برند آماده ، اداره برند تجاری

الوبرند مرکز خرید و فروش برند اماده ، فروش برند مواد غذایی ، خرید برند مواد غذایی ، ثبت برند تجاری مواد غذایی ، ثبت برند شوینده ، ثبت برند تضمینی ، برند فروشی اماده واگذاری ، برند فروشی مواد لبنی ، برند آماده ، اداره برند تجاری ، برند فروشی لبنیات ، برند تجاری آماده جهت تهیه برند ، ثبت برند با مجموعه الوبرند در ارتباط باشید

چگونه برند خود را تبلیغ کنیم؟

آیا تا به حال به این مورد دقت کرده اید که بعضی از اصطلاحاتی که استفاده می کنیم، خودشان اسم برند هستند؟ راز تبلیغ برند چیست؟ شاید برای شما پیش آمده باشد که وقتی ازدوستانتان دستمال کاغذی خواسته اید نام کلینکس را بر زبان آورده اید یا اگر مایع ظرفشویی مدنظرتان بوده، ناخودآگاه گفته اید : ریکا، به هنگام سفارش غذا به گارسون رستوران گفته اید کنار غذا کوکا یا کوکاکولا بگذارید.برند آماده ، اداره برند تجاری

این برندها آنقدر عمیق شده اند که جای، نام های عمومی خود محصول را در ذهن مخاطب گرفته اند و شما ناخواسته معرفی برند آن ها را انجام می دهید.

اما آیا این اتفاق یک اتفاق ساده است؟ این نمونه هایی که مرور کردیم اوج تبلیغ برند هستند و آنقدر معروف شده اند که جای اسم های اصلی را گرفته اند و شما با هر بار استفاده از آن ها در واقع آن برند را تبلیغ کرده اید.الوبرند مرکز خرید و فروش برند اماده ، فروش برند مواد غذایی ، خرید برند مواد غذایی ، ثبت برند تجاری مواد غذایی ، ثبت برند شوینده ، ثبت برند تضمینی ، برند فروشی اماده واگذاری ، برند فروشی مواد لبنی ، برند آماده ، اداره برند تجاری ، برند فروشی لبنیات ، برند تجاری آماده جهت تهیه برند ، ثبت برند با مجموعه الوبرند در ارتباط باشید

اگر برند شما هدفش را مانند برندهای بالا تنظیم کند و مسیر درست را انتخاب کند، احتمالا روزی در آینده اسم برند شما هم جای اصطلاح های عمومی را بگیرد. ما در این نوشته روش هایی را خواهیم گفت که شما را در این مسیر قرار دهد و به بهترین شکل ممکن تبلیغ برند خود را انجام دهید.

تبلیغ برند یعنی چه ؟ و اهمیت تبلیغ برند در چیست؟

تبلیغ برند یعنی میزان آگاهی مشتریان بالقوه از برند یا محصول شما. اهمیت تبلیغ برند زمانی مشخص می شود که این آگاهی آن قدر بالا رود که مشتری به برند شما علاقه مند و به مشتری ثابت برای برند شما تبدیل شود. در یک کسب و کار کوچک شاید نتوان اسم برند را جایگزین اسم محصول کرد اما حرکت در این مسیر می تواند برند شما را با یک تبلیغ برند مناسب، در ذهن مشتری ماندگار کند.

این مسئله را می توانید از روی تایپ اسم برندتان در ابزارهای موتورهای جستجو، کشف کنید و با مراجعه به گوگل کنسول وب سایت خود متوجه این موضوع خواهید شد که آیا کسب و کارتان تبدیل به برند شده است یا نه!؟ از مزیت های تبدیل شدن کسب و کارتان به برند این است که  اگر محصولی ارزان تر از محصول شما در بازار باشد، مشتری همچنان محصول شما را انتخاب خواهد کرد.

الوبرند مرکز خرید و فروش برند اماده ، فروش برند مواد غذایی ، خرید برند مواد غذایی ، ثبت برند تجاری مواد غذایی ، ثبت برند شوینده ، ثبت برند تضمینی ، برند فروشی اماده واگذاری ، برند فروشی مواد لبنی ، برند آماده ، اداره برند تجاری ، برند فروشی لبنیات ، برند تجاری آماده جهت تهیه برند ، ثبت برند با مجموعه الوبرند در ارتباط باشید اگر به خاطر داشته باشید، زمانی در صدا و سیما یک تبلیغی می شد که تلاش می کرد نام برند خود را تبدیل به یک فعل کند(بایا کن). مطمعنا در موتور های جستجو نام آن برند (بایا) بیشترین جستجو را داشته است.

هنگامی که مشتری های شما با تبلیغ برند از کسب و کار شما آگاهی پیدا کنند، به طور جدی به دنبال اطلاعات از شما خواهند بود و همین امر باعث خواهد شد که نام شما را در گوگل جستجو کنند، این یعنی تبلیغ برند خوب و مناسب.

شناخت برند یا تبلیغ برند؟

الوبرند مرکز خرید و فروش برند اماده ، فروش برند مواد غذایی ، خرید برند مواد غذایی ، ثبت برند تجاری مواد غذایی ، ثبت برند شوینده ، ثبت برند تضمینی ، برند فروشی اماده واگذاری ، برند فروشی مواد لبنی ، برند آماده ، اداره برند تجاری ، برند فروشی لبنیات ، برند تجاری آماده جهت تهیه برند ، ثبت برند با مجموعه الوبرند در ارتباط باشید شناخت برند، میزانی است که مشتری می تواند بر اساس معیارهای بصری، برند شما را بشناسد. مانند لوگو و یا رنگ سازمانی. مثلا اگر رنگ سبز را با علامت تعجب جایی ببینید حتما یاد برند اسنپ خواهید افتاد.

تبلیغ برند، شناخت برند را توسعه می دهد و این مورد باعث یادآوری برند شما می شود. زمانی که یک کسب و کار، تبلیغ برند انجام می دهد، آن وقت است که احساسات مشتری را تحریک می کند و باعث شناخت برند می شود.

اهمیت تبلیغ برند

صرف نظر از اینکه کیفیت محصولات یا خدمات شما در چه حدی است، یا چقدر هزینه تبلیغات می کنید و یا در صفحات مجازی پست بارگذاری می کنید، اگر تبلیغ برند مناسبی داشته باشید، قطعا کسب و کار یا برند شما پیشرفت خواهد کرد. این جنبه ای از کسب و کار است که با تبلیغ برند، مشتریان به شما اعتماد خواهند کرد و شما از رقبای خود سبقت خواهید گرفت.

با این تفاسیر، داشتن یک برند، کافی نیست، این مهم است که شما در مباحث برندینگ یا برندسازی حضور پیوسته داشته باشید. با تبلیغ برند، ارتباط با مشتری های خود را قوی کنید تا کسب و کار شما تبدیل به یک برند قوی شود. هرچه مردم با برند شما، بیشتر آشنا باشند، برندینگ شما آسان خواهد بود.

برند خود را در چندین کانال تبلیغ کنید، محصولات جدید را معرفی کنید. یک برند تجاری قوی بسازید و با آن مشتریان وفادار پیدا کنید و آن ها را حفظ کنید.

همانطور که خواندید، تبلیغ برند مهم است،الوبرند مرکز خرید و فروش برند اماده ، فروش برند مواد غذایی ، خرید برند مواد غذایی ، ثبت برند تجاری مواد غذایی ، ثبت برند شوینده ، ثبت برند تضمینی ، برند فروشی اماده واگذاری ، برند فروشی مواد لبنی ، برند آماده ، اداره برند تجاری ، برند فروشی لبنیات ، برند تجاری آماده جهت تهیه برند ، ثبت برند با مجموعه الوبرند در ارتباط باشید زیرا راه دست یابی به اهداف را هموارتر می کند و شما از رقبا جلوتر می اندازد. بنابراین چگونه می توانید سطحی از تبلیغ برند را برای خود ایجاد کنید؟

نحوه تبلیغ برند

مطمعنا شما می توانید در اتوبان های شهر خودتان بیلبورد اجاره کنید، اما آیا همه کسب و کار ها می توانند بیلبورد اجاره کنند؟ یک مسئله را یادتان باشد زدن بیلبورد تضمین نمی کند که تبلیغ برند شما به درستی انجام شده است یا نه.

چند راه کم هزینه وجود دارد که شما می توانید آن ها را انتخاب کنید. یک هشتگ سفارشی برای برند خود ایجاد کنید، در رویدادهای کوچک شرکت کنید و اسپانسر شوید، در صفحات مجازی به طور منظم پست بگذارید و یا تبلیغات در گوگل را امتحان کنیدالوبرند مرکز خرید و فروش برند اماده ، فروش برند مواد غذایی ، خرید برند مواد غذایی ، ثبت برند تجاری مواد غذایی ، ثبت برند شوینده ، ثبت برند تضمینی ، برند فروشی اماده واگذاری ، برند فروشی مواد لبنی ، برند آماده ، اداره برند تجاری ، برند فروشی لبنیات ، برند تجاری آماده جهت تهیه برند ، ثبت برند با مجموعه الوبرند در ارتباط باشید .

با انجام کارهای بالا، مردم می توانند برند شما را شناسایی کنند و با یک نگاه ساده به لوگو و یا شنیدن صدای منحصر به فرد برند شما، کسب و کارتان را به خاطر بسپارند.

با استفاده از گرافیک های قوی و چشم نواز و یا صدای متمایز به درستی برند خود را تبلیغ کنید. نکته کلیدی این است که ثابت قدم باشید و تصویر برند خود را در چشمان مشتری تقویت کنید.

برای ایجاد موثر تبلیغ برند به یاد داشته باشید که از راه هایی برند خود را تبلیغ کنید که بتوان آن ها را اندازه گیری کرد تا در آینده اصلاحات مناسب را برای برند خود داشته باشید.

13 نکته مهم برای تبلیغ برند

به طور سنتی، آزانس های بازاریابی آنلاین از تبلیغات کلیکی برای تبلیغ برند استفاده می کنند. شما می توانید برای تبلیغ برند با صرف هزینه کم این تبلیغات را انجام دهید، اما ما در ادامه قصد داریم برخی از تکنیک های تبلیغ برند را برای شما مرور کنیم که بتوانید در کنار تبلیغ کلیکی از آن ها استفاده کنید.

    دعوت دوستان برای دریافت امتیاز بهتر

وقتی مشتریان بفهمند که با دعوت از یک دوست خود می توانند در کسب و کار شما امتیاز یا تخفیف بیشتر کسب کنند، حتما از دوستان خود برای استفاده از برند شما دعوت می کنند. مثال قابل لمس آن نرم افزار اسنپ است که در صورت دعوت از دوست خود، به شما تخفیف استفاده از خدماتش را می دهد.

    اینفوگرافیک ها

اینفوگرافیک ها یک روش بسیار جالب برای نمایش داده ها و آمارهای حوزه کاری است. شما با انتشار اینفوگرافی می توانید مطمئن شوید که مخاطبان  آن ها را به اشتراک می گذارند که یک راه خوب برای تبلیغ برند است.

    امتیاز رایگان

اگر محصول مجازی دارید، برای مخاطبان خود یک بخش رایگان ایجاد کنید و اجازه دهید تجربه استفاده از محصول یا خدمت شما را داشته باشند و در صورت کیفیت بالای محصول شما، حتما نسخه پولی آن را نیز تهیه خواهند کرد. این یعنی برند شما مقابل چشمان بیشتری قرار میگیرد و یک راه خوب برای تبلیغ برند است.

    مشارکت های محلیالوبرند مرکز خرید و فروش برند اماده ، فروش برند مواد غذایی ، خرید برند مواد غذایی ، ثبت برند تجاری مواد غذایی ، ثبت برند شوینده ، ثبت برند تضمینی ، برند فروشی اماده واگذاری ، برند فروشی مواد لبنی ، برند آماده ، اداره برند تجاری ، برند فروشی لبنیات ، برند تجاری آماده جهت تهیه برند ، ثبت برند با مجموعه الوبرند در ارتباط باشید

اگر در محلی که کسب و کار شما قرار دارد یک سمینار و یا یک رویداد ورزشی قرار است برگزار شود، حتما از آن حمایت مالی هرچند کوچک انجام دهید. نشان دادن برند شما در همچین رویدادهایی می تواند به دیده شدن شما کمک کند و راه خوبی برای تبلیغ برند شما می باشد.

    سایه بان ماشین

شاید دقت کرده باشید که  بر روی سایه بان های ماشین دارای تبلیغات یک برندی چاپ شده است. شما می توانید با صرف هزینه ای بسیار کم برای برند خود آن را تولید کنید و به طور رایگان به مشتری های خود هدیه دهید.

زیرا ماشین ها همه جای شهر هستند و این خودش می تواند تبلیغ برند مناسبی باشد.

    لوازم رایگان

همه از هدایای رایگان خوششان می آید. اسم برند خود را بر روی خودکار یا فلش هک کنید و آن را در جشنواره های محلی پخش کنید.

    مسابقات رسانه های اجتماعیالوبرند مرکز خرید و فروش برند اماده ، فروش برند مواد غذایی ، خرید برند مواد غذایی ، ثبت برند تجاری مواد غذایی ، ثبت برند شوینده ، ثبت برند تضمینی ، برند فروشی اماده واگذاری ، برند فروشی مواد لبنی ، برند آماده ، اداره برند تجاری ، برند فروشی لبنیات ، برند تجاری آماده جهت تهیه برند ، ثبت برند با مجموعه الوبرند در ارتباط باشید

یک مسابقه رسانه های اجتماعی را راه اندازی کنید و از مشتری های خود بخواهید در آن شرکت کنند و یا ویدیو و عکس برای شما ارسال کنند. مطمئنا این مسابقات را همه به اشتراک خواهند گذاشت و برند شما دیده خواهد شد.

    تمرکز بر رسانه های اجتماعی اصلی

اگر کسب و کار شما مناسب برای یک رسانه اجتماعی است، لازم نیست آن را در همه صفحات مجازی دنبال کنید، فقط کافیست تمرکزتان را روی رسانه اجتماعی اصلی بگذارید.

    انتشار در لینکدین

اخیرا لینک دین اجازه داده تا اگر مطلبی در جایی خوب باشد، بتوان آن را در لینکدین منتشر کرد و اگر مطلب شما جز مطالب خوب باشد، در جریان اصلی لینکدین قرار خواهد گرفت و در آن شبکه اجتماعی نیز تبلیغ برند مناسبی می توانید داشته باشید.

    داستان سرایی حرفه ای

اگر می خواهید یک برند به یاد ماندنی داشته باشید با یک داستان سرایی شروع کنید. اگر بتوانید داستان های متقاعد کننده ای بسازید، قطعا اسم برند شما را فراموش نخواهند کرد. برای اینکار می توانید از کتاب ساخت برند داستانی کمک بگیرید.

    شخصیت منحصر به فرد

یکی از راه های مطمئن برای تبلیغ برند دادن هویت تجاری سرگرم کننده به برندتان است. اگر برند شما نیاز به کمدی دارد، حتما این کار را انجام دهید زیرا راه بسیار مناسبی برای تبلیغ برند است.

    پادکست

راه اندازی پادکست های صنعتی که در آن با کارشناسان صنعتی مصاحبه می کنید، راه بسیار مناسبی برای تبلیغ برند است و در صنعت کاری خود این کار باعث رشد و پیشرفت شما خواهد شد.

    ویدیو تبلیغاتی

مردم تا نبینند باور نمی کنند، از کسب و کار خود ویدیو تهیه کنید تا راحت تر به دل ها نفوذ کنید.

ثبت برند

ثبت برند چیست؟ ثبت برند مراحلی است که برای اختصاص یک نام انحصاری به کسب و کارتان، باید انجام دهید. این اقدامات به صورت خلاصه عبارتند از:

    انتخاب نام تجاری مناسب.

    پشت سر گذراندن مراحل مربوط به استعلام ها.

    آماده کردن همه مدارک لازم.

    ثبت نام در سایت مالکیت معنوی.

    گرفتن امضاء از دفترخانه اسناد رسمی و نیز تایید حساب کاربری در سامانه ثبت برند.

    تکمیل اظهارنامه برند با دقت کامل و ارسال آن به صورت الکترونیکی.

    حضور در اداره مالکیت معنوی و تشکیل پرونده به صورت فیزیکی.

    پرداخت هزینه های مربوط به روزنامه رسمی و حق الثبت و مراجعه مجدد به اداره و دریافت سندی که نشان دهنده اختصاص برند به شما می باشد.

مدارک ثبت برند تجاری

مدارک لازم برای ثبت برند را باید آماده کنید. بسته به این که شما شخص حقیقی یا حقوقی هستید یا تصمیم به ثبت برند فارسی یا انگلیسی گرفته اید. مدارک مورد نیاز متفاوت است که در ادامه آن ها را بررسی می نماییم.

مدارک لازم برای ثبت برند حقیقی

    کپی برابر اصل شناسنامه و نیز کارت ملی متقاضی یا متقاضیان

    کپی برابر اصل کارت بازرگانی یا کارت عضویت در اتاق بازرگانی (در صورتی که برند مورد نظر لاتین است.)

    کپی برابر اصل مربوط به مجوز فعالیت (مواردی مانند پروانه ساخت، جواز تاسیس، پروانه بهره برداری یا هر گواهی دیگری که در واقع از طرف نهادهای نظارتی، فعالیت شما را تایید کند.)

    آدرس، کد پستی، شماره تلفن ثابت، شماره تلفن همراه و ایمیل و برخی اطلاعات مشابه.

مدارک لازم برای ثبت برند حقوقی الوبرند مرکز خرید و فروش برند اماده ، فروش برند مواد غذایی ، خرید برند مواد غذایی ، ثبت برند تجاری مواد غذایی ، ثبت برند شوینده ، ثبت برند تضمینی ، برند فروشی اماده واگذاری ، برند فروشی مواد لبنی ، برند آماده ، اداره برند تجاری ، برند فروشی لبنیات ، برند تجاری آماده جهت تهیه برند ، ثبت برند با مجموعه الوبرند در ارتباط باشید

    کپی روزنامه رسمی برای ثبت شرکت.

    کپی مربوط به روزنامه رسمی برای ثبت تغییرات مربوط به شرکت (در صورتی که وجود دارد.)

    کپی برابر اصل شناسنامه و کارت ملی برای همه افراد صاحب حق امضاء.

    کپی کارت بازرگانی یا کارت عضویت در اتاق بازرگانی برای ثبت برند لاتین.

    کپی برابر اصل مربوط به مجوز فعالیت (مواردی هم چون جواز تاسیس، پروانه ساخت، پروانه بهره برداری یا هر گواهی دیگر از طرف نهادهای دولتی).

    آدرس، شماره تلفن ثابت و همراه، کد پستی و ایمیل. (شما به عنوان شخص حقیقی یا حقوقی باید شماره همراهی را ارائه دهید که به نام خودتان باشد. این مورد برای حفظ اطلاعات شما و پیگیری های بعدی در نظر گرفته شده است.)

مراحل ثبت برند و نشان تجاری

ثبت برند مانند بسیاری از کارهای اداری دیگر مراحل خاص خود را دارد. ما ریز به ریز و قدم به قدم این مراحل را به شما آموزش می دهیم. به شما قول می دهیم اگر این محتوا را کامل بخوانید کاملا مراحل ثبت برند برای شما شفاف می شود.

تعیین نام برند

برای برند خود باید نامی انتخاب کنید که به راحتی نشان دهنده نوع فعالیت شما باشد و در ذهن مخاطب بماند. نام مناسب باعث می شود مخاطب با شنیدن آن به یاد شما بیافتد.

برای انتخاب نام مناسب نکات بسیار مهم روانشناسی و مربوط به علم دیجیتال مارکتینگ را باید در نظر بگیرید. ممکن است اسامی خاصی در ذهن شما باشد که بسیار هم به آن ها علاقه مندید اما به عنوان نام برند مناسب نباشد. الوبرند مرکز خرید و فروش برند اماده ، فروش برند مواد غذایی ، خرید برند مواد غذایی ، ثبت برند تجاری مواد غذایی ، ثبت برند شوینده ، ثبت برند تضمینی ، برند فروشی اماده واگذاری ، برند فروشی مواد لبنی ، برند آماده ، اداره برند تجاری ، برند فروشی لبنیات ، برند تجاری آماده جهت تهیه برند ، ثبت برند با مجموعه الوبرند در ارتباط باشید

برای جذب صحیح مخاطب بیشتر از این که به علاقه خودتان فکر کنید باید به علاقه مخاطبان فکر کنید. برای این که مطمئن باشید که نام انتخابی تان همه شرایط لازم را دارد. پیشنهاد می کنیم با کارشناسان مجرب ما مشورت کنید.

ما در مسیر موفقیت، همراه بسیاری از کسب و کارها هستیم و با انجام کلیه خدمات مربوط به ثبت برند، ثبت شرکت و دیگر موارد مشابه کمک شان می کنیم. ما مفتخر به داشتن خانواده بزرگی از کسب و کارهای موفق در ثبتی نو هستیم..

استعلام برند های ثبت شده

نامی که انتخاب می کنید باید یکتا باشد. یعنی خود این نام یا مشابه آن نباید قبلا در همان طبقه مد نظر شما ثبت شده باشد. منظور از طبقه، دسته بندی هایی است که برای مشاغل مختلف انجام شده و هر شغل در دسته خاص خودش قرار می گیرد. شغل شما هم در یکی از این طبقه ها قرار می گیرد.

اگر اسمی که انتخاب می کنید مشابه با برند ثبت شده ای باشد، الوبرند مرکز خرید و فروش برند اماده ، فروش برند مواد غذایی ، خرید برند مواد غذایی ، ثبت برند تجاری مواد غذایی ، ثبت برند شوینده ، ثبت برند تضمینی ، برند فروشی اماده واگذاری ، برند فروشی مواد لبنی ، برند آماده ، اداره برند تجاری ، برند فروشی لبنیات ، برند تجاری آماده جهت تهیه برند ، ثبت برند با مجموعه الوبرند در ارتباط باشید رد خواهد شد. و وقتی اسمی یک بار رد می شود احتمال آن بسیار کم است که مجددا پذیرفته شود. پیشنهاد می کنیم استعلام برند را با دقت کامل انجام دهید تا در مراحل بعدی دچار مشکل نشوید و زمان و هزینه تان هدر نرود.

شما می توانید از کارشناسان ما برای استعلام برند کمک بگیرید یا این که خودتان از طریق وب سایت این کار را انجام دهید. در صورتی که برند مد نظر شما قبلا ثبت نشده باشد می توانید به ادامه مراحل بپردازید یا اگر نام انتخابی تکراری است باید به فکر نام دیگری باشید.

ثبت اظهارنامه برند

در این مرحله باید به سایت مرکز مالکیت معنوی وارد شوید و در قسمت ثبت اظهارنامه علامت تجاری بقیه موارد را پیگیری کنید.

برای ثبت اظهارنامه باید مدارک لازم را در سایت بارگذاری کنید. موارد گفته شده عبارتند از : کپی شناسنامه و کارت ملی، کارت بازرگانی ( برای ثبت برند لاتین)، مجوز فعالیت و نمونه برند در سایز 6*6.

هنگامی که مراحل لازم را طی کرده و هزینه ها را پرداخت نمایید، برگه ای در سامانه به شما نمایش داده می شود که باید آن را پرینت بگیرید. پس از آن باید به دفاتر اسناد رسمی مراجعه کنید تا اطلاعات وارد شده در سامانه تایید شود . الوبرند مرکز خرید و فروش برند اماده ، فروش برند مواد غذایی ، خرید برند مواد غذایی ، ثبت برند تجاری مواد غذایی ، ثبت برند شوینده ، ثبت برند تضمینی ، برند فروشی اماده واگذاری ، برند فروشی مواد لبنی ، برند آماده ، اداره برند تجاری ، برند فروشی لبنیات ، برند تجاری آماده جهت تهیه برند ، ثبت برند با مجموعه الوبرند در ارتباط باشید

در صورت تایید اطلاعات، دفترخانه گواهی امضاء و فرم تایید اطلاعات کاربری را در اختیارتان قرار می دهد. در مرحله بعدی، اطلاعات را در سامانه وارد می کنید و نام کاربری و رمز عبور مخصوص خود را دریافت می نمایید .

