قیمت بسیار پایین و مناسب تهیه کنید .. برند آماده خرید قیمت پایین ، خرید برند مواد غذایی ، خرید برند مواد شوینده ، برند آماده نوشیدنی ، برند آماده کنسروجات ، برند آماده شیرینیجات ، برند فروشی کیک و کلوچه ، برند فروشی لبنیات هر برندی در هر کالا و خدماتی را از فقط و فقط از الوبرند بخواهید …..

مواد غذایی از اهم کالاهایی هستند که هرگز مردم از آن چشم پوشی نمی کنند. افراد شاید به دلیلهای مختلف از خرید و سفارش لباس چشم بپوشند اما حداقل خوراک روزانه خود را ترک نخواهند کرد.

حوزه مواد غذایی تنوع بسیاری دارد. بخش اعظم آن تولید است. اما در کنار تولید، بسته بندی محصولات، انبار و دپو کردن آنها، ارسال مرسولات برای مشتری، تبلیغات و مهمتر از همه برندسازی محصول، خود را نمایان می سازد.

یعنی در کنار یک اقدام در حوزه مواد غذایی، گستره عظیمی از خدمات و مشاغل شکل می گیرند و یک کمپانی ایجاد می شود. حال این کمپانی باید خود را به صورت یکتا معرفی کند. این یکتایی همان برندسازی است.الوبرند بزرگترین مرکز خرید و فروش برند آماده در تهران ، در هر استان و کشوری که باشید میتونید حتی بدون حضور برند آماده خود را با قیمت بسیار پایین و مناسب تهیه کنید .. برند آماده خرید قیمت پایین ، خرید برند مواد غذایی ، خرید برند مواد شوینده ، برند آماده نوشیدنی ، برند آماده کنسروجات ، برند آماده شیرینیجات ، برند فروشی کیک و کلوچه ، برند فروشی لبنیات هر برندی در هر کالا و خدماتی را از فقط و فقط از الوبرند بخواهید …..

طبقات ثبت برند مواد غذایی

برای ثبت، طبقه بندی هایی برای انواع محصول و خدمت در نظر گرفته شده است که لازم استعلام برند مربوطه و پیگیری ها برای ثبت برند در طبقه خاص خود صورت پذیرد.

حوزه مواد غذایی و بسته بندی در طبقات زیر تعریف شده اند که با آنها آشنا می شویم. در مجموع باید گفت که برای کالا، محصولات و خدمات، 45 طبقه در نظر گرفته شده است که جهت ثبت باید لوگوی مربوط در یک طبقه معرفی گردد.الوبرند بزرگترین مرکز خرید و فروش برند آماده در تهران ، در هر استان و کشوری که باشید میتونید حتی بدون حضور برند آماده خود را با قیمت بسیار پایین و مناسب تهیه کنید .. برند آماده خرید قیمت پایین ، خرید برند مواد غذایی ، خرید برند مواد شوینده ، برند آماده نوشیدنی ، برند آماده کنسروجات ، برند آماده شیرینیجات ، برند فروشی کیک و کلوچه ، برند فروشی لبنیات هر برندی در هر کالا و خدماتی را از فقط و فقط از الوبرند بخواهید …..

طبقه 29- در این طبقه برندهای انواع گوشت قرمز، سفید، دریایی و ملحقات آنها، انواع محصولات مرتبط با میوه ها، سبزیجات و کنسروها، انواع ژله، مربا، کمپوت، محصولات لبنی و روغنی جهت ثبت و استعلام قرار می گیرند.
طبقه 30 – این طبقه مختص برند محصولات چای، قهوه، برنج، انواع فرآورده های تولیدی از غلات و ملحقات مرتبط به آنها، انواع مواد مرتبط با شیرینی جات و ادویه ها می باشد.
طبقه 31 – برند انواع غلات و محصولات کشاورزی، باغی و جنگلی، حیوانات، بذرها، گیاهان و گلها در این طبقه قرار می گیرند.
طبقه 32 – ب
الوبرند بزرگترین مرکز خرید و فروش برند آماده در تهران ، در هر استان و کشوری که باشید میتونید حتی بدون حضور برند آماده خود را با قیمت بسیار پایین و مناسب تهیه کنید .. برند آماده خرید قیمت پایین  ، خرید برند مواد غذایی ، خرید برند مواد شوینده ، برند آماده نوشیدنی ، برند آماده کنسروجات ، برند آماده شیرینیجات ، برند فروشی کیک و کلوچه ، برند فروشی لبنیات هر برندی در هر کالا و خدماتی را از فقط و فقط از الوبرند بخواهید .....
برند انواع نوشیدنی، آبهای گازدار، آب میوه و شربتها در این طبقه بررسی می شوند.

دو طبقه دیگر نیز که به برندهای خدمات حوزه غذایی و عمومی اشاره دارند، طبقه 39 و 43 می باشند که در زمینه برندهای حمل و نقل و انبارداری و بسته بندی و عرضه مواد غذایی اشاره دارد.الوبرند بزرگترین مرکز خرید و فروش برند آماده در تهران ، در هر استان و کشوری که باشید میتونید حتی بدون حضور برند آماده خود را با قیمت بسیار پایین و مناسب تهیه کنید .. برند آماده خرید قیمت پایین ، خرید برند مواد غذایی ، خرید برند مواد شوینده ، برند آماده نوشیدنی ، برند آماده کنسروجات ، برند آماده شیرینیجات ، برند فروشی کیک و کلوچه ، برند فروشی لبنیات هر برندی در هر کالا و خدماتی را از فقط و فقط از الوبرند بخواهید …..

مراحل ثبت برند مواد غذایی

طبقات فوق به این جهت معرفی شد تا برندها بتوانند به راحتی لوگوی خود را در یک طبقه خاص که بیشترین تطابق با فعالیت آنها دارد، معرفی نمایند. این موضوع به این دلیل صورت می پذیرد که با معرفی لوگو در طبقه ای خاص، استعلامی انجام می شود که به دنبال آن مشخص می گردد که آیا لوگوی معرفی شده، مشابهی داشته است یاخیر؟

در صورت عدم تشابه لوگوی معرفی شده، می توان گام های بعدی ثبت برند مواد غذایی را دنبال کرد. لذا پس از استعلام و دریافت عدم تشابه، باید مدارکی آماده ساخت و این مدارک جهت ثبت برند مواد غذایی مورد نظر اهمیت می یابد. این مدارک عبارتند از:الوبرند بزرگترین مرکز خرید و فروش برند آماده در تهران ، در هر استان و کشوری که باشید میتونید حتی بدون حضور برند آماده خود را با قیمت بسیار پایین و مناسب تهیه کنید .. برند آماده خرید قیمت پایین ، خرید برند مواد غذایی ، خرید برند مواد شوینده ، برند آماده نوشیدنی ، برند آماده کنسروجات ، برند آماده شیرینیجات ، برند فروشی کیک و کلوچه ، برند فروشی لبنیات هر برندی در هر کالا و خدماتی را از فقط و فقط از الوبرند بخواهید …..

تصویر شناسنامه و کارت ملی
گواهی امضا از دفتر اسناد رسمی جهت تایید حساب کاربری
مجوز فعالیت در حوزه مورد نظر ( پروانه بهره برداری یا جواز کسب یا جواز تاسیس و یا ارائه اساسنامه شرکت برای برند های شرکتی )
کپی برابر اصل کارت بازرگانی یا کارت عضویت اتاق بازرگانی در صورتی که برند شما لاتین باشد.
10 نمونه از برند و لوگوی مربوطه در ابعاد 6×6 سانتی متر
در صورتی که مدارک مربوط به شخص حقوقی باشد، کپی روزنامه رسمی ثبت شرکت و آخرین تغییرات شرکت نیز به همراه تمام موارد فوق باید ضمیمه شود.

زمانی که مرحله استعلام و جمع آوری و ارائه مدارک تکمیل شد، باید به صورت آنلاین به ثبت اظهارنامه برند خود مبادرت ورزید. البته برخی اوقات جهت تکمیل هر نوع اظهارنامه ای بهتر است تا متخصص آن حوزه در کنارمان باشد. همواره کاری که برای دفعه اول به آن اقدام می کنیم، کمی دشوار است و باید از تجربه افراد در این خصوص بهره برد.الوبرند بزرگترین مرکز خرید و فروش برند آماده در تهران ، در هر استان و کشوری که باشید میتونید حتی بدون حضور برند آماده خود را با قیمت بسیار پایین و مناسب تهیه کنید .. برند آماده خرید قیمت پایین ، خرید برند مواد غذایی ، خرید برند مواد شوینده ، برند آماده نوشیدنی ، برند آماده کنسروجات ، برند آماده شیرینیجات ، برند فروشی کیک و کلوچه ، برند فروشی لبنیات هر برندی در هر کالا و خدماتی را از فقط و فقط از الوبرند بخواهید …..

پس از تکمیل و ارسال الکترونیکی اظهارنامه، پرونده برای بررسی بیشتر به 3 کارشناس خبره این حوزه ارجاع می شود. تایید این سه کارشناس باعث خواهد شد تا پرونده به رئیس اداره علائم تجاری ارجاع شده و با تایید این مقام مسئول، تایید نهایی از طریق پیامک به شما اعلام خواهد شد.

بعد از این مرحله تمامی اقدامات حضوری است. با رجوع به اداره مالکیت معنوی ثبت اسناد و تشکیل پرونده، برند را معرفی و با پرداخت هزینه، برند خود را در دو نوبت به فاصله زمانی یکماه از یکدیگر به نشر عمومی می رسانید تا به لحاظ قانونی، لوگو و برند شما به عنوان یک برند یکتا شناخته شده و از هر نوع کلاهبرداری و تقلب از طریق برند شما، در مجامع قانونی قابل دفاع باشد.الوبرند بزرگترین مرکز خرید و فروش برند آماده در تهران ، در هر استان و کشوری که باشید میتونید حتی بدون حضور برند آماده خود را با قیمت بسیار پایین و مناسب تهیه کنید .. برند آماده خرید قیمت پایین ، خرید برند مواد غذایی ، خرید برند مواد شوینده ، برند آماده نوشیدنی ، برند آماده کنسروجات ، برند آماده شیرینیجات ، برند فروشی کیک و کلوچه ، برند فروشی لبنیات هر برندی در هر کالا و خدماتی را از فقط و فقط از الوبرند بخواهید …..

