برند آماده کالا و ثبت برند

خرید برند آماده کالا

ثبت برند چیست ؟

ثبت برند تجاری یا خرید برند آماده کالا با حمایت از نام هر شخص و یا کمپانی که از طریق حصول اطمینان از حقوق انحصاری برای معرفی کالا و خدمات و یا شناخت آن نام به عنوان برند تجاری آن شرکت سبب میشود کالا را محافظت می کند.

مدت زمان این حفاظت مختلف است ولی قابل تمدیدشدن می باشد محافظت برندتجاری از طریق ثبت برند در اداره مربوطه یا خرید برند آماده کالا توسط مراجع قانونی که در اکثر نظام ها اجازه ی متوقف کردن و تخلف در این زمینه را دارند تایید میشود از دیدگاه دیگربرند تجاری با وسعت بخشیدن و دادن سود اقتصادی به صاحبان آ نها در سطح جهانی سرمایه گذاری می کنند و این ابتکار را ترویج میدهند حفاظت نام و علائم تجاری و همچنین مانع تلاش های رقبای غیر منصف مثل متقلبان و سود جویان برای استفاده از برند یا نشان مشخص به منظور مصولات ارائه خدمات نامرغوب و بی کیفیت و یا متفاوت می شوند این نظام آگاهی و امکان سرمایه گذاری جهت تولید خرید و فروش کالا ها و خدمات را در منصفانه ترین شرایط ممکن به مردم می دهد و از این راه تجارت بین المللی را تسهیل می کند.

فروش برند ، خرید برند آماده کالا
برای خرید برند آماده کالا کلیک کنید .

برای خرید برند آماده کالا کلیک کنید .

به راحتی میتوان با ثبت برند یا خرید برند آماده کالا از هر گووه سوئ استفاده و کپی برداری جلو گیری به عمل آورد .

چگونه ثبت برند انجام دهیم ؟

ثبت یک برند در اداره مالکیت معنوی میتواند عبارت یا علامت یا ترکیبی از این ها باشد . هدف از ایجاد آن، متمایزکردن کالاها یا خدماتی از دیگر کالاها و خدمات است. اما این تعریف، به تنهایی نمی تواند مفهوم برند یا برند آماده کالا رانشان دهد. . هر تولید کننده یاکاسب و یا صاحب شغلی برای محصولات خود می تواند نامی انتخاب نماید که مشتریان برای خرید و شناخت محصول بدنبال نام تجاری همان محصول باشند.

برای ثبت برند از چه طریق اقدام کنیم ؟

هر تولید کننده کالایی یا کسبه یا صاحب هرگونه خدمات می تواند مستقیما به سازمان اداره مالکیت معنوی کشور یا اداره علامت مراجعه کند. اما یادتان باشد که روند این کار، وقت گیر است.بهتر است برای انجام این کار از افراد دارای تخصص استفاده نمایید تا بدون مشکل برند خود را به ثبت به رسانید .

(( برند آماده کالا کلیک کنید ))

قانون ، درمورد ثبت برند یا تهیه برند آماده کالا چه میگوید؟

ماده های 576 تا 582 قانون تجارت جمهوری اسلامی کشور ، مربوط به برند تجاری د رایران هستند. در آن به کلیات ثبت یک برند در پایگاه اطلاع رسانی مالکیت معنوی برای یک فعالیت تجاری یاغیر تجاری اشاره نموده است

برای خرید برند آماده کالا ، فروش برند تجاری
برای خرید برند آماده کالا ، فروش برند تجاری


نحوه ثبت برند یا تهیه برند آماده کالا

برای ثبت علامت تجاری در ایران پس از اینکه علامت خود را با مشاوره یک طراح حرفه ای طراحی کردید و نسبت به مفهوم و اعتبار برند خود و دیدگاه های مناسب برند خود اطمینان حاصل نمودید نوبت به ثبت برند قبل از هرگونه اقدام برای معرفی و در واقع برند سازی در بازار خود می باشد.

برای این منظور باید از طریق مشاوران خبره و با صلاحیتی که واجد شرایط لازم بوده و به خوبی قوانین مرتبط با آن را می دانند اقدام به ثبت نام در سایت مالکیت معنوی نموده و مدارک مورد نیاز را تهیه و به صورت الکترونیکی برای این اداره ارسال نمایید.

توجه گردد که داشتن اظهارنامه ثبت الزامی است. فراموش نکنید این اظهارنامه را به دقت تنظیم نمایید و از هرگونه اشتباه که بتواند در اینده برند شما تاثیر گذار باشد پرهیز نمایید. این اظهارنامه باید به همراه سایر مدارک مورد نیاز به اداره مالکیت معنوی ارسال شود .

برای خرید برند آماده کالا کلیک کنید .

برای انجام ثبت برند و علامت تجاری باید فردی به عنوان نماینده شرکت برای موارد نیاز و هماهنگی های لازم معرفی شود. پیشنهاد می کنیم این فرد حتما یکی از وکلای شرکت ویونا باشد. این افراد به توانایی خود اشراف دارند و به خوبی می توانند خواسته های کارشناسان اداره مالکیت معنوی را براورده نموده و برند شما را با بهترین نحو به ثبت برسانند. در هر مرحله اگر برند شرایط لازم را نداشته باشد ممکن است اسناد و مدارک شما عودت داده شود و یا درخواست شما به کل منتفی شود.

برای خرید برند آماده کالا کلیک کنید .

