اداره مالکیت معنوی علامت

الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند تجاری در ایران ، خرید برند آماده ، فروش برند آماده با بهترین قیمت را از الو برند بخواهید جهت اداره مالکیت معنوی – قیمت برند – برند آماده قیمت مناسب – اداره مالکیت معنوی علامت ،  برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده - برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند ، مشاوره در هر ساعت شبانه روز ......

الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند تجاری در ایران ، خرید برند آماده ، فروش برند آماده با بهترین قیمت را از الو برند بخواهید جهت اداره مالکیت معنوی – قیمت برند – برند آماده قیمت مناسب – اداره مالکیت معنوی علامت ، برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند ، مشاوره در هر ساعت شبانه روز ……

مراحل ثبت برند مواد شوینده
در ابتدا باید به این موضوع مهم اشاره کنیم که شما زمانی می توانید برای ثبت برند مواد شوینده اقدام کنید که در گذشته کارهای اداری و مجوزهای مربوط به کارخانه و تولیدی خود را دریافت کرده باشید، یعنی فعالیت شما جنبه قانونی داشته باشد.
شاید برای شما جالب باشد که برندها را می توان به دو صورت شخص حقیقی یا شخص حقوقی (شرکتی) به ثبت برسانید، البته استفاده از روش ثبت برند شخص حقوقی کارایی بیشتری دارد، زیرا به مجوزهایی نیاز دارید.
الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند تجاری در ایران ، خرید برند آماده ، فروش برند آماده با بهترین قیمت را از الو برند بخواهید جهت اداره مالکیت معنوی – قیمت برند – برند آماده قیمت مناسب – اداره مالکیت معنوی علامت ، برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند ، مشاوره در هر ساعت شبانه روز ……موضوع دیگری که باید به آن توجه داشته باشید، این است که تکمیل اظهارنامه هایی که برای این کار لازم دارید و پیگیری مراحل ثبت یک برند به سادگی امکان پذیر نیست و بهتر آن است که از یک متخصص و کارشناس بخواهید که این کار را برای شما انجام دهند.
در ابتدا باید یک نام را برای برند خود انتخاب کنید. انتخاب نام از آن کارهایی ست که شاید در ابتدا ساده به نظر برسد، اما کار دشواری ست که حساسیت بالایی هم دارد، به همین دلیل در ادامه در قسمتی جداگانه به این موضوع می پردازیم و اطلاعاتی در رابطه با آن بیان خواهیم کرد.
در ادامه باید مدارکی که برای ثبت برند مواد شوینده لازم دارید را جمع آوری کنید، تعدادی از این مدارک به تولیدی (کارخانه) شما وابسته است و تعدادی دیگر مربوط به مدارک شناسایی ست، در ادامه این موضوع را هم به طور کامل توضیح خواهیم داد.الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند تجاری در ایران ، خرید برند آماده ، فروش برند آماده با بهترین قیمت را از الو برند بخواهید جهت اداره مالکیت معنوی – قیمت برند – برند آماده قیمت مناسب – اداره مالکیت معنوی علامت ، برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند ، مشاوره در هر ساعت شبانه روز ……
در ادامه باید مدارک جمع آوری شده را در سامانه اداره ثبت مالکیت معنوی بارگذاری کنید، لازم به ذکر است که در مراحل بعدی باید اصل این مدارک را هم به اداره مذکور ارسال کنید. البته ثبت یک برند برای مواد شوینده به همین موارد خلاصه نمی شود.
قسمت استرس آور این مراحل آن جایی ست که باید منتظر باشید تا کارشناس و مسئول مربوطه مدارک شما را بررسی کند و در نهایت جوابی به درخواست شما ارائه دهد. این جواب شامل دو مورد است. الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند تجاری در ایران ، خرید برند آماده ، فروش برند آماده با بهترین قیمت را از الو برند بخواهید جهت اداره مالکیت معنوی – قیمت برند – برند آماده قیمت مناسب – اداره مالکیت معنوی علامت ، برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند ، مشاوره در هر ساعت شبانه روز …… در حالت اول امکان رد درخواست شما وجود دارد که با رفع ایراد وارده باز هم مورد نظر خود اقدام خواهید کرد.
در حالت دوم با درخواست شما موافقت شده است که باید برای انتشار آگهی در روزنامه آماده شوید. در اگهی باید اطلاعات برند خود را منتشر کنید تا عموم مردم از آن مطلع شوند. لازم به ذکر است که در این حالت کار شما به اتمام رسیده است و دیگر می توانید با آن نام فعالیت خود را ادامه دهید.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت برند مواد شوینده
یکی از اصلی ترین مواردی که ثبت برند مواد شوینده باید به آن توجه داشته باشید، مدارکی است که برای این کار نیاز دارید، به همین دلیل در ادامه قصد داریم این مدارک را برای شما شرح دهیم.
1) مجوزهای لازم (این مجوزها گسترده هستند؛ شامل جواز تاسیس، روانه بهره برداری و…)
2) مدارک شناسایی (در صورتی که بخواهید به صورت شخص حقیقی برند خود را ثبت کنید، مدارک همان شخص و در صورتی که به صورت شخص حقوقی برند خود را به ثبت می رسانید، مدارک اعضایی که در شرکت شما حق امضا دارند)
3) آگهی از روزنامه تاسیس شرکت (در صورتی که حقوقی درخواست کنید)
4) آگهی از آخرین روزنامه تغییرات شرکت (در صورتی که حقوقی درخواست کنید)
نکات مهم در انتخاب نام برند مواد شویندهالوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند تجاری در ایران ، خرید برند آماده ، فروش برند آماده با بهترین قیمت را از الو برند بخواهید جهت اداره مالکیت معنوی – قیمت برند – برند آماده قیمت مناسب – اداره مالکیت معنوی علامت ، برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند ، مشاوره در هر ساعت شبانه روز ……
همانطور که در مطالب بالا گفتیم انتخاب یک نام اهمیت بسیار بالایی دارد و باید توجهی خاص به آن داشته باشید.
به همین دلیل در ادامه قصد داریم نکاتی که در این رابطه برای شما مهم و کاربردی است را توضیح دهیم و پیشنهاد می دهیم که ادامه مطالب را از دست نداده و با ما همراه باشید.

نامی را انتخاب کنید که متناسب با محصولات شما باشد.
نام انتخابی باید زبیا بوده و جذابیت داشته باشد، این مورد باعث می شود که افراد بیشتری به سمت آن جذب شوند.
نباید از اسامی خاص برای نام تجاری خود استفاده کنید.
استفاده از اسامی شهرها و کشورهای مختلف هم ممنوع است.
لزومی ندارد که نام انتخابی شما فارسی باشد، اما باید در فارسی معنی شده باشد.
نام انتخابی نباید مغایر با موازین اسلامی و انقلابی باشد.
نام انتخابی شما باید منحصر به فرد باشد، یعنی در گذشته شخص یا شرکت دیگری آن را برای محصولات طبقه مورد نظر شما (مواد شوینده) استفاده نکرده باشد.
هم آوا بودن نام ها هم در یک طبقه مشترک دردسرساز خواهد بود.
الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند تجاری در ایران ، خرید برند آماده ، فروش برند آماده با بهترین قیمت را از الو برند بخواهید جهت اداره مالکیت معنوی – قیمت برند – برند آماده قیمت مناسب – اداره مالکیت معنوی علامت ،  برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده - برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند ، مشاوره در هر ساعت شبانه روز ......

هزینه ثبت برند مواد شوینده
بعد از مطالب گفته شده در بالا این سوال برای بسیاری از مخاطب ها پیش می آید که برای ثبت برند مواد شوینده باید چه هزینه ای را پرداخت کرد.
همه ما به خوبی می دانیم که هزینه تا چه اندازه ای اهمیت دارد و مهم است، به همین دلیل بسیاری از متقاضیان به دنبال این هستند که در رابطه با این هزینه ها اطلاعات کاملی را به دست آورند.
اگر بخواهیم هزینه ثبت برند مواد شوینده را دسته بندی کنیم، باید بگوییم به طور کلی باید موارد زیر را پرداخت کنید؛
1) هزینه به اداره مالکیت معنوی
این هزینه متناسب با نوع برند شما و همچنین تعداد طبقه های برند مشخص می شود. لازم به ذکر است که اگر قصد دارید یک برند حقوقی را به ثبت برسانید باید هزینه ای بیشتر نسبت به یک برند حقیقی را پرداخت کنید، به ازای هر طبقه ی اضافی هم باید هزینه ای مجزا را پرداخت کنید.
2) هزینه انتخاب و استعلام نام
برای آن که یک نام مناسب را انتخاب کنید و همچنین از تکراری نبودن ان مطلع شوید هم باید هزینه ای را پرداخت کنید که البته هزینه زیادی نیست.
3) هزینه آگهی روزنامه الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند تجاری در ایران ، خرید برند آماده ، فروش برند آماده با بهترین قیمت را از الو برند بخواهید جهت اداره مالکیت معنوی – قیمت برند – برند آماده قیمت مناسب – اداره مالکیت معنوی علامت ، برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند ، مشاوره در هر ساعت شبانه روز ……
این هزینه هم متناسب با نوع روزنامه ای که انتخاب کرده اید و همچنین فاکتورهایی مانند اندازه قلم و اندازه کادر مشخص می شود.
4) هزینه ای که برای دریافت مجوزهای لازم باید پرداخت کنید
این هزینه هم متناسب با مجوزهایی که لازم دارید، متفاوت خواهد بود.
به همین دلیل به شما پیشنهاد می دهیم که برای اطلاع دقیقی از هزینه ها با کارشناس های ثبتینو تماس بگیرید تا به صورت رایگان شما را راهنمایی کنند.
چرا به یک برند مواد شوینده نیاز داریم؟
شاید برای شما جالب باشد که برای فعالیت در بازار و به فروش رساندن مواد شوینده به طور اجباری و قانونی به برند نیاز ندارید، اما داشتن برند به شما کمک می کند که درآمد بیشتری داشته باشید، اما چطور؟ در ادامه توضیح خواهیم داد. الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند تجاری در ایران ، خرید برند آماده ، فروش برند آماده با بهترین قیمت را از الو برند بخواهید جهت اداره مالکیت معنوی – قیمت برند – برند آماده قیمت مناسب – اداره مالکیت معنوی علامت ، برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند ، مشاوره در هر ساعت شبانه روز ……
برند در واقع نام تجاری است که برای محصولات خود انتخاب کرده اید، این نام تجاری به شما کمک می کند که در بازار بهتر شناخته شوید، یعنی مشتری هایی که به دنبال محصولات شوینده شما هستند، راحت تر و در زمان کمتری می توانند آن را پیدا کنند و این موضوع اهمیت بالایی دارد.
لازم به ذکر است که نام یک برند ساده تر در خاطر مشتری ها ثبت می شود تا نام یک شرکت، زیرا معمولا شرکت ها نامی دو سیلابی یا سه سیلابی دارند، این در حالی است که برندها نامی تک سیلابی دارند. به همین دلیل به شما توصیه می کنیم که برای محصولات خود یک برند انتخاب کنید.
چرا باید برند شوینده خود را به ثبت برسانیم؟
خوب بعد از مطالب بالا این سوال برای بسیاری از مخاطب ها پیش می آید که یک نام تجاری یا برند را برای محصولات خود انتخاب کنیم، اما آن را به ثبت نرسانیم و به همین شکل فعالیت های تجاری خود ادامه دهیم، حال این موضوع یک مشکل اساسی دارد که در ادامه آن را برای شما شرح می دهیم.
اصلی ترین و بزرگ ترین مشکلی که در این مورد برای شما وجود دارد این است که برند و نام انتخابی شما برای شما ماندگار نخواهد بود، یعنی چه؟ یعنی هر کسی به سادگی می تواند از آن نام برای محصولات خودش استفاده کند و البته هیچ کار غیر قانونی هم انجام نداده است.
به این موضوع توجه داشته باشید که نام انتخابی شما ممکن است برای افراد دیگری هم جذاب باشد و این افراد به صورت غیر عمدی یا حتی عمدی به دنبال راهی باشند که سود حاصل از برند شما را برای خود داشته باشند، به همین دلیل اقدام به ثبت نام تجاری شما کنند.
در این حالت اگر برند خود را ثبت نکرده باشید، به سادگی هر آنچه سود برای شما داشته است را از دست خواهید داد، این در حالی است که با داشتن برند به سادگی از این اتفاق ناخوشایند جلوگیری خواهید کرد.
الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند تجاری در ایران ، خرید برند آماده ، فروش برند آماده با بهترین قیمت را از الو برند بخواهید جهت اداره مالکیت معنوی – قیمت برند – برند آماده قیمت مناسب – اداره مالکیت معنوی علامت ، برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند ، مشاوره در هر ساعت شبانه روز …… این مقاله می خواهیم درباره اهمیت برندینگ و تأثیر آن در ذهن مخاطب صحبت کنیم. می دانیم بازاریابی نقش بسیار حیاتی در تداوم حیات یک سازمان ایفا می کند و بنابه تعریف برندینگ، یکی از مهم ترین فاکتورهای بازاریابی ، برندینگ می باشد؛ زیرا برندسازی نه تنها به سازمان کمک می کند که در ذهن افراد باقی بماند، بلکه به یافتن مشتریان جدید و افزایش مشتریان وفادار یک کسب و کار و همچنین افزایش فروش آن نیز کمک می کند.
برای موفقیت در برندسازی، باید نیازها و خواسته های مشتری را به خوبی شناسایی کنید و استراتژی برند و کسب و کار خود را همیشه بر اساس آن برنامه ریزی کنید.
برندینگ مرتبط با تجربیات و برداشت های مشتریان موجود از بازار خواهد بود و علاوه بر جذب عده ای از افراد به کسب و کار، قطعا برخی از مشتریان را از خود دور خواهد کرد.
یک برند موفق باید هر روز برای جلب رضایت بیشتر مشتریان خود و جذب مسیرهای جدید جریان جهت افزایش مخاطبین خود تلاش کند و این تنها از طریق تحقیقات میدانی مناسب، بررسی عملکرد و رضایت مشتری و تعریف استراتژی تبلیغاتی مناسب امکان پذیر است.
در عمل، مدیریت برند بستر مناسبی را برای بازاریابی و ارتباطات فراهم خواهد کرد که در صورت نادیده گرفتن آن، ممکن است شرکت از رقبا عقب بماند.
۵ اهمیت برندینگ در کسب و کار
امروزه مالکان کسب و کارهای به خوبی می دانند که بدون داشتن یک استراتژی برای جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان قبلی، حتی اگر بهترین محصول یا خدمات را تولید کنید، برای فروش و بازاریابی با مشکل مواجه خواهند شد.الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند تجاری در ایران ، خرید برند آماده ، فروش برند آماده با بهترین قیمت را از الو برند بخواهید جهت اداره مالکیت معنوی – قیمت برند – برند آماده قیمت مناسب – اداره مالکیت معنوی علامت ، برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند ، مشاوره در هر ساعت شبانه روز ……
آن ها سعی دارند با استفاده از روش‌های بسیار دقیق و هوشمندانه به مشتریان و مخاطبان نشان می‌دهد که چرا محصولات شما را انتخاب کنند و برای آن هزینه می‌پردازند. اعتماد و اعتبار برند، بخشی از دارایی های نامشهود یک سازمان است، که می تواند موفقیت هر کسب و کاری را تضمین کند.

برخی از جنبه های کلیدی مرتبط با اهمیت برندینگ عبارتند از:
برندسازی باعث افزایش اعتبار و ارزش کسب و کار می شود.
محبوب شدن یکی از دغدغه های هر برندی است و تمامی کسب و کار ها دوست دارند که مشتریان آنها را جدی بگیرند و به برند آن ها وفادار باشند.
یکی از مهم ترین دلایل برندسازی این است که اعتبار کسب و کار شما را افزایش می دهد و باعث می شود مخاطبان برند شما را بیش از پیش جدی بگیرند.
یک برند واقعا قوی می تواند اهرم بزرگی برای ارزیابی کسب و کار شما باشد و شرکت شما جایگاه ویژه ای در بازاری که در آن فعالیت می کنید را بدست آورد.
ظاهر حرفه ای برند به شرکت کمک می کند تا اعتماد مصرف کنندگان، مشتریان بالقوه را جلب کند. برند این احساس را به مخاطب القا می کند که شرکت به عنوان یک متخصص در زمینه فعالیت خود شناخته می شود و اعتماد بیشتری را در آنها ایجاد می کند.
برندینگ مشتریان جدیدی به ارمغان می آورد.
یکی از مهم ترین دلایل اهمیت برندینگ در این است که باعث تولید سرنخ های جدید و افزایش تعداد مشتریان بالقوه می شود؛ زیرا تصویر مثبتی از کسب و کار را در ذهن مصرف کنندگان ایجاد می کند.
بسیاری از مشتریان به دلیل محبوبیت و اعتبار نام برند است، که محصولات آن را خریداری می کنند و نسبت به آن وفادار هستند.
پس از ایجاد برند، مشتریان راضی، محصولات یا خدمات مورد نظر برند را به دیگران نیز معرفی خواهند کرد. الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند تجاری در ایران ، خرید برند آماده ، فروش برند آماده با بهترین قیمت را از الو برند بخواهید جهت اداره مالکیت معنوی – قیمت برند – برند آماده قیمت مناسب – اداره مالکیت معنوی علامت ، برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند ، مشاوره در هر ساعت شبانه روز ……
تبلیغات دهان به دهان بهترین و مؤثرترین شیوه برای تبلیغ هر کسب و کاری است که اتفاقا رایگان هم هست و این نوع تبلیغات از طریق برندسازی قدرت زیادی پیدا می کند.