نام کاربری و رمز عبور را باید به دقت نگه دارید زیرا برای پیگیری های بعدی و دریافت اطلاعات لازم، به آن نیاز خواهید داشت.

تشکیل پرونده فیزیکی در اداره ثبت برند

اظهارنامه ثبت علامت تجاری شما باید به تایید برسد. سه کارشناس و رئیس اداره علائم تجاری باید اظهارنامه را تایید کنند به این معنی که عیب و نقصی ندارد. پس از آن پیامکی با موضوع تایید اظهارنامه برای شما ارسال می شود. شما باید به صورت حضوری به اداره مالکیت معنوی مراجعه کنید و پرونده فیزیکی برای علامت تجاری تشکیل دهید.

برای تشکیل این پرونده باید تصویر برابر اصل همه مدارکی که قبلا هنگام ثبت اظهارنامه در سایت بارگذاری کرده اید، را در اختیار کارشناسان قرار دهید.

واریز هزینه های ثبت برند

هنگامی که پرونده فیزیکی علامت تجاری شما ثبت می شود، اداره مالکیت تقاضای ثبت علامت تجاری تان را به روزنامه رسمی ارسال می کند. در این مرحله نوبت واریز مبلغی برای هزینه روزنامه رسمی است. به این آگهی، آگهی تقاضای علامت تجاری هم می گویند. الوبرند مرکز خرید و فروش برند اماده ، فروش برند مواد غذایی ، خرید برند مواد غذایی ، ثبت برند تجاری مواد غذایی ، ثبت برند شوینده ، ثبت برند تضمینی ، برند فروشی اماده واگذاری ، برند فروشی مواد لبنی ، برند آماده ، اداره برند تجاری ، برند فروشی لبنیات ، برند تجاری آماده جهت تهیه برند ، ثبت برند با مجموعه الوبرند در ارتباط باشید

پس از این و حدود یک هفته بعد باید هزینه دوم را پرداخت نمایید. تا روزنامه چاپ شده و به آدرس مشخص شده توسط شما، ارسال گردد.

طبق قانون، در صورتی که شخص یا  اشخاصی ثبت برند مذکور را مغایر با حق و حقوق خود می دانند. به مدت 30 روز فرصت دارند که اعتراض رسمی خود را اعلام نمایند. در صورتی که در این 30 روز اعتراضی صورت نگیرد شما می توانید هزینه دوم را پرداخت نمایید.

پس از پرداخت این هزینه و گذشت یک هفته، روزنامه نوبت دوم چاپ شده و به آدرس شما ارسال می گردد.در این مرحله شما پرداخت هزینه حق الثبت را هم دارید.

دریافت سند برند

در این مرحله دوست داشتنی شما با در دست داشتن مدارک لازم به اداره مالکیت معنوی مراجعه می کنید. رسید دریافت سند را امضاء زده و سند برند  خود را دریافت می کنید. مدارکی که برای این مرحله لازم است عبارتند از: الوبرند مرکز خرید و فروش برند اماده ، فروش برند مواد غذایی ، خرید برند مواد غذایی ، ثبت برند تجاری مواد غذایی ، ثبت برند شوینده ، ثبت برند تضمینی ، برند فروشی اماده واگذاری ، برند فروشی مواد لبنی ، برند آماده ، اداره برند تجاری ، برند فروشی لبنیات ، برند تجاری آماده جهت تهیه برند ، ثبت برند با مجموعه الوبرند در ارتباط باشید

    یک نسخه از روزنامه های رسمی نوبت یک و دو

    نسخه ای از اظهارنامه علامت تجاری

    10 نمونه با سایز 6*6 از برند.

انواع نام تجاری

تا حدودی با قوانین مربوط به ثبت برند و نام تجاری آشنا شدیم. در ادامه به بررسی انواع نام تجاری می ‌پردازیم:

    برند انفرادی

 برند انفرادی به این معناست که برخی از شرکت ‌ها برای هر کدام از محصولات خود ممکن است از یک اسم تجاری به صورت جداگانه بهره ببرند.

     برند فامیلی

 این برند به طور معمول به مجموعه ای از محصولات خاص تعلق می گیرد.

     برند شرکتی

 گاهی اوقات ممکن است از اسم شرکت یا حتی فرد تولید کننده برای برند محصولی خاص استفاده شود. این مورد زمانی بیشتر اتفاق می‌ افتد که شرکت مورد نظر محصولات متعددی را تولید کرده و از این نوع از برند استفاده کند.

     برند ترکیبی

هر محصولی نام خود را دارد. بنابراین برند هر شرکتی مشخص می کند که کدام شرکت کدام محصول را تولید نموده است.

 خصوصیات یک نام تجاری مناسب

در انتخاب نام تجاری مناسب باید انتخاب دقت کرد که نام انتخابی ساده و روان بوده و به راحتی تلفظ شود. به این ترتیب در ذهن مخاطب باقی می ماند. برند انتخابی باید هدف از تولید محصول و نیز کیفیت آن را به شکل ضمنی به مخاطب برساند. الوبرند مرکز خرید و فروش برند اماده ، فروش برند مواد غذایی ، خرید برند مواد غذایی ، ثبت برند تجاری مواد غذایی ، ثبت برند شوینده ، ثبت برند تضمینی ، برند فروشی اماده واگذاری ، برند فروشی مواد لبنی ، برند آماده ، اداره برند تجاری ، برند فروشی لبنیات ، برند تجاری آماده جهت تهیه برند ، ثبت برند با مجموعه الوبرند در ارتباط باشید

تبلیغ برند باید راحت و دائمی باشد. نام تجاری باید اصیل باشد و تقلید از نام تجاری و برند های دیگر نباشد. برند انتخابی باید قابل ثبت و شناسایی باشد. برند انتخابی باید شما را از دیگر رقبا متمایز سازد.

راهنمای ثبت برند تجاری

پس از این که کارشناسان و رئیس اداره علائم تجاری برند شما را تایید می کنند شما باید برای تشکیل پرونده فیزیکی اقدام کنید. دقت کنید که برای انجام این کار تا همیشه فرصت ندارید!

شما برای تشکیل پرونده فیزیکی و پرداخت هزینه روزنامه رسمی حداکثر 30 روز فرصت دارید. در صورتی که این مهلت را از دست بدهید، ثبت برند شما کنسل خواهد شد.

الوبرند مرکز خرید و فروش برند اماده ، فروش برند مواد غذایی ، خرید برند مواد غذایی ، ثبت برند تجاری مواد غذایی ، ثبت برند شوینده ، ثبت برند تضمینی ، برند فروشی اماده واگذاری ، برند فروشی مواد لبنی ، برند آماده ، اداره برند تجاری ، برند فروشی لبنیات ، برند تجاری آماده جهت تهیه برند ، ثبت برند با مجموعه الوبرند در ارتباط باشید

مزایای ثبت برند

بعد از آن که مطالب کاملی در رابطه با ثبت برند بیان کردیم. باز هم ابهاماتی در رابطه با این موضوع وجود دارد. برای عده بسیاری هنوز هم این ابهام وجود دارد که چرا به یک برند نیاز داریم و چرا باید برند خود را ثبت کنیم. به همین دلیل به شما پیشنهاد می دهیم که ادامه مطالب را از دست ندهید و هم چنان با ما همراه باشید.

توجه داشته باشید که یک برند در واقع معرف کسب و کار شما در بازار فروش می باشد. به عنوان مثال تصور کنید که شما در بازار به خرید و فروش چای مشغول هستید. چای را از کشاورزان خریداری می کنید و در بازار به فروش می رسانید. این محصول شما با چه نامی باید در بازار معرفی شود؟ آن را چای بنامند؟ در این صورت چه تفاوتی بین محصول شما و دیگر محصولات مشابه در بازار وجود دارد.

این در حالی است که شما با انتخاب یک نام مناسب برای خود می توانید به سادگی در بازار کار محصول خود را به دیگران معرفی کنید. توجه داشته باشید که این معرفی تنها مزیت ثبت برند نیست و همین موضوع مزیت های بسیار دیگری هم برای شما به دنبال دارد. اصلی ترین مزیت این معرفی را می توان سود مالی بیشتر دانست.

همچنین ثبت برند و نام تجاری سبب ایجاد مزیت هایی برای شرکت می گردد از جمله:الوبرند مرکز خرید و فروش برند اماده ، فروش برند مواد غذایی ، خرید برند مواد غذایی ، ثبت برند تجاری مواد غذایی ، ثبت برند شوینده ، ثبت برند تضمینی ، برند فروشی اماده واگذاری ، برند فروشی مواد لبنی ، برند آماده ، اداره برند تجاری ، برند فروشی لبنیات ، برند تجاری آماده جهت تهیه برند ، ثبت برند با مجموعه الوبرند در ارتباط باشید

 متمایز نمودن محصولات شرکت از سایر رقبا از ثبت برند برای دریافت وام نیز می توان بهره برد. ثبت برند برای سهام داران، ایجاد ارزش افزوده سهام نموده و سبب افزایش درآمد شرکت می گردد. ثبت برند از اجزای ضروری برای موافقت نامه های اعطای نمایندگی می ‌باشد. برای شرکت ایجاد شهرت نموده و مناسب برای بازاریابی می باشد.

داشتن نام تجاری سبب می گردد فروش کالاها و یا خدمات شما چند برابر شده و در افزایش سود شما تاثیر گذار خواهد بود. یک برند خوب می تواند در شهرهای مختلف شعبه های زیادی را تاسیس نموده و طرفداران زیادی برای دریافت نمایندگی داشته باشد.

داشتن برند یا سند ثبت نام تجاری باعث می شود هیچ کسی نتواند از نام شما کپی برداری نماید.

بازریابی محصول با ثبت برند

هنگامی که یک نام تجاری یا برند برای خود داشته باشید. به مشتری این امکان را می دهید که محصول شما را بشناسد. به دیگران معرفی کند و در نهایت سود مالی بیشتری را برای مجموعه شما به دنبال خواهد داشت.

شروع یک فعالیت تجاری به این هدف است که سود مالی بیشتری نصیب شما شود. از این رو نباید از انتخاب نام تجاری و برند که باعث افزایش سود مالی می شود، به آسانی گذشت.

البته انتخاب نام تجاری و برند مزیت دیگری هم برای شما به دنبال خواهد داشت. در صورتی که یک نام مناسب داشته باشید. الوبرند مرکز خرید و فروش برند اماده ، فروش برند مواد غذایی ، خرید برند مواد غذایی ، ثبت برند تجاری مواد غذایی ، ثبت برند شوینده ، ثبت برند تضمینی ، برند فروشی اماده واگذاری ، برند فروشی مواد لبنی ، برند آماده ، اداره برند تجاری ، برند فروشی لبنیات ، برند تجاری آماده جهت تهیه برند ، ثبت برند با مجموعه الوبرند در ارتباط باشید به مشتری های خود این اجازه را می دهید که شما را به یاد داشته باشند. تصور کنید که شخصی از کیفیت چای شما رضایت داشته باشد. با چه نامی باید چای شما را به یاد داشته باشد؟

توجه داشته باشید که شما برای ماندگاری در بازار به مشتری های ثابتی هم نیاز دارید. زمانی مشتری های ثابتی خواهید داشت که یک نام برای خود داشته باشید.

نحوه ثبت برند

خوب در این قسمت به شما به زبان ساده نحوه ثبت برند را توضیح می دهیم. ببینید شما ابتدا باید استراتژی بازاریابی مشخصی داشته باشید. اگر با کلی زحمت صاحب نام تجاری با ارزشی شده اید خوب حتما باید آن را ثبت کنید وگرنه قطعا آن را از دست می دهید.

پس زمانی که اسم برندتان مشخص شد ابتدا استعلام قابل ثبت بودن آن را بررسی کنید. در صورتی که قابل ثبت بود باید مدارک لازم را که توضیح داده ایم را آماده کنید. بعد از آماده سازی به صورت آنلاین درخواست ثبت برند خود را ثبت کنید.

خوب تا اینجا بیشتر کار انجام شده و باید منتظر بمانید تا نتیجه کارشناسی و نظر کارشناس مشخص شود. بعد از 30 الی 40 روز نتیجه نظر کارشناس در کارتابل اکانت شما نشان داده می شود.

در صورت موافقت باید روزنامه اول آن را که 30 روز زمان دارد پرداخت کنید. پس از انتشار روزنامه حدود یک ماه زمان داده می شود که کسی به به این برند معترض نباشد

بعد از اینکه این مرحله هم تمام شد باید روزنامه دوم شما پرداخت شود. پس از پرداخت روزنامه دوم که تا اینجا حدود 2 ماه گذشته است یک هفته هم زمان می برد که ثبت نهایی برند شما انجام شود.

ثبت برند چه کمکی به ما می کند؟

بعد از آن که در مطالب بالا به اهمیت داشتن یک برند اشاره کردیم. حال باید موضوع را کمی پیش ببریم و بگوییم که نه تنها باید یک برند یا نام تجاری برای خود داشته باشید. بلکه باید آن را ثبت کنید. اما باز هم این سوال پیش می آید که ثبت برند چه اهمیتی دارد. یعنی نمی توان یک نام تجاری یا همان برند را برای خود انتخاب کنیم. اما بدون آن که آن را ثبت کنیم به کار خود ادامه دهیم؟الوبرند مرکز خرید و فروش برند اماده ، فروش برند مواد غذایی ، خرید برند مواد غذایی ، ثبت برند تجاری مواد غذایی ، ثبت برند شوینده ، ثبت برند تضمینی ، برند فروشی اماده واگذاری ، برند فروشی مواد لبنی ، برند آماده ، اداره برند تجاری ، برند فروشی لبنیات ، برند تجاری آماده جهت تهیه برند ، ثبت برند با مجموعه الوبرند در ارتباط باشید

برای این که اهمیت ثبت برند را به خوبی درک کنید. از همان مثال برند چای استفاده می کنیم. به عنوان مثال تصور کنید که نام خاصی را برای محصول خود انتخاب کرده اید و آن را بر روی بسته بندی ها چاب کرده اید. از این به بعد مشتری های شما برای آن که چای های شما را تهیه کنند به نام آن توجه می کنند.

1) از سوء استفاده رقبا جلوگیری می کند

خوب تا به این جا که هیچ مشکلی پیش نمی آید. اما تصور کنید که نام تجاری خود را ثبت نکرده اید و شخص دیگری که در ارائه چای در بازار رقیب شما به حساب می آید از این موضوع اطلاع پیدا می کند. در این حالت این شخص به سادگی می تواند محصولات خود را با نام تجاری شما به فروش برساند.

این موضوع می تواند مشکلات بسیاری را برای شما به دنبال داشته باشد که به تعدادی از آن اشاره خواهیم کرد. در ابتدا درصدی از سود مالی شما کاهش پیدا می کند. زیرا خواه یا ناخواه تعدادی از مشتری های شما به سمت نام مشابه کشیده می شوند و آن را خریداری می کنند. همین موضوع سود مالی شما را کاهش می دهد.

حال تصور کنید که کیفیت چای رقیب شما به اندازه کیفیت چای شما مرغوب نباشد. در این حالت مشتری نسبت به کیفیت محصول شما هم بی اعتماد خواهد بود. زیرا او نمی داند که این محصول شرکت دیگری است و به دلیل نام مشابه آن را خریداری کرده است.الوبرند مرکز خرید و فروش برند اماده ، فروش برند مواد غذایی ، خرید برند مواد غذایی ، ثبت برند تجاری مواد غذایی ، ثبت برند شوینده ، ثبت برند تضمینی ، برند فروشی اماده واگذاری ، برند فروشی مواد لبنی ، برند آماده ، اداره برند تجاری ، برند فروشی لبنیات ، برند تجاری آماده جهت تهیه برند ، ثبت برند با مجموعه الوبرند در ارتباط باشید

به همین دلیل دیگر رغبتی به خرید محصول شما نخواهند داشت و این موضوع باعث می شود که وجه کاری شما خراب شده و باز هم سود مالی شرکت کاهش داشته باشد.

2) از نام تجاری محصول شما مراقبت می کند

حال باید بگوییم که با اقدامی ساده و تیزهوشانه می توانید از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری کنید. هنگامی که یک نام تجاری یا برند برای محصول خود انتخاب می کنید، در اداره مالکیت معنوی باید برند را به نام خود به ثبت برسانید.

همانطور که در مطالب بالا به این موضوع به طور کامل اشاره کردیم، ثبت یک برند می تواند به صورت حقیقی یا حقوقی باید که هر یک از این موارد مدارک و مراحل خاص خود را دارند.

با ثبت برند دیگر آسوده خواهید بود که شخصی یا شرکت دیگری از نام تجاری یا برند شما به نفع خود استفاده نمی کنید و در صورتی هم این اتفاق رخ دهد، به سادگی می توانید از طریق مراجع قضایی اقدام کنید.

در چنین حالتی دیگر مشکلات گفته شده در بالا برای شما به وجود نمی آید و این موضوع اهمیت بسیار بالایی خواهد داشت. با توجه به این مطالب به سادگی می توان به اهمیت ثبت برند پی برد. اما باید بگوییم که باز هم ابهاماتی در رابطه با ثبت یک برند وجود دارد که در ادامه به آن می پردازیم.الوبرند مرکز خرید و فروش برند اماده ، فروش برند مواد غذایی ، خرید برند مواد غذایی ، ثبت برند تجاری مواد غذایی ، ثبت برند شوینده ، ثبت برند تضمینی ، برند فروشی اماده واگذاری ، برند فروشی مواد لبنی ، برند آماده ، اداره برند تجاری ، برند فروشی لبنیات ، برند تجاری آماده جهت تهیه برند ، ثبت برند با مجموعه الوبرند در ارتباط باشید

هزینه های ثبت برند چقد راست؟

هزینه ثبت برند در فرآیند رونق دهی به کسب و کار اهمیت زیادی دارد. در بازار فعلی برند اهمیت بسیار خاصی پیدا کرده است. بسیاری از افراد به دنبال این هستند که با داشتن یک برند کسب و کار خود را رونق ببخشند. در این راستا مخصوصا اطلاع از هزینه ثبت برند در تهران هم اهمیت بالایی دارد.

از دیگر ابهاماتی که در رابطه با ثبت یک نام تجاری یا برند وجود دارد. مربوط به هزینه ای است که برای انجام این کار پرداخت خواهد شد. نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که برای ثبت یک برند نمی توان هزینه ثابت و دقیقی را در نظر گرفت. زیرا این هزینه با توجه به عواملی مشخص می شود که برای هر کسی با دیگری تفاوت هایی دارد. از این رو در ادامه عوامل موثر بر هزینه های ثبت برند را به طور کامل شرح خواهیم داد.

1) هزینه ثبت اظهارنامه

برای ثبت یک برند در ابتدا باید اظهارنامه ثبت کنید و این موضوع هم هزینه های خاصی را به دنبال خواهد داشت. هزینه ثبت اظهارنامه به ازای هر طبقه 24 هزارتومان است، البته اگر برند شما حقوقی باشد، این هزینه به 48 هزار تومان افزایش پیدا می کند.

2) هزینه آگهی روزنامه

با توجه به روزنامه انتخاب شده و… این هزینه هم تفاوت خواهد کرد. اندازه قلم، اندازه کادر و حتی رنگ آگهی بر روی هزینه آن تاثیر می گذارد. کمترین مبلغ برای ثبت یک آگهی در روزنامه کثیرالانتشار 154 هزار تومان می باشد.الوبرند مرکز خرید و فروش برند اماده ، فروش برند مواد غذایی ، خرید برند مواد غذایی ، ثبت برند تجاری مواد غذایی ، ثبت برند شوینده ، ثبت برند تضمینی ، برند فروشی اماده واگذاری ، برند فروشی مواد لبنی ، برند آماده ، اداره برند تجاری ، برند فروشی لبنیات ، برند تجاری آماده جهت تهیه برند ، ثبت برند با مجموعه الوبرند در ارتباط باشید

3) هزینه حق الثبت برند

در هنگام ثبت یک برند، هزینه ای هم به اداره مالکیت معنوی پرداخت خواهید کرد که حق الثبت نامیده می شود. این هزینه متناسب با نوع برند شما و همچنین تعداد طبقات آن برند مشخص می شود. برای برندهای حقیقی مبلغ حق الثبت 120 هزارتومان است. در حالی که برای ثبت برند حقوقی این مبلغ 240 هزار تومان خواهد بود. این در حالی است که برای طبقات اضافی هم باید حق الثبت بیشتری بپردازید. برای ثبت برند حقیقی این مبلغ ده هزار تومان و برای برند حقوقی 20 هزار تومان می باشد.

4) هزینه آگهی در روزنامه رسمی

در هنگام انتشار آگهی در روزنامه رسمی هم مبلغ دیگری را باید بپردازید. توجه داشته باشید که در ایران فقط یک روزنامه رسمی وجود دارد و همین موضوع باعث می شود که نوع روزنامه دیگر تاثیری در تعیین هزینه ها نداشته باشد. اما باز هم به هر حال اندازه قلم، اندازه کادر و… هم چنان بر روی این هزینه تاثیر می گذارند.

با توجه به مطالب بالا به خوبی می توان به این موضوع پی برد که برای ثبت یک برند یا نام تجاری باید چه هزینه ای صرف کرد. البته توجه داشته باشید که مزیت های مالی ثبت نام تجاری یا برند به حدی بالا است که ارزش این هزینه ها را خواهد داشت. پس به شما توصیه می کنیم که اگر در بازار کسب و کاری دارید.

چرا باید انواع برند را بشناسیم؟

دلیل واضح است. برندینگ موفق یعنی تبلیغات موثر و خلق تصویر محبوب و جذاب در بازار هدف. بنابراین با توجه به اینکه هر نوع برند مسیر منحصر به فرد خود را دارد، نیاز به دسته‌بندی دقیق ذهنی داریم. پس با ما همراه باشید تا انواع برند را بررسی کنیم.

1. برند خدمات یا Service Brand

برند خدمات با برند محصول تشابه دارد اما به دلیل ناملموس بودن خدمت نیازمند تامل بیشتری است. خدمات چهار ویژگی دارند که با هم مرور می‌کنیم:

    اول اینکه خدمات ناملموس هستند و مثل یک کالا شکل و فیزیک ندارند و به شدت وابسته به ارزش ادراکی مشتری هستند.

    دوم اینکه خدمات قابل ذخیره‌سازی نیستند و در لحظه مصرف می‌شوند. مثلا خدمتی مثل اجرای کمپین تبلیغاتی یکبار اجرا می‌شود.

    سوم اینکه خدمات از ارائه دهنده خدمت تجزیه ناپذیر و وابسته به ارائه دهنده آن است. مثلا ارسال یک کالا توسط چند پیک مختلف تفاوتی در کالا ایجاد نمی‌کند؛ اما خلق یک اثر هنری مثل نقاشی وابسته به نقاش آن اثر است.الوبرند مرکز خرید و فروش برند اماده ، فروش برند مواد غذایی ، خرید برند مواد غذایی ، ثبت برند تجاری مواد غذایی ، ثبت برند شوینده ، ثبت برند تضمینی ، برند فروشی اماده واگذاری ، برند فروشی مواد لبنی ، برند آماده ، اداره برند تجاری ، برند فروشی لبنیات ، برند تجاری آماده جهت تهیه برند ، ثبت برند با مجموعه الوبرند در ارتباط باشید

    چهارم آنکه خدمات ناهمسان هستند. این بدین مفهوم است که کیفیت هر خدمت در زمان‌های متفاوت، یکسان نیست. مثلا یک تعمیرکار اگر روزی ۱۰۰ محصول تعمیر کند، قطعیتی وجود ندارد که هر ۱۰۰ قطعه را با یک کیفیت تعمیر کرده و از طرفی هر روزش هم مشابه روز دیگر نیست.

