خرید برند ، فروش برند اماده

جهت فروش برند برند اماده کافیست تصویر گواهینامه ده ساله برند را به شماره واتساب 09122058639 ارسال نمایید تا بعد از کارشناسی قیمت کارشناسی برند اماده برای شما اعلام شود .

فروش برند اماده ، خرید برند

طبقات برند آماده


برند تجاری از 43 طبقه طبق قوانین اداره مالکیت معنوی تشکیل شده است که از طبقات 1 تا 34 مربوط به کالا یا محصول میباشد و از طبقات 35 تا 43 مربوط به خدمات فروش برند اماده میباشد لازم به ذکر است در برندآماده طبقات 35 و 39 موجود میباشد که این طبقات بیانگر بسته بندی کالا ، خرید و فروش ، تبلیغات ، حمل و نقل ، انبارداری کالاها ، اطلاعات آماری ، و … میباشد و الباقی طبقات شامل نوع محصول مورد نظر بوده پس برای تهیه برند اماده حتما دقت داشته باشید طبقات 35 و 39 علائم تجاری درج شده باشد که در تمامی برند آماده های مجموعه هلدینگ الوبرند این موارد رعایت شده است . طبقات علائم تجاری فروش برند اماده به شرح ذیل است ( این طبقات طبق قوانین علائم تجاری میباشد )

خرید برند طبقه۱- مواد شیمیائی مورد استفاده در صنعت، علوم و عکاسی و همچنین در کشاورزی، باغبانی و جنگلبانی، رزین های مصنوعی پردازش نشده، پلاستیک های پردازش نشده، کودهای گیاهی، ترکیبات اطفاءحریق، مواد آبکاری و لحیم کاری، مواد شیمیائی برای نگهداری مواد غذائی، مواد دباغی، چسب های مورد استفاده در صنعت.

برند اماده فروش طبقه۲- رنگ ها، روغن جلاها، لاک ها (لاک و الکل ها)، محافظت کننده ها در مقابل زنگ زدگی و جلوگیری کننده ها از فاسد شدن چوب و رنگ کننده ها، مواد شیمیائی تثبیت کننده رنگ، رزین ها یا صمغ های طبیعی خام، فلزات به صورت پودر یا ورق برای نقاشان ، دکوراتورها ، چاپگرها و هنرمندان.

برند آماده طبقه۳- ترکیبات سفید کننده و سایر مواد برای استفاده در رخت و لباس شوئی، ترکیبات مخصوص تمیز کردن، براق کردن، رنگ زدائی، لکه گیری و صیقل دادن و سائیدن، صابون ها، عطریات ، روغن های با اسانس، مواد آرایشی و لوسیون های مخصوص مو، دندان شویه ها و خمیر دندان ها.

فروش برند اماده طبقه۴- روغن های صنعتی و نفتی و گریس ها، روان کننده ها، گردگیرها، مرطوب کننده ها و ترکیبات مخصوص وصل، سوخت ها (شامل سوخت موتور)، مواد روشنائی و شمع ها و فتیله ها برای روشنائی.

برند آماده طبقه۵- مواد داروئی و دامپزشکی، ترکیبات بهداشتی برای (اهداف پزشکی، برای مواد رژیمی و تغذیه ای، برای استفاده در مصارف پزشکی یا دامپزشکی، غذای کودکان، مکمل های رژیمی و تغذیه ای برای انسان و حیوانات، انواع گچ برای مصارف پزشکی، لوازم زخم بندی (پانسمان)، مواد مخصوص پرکردن دندان، موم دندان سازی، ضدعفونی کننده ها، ترکیبات برای نابود سازی حشرات موذی، قارچ کش ها، علف کش ها.

برند آماده طبقه۶- فلزات معمولی و آلیاژهای آن ها، مواد ساختمانی فلزی، ساختمان های فلزی قابل حمل و نقل و انتقال، مواد فلزی خطوط راه آهن، کابل ها و سیم های غیر الکتریکی انواع سیم ها از فلزات معمولی، آهن آلات، اقلام کوچک سخت افزار فلزی، انواع لوله و تیوب فلزی (مجراهای فلزی)، گاوصندوق ها، کالاها از فلز معمولی که در طبقات دیگر ذکر نشده اند، سنگ های معدنی فلزات.

برند آماده طبقه۷- ماشین ها و ماشین آلات (ابزار ماشین)، انواع موتورها (به غیر از موتورها برای خودروها و وسایل نقلیه زمینی)، اتصالات مربوط به ماشین آلات و قطعات انتقال نیرو (غیر از موارد مربوطه به خودروهای زمینی)، ابزار کشاورزی (غیر از ابزاری که با دست کار می کنند)، ماشین های جوجه کشی، دستگاههای اتوماتیک فروش که با سکه کار می کنند.