غرور و رضایت کارکنان را افزایش می دهد.
زمانی که فردی برای یک برند محبوب کار می کند، از فعالیت خود در این مجموعه رضایت بیشتری دارد و با علاقه بیشتری به فعالیت های حرفه ای خود را انجام می دهد و در نتیجه کارایی بیشتری نیز خواهد داشت که این مورد هم از جنبه های اهمیت برندینگ و برندسازی است.
کارکردن برای یک برند معتبر و محبوب، بسیار خوشایندتر است، باعث غرور کارکنان آن می گردد. کارکنان چنین شرکت هایی احساس تعلق بیشتری به شرکت می کنند و درجه بالایی از وفاداری به برند را دارند.
برندینگ به حفظ مشتریان قبلی کمک می کند. الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند تجاری در ایران ، خرید برند آماده ، فروش برند آماده با بهترین قیمت را از الو برند بخواهید جهت اداره مالکیت معنوی – قیمت برند – برند آماده قیمت مناسب – اداره مالکیت معنوی علامت ، برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند ، مشاوره در هر ساعت شبانه روز ……
برندینگ درست موجب می شود مشتریان فعلی احساس خوبی نسبت به خرید از یک برند داشته باشند و همین موضوع ایجاد وفاداری به برند را به همراه دارد. این احساس خوب نه تنها مشتریان فعلی برند شما را حفظ می کند، بلکه یک بستر تبلیغات رایگان برای کسب و کارتان را فراهم می کند.
نگه داشتن مشتریان فعلی یکی از ارکان جدید بازاریابی و درآمدزایی است که حتی بسیار مهمتر از ایجاد سرنخ و جذب مشتریان جدید ی می باشد.
برندینگ از تبلیغات پشتیبانی می کند.
تبلیغات عنصر دیگری است که بیانگر اهمیت برندینگ در کسب و کارها می باشد. تکنیک های تبلیغاتی سود زیادی از برندسازی می برند و تبلیغات یک برند مؤثرتر از تبلیغات یک کسب و کار معمولی است.
در واقع برندینگ تبلیغات را بیشتر در معرض دید مخاطب قرار می دهد و در ذهن او باقی می ماند.
مزایای برندینگ
همانطور که می دانید برندسازی برای شرکت هایی که در یک حوزه مشترک فعالیت می کنند و این شرکت را از رقبای خود متمایز می کند و موفقیت آن را متمایز می کند بسیار مهم است.
برخی از مهمترین مزایای برندسازی عبارتند از:
برندسازی باعث افزایش آگاهی و توجه افراد نسبت به شرکت می شود. برندسازی یکی از مهم ترین عناصر در ایجاد تصویر عمومی از یک کسب و کار است، یک برند خوب افراد را مشهور و حرفه ای می کند.
برندسازی مشتریان جدید را جذب می کند و آنها را به مشتریان وفادار تبدیل می کند. بدون راهی برای جذب مشتری، شرکت ها حتی اگر بهترین محصول یا خدمات را تولید کنند، بازاریابی و فروش را با مشکل مواجه می کنند و معرفی این برند به دیگران افزایش می یابد.الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند تجاری در ایران ، خرید برند آماده ، فروش برند آماده با بهترین قیمت را از الو برند بخواهید جهت اداره مالکیت معنوی – قیمت برند – برند آماده قیمت مناسب – اداره مالکیت معنوی علامت ، برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند ، مشاوره در هر ساعت شبانه روز ……الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند تجاری در ایران ، خرید برند آماده ، فروش برند آماده با بهترین قیمت را از الو برند بخواهید جهت اداره مالکیت معنوی – قیمت برند – برند آماده قیمت مناسب – اداره مالکیت معنوی علامت ، برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند ، مشاوره در هر ساعت شبانه روز ……
برندسازی ارزش و اعتبار یک کسب و کار را افزایش می دهد. برندسازی باعث افزایش شناخت یک کسب و کار و تقویت جایگاه آن برند می شود و آن کسب و کار را به فرصتی جذاب و ارزشمند برای سرمایه گذاری تبدیل می کند.
برندسازی عاملی برای ایجاد رضایت و غرور در سازمان کارکنان این شرکت است. شخصی که برای یک برند شناخته شده و محبوب کار می کند، رضایت و اشتیاق زیادی در انجام وظایفش دارد که باعث افزایش بهره وری می شود.
راه حل های برند موفق
برای موفقیت در استراتژی برندسازی خود، باید مخاطبان و مشتریان خود را شناسایی کنید، خواسته ها و نیازهای آنها را به طور دقیق شناسایی کنید و استراتژی برندسازی خود را بر اساس آن برنامه ریزی کنید. برندسازی با تجربیات گذشته و ادراکات مشتری از بازار مرتبط خواهد بود. هدف و ارزش کسب و کار خود را مشخص کنید. مشتریان شما باید بدانند که چرا اینجا هستید و چه هدف خاصی را دنبال می کنید. این هدف وجه تمایز شماست. و رقابت شما
درباره شرکت های بزرگ مرتبط با کسب و کار خود تحقیق کنید و با مزایا و معایب آنها آشنا شوید. حتی می توانید از برخی از شکست های آنها به عنوان یک تجربه استفاده کنید و کسب و کار خود را بهبود بخشید.
خلاق و انعطاف پذیر باشید. در دنیایی که به سرعت در حال تغییر است، برای اینکه از سایر رقبا عقب نمانیم، نباید از تغییر و به روز رسانی استراتژی های قدیمی خود هراس داشته باشیم. این مطمئناً تأثیر مثبتی بر تصویر برند شما خواهد داشت.
همیشه مراقب مشتریان وفادار خود باشید. این مشتریان می توانند محصولات و خدمات شما را به دیگران تحسین کنند و کسب و کار شما را به دوستان خود توصیه کنند. به طور کلی، آنها به عنوان سفیری برای برند شما عمل می کنند که به مشتریان بیشتری اجازه می دهد تا فروش و سود کسب و کار شما را به دست آورند و افزایش دهند.
الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند تجاری در ایران ، خرید برند آماده ، فروش برند آماده با بهترین قیمت را از الو برند بخواهید جهت اداره مالکیت معنوی – قیمت برند – برند آماده قیمت مناسب – اداره مالکیت معنوی علامت ، برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند ، مشاوره در هر ساعت شبانه روز ……نتیجه گیری از یک برندینگ موفق و تصویر برندسازی
مدیریت برند پایه خوبی را برای بازاریابی و ارتباطات شما فراهم می کند.داشتن یک برند خوب می تواند کسب و کار شما را از یک کسب و کار کوچک در صنعت به رقیبی موفق و مهم برای سایر مشاغل تبدیل کند.
بنابراین یک برند خوب برای کسب و کار خود بسازید و داستان کسب و کار خود را به مشتریان خود بگویید.
سخن پایانی
امروزه تأثیر برندسازی و اهمیت برندینگ در روند توسعه کسب و کار برای همه آشکار است. تجارت در دنیای امروز فضای بسیار پیچیده ای دارد و به همین دلیل بازاریابی نیز به یک مقوله سخت و پیچیده تبدیل شده است.
اگر صاحبان کسب و کار می خواهند در بازار رقابتی موفق شوند، باید همه جوانب را در نظر بگیرند و بسیار هوشمندانه تر عمل کنند.
برند یکی از عناصری است که نقش و اهمیت زیادی در فرآیند بازاریابی و معرفی کسب و کار و محصولات آن دارد و هر روز نیز بر اهمیت آن افزوده می شود.
الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند تجاری در ایران ، خرید برند آماده ، فروش برند آماده با بهترین قیمت را از الو برند بخواهید جهت اداره مالکیت معنوی – قیمت برند – برند آماده قیمت مناسب – اداره مالکیت معنوی علامت ، برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند ، مشاوره در هر ساعت شبانه روز ……مردم ترجیح می دهند محصولات جدید را از برندهای آشنا خریداری کنند؛ پس افزایش فروش از مهم ترین جنبه های اهمیت برندینگ است. اگر بخواهیم دلایل توسعه یک کسب و کار را بسنجیم، بایستی وضعیت برند آن حرفه را ارزیابی کنیم که آیا محصولات یا خدمات برند مربوطه شناخته شده است یا خیر؟ واکنش و بازخورد مخاطبان به برند مربوطه چگونه بوده است؟

هرکسی متناسب با نیاز خود و براساس سابقه خود تعریفی از برند(Brand) را ارائه داده است. بطور کلی تعریف Brand یا همان نام تجاری یک کسب و کار در سالهای اخیر بسیار تغییر کرده است. اغلب نحوه تعریف Brand بستگی به این دارد که چه کسی و از چه منظری آن را تعریف می کند.
اصطلاح برند اشاره به مفهوم تجارت و بازاریابی دارد که به افراد کمک می کند یک شرکت، محصول یا فرد خاص را از دیگر رقبای آن ها شناسایی کنند. نام تجاری نامشهود می باشد، به این معنی که نمی توانید آن را لمس کرده یا ببینید. به این ترتیب ، نام تجاری به شکل گیری تصور مردم از شرکت ها، محصولات آن ها یا حتی افراد کمک می کند.
یک نام تجاری اغلب به صورت علائم شناسایی برای کمک به ایجاد هویت برند در بازار مورد استفاده قرار می گیرد. Brand ارزش فوق العاده ای را برای شرکت یا افراد ارائه می دهد و یک مزیت رقابتی را برای آن ها نسبت به سایرین در صنعت یکسان به ارمغان می آورد. به همین دلیل ، بسیاری از سازمان ها، اغلب با به ثبت رساندن علائم تجاری خاص خود، سعی دارند از نام تجاری خود حمایت قانونی می کنند.

به طور خلاصه مفهوم برند عبارت است:

Brand اشاره به مفهوم تجارت و بازاریابی دارد که به افراد کمک می کند یک شرکت، محصول یا فرد خاص را از دیگر رقبای آن ها شناسایی کنند.
Brand یک مفهوم بازاریابی یا تجاری نامشهود است که به افراد در شناسایی یک شرکت ، محصول یا فرد کمک می کند.
مردم اغلب برندها را با چیزهایی مانند لوگوها، شعارها یا سایر علائم قابل تشخیص اشتباه می گیرند، که ابزارهای بازاریابی هستند که به ارتقاء کالا و خدمات کمک می کنند.
Brand از مهمترین و با ارزش ترین دارایی های یک شرکت محسوب می شوند.
شرکت ها می توانند با ثبت علائم تجاری از نام تجاری خود محافظت کنند.
الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند تجاری در ایران ، خرید برند آماده ، فروش برند آماده با بهترین قیمت را از الو برند بخواهید جهت اداره مالکیت معنوی – قیمت برند – برند آماده قیمت مناسب – اداره مالکیت معنوی علامت ،  برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده - برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند ، مشاوره در هر ساعت شبانه روز ......

انواع برندها ها شامل برندهای تجاری، شخصی، محصولات و خدمات می باشد.

چهار عنصر مهم یک شرکت عبارتند از: مشتریان، کارکنان، مدیریت و سهامداران؛ این چهار عنصر توسط نام تجاری به یکدیگر مرتبط هستند. یک برند به نوعی طبقه بندی خاطرات در ذهن مشتری می باشد! بیانگر ارزش ایده ها، علایق و حتی شخصیت آن است. نام تجاری فرآیند تصمیم گیری خرید مشتری را ساده و کوتاه می کند. اگر مصرف کنندگان اطلاعات کافی در مورد یک Brand داشته باشند، دیگر وقت خود را برای جستجوی کالای مورد نظر خود را صرف نمی کنند و خیلی سریع از Brand مربوطه خرید خود را انجام می دهند.

الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند تجاری در ایران ، خرید برند آماده ، فروش برند آماده با بهترین قیمت را از الو برند بخواهید جهت اداره مالکیت معنوی – قیمت برند – برند آماده قیمت مناسب – اداره مالکیت معنوی علامت ، برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند ، مشاوره در هر ساعت شبانه روز ……تعریف رسمی برند
سالها پیش ، انجمن بازاریابی آمریکا (AMA) برند را به شرح زیر تعریف کرد:این تعریف خیلی ساده تر از تصوراتی است که امروزه نسبت به Brand در اذهان عمومی شکل گرفته است. اغلب کتاب های مدیریت برند، واژه ها و اصطلاحات زیادی را به این تعریف اضافه کرده اند. حتی در برخی موارد، به منظور برندسازی و ایجاد تمایز با دیگران، تعاریف خود را تغییر داده اند.
در کنار همه این تعاریف، شاید برای هر یک از ما بهتر باشد یک تعریفی متناسب با نیازها و دغدغه های خود از Brand ما ارائه دهیم کنیم و در تله بحث های بی معنی درباره این واژه نیفتیم.

فرهنگ یک برند چیست؟
محصول جدیدی را در نظر بگیرید که اخیراً توسط یک شرکت عرضه شده است. فرض کنید این محصول دارای نام ، لوگو و حتی سایر ویژگی های منحصر به فرد طراحی شده است. (همه آن چیزی که ما آن را “برند” می نامیم! با این حال، این محصول به عنوان یک Brand شناخته نشده است. نام ها ، لوگوها و طرح ها نشانگرهای فیزیکی یک نام تجاری هستند. اما چیزی که یک Brand را به یک نام تجاری تبدیل می کند تاریخچه محصول است.الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند تجاری در ایران ، خرید برند آماده ، فروش برند آماده با بهترین قیمت را از الو برند بخواهید جهت اداره مالکیت معنوی – قیمت برند – برند آماده قیمت مناسب – اداره مالکیت معنوی علامت ، برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند ، مشاوره در هر ساعت شبانه روز ……
تمامی برندهای مشهور دارای یک علامت هستند: یک نام (مانند مک دونالد یا IBM) ، یک لوگو (مانند لوگوی نایک) ، یک ویژگی متمایز (مانند صدای موتور هارلی) ، یا هر عنصری که منحصراً برای یک محصول طراحی شده است. با این حال ، چیزی که این محصولات را به یک نام تجاری تبدیل می کند ، سابقه ای است که آنها از طریق تجربیات مشتری ، تبلیغات ، فیلم ها و رویدادهای ورزشی که Brand را تبلیغ می کنند ، مجلات و روزنامه هایی که مارک را ارزیابی می کنند به محصول اضافه می کنند. همه این عوامل فرهنگ برند را در طول زمان ایجاد می کند.الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند تجاری در ایران ، خرید برند آماده ، فروش برند آماده با بهترین قیمت را از الو برند بخواهید جهت اداره مالکیت معنوی – قیمت برند – برند آماده قیمت مناسب – اداره مالکیت معنوی علامت ، برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند ، مشاوره در هر ساعت شبانه روز ……
4 مؤلفه فرهنگ برند

شرکت ها
فرهنگ عمومی
مشتریان
اینفلوئنسرها

شرکت ها
شرکت ها فرهنگ برند خود را از طریق تمام فعالیت هایی که مشتریان با آنها تعامل دارند ایجاد می کنند. همه عناصر آمیخته بازاریابی (محصول ، ارتباطات ، کانال ها و استراتژی های قیمت گذاری) می توانند به طور بالقوه محصول را توضیح دهند.
فرهنگ عمومی
محصولات به طور گسترده ای در فیلم ها ، تلویزیون ، کتاب ها ، مجلات ، اینترنت و به طور کلی در همه رسانه های تبلیغ می شوند. این رسانه می تواند با نشان دادن برندها ها تأثیر بسزایی بر روی مخاطبان می گذارد. به عنوان مثال نوشیدنی پپسی که تقریباً در همه فیلم های قدیمی وسترن استفاده می شود! تقریباً یک قرن است که شرکت ها می خواهند نام تجاری خود را در رسانه ها تبلیغ کنند.الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند تجاری در ایران ، خرید برند آماده ، فروش برند آماده با بهترین قیمت را از الو برند بخواهید جهت اداره مالکیت معنوی – قیمت برند – برند آماده قیمت مناسب – اداره مالکیت معنوی علامت ، برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند ، مشاوره در هر ساعت شبانه روز ……الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند تجاری در ایران ، خرید برند آماده ، فروش برند آماده با بهترین قیمت را از الو برند بخواهید جهت اداره مالکیت معنوی – قیمت برند – برند آماده قیمت مناسب – اداره مالکیت معنوی علامت ، برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند ، مشاوره در هر ساعت شبانه روز ……
مشتریان
مشتریان از طریق مصرف محصول و گفتگو درباره آن، به ایجاد فرهنگ برند کمک می کنند. آنها با محصول ارتباط برقرار کرده ، در مورد محصول و نحوه استفاده آن با دیگران صحبت می کنند. در واقع با به اشتراک گذاری تجربیات خود با دوستانشان در مورد Brand آگاهی در بین عموم آگاهی ایجاد می کنند.
اینفلوئنسر ها
نظرات اینفلوئنسرها بیشتر از مشتریان یک Brand بر روی عموم تأثیر می گذارد. امروزه در اینستاگرام بسیاری از اینفلوئنسرها و بلاگرها هنگام کار یا در اوقات فراغت خود در مورد برندهای خاص نظر می دهند. البته این چهار مؤلفه ذکر شده در فرهنگ برند به طور پیچیده ای در هم تنیده شده اند. مشتریان تبلیغات تلویزیونی را تماشا می کنند و به تأثیرگذاران گوش می دهند ، رسانه ها نحوه استفاده مشتریان از محصولات را مشاهده می کنند و نحوه نمایش آن محصول در برنامه های آنها منعکس می شود. در واقع ، کمیت و پیچیدگی این فعل و انفعالات با یکدیگر به این معنی است که تفکیک اثر هریک از این چهار جزء از دیگری دشوار است.
هفت دیدگاه درباره برند
همانطور که اشاره شد برند یک نماد، نام تجاری، لوگو، کلمه یا عبارتی است که سازمان و نهادها برای متمایز کردن محصولات یا خدمات خود از دیگران بکار می گیرند. یک نام تجاری می تواند متعلق به یک محصول یا تولید کننده، یک سازمان یا مؤسسه، یک شرکت، یک شخص ، مکان ، رویداد یا حتی ایده های ذهنی، مذهب و عقیده نیز باشد.
تیلده هدینگ و همکارانش در کتاب مدیریت برند اظهار داشتند که آن ها توانستند حداقل هفت دیدگاه مختلف در تعریف برند و شیوه برندسازی شناسایی کنند.
نگاه اقتصادی
اغلب حسابداران و مدیران مالی نگاه اقتصادی به نام تجاری دارند. آن ها Brand را به عنوان بخشی از دارایی های نامشهود یک سازمان تعریف می کنند. دارایی های نامشهود، ماهیت فیزیکی و واقعی ندارد اما در ترازنامه ظاهر می شوند و در زمان قیمت گذاری کسب و کار در نظر گرفته می شوند.
نگاه هویتی
برند در این دیدگاه بخشی از هویت کل سازمان را تشکیل می دهد. به همین دلیل ، سازمان سعی می کند بر اساس تعریف هویت خود، یک Brand مناسب برای آن هویت را ایجاد کرده و توسعه دهد.
از دید مصرف کننده
مصرف کننده یک کالا و یا خدمات یک نام تجاری، با دیدن و شنیدن نشانه های مرتبط با Brand در هر مکانی و زمانی، چه چیزهایی برایش تداعی می شود. دقیقا همین حس در تعریف Brand گنجانده می شود.
از دید شخصیت شناسی
با فرض این که یک برند مانند یک شخصیت انسانی است و تمامی ویژگی های یک انسان را دارد؛ مردم دوست دارند چه شخصیت انسانی را به یک Brand موفق نسبت دهند!
یا به عبارت دیگر، اگر مردم به Brand ما به عنوان یک انسان نگاه کنند، چه انتظاری از آن دارند و می خواهند به Brand چه قالب شخصیتی را نسبت دهند.
شخصیت های انسانی از قبیل: درونگرا یا برونگرا، خلاق و ریسک پذیر یا محافظه کار و اهل تقلید، شاد و زنده یا رسمی و مرده ، وحشی و تسلیم ناپذیر یا مطیع و آرام.
تمامی صفت هایی که به یک شخصیت انسانی می توان نسبت داد را برای یک برند نیز می توان نسبت داد.
از دیدگاه رابطه شناسی الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند تجاری در ایران ، خرید برند آماده ، فروش برند آماده با بهترین قیمت را از الو برند بخواهید جهت اداره مالکیت معنوی – قیمت برند – برند آماده قیمت مناسب – اداره مالکیت معنوی علامت ، برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند ، مشاوره در هر ساعت شبانه روز ……
این نوع نگرش یکی دیگر از روش های رایج در نگاه به Brand و Branding است.
تمامی بحث ها در زمینه روابط انسانی با یکدیگر و نحوه مدیریت رابطه، در مورد رابطه بین یک Brand و مشتری آن نیز می تواند مطرح شود. در اینجا بحث مدیریت رابطه مطرح می شود، در دیدگاه ماه انسان ها برخی روابط شکل تفننی دارند و برخی دیگر از روابط ما دائمی هستند.
در برخی از روابط، ما به عنوان یک فرد حامی عمل می کنیم، در حالی که در برخی دیگر از روابط مان ناراضی و شاکی، در جستجوی یک فرصتی برای انتقام هستیم. همه این نوع روابط را می توان در روابط افراد با برندها نیز مشاهده کرد.

ایجاد جایگاه اجتماعی

الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند تجاری در ایران ، خرید برند آماده ، فروش برند آماده با بهترین قیمت را از الو برند بخواهید جهت اداره مالکیت معنوی – قیمت برند – برند آماده قیمت مناسب – اداره مالکیت معنوی علامت ، برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند ، مشاوره در هر ساعت شبانه روز ……
شکل دیگری از نگاه به برند، ایجاد جایگاه اجتماعی است. گاهی اوقات یک مدیر موفق فکر می کند حتی خودکاری که استفاده می کند نیز باید دارای Brand خاصی باشد. Brand خودروی سواری او باید یکی از سه یا چهار Brand مطرح کشور باشد. برند پوشاک او باید گران ترین و لوکس ترین برندهای جهان باشد.
بسیاری از برند های لوکس در جهان به بخشی از فرهنگ مصرف مدیران تبدیل شده اند.
این روش Branding در نهایت می تواند منافع اقتصادی بلند مدت را برای صاحبان Brand به ارمغان بیاورد. در این میان آن هایی می توانند از این فرصت ها بهره بگیرند که به Brand خود صرفاً به عنوان ابزاری برای فروش بیشتر نگاه نمی کنند بلکه سعی دارند از Brand خود به عنوان ابزاری برای ایجاد هویت جمعی قوی تر استفاده کنند.
نگاه فرهنگی
این شکل نگرش به برند، روشی است که عموماً در سطح کلان ارائه می شود و به دغدغه صاحبان Brand تبدیل شده است.
وقتی از منظر کلان به فرهنگ نگاه می کنیم، برند و برندسازی از انجام یک سری معادلات تجاری ساده فراتر می رود. در این دیدگاه Branding کمک می کند برخی ویژگی ها و صفات منحصر بفرد به یک فرهنگ در سطح کلان نسبت داده شود.
به عنوان مثال شنیدن نام ساعت سوئیس در ذهن ما دقت و ظرافت را تداعی می کند. امروزه شنیدن نام سوئیس به ساعت اعتبار می دهد در حالی که این خود ساعت سوییس است که با هویت و دقت و کیفیت بی نظیر خود، به نام سوییس اعتبار بخشیده است.
عناصر اصلی یک برند
یک Brand ویژگی های خاصی را به یک سازمان و محصولات آن نسبت می دهد و آن را در بازار با دیگر رقبایش متمایز می کند. Brand یک محصول یا خدمات کسب و کار مربوطه را منحصر به فرد می کند. یک Brand قدرتمند ابزاری برای آگاه ساختن مردم از پیشنهادات و محصولات شرکت است.
برای درک بهتر تعریف نام تجاری، باید با عناصر کلیدی آن یعنی هویت برند آشنا شوید. اجزای بارز یک نام تجاری عبارتند از: حوزه برند ، شخصیت برند ، معماری برند ، نام و شعار ، صدا و پیام ، وب سایت.
در این مقاله ، ما به طور مختصر در مورد هر یک از این موارد شرح می دهیم. برای کسب اطلاعات کامل در مورد هر یک از این موارد ، می توانید مقالات ما را در رابطه با Branding در این وب سایت دنبال کنید.الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند تجاری در ایران ، خرید برند آماده ، فروش برند آماده با بهترین قیمت را از الو برند بخواهید جهت اداره مالکیت معنوی – قیمت برند – برند آماده قیمت مناسب – اداره مالکیت معنوی علامت ، برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند ، مشاوره در هر ساعت شبانه روز ……