از برند مورد نظر خود حتما پرینت های با کیفیت زیاد تهیه نمایید. اداره به تنهایی 10 نمونه از این پرینت ها را از شما در ابعاد مشخص تحویل خواهد گرفت. شما می توانید در هر مرحله وضعیت ثبتی آن را با مراجعه به سایت اداره مالکیت معنوی پیگیری نمایید.

پس از اینکه تمامی موارد و مدارک مورد تایید کارشناسان این اداره قرار گرفت به شما برای پرداخت هزینه حق الثبت اطلاع داده می شود که یکی از موارد محاسبه هزینه ثبت برند میباشد. شما باید هزینه را در بانک ملی محل خود شرکت پرداخت نموده و گواهی بانکی مورد نظر را به اداره تحویل نمایید تا پیش نویس اگهی برای شما آماده شود. برند ثبت شده باید ابتدا در یک روزنامه کثیر الانتشار و همچنین روزنامه رسمی به ثبت برسد.

برای خرید برند آماده کالا کلیک کنید .

مراحل تقاضای ثبت برند در ایران:

1-ارائه طرح منحصر به فرد

اولین اقدام قاعدتا داشتن طرحی برای ثبت می باشد. اداره مالکیت معنوی برند را ثبت می کند اما به شما علامت تجاری اماده برای ثبت نمی دهد .برند های قابل ثبت باید حداقل هایی را داشته باشند و از مواردی پرهیز نموده باشند. این موارد به صراحت در قوانین دیده شده و سلیقه ای نیست. مثلا برند باید کاملا قابلیت ایجاد تمایز را داشته باشد، دارای اصالت باشد، بدون استفاده از حروف لاتین، حروف و کلمات تعریفی، کلمات و نشان های خارج عرف و مغایر فرهنگ ایرانی اسلامی باشد.همچنین علامت تجاری نباید کپی، الگو گرفته، با استفاده از نمادهای کشوری و ملی و بین المللی و … باشد و ده ها فاکتور قانونی دیگر که در ثبت برند یا علامت تجاری باید مد نظر باشد. بهتر است قبل از هرگونه اقدامی نظر یکی از کارشناس حقوقی در موسسه حقوقی ویونا طراحی و استعلام کنید.

2-تهیه اظهار نامه ثبت برند

اظهارنامه اولین سند و مهم ترین آنها برای تقاضای ثبت برند است. اظهار نامه برگه ای حقوقی است که اطلاعت برند و مالک ان را با تمامی موارد حقوقی مورد نیاز شرح می دهد . این سند حساسیت بالایی دارد و حتما باید با نظر مشاور حقوقی تهیه شود

برای خرید برند آماده کالا کلیک کنید .

3- ثبت نام در سایت اداره مالکیت صنعتی

به منظور رفاه حال متقاضیان، شرایطی توسط سازمان فراهم شده تا بتوان قبل از تشکیل پرونده با ثبت اطلاعات، شرایط ثبت برند خود را بررسی کنند. برای این منظور باید متقاضی، نماینده قانونی او و یا وکیل حقوقی او با ورود به سایت اداره مالکیت صنعتی و درقسمت مالکیت معنوی اطاعات متقاضی، حقیقی یا حقوقی بودن ، اظهار نامه و سایر مدارک مورد نیاز دیگر بسته به حقیقی یا حقوقی بودن بارگذاری و تقاضا با دریافت کد رهگیری ارسال شود.

4- بررسی و انجام امور کارشناسی

این مرحله را باید کارشناسان اداره مالکیت معنوی انجام دهند وکاری از دست شما تا اتمام این مرحله ساخته نیست. این کارشناسان با انجام استعلام هایی و بررسی شرایط طرح شما و همچنین بررسی موارد قانونی نتیجه درخواست شما را اعلام می کنند. در این مرحله اگر مستندات مشکلی داشته باشد با دادن زمانی به متقاضی درخواست اصلاح می شود. معمولا این زمان یک ماهه است. ولی در شریطی هم ممکن است کلا طرح به دلایلی رد شود که در این حالت دیگر امکان پیگیری موضوع نیست.

برای خرید برند آماده کالا کلیک کنید .

5- تکمیل پرونده

اگر درخواست قبول شود باید متقاضی خود و یا وکیلش برای تشکیل پرونده بصورت حضوری در محل اداره حضور پیدا کنند. در این محله اصل مدارک به همراه چند نسخه کپی باید ارائه شود. هزینه ثبت برند پرداخت می شود و برند نهایی می شود.

6- آگهی کردن برند

پس از ثبت برند یا علامت تجاری باید با هزینه متقاضی در روزنامه رسمی دادگستری و یک روزنامه کثیرالانتشار اگهی شود تا احیانا اگر مدعی و شاکی وجود دارد مشخص شود.

7 – اخذ گواهینامه ده ساله برند تجاری

پس از فرصت یک ماهه از اگهی برند اداره مالکیت معنوی گواهینامه ثبت برند را به مدت 10 سال برای متقاضی و به نام او صادر خواهد کرد

برای خرید برند آماده کالا کلیک کنید .

اخبارمقالات

Ready-made brandبرند آماده کالابرند فروشی آبلیموبرند فروشی آرایشیبرند فروشی آماده سرکهبرند فروشی غلاتبرند فروشی کنسروجاتبرند فروشی مواد شویندهبرندفروشیبرندفروشی حبوباتخرید برندفروش برندنام تجاری آماده

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!