شرایط انتقال فروش برند حبوبات و..برای هر شخص حقیقی یا حقوقی ؟

صاحب یک برند ثبت شده می‌تواند به صورت قانونی برند فروشی خود را منتقل کند و یا اینکه این اجازه را به او بدهد که از مزایا و برند ثبت شده آن استفاده کند اما این اجازه‌نامه و یا نقل و انتقال برند  فروشی خشکبار حتما باید در مرجع ثبتی ابتدا در دفتر اسناد رسمی و بعد از انجام سند صلح در اداره مالکیت معنوی با عنوان ثبت انتقال قراردادی  نقل و انتقال برندفروشی ثبت شود و اجازه نامه و یا سند آن به طور رسمی صادر گردد

( فروش برند حبوبات کلیک کنید ) ( فروش برند ثبت شده کلیک کنید )

برند فروشی ثبت شده - فروش برند حبوبات

برند فروشی ثبت شده – فروش برند حبوبات

لازم به ذکر است صاحب علامت تجاری تنها در صورتی می‌تواند انواع نقل و انتقال برند را انجام دهد که به صورت قانونی عمل کند و تماما با تنظیم سند صلح در دفتر اسناد رسمی جهت ( برند فروشی حبوبات بر فرض مثال )و قبل از آن اخذ نامه استعلام از دفتر اسناد رسمی و بعد از آن ثبت انتقال قراردادی برای برند فروشی ثبت شده و در نهایت انتشار روزنامه انتقال به نام خریدار برند و ظهر نویسی گواهینامه (فروش برند حبوبات) به نام خریدار.

مالیات برند فروشی به چه شکل است؟

برند فروشی ثبت شده به علت آنکه جز مالکیت معنوی محسوب میگردد هیچ گونه مالیاتی به آن تا زمانی که از برند استفاده نشود و فقط یک برند ثبت شده بدون تولید محسوب گردد مالیاتی تعلق نمیگردد مگر آنکه جز برندهای فروشی کارشده و تولید شده باشد.

لازم به ذکر است در صورت فروش برند یا خرید برندی که فعالیت داشته و جز برندهای بدون فعالیت نمیباشد، میتوانید از مالک برند بخواهید یک تعهد محضری به نام خریدار در دفتر اسناد رسمی انجام دهد که تا قبل از زمان انتقال تمامی بدهی مالی و مالیاتی به عهده مالک قبلی میباشد .

از چه زمانی و به چه شکل اقدام به برند سازی کنیم ؟

   با تعریف برند تان آغاز کنید.

کالا یا خدمات خود را مورد بررسی قراردهید . بازار خود را از نظر جغرافیایی ، نوع مشتری و نحوه معاملات تان طبقه بندی کنید. به این سوال پاسخ مشخص دهید که شما دقیقاً چه نیاز / نیازهایی از بازار را با چه پیشنهاد / پیشنهاداتی مرتفع می نمایید. جست و جو کنید چه چیزی کسب و کار تان را از سایر رقبا متمایزمیکند
•    هنگام ایجاد برندتان ، آن را به صورت یک شخص در نظر بگیرید.
هر یک از ما فردی هستیم با ویژگی های شخصیتی متشکل از باورها ، ارزش ها و اهداف خاص و می دانیم که با چه کسانی ارتباط برقرار می کنیم و هدف از ارتباطاتمان چیست. شخصیت ما چگونگی رفتار ما در موقعیت های مختلف، نحوه لباس پوشیدن و صحبت کردن ما را نشان می دهد. این شخصیت به شکل یک تصویر در ذهن دوستان شما وجود دارد. در برندسازی هم بایستی به دنبال ایجاد همین تصویر ذهنی در افراد بازار و مخاطبان خود باشید.

•    نحوه هدایت کسب و کار خود را در نظر بگیرید.

شما بایستی برنامه ای برای رشد کسب و کار خود داشته باشید. در نظر بگیرید که در یک سال، ۳ سال و پنج سال آینده چه هدفی برای کسب و کار تان دارید. از همین الان برای برنامه های کسب و کار خود فعالیت هایی که بایستی انجام دهید را مشخص کنید.

•    با مشتریان خود روابط بلند مدت ایجاد کنید.

هر چند در دنیای امروز وفاداری مشتری چندان مطرح نیست، اما ماندگاری مشتری بسیار مورد توجه است. در فضای کنونی و شرایط رقابتی بازار شما نمی توانید مشتری را تا ابد برای خود نگه دارید، اما می توانید طولانی تر از سایر رقبای خود مشتری را حفظ کنید. سعی کنید از دادن وعده هایی که توانایی انجام آنرا ندارید اجتناب کنید. همواره این نکته را مد نظر قرار دهید که قبل از احساس نیاز مشتریان خد باید با آنها تماس بگیرید.

•    به طور مرتب و پایدار با مشتری ارتباط داشته باشید.