حوزه و دامنه برند
این فاکتور خلاصه ای از اساسی ترین حقایق در مورد Brand شما است. نتایج اقدامات انجام شده در مرحله تعیین استراتژی کسب و کار، دو مرحله تحقیق و جایگزینی است. حوزه یک نام تجاری، جهت آن را مشخص می کند و شامل چهار مرحله چشم انداز، ماموریت ، ارزش ها و اهداف استراتژیک است.
هویت و شخصیت برند
شخصیت برند طیف گسترده ای از احساسات ، الگوهای رفتاری و افکار است که به یک Brand نسبت داده می شود. شخصیت یک Brand نشان دهنده برجسته ترین و مهمترین ویژگی های یک نام تجاری است که به مصرف کنندگان وعده می دهد. در حقیقت تمامی برندها معتبر و مشهور در سطح دنیا، برای افزایش محبوبیت و ارتقاء جایگاه خود در بازار جهانی، برای خود یک شخصیت منحصر بفرد می سازند. با استفاده از این عامل، تمامی مشاغل می توانند مشتریان وفادار خود را شناسایی کرده و ارتباطات Brand با مصرف‌کنندگان بر اساس آن شکل می‌گیرد.
معماری و طراحی برند
معماری برند یکی از ابزارهای استراتژیک، هدفمند و مهم Brand است، که رابطه بین نام، رنگ ها، نمادها و زبان بصری Brand را تعریف می کند. این عامل رابطه برند اصلی با زیربرندها، یعنی برندهای فرعی را مرتبط و یکپارچه نگه می دارد.الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند تجاری در ایران ، خرید برند آماده ، فروش برند آماده با بهترین قیمت را از الو برند بخواهید جهت اداره مالکیت معنوی – قیمت برند – برند آماده قیمت مناسب – اداره مالکیت معنوی علامت ، برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند ، مشاوره در هر ساعت شبانه روز ……
معماری باید نمایانگر گروه های برندگذاری درون سازمان باشد. چگونه نام تجاری و برندهای فرعی شرکت با یکدیگر ارتباط دارند و از یکدیگر پشتیبانی می کنند. چگونه برندهای فرعی منعکس کننده هدف اصلی Brand شرکت هستند.
نام و شعار برند
نام و شعار یا بعبارتی همان ادبیات Brand یکی از عناصر اصلی Branding در جهان است. برای ایجاد نام تجاری و شعار، باید تحقیقات عمیقی را در بازار انجام دهید و بعد از پالایش و آزمایش آن مطمئن شوید که با فرهنگ شرکت و ویژگی های محصولات یا خدمات شما مطابقت دارد. همچنین منحصربفرد و دارای قابلیت مالکیت باشد.
آغاز راه برند بربری Burberry
در روز ۲۷ آگوست ۱۸۳۵ توماس بربری (Thomas Burberry) در دهکده بروکهام گرین در نزدیکی شهر لندن متولد شد. او در نوجوانی نزد یک پارچه فروش کار می‌کرد و پس از مدتی در سال ۱۸۵۶ خودش در بیسینگ استاک (BasingStoke) – همشایر، یک فروشگاه کوچک لباس باز کرد، ولی در ابتدا موفقیت چندانی نداشت. در سال ۱۸۷۰ او روی فروش لباس‌های بیرون متمرکز شد. توماس به آب و هوای بارانی انگلیس عادت نداشت و پس از مراجعه به دکتر برای دردهای روماتیسمی متوجه شد که دلیل آن پوشیدن بارانی‌های پلاستیکی است؛ بنابراین به فکر افتاد که نوعی بارانی نخی درست کند که علاوه بر محافظت در برابر باران، مانع تنفس پوست بدن نیز نشود؛ بنابراین پارچه مقاوم و جدید «گاباردین» را در سال ۱۸۸۰ ابداع نمود و با این کار به شهرت زیادی رسیدالوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند تجاری در ایران ، خرید برند آماده ، فروش برند آماده با بهترین قیمت را از الو برند بخواهید جهت اداره مالکیت معنوی – قیمت برند – برند آماده قیمت مناسب – اداره مالکیت معنوی علامت ، برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند ، مشاوره در هر ساعت شبانه روز …….
در سال ۱۸۹۱ شعبه دوم بربری در لندن افتتاح و به عنوان دفتر مرکزی شرکت معرفی شد. خانواده سلطنتی انگلیس و ارتش نیز به این برند علاقه‌مند شده بودند و فرماندهان و سربازان ارتش بریتانیا در جنگ جهانی اول لباس‌های ضدآب بربری مانند بارانی و ترنچ کت (Trench Coat) معروف بربری را به تن می‌کردند.
در سال ۱۹۰۱ به بربری به یکی از برندهای شناخته شده تبدیل شد و لوگو برند بربری در سال ۱۹۰۴ به ثبت رسید. سوارکاری که یک سپر را با خود حمل می‌کند نماد حفاظت غرور و افتخار است.الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند تجاری در ایران ، خرید برند آماده ، فروش برند آماده با بهترین قیمت را از الو برند بخواهید جهت اداره مالکیت معنوی – قیمت برند – برند آماده قیمت مناسب – اداره مالکیت معنوی علامت ، برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند ، مشاوره در هر ساعت شبانه روز ……

در سال ۱۹۰۴ برند بربری اولین حضور خود را با نمایش کت و بارانی‌های متنوع در وگ تجربه کرد.
خاندان سلطنتی نیز حکم مخصوص سلطنتی انتصاب (Royal Warrants of Appointment) را به نشان تایید به توماس بربری داد.
کیفیت ضد آب بودن لباس‌های بربری زمانی که در سال ۱۹۱۱، کاپیتان روآلد آموندسن نروژی که برای نخستین بار پا به قطب جنوب گذاشت و برای سفرهای اکتشافی خود از لباس‌های بربری استفاده کرد، کاملا تایید شد.
در سال ۱۹۱۵ برند بربری اولین فروشگاهش را تاسیس کرد و شروع به فروش تعداد محدودی از محصولات خود در ژاپن کرد.
در سال ۱۹۲۰ برای اولین بار پارچه‌های معروف شطرنجی در طراحی داخل کت و بارانی بربری به کار گرفته شد.
در سال ۱۹۲۰ توماس بربری در سن ۹۰ سالگی درگذشت.الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند تجاری در ایران ، خرید برند آماده ، فروش برند آماده با بهترین قیمت را از الو برند بخواهید جهت اداره مالکیت معنوی – قیمت برند – برند آماده قیمت مناسب – اداره مالکیت معنوی علامت ، برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند ، مشاوره در هر ساعت شبانه روز ……
در سال ۱۹۴۲ برند بربری در فیلم‌های مشهور و کلاسیک‌های هالیوود جای خود را باز کرد. مانند ترنچ کتی که آدری هپبورن در فیلم صبحانه در تیفانی به تن کرده بود. همفری بوگارت نیز در فیلم کازابلانکا یک بارانی بربری بر تن کرده بود.
در سال ۱۹۵۵ فروشگاه‌های بزرگ یونیورسال (Great Universal Stores) یا همانGUS نام تجاری بربری را خریداری کرد، ولی در آن زمان مدت‌ها بود که پارچه منحصر به فرد بربری بدون هیچگونه تغییری در سطح بین‌المللی به فروش می‌رسید و متناسب با تغییرات مد پیش نرفته بود.
در سال ۱۹۶۰ برند بربری اولین مجموعه اکسسوری را به محصولات خود اضافه کرد. محصولاتی که شامل کیف دستی، کیف پول و چمدان می‌شدند.
شاهزاده ولز و پرنسس دایانا در عکسی که در تعطیلات سال ۱۹۸۳ از آن‌ها گرفته شده بود بارانی‌های بژ بربری به تن داشتند. این عکس اعتبار زیادی به برند بربری داد زیرا پرنسس دایانا در آن زمان بسیار محبوب بود.
در سال ۱۹۸۸ برند بربری برای اولین بار شروع به طراحی و تولید لباس‌های کودک کرد.
در سال ۱۹۹۹ پارچه‌های شطرنجی در رویه خارجی لباس‌های طراحی شده توسط این برند به کار رفتند.
بربری دیگر به نام تجاری قدیمی تبدیل شده بود که آرام آرام به سراشیبی سقوط هدایت می‌شد. در دهه ۱۹۶۰ طرح شطرنجی بربری روی چتر، کیف، چمدان، شال و روسری هم دیده شد. تا آن زمان از این طرح بیشتر برای آسترکاری کت و بارانی استفاده می‌شد. این برند با وجود اینکه هنوز یک نام خوش کیفیت در بازار پوشاک بود، ولی دیگر جذابیت اولیه خود را نداشت. تا اینکه در سال ۱۹۹۷ رز ماری براوو آمریکایی، به سمت مدیرعامل جدید بربری منصوب شد و همه چیز را تغییر داد و برنامه جدیدی برای آینده شرکت تدوین کرد.
الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند تجاری در ایران ، خرید برند آماده ، فروش برند آماده با بهترین قیمت را از الو برند بخواهید جهت اداره مالکیت معنوی – قیمت برند – برند آماده قیمت مناسب – اداره مالکیت معنوی علامت ، برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند ، مشاوره در هر ساعت شبانه روز …… او به جای کنار گذاشتن میراث با ارزش بربری، از آن برای رسیدن به کالای لوکس و مد روز استفاده کرد. رز ماری شکل جدیدی به بربری داد و کمک کرد تا این نام در کنار نام‌های بزرگ مد دنیا قرار گیرد. کمپین‌های تبلیغاتی با اهداف دقیق در رسانه‌های معتبر و به روز کردن طرح لباس‌ها و استفاده از پارچه شطرنجی سنتی بربری، این برند را مورد توجه افراد خوش لباس معروف و طرفداران مد، مانند ویکتوریا بکهام و کیت ماس قرار داد.
امروزه پارچه شطرنجی بربری که در دهه ۱۹۲۰ معرفی شد، در همه نقاط دنیا از برزیل تا اروپا و حتی ژاپن شناخته شده و به صورت علامت مشخصه این برند درآمده است. یعنی همان گونه که لباس‌های چهارخانه قرمز، راهی برای متحد کردن اسکاتلندی‌ها است، طرح معروف پارچه بربری هم شیوه مفیدی برای یکی کردن هویت طرفداران قومیت‌گرای مد شده است تا به نوعی وفاداری خود را به امروزی‌ترین نام تجاری میراث‌دار نشان دهند. اکنون بربری بیش از ۷۰ فروشگاه در نقاط مختلف جهان دارد و با فروش انواع لباس، تزیینات جانبی و عطر در سال گذشته درآمدی بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار داشته است.

بربری در حالی که همچنان میراث کهنه انگلیسی خود را حفظ کرده بود، با سالن‌های مد و شیوه جدید و مدرن زندگی ارتباط یافت و با موفقیت توانست مسیر بازارهای بالاتر را در پیش بگیرد و به یک نام تجملی تبدیل شد. در سال ۲۰۰۲ ارزش این نام تجاری و برند لاکچری به ۵/۱ میلیارد دلار رسید. در سال‌های اخیر، ارتباط بربری با هولیگان‌های انگلیسی می‌توانست منجر به مخدوش شدن ارزش‌های این شرکت شود، الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند تجاری در ایران ، خرید برند آماده ، فروش برند آماده با بهترین قیمت را از الو برند بخواهید جهت اداره مالکیت معنوی – قیمت برند – برند آماده قیمت مناسب – اداره مالکیت معنوی علامت ، برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند ، مشاوره در هر ساعت شبانه روز …… با این وجود هنوز محبوبیت بربری در جایگاه‌های ویژه ورزشگاه‌های فوتبال، شیک‌پوشان را به سمت آن می‌کشاند. در سال ۲۰۰۶ رز ماری بازنشسته شد و آنجلا آرنتس جانشین او شد. رز ماری در طول دوره مدیریت خود در بربری کمک بسیاری به ارتقای این نام در دنیای مد کرد و سهم بزرگی در موفقیت شرکت در تسخیر بازارهای جهانی داشت.
تغییر لوگو و طرح برند بربری در سال ۲۰۱۸
برند بربری از لوگوی جدید و طرح مونوگرامش رونمایی کرد. بربری اخیرا تغییرات زیادی را شاهد بوده است. این تغییرات با جدا شدن کریستوفر بیلی بعد از ۱۷ سال همکاری با این برند لوکس بود. درست زمانی که طرفداران این برند نا امید از دست دادن طراح افسانه‌ای خود بودند ریکاردو تیشی به عنوان مدیر جدید خلاقیت این برند معرفی شد. ریکاردو تیشی قبل از این ۱۲ سال مدیر برند ژیوانشی بود. فقط چند ماه بعد از به عهده گرفتن این سمت ریکاردو تیشی تصمیم به تغییر لوگو و طرح مونوگرام این برند گرفته است.
ریکاردو تیشی از طراح گرافیک و مدیر هنری پیتر ساویل برای این کار کمک گرفت. این طراح کار بازطراحی لوگو برند کلوین کلاین را نیز بر عهده داشته است. طرح مونوگرام این برند هم ترکیبی از حروف ابتدایی نام و نام خانوادگی بنیانگذار این برند یعنی توماس بربری است. در طراحی این طرح هم از رنگهای سفید و نارنجی و رنگ بژ کلاسیک بربری که ما را به یاد بارانی های این برند می‌اندازد استفاده شده است. از آخرین تغییر در طراحی لوگو این برند چیزی حدود دو دهه گذشته است. الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند تجاری در ایران ، خرید برند آماده ، فروش برند آماده با بهترین قیمت را از الو برند بخواهید جهت اداره مالکیت معنوی – قیمت برند – برند آماده قیمت مناسب – اداره مالکیت معنوی علامت ، برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند ، مشاوره در هر ساعت شبانه روز ……
برند مواد غذایی
برند مواد غذایی یا همان نام تجاری نوعی طرح، نشانه، لوگو و یا علامتی است که با آن به معرفی محصولات خود می پردازند تا از دیگر محصولات متمایز گردد و با شنیدن نام این محصولات مشتریان احساس خوبی پیدا کنند.
این روزها به خصوص با زیاد شدن کسب و کارهای خانگی که مشغول تولید مواد غذایی هستند داشتن برندی که قبلا ثبت نشده باشد سخت است و از طرفی باید برندی داشته باشید که هم محصولاتتان را کپی نکنند هم بتوانید مجوز ارائه به بازار از سازمان غذا و دارو بگیرید.
نحوه ثبت برند مواد غذایی
جهت ثبت برند مواد غذایی ابتدا باید بدانید که مواد غذایی به دسته های گوناگونی تقسیم می شود که به شرح زیر است:

گروه نمک و افزودنیها
گروه روغن، فرآورده های آردی، شیرینی و شکلات
گروه غلات
گروه لبنیات، کنسروهای گوشتی، فراورده های گوشتی
گروه آبمیوه

الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند تجاری در ایران ، خرید برند آماده ، فروش برند آماده با بهترین قیمت را از الو برند بخواهید جهت اداره مالکیت معنوی – قیمت برند – برند آماده قیمت مناسب – اداره مالکیت معنوی علامت ،  برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده - برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند ، مشاوره در هر ساعت شبانه روز ......
گروه خشکبار، ادویه، کنسروهای غیرگوشتی و محصولات و فرآورده های کشاورزی

قابل ذکر است که اهمیت زیادی که مواد غذایی دارد افراد بسیاری برای وارد شدن به دنیای تجارت، کسب و کار خود را در این رشته شروع می کنند که با به ثبت رساندن برند و ارائه بهترین خدمات به افراد و جذب مشتریان بیشترین درآمد را دریافت می نمایند.
شاید افراد حقیقی اطلاعات کافی در این مورد را نداشته باشند بنابراین سعی ما در این اینجا آشنایی با مراحل ثبت برند مواد غذایی می باشد بنابراین تا انتها مقاله همراه ما باشید.
مواد غذایی مربوط به سلامت افراد می شود بنابراین ثبت برند آن الزامی است و افرادی که برای مواد غذایی برند ثبت نکنند حق ندارند محصولات خود را در بازار به فروش برسانند.
مدارک لازم برای ثبت برند مواد غذایی

ارائه شناسنامه و کارت ملی متقاضی
ارائه مدرک برای فعالیت داشتن در حوزه مربوطه که می تواند جواز تاسیس یا پروانه بهره برداری یا هر نوع مجوزی که در جهت فعالیت اخذ کرده باشید
ارائه ده نمونه از لوگو بصورت گرافیکی (ابعاد ۱۰*۱۰)
گواهی امضا از دفتراسناد رسمی جهت تایید حساب کاربری در سامانه ثبت
ارائه وکالتنامه وکیل در صورتی که وکیل امور ثبت برند و مراجعه به اداره را پیگیری می کند

الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند تجاری در ایران ، خرید برند آماده ، فروش برند آماده با بهترین قیمت را از الو برند بخواهید جهت اداره مالکیت معنوی – قیمت برند – برند آماده قیمت مناسب – اداره مالکیت معنوی علامت ،  برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده - برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند ، مشاوره در هر ساعت شبانه روز ......

الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند تجاری در ایران ، خرید برند آماده ، فروش برند آماده با بهترین قیمت را از الو برند بخواهید جهت اداره مالکیت معنوی – قیمت برند – برند آماده قیمت مناسب – اداره مالکیت معنوی علامت ،  برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده - برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند ، مشاوره در هر ساعت شبانه روز ...... 
تصویر کارت بازرگانی (در صورتی که از حروف لاتین استفاده نمودید)

مراحل ثبت برند مواد غذایی
برای انجام و ثبت برند مواد غذایی شما می توانید به دو روش عمل نمایید. روش اول بسیار ساده بوده و شما می توانید با سپردن امور ثبت برند خود به موسسه ثبت میزان ، از کمترین حضور در ادارات برخوردار شوید ضمن اینکه مراحل ثبت به طور منظم و راحت انجام می گردد و در کمترین زمان ممکن برند محصولات شما ثبت خواهد شد. اما در روش دوم با مشخص نمودن برند و لوگو تجاری خود می توانید مراحل ذیل را انجام دهید
در این گام در نحوه ثبت برند بسته بندی مواد غذایی، داشتن یک اسم مناسب است که این اسم و لوگو باید توسط متخصص با در نظر داشتن زمینه فعالیت صورت گیرد و تابع قوانین تجاری جمهوری اسلامی ایران باشد.الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند تجاری در ایران ، خرید برند آماده ، فروش برند آماده با بهترین قیمت را از الو برند بخواهید جهت اداره مالکیت معنوی – قیمت برند – برند آماده قیمت مناسب – اداره مالکیت معنوی علامت ، برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند ، مشاوره در هر ساعت شبانه روز ……
1- ابتدا باید مطمئن شوید که نامی که انتخاب کرده اید قبلا ثبت نشده باشد. به همین منطور باید از سایت اداره مالکیت معنوی استعلام بگیرید. الته استعلام برند را می توانید به طور رایگان به همکاران ما واگذار کنید تا برای شما استعلام گرفته و احتمال ثبت شدن یا نشدن آن را به شما اطلاع دهند.
2- تهیه مدارک گفته شده در بالا، بعد از اینکه متوجه شدیم این برند قبلا ثبت نشده است.
3- ثبت اظهارنامه ثبت برند در سامانه که تا نهایی شدن تایید برند و اخذ گواهی ده ساله حدودا 50 روز به بالا گاها تا 90 روز زما ن می برد.
لازم به ذکر است که این زمان به دلیل حجم زیاد پرونده ها و مدت زمان مورد نیاز 30 روزه درج آگهی در روزنامه رسمی می باشد.

پس از ثبت برند مواد غذایی، بر روی محصول باید موارد ذیل قید شود:الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند تجاری در ایران ، خرید برند آماده ، فروش برند آماده با بهترین قیمت را از الو برند بخواهید جهت اداره مالکیت معنوی – قیمت برند – برند آماده قیمت مناسب – اداره مالکیت معنوی علامت ، برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند ، مشاوره در هر ساعت شبانه روز ……

نام محصول
مواد تشکیل دهنده
سری ساخت
شماره پروانه ساخت از وزارت بهداشت
تاریخ تولید و انقضا
جمله ساخت ایران بر روی برچسب قید شود.
وزن خالص
نام و آدرس مؤسسه سازنده

زمانی که متقاضیان ثبت برند مواد غذایی بخواهند به استناد تقاضای ثبت یا ثبت خارج از کشور، از مزایای حق تقدم (حداکثر۶ ماه) استفاده نمایند می بایست مدارک مربوط به حق تقدم را همزمان با تسلیم اظهارنامه یا حداکثر ظرف ۱۵روز از آن تاریخ تسلیم کنند.
در پایان همانطور که برندهای مواد غذایی از اهمیت بالایی برخوردارند بهتر است که با دیدگاه تجارت جهانی به ثبت برسد زیرا صادرات و واردات، نسبت به تولیدات دیگر راحت تر است.الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند تجاری در ایران ، خرید برند آماده ، فروش برند آماده با بهترین قیمت را از الو برند بخواهید جهت اداره مالکیت معنوی – قیمت برند – برند آماده قیمت مناسب – اداره مالکیت معنوی علامت ، برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند ، مشاوره در هر ساعت شبانه روز ……
ثبت علامت تجاری
تولید کنندگان و صاحبان مشاغل همواره برای محصولات خود، اسمی را انتخاب می کنند که بعد از شناخته شدن توسط بازار هدف (مشتریان ) ، شناخته و مطرح می شود.
اولین اقدام برای شروع فعالیت تجاری، چه تولیدی و چه خدماتی، انتخاب و ثبت علامات تجاری است. این نام تجاری خدمات یا محصولات شما را از رقبا متمایز می کند و مشتریانتان شما را به آن نام خواهند شناخت.
در حقیقت هر شرکتی که اقدام به گزینش و ثبت علامت تجاری می کند محصولات خود را متمایز از سایر محصولات مشابه بازار می نماید. تمایزی که به هنگام دیدن یا شنیدن نام آن علامت تجاری می تواند یاد آور خصوصیات و ویژگی های مخصوص آن محصول باشد.
بنابراین ثبت علامت تجاری تنها داشتن یک نام یا یک علامت نیست بلکه معیاری برای شناساندن شما در بازارهای ملی و جهانی است.الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند تجاری در ایران ، خرید برند آماده ، فروش برند آماده با بهترین قیمت را از الو برند بخواهید جهت اداره مالکیت معنوی – قیمت برند – برند آماده قیمت مناسب – اداره مالکیت معنوی علامت ، برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند ، مشاوره در هر ساعت شبانه روز ……

ثبت برند تجاری
بعد از انتخاب نام تجاری اولین کاری که باید انجام دهید ثبت برند یا علامت تجاری شماست. یعنی اینکه شما آن نام تجاری را در سامانه اداره مالکیت معنوی کشور ( که متولی ثبت علائم تجاری در ایران است ) به ثبت برسانید تا رسمیت یابد و هیچ شخص یا شرکتی بعدا نتواند از آن علامت یا نام در حوزه فعالیت شما، استفاده کند.