مدارک لازم برای ثبت برند مواد غذایی

شرکت های ثبت شده مواد غذایی باید برای ثبت برند مواد غذایی خود ابتدا پروانه تاسیس را دریافت نموده باشند. پروانه تاسیس سندی است که پس از ثبت شرکت مواد غذایی و صدور پروانه بهره برداری شرکت توسط معاونت غذا و دارو دانشگاه صادر شده باشد. همچنین دارای مسئول فنی با شرایط فوق الذکر باشند . در غیر اینصورت نمی توانند برای ثبت برند اقدام کنند.الوبرند بزرگترین مرکز خرید و فروش برند آماده در تهران ، در هر استان و کشوری که باشید میتونید حتی بدون حضور برند آماده خود را با قیمت بسیار پایین و مناسب تهیه کنید .. برند آماده خرید قیمت پایین ، خرید برند مواد غذایی ، خرید برند مواد شوینده ، برند آماده نوشیدنی ، برند آماده کنسروجات ، برند آماده شیرینیجات ، برند فروشی کیک و کلوچه ، برند فروشی لبنیات هر برندی در هر کالا و خدماتی را از فقط و فقط از الوبرند بخواهید …..
اما مدارک لازم برای ثبت برند مواد غذایی به تفکیک اشخاص حقیقی و حقوقی متناسب با زیر می باشد:

یک نسخه کپی از آگهی تاسیس، هر نوع تغییرات مانند تغییر نام، آدرس و تغییر مدیر عامل و همچنین آگهی روزنامه رسمی درباره تاسیس به همراه درج تغییرات
یک نسخه کپی از مجوز های شرکت شامل پروانه بهره برداری و جواز تاسیس
کپی کارت بازرگانی به نام شرکت یا مدیر عامل شرکت
کپی شناسنامه و کارت ملی مدیر عامل شرکت
ارائه یک نمونه از علامت تجاری مورد تقاضاد در ابعاد ۱۰*۱۰
مهر شرکت

الوبرند بزرگترین مرکز خرید و فروش برند آماده در تهران ، در هر استان و کشوری که باشید میتونید حتی بدون حضور برند آماده خود را با قیمت بسیار پایین و مناسب تهیه کنید .. برند آماده خرید قیمت پایین  ، خرید برند مواد غذایی ، خرید برند مواد شوینده ، برند آماده نوشیدنی ، برند آماده کنسروجات ، برند آماده شیرینیجات ، برند فروشی کیک و کلوچه ، برند فروشی لبنیات هر برندی در هر کالا و خدماتی را از فقط و فقط از الوبرند بخواهید .....
وکالتنامه وکیل در صورتیکه وکیل فرایند ثبت برند را دنبال کند

برای اشخاص حقیقی

کپی شناسنامه و کارت ملی متقاضی
کپی جواز کسب و یا هرگونه مجوز فعالیت
کپی کارت بازرگانی به نام متقاضی
یک نمونه از علامت تجاری مورد درخواست در ابعاد ۱۰*۱۰
وکالتنامه وکیل در صورتیکه وکیل فرایند ثبت برند را دنبال کند.فروش برند تجاری مواد غذایی

مواد غذایی جزو نیازهای اولیه انسان هستند. این مواد عمدتاً منشأ گیاهی و حیوانی دارند و نیازهای حیاتی انسان را تامین می‌کنند. انواع ویتامین‌ها، پروتئین‌ها و مواد مغذی ضروری از راه تغذیه به بدن انسان می‌رسند. کسب‌وکارهای فراوانی در سراسر دنیا به نحوی با این حوزه سروکار دارند. انواع خوردنی‌ها و نوشیدنی‌هایی که در جهان تولید و مصرف می‌شوند در این دسته‌بندی می‌گنجند. همچنین باید به خدمات حمل‌ونقل، نگهداری و بسته‌بندی نیز اشاره کرد. نان، آب، برنج، لبنیات، چای، حبوبات، گوشت، میوه‌ها و سبزی‌ها مهم‌ترین مواد غذایی مصرفی در ایران هستند.الوبرند بزرگترین مرکز خرید و فروش برند آماده در تهران ، در هر استان و کشوری که باشید میتونید حتی بدون حضور برند آماده خود را با قیمت بسیار پایین و مناسب تهیه کنید .. برند آماده خرید قیمت پایین ، خرید برند مواد غذایی ، خرید برند مواد شوینده ، برند آماده نوشیدنی ، برند آماده کنسروجات ، برند آماده شیرینیجات ، برند فروشی کیک و کلوچه ، برند فروشی لبنیات هر برندی در هر کالا و خدماتی را از فقط و فقط از الوبرند بخواهید …..

مزایای ثبت برند مواد غذایی آماده

اگر در زمینه تولید و فراوری مواد غذایی فعالیت می کنید، ثبت برند به کسب و کار شما کمک می کند تا دیده شوید و رشد کنید. در واقع باید گفت بدون برند سازی نمی توان میان رقبای قدرتمند، پر و بال گرفت و به جایگاهی رسید.

به طور مثال اگر خود شما به یک فروشگاه بروید و بخواهید یک بطری شیر تهیه کنید، آیا محصول بدون نام و برند را تهیه می کنید؟ به احتمال زیاد به این محصول اعتماد نخواهید کرد و از آنجایی که سلامت خود و خانواده تان برای شما اهمیت دارد، به سراغ محصولی می روید که برای یک برند شناخته شده باشد. از طرفی دیگر، تمامی مواد غذایی که برند آنها ثبت شده است از نظر سلامت و کیفیت، مورد تایید وزارت بهداشت هستند.

دلیل اهمیت ثبت برند مواد غذایی خانگی

این روز ها به دلیل زیاد شدن کسب و کارهای خانگی که مشغول تولید مواد غذایی هستند، ثبت برند در این حوزه بسیار پر متقاضی شده است و پیدا کردن نام برندی که قبلا ثبت نشده باشد و مجوز لازم را از سازمان غذا و دارو بگیرد نیز مشکلات خاص خودش را دارد. برند مواد غذایی یا همان نام تجاری، نوعی طرح، نشانه، علامت یا لوگویی است که با آن محصولات خود را به مردم معرفی می کنید تا از محصولات سایر برند ها متمایز شوید.

انواع مواد غذایی مانند تنقلات، کنسرو، نوشیدنی، دسر و … جزو گروه های مختلف مواد غذایی هستند که شما می توانید وارد یکی از این زمینه ها شوید و بعدها، با تولید محصولات غذایی در زمینه های دیگر، کار خود را گسترش دهید. این روش، در روند رشد برند بسیار موثر است و با گذشت زمان، محصولات بیشتری از برند شما در بازار تقاضا پیدا می کنند.

ثبت کردن برند برای مواد غذایی که تولید می کنید، می تواند مزایای بسیاری را برای مجموعه تولیدی شما به همراه داشته باشد که شناخته شدن توسط مشتریان، تنها یک مزیت است.مزیت دیگر صنعت مواد غذایی این است که می توان محصولات غذایی را به شکل های مختلف فراوری و عرضه کرد. برای نمونه، حبوبات را به دو شکل خام و کنسرو شده می توان به بازار وارد کرد یا میوه ها را می توان به شکل های خام یا درست کردن مربا، کمپوت، میوه خشک، لواشک، آبمیوه و … به بازار عرضه کرد.

الوبرند بزرگترین مرکز خرید و فروش برند آماده در تهران ، در هر استان و کشوری که باشید میتونید حتی بدون حضور برند آماده خود را با قیمت بسیار پایین و مناسب تهیه کنید .. برند آماده خرید قیمت پایین ، خرید برند مواد غذایی ، خرید برند مواد شوینده ، برند آماده نوشیدنی ، برند آماده کنسروجات ، برند آماده شیرینیجات ، برند فروشی کیک و کلوچه ، برند فروشی لبنیات هر برندی در هر کالا و خدماتی را از فقط و فقط از الوبرند بخواهید …..

طبقه بندی برند مواد غذایی

طبقه ۲۹

گوشت قرمز

ماهی

گوشت ماکیان و شکار

عصاره‌ های گوشت

میوه ‌های منجمد شده، کنسروی، پخته شده

سبزیجات پخته شده

سبزیجات خنک شده

سبزیجات منجمد شده

سبزیجات کنسری

انواع ژله

مرباجات

کمپوت‌ ها

تخم مرغ

شیر و محصولات لبنی

روغن ‌ها و چربی ‌های خوراکی

طبقه ۳۰

قهوه

چای

کاکائو

برنج

پیوکا و سایکوز (نشاسته، نیوک و نشاسته ساگو)

الوبرند بزرگترین مرکز خرید و فروش برند آماده در تهران ، در هر استان و کشوری که باشید میتونید حتی بدون حضور برند آماده خود را با قیمت بسیار پایین و مناسب تهیه کنید .. برند آماده خرید قیمت پایین ، خرید برند مواد غذایی ، خرید برند مواد شوینده ، برند آماده نوشیدنی ، برند آماده کنسروجات ، برند آماده شیرینیجات ، برند فروشی کیک و کلوچه ، برند فروشی لبنیات هر برندی در هر کالا و خدماتی را از فقط و فقط از الوبرند بخواهید …..

آرد و فرآورده‌‌های ساخته شده از غلات مثل نان و شیرینی

یخ‌ های خوراکی

عسل

ملاس

شکر

مخمر

پودر شیرینی پزی

نمک

خردل

ادویه

سرکه

انواع سس (چاشنی ‌ها)

یخ و بستنی

طبقه ۳۱

غلات، محصولات کشاورزی، باغداری و جنگلی که در طبقات دیگر قرار ندارند.

حیوانات زنده

میوه و سبزیجات تازه

بذرها

گیاهان طبیعی و گل‌ ها

مواد غذایی مخصوص حیوانات

مالت (جوانه جو)

طبقه ۳۲

ماءالشعیر

آب ‌های معدنی و گازدار

نوشابه‌ های غیرالکلی

آبمیوه

نوشابه‌ های میوه ‌ای

شربت‌

طبقه ۳۹

شامل حمل و نقل، بسته بندی، انبار سازی کالاها و …

طبقه ۴۳

خدمات مربوط به عرضه اغذیه، نوشیدنی و …

هزینه و قیمت برند مواد غذایی چقدر است؟

هزینه ثبت برند مواد غذایی از دقدقه هایی می باشد که متقاضیان ثبت برند دارند، از آنجایی که هر طبقه شامل موارد متعددی محصول و خدمت است، با توجه به این که در خصوص کدام محصول یا خدمت می خواهید به ثبت برند غذایی اقدام نمایید و همچنین از آنجا که هزینه های روزنامه رسمی و هزینه های قانونی هر روز رو به افزایش است هزینه تقریبی که شما بابت ثبت برند می توانید پرداخت نمایید مبلغ ۴ میلیون تومان می باشد.جهت استعلام قیمت های ثبتی بهتر است با کارشناسان ما در ارتباط باشید.الوبرند بزرگترین مرکز خرید و فروش برند آماده در تهران ، در هر استان و کشوری که باشید میتونید حتی بدون حضور برند آماده خود را با قیمت بسیار پایین و مناسب تهیه کنید .. برند آماده خرید قیمت پایین ، خرید برند مواد غذایی ، خرید برند مواد شوینده ، برند آماده نوشیدنی ، برند آماده کنسروجات ، برند آماده شیرینیجات ، برند فروشی کیک و کلوچه ، برند فروشی لبنیات هر برندی در هر کالا و خدماتی را از فقط و فقط از الوبرند بخواهید …..

مراحل ثبت برند مواد غذایی

برای انجام و ثبت برند مواد غذایی شما می توانید به دو روش عمل نمایید. روش اول بسیار ساده بوده و شما می توانید با سپردن امور ثبت برند خود به میهن برند، از کمترین حضور در ادارات برخوردار شوید ضمن اینکه مراحل ثبت به طور منظم و راحت انجام می گردد و در کمترین زمان ممکن برند محصولات شما ثبت خواهد شد. اما در روش دوم با مشخص نمودن برند و لوگو تجاری خود می توانید مراحل ذیل را انجام دهیدالوبرند بزرگترین مرکز خرید و فروش برند آماده در تهران ، در هر استان و کشوری که باشید میتونید حتی بدون حضور برند آماده خود را با قیمت بسیار پایین و مناسب تهیه کنید .. برند آماده خرید قیمت پایین ، خرید برند مواد غذایی ، خرید برند مواد شوینده ، برند آماده نوشیدنی ، برند آماده کنسروجات ، برند آماده شیرینیجات ، برند فروشی کیک و کلوچه ، برند فروشی لبنیات هر برندی در هر کالا و خدماتی را از فقط و فقط از الوبرند بخواهید …..