دقت کنید در دنیای کسب و کار امروزی تفاوتی در برقراری ارتباط با مشتری با خرید بالا و خرید پایین وجود ندارد. شما بایتسی برنامه ای برای ارتباط با تمام مشتریان خود داشته باشید، حتی مشتریانی که دیگر از شما خرید نمی کنند. سعی کنید در ارتباط با مشتریان نقاط ضعف کسب و کار خود را مشخص کنید. تنها به صرف فروش با مشتری تماس نگیرید. دقیقاً دریابید که مشتریان شما چه انتظاراتی دارند.

( فروش برند حبوبات کلیک کنید ) ( فروش برند ثبت شده کلیک کنید ) فروش برند حبوبات غذایی

قیمت برندهای فروشی  ( فروش برند حبوبات کلیک کنید ) ( فروش برند ثبت شده کلیک کنید )
جهت ثبت برند اماده برای محصولات یا هرگونه خدمات باید مراحل ادای و قانونی را سپری کنید که در صورت قابلیت ثبت بتوان آن را در اداره مربوطه به ثبت رسانید . برخی از افراد یا شرکتها ترجیح می دهند از برند آماده فروش استفاده کنند به جای طی کردن مراحل ثبتی آن .
همچنین بسیاری از شرکتهای یا افراد برای محصولات یا خدمات نام تجاری را به ثبت رسانده و بلا استفاده میباشد و میتوانند برند آماده را به خریداران ان به فروش رسانند . برند های فروشی ( فروش برند ) قیمت تعیین شده ای نداشته و عامل هایی می تواند بر قیمت برند فروشی موثر باشد. این عوامل میتواند طبقات برند ، نام برند فروشی ، مرغوبیت محصول و …
اگر شما قصد فروش برند برند آماده برای کالای خود را دارید به ادامه موضوع توجه کنید :

اولین و موثرترین عامل در تعیین قیمت : برای فروش برند طبقات برند

 ( فروش برند حبوبات کلیک کنید )

اگر شما برند به ثبت رسیده ای داشته و قصد فروش برند – برند آماده را دارید، ممکن است اطلاعات کافی در خصوص قیمت برندی که قصد فروش آن را دارید، نداشته باشید. همانطور که گفته شد برند ها قیمت مشخصی نداشته و بسته به عواملی می تواند قیمت فروش برند – برند آماده به ثبت رسیده افزایش یا کاهش پیدا کند.
با در نظر گرفتن این عوامل می توانید تصمیم بگیرید که آیا فروش برند – برند آماده به ثبت رسیده برای شما به صرفه خواهد بود یا نه . ( فروش برند حبوبات کلیک کنید ) ( فروش برند ثبت شده کلیک کنید )

ثبت برند تجاری به صرفه تر است یا خرید برند آماده ؟

این سوال بنا بر شرایط متقاظی بایستی پاسخ داده شود خرید برند بسیار آسان تر و راحت تر از ثبت است از هر جهات .
اول اینکه برای خرید برند فروشی ابتدا بایستی مجوز مرتبط با فعالیت را داشته باشین و اقدامات لازم برای اخذ مجوز را انجام داده باشین بر فرض مثال برای ثبت برند فارسی یعنی ثبت برندی که ریشه کلمه آن فارسی باشد و بتوان در فرهنگ نامه های فارسی معتبر همچون دهخدا و معین و .. برای آن یک مستند فارسی ارائه کرد میتوان به صورت فارسی و لاتین ( فینگلیش ) انجام داد ولی در صورتی که ثبت برند یا فروش برند مورد نظر به صورت لاتین باشد و ریشه کلمه ثبت برند فارسی نباشد و کاملا بر گرفته از فرهنگ نامه بیگانه باشد بایستی کارت بازرگانی معتبر برای ثبت برند ارائه نمود در غیر این صورت ثبت نام اظهارنامه WWW.SSAA.IRبرند در پایگاه اطلاع رسانی مالکیت معنوی در ثبت برند قابل انجام نمیباشد علاوه بر موارد فوق برندهای فروشی الوبرند همه دارای کالاها و طبقات کامل میباشند چراکه برای تک تک کالاها مجوز مرتبط اخذ شده است ولی زمانی که برای ثبت برند شما متقاضیان عزیز اقدام مینمایید نمیتوانید مجوزات کامل تهیه فرمایید و اگر ثبت برندی هم به نتیجه رسد کالاها و طبقات کامل نمیباشند و از همه مهمتر برندهای فروشی الو برند همه دارای نام های بسیار زیبا و کوتاه و مرتبط با سبدکالایی میباشد چراکه ثبت برند توسط شما متقاضیان ثبت علائم به علت آنکه در طبقات مواد غذایی و آرایشی و بهداشتی و محصولات شوینده و سلولزی و کاشی سرامیک مصالح ساختمانی که بیشتر برندها در این طبقات ثبت میگردند به شکلی اشباع شده است و هر نامی را نمیتوان برای ثبت برند تعیین کرد ،  الو برند همین الان با یه تماس برند ارزان خریداری کنید ( فروش برند ثبت شده ) ( فروش برند خبوبات )

اگه به دنبال یه برند آماده هستی که میخوای خیلی سریع کارا انتقالش انجام شه با الوبرند تماس بگیر