ثبت برند و لوگو
گام نخست این است که بدانید چه مراحلی در پیش دارید و چه مجوزی باید داشته باشید، مدارک لازم جهت ثبت برند کدامند؟ هزینه ثبت برند و مدت زمان آن چقدر است؟
با دانستن اینهاست که تازه تصمیم می گیرید اصلا برند ثبت کنید یا نه، شاید اصلا مدارک لازم برای ثبت را در اختیار نداشته باشید.
ما در موسسه ثبت کاج، علاوه بر مشاوره قبل از اقدام به ثبت برند و لوگو، نکات لازم در مورد انتخاب برند یا طراحی لوگو و علامت تجاری را نیز یاد آور می شویم تا در کنار داشتن برندی خلاقانه و جذاب کسب و کار بی نظیری را رقم بزنید.
مراحل ثبت برند
در اینجا در 11 مرحله ما تمامی مراحل ثبت برند را برای شما خیلی واضح توضیح می دهیم.
1) انتخاب نام برند
جذابترین مرحله همین انتخاب نام و علامت است. در صورتی که با یک نام در حال فعالیت هستید و قصد دارید همان را ثبت کنید باید به مراحله دوم بروید.
اما در صورتی که هنوز نام تجاری خود را انتخاب نکرده اید باید به دو نکته توجه کنید:

این نام نباید قبلا ثبت شده باشد
قابلیت ثبت داشته باشد. یعنی جزو نام هایی که قابلیت ثبت ندارند، نباشد. در ادامه این دسته از نام ها را ذکر کرده ایم.
الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند تجاری در ایران ، خرید برند آماده ، فروش برند آماده با بهترین قیمت را از الو برند بخواهید جهت اداره مالکیت معنوی – قیمت برند – برند آماده قیمت مناسب – اداره مالکیت معنوی علامت ،  برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده - برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند ، مشاوره در هر ساعت شبانه روز ......

2) استعلام نام قبل از ثبت
بعد از انتخاب نام برند، شاید از نظر خودتان برندی که برای شرکت یا واحد صنعتی، تولیدی یا خدماتی خود در نظر گرفته اید برند تک و منحصر به فردی باشد و تا به حال مشابه به آن را ندیده باشید؛ اما شما نمی توانید این ادعا را داشته باشید که تمام برندهای ثبت شده در حوزه فعالیت خود را جهت مشابهت با برند خودتان، بررسی و به این نتیجه رسیده اید که نام که انتخاب کرده اید تک است.
با استعلام برند قبل از ثبت در وب سایت ما، می توانید به راحتی و بدون صرف زمان یا هزینه، از وجود یا عدم وجود مشابهت در برند پیشنهادی خود با سایر برندهای ثبت شده تا به حال اطمینان حاصل کنید.الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند تجاری در ایران ، خرید برند آماده ، فروش برند آماده با بهترین قیمت را از الو برند بخواهید جهت اداره مالکیت معنوی – قیمت برند – برند آماده قیمت مناسب – اداره مالکیت معنوی علامت ، برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند ، مشاوره در هر ساعت شبانه روز ……الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند تجاری در ایران ، خرید برند آماده ، فروش برند آماده با بهترین قیمت را از الو برند بخواهید جهت اداره مالکیت معنوی – قیمت برند – برند آماده قیمت مناسب – اداره مالکیت معنوی علامت ، برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند ، مشاوره در هر ساعت شبانه روز ……
اگر قبل از اقدام در سامانه، از نام انتخابی خود استعلام نگیرید ممکن است پس از صرف زمان و هزینه ای که برای انجام مراحل بعدی می کنید با اخطار رد برند متوجه مشابهت در آن شوید که در این صورت هم وقت و هم انرژی و هزینه خود را به هدر داده اید.
با اطلاع از این موضوع می توانید بدون صرف وقت و هزینه زیاد در صورت وجود تشابه اقدام به تصحیح و ایجاد تغییر در برند پیشنهادی خود نمایید.
استعلام آنلاین از طریق مراجعه به وب سایت موسسه ثبت کاج پیشنهادی است که بدون صرف هزینه اضافی این کار را برای شما تسهیل می کند برای استفاده از سامانه استعلام آنلاین برند قبل از ثبت به هیچ گونه تخصصی نیاز ندارید.
3) آماده کردن مدارک مورد نیاز
در رابطه با مدارک مورد نیاز برای ثبت برند به ادامه همین متن بروید تا به طور مفصل از توضیحات مربوطه برای جمع آوری مدارک مورد نیاز استفاده کنید. اسکن این مدارک باید ابتدا هنگام نام نویسی در سایت اداره مالکیت بارگذاری گردد.
فقط بعد از تایید اولیه برند در سایت است که باید نسخه فیزیکی مدارک را تحویل اداره ثبت بدهید و تا قبل از آن نیاز نمی باشد.
4) ثبت اظهارنامه در سایت اداره مالکیتالوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند تجاری در ایران ، خرید برند آماده ، فروش برند آماده با بهترین قیمت را از الو برند بخواهید جهت اداره مالکیت معنوی – قیمت برند – برند آماده قیمت مناسب – اداره مالکیت معنوی علامت ، برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند ، مشاوره در هر ساعت شبانه روز ……
پس از آماده سازی مدارک لازم در حقیقت آغاز پروسه ثبت برند تجاری از اینجا شروع می شود که وارد وب سایت مالکیت معنوی کشور می شوید. با ورود به بخش ثبت نام باید اقدام به ثبت نام با وارد کردن مشخصات اولیه نمایید.
بعد از نام نویسی اولیه جهت تایید حساب کاربری در سایت اداره مالکیت معنوی، باید با یک برگه که سایت اداره به شما می دهد به یکی از دفترخانه های اسناد رسمی مراجعه و گواهی امضا جهت تایید حساب دریافت نمایید و سپس با بارگذاری آن در سایت، نام کاربری و کلمه عبور دریافت نمایید.
بعد از تایید حساب کاربری، به بخش ثبت اظهارنامه برند مراجعه و در اینجا لازم است برخی مدارک از جمله کپی شناسنامه، کپی کارت ملی، جواز فعالیت، نمونه برند پیشنهادی در اندازه 6*6 سانتی متر و در صورت ثبت برند لاتین، کارت بازرگانی خود را در سیستم آپلود نمایید.
اظهارنامه شما توسط سه کارشناس اداره به نوبت بررسی می گردد و پیامک تایید آن برای شما ارسال می شود البته در صورتی که تمام مراحل را به صورت کاملا اصولی طی کرده باشید!الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند تجاری در ایران ، خرید برند آماده ، فروش برند آماده با بهترین قیمت را از الو برند بخواهید جهت اداره مالکیت معنوی – قیمت برند – برند آماده قیمت مناسب – اداره مالکیت معنوی علامت ، برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند ، مشاوره در هر ساعت شبانه روز ……الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند تجاری در ایران ، خرید برند آماده ، فروش برند آماده با بهترین قیمت را از الو برند بخواهید جهت اداره مالکیت معنوی – قیمت برند – برند آماده قیمت مناسب – اداره مالکیت معنوی علامت ، برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند ، مشاوره در هر ساعت شبانه روز ……
مدت زمان بررسی پرونده شما به دلیل حجم پرونده های ارسالی حداقل 10 روز و حداکثر 30 روز حدودا طول خواهد کشید.
5) پرداخت هزینه اظهارنامه در سایت
پس از اقدام به تکمیل اظهارنامه، بایستی هزینه مربوطه به ثبت اظهارنامه را نیز پرداخت کنید تا سامانه اظهارنامه شما را ثبت و روند بررسی پرونده شما را آغاز کند. سپس فرمی به شما داده می شود که حاوی اطلاعات کاربری است.
با مراجعه مجدد به سامانه مالکیت معنوی می توانید با وارد کردن اطلاعات فرم، نام کاربری و پسورد خود را دریافت کنید. حفظ این اطلاعات جزو ملزومات مراجعات بعدی شما به شمار می آید.
7) چاپ آگهی تقاضای ثبت در روزنامه رسمی
پس از بررسی اظهارنامه شما در مدت 10 الی 15 روز، در صورتی که ثبت برند شما بلامانع تشخیص داده شود، درخواست ثبت برند شما به روزنامه رسمی ارسال می شود. در اینجا بایستی هزینه روزنامه رسمی برای آگهی نوبت اول را بپردازید.
چاپ آگهی مورد نظر در روزنامه رسمی و ارسال آن به آدرس شما ممکن است حدود یک هفته به طول میانجامد.
چاپ آگهی تقاضا در روزنامه رسمی به این دلیل است که هر شخص حقیقی یا حقوقی نسبت به ثبت آن اعتراض داشته باشد حقوق مدنی وی اجازه اعتراض به ثبت را می دهد.
در قاون تجارت کشور ما یک ماه بدین منظور فرصت داده می شود. پس از یک ماه در صورتی که هیچ اعتراضی از طرف شخص ثالث صورت نگرفت، شما می توانید حق الثبت برند را پرداخت کنید و ثبت را قطعی کنید.
8) مراجعه حضوری به اداره مالکیت
در صورتی که شخصی نسبت به ثبت علائم تجاری شما اعتراض نداشته باشد، بعد از گذشت 30 روز از چاپ روزنامه رسمی، اظهارنامه ثبت شده از طرف کارشناسان مورد تایید واقع می شود.الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند تجاری در ایران ، خرید برند آماده ، فروش برند آماده با بهترین قیمت را از الو برند بخواهید جهت اداره مالکیت معنوی – قیمت برند – برند آماده قیمت مناسب – اداره مالکیت معنوی علامت ، برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند ، مشاوره در هر ساعت شبانه روز ……
این موضوع به صورت پیامکی به اطلاع شما خواهد رسید. پس از دریافت پیامک تایید لازم است به صورت حضوری به اداره مالکیت معنوی کشور مراجعه نمایید و اقدام به تشکیل پرونده کنید. به یاد داشته باشید که بایستی اصل یا کپی برابر اصل شده تمامی مدارکی را که به هنگام ثبت آنلاین اظهارنامه آپلود کرده اید به همراه داشته باشید.
9) پرداخت حق الثبت برند
بعد از اینکه ثبت علامت بلامانع تشخیص داده شد و اصل مدارک یا کپی برابر اصل آن به اداره تحویل داده شد، در سامانه ثبت برند به شما اجازه داده می شود که حق الثبت را پرداخت نمایید.
هزینه حق الثبت برای یک طبقه به شرح زیر است:
ثبت برند حقیقی 120 هزار تومان + هر طبقه اضافه 10 هزار تومانالوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند تجاری در ایران ، خرید برند آماده ، فروش برند آماده با بهترین قیمت را از الو برند بخواهید جهت اداره مالکیت معنوی – قیمت برند – برند آماده قیمت مناسب – اداره مالکیت معنوی علامت ، برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند ، مشاوره در هر ساعت شبانه روز ……
ثبت برند حقوقی 240 هزار تومان + هر طبقه اضافه تر 20 هزار تومان
یعنی اگر شما یک برند شخصی را در 3 طبقه ثبت می کنید هزینه حق الثبت آن اینگونه محاسبه می شود.
120 هزار تومان ( به ازای یک طبقه پایه ) + 20 هزار تومان ( دو طبقه اضافه تر ) در مجموع 140 هزار تومان برای 3 طبقه
10) پرداخت هزینه روزنامه رسمی نوبت دوم
اما چرا روزنامه دوم؟ بعد از طی مراحل بالا و پرداخت حق الثبت برند در سامانه این برند به شما تعلق می گیرد، اما نیاز است این موضوع به اطلاع عموم برسد. پس برای بار دوم به عنوان آگهی رسمی ثبت علامت تجاری در روزنامه رسمی چاپ می شود که این برند در فلان طبقه به نام فلانی ثبت گردید.

مدارک ثبت برندالوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند تجاری در ایران ، خرید برند آماده ، فروش برند آماده با بهترین قیمت را از الو برند بخواهید جهت اداره مالکیت معنوی – قیمت برند – برند آماده قیمت مناسب – اداره مالکیت معنوی علامت ، برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند ، مشاوره در هر ساعت شبانه روز ……
مدارک ثبت برند در صورتی که به نام شخص حقیقی باشد یا به نام اشخاص حقوقی و شرکت ها متفاوت است.
مدارک لازم برای اشخاص حقیقی متقاضی ثبت برند:

تصویر شناسنامه شخص حقیقی
تصویر کارت ملی شخص حقیقی
تصویر کارت بازرگانی (در صورت لاتین بودن برند پیشنهادی)
تصویر مجوز فعالیت ( یک نوبت باید در دفاتر اسناد رسمی تایید شود )
اطلاعاتی از قبیل آدرس، کد پستی، آدرس الکترونیکی، شماره تلفن همراه و شماره تلفن ثابت شخص حقیقی

مدارک لازم برای اشخاص حقوقی متقاضی ثبت برند:

تصویر شناسنامه تمام افرادی اعم از مدیران، سهامداران یا شرکا که در شرکت مورد نظر حق امضا دارند.
تصویر کارت ملی تمام افرادی اعم از مدیران، سهامداران یا شرکا که در شرکت مورد نظر حق امضا دارند.
تصویر مجوز فعالیت
کپی روزنامه رسمی تاسیس
کپی روزنامه رسمی آخرین تغییرات
تصویر کارت بازرگانی (در صورت لاتین بودن برند پیشنهادی)
اطلاعاتی از قبیل آدرس، کد پستی، آدرس الکترونیکی، شماره تلفن همراه و شماره تلفن ثابت افرادی که در شرکت حق امضا دارند.
الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند تجاری در ایران ، خرید برند آماده ، فروش برند آماده با بهترین قیمت را از الو برند بخواهید جهت اداره مالکیت معنوی – قیمت برند – برند آماده قیمت مناسب – اداره مالکیت معنوی علامت ،  برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده - برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند ، مشاوره در هر ساعت شبانه روز ......

ثبت علائم تجاری

ثبت علائم تجاری به نوعی حق استفاده از آن را منحصر به شرکت یا واحد خدماتی شما می کند.

مسلما هر شرکتی برای شناخته شدن برند خود چه در سطح ملی و چه در سطح جهانی تلاش زیادی می کند. این تلاش برای شناخته شدن می تواند با روش هایی چون افزایش کیفیت محصول، بالا بردن سطح خدمات، بازاریابی موثر و تبلیغات گسترده میسر شود.
اما در این میان توجه داشته باشید که شرکت های سودجوی بسیاری وجود دارد که با اطلاع یافتن از عدم ثبت علامت تجاری شما ممکن است از محبوبیت آن در بازار برای پیشبرد مقاصد خود استفاده کنند و محصولات خود را به اسم شرکت شما و با استفاده از برندتان در بازار به فروش برسانند.
در این صورت شما حتی در صورت آگاه شدن از این موضوع نیز نمی توانید برای مقابله با آن اقدام قانونی نمایید چرا که زمانی مطابق قانون تجارت کشور استفاده از برندی خاص منحصر به شرکت شماست که با طی روال قانونی آن را به ثبت رسانده باشید. پس برای حفظ محبوبیت برند و محصولات خود ثبت برند را فراموش نکنید.

ثبت برند باعث حفظ و تلاش برای بهبود کیفیت محصول می شود.

الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند تجاری در ایران ، خرید برند آماده ، فروش برند آماده با بهترین قیمت را از الو برند بخواهید جهت اداره مالکیت معنوی – قیمت برند – برند آماده قیمت مناسب – اداره مالکیت معنوی علامت ، برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند ، مشاوره در هر ساعت شبانه روز ……وقتی برندی به ثبت رسید و طرفداران خاصی را به خود جلب کرد شرکت برای عدم کاهش مشتریان و حتی افزایش روزافزون آنها مجبور به حفظ کیفیت و در بعضی مواقع افزایش کیفیت محصول است.
رضایت مشتری در هر صنفی بزرگترین تبلیغ برای آن محسوب می شود، با تلاش در جهت افزایش کیفیت محصول در حقیقت درصد رضایت مشتریان را بالا برده و از این رو نوعی تبلیغ فرد به فرد ایجاد میکنید؛ تبلیغی که نتیجه آن جز سود کلان برای شرکت چیز دیگری نیست.

ثبت برند جهت دریافت وام و تسهیلات مالی برای شرکت مفید است.

با ثبت برند تجاری شرکت اعتباری پیدا می کند که بانکها و موسسات مالی با اطمینان بیشتری وام و تسهیلات مورد تقاضا را به آن اختصاص می دهند. این وام ها می تواند گام مهمی در جهت گسترش سطح فعالیت های شرکت اعم از محصولات یا خدمات آن باشد.

با ثبت برند افراد سرمایه گذار اعم از حقیقی یا حقوقی (سایر شرکت ها) تمایل بیشتری برای همکاری با شرکت پیدا می کنند.

الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند تجاری در ایران ، خرید برند آماده ، فروش برند آماده با بهترین قیمت را از الو برند بخواهید جهت اداره مالکیت معنوی – قیمت برند – برند آماده قیمت مناسب – اداره مالکیت معنوی علامت ، برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند ، مشاوره در هر ساعت شبانه روز ……الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند تجاری در ایران ، خرید برند آماده ، فروش برند آماده با بهترین قیمت را از الو برند بخواهید جهت اداره مالکیت معنوی – قیمت برند – برند آماده قیمت مناسب – اداره مالکیت معنوی علامت ، برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند ، مشاوره در هر ساعت شبانه روز ……سرمایه گذاران مطمئنا در پی سرمایه گذاری در شرکتی هستند که سود سرمایه گذاری در آن بالا باشد. زمانی که شرکت شما برند خود را ثبت نماید شاهد جذب سرمایه گذاران بیشتری برای همکاری و مشارکت در فعالیت آن خواهید بود.
همچنین بیشتر شرکت هایی که قصد اعطای نمایندگی دارند و بدین روش می خواهند تعداد شعبات شرکت خود را افزایش دهند بایستی این مهم را در نظر بگیرند که ثبت برند اولین اولویت آنها در دستیابی به موفقیت و گسترش فعالیت شان است.
مزایای ثبت برند فراوان است و تنها به موارد مذکور محدود نمی شود، این مزایا در بسیاری از منابع ذکر شده و اهمیت این موضوع را خاطرنشان می کند. به عنوان موردی که در این باره نمی توان آن را نادیده گرفت گفته می شود که برند ثبت شده قابلیت نقل و انتقال دارد.
برخی از شرکت ها که مدیران آن تصمیم به انحلال شرکت گرفته باشند در صورتی که برند خود را ثبت نموده اند به هنگام انحلال می توانند آن را به شرکتی دیگر واگذار کنند.
در این باره استقبال از برند شرکت های ورشکسته زیاد نیست اما شرکت هایی که به دلایل دیگر و حتی در اوج معروفیت برند تصمیم به انحلال شرکت می گیرند بسته به محبوبیت برند شان می توانند سود بالایی از واگذاری برند به شرکتی دیگر بدست آورند.
این گفته به معنی محسوب شدن برند به عنوان یک دارای ارزشمند برای شرکت است، دارایی که روز به روز می تواند با تلاش در جهت افزایش کیفیت محصول و خدمات ارزش بیشتر و بیشتری پیدا کند.الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند تجاری در ایران ، خرید برند آماده ، فروش برند آماده با بهترین قیمت را از الو برند بخواهید جهت اداره مالکیت معنوی – قیمت برند – برند آماده قیمت مناسب – اداره مالکیت معنوی علامت ، برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند ، مشاوره در هر ساعت شبانه روز ……
طبقات ثبت برند
بدون شک اگر در وادی ثبت علامت تجاری و مسائل مربوط به آن وارد شده باشید بسیار دیده اید که گفته می شود برند پیشنهادی باید در طبقه خاص خود منحصر به فرد باشد. اما منظور از این طبقه و طبقه بندی در ثبت برند چیست؟
منظور از طبقه بندی در ثبت برند و علائم تجاری این است که محصولات و کالاها یا خدمات مختلف در طبقه های خاصی قرار می گیرند و ثبت برند مشابه در آن طبقه است که غیرمجاز می شود.
به عنوان مثال:
طبقه اول شامل مواد شیمیایی صنعتی، آزمایشگاهی و همچنین مواد شیمیایی مورد استفاده در عکاسی، کشاورزی، نگهدارنده های غذایی، چسب های صنعتی، رزین های مصنوعی، مواد مورد استفاده در لحیم کاری و آبکاری، ترکیبات دباغی، مواد اطفای حریق و … است.
وقتی یک شرکت تولید کننده مواد شیمیایی صنعتی برند خاصی را به نام خود به ثبت می رساند دیگر هیچ شرکتی فعال در زمینه موارد مذکور در طبقه اول مجاز به ثبت برند مشابه به آن نیست.الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند تجاری در ایران ، خرید برند آماده ، فروش برند آماده با بهترین قیمت را از الو برند بخواهید جهت اداره مالکیت معنوی – قیمت برند – برند آماده قیمت مناسب – اداره مالکیت معنوی علامت ، برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند ، مشاوره در هر ساعت شبانه روز ……
طبقه دوم شامل رنگ ها، لاک ها، روغن ها، مواد ضد زنگ، صمغ های طبیعی، چاپگرها، مواد تثبیت کننده رنگ، ورق های نقاشی و … است
طبقه سوم بیشتر مواد آرایشی و بهداشتی را شامل می شود.
طبقه بندی خدمات نیز در دسته بندی های مختلف خدماتی چون خدمات ساختمانی، تعمیرات و نصابی را از خدمات بیمه و امور مالی و پولی مجزا ساخته است. این یک نمونه از طبقه بندی در انواع خدمات می باشد که به عنوان مثال برای درک مطلب بیشتر آورده شده است.
در قانون تجارت کشور طبقه بندی علامت تجاری در 45 طبقه صورت گرفته است که طبقات 1 تا 34 مخصوص محصولات و کالاها و طبقات 35 تا 45 طبقات مخصوص خدمات هستند. برای اطلاع از جزئیات طبقه بندی های مختلف می توانید به منابع مربوطه مراجعه و یا با کارشناسان ما در موسسه ثبت شرکت کاج تماس حاصل نمایید.الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند تجاری در ایران ، خرید برند آماده ، فروش برند آماده با بهترین قیمت را از الو برند بخواهید جهت اداره مالکیت معنوی – قیمت برند – برند آماده قیمت مناسب – اداره مالکیت معنوی علامت ، برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند ، مشاوره در هر ساعت شبانه روز ……
لازم به ذکر است که برخی افراد در مراجعه به منابع مربوط به طبقه بندی کالاها و خدمات نمی توانند صنف مورد نظر خود را بیابند؛ به یاد داشته باشید که هر یک از مواردی که در طبقه خاصی قرار می گیرند خود دارای زیر شاخه هایی هستند که ممکن است فعالیت مورد نظر شما در زیر مجموعه وجود داشته باشد. همان نام و نشان تجاری محصولاتی است که از سوی تولید کننده انتخاب شده و پس از ثبت شرکت، تولید کننده بایستی جهت ثبت برند کالای خود اقدام کند. لزوم ثبت برند کالاهای آرایشی و بهداشتی به جهت شناساندن محصول به متقاضیان و رقابت در بازار اقتصاد داخلی و جهانی است.
بدین ترتیب ثبت یک برند نه تنها معرف ویژگی‌های کالاهای آرایشی بهداشتی خواهد بود، بلکه می توان از طریق ان با دیگر کالاهای همسان در بازار اقتصادی رقابت کرده و با توجه به میزان عرضه و تقاضا، کیفیت کالا و محصولات خود را توسعه داد.
با ثبت برند آرایشی و بهداشتی، می‌توان محصول خود را به مشتریان معرفی کرده و اگر چنانچه نام محصول در میان متقاضیان خوش بدرخشد، عرضه و تقاضای محصول نیز افزایش پیدا خواهد کرد. علاوه بر آن با ثبت برند، حق انحصاری آن از نظر قانونی به مالک آن تعلق خواهد گرفت و به صورت یک عنصر ارزشمند برای شرکت ها محسوب می‌شود.

ضرورت ثبت برند محصولات آرایشی و بهداشتی

الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند تجاری در ایران ، خرید برند آماده ، فروش برند آماده با بهترین قیمت را از الو برند بخواهید جهت اداره مالکیت معنوی – قیمت برند – برند آماده قیمت مناسب – اداره مالکیت معنوی علامت ، برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند ، مشاوره در هر ساعت شبانه روز ……
از آنجایی که فروش محصولات آرایشی از استقبال بسیاری برخوردار است، ثبت برند سبب می‌شود که کالا در میان سایر کالاهای همسان خود شناخته شده و مشتریان مختص به خود را جذب کند. در واقع بازار پر رونق فروش لوازم آرایشی در داخل کشور، به گونه‌ای است که نام و نشان تجاری تاثیر بسیاری در سود حاصل از فروش، میزان عرضه و تقاضای آن دارد.
علاوه بر آن در زمینه صادرات محصول نیز بسیار حائز اهمیت است، به طوریکه اگر محصولی در داخل کشور بتواند جایگاه خود را در میان مشتریان تثبیت کند، در خارج از کشور نیز متقاضیان خاص خود را خواهد داشت. از سوی دیگر با توجه به هزینه‌های بالای محصولات خارجی در داخل کشور، اغلب متقاضیان به خرید و تهیه محصولات داخلی روی می‌آورند.
در این میان اگر چنانچه یک محصول داخلی از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار باشد، استقبال برای تهیه محصول نیز افزایش می‌یابد. به همان نسبت شناخت کیفیت کالا و محبوبیت آن در میان مشتریان، تنها با برند و یا نشان تجاری کالا مشخص می‌شود.
لازم به ذکر است که ثبت نشان تجاری محصولات آرایشی و بهداشتی از سوی اشخاص حقیقی و حقوقی امکان‌پذیر بوده و علاوه بر آن مالکیت یک نشان تجاری به دو یا چند شخص حقیقی و یا حقوقی نیز می‌تواند اعمال شود. از آنجایی که ثبت برند و انتخاب نام تجاری مناسب نیازمند داشتن آگاهی و دانش کافی است، توصیه می‌شود برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ثبت برند و یا نشان تجاری با متخصصان و کارشناسانی که در این حیطه تجربه کافی دارند، مشاوره کنید
فواید ثبت برند برای معرفی محصولات آرایشی و بهداشتی
همانطور که از پیش به آن اشاره شد، اگرچه ثبت برند برای برخی محصولات اختیاری است اما ثبت برند برای محصولات آرایشی و بهداشتی به جهت تماس با پوست و یا مو الزامی می‌باشد که با ثبت نام تجاری محصول می‌توان علاوه بر افزایش عرضه و تقاضای محصول، درآمد ناشی از توزیع و فروش محصولات را افزایش و جایگاه آن را از نظر کیفیت در بازار اقتصادی تثبیت کرد. از جمله فواید ثبت نام تجاری محصولات آرایشی و بهداشتی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد؛
یک) ثبت برند آرایشی و بهداشتی، جایگاه محصول را در بازار اقتصادی مشخص می‌کندالوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند تجاری در ایران ، خرید برند آماده ، فروش برند آماده با بهترین قیمت را از الو برند بخواهید جهت اداره مالکیت معنوی – قیمت برند – برند آماده قیمت مناسب – اداره مالکیت معنوی علامت ، برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند ، مشاوره در هر ساعت شبانه روز ……
دو) ثبت برند سبب معرفی کالا در میان متقاضیان می‌شود
سه) ثبت برند سبب رقابت کالای تولید شده با سایر کالاهای همسان می‌شود
چهار) با ثبت برند می توان به راحتی محصول خود را در بازار اقتصاد داخلی و خارجی معرفی کرد
پنج) ثبت نشان تجاری، حق قانونی استفاده از برند را در اختیار مالک قرار داده و در صورت استفاده غیرمجاز از سوی دیگران، پیگرد قانونی را به همراه خواهد داشت
شش) با ثبت نشان تجاری، تبلیغات گسترده ای را می‌توان درباره چگونگی محصول ارائه داد
هفت) تولید کنندگان با استفاده از ثبت برند، می‌توانند کیفیت محصول خود را ارتقاء بخشند
هشت) با ثبت نشان تجاری به راحتی عرضه و تقاضای کالای شناخته شده، افزایش می‌یابدالوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند تجاری در ایران ، خرید برند آماده ، فروش برند آماده با بهترین قیمت را از الو برند بخواهید جهت اداره مالکیت معنوی – قیمت برند – برند آماده قیمت مناسب – اداره مالکیت معنوی علامت ، برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند ، مشاوره در هر ساعت شبانه روز ……الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند تجاری در ایران ، خرید برند آماده ، فروش برند آماده با بهترین قیمت را از الو برند بخواهید جهت اداره مالکیت معنوی – قیمت برند – برند آماده قیمت مناسب – اداره مالکیت معنوی علامت ، برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند ، مشاوره در هر ساعت شبانه روز ……
نه) ثبت برند، سبب محبوبیت محصول و شرکت تولید کننده در بازار کسب می‌شود
ده) ثبت نشان تجاری سبب جلب اعتماد مشتریان برای تهیه محصول می‌شود
یازده) نشان تجاری کالا را از دیگر محصولات همسان متمایز می‌کند
دوازده) با ثبت برند کالای خود می‌توان مجوز شعب و نمایندگی‌های متعدد را به راحتی دریافت کرد
برند محصولات آرایشی و بهداشتی بایستی چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟
علامت تجاری لوازم آرایشی و بهداشتی علاوه بر آنکه بایستی خوشنام باشد، تلفظ آسان آن نیز حائز اهمیت است. از آنجایی که نشان تجاری شامل یک واژه است، بایستی متناسب با کالاهای آرایشی و بهداشتی انتخاب شود. گفتنی است که نیازی به انتخاب واژه‌های پیچیده و یا دور از انتظار نیست، و فقط کافی است که نام به گونه‌ای باشد که در اذهان باقی بماند.
همچنین از آنجایی که نام محصول معرف ویژگی‌ها و جایگاه کالا در میان مشتریان است، بایستی از دیگر کالاهای همسان خود متمایز باشد. برخی از اسامی ساده محصولات داخلی، آنچنان در ذهن مخاطب می نشیند که حتی در اغلب مواقع مفهوم واژه نیز برای مشتریان غیر قابل درک است اما در قیاس با سایر محصولات حتی کالاهای خارجی، با استقبال بی نظیر و تقاضاهای بسیار روبرو است.
بدین ترتیب تا حد امکان از نام ها و نشان‌هایی ساده، روان و متمایز که بتواند به راحتی ویژگی‌ها و شاخصه‌های محصول را در ذهن مشتری یادآوری کند، استفاده کنید. در ادامه به شرح مختصری درباره ویژگی‌های یک نام تجاری مناسب می‌پردازیم؛
ویژگی‌های یک برند مناسب برای محصولات آرایشیالوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند تجاری در ایران ، خرید برند آماده ، فروش برند آماده با بهترین قیمت را از الو برند بخواهید جهت اداره مالکیت معنوی – قیمت برند – برند آماده قیمت مناسب – اداره مالکیت معنوی علامت ، برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند ، مشاوره در هر ساعت شبانه روز ……
یک) انتخاب یک نشان تجاری ساده و مفهومی
دو) انتخاب یک نام به یاد ماندنی و متمایز از سایر محصولات همسان
سه) انتخاب برندی که به راحتی منتقل کننده پیام محصول باشد
چهار) انتخاب یک نام شاخص برای معرفی محصول
پنج) انتخاب یک نام تجاری مناسب که جایگاه محصول را در بین مشتریان مشخص و تثبیت کند
شش) انتخاب یک علامت تجاری خوشنام که تلفظ آن برای همگان ساده و روان باشد
مدارک لازم جهت ثبت برند اشخاص حقیقی
یک) ارائه مدارک شناسایی اعم از شناسنامه و کارت ملی به همراه یک نسخه کپی از آن
دو) اگر چنانچه نام لاتین برای برند خود انتخاب کردید، ارائه کارت بازرگانی و یک نسخه کپی از آن ضروری است
سه) ارائه یک نسخه کپی از جواز کسب
چهار) ارائه یک نسخه کپی از تغییرات و وضعیت شرکت به همراه روزنامه تاسیس شرکت
پنج) ارائه اظهارنامه نشان تجاری
شش) ارائه مدارک هویت تقاضا دهنده
هفت) ارائه رسید مرتبط با هزینه‌های پرداختی جهت ثبت برند
هشت) ارائه ده نمونه گرافیکی برای ثبت برند که بایستی حداکثر در ابعاد ده در ده باشد
دسته بندی ثبت برند برای انواع محصولات آرایشی و بهداشتیالوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند تجاری در ایران ، خرید برند آماده ، فروش برند آماده با بهترین قیمت را از الو برند بخواهید جهت اداره مالکیت معنوی – قیمت برند – برند آماده قیمت مناسب – اداره مالکیت معنوی علامت ، برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند ، مشاوره در هر ساعت شبانه روز ……
توجه داشته باشید که پیش از انتخاب نام تجاری و یا ثبت برند بایستی نوع کالای خود را مشخص کنید. بدین ترتیب که با توجه به آنکه محصولات آرایشی و بهداشتی در طبقات گوناگونی قرار می‌گیرند، بایستی اطلاعات کافی در این زمینه نیز داشته باشید که در اینجا به این دسته بندی‌ها اشاره می‌کنیم؛
دسته اول) لوازم آرایشی که باعث بهبود و درمان کیفیت پوست می‌شوند
دسته دوم) لوازم آرایشی که علاوه بر خاصیت درمانی باعث بهبود و زیبایی مو می‌شوند
دسته سوم) لوازم آرایشی که نقش محافظتی را بر عهده دارند مانند انواع کرم‌های مرطوب کننده، کرم‌های ضد آفتاب، کرم‌های ضد چروک و نظایر اینها
دسته چهارم) لوازم بهداشتی مانند انواع دستمال های بهداشتی، دستمال‌های پاک کننده، صابون‌های عطری، لوسیون‌ها و نظایر اینها
مراحل ثبت برند آرایشی بهداشتی
مرحله اول) پیش از آنکه به ثبت برند خود بپردازید، بایستی از آن استعلام بگیرید. به این دلیل که امکان نامی مشابه با نام انتخابی شما در همان طبقه از محصولات تولیدی وجود دارد. جهت استعلام برند بروی لینک کلیک کنید.
مرحله دوم) پس از آنکه از نشان تجاری خود استعلام گرفته و از انتخاب آن مطمئن شدید، بایستی مدارک مرتبط با ثبت نشان تجاری را برای محصولات آرایشی و بهداشتی خود آماده کنید
مرحله سوم) در این مرحله بایستی اظهارنامه خود را جهت ثبت برند لوازم آرایشی و بهداشتی در طبقه مورد نظر و با کالاهایی که نیاز دارید، تکمیل کنید
مرحله چهارم) پس از تکمیل اظهارنامه و ارسال آن به صورت اینترنتی، پرونده شما از سوی کارشناسان و رییس اداره ثبت در مراحل بررسی قرار می‌گیرد
مرحله پنجم) پس از تایید نشان تجاری بایستی به طور حضوری به سازمان مالکیت معنوی و تکمیل پرونده‌تان اقدام نمایید. علاوه بر ان در این مرحله بایستی هزینه‌های مرتبط با روزنامه رسمی ثبت برند و حق ثبت نشان تجاری را نیز پرداخت نماییدالوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند تجاری در ایران ، خرید برند آماده ، فروش برند آماده با بهترین قیمت را از الو برند بخواهید جهت اداره مالکیت معنوی – قیمت برند – برند آماده قیمت مناسب – اداره مالکیت معنوی علامت ، برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند ، مشاوره در هر ساعت شبانه روز ……
مرحله ششم) در این مرحله که در واقع مرحله پایانی است، با مراجعه حضوری به سازمان مالکیت معنوی، سند نشان تجاری مورد نظر خود را دریافت می‌نمایید.
برند چیست؟
گاهی اوقات افراد از روی نداشتن آگاهی کافی، واژه “برند” را به اشتباه، مترادف، هم معنی و جایگزین کلمه “لوگو” می دانند و از آن کلمه در محاورات خود استفاده می نمایند. توجه داشته باشید که برند دارای مفهومی بسیار گسترده تر و فراتر از یک لوگو است.
در واقع می توان گفت هویتی است که شامل ایده ها، ارزش ها، باورها، نگرشها، استاندارد، کیفیت، حسن نیت و اعتماد در کسب و کار و مجموعه ای از این برداشتها و انتظارات در ذهن مصرف کنندگان است که معمولا از طریق تبلیغات مداوم، بازاریابی، روابط عمومی و ارتباطات، همچنین صرف هزینه های بسیار و از طریق واکنش ها و بازخوردهای مصرف کننده و مخاطب موفقیت خود را بدست می آورد و به مرور زمان نیز به تکامل می رسد.
برند را می توان به صورت بصری و از طریق کلمات، فونت ها، شعارها، تصاویر، طرح های رنگی و غیره نشان داد. در واقع برند، ویژگی و مشخصه ای است که بتواند در بردارنده خصوصیات منحصر به فرد یک محصول، خدمات یا فعالیت تجاری باشد. لوگو می تواند به عنوان چهره و نماینده بصری برند یک مؤسسه و یا یک شرکت باشد.
شرکت اپل نمونه ای از شرکتی نوآور است که از برند قدرتمندی برخوردار و به خوبی توسط کارکنان و مشتریان خود درک شده و دارای هدف روشنی است. هدف این شرکت توسعه فناوری هایی که امکان برخورداری از مزیت ها و امکانات تصویری، ویدئویی و موسیقی برای افراد فراهم آورد. برخورداری از این هدف روشن، نام اپل را با تعالی در عرصه طراحی و نوآوری فناورانه مترادف کرده است.
به این ترتیب نام این شرکت به برند معروف و محبوب کارکنان و مشتریان خود، تبدیل شده است. در واقع هنگامی که از آن خرید می کنید، شما فقط ایک کامپیوتر نمی خرید بلکه در حال خرید یک برند به همراه اظهارات و توقعات مورد علاقه خودتان (مثل: من خلاق، فناوری نوآورانه و …) هستید. لوگو در اینجا به شما در رسمیت شناختن یک محصول یا خدمات به عنوان یک شرکت خاص کمک می کند و مهر تأیید بر آن است .
در واقع هر شرکت با تعریف هویت برند خود این پیام را به شرکاء تجاری خود می دهد که ما چگونه سازمانی و با چه اهدافی هستیم. به بیان دیگر شرکت با تعریف این هویت تصویر ذهنی مطلوب خود را برای شکل گیری در ذهن مشتری در آینده ترسیم می نماید.الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند تجاری در ایران ، خرید برند آماده ، فروش برند آماده با بهترین قیمت را از الو برند بخواهید جهت اداره مالکیت معنوی – قیمت برند – برند آماده قیمت مناسب – اداره مالکیت معنوی علامت ، برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند ، مشاوره در هر ساعت شبانه روز ……
هویت بخشی به هر برند فرآیندی است که مستلزم تعریف این هویت، عینیت بخشیدن به آن در نمادها و لوگوهای تجاری سازمان (رنگ، فرم و …) و نیز کلیه فعالیت های عملیاتی و تبلیغاتی سازمان برای همسو بودن با آن هویت است. به طور مثال یک شرکت خدمات پرداخت الکترونیک می خواهد در ذهن مشتریان خود به عنوان شریکی قابل اطمینان نقش بسته و با توجه به اهمیت عامل اطمینان در مبادلات مالی، به انتخاب اول مشتری در فضای رقابتی خود تبدیل گردد.
در واقع قابل اعتماد بودن و پایداری و شرایط مختلف اقتصادی و توان مالی آن به عنوان اجزای تشکیل دهنده هویت شرک نموده و می بایست کلیه فعالیتهای شرکت از نحوه برخورد کارکنان مرکز تما مشتریان، نحوه و مدت زمان رفع مغایرتهای مالی ایشان، ادبیات، پوشش و نحوه ارائه خ کارشناسان پشتیبانی، نام و علامت تجاری و… در ارتباطی هدفمند و یکپارچه با برندی را شکل دهند که این تصویر را به صورت پایدار خلق نمایند.الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند تجاری در ایران ، خرید برند آماده ، فروش برند آماده با بهترین قیمت را از الو برند بخواهید جهت اداره مالکیت معنوی – قیمت برند – برند آماده قیمت مناسب – اداره مالکیت معنوی علامت ، برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند ، مشاوره در هر ساعت شبانه روز ……