در این گام در نحوه ثبت برند بسته بندی مواد غذایی، داشتن یک اسم مناسب است که این اسم و لوگو باید توسط متخصص با در نظر داشتن زمینه فعالیت صورت گیرد و تابع قوانین تجاری جمهوری اسلامی ایران باشد.

1- ابتدا باید مطمئن شوید که نامی که انتخاب کرده اید قبلا ثبت نشده باشد. به همین منطور باید از سایت اداره مالکیت معنوی استعلام بگیرید. الته استعلام برند را می توانید به طور رایگان به همکاران ما واگذار کنید تا برای شما استعلام گرفته و احتمال ثبت شدن یا نشدن آن را به شما اطلاع دهند.

2- تهیه مدارک گفته شده در بالا، بعد از اینکه متوجه شدیم این برند قبلا ثبت نشده است.

3- ثبت اظهارنامه ثبت برند در سامانه که تا نهایی شدن تایید برند و اخذ گواهی ده ساله حدودا 50 روز به بالا گاها تا 90 روز زما ن می برد.

لازم به ذکر است که این زمان به دلیل حجم زیاد پرونده ها و مدت زمان مورد نیاز 30 روزه درج آگهی در روزنامه رسمی می باشد.

مدارک لازم برای ثبت برند آماده مواد غذایی خانگی و کارخانه ای

مدارک لازم برای ثبت نام برند توسط اشخاص حقیقی

کپی برابر اصل شناسنامه و کارت ملی شخص

کپی برابر اصل کارت بازرگانی یا کارت عضویت اتاق بازرگانی (اگر برند انتخابی لاتین است)

کپی برابر اصل مجوز فعالیت (پروانه بهره برداری، جواز تاسیس، پروانه ساخت یا گواهی فعالیت صادر شده از نهادهای نظارتی و حاکمیتی دولتی)

۱۰ نمونه از برند در ابعاد ۶ در ۶ سانتی متر

مدارک لازم برای ثبت نام برند توسط اشخاص حقوقی

کپی روزنامه رسمی ثبت شرکت

کپی آخرین روزنامه رسمی تغییرات شرکت اگر موجود است

کپی برابر اصل شناسنامه و کارت ملی اشخاص دارای حق امضاء در شرکت

کپی برابر اصل مجوز فعالیت (پروانه بهره برداری، جواز تاسیس، پروانه ساخت یا گواهی فعالیت صادر شده از نهادهای نظارتی و حاکمیتی دولتی)

کپی برابر اصل کارت بازرگانی یا کارت عضویت اتاق بازرگانی (اگر برند انتخابی لاتین است)

۱۰ نمونه از برند در ابعاد ۶ در ۶ سانتی متر

برند چیست ؟

نام و علامت تجاری است که برای به خاطر ماندن لوگو و اسم شرکت به محض دیدن و شنیدن آن محصول برند نامیده می شود .

برند (برندینگ) یا علامت تجاری شامل لوگو و نام شرکت می باشد که بعد از ثبت فرد دیگری قادر به ثبت آن نیست . مدت زمان اعتبار برند ثبت شده ۱۰ سال است که بعد از به اتمام رسیدن این زمان تا ۶ ماه میتوان برای تمدید برند اقدام نمود. زمان حدودی اخذ برند بین ۳۰ تا ۶۰ روز کاری می باشد .

برند را در ۴۵ طبقه مختلف میتوان ثبت نمود . هر برند بعد از شناخته شدن معمولا در تمام طبقات ، برند خود را ثبت میکند مثل برند شاتل که این کار را انجام داده است .

درخواست ثبت علامت تجاری می تواند به صورت نوشته لاتین یا فارسی باشد جهت ثبت برند لاتین نیاز به کارت بازرگانی یه کارت عضویت اتاق بازرگانی و جهت ثبت برند فارسی نیاز به کارت عضویت یا بازرگانی یا مجوز فعالیت یا بهره برداری می باشد که در جهت دریافت هر کدام از این مجوزها یا کارت ، موسسه نیک پارس می تواند با شما همکاری لازم را داشته باشد.

اگر برند ثبت شده از نظر اسم و شکل لوگو و هم آوایی داشتن شاکی داشته باشد درخواست ثبت علامت تجاری شما باطل و منحل می شود .

الوبرند بزرگترین مرکز خرید و فروش برند آماده در تهران ، در هر استان و کشوری که باشید میتونید حتی بدون حضور برند آماده خود را با قیمت بسیار پایین و مناسب تهیه کنید .. برند آماده خرید قیمت پایین ، خرید برند مواد غذایی ، خرید برند مواد شوینده ، برند آماده نوشیدنی ، برند آماده کنسروجات ، برند آماده شیرینیجات ، برند فروشی کیک و کلوچه ، برند فروشی لبنیات هر برندی در هر کالا و خدماتی را از فقط و فقط از الوبرند بخواهید …..

مزایای ثبت برند

به طور حتما شرکت و یا سازمانی که برند شود، پولدار هم می شود و این دو رابطه بسیار نزدیکی با همدیگر دارند. یکی از مهم ترین بخش های شناخته شدن، ثبت برند ماست. این کار باعث می شود که به صورت رسمی و حرفه ای کار خود را شروع کنیم و زمانی که مشتریان با ما ارتباط بگیرند و ثبت علامت تجاری ما را ببینند به راحتی درک می کنند که با یک شرکت حرفه ای و متخصص در حال ارتباط هستند و بسیار راحت به ما اعتماد می کنند.

ثبت علامت تجاری همه راه برندسازی و شناخته شدن نیست و عوامل دیگری هم چون روش های تبلیغات شرکت، چگونگی مدیریت ارتباط با مشتریان، میزان کیفیت محصولات و خدمات ما نیز در برندسازی بسیار مهم است. اساسا ثبت علامت تجاری برای بعد از برند شدن مفید است و باعث می گردد که برند ما حفظ شود و کسی نتواند از اسم و رسم ما در میان جامعه بدون این که ما اطلاعی داشته باشیم، سوءاستفاده کند.

آموزش گام به گام ثبت برند

برند همان علامت تجاری معتبری است که هر شخصی در بازار کار و تجارت خود از آن به عنوان نشان و علامت تجاری محصول و خدمت خود استفاده می کند. لذا باید این نشان و علامت تجاری براساس قوانین اداره ثبت شرکتها و علائم و اختراعات به ثبت رسمی برسد تا حق انحصار آن فقط مربوط به خود شخص و محصول و خدمت وی باشد. اما براساس ماده ۲ قانون اداره ثبت و علائم و اختراعات یک برند یا علامت تجاری تا زمانی به ثبت نرسد کسی حق انحصار آن را ندارد و زمانی به ثبت رسانده شود، حق استعمال انحصاری آن متعلق به او خواهد بود؛ بنابراین باید برای ثبت برند یا علامت تجاری حتماً فرایند کار و مدارک و شرایط آن به درستی انجام شود.الوبرند بزرگترین مرکز خرید و فروش برند آماده در تهران ، در هر استان و کشوری که باشید میتونید حتی بدون حضور برند آماده خود را با قیمت بسیار پایین و مناسب تهیه کنید .. برند آماده خرید قیمت پایین ، خرید برند مواد غذایی ، خرید برند مواد شوینده ، برند آماده نوشیدنی ، برند آماده کنسروجات ، برند آماده شیرینیجات ، برند فروشی کیک و کلوچه ، برند فروشی لبنیات هر برندی در هر کالا و خدماتی را از فقط و فقط از الوبرند بخواهید …..

در این مقاله به مزیت های کلی که ثبت علامت تجاری دارد، اشاره شده است، هم چنین مواردی که باعث می شود هر چه سریعتر برند خود را ثبت کنیم نیز آورده شده و به مراحل و مدارکی که برای ثبت علامت تجاری در سازمان اسناد و املاک کشور ، مورد نیاز می باشد، پرداخته شده است.

ازبرند به عنوان نماد و علامت تجاری سازمان‌ها، شرکت‌ها، موسسات، کارخانه‌ها و سایر ارگان‌ها استفاده می‌شود. به عبارتی دیگر برند، نماد، علامت و نشانه تجاری خدماتی است که به گونه‌ای معرف فرایند عملکرد یک مجموعه است. قابل ذکر است که بایستی نشان تجاری برگزیده شده جهت مالکیت، بر اساس قوانین مربوطه بصورت رسمی ثبت شود. مادامی که برند و یا نشانه تجاری به ثبت نرسیده باشد، حق انحصاری برند در گرو شخص نخواهد بود. درنتیجه با ارائه مدارک مرتبط با پروسه و یا فرایند کاری، نشانه تجاری ثبت و حق انحصاری آن متعلق به شخص خواهد بود.الوبرند بزرگترین مرکز خرید و فروش برند آماده در تهران ، در هر استان و کشوری که باشید میتونید حتی بدون حضور برند آماده خود را با قیمت بسیار پایین و مناسب تهیه کنید .. برند آماده خرید قیمت پایین ، خرید برند مواد غذایی ، خرید برند مواد شوینده ، برند آماده نوشیدنی ، برند آماده کنسروجات ، برند آماده شیرینیجات ، برند فروشی کیک و کلوچه ، برند فروشی لبنیات هر برندی در هر کالا و خدماتی را از فقط و فقط از الوبرند بخواهید …..

ثبت برند تجاری

جهت محافظت از علامت تجاری، پس از آنکه برند شما با توجه به ارائه مدارک لازم و اظهارنامه ثبت شد، دفاتر ملی و ناحیه‌ای از برند شما محافظت می‌کند. درواقع وظیفه اینگونه دفاتر آن است که اطلاعات داده شده مبنی بر ثبت و یا تمدید ان را نگهداری نماید. از ثبت علامت تجاری بصورت جداگانه در دفاتر هر منطقهWIPOقابل ذکر است که سیستم بین المللی و هر کشور جلوگیری می‌نماید.جهت ثبت بین المللی علائم که ازسوی سازمان مالکیت جهانی با عنوان توافق نامه مادرید تنظیم و ابلاغ شده است، متقاضی برای ثبت بین‌المللی برند خود بایستی مدارک مربوطه را ارسال نماید و بدین جهت درخواست بین‌المللی نشان WIPOبه مرکز بین المللی ژنو آن است که پس WIPOتجاری خود را در سیستم مادرید نیز به ثبت رساند.

وظیفه دفتر از ثبت نام تجاری آن را به یکی از کشورهایی که عضوی از تعهدات ژنو هستند، ارسال کند. ثبت بین المللی نشان تجاری، فرایند اداری را دربر می گیرد. بطور کلی ثبت برند تجاری بصورت بین المللی، فرایندی ایمن است که در وهله اول بایستی در کشور مربوطه برند تجاری ثبت شده و سپس بین‌المللی شودالوبرند بزرگترین مرکز خرید و فروش برند آماده در تهران ، در هر استان و کشوری که باشید میتونید حتی بدون حضور برند آماده خود را با قیمت بسیار پایین و مناسب تهیه کنید .. برند آماده خرید قیمت پایین ، خرید برند مواد غذایی ، خرید برند مواد شوینده ، برند آماده نوشیدنی ، برند آماده کنسروجات ، برند آماده شیرینیجات ، برند فروشی کیک و کلوچه ، برند فروشی لبنیات هر برندی در هر کالا و خدماتی را از فقط و فقط از الوبرند بخواهید …..

برای ثبت برند به چه مدارکی نیازمندیم؟

-کپی از تمامی مدارک هویتی شخص حقیقی مانند:کپی از شناسنامه،کارت ملی، کارت تجاری(کارت بازرگانی)، مجوز فعالیت(پروانه بهره برداری،مجوز تأسیس)،پروانه ساخت و یا جواز کسب و تجارت.

-کپی از تمامی مدارک هویتی شخص حقوقی مانند: کپی از شناسنامه، کارت ملی، کارت تجاری(کارت بازرگانی)، روزنامه رسمی، آخرین تغییرات شرکت، مجوز فعالیت(پروانه بهره برداری،مجوز تأسیس)،پروانه ساخت و یا جواز کسب و تجارت.

نکته مهم:اگر فرد متقاضی در ثبت علامت تجاری خود از حروف انگلیسی استفاده کرده باشد لازم است کپی کارت بازرگانی خود را ارائه دهد در غیر اینصورت نیاز به کپی آن نیست.الوبرند بزرگترین مرکز خرید و فروش برند آماده در تهران ، در هر استان و کشوری که باشید میتونید حتی بدون حضور برند آماده خود را با قیمت بسیار پایین و مناسب تهیه کنید .. برند آماده خرید قیمت پایین ، خرید برند مواد غذایی ، خرید برند مواد شوینده ، برند آماده نوشیدنی ، برند آماده کنسروجات ، برند آماده شیرینیجات ، برند فروشی کیک و کلوچه ، برند فروشی لبنیات هر برندی در هر کالا و خدماتی را از فقط و فقط از الوبرند بخواهید …..

برای ثبت برند اشخاص حقیقی، کپی کارت ملی و شناسنامه به علاوه کپی کارت بازرگانی و مجوز فعالیت الزامی است. و برای اشخاص حقوقی کپی آگهی روزنامه به چاپ رسیده شده به علاوه کپی کارت ملی و شناسنامه اعضای هیئت مدیره سازمان الزامی است.

مراحل ثبت برند

در مرحله اول باید اظهارنامه ثبت نامی خود را تحویل کارشناسان ثبت علائم تجاری بدهید، برای تنظیم اظهارنامه، کارشناسان شرکت نیک پارس، این کار را در سریع ترین زمان ممکن برای شما انجام می دهند. پس از تحویل این اظهارنامه کارشناسان نسبت به الوبرند بزرگترین مرکز خرید و فروش برند آماده در تهران ، در هر استان و کشوری که باشید میتونید حتی بدون حضور برند آماده خود را با قیمت بسیار پایین و مناسب تهیه کنید .. برند آماده خرید قیمت پایین ، خرید برند مواد غذایی ، خرید برند مواد شوینده ، برند آماده نوشیدنی ، برند آماده کنسروجات ، برند آماده شیرینیجات ، برند فروشی کیک و کلوچه ، برند فروشی لبنیات هر برندی در هر کالا و خدماتی را از فقط و فقط از الوبرند بخواهید …..رد و یا تایید شدن نام برند شما اقدام می کنند.

اگر از نظرات کارشناسان مشاور در این زمینه استفاده نکنید ممکن است چندین بار برند انتخابی شما توسط کارشناسان علائم تجاری، عدم تایید شود و به ازای هر عدم تاییدی دوباره ۱۵ روز از وقت و انرژی شما گرفته می شود، پس بهتر است در ابتدا از مشاورین و متخصصین فعال در این زمینه استفاده کنید تا هم وقت و هم هزینه شما به هدر نرود.الوبرند بزرگترین مرکز خرید و فروش برند آماده در تهران ، در هر استان و کشوری که باشید میتونید حتی بدون حضور برند آماده خود را با قیمت بسیار پایین و مناسب تهیه کنید .. برند آماده خرید قیمت پایین ، خرید برند مواد غذایی ، خرید برند مواد شوینده ، برند آماده نوشیدنی ، برند آماده کنسروجات ، برند آماده شیرینیجات ، برند فروشی کیک و کلوچه ، برند فروشی لبنیات هر برندی در هر کالا و خدماتی را از فقط و فقط از الوبرند بخواهید …..

ساخت لوگو با رنگ و شکل خاص که باعث جذب مشتری شود .
تبلیغات هدفمند که باعث جذب و جا افتادن و شناخته شدن برند شود .
ایده پردازی و روابط عمومی بالا که باعث برگشت دوباره و دائمی شدن مشتری می شود .
بسته بندی یکی از مهمترین المان های جذب مشتری در برند سازی می باشد که باید به آن توجه ویژه و خاصی شود.
مشخص کردن بازار هدف ، میزان سهمی که از بازار هدف می خواهید ، چقدر در آمد برای برندتان پیش بینی می کنید و … سولات مهم در برند سازی است .

مدارک لازم ثبت برند

در پایان تکمیل هر یک از مراحل، نهایتاً دکمه اتمام را کلیک نموده و کد رهگیری ثبت برند خود را دریافت می نمایید. در صورت تأیید ثبت علامت تجاری از طرف کارشناسان مربوط به ثبت علائم تجاری، ۲ نسخه از قرارداد مذکور به آدرس شما ارسال می شود و شما مؤظف هستید که پس از امضای هر دو نسخه از قرارداد، یکی از آنها را با مدارک دیگربرابر اصل کرده و به همراه واریز میزان هزینه درخواست شده در نسخهمجدد، به آدرس مرکز ارسال نمایید تا روند کاری ثبت علامت تجاری،فرآیند رسمی خود را آغاز کند.الوبرند بزرگترین مرکز خرید و فروش برند آماده در تهران ، در هر استان و کشوری که باشید میتونید حتی بدون حضور برند آماده خود را با قیمت بسیار پایین و مناسب تهیه کنید .. برند آماده خرید قیمت پایین ، خرید برند مواد غذایی ، خرید برند مواد شوینده ، برند آماده نوشیدنی ، برند آماده کنسروجات ، برند آماده شیرینیجات ، برند فروشی کیک و کلوچه ، برند فروشی لبنیات هر برندی در هر کالا و خدماتی را از فقط و فقط از الوبرند بخواهید …..

موضوع مهم دیگر در ثبت علامت تجاری، تقدم زمانی ثبت درخواست اظهارنامه ها می باشد. به این ترتیب که اظهارنامه هایی که از نظر زمانی زودتر ثبت شده باشند، از نظر بررسی و قرار گیری در روند و روال اداری، دارای تقدم هستند. از طرفی اداره مالکیت صنعتی اظهارنامه را از لحاظ قانونی،شرایط و مقررات درج شده، ارزیابی کرده و چنانچه علائم را شایسته ثبت بداند آن را تأیید و اجازه درج آگهی در روزنامه های رسمی را صادر می کند.الوبرند بزرگترین مرکز خرید و فروش برند آماده در تهران ، در هر استان و کشوری که باشید میتونید حتی بدون حضور برند آماده خود را با قیمت بسیار پایین و مناسب تهیه کنید .. برند آماده خرید قیمت پایین ، خرید برند مواد غذایی ، خرید برند مواد شوینده ، برند آماده نوشیدنی ، برند آماده کنسروجات ، برند آماده شیرینیجات ، برند فروشی کیک و کلوچه ، برند فروشی لبنیات هر برندی در هر کالا و خدماتی را از فقط و فقط از الوبرند بخواهید …..

ثبت برند لبنیات

لبنیات جزء جدا نشدنی وعده های غذایی ماست.

با توجه به اهمیت فرآورده های لبنی امروزه تجارت در این زمینه رشد چشمگیری دارد.

برای قدم گذاشتن در عرصه تجارت و ایجاد کسب و کار نسبت به ثبت برند لبنیات اقدام نمایید.

در این مقاله قصد داریم شما را با چگونگی ثبت برند محصولات لبنی آشنا سازیم.الوبرند بزرگترین مرکز خرید و فروش برند آماده در تهران ، در هر استان و کشوری که باشید میتونید حتی بدون حضور برند آماده خود را با قیمت بسیار پایین و مناسب تهیه کنید .. برند آماده خرید قیمت پایین ، خرید برند مواد غذایی ، خرید برند مواد شوینده ، برند آماده نوشیدنی ، برند آماده کنسروجات ، برند آماده شیرینیجات ، برند فروشی کیک و کلوچه ، برند فروشی لبنیات هر برندی در هر کالا و خدماتی را از فقط و فقط از الوبرند بخواهید …..

انواع فرآورده های لبنی :

شیر که پس از پاستوریزه و هموژنیزه شدن با مقادیر متفاوت از چربی در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد.
خامه، چربی شیر است که به سرشیر هم معروف است.
خامه ترش، خامه ای است که به وسیله باکتری تخمیر و ترش شده است.
شیر خشک، با حذف آب شیر به دست می آید.
شیر غنی شده، شیری است که با تبخیر آب آن، غلیظ شده است و معمولا به آن شکر هم اضافه می کنند.
کره، همان چربی شیر است که از هم زدن خامه حاصل می شود.
پنیر، که از راه جامد کردن شیر تهیه می کنند. سپس این بخش جامد را از آب پنیر جدا کرده و می گذارندالوبرند بزرگترین مرکز خرید و فروش برند آماده در تهران ، در هر استان و کشوری که باشید میتونید حتی بدون حضور برند آماده خود را با قیمت بسیار پایین و مناسب تهیه کنید .. برند آماده خرید قیمت پایین  ، خرید برند مواد غذایی ، خرید برند مواد شوینده ، برند آماده نوشیدنی ، برند آماده کنسروجات ، برند آماده شیرینیجات ، برند فروشی کیک و کلوچه ، برند فروشی لبنیات هر برندی در هر کالا و خدماتی را از فقط و فقط از الوبرند بخواهید .....
 تا عمل بیاید. این کار معمولا توسط باکتری یا مایه پنیر صورت می گیرد.
ماست، شیری است که به وسیله باکتری استروپتوکوک ترش شده است.
بستنی، خامه ای است که به آرامی یخ بسته است.

مواردی که دولت ثبت آنها را اجباری دانسته است:

داروهای اختصاصی مورد استعمال طبی که با نسخه پزشک یا بدون آن مصرف می شود.
مواد غذایی که در لفاف و یا ظروف و به اسم مشخصی باشد. مانند:
کنسرو و مواد غذایی
آردهای مخصوص
چای های مختلف
شکلات ، آب نبات
الوبرند بزرگترین مرکز خرید و فروش برند آماده در تهران ، در هر استان و کشوری که باشید میتونید حتی بدون حضور برند آماده خود را با قیمت بسیار پایین و مناسب تهیه کنید .. برند آماده خرید قیمت پایین  ، خرید برند مواد غذایی ، خرید برند مواد شوینده ، برند آماده نوشیدنی ، برند آماده کنسروجات ، برند آماده شیرینیجات ، برند فروشی کیک و کلوچه ، برند فروشی لبنیات هر برندی در هر کالا و خدماتی را از فقط و فقط از الوبرند بخواهید .....
پنیر، شیر
مربا، ترشی
کره و روغن های مختلف و غیره
آب های معدنی یا گازدار، شربت آب های میوه که در تحت اسم و ظرف مشخصی به معرض فروش گذارده می شود.
لوازم آرایش و وجاهت که برای استعمال مستقیم بر روی بدن انسان به کار می رود. مانند صابون ، خمیر ، پودر ، محلول عطریات ، ادکلن و پماد

همانطورکه در دسته بندی اشاره شد، ثبت برند محصولات لبنی از جمله ثبت هایی است که دولت آنها را الزامی دانسته.

مدارک لازم جهت ثبت برند لبنیات برای شخص حقوقی

الوبرند بزرگترین مرکز خرید و فروش برند آماده در تهران ، در هر استان و کشوری که باشید میتونید حتی بدون حضور برند آماده خود را با قیمت بسیار پایین و مناسب تهیه کنید .. برند آماده خرید قیمت پایین  ، خرید برند مواد غذایی ، خرید برند مواد شوینده ، برند آماده نوشیدنی ، برند آماده کنسروجات ، برند آماده شیرینیجات ، برند فروشی کیک و کلوچه ، برند فروشی لبنیات هر برندی در هر کالا و خدماتی را از فقط و فقط از الوبرند بخواهید .....
کپی شناسنامه مدیر عامل شرکت
کپی کارت ملی مدیر عامل شرکت
کپی روزنامه ی تاسیس و آخرین تغییرات شرکت
*از آخرین تغییرات شرکت نباید بیش از دو سال گذشته باشد.
کپی مجوز فعالیت:

جواز تاسیس
پروانه ی بهره برداری
پروانه ی ساخت
جواز کسب یا کارت بازرگانی و…

کپی کارت بازرگانی (در صورتی که از حروف لاتین استفاده شده باشد(
نمونه علامت مورد تقاضا در کادر ۱۰ در ۱۰

مدارک لازم جهت ثبت برند لبنیات برای شخص حقیقی

الوبرند بزرگترین مرکز خرید و فروش برند آماده در تهران ، در هر استان و کشوری که باشید میتونید حتی بدون حضور برند آماده خود را با قیمت بسیار پایین و مناسب تهیه کنید .. برند آماده خرید قیمت پایین  ، خرید برند مواد غذایی ، خرید برند مواد شوینده ، برند آماده نوشیدنی ، برند آماده کنسروجات ، برند آماده شیرینیجات ، برند فروشی کیک و کلوچه ، برند فروشی لبنیات هر برندی در هر کالا و خدماتی را از فقط و فقط از الوبرند بخواهید .....
کپی شناسنامه شخص متقاضی
کپی کارت ملی شخص متقاضی
کپی کارت بازرگانی (در صورتی که از حروف لاتین استفاده شده باشد(
کپی مجوز فعالیت:

جواز تاسیس
پروانه ی بهره برداری
پروانه ی ساخت
جواز کسب یا کارت بازرگانی و…

نمونه علامت تجاری در کادر ۱۰ در ۱۰

مراحل ثبت برند لبنیات

تهیه و تنظیم مدارک لازم
استعلام نام برند درخواستی
تکمیل اظهارنامه ثبت برند الوبرند بزرگترین مرکز خرید و فروش برند آماده در تهران ، در هر استان و کشوری که باشید میتونید حتی بدون حضور برند آماده خود را با قیمت بسیار پایین و مناسب تهیه کنید .. برند آماده خرید قیمت پایین  ، خرید برند مواد غذایی ، خرید برند مواد شوینده ، برند آماده نوشیدنی ، برند آماده کنسروجات ، برند آماده شیرینیجات ، برند فروشی کیک و کلوچه ، برند فروشی لبنیات هر برندی در هر کالا و خدماتی را از فقط و فقط از الوبرند بخواهید .....
و ارسال به اداره مالکیت معنوی
دریافت رمز اظهارنامه
صدور آگهی نوبت اول
پرداخت هزینه روزنامه رسمی اول و پرداخت حق الثبت

مزایای ثبت برند

از علامت تجاری برای ایجاد تفاوت و تمایز بین محصولات مشابه و تولید کننده های مشابه استفاده می شود

شرکتها ملزم می شوند که کیفیت محصولاتشان را بالا ببرند تا نام و نشانشان موفق تر و ماندگار تر شود.
این علامت ها نوعی، ابزار برای بازاریابی محسوب می شوند. شهرت شرکتها بر اساس آن صورت می گیرد و وجهه شرکت ها بر پایه ی آن ها شکل می گیرد.
در صورتی که شرکت بتواند برند سازی موفقی داشته باشد، برند وی جزء دارایی های ارزشمند این شرکت می باشد.
شرکتها برای دریافت تسهیلات نیاز به ارائه آرم تجاری خود دارند.
در قراردادهای اعطای نمایندگی، این گزینه از مهم ترین ویژگی هایی است که باید قید شود.
از برند و آرم تجاری برای دریافت گواهی و نشان استاندارد استفاده می شود.

هر تولید‌کننده‌ و بازرگانی که محصول خود را به بازار عرضه می‌کند، طبق قانون می‌تواند برند خود را در اداره‌ی ثبت شرکت‌ها و علائم و اختراعات به ثبت رساند. برند یا نشان تجاری، همان چیزی است که به وسیله آن، محصول یا خدمتی خاص، از سایر محصولات و خدمات مشابه متمایز می‌شود. ثبت برند مجموعه‌ اقداماتی است که در نهایت باعث می‌شود تا فرد مالکیت محصولات و خدمات خود را در اختیار داشته باشد. امروزه یکی از بزرگترین تجارت‌ها مربوط به حوزه پوشاک می‌باشد و ثبت برند لباس نیز یکی از مواردی است که این روزها توجه صاحبین این نوع کسب و کارها را به خود جلب کرده است.الوبرند بزرگترین مرکز خرید و فروش برند آماده در تهران ، در هر استان و کشوری که باشید میتونید حتی بدون حضور برند آماده خود را با قیمت بسیار پایین و مناسب تهیه کنید .. برند آماده خرید قیمت پایین ، خرید برند مواد غذایی ، خرید برند مواد شوینده ، برند آماده نوشیدنی ، برند آماده کنسروجات ، برند آماده شیرینیجات ، برند فروشی کیک و کلوچه ، برند فروشی لبنیات هر برندی در هر کالا و خدماتی را از فقط و فقط از الوبرند بخواهید …..

اهمیت ثبت برند برای کسب و کار

ثبت برند تجاری برای صاحبین کسب و کار‌ها، در حقیقت نوعی سرمایه‌گذاری برای جلب اطمینان و رضایت مشتری محسوب می‌شود. یکی از ویژگی مهم آن این است که افراد می‌توانند تمامی تبلیغات و استراتژی‌های بازاریابی خود را بر اساس آن پیش ببرند و مشتریان و مخاطبان نیز با دیدن آن‌ها، برند را به یاد آورند. متاسفانه در ایران برخی کسب و کارها به ثبت برند و نشان تجاری خود اهمیتی نمی‌دهند، به همین دلیل همواره در معرض خطر از دست دادن مالکیت برند خود و تصاحب آن توسط فرد و یا کسب و کار دیگری هستند. در ماده 2 قانون ثبت علائم و اختراعات در این‌باره قید شده است: «حق استعمال انحصاری برند، فقط برای کسی شناخته خواهد شد که علامت خود را به ثبت برساند». ثبت برند در نهایت باعث افزایش مشتریان و فروش بیشتر می‌شود؛ با داشتن برند، مخاطب و مشتری را از سردرگمی‌های احتمالی دور می‌کنید و مشتری‌های محصول شما می‌توانند به راحتی برند و نشان تجاری شما را پیدا کرده و از آن خرید کنند و نسبت به آن وفادار بمانند؛ این تنها یکی از دلایلی است که نشان‌دهنده‌ی ضرورت ثبت برند و نشان تجاری است.الوبرند بزرگترین مرکز خرید و فروش برند آماده در تهران ، در هر استان و کشوری که باشید میتونید حتی بدون حضور برند آماده خود را با قیمت بسیار پایین و مناسب تهیه کنید .. برند آماده خرید قیمت پایین ، خرید برند مواد غذایی ، خرید برند مواد شوینده ، برند آماده نوشیدنی ، برند آماده کنسروجات ، برند آماده شیرینیجات ، برند فروشی کیک و کلوچه ، برند فروشی لبنیات هر برندی در هر کالا و خدماتی را از فقط و فقط از الوبرند بخواهید …..

مزایای ثبت برند پوشاک

یکی از با ارزش‌ترین و پرمصرف‌ترین بازارهای دنیا، بازار پوشاک و لباس است؛ همه‌ی افراد یک جامعه در هر گروه سنی که قرار بگیرند، مجبور به استفاده از پوشاک هستند. تعدادی از مزایای ثبت برند پوشاک عبارتند از:الوبرند بزرگترین مرکز خرید و فروش برند آماده در تهران ، در هر استان و کشوری که باشید میتونید حتی بدون حضور برند آماده خود را با قیمت بسیار پایین و مناسب تهیه کنید .. برند آماده خرید قیمت پایین ، خرید برند مواد غذایی ، خرید برند مواد شوینده ، برند آماده نوشیدنی ، برند آماده کنسروجات ، برند آماده شیرینیجات ، برند فروشی کیک و کلوچه ، برند فروشی لبنیات هر برندی در هر کالا و خدماتی را از فقط و فقط از الوبرند بخواهید …..

فروش بهتر کالا و خدمات

کسب اعتبار به واسطه‌ی برند

جلوگیری از کپی‌برداری، سرقت طرح و ایده و سوءاستفاده‌های احتمالی

ارتقای شرکت و کسب و کار

کسب محبوبیت و رضایت در بازار

دریافت علامت مخصوص ® بالای نام تجاری و داشتن اعتبار بین‌المللی

ارتباط با کشورهای خارجیالوبرند بزرگترین مرکز خرید و فروش برند آماده در تهران ، در هر استان و کشوری که باشید میتونید حتی بدون حضور برند آماده خود را با قیمت بسیار پایین و مناسب تهیه کنید .. برند آماده خرید قیمت پایین ، خرید برند مواد غذایی ، خرید برند مواد شوینده ، برند آماده نوشیدنی ، برند آماده کنسروجات ، برند آماده شیرینیجات ، برند فروشی کیک و کلوچه ، برند فروشی لبنیات هر برندی در هر کالا و خدماتی را از فقط و فقط از الوبرند بخواهید …..

مراحل ثبت برند پوشاک

روش اول، استفاده از سامانه‌های هوشمند ثبت برند، بدون نیاز به مراجعه حضوری است که این روش آسان‌تری است و افراد می‌توانند با کمترین زحمت، مراحل ثبت برند خود را برون‌سپاری کنند.

روش دوم، مراجعه به وب‌سایت مرکز مالکیت معنوی قوه قضائیه و طی کردن مراحل آن است. این روش در مقایسه با روش اول، زمان‌بر است. این مرحله شامل مراحل زیر می‌شود:

تکمیل مشخصات مالک برند

آپلود مدارک مورد نیاز

تایید اطلاعات و مدارک بارگذاری شدهالوبرند بزرگترین مرکز خرید و فروش برند آماده در تهران ، در هر استان و کشوری که باشید میتونید حتی بدون حضور برند آماده خود را با قیمت بسیار پایین و مناسب تهیه کنید .. برند آماده خرید قیمت پایین ، خرید برند مواد غذایی ، خرید برند مواد شوینده ، برند آماده نوشیدنی ، برند آماده کنسروجات ، برند آماده شیرینیجات ، برند فروشی کیک و کلوچه ، برند فروشی لبنیات هر برندی در هر کالا و خدماتی را از فقط و فقط از الوبرند بخواهید …..

پرداخت هزینه ثبت برند

بعد از انجام تمام این مراحل، شماره اظهارنامه و رمز به شماره تلفن همراه شما ارسال خواهد شد. اگر برند تایید شود، نسخه نهایی برای امضا ارسال می‌شود و در آخر شما باید یک نسخه برابر با اصل را به این اداره ببرید.

شرایط ثبت برند پوشاک

برای ثبت برند در ایران و همینطور کشورهای دیگر، قوانین خاصی طراحی شده و اجرا می‌شوند، که سازمان‌های ذی‌ربط با توجه به این قوانین، درخواست ثبت یک برند را تایید و یا رد می‌کنند.

اولین و مهم‌ترین شرط ثبت برند لباس در ایران، داشتن کسب و کار قانونی در این زمینه است. چه شخص باشید و چه شرکت، باید مجوزی در خصوص فعالیت خود داشته باشید. رعایت موازین اخلاقی، شرعی و انسانی در طراحی برند لباس از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. نام برند باید قانونی و قابل ثبت باشد، علامت‌های تجاری که شبیه به نام‌های معتبر و مطرح هستند و کپی‌برداری محسوب می‌شوند، ثبت نمی‌شوند. علامتی قابل ثبت است که جدید و مبتکرانه باشد و برای مصرف‌کننده ایجاد گمراهی نکند، اگر برند باعث گمراه شدن مشتری شود و اشاره به موضوعی داشته باشد که در پوشاکی تولید‌شده وجود نداشته باشد، ثبت برند انجام نمی‌شود.

قانون ثبت علائم که در سال 1377 به تصویب رسیده است، ثبت علائم زیر را ممنوع اعلام کرده است:

علائم رسمی، دولتی و مملکتی مانند پرچم ایران، علائم مربوط به وزارتخانه‌ها، هلال احمر، علائم نیرو‌های مسلح و …

علائمی که قبلا خود و یا مشابه آن ثبت شده است.

علائمی که با نظم و انظباط اجتماعی و عفت عمومی مغایرند.الوبرند بزرگترین مرکز خرید و فروش برند آماده در تهران ، در هر استان و کشوری که باشید میتونید حتی بدون حضور برند آماده خود را با قیمت بسیار پایین و مناسب تهیه کنید .. برند آماده خرید قیمت پایین ، خرید برند مواد غذایی ، خرید برند مواد شوینده ، برند آماده نوشیدنی ، برند آماده کنسروجات ، برند آماده شیرینیجات ، برند فروشی کیک و کلوچه ، برند فروشی لبنیات هر برندی در هر کالا و خدماتی را از فقط و فقط از الوبرند بخواهید …..

علائمی با اسم و عبارت عمومی، که دولت استفاده از آن‌ها را به عنوان نشان تجاری منع کرده است.

مدارک لازم برای ثبت برند پوشاک

مدارک لازم برای ثبت برند لباس برای اشخاص حقیقی عبارتند از:

عکس کارت ملی و شناسنامهالوبرند بزرگترین مرکز خرید و فروش برند آماده در تهران ، در هر استان و کشوری که باشید میتونید حتی بدون حضور برند آماده خود را با قیمت بسیار پایین و مناسب تهیه کنید .. برند آماده خرید قیمت پایین ، خرید برند مواد غذایی ، خرید برند مواد شوینده ، برند آماده نوشیدنی ، برند آماده کنسروجات ، برند آماده شیرینیجات ، برند فروشی کیک و کلوچه ، برند فروشی لبنیات هر برندی در هر کالا و خدماتی را از فقط و فقط از الوبرند بخواهید …..

مجوز فعالیت در صنف مربوطه

وکالت‌نامه وکیل برای اقدامات اداری و …

ارائه کارت بازرگانی در صورت وجود حروف لاتین

برای اشخاص حقوقی عبارتند از:

روزنامه رسمی تاسیس شرکت

روزنامه آخرین تغییرات شرکت

مجوز فعالیت در عرصه لباس و پوشاک

ارائه کارت بازرگانی در صورت وجود حروف لاتین و این به عنوان مجوز فعالیت کفایت می‌کند.

ارائه یک کد پستی معتبر و آدرس ایمیل و خط تلفن همراه به نام خود متقاضی

در صورتی ثبت لوگو به همراه برند، تحویل لوگو برند به ابعاد 10*10 فایل Jpeg

ارائه توصیفی مختصر در مورد لوگو و اعلام طیف رنگ‌های به کاالوبرند بزرگترین مرکز خرید و فروش برند آماده در تهران ، در هر استان و کشوری که باشید میتونید حتی بدون حضور برند آماده خود را با قیمت بسیار پایین و مناسب تهیه کنید .. برند آماده خرید قیمت پایین ، خرید برند مواد غذایی ، خرید برند مواد شوینده ، برند آماده نوشیدنی ، برند آماده کنسروجات ، برند آماده شیرینیجات ، برند فروشی کیک و کلوچه ، برند فروشی لبنیات هر برندی در هر کالا و خدماتی را از فقط و فقط از الوبرند بخواهید …..ر رفته در آن

قیمت و هزینه ثبت برند پوشاک

هزینه ثبت برند به تعداد محصولات، مجوزهای لازم و طبقات درخواستی بستگی داشته و این مبلغ برای ثبت برند لاتین با هزینه ثبت برند فارسی تفاوتی ندارد. طبقه، در واقع نوع خدمات و یا کالاهایی است که هر شخص حقیقی یا حقوقی برای برند خود در نظر می‌گیرد. در حالت کلی، هزینه ثبت برند لباس را می‌توان به دو مرحله قبل از تایید اظهارنامه و بعد از تایید اظهارنامه تفکیک نمود:

مدت‌زمان ثبت برند لباس

به دلیل پیگیری‌های حقوقی و قانونی حوزه ثبت برند، از نظر زمانی باید بازه‌ی 2 الی 3 ماه تا نهایی شدن پروسه را در نظر گرفت. هر کدام از مراحل ثبت برند، از مراحل تهیه مدارک و بررسی آن‌ها توسط سازمان مربوطه، نیازمند صرف مدت زمان خاصی است و باید منتظر تایید برند ماندالوبرند بزرگترین مرکز خرید و فروش برند آماده در تهران ، در هر استان و کشوری که باشید میتونید حتی بدون حضور برند آماده خود را با قیمت بسیار پایین و مناسب تهیه کنید .. برند آماده خرید قیمت پایین ، خرید برند مواد غذایی ، خرید برند مواد شوینده ، برند آماده نوشیدنی ، برند آماده کنسروجات ، برند آماده شیرینیجات ، برند فروشی کیک و کلوچه ، برند فروشی لبنیات هر برندی در هر کالا و خدماتی را از فقط و فقط از الوبرند بخواهید …...

سخن پایانی

به طور کلی، در ثبت برند لباس، اگر به مواردی مثل: هزینه، مدارک مورد نیاز، مدت‌زمان و نتیجه دقت لازم را داشته باشید، می‌توانید برند خود را بدون مشکل و در سریع‌ترین زمان ثبت کنید. در صورت ثبت برند لباس، محصول شما دارای شخصیت و شناسنامه شده و از سایر برندها متفاوت می‌شود و هیچ فرد حقیقی و حقوقی حق ندارد که از آن استفاده کند. فراموش نکنید که این موضوع، دارای نکات مهم حقوقی متعددی است که ممکن است برای متقاضیان مشکلاتی بیافریند. در صورتی که در زمینه ثبت برند لباس به مشاوره احتیاج دارید، می‌توانید با مشاورین مجرب کارمنتو در ارتباط باشید و از تجارب ایشان بهره بگیرید

اهمیت ثبت برند جوراب مردانه و زنانه

پوشاک به عنوان یکی از نیازهای اصلی و اولیه هر فردی در جوامع مختلف از گذشته تاکنون مورد توجه بوده است و افراد همواره سعی می‌کنند تا مدلها و طرحهای جدیدی را داشته باشند تا از این طریق بتوانند پوشش مناسب تری برای شخصیت اجتماعی و شخصیت خانوادگی خود داشته باشند.

اهمیت استفاده از پوشلک باعث شده است تا کسب و کارهای مختلفی در سراسر جهان به سراغ تولید انواع پوشاک باجنس و طرح های مختلف بروند.

در قسمت های مختلف کشورمان نیز تولیدی و کارخانجات مختلف سعی کردند تا با تولید پوشاک در طرح‌ها و اجناس مختلف بتوانند سهم بازار را به دست گرفته و نیاز های عمومی کل مردم که به پوشاک نیاز دارند را برطرف کنند.الوبرند بزرگترین مرکز خرید و فروش برند آماده در تهران ، در هر استان و کشوری که باشید میتونید حتی بدون حضور برند آماده خود را با قیمت بسیار پایین و مناسب تهیه کنید .. برند آماده خرید قیمت پایین ، خرید برند مواد غذایی ، خرید برند مواد شوینده ، برند آماده نوشیدنی ، برند آماده کنسروجات ، برند آماده شیرینیجات ، برند فروشی کیک و کلوچه ، برند فروشی لبنیات هر برندی در هر کالا و خدماتی را از فقط و فقط از الوبرند بخواهید …..

قطعاً یکی از نیازهای اصلی ما برای داشتن پوشاک استفاده از جوراب است که برای مردانه و زنانه بودن آن نیز طرح های مختلفی ارائه می شود.

با توجه به تغییراتی که نوع ظاهر بشر در سال های گذشته برای استفاده از جوراب و دیگر پوشاک برای پوشش داشته است می‌توانیم بگوییم که نیاز به استفاده از جوراب هایی که بتواند در کنار زیبایی کیفیت بسیار بالایی نیز داشته باشد برای همه افراد جامعه وجود داشته است.

کیفیت بالا قطعا می تواند نقش بسیار مهمی در استفاده از تولیدات یک کارخانه در زمینه جوراب مردانه و زنانه داشته باشد.

به همین دلیل است که شرکت ها و کسب و کارهای مختلفی وارد این عرصه شدند تا با استفاده از کیفیت و طراحی مناسبی که در زمینه جوراب زنانه و مردانه ارائه می کنند بتوانند سهم بازار را به دست بگیرند.الوبرند بزرگترین مرکز خرید و فروش برند آماده در تهران ، در هر استان و کشوری که باشید میتونید حتی بدون حضور برند آماده خود را با قیمت بسیار پایین و مناسب تهیه کنید .. برند آماده خرید قیمت پایین ، خرید برند مواد غذایی ، خرید برند مواد شوینده ، برند آماده نوشیدنی ، برند آماده کنسروجات ، برند آماده شیرینیجات ، برند فروشی کیک و کلوچه ، برند فروشی لبنیات هر برندی در هر کالا و خدماتی را از فقط و فقط از الوبرند بخواهید …..

همین رقابت شدید باعث شده است تا بسیاری از کسب و کارها برای افزایش محبوبیت تولیدات خود و همچنین جلوگیری از فرصت سوء استفاده برای رقبا از برند آنها به سوی ثبت برند جوراب مردانه و زنانه بروند.

به همین دلیل کسب و کارهایی که قصد دارند در این زمینه رشد داشته باشند و پس از محبوبیت در بین مشتریان بتوانند از علامت تجاری و لوگوی خود به صورت قانونی برای تبلیغات و همچنین مارکتینگ استفاده کنند به سراغ دانستن شرایط ثبت برند جوراب مردانه و زنانه می‌روند و با توجه به این شرایط نسبت به ثبت برند خود اقدام می کنند.الوبرند بزرگترین مرکز خرید و فروش برند آماده در تهران ، در هر استان و کشوری که باشید میتونید حتی بدون حضور برند آماده خود را با قیمت بسیار پایین و مناسب تهیه کنید .. برند آماده خرید قیمت پایین ، خرید برند مواد غذایی ، خرید برند مواد شوینده ، برند آماده نوشیدنی ، برند آماده کنسروجات ، برند آماده شیرینیجات ، برند فروشی کیک و کلوچه ، برند فروشی لبنیات هر برندی در هر کالا و خدماتی را از فقط و فقط از الوبرند بخواهید …..

در ادامه مطلب قصد داریم به شما بگوییم که برای اینکه برند خود در زمینه جوراب مردانه و زنانه را ثبت کنید چه شرایطی در نظر گرفته شده است تا شما بعد از رعایت کردن این شرایط به چه مدارک و مراحل نیاز دارید تا بتوانید در سریع ترین زمان ممکن برند خود را به صورت کاملا قانونی به ثبت برسانید و از مزایای بسیار زیادی که دارد استفاده کنید.الوبرند بزرگترین مرکز خرید و فروش برند آماده در تهران ، در هر استان و کشوری که باشید میتونید حتی بدون حضور برند آماده خود را با قیمت بسیار پایین و مناسب تهیه کنید .. برند آماده خرید قیمت پایین ، خرید برند مواد غذایی ، خرید برند مواد شوینده ، برند آماده نوشیدنی ، برند آماده کنسروجات ، برند آماده شیرینیجات ، برند فروشی کیک و کلوچه ، برند فروشی لبنیات هر برندی در هر کالا و خدماتی را از فقط و فقط از الوبرند بخواهید …..
شرایط ثبت برند جوراب مردانه و زنانه

برای این که بتوانید مراحل ثبت برند جوراب مردانه و زنانه را به راحتی انجام دهید و البته هیچ گونه مشکل و دغدغه ای برای رد کردن ثبت برند خود توسط مراجع ذیصلاح نداشته باشید باید تمامی شرایط ثبت برند جوراب مردانه و زنانه را که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم به صورت کاملا دقیق و قانونی رعایت نمایید.

اولین و مهم ترین مواردی که باید در شرایط ثبت برند جوراب مردانه و زنانه به آن توجه کنید این است که برند شما به هیچ عنوان نباید با برندهای ثبت شده قبلی توسط رقبای شما یا توسط دیگران را در سطح جامعه شباهتی داشته باشد.

این یعنی شما باید حتماً قبل از ثبت برند خود استعلام های لازم را برای استفاده از نام آن برند و یا لوگوی تجاری خود بگیرید و دقت داشته باشید که در ثبت برند خود از خلاقیت و ابتکار و نوآوری استفاده کنید که علاوه بر اینکه بتواند به بهترین شکل ممکن خدمات و تولیدات شما را به مشتری معرفی نماید اسم خلاقانه و مبتکرانه داشته باشد که به راحتی در ذهن مشتری باقی بماند.الوبرند بزرگترین مرکز خرید و فروش برند آماده در تهران ، در هر استان و کشوری که باشید میتونید حتی بدون حضور برند آماده خود را با قیمت بسیار پایین و مناسب تهیه کنید .. برند آماده خرید قیمت پایین ، خرید برند مواد غذایی ، خرید برند مواد شوینده ، برند آماده نوشیدنی ، برند آماده کنسروجات ، برند آماده شیرینیجات ، برند فروشی کیک و کلوچه ، برند فروشی لبنیات هر برندی در هر کالا و خدماتی را از فقط و فقط از الوبرند بخواهید …..

در صورتی که برند مورد نظر شما قبلا به ثبت رسیده باشد یا شباهتی که با برندهای دیگر داشته باشد در همان گام اول رد خواهد شد.

دومین موردی که باید در مورد شرایط ثبت برند جوراب مردانه و زنانه در نظر داشته باشید این است که به نام و لوگوی تجاری شما باید به بهترین شکل ممکن بتوانند مفهوم خدمات و تولید کالای شما را به مشتری برساند. در صورتی که به نام و لوگوی تجاری که به مراجع مختلف معرفی می کنید برای مشتری ابهام داشته باشد و آن را دچار شک و ابهام می کند می تواند مشکلاتی برای مراحل بعدی ثبت برند شما به وجود بیاید و قطعاً باید تغییراتی را در برند خود به وجود بیاورید.الوبرند بزرگترین مرکز خرید و فروش برند آماده در تهران ، در هر استان و کشوری که باشید میتونید حتی بدون حضور برند آماده خود را با قیمت بسیار پایین و مناسب تهیه کنید .. برند آماده خرید قیمت پایین ، خرید برند مواد غذایی ، خرید برند مواد شوینده ، برند آماده نوشیدنی ، برند آماده کنسروجات ، برند آماده شیرینیجات ، برند فروشی کیک و کلوچه ، برند فروشی لبنیات هر برندی در هر کالا و خدماتی را از فقط و فقط از الوبرند بخواهید …..

نکته‌ای که باید در نظر داشته باشید این است که برندینگ کردن یک کسب و کار با ثبت برند آن بسیار متفاوت است که شما باید در صورتی که مشتریان و مخاطبان شما به یک اسم برند شما را می‌شناسند حتماً برای ثبت کردن آن به صورت کاملا قانونی اقدام کنید.

در صورتیکه کسب و کار و تولیدات شما به صورت برند در نظر مشتری محبوب هستند اما هنوز برای ثبت برند خود اقدام نکرده‌اند این را در نظر داشته باشید که اگر مشکلاتی از نظر قانونی برای کسب و کار شما به وجود بیاید به دلیل عدم ثبت قانونی برند می توانید از افراد و شرکت‌هایی که باعث ایجاد اختلال در روند رشد کسب و کار شما شدند و البته مشکلاتی را برای تبلیغات شما وجود آوردند شکایت داشته باشید و جلوی استفاده آنها از برند خود را بگیرید.

نکته دیگری که باید در مورد شرایط ثبت برند جوراب مردانه و زنانه در نظر داشته باشید این است که شما برای ثبت کردن برند و لوگو تجاری خود نمی توانید از اسامی مناطق جغرافیایی و یا اسامی مشاهیر استفاده کنید.

در صورتی که قصد دارید صادرات کالای خود به خارج از کشور را نیز انجام دهید باید برند خود به صورت لاتین را نیز به ثبت برسانید و البته برای ثبت صادرات خود باید حتماً از کارت بازرگانی که شرایط مختلفی دارد و در مقالات مختلف پایدار به بررسی آن الوبرند بزرگترین مرکز خرید و فروش برند آماده در تهران ، در هر استان و کشوری که باشید میتونید حتی بدون حضور برند آماده خود را با قیمت بسیار پایین و مناسب تهیه کنید .. برند آماده خرید قیمت پایین ، خرید برند مواد غذایی ، خرید برند مواد شوینده ، برند آماده نوشیدنی ، برند آماده کنسروجات ، برند آماده شیرینیجات ، برند فروشی کیک و کلوچه ، برند فروشی لبنیات هر برندی در هر کالا و خدماتی را از فقط و فقط از الوبرند بخواهید …..پرداختیم استفاده کنید.

مورد مهم دیگری که باید در مورد شرایط ثبت برند جوراب مردانه و زنانه در نظر داشته باشید این است که نمی توانید از اعداد به صورت ارقام برای ثبت کردن برند خود استفاده کنید و حتماً باید حروف در ثبت کردن برند به کار برود و البته نکته مهم دیگری که باید در نظر داشته باشید این است که برند شما باید به صورت چند سیلابی به ثبت برسد.

جدیدترین شرایط ثبت برند در زمینه های مختلف در مقالات مختلفی که پایدار ثبت به شما ارائه می دهد مورد بررسی قرار می گیرد تا شما با مطالعه مطالب بتوانید شرایط ثبت برند در زمینه کاری خود را متوجه شده و با مشکلات و دغدغه‌های کمتری الوبرند بزرگترین مرکز خرید و فروش برند آماده در تهران ، در هر استان و کشوری که باشید میتونید حتی بدون حضور برند آماده خود را با قیمت بسیار پایین و مناسب تهیه کنید .. برند آماده خرید قیمت پایین ، خرید برند مواد غذایی ، خرید برند مواد شوینده ، برند آماده نوشیدنی ، برند آماده کنسروجات ، برند آماده شیرینیجات ، برند فروشی کیک و کلوچه ، برند فروشی لبنیات هر برندی در هر کالا و خدماتی را از فقط و فقط از الوبرند بخواهید …..به سوی ثبت کردن برند و لوگو تجاری خود بروید.
مدارک ثبت برند جوراب مردانه و زنانه

بعد از آگاهی از شرایط ثبت برند جوراب مردانه و زنانه شما باید مدارک مورد نیاز را از طریق روشهای مختلف در اختیار مراجع ذیصلاح قرار بدهید تا بعد از مطالعه و بررسی کسب و کار شما و مطالعه مدارک و اطلاعاتی که در اختیار آنها قرار می دهید و البته شرایط ثبت برند جوراب مردانه و زنانه، برند و لوگوی تجاری شما به ثبت برسد. برای ثبت برند در این زمینه و برای اشخاص حقیقی و حقوقی مدارک مختلفی در نظر گرفته شده است.

اگر قصد دارید به صورت حقیقی برند جوراب مردانه و زنانه را به ثبت برسانید باید تصویر شناسنامه و کارت ملی خود و همچنین کپی مجوز فعالیت که می‌تواند جواز تاسیس و پروانه بهره برداری و همچنین پروانه ساخت یا جواز کسب یا کارت بازرگانی و یا هرگونه فعالیت صادره از طرف نهادهای قانونی باشد را در اختیار مراجعه برای ثبت برند وجود دارند بگذارید.

در صورتی که قصد دارید به صورت حقیقی برند خود را برای صادرات نیز ثبت کنید باید کارت بازرگانی را نیز همراه مدارک خود را در اختیار این مراجع قرار دهید تا پس از بررسی‌های لازم کارهای ثبت برند شما در مراحل بعدی انجام شود.الوبرند بزرگترین مرکز خرید و فروش برند آماده در تهران ، در هر استان و کشوری که باشید میتونید حتی بدون حضور برند آماده خود را با قیمت بسیار پایین و مناسب تهیه کنید .. برند آماده خرید قیمت پایین ، خرید برند مواد غذایی ، خرید برند مواد شوینده ، برند آماده نوشیدنی ، برند آماده کنسروجات ، برند آماده شیرینیجات ، برند فروشی کیک و کلوچه ، برند فروشی لبنیات هر برندی در هر کالا و خدماتی را از فقط و فقط از الوبرند بخواهید …..

در صورتی که قصد داشته باشید برند خود را به صورت حقوقی به ثبت رسانید علاوه بر کپی شناسنامه و کارت ملی باید حتماً روز نامه رسمی آخرین تغییرات شرکت به همراه کارت بازرگانی و کپی آن را نیز ارائه کنید.

علاوه بر این باید از من مجوز فعالیت که می‌تواند جواز تاسیس و پروانه بهره‌برداری و هرگونه گواهی فعالیت از طرف نهادهای قانونی باشد و نیز در اختیار نهادهایی که برای ثبت برند معرفی شدن قرار دهید.
شرایط ثبت برند جوراب مردانه و زنانه به صورت آنلاین

الوبرند به عنوان اولین سامانه رسمی ثبت برند و امور حقوقی به صورت کاملاً آنلاین سعی کرده است تا با استخدام یک تیم حقوقی با تجربه و کاملاً حرفه‌ای تمامی امور مربوط به ثبت برند جوراب مردانه و زنانه و یا ثبت شرکت برای همه کسب و کارها را به صورت کاملا آنلاین انجام دهد.

ثبت شدن یک برند به صورت کاملا آنلاین علاوه بر مزایای زیادی که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم می‌تواند باعث مدیریت بهتر شما نسبت به هزینه ها و همچنین زمان شود.