برند آماده فروش طبقه۸- ابزار آلات و وسایل دستی (با کارکرد دستی)، کارد و قاشق و چنگال، اسلحه کمری، تیغ ها.

خرید برند آماده طبقه۹- تجهیزات علمی، مسافت یابی، مساحی، الکتریکی، عکاسی، سینمائی، بصری، وزن کردن، اندازه گیری، علامت دادن، بازرسی وچک کردن، نجات ازمرگ، وابزارهای کمک آموزشی، ابزارهای ضبط صوت، انتقال وتکثیرمرتبط، باصداوتصویر، حافظه های مغناطیسی، دیسکهای ضبط، ماشین های فروش خودکار، ماشینهای فروش.

برند آماده طبقه۱۰- دستگاه ها و وسایل جراحی، پزشکی، دندان سازی و دامپزشکی، دست و پای مصنوعی، چشم و دندان مصنوعی، اقلام ارتوپدی، مواد مخصوص بخیه زنی.

خرید برند طبقه۱۱- دستگاه های مخصوص روشنائی، گرمایشی، مولد بخار، آشپزی (طبخ)، تبرید(سردکننده)، خشک کن، تهویه، تأمین و ذخیره آب و اهداف و مصارف بهداشتی.

فروش برند اماده طبقه۱۲- خودروها (وسایط نقلیه)، دستگاه های حمل و نقل زمینی، هوائی یا آبی.

برند آماده فروش طبقه۱۳- سلاح های گرم، مهمات و پرتابه ها (موشک، راکت، خمپاره و غیره)، موادمنفجره، مواد و وسایل آتش بازی.

برند آماده فروش طبقه۱۴- فلزات گرانبها و آلیاژهای آن ها و کالاهای ساخته شده یا روکش شده از آن ها که در طبقات دیگر ذکر نشده اند، جواهرات، سنگ های قیمتی، وسایل ساعت سازی و زمان سنجی.

برند آماده فروش طبقه۱۵- آلات موسیقی.

برند آماده فروش طبقه۱۶- کاغذ، مقوا و کالاهای ساخته شده از آنها که در طبقه های دیگر ذکر نشده اند، کار چاپ شده، لوازم صحافی، عکس، لوازم التحریر، چسب ها برای مصارف تحریری یا خانگی، لوازم نقاشی، قلم موهای نقاشی، ماشین های تحریر، ملزومات دفتری (به استثناء مبلمان)، لوازم آموزشی و تدریسی (به استثناء دستگاه ها)، لوازم پلاستیکی برای بسته بندی (که در سایر طبقات ذکر نشده باشند)، حروف چاپ، کلیشه های چاپ.

فروش برند اماده طبقه۱۷- لاستیک، گوتا پرچا (نوعی کائوچو)، صمغ، پنبه نسوز، میکا و کالاهای ساخته شده از این مواد که در طبقات دیگر ذکر نشده اند، پلاستیک ها به شکل پرس شده و با فشار از قالب عبور داده شده برای استفاده در ساخت سایر کالاها، مواد بسته بندی، در پوش گذاری، انسداد و عایق بندی، لوله های قابل انعطاف غیر فلزی.

بیشتر بدانیم

حساب داری بیزینس های کوچک

اگر دارای فروشگاه، کسب و کار کوچک و یا حتی یک پیج بیزنسی در اینستاگرام باشید، حتما می‌دانید که داشتن حساب دخل و خرج چقدر مهم است! بدون حسابداری، فهمیدن مقدار خرید و فروش، هزینه‌ها، سود و اینکه اصلا می‌توانید چک‌هایتان را پاس کنید یا نه و حتی سرمایه‌ای که در حال حاضر دارید ممکن نیست. شما برای حساب و کتاب کسب و کارتان چه می‌کنید؟ از نرم افزار حسابداری مغازه و فروشگاه استفاده می‌کنید یا خیر؟

نرم‌افزار حسابداری خریده‌اید و خودتان این مسئولیت را به دوش می‌کشید؟

منشی و کارمند اداری، دست و پا شکسته کار حسابداری را برایتان انجام می‌دهد؟

یا سنتی هستید و به اطلاعات دفتر روزانه خود اتکا می‌کنید و از نظرتان همان اطلاعات خیلی هم مفید و کافی است ، تقریبا همه کسب و کارها برای حساب و کتاب کارهایشان به حسابداری پیشرفته نیاز ندارند و نیاز آنها با داشتن یک نرم افزار حسابداری مغازه رفع می‌شود. اما چه زمانی لازم است از حسابداری پیشرفته استفاده کنیم و حساب و کتاب ریز مخارج را مطلع باشیم .

اخبارخدمات ما

خرید برندخرید برند امادهفروش برند امادهواگذاری برند

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!