چرا ما نیاز به برندسازی، برندسازی تجاری داریم ؟
وقتی کلمه “نام تجاری” را می شنویم ، اکثر ما به لوگوها ، شعارها و سایر علائم قابل تشخیص فکر می کنیم. اما این تنها بخشی از تعریف است. اصطلاح برند در واقع یک مفهوم بازاریابی نامشهود است که به افراد کمک می کند تا یک شرکت یا شخص را بشناسند و شناسایی کنند.
برندها یکی از مهمترین و ارزشمندترین دارایی هایی هستند که یک شرکت دارد. بنابراین مهم است که شرکت ها قبل از اینکه درهای خود را برای تجارت باز کنند، تحقیقات خود را انجام دهند. برندسازی موفق می تواند به شرکت در جذب، حفظ مشتری و وفاداری به نام تجاری کمک کند.
تاریخچه برند از کجا می آید؟
واژه برند بر گرفته از واژه “Brandr” به معنی سوختن است که اهالی اسکاندیناوی و جوامع مستعمره آنها در دیگر کشورها در عصر ویکینگ در فاصله زمانی بین سال های ۸۰۰ تا ۱۰۶۶ میلادی به آن زبان صحبت می کردند؟
از آن جا که تولید کنندگان برای حک نشان اختصاصی خود روی تولیدشان از روش شبیه به داغ کردن استفاده می کردند، واژه برند به عنوان علامت مشخصه تجاری هر تولید کننده پذیرفته شد. اگر چه می توان گفت که ردی از آن را در تاریخ ثبت علائم تجاری اختصاصی برای تولید کننده در بازار های تجاری یافت. اما در حقیقت نخستین نشان های تجاری در قرن نوزدهم میلادی پس از اینکه در تجارت کالاها ارسال آنها به صورت انبوه دسته بندی شده مورد توجه قرار گرفت، متولد شدند.الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند تجاری در ایران ، خرید برند آماده ، فروش برند آماده با بهترین قیمت را از الو برند بخواهید جهت اداره مالکیت معنوی – قیمت برند – برند آماده قیمت مناسب – اداره مالکیت معنوی علامت ، برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند ، مشاوره در هر ساعت شبانه روز ……
پس از اینکه بسیاری از کشورهای بزرگ دنیا قدم به مرحله صنعتی شدن گذاشتند، تولیدات بسیاری از نیازهای روزمره زندگی نظیر تولید شوینده ها از جوامع محلی به کارخانه های بزرگ صنعتی سپرده شد و بنابراین کارخانه هایی که می خواستند کالاهایشان را به کشورهای دیگر صادر کنند ملزم به حک نشان اختصاصی ان کارخانه روی محصولات تولیدی بودند.
به این ترتیب، پس از آن، واژه برند که به معنی (حک شدن نشان اختصاصی یک کالا به روش داغ کردن آن نشان روی کالای مورد نظر بود)، به عنوان واژه ای که در بردارنده معنی علامت تجاری بود پذیرفته شد. شرکت “بیس” ادعا می اولین شرکتی است که یک مثلث قرمز رنگ را به عنوان برند اختصاصی این شر فهرست برندهای تجاری به ثبت رسانده است.الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند تجاری در ایران ، خرید برند آماده ، فروش برند آماده با بهترین قیمت را از الو برند بخواهید جهت اداره مالکیت معنوی – قیمت برند – برند آماده قیمت مناسب – اداره مالکیت معنوی علامت ، برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند ، مشاوره در هر ساعت شبانه روز ……
کارخانه هایی که در جریان انقلاب صنعتی تاسيس شدند برای نخستین بار به فکر تولید انبوه محصولات خود افتادند و تصمیم گرفتند تولیدات خود را از آن پس در بازارهایی فراتر از محدوده های قبلی و به مشتریانی که پیش از آن تنها با کالاها و محصولات داخلی آشنا بودند بفروشند. بنابراین آنها پس از مدت کوتاهی متوجه شدند بسته بندیهای یک شکل و عمومی نمی تواند با محصولات داخلی مشابه در آن حوزه ها رقابت کند.
بر این اساس تولیدکنندگان کالاهای بسته بندی شده ملزم به متقاعد کردن متقاضیان به خرید کالاهای غیر داخلی بودند. به مرور قدمهایی در جهت عمومی ساختن آنچه ما امروز به عنوان برند میشناسیم برداشته شد. پس از آن هر یک از شرکتهای بزرگ تولید کننده کالا و خدمات شعار یا آهنگی اختصاصی را برای تبلیغ محصولات خود انتخاب کردند که از رادیو یا تلویزیون پخش می شد.
امروزه پس از گذشت سالها اغلب افراد با اسامی برندهای مختلفی که در زمینه های متفاوت همچون پوشاک، خودرو، عطر و ادکلن، اسباب بازی و … فعالیت می کنند، آشنایی دارند و بر این اساس در حقیقت این نام برند است که در ازای آن کالا فروخته می شود و اسامی بسیاری از برندهای معروف به عنوان نام آن کالا پذیرفته شده است و اگر چه سال هاست که برندهای مختلفی آن کالا را تولید می کنند، اما نام آن برند که اغلب اولین و شناخته شده ترین برند برای تولید آن کالای به خصوص بوده است به عنوان نام آن کالا در ذهن مصرف کنندگان به ثبت رسیده است.
انتخاب برند برای هر یک از کالاها علاوه بر این که می تواند راهکاری برای معرفی و ویژگی های محصولات باشد، بازار مناسبی را از نظر توزیع و عرضه آن محصول فراهم می کند و به این ترتیب، هزینه های بازاریابی را به میزان قابل توجهی کاهش میدهد.الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند تجاری در ایران ، خرید برند آماده ، فروش برند آماده با بهترین قیمت را از الو برند بخواهید جهت اداره مالکیت معنوی – قیمت برند – برند آماده قیمت مناسب – اداره مالکیت معنوی علامت ، برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند ، مشاوره در هر ساعت شبانه روز ……
به طور خلاصه تاریخچه برند شامل :

برندها از دیرباز برای متمایز کردن محصولات در طول تاریخ مورد استفاده قرار گرفته اند. ایده نام تجاری ممکن است به ۲۰۰۰ سال پیش از میلاد مسیح بازگردد.
برندسازی در طول قرون متمادی مورد استفاده قرار گرفته است. اصطلاح مارک کردن یا نشان گذاری نیز همچنین به علائم منحصر به فرد سوخته در گاو اشاره می کند تا حیوانات یک مالک را از حیوانات دیگر متمایز کند.
این کار یکی از محبوب ترین کاربردها در روستاهای آمریکا را داشته است. احتمالاً اصطلاح « داغ کردن » به معنی نشان گذاری را شنیده اید.
« داغ کردن » توسط دامداران و برای متمایز ساختن دام ها و اسب های خود از گله ی سایر دامداران مورد استفاده قرار می گرفت. در واقع دامدار با قرار دادن علامت خود بر روی دام ها از مهمترین و با ارزش ترین دارایی های خود محافظت می کرد.
اما شروع برند سازی برای محصولات به دوره ای باز می گردد که کارخانجات برای فروش محصولات خود در بازار نیاز به بسته بندی پیدا کردند. بنابراین باید به وسیله علامت هایی محصولات خود را از محصول سایر تولید کنندگان متمایز می ساختند.

الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند تجاری در ایران ، خرید برند آماده ، فروش برند آماده با بهترین قیمت را از الو برند بخواهید جهت اداره مالکیت معنوی – قیمت برند – برند آماده قیمت مناسب – اداره مالکیت معنوی علامت ،  برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده - برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند ، مشاوره در هر ساعت شبانه روز ......

مهمترین تکنیک های برندینگ چیست ؟

برند یک مفهوم بازاریابی یا تجاری ناملموس است که به افراد کمک می کند یک شرکت، محصول یا فرد را شناسایی کنند.
مردم اغلب برندها را با چیزهایی مانند لوگوها، شعارها یا سایر علائم قابل تشخیص اشتباه می گیرند. برند یک حس است و نمادها در واقع ابزارهای بازاریابی هستند که به ارتقاء کالا یا خدمات کمک می کنند.
برندها از مهمترین و با ارزش ترین دارایی های یک شرکت محسوب می شوند.
شرکت ها می توانند با ثبت علائم تجاری ( لوگو ) از علامت برند خود محافظت کنند.
انواع آرم ها شامل آرم های تجاری ، شخصی ، محصولات و خدمات است.
الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند تجاری در ایران ، خرید برند آماده ، فروش برند آماده با بهترین قیمت را از الو برند بخواهید جهت اداره مالکیت معنوی – قیمت برند – برند آماده قیمت مناسب – اداره مالکیت معنوی علامت ،  برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده - برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند ، مشاوره در هر ساعت شبانه روز ......

چگونه برند را بهتر درک کنیم ؟
همانطور که در بالا ذکر شد؛ نام تجاری و لوگو، بصورت ناملموس به افراد کمک می کند تا یک شرکت خاص و محصولات آن را شناسایی کنند. این امر به ویژه هنگامی صادق است که شرکت ها باید خود را از سایرین که محصولات مشابهی در بازار ارائه می دهند، از جمله لوگوهای عمومی، متمایز کنند.
مردم اغلب لوگوها، شعارها یا سایر علائم قابل تشخیص متعلق به شرکت ها را با هویت برند اشتباه می گیرند. در حالی که این دو کاملا از یکدیگر متمایز هستند.
نام تجاری چیست ؟
نام تجاری یکی از ارزشمندترین و مهمترین دارایی های یک شرکت محسوب می شود. در واقع ، بسیاری از شرکت ها اغلب با نام تجاری خود مورد اشاره قرار می گیرند (مثال: پپسی) به همین دلیل سازمان هایی برای ثبت و حفاظت از نام برند و علائم تجاری به وجود آمده است که از نام الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند تجاری در ایران ، خرید برند آماده ، فروش برند آماده با بهترین قیمت را از الو برند بخواهید جهت اداره مالکیت معنوی – قیمت برند – برند آماده قیمت مناسب – اداره مالکیت معنوی علامت ، برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند ، مشاوره در هر ساعت شبانه روز …… برند، آرم و لوگو از نظر قانونی محافظت می کنند.

برند شخصی یا Personal Branding چیست ؟
هویت پردازی و برند سازی فقط مورد استفاده شرکت ها نیستند. در حقیقت، امروزه توسط اشخاص نیز استفاده می شود، که به آن برند شخصی Personal Branding گفته می شود.
به عنوان مثال، خانواده کارداشیان پس از به دست آوردن محبوبیت از نمایش محبوب واقعیت، در برند خود ارزش پیدا کردند. این خانواده، به طور جمعی و به عنوان افراد، از نام خود برای راه اندازی موفقیت آمیز حرفه های رسانه ای و مدلینگ، نمایش های اسپین آف، لوازم آرایشی ، عطرالوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند تجاری در ایران ، خرید برند آماده ، فروش برند آماده با بهترین قیمت را از الو برند بخواهید جهت اداره مالکیت معنوی – قیمت برند – برند آماده قیمت مناسب – اداره مالکیت معنوی علامت ، برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند ، مشاوره در هر ساعت شبانه روز ……ها و خطوط لباس استفاده کرده اند.
در موردی دیگر مهران مدیری بازیگر و هنرمند ایرانی با استفاده از نام خود، برند عطر و ادکلن مدیری را روانه بازار ساخته است.
تصویر برند چیست ؟
کلیه فعالیتهای سازمان در عرصه های گوناگون بازاریابی، پشتیبانی خدمات، تبلیغات و… که منجر به نوع خاصی از ادراک در مشتری نسبت به شرکت می گردد، تصویر ذهنی می گوییم. در واقع روح اصلی حاکم بر تصویر ذهنی مشتری از شرکت، همان ویژگی های اصلی خدمات اوست.
چنانچه ویژگی اصلی برند شرکت قابل اعتمادبودن تعريف و در توسعه و ترویج این مفهوم در نام تجاری خود موفق بوده باشد؛ ویژگی اصلی مورد اشاره همین ویژگی خواهد بود. می خواهیم در این بخش بگوییم که دوست داریم هنگامی که مشتری به ما فکر میکند و یا نام تجاری ما را مشاهده می نماید، چه چیزی در ذهن او نقش ببندد؟
مکانیسم تشکیل تصویر ذهنی در مشتری عبارت است از ترکیب پیچیدهای از کلیه علائم، نشانه ها و پیام های ارسالی به مشتری که در کلیه فعالیتهای سازمان تجلی می یابد. اهمیت این امر از آن جهت است از یک طرف می بایست کلیه کارکنان سازمان در تمامی سطوح با درک اهمیت ارتباط خود به مشتریان (در هر مرحله و هر سطح) نسبت به انطباق این ارتباط با تصویر ذهنی مشتری – شرکت اقدام نموده و از طرف دیگر شرکت نیز با برقراری ارتباط مداوم و مستمر بين ” مطلوب اقدام نماید. واحدهای مرتبط با مشتری، نسبت به هماهنگ سازی و ایجاد درک واحد از تصور از تصویر ذهنی مطلوب اقدام نماید.الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند تجاری در ایران ، خرید برند آماده ، فروش برند آماده با بهترین قیمت را از الو برند بخواهید جهت اداره مالکیت معنوی – قیمت برند – برند آماده قیمت مناسب – اداره مالکیت معنوی علامت ، برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند ، مشاوره در هر ساعت شبانه روز ……

مفهوم برندسازی چیست؟
برند یک مفهوم ناملموس است که به افراد (به ویژه مصرف کنندگان) کمک می کند تا یک شرکت ، محصول یا فرد خاص را بشناسند و شناسایی کنند.
نوع برند چیست؟
انواع مختلفی از برند ها وجود دارد، اما چهار مدل از رایج ترین آنها شامل برند های تجاری، برند های شخصی، برند های محصول و برند های خدمات هستند.
نمونه های برند چیست؟
اگرچه برند ها به طور کلی نا ملموس هستند، اما ما اغلب چیزهایی مانند محصولات آنها را را با لوگو و علائم تجاری آن ها مرتبط می کنیم. به عنوان مثال می توان به Apple ، Nike ، Coca-Cola ، Advil و Tylenol اشاره کرد.
اهمیت ساختن یک نام تجاری در چیست؟الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند تجاری در ایران ، خرید برند آماده ، فروش برند آماده با بهترین قیمت را از الو برند بخواهید جهت اداره مالکیت معنوی – قیمت برند – برند آماده قیمت مناسب – اداره مالکیت معنوی علامت ، برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند ، مشاوره در هر ساعت شبانه روز ……
ب
چگونه یک برند بسازیم؟
برای ساخت برند، نیاز به انجام فعالیت خاصی ندارید. کافی است پس از انتخاب نام کسب و کار خود، سفارش طراحی یک لوگو را به گرافیست بدهید. سپس در دو یا چند شبکه اجتماعی فعالیت خود را آغاز کنید و خوشحال باشید که صاحب یک برند هستید.
اگر هدف شما صرفا داشتن یک برند بود، نیاز به مطالعه ادامه مقاله ندارید اما اگر قصد دارید پس از ساخت برند، آن را تبدیل به یک برند موفق و البته پولساز کنید، بهتر است تا در ادامه همراه ما باشید.
۱_ اهمیت نام و لوگو در برند سازی
در اغلب برندهای جهانی و معروف، یک وجه مشترک وجود دارد و آنهم نام رند است. اولین قدم برای داشتن و ساختن یک برند موفق، انتخاب یک نام ساده، به یاد ماندنی و البته با معنا است.
پس از آن نیاز به یک لوگو زیبا دارید. برای این منظور بهتر است تا به طرف گرافیست‌های حرفه ای بروید. پیشنهاد ما این است که از گرافیست خود بخواهید تا حد ممکن لوگویتان را در عین زیبایی، به صورت ساده طراحی کند.

۲- از کیفیت محصولات و خدمات خود اطمینان حاصل کنید

لوگو زیبا
نام رند و به یاد ماندنی
قیمت پایین
پشتیبانی عالی
تبلیغات گسترده
و…
الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند تجاری در ایران ، خرید برند آماده ، فروش برند آماده با بهترین قیمت را از الو برند بخواهید جهت اداره مالکیت معنوی – قیمت برند – برند آماده قیمت مناسب – اداره مالکیت معنوی علامت ،  برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده - برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند ، مشاوره در هر ساعت شبانه روز ......

هیچکدام نمی‌توانند توجیه کیفیت بد محصولات شما در ذهن مشتری شوند. پس به هیچ عنوان تا قبل از اینکه از کیفیت محصول و خدمات خود اطمینان حاصل نکرده اید، اقدام به انجام قدم‌های بعدی نکنید.
۳- تبلیغات فیزیکی و بصری خود را آغاز کنید
الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند تجاری در ایران ، خرید برند آماده ، فروش برند آماده با بهترین قیمت را از الو برند بخواهید جهت اداره مالکیت معنوی – قیمت برند – برند آماده قیمت مناسب – اداره مالکیت معنوی علامت ، برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند ، مشاوره در هر ساعت شبانه روز ……هر برند موفق و در هر سطحی، نیاز به تبلیغات دارد. حتی معروفترین برندهای زمان حال نیز به هیچ عنوان بودجه تبلیغاتی خود را متوقف نمی‌کنند. پس تبلیغات خود را آغاز کنید.
چالشی که در این قدم با آن روبرو هستید، تعدد بالای تبلیغات است. منظور از تعدد بالا این نیست که تمامی رقبای شما نیز به تبلیغات پرداخته اند و شما نیاز به افزایش هزینه دارید. منظور این است که تمامی کسب و کارهایی که مانند شما علاقه به ساخت یک برند معروف دارند، همواره تبلیغات می‌کنند.

۴- در فضای وب خود را نشان دهید
حتی اگر محصول شما قابلیت فروش از طریق وبسایت را نداشته باشد، به هیچ عنوان نباید از پتانسیل بالای دنیای وب غافل شوید. به جرئت می‌توان گفت که تمامی برندهای جهانی و معروف، بلا استثناء دارای وب سایت هستند.
پس در اولین فرصت ممکن، یک سایت راه اندازی کنید. قرار نیست از همین ابتدا برای طراحی سایت خود هزینه‌های میلیونی صرف کنید. یک سایت کوچک و چند صفحه ای می‌تواند پاسخگوی نیازهای شما در ابتدای راه باشد. قدمهای بعدی گفته شده در ادامه مقاله برای ساخت برند و به موفقیت رساندن آن، مستقیما با وجود یک وب سایت در فعالیت های شما رابطه دارد.
۵- فعالیت خود را در شبکه های اجتماعی شروع کنید
شانس شما برای دیده شدن در شبکه‌های اجتماعی بسیار بیشتر از دیده شدن در سایت است. پس به هیچ عنوان از آن‌ها گذر نکنید. شبکه‌های اجتماعی فضایی هستند که بدون نیاز به صرف هزینه می‌توانید در آن خود را نشان داده و مخاطب هدفتان را بیابید.
حتی اگر در حال حاضر توانایی راه اندازی سایت کسب و کار خود را ندارید، به این شبکه‌ها رجوع کرده و فعالیت خود را آغاز کنید.

۶- بازاریابی محتوا؛ نقطه مکمل وب سایت و شبکه‌های اجتماعی
در هر قسمتی از بازار که خود را نشان دهید، رقبای سر سختی برای رقابت با شما وجود دارند. در این حالت شما چطور می‌توانید باعث ایجاد یک وجه تمایز بین خود و آن‌ها شوید؟ بازاریابی محتوا!!
بازاریابی محتوا نوعی از بازاریابی درونگرا است. مزیت این نوع بازاریابی این است که در آن مشتری به دنبال فروشنده خدمات و محصولات است. در وب سایت و شبکه‌های اجتماعی خود بازاریابی محتوا را آغاز کنید، در غیر اینصورت نیاز به صرف هزینه‌های بسیار گزاف برای تبلیغات خواهید داشت.
علاوه بر این، عدم وجود بازاریابی محتوا در فعالیت‌های شما روند برندینگ و موفقیتتان را به شدت کند می‌کند.

۷- برای ساخت برند موفق، داستان سرایی کنید!!الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند تجاری در ایران ، خرید برند آماده ، فروش برند آماده با بهترین قیمت را از الو برند بخواهید جهت اداره مالکیت معنوی – قیمت برند – برند آماده قیمت مناسب – اداره مالکیت معنوی علامت ، برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند ، مشاوره در هر ساعت شبانه روز ……
بیل گیتس در ۱۳ سالگی با رایانه و آنهم در مدرسه آشنا شد. چند سال بعد اقدام به ساخت اولین برنامه کامپیوتری کرد و پس از آن ایده ساخت مایکروسافت در ذهن او شکل گرفت. سپس اقدام به معرفی ایده خود به اشخاصی چون…
پس داستان برند خود را بسازید. قرار نیست برای ساخت آن رویا پردازی کنید. شکست‌ها، دشواری‌ها، لحظات زیبا و موفقیت‌های خود را ثبت کنید.
این قسمت صرفا یکی از مواردی است که بر روی ساخت برند شما و موفقیت آن در اذهان عمومی تأثیر گذار است. پس اگر هنوز توانایی روایت داستان خود را ندارید، آن را به آینده موکول کنید.