نکته و سوال مهمی که در مورد شرایط ثبت برند جوراب به صورت آنلاین به وجود می‌آید این است که چرا باید به یک موسسه حقوقی اعتماد کرده و تمامی امور مربوط به ثبت برند را به این افراد بسپاریم؟

اولین و مهمترین دلیلی که باید به خدمات آنلاین پایدار ثبت در زمینه ثبت برند پوشالوبرند بزرگترین مرکز خرید و فروش برند آماده در تهران ، در هر استان و کشوری که باشید میتونید حتی بدون حضور برند آماده خود را با قیمت بسیار پایین و مناسب تهیه کنید .. برند آماده خرید قیمت پایین ، خرید برند مواد غذایی ، خرید برند مواد شوینده ، برند آماده نوشیدنی ، برند آماده کنسروجات ، برند آماده شیرینیجات ، برند فروشی کیک و کلوچه ، برند فروشی لبنیات هر برندی در هر کالا و خدماتی را از فقط و فقط از الوبرند بخواهید …..اک و جوراب مردانه و زنانه اعتماد کنید این است که این موسسه از افراد متخصص و با تجربه در این زمینه استفاده می‌کند که درصد ردشدن برند شما در مراحل ثبت را به شدت کاهش می دهد.

اعتماد به یک تیم حقوقی متخصص باعث می شود تا شما با استفاده از مشاوره رایگان این افراد بتوانید بهترین نام و اسم را برای به نام و لوگوی تجاری خود انتخاب کرده و این موضوع در واقع نصف راه عملیات ثبت برند جوراب مردانه و زنانه است و همین امر باعث می‌شود تا شما در بقیه مراحل مشکلات کمتری برای ثبت برند خود داشته باشید.

علاوه بر این تمامی مدارک و اطلاعات حقوقی و شرکتی شما قبل از اینکه برای مراجع ذی‌صلاح ارسال شود توسط متخصصین این مرکز مورد بررسی قرار می‌گیرد و در صورتی که مشکل و یا کمبودی در هر کدام از مدارک وجود داشته باشد برای برطرف شالوبرند بزرگترین مرکز خرید و فروش برند آماده در تهران ، در هر استان و کشوری که باشید میتونید حتی بدون حضور برند آماده خود را با قیمت بسیار پایین و مناسب تهیه کنید .. برند آماده خرید قیمت پایین ، خرید برند مواد غذایی ، خرید برند مواد شوینده ، برند آماده نوشیدنی ، برند آماده کنسروجات ، برند آماده شیرینیجات ، برند فروشی کیک و کلوچه ، برند فروشی لبنیات هر برندی در هر کالا و خدماتی را از فقط و فقط از الوبرند بخواهید …..دن آن اقدام خواهد شد تا در مراحل و شرایط ثبت برند جوراب مردانه و زنانه مشکلی به وجود نیاید.
ثبت برند لبنیات

لبنیات جزء جدا نشدنی وعده های غذایی ماست.

با توجه به اهمیت فرآورده های لبنی امروزه تجارت در این زمینه رشد چشمگیری دارد.

برای قدم گذاشتن در عرصه تجارت و ایجاد کسب و کار نسبت به ثبت برند لبنیات اقدام نمایید.

در این مقاله قصد داریم شما را با چگونگی ثبت برند محصولات لبنی آشنا سازیم.

انواع فرآورده های لبنی :الوبرند بزرگترین مرکز خرید و فروش برند آماده در تهران ، در هر استان و کشوری که باشید میتونید حتی بدون حضور برند آماده خود را با قیمت بسیار پایین و مناسب تهیه کنید .. برند آماده خرید قیمت پایین ، خرید برند مواد غذایی ، خرید برند مواد شوینده ، برند آماده نوشیدنی ، برند آماده کنسروجات ، برند آماده شیرینیجات ، برند فروشی کیک و کلوچه ، برند فروشی لبنیات هر برندی در هر کالا و خدماتی را از فقط و فقط از الوبرند بخواهید …..

شیر که پس از پاستوریزه و هموژنیزه شدن با مقادیر متفاوت از چربی در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد.
خامه، چربی شیر است که به سرشیر هم معروف است.
خامه ترش، خامه ای است که به وسیله باکتری تخمیر و ترش شده است.
شیر خشک، با حذف آب شیر به دست می آید.
شیر غنی شده، شیری است که با تبخیر آب آن، غلیظ شده است و معمولا به آن شکر هم اضافه می کنند.
کره، همان چربی شیر است که از هم زدن خامه حاصل می شود.
پنیر، که از راه جامد کردن شیر تهیه می کنند. سپس این بخش جامد را از آب پنیر جدا کرده و می گذارند تا عمل بیاید. این کار معمولا توسط باکتری یا مایه پنیر صورت می گیرد.الوبرند بزرگترین مرکز خرید و فروش برند آماده در تهران ، در هر استان و کشوری که باشید میتونید حتی بدون حضور برند آماده خود را با قیمت بسیار پایین و مناسب تهیه کنید .. برند آماده خرید قیمت پایین  ، خرید برند مواد غذایی ، خرید برند مواد شوینده ، برند آماده نوشیدنی ، برند آماده کنسروجات ، برند آماده شیرینیجات ، برند فروشی کیک و کلوچه ، برند فروشی لبنیات هر برندی در هر کالا و خدماتی را از فقط و فقط از الوبرند بخواهید .....
ماست، شیری است که به وسیله باکتری استروپتوکوک ترش شده است.
بستنی، خامه ای است که به آرامی یخ بسته است.

مواردی که دولت ثبت آنها را اجباری دانسته است:

داروهای اختصاصی مورد استعمال طبی که با نسخه پزشک یا بدون آن مصرف می شود.
مواد غذایی که در لفاف و یا ظروف و به اسم مشخصی باشد. مانند:
کنسرو و مواد غذایی
آردهای مخصوص
چای های مختلف
الوبرند بزرگترین مرکز خرید و فروش برند آماده در تهران ، در هر استان و کشوری که باشید میتونید حتی بدون حضور برند آماده خود را با قیمت بسیار پایین و مناسب تهیه کنید .. برند آماده خرید قیمت پایین  ، خرید برند مواد غذایی ، خرید برند مواد شوینده ، برند آماده نوشیدنی ، برند آماده کنسروجات ، برند آماده شیرینیجات ، برند فروشی کیک و کلوچه ، برند فروشی لبنیات هر برندی در هر کالا و خدماتی را از فقط و فقط از الوبرند بخواهید .....
شکلات ، آب نبات
پنیر، شیر
مربا، ترشی
کره و روغن های مختلف و غیره
آب های معدنی یا گازدار، شربت آب های میوه که در تحت اسم و ظرف مشخصی به معرض فروش گذارده می شود.
لوازم آرایش و وجاهت که برای استعمال مستقیم بر روی بدن انسان به کار می رود. مانند صابون ، خمیر ، پودر ، محلول عطریات ، ادکلن و پماد

همانطورکه در دسته بندی اشاره شد، ثبت برند محصولات لبنی از جمله ثبت هایی است که دولت آنها را الزامی دانسته.

مدارک لازم جهت ثبت برند لبنیات برای شخص حقوقی

کپی شناسنامه مدیر عامل شرکت
کپی کارت ملی مدیر عامل شرکت
کپی روزنامه ی تاسیس و آخرین تغییرات شرکت
*از آخرین تغییرات شرکت نباید بیش از دو سال گذشته باشد.
کپی مجوز فعالیت:

جواز تاسیس
پروانه ی بهره برداری
الوبرند بزرگترین مرکز خرید و فروش برند آماده در تهران ، در هر استان و کشوری که باشید میتونید حتی بدون حضور برند آماده خود را با قیمت بسیار پایین و مناسب تهیه کنید .. برند آماده خرید قیمت پایین  ، خرید برند مواد غذایی ، خرید برند مواد شوینده ، برند آماده نوشیدنی ، برند آماده کنسروجات ، برند آماده شیرینیجات ، برند فروشی کیک و کلوچه ، برند فروشی لبنیات هر برندی در هر کالا و خدماتی را از فقط و فقط از الوبرند بخواهید .....
پروانه ی ساخت
جواز کسب یا کارت بازرگانی و…

کپی کارت بازرگانی (در صورتی که از حروف لاتین استفاده شده باشد(
نمونه علامت مورد تقاضا در کادر ۱۰ در ۱۰

مدارک لازم جهت ثبت برند لبنیات برای شخص حقیقی

کپی شناسنامه شخص متقاضی
کپی کارت ملی شخص متقاضی
کپی کارت بازرگانی (در صورتی که از حروف لاتین استفاده شده باشد(
کپی مجوز فعالیت:

جواز تاسیس
پروانه ی بهره برداری
پروانه ی ساخت
جواز کسب یا کارت بازرگانی و…

نمونه علامت تجاری در کادر ۱۰ در ۱۰

مراحل ثبت برند لبنیات

تهیه و تنظیم مدارک لازم
الوبرند بزرگترین مرکز خرید و فروش برند آماده در تهران ، در هر استان و کشوری که باشید میتونید حتی بدون حضور برند آماده خود را با قیمت بسیار پایین و مناسب تهیه کنید .. برند آماده خرید قیمت پایین  ، خرید برند مواد غذایی ، خرید برند مواد شوینده ، برند آماده نوشیدنی ، برند آماده کنسروجات ، برند آماده شیرینیجات ، برند فروشی کیک و کلوچه ، برند فروشی لبنیات هر برندی در هر کالا و خدماتی را از فقط و فقط از الوبرند بخواهید .....
استعلام نام برند درخواستی
تکمیل اظهارنامه ثبت برند و ارسال به اداره مالکیت معنوی
دریافت رمز اظهارنامه
صدور آگهی نوبت اول
پرداخت هزینه روزنامه رسمی اول و پرداخت حق الثبت

مزایای ثبت برند

از علامت تجاری برای ایجاد تفاوت و تمایز بین محصولات مشابه و تولید کننده های مشابه استفاده می شود
شرکتها ملزم می شوند که کیفیت محصولاتشان را بالا ببرند تا نام و نشانشان موفق تر و ماندگار تر شود.
این علامت ها نوعی، ابزار برای بازاریابی محسوب می شوند. شهرت شرکتها بر اساس آن صورت می گیرد و وجهه شرکت ها بر پایه ی آن ها شکل می گیرد.
در صورتی که شرکت بتواند برند سازی موفقی داشته باشد، برند وی جزء دارایی های ارزشمند این شرکت می باشد.
شرکتها برای دریافت تسهیلات نیاز به ارائه آرم تجاری خود دارند.
در قراردادهای اعطای نمایندگی، این گزینه از مهم ترین ویژگی هاییالوبرند بزرگترین مرکز خرید و فروش برند آماده در تهران ، در هر استان و کشوری که باشید میتونید حتی بدون حضور برند آماده خود را با قیمت بسیار پایین و مناسب تهیه کنید .. برند آماده خرید قیمت پایین  ، خرید برند مواد غذایی ، خرید برند مواد شوینده ، برند آماده نوشیدنی ، برند آماده کنسروجات ، برند آماده شیرینیجات ، برند فروشی کیک و کلوچه ، برند فروشی لبنیات هر برندی در هر کالا و خدماتی را از فقط و فقط از الوبرند بخواهید .....
 است که باید قید شود.
از برند و آرم تجاری برای دریافت گواهی و نشان استاندارد استفاده می شود.

الوبرند بزرگترین مرکز خرید و فروش برند آماده در تهران ، در هر استان و کشوری که باشید میتونید حتی بدون حضور برند آماده خود را با قیمت بسیار پایین و مناسب تهیه کنید .. برند آماده خرید قیمت پایین ، خرید برند مواد غذایی ، خرید برند مواد شوینده ، برند آماده نوشیدنی ، برند آماده کنسروجات ، برند آماده شیرینیجات ، برند فروشی کیک و کلوچه ، برند فروشی لبنیات هر برندی در هر کالا و خدماتی را از فقط و فقط از الوبرند بخواهید …..