2. پرسنال برند (برند شخصی) یا Personal Brand

برندهای شخصی یا پرسنال برندها نوع دیگری از برندها هستند که در عصر حاضر و از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهرت‌ قابل توجهی رسیدند. همانطور که از اسمشان پیداست برندهای شخصی محصول برندسازی بر اساس خدمات و محصولات یک شخص است. این شخص ارزش پیشنهادی به بازار ارائه می‌کند و تلاش می‌کند شهرت و محبوبیتش را افزایش دهد تا مشتریانش زیاد شوند. دقت داشته باشید که پرسنال برندینگ متعلق به فضای کسب و کار است. فوتبالیست، هنرپیشه، خواننده و … Celebrity و یا Influencer محسوب می‌شوند و برند شخصی یک انسان است که در حال برندسازی حرفه‌ای برای کسب و کارش است. کسب و کاری که اساسش بر ارزش پیشنهادی یک شخص بنا شده است.الوبرند مرکز خرید و فروش برند اماده ، فروش برند مواد غذایی ، خرید برند مواد غذایی ، ثبت برند تجاری مواد غذایی ، ثبت برند شوینده ، ثبت برند تضمینی ، برند فروشی اماده واگذاری ، برند فروشی مواد لبنی ، برند آماده ، اداره برند تجاری ، برند فروشی لبنیات ، برند تجاری آماده جهت تهیه برند ، ثبت برند با مجموعه الوبرند در ارتباط باشید

به اینستاگرام سر بزنید و ببینید پرسنال برندها چگونه بر جامعه هدفشان تاثیرگذار هستند. دکتر علیرضا شیری در حوزه روانشناسی، علی حاجی محمدی در حوزه آموزش طراحی سایت وردپرس، علیرضا سخنوران در زمینه آموزش سخنوری و ارتباطات و محمدرضا شعبانعلی در حوزه آموزش آنلاین و مذاکره مثالی از پرسنال برندها هستند. ما در مقاله پرسنال برندینگ چیست در مورد تکنیک‌ها و فرمول‌ها صحبت کردیم.

3. برند محصول یا Product Brand

یکی از قدیمی‌ترین انواع برند شاید همین پروداکت برند یا برند محصول باشد. این نوع برندینگ حتی در بازار سنتی هم دیده می‌شود. سوهان حاج عباس و پسران نمادی از برند محصول است. زعفران توکلی، آجیل تواضع و چرم درسا همگی مثالی از برند محصول هستند.

در حوزه برند محصول عموما کالاها شبیه هم هستند اما برند تلاش می‌کند تا ادراک خاصی در فرد ایجاد کند تا بتواند تمایز محصول را نمایان کند. برند محصول باید از خلق کالا به خلق تجربه مهاجرت کند و اینگونه می‌شود که استارباکس یک لیوان قهوه را چند برابر یک لیوان قهوه که آب و قهوه آن جداگانه تهیه شده، به فروش می‌رساند.الوبرند مرکز خرید و فروش برند اماده ، فروش برند مواد غذایی ، خرید برند مواد غذایی ، ثبت برند تجاری مواد غذایی ، ثبت برند شوینده ، ثبت برند تضمینی ، برند فروشی اماده واگذاری ، برند فروشی مواد لبنی ، برند آماده ، اداره برند تجاری ، برند فروشی لبنیات ، برند تجاری آماده جهت تهیه برند ، ثبت برند با مجموعه الوبرند در ارتباط باشید

4. برند هدفگرا یا Activist Brand

این برند بر یک هدف خاص متمرکز است و به قول سایمون سینک با چرا آغاز کرده است. مثلا کفش TOMS برای کودکان بی بضاعت کفش تهیه می‌کند. بنیاد قلمچی نیز هدفش این است که هیچ دانش‌آموزی به دلیل فقر از درس خواندن باز نماند. محرک حرکت چنین برندی، یک هدف ایده‌آل و احتمالا در خدمت جامعه است. برند body shop نیز قابل ذکر است که تمرکز بر علیه خشونت دارد. همچنین برندی مثل زارا هدفش افزایش سرعت در دنیای فشن است.

5. برند مردم نهاد یا NGO Brand

برند مردم نهاد NGO که در فارسی معادل‌هایی چون سازمان عمومی‌غیردولتی یا سَمَن (سازمان مردم نهاد) گفته می‌شود، ساختاری غیر دولتی و واسطی میان مردم و دولت جهت امور خیرخواهانه در یک جامعه است.

این برندها چابکی و پتانسیل اجرایی بالایی به دلیل استقلال از فرایندهای اداری دولتی و حمایت اجتماعی مردم دارند. در ادامه لیست برخی برندهای ایرانی این حوزه آمده است:

    خیریه محک

    خیریه رعد

    خیریه شمس

    خیریه نیلوفر باغ آبی

    خیریه ترنم

6. برند دولتی یا Public Brand

این عبارت بعضا برند عمومی هم ترجمه شده که ترجمه دقیقی نیست. برند دولتی به مفهوم استنباط مردم از دولت است. آنچه مردم در مورد دولتشان تصور می‌کنند و جایگاه‌یابی برند دولت در ذهن مردم را نشان می‌دهد. دولت‌ها فعالیت‌های تبلیغاتی و بازاریابی برای جامعه هدف (که مردم کشور هستند) در نظر می‌گیرند اما این نوع بازاریابی عموما مرتبط به فعالیت‌های اجتماعی است.

برند دولتی اگر قوی باشد، کمپین‌های دولت نیز موفق‌تر می‌شود. برای مثال زمانی که دولت بر اصلاح الگوی مصرف آب متمرکز است و تبلیغاتی در راستای کاهش مصرف بی رویه دارد، اگر برندسازی دولت قوی باشد، پیام به راحتی به مخاطب می‌رسد و موفقیت کمپین را تضمین می‌کند.الوبرند مرکز خرید و فروش برند اماده ، فروش برند مواد غذایی ، خرید برند مواد غذایی ، ثبت برند تجاری مواد غذایی ، ثبت برند شوینده ، ثبت برند تضمینی ، برند فروشی اماده واگذاری ، برند فروشی مواد لبنی ، برند آماده ، اداره برند تجاری ، برند فروشی لبنیات ، برند تجاری آماده جهت تهیه برند ، ثبت برند با مجموعه الوبرند در ارتباط باشید

7. برند لوکس یا Luxury Brand

برند لوکس از پدیده‌های نادر در ایران است. لوکس بودن به مفهوم صرفا گران بودن نیست اما برند لوکس قطعا گران است. این برندها بخش کوچک و ثروتمند جامعه را هدف می‌گیرند. فعالیت تبلیغاتی فراگیر ندارند و برایشان تعداد زیاد مشتری اهمیت ندارد. عموما تولید محصولشان محدود است و رویه تولیدشان هم با تولید انبوه متفاوت است. برخی از برندهای لوکس دنیا به شرح زیر هستند:الوبرند مرکز خرید و فروش برند اماده ، فروش برند مواد غذایی ، خرید برند مواد غذایی ، ثبت برند تجاری مواد غذایی ، ثبت برند شوینده ، ثبت برند تضمینی ، برند فروشی اماده واگذاری ، برند فروشی مواد لبنی ، برند آماده ، اداره برند تجاری ، برند فروشی لبنیات ، برند تجاری آماده جهت تهیه برند ، ثبت برند با مجموعه الوبرند در ارتباط باشید

    پورشه

    بربری

    کارتیر

    شنل

    مرسدس بنز

    فندی

    گوچی

    تسلا

    رولکس

    جگوار

    لویی ویتون

    هرمس

8. برند  مقرون به صرفه (برند ارزش) یا Value Brand

این نوع برند، نقطه مقابل برند لوکس است.  تمرکز Value Brand بر خلق ارزش با کمترین هزینه برای مشتری است. چنین برندی، رهبری هزینه یا مدیریت هزینه را مدنظر قرار می‌دهد تا بتواند با حاشیه سود پایین محصولش را به مشتریان عرضه کند. نرم‌افزار حسابداری هلو یا ساعت سواچ از برندهای مقرون به صرفه هستند.الوبرند مرکز خرید و فروش برند اماده ، فروش برند مواد غذایی ، خرید برند مواد غذایی ، ثبت برند تجاری مواد غذایی ، ثبت برند شوینده ، ثبت برند تضمینی ، برند فروشی اماده واگذاری ، برند فروشی مواد لبنی ، برند آماده ، اداره برند تجاری ، برند فروشی لبنیات ، برند تجاری آماده جهت تهیه برند ، ثبت برند با مجموعه الوبرند در ارتباط باشید

9. برند نوآور یا Innovative Brand

هرجا سخن از نوآوری باشد، نام Apple می‌درخشد. در واقع هر برندی که در حوزه تکنولوژی فعالیت کند، نیاز است بر نوآوری تمرکز ویژه‌ای داشته باشد. اولویت اول برندهای نوآور، ارائه نوآوری به مخاطب است. برندهای نوآور با تکنولوژی پیشرفته (Cutting Edge) در ارتباط هستند و بر خلق راهکار جدید و بدیع متمرکز هستند. این برندها مبلغ بزرگی از بودجه‌شان به تحقیق و توسعه تخصیص می‌یابد. نتیجه آنکه بهای تمام شده محصولشان بالا می‌رود. مثال از Innovative Brandها موارد زیر است:

    اپل

    مایکروسافت

    آمازون

    گوگل

    اینتل

    سامسونگ

    هوآوی

    شیائومی

    فیسبوک

    ال جی

10. برند گروهی یا Group Brand

برند گروهی به نوعی از برند گفته می‌شود که متشکل از چند برند با همپوشانی ارزش پیشنهادی و تشابه فعالیت زیر سایه یک برند بزرگ است. اگر اعضای یک برند بزرگ خودشان برندهای کوچک و مشابه باشند، به برند بزرگ برند گروهی گفته می‌شود.الوبرند مرکز خرید و فروش برند اماده ، فروش برند مواد غذایی ، خرید برند مواد غذایی ، ثبت برند تجاری مواد غذایی ، ثبت برند شوینده ، ثبت برند تضمینی ، برند فروشی اماده واگذاری ، برند فروشی مواد لبنی ، برند آماده ، اداره برند تجاری ، برند فروشی لبنیات ، برند تجاری آماده جهت تهیه برند ، ثبت برند با مجموعه الوبرند در ارتباط باشید برای مثال Oprah Winfrey Network یا به اختصار OWN شبکه‌ای تلویزیونی از برنامه‌های متعدد و تحت برند Oprah Winfrey است.

11. برند جغرافیایی (برند ناحیه‌ای) یا Geographic Brand

این نوع برندینگ مرتبط به برندسازی برای یک ناحیه جغرافیایی خاص است. برندینگ کشوری، استانی و شهری زیرمجموعه‌ای از برندینگ جغرافیایی هستند. البته یک ناحیه خاص شهر یا یک منطقه نیز می‌تواند زیرمجموعه برندینگ جغرافیایی باشد. الوبرند مرکز خرید و فروش برند اماده ، فروش برند مواد غذایی ، خرید برند مواد غذایی ، ثبت برند تجاری مواد غذایی ، ثبت برند شوینده ، ثبت برند تضمینی ، برند فروشی اماده واگذاری ، برند فروشی مواد لبنی ، برند آماده ، اداره برند تجاری ، برند فروشی لبنیات ، برند تجاری آماده جهت تهیه برند ، ثبت برند با مجموعه الوبرند در ارتباط باشید معمولا این نوع برندینگ در کشور ما توسط دولت عملیاتی می‌شود و متمرکز بر تبلیغ جاذبه‌های توریستی یک منطقه است تا افراد با مراجعه به آن بخش، درآمدزایی کنند.

12. برند اینترنتی یا E-Brand

این برندها محصول توسعه فضای آنلاین و وب هستند. برندی مثل دیجیکالا در ایران یا آمازون در جهان نمونه برند اینترنتی هستند که بستر تعاملی این برندها فضای آنلاین است. البته در دنیای حاضر بیشتر برندها در فضای آنلاین حضور دارند اما به طور خاص E-Brand بر بستر اینترنت و دنیای وب شکل می‌گیرد.

13. برند سازمانی یا Organization Brand

برند سازمانی مرتبط به تصویر و ادراک جامعه هدف نسبت به سازمان است. شاید تصور کنید که با Product Brand  یا Service Brand تفاوتی ندارند اما تحقیقات نشان داده که این دو با یکدیگر متفاوت هستند.به برندی مثل فامیلا فکر کنید.الوبرند مرکز خرید و فروش برند اماده ، فروش برند مواد غذایی ، خرید برند مواد غذایی ، ثبت برند تجاری مواد غذایی ، ثبت برند شوینده ، ثبت برند تضمینی ، برند فروشی اماده واگذاری ، برند فروشی مواد لبنی ، برند آماده ، اداره برند تجاری ، برند فروشی لبنیات ، برند تجاری آماده جهت تهیه برند ، ثبت برند با مجموعه الوبرند در ارتباط باشید این برند از برندهای زیرمجموعه گلرنگ است اما آیا تصویر برند فامیلا با گلرنگ یکسان است؟ برند سازمانی یک تصویر کلی از سازمان، پرسنال برندهای سازمان، سبد محصولی و سابقه سازمان در بازار است.

14. برند سلبریتی یا Celebrity Brand

گفتیم که دنیای برندینگ و برندسازی جدا از دنیای سلبریتی‌هاست. اما چه می‌شود که اگر یک سلبریتی وارد فضای کسب و کار شود؟ این اتفاق رایج است و چهره سلبریتی‌ها بر تصویر برند موثر است. فقط کافیست سلبریتی اشاره کند که از محصولی خاص استفاده می‌کند. به سادگی فروش محصول بالا می‌رود (به شرط آنکه مسیر صحیح آن طی شود). سفیر برند محصول برند سلبریتی است. البته ممکن است فعالیت سلبریتی مرتبط به یک فعالیت خیرخواهانه باشد. مثلا لئوناردو دی کاپریو سفیر صلح سازمان ملل بوده است و فعالیت قابل توجهی در حوزه آگاهی از گرمایش زمین و حفاظت از محیط زیست داشته است.

15. برند عام یا Generic Brand

این نوع برند در واقع برندی با حداقل تبلیغات است. در بازار برای این برند عبارت فله‌ای هم استفاده می‌شود. چنین برندهایی معمولا جایگاه‌یابی ندارند و برایشان بازاریابی خاصی نمی‌شود.  چند نوع برند عام داریم که به شرح زیر است:

    برندهایی که زمانی حق اختراع داشتند و در انحصار سازمان خاص بودند اما اکنون در انحصار نیستند و در بازار وجود دارند. بسیاری از محصولات دارویی که توسط تعداد زیادی از تولیدکنندگان، تولید می‌شود (اسید فولیک و ایبروفن) از این دسته هستند.

    دسته دیگر، برندهایی که تبدیل به محصول عام بازار می‌شوند مانند هلو که در بازار نرم‌افزار حسابداری معادل نرم‌افزار حسابداری است.الوبرند مرکز خرید و فروش برند اماده ، فروش برند مواد غذایی ، خرید برند مواد غذایی ، ثبت برند تجاری مواد غذایی ، ثبت برند شوینده ، ثبت برند تضمینی ، برند فروشی اماده واگذاری ، برند فروشی مواد لبنی ، برند آماده ، اداره برند تجاری ، برند فروشی لبنیات ، برند تجاری آماده جهت تهیه برند ، ثبت برند با مجموعه الوبرند در ارتباط باشید

عموما این برندها مزیت محصولی ندارند و مزیت اصلی‌شان قیمت پایین‌تر نسبت به رقبا است. بعضا این محصولات (برندها) را نمی‌توان چندان توسعه داد و توسعه‌شان صرفا به تغییرات در بسته‌بندی یا نام محصول محدود می‌شود.

16. برند لیبل خصوصی یا Private Label Brand

برندهای لیبل خصوصی یا به اختصار برند خصوصی در واقع تولیدکننده‌اش برند یا محصول را به توزیع‌کننده می‌فروشد و توزیع‌کننده محصول را با برند خود در بازار می‌فروشد. برای مثال یک شرکت ارائه‌دهنده برنج یا چای، از برندهای لیبل خصوصی خرید می‌کند و با بسته‌بندی و برند خودشان محصول را در بازار ارائه می‌کنند. لیبل‌های خصوصی در صنایع غذایی به وفور دیده می‌شوند. برای مثال محصولات والمارت لیبل خصوصی است. بدین مفهوم که شرکت دیگری تولید می‌کند و به والمارت می‌فروشد. والمارت آن را با برند خود به بازار عرضه می‌کند.

17. برند لیبل سفید یا White Label Brand

برندهای لیبل سفید مشابه برندهای لیبل خصوصی هستند اما یک تفاوت جالب توجه دارند. برند لیبل خصوصی صرفا برای یک برند تولید می‌کند درحالی که لیبل سفیدها برای چند توزیع‌کننده تولید می‌کنند و در انحصار برند خاصی نیستند. قرص‌های ادویل و ایبروفن از نمونه‌های لیبل سفید محسوب می‌شوند که با برندهای دارویی متفاوتی در بازار حضور دارند.

18. برند کارفرما یا Employer Brand

برند کارفرما مرتبط  به جذاب‌سازی برند در ذهن منابع انسانی سازمان است. اگر سازمان را به عنوان محصول بنگریم و افرادی که حاضر می‌شوند در آن سازمان کار کنند را به عنوان مشتری ببینیم که حاضر می‌شوند به سازمان خدماتی ارائه دهند، در آن صورت می‌توان بر برندینگ کارفرمای سازمان متمرکز بود و تلاش کرد تا سازمانی جذاب در ذهن پرسنل آن ساخت.

جذب و نگهداشت نیروی انسانی متخصص و با استعداد در سازما‌ن‌ها از چالش‌های اساسی است. سازمانی که بخواهد تبدیل به محل جذب بهترین‌ها باشد، باید به محلی جذاب برای بهترین‌ها تبدیل شود. در اینصورت است که احتمال موفقیت سازمان در برندینگ کارفرما افزایش می‌یابد.

19. برند اختلال‌گر یا Disruptive Brand

برند اختلال‌گر ، برهم زننده تعادل برندها است. وقتی تمامی کسب و کارها به حد تعادلی در ارائه ارزش به مشتری رسیدند، برند اختلال‌گر وارد می‌شود و با ارائه ارزش بیشتر به مشتری و به شکل جدید، استاندارد جدیدی برای مشتری تعریف می‌کند. ظهور اسنپ، دیوار، شیپور، علی‌بابا و دیجیکالا چنین ماهیتی داشت.

20. برند رویداد یا Event Brand

برندهای رویداد (چه آنلاین و چه حضوری) این روزها جایگاه ویژه‌ای در جوامع باز کرده‌اند. این برندها بر بستر رویداد هستند. نمونه خارجی آنها رویداد TED و نمونه‌های ایرانی آن شاید بتوان به رویدادهای DMTAK، DMWAY و گپوگفت‌های مالیاتی اشاره کرد.

21. برند جهانی یا Global Brand

برندهای جهانی متعلق به بیش از یک کشور هستند و معمولا هر جای جهان اگر محدودیتی وجود نداشته باشد، قابل رویت هستند.الوبرند مرکز خرید و فروش برند اماده ، فروش برند مواد غذایی ، خرید برند مواد غذایی ، ثبت برند تجاری مواد غذایی ، ثبت برند شوینده ، ثبت برند تضمینی ، برند فروشی اماده واگذاری ، برند فروشی مواد لبنی ، برند آماده ، اداره برند تجاری ، برند فروشی لبنیات ، برند تجاری آماده جهت تهیه برند ، ثبت برند با مجموعه الوبرند در ارتباط باشید این برندها تلاش بر ارائه خدمات و محصولات یکپارچه در سرتاسر جهان دارند و سعی می‌کنند تصویری یکپارچه از برند نمایش دهند. برندهایی مثل اپل، مایکروسافت، مک دونالدز، استارباکس، نایکی، بنز و … از نمونه‌های برند جهانی هستند. نکته جالب توجه این است که این برندها بعضا ناچار هستند تا در برخی مناطق متفاوت عمل کنند. برای مثال مک دونالدز که به همبرگرهایش معروف است، در هند ناچار به ارائه منو گیاهخواران است.

22. برند رسانه یا Media Brand

برندهای رسانه طیف متنوعی از جمله روزنامه، شبکه تلویزیونی یا حتی برنامه تلویزیونی را شامل می‌شوند.

23. برند چالشگر یا Challenger Brand

برند چالشگر نه رهبر بازار است و نه به دنبال گوشه کوچکی از بازار. این برند در رقابت با رهبر است و تلاش می‌کند با فعالیت‌های برندینگ سهم بازار رهبر را کم کند. البته اینطور نیست که برند دوم یا سوم بازار الزاما چالشگر باشند. چالش از جایی شروع می‌شود که برند بخواهد به شکاف‌ها و نقاط ضعف رهبر بازار حمله کند و جایگاه رهبر را متزلزل کند. در واقع چالشگر از خود می‌پرسد چه نیاز ارضانشده یا چه نارضایتی در بازار وجود دارد.الوبرند مرکز خرید و فروش برند اماده ، فروش برند مواد غذایی ، خرید برند مواد غذایی ، ثبت برند تجاری مواد غذایی ، ثبت برند شوینده ، ثبت برند تضمینی ، برند فروشی اماده واگذاری ، برند فروشی مواد لبنی ، برند آماده ، اداره برند تجاری ، برند فروشی لبنیات ، برند تجاری آماده جهت تهیه برند ، ثبت برند با مجموعه الوبرند در ارتباط باشید

بنابراین الزامی ندارد که چالشگر چندم بازار باشد. مسئله این است که رهبر را با طرز فکرش به چالش می‌کشد تا استاندارد جدیدی در بازار خلق کند و پایه‌های برند رهبر را در بازار سست کند. در ادامه به بررسی انواع چالشگرها می‌پردازیم:

    چاشگر مبلغ مذهبی یا Missionary

ماموریتش حل یک مسئله غیر منصفانه در جامعه است.

    چالشگر واقعی و انسانی یا Real and Human

به دنبال رابطه بهتر و تعامل بهتر است.

    چالشگر نسل بعد یا Next Generation

که بر تغییر یک صنعت  خلق نسل جدیدی از برندها متمرکز است و با حضورش در صنعت، مهره‌های قدیمی را به حاشیه می‌راند.

    چالشگر قهرمان مردم یا People’s Champion

تمرکزش بر ارائه خدمات به قشری از جامعه است که مورد کم لطفی رهبر بازار قرار گرفته بودند.

    زگر آگاهی‌بخش یا Enlightened Zagger

برندهایی هستند که مردم می‌گویند صبر کنید! نیازی به این همه امکانات و این همه تغییر و تحول نیست. این چالشگرها با تاکید بر سادگی، رقبای پیچیده را به چالش می‌کشند.

    دموکراتیک یا Democratiser

چالشگری است که محدودیت را بر هم می‌زند. محصول یا خدمتی که فقط مختص بخش خاصی از جامعه بود را در اختیار همگان می‌گذارد.الوبرند مرکز خرید و فروش برند اماده ، فروش برند مواد غذایی ، خرید برند مواد غذایی ، ثبت برند تجاری مواد غذایی ، ثبت برند شوینده ، ثبت برند تضمینی ، برند فروشی اماده واگذاری ، برند فروشی مواد لبنی ، برند آماده ، اداره برند تجاری ، برند فروشی لبنیات ، برند تجاری آماده جهت تهیه برند ، ثبت برند با مجموعه الوبرند در ارتباط باشید

    سرخود و بی‌ادب یا Irreverent Maverick

برندی فتنه‌انگیز است که با زیر سوال بردن رقیب و شاید تمسخر، رقیبو به چالش می‌کشه.

    زیردست عصبانی یا Feisty Underdog

این چالشگر از آنجا که تصور می‌کند خودش باید لیدر باشد (و به راحتی به این جایگاه نمی‌رسد)، راه چاره‌اش این است که به مخاطب این حس را بدهد که فقط خودش و رقیبش حضور دارند.

    اختلال‌گر هیجانی یا Dramatic Disruptor

این چالشگر‌ها با حضورشان و ارائه یک محصول یا خدمت به شدت حرفه‌ای‌تر در بازار، رهبر را به چالش می‌کشند.الوبرند مرکز خرید و فروش برند اماده ، فروش برند مواد غذایی ، خرید برند مواد غذایی ، ثبت برند تجاری مواد غذایی ، ثبت برند شوینده ، ثبت برند تضمینی ، برند فروشی اماده واگذاری ، برند فروشی مواد لبنی ، برند آماده ، اداره برند تجاری ، برند فروشی لبنیات ، برند تجاری آماده جهت تهیه برند ، ثبت برند با مجموعه الوبرند در ارتباط باشید

    قهرمان محلی یا Local Champion

این چالشگرها در مقابل برندهای کشوری یا بین‌المللی می‌ایستند. تاکیدشان بر درک بهتر فرهنگ و نیازهای بومی است.

24. برند دینی یا Cult Brand

برند دینی به برندی گفته می‌شود که جامعه هدف و مشتریانش نسبت به لیدر کوچکتر هستند اما ارتباط عمیق و عاطفی قابل توجهی با مخاطبانش دارد. معمولا این برندها سایر برندهای بازار به چالش میکشند اما نه از طریق چالش‌های غیر اخلاقی بلکه با تلاش در مسیر صحیح سعی می‌کنند سایر مهره‌ها را به چالش بکشند.

۲۵. برند سرمایه گذار یا Investor Brand

این برند هم مشابه برند کارفرما عمل می‌کند اما این بار مشتریانش به جای پرسنل و منابع انسانی، شرکت‌ها و استارت‌آپ‌ها هستند. شرکت‌های سرمایه‌گذاری در این حوزه می‌گنجند و تلاش می‌کنند به قدری سرمایه‌گذاری را برای ذی‌نفعانشان جذاب کنند تا هر شرکتی تلاش کند زیرمجموعه آنها قرار بگیرد.

چه اصولی را برای برند شدن در نظر بگیریم

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فرصت امروز ، برای برند شدن در ابتدا باید در دید مشتری به ایجاد نفوذ پرداخت یعنی  باید تصمیم افرادی که قصد خرید از محصول ما را ندارند، تغییر دهیم و مشتری را به خرید محصو

١- نامی که برای برند یا محصول مان انتخاب می کنیم، باید نامی منحصر به فرد و به یاد ماندنی تر باشد مثلا می توان نام خانوادگی را روی محصول قرار داد البته انتخاب نام خانوادگی برای برند هم منوط به این است که نامی مناسب و درخور بیان باشد و اثر گذاری مطلوب روی مشتریان داشته باشد.

در انتخاب نام برند دقت کنید که بنیاد و شالوده ارتباط با مشتری حفظ شود، به طوری که نام برند، مشتری را از فضای تجاری ما دور نکند.الوبرند مرکز خرید و فروش برند اماده ، فروش برند مواد غذایی ، خرید برند مواد غذایی ، ثبت برند تجاری مواد غذایی ، ثبت برند شوینده ، ثبت برند تضمینی ، برند فروشی اماده واگذاری ، برند فروشی مواد لبنی ، برند آماده ، اداره برند تجاری ، برند فروشی لبنیات ، برند تجاری آماده جهت تهیه برند ، ثبت برند با مجموعه الوبرند در ارتباط باشید

نامی برای برند انتخاب کنیم که همیشه در اذهان باقی بماند، قابلیت تلفظ برای همگان داشته باشد، از لحاظ صوت و معنی دلنشین باشد و اهداف ما در خصوص تولید و پخش محصول در واژه و نام برند مستتر باشد.

٢- انتخاب نشان تجاری یا لوگو از اهمیتی همانند نام برند برخوردار است که بسیار مهم و قابل توجه است. لوگوی خوب معرف یک محصول خوب است. انتخاب یک لوگوی خوب به ما کمک می کند که به مشتری بگوییم ما چه کسی هستیم و قرار است چه محصولی را به مشتری ارائه و چه نیازهایی را از او برطرفالوبرند مرکز خرید و فروش برند اماده ، فروش برند مواد غذایی ، خرید برند مواد غذایی ، ثبت برند تجاری مواد غذایی ، ثبت برند شوینده ، ثبت برند تضمینی ، برند فروشی اماده واگذاری ، برند فروشی مواد لبنی ، برند آماده ، اداره برند تجاری ، برند فروشی لبنیات ، برند تجاری آماده جهت تهیه برند ، ثبت برند با مجموعه الوبرند در ارتباط باشید   کنیم.

لوگو باید شفاف باشد یعنی وقتی مشتری لوگوی محصول ما را می بیند، باید برایش نیت و پیام ما از تولید محصول قابل فهم باشد.

لوگو باید به نحوی طراحی شود که اگر قرار است در رسانه های همگانی برای معرفی و تبلیغ بیشتر درج کنیم، قابلیت ایجاد در اندازه ها و ابعاد مختلف را داشته باشد.

٣- دیگر زمان این گذشته است که تولیدکنندگان محصولات خود را تولید کنند و هیچ توجهی به نظرات مصرف کنندگان و مخاطبان نداشته باشند. در عصر حاضر باید به برقراری روابط پایدار با مشتریان بیندیشید، نیازهای مشتریان را در حد توانایی و امکانات خود برآورده کنید، برای ایجاد ارتباطی موثر و دو سویه با مشتریان به ایجاد یک سایت اینترنتی یا کانال اقدام کنید و به راحتی  از نظرات مصرف کنندگان از طریق این سایت یا کانال مطلع شوید.

٤-صداقت را سرلوحه کارتان قرار دهید. در معرفی محصول و تبلیغات از اغراق بپرهیزید و به مشتری وعده هایی ندهید که خارج از توان تان است. اجازه دهید مشتری صداقت شما را ببیند و به شما اعتماد کند.

٥- از توجه به رقیبان غافل نشویم، رقیبان کارمان را شناسایی کنیم و موقعیت آنها را بسنجیم.الوبرند مرکز خرید و فروش برند اماده ، فروش برند مواد غذایی ، خرید برند مواد غذایی ، ثبت برند تجاری مواد غذایی ، ثبت برند شوینده ، ثبت برند تضمینی ، برند فروشی اماده واگذاری ، برند فروشی مواد لبنی ، برند آماده ، اداره برند تجاری ، برند فروشی لبنیات ، برند تجاری آماده جهت تهیه برند ، ثبت برند با مجموعه الوبرند در ارتباط باشید

گاهی لازم است برای برد و پیشرفت بیشتر با رقیبان از موضع قدرت و مقابله حذر کنیم و به همکاری با آنها بپردازیم و این مختص زمانی است که وضعیت موجود بازار به نفع ما نیست.

٦- شناخت مشتریان هم بسیار حائز اهمیت است. هر گروه از مشتریان ممکن است شرایط، ویژگی ها و طرز تفکر خاصی داشته باشند که باید نحوه عرضه محصول مان برای هر یک از این گروه ها اختصاصی باشد.

٧- بسته بندی محصول بسیار مهم است. بسته بندی با توجه به هریک از گروه های مصرف کننده و نیز زمان مناسبتی استفاده از محصول باید متغیر و متفاوت باشد.

مزیت های برندسازی چیست؟

اگر یک شرکت یا کارخانه برای نشان تجاری خود بتواند برندسازی انجام دهد و برند شرکت در ذهن مردم و مخاطبان ماندگار شود، مزیت های فراوانی خواهد داشت. مهم ترین آن این است که شرکت مشتریان وفادار خود را پیدا می کند و همین مشتریان برای شرکت نماد تبلیغات خواهند شد.

 6مزیت عمده برند سازی

1 – تایید و افزایش اعتبار شرکت به طوری که داشتن یک نام تجاری که برند سازی شده، خود دلیل اعتبار برای شرکت است.

2- برند باعث تایید بیشتر توسط مشتریان خواهد شد و فروش بیشتر محصولات را در برخواهد داشت.

3 – افزایش تعداد مشتریان وفادار

4 – یک برند قوی، پتانسیل بازگشت مشتریان ناراضی را خواهد داشت

5 – باعث ایجاد شناخت در بین مشتریان شده و ارتباط حتی عاطفی بین شرکت و محصولات با مشتریان برقرار خواهد شدالوبرند مرکز خرید و فروش برند اماده ، فروش برند مواد غذایی ، خرید برند مواد غذایی ، ثبت برند تجاری مواد غذایی ، ثبت برند شوینده ، ثبت برند تضمینی ، برند فروشی اماده واگذاری ، برند فروشی مواد لبنی ، برند آماده ، اداره برند تجاری ، برند فروشی لبنیات ، برند تجاری آماده جهت تهیه برند ، ثبت برند با مجموعه الوبرند در ارتباط باشید

6 – پیام و شعار شرکت به خوبی در بین مخاطبان انتقال خواهد یافت.

ویژگی های یک برند موفق

با وجود فضای رقابتی که بین شرکت ها و صنعت های مختلف است، داشتن یک برند موفق و نمونه بیش از هر چیزی مورد توجه کارفرمایان است. الوبرند مرکز خرید و فروش برند اماده ، فروش برند مواد غذایی ، خرید برند مواد غذایی ، ثبت برند تجاری مواد غذایی ، ثبت برند شوینده ، ثبت برند تضمینی ، برند فروشی اماده واگذاری ، برند فروشی مواد لبنی ، برند آماده ، اداره برند تجاری ، برند فروشی لبنیات ، برند تجاری آماده جهت تهیه برند ، ثبت برند با مجموعه الوبرند در ارتباط باشید هر شرکتی از استراتژی های خاص خود برای رسیدن به موفقیت استفاده می کند.

کیفیت محصولات و خدمات برای داشتن یک برند خوب لازم است. برند نام یک محصول، خدمات، ایده و… را برای مصرف کنندگان تداعی می کند. برندی که بتواند نیاز مصرف کنندگان را برآورده کند یک برند موفق خواهد بود.

ویژگی های کلی که مخصوص یک برند موفق است، شامل موارد زیر است:

1 – شناخت مصرف کنندگان

2 – منحصر به فرد بودن

3 – انگیزه و اشتیاق

4 – ثبات و پایداری

5 – ایجاد فضای رقابتی

6 – شناخته شدن

7 – مدیریت صحیح

1 – شناخت مصرف کنندگان

یک برند خوب از مصرف کنندگان و بازار هدف شناخت کافی دارد و نحوه ارتباط با مصرف کنندگان و شناخت آنها را می داند. هر برندی یکسری مشتریان دائمی و همیشگی دارد، بنابراین حفظ و نگهداری این مشتریان هم از دیگر اهداف برندهای موفق است. تلاش برای شناخت مصرف کننده و برطرف کردن نیازهای آنها در تولید یک محصول خوب از ویژگی های یک برند موفق است.

2 – منحصر به فرد بودن

داشتن یک برند یعنی ایجاد یک نام تجاری منحصر به فرد و متفاوت از دیگر برندها مثلا برند اپل یک برند شناخته شدهالوبرند مرکز خرید و فروش برند اماده ، فروش برند مواد غذایی ، خرید برند مواد غذایی ، ثبت برند تجاری مواد غذایی ، ثبت برند شوینده ، ثبت برند تضمینی ، برند فروشی اماده واگذاری ، برند فروشی مواد لبنی ، برند آماده ، اداره برند تجاری ، برند فروشی لبنیات ، برند تجاری آماده جهت تهیه برند ، ثبت برند با مجموعه الوبرند در ارتباط باشید در سراسر جهان است که با تولید محصولاتی با خلاقیت بالا منحصر به فرد است. برای منحصر به فرد بودن باید خدماتی را ارائه دهید که در عین جذابیت برای مصرف کننده دارای یک ویژگی خوب، متفاوت و جدید باشد.

3- انگیزه و اشتیاق

شاید بتوان بدون انگیزه و اشتیاق کافی یک برند را برای مدت کوتاهی ایجاد کرد اما گسترش و پیشرفت این برند بدون انگیزه کافی امکان پذیر نیست مثلا اگر افراد موفقی مثل استیو جابز را در

نظر بگیرید. آنچه باعث موفقیت روزافزون وی شده بود، انگیزه و علاقه ای بود که به برند و تجارت خود داشت.

4- ثبات و پایداری در کیفیت

پایداری در کیفیت، محصولات و خدماتی که ارائه می دهیم باعث می شود که مشتریان دائمی افزایش یابند. وقتی یک مشتری به شرکت یا برند شما مراجعه می کند تا محصولات مورد نظرش را خریداری کند، اگر کیفیت و مرغوبیت همیشگی را در کالای مورد نظر نبیند، قطعا برند دیگری را برای خرید انتخاب خواهد کرد بنابراین چون فضای رقابتی بین برندها وجود دارد، هر چقدر این کیفیت دائمی و همیشگی باشد، مشتریان بیشتری هم وجود خواهند داشت.

5- ایجاد فضای رقابتی

یک برند خوب باید دارای یک تیم کاری فعال باشد که ویژگی اصلی این سیستم ایجاد فضای رقابتی و بهبود خدمات یک برند نسبت به دیگر برندهاست. یک برند خوب هیچ گاه در انتظار رسیدن مشتریان نیست، بلکه خود به دنبال مشتریان رفته و از راه های مختلفی که در بازاریابی وجود دارد برای جذب مشتری تلاش می کند. یک برند خوب تلاش می کند چیزی بیش از آنچه را مشتریان انتظار دارند در اختیارشان قرار دهد.

6 – شناخته شدن

شناخته شدن یک برند زمانی است که یک نام تجاری از راه های مختلفی برای شناساندن خود به مشتریان استفاده می کند. معمولا برندهای بزرگ شناخته شده هستند، چون این برندها به دلیل محبوبیت، قدمت و داشتن محصولات خوب تقریبا برای تمام مشتریان شناخته شده هستند. این برندها از تبلیغات فراوان استفاده می کنند حتی خیلی از آنها برندهای بین المللی هستند.

7 – مدیریت صحیح

در پس هر برند موفقی یک مدیریت صحیح وجود دارد. یک برند موفق از ابتدا استراتژی ها و تکنیک های نوینی برای مدیریت سیستم کاری خود استفاده می کند. مدیریت خوب باید با ایجاد یک تیم کاری موفق بتواند به اهدافش رسیده و در راه کسب موفقیت قدم بردارد.الوبرند مرکز خرید و فروش برند اماده ، فروش برند مواد غذایی ، خرید برند مواد غذایی ، ثبت برند تجاری مواد غذایی ، ثبت برند شوینده ، ثبت برند تضمینی ، برند فروشی اماده واگذاری ، برند فروشی مواد لبنی ، برند آماده ، اداره برند تجاری ، برند فروشی لبنیات ، برند تجاری آماده جهت تهیه برند ، ثبت برند با مجموعه الوبرند در ارتباط باشید

انجام چه اقداماتی جهت حفظ موفقیت و بهبود برندینگ موثر هستند؟

برای حفظ موفقیت در برندینگ باید نیازها و خواسته های مشتریان را با مقتضیات زمان به خوبی شناسایی و استراتژی برند و شرکت را در هر زمان متناسب با آن برنامه ریزی کرد.

برندینگ با تجربیات و برداشت های قبلی مشتریان از بازار در ارتباط خواهد بود و در کنار جذب عده ای، مشخصا بخشی از مشتریان را دور خواهد کرد ولی برندینگ موفق باید جهت بازگشت مشتریان از دست رفته نیز تلاش کند. این کار تنها در سایه تحقیقات میدانی درست، بررسی عملکرد و رضایت مشتریان و تعیین استراتژی تبلیغاتی صحیح امکان پذیر است، در عمل، مدیریت برند پایه و اساس مناسبی را برای بازاریابی و ارتباطات ایجاد خواهد کرد که عدم توجه به آن ممکن است باعث عقب افتادن از رقبا شود.

بازسازی و بهبود برندینگ، مرحله ای حساس و مهم در تاریخ هر تجارتی خواهد بود و کوچک ترین اشتباه ممکن است موجب از دست رفتن مشتریان کنونی شود، ولی در نقطه مقابل، برندینگ حرفه ای و مشاوره با متخصصان امر می تواند تجارت را متحول کرده و مشتریان را تا چندین برابر افزایش دهد.

آیا کسی هست که تا به حال ، واژه ” برند ” به گوشش نخورده باشد؟  شاید تا کنون اسامی زیادی از برندهای معروف را شنیده باشید . عوامل بسیاری برای معروف شدن یک برند وجود دارد که شناسایی این موارد، میتوانند به شدت در موفقیت کسب و کار شما تاثیر گذار باشند.

بسیاری از افرادی که در حوضه های مختلف مد و لباس فعالیت دارند ،زمانی که واژه ی برند سازی به گوششان می خورد ، تصور می کنند کار پر هزینه و دور از دسترس می باشد ، در عین حالی که برند و برند سازی ، آن چیزی نیست که در ذهن خود به تصویر کشیده اند.

برندسازی و بازاریابی در صنعت مد ، پوشاک و نساجی دارای اهمیت و جایگاه ویژه ای می باشند و برای موفقیت در کسب و کار های مرتبط با این صنعت ، لازم است شناخت کلی روی این دو اصل داشته باشیم.الوبرند مرکز خرید و فروش برند اماده ، فروش برند مواد غذایی ، خرید برند مواد غذایی ، ثبت برند تجاری مواد غذایی ، ثبت برند شوینده ، ثبت برند تضمینی ، برند فروشی اماده واگذاری ، برند فروشی مواد لبنی ، برند آماده ، اداره برند تجاری ، برند فروشی لبنیات ، برند تجاری آماده جهت تهیه برند ، ثبت برند با مجموعه الوبرند در ارتباط باشید

ما در این مطلب، به طور کامل به بررسی هرآنچه در مورد معنی و مفهوم برند، روش های اجرایی آن و موارد مهمی که در برندسازی تولیدی پوشاک باید بدانید میپردازیم. پیشنهاد میکنیم تا انتهای مطلب، حتما همراه ما باشید تا جزو آن دسته محدودی شوید که به طور اصولی، با اهمیت برند آشنا هستند ….

در ابتدا، به سراغ مفاهیم این حوزه میرویم:

اصول اولیه و مواردی که باید در مورد برند و برندسازی بدانید

برند یا نام تجاری چیست؟

نام تجاری یا برند برای شناسایی کالا یا خدمات فروشنده یا فروشندگان و متمایز کردن آن ها از رقبا به کار می­‌رود. نام های تجاری ضامن سطح معینی از کیفیت، ماهیت، شخصیت محصول، فرهنگ استفاده و شخصیت استفاده کننده از محصول هستند.

برند، دارایی نامشهود شرکت است که باعث افزایش ارزش نهایی محصول نزد مشتری می­ شود. برای عرضه برند در سطح بین­‌المللی ابتدا باید برندی در سطح ملی، و برای داشتن این برند ابتدا باید مجموعه‌­ای کارآمد و آماده­ برند شدن داشته باشیم.الوبرند مرکز خرید و فروش برند اماده ، فروش برند مواد غذایی ، خرید برند مواد غذایی ، ثبت برند تجاری مواد غذایی ، ثبت برند شوینده ، ثبت برند تضمینی ، برند فروشی اماده واگذاری ، برند فروشی مواد لبنی ، برند آماده ، اداره برند تجاری ، برند فروشی لبنیات ، برند تجاری آماده جهت تهیه برند ، ثبت برند با مجموعه الوبرند در ارتباط باشید

برند و نشان تجاری چه تفاوتی باهم دارند؟

نام و نشان تجاری ، بعد قانونی برند می باشد و یکی از کوچکترین حالات برند و برند سازی را در بر می گیرد . نام و نشان تجاری ، لازمه ای برای ابعاد حقوقی و انحصاری در جهت یک برندسازی موفق است و بر خلاف تصور بسیاری ، کار خیلی پر هزینه ای نیست ، یا بهتر است بگوییم به نسبت مزیت هایی که برای یک برند به ارمغان می آورد ، هزینه ی ناچیزی دارد.

برندسازی یعنی چه؟

برندسازی به مجموعه راه کار هایی گفته می شود که به یک برند هویت بخشیده و آن را از دیگر رقبا متمایز می سازد. این تعریف کلی از بردنسازی یا همان برندینگ می باشد.

برخی از انواع برندسازی یا برندینگالوبرند مرکز خرید و فروش برند اماده ، فروش برند مواد غذایی ، خرید برند مواد غذایی ، ثبت برند تجاری مواد غذایی ، ثبت برند شوینده ، ثبت برند تضمینی ، برند فروشی اماده واگذاری ، برند فروشی مواد لبنی ، برند آماده ، اداره برند تجاری ، برند فروشی لبنیات ، برند تجاری آماده جهت تهیه برند ، ثبت برند با مجموعه الوبرند در ارتباط باشید

    برندسازی مشارکتی: مشارکت با برندی دیگر برای دست ­یابی به هدف.

    برندسازی دیجیتال: استفاده از وب سایت و رسانه­ های اجتماعی، بهینه سازی موتور جستجو.

    برندسازی علّی: همسو کردن برند با نیتی خیرخواهانه یا مسئولیتی اجتماعی.

هدف برند سازی لباس و پوشاک

هدف از برندسازی برای یک کالا یا یک فعالیت تجاری ، متمایز نمودن آن از سایر رقبا و نوعی استراتژی و مجموعه ای از راه کار ها برای هویت بخشیدن به نام تجاری می باشد. به عنوان مثال زمانی که نام برند لباسی به گوشمان می خورد ،ویژگی هایی که از آن برند لباس در ذهنمان تداعی می شود ، همان هویتی است که آن برند با ترفند ها و فعالیت هایی ، آن را به مخاطب القا نموده است.

چرا برندسازی مهم است؟

از عوامل اثرگذار بر رفتار مشــتری در خرید پوشاک، برند بودن است. برند یا نام تجاری به معنای هویت داشــتن است. برند می‌تواند به عنوان دارایی نامشهود یک سازمان تلقی شود که باعث می‌شود، ارزش نهایی محصول یا خدمت تولیدی در نزد مشتریان بازار پوشاک افزایش یابد.

محصولاتی که توســط برندهای مختلف برای رفع نیاز یکسان تولید می‌شــوند، به طور کلی تفاوت هایی دارند. این تفاوت‌ها می‌توانند در نوع بسته‌بندی، نوع دوخت، نوع مواد اولیه‌ی مصرفی و نوع طراحی باشد که هر کدام از این عوامل در انتخاب محصول توسط عمده‌فروش، خرده‌فروش یا مصرف‌کننده در بازار پوشاک اثرگذار است.

الوبرند مرکز خرید و فروش برند اماده ، فروش برند مواد غذایی ، خرید برند مواد غذایی ، ثبت برند تجاری مواد غذایی ، ثبت برند شوینده ، ثبت برند تضمینی ، برند فروشی اماده واگذاری ، برند فروشی مواد لبنی ، برند آماده ، اداره برند تجاری ، برند فروشی لبنیات ، برند تجاری آماده جهت تهیه برند ، ثبت برند با مجموعه الوبرند در ارتباط باشید در عصر گسترش روزافزون جهانی شدن ، نبــود برند معتبر داخلی مشــتریان را به ســمت انتخاب برندهای خارجی هدایت می‌کند. از این‌رو، برای ســاخت یک نام تجاری معتبر در بازار پوشاک باید عواملی نظیر بهبود کیفیت محصول، ارتقای طراحی بسته بندی، ایجاد رقابت میان تولیدکنندگان با افزایش کارایی و کیفیت محصول را درنظر داشــت.

دلایــل نیاز به نام تجاری

    نام تجاری ابزاری برای تسهیل و ترویج فروش در بازار است.

    وجود برند در شناخت نیاز مشتری کمک می‌کند.

    تبلیغ آسان محصول.

    ایجاد مصرف‌کنندگان خاص برای محصول.

    به‌یادماندنی بودن نام تجاری.

مزایای برندینگ

    برندینگ با ارزش افزوده ای که به وجود می آورد، سبب تولید ثروت می شود. بسیاری از محصولاتی که برند هستند، شاید کیفیتی یکسان با محصولات دیگر داشته باشند اما قیمت آن ها چند برابر نمونه مشابه باشد.

الوبرند مرکز خرید و فروش برند اماده ، فروش برند مواد غذایی ، خرید برند مواد غذایی ، ثبت برند تجاری مواد غذایی ، ثبت برند شوینده ، ثبت برند تضمینی ، برند فروشی اماده واگذاری ، برند فروشی مواد لبنی ، برند آماده ، اداره برند تجاری ، برند فروشی لبنیات ، برند تجاری آماده جهت تهیه برند ، ثبت برند با مجموعه الوبرند در ارتباط باشید     در بازارهایی که توان خرید مصرف کننده رو به کاهش است، الزاما کالایی که قیمت کمتری دارد، فروش بهتری نخواهد داشت. مشتری ترجیح می دهد کالایی مطمئن بخرد. این اطمینان با برندینگ در ذهن مشتری شکل می گیرد.

    بالاتر رفتن جایگاه احساسی و عاطفی محصول برای مشتری.

    افزایش اعتبار و شهرت برند در بازار رقابت و ارزش آن برای مشتریان. اعتبار و شهرت یک برند، منجر به فروش بیشتر و قیمت بالاتر محصولات می شود.

    با جذب مشتریان وفادار از طریق برند، سودآوری به میزان قابل توجهی افزایش می یابد.

    برند، جزو دارایی های ناملموس است که ارزش آن می تواند بیش از مجموع ارزش تمامی دارایی های فیزیکی باشد.

    برندسازی سبب کاهش هزینه ها برای جلب مشتری می شود. یعنی در صورتی که مشتری با برند شما آشنا و احساس خوبی نسبت به آن داشته باشد، هزینه های تبلیغات، زمان و غیره، کاهش یافته و مشتریانی وفادار خواهید داشت.الوبرند مرکز خرید و فروش برند اماده ، فروش برند مواد غذایی ، خرید برند مواد غذایی ، ثبت برند تجاری مواد غذایی ، ثبت برند شوینده ، ثبت برند تضمینی ، برند فروشی اماده واگذاری ، برند فروشی مواد لبنی ، برند آماده ، اداره برند تجاری ، برند فروشی لبنیات ، برند تجاری آماده جهت تهیه برند ، ثبت برند با مجموعه الوبرند در ارتباط باشید

    از آنجا که مدگرایی رواج یافته و هر روز بر میزان آن افزوده می شود، داشتن برند، یکی از راه های ایجاد تمایز و شخصیت است.

شاخص های پایه‌ای یک برند چه مواردی است؟

    برند آگاهی: میزان شناخته شده بودن برند. اگر برندی را مردم نشناسند، برند محسوب نمی شود. البته ممکن است برندی در جغرافیا و کشوری شناخته شده باشد، اما در جغرافیای دیگری خیر.

    احترام و تمایلی که نسبت به یک برند وجود دارد. برندی که محترم نباشد و مردم به آن تمایل نداشته باشند، برند محسوب نمی شود. شناخته شده بودن برند، کافی نیست؛ به عنوان مثال هیتلر شهرت زیادی دارد، اما محترم و محبوب نیست.

    میزان توانایی رفع نیاز مشتری، یا میزان ارتباطی که از نظر عملکرد می تواند با مخاطب خود داشته باشد.

    مقدار تمایزی که نسبت به رقبا و همکاران خود دارد. برندی که تمایز نداشته باشد، برند نیست و کالای فله محسوب می شود.

    اگر چهار مورد بالا وجود داشته باشد، عامل پنجمی به وجود می آید که میزان علاقه و پیوندی است که ایجاد می شود. از این رو احتمال اینکه مشتری برای یافتن برند شما به فروشگاه های مختلف مراجعه کند، زیاد خواهد بود. حتی ممکن است اگر توانایی مالی کافی برای تهیه محصول شما را نداشته باشد، به دنبال زمان و مکان حراجی های مربوط به برند شما بگردد.

متاسفانه برندهای ایرانی، فقط با بخش برند آگاهی شکل گرفته و برخی به بخش حل مشکل نیز پرداخته اند. اما این بخش ها به تنهایی کافی نیستند. دو جنبه دیگر ایجاد تمایز، احترام و تمایل در برندهای ایرانی بسیار ضعیف است. احترام، وفاداری زیادی را به همراه می آورد.

آیا برندسازی همان بازاریابی است؟

بازاریابی ، در حقیقت نوعی تاکتیک بوده و شامل هر اقدامی است که به منظور دستیابی و تر غیب مشتری انجام می گردد ، و برندسازی یک حرکت استراتژیک و مجموعه‌ای از روش ها که به نام تجاری هویت مشخصی داده و جایگاه آن را در بازار نسبت به رقبا مشخص و متمایز می‌کند.

برندسازی برخلاف بازاریابی ، رقابت بر سر مشتری و تشویق آنها به انتخاب خدمات و محصولات شما در میان رقبا نیست، بلکه ایجاد ذهنیت و چشم انداز نسبت به کسب و کارتان در مشتریان است، تا جاییکه رفع نیازهای خود را در گرو مراجعه به شما ببینند. با درک این دو مفهوم می توان گفت بازاریابی و برندسازی مکمل همدیگر هستند.

    در بازاریابی ممکن است پس از گذر زمان ، نامی در ذهن باقی نگذارد ولی برندسازی عملی است که روی افکار تاثیر می گذارد .الوبرند مرکز خرید و فروش برند اماده ، فروش برند مواد غذایی ، خرید برند مواد غذایی ، ثبت برند تجاری مواد غذایی ، ثبت برند شوینده ، ثبت برند تضمینی ، برند فروشی اماده واگذاری ، برند فروشی مواد لبنی ، برند آماده ، اداره برند تجاری ، برند فروشی لبنیات ، برند تجاری آماده جهت تهیه برند ، ثبت برند با مجموعه الوبرند در ارتباط باشید

    بازاریابی اهرم فشاری برای ترغیب مشتریست ولی برندسازی عملی است که بدون اهرم فشار ، در شخص ایجاد احساس ترغیب و کشش میکند

    بازاریابی ممکن است مقطعی و گذرا باشد ولی برندسازی به قصد ماندگاری طولانی صورت می گیرد.

شخصیت سازی برند یعنی چه؟

انسان با هر چیزی که به انسان شبیه تر باشد، ارتباط بیشتری برقرار می کند و به آنچه که به آن علاقه داشته باشد، هویت انسانی می بخشد. بنابراین برای ایجاد علاقه به یک برند، آن را به انسان تشبیه می کنند. برندهایی موفق تر هستند که می توانند از حوزه شی فراتر رفته و شخصیت پیدا کنند.

منظور از شخصیت داشتن این است که اگر بخواهند خواص انسانی را به یک برند نسبت دهند، آن را در قالب انسان چگونه می بینید. به عنوان مثال اگر افراد بخواهند بی ام و را تصور کنند، اکثرا او را مردی سی و چند ساله با ظاهری ورزشکار و جذاب می بینند، بنز را مردی مسن تر و ۲۰۶ را دختری سی ساله خواهند دید. این برندها در ذهن افراد شخصیت پیدا می کنند و اشخاص از این طریق با آن ها ارتباط برقرار می کنند.

بزرگترین تمایزی که بین برندها به وجود می آید، از جهت ایجاد شخصیت است. تمایزهای کاربردی می توانند به سرعت توسط دیگر رقبا تقلید شوند، از این رو نمی توان این نوع تمایز را پایدار نگه داشت، اما به تفاوت شخصیتی نمی توان به سادگی دست یافت.

به عنوان مثال تکنولوژی سامسونگ و اپل تفاوت زیادی ندارند، اما به لحاظ شخصیتی بسیار متفاوت هستند. این شخصیت ها به تدریج رشد می کنند و تبدیل به هویت بصری می شوند؛ مثل لوگو، رنگ، شعار تبلیغاتی، شعار سازمانی، حضور در نمایشگاه، لباس فرم و غیره. تمامی این موارد باید بتوانند نشان دهنده شخصیت برند باشند.

یکپارچگی که پایه اصلی برندسازی است، از اینجا به دست می آید که شخصیت مورد نظر را در بخش های مختلف برند، تکثیر کنید. در برندینگ سه شخصیت وجود دارد: شخصیت واقعی: برند چه چیزی است؟، شخصیت ایده آل: دوست دارید چه چیزی باشد؟، و شخصیت تصویر شده: آنگونه که مردم آن را می بینند. ایده آل برند این است که این سه شخصیت بر هم منطبق باشند.

مدت زمان تبدیل شدن به یک برند چقدر است؟

فرآیند برندســازی، فرآیند ســاده و کوتاه‌مدتی نیست. تمام نام‌های جدید که می‌خواهند تبدیل به برندی در بازار پوشاک شوند، در خصوصیتی مشترک هستند و آن قرارگیری در معرض شکست است. پس توجه به این نکته ضروری اســت کــه ورود به بازار و رقابت کردن با ســایر برندهای موجود، نیازمند راهکاری مناسب برای عدم مواجهه با شکست اســت و برای برندسازی و تبدیل شدن به یک برند، نمیتوان زمان مشخصی ارائه کرد.الوبرند مرکز خرید و فروش برند اماده ، فروش برند مواد غذایی ، خرید برند مواد غذایی ، ثبت برند تجاری مواد غذایی ، ثبت برند شوینده ، ثبت برند تضمینی ، برند فروشی اماده واگذاری ، برند فروشی مواد لبنی ، برند آماده ، اداره برند تجاری ، برند فروشی لبنیات ، برند تجاری آماده جهت تهیه برند ، ثبت برند با مجموعه الوبرند در ارتباط باشید

به طور کلی می‌توان گفت، برای تبدیل شدن به یک برند نمی‌توان منتظر اقدامات سایر رقبا ماند و به طور انفعالی عمل کرد، بلکه باید ابتکار عمل را به دست گرفت و خلاقانه وارد عرصه تولید پوشاک شد. این ابتکار عمل باید به گونه ای باشد که بدانیم در شــرایط رخ داده چگونه خود را در مسیر اهداف از پیش معین شده قرار داد.

مراحل ساخت یک برند به چه صورتی است؟

به طور کلی می‌توان مراحل ساخت یک برند در بازار پوشاک را این گونه دسته‌بندی کرد:

    دادن قولی متمایز از دیگران به مشتریان

    برآورده‌ساختن قولی که به مشتریان داده‌اید

    پایداری روی کیفیت و قولی که به مشتریان داده‌اید

مرحله سوم مهم‌ترین و سخت‌ترین مرحله در تبدیل شدن به برند است و بســیاری از شرکت‌ها و محصولات نتوانسته‌اند، این مرحله را طی کنند. از جمله عوامل مؤثر بر فروش بیشتر در بازار پوشاک نیز می‌توان به تبلیغات، انتخاب مواد اولیه باکیفیت، نحوه برخورد فروشنده با مشتری، حراج‌های فصلی، اختصاص دادن تارنمای تخصصی، تنوع چیدمان و تخصیص دادن تسهیلات ویژه به مشتریان ثابت اشاره کرد.

شرکت ال جی (LG) یک شرکت چندملیتی مشهور واقع در کره جنوبی و از جمله نام‌های پیشرو در زمینه تولید لوازم الکترونیکی مصرفی، لوازم خانگی و سخت افزار رایانه است. لوگو ال جی نیز یکی از نمادهای بصری ماندگار و درخشان در سراسر دنیا شناخته می‌شود که با رعایت تمامی اصول مربوط به طراحی لوگو خلق شده است. البته نسخه فعلی لوگو LG تفاوت‌ بسیار زیادی با لوگوهای پیشین این شرکت دارد و طرح اولیه آن پس از ادغام دو کمپانی Goldstar و Lucky معرفی و رونمایی شد. تمامی عناصر بکار رفته در طراحی لوگو ال جی از جمله رنگ، فونت و شکل ظاهری لوگو در نهایت دقت و ظرافت انتخاب شده‌اند که آن را به آرمی ماندگار برای این شرکت بزرگ و پرطرفدار تبدیل کرده‌اند. لوگو ال جی به عنوان یکی از بهترین نمونه‌های لوگو دایره‌ای طراحی شده در دنیا شناخته می‌شود که با ترکیب رنگ قرمز و خاکستری به خوبی توانست ماموریت اصلی خود یعنی جلب توجه و اعتماد مخاطب را به انجام برساند. در ادامه این مطلب مروری بر تاریخچه لوگو LG خواهیم داشت و عناصر طراحی این لوگوی جذاب و منحصر به فرد را نیز مورد بررسی قرار می‌دهیم. با آرمکده همراه باشید.

تاریخچه تاسیس شرکت ال جی

شرکت بزرگ و خوش آوازه ال جی در سال 1958 و با نام گلداستار (Goldstar) تاسیس شد و فعالیت خود در زمینه تولید محصولات الکترونیکی خانگی از جمله یخچال، تلویزیون و غیره آغاز کرد. برند گلداستار در طول چندین سال فعالیت و تولید کالاهای باکفیت توانست نام خود در زمینه تولید و عرضه لوازم خانگی مطرح سازد و محصولات خود را به کشورهای دیگر نیز صادر کند. این شرکت در سال 1983 با شرکت تولیدکننده لوازم آرایشی، بهداشتی و مواد پلاستیکی لاکی (Lucky) ادغام شد و فعالیت خود را با نام Lucky Goldstar ادامه داد. پس از چندین سال یعنی در سال 1995 نام اصلی شرکت به LG (برگرفته از حروف اول نام این دو برند) تغییر پیدا کرد و سپس از اولین نسخه‌های لوگو ال جی با شکل و شمایل کنونی آن رونمایی شد.

دو شرکت لاکی و گلداستار به نوعی مکمل یکدیگر بودند و همکاری بسیاری خوبی با یکدیگر داشتند و پس از چندین سال توانستند حوزه فعالیت و خطوط تولید خود را گسترش دهند. شرکت ال جی هم اکنون کالاهای خود را به بیش از 75 کشور مختلف صادر می‌کند و به عنوان یکی از موفق‌ترین و محبوب‌ترین برندهای دنیا شناخته می‌شود. شعار معروف ال جی یعنی «زندگی خوب است – Life is Good» نیز به ارتقای سطح کیفی زندگی مصرف کنندگان با استفاده از محصولات ال جی اشاره دارد که پس از انتخاب نام LG برای این برند ابداع شد.

تاریخچه لوگو LG

همانطور که اشاره کردیم، کمپانی LG از ادغام دو برند کره‌ای گلداستار و لاکی متولد شد. بنابراین شروع تاریخچه و شکل گیری هویت بصری و طراحی لوگو ال جی به سال 1947 یعنی سال تاسیس شرکت لاکی بازمی‌گردد. از این رو برای بررسی تاریخچه لوگو LG باید به کمی عقب‌تر برگردیم و لوگوهای دو برند گلداستار و لاکی را به صورت مجزا تجزیه و تحلیل کنیم تا به زمان ادغام و طراحی لوگو ال جی امروزی برسیم.

1947 – 1995

لوگو رسمی برند Lucky ترکیبی از یک مربع قرمز و نمادی سفید رنگ به همراه یک نوشته مشکی به زبان کره‌ای بود. نماد سفید بکار رفته در مربع قرمز رنگ، قسمت افقی حرف L برگرفته از نام برند لاکی بود که به صورت مواج و زیگ زاگ در وسط مربع قرار داده شده است.

1958 – الوبرند مرکز خرید و فروش برند اماده ، فروش برند مواد غذایی ، خرید برند مواد غذایی ، ثبت برند تجاری مواد غذایی ، ثبت برند شوینده ، ثبت برند تضمینی ، برند فروشی اماده واگذاری ، برند فروشی مواد لبنی ، برند آماده ، اداره برند تجاری ، برند فروشی لبنیات ، برند تجاری آماده جهت تهیه برند ، ثبت برند با مجموعه الوبرند در ارتباط باشید 1980

برند گلداستار در اواخر دهه 1950 تاسیس شد و اولین لوگوی رسمی خود را با روش لوگوی ترکیبی یعنی استفاده همزمان از نماد و تایپوگرافی طراحی کرد. لوگو گلداستار به صورت یک نیم ستاره طراحی شد که شکل کلی آن شبیه به یک تاج بود و در بالای آن نیز دایره‌های توپر مشکی قرار داشت. دو راس از این نیم ستاره به رنگ مشکی و سه راس آن نیز سفید رنگ بود که ترکیب این دو رنگ مکمل در کنار یکدیگر در آن زمان و حتی امروز ایده جالبی برای طراحی لوگوی این برند محسوب می‌شود. نام برند Goldstar نیز با رنگ مشکی و فونتی نه چندان جذاب در پایین این نماد درج شد که تمامی این عناصر در کنار یکدیگر اولین لوگو گلداستار را شکل دادند.

البته این لوگو در سال 1964 مجدد طراحی شد که در نسخه جدید آن نماد تاج به همراه شکل اختصاری نام برند یعنی GS در درون یک دایره سفید درج شدند و این دایره نیز در یک مربع مشکی قرار گرفت.

1980 – 1995

لوگو گلدستار در سال 1980 مجددا طراحی شد و پالت رنگی آن از سیاه و سفید به قرمز تیره و سفید تغییر پیدا کرد. اما نماد اصلی آن یعنی همان تاج معروف و حروف GS دست نخورده باقی ماندند و تنها رنگ آنها به قرمز تغییر یافت. نام کامل برند در طراحی جدید نیز نوشته شد و با تایپ فیس مدرن sans serif و رنگ قرمز در کنار آرم اصلی لوگو قرار گرفت.الوبرند مرکز خرید و فروش برند اماده ، فروش برند مواد غذایی ، خرید برند مواد غذایی ، ثبت برند تجاری مواد غذایی ، ثبت برند شوینده ، ثبت برند تضمینی ، برند فروشی اماده واگذاری ، برند فروشی مواد لبنی ، برند آماده ، اداره برند تجاری ، برند فروشی لبنیات ، برند تجاری آماده جهت تهیه برند ، ثبت برند با مجموعه الوبرند در ارتباط باشید

1983 – 1995

دو شرکت گلداستار و لاکی در سال 1983 با یکدیگر ادغام شده و به یک شرکت بزرگ تبدیل شدند. بدیهی است که در زمان ادغام دو شرکت باید لوگوهای آنها نیز با یکدیگر ترکیب شده و از لوگویی جدید برای شرکت رونمایی شود. طراحان برای طراحی لوگو شرکت لاکی گلداستار، عناصر لوگوی سابق این دو برند را با یکدیگر ترکیب کرده و لوگویی اختصاصی برای این شرکت خلق کردند. لوگوی جدید متشکل از یک مربع قرمز به همراه حرف L به صورت زیگ زاگ سفید و نیم ستاره سفید لوگو گلداستار در بالای خط افقی L بود. بخش تایپوگرافی لوگو که نام شرکت بود نیز به زبان کره‌ای و با رنگ مشکی در کنار این مربع قرمز طراحی شد. شرکت لاکی گلداستار این نام و لوگو را تا سال 1995 حفظ کرد اما پس از آن تحولی کلی در نام و لوگوی اختصاصی خود ایجاد کرد. در همین سال لوگو ال جی متولد شد و انقلابی بزرگ در طراحی لوگو برای این شرکت به وجود آورد.الوبرند مرکز خرید و فروش برند اماده ، فروش برند مواد غذایی ، خرید برند مواد غذایی ، ثبت برند تجاری مواد غذایی ، ثبت برند شوینده ، ثبت برند تضمینی ، برند فروشی اماده واگذاری ، برند فروشی مواد لبنی ، برند آماده ، اداره برند تجاری ، برند فروشی لبنیات ، برند تجاری آماده جهت تهیه برند ، ثبت برند با مجموعه الوبرند در ارتباط باشید

1995 – 2008

نام شرکت لاکی گلداستار در سال 1995 به LG تغییر پیدا کرد و فصل تازه‌ای را برای این شرکت رقم زد. در این سال لوگو ال جی نیز با شکل و شمایلی کاملا متفاوت با لوگوهای پیشین این دو برند طراحی شد و مورد استقبال طرفداران و مصرف کنندگان قرار گرفت. لوگو ال جی به صورت یک دایره قرمز رنگ طراحی شد و نام LG نیز با رنگ خاکستری روشن در سمت راست آن قرار گرفت. دو حرف L و G با فونت Helvetica بولد و رنگ سفید در درون دایره قرمز رنگ لوگو ال جی قرار گرفتند که شبیه به طرح یک لبخند هستند. حرف G به دلیل حالت نسبتا گرد آن در دور دایره قرار دارد، حرف L در مرکز دایره و یک نقطه سفید رنگ نیز در سمت چپ دایره و در کنار حرف L درج شده است. تمامی عناصر بکار رفته در لوگو ال جی تصویر یک چهره خندان را شکل داده‌اند که در واقع ارتباط صمیمانه و دوستانه شرکت ال جی با مشتریان را نشان می‌دهد و به نمادی ماندگار از این برند تبدیل شده است.

2008 – 2014

سال 2008 تغییراتی جزئی در لوگو ال جی به وجود آمد و به لوگویی سه بعدی تبدیل شد. رنگ حروف آن نیز با هدف جلب توجه و تاثیرگذاری بیشتر به خاکستری تیره تغییر پیدا کرد. به دایره قرمز رنگ و معروف لوگو ال جی نیز سایه‌هایی براق اضافه شد تا شکل ظاهری شیک و صیقلی داشته باشد. رنگ سفید نمادهای بکار رفته در لوگو ال جی نیز به نقره‌ای تغییر پیدا کرد تا حالت متضاد میان لوگوتایپ و نمادها را کمی متعادل‌تر سازد.الوبرند مرکز خرید و فروش برند اماده ، فروش برند مواد غذایی ، خرید برند مواد غذایی ، ثبت برند تجاری مواد غذایی ، ثبت برند شوینده ، ثبت برند تضمینی ، برند فروشی اماده واگذاری ، برند فروشی مواد لبنی ، برند آماده ، اداره برند تجاری ، برند فروشی لبنیات ، برند تجاری آماده جهت تهیه برند ، ثبت برند با مجموعه الوبرند در ارتباط باشید

2014 تا به امروز

لوگو ال جی در سال 2014 مجددا تغییر پیدا کرد و از حالت سه بعدی به مسطح تبدیل شد. رنگ قرمز کمی روشن این لوگو نیز جای خود را به رنگ قرمز پررنگ داد تا هویت بصری LG حالت شیک‌تر و ظریف‌تری داشته باشد. نحوه نوشتار حروف آن نیز حالت مدرن‌تری پیدا کرد اما رنگ خاکستری تیره به عنوان رنگ اصلی نوشتار LG بدون تغییر باقی ماند. لوگو ال جی از سال 2014 و پس از اعمال این تغییرات جزئی دیگر دچار تغییر و تحول نشد و شکل و رنگ آن تا به امروز بدون تغییر باقی ماند.الوبرند مرکز خرید و فروش برند اماده ، فروش برند مواد غذایی ، خرید برند مواد غذایی ، ثبت برند تجاری مواد غذایی ، ثبت برند شوینده ، ثبت برند تضمینی ، برند فروشی اماده واگذاری ، برند فروشی مواد لبنی ، برند آماده ، اداره برند تجاری ، برند فروشی لبنیات ، برند تجاری آماده جهت تهیه برند ، ثبت برند با مجموعه الوبرند در ارتباط باشید

معنی لوگو ال جی

همانطور که در ابتدا نیز اشاره کردیم، شرکت ال جی از ادغام دو شرکت Lucky و Goldstar تشکیل شد و نام ال جی نیز برگرفته از حروف اول نام این دو برند است. بنابراین معنای خاصی در پس طراحی لوگو ال جی وجود ندارد و تنها به دلیل ادغام این دو شرکت با استفاده از دو حرف L و G طراحی شده است تا به نوعی نماینده هر دو برند باشد و از طرفی دیگر نیز هویت جدید و مستقل شرکت ال جی را شکل دهد.

بررسی عناصر طراحی لوگو ال جی

همانطور که خواندید، لوگو ال جی نمونه یکی از بهترین لوگوهای دایره‌ای طراحی شده در دنیا است که در طول سالیان فعالیت این برند توانست به نمادی ماندگار تبدیل شود. تمامی عناصر طراحی لوگو ال جی از روش طراحی تا رنگ و فونت آن در کمال دقت و ظرافت انتخاب شده‌اند و هویت بصری ال جی را شکل دادند. جالب است بدانید که لوگو ال جی در دو نسخه دو بعدی و سه بعدی طراحی شده است. نسخه دو بعدی آن که به چشم بیننده آشناتر است اغلب به عنوان هویت بصری و نشان شرکت مورد استفاده قرار می‌گیرد. نسخه سه بعدی لوگو ال جی نیز علامت تجاری آن است که در تبلیغات و بسته بندی محصولات به چشم می‌خورد. بر اساس گفته مدیر عامل برند LG، هدف از طراحی نسخه سه بعدی لوگو ال جی تقویت و افزایش تاثیرگذاری بصری لوگو بر مخاطب و درک ارزش‌های اصلی این برند است.

انتخاب رنگ قرمز برای لوگو ال جی یکی از بهترین انتخاب‌های ممکن برای طراحی لوگوی این برند است؛ زیرا بر اساس علم روانشناسی رنگ‌ها، قرمز یکی از تاثیرگذارترین رنگ‌ها است که به راحتی می‌تواند توجه مخاطب را به خود جلب کند. دایره قرمز رنگ لوگو ال جی نیز در نگاه اول توجه بیننده را به خود جلب کرده و به دلیل ظرافت در طراحی و ترکیب شدن با رنگ‌های تاثیرگذار و مثبت دیگری همچون سفید و خاکستری به یک نماد ماندگار تبدیل شده است. طراحان کره‌ای لوگو ال جی اذعان دارند که رنگ قرمز با هدف انتقال حس دوستی و اعتماد به مشتریان برای لوگوی این برند انتخاب شده است. هدف دیگر طراحان از انتخاب رنگ قرمز برای لوگو ال جی تاکید بر تعهد شرکت نسبت به ارائه بهترین محصولات و خدمات است که موجب ایجاد حس اعتماد در مخاطبان خواهد شد.

همانطور که پیش‌تر نیز اشاره کردیم، فونت لوگو ال جی Helvetica Black است که در دسته فونت‌های فونتی ساده و خوانا قرار دارد و انتخاب آن برای فونت لوگو LG انتخاب هوشمندانه دیگری در فرآیند طراحی این لوگو محسوب می‌شود. فونت لوگو یکی از مهم‌ترین عناصر تشکیل دهنده آن است که تاثیر بسزایی بر جذابیت و ماندگاری آن خواهد داشت. بنابراین رعایت اصولی همچون سادگی، شکل دایره‌ای لوگو به همراه انتخاب رنگ و فونت مناسب،الوبرند مرکز خرید و فروش برند اماده ، فروش برند مواد غذایی ، خرید برند مواد غذایی ، ثبت برند تجاری مواد غذایی ، ثبت برند شوینده ، ثبت برند تضمینی ، برند فروشی اماده واگذاری ، برند فروشی مواد لبنی ، برند آماده ، اداره برند تجاری ، برند فروشی لبنیات ، برند تجاری آماده جهت تهیه برند ، ثبت برند با مجموعه الوبرند در ارتباط باشید رموز ماندگاری و جذابیت لوگو ال جی هستند که در حالت کلی به عنوان قوانین ابتدایی و اولیه طراحی لوگو شناخته می‌شوند. این لوگوی ساده از زمان رونمایی تا به امروز دچار تغییر و تحولات چشمگیری نشده و تنها تغییراتی جزئی در رنگ و فونت آن اعمال شده است. بنابراین لوگو ال جی را می‌توانیم به عنوان یکی از بی حاشیه‌ترین و ساده‌ترین لوگوهای دنیا در نظر بگیریم که به نمادی به یاد ماندنی و ماندگار از برند LG تبدیل شده است.

جمع بندی

شرکت بزرگ ال جی در سال 1995 و با ادغام دو برند گلداستار و لاکی در کره جنوبی فعالیت رسمی و گسترده خود را در زمینه تولید کالاهای مصرفی الکترونیکی و لوازم خانگی آغاز کرد. اولین نسخه لوگو ال جی یعنی لوگوی مشترک این دو برند نیز در همان سال رونمایی و معرفی شد.الوبرند مرکز خرید و فروش برند اماده ، فروش برند مواد غذایی ، خرید برند مواد غذایی ، ثبت برند تجاری مواد غذایی ، ثبت برند شوینده ، ثبت برند تضمینی ، برند فروشی اماده واگذاری ، برند فروشی مواد لبنی ، برند آماده ، اداره برند تجاری ، برند فروشی لبنیات ، برند تجاری آماده جهت تهیه برند ، ثبت برند با مجموعه الوبرند در ارتباط باشید این لوگو با استفاده از شکل هندسی دایره طراحی شده و دو حرف L و G نیز در وسط آن و با رنگ سفید درج شده است. این لوگو از ابتدای رونمایی تا به امروز چندین مرتبه تغییرات جزئی پیدا کرد و از آخرین نسخه آن نیز در سال 2014 رونمایی شد.

اهمیت برندسازی

یقیناً از میان دو محصول هم تراز و باکیفیت، آن یک که از برچسپ برندی شناخته شده تر و محبوب تر برخوردار است شانس بیشتری برای فروش خواهد داشت.

برای درک بهتر، برندسازی را می توان مشابه با ایجاد یک رابطه ی احساسی بین دو فرد دانست.

زمانی که مشتریان به طور احساسی و عمیقاً با یک برند پیوند خورند، آن برند را ارزشمند پنداشته و این اعتقاد خود را با دیگر افراد نیز به اشتراک خواهند گذاشت. درواقع برندسازی نوعی بازاریابی عمیق و با تاثیر ماندگار و طولانی مدت است!الوبرند مرکز خرید و فروش برند اماده ، فروش برند مواد غذایی ، خرید برند مواد غذایی ، ثبت برند تجاری مواد غذایی ، ثبت برند شوینده ، ثبت برند تضمینی ، برند فروشی اماده واگذاری ، برند فروشی مواد لبنی ، برند آماده ، اداره برند تجاری ، برند فروشی لبنیات ، برند تجاری آماده جهت تهیه برند ، ثبت برند با مجموعه الوبرند در ارتباط باشید

این حس ارزشمندی و ایمان به برند منجر به شناخته تر شدن آن، افزایش میزان فروش، افزایش وفاداری و حمایت مشتریان از برند می گردد.

بدیهی است که پس از تثبیت برند، هویت شناخته شده از برند می تواند به نحو چشمگیری بر روی قیمت گذاری محصولات تاثیرگذار شود.

تحقق برندسازی

سوال بسیار مهمی که در ذهن اکثر مدیران کسب و کار های نوپا وجود دارد این است که :

” چگونه برند خود را در میان مصرف کنندگان شناخته شده تر ، محبوب تر و مطمئن تر سازیم؟ “

برندسازی در واقع شامل: تعریفی که از کسب و کارتان برای خود ارائه می دهید و اقداماتی که جهت تحقق این تعریف به کار می بندید می باشد.

در ادامه مهم ترین اقداماتی را که در جهت برندسازی باید مورد توجه قرار گیرند را بررسی می کنیم:الوبرند مرکز خرید و فروش برند اماده ، فروش برند مواد غذایی ، خرید برند مواد غذایی ، ثبت برند تجاری مواد غذایی ، ثبت برند شوینده ، ثبت برند تضمینی ، برند فروشی اماده واگذاری ، برند فروشی مواد لبنی ، برند آماده ، اداره برند تجاری ، برند فروشی لبنیات ، برند تجاری آماده جهت تهیه برند ، ثبت برند با مجموعه الوبرند در ارتباط باشید

1- تعیین هویت برند

تعیین تعریف برند را به عنوان ابتدایی ترین گام، پیش تر بررسی کرده ایم. این تعریف باید به نحوی متمایز کننده ی شما از سایر رقبایتان باشد.

 در واقع این گام همان تعیین هویت برند می باشد.

همچنین علاوه بر تعیین هویت برند می بایست به طور دقیق نیاز ها و نگرانی های مشتریان را تعیین کرده و بر اساس داده های به دست امده از تحقیقات و نیز هویت در نظر گرفته شده، استراتژی های صحیح تولید محصولات و نیز بازاریابی را مشخص کرد.

به عنوان مثال، فرض کنید که قصد احداث یک کارگاه تولید پوشاک دارید. در اولین گام توانایی ها و ایده آل های خود را بررسی کنید و هویتی برای برند خود در نظر بگیرید.

 به عنوان مثال هویت برند پوشاک شما می تواند ” کلاسیک و راحت” و یا “به روز و لوکس” و یا … باشد.

حال اگر هویت “کلاسیک و راحت” را برگزدیده اید تحقیقاتی در رابطه با مشتریان هدفتان انجام دهید:

    از نظر آن ها ” لباس راحت” باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

    طراحی کلاسیک مورد پسند آن ها چگونه است؟

محصول خود را بر اساس معیار های مشتریانتان تولید کنید. همچنین به بررسی روش های تاثیرگذار بازاریابی بر روی دسته های مختلف مشتریان هدفتان تمرکز کنید.

2- ایجاد روابط بلند مدت با مشتریان

با خلق برندی صادق که هرگز توقعات نا‌به‌جا و خارج از حد توانش را در میان مصرف کنندگان  ایجاد نمی‌کند، تعریف صحیحی از برند را در میان مردم رواج بدهید و به ارزش های هویتِ برند پایبند باشید. این موضوع از یکی از مهم ترین مواردی است که منجر به حفظ مشتریان و ایجاد وفاداری به برند می گردد.

به عنوان مثال اگر مدیریت یک تولیدی پوشاک را بر عهده دارید و در ابتدایی ترین گام، هویت خود را ” کلاسیک و راحت ” تعریف کرده اید هرگز نباید با مشاهده ی مد های فصلی و زودگذر که با سبک طراحی لباس های برندتان هماهنگی ندارند، تغییر رویه دهید و محصولی خارج از دایره ی تعریف برندتان تولید کنید.

البته این موضوع به معنای عدم انعطاف نخواهد بود بلکه منظور تنها تغییراتی است که با هویت برند در تناقض می باشند.الوبرند مرکز خرید و فروش برند اماده ، فروش برند مواد غذایی ، خرید برند مواد غذایی ، ثبت برند تجاری مواد غذایی ، ثبت برند شوینده ، ثبت برند تضمینی ، برند فروشی اماده واگذاری ، برند فروشی مواد لبنی ، برند آماده ، اداره برند تجاری ، برند فروشی لبنیات ، برند تجاری آماده جهت تهیه برند ، ثبت برند با مجموعه الوبرند در ارتباط باشید

 (در این مثال می توان به لباسی اسپرت ، تنگ و آزاردهنده که صرفاً برای مدتی کوتاه مد شده است اشاره کرد! می توان با مد همراه شد اما در دایره ی طراحی ها و ارزش های برند)

مثالی ملموس تر در این رابطه می تواند BMW باشد که: مدرن، تکنولوژی جدید و شاید گران بودن! از جمله هویت های این برند محسوب می شود. آیا تاکنون دیده اید که این برند با تولید محصولی با تکنولوژی پایین و سطح کیفی کمتر به دنبال کاهش قیمت محصولاتش برای فروش بیشتر بوده باشد؟!

قطعاً خیر، چراکه این دست سیاست ها در تعریف هویت این برند جایی ندارند!

تغییرات زیاد در قیمت و سبک کالا ذهن مصرف کنندگان را دچار سردرگمی کرده و وفاداری آن ها را نسبت به برند از بین می برد.الوبرند مرکز خرید و فروش برند اماده ، فروش برند مواد غذایی ، خرید برند مواد غذایی ، ثبت برند تجاری مواد غذایی ، ثبت برند شوینده ، ثبت برند تضمینی ، برند فروشی اماده واگذاری ، برند فروشی مواد لبنی ، برند آماده ، اداره برند تجاری ، برند فروشی لبنیات ، برند تجاری آماده جهت تهیه برند ، ثبت برند با مجموعه الوبرند در ارتباط باشید

درواقع در صورت تغییرات زیاد؛ مصرف کنندگان مشخصه ی واحد و همیشگی ای در کالاهای برند برای وفادار بودن به آن نخواهند یافت و این مساله موجب عدم توانایی در کسب بازاری ثابت و همیشگی برای نام تجاری می شود.

3- برای هر محصول چندین کارایی بیابید

مصرف کنندگان به طور معمول برای هر کالا کاربرد های مختلفی می‌یابند که این چند کاربردی بودن را می توان در تبلیغات عنوان کرده و محصولات برند را مفیدتر جلوه داد.

چنین روشی یک تکنیک تبلیغاتی موثر است که علاوه بر جذب مشتریان بیشتر به خوش نام تر شدن برند و شناخته شدن آن به عنوان تولید کننده ای با درایت که برای حقوق مصرف کنندگان و رفع نیاز های آن ها اهمیت قائل است، می انجامد.

4-  تنها به رقابت نیاندیشید، گاهی همکاری اثربخش تر  است!

همکاری با یک برند دیگر (که از نام تجاری شما شناخته شده تر باشد) می تواند خوش نامی آن برند را به نام تجاری شما منتقل کند و نیز برندتان را به جامعه ی مشتریان نام های بزرگ تر بشناساند.

این همکاری صرفاً به تولید یا عرضه ی محصول مشترک محدود نمی شود و می توان حمایت های شما از فعالیت های سایر برندها را نیز در بر گیرد.

به عنوان مثال برند ژاپنی Uniqlo که تولید کننده ی پوشاک است هر جمعه از ساعت 4 تا 8 بعد از ظهر به موزه ی هنرهای مدرن نیویورک دسترسی آزاد می دهد. (بلیط رایگان بازدید از این موزه را در اختیار افراد قرار می دهد)

این عمل موجب می شود که:

افرادی که از بازدید خود از موزه به طور رایگان لذت برده اند این نام تجاری را با خوش نامی و حس رضایت به خاطر آورند و نیز در تعاملات خود با دوستان و سایر افراد از این نام تجاری یاد کنند.

و مهم تر از آن، با این سیاست نام این برند ژاپنی، هم ردیف یکی از نام ههای بزرگ در آمریکا قرار گرفته است!

5-  تشکیل جامعه ای از مشتریان با امکانات و ویژگی های متمایز

به عنوان مثال می توان در دنیای مجازی شبکه هایی را تشکیل داد تا مشتریان بتوانند از طریق آن ها با یکدیگر ارتباط بر قرار کرده و تبادل نظر داشته باشند.

البته هدف تنها گردآوری مشتریان نیست بلکه غایت نهایی القای حس “خاص بودن” به خریداران یک برندِ مشخص می باشد.

سخن پایانی

به طور یقین در برندسازی عوامل بسیار زیاد دیگری (نظیر انتخاب نام مناسب، سیاست های برندسازی در رسانه های اجتماعی، دیجیتال مارکتینگ و …) نیز دخیل می باشند که در این مقاله مجال اشاره به آن ها نبوده است.

موارد عنوان شده کلیاتی از مهم ترین نکاتی هستند که به طور معمول توسط بسیاری از کسب و کارهای نوپا نادیده گرفته می شوند که قطعاً این عدم برنامه ریزی منجر به کاهش بازدهی عملکرد بسیاری از این کسب و کارها می شود

برند آماده چیست؟

ثبت برند در ایران قوانین مشخص و مراحل روشنی دارد. اگر از مشکلاتی که ممکن است در تنظیم اظهارنامه و انتخاب نام و نشان تجاری به وجود بیاید صرف‌نظر کنیم، ثبت رسمی برند حداقل سه ماه زمان می‌برد. همین موضوع موجب شده است که بسیاری از تولیدکنندگان و واردکنندگان علاقه‌مند به خرید برند آماده شوند. برندهای آماده یا اصطلاحاً برندهای فروشی قابل بهره‌برداری سریع هستند و می‌توانند به رشد کسب‌وکارهای تازه کمک فراوانی کنند. داشتن علامت تجاری معتبر علاوه بر اطمینان بخشیدن به مشتریان، امکان جذب سرمایه‌گذار را نیز بالا می‌برد. گفتنی است که فروش برند و واگذاری امتیاز آن کاملاً قانونی و بسیار متداول است.

الوبرند مرکز خرید و فروش برند اماده ، فروش برند مواد غذایی ، خرید برند مواد غذایی ، ثبت برند تجاری مواد غذایی ، ثبت برند شوینده ، ثبت برند تضمینی ، برند فروشی اماده واگذاری ، برند فروشی مواد لبنی ، برند آماده ، اداره برند تجاری ، برند فروشی لبنیات ، برند تجاری آماده جهت تهیه برند ، ثبت برند با مجموعه الوبرند در ارتباط باشید چرا خرید برند آماده را به شما پیشنهاد می‌کنیم؟

خرید و فروش برند کاملا قانونی است و به سرعت نیز انجام پذیر است. بنابراین افرادی که فرصت کافی برای ثبت برند را ندارند این یک راه حل بسیار مناسب برایشان است. جهت خرید برند آماده باید ابتدا از لیست آنلاین برندهای فروشی موردی که به کالا و فعالیت‌های شما شباهت دارد را انتخاب کنید. سپس کارهای تغییر مالکیت آن را انجام دهید.

جهت خرید برند آماده فقط نیاز به حضور در دفترخانه ثبت اسناد خواهید داشت و نیازی نیست وقت خود را هدر داده و ۶ ماه یا بیشتر صبر کنید تا پروسه ثبت برند را طی نمایید.

الوبرند مرکز خرید و فروش برند اماده ، فروش برند مواد غذایی ، خرید برند مواد غذایی ، ثبت برند تجاری مواد غذایی ، ثبت برند شوینده ، ثبت برند تضمینی ، برند فروشی اماده واگذاری ، برند فروشی مواد لبنی ، برند آماده ، اداره برند تجاری ، برند فروشی لبنیات ، برند تجاری آماده جهت تهیه برند ، ثبت برند با مجموعه الوبرند در ارتباط باشید برند فروشی، نام تجاری می باشد که کارایی های لازم در بازار را دارد. شما می توانید با خرید آن ایده های جدیدی را در جهت تقویت آن انجام دهید.برای ثبت برند، معمولا نگرانی به جهت رد درخواست یا اعتراض وجود دارد در حالی که در برند فروشی تمام مراحل ثبت انجام شده است و دیگر آماده بهره برداری است.

برند آماده را تنها با ارائه کارت شناسایی و بدون نیازی به ارائه پروانه بهره برداری و یا مجوز تاسیس می توان خریداری نمود. و خرید برند آماده این امکان را به شما می دهد که از برندهای بدون استفاده قبل از اتمام زمانشان مورد استفاده قرار گیرند.

مدارک لازم جهت خرید برند آماده برای اشخاص حقیقی

    کارت ملی و شناسنامه مالک قبلی برند و مالک جدید آن

    مدارک ثبت قانونی برند (آگهی رسمی و گواهینامه ثبت علامت تجاری به همراه رمز ورود به سامانه مالکیت معنوی)

    مجوز فعالیت جدید (جواز تاسیس، جواز کسب، پروانه ساخت، پروانه بهره‌برداری و یا هر گونه گواهی فعالیت دیگری از نهادهای قانونی)

    کارت بازرگانی (برای خرید و فروش برند‌های لاتین)

    صلح‌نامه تنظیم‌شده در دفاتر اسناد رسمی کشور بین دو طرف معامله پس از انجام استعلام‌های مربوط به فروش برند

مدارک مورد نیاز جهت خرید برند آماده برای اشخاص حقوقی

    روزنامه رسمی تاسیس یا آخرین تغییرات شرکت قدیمی و شرکت جدید

    مدارک ثبت قانونی برند (گواهینامه ثبت علامت تجاری به همراه رمز ورود به سامانه مالکیت معنوی)الوبرند مرکز خرید و فروش برند اماده ، فروش برند مواد غذایی ، خرید برند مواد غذایی ، ثبت برند تجاری مواد غذایی ، ثبت برند شوینده ، ثبت برند تضمینی ، برند فروشی اماده واگذاری ، برند فروشی مواد لبنی ، برند آماده ، اداره برند تجاری ، برند فروشی لبنیات ، برند تجاری آماده جهت تهیه برند ، ثبت برند با مجموعه الوبرند در ارتباط باشید

    کارت ملی و شناسنامه مالکان قبلی برند و مالکان جدید آن

    مجوز فعالیت شرکت جدید (پروانه بهره‌برداری، پروانه ساخت، جواز تاسیس، جواز کسب و یا هر گواهی فعالیت دیگری از نهادهای قانونی)

الوبرند مرکز خرید و فروش برند اماده ، فروش برند مواد غذایی ، خرید برند مواد غذایی ، ثبت برند تجاری مواد غذایی ، ثبت برند شوینده ، ثبت برند تضمینی ، برند فروشی اماده واگذاری ، برند فروشی مواد لبنی ، برند آماده ، اداره برند تجاری ، برند فروشی لبنیات ، برند تجاری آماده جهت تهیه برند ، ثبت برند با مجموعه الوبرند در ارتباط باشید     کارت بازرگانی (برای نقل و انتقال برند‌های لاتین)

    صلح‌نامه ثبت‌شده در دفترخانه رسمی بین طرفین معامله پس از انجام استعلام‌های مربوط به فروش برند

دشواری و مشکلات ثبت برند در مقابل خرید برند فروشی

برای ثبت برند یا علامت تجاری در بهترین شرایط یعنی اگر اسم درخواست شده مشابه اسم ثبت شده‌ی دیگری نباشد و یا اینکه عین اسم درخواستی قبلا به ثبت نرسیده باشد به ۴ تا ۶ ماه زمان نیاز است. یعنی اگر تمام مراحل و روند اداری ثبت برند بدون مشکل پیش برود پس از گذشت این مدت موفق به کسب گواهینامه ثبت برند خواهید شد و در غیر اینصورت پس از گذشت ۴۵ تا ۶۰ روز پس از ارسال درخواست ثبت برند، درخواست ارسال شده از سوی اداره ثبت مالکیت‌های صنعتی با اخطار مواجه می‌شود که باید پس از رفع مشکلات مراحل ثبت برند مجدد طی شود و ممکن است این روند بارها و بارها تکرار شود و یا حتی به نتیجه هم نرسد!

به این نکته توجه داشته باشید که هرگاه درخواست ثبت برند با اخطار مواجه شود، ثبت درخواست مجدد هزینه‌ای دوباره برای شخص درخواست کننده در بر خواهد داشت. همچنین برای ثبت برند نیاز به مجوزهایی (مانند: جواز تاسیس یا پروانه بهره‌برداری) داریم و اگر اسم مورد نظر لاتین باشد داشتن کارت بازرگانی اجباریست. دریافت هرکدام از این مجوزها مستلزم داشتن شرایط و صرف هزینه و زمان خاص خود می‌باشد که می‌تواند در روند ثبت برند تاثیر گذار باشد.

اینکه یک علامت یا اسم تجاری هم از لحاظ میزان کالا، فارسی یا لاتین بودن، کامل بودن طبقات مرتبط با اسم تجاری و… به صورت کامل به ثبت برسد بسیار با اهمیت است و باید به این نکه هم توجه داشته باشید که در خصوص برخی از کالاها و طبقات درخواستی پرتقاضا مانند موادغذایی، امکان ثبت اسم تجاری در تمام یا بعضی از کالاهای مورد نظر مقدور نیست و امکان دارد کالاهای درخواست شده مردود شود!الوبرند مرکز خرید و فروش برند اماده ، فروش برند مواد غذایی ، خرید برند مواد غذایی ، ثبت برند تجاری مواد غذایی ، ثبت برند شوینده ، ثبت برند تضمینی ، برند فروشی اماده واگذاری ، برند فروشی مواد لبنی ، برند آماده ، اداره برند تجاری ، برند فروشی لبنیات ، برند تجاری آماده جهت تهیه برند ، ثبت برند با مجموعه الوبرند در ارتباط باشید

خرید برند ارزان تر است یا ثبت برند؟

برای تعیین قیمت نام تجاری آماده موارد مختلفی تاثیر گذار است. مواردی همچون: زیبایی نام برند، فارسی یا لاتین بودن آن، تعداد محصولات و طبقات ثبت شده، ثبت کالا ها و طبقات مشابه. برند آماده به علت ارزشمند بودن، قیمت بالاتری دارد اما می توان با خرید امتیاز آن تمام اهداف مد نظر را اجرا کرد و با استفاده از اعتبار کسب شده مشتریان بیشتری جذب نمود.

تعیین قیمت برند های آماده توسط کارشناسان رسمی صورت می گیرد. برند هایی که سابقه فعالیت در بازار را داشته اند و به دلیل اینکه برای عموم مردم شناخته شده اند، اعتبار و ارزش بیشتری دارند، اما برند های جدید به زمان نیاز دارند تا در بازار جایگاه خود را بدست آورند.

بنابراین هر چه ارزش برند بالاتر باشد قیمت آن نیز گران تر خواهد بود.الوبرند مرکز خرید و فروش برند اماده ، فروش برند مواد غذایی ، خرید برند مواد غذایی ، ثبت برند تجاری مواد غذایی ، ثبت برند شوینده ، ثبت برند تضمینی ، برند فروشی اماده واگذاری ، برند فروشی مواد لبنی ، برند آماده ، اداره برند تجاری ، برند فروشی لبنیات ، برند تجاری آماده جهت تهیه برند ، ثبت برند با مجموعه الوبرند در ارتباط باشید

مزایای خرید برند آماده

بهترین گزینه برای شخصی که می‌خواهد محصولات خود را به موقع وارد بازار کند، خرید برند آماده است. قوانین فروش برند در ایران ساده است و مبادله آن به آسانی انجام می‌گیرد. بسیاری از افراد با توجه به موقعیت شغلی خود و به منظور صرفه‌جویی در زمان تصمیم به خرید یا حتی اجاره برند می‌گیرند. منظور از اجاره برند، دادن حق استفاده جزئی به فردی دیگر است. داشتن برند معتبر برای تبلیغات موثر بسیار ضروری است. نام تجاری، لوگو و شعارهای تبلیغاتی همه در برند شما خلاصه می‌شوند. بنابراین خرید برند آماده همیشه مقرون به صرفه است. از سوی دیگر، دشواری طی کردن مراحل قانونی ثبت علامت تجاری و زمان‌بر بودن آن سبب شده است که تاجران و فعالان اقتصادی استقبال بسیار خوبی از بازار خرید و فروش برندهای آماده بکنند. گفتنی است که پس از انعقاد صلح‌نامه در دفترخانه بین طرفین که حدود سه هفته زمان می‌برد، امکان ارائه کالا یا خدمات وجود دارد. بنابراین پیش از انتقال رسمی سند یا به اصطلاح ظهرنویسی در مرکز مالکیت معنوی که حدود دو ماه زمان می‌برد می‌توان از برند آماده استفاده کرد.

ترکیبی از طرح،شعار، نام، سمبل، علامت یا ترکیبی از آنهاست که موجب شناسایی محصول، تمایز آن از سایر محصولات و انتقال یک مفهوم یا احساس به مخاطب می شود. یکی از قدیمی ترین تعاریف از برند در سال ۱۹۶۰ توسط انجمن بازاریابی آمریکا (AMA) ارائه شده است. این تعریف بر اهمیت آرم و علامت های به کار رفته در یک برند تجاری به عنوان مبنایی برای جدا کردن آن برند تجاری از برندهای دیگر تأکید نموده است. بر اساس این تعریف، برند به معنای یک اسم، علامت، نماد یا طرح، یا ترکیبی از آن ها جهت شناسایی کالاها و خدمات ارائه شده توسط یک فروشنده یا گروهی از فروشندگان و تمیز دادن آن ها از محصولات رقبا می باشد. بر اساس قانون برای اینکه بتوان از یک برند استفاده کرد ابتدا باید آن برند را به ثبت رساند و متعلق به خود نمود. بنابراین، در صورتی که شخص دیگری از آن برند یا مشابه آن استفاده نماید تحت پیگرد حقوقی و قانونی قرار می گیرد .

طبق تبصره ۱ قانون ثبت علائم تجاری و اختراعات مصوب اول تیرماه ۱۳۱۰، ثبت علائم تجاری در ایران اختیاری می باشد، بجز در مواردی که دولت آن را اجباری کند. بنابراین، ثبت برند مطابق آئین نامه ی آن اجباری نیست. یعنی اگر کسی برای کالای خود برند انتخاب کرده و آن را استعمال نماید اما آن را به ثبت نرساند قانون بابت ثبت برند وی را الزام نمی کند. اما ماده ی ۲ قانون اضافه می کند:”حق استعمال انحصاری علامت تجاری فقط برای کسی شناخته خواهد شد که علامت خود را به ثبت رسانده باشد”.الوبرند مرکز خرید و فروش برند اماده ، فروش برند مواد غذایی ، خرید برند مواد غذایی ، ثبت برند تجاری مواد غذایی ، ثبت برند شوینده ، ثبت برند تضمینی ، برند فروشی اماده واگذاری ، برند فروشی مواد لبنی ، برند آماده ، اداره برند تجاری ، برند فروشی لبنیات ، برند تجاری آماده جهت تهیه برند ، ثبت برند با مجموعه الوبرند در ارتباط باشید

از دلایل ثبت برند می توانیم به مواردی از قبیل استفاده انحصاری از برند، سلب حق کپی برداری یا سوء استفاده دیگران، بی نتیجه ماندن سرمایه گذاری شخص یا شرکت صاحب برند به دلیل گمراه نمودن مردم به وسیله افراد سودجو اشاره نماییم. ثبت برند بابت ضمانت فعالیت تجاری و پایداری آن ضروری است زیرا که در مشخص نمودن میزان موفقیت یک محصول در بازار حائز اهمیت است، همچنین موجب کسب درآمد بیشتر می شود. به موجب اعتبار علامت تجاری ثبت شده می توان از منابع مالی یا تسهیلات مؤسسات مالی و بانکها استفاده نمود. ثبت برند دلایل متفاوتی دارد که از مهم ترین دلایل آن می توان به متمایز نمودن محصولات از یکدیگر و رشد تجاری اشاره نمود.

قانون، برندی را که حق استعمال انحصاری آن به اشخاص معین داده شده، مورد حمایت خود قرار می دهد و اشخاص دیگر را از تعدی و تخطی نسبت به آن برند منع می کند و همچنین به دلیل منافعی که برای جامعه در رواج علامات تجاری هست اشخاص متعددی را محکوم به جبران صاحب علامت می نماید و دامنه ی خسارت را به قدری وسیع قرار داده است که شامل ضررهای وارده و حتی منافعی می داند که طرف از آن محروم شده است (ماده ۴۹)، در واقع قانون، در این مورد عدم النفع را جزء خسارت قرار داده است. همچنین مقررات سختی را برای تعقیب جزائی مصوب نموده است.

قانون مجازات اسلامی (تعزیرات) مصوب مرداد ماده ۱۳۶۲ برای متخلفین مجازاتی به شرح زیر تعیین نموده است:

ماده ۱۲۲- هر کسی که برند ثبت شده در ایران را با آگاهی جعل کند یا با علم به جعلی بودن از آن استفاده نماید یا آن برند را روی اوراق و اعلانات و یا روی محصولات خود قرار دهد یا با آگاهی نسبت به جعلی بودن به معرض فروش گذاشته یا بفروشد یا به افزودن یا کاستن یا تغییر قسمتی از خصوصیات آن تقلید کند به صورتی که موجب فریب مشتری شود، به مجازات شلاق تا ۷۴ ضربه محکوم خواهد شد.الوبرند مرکز خرید و فروش برند اماده ، فروش برند مواد غذایی ، خرید برند مواد غذایی ، ثبت برند تجاری مواد غذایی ، ثبت برند شوینده ، ثبت برند تضمینی ، برند فروشی اماده واگذاری ، برند فروشی مواد لبنی ، برند آماده ، اداره برند تجاری ، برند فروشی لبنیات ، برند تجاری آماده جهت تهیه برند ، ثبت برند با مجموعه الوبرند در ارتباط باشید

ماده ۱۲۳- هر کس محصولی را که دارای علامت جعلی یا تقلیدی است یا دارای علامتی بوده که از غیر حق استفاده شده است از ایران صادر یا به کشور وارد کند، به حبس از سه ماه تا سه سال محکوم می گردد.

ماده ۱۲۴- اشخاص ذیل به حبس تا شش ماه محکوم خواهند شد :

۱- کسانی که علامت تجاری اجباری را بر روی محصولی که بصورت اجباری باید دارای آن علامت باشد به کار نبرند.

۲- کسانی که با آگاهی محصولی را در معرض فروش گذاشته یا بفروشند که استفاده برند برای آن محصول اجباری بوده اما دارای برندی نباشد.

نکته : در آئین نامه جهت کلیه ی اجناس، طبقاتی قائل و آن را به ۳۶ بخش تقسیم نموده اند .الوبرند مرکز خرید و فروش برند اماده ، فروش برند مواد غذایی ، خرید برند مواد غذایی ، ثبت برند تجاری مواد غذایی ، ثبت برند شوینده ، ثبت برند تضمینی ، برند فروشی اماده واگذاری ، برند فروشی مواد لبنی ، برند آماده ، اداره برند تجاری ، برند فروشی لبنیات ، برند تجاری آماده جهت تهیه برند ، ثبت برند با مجموعه الوبرند در ارتباط باشید به عنوان مثال طبقه ۱ محصولات شیمیایی که در صنایع و علوم و عکاسی و کشاورزی و کود طبیعی و مصنوعی و مواد آب دادن فلزات و دباغی است و طبقه ۲۳ انواع نخ و طبقه ی ۲۴ انواع پارچه است. طبق این قانون متقاضی ثبت برند موظف است معلوم کند جنس مورد تقاضای او با کدام یک از طبقاتی که در آئین نامه ذکر شده مطابقت دارد و برای هر طبقه حق الثبت جداگانه باید پرداخت نماید.

از دلایل ثبت برند می توانیم به مواردی از قبیل استفاده انحصاری از برند، سلب حق کپی برداری یا سوء استفاده دیگران، بی نتیجه ماندن سرمایه گذاری شخص یا شرکت صاحب برند به دلیل گمراه نمودن مردم به وسیله افراد سودجو اشاره نماییم. ثبت برند بابت ضمانت فعالیت تجاری و پایداری آن ضروری است زیرا که در مشخص نمودن میزان موفقیت یک محصول در بازار حائز اهمیت است، همچنین موجب کسب درآمد بیشتر می شود. به موجب اعتبار علامت تجاری ثبت شده می توان از منابع مالی یا تسهیلات مؤسسات مالی و بانکها استفاده نمود. ثبت برند دلایل متفاوتی دارد که از مهم ترین دلایل آن می توان به متمایز نمودن محصولات از یکدیگر و رشد تجاری اشاره نمود.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت برند برای اشخاص حقیقی :

    کپی مدارک شناسایی درخواست کننده برند

    کپی پروانه بهره برداری یا مجوز تولید یا پروانه کسب برابر با اصل شده

    دوازده عدد تصویر رنگی برند در اندازه ۶ در الوبرند مرکز خرید و فروش برند اماده ، فروش برند مواد غذایی ، خرید برند مواد غذایی ، ثبت برند تجاری مواد غذایی ، ثبت برند شوینده ، ثبت برند تضمینی ، برند فروشی اماده واگذاری ، برند فروشی مواد لبنی ، برند آماده ، اداره برند تجاری ، برند فروشی لبنیات ، برند تجاری آماده جهت تهیه برند ، ثبت برند با مجموعه الوبرند در ارتباط باشید ۶

    اسکن رنگی کارت بازرگانی در صورت لاتین بودن برند

    امضای وکالتنامه بعد از تأیید علامت تجاری

مدارک مورد نیاز جهت ثبت برند برای اشخاص حقوقی :

    کپی مدارک شناسایی مدیر عامل و دارندگان حق امضای اوراق بهادار شرکت

    برابر با اصل شده ی پروانه بهره برداری یا پروانه کسب یا مجوز تولید

    تصویر اولین روزنامه رسمی شرکت و روزنامه رسمی آخرین تغییرات هیأت مدیره شرکت

    دوازده عدد تصویر رنگی علامت تجاری در اندازه ۶ در ۶

    امضای وکالتنامه توسط مدیر عامل و دارندگان حق امضا

مراحل ثبت برند :

برای ثبت یک برند یا علامت تجاری باید مراحلی طی شود که ثبت شرکت پایدار بصورت مجزا در مقالات مرتبط به این مراحل اشاره نموده است، که در این متن به طور خلاصه به بیان آن می پردازیم.

ابتدا لازم است یک نام برای برند خودتان انتخاب نمایید و به پایگاه اینترنالوبرند مرکز خرید و فروش برند اماده ، فروش برند مواد غذایی ، خرید برند مواد غذایی ، ثبت برند تجاری مواد غذایی ، ثبت برند شوینده ، ثبت برند تضمینی ، برند فروشی اماده واگذاری ، برند فروشی مواد لبنی ، برند آماده ، اداره برند تجاری ، برند فروشی لبنیات ، برند تجاری آماده جهت تهیه برند ، ثبت برند با مجموعه الوبرند در ارتباط باشید تی مالکیت صنعتی ثبت علایم تجاری به آدرس http://ip.ssaa.ir مراجعه کنید و اظهارنامه را در سامانه اداره مالکیت صنعتی ثبت نمایید.

مراحل ثبت برند در سامانه :

    انتخاب نوع اظهارنامه

    درج مشخصات مالک

    بارگذاری مدارک

    بازبینی اطلاعات و سپس تأیید آن

    واریز هزینه اولیه ثبت از طریق اینترنتی

    دریافت شماره اظهارنامه

    دریافت رمز از طریق تلفن

    امضای نسخه تأیید شده

    ارسال یکی از نسخه ها با مدارک قبلی به انضمام فیش به آدرس مرکز

    بررسی مدارک توسط اداره مالکیت صنعتی و تأیید در صورت عدم ایراد.

    آگهی در روزنامه رسمی با قید نام و نشان صاحب علامت تجاری.

    تسلیم گواهی ثبت بعد از سی روز از نشر آگهی توسط اداره ثبت به درخواست کننده یا نماینده او

اهمیت ثبت برند

در این زمان بیش از پیش علامت تجاری و برند دارای اهمیت هستند. با این که شرکت‌ها می‌توانند برند خود را به ثبت نرسانند الوبرند مرکز خرید و فروش برند اماده ، فروش برند مواد غذایی ، خرید برند مواد غذایی ، ثبت برند تجاری مواد غذایی ، ثبت برند شوینده ، ثبت برند تضمینی ، برند فروشی اماده واگذاری ، برند فروشی مواد لبنی ، برند آماده ، اداره برند تجاری ، برند فروشی لبنیات ، برند تجاری آماده جهت تهیه برند ، ثبت برند با مجموعه الوبرند در ارتباط باشید و هیچ الزام قانونی برای ثبت علامت تجاری وجود ندارد، بسیاری از افراد برای پرهیز از سوء استفاده دیگران دست به این کار می‌زنند.

بر همین اساس تصمیم گرفتیم در مقاله زیر به مزایای ثبت برند بپردازیم تا شما با دید باز تصمیم بگیرید که یا هزینه‌های ثبت برند را قبول و برند خود را به ثبت برسانید و یا هزینه‌های موجود را در قسمت‌های دیگر تجارت‌تان به کار ببرید.  در مطالب گذشته مجله ثبت یار، به بحث ثبت علامت تجاری و برخی نکات مهم جهت انتخاب برند پرداختیم. در این مطلب ابتدا تعریفی از برند ارائه کرده و سپس مزایای ثبت برند را بیان می‌کنیم. امروزه حتی ثبت برند آنلاین نیز ممکن شده است.

تعریف برند یا علامت تجاری

منظور از برند چیست؟ برند یا علامت تجاری نامی است که برای معرفی، استفاده و مشخص کردن یک محصول و یا خدمات استفاده می شود. به عبارت دیگر علامت تجاری اسم، اصطلاح، نشانه، طرح و یا ترکیبی است که به خریداران و مصرف کنندگان کمک می کند، به درستی اقدام به انتخاب و خرید کنند. نام تجاری و علامت تجاری برای معرفی و تشخیص انواع کالاهای شبیه به هم استفاده می شوند.

برندها به دارندگانشان کمک می‌کند به راحتی محصولات خود را معرفی و ویژگی‌های مختلف آن را بیان کنند و در عرصه رقابت تجاری بتوانند خود را نسبت به دیگران متمایز کنند. همین ویژگی‌ها باعث می‌شود محصول در بازار شناخته شود و به شهرت برسد. درکنار علامت تجاری، لوگو نیز می‌تواند در این زمینه کمک شایانی برای بقا و شناخته شدن یک برند باشد.

مزایای ثبت برند یا علامت تجاری

قانونی شدن

اولین مزیت و شاید مهمترین ویژگی که برند برای شما دارد، این است که با ثبت برند، در مقابل قانون شناخته می‌شوید. منظور از شناخته شدن این است که وقتی شما برند خود را به ثبت برسانید، می توانید از افرادی که از برند شما استفاده می کنند، شکایت کنید و آن ها مجبور به عوض کردن اسم و پرداخت غرامت به شما هستند.

با ثبت قانونی برند دیگر شرکت ها و یا تجارت ها دست به تقلید و سوء استفاده از علامت تجاری شما نمی زنند و با خیال راحت می توانید به تجارت بپردازید.

ایجاد تمایز

ثبت برند علاوه بر شما برای مشتریان شما نیز می تواند بسیار سودمند باشد. آن ها می توانند به راحتی محصول و یا خدمات شما را پیدا و از آن استفاده کنند.

همچنین این امر باعث می شود شما هر چه بیشتر به نیاز های مشتری ها دست پیدا کنید و بدانید که بر چه اساسی به سراغ برند شما می آیند و یا چه دلیلی باعث می شود رقیب شما را انتخاب کنند. با افزایش کیفیت و تطبیق آن با خواست مخاطب می توانید سهم بیشتری در بازار پیدا کنید.الوبرند مرکز خرید و فروش برند اماده ، فروش برند مواد غذایی ، خرید برند مواد غذایی ، ثبت برند تجاری مواد غذایی ، ثبت برند شوینده ، ثبت برند تضمینی ، برند فروشی اماده واگذاری ، برند فروشی مواد لبنی ، برند آماده ، اداره برند تجاری ، برند فروشی لبنیات ، برند تجاری آماده جهت تهیه برند ، ثبت برند با مجموعه الوبرند در ارتباط باشید

بازاریابی

امروزه بازاریابی به یکی از رکن های اساسی هر تجارتی تبدیل شده است. اساس کار بازاریابان شناساندن و به شهرت رساندن محصولات یا خدمات است که اصولا این امر بدون برند و لوگو شدنی نیست.

البته برای بازاریابی و به شهرت رساندن یک تجارت، تنها ثبت علامت تجاری کافی نیست بلکه بایدها و نبایدهایی در انتخاب برند مناسب وجود دارد که در صفحه انتخاب نام برند مفصل در مورد آن صحبت کرده ایم.

نمایندگی

حق امتیاز یکی دیگر از مواردی است که مشوقی برای ثبت برند به شمار می رود. زمانی که شما برند خود را به ثبت می رسانید، اجازه استفاده برای اشخاص ثالث نیز مهیا می شود. به همین دلیل شما می‌توانید حق امتیاز علامت تجاری خود را به افراد و یا شرکت های دیگر واگذار کنید تا هم به شهرت و اعتبار شما کمک کند و هم یک منبع درآمد مستقلی بدون هزینه ای برای شما باشد.

ایجاد دارائی

اگر برندی که انتخاب کرده اید بتواند در بازار ارزش و شهرت پیدا کند، خود برند به تنهایی می تواند یک دارائی ارزشمند به شمار رود. به این منظور که در آینده می توانید برند خود را به فروش برسانید و یا افرادی به نشانه اعتبار از نام آن در تجارت خود استفاده کنند تا برند خودشان شناخته تر شود و می تواند درآمدی مناسب برای شما ایجاد کند.

وام و سرمایه

یک برند ثبت شده می تواند اعتباری در مقابل دولت، بانک ها و سرمایه گذاران باشد. گرفتن وام و یا پیدا کردن سرمایه گذار وقتی می تواند برای شما اتفاق بی افتد که برند خود را به ثبت رسانده باشید. ثبت برند باعث می شود که قانون شما را به رسمیت بشناسد و همین امر می تواند به بانک ها و سرمایه گذارها این اطمینان را بدهد که تجارت شما می تواند قابل اعتماد و شناخته شده باشد.الوبرند مرکز خرید و فروش برند اماده ، فروش برند مواد غذایی ، خرید برند مواد غذایی ، ثبت برند تجاری مواد غذایی ، ثبت برند شوینده ، ثبت برند تضمینی ، برند فروشی اماده واگذاری ، برند فروشی مواد لبنی ، برند آماده ، اداره برند تجاری ، برند فروشی لبنیات ، برند تجاری آماده جهت تهیه برند ، ثبت برند با مجموعه الوبرند در ارتباط باشید

کاسیو برند محبوب یک شرکت الکترونیکی ژاپنی است که در زمینه طراحی و ساخت انواع ماشین‌حساب، ساعت مچی و ساعت اتمی، دوربین فیلم‌برداری و دیجیتال، انواع آلات موسیقی فعالیت می‌نماید.

شرکت کاسیو در سال ۱۹۴۶ توسط مهندس ژاپنی تادائو کاشیو در شهر توکیو بنیان‌گذاری شد. امروزه دفتر مرکزی این شرکت در شیبویا، توکیو، ژاپن قرار دارد و سهام آن در بازار بورس توکیو معامله می‌شود. این برند پیشرفت بسیار زیادی در زمینه های مختلف به وبژه ساعت مچی داشته است. تادائو کاشیو می‌گوید: «اگر محصولی از محصولات کمپانی‌اش به اندازه کافی اصیل و با کیفیت نیست، قطعا از مجموعه تولیدات کاسیو نیست». امروزه جذاب ترین خط تولید برند کاسیو ساعت های آن است. این شرکت قادر است بسیاری از ویژگی های ابتکاری را در ساعت های خود بگنجاند. ساعت های جی شاک بسیار محبوب هستند و این یک برگ برنده ای است که برند کاسیو با آن بر بازارها تسلط دارد. یکی از دلایل موفقیت ساعت های برند کاسیو خلافیت در ساخت و طراحی منحصر به فرد کالکشن های مختلف آن است.  ساعت مچی کاسیو در تمام این سال‌ها کیفیت و کارکرد محصولاتش را بر زیبایی و لوکس بودن آن‌ها ترجیح داده است، چنان‌که امروز نیز پس از مرگ بنیان‌گذار برند کاسیو، لحظه‌ای از خلاقیت و کیفیت محصولاتش غافل نشده است.

تاریخچه تاسیس برند کاسیو

تادائو کاشیو در کشوری که در اثر جنگ متلاشی شده بود با نام کاشیو سیساکوجو (Kashio Seisakujo) در توکیو تاسیس کرد. این شرکت قطعات و دستگاه‌های متعدد کاربردی تولید می‌کرد. او به همراه ۴ برادر خود با اتخاذ نقشی خاص و همکاری نزدیک و قدرتمندانه با هم متهد شدند و شرکت کاسیو را در سال در سال ۱۹۵۷ تاسیس کردند. هر برادر تخصص و قدرت منحصر به فرد خود را به ارمغان آورد. کلمه‌ی کاسیو تلفظ انگلیسی نام خانوادگی این چهار برادر است. اولین محصول برند کاسیو که به تولید عمده رسید نگهدارنده سیگار بود که به افرد کمک می کند تا آخرین سیگار خود را بکشد و از هدر رفتن جلوگیری کند زیرا شرایط اقتصادی ژاپن چنین بود. فروش این محصول سرمایه ای بود تا آن ها بتوانند شروعی قدرت مندانه داشته باشند.

شرکت کاسیو کامپیوتر در سال ۱۹۵۷ با انتشار اولین ماشین حساب کاملاً برقی جهان به وجود آمد. یک دهه بعد ، اولین شرکت خارج از کشور کاسیو در نیویورک تأسیس شد. در همین دهه ، کاسیو توانست شرکت های فروش خارج از کشور را در هامبورگ، آلمان غربی و همچنین در لندن تأسیس کند. کاسیو تولید آلات موسیقی ، به ویژه صفحه کلید را از دهه۱۹۸۰ آغاز کرد. این ابزار در مدت زمان کوتاهی محبوبیت زیادی کسب کردالوبرند مرکز خرید و فروش برند اماده ، فروش برند مواد غذایی ، خرید برند مواد غذایی ، ثبت برند تجاری مواد غذایی ، ثبت برند شوینده ، ثبت برند تضمینی ، برند فروشی اماده واگذاری ، برند فروشی مواد لبنی ، برند آماده ، اداره برند تجاری ، برند فروشی لبنیات ، برند تجاری آماده جهت تهیه برند ، ثبت برند با مجموعه الوبرند در ارتباط باشید

ماشین حساب تمام الکترونیکی برند کاسیو

در سال ۱۹۵۰ میلادی تادائو اولین اقداماتش را برای طراحی و ساخت تجهیزات رایانه‌ای معطوف کرد و اولین ماشین‌حساب‌های روی میزی را به بازار ارائه داد. در سال ۱۹۵۴میلادی اولین نمونه‌ی عملیاتی ماشین حساب الکتریکی کاشیو آماده شد و آنها محصول خود را به شرکت بانشودو (Bunshodo)، تولیدکننده‌‌ی تجهیزات اداری ارائه کردند. البته این شرکت محصول آنها را به دلایل مختلف نپذیرفت.

در نهایت در سال ۱۹۵۷ میلادی شرکت یوشیدا یوکو  (Yuchida Yoko) با کاشیو تماس گرفت و از آن خواست که محصول نوآورانه‌ی خود را ارائه دهد. این ارائه به موفقیت قرارداد همکاری منجر شد و شرکت کاسیو کامپیوتر اولین ماشین حساب تمام الکتریک خود را با نام ۱۴-A تولید کرد.

ساخت ساعت مچی کاسیو – اوج پیشرفت برند کاسیو

تادائو کاشیو در سال ۱۹۷۴ میلادی اولین ساعت کامپیوتری با نام CASIOTRON عرضه کرد که از تقویم اتوماتیک بهره می‌برد را به بازار ارائه داد و بازار ساعت مچی ‌های جهان را تکان داد. . این ساعت نه تنها ساعت ها ، دقیقه ها و ثانیه ها را نشان می داد بلکه عملکرد منحصر به فردی داشت که می توانست تعداد روزهای یک ماه را به طور خودکار تعیین کند.

در سال ۱۹۸۳میلادی اولین ساعت‌های ضدضربه خود را با نام جی شاک به بازار عرضه نمود. با تولید این نوع از ساعت کاسیو توانست به اوج شهرت خود برسد. از جمله ویژگی‌های بارز این نوع از ساعت نمایش تقویم هوشمند بر روی صفحه‌ی نمایشگر دیجیتال خود می‌باشد.

امکانات ساعت های کاسیو

ساعت های برند کاسیو از امکانات و ویژگی هایی برخوردار هستند که در کمتر برندی می توان مشاهده کرد. از جمله امکانات کاسیو می توان به قابلیت ضدآب بودن گاها تا ۲۰۰ متر اشاره کرد. از این رو برخی از ساعت های کاسیو در دسته ی ساعت های غواصی قرار میگیرند.

از دیگر ویژگی های ساعت های کاسیو می توان به دو زمانه بودن، تاریخ شمار، کرنوگراف و حافظه ذخیره سازی داده ی حاصل از آن، نمودار جذر و مد، ارتباط با گوشی هوشمند، ارائه زمان مناسب ماهی گیری، شب نما بودن صحفه نمایش اشاره کرد.الوبرند مرکز خرید و فروش برند اماده ، فروش برند مواد غذایی ، خرید برند مواد غذایی ، ثبت برند تجاری مواد غذایی ، ثبت برند شوینده ، ثبت برند تضمینی ، برند فروشی اماده واگذاری ، برند فروشی مواد لبنی ، برند آماده ، اداره برند تجاری ، برند فروشی لبنیات ، برند تجاری آماده جهت تهیه برند ، ثبت برند با مجموعه الوبرند در ارتباط باشید

علاوه بر آن ساعت های کاسیو قابلیت کنترل رادیویی و جی پی اس دارند. در نتیجه موقعیت مکانی شما را تشخیص داده و ساعت را تنظیم می کند. با  به دریافت  امواج رادیویی نیز به طور خودکار ساعت را تنظیم می کنند تا دقت  ساعت بالا تر رود

طراحی ساعت های کاسیو

از آنجایی که کاسیو به سرعت در بین مردم جهان محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرد کالکشن هایی متعددی را تولید و عرضه کرد. کاسیو از این طریق توانست سلیقه ی همگان را تامین کند. در نتیجه روز به روز به فروش کاسیو اضافه گردید. از جمله ی این کالکشن ها می توان به جی شاک، ادیفایس، بیبی جی و پروترک اشاره

کرد.

سواچ مختص اروپا است در حالی که ساعت های کاسیو ار آمریکا تا آسیا محبوب هستند شخصیت های ورزشی افراد مشهور منخصصان مد همگی در کالکشن ساعت های مچی خود جی ششاک را اضافه کردند  جی شاک با سبک های مختلف طراحی و طیف وسیع رنگی ساعتی است که در زندگی همه جای خود را باز می کند.

ساعت های کاسیو در کالکشن های کلاسیک دارای بند استیل هستند. جنس بند این ساعت ها استیل ضد زنگ است. بنابراین بند ساعت شما از عمر طولانی برخورد دار خواهد بود. در سری جی شاک نیز جنس بند ها رزین است. این بند ها در عین زیبایی بسیار کاربردی نیز هستند.الوبرند مرکز خرید و فروش برند اماده ، فروش برند مواد غذایی ، خرید برند مواد غذایی ، ثبت برند تجاری مواد غذایی ، ثبت برند شوینده ، ثبت برند تضمینی ، برند فروشی اماده واگذاری ، برند فروشی مواد لبنی ، برند آماده ، اداره برند تجاری ، برند فروشی لبنیات ، برند تجاری آماده جهت تهیه برند ، ثبت برند با مجموعه الوبرند در ارتباط باشید

در اکثر ساعت های رایج در بازار، روی صفحه ی نمایش ساعت از شیشه ی معمولی استفاده شده است. این موضوع باعث می شود که دیدن صفحه برای شما مثلا در هوای بارانی دشوار باشد. ولی کاسیو به جای شیشه های معمولی از شیشه ی یاقوت کبود استفاده می کند که شما بتوانید در انواع شرایط سخت آب و هوایی نیز از ساعت خود به راحتی استفاده کنیدالوبرند مرکز خرید و فروش برند اماده ، فروش برند مواد غذایی ، خرید برند مواد غذایی ، ثبت برند تجاری مواد غذایی ، ثبت برند شوینده ، ثبت برند تضمینی ، برند فروشی اماده واگذاری ، برند فروشی مواد لبنی ، برند آماده ، اداره برند تجاری ، برند فروشی لبنیات ، برند تجاری آماده جهت تهیه برند ، ثبت برند با مجموعه الوبرند در ارتباط باشید .

قیمت ساعت های کاسیو

یکی دیگر از ویژگی‌ های این برند قیمت کم این محصول و مقرون ‌به ‌صرفه بودن آن در برابر امکانات بالا است. این برند با سابقه‌ ی درخشان در تولید ساعت مچی، عموماً ساعت‌های با کیفیت بالا و مقرون‌ به ‌صرفه تولید می‌کند که عموم مردم امکان استفاده از ساعت‌های این برند را داشته باشند و از این رو برند کاسیو به یک برند محبوب و مردمی تبدیل شده است. به‌طور کلی برند کاسیو مانند هر برند ساعت دیگری مجموع کالکشن‌های متنوعی دارد که قیمت آنها نسبت به طراحی و امکاناتشان متفاوت است.

روش تشخیص اصل و فیک بودن کاسیو

برای آنکه بتوانید تجربه دلنشین استفاده از کاربرد های بی انتهای کاسیو را داشته باشید باید مطمئن شوید که ساعت اورجینال خریداری می کنید. مطمئن شوید که از نمایندگی رسمی کاسیو خرید خود را انجام می دهد. علاوه بر آن به بسته بندی اورجینال کاسیو، کد ساعت و وزن آن توجه کنید. لوگو ساعت کاسیو باید حداقل دو بار در بدنه ی ساعت تکرار شده باشد.

دفترچه ی راهنما نیز بسیار مهم است. دفترچه ی شما باید چند زبانه باشد. اگر حجم زیادی از دفترچه ی راهنمای شما با زبان چینی است ساعتتان تقلبی می باشد. در آخر ساعت های کاسیو را با گارانتی معتبر پوزیترون خریداری کنید.

ساعت های کاسیو مورد علاقه سلبریتی ها

سلبریتی های هالیوودی اکثرا تمایل دارند اکسسوری های لوکس و گران خود از جمله ساعت های مچی خود را به نمایش بگذارند. با این حال اکتز این سلبریتی ها از جمله جاستین بیبر، بردلی کوپر، ریحانا، فارل ویلیامز، کریس مارتین و سلبریتی های ایرانی نظیر محمدرضا گلزار و نوید محمد زاده سال های طولانی است که ساعت های کاسیو و به خصوص جی شاک را به دست خود می بندند. این موضوع نشانه ی قدرت بی نظیز ساعت های جی شاک است. اگر طرفدار هر کدام از این سلبریتی ها هستید و علاقه دارید که ساعت خود را با آنها ست کنید کافیست وارد صفحه کاسیو شوید.الوبرند مرکز خرید و فروش برند اماده ، فروش برند مواد غذایی ، خرید برند مواد غذایی ، ثبت برند تجاری مواد غذایی ، ثبت برند شوینده ، ثبت برند تضمینی ، برند فروشی اماده واگذاری ، برند فروشی مواد لبنی ، برند آماده ، اداره برند تجاری ، برند فروشی لبنیات ، برند تجاری آماده جهت تهیه برند ، ثبت برند با مجموعه الوبرند در ارتباط باشید

برند ساعت کاسیو در ایران

در ایران اما کاسیو برندی خاطره‌انگیز است و اصلا به‌ واسطه همین چهره نوستالژیکش همچنان محبوبیت دارد. این برند به علت کیفیت و زیبایی ثابت شده میان مردم محبوبیت زیادی دارد.

برند کاسیو در ایران، علاوه بر کارایی‌ فوق‌العاده‌، محبوبیت فراوان در بین مردم دارد. ساعت های نوستالژی برند کاسیو با صفحه مستطیلی کوچک و بندهای استیل و اعداد دیجیتالی سیاه هیچگاه از چشم جوانان دهه شصتی نمی‌افتد. اگر به دنبال خرید ساعت کاسیو در ایران هستید حتما از نمایندگی های رسمی برند کاسیو خرید کنید تا خیالتان از گارانتی و اصالت ساعت مچی راحت باشد.ثبت برند رستوران

یکی از کسب و کارهایی که در ایران همواره می توان امید داشت تا موفقیت کسب کند رستوران و کافی شاپ است.

افرادی که دارای رستوران هستند اقدام به ثبت برند رستوران خود می نمایند.

رستوران هایی در سراسر دنیا هستند که برند معروفی دارند و یکی از اهداف سفر به کشوری می تواند آن رستوران باشد.

تصور کنید شما در ایران رستورانی دارید که غذایی که طبخ می کند آش های اصیل ایرانی است. ایرانی ها و خارجیان مسافر علاقه مند خواهند بود برای آش شما صف بکشند.

چنانچه شما در کشور خود برند معروفی باشید افراد شما را به یکدیگر معرفی می کنند.

تصمیم می گیرند مهمانی های خود را در رستوران شما برگزار کنند، قرارهای مهم خود را آنجا انجام بدهند.

رستوران های موفق اصولا دارای چندین شعبه در سراسر یک شهر یا کشور می باشند. ثبت برند رستوران می تواند یکی از ابزار شما باشد وقتی قصد تاسیس شعبه در کشور دیگری دارید.

تصور کنید می خواهید از یک رستوران خارجی اخذ شعبه نمایید قطعا داشتن برند نیاز است. دلیل این نیاز حمایت حقوقی و قانونی از برند می باشد.

ثبت برند رستوران نه تنها برای بازرگانی و بازاریابی شما مهم است، بلکه برای حمایت قانونی از کسب و کارتان نیز مهم است.الوبرند مرکز خرید و فروش برند اماده ، فروش برند مواد غذایی ، خرید برند مواد غذایی ، ثبت برند تجاری مواد غذایی ، ثبت برند شوینده ، ثبت برند تضمینی ، برند فروشی اماده واگذاری ، برند فروشی مواد لبنی ، برند آماده ، اداره برند تجاری ، برند فروشی لبنیات ، برند تجاری آماده جهت تهیه برند ، ثبت برند با مجموعه الوبرند در ارتباط باشید

هزینه ثبت برند رستوران چقدر است؟

هزینه ثبت برند رستوران را می توان به دو بخش تقسیم کرد. دسته اول، شامل هزینه های اداری است که باید به اداره ثبت علامت تجاری و روزنامه رسمی پرداخت نمود و بخش دوم مربوط به هزینه های وکیل و تشکیل پرونده می باشد.

هزینه ثبت برند رستوران شامل پرداخت:

دو نوبت روزنامه رسمی، حق الثبت، هزینه صدور سند مالکیت و هزینه های ارسال اظهارنامه و سایر هزینه های مکاتبات اداری می باشد.

چطور استعلام برند رستوران را انجام دهیم؟

برای ثبت یک برند مدت زمان زیادی را باید در انتظار نظر تایید یا رد کارشناس بمانیم. به همین دلیل حتما اقدام به استعلام برند رستوران می کنیم.

این موضوع اولا در صرف وقت و ثانیا در صرف هزینه ما کاهش ایجاد خواهد کرد.

در این استعلام برند رستوران اگر عین برند مورد تقاضا موجود باشد برای ما مشخص می شود و اصلا اظهارنامه را ارسال نخواهیم کرد.

در صورتی مشابهتی با درصد بالایی باشد نیز همینطور است اما مشابهت های با درصد کم فعلا در استعلام مشخص نمی شود.

در نتیجه استعلام قبل از ارسال اظهارنامه به ما پاسخ صد در صدی نخواهد داد اما با درصد بسیار بالایی مشابهت را برای ما مشخص می نماید.

خرید برند رستوران

خرید برند رستوران در طول ۴ الی ۳ ماه کاری طی سه مرحله بسیار مهم انجام می پذیرد. مرحله اول احراز مالکیت فروشنده و اصالت گواهینامه علامت تجاری.

سپس تهیه قرارداد واگذاری تحت عنوان assignment به وسیله وکیل دادگستری یا مشاوره حقوقی متخصص.الوبرند مرکز خرید و فروش برند اماده ، فروش برند مواد غذایی ، خرید برند مواد غذایی ، ثبت برند تجاری مواد غذایی ، ثبت برند شوینده ، ثبت برند تضمینی ، برند فروشی اماده واگذاری ، برند فروشی مواد لبنی ، برند آماده ، اداره برند تجاری ، برند فروشی لبنیات ، برند تجاری آماده جهت تهیه برند ، ثبت برند با مجموعه الوبرند در ارتباط باشید

در گام بعدی از خرید برند رستوران باید در دفتر اسناد رسمی و سازمان ثبت اسناد و املاک مراحل نقل و انتقال برند را به صورت رسمی ثبت نمایید.

دقت نمایید حتما روزنامه رسمی انتقال برند منتشر شود. سپس برای درج نام مالک جدید بر روی سند اقدام نمایید.

ثبت برند بدون جواز کسب

احتمالا برای شما مهم است که آیا مراحل ثبت برند بدون جواز کسب فرقی با دارا بودن جواز دارد یا خیر. اگر مجوز لازم را ارائه نکنید اظهارنامه ی شما با اخطار نقص از طرف اداره روبرو خواهد بود و باعث می شود مراحل شما طولانی تر شود.

می توایند با ارائه مجوزی غیر از جواز کسب یا جواز کسب شخص دیگر اظهارنامه ارسال نمایید.

پس از بررسی توسط کارشناس و صدور ابلاغیه تایید اظهارنامه مراحل ثبت برند وارد مسیر پیگیری اداری و حضوری می شود. این موضوع تا صدور سند برند پیش خواهد رفت.

مزایای ثبت برند رستوران

    اگر افراد کلاهبردار با استفاده از نام یا علامت تجاری

    اقدام به ارائه خدمات یا کالا کردند می توان با اقامه دعوا مانع شد.

    اطلاعات ثبت برند ما در یک سامانه سراسری قرار می گیرد و این امتیاز تجاری تلقی می شود.الوبرند مرکز خرید و فروش برند اماده ، فروش برند مواد غذایی ، خرید برند مواد غذایی ، ثبت برند تجاری مواد غذایی ، ثبت برند شوینده ، ثبت برند تضمینی ، برند فروشی اماده واگذاری ، برند فروشی مواد لبنی ، برند آماده ، اداره برند تجاری ، برند فروشی لبنیات ، برند تجاری آماده جهت تهیه برند ، ثبت برند با مجموعه الوبرند در ارتباط باشید

    وجه تمایز شما که نام و علامت تجاری است با رقبایتان به ثبت می رسد.

    شما بعد از ثبت برند در ایران می توانید به ثبت بین المللی برند تجاری خود اقدام نمایید.

    شما برابر مشتری خود نشان می دهید کسب و کار شما دارای مجوز از مراجع مروبطه است.

مدارک ثبت برند رستوران

    متقاضی شخص حقیقی باشد :

    مدارک هویتی شخص متقاضی ( کارت ملی و شناسنامه)

    نشانی اقامتگاه و کد پستی

    آدرس الکترونیکی متقاضی

    وکالت نامه وکیل دادگستری

    شماره تماس

    تصویر علامت تجاری ( نوشتاری یا لوگو )

    لیست از پیش تعیین شده ی کالا و خدمات مدنظر

    مجوز صادره از مرجع صالح جهت فعالیت (جواز تاسیس، جواز کسب، جواز بهره برداری و…)

چنانچه عمل صادرات توسط شخص متقاضی ثبت برند انجام می گیرد لازم است کارت بازرگانی داشته باشد.الوبرند مرکز خرید و فروش برند اماده ، فروش برند مواد غذایی ، خرید برند مواد غذایی ، ثبت برند تجاری مواد غذایی ، ثبت برند شوینده ، ثبت برند تضمینی ، برند فروشی اماده واگذاری ، برند فروشی مواد لبنی ، برند آماده ، اداره برند تجاری ، برند فروشی لبنیات ، برند تجاری آماده جهت تهیه برند ، ثبت برند با مجموعه الوبرند در ارتباط باشید

اگر لوگو یا برند ما لاتین باشد قطعا یکی از مدارک ضروری داشتن کارت بازرگانی است.

    متقاضی شخص حقوقی باشد :

    روزنامه رسمی تاسیس شرکت

    روزنامه رسمی آخرین تغییرات شرکت

    تصویر مدارک هویتی مدیرعامل

    تصویر لوگو و یا علامت و برند در اندازه مشخص

    مجوز فعالیت شرکت در موضوعی که قصد ثبت برند راجع به آن را دارند.

    تعیین طبقات بین المللی کالا و خدمات مدنظر که قصد ثبت برند در آن را دارند.

مراحل ثبت برند رستوران

    تهیه تمام مدارک و مستندات لازم

    ایجاد حساب کاربری در سایت مرکز مالکیت معنوی

    تنظیم اظهارنامه و ارسال الکترونیکی برای معاونت ثبت علامت تجاری

    چنانچه قصد ثبت داخلی یا خارجی داشته باشیم هر کدام از این درخواست ها به اداره کل مربوطه و اصل می گردد.

    برسی توسط کارشناس اداره، رئیس اداره که با پاسخ های زیر روبرو خواهیم بود:الوبرند مرکز خرید و فروش برند اماده ، فروش برند مواد غذایی ، خرید برند مواد غذایی ، ثبت برند تجاری مواد غذایی ، ثبت برند شوینده ، ثبت برند تضمینی ، برند فروشی اماده واگذاری ، برند فروشی مواد لبنی ، برند آماده ، اداره برند تجاری ، برند فروشی لبنیات ، برند تجاری آماده جهت تهیه برند ، ثبت برند با مجموعه الوبرند در ارتباط باشید

    تایید اظهارنامه و ورود به مرحله بعد

    ابلاغیه رد اظهارنامه با ذکر دلایل قانونی

    ابلاغیه رفع نقص که در مدت ۳۰ روز باید ان نقص را رفع نمود

    تایید توسط کارشناس اداره ورود به مرحله انتشار روزنامه رسمی آگهی تقاضای ثبت علامت تجاری

    متصدی این امر سازمان روزنامه رسمی کشور است که با هزینه متقاضی آگهی را چاپ می کند.

    در صورت عدم اعتراض به تقاضای ثبت توسط هیچ شخصی لازم است تشکیل پرونده انجام گیرد.

    تشکیل پرونده حضوری و فیزیکی با پرداخت هزنیه حق الثبت همراه است.

    بعد از طی کردن مراحل اداری لازم است روزنامه رسمی آگهی ثبت علامت تجاری منتشر گردد.

    اخذ سند برند که نمایانگر مشخصات برند و مالک برند می باشد.الوبرند مرکز خرید و فروش برند اماده ، فروش برند مواد غذایی ، خرید برند مواد غذایی ، ثبت برند تجاری مواد غذایی ، ثبت برند شوینده ، ثبت برند تضمینی ، برند فروشی اماده واگذاری ، برند فروشی مواد لبنی ، برند آماده ، اداره برند تجاری ، برند فروشی لبنیات ، برند تجاری آماده جهت تهیه برند ، ثبت برند با مجموعه الوبرند در ارتباط باشید