۸- شعار برندتان را بسازید
فقط انجامش بده!! این شعار به یاد ماندنی برند نایک است. برای کسب و کار خود شعار مناسب و کوتاهی را انتخاب کرده تا بتوانید برندتان را بیش از پیش در اذهان به یاد ماندنی کنید.
از ساخت شعارهای دور از واقعیت و دور از توانتان خودداری کنید.
کلام آخر
فراموش نکنید که یکی از موارد بسیار مهم در روند ساخت برند و افزایش محبوبیت و در نهایت موفقیت آن، افزایش اعتماد مشتریان است. اغلب فعالیت‌های ذکر شده در این مقاله، علاوه بر تأثیرات گفته شده، به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم بر افزایش اعتماد کاربران و مشتریان تأثیر دارد. پس با فعالیت‌های مختلف از جمله:

ایجاد مسابقات
پشتیبانی قوی
افزایش سطح ارتباط با مشتریان
و…

برند چیست ؟
برند یا نام تجاری همان نشان و علامتی است که به صورت فارسی یا لاتین در فعالیت های اقتصادی شرکت استفاده می شود
برند به انگلیسی با عنوان قانونی نشان تجاری یک طرح ،نماد ،عبارت،نام و … است که ارائه دهنده خدمات با فروش محصول خاصی است که به وسیله آن از سایر محصولات مشابه متمایز می شود. نشان تجاری یا برند همان چیزی است که مخاطب ،صفات و ویژگی های آن را با دیدن ،شنیدن ،حس کردن و……… به صورت ذهنی ،دیداری و یا شنیداری در ذهن و قلب خود تداعی می کند.الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند تجاری در ایران ، خرید برند آماده ، فروش برند آماده با بهترین قیمت را از الو برند بخواهید جهت اداره مالکیت معنوی – قیمت برند – برند آماده قیمت مناسب – اداره مالکیت معنوی علامت ، برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند ، مشاوره در هر ساعت شبانه روز ……
در واقع برند شامل همه احساسات مفاهیم و ویژگی هایی است که با یک نام گره خورده است.
واژه برند در جامعه ما به محصول یا خدمتی گفته می شود که اعتبار و ارزش اجتماعی داشته باشد. در واقع برند های دلخواه آن هایی هستند که دارای ماهیت و قدرت اجتماعی بالایی بوده و افراد نسبت به آن ها حس مالکیت داشته باشند.
پس یکی از مهمترین وظایف هر شرکت پیدا کردن راه برای جلب توجه و وفاداری مشتری است. از جمله خصوصیات یک برند معروف می توان به جذابیت ،الهام بخش بودن،تک بودن،تناسب،جایگاه و…… اشاره کرد.
از نظر مصرف کننده خرید از یک برند یعنی: کیفیت بالا ،خطر پذیری کمتر،سپردن مسئولیت به تولید کننده ،وسیله ای نمادین برای اظهار شخصیت .
اولین قدم در تجارت اعتماد است و علامت تجاری به وسیله برند سازی به این اعتماد و تعهد شتاب می بخشد.

هدف از ثبت علامت چیست؟
هر برند یا علامت تجاری ار طریق حصول اطمینان از حقوق انحصاری برای شناختن کالا ها و خدمات و یا اجاره دادن به دیگران مبنی بر استفاده از آن در صورت پرداخت مبلغ ،صاحب اثر را محافظت می کند.الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند تجاری در ایران ، خرید برند آماده ، فروش برند آماده با بهترین قیمت را از الو برند بخواهید جهت اداره مالکیت معنوی – قیمت برند – برند آماده قیمت مناسب – اداره مالکیت معنوی علامت ، برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند ، مشاوره در هر ساعت شبانه روز ……
مدت زمان این حفاظت متفاوت است ولی آرم تجاری قابلیت تمدید شدن نامحدود توسط پرداخت مبلغ مربوطه را دارد.
محافظت آرم تجاری توسط مراجع قانونی که در اکثر نظام ها اجازه متوقف کردن تخلف در این زمینه را دارند تایید می شود.
از دیدگاه وسیع تر ،علائم تجاری با رسمیت بخشیدن و دادن سود اقتصادی به صاحبان آن ها در سطح جهانی سرمایه گذاری کرده و این ابتکار را ترویج می دهد.
حفاظت علائم تجاری همچنین مانع تلاشهای رقبای غیر منصف،مثل متقلبان ،برای استفاده از علائم مشخص به منظور فروش محصولات و ارائه خدمات نامرغوب یا متفاوت می شوند. ابن نظام،آگاهی و امکان سرمایه گذاری جهت تولید و فروش کالا ها و خدمات را در منصفانه ترین شرایط ممکن به مردم می دهد و از این راه تجارت بین المللی را تسهیل می کند.
دامنه محافظت علامت تجاری چه قدر است؟
در تمامی کشور ها ،علائم تجاری ثبت و محافظت می شود . هریک از دفاتر ملی یا ناحیه ای ،ثبت علائم را که شامل اطلاعات کامل درخواست برای ثبت و تمدید است نگهداری می کنند .هر چند نتایج ثبتی محدود به کشور مربوطه باشد.
برای جلوگیری از ثبت جداگانه در دفتر هر کشور یا ناحیه ،نظام بین المللی ثبت WIPO علائم را اجرا می کنند.این نظام توسط یک عهد نامه اداره می شود.
توافق نامه مادرید: وابسته به ثبت بین المللی علائم که توسط سازمان مالکیت معنوی جهانی تنظیم شده است.سیستم مادرید متشکل ار تلفیق دو معاهده شکل گرفته است.به طور خلاصه در سیستم مادرید برای در خواست بین المللی علائم تجاری ،متقاضی فایل مدارک خود را WIPO دفتر بین المللی در ژنو ارسال می کند و در آن در خواست اعلام می کند که برای ثبت نام به دنبال یک از کشورهایی که عضو معاهدات ژنو هستند.در WIPO دفتر ثبت بین المللی علامت را صبت و سپس آن را به کشور های تعیین شده ارارسال می کند.ثبت نام در دفتر ثبت بین الملیلی یک پروسه اداری است که به این معناست که از آن علامت تجاری در خواست هایی را که دریافت میکند .اگر یک کشور ثبت یک علامت تجاری را رد کند.امتناع این کشور به WIPO ابلاغ و تصمیم این کشور در ثبت بین المللی را رد میشود.به عبارت دیگر ثبت نام بین المللی یک سیستم ایمن استو اما ثبت یا عدم ثبت آن در کشور تعیین شده معین می شود.

نکات قابل توجه برای انتخاب عنوان برند

الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند تجاری در ایران ، خرید برند آماده ، فروش برند آماده با بهترین قیمت را از الو برند بخواهید جهت اداره مالکیت معنوی – قیمت برند – برند آماده قیمت مناسب – اداره مالکیت معنوی علامت ، برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند ، مشاوره در هر ساعت شبانه روز ……
برای ثبت علامت مورد نظر انتخاب نام و عنوان مناسب ، گامی موثر در جهت ثبت علامتی مطمئن و فاقد ایراد می باشد.
در زیر نکات اساسی را که به شما در انتخاب نام و عنوان مناسب علامت یاری می رساند اعلام می داریم:
1 – اسامی و علائم مشهور و شناخته شده غیر قابل ثبت هستند.
2 – اسامی غیر معقول، غیر اسلامی و مخالف با موازین اخلاقی و شئونات اسلامی قابلیت ثبت ندارند.
3 – صفت ها و اسم هایی که بیان گر توصیف می باشند و یا عام هستند به تنهایی قابل ثبت نیستند.
4 – استفاده از نام های چند سیلابی و ترکیبی از شانس بالایی برای ثبت بر خوردارند. ( در صورت نبودن عین نام در طبقه کالای درخواستی )
5 – در صورت عدم ثبت علامت در طبقات مورد درخواست، علامت می تواند یک کلمه و یا ترکیبی از کلمات و اعداد و سمبل، طرح ، رنگ ، شکل و … باشد.
6 – اسامی خاص و ساختگی شانس بسیار بالایی برای ثبت دارند.
7 – شباهت نزدیک به 50 درصد با نام های تجاری دیگر امکان ثبت علامت را بسیار ضعیف می کند.
8 – در طبقاتی مانند لوازم خانگی، مواد غذایی و نوشیدنی ها به دلیل ثبت علائم بسیار، انتخاب اسم بسیار مشکل بوده و محدودیت ایجاد می کند. لذا در انتخاب عنوان یا نام علامت در این نوع از طبقات باید نهایت دقت را جهت انتخاب نام های هوشمندانه و خاص به کار برد.
9- ثبت علامت به صورت حقوقی ( ایرانی و غیر ایرانی ) و حقیقی ( ایرانی و غیر ایرانی ) قابل انجام بوده، لذا می توان عنوان شرکت را جهت ثبت علامت به کار برد و یا از نام خانوادگی در کنار نامی دیگر جهت ثبت علامت مورد نظر استفاده کرد.الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند تجاری در ایران ، خرید برند آماده ، فروش برند آماده با بهترین قیمت را از الو برند بخواهید جهت اداره مالکیت معنوی – قیمت برند – برند آماده قیمت مناسب – اداره مالکیت معنوی علامت ، برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند ، مشاوره در هر ساعت شبانه روز ……
10- عنوان یا نام علامت می تواند فارسی ، لاتین و یا ترکیبی از کلمات و حروف فارسی و لاتین باشد.
11 – اعداد چه به صورت فارسی و چه به صورت لاتین به تنهایی به هیچ وجه امکان ثبت ندارند.

علائم تجاری ممنوع کدامند؟ (چه برند هایی ثبت می شوند و چه برند هایی ثبت نمی شوند؟)
انتخاب و ثبت علامت تجاری تابع شرایط خاصی است كه در قوانین كشورهای مختلف با توجه به عرف جامعه، عفت عمومی، اخلاق حسنه، مصالح كشور و رعایت مسائل مذهبی و اخلاقی محدودیت هایی برای آن پیش بینی شده است. به موجب ماده ٥ قانون، ثبت علائم و اختراعات زیر ممنوع است:
– علامت هلال احمر – نشانها – آرم های دولت ایرانالوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند تجاری در ایران ، خرید برند آماده ، فروش برند آماده با بهترین قیمت را از الو برند بخواهید جهت اداره مالکیت معنوی – قیمت برند – برند آماده قیمت مناسب – اداره مالکیت معنوی علامت ، برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند ، مشاوره در هر ساعت شبانه روز ……
– پرچم رسمی ایران با علامت مخصوص جمهوری اسلامی
– پرچم های منتسب به دولت و کشور ایران و هر پرچم منع شده توسط دولت ایران
– علامت تجاری موسسات رسمی مانندهلال احمرو صلیب سرخ ، رجاء ، همراه اول و …
– كلمات و یا عباراتی كه موهم انتساب به مقامات رسمی ایران باشد از قبیل دولتی و ایران و امثال آن
– علائمی كه مخل انتظامات عمومی یا منافی عفت باشد.
– واژه های عام: به عنوان مثال کلمه رایانه و یا کتاب به تنهایی قابل ثبت نیستند زیرا این کلمات واژه هایی عام برای کلیه محصولات با این نام هستند.

علامت تجاری چگونه ثبت می شود؟
برای ثبت یک آرام در دفتر ملی یا منطقه ای در خواست داده می شود که این تقاضا باید شامل فهرستی از کالا ها و خدمات برگزیده آن نشان و بازسازی واضحی از آم با تمام رنگ ها،طرح و نقش های سه بعدی باشد.
این علامت جهت حفاظت شدن تحت عنوان آرم تجاری یا هرگونه علامت دیگر باید واجد شرایط خاصی بوده که علاوه بر معرفی یک محصول مخصوص .متمایز از سایر علائم نیز باشد که مصرف کننده فریب داده یا به اشتباه بیندازد یا اینکه به قوانینی و اخلاقیات بی حرمتی کند .و بالاخره حقوق داده شده نیباید مساوی با حتی مشابه حقوق اعطا شده به صاحب علامت دیگری باشد.
چند نکته در مورد ثبت علامت تجاری و صنعتی:
برای ثبت علامت گواهی صادر خواهد شدالوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند تجاری در ایران ، خرید برند آماده ، فروش برند آماده با بهترین قیمت را از الو برند بخواهید جهت اداره مالکیت معنوی – قیمت برند – برند آماده قیمت مناسب – اداره مالکیت معنوی علامت ، برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند ، مشاوره در هر ساعت شبانه روز ……
مدت اعتبار ثبت علامت برای هر بار 10 سال است
برای ثبت چند علامت تجاری باید به تعداد آنها اظهارنامه جداگانه داده شود
اجازه استفاده از علامت تجاری ثبت شده به دیگران در ایران باید به ثبت برسد
تغییرات مربوط به نشانی رسمیت نخواهد داشت مگر اینکه به ثبت رسیده باشد.
داشتن علامت تجاری اختیاری است مگر در مواردی که دولت آن را الزامی قرار دهد.
علامت تجاری قابل نقل و انتقال است و باید مطابق مقررات قانون ثبت علائم و اختراعات ایران به ثبت برسد.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت برند برای اشخاص حقیقی
۱-تصویر برابر اصل شده شناسنامه و کارت ملی و کدپستی ۱۰رقمی
۲- ارائه پروانه بهره برداری یا مجوز تولید یا پروانه کسب برابر اصل شده یا نامه ایی از واحد یا صنف مربوطه مبنی بر ارائه خدمات جهت اداره ثبت علائم تجاری
۳- امضای وکالتنامه
۴-تصویر علامت تجاری مورد نظر به ابعاد ۸۸ سانتیمتر به تعداد ۱۵ عدد و توضیح در برگی جداگانه درخصوص علامت و توصیف آن و مستند نام مورد نظر از فرهنگ لغت ۵-کارت بازرگانی بنام شخص دارنده جواز (در صورتیکه علامت مورد نظر لاتین و یا غیر فارسی باشد) مدارک مورد نیاز ثبت علامت تجاری برای اشخاص حقوقی یا شرکتها ۱-ارائه پروانه بهره برداری یا مجوز تولید یا پروانه کسب برابر اصل شده ۲- تصویر اولین روزنامه رسمی شرکت (آگهی تاسیس) و روزنامه رسمی آخرین تغییرات هیات مدیره شرکت (دوره آن منقضی نشده باشد.) ۳-تصویر برابر اصل شده شناسنامه و کارت ملی دارندگان حق امضای اوراق بهادار شرکت و کدپستی ۱۰رقمی ۴-کارت بازرگانی برابر اصل شده شناسنامه شخص حقوقی (در صورتیکه علامت مورد نظر لاتین باشد) ۵- تصویر علامت تجاری مورد نظر به ابعاد ۸۸ سانتیمتر به تعداد ۱۵ عدد و توضیح در خصوص علامت و توصیف الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند تجاری در ایران ، خرید برند آماده ، فروش برند آماده با بهترین قیمت را از الو برند بخواهید جهت اداره مالکیت معنوی – قیمت برند – برند آماده قیمت مناسب – اداره مالکیت معنوی علامت ، برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند ، مشاوره در هر ساعت شبانه روز ……
۶- امضای وکالتنامه توسط دارندگان حق امضای مجاز اوراق بهادار و مهر شرکت

رندها از آن جهت اهمیت دارند که برای شرکتها و افراد ارزش ایجاد می کنند. برند ها همچنین مزیت های رقابتی محصولات اعم از کیفیت، قیمت، گستردگی خدمات و… را در مقایسه با سایر محصولات موجود در بازار را بیان می کنند. نام تجاری موفق باعث افزایش مشتری و باعث ایجاد اعتماد و اعتبار می شود این امر در نهایت منجر به وفاداری به برند می شود.
ارزش ویژه برند به چه معناست؟
ارزش ویژه برند مفهومی است که به ارزش تولید شده از محصول یا خدمات یک شرکت در مقایسه با دیگر محصولات یا خدمات موجود در بازار اشاره دارد.
چرا ساختن یک برند مهم است ؟
شما می‌توانید زمان زیادی را صرف فکر کردن و تجدید نظر در انتخاب نام برند خود کنید. هر جنبه از نام تجاری، از لوگو که برای استفاده در کنار نام شرکت انتخاب می‌کنید، بسیار مهم‌تر است. مردم یک کسب‌وکار را با یک نام خاص می‌شناسند و یک گام اشتباه در انتخاب نام برند تمام چیزی است که برای نتیجه نگرفتن شرکت لازم است.
اگر صاحب یک کسب‌وکار جدید هستید، احتمالا یک میلیون نام متفاوت را مرور کرده‌اید. این یک تجربه هیجان‌انگیز و اعصاب خرد کننده است، اما شما می‌توانید موفقیت را در طولانی مدت با فکر کردن درباره هویت برند خود پیدا کنید.
در حالی که لوگوی شما یک پیغام قدرتمند ارسال می‌کند، کل بسته نام تجاری اهمیت بیشتری دارد. هر قطعه، از افرادی که شما استخدام می‌کنید، با هم می‌آیند تا تصویری از شرکت شما را شکل دهند. الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند تجاری در ایران ، خرید برند آماده ، فروش برند آماده با بهترین قیمت را از الو برند بخواهید جهت اداره مالکیت معنوی – قیمت برند – برند آماده قیمت مناسب – اداره مالکیت معنوی علامت ، برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند ، مشاوره در هر ساعت شبانه روز ……
این مساله مشخص می‌کند که آیا مشتریان احتمالی، شما را برای انجام کسب‌وکار انتخاب می‌کنند یا خیر. از همان ابتدا سعی در ارائه محصولات و خدمات باکیفیت کنید تا اعتماد مشتریان، مردم و مشتریان آینده را به شرکت خود جلب کنید. از طرف دیگر تبلیغات را فراموش نکنید و محصولات وخدمات شرکت خود را به اطلاع مردم برسانید.
انواع برند کدام است ؟
به طور کلی برند ها به چهار دسته تقسیم می‌شوند :
برند انفرادی: یک شرکت ممکن است بر اساس سیاستی تصمیم بگیرد. برندهای مشخصی را برای هر یک از محصولات خود انتخاب کند.
برند فامیلی: برنده های فامیلی به یک سری از محصولات خاص محدود می شود. اصطلاح برند فامیلی رجوع می کند به یک نام تجاری که یک شرکت برای یک سری از محصولاتش انتخاب می کند.
برند شرکتی: ممکن است بر اسم همه محصولات اسم شرکت کننده یا تولید کننده را بگذاریم. وقتی یک شرکت تولید کننده ی محصولات متعددی می باشد، از این نوع برند شرکتی استفاده می شود. برای مثال نساجی تاتا ( نساجی مازندران ) محصولات مهندسی، شیمیایی و غيره.
ترکیبی از همه: محصولات اسامی خودشان را دارند و برند شرکتی مشخص می کند که شرکت همه محصولات را تولید می کند.
انواع برندسازی کدام است ؟
برند سازی شرکتی الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند تجاری در ایران ، خرید برند آماده ، فروش برند آماده با بهترین قیمت را از الو برند بخواهید جهت اداره مالکیت معنوی – قیمت برند – برند آماده قیمت مناسب – اداره مالکیت معنوی علامت ، برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند ، مشاوره در هر ساعت شبانه روز ……
برندسازی شرکتی راهی است که شرکت ها می توانند خود را نسبت به رقبا متمایز سازند و به این وسیله برتری محصولات خود را نمایش دهند. آنها مجموعه ای از تصمیمات مهم را برای دستیابی به این هدف ، مانند قیمت گذاری ، ماموریت اجتماعی ، بازار هدف و ارزش ها اتخاذ می کنند.
برند شخصی
همانطور که در بالا ذکر شد ، نام تجاری دیگر فقط برای شرکت ها نیست. مردم از ابزارهایی مانند رسانه های اجتماعی برای ساختن برند شخصی خود استفاده می کنند.
برندینگ محصول جدید
این نوع برند تجاری ، که به نام تجاری کالا نیز معروف است ، شامل بازاریابی یک محصول خاص است. ( مانند پفک، ریکا و … ) نام تجاری یک محصول نیازمند تحقیقات بازار و انتخاب بازار هدف مناسب است.
مارک های خدمات
این نوع مارک تجاری برای خدمات صدق می کند ، که اغلب به خلاقیت نیاز دارد ، زیرا در واقع نمی توانید خدمات را به صورت فیزیکی نشان دهید.
طبق گزارش نشریه Forbes اپل ، گوگل ، مایکروسافت ، آمازون و فیس بوک با ارزش ترین مارک ها در سال ۲۰۲۰ بودند.
ثبت برند چای
یکی از محصولاتی که شرایط کشت و کار آن به خوبی در شمال کشورمان ایران فراهم می باشد چای است. در شمال کشور مزارع زیادی را می توان مشاهده کرد که به این امر پرداخته و چای با کیفیت و درجه یک را در اختیار قرار می دهند. پس ثبت برند چای در ایران اهمیت زیادی دارد.
اهمیت ثبت برند در محصولاتی که به صورت منحصر به فرد و خاص در کشورمان تولید می شوند بر کسی پوشیده نیست و اگر کسی قصد دارد به عنوان یک تولید کننده حرفه ای محصول خود را نه تنها در داخل کشور بلکه در خارج از کشور نیز به فروش برساند بهتر است به فکر ثبت برند چای باشد و بدین شکل شرایط را برای انجام یک تبلیغات مناسب و با کارایی بالا فراهم کند.الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند تجاری در ایران ، خرید برند آماده ، فروش برند آماده با بهترین قیمت را از الو برند بخواهید جهت اداره مالکیت معنوی – قیمت برند – برند آماده قیمت مناسب – اداره مالکیت معنوی علامت ، برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند ، مشاوره در هر ساعت شبانه روز ……

انجام تبلیغاتی موثر
سرمایه گذاری معنوی و غیر مستقیم بر روی محصول
جلوگیری از کپی کردن و سواستفاده از محصول تولیدی
صادرات محصول
متمایز شدن از رقبا و افرادی که در حوزه مدنظر مشغول به کار هستند
انجام حمایت های قانونی و معنوی از لوگو و برند

الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند تجاری در ایران ، خرید برند آماده ، فروش برند آماده با بهترین قیمت را از الو برند بخواهید جهت اداره مالکیت معنوی – قیمت برند – برند آماده قیمت مناسب – اداره مالکیت معنوی علامت ،  برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده - برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند ، مشاوره در هر ساعت شبانه روز ...... 

افزایش تعداد مشتریان و افزایش حمایت آنها

شرایط ثبت برند چای
شرایط ثبت برند، مدارک مورد نیاز، مراحل و غیره از جمله مواردی هستند که ما قصد داریم در نوشتار به توضیح آنها بپردازیم و شما نیز اگر می خواهید در این رابطه اطلاعات زیادی به دست آورید این متن را مطالعه کنید.
مزیت های ثبت برند چای

مدارک اشخاص حقوقی برای ثبت برند چای

ارائه یک کپی از مدارک شناسایی مدیر عاملالوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند تجاری در ایران ، خرید برند آماده ، فروش برند آماده با بهترین قیمت را از الو برند بخواهید جهت اداره مالکیت معنوی – قیمت برند – برند آماده قیمت مناسب – اداره مالکیت معنوی علامت ،  برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده - برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند ، مشاوره در هر ساعت شبانه روز ...... 
ارائه یک کپی از روزنامه رسمی که آخرین تغییرات شرکت در آن درج شده است
ارائه یک کپی از روزنامه رسمی که آگهی تاسیس شرکت در آن چاپ شده است
ارائه مجوز فعالیت شرکت
تعیین طبقه ای که قرار است محصول در آن به ثبت برسد
ارائه یک نمونه تصویر از برند در سایز مشخص شده
ارائه کارت بازرگانی در صورتی که برند مورد نظر انگلیسی باشد.

مدارک لازم برای ثبت برند چای اشخاص حقیقی

ارائه یک کپی از مدارک شناسایی مانند کارت ملی و شناسنامه
ارائه وکالت نامه وکیل در صورتی که یک فرد به نمایندگی از صاحب برند قصد دارد برند را به ثبت برساند
ارائه آدرس الکترونیکی
ارائه کپی از مجوز فعالیت مانند جواز تاسیس، جواز بهره برداری، جواز کسب و غیره
ارائه یک نمونه از برند مورد نظر
شماره تماس
ارائه کارت بازرگانی در صورتی که برند مورد نظر به صورت لاتین است

مراحل ثبت برند چای

ابتدا باید تمام مدارکی که در فوق به آنها اشاره کردیم را آماده کنید.
به سایت مرکز مالکیت معنوی رفته و یک حساب کاربری در آن باز کنید.
اظهارنامه را تنظیم کرده و برای معاونت ثبت علامت تجاری ارسال کنید.
در ادامه نیز مدارک ارسالی مورد بررسی قرار داده می شوند و اگر مدارک به تایید برسد و برند انتخابی نیز قابلیت ثبت داشته باشد اظهارنامه تایید و می توانید به مرحله بعدی وارد شوید. اگر در مدارک شما نقصی وجود داشته باشد باید ظرف مدت سی روز برای رفع نقص مدارک خود اقدام کنید. در صورتی که بنا به هر دلیلی اظهارنامه رد شود برند مورد نظر قابلیت ثبت ندارد و بهتر است برای ثبت مجدد آن اقدامی انجام ندهید.
اگر مدارک به تایید برسند شما باید یک آگهی در روزنامه های رسمی کشور به چاپ برسانید. معمولا این کار به منظور جلوگیری از اعتراض افراد انجام می شود. گاهی اوقات ممکن است برند شما به برند دیگری تشابه داشته باشد و یکی از راه هایی که می توانید به وسیله آن از وجود یا عدم وجود برندهای مشابه مطلع شوید چاپ آگهی در روزنامه است. اگر در طی مدت یک ماه اعتراضی به ثبت نرسد شما می توانید قدم های بعدی را برای ثبت برند چای بردارید.
در این مرحله و در صورت ثبت نشدن اعتراض به برند مورد نظر، پرونده تشکیل می شود. شما باید تشکیل پرونده را با ارائه مدارک به صورت حضوری انجام دهید و هزینه حق ثبت را نیز پرداخت کنید.الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند تجاری در ایران ، خرید برند آماده ، فروش برند آماده با بهترین قیمت را از الو برند بخواهید جهت اداره مالکیت معنوی – قیمت برند – برند آماده قیمت مناسب – اداره مالکیت معنوی علامت ،  برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده - برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند ، مشاوره در هر ساعت شبانه روز ......
بعد از گذراندن تمام این مراحل مجددا باید در روزنامه رسمی آگهی ثبت را به چاپ برسانید.
در نهایت نیز سند برند در اختیار شما قرار داده می شود. در این سند مشخصات برند و مالک برند درج شده است.

انجام صحیح و حرفه‌ای مراحل آن از اهمیت بسزایی برخوردار است. به همین دلیل و دلایل مهم دیگری که در ادامه به تمامی آنها اشاره نموده‌ایم شاهد رشد روز افزون متقاضیان آن هستیم.به دلیل پیچیدگی‌های خاصی که مراحل ثبت برند و ثبت علامت تجاری دارد و به منظور آگاهی هرچه بیشتر شما متقاضیان گرامی، در این نوشته بصورت کاملاً ساده و البته جامع و کامل، تمام مراحل لازم برای ثبت لوگو و برند را در ۷ گام ساده شرح داده‌ایم.

مراحل ثبت برند در ۷ گام ساده

گام اول) دریافت مشاوره حرفه‌ای و رایگان

اولین اقدام لازم برای ثبت برند تجاری دریافت مشاوره کاملاً تخصصی و رایگان با کارشناسان باتجربه موسسه حقوقی مشهور در ارتباط با مسائلی نظیر: مراحل ثبت برند و مدارک مورد نیاز آن، مدّت زمانی که حدوداً به طول می‌انجامد تا برند شما به ثبت برسد، هزینه ثبت برند و ثبت علامت تجاری ،انتخاب برند یا لوگو که یک واژه مناسب، شکل و تصویر زیبا و یا ترکیبی از هر دو است و باید این موارد را به گونه‌ای انتخاب نمایید که برند شما به راحتی در اذهان مخاطبان ماندگار شود و معرف کالا یا خدمتی باشد که ارائه می‌نمایید، همچنین شما می‌توانید پس از آنکه برند مورد نظر خود را در ایران به ثبت رساندید، آن را در کشورهای خارجی تحت عنوان برند مادرید (WIPO) نیز به ثبت برسانید.الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند تجاری در ایران ، خرید برند آماده ، فروش برند آماده با بهترین قیمت را از الو برند بخواهید جهت اداره مالکیت معنوی – قیمت برند – برند آماده قیمت مناسب – اداره مالکیت معنوی علامت ، برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند ، مشاوره در هر ساعت شبانه روز ……
در همین رابطه می‌توانید از تخصص کارشناسان خبره موسسه حقوقی مشهور بهره‌مند شوید.

گام دوم) استعلام برند قبل از ثبت

ابتدا استعلام نمایید عین یا شبیه برندی که قصد ثبت آن را دارید قبلاً در همان طبقه ثبت شده است یا خیر.
در صورت وجود مشابهت بین برند مورد نظر شما و برندی که قبلاً در همان طبقه ثبت شده است، تقاضای شما رد خواهد شد.

برندی که تقاضای آن یکبار از سوی کارشناسان اداره مالکیت معنوی رد شود، برای دفعات بعدی شانس بسیار کمی برای ثبت شدن دارد و اصطلاحاً سابقه چنین برندی خراب می‌شود.

ما به شما اکیداً توصیه می‌نماییم که این مرحله از مراحل ثبت برند را کاملاً جدی بگیرید!
قبل از شروع هر اقدامی ابتدا برند مورد نظر خود را استعلام نمایید تا از درصد موفقیت ثبت شدن آن اطلاع پیدا کنید.
به همین وسیله می‌توانید از هدر رفتن هزینه و زمان خود جلوگیری نمایید.الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند تجاری در ایران ، خرید برند آماده ، فروش برند آماده با بهترین قیمت را از الو برند بخواهید جهت اداره مالکیت معنوی – قیمت برند – برند آماده قیمت مناسب – اداره مالکیت معنوی علامت ، برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند ، مشاوره در هر ساعت شبانه روز ……

برای استعلام برند بصورت کاملاً رایگان، فوری و آنلاین و در هر زمانی از شبانه روز می‌توانید از طریق کلیک بر روی آیکون زیر، وارد مرحله مربوطه شوید و بدون نیاز به داشتن تجربه و دانشی خاص، برند مورد تقاضای خود را در طبقه مورد نظرتان استعلام نمایید و چنانچه «عین و یا شبیه» برند مورد نظرتان قبلاً برندی ثبت نشده بود، آنگاه با خیالی آسوده مراحل ثبت برند را آغاز نمایید.
گام سوم) تهیه مدارک لازم

سومین گام از مراحل ثبت برند فراهم نمودن مدارک مورد نیاز آن است که در ادامه همین مقاله مدارک ثبت برند و علامت تجاری را بصورت مفصل و کامل شرح داده‌ایم.

گام چهارم) ثبت نام در سامانه مرکز مالکیت معنوی و سپس اخذ گواهی امضاء از دفترخانه اسناد رسمی

در این مرحله باید به سایت مرکز مالکیت معنوی ثبت نام کنید و اکانت کاربری خود را ساخته و آن را تایید نمایید.
راه تایید اکانت کاربری این است که با برگه‌ای که خود سامانه پس از ثبت نام در اختیار شما قرار میدهد به یکی از دفاتر اسناد رسمی در سراسر ایران مراجعه و اقدام به اخذ گواهی امضاء نمایید.الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند تجاری در ایران ، خرید برند آماده ، فروش برند آماده با بهترین قیمت را از الو برند بخواهید جهت اداره مالکیت معنوی – قیمت برند – برند آماده قیمت مناسب – اداره مالکیت معنوی علامت ، برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند ، مشاوره در هر ساعت شبانه روز ……

پس از اخذ گواهی امضاء، باید اطلاعات مربوط به این گواهی امضاء را در سامانه مرکز مالکیت معنوی وارد کنید تا اکانت کاربری شما تایید شود و بتوانید اظهارنامه برند خود را تنظیم و ثبت کنید.

گام پنجم) تنظیم صحیح و ثبت اظهارنامه برند

در گام بعدی باید با ورود به سایت مرکز مالکیت معنوی وارد قسمت ثبت اظهارنامه علامت تجاری شوید.
سپس اقدام به تکمیل اظهارنامه ثبت علامت تجاری خود نمایید و مدارکی همچون کپی شناسنامه و کارت ملی متقاضی یا متقاضیان، مجوز فعالیت، کارت بازرگانی (اگر قصد ثبت برند لاتین را دارید) و همچنین نمونه برند خود با اندازه ۶ × ۶ سانتیمتر را در سامانه فوق بارگذاری نمایید.

پس از طی نمودن و تکمیل مراحل مورد نیاز برای ثبت اظهارنامه علامت تجاری و پرداخت هزینه مربوطه، در سامانه برای شما برگه‌ای نمایش داده می‌شود که باید آن را پرینت نموده و با مراجعه به یکی از دفاتر اسناد رسمی اقدام به تایید اطلاعات وارد شده در سامانه نموده و از دفترخانه مذکور گواهی امضاء و فرم تایید اطلاعات کاربری دریافت کنید.

سپس باید با وارد کردن اطلاعات این فرم در سامانه، نام کاربری و رمز عبور دریافت نمایید که جهت پیگیری‌های بعدی و اطلاع از نوبت شما در صف هر کدام از کارشناسان و اقدامات بعدی باید از طریق همین نام کاربری و رمز عبور اقدام کنید.

گام ششم) بررسی اظهارنامه برند توسط کارشناسان اداره علامت

پس از آنکه اظهارنامه ثبت علامت تجاری شما توسط هر سه کارشناس و رئیس اداره علائم تجاری بررسی و فاقد نقص اعلام و مورد تایید قرار گرفت، برای شما پیامکی ارسال می گردد که ثبت علامت تجاری مورد تقاضای شما از سوی اداره علائم تجاری بلامانع تشخیص داده شده است.

گام هفتم) یک نوبت مراجعه به اداره علامت و دریافت سند ۱۰ ساله برند

الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند تجاری در ایران ، خرید برند آماده ، فروش برند آماده با بهترین قیمت را از الو برند بخواهید جهت اداره مالکیت معنوی – قیمت برند – برند آماده قیمت مناسب – اداره مالکیت معنوی علامت ، برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند ، مشاوره در هر ساعت شبانه روز ……آخرین گام از مراحل ثبت برند آن است که با در دست داشتن مدارکی مانند یک نسخه از هر دو روزنامه رسمی نوبت اول و دوم، یک نسخه از اظهارنامه علامت تجاری و ۱۰ نمونه از برند در ابعاد ۶*۶ به اداره مالکیت معنوی مراجعه نمایید و ضمن ارائه رسید، سند برند خود را تحویل بگیرید.

نکته مهم: پس از تایید کارشناسان و رئیس اداره علائم تجاری و اعلام بلامانع بودن ثبت علامت تجاری مورد تقاضا، برای پرداخت هزینه روزنامه رسمی نوبت اول صرفاً ۳۰ روز فرصت دارید و اگر این فرصت ۳۰ روزه را از دست بدهید، ثبت برند مورد نظر شما کان لم یکن تلقی خواهد شد.

چه مواردی به عنوان برند و علامت تجاری قابل ثبت نیستند؟

هنگامی که تصمیم به ثبت برند و علامت تجاری دارید باید به این نکته مهم توجه داشته باشید که برخی از کلمات و عبارات به عنوان برند و علامت تجاری قابل نیستند و برای جلوگیری از هدر رفت هزینه و زمان خود بهتر است این موارد را که در ادامه به آنها اشاره می نماییم در نظر داشته باشید و با لحاظ موارد ذیل برند مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

موارد ذیل به عنوان برند و علامت تجاری قابلیت ثبت ندارند:

۱- علائمی که قدرت و توانایی تمیز دهندگی و متمایز بودن را نداشته باشندالوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند تجاری در ایران ، خرید برند آماده ، فروش برند آماده با بهترین قیمت را از الو برند بخواهید جهت اداره مالکیت معنوی – قیمت برند – برند آماده قیمت مناسب – اداره مالکیت معنوی علامت ، برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند ، مشاوره در هر ساعت شبانه روز ……

۲- علائمی که فاقد هرگونه صفات مشخصه و کاملاً عام باشند (بطور مثال شما نمی توانید عبارت “پارچه” را برای محصولات نساجی و طبقات مرتبط مانند پوشاک به ثبت برسانید)

۳- علائمی که توصیفی هستند (به طور مثال شما نمی توانید برند “خوشمزه” را برای مواد غذایی بکار ببرید)

۴- علائمی که شامل یک اسم تعیین کننده نوع و جنس کالاها باشند (به طور مثال شما نمی توانید برند “شیشه” را برای محصولات شیشه ای ثبت نمایید)

۵- علائمی که عین و یا به طرز گمراه کننده ای شبیه یا ترجمه یک علامت و یا نام تجاری باشند که برای همان کالاها یا خدمات یا کالاها یا خدمات مشابه ای که متعلق به فرد دیگری (اعم از حقیقی و یا حقوقی) که در ایران معروف است بکار روند (اعم از آنکه آن علامت و یا نام تجاری معروف قبلاً به ثبت رسیده باشد و یا هنوز ثبت نشده باشد)

۶- علائمی که گمراه کننده باشند ( به طور مثال شما نمی توانید برای کالای چوبی عبارت آهنین بکار ببرید)

۷- علائمی که عین و یا شبیه علائمی هستند که قبلاً در طبقات دیگری به ثبت رسیده‌اند امّا بسیار معروف و مشهور هستند (به منظور جلوگیری از سوء استفاده و بهره‌مندی بی جهت از دسترنج دیگران و جلوگیری از یک حمایت اضافی)

۸- علائمی که مغایر با نظم عمومی و اخلاق حسنه باشند بدون تردید قابل ثبت نخواهند بود

۹- علائمی که با علائم تجاری ثبت شده که متعلق به اشخاص ثالث است در تعارض باشد

۱۰- علائمی که درخواست ثبت آن ها همراه با سوء نیّت باشد غیر قابل ثبت هستند و اگر هم ثبت شده باشند در دادگاه قابل ابطال هستند

۱۱- علائمی که جزء علائم ذکر شده در ماده ۶ کنوانسیون پاریس باشند (به طور مثال بر اساس بند الف ماده ۶ کنوانسیون پاریس اگر بدون اجازه مقامات صالح علائم رسمی، بیرق [پرچم] و دیگر نشانه های دولتی کشور های عضو اتحادیه و نشانه و انگ رسمی و دولتی و تقلید آثار و علائم تاریخی و خانوادگی را برای علامت تجاری و یا صنعتی یا عناصر این علامت بکار برند کشورهای اتحادیه توافق دارند که تقاضای ثبت آن را نپذیرند و اگر این تقاضا ثبت شده است ثبت آن را با اقدامات مقتضی باطل و استعمال آن را منع کنند.)

۱۲الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند تجاری در ایران ، خرید برند آماده ، فروش برند آماده با بهترین قیمت را از الو برند بخواهید جهت اداره مالکیت معنوی – قیمت برند – برند آماده قیمت مناسب – اداره مالکیت معنوی علامت ،  برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده - برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند ، مشاوره در هر ساعت شبانه روز ......- علائمی که حاوی مشخصات جغرافیایی نادرست که موجب گمراهی عموم در خصوص مبدا کالای تحت علامت باشند، قابل ثبت نخواهد بود (بطور مثال شما نمی‌توانید برای کالایی که در ایران تولید و یا بسته بندی می‌شود تقاضای ثبت علامت تجاری «البغداد» را داشته باشید)

۱۳- ثبت علامت تجاری مورد نظر با قانون مغایرت داشته باشد

۱۴- علائمی که حق تقدم افراد دیگر (چه حقیقی و چه حقوقی) را در تقاضای ثبت علامت تجاری مورد نظر تضییع نماید

دلایل مهم ثبت برند تجاری

تصور نمایید که مدّت زیادی است با نام و یا نشان تجاری خاصی به فعالیت می‌‌پردازید و به دلیل عملکرد خوبی که در بخش بازاریابی، تبلیغات، کیفیت کالاها، محصولات و یا خدمات خود داشته‌‌اید و همچنین به علت احترام به حقوق مشتریانتان، بازار خیلی خوب و پر سودی برای خود فراهم آورده‌ اید و در بین مشتریانتان دارای محبوبیت زیادی شده‌‌اید، اما اگر برند و یا علامت تجاری خود را به ثبت نرسانده باشید، با دستان خودتان امکان سوء استفاده از برند خود را فراهم آورده‌‌اید.الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند تجاری در ایران ، خرید برند آماده ، فروش برند آماده با بهترین قیمت را از الو برند بخواهید جهت اداره مالکیت معنوی – قیمت برند – برند آماده قیمت مناسب – اداره مالکیت معنوی علامت ، برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند ، مشاوره در هر ساعت شبانه روز ……

در این وضعیت این امکان وجود دارد که سودجویان از برند شما سوء استفاده کنند و دسترنج سال‌ها فعالیت و تلاش و کوشش و اعتبار محصولات، کالاها و خدمات شما را به تاراج ببرند. یا حتی اقدام به ثبت برند و ثبت علامت تجاری شما نمایند.

در چنین شرایطی متاسفانه شما نمی‌توانید به بهره‌مندی از حمایت‌های قانونی خیلی امیدوار باشید و اثبات این موضوع که شما مالک اصلی برند هستید و طرف مقابل از نام و نشان تجاری شما سوء استفاده کرده است، کاری سخت و دشوار خواهد بود.

با کمال تاسف باید بگوییم در سال های اخیر از این دست مسائل بسیار اتفاق افتاده و کسب و کارهای بزرگی را به ورطه نابودی کشانده است.
بنابراین اگر تصور نمایید که این اتفاقات برای شما پیش نمی‌آید و در اصطلاح فقط برای دیگران است، سخت در اشتباهید.

در نتیجه اگر نام و نشان تجاری معتبری دارید که بنا به هر علتی تا کنون به ثبت نرسانده اید و یا اگر تصمیم به شروع فعالیت و ورود به کسب و کار و بازار پر رقابت امروزی را دارید، توصیه اکید ما این است که حتماً در اسرع وقت اقدام به شروع مراحل ثبت برند و ثبت علامت تجاری خود نمایید.

الوبرند مرکز تخصصی ثبت و فروش برند تجاری در ایران ، خرید برند آماده ، فروش برند آماده با بهترین قیمت را از الو برند بخواهید جهت اداره مالکیت معنوی – قیمت برند – برند آماده قیمت مناسب – اداره مالکیت معنوی علامت ، برند های ثبت شده در ایران – آدرس اداره مالکیت معنوی – ثبت برند یا خرید برند – لیست برند آماده – قیمت برند آماده – برند فروشی های تهران – انتخاب اسم برند ، مشاوره در هر ساعت شبانه